Deze score is berekend op basis van 3466 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Stef van der Wel 11-08-2015 Via de website gekocht

Bestellen ging gemakkelijk. Niks te klagen!

Zondagbezorging zonder extra kosten. Perfect!

De laptop die ik er een week van te voren in het oog had, was een week later uitverkocht. Ik heb een laptop nodig over een paar weken en de verwachting was dat die binnen een maand weer verkocht ging worden. Te laat dus.

De zondagbezorging was erg fijn! Ik vond echter het assortiment wat tegenvallen. Wanneer een artikel uitverkocht is, wordt hij niet weergegeven op de website, daardoor moest ik lang zoeken om er achter te komen dat het uitverkocht was.

rgeubels 11-08-2015 Via de website gekocht

Je vindt er alles aan een goede prijs.
vandaag besteld is morgen in ieder geval geleverd!

uitleg zelfs nog bekrachtigd met filmpjes. Ook als iets niet op voorraad is kan je vragen om een melding wanneer dit weer op voorraad is.

Heel veel spullen en nog makkelijk te vinden ook

Als je iets snel wilt hebben

Ik heb hier al verschillende apparaten gekocht en heb nog nooit een probleem gehad. Als je niet weet wat je wilt kan je nog makkelijk vergelijken op deze site.

MarleenKorsaan 11-08-2015 Via de website gekocht

De website is heel duidelijk. In een paar klikken kon ik het product bestellen.

Met de wachtlijst en andere wachttips werd ik goed geholpen. ;) Een perfecte service!

Voortaan alleen nog maar bij Coolblue. Dan weet je tenminste zeker dat het product aankomt en dat je goed geholpen wordt.

RHood 11-08-2015 Via de website gekocht

Goede website(s), probleemloos bestellen en betalen.

Supersnelle bezorging binnen een dag (op zondag!). Bij een eerdere bestelling wel eens een probleem gehad, dit is toen keurig opgelost.

Coolblue is mijn referentiekader, de site waar ik als eerste heen ga als ik iets nodig heb. Meestal hebben ze wel wat ik zoek. Ze zijn vaak wel wat duurder dan concurrenten, maar gezien de no-nonsense service en garantie heb ik dat er wel voor over.

Coolblue heeft heel goed door wat je als thuisbesteller nodig hebt. Een website die duidelijk is en niet hapert, een snelle bezorging, een goede regeling om producten terug te sturen (al dan niet onder garantie) en een altijd vriendelijke klantenservice die zich als taak heeft gesteld om je probleem op te lossen.

frajul 11-08-2015 Via de website gekocht

duidelijke site,veel keuze,gemakkelijke betaling,snelle levering op zondag.

snelle levering op zondag

veelzijdig

zeer goed

jempi123 11-08-2015 In de winkel gekocht
lochristi

wachttijd kan gecombineerd worden met een koffie, frisdrank

professioneel en heel vriendelijk

keuze heel groot en geen opdringerig personeel.

een minpuntje : bepaalde producten niet in stock, maar wordt in kortst mogelijke tijd thuis geleverd

jurre88 11-08-2015 In de winkel gekocht
utrecht

Ik ging langs in de winkel maar hadden mijn product niet op voorraad. De medewerker zei dat hij hem voor me kon bestellen en dat hij de volgende dag aanwezig zou zijn in de winkel, zonder aanbetaling. Dikke prima!

Na het product te hebben gekocht in de winkel plaatste ik hem thuis maar hij deed het helaas niet. Van alles geprobeerd, servicelijn gebeld ed maar helaas. Ik terug met het apparaat en de medewerker heeft ervoor gezorgd dat ik dezelfde dag(!) een vervangend apparaat kreeg thuisbezorgd. Fantastische service en ook zonder enige moeite.

wat hebben ze niet?

dit is niet mijn eerste product wat ik bij Coolblue heb gekocht en ook zeker niet het laatste. Ze zijn soms iets duurder dan andere webshops maar een ongekende service. Iets waar ik graag wat meer voor neerleg om geen gezeur te hebben mocht er iets mis mee zijn. Wat nog wel eens voorkomt met elektronica oid.

wendy279 11-08-2015 Via de website gekocht

Artikelen zijn goed te vinden en het bestellen gaat erg makkelijk.

