Deze score is berekend op basis van 1732 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Annelies 30-03-2019

De website is overzichtelijk, bestelling geplaatst, daarna een mail ontvangen dat alles akkoord is. 15 minuten later weer een mail, de betaling is niet goed gegaan, met een link om via iDeal te betalen. Gebeld met coolblue, ik zou toch maar betalen via ideal om de dag erna het srtikel te ontvangen. 2 uur later is zowel via ideal en via creditcard betaald. Dus 2 keer het aankoopbedrag. Weer gebeld met coolblue. Och dit was een technische storing. Ik dacht WAT???
Ik ben 2 keer mijn geld kwijt en gelukkig een dag later weer 1 bedrag retour.

Jos Melchers 29-03-2019

veel keuze in alle prijsklasse, overzichtelijk ,snel geleverd aardige bezorgers die precies weten wat ze doen .

John 29-03-2019

Ik bestel regelmatig kleinere spulletjes bij Coolblue. Het wordt altijd de volgende dag bezorgd door PostNL. Niks op aan te merken. Tijd terug een wasmachine besteld. Deze werd netjes door Coolblue zelf bezorgd. Helemaal volgens de reclame. Top!!!

Michel Mestdagh 29-03-2019

Zonder poespas een product leveren zoals aangevraagd binnen een hele korte termijn.

Ton Visser 29-03-2019

Topservice! Zowel telefonische help/servicedesk als de bezorgers. Echt de beste van NL. Precies zoals de reclame op TV weergeeft. Kun je niet van alle bedrijven zeggen die reclame maken over hun service op TV.

Visser 29-03-2019

Ontzettend snelle levering en hele klantvriendelijke bezorgers! Wij kochten een gamestoel en deze werd helemaal naar zolder getild. Dat was vanzelfsprekend voor de bezorger. Wat een topservice.

Myra 29-03-2019

Ik bestaal al jaren alles van Bol.com. Nu vanwege een aanbieding bij Cool Blue. Ik werd door de fiets bezorger gebeld of ik echt niet thuis was. Helaas niet maar mijn dochter was er wel bijna. Hij heeft gewoon gewacht! Dat maakte het zo persoonlijk en heb ik heel erg gewaardeerd. Heel fijn.

J.J.M. 28-03-2019

Ik was van plan hier een koelkast en een vriezer te bestellen. Had de oude apparaten al weggehaald. Wat blijkt, aan het begin van de avond was bezorging de volgende dag al niet meer mogelijk. We zijn nu een dag later en vandaag hetzelfde liedje. Ik schrok ook van de prijzen voor extra diensten. Bezorgtijdstip kiezen voor witgoed kan wel oplopen tot € 44. En wat te denken van een deurtje van een vrieskast omzetten voor € 50. Dit is in 5 à 10 minuutjes gepiept (heb het net zelf gedaan bij een elders aangeschaft exemplaar). Er wordt mooi reclame gemaakt met extra service, maar er wordt niet bij vermeld wat dit allemaal kost. Je ziet een mooie banner op de website met een mobieltje op de voorgrond met bezorgtijdstippen en alleen Eurotekens zonder bedrag erachter. Je apparaat kan dus bijna € 100 duurder worden door een afwijkend bezorgtijdstip en een deurtje omzetten.

Eerder contact met de klantenservice een tijdje geleden kreeg ik onjuiste informatie. Deze informatie ontbrak bij de gehele productgroep. Als je het niet weet zeg dat dan, ga niet zomaar iets roepen. Ik vertrouwde het al niet en heb het zelf uitgezocht en teruggekoppeld. Het duurde ruim een dag toen er excuses kwamen. Positief puntje is dat later de informatie voor de betreffende productgroep is toegevoegd. Dat doen ze dan weer goed.

Ik heb het vermoeden dat het bedrijf een beetje de controle begint te verliezen. Ik lees te veel van soortgelijke ervaringen met de bezorging. De bezorging is blijkbaar een punt waar Coolblue 'bezorgd' om moet zijn. Er is veel aandacht voor bla bla en grappige details als productenpolonaise in je winkelmandje. Echter marcheert de productenpolonaise in de geval in de armen van de concurrent om de doodeenvoudige reden dat de beloftes niet worden waargemaakt. De apparaten staan hier inmiddels geleverd door een concullega die zijn beloftes wel waarmaakt.

