Deze score is berekend op basis van 2809 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

dannygraaff 16-08-2015 Via de website gekocht

Ik maak al jaren gebruik van Coolblue en hun service, de website is erg makkelijk en duidelijk in gebruik en geeft je veel opties om uit te kiezen.

Ik heb wel eens een product moeten retourneren wegens een defect en dit werd vrijwel binnen een dag opgelost en ze kwamen mij tegemoet met een waardebon ter waarde van het defecte product. Perfect! Deze bon heb ik over 2 aparte aankopen mogen gebruiken.

Erg veel keuze! Er is een ruim assortiment te vinden, je kunt er zeer veel vinden voor een voordelige prijs. Hier vind je het aan eisen gestelde product vaak, en anders vraag je ze even om hulp! Ook hier willen ze graag aan meewerken.

100% Coolblue. Ik heb mijn vriend destijds ook aangeraden om de GoPro te halen bij jullie, hij heeft eveneens een Beats by Dr. Dre Beatbox gekocht. Wederom was er perfecte hulp bij de vragen die hij had. Ook hij was er zeer blij mee dat ik hem Coolblue had aangeraden. Zo ook mijn moeder, die voor mijn verjaardag een headset bestelde, zonder dat ik het doorhad, en via SMS een melding kreeg dat het pakketje verzonden was. Ideaal!

Zoals reeds verteld: uitmuntende klantenservice en support. Ze komen je zeer goed tegemoet en zijn uiterst snel met antwoorden, zelfs voor de grootte van het bedrijf. Er is een zeer groot aanbod. Je kunt het zo gek niet bedenken of Coolblue heeft er een 'shop' voor. Ook de prijzen zijn zeker niet verkeerd, al helemaal kijkend naar de garantie op zeer goede support! Ik zeg het al jaren, Coolblue blijft wat mij betreft de topper der webshops en laat dat de komende jaren ook zo blijven! :-)

Brandaris25 16-08-2015 Via de website gekocht

Makkelijk uitzoeken en daarbij een duidelijke beschrijving van de voor en tegens.

Wel iets later dan beloofd, maar het bestelde was goed verpakt en voldeed het niet dan kan dit product eenvoudig terug sturen.

De voorraad is ruim voldoende.

Assortiment goed en alles wordt duidelijk beschreven. Voor weinig geld goede producten.

Makkelijk uitzoeken en voldoet iets niet dan stuur je het bestelde product retour

annamariekee 16-08-2015 Via de website gekocht

Binnen een paar klikken heb ik gevonden wat ik zoek, besteld en betaald en de volgende dag was mijn pakketje in huis.

Naar mijn mening hebben de webwinkels van Coolblue een betere service dan welke webwinkel dan ook in Nederland - het bestelproces verloopt soepel, de pakketjes arriveren snel en uit ervaring weet ik dat jullie absoluut niet moeilijk doen over retourneringen.

De webwinkels van Coolblue hebben een breed en gevarieerd assortiment met veel verschillende merken. Deze vele verschillende merken zorgen er echter wel voor dat het assortiment per merk soms beperkt is. Zo was het fijn geweest als er van de tas die ik heb besteld meer verschillende kleuren beschikbaar zouden zijn en was ik laatst op zoek naar een bepaald soort Gorillapod, waarvan jullie maar één of twee varianten in het assortiment hadden.

Zie al het bovenstaande :)

HPeter135 16-08-2015 Via de website gekocht

overzichtelijk, goede search mogelijkheden, rap gevonden wat we zochten.

Goede, snelle service en advies

Keuze genoeg, indien mijn keuze ook direct af te halen was geweest, was dit ook een 10.

Veel makkelijker dan rondrijden om je spullen te vinden.

Ik zocht een desktop in opdracht van mijn schoonmoeder. Dit heeft me zeker geholpen om een goed product voor een correcte prijs te kopen. Het dagje knutselen met mijn dochter om van de doos iets leuk te maken, was een welgekomen extra op deze regenachtige vakantiedag.

jan_bee 16-08-2015 Via de website gekocht

Zeer gebruiksvriendelijke website.

Uitstekende service

Voldoende ruim assortiment

Sophie Tubex 16-08-2015 Via de website gekocht

23uur besteld, volgende dag voor 10 uur geleverd. Top service.