Geen verzendkosten en zeer snelle levering: zaterdagavond besteld en zondagmiddag werd het al geleverd!

Assortiment is prima. Ik kon kiezen uit meerdere leuke cadeaus voor de kinderen.

Makkelijk, geen verzendkosten en snel geleverd, zelfs op zondag. Leveringtermijn was conform de website.

Sterke punten zijn het gebruikersgemak, geen verzendkosten en een snelle levering. Het zou fijn zijn wanneer het assortiment nog verder wordt uitgebreid.

Pieterdekroon 11-08-2015 Via de website gekocht

Ze hebben zo groot aanbod verschillende websites maar dat via 1 winkelwagen gaat. Erg makkelijk

Bezoriging op zondag. Leuke marketing

Heel erg ruim!

Het gevoel op coolblue is gewoon fijn

Gewoon perfect en je voelt de glimlach!

IrisInfernal 11-08-2015 Via de website gekocht

Ik vind het een hele overzichtelijke website. Duidelijke uitleg en uitgebreide specificatielijst.

De service is echt geweldig. Ik had zaterdag avond een laptop besteld en die kwam de volgende dag gewoon al binnen. Op zondag!

Er is zeker veel keuze! Ik kon bijna niet kiezen uit verschillende laptops.

Ik raad iedereen aan om bij coolblue te bestellen. Het is een fijne winkel/webshop met een goede service.

De klantenservice vind ik echt geweldig. Ze helpen snel en goed. Het is altijd duidelijk nadat ik iets vraag.

morc68 11-08-2015 Via de website gekocht

2 keer klikken en keuze gemaakt

Volgende dag in huis. zelfs op zondag!

Ruime keuze

Ruime keuze, zeer overzichtelijke website en zeer snelle levering........ook op zondag :)

BenVink 11-08-2015 Via de website gekocht

Praktisch alles wat ik nodig heb en wil kopen heeft CoolBlue altijd in voorraad. Ik hoef alléén per email te bestellen en de volgende dag kan ik in CoolBlue Amsterdam-Buitenveldert zelf ophalen....Het verbaasd mij niet dat het altijd druk is in CoolBlue Amsterdam-Buitenveldert.

Het winkel personeel van CoolBlue Amsterdam-Buitenveldert zijn allemaal behulpzaam, correct en bereid om vragen volledig te beantwoorden en zonodig naar oplossingen te zoeken en geven objectieve adviezen zodat de klanten als het nodig is thuis enkele dagen of langer te bedenken om beslissingen te nemen tot de aankoop van de CoolBlue artikelen.

Het winkel personeel van CoolBlue Amsterdam-Buitenveldert zijn allemaal behulpzaam, correct en bereid om vragen volledig te beantwoorden en zonodig naar oplossingen te zoeken en geven objectie adviezen zodat de klanten als het nodig is thuis enkele dagen of langer te bedenken om beslissingen te nemen tot de aankoop van de CoolBlue artikelen.

mknapen 11-08-2015 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijke en informatieve website. Eenvoudige en overzichtelijke bestelprocedure

Zeer goede informatie tijdens de verwerking van de bestelling. Zeer snelle levering

Heel uitgebreid met goede vergelijkingsmogelijkheden.

Zie boven. Bovendien is er een winkel in de buurt voor het geval dat er problemen zijn.

Peet1468 11-08-2015 Via de website gekocht

Duidelijke informatie over producten. Makkelijke website

Moest klantenservice bellen. Geen wachttijden, vriendelijke medewerkers en prima hulp

Heel veel keus!

Goede service, veel keus,heb nog niets negatiefs kunnen ontdekken. Heb al vaker besteld en ben tot nog toe een erg tevreden klant

lgiegerich 11-08-2015 Via de website gekocht

I do not speak Dutch, does that tell you how easy your system was to use ! You have the necessary intuitive functions to allow customers to shop, well done.

Our vacuum exploded on the weekend, we faced going to the local shops to end up buying another unit that would suck our time as well as our money, so why not go with the robot. It works alone and we wake up to a clean home everyday without lifting a finger. Coolblue you delivered to us on a sunday and we were cleaning house on Monday, we never skipped a beat, well done !

Johan sergier 11-08-2015 Via de website gekocht

Zelfs op zondag kwam mijn bestelling, wat een luxe

Prachtig verpakt zo dat de kans op schade nihil is.

