CM 28-01-2021

The website is very easy to use, the prices are good and the service is great. I also love the delivery bicycles.

Vera 28-01-2021

heel goed gestructureerde site, snelle levering én met de fiets :) , erg vriendelijke pakjesbezorger. kortom: super!!

JiRo 27-01-2021

Coolblue heeft een duidelijke online shop. Er is veel informatie terug te vinden om een degelijke keuze van product(en) te maken.
In dit geval een muurbeugel om een TV op te hangen. Niet het duurste product, of heel high tech... wel hielp de info om een degelijke keuze te maken. Online video's om u te helpen bij de installatie.
Zeker zeer tevreden!

Dirk 27-01-2021

Zoals beloofd krijg je effectief de dag nadien de bestelling aan huis geleverd tegen een scherpe prijs. Op de website is het handig om gelijkaardige producten snel te vergelijken qua eigenschappen en prijs.

Stephan 27-01-2021

Zeer tevreden over de aankoop. Zeer goeie laptop en prijs top prijs kwaliteit. Altijd zeer tevreden over de snelle levering

Glenn 27-01-2021

Het probleem was vooral de levering. Bij levering bleek de buiten doos reeds vol geplakt met Coolblue stickers om de beschadiging te dichten. Daarnaast was ook de binnendoos beschadigd alsook de isomo bescherming van het product. Het product had ook een lichte beschadiging maar gelukkig had dit geen invloed om de werking van het product. Ik zou verwachten dat Coolblue producten in dergelijke staat eerst inspecteert vooraleer deze op te sturen of zelfs helemaal niet opstuurt.

Bernard 27-01-2021

Prima website en zeer gustig qua prijs. Leveren stip zoals afgesproken. Doe zo verder !

Chantal 27-01-2021

Snelle levering en een goede service geen problemen. Ben een tevreden klant

Werner Geboes 27-01-2021

Enerzijds als jullie klant en anderzijds als initiatiefnemer van het verkeersplatform Rupelstreek kan ik niet tegen duurzame mobiliteit zijn zoals met jullie bakfietsen.

Verheijen 27-01-2021

Makkelijk te vinden en snelle levering. Qua prijs ook goed. Website werkt vlot.

Tash 27-01-2021

Ik ben super tevreden. Zelfs door de Corona situatie alles wordt super snel geleverd. De product is ook super! Bedankt!

Johan 26-01-2021

Alles top !!!
Zeer gebruiksvriendelijke webshop wat de selectie vereenvoudigt.
Bestelling tijdig geleverd, zoals afgesproken.
Producten zoals de beschrijving en zijn top.
Niet mijn laatste aankoop bij Coolblue :)

GU 26-01-2021

Bestelling online zonder vooraf betaling en aankoopverplichting is leuk. Ter plaatse was alles zeer Covid-proof geregeld en ging alles ook zeer vlot. Ontvangst en advies was vriendelijk & to the point. Ook een eerlijke uitleg betreft de inhoud van de garantie.

EvyP 26-01-2021

De levering gebeurde 1 werkdag na de bestelling en alles zat degelijk verpakt. Zelfs het tweedekansproduct dat ik kocht zag er uit als nieuw en was even keurig verpakt als de tablet die ik kocht. De website is ook al heel gebruiksvriendelijk. Ik ben supertevreden en kijk al uit naar mijn volgende aankoop.

Joost Claessens 26-01-2021

Heldere website, biedt antwoord op alle mogelijke vragen. Zeer vriendelijke winkelmedewerkers. Humor!

Jonas 26-01-2021

Coolblue is een erg klantvriendelijke winkel. Leveringen zijn voorlopig altijd al op tijd geweest. Het is ook fijn dat we op voorhand verwittigd worden net voordat ze leveren.
Onlangs kocht ik een laptop bij Coolblue die niet goed bleek te werken. De retourzending verliep vlot en ik kreeg mijn geld zonder problemen terug.

Tom 26-01-2021

Vrijdag 2100u besteld, zaterdag 1100u geleverd. Vroeger nam Coolblue wel oude tv's terug in recycling..

Peter 26-01-2021

Heel veel keuze met goede, eerlijke.prijzen. Het feit dat er fysieke winkels zijn is ook belangrijk, zo kan ik bij twijfel langs gaan om mijn keuze te helpen maken. Er is een korte levertijd en alles wordt netjes aan huis geleverd. Top winkel die ik iedereen kan aanraden!

Jo 25-01-2021

Ruime keuze. Correcte info over het artikel + voorstellen van alternatieven en beste keuze (met de nodige argumentatie). Tijdige levering zoals voorzien en zeer concurrentiële prijs

Stef 25-01-2021

SNEL ! Duidelijk en grondig en correct op tijd geleverd. Hopelijk werkt het altijd zo...

SDB 25-01-2021

Zeker aan te raden als zelfstandige , vandaag bestellen morgen geleverd✅ Zo kan ik de dag nadien verder met men werk zonder zorgen! Top , online kan je tot in detail je zoekcriteria aanpassen naar wens. Enig minpuntje, in mijn geval werd een printer van 300€ in de originele doos geleverd zodat iedereen wist wat erin zat misschien toch de doos in een coolblue versie ervan versturen...

Stijn Houben 24-01-2021

Vlotte gemakkelijke bestelling
‘s anderendaags geleverd
Correcte info over het leveren

Mark groorjans 24-01-2021

Produkt zeer goed en levering zoals afgesproken en de mensen zijn behulpzaam en vriendelijk

Lin 24-01-2021

Alles goed geregeld.
Duidelijke site, direct duidelijk wanneer leveren.
Snelle en correcte retour afhandeling.

Toussaint 24-01-2021

Coolblue heeft een overzichtelijke site met een goede user experience. Navigeren naar de product groep, het filteren op mijn voorkeuren en de keuze mogelijkheden zijn ruim. Verder zijn leveringstermijnen kort, kan je bepalen op welke datum en tijdstip de levering moet worden uitgevoerd en is het traceren van je pakket goed en duidelijk.