Snelle levering, verzorgd ingepakt!

Michii 16-08-2015 Via de website gekocht

Super handig iets bestellen met je gsm dat je de volge de dag nodig hebt, zelfs zonder kaartlezer, op 5 minuutjes

Bestelling terugsturen binnen de 14 dagen en je geld terugkrijgen is super!

Ze hebben gewoon alles

Op minder dan 24h het product in huis hebben is een luxe

Brink123 16-08-2015 Via de website gekocht

Service wordt niet waargemaakt. Speciaal besteld vanwege snelle levering, zelfs op zondag. Wordt vervolgens niet volgens afspraak bezorgd.

Ik ben erg teleurgesteld in de levering van Coolblue. Vanwege de levering op zondag en hun eigen reclame omtrent het snelle leveren had ik juist hier besteld. Na bestelling en betaling wordt het pakket vervolgens niet de volgende dag geleverd, maar op een andere dag. Dit is voor mij erg lastig aangezien ik op doordeweekse dagen aan het werk ben.

Jenal 16-08-2015 Via de website gekocht

Prima service en vlugge levering. Kortom zeer content.

Snelle levering en gratis, goedkoper en het gemak dat ze de vaatwas willen aansluiten. De eerste maal besteld doordat verschillende vrienden aanbevolen.

rudy swinnen 16-08-2015 Via de website gekocht

Perfekte service, vlugge levering, en toen ik vorige keer een item moest terugsturen omdat het niet aan mijn verwachtingen voldeed ook nog eens volledige tevredenheid over de afhandeling en de terugbetaling, alhoewel ikzelf niet de gebruikelijke stappen had gevolgd om het item terug te sturen. Tot nu toe altijd zeeeeer tevreden over de geleverde service.

Chritophedh 16-08-2015 Via de website gekocht

Keurig en op tijd bezorgd bij het gevraagde afhaalpunt.

Goede opvolging van je bestellingen via mail.

BBQ + toebehoren konden allemaal besteld worden bij coolblue. Ruime keuze tegen scherpe prijzen.

Ik raad het ten zeerste aan om via coolblue online een bestelling te plaatsen. Vlotte en correcte levering en de pakketjes in goede staat! Top.

Zondag besteld een uur later al de mail dat de bestelling klaar stond voor verzending en de dag nadien netjes en op tijd afgeleverd in het gevraagde afhaalpunt, topservice!

SuperSvekke 16-08-2015 Via de website gekocht

Met elk pakje op je gemakje! bij Coolblue!

Een van de beste die er bestaat! Geen gezever over garantie of dergelijke ze staan telkens voor je klaar! overal

eindeloos

Ik zou iedereen aanbevelen alles steeds opnieuw te kopen bij Coolblue!

Elk product dat ik wil aanschaffen daarvoor kijk ik steeds eerst naar Coolblue, Ik heb nooit klagen gehad, zijn altijd vriendelijk en laten je nooit in de steek. Op Facebook beantwoorden ze je vragen steeds even vriendelijk en doen ze er alles aan om te helpen! Coolblue * Gewoon super!

Baasbryan 16-08-2015 Via de website gekocht

Bestellen op de site van Coolblue is zeer eenvoudig, letterlijk klikken en bestellen. Geen poespas met reclamemails en het is niet nodig een account aan te maken.

Zeer goede service, product besteld en de volgende dag in huis.

Coolblue heeft een zeer ruim assortiment, het door mij gezochte product was dan ook zo gevonden en besteld.

Ik zou Coolblue zeker aanraden, het is makkelijk, snel en zonder haken en ogen.

Het bestellen bij Coolblue is zeker goed bevallen, het product werd netjes de volgende dag geleverd en voldeed aan mijn wensen. Het bestellen was ook zeer eenvoudig, zelfs zonder account is het mogelijk een bestelling te doen, iets wat normaal voor sommige mensen als een drempel aan kan voelen.

Boomgaart 16-08-2015 Via de website gekocht

Site met een glimlach altijd prettig!
Artikel was eenvoudig te vinden
Status van de behandeling van de order was perfect te volgen

Respons op bestelling was uitstekend, levering de volgende dag in aangegeven tijdvak, zeer tevreden !

