Deze score is berekend op basis van 2188 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

alfred 02-07-2016 Via de website gekocht

Internetadres intikken, klaar.

Die artikel reviews vind ik heel fijn.

VincentEenErgTevredenKlant 02-07-2016 Via de website gekocht

De webshop en de winkel van coolblue werken beide erg soepel, zo krijg je de aankoop die je wilt snel in handen.

Bij coolblue is het personeel altijd erg vriendelijk en goed geïnformeerd over de producten die ze verkopen, zo kom je op een fijne manier te weten wat je wilt weten.

Een erg brede keuze aan electronica en dergelijke.

Een 9 omdat coolblue voor mij veruit de beste online webshop en winkel is, ben erg goed geholpen en bestellingen zijn altijd soepel verlopen.

Als het mocht gebeuren dat er iets fout gaat bij coolblue, geef het bestellen bij hun dan niet meteen op, niks is tenslotte perfect, en ze zullen je graag en vriendelijk helpen.

03Sammy01 02-07-2016 Via de website gekocht

Wij hebben een wasmachine gekocht. Bestellen, betalen, dag uitkiezen en hij werd helemaal naar zolder getild! De oude wasmachine en verpakkingsmateriaal werd weer meegenomen.

De wasmachine is aangesloten en ze hebben hem laten draaien. Toen ik een vraag had op Facebook is deze zeer snel beantwoord.

Mooi assortiment en duidelijk.

Al met al een super bedrijf. Vriendelijk, een goede service en een top assortiment. Ons zien jullie vaker terug!

Lisette 02-07-2016 Via de website gekocht

Goede overzichtelijke site

Grote keuze uit vele producten

Top!!!

Arian 02-07-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke website met de juiste informatie

Supersnelle levering, 's-avonds besteld en de volgende morgen al in huis.

Precies wat ik nodig had met juiste prijs/kwaliteit verhouding

Men maakt waar wat men zegt op de website

Het enig minpuntje is: geen Nederlandstalige gebruiksaanwijzing. Maar die is wel te downloaden.

Jan Schouten 02-07-2016 Via de website gekocht

Eenvoudig te vinden wat ik zocht

's avonds besteld, en de volgende dag (zaterdag) kon ik het voor 08:30 halen.

Martine 01-07-2016 Via de website gekocht

Mijn zoekoptie was een fietsendrager voor de gunstigste prijs.Het was even verwarrend dat er twee opties met winkels aangegeven werden; 4 winkels met de prijs € 289,95 en 3 winkels met de prijs € 289,-

Vragen, klachten en retourprocedure was niet van toepassing. De levertijd was prima, inderdaad de volgende dag in huis.

Prijs is bij mijn weten prima, ik ga ervan uit dat het ook idd de goedkoopste optie was. Wat betreft het assortiment heb ik geen oordeel, ik heb alleen naar één specifiek merk fietsendrager gezocht

Perfect verzorgd allemaal!De gratis verzending maakt het ook heel aantrekkelijk.

Hans 01-07-2016 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijke website die fijn is in gebruik.

Correcte afhandeling van de order, perfecte levering op uur en tijd te volgen, bij defect en aanspraak op garantie en super afhandeling.

Wij vinden hier nagenoeg altijd wat we zoeken.

Zeer goed en betrouwbaar. Ook fijn dat er nog winkels zijn waar je rechtstreeks spullen kunt afhalen en een persoonlijk contact kunt hebben met een verkoper.

hg.schouten 01-07-2016 Via de website gekocht

Mooi en duidelijk.

Krijg op alles een net antwoord.

Geweldig,je kunt er bijna van alles krijgen.

Ik heb er geen spijt van,w at ze zeggen doen ze.

