Deze score is berekend op basis van 3440 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Etienne 13-05-2017 Via de website gekocht

Een goed fondament , waar je bruggen kunt op bouwen.

Vlotte bestelling, goed geïnformeerd omtrent mijn aankoop en een levering zoals beloofd . Een goede verpakking die zeker tegen een stootje kan. Daarom een super punt voor de firma.

Jet 13-05-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Goede, gedetailleerde informatie op de website, leuke prijzen en heel flexibele levering (gratis in de avonduren!)

Samantha 13-05-2017 Via de website gekocht

Goeie service

Ik kreeg mijn bestelde product een dag na de bestelling (zoals gemeld). Ik kon mijn product ook volgen via de link die coolblue mij stuurde via de mail, ik kreeg ook meteen te weten hoe laat het ongeveer zou komen. Mijn product kwam ook in een goed beschermend doosje, met bubbel plastic.
Ik ben erg blij met Cool Bue.

Pieter 13-05-2017 Via de website gekocht

Simpel en Snel

Coolblue is ingericht om het je makkelijk te maken: snel en duidelijk overzicht, scherpe prijzen, simpel afrekenen en actief communiceren over de aflevering. Gewoon zoals je het zou willen!

linda81 13-05-2017 Via de website gekocht

gewoon goed!

Kon snel en makkelijk het produkt vinden. Hij was leuk geprijst en super dat je heel duidelijk aan kan geven wanneer je hem bezorgt wilt hebben. Zelfs op Zondag!!!!

Marian 13-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en heel snel bezorgd, zelf op zondag

Het is een ontzettend fijn bedrijf, klantvriendelijk, snel, goede service en bij retouren ook supersnel je geld terug zonder zeuren.

Debbie 12-05-2017 Via de website gekocht

Super service

Gebruiksvriendelijke webshop. Pakketje moest op een ander adres bezorgd worden. Heel eenvoudig aan te passen tijdens het bestellen. Vaak is dat of niet mogelijk of moet de bezorger eerst voor een dichte deur hebben gestaan, bij Coolblue kan dat gewoon gelijk aangepast worden. Pakketje dus ook netjes in huis de volgende dag.

Ine 12-05-2017 Via de website gekocht

Veel beter dan verwacht!

Ik was zeer verrast over de totale werking van Coolblue. Eerst kon ik mij goed informeren over het product en kijken wat andere kopers ervan vonden, het bestellen en betalen verliep heel vlot en de dag nadien had ik mijn aankoop al in huis. Schitterend gewoon! Ook na de ontvangst van mijn aankoop werd ik nog geholpen met enkele praktische tips omtrent het product en dat vind ik echt een meerwaarde van Cooblue. De medewerkers van Coolblue kennen het product en willen dan ook graag al hun kennis delen met de kopers. Bij andere websites is dit minder het geval.
Kortom, alles was veel beter dan verwacht!

M. 12-05-2017 Via de website gekocht

Super snel

Aan het einde van de avond (na 22.30) bestelt. Daarna 4x tijdstip aanpassing, waarbij het steeds nauwkeuriger qua tijdstip en in dit geval ook eerder werd bezorgt.
De wasmachine werd netjes boven op zolder neergezet en de oude meteen afgevoerd.

Esther 12-05-2017 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering!

Makkelijke site, snelle levering! In de avond gekocht, volgende dag geleverd. Ik raad deze winkel zeker aan!

Jeffrey 12-05-2017 Via de website gekocht

Zoals verwacht!

Coolblue staat bekend als bekende leverancier. Daarnaast, wie kan mij beter een elektrische tandenborstel dan winkel met als slogan; service met een glimlach. De zending was snel en op de minuut geleverd zoals werd aangegeven. Helemaal top!

denis043 12-05-2017 Via de website gekocht

Snel en leuk

goede zoekmachine; prettige look en feel en goede omschrijving; snelle levering en plezierig kopen; er wordt gedacht aan kleine dingen.