Was zeker niet de goedkoopste aanbieder, maar dat hoeft dan ook niet, er is wel vertrouwen ontstaan door de vlekkeloze afhandeling van eerdere bestellingen

Ervaringen zijn uitstekend, probleemloos en geen gedoe, voorts wordt het vleugje humor gewaardeerd

Uitstekend on line adres, helder, duidelijk en geen complex gedoe, gelukkig ook geen opflitsende banners oid. Prijzen zijn redelijk, afhandeling correct , kortom een Duijn adres

hugo franken 16-08-2015 Via de website gekocht

overzichtelijke website, bestellen en betalen makkelijk zonder veel rompslomp

correcte snelle levering

zeer goed, sommige artikelen te snel uitverkocht

prijs kwaliteit zeer goed en snelle levering, zelfs op zondag, toch wel een gemak voor wie in de week overdag werkt

zie boven

famtony 16-08-2015 Via de website gekocht

4,8

Ik heb donderdag mijn goederen besteld. Vandaag zijn we zondag en heb deze nog niet ontvangen. Ik heb gemailed en antwoord gekregen en dan.. De reclame van binnen de 24 uur is voor mij nu slechts schijn. ik vind dit erg het is de eerste maaldat ik online iets bestel. Vrienden en kennissen waren vol lof over coolblue. Zelf heb ik in de winkel in Antw steeds mijn gading gevionden. Dus ik weet niet of deze revieuw uw site gaat halen, hoeft voor mij ook niet. Ik kan begrip opbrengen dat er iets fout loopt alleen overkomt het mij nu. Dien ik morgen nu opnieuw thuis te blijven anders loop ik de kans de goederen eventueel dinsdag zelf te moeten gaan halen (als ze al geleverd worden) Het gebruiksgemak van online binnen de 24 hr is hier voor mij voor deze levering volledig weg.

Een andere koffer van hetzelfde merk, andere type wilde ik vergelijken maar is bij jullie niet in het assortiment

zie mijn uitleg hiervoor bij service.

Bij de rubriek -hoelang in je bezit- kan ik niet aanduiden dan er nog geen levering is gebeurd na verloop van enkele dagen.

NALOU 16-08-2015 Via de website gekocht

aankopen doen wanneer het je zelf past

prima levering

ruime keuze in verschillende produkten

prima service en prijs

altijd correcte levering

RolfT 16-08-2015 Via de website gekocht

Geen kritiek, dus een tien.

De Wachttherapie maakt het wachten bijna leuk. Ook is het pakketje netjes de volgende dag bezorgd. Beloftes zijn waargemaakt.

Hetgeen ik gekocht heb was of nergens anders te koop, of niet voor die prijs.

Coolblue heeft een groot assortiment en een uitstekende service.

Ik vind alles aan Coolblue goed. De after-care is absoluut de beste die ik ooit bij een online winkel heb ervaren. Maar ook de site zelf is beter dan de meeste anderen. Op iedere pagina wordt je eraan herinnert dat je ze kunt bereiken per telefoon, email, social media, en chat. Ze hebben liever dat je dat doet, dan dat je ontevreden bent over je aankoop. Een simpele optelsom, maar wel eentje die de meeste andere online winkels niet hebben begrepen.

kirstenvvaerenberg 16-08-2015 Via de website gekocht

Handige site, snel

Zeer snel

Ruimer assortiment zou mogen maar is niet noodzakelijk

Snel en handig! Goede producten

De levering is zeer snel, je kan de producten vergelijken Ruimer asortiment mag wel

Haye86 16-08-2015 Via de website gekocht

Snel en eenvoudig bestellen, genoeg betaal mogelijkheden

Na ontvangen van een kapotte koelkast duurt het minimaal een week voor je een nieuwe kan ontvangen, klantenservice werkt strikt volgens vastgestelde regels. Service staat erg laag in het vaandel.

Prima assortiment

Service bij aankoop van mijn koelkast is ver onder peil.

Na het versturen van een defect product de omruil service ver onder de maat, na het uiten van mijn klacht proberen ze me af te schepen met een tegoedbon van 10 euro. Maar ze laten je wel meer als een week zonder werkende koelkast zitten.