Beste,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Ontzettend vervelend dat het anders verloopt dan verwacht. Wij maken geen geheim van onze extra diensten en de kosten daarvan. Het gehele bestelproces door worden deze genoemd. Sterker nog, er is een hele aparte pagina met alle informatie over de kosten. Dit heb je vast over het hoofd gezien. Wist je dat andere webwinkels ook kosten rekenen voor "afwijkende" diensten?

Wij vinden het ontzettend vervelend dat je onze klantreis niet als positief hebt ervaren.

J.J.M. 29-03-2019

Ik heb niet beweerd dat jullie een geheim maken van de kosten voor extra diensten. En deze heb ik ook niet over het hoofd gezien. Hoe komen jullie daarbij? Hoe weet ik anders de prijzen te noemen? Ik schrok er zelfs van. De kosten zijn in het voorbeeld dat ik noem ook een stuk hoger dan bij de concurrentie en staan totaal niet in verhouding. En ik was genoodzaakt een tijdvak te kiezen voor € 44 omdat jullie niet op de beloofde dag konden leveren. Bied zoiets dan uit coulance aan als de dag ervoor volzit. Dan ben je pas klantgericht bezig.

Ik had het spul vanavond nog in mijn winkelmandje staan en om 18:25 was morgen bezorgen al niet meer mogelijk. Dat is drie dagen op rij (ik had gister ook gekeken) dat jullie niet kunnen leveren de volgende dag. De witgoed bezorging is dus structureel onderbezet. Een slechte zaak en op dit punt reageren jullie niet eens. Wordt dit nu opgelost?

De hele reactie komt op mij over alsof de aangekaarte problemen niet serieus genomen worden. Het komt erop neer dat ik het niet snap en niet goed lees. En dan de zin 'Wist je dat andere webwinkels ook kosten rekenen voor "afwijkende" diensten?' Daar reageer ik wijselijk maar niet op. Je bent nu definitief een klant kwijt.....

Marga 28-03-2019

Maandagavond een vaatwasser besteld en betaald. Ruim voor 22 uur, kon echter niet meer bezorgd worden de volgende dag dus dat werd woensdag. Komen ze, hebben ze een wasdroger op onze naam bij zich i.p.v. een vaatwasser. (Iemand anders die dus een droger besteld heeft, heeft dus waarschijnlijk een vaatwasser geleverd gekregen). Sorry, we zetten u voor donderdag in de route. Donderdagochtend geen maitje met de verwachte leveringstijd....maar eens gebeld; klopt hoor hij wordt vandaag bezorgd, echter wordt precies dezelfde tijd opgegeven als van die dag ervoor. Daarop diegene aan de telefoon attent gemaakt en nogmaals vermeld dat er geen mailtje was. Het werd uitgezocht, even later; oh het klopt er staat niks gepland in de route van vandaag...... en voor morgen zit de route al vol. We komen de vaatwasser zaterdag brengen........ Ja Ja bestellen bij Coolblue, vandaag besteld? morgen geleverd! En elke bezorging weer een feestje. Nou nee dus!! Was eens maar nooit meer!

Beste Marga,

Dank je wel voor je feedback. Wat ontzettend vervelend dat we gewoon met het verkeerde product voor je deur staan. Dit hoort natuurlijk niet. wij vinden het dus ook heel vervelend dat we dit niet direct voor je hebben opgelost. Gemiste kans voor ons.

Wij verwachten een correcte levering op zaterdag. Ons excuus voor de vertraging.

MT - Oud-Beijerland 28-03-2019

Top produkt. Mooi qualiteit/prijs ratio en super snel gekregen. Zeker tevrede.

Kim 28-03-2019

Klantvriendelijk, ruime keuze, snelle levering. Ik ben heel tevreden! Ik ben goed geholpen via whats app, netjes te woord gestaan aan de telefoon en de bezorgers/ monteurs hebben prima werk geleverd...net even dat stapje extra!

Anoniem 28-03-2019

Kan gewoon niet beter, van het plaatsen van de bestelling op een makkelijk navigeerbare website en het kiezen van een dag waarop de bezorging moet plaatsvinden tot de hulpvaardige heren die mijn wasmachine intalleerden, alles liep op rolletjes! Dit zorgt voor een goed vertrouwen in CoolBlue als bedrijf en ik bestel daarom in de toekomst graag weer bij hen.

Bernd 28-03-2019

Snellelevering,prima sevice,en goed koop.
Wat wil een mens nog meer.
Ja nog een keer iets bestellen.

Rien 28-03-2019

Heldere productomschrijvingen en gemakkelijk te bestellen. Het artikel is supersnel afgeleverd.

Piet 28-03-2019

Duidelijke en heldere website, veilige betaling via iDEAL en zeer snelle levering!