Henk Geurts 01-07-2016 Via de website gekocht

Prima overzicht

genoeg te koop

goede winkel

nee

Riet 01-07-2016 Via de website gekocht

goede overzichtelijke website

zeer goede service. Vorige aankoop werd na maanden gebruik, snel en kosteloos gerepareerd, toen er een kleinigheid aan mankeerde.

genoeg aanbod in verschillende prijsklassen

Bij aankoop en garantie/reparatie, dezelfde snelle afwikkeling

Braken 01-07-2016 Via de website gekocht

gewoon on-line

geen bijkomende kosten, zoals voor verzending.
niet o>k?--gewoon terugzenden

goede verhouding prijs/kwaliteit

Anoniem 01-07-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke website en bestelling plaatsen is eenvoudig

Mogelijkheid om de volgende al te leveren.
Bezorgers waren op tijd, behulpzaam, behoedzaam en vriendelijk.

De keuze voor de categorie wasmachine die ik zocht had iets ruimer mogen zijn

Tinus 01-07-2016 Via de website gekocht

Afhalen waar ik het wil. Geen buren die bewaarservice moeten spelen.

Alles prima gelopen

Ze hadden wat ik zocht😄

IvM 01-07-2016 Via de website gekocht

Goede website met voldoende informatie, bestelprocedure wijst zichzelf, is makkelijk en overzichtelijk. Naar mijn mening voldoende betaalmethodes.

Ik had een klacht en als klant verwacht je binnen 24 uur altijd een reactie te krijgen, al zou het maar zijn dat de mail goed is aangekomen. Dit gebeurde niet. Hier zelf opnieuw achteraan gemaild en dat is in principe niet de bedoeling. Uiteindelijk de gewenste reactie gekregen en redelijk tevreden met het antwoord (verderop een toelichting hierop).

Ik zocht en vond de laptop die ik wenste. De prijsstelling is echter niet concurrerend. Bij Alternate.nl was deze laptop ca. € 200,- goedkoper, alleen daar had ik tot 2x pech. Toen ik de 1e keer wilde bestellen was ik met hen in onderhandeling over een product dat ik er bij zou krijgen en dat bleek net toen ik wilde bestellen niet meer in de actie te zitten. Je verwacht dan enige coulance, want je hebt tijdig de intentie tot koop bij hen duidelijk gemaakt, maar helaas was men niet coulant. De 2e keer was de laptop net uitverkocht bij Alternate. Hoe coulant Coolblue is weet ik overigens niet.

Zie bovenstaande punten.

Ik wil voor Coolblue nog wel een verbeterpunt kwijt. Ik vond bij de laptop geen Windows 10 CD-ROM. Ik heb per mail een reactie ontvangen dat dit voortaan via het BIOS van de laptop gaat, dus als je de laptop leeg maakt, dan kun je hier Windows 10 alsnog vinden om opnieuw te installeren. Het zou prettig zijn als dit bij de aankoop van de laptop (en dus ook bij andere laptops) vermeld wordt. Dus dat er geen CD-ROM van het besturingssysteem bijzit en wat handig zou zijn ook een uitleg hoe je dit dan opnieuw moet installeren. Deze uitleg heb ik namelijk ook niet gehad in de ontvangen mail, alleen maar dat dit via het BIOS gaat. Ik kan me zo voorstellen dat ook niet iedereen weet wat een BIOS is.

Raymond 01-07-2016 Via de website gekocht

Gehele proces is erg eenvoudig

Snel geleverd, laten weten hoe laat het ongeveer bezorgd wordt, sturen een bericht als het (bij de buren) is afgeleverd.

Veel keuze, uiteraard niet volledig bekend met volledig assortiment. Maar lijkt top.

Erg prettige ervaring, en net iets goedkoper dan concurrent.

Gemakkelijk bestelproces, snelle levering, goed ingepakt. Leuke algehele benadering, maakt CB voor mij wel eentje die uitsteekt boven de rest.

