Deze score is berekend op basis van 3268 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Roeland 20-02-2019

Coolblue vertelt altijd precies wanneer je levering aankomt, zo hoef je niet de hele dag thuis te zitten wachten. Ze waren een uurtje later dan verwacht. Dat kan altijd gebeuren en dat melden ze ook netjes op tijd.
Ik had een keer een defect met een oven die ik besteld had. Daar kon Coolblue niets aan doen, het defect ontstond pas na levering. Binnen een dag hadden ze de oven kosteloos omgeruild!
Coolblue is soms wat duurder dan de concurrentie, maar wat service betreft kan het niet beter.

Danielle 20-02-2019

Top service en nette afhandeling van je product. Bezorgers even vriendelijk en attent.

Dicky 20-02-2019

WAT EEN GEWELDIGE SERVICE! Keurig een mailtje dat ze tussen 8 en 9 de vaatwasser zouden komen brengen. Ook nog een belletje. Hele aardige bezorgers. Nieuwe aangesloten, oude meegenomen. Binnen een half uurtje was het klaar. TOP!

Marian Born, Bussum 20-02-2019

Omdat Coolblue doet wat zij beloofd. Zondagavond om 22.30 de bestelling geplaatst. Onmiddellijk de bevestiging ontvangen en 's-nachts de melding om hoe laat de zending ontvangen zou worden. Ook dit klopte perfect

Marian Born, Bussum 20-02-2019

Coolblue doet zij beloofd. Heb zondagavond om ca. 22.30 een bestelling geplaatst. Kreeg onmiddellijk de bevestiging en 's-nachts al de bevestiging dat via Post nl de zending maandag tussen 11.00 en 12.50 geleverd zou worden. En dat klopte ook!!!

Wim Derks 20-02-2019

Goede en snelle levering. Voorlichting over het product is goed na te vinden.

hannie 20-02-2019

De productinformatie op de site is prima. Waar ik erg van onder de indruk was de afspraak van levering: email vooraf hoe laat men zou komen bezorgen, 20 minuten vooraf nog telefoontje . Super geregeld. Vriendelijke chauffeurs. Product prima. Top allemaal

John 19-02-2019

Leuke en goed overzichtige shop. Makkelijk om alle goederen te vinden, bestellen en betalen.
Er is zelfs zondaglevering !!

Stef 19-02-2019

Al jaren tevreden klant bij Coolblue. Bestellingen altijd correct en supersnel geleverd. Nooit problemen achteraf ofzo. Héél tevreden!

George 19-02-2019

Duidelijke productomschrijvingen, plus- en minpunten op een rij gezet en mogelijkheid om meerdere producten te vergelijken. Bezorging gaat supersnel en kon, zoals in mijn geval, zelfs op zondag. Van eerdere producten bij Coolblue aangekocht weet ik dat de service prima is (omruil en ondersteuning)

Denise gigengack 19-02-2019

Coolblue, ik heb daar niet langer dan een jaar geleden een wasmachine gekocht van Whirlpool. Tot aan 2 weken geleden kreeg ik een foutmelding F05 wat inhoud dat het een technisch probleem is. Mijn vriend heeft contact opgenomen namens mij op een donderdag en afgesproken met coolblue dat er een monteur langs zou komen. Er werd nog vriendelijk gelachen en beloofd dat er binnen een week een monteur zou langskomen. Dit viel namelijk allemaal onder de garantie van 2 jaar. De dag erna ben ik niet gebeld voor een afspraak. Op die vrijdag heb ik wederom gebeld met coolbleu en er werd weer van alles beloofd. Ik ben pas na de derde keer bellen geholpen en met wat? Een afspraak voor over 2 weken. Dus al met al heb ik al een week moeten wachten voor een afspraak en nu komen daar nogeens een paar weken bovenop voor het laten nakijken en repareren van iets dat duidelijk is. Nu kan ik 3 weken niet wassen !! Langer zelfs nog. Koop nooit meer iets bij Coolblue!!! Met hun snelle reparaties en zogenaamde klantvriendelijkheid. Ik waarschuw tegenwoordig iedereen.