Bennieboy52 16-08-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk, sávonds besteld, volgende dag bezorgd

ok

veel

gewoon goed

Duidelijk en goed geleverd

loritanow 16-08-2015 Via de website gekocht

een dikke 10 ik kocht mijn producten in nog geen 10 minuten gekocht. Veel sneller dan in de winkel.

na betaling krijg je direct enkele mailtjes voor te zeggen dat alles goed is, ook krijg je super veel info over hoe de afhandeling van de bestelling verder loopt en hoe je retourneert!

Ruim en mooi assortiment, ik zowat alles die jullie verkopen hebben jullie op stock en kunnen jullie binnen de dag leveren, heel wat anders dan andere online shops.

qua prijs kwaliteit is coolblue echt wel een koploper! mensen die vragen waar ik mijn gerief koop krijgen een volmondig antwoord: coolblue.

op aanraden van een vriend die vaak bij jullie koopt kocht ik deze spullen ook bij jullie, en het mag gezegd worden bravo! veel en vlotte informatie/communicatie,spullen zijn altijd van zeer goed kwaliteit en worden ook geleverd daags na bestelling.

corrycon 16-08-2015 Via de website gekocht

je hebt hier alles en aan goede prijzen , is favoriete site

service is geweldig vandaag bestellen en morgen staan ze er al mee aan de deur geweldig gewoon !

keuze genoeg en van alles de beste van de goedkopere prijzen dus degelijk spullen die je hier koop aan zeer aantrekkelijke prijzen !

ik zou iedereen naar deze site sturen ik heb het geprobeerd en nu bestel ik daar bijna alles , wat ze hebben zelfs mijn producten voor te kuizen geweldig gewoon !

ik vindt alles goed tot hier toe geen problemen gehad en hebal verschillende producten aangekocht snelle service alles is steeds goed ingepakt en de producten zijn zoals ze beschreven zijn ik vindt ze geweldig geen minpunten bij mij !

Nickvdb_1 16-08-2015 Via de website gekocht

Mooie tas! Zeer praktisch door de verschillende opbergvakken.

hansmeulen 16-08-2015 Via de website gekocht

makkelijker kan toch niet

snel besteld , snel bezorgd

geen nee te koop

als ik alles vertel wat hier boven staat lijkt het me vanzelfsprekend

Vertrouwd , als ik iets nodig heb kijk ik altijd eerst bij Cool Blue

joery.van.riet 16-08-2015 Via de website gekocht

Supper simpel bestellen en veel leverings opties

Supper klantenservice !
Snelle reactie bij vragen en dergelijke heb ik nog nergens anders meegemaakt

Redlijk ruim assortiment ze kunnen natuurlijk niet alles hebben

Mede door de supper klantenservice

Al bij al supper service en supper winkel en internet shop

Annemarie-Hugo 16-08-2015 Via de website gekocht

Ideaal, bestellen vanuit je luie stoel wanneer het jou uitkomt!

Razendsnelle service ! Vandaag besteld, morgen geleverd.

Voor mij is Coolblue een zeer betrouwbaar bedrijf.

Veel keus, goedkoop en snelle levering.

baeselen.jp 16-08-2015 Via de website gekocht

vergelijken en bestellen van thuis uit

al veel besteld tot nu toe 1 artikel na 6 maand stuk.
zonder problemen geretourneerd

veel keus

heb dit reeds aan vele aanbevolen en tot nu toe geen enkele klacht gehoord

Veel keus, men kan thuis in alle rust vergelijken zonder dat er een verkoper zich mee bemoeit. Snelle levering. Heel betrouwbaar. Snelle en heel vriendelijke klantenservice mensen die hun job kennen. Geen enkele negatieve opmerking tegenover Coolblue

jeroenr98 16-08-2015 Via de website gekocht

Je kan de producten makkelijk vinden en vergelijken en de site is erg overzichtelijk.

Je het de avond van te voren bestellen en je hebt het pakketje de volgende dag in huis.

Veel verschillende soorten van een bepaald product. In dit geval was ik opzoek naar een laptoptas en ze hadden veel verschillende soorten en merken. Ze werken ook niet met 1 bepaald merk enzo.

