Deze score is berekend op basis van 3630 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Saskia 05-02-2019

Overzichtelijk site, goede communicatie over de mail. Een snelle levering, waardoor ik het product de volgende dag al binnen had.

Henk 05-02-2019

Een paar keer een produkt besteld en de levering +het produkt was prima verzorgd.De levering was zeer snel en de prijzen zijn prima in orde.

Teleurstelling 04-02-2019

Slechte QC - Heb een incomplete monitor gekregen zonder stekker na volgens hun een nauwkeurige controle vooraf.
Slechte klantenservice - Cancelt zomaar het vervangend product, doet sowieso erg moeilijk met een vervanging regelen, probeert daarna voor het gemak niet aan de afspraak te houden totdat je boos wordt en hun op hun woorden wijst die gewoon zijn opgenomen. Zou daarna terug gebeld worden, nooit gebeurd.
Lijkt ook geen begrip te hebben voor het risicovolle en best moeilijk vervoer op de fiets. Kan van hun kant makkelijk vermeden worden met een goede bezorging en goede QC. Is uiteindelijk mn eigen keus, maar jammer dat er geen begrip is.
Erg naar.
Officiele reactie van Coolblue 08-02-2019

Beste,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw klacht. Helaas kunnen wij niet helemaal opmaken wat de klacht is. Gaat het om het Tweedekans product of over de levering?

Het spijt ons dat je niet tevreden bent over Coolblue, helaas kunnen wij dit zo niet op lossen.

Teleurgesteld 11-02-2019

Zoals ik heb aangeven gaat mijn klacht over de slechte quality controll en de service achteraf. Het is dus een hele nare ervaring geweest om bij coolblue te bestellen.

Als ik had geweten dat coolblue haar afspraken niet nakomt en pas na boos worden een beetje toe geeft aan haar fouten dan had ik bij een andere winkel besteld. Dit heb ik nog niet meegemaakt en gaat zo ook niet meer gebeuren.

Voor meer informatie verwijs ik toch naar mijn originele post. Als het niet te begrijpen is, moeten jullie dit intern maar oplossen.

JanR 04-02-2019

Coolblue is eigenlijk altijd goed. Fijne klantenservice. Heb al een paar maal een 'tweede kansje' gekocht: prima bevallen.

Michel883 04-02-2019

Fantastische service en goede prijzen. Ook de ondersteuning van producten is prima.

Ed 04-02-2019

Duidelijke afspraken van bezorgen netjes gebeld dat ze onderweg zijn machine aangesloten en getest prima service

Oli Dep 04-02-2019

Grote keuze, eerlijke prijzen, perfecte leveringen, maar bovenal perfecte dienst na verkoop. Wanneer er dan eens iets kapot gaat, wordt de waarborg regeling voor 100% uitgevoerd. Heb op korte termijn 2 maal een defect aan het toestel gehad en dit werd 2 maal vervangen door een nieuw toestel! Super service vond ik dit !

Victor 04-02-2019

Een gebruiksvriendelijke site. De app werkt even handig. Ze hebben 90% van de tijd precies op voorraad waar ik naar opzoek ben. Vanwege de coulante en vriendelijke after sales (klanten)service ben ik bereid af en toe iets meer te betalen. Je kan de site naar je eigen hand zetten door een account aan te maken en een verlanglijst te maken. Je wordt op de hoogte gehouden van producten die tijdelijk niet op voorraad zijn en je verzendadres(sen) word netjes onthouden. Dit maakt het bestelproces extra snel. Je account houdt je bestellingen bij en maakt al je aankopen overzichtelijk. Je krijgt wat je zelf nodig hebt en aangeeft. Dit maakt een online aankoop doen, even persoonlijk als een aankoop in een winkel.

De Canne Pascale 04-02-2019

heb gekozen voor deze shop omdat er voor iedereen keuze is, zeker voor de prijsklasse. Voor de snelle betaling die je online kan doen en de snelle levering van de producten.

Leo 04-02-2019

GSm nodig ivm ellende met de vorige. Besteld en de volgende dag wa shij geleverd conform belofte. Bravo.

Magda 04-02-2019

Ik ben zeer tevreden goede bediening de levering is op tijd het is één aanrader

Sven 04-02-2019

Totaal ontevreden over de service na verkoop! Het scherm van motorola G4 vertoont lekkende kristallen over een lengte van 3cm. Mijn toestel is 2,5 jaar oud, dus net buiten garantie. Melding gedaan dat van een kwaltatief toestel toch wel een langere levenduur mag verwacht worden dan 2 jaar. Lekkende LCD kristallen na dergelijke korte periode is absoluut onaanvaardbaar en zou zonder morren moeten hersteld worden onder garantie. Bij het melden van het probleem wordt je met een standaardmailtje 'met veel begrip voor het defect' maar dat het niet kostenloos kan hersteld worden wegens buiten garantie. Ook bij herhaalde vraag dat van een LCD scherm toch een redelijke termijn mag verwacht worden zonder defecten wordt je met een analoog standaardmailtje met een kluitje in het riet gestuurd. Bij een volgende aankoop weet ik wel waar heen...