Coolblue is voor mij de max, Bol is zijn koppositie kwijt.

Ik heb reeds enkele aankopen gedaan bij Coolbleu en steeds was ik super tevreden van zowel het produkten als van de levering, wat wil je nog meer.

MaartenGielis 11-08-2015 Via de website gekocht

keuze tussen zowel online als fysieke winkel

levering op zondag

- keuze tussen zowel online als fysieke winkel - levering op zondag - ruim assortiment - duidelijk en eerlijke (bv. Hz) specificaties

pauline J 11-08-2015 Via de website gekocht

erg leuke website, wordt leuk gemaakt dat je iets koopt. Eens weer wat anders dan dan saai/zakelijk zoals alle andere websites.

gewoon prima en nog met een glimlach ook!

de uitstraling/instelling zeer positief

moospeeters 11-08-2015 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen, goede website.

Goede service; werd op de hoogte gehouden van wanneer de wasmachine bezorgd zou worden en bezorging en installatie verliep goed.

Ze hadden de wasmachine die ik wilde

Fijne winkel!

Goede webwinkel, makkelijk te bestellen en goede service.

wim-vl 11-08-2015 Via de website gekocht

je vindt gemakkelijk je product in het uitgebreide assortiment. Ik kon gemakkelijk mijn gewenst product vinden voor een goede prijs.

De producten zijn steeds goed gedocumenteerd, zodat je steeds het juiste product kunt kiezen. De dag na bestelling hebt je het al in huis.

Er is een uitgebreid assortiment in alle prijs- en kwaliteitsklassen. Je kan gemakkelijk je product naar keuze vinden.

voor informatica producten kan je steeds bij coolblue terecht. Je vind altijd wel wat je zoekt in een goede prijs/kwaliteitsklasse. De product specificaties helpen me steeds.

goede prijs/kwaliteit goede productspecificaties uitgebreid assortiment snelle levering

vanputten 11-08-2015 Via de website gekocht

Bestellen gaat snel en makkelijk

Gratis zondagbezorging zodat ik mijn bestelling nog voor mijn vakantie in huis had. Ik werd ook goed op de hoogte gehouden over wanneer mijn bestelling geleverd zou worden.

Assortiment met bijna alleen maar kwaliteitsproducten en veel keuze.

Naar mijn mening de beste webshop van Nederland, al vele malen naar tevredenheid besteld.

vanoudenhovedirk 11-08-2015 Via de website gekocht

alles is overzichtelijk

correct

eerste bestelling was in orde

het was mijn eerste aankoop en alles is goed verlopen

Andy vermote 10-08-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk besteld en betaald. Wordt gratis bezorgd.

Snel antwoord bij vragen.

Je vind er zo goed als alles in het assortiment.

Snelle service en snelle levering. Prijs zit ook op het minimum.

Alles goed verlopen snelle service en simpel winkelen online. Samenwerking met bpost laat wat te wensen over maar heb begrip voor de laattijdige levering door derden.

Ronny De Witte 10-08-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, registratie eenvoudig, zoekfunctie werkt prima

Vrijdag besteld, zaterdagmorgen gratis geleverd. Update via GSM en mail van verzendstatus.

Groot assortiment

Eenvoudig en snel

Snelle en gratis thuislevering. Geen probleem om goederen terug te nemen die dan toch tegenvallen. Ruim assortiment.

dientje49 10-08-2015 Via de website gekocht

gemakkelijk en snel

heel goed

veel keuze

dat alles goed is

heel fijn en goed

Tina955 10-08-2015 Via de website gekocht

De site is gemakkelijk in gebruik. Het is enkel niet handig dat als je iets koopt dat eigenlijk samenhoort in een pakket dat niet automatisch tot een pakket samenvoegt. Ook staan deze niet overal duidelijk gelinked met de andere producten.

Ik ben snel en goed verder geholpen door de klantenservice van coolblue! Ik zag pas achteraf dat bij aankoop van mijn gsm je deze in pakket kon aankopen met een geheugenkaart. Dit werd heel snel inorde gebracht! Enkel alleen al om deze goede service beveel ik jullie aan bij vrienden en familie. Er zijn veel andere (online)shops die van jullie kunnen leren. TOP! Doe zo verder!