Het werkt erg makkelijk om de beste soort waarnaar jij opzoek bent eruit te halen en dan die ook echt de volgende dag in huis hebt.

De winkel is super, want ze hebben een ruim assortiment waar jij de producten die je zoekt makkelijk kan vinden. Van een bepaald product hebben ze ook meerdere soorten en merken, maar ondanks dit kan je makkelijk de beste eruit vinden voor jezelf. Verder hebben ze gewoon normale en lagere prijzen vergeleken met andere webshops en ze sturen het gratis op en je hebt het dan de volgende dag in huis.

Ed muntz 16-08-2015 Via de website gekocht

Direct na bestelling word je goed op de hoogte gehouden over route betreffende artikel.

Hebben ontzettend veel diverse artikelen

Uitstekend transparant bedrijf

Doet wat het behoord te doen

Harm.jan 16-08-2015 Via de website gekocht

5,8

Product komt niet overeen met wat ik gekocht heb ??????????????????????..........

Product komt niet overeen met wT ik gekocht heb ??????????...???????????

Heb tv gekocht welke met een zeer dunne strakke omleisting zou zijn maar is gewoon gelijk aan type pfk4200 terwijl de 4209 strakke omleisting heeft.

Norman Kenny 15-08-2015 Via de website gekocht

Heel goed

uitstekend

Heel goed

zeer goed

Ik vind het goed en zeer happy van dat allemaal is goed verzorgd en snel Bedankt Norman Kenny

johandemeter 15-08-2015 Via de website gekocht

Enig probleem : je moet je homebank "kaske " bij je hebben

Het verbaasde mij dat de Windows versie niet bij de specificaties vermeld stond

Woorden wekken maar voorbeelden...

Kelderhuis 15-08-2015 Via de website gekocht

Snelle bestelling snelle levering.

Zelfs op zondag bezorging dat is wel uniek

Leen van aken 15-08-2015 Via de website gekocht

Duidelijke informatie

Geleverd zoals verwacht.

Zeer ruim assortiment en vergelijkmogelijkheden

leohouw 15-08-2015 Via de website gekocht

Heldere website. Bestelling en betaling fluitje van een cent. Snelle levering, perfect.

Is eerste bestelling nog geen verdere ervaring met uw bedrijf

Voor het product van mijn keuze is het aanbod ruim voldoende. Met vergelijking- site is prijs concurrerend.

Komt betrouwbaar over

Geen verdere motivatie nodig

HarryPapecity 15-08-2015 Via de website gekocht

Order zeer simpel te plaatsen

Goede levering en installatie

Ruim voldoende

Ruim assortiment, goede prijs, makkelijk bestellen en goede levering en installatie

robem88 15-08-2015 Via de website gekocht

na grondig opzoek werk over het artikel en prijs was de keuze snel gemaakt . ik had de fietsendrager net rond tien uur `s avonds besteld en had hem de volgende dag al om negen uur `smorgens , super . diezelfde namiddag zijn we al gaan fietsen .

wivan 15-08-2015 Via de website gekocht

Bereikbaarheid i.g.v. vragen/problemen zelfs 's nachts.
Correct geholpen worden met service problemen, zonder de deur uit te moeten, behalve dan om de gratis terugzendingen naar de Post te brengen.

Op 1,5 jaar gebruik van mijn Nexus5 leerde ik de nadelen kennen van een Google product, zonder voldoende SW controle door een onvoldoende kritisch leverancier:LG.
m.a.w. speelbal tussen HW leverancier en SW leverancier.
Een eerste SW update van KitKat naar Lolipop bracht reeds mijn emailinstellingen in de war maar dit raakte met google support opgelost.
De automatische SW update naar Lollipop 5.1.1 was de complete doodsteek met geen detectie van WIFI netwerken meer en Google die me doorverwees naar mijn leverancier.
Na de 3 de terugzending zonder resultaat aan CoolBlue werd mijn aankoop keurig vergoed.

Met de opkomende Windows 10, serieus getwijfeld tussen Microsoft's Window 8.1 betrouwbare Nokia 930 en opnieuw Android maar dan nu via een kritischer leverancier: SONY.Uiteindelijk me toch weer laten overhalen voor Android. Als dit nog dreigt mis te lopen is mijn overstap naar Windows 10 definitief.