Elisabeth 04-02-2019

Goed geprijsde producten, vaak de goedkoopste na vergelijking. Fantastische service. Voorbeeld voor alle andere webwinkels in hoe ze met klanten omgaan.

Ben 04-02-2019

Heldere webshop, hele snelle levering binnen 24 uur zo hoort het, top coolblue.

Tim 04-02-2019

Duidelijke site, makkelijk bestelproces, snelle levering en goede service als de klant iets fout heeft gedaan

Christenhuis/Koelink 04-02-2019

Keer op keer komen we er achter dat een service op dit nivo bijna nergens anders zo goed wordt geboden. -
Servicevriendelijkheid - snelheid - info - glimlach - elders nog vaak een uitzondering. !

Michel 04-02-2019

Wij hebben bij coolblue een tweedekans VR bril inclusief game gekocht voor onze zoon. Bij de levering kwamen we er helaas achter dat de code van de game al in gebruik was genomen en dus niet meer door mijn zoon kon worden gebruikt.
Na contact te hebben gezocht met de klantenservice kregen we de volgende dag het bericht dat we het geld voor de game terug kregen op onze rekening zodat mijn zoon deze met een grote dikke glimlach alsnog online kon kopen.
Dit is voor ons de tweede keer dat wij een tweedekans product kopen bij coolblue en we zijn er echt super tevreden mee. goede kwaliteit, snelle levering, vriendelijke service 👍👍👍😀

roos 03-02-2019

ik was er helemaal niet voor om het via pc de bestelling te doen had dikke twijfels om bij jullie te bestellen of bij bol.com of bij krefel heb wat onderzoek gedaan en ben heeeeeeeeeeel blij dat ik bij coolbleu toch mijn bestellingen gedaan heb en ook een dikke pluim voor de mensen die het komen brengen groetjes

Don 03-02-2019

Gemakkelijk te bestellen via de website en je bent er zo doorheen.
Ook is top dat als de bezorging later is,je bericht krijgt van de winkel.

Ajt 03-02-2019

Overzichtelijke site, duidelijke specificaties, lage prijzen, snel uit voorraad geleverd, in stevige verpakking, wat wil je nog meer?!

Marreco 03-02-2019

Snelle en probleemloze 24 uurs levering (in mijn geval via Post.nl) Ook het oude apparaat (kookplaat) mocht probleemloos mee retour. Grote kans dat een volgende bestelling ook weer via CB zal gaan.

Tom 03-02-2019

Beste klantenservice tout-court !!
Gigantisch aanbod en correcte prijzen.
Via Facebook, mail of messenger direct in real time geholpen bij problemen..
Ongelooflijk, fantastisch..
Levering gratis!
Installatie van bv wasmachine zonder meerprijs door vriendelijke bezorgers en ze nemen gelijk het oude mee.
Super tevreden

GerKa 03-02-2019

Bestelgemak, duidelijke omschrijving en reviews van de producten en natuurlijk een snelle levering.

NadineS 03-02-2019

Ik heb al een aantal dingen besteld via Coolblue (gsm, monitor, toetsenbord met muis, ...) en de nodige accessoires.
De site is overzichtig, de info is klaar en duidelijk, maar de snelle en correcte levering is helemaal de max!

Erik 03-02-2019

Superservice, een wasmachine kunnen laten leveren tot de 4 de verdieping zonder lift is meer dan een pluspunt. Buitengewoon vriendelijke mensen die effectief met de glimlach de producten leverden.

Cor. Piette¡ 03-02-2019

Op zoek geweest naar een printer Epson ET-2650. Aanbieders genoeg maar heb besloten voor deze te kopen bij Coolblue. Een goede keuze geweest gezien zeker de informatie. Duidelijk de bezorg tijd post NL - duidelijk mail wat betreft de installatie en het belangrijkste de informatie en uitleg de cachback € 30 retour van Epson.

Willem 03-02-2019

Goede website. En bovenal de geweldig goede bezorging. Accuraat en zeer vriendelijk.

Thea 03-02-2019

Prima shop! Goede aflevering en vriendelijke heren, die de wasmachine keurig hebben geïnstalleerd en de oude meegenomen.

Peter Van Meel 02-02-2019

Gemakkelijke bestelwijze, snelle afhandeling en correcte leveringstijd !
Beter kan niet !