Het assortiment is goed en uitgebreid, maar misschien mag er nog net iets meer aanbod zijn en meer pakketten of een automatische korting die er af gaat van een bepaald bedrag dat je aankomt (zoals de pakketkortingen, maar die niet overal op toepasbaar zijn).

100% !!!
Ik bestelde mijn product om 23h35 en het werd zoals genoteerd op de site nog de dag nadien geleverd! Dit terwijl ik dezelfde gsm ergens anders bestelde, met voorwaarde van 3 werkdagen levering, maar na een week was deze er nog niet. Jullie daarentegen hebben woord gehouden! Maar vooral de goede klantenservice is een grote meerwaarde en heel belangrijk. Hier kunnen nog veel (web)shops iets van leren! Ik beveel jullie volledig aan aan familie en vrienden! Als het goed is mag, nee moet het ook gezegd worden!

Jullie klantendienst is TOP! Een echte meerwaarde! Doe zo verder!

skibum867 10-08-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, handige indeling en geen nutteloze links.

Handige ' follow up ' e-mails met nuttige accesoire links voor je gekochte product.

Ruime bereikbaarheidstijden van de klantenservice!

Ruim product aanbod

Er zijn veel aanbieders maar Coolblue zet een heldere website neer die gemakkelijk te navigeren is en maakt online shoppen een prettige ervaring.

wiske95 10-08-2015 Via de website gekocht

Uitgebreide zoek opties zodat ik makkelijk en precies kon zoeken. Ik kwam gelijk bij producten die ik wou en nodig was en hoefde niet zelf dingen uit te zoeken.

Service was goed. ik heb s'avonds laat besteld en had het de volgende middag al in huis. En dat op een zaterdag.

Ik heb een niveau 5 laptoptas gekocht. Hier was maar 1 soort van in twee kleuren. Dit viel mij erg tegen. Maar geen enkele ander site gaf niveau's aan. De prijs viel ook erg mee.

Ik heb zeker gevonden wat ik zocht voor een redelijke prijs met snelle serivce. Ik zou het zeker aanbevelen.

Het assortiment vond ik een klein beetje tegenvallen in de niveau 5. De andere niveau's hadden meer keus en aanbod. Er was een grote prijsrange. Dus voor elk budget wat wils. Service was erg snel wat zeker een voordeel is. De gratis retourzending is ook een voordeel.

Jurgen 73 10-08-2015 Via de website gekocht

zeer gebruiksvriendelijk

Onmiddellijk bevestiging van je reservatie ,opvolging van je bestelling via mail en de dag erop is de bestelling ter plaatse :-)

Veel keuzemogelijkheden

Plezant en makkelijk,gebruiksvriendelijk

Niets aan op te merken...

Ruttert 10-08-2015 Via de website gekocht

Makkelijk om producten met elkaar te vergelijken en een aankoop doen is erg eenvoudig.

Fijn om een postNL tracker te hebben, je weet precies wanneer je pakket bezorgd wordt. Ook is er betaald voor een avondbezorging bij postNL wat erg praktisch is als je overdag niet beschikbaar is door bijvoorbeeld werk of school.

Erg veel keuze en bijna alles is op voorraad.

Niets te klagen, komen na wat er beloofd wordt.

Veel producten die snel leverbaar zijn waarbij je precies weet wanneer het aankomt. Makkelijk zelf te regelen wanneer er bezorgd wordt zelfs in de avonduren of in een fysieke winkel.

MAvanAken 10-08-2015 Via de website gekocht

Wendbaar, niet te zwaar en precies die onderdelen die je nodig hebt voor alle plekjes in het huishouden.

Makkelijk en altijd snel!

Moeilijk kiezen, maak juist gekozen.

Ruime aanbod, goede prijz en uitstekende service.

Ik was op zoek naar een handige stofzuiger om zo gemakkelijk mogelijk de kattenharen te verwijderen. Op basis van voorgaande ervaringen met Coolblue, was het de eerste plek waar ik op zoek ging voor een oplossing en die vond ik, net als voorgaande keren.

zilverdael 10-08-2015 Via de website gekocht

De website spreekt voor zich, de manier om contact op te nemen is goed. Snel reactie op vragen.