Jasmijn 12-05-2017 Via de website gekocht

Probleem met adres niet goed afgehandeld

Al heel lang een klant bij Coolblue, altijd tevreden geweest over de snelle leveringen en de goede service. Tijdje geleden ben ik verhuisd en ik was vergeten mijn bezorgadres te wijzigen (factuuradres klopte wel). Helaas bedacht ik me dit pas na het afrekenen (dit was al na lunchtijd). Ik ging direct na het afrekenen naar de klantenservicegedeelte van de website en besloot om een chat te beginnen met Coolblue. Ik legde mijn probleem uit en diegene in de chat vroeg om mijn bestelnummer en zei het bezorgadres voor me te kunnen wijzigen, ik zou hier nog een bevestiging van krijgen. Diegene heb ik bedankt en ik had de chat afgesloten met het idee dat het probleem opgelost zou worden. Een paar uur later kreeg ik een bevestiging van Coolblue dat mijn pakketje is verzonden met PostNL met het oude adres erop... Vanaf dat moment kan Coolblue er natuurlijk niks meer aan doen, en nu zou het geen ramp zijn om het pakketje op mijn oude adres te ontvangen omdat het mijn moeders adres is, maar zij kon het pakketje niet aannemen omdat ze op werk was (en ze kunnen het blijkbaar niet afleveren bij de buren omdat het een dure item betreft). Toen ik aan wilde geven dat ik het op een andere tijd of locatie wilde ontvangen, deed de PostNL website het niet, waardoor ik een paar keer met klantenservice moest bellen wat ook 45 cent per gesprek kost + gebruikelijke belkosten... Uiteindelijk, na een halve dag wachten en proberen deed de website het weer, kon ik eindelijk gebruik maken van die optie en was ik opgelucht.

Lang verhaal kort: Het verkeerde bezorgadres is wel mijn eigen fout geweest, maar het is jammer dat ik nog zoveel tijd moest besteden om het te corrigeren terwijl dat niet nodig was geweest als Coolblue erin was geslaagd om op tijd mijn bezorgadres te veranderen. Anyways, ik zou nog steeds gewoon bij Coolblue bestellen hoor, maar dan ervoor zorgen dat de juiste adres erop staat haha.

Officiele reactie van Coolblue 14-05-2017

Beste Jasmijn,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om ons te voorzien van feedback. We kunnen ons voorstellen dat u ervan baalt dat het veranderen van het afleveradres niet zo soepel ging. Wij willen u dan ook onze excuses aanbieden dat wij het niet volledig hebben kunnen oplossen voor u nadat u contact met ons opgenomen had via de chat. Wel heel fijn dat u uw bestelling inmiddels in huis hebt. We wensen u nog heel veel plezier met uw bestelling en natuurlijk veel geluk in uw nieuwe huis.

Met vriendelijke groeten,

Luuk 12-05-2017 Via de website gekocht

Razendflitsende superservice

Breed assortiment, goede zoekfunctie in de shop, snelle en betrouwbare levering. Ik koop nu al een tijdje bij Coolblue, en het gaat steeds op dezelfde -uitstekende- wijze!

Franck 12-05-2017 Via de website gekocht

Snel, goed en eigentijds

Overzichtelijke site, duidelijke omschrijvingen, kortom gebruiksvriendelijk op en top! Zowel aankopen als aankopen die retour moeten worden op een service gerichte wijze verwerkt, wederom erg snel!

JSP 12-05-2017 Via de website gekocht

Snel en goed geleverd

's Avonds om 23.00 uur besteld, volgende middag geleverd. Bezorging van de nieuwe wasmachine ging probleemloos. Door de bezorgers netjes geplaatst, ook de reeds aanwezige wasdroger werd keurig bovenop de wasmachine teruggeplaatst. Oude machine netjes meegenomen. Vriendelijke mensen.

Ann&Ber 12-05-2017 Via de website gekocht

fantastische service

Fantastische productinformatie + nog handige tips over het gebruik van het bestelde artikel. Keurig op tijd geleverd en geïnstalleerd.

Josine 12-05-2017 Via de website gekocht

Super!

Kapotte wasmachine na een weekje weg is "drama"! 's avonds nieuwe besteld, 8 uur later een sms, we zijn er over een half uur, kwartiertje later telefoontje, we zijn er over n kwartier. Door xxx en xxx werd alles uitgebouwd, vervangen, wasmachine aangezet. 8 uur 's ochtends, alles draait weer. Dit zijn toppers! Geweldige service! Mails in het postvak van Coolblue met hoe om te gaan met de nieuwe machine. Mooi extraatje!