Marjan 28-03-2019

Duidelijke website en levering zoals afgesproken. Bij een levering door Coolblue zelf wordt je netjes begroet door de medewerker die komt leveren; zeer attent!

Harrie 28-03-2019

Vriendelijk en behulpzaam en snelle levering, zelfs op zondag.
Maar vraag door.
B.v. bij gehoorproblemen wordt een seniorentelefoon aangeraden.
Maar de luidsprekerversterking daarvan is alleen voldoende voor lichte gehoorproblemen.

Peter jongbloed 27-03-2019

Dan ineens moet je beslissen.. het was 22.00u op vrijdagavond En het allermooiste zou zijn.. dat ik de Smart-tv die ik nog moest bestellen de volgende dag er zou zijn.. (gevoel=onmogelijk) maar het lukte Coolblue zelf de volgende dag al. Half10 belde de chaffeur al. En om 10uur netjes bezorgd. Coolblue staat voor nederlandse nuchterheid ! De combinatie van een super overzichtelijke website en snelle levering. Geeft mij een gerust gevoel.

Maarten 27-03-2019

Heel snel verstuurd en bijna niet te geloven het werd gratis op een ZONDAG bezorgd, geweldig!!

de Wit 27-03-2019

Prima online winkel. Ontzettend snelle afhandeling van de bestelling. Zaterdag rond 23:00 besteld, volgende ochtend (zondag) 12:00 binnen. Sneller kan niet.
Verder bij alle stappen netjes een email om je op de hoogte te houden.

Ankie Jansen Visser 27-03-2019

Super snelle levering en als je iets niet weet word je snel een fijn geholpen bij de klantenservice

P. van Elburg 27-03-2019

betrouwbaar en makkelijk kijken en vergelijken,
snel te bestellen en zeer goede bezorging.
wat ook zeker belangrijk is bij bepaalde gevoelige producten dat alles zeer goed is ingepakt.

Klaske 27-03-2019

Ik wordt altijd erg vrolijk van de service en communicatie van Coolblue. Zij zorgen letterlijk van begin tot eind van de bestelprocedure voor een glimlach op mij gezicht. Hun motto is niet voor niks ‘ alles voor een glimlach’!

Hans van Beers 27-03-2019

Duidelijke en gebruiksvriendelijke site. Prijzen marktconform. Snelle gratis levering aan huis en goede aftersale service.

Bert 27-03-2019

Zij doen wat zij beloven. Goede communicatie over het verloop van de bestelling en levering.

Bea 26-03-2019

Cool Blue is en winkel wat je van A tot Z op een zeer fijne en eenvoudige manier je product kunt bekijken, vergelijken en bestellen. Je wordt van alles goed op de hoogte gehouden, en op het moment van bezorgen wordt je vrolijk van de bekende blauwe doos met de vrolijke teksten erop. Ik zou Cool Blue iedereen aan willen bevelen.

ruud 26-03-2019

Goede prijs, snelle levering. Perfect volgens de gemaakte afspraak. Duidelijke boodschappen per email.

Ronald 26-03-2019

Duidelijke website groot assortiment op zondag bezorgd niet de duurste maar helaas ook niet de voordeligste.

jpc2002 26-03-2019

snelheid van leveren ook op zondag
plezierige werkwijze van Coolblue
duidelijke website

carl 26-03-2019

voor mij was dit een eerste maal dat ik een bestelling plaatste
het ging vlot
betalen was ook ok
de levering was zoals afgesproken dag nadien thuis
Ik ken cool blue van TV
Ik kan deze aanbevelen als je langs Webwinkel een bestelling wil plaatsen

Maarten 26-03-2019

Mijn telefoon moest ter reparatie terug naar coolblue. Ik zou ‘m 1 à 2 dagen kwijt zijn, het duurt inmiddels meer dan een week. Diverse keren de klantenservice geappt en gebeld en ik krijg als reactie dat ze de status niet kennen. De fysieke winkel zou terugbellen, dit doen ze niet! Ik krijg van de klantenservice doodleuk te horen dat ik dan maar langs moet gaan! Belachelijke service!

Beste Maarten,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Dit klinkt allemaal niet zo fijn. Wij willen hier graag voor je induiken en hebben daar gegevens voor nodig.

Graag ontvangen wij jouw order nummer + korte uitleg op geenglimlach@coolblue.nl

Ikke 26-03-2019

Ruim aanbod allerlei, besteld namiddag en de volgende dag voormiddag al geleverd! Prima service.

