Marco 24-10-2020

Zeer snel met pakket klaar te zetten , en zeer vriendelijke personeel en behulpzaam zeker een aanrader om bij coolblue te bestellen !

Cindy Van Craeynest 24-10-2020

De webshop is enorm goed en alles word heel goed aangeven.
De prijzen zijn zeer goed, omdat jullie aventoe goed kortingen aanbieden.
De levertijd is ook echt enorm goed zo kan ik op het ltste nippertje iets kopen.

Brigitte Verstraete 24-10-2020

Correcte en snelle levering, goede info over producten, gebruiksvriendelijke website

Brent 24-10-2020

Ze doen wat ze beloven. Kwaliteit leveren, die de volgende aan huis wordt geleverd. (tenzij voor 23u59 besteld)
Overzichtelijke app waarbij je snel en duidelijk je keuze kan maken

Gerard Bracke 24-10-2020

Top bedrijf, vlug en correcte levering. Laat deze motivatie niet verloren gaan.

Hans 24-10-2020

Goede en veel info over de producten op de site. Alles staat er duidelijk op vermeld.
Supersnelle en vlotte levering. Ik had op een zondagavond mijn product besteld en op maandag voormiddag had ik mijn product al. SUPER!!!

Debacker 23-10-2020

Facilité pour trouver l article. Pour mon achat, j avais un large choix de dates de livraison et celle-ci c est faite à la date désirée. L achat correspond à mes attentes pour un prix plus que concurrentiel.

GuidoB 23-10-2020

Bestelling van een nieuwe computer. Goede value/prijs verhouding.
Ik vond wel dat het aangeven van het verwachte leveringsmoment in de app niet goed werkt. Het heeft geen zin om in het begin van de dag een tijdsperiode te vermelden als die om het uur opschuift naar later.

Hedwig 23-10-2020

goede service en snel geleverd
over de levering was ik wel niet zo content , post nl gooide de doos op de grond en niet zo voorzichtig , al een geluk dat de inhoud niet stuk was , ze hebben niet aangebeld al goed dat ik net thuis was anders had het gestolen kunnen worden

Chantal 23-10-2020

Ik ben heel tevreden. Gemakkelijk om te bestellen en de dag nadien al geleverd. Kan niet beter!

Steve Vanderpooten 23-10-2020

Altijd topservice ook na aankoop in geval van garantie! Dit zowel in de winkels als bij het verzenden.

Nancy 23-10-2020

Het product was werkelijk de dag nadien in huis. Goede service. Makkelijk te installeren en alles was erbij.

dep_I 23-10-2020

Best betrouwbare shop om elektronische toestellen te bestellen. Heel makkelijk in gebruik en duidelijke informatie bij elk product. Ook na het plaatsen van een bestelling krijg je nuttige emails.

Sofie bxl 22-10-2020

Geen enkel ander bedrijf kon mijn wasmachine zo snel leveren en dat voor dezelfde prijs. Toen ik de klantendienst belde kreeg ik trouwens snel een antwoord op mijn vraag. Ik werd uitstekend op de hoogte gehouden wanneer ze precies geleverd ging worden en de mannen die de machine leverden waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Aanrader!

Coolbue 22-10-2020

Heb nooit via internet besteld. Maar ben supertevreden over de snelle en perfecte service!

Ine 22-10-2020

Snelle levering. Het is ook leuk dat je een dag kan kiezen voor de levering.

Werner 22-10-2020

Binnen de vierentwintig uur was mijn pakje geleverd in het plaatselijk postkantoor zoals gevraagd!
Supergoed verpakt en nog goedkoper dan bij de concurrenten
Kan echt niets negatief verzinnen, daarom alle punten!!

Fred 22-10-2020

levering niet compleet en dan? .... Dan schiet het niet meer op met Coolbleu ga hem zeker niet aanbevelen.

Katleen 22-10-2020

Snelle service. Genoeg uitleg bij de producten, al dan niet met een bijhorend filmpje. Maakt het makkelijker om te kiezen. Gemakkelijk om online te betalen. Ik ben tevreden!

Seyma 22-10-2020

Zoals altijd een snelle en correcte levering.
Coolblue is echt wel mijn favoriete winkel :)

Van Mechgelen François 22-10-2020

Correcte omschrijving encommunicatie via de website. De levering en service is ook vlot verlopen.
Een aanrader

Mario bodenghien 22-10-2020

Tis de eerste keer niet dat we iets kopen bij jullie en tot nu toe zeer tevreden dus dit zegt alles

Ichtegem 22-10-2020

Levering was te laaat maar die persoon moest onverwacht inspringen heel vriendelijk en ook de nodige uitleg over ons wasmachine

Sharizard 21-10-2020

Transparantie, duidelijke site, goede vergelijkingen, snelle dienstverlening. Kortom top!

Mark DD 21-10-2020

Zoals altijd een steengoede service. Het bestellen verloopt vlot, de levering werd 's anderendaags geleverd met fietskoerier, die een kwartiertje vooral liet weten dat hij onderweg was. En als er een probleem is, wordt dit vlot opgelost.