HenkR 12-05-2017 Via de website gekocht

Prima service en goede feedback t.a.v. levering

Heldere website en product informatie. De handleiding welke met deze set meegeleverd wordt is wat onoverzichtelijk. Een korte installatie handleiding zou handiger zijn.

Wessel 12-05-2017 Via de website gekocht

Helemaal tevreden!

Ik ben zeer tevreden over de service van Coolblue! Mijn AEG L87695NWD hebben ze met z'n tweeën via het trappenhuis op de vierde etage gezet en aangesloten, zonder stoten of beschadigingen aan machine of trappenhuis. Top!

NETJES EN ZEER SNEL GELEVERD

DOOR TWEE BEZORGERS NETJES EN CORRECT GELEVERD EN GEPLAATST ZEER TEVREDEN MET HET PRODUCT MOOIE RUIME KOELKAST !!

Piotr 12-05-2017 Via de website gekocht

Super goed service van Coolblue

Het artikel gratis opgestuurd. Goed op de hoogte gehouden qua statussen waar mn anrtikel in proces is. En zo heb een nieuwe mogen ontvangen. Allemaal binnen twee weken. Ben erg content met de service van coolblue

Sebas 12-05-2017 Via de website gekocht

Uitstekende prijzen en een geweldige service! Topwinkel!

De prijzen zijn vergeleken met andere webwinkels behoorlijk gunstig en de service is geweldig. Ook 's avonds laat nog telefonisch bereikbaar voor vragen.

Yannick 12-05-2017 Via de website gekocht

Uitstekend!

Ik ben ontzettend blij met deze site omdat je je pakketje kan laten bezorgen waar het jou uitkomt en wanneer het jou uitkomt. Je kan voor een kleine vergoeding bijna exacte tijden kiezen. Ik vind het bezorgen bij cool blue punten en post NL putten ook een hele goede optie!

P. Correia 12-05-2017 Via de website gekocht

Zeer betrouwbaar en zeer goede service

Goede prijs, duidelijke site. Doen wat ze beloven. Nette bezorgers. Ideaal dat er echt de volgende dag al bezorgd wordt.

uitstekend service

goede chop en uitstekende bediening prettige mensen die bij ons een wasmachine afleverden een 10 pus

DeTooR 12-05-2017 Via de website gekocht

Alles gegaan zoals beloofd

Een BenQ scherm besteld om 20:00u. 's avonds. De volgende dag al in huis zoals beloofd. Verder was de omschrijving op de website duidelijk en zaten er geen fouten in. Eigenlijk niets bijzonders, dus gewoon een dikke voldoende.

H.J. de Langen 12-05-2017 Via de website gekocht

lange wachttijd

AEG lavaza apparaat werkt niet naar behoren, heb een tijd aan de telefoon gehangen, maar er zijn ettelijke wachtende voor je.

Beste meneer/mevrouw De Langen,

Want ontzettend jammer dat uw AEG apparaat niet naar behoren werkt. Wanneer u een product bij ons heeft besteld, dan mag u zeker verwachten dat dit een deugdelijk product is. Onze excuses voor het lang wachten aan de telefoon. Op sommige momenten is het inderdaad wat drukker op onze klantenservice. Dan kan het wel eens gebeuren dat u iets langer wacht totdat u telefonisch wordt geholpen.

Natuurlijk willen wij u wel verder helpen in deze situatie. Graag ontvangen wij een e-mail met het ordernummer en een korte toelichting. De e-mail kunt u versturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Wij helpen u daar graag verder.

Linda 12-05-2017 Via de website gekocht

Super

Hele snelle levering! Het product werkt uitstekend en heeft een mooie prijs! Zou coolblue zeker aanbevelen bij anderen.

Snel en netjes geleverd

De shop is intuitief, snel en altijd beschikbaar.
Bestellen gaat rap en de betaalmogelijkheden zijn zeer ruim.
De voorraad en het product aanbod bij Coolblue is groot en duidelijk.

Sabine kleinjan 12-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, super service

Nadat ik mijn bestelling op een super makkelijke manier heb geplaatst, kreeg ik mijn bestelling de volgende dag al binnen. Ook hoe laat het zou komen kon ik gelijk zien zodat ik niet de hele dag thuis hoef te zitten.