Pieter 02-02-2019

Niet de goedkoopste. Maar wel de beste service. Ik weet inmiddels hoe het is om een duur artikel volledig kapot terug te krijgen na "reparatie" (bol). Gaat me bij coolblue niet gebeuren.

Wietse 02-02-2019

Ik vind het koop proces erg leuk: wacht therapie :) en de verassende manier waarop de doos in elkaar zit :) verder op zondag bezorgen wauw. Jammer dat we de tweede doos pas de volgende dag kregen...

te bWinkel 02-02-2019

Voor het eerst iets besteld via internet. En positief verrast wat afspraken en bezorging betreft.
Precies zoals aan gegeven en op tijd werd de machine bezorgd. Netjes uitgepakt en keurig op de zolder geinstalleerd. Tevens zoals afgesproken werd de oude machine meegenomen. Keurige bezorgers en zeer vriendelijk personeel van Coolblue.

DylanVDB 02-02-2019

Goede en overzichtelijke site met de juiste prijzen. Veel keus en snelle levering. Bestelde items retour sturen verloopt ook zonder enige moeite.

Marieke 02-02-2019

Dag na bestelling inderdaad in huis, op zondag. Super fijn. Wel een klein pakje in een erg grote doos, dat zou nog beter kunnen. Anders een 10

Ingrid 02-02-2019

Borsteltjes voor elektrische tandenborstel besteld op zaterdag en gedacht die komen wel begin volgende week. Werden op zondag bezorgd. Geweldig toch

Rob 02-02-2019

Beloofd zondag te leveren en kan dat niet waarmaken. Waarom bieden ze dat aan?

Lein 02-02-2019

Airfryer xl Philips besteld s avonds volgende morgen al voor 11 uur was deze geleverd. Helemaal super scheelt ook veel geld met winkels die het zelfde apparaat verkopen.

fvg 02-02-2019

Snelle levering en ik wordt goed op de hoogte gehouden ben tevreden met het produkt

Paul 01-02-2019

Goede winkel, veel keus, snelle levering en uitstekende service. Eventuele garantie aanspraken worden snel en prettig afgehandeld.

Kathleen 01-02-2019

Natuurlijk heb ik eerst prijzen vergeleken voor ik mijn product heb aangekocht. Toen bleek dat ze ook op zondag leverde heb ik besteld maar met in mijn achterhoofd dat ik het pas maandag zou krijgen. Maar neen zondag omstreeks 17u ging de bel met een vriendelijke meneer met mijn bestelling.
Superrrrrrr ik kan jullie allemaal coolblue alleen maar sterk aanbevelen.
Dit is de eerste website waar ik heb gekocht die effectief echt op zondag leverd. Mijn dank daarvoor.

Willem 01-02-2019

Zeer makkelijk,snelle levering en een goed overzicht van de bezorging en een zeer vriendelijke persoon die het is komen afleveren

L 01-02-2019

Goede service, snelle levering! Tevreden over aankoop, informatie rondom bezorging.

C.de Bondt 01-02-2019

Top onlineshop. Alle (en dat zijn er nogal wat) bestellingen perfekt en snel geleverd
Kan niet beter.

M de Ruyter 01-02-2019

Uitgebreid assortiment en gebruiksvriendelijke website. Fijn dat er ook veel keus is wat betreft de levering. Zelf haal ik graag m'n bestelling op en wordt dan altijd vriendelijk en gastvrij geholpen. Ik vind het hele concept een zeer aangename ervaring

Moke 31-01-2019

Heel vriendelijke mensen Die komen leveren, ze leggen heel goed uit van de garantie en de terug zending van het pakket . Heel betrouwbaar Coolblue geen ander opmerking

Suzanne 31-01-2019

De keren dat ik bij Coolblue iets heb besteld ben ik altijd netjes en correct geholpen. Ook over telefonisch contact zeer tevreden. Beleefd, vriendelijk en deskundig.

Franciska 31-01-2019

Supersnelle levering. Geen onnodige verpakkingen. Geen verzendkosten.
Goede nazorg.

Alain 31-01-2019

Vlotte en eerlijke service, zeer overzichtelijke website met een ruim aanbod aan producten en snelle gedetailleerde info indien men een vraag heeft.

Chucky 31-01-2019

Leuke originele webwinkel. Concurrerende prijzen en een zeer goede bezorgdienst. Wasmachine en droger werden, zoals beloofd, naar de bovenverdieping gebracht en netjes aangesloten en daarna gecheckd op werking. Oude apparaten werden mee gratis retour genomen. Wij hadden er geen omkijken naar. Uitmuntende service!

Karluk 31-01-2019

Super service, goede prijs/kwaliteit en een website die overzichtelijk is en makkelijk in gebruik.