Op de bestelling geen op of aanmerkingen, echter op de levering des te meer. Dat ging echt NIET goed. .. Ten eerste kwam er een mail dat het product was ingepakt met een track and trace mogelijkheid Helaas ontbrak het pakkernummer, dus kon ik daar niks mee. Ten tweede zou ik de dag voor levering voor 10 uur in de avond gebeld worden om een aflevermoment af te spreken. Dit is niet gebeurd. Bij navraag bij Coolblue bleek dit normaal (zet dat dan niet op je site en in je mail). Vervolgens werd het dus de hele dag thuiszitten wachten op levering. Toen deze levering kwam werd de nieuwe wasmachine naar boven gedragen en op water, afvoer en stroom aangesloten en aangezet. In de handleiding staat dat dit niet handig is! De machine moet eerst waterpas gesteld worden, dat deden de heren niet, dus kon ik alsnog zelf met gereedschappen aan de gang om dit te doen. Dat had ik niet verwacht van installatieservice. En als klap op de vuurpijl blijkt dat de extra bijgekochte garantie niet is geleverd (ik had deze digitaal verwacht, maar blijkt een extra doos bij de levering te zijn). Al met al een bijzonder slechte leveringservaring.

Gewoon goed, ruime keus en mogelijkheden

Ondanks de beroerde levering is het een prima winkel. En ik neem aan dat de aflevering slechts een incident was.

Coolblue is een winkel waar men goed te werk gaat. Ze moeten echter dringend opzoek naar een andere bezorgdienst voor hun witgoed, want deze is echt slecht.

Goestave 10-08-2015 Via de website gekocht

Zeer gebruiksvriendelijke website. Op een eenvoudige wijze het juiste product type gevonden. Daarnaast kunnen producten simpel en overzichtelijk met elkaar worden vergeleken om tot de juiste keuze te komen.

Zeer snelle bezorging. + goede communicatie over waar de bestelling zich in het verzendproces bevind.

Ruime keuze. Veel artikelen worden op vergelijkbare website niet aangeboden.

Zeer tevreden.
Zeer snelle bezorging. Prima prijs/kwaliteit verhoudingen.

Ik ben zeer tevreden over de service van Coolblue. Ik had mijn bestelling razendsnel in huis en werd goed op de hoogte gehouden van de status van verzending. Tevens is de website van Coolblue overzichtelijk en kunnen producten op een eenvoudige wijze met elkaar worden vergeleken. Top!

larsvanpoucke 10-08-2015 Via de website gekocht

Voor 23u59 besteld, volgende dag in huis.

Zeer uitgebreid

Snelle levering, pro en contra per product op de site. Staan klanten toe reviews te schrijven over producten. Uitgebreid assortiment

chabo2909 10-08-2015 Via de website gekocht

6,2

Eenvoudige website. Heel snelle levering

De koffer werd geleverd in de verkeerde kleur. Ik heb een mail hieromtrent gestuurd naar coolblue. Men belooft een antwoord binnen de 4 uur.... maar ik heb geen antwoord gekregen

Een foutieve kleur leveren kan toch niet. Het was duidelijk dat er op de verpakking een andere kleur vermeld stond dan op de bestelbon. Iedereen die een beetje controle uitoefent moet zoiets opmerken voor de verzending.

De snelheid van de service is prima, doch het product werd geleverd in de verkeerde kleur. Retourneren brengt heel wat werk en tijdverlies met zich mee. Dus hou ik het product maar, alhoewel ik nu met een koffer zit die een ander kleur heeft dan mijn overige koffers. Niet aangenaam.

els reynaert 10-08-2015 Via de website gekocht

Zeer snelle service

Zeer vriendlijke mensen

Alles wat je maar dank vinden

Super winkel

Vrijdag besteld en zaterdag al in huis. oude wasmachine meegenomen en alles aangesloten.