Mx11 12-05-2017 Via de website gekocht

Super snel en voordelig

'S avonds om 21.30 besteld volgende morgen om 10.00uur in huis. En veel voordeel omdat ze 8% Van het aankoopbedrag op mijn beautyvoordeelpas account storten!

Richard Visser 12-05-2017 Via de website gekocht

Goede helpdesk, bij prijjsverandering kreeg ik korting

We zagen een artikel voor 169,- Toen we wilden bestellen was het artikel 179,-. We hebben de klantenservice gebeld en we kregen het gewoon voor de oude prijs.

Lakdim 12-05-2017 Via de website gekocht

Top service!

Top! Van shop tot aan het product en gebruiksvriendelijkheid van de site, alles ging goed en ben blij met mijn nieuwe LG Koelkast

Stikz 11-05-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Mijn laatste bestelling ging ook goed mis.
Koffiezet apparaat besteld met avond levering maar bleek defect geleverd te zijn. Contact gehad met Coolblue en aangegeven dat ik een retourzending wil doen van mijn apparaat. Vervolgens het apparaat retour gestuurd en een dag of 3 later kreeg ik melding dat er een nieuw pakket onderweg was, ondanks dat ik aangegeven had dat ik geen nieuw apparaat wilde.
Bij de melding direct coolblue gebeld echter kon de verzending niet geannuleerd worden. Nu moest ik het pakket maar afwachten en weigeren aan de deur of opnieuw retour sturen.
Na wat gedoe het pakket geweigerd aan de deur en dan uiteindelijk na 5 verschillende mensen gesproken te hebben een deel van het bedrag retour ontvangen. De verzendkosten voor de avondlevering krijg ik namelijk niet terug ondanks dat het apparaat defect aan gekomen is (de eerste 4 mensen die ik gesproken heb zeiden van wel, de laatste weer niet).
Zeer teleurstellend en al de 2e keer dat ik iets dergelijks mee maak bij Coolblue.

Beste meneer/mevrouw,

Wat ontzettend jammer dat uw nieuwe koffiezetapparaat defect is geleverd. Dit is absoluut niet de intentie geweest om een defect product te leveren. Graag kijken we met u mee naar de status van de terugbetaling en of wij nog meer voor u kunnen betekenen.

Echter kunnen wij dit alleen doen met het ordernummer. Kunt u een e-mail versturen met het ordernummer en een korte toelichting van de situatie? De e-mail kunt u versturen naar geenglimlach@coolblue.nl.

Wij zien uw reactie graag tegemoet.

Anneke 11-05-2017 Via de website gekocht

perfect snele levering en goede tips!

perfect goed advies en tips! ik ben erg tevreden met de laptop en het advies wat ik van jullie gekregen heb, in een woord TOP!

Willem R 11-05-2017 Via de website gekocht

Vooraf informatie hoe laat de auto komt afleveren !

Vooraf informatie hoe laat de auto komt afleveren !
Scherpe prijs en correcte afhandeling.
Bij een volgende aankoop ga ik eerst naar
Cool Blue! Warm aanbevolen !

Els 11-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service. Snelle levering, bij vragen altijd goed geholpen en de site werkt erg prettig. Ook is er genoeg keuze.

Ndb 11-05-2017 Via de website gekocht

Top!

Heldere omschrijving van product. Prima prijs. Makkelijke betaalmogelijkheden. Snelle en nette levering die je goed kan volgen.

Larry 11-05-2017 Via de website gekocht

HAPPY

Goede merkartikelen. Vlotte afhandeling. Duidelijke betalingsmogelijkheden. Goede service. Supersnel geleverde producten.
Uiterst tevreden. Raad het iedere koper aan.

Mark 11-05-2017 Via de website gekocht

Ze maken hun bewering van de leverring altijd waar

Prima webshop met breed assortiment en wat voor mij erg belangrijk is dat ik zelf kan bepalen waar en wanneer iets geleverd wordt.

Louid 11-05-2017 Via de website gekocht

Top

Goede en snelle service. Klantenservice is goed en volledig. Terugsturen werkt zeer eenvoudig en geld razendsnel teruggeboekt. 👍

Johan Coenen 11-05-2017 Via de website gekocht

Vlotte levering op afgesproken tijd.

