Cassandra 11-09-2020

Leuke aanbiedingen en vaak het goedkoopste, heb een slag gedaan met een nieuwe huawei! Zeker de moeite om de shop te bekijken!

Annekejanneke 11-09-2020

Groot aanbod aan elektro, niet steeds de goedkoopste maar wel correcte levering, betaling. Nog nooit problemen gehad met de producten die bij hun bestel werden.

T 11-09-2020

transparante website / prijzen / paypal acceptatie / retourbeleid. Hopelijk Voldoende.

Jonasan 11-09-2020

Duidelijk hoe de levering zou verlopen en snel geleverd. Product zoals omschreven.

GODELIEVE 11-09-2020

jullie zijn superoverzichtelijk, jullie leveren snel en alles is altijd in orde

Roland 11-09-2020

vind de uitleg over een product heel goed zo ook beter te vergelijken enz en wordt snel verzonden rond 14u besteld (hd) en volgende dag om 11u al bezorgd

Tim 11-09-2020

Steeds weer een snelle levering. Retours zijn geen enkel probleem (zolang ze geen dag buiten de garantie vallen). Mooie aanbiedingen. Leuke tweedekansjes. Bijna perfecte webshop.

Tjimmie 10-09-2020

correcte weergave van het artikel aan een scherpe prijs. Vlotte levering per fiets. Zo wordt er ook aan het milieu gedacht. Webwinkel Coolblue past perfect in onze manier van leven.

Tim 10-09-2020

Coolblue combineert de 2 dingen die ik verwacht als klant. Ten eerste een zeer aangename shopping experience: snel de gezochte producten vinden, checken wat 'coolblue's keuze' is, even vergelijken, reviews lezen,beslissen en bestellen! En ten tweede steeds een betrouwbare en snelle levering van dat blauwe doosje.

Marre 10-09-2020

Mijn bestelling perfect de volgende dag en in perfecte staat aangekekregen.

Elien 10-09-2020

Snelle levering, duidelijke uitleg over wanneer het product geleverd wordt, vriendelijke mensen bij de levering en een goed product.

Mich 09-09-2020

Ik vind vooral de bakfietskoerier leuk. Deze dame heeft zo een fantastische glimlach en houding. Ik zie ze al enkele jaren rijden nu en ze blijft even vrolijk. Een rijdend reclame bord

Fritzz 09-09-2020

Snelle dienstverlening. Zondagavond besteld, in de loop van maandagvoormiddag reeds geleverd.

Marijn 09-09-2020

Steeds correcte en snelle levering , reeds bij tientallen bestellingen probleemloos verlopen.

Michiel 09-09-2020

Een overzichtelijk webshop met genoeg filter-opties bij het zoeken en een gebruiksvriendelijke interface. Productinfo wordt overzichtelijk weergegeven en de reviews van andere klanten helpen bij maken van een doordachte keuze.

Bestelling wordt doorgaans deftig op tijd geleverd via Postnl of Bpost en het product is altijd netjes ingepakt. Nog nooit is een van mijn vele bestelling beschadigd aangekomen.

De enige minpunten die ik ooit kan aanhalen zijn de prijzen. Niet altijd de meest competitieve aanbiedingen, maar anderzijds is het nooit onredelijk duur en je hebt gratis verzending ongeacht de omvang van je bestelling.

Tweede mogelijk minpunt is het aanbod. Er is een zeer divers scala aan producten in vergelijking met diverse elektronica-winkels, maar het mag altijd nog net ietsje uitgebreider. :)

Viviane 09-09-2020

's avonds besteld op zaterdag, zondagnamiddag geleverd. Sneller kan niet. Correct verpakt. Prijs/kwaliteit dik OK.

Wesley Marien 09-09-2020

Droogkast vlotjes geleverden is goed lachen met de leveranciers is zeker op zijn plaats :)

Fien 08-09-2020

Pas een koelkast gekocht, er was een hele ruime keuze en de koelkast werd de volgende dag al geleverd. Een extra pluspunt is dat ik via Trooper mijn vereniging hiermee heb kunnen steunen!

Luk 08-09-2020

Snelle levering!
Duidelijke communicatie qua tijdstip van levering, zowel op moment van bestelling als op de dag van de levering zelf!

Jeroen 08-09-2020

Mijn keuze om bij Coolbue te kopen was vanzelfsprekend. Vetrouwbare reviews, de super snelle levering en de beste prijzen op de markt. De verschillende keuzes van producten kan je zelden terugvinden in andere online shops. Dit gezegd zijnde, een garantie van 2 jaar was voor het gekozen product automatisch aangeboden, wat heel handig is voor gevoelige producten zoals smartphones en dergelijke.

Het enige minpunt dat ik kan geven (niet direct verbonden aan Coolblue), is het feit dat de postman tijdens het leveren van het product geen handtekening (digitaal of manueel) heeft gevraagd.

Christel 08-09-2020

Overzichtelijke website en verhelderende filmpjes om een keuze te kunnen maken. Zeer snelle levering!

Swa Van Loo 08-09-2020

Hallo iedereen, ik ben zeer tevreden met Coolblue. De dienstverlening is gewoon TOP. Heb juist mijn tachtigste ( ja 80 ) bestelling ontvangen. Ik heb ook al een paar zaken moeten omwisselen, altijd zonder enig probleem. Mensen zijn vriendelijk en kennen hun job. Indien ik iets nodig heb komt Coolblue op de eerste plaats.

Rosselle Els 08-09-2020

Zeer snelle levering van het juist product. Top! Een aanrader als je een correcte levering wil.

Carolien 08-09-2020

Goede prijzen, veel keuze/groot aanbod en snelle levering, alles wat je van een webshop verwacht. Bovendien interessante info over producten.

Alois 07-09-2020

correcte en stipte levering van het product.Een aanrader.Goede beschrijving van het product op de coolblue website