Hoi Denise,

Vervelend dat de reparatie van je wasmachine zo stroef verloopt. Zoals je het beschrijft, hoort het allemaal niet te gaan.

Ik wil je vragen om even je retour- of ordernummer samen met een korte samenvatting (of deze review gekopieerd). Dan kunnen we via die weg een gepaste oplossing bieden.

Hoi Denise,

wimhoog 19-02-2019

duidelijke web shop, alles goed te vinden en blij met hun beste keuze. Durven ook teruggekomen artikelen in de webshop met korting aan te bieden

M.Manse 19-02-2019

Veel keus, duidelijke beschrijvingen, , leuke prijzen, snelle levering

Wasmedadde! 19-02-2019

Mijn eerste bestelling.
Het artikel was veruit het goedkoopst bij Cool blue.
Pakje van begin tot einde perfect traceerbaar.
Supersnel geleverd.
Zeer degelijk verpakt.
Een aanrader !

Ton de Held 18-02-2019

Fijne website met de juiste informatie en reviews om het meest geschikte product uit te kiezen.
Prima bestelservice, soepel betaalproces en snelle levering.

henk 18-02-2019

fijne webwinkel met veel keus en hulp om je te verzekeren van een goede aankoop plus alles was snel geleverd

Bas van Pelt 18-02-2019

ik had via essent een starterspakket Philips Hue gekregen en was lekker aan het ontdekken . dus in de avond nadat alles werkte op zoek en kwam een philips hue lamp en Tab schakelaaar tegen voor weinig , rond 22:00 besteld , en de volgende dag voor 10 uur al binnen ... als ik het in een stenen winkel had willen halen , dan wes het me niet gelukt om het de volgende morgen te hebben , want welke winkel heeft dit aanbod .. helemaal super

Yves 18-02-2019

Bij de absolute top: stipt, betrouwbaar, goed assortiment, duidelijke website, gedetailleerde productinfo.... de referentie voor veel concurrentie. Bravo, Coolblue!

H. Kleine 18-02-2019

Ruime keus aan producten en je kan er goed vergelijken. Duidelijke omschrijving en mensen kunnen recensies achterlaten, dat is wel handig bij oriënteren.
Ons apparaat was bij Coolblue het goedkoopst.
Daarnaast echt super service. Mailtjes met duidelijke uitleg over bezorging en humor! Bv liedjes met thema "wachten" waar je naar kunt luistern tot je het product in huis hebt.
Oude droger nemen ze mee. Nieuwe wordt geplaatst en aangesloten. Geven daarbij ook tips voor onderhoud!

SachaBaron 18-02-2019

Uitgebreid aanbod en supersnelle levering! Ook een aanrader voor tweedekans artikelen!

SC 18-02-2019

De website is heel gemakkelijk en overzichtelijk. Er is een ruim gamma aan producten. De betaling en levering gaan vlot. De klantenservice staat steeds paraat en is snel en gemakkelijk te bereiken. Alreeds veel bestellingen geplaatst en deze zijn steeds correct geleverd. In mijn ervaring, enkel positieve punten!

J.J.Keller 17-02-2019

Verzending is zeer snel en perfect verpakt. Alles zeer duidelijk vermeld op de website. Tevens duidelijke bijlage over de stappen die men moet nemen als men iets retour wil sturen en over de kosten daarvan. Zeer netjes en klantvriendelijk. Geeft een vertrouwd gevoel naar de klant.

J. Gerritsen 17-02-2019

Een hele duidelijke website. En de bezorging van de TNT man is grote klasse!!

Verhagen 17-02-2019

Zoveel keuze en ze hadden precies het product wat ik wilde hebben! En ook nog eens de volgende dag in huis.

Nina 17-02-2019

De producten bij Coolblue zijn voordeliger dan elders en de levering wordt heel snel en correct uitgevoerd. Heel tevreden over!

Marcel 17-02-2019

Ik heb de site van CoolBlue als zeer overzichtelijke ervaren.
Voor waar ik naar op zoek was, hadden ze de juiste aanbieding .
Super snelle bezorging en keuze uit diverse bezorgingsmogelijkheden en tijden.