Voor mij is het snel bezorgen op de beloofde tijd belangrijk. Ik heb goede ervaringen met Cool Blue dus vandaar. Ik bestelde 8/5 20.00 u, voor bezorging op de volgende avond, en het pakketje werd bezorgd 9/5 20.00 u.

Martine 11-05-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering!

Goede informatie op de website met veel tips en adviezen, producten zijn makkelijk te bestellen en worden zeer snel geleverd. Top service!

Bert de Bruijn 11-05-2017 Via de website gekocht

Prima service en zeer vlotte levering.

Prima site, snelle levering. Voldoende product informatie.
Ook de betaling verliep prima. Al eerder ervaring opgedaan met deze site doordat mijn dochter hetzelfde product voor haar zelf heeft aan geschaft.

Cian 11-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige winkel

alles is duidelijk aan gegeven en goede service. Goede prijzen en het is een lekker uitgebreid.
De bezorgservice erg fijn ik heb bijna alles de volgende dag in huis en ik kan bestellen wanneer ik wil :))

xxxToppertje 11-05-2017 Via de website gekocht

Goede ervaringen tot nu toe. Helaas nu absurde service

Ik heb gekozen voor coolblue juist vanwege de goede service. Ze zijn over het algemeen zo'n 10 tot 20 % duurder maar tot nu toe vond ik dit de meerprijs waard. Helaas nu een 'combi' deal besteld bij coolblue (telefoon, hoesjes en screen protector). Bij het plaatsen van de protector viel me op dat de iphone niet meer goed reageerde op touch. Dit blijkt een bekend probleem te zijn en was terug te lezen in diverse reviews. Bij het aanmelden van de retour ging het mis. Ondanks goede afspraken met de klantenserivce kreeg ik dezelfde protector toegestuurd en moest ik weer melding maken. Hierna verzocht men mij bij te betalen voor een nieuwe protector ondanks het feit dat beide precies hetzelfde bedrag kosten. Een narrige reactie van de klantenservice maakte het verhaal compleet. Voor mij voorlopig geen coolblue meer. Dan bespaar ik liever 20% op de aanschafwaarde en bestel bij een andere partij.

Erg jammer want tot nu zag ik dit bedrijf als HET voorbeeld voor hoe het zou moeten. Helaas blijkbaar te groot en log geworden lijkt het en kan men niet gewoon meer nadenken. Jammer

p.s.

Nog niet eens genoemd maar natuurlijk ook absurd dat ze een combi deal aanbieden met een product dat op hun eigen site maar 2 van de 5 sterren krijgt als review

Officiele reactie van Coolblue 11-05-2017

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het plaatsen van de review. We hebben uw review ook via Tweakers ontvangen en hebben ook hierop gereageerd. Graag ontvangen wij nogmaals een e-mail met het ordernummer en korte toelichting. U kunt de e-mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl.

L.G. Navarro 11-05-2017 Via de website gekocht

Of de service goed is moet nog blijken.

Helaas werkt de duur bestelde computer niet. Wordt vandaag 11 mei retour gezonden naar Coolblue.
Hoop dat alles naar tevredenheid wordt opgelost.

Beste meneer/mevrouw Navarro,

Wat ontzettend teleurstellend dat uw bestelde computer een niet werkend product bleek te zijn. Gelukkig heeft u al een retour aanvraag gedaan en wordt de computer 11 mei retour gezonden. Tijdens het melden van de retour heeft u de optie gekregen om het product om te ruilen voor hetzelfde product, een ander product of alleen het aankoopbedrag te ontvangen.

Wij hopen dat het wordt opgelost op de wijze dat u wenst. Mocht u nog andere vragen hebben, dan kunt u ons altijd een e-mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl.

Karel 11-05-2017 Via de website gekocht

Prima service

Een paar keer contact via e-mail, probleem besproken en die werd vlot opgelost.
Terug sturen geen probleem.
Geld terug na de beloofde 3 dagen, prima

A.Barkhof 11-05-2017 Via de website gekocht

Heel goede service en snelle bezorging.

Goedkoop en veel keuze. En de snelle bezorging is ook fijn. Had van familie gehoord dat de service ook heel goed is.