Anja27 10-08-2015 Via de website gekocht

Super service, vrijdag voor 18.00 uur besteld en zaterdag om 9.00 uur in huis. Gratis bezorgd en aangesloten 👍🏻

Haridjano 10-08-2015 Via de website gekocht

Zeer goed

Zeer goed

Breed assortiment

Ik zal coolblue zeker aanbevelen

Ik was verbaast over het brede assortiment,lage prijzen en zeer snelle service.Om half 23:30 uur bestelling geplaatst en volgende ochtend om 10 uur werd het al bezorgd.In een woord TOP

guidomoors1 10-08-2015 Via de website gekocht

je keuze is snel en gemakkelijk te maken

de dag na je bestelling word het pakket al geleverd, zelfs op zondag noem ik dat superservice

ruime keuze

als ik ervan kan genieten mogen mijn vrienden en familie dat ook

heel simpel namelijk "s"uper en "s"nelle en "s"ervice

Edithheer 10-08-2015 Via de website gekocht

Alles is gemakkelijk te vinden

Ik kon kiezen welke dag te leveren

Veel keuze

Het is gemakkelijk om iets te vinden en te betalen

Het is voordelig en je hebt het wanneer je het wilt hebbeb

Huberte 10-08-2015 Via de website gekocht

Snel en thuis geleverd !

Goede opvolging van de bestelling, correcte levering.

Kan altijd nog meer, maar zeker al goed genoeg !!

Heb ik al meermaals gedaan !

Printer al meer dan een jaar, koelkast enkele dagen. Heel makkelijk om thuis je keuze te maken uit een ruim assortiment. Alles wordt netjes en gratis thuis geleverd, wat kun je nog meer wensen !

ronaldcop 10-08-2015 Via de website gekocht

Product is lang niet te koop geweest in België. Coolblue is één van de eersten die opnieuw kan leveren. En dat, zoals steeds, de volgende dag. Fijn zaken doen.

NamelessFunk 10-08-2015 Via de website gekocht

Super makkelijk bestellen altijd!

Goede service,nog nooit klachten gehad!

Groot assortiment, maar kan nog uitgebreider (meer accessoires,toestellen,...)...

Zeker de moeite waard. Makkelijk om product te vinden,bestellen en te ontvangen!

Veel keuze en telkens een goede prijs! Gratis verzenden is een enorm pluspunt! Sommige zaken zouden sneller in voorraad kunnen zijn...

Romantikus 10-08-2015 Via de website gekocht

Met een paar klikken is het besteld

Bij garantie wordt totaal niet moeilijk gedaan

Ruime keuze met uitgebreide specificaties

rene10011968 10-08-2015 Via de website gekocht

kan van je luie stoel bestellen

wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling

riume keus

makkelijk en duidelijk

duidelijk site makkelijk met betalen via bank en wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling en afwikkeling

L-otte 10-08-2015 Via de website gekocht

Ik heb 's avonds vlak voor twaalven mijn laptop besteld en de volgende ochtend was het al binnen. Super!

Snelle en goede service.

De service is erg snel.

umans 10-08-2015 Via de website gekocht

Heldere website met goede zoekfunctie. Eenvoudig betalingsproces.

Levering volgens afspraak.

Voldoende aanbod om een afgewogen keuze te kunnen maken.

Zo hoort een webwinkel te functioneren!

Zeer positieve ervaring!

Marcus66 10-08-2015 Via de website gekocht

Snelle levering (s 'avonds besteld de volgende morgen in huis), goed op de hoogte gehouden via mail en sms. In het verleden een kapotte smartphone geleverd gekregen en dat is zeer goed opgelost.

Het assortiment is ruim voldoende.

Doordat Coolblue over het algemeen niet duurder is dan andere webshops en door de snelle levering en goede service wil ik Coolblue zeker aanbevelen.

Michel-Saskia 10-08-2015 Via de website gekocht

makkelijk en snel en netjes op tijd

wasmachine naar 2 hoog gebracht en oude mee terug

wat ik nodig heb

snelle levering en alles gemonteerd en op tijd

konden zelf dag uitkiezen en goede levering netjes op tijd en geinstalleerd

Quaghebeur Luc 10-08-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijke betaling, geen ingewikkelde procedures en richtlijnen

Zoals beloofd, levering daags nadien, zelfs tijdens week-end dagen en bovendien gratis.

Ruim voldoende, en voor ieder wat wils.

In zeer hoge mate, gezien ikzelf deze side aan bevolen ben, en vastgesteld heb dat alles vlot verloopt en dat de gemakkelijk is.

Goed = gratis levering, en daags nadien ook tijdens week-end dagen. Om ruil mogelijkheden, evenals terug zenden.