Jan van niekerk 17-02-2019

Het hele bestel proces tot in de puntjes uitgewerkt. Webwinkels, neem van deze gasten een voorbeeld!

Rikie van Geel 17-02-2019

Goede informatie en afbeelding van deze fantastische pannen. Besteld en de volgende dag geleverd. Zeer gunstige retourvoorwaarden. Ik bestel vaak bij Coolblue en ben nog nooit teleurgesteld.

Johan 17-02-2019

Duidelijke communicatie via mail. Volgende dag levering.
Als altijd alles perfect bij Coolblue. Mijn favoriete webshop .

sier 17-02-2019

ouderwetse service
super snelle levering
zeer goed omruil en retour proces
zoals ik zelf zou geven

Piet Bedorf 17-02-2019

Goede service, vriendelijke mensen en fijn dat je op tijd wordt gebeld voor de bezorging.

Fran 17-02-2019

De service van deze shop is fantastisch. Een vergissing wordt snel en accuraat opgelost. De keuze uit producten is groot. Ik heb al veel besteld hier en altijd is de levering netjes en razendsnel. Daarbij zijn de tweedekans artikelen even goed, maar wel een leuk stukje goedkoper. Vaak zo'n 20%. Mijn laatste tweedekans aankoop had een krasje dat ik alleen wist te vinden in zonlicht. Op de onderkant. En ik word vrolijk van ze.

Klaas 16-02-2019

Zeer netjes op het tijdstip geleverd. Je wordt nauwkeurig op de hoogte gehouden hoe laat je bestelling er is.

willy 16-02-2019

een paar jaar geleden ben ik voor het eerst met cool blue in contact gekomen , en ik was helemaal verbaast hoe alles ging , vanaf die tijd zal ik nooit meer ergens anders mijn spullen gaan halen , het is geweldig niet dat er iets kapot gaat maar wel hoe snel en zonder problemen je nieuwe apparaat bezorgt word , zo is iets kapot en de volgende dag staat er een nieuwe die aangesloten is door vriendelijke hartelijke jongemannen alles rommel en oude apparaten gaan mee en nog geen 5 minuten later is alles als van ouds , of hij er altijd heeft gestaan en dat is een troost voor als je product ineen klap kapot gaat maar dan word je super blij als hij 1 dag later weer op de plek staat en draait of vriest geweldig bedrijf, ik blijf bij cool blue

Bert 16-02-2019

Ik ben uitermate tevreden met de service die Coolblue verleent als het eens misgaat. Je kan er op rekenen.

Verspeelt rosette 16-02-2019

de levering was in orde op het tijdstip dat vermeld was en zeer vriendelijk

Annabel 16-02-2019

Klantvriendelijk
Gewoon prima!
Ik heb een keer een defect fototoestel gehad en werd prima geregeld onder de garantie.

Staf1962 16-02-2019

zeer goede garantie : product stuk : nieuw product. Niet naar wens : omruilen zonder zeuren!

Robert 16-02-2019

Heb als eerste revieuws gelezen, toen de staafmixer besteld, ging simpel en snel en keurig geleverd op tijd.
Ben er blij mee, moet hem alleen nog gebruiken, lol.

Gosse kruger 16-02-2019

Zeer vriendelijke en juiste info producten
Afspraken over levertijd en garantie etc prima
Telefonische behandeling super klantvriendelijk

Nienke 15-02-2019

Snelle leveRing, goede dienstverlening
In winkels wordt je ook goed geinformeerd en geholpen. Ik vind ze Betrouwbaar.

Ed Bakker 15-02-2019

Wasautomaat zou 15 februari 2019 bezorgd worden.
Echter men kon het adres niet vinden????? In plaats van even naar mij bellen, niets van zich laten horen!!!
Wat een waardeloze bezorgers!!
Hier via track and tracé achter moeten komen, Coolblue gebeld, wordt nu hopelijk 16 februari 2019 en dus nog niet wassen.

Beste Ed,

Vervelend dat de bezorging van de wasmachine niet goed is verlopen. De bezorgers hadden je gewoon even moeten bellen. Sorry dat dit niet is gedaan.

De klacht hierover kan je nog doorsturen naar de klantenservice. Dan kunnen we de bezorgers nog aanspreken.