Correcte garantie service, zelfs na 1,5 jaar.

Ben uiterst tevreden over de manier waarop bij de derde terugzending voor hetzelfde probleem, mij zonder enige discussie het aankoopbedrag van mijn 1,5 jaar oude Nexus 5 keurig werd terugbetaald. Retour verzendingen verlopen gratis en probleemloos. CoolBlue maakt werk van klant tevredenheid.

VR79 15-08-2015 Via de website gekocht

Heel gemakkelijke site

Veel

Zeker

Heel gemakkelijke site en overzichtelijk

erveklaas 15-08-2015 Via de website gekocht

makkelijke selecties, goede informatie en snelle vergelijkingen

lekker simpel en snel

veel soorten winkels

als iets goed werkt leer het een ander

Peter Vermetten 15-08-2015 Via de website gekocht

duidelijk

Zeer groot assortiment

Zeer snelle severing

annmelis 15-08-2015 Via de website gekocht

de website is heel gebruiksvriendelijk om iets te bestellen

je krijgt bij elke stap in het verwerkingsproces een mail waardoor je goed weet hoe het loopt, dat is tof, dat je er zelf niet naar moet vragen

de actie was positief, we hebben wel nog gezocht naar gelijkwaardige producten, maar vonden niet echt alternatieven.

tof om op een vlotte manier en goed geïnformeerd online aankopen te kunnen doen en ook flexibel het afhalen te kunnen bepalen

zie hoger - vlotte service

Meijersgs5 15-08-2015 Via de website gekocht

Alles is erg duidelijk aangegeven op de website.

Ze maken nergens een probleem van, heb met een paar bestellingen problemen gehad, werd direct opgelost door retour etc.

Altijd alles wat ik nodig heb is op voorraad.

Beste winkel, service beter dan waar dan ook, en de prijzen zijn niet te overtreffen. Ook vind ik het geweldig hoe snel pakketjes aankomen.

Ben nog nooit ontevreden geweest bij Coolblue, beter kan het niet.

Robls 15-08-2015 Via de website gekocht

Grote verscheidenheid en zeer snelle levering

Robert Pownall 15-08-2015 Via de website gekocht

Telephone contact

Fiendly and you took all the time that was nececcary to help me to find an answer to my questions.

Cannot say as our contact was about 1 item

My answers say everthing

Marja Dame 15-08-2015 Via de website gekocht

Zo gevonden op de website!

Nog geen service nodig gehad maar ik ga ervan uit dat die ook uitstekend is!

Groot assortiment, ze hebben eigenlijk alles wat je zoekt!

Topwebshop, wanneer ik iets nodig heb kijk ik eigenlijk direct bij Coolblue. Je weet dat ze doen wat ze zeggen en dat is een geruststellende gedachte!

Betrouwbare webshop, doen wat ze beloven, groot assortiment en de volgende dag in huis!

dwa100701 15-08-2015 Via de website gekocht

Filmpjes goed duidelijk

Duidelijke communicatie en verloop vd bestelling.

Bij Tv's kom je meestal al snel bij Samsung uit. Zullen wel gewoon goed zijn in TV's dan.

Hoe mooie wil je het hebben. Op alle vragen krijg je of vind je een antwoord.

vera vw 15-08-2015 Via de website gekocht

was heel makkelijk om mijn aankoop te doen.Vlotte verwerking

de zondag besteld , de maandagmorgen al thuis geleverd en geplaatst.

je hebt een ruime keuze aan producten en je kan vergelijkingen maken

Een tien geven zou nu de perfectie zijn hé.Maar zou het aan iedereen aanraden.

Ik ben al in de winkel zelf geweest en daar ben ik even goed geholpen als in de webwinkel bestellen.

rencspaans 15-08-2015 Via de website gekocht

vanuit je luie stoel bestellen wat je zoekt en kan ook gelijk zien of het op voorraad is.

is het op voorraad dan heb je het de volgende dag al in huis. en ook met zorg verpakt.

ze hebben zo veel spullen er moet wel wat bijzitten wat men zoekt.

super tevreden ook over klacht behandelingen.

snelle levering, bijna alles op voorraad. En goede service bij klacht/kapotte product.