Willem 25-03-2019

Duidelijke site, goede service, en aardige medewerkers, ook goede prijs kwaliteit verhouding, kortom, meer kan je je niet wensen...top...!

Arie 25-03-2019

Niet ECHT heel blij met Coolblue, maar moet toegeven dat het probleem hoofdzakelijk bij PostNL ligt, die er de laatste jaren op meerdere punten een zooitje van maakt (pakketten zoek, beschadigd of wat dan ook). In dit geval bestelling bij Coolblue gedaan en de bestelling gevolgd volgens de door hun opgegeven track en trace code. Bestelling zou de volgende dag tussen 18.30 en 21.00 geleverd worden. Speciaal hiervoor vrije uren opgenomen en eerder naar huis gegaan vanaf het werk. Bij thuiskomst bleek de bestelling al rond de klok van 16.00 te zijn aangeboden waardoor ik dus voor Jan met de korte achternaam vrije uren heb opgenomen. Om de combimagnetron alsnog te kunnen krijgen zou ik de volgende dag dus wederom enkele uren eerder naar huis toe moeten gaan wat me dus wederom extra geld zou kosten, en zeker wanneer hij nogmaals voor die tijd aangeboden zou worden, dus heb de bestelling maar geannuleerd en wacht nu op teruggave van het door mij betaalde bedrag. Ondanks dat de directe schuld dus niet bij Coolblue ligt, vind ik wel dat ze enige verantwoordelijkheid in deze hebben, want tenslotte zijn zij degene die een vervoerder inschakelen die track en trace informatie opgeeft die niet blijkt te kloppen, en wat mijn combimagnetron in deze situatie dus ongewild 2 uurlonen duurder maakt.

Beste Arie,

Dank je wel voor je feedback. Wat ontzettend vervelend dat de levering niet volgens afspraak is verlopen. Dit is niet wat je van ons mag verwachten. Ondanks dat PostNL langs komt, zijn wij verantwoordelijk. Daarom maken wij dit binnen Coolblue bespreekbaar om herhaling te voorkomen.

Wij begrijpen in deze situatie dat je hebt besloten om te annuleren. Wie weet in de toekomst krijgen wij een herkansing.

Marie en Glenn 25-03-2019

Wij hebben 15 maart een inbouw combi oven/magnetron en inbouw vaatwasser gekocht en betaald. We wachten nog steeds (25 maart) op een telefoontje wanneer ze komen installeren ...

Beste Marie,

Dank je wel voor je klacht. Wat ontzettend vervelend dat het zo moeizaam verloopt met jouw bestelling. Dit hoort echt niet. Wij willen dit graag direct voor je oppakken. Helaas hebben wij geen gegevens van de bestelling.

Zou je ons het ordernummer + korte uitleg willen mailen op geenglimlach@coolblue,nl? Dan gaan wij er direct mee aan de slag.
Want je hebt al te lang met de hand moeten afwassen.

Kees 25-03-2019

Duidelijke site, scherpe prijzen en last but not least de supersnelle levering.

Christl Peeters 25-03-2019

Je kunt op deze website op een heel makkelijke manier producten met elkaar vergelijken. Wanneer je je keuze hebt gemaakt, en je hebt een betaling gedaan dan gaat men direct aan de slag met de verzending. Mocht je later de bestelling om een of andere reden moeten annuleren, dan krijg je gewoon je geld terug gestort. Het pakket wordt bij je binnen gebracht, ook al woon je op de derde of vierde verdieping zonder lift en is het product loodzwaar (zoals een hometrainer!).

Henk 25-03-2019

Goede kwaliteit.goede producten.snelle levering en makkelijk met betalen.en goede service.

Wilfred P 25-03-2019

Mijn vaatwasmachine was vrijdagavond kapot gegaan en de reparatie was een kostbare aangelegenheid. Coolblue had een mooie Bosch A++ machine in de aanbieding en deze heb ik vrijdagavond rond 22:00 gekocht. Zaterdag middag is hij bezorgd, aangesloten, getest en hebben de kapotte vaatwasser mee genomen. Een super service en vriendelijke bezorgers die buiten het standaard smsje om ook nog belde dat ze met een half uurtje er waren. Ik ben heel content over de service en moeten binnenkort ook de wasmachine en de wasdroger vervangen omdat deze redelijk op leeftijd zijn en ik minimaal A++ of hoger wil hebben gelet de hoge energie prijzen dankzij dit kabinet. Dus Coolblue... Er komt weer een bestelling aan.