Suradj Jangali 01-07-2016 Via de website gekocht

Mijn printer begaf het rond 22:30 en ik moest zakelijke contracten uitprinten voor een opdracht de volgende middag. En ik wist dat je bij coolblue tot heel laat kon bestellen en de volgende ochtend in ontvangst kon nemen. Dat noem ik eens gemak en stresvrij slapen voor je grootste deal van het jaar.

Wordt uitgelegd in jip en janneke taal zodat je het makkelijker en sneller begrijpt.

Teveel keuze als je het mij vraagt hahaha

Max 01-07-2016 Via de website gekocht

kan bijna altijd snel vinden wat ik zoek, ook wanneer ik het product niet direct bij Coolblue zou verwachten.

Super! mocht het product toch niet helemaal aan de verwachting voldoen, of zelf een bestelfout gemaakt, kan het product zo weer geretourneerd worden.

Zelfs wanneer ik het product niet direct bij Coolblue zou verwachten slaag ik vaak bij Coolblue

winkel al jaren bij Coolblue en heb nog nooit een negatieve ervaring opgedaan. de ondersteuning, ook telefonisch is altijd ter zake kundig. Top!

Het winkelen bij Coolblue heeft mijn angst om online te kopen volledig weggenomen

P Wolters 01-07-2016 Via de website gekocht

vanuit mn luie stoel bestellen aan de deur afgeleverd

snelle levering

groot assortiment

goede prijs, snelle levering, hoef de deur niet uit, alles netjes verzorgd en niet goed geld terug!

GA ZO DOOR!

Joris 01-07-2016 Via de website gekocht

Elke dag leveren. snel in huis. goede webshop overzichtelijk.

Hebben alles wat ik zou willen hebben

Leveren snel en webshop is duidelijk

Jolanda van Donk 30-06-2016 Via de website gekocht

bestellen is nog nooit zo makkelijk geweest voor mij.

Er zat in mijn laptop die ik al een tijdje (ongeveer een half jaar geleden) had gekocht een virus ik kon meteen langs komen en er werd meteen naar gekeken ik kon hem ook meteen weer mee nemen perfect .en geen cent voor hoeven te betalen nu dat heb ik wel anders meegemaakt. De koelkast die helemaal op zijn plek gezet wordt in de keuken fantastisch en zooo vriendelijke mensen dat kom je tegenwoordig nog maar zeldzaam tegen fontastisch.

Bij coolbleu heb je een heel groot assortiment keuze plenty.

Fantastische vriendelijke mensen die je overal meteen bij helpen .

Kan me geen betere service en klantvriendelijkheid wensen.

Remco 30-06-2016 Via de website gekocht

Relaxed shoppen via de verschillende categorieën, of snel en direct je product vinden via de zoekbalk!

Levertijd is ongelofelijk snel. 's avonds laat zie je nog iets leuks, volgende dag al in huis!!

Het assortiment is zeer uitgebreid, met een goede prijs.

martvijf 30-06-2016 Via de website gekocht

Alles is appeltje eitje

Geen enkele klachten, gewoon goed

Zeer uitgebreid en up to date

Goed, snel en makkelijk

Zilk 30-06-2016 Via de website gekocht

Coolblue heeft een uitstekende website.

Altijd en vooral eenvoudig bereikbaar. Je voelt je serieus genomen!

Zeer uitgebreid

Ben echt n fan van Coolblue geworden!

Norman 30-06-2016 Via de website gekocht

Groot assortiment, super snelle levertijden voor redelijke prijzen. Als je ook vragen hebt krijg je snel een goed antwoord.

Helaas een keertje iets moeten terugsturen en dat ging vlot en buitengewoon coulant. Daar kan de fysieke winkel nog veel van leren.

Coolblue is vaak één van de eerste webshops waar ik kijk als ik online iets wil kopen. Ivm de uitstekende support en service hoeven ze niet per se de goedkoopste te zijn.

Als ik mijn kleding en eten ook volgens hetzelfde concept zou kunnen kopen dan kregen ze een 10!