Ik vertrouw erop dat de wasmachine inmiddels wel bezorgd is (via deze site kan ik je gegevens niet nakijken). Daar wens ik je in ieder geval nog veel plezier mee.

J. 15-02-2019

Duidelijke website, snelle levering. Goede prijzen. Spullen goed verpakt.
Kan iedereen deze webwinkel aanbevelen.

D .Werthenbach 15-02-2019

Bestellen en ook de levering waren makkelijk en uitstekend. Het artikel is ook precies dat wat ik had verwacht. Dus Coolblue kan ik aan iedereen aanbevelen.

Bert Bunk 15-02-2019

Door Coolblue geleverde printer is goed. De aftersale en klacht oplossing is PERFECT ik zou Coolblue aan iedereen aanbevelen.

Ina 15-02-2019

Ik ben elke keer blij verrast over de vriendelijkheid,hulpvaardigheid en het meedenken in de winkel in Groningen. Chapeau!

Anja 15-02-2019

Duidelijke site,bij vragen snelle antwoorden, zeer aangename en vriendelijke bediening bij het leveren, zeer correct!

Van der Haven 15-02-2019

In het verleden ook al een goede ervaring, ook met het retourneren, nu een tablet aan geschaft met voldoende informatie over dit product. TOP.

Adriaan Keij 15-02-2019

Snelle levering door Cool Blue - maar toen de LG49UK6300 na een week wit wegtrok kwam de keerzijde van Cool Blue: traaaaag. Op de site staat dat het apparaat bij een defect binnen 30 dagen “GELIJK” vervangen zou worden, maar de praktijk is anders: zelf inpakken en via Post NL retourneren en dan “wachten tot hij ingescanned is”, voordat Cool Blue een nieuwe opstuurt. Cool Blue legt het woord “GELIJK” heel anders uit, hun uitleg via Twitter: “Een omruil procedure duurt bij ons ongeveer 3 tot 5 werkdagen. Je pakket kan de volgende dag bij ons binnen zijn, maar wanneer het wat drukker is wordt je pakket niet direct verwerkt in het magazijn.” Bah.

Beste Adriaan,

Vervelend dat je bestelde TV meteen defect ging en dat de oplossing niet naar wens is.

We sturen inderdaad niet direct een nieuw product op bij een dergelijke melding. Dit nodigt uit tot misbruik. Vandaar dat we vragen om het product eerst terug te sturen. Bij binnenkomst krijg je dan meteen een nieuwe toegestuurd. Dit proces duurt gemiddeld inderdaad 3 werkdagen. Dat is wat ons betreft snel. Ik denk ook niet dat dit bij andere webshops sneller is.

Ik vind het jammer dat je het niet eens bent met de procedure, maar kan helaas niets anders voor je doen. Ik vertrouw dat je inmiddels een nieuwe hebt ontvangen die wel perfect werkt. Daarmee wens ik je veel plezier.

Adriaan Keij 20-02-2019

Als je reageert - dan wel eerlijk Cool Blue. De feiten op een rij:
- Zondag 10/2 begeeft de LG-tv het (geleverd op 31/1).
- Maandag 11/2 bellen, inpakken en via PostNL verzonden.

“En binnen 30 dagen na aankoop zorgen we er zelfs GELIJK voor dat je een vervangende oplossing krijgt, zoals een nieuw product of je geld terug” aldus de website.

- Dinsdag 19/2 levering vervangend (nieuw) toestel.

Noemen jullie dat GELIJK? is dat “na 3 werkdagen”? Ik noem dat “na ruim 1 week”. En het was - voor de zoveelste keer - niet mijn eigen toestel, het was het nieuwe toestel wat het VERZORGINGSTEHUIS op mijn aanraden bij Cool Blue besteld had. “Alles voor een glimlach”? Verbeter je service en wees eerlijk op de website, doe geen beloftes die je niet waar kunt (of wilt?) maken.

Fuijkschot 15-02-2019

Duidelijke site, voordelig in vergelijking met andere producten, op tijd bezorgd. Allen ging Post.nl er slordig mee om. verpakking was gedeeltelijk geopend. Maar het product is in orde.