Einte 25-03-2019

Handige website. Alles makkelijk en overzichtelijk te vinden. Levering mooi op tijd..

D. 25-03-2019

Snelle levering, goed verpakt, berichtje voor bezorging zodat je het pakketje niet mist, misschien is de communicatie heel lichtelijk aan de té enthousiaste kant maar voor de rest heerlijke branding!

Ger 25-03-2019

Ruim assortiment dat wordt aangeboden op een zeer gebruikersvriendelijke site, tegen concurrerende prijzen en een super snelle levering.
Doe net als ik doe, ga voor Coolblue.

Dhr. de Groot 25-03-2019

Mijn oude samsonite rugzak was versleten en er zaten een paar gaten in. Ik ben naar de winkel gegaan en heb gevraagd of ik nog garantie had op de tas. En inderdaad! Ik had nog een maand garantie op de tas. Ik kreeg zonder gedoe een gloednieuwe tas mee! Met opnieuw 2 jaar garantie! Geweldige service.

ellen braeckman 24-03-2019

veel keuze , mooi op tijd geleverd , en je krijgt zelf nog antwoord op een mail na 20u , top ! heel tevreden !

Ingrid 24-03-2019

Coolblue heeft een héél uitgebreid aanbod, concurrentiële prijzen en een zeer correcte service.
Ook het personeel is op elk vlak super vriendelijk en behulpzaam.
Ik ben een super tevreden klant!

Alex 24-03-2019

-website werkt naar behoren en soepel
-uiterst tevreden over de bezorging, deze was netjes binnen het opgegeven tijdvak van een uur
-wasmachine is netjes geinstalleerd en aangesloten op de eerste verdieping.
-oude wasmachine is netjes meegenomen vanaf de eerste verdieping
-bezorgers zijn zeer beleefd en efficiënt.

Walter 24-03-2019

Coolblue maakt er een puinhoop van. Ik had hoge verwachtingen maar ze hebben het volledig verprutst. Vrijdag heb ik een tweede kans vaatwasmachine besteld, die zaterdag zou worden geleverd. Bij het afronden van de bestelling bleek dat zaterdag niet kan worden bezorgd, maar dat het zondag wordt. Geen probleem voor mij. Zondagnacht en ochtend krijg ik drie keer de bevestiging dat de machine tussen 11 en 12 geleverd zal worden. Nadat het tijdstip is verlopen, ga ik bellen. Tot twee keer toe geven ze aan dat ze vandaag komen. Op enig moment krijg ik de chauffeur te pakken die vertelt dat de machine helemaal niet in de wagen zit en dus niet geleverd gaat worden. Vervolgens bel ik de klantenservice weer, die het allemaal heel vervelend vinden en mij een nieuwe vaatwasser aanbieden, want de tweede kans is er niet meer, maar dan moet ik wel de helft van het verschil bijbetalen. Vervolgens blijkt dat ze maandag ook niet kunnen leveren! Bizar. Ik heb de bestelling geannuleerd en ga ergens anders shoppen.

Beste Walter,

Dank je wel voor je feedback. Wat balen zeg, dat het zó mis is gegaan met jouw bestelling. Wij begrijpen goed dat je hier enorm van baalt en dat doen wij ook. Want zo hoort het echt niet te gaan.

Wij maken dit intern bespreekbaar om herhaling te voorkomen. Wij begrijpen ook dat het vertrouwen weg is en je de bestelling hebt geannuleerd. Wij hopen dat de collega concurrent de machine netjes conform afspraak heeft geleverd.

En wensen je er veel gemak van.

Beste Walter,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw klacht. Ontzettend vervelend dat het zo gelopen is met jouw bestelling. Dit verdient inderdaad geen schoonheidsprijs.

Natuurlijk maken wij dit intern bespreekbaar om herhaling te voorkomen. Helaas kunnen wij dit voor jou niet meer oplossen.

Ruben 24-03-2019

coolblue!
De beste site voor electronica etc.
De site is uitermate gebruiksvriendelijk, zeer overzichtelijk.
Bovendien is er geen enkel andere webshop die zo snel je aankoop tot bij jouw brengt!
If your cool go for blue!

Catherine 24-03-2019

Een fijne E-winkel waar ik altijd terugkom als ik iets van witgoed nodig heb. De bestelling is simpel en de bezorging perfect en zeer snel. ik ben heel tevreden.

Henrieke 24-03-2019

Erg prettige manier van online kopen. Bestellen volgende dag na goede communicatie van tijdvak geleverd. Oude spullen weer mee genomen. Super service.