Het bovenstaande zegt genoeg denk ik.

Bocken Jean Pierre 30-06-2016 Via de website gekocht

zelfs als het de eerste keer is op de site, is er geen probleem

zeer snelle levering

meestal kom je met een zoek opdracht bij coolblue terecht, en dan maar kopen

niets op aan te merken

Bart 30-06-2016 Via de website gekocht

handige top tien

goede/veel keuze

Veel beter verlopen als vorige bestelling.

Bodine 30-06-2016 Via de website gekocht

Service is erg goed, ik had een klein probleem met de bestelling, heb de klantenservice gebeld, en die hebben me goed geholpen. De volgende dag had ik me pakketje binnen.

Heel veel keus, egt top.

Margo 30-06-2016 Via de website gekocht

Super fijn, binnen een paar klikken de beste wasmachine voor een super scherpe prijs gevonden.

Top dat de mannen hem kwamen installeren.

Heeeel veeeel keuze!

Ik raad Coolblue al bij iedereen aan :-)

Cindy v d Padt 30-06-2016 Via de website gekocht

super gemakkelijke site,snel antwoord op je vragen. Je kunt zelf een bezorg datum/tijd kiezen. kortom Top!

vrolijke bezorgers of ze nu 3 hoog moeten zijn of begaande grond. Ze nemen de oude apparaten mee & sluiten de nieuwe netjes aan. Vragen worden ook snel beantwoord via de site,fb chat of per telefoon. Jullie zijn ook super gemakkelijk te bereiken, heel fijn (is namelijk bij andere bedrijven...((vida xl)) wel anders. Daar word je op de chat geblokkeerd..mailtjes genegeerd en je kunt ze maar tussen een korte tijd bereiken en zelfs dan zijn ze onbereikbaar. Dus dit is HEEEL fijn!

fijn assortiment...alleen mag nog wel iets uitgebreider (schommelbank?tuinslaghouder,parasolvoet,tuinspullen zwembaassesoires...etc)...Ik vind jullie namelijk een enorm fijn bedrijf & aangezien het bij andere bedrijven vaak mis gaat & het niet netjes oplossen zou ik het toch fijner vinden alles bij jullie te kunnen bestellen. (zelf chronisch ziek dus ben toch vaak gebonden aan online kopen en laten bezorgen.)

Marcel 30-06-2016 Via de website gekocht

je vindt snel en makkelijk wat je nodig hebt . de website werkt goed en is overzichtelijk.

Vragen worden goed en snel beantwoord

Het assortiment is vrij uitgebreid

Al verschillende keren besteld en iedere keer weer goed

Anoniem 30-06-2016 Via de website gekocht

No-nonsense service. Ik heb een keer een product gekregen dat niet goed functioneerde bij levering. Wordt niet moeilijk over gedaan: na een whatsapp-bericht had ik de volgende dag een nieuwe in huis.

Zeer uitgebreid

lau 30-06-2016 Via de website gekocht

Duidelijke info en makkelijk te bestellen

Snelle levering zoals afspraak die op de site staat

Ruim assortiment

Niks op aan te merken. Doet wat ze op de sitems vermelden. Geen klachten. Uiterst tevreden 👍

willem de lang 30-06-2016 Via de website gekocht

Goed bereikbaar

Vriendelijk zeer snellende levering

Judith 30-06-2016 Via de website gekocht

Met bijna 1 druk op de knop besteld. Ook de plus en min punten die bij een product worden aangegeven zijn heel fijn!!

Super service! Bij vragen wordt je altijd vriendelijk en kundig te woord gestaan.De levering is ook snel!

Niks meer aan toe te voegen. :)

Hansen 30-06-2016 Via de website gekocht

Bij bol.com groter assortiment

snelle levering.

Michaelvuegen 30-06-2016 Via de website gekocht

Fantastische webshop, vooral omdat leveringen snel gebeuren.

Top !

Je vindt er alles wat je nodig hebt, dit ook aan een schappelijke prijs !

Het is gewoon de beste online webshop !

Henk 30-06-2016 Via de website gekocht

het is heel makkelijk te bestellen.

je heb het echt de andere dag in huis.

voor mij genoeg en alles is goed omschreven.

gewoon goed

Jos 30-06-2016 Via de website gekocht

Alles overzichtelijk en duidelijk

Snelle levering en met regelmaat op de hoogte gehouden van de status van de bestelling

De prijzen zijn gemiddeld

snelle service

uitgebreid assortiment

Zeer duidelijk

Remco 30-06-2016 Via de website gekocht

De informatie is overzichtelijk weergegeven en het bestelproces verloopt ook heel soepel.

Tijdens de levering van een GPS tracker voor bagage, was het pakketje verloren gegaan door postnl (jaja... de gps tracker was verloren gegaan). Coolblue heeft meteen een onderzoek ingesteld en aangegeven dat ze een andere zouden opsturen. Mocht die andere alsnog afgeleverd worden, hoefde ik die alleen maar terug te sturen. Prima service!

In de meeste productgroepen waarin ik zoek bij Coolblue staat over het algemeen het juiste product voor mij er wel tussen.

- Goede service
- Duidelijke website
- Duidelijke reviews van andere gebruikers
- Prima assortiment

Djort 30-06-2016 Via de website gekocht

Zeer gemakkelijk, alles eigenlijk

Ze helpen je altijd goed

Bijna alles is er te vinden voor een goedkope prijs

Super winkel!

Beste webshop die ik ken, ik kijk altijd eerst op coolblue!

willemreijnen 30-06-2016 Via de website gekocht

Besteld en de volgende dag gelijk binnen voor 12 uur.

Prima service

Ruime keuze, alle keuzes versterkt door recensies

Ik zou zo weer kopen!

Renate 30-06-2016 Via de website gekocht

Hele fijne en duidelijk site.

Erg uitgebreid assortiment

Fijne webshop! Ik heb snel en op tijd mijn pakketje binnen gekregen! Alles staat duidelijk op de site, dit maakt het winkelen online erg makkelijk.

Jamie 30-06-2016 Via de website gekocht

Het artikel dat ik bestelde was niet in voorraad, maar kon toch mijn gegevens achterlaten en kreeg enkele uren later een sms'je van Coolblue dat mijn product terug in voorraad was

Bij coolblue altijd super service! Aan de hand van de productfilmpjes op de website krijg je een gedetailleerd overzicht wat het product kan en wat de specificaties zijn

Coolblue heeft zeker en vast een heel groot assortiment, niets op aan te merken

elektronica nodig? --> 1 adres : COOLBLUE

Energetic 30-06-2016 Via de website gekocht

gebruiksvriendelijke en vlot

vandaag besteld, morgen geleverd

geen commentaar

tot hiertoe nog geen probleem ondervonden. Dus tot hier toe een 10.

Tinie 30-06-2016 Via de website gekocht

alles is goed vindbaar, met goede en overzichtelijke informatie.

de aankoopservice is uitstekend. Over de garantieservice kan ik (nog) niet oordelen, want daar heb ik nog geen beroep op hoeven doen.

Een fijne internetwinkel met een goed assortiment, goed opgeleid en vriendelijk personeel en een humoristische persoonlijke benadering.

nee

Bvn 30-06-2016 Via de website gekocht

Super service!!

Doen wat ze beloven.

Eerste ervaring met coolblue en deze is super geweest. Ga er zeker

Aline 30-06-2016 In de winkel gekocht
Groningen

Overzichtelijke online informatie over producten en keuzes.

Vriendelijk en behulpzaam in de winkel.

Heel breed en divers assortiment met allerlei merken.

Prettig, overzichtelijk, helder en vriendelijk.