Deze score is berekend op basis van 1404 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,4

ilona 17-10-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Ruim assortiment en snelle levering. Mijn familieleden bestellen er ook en de service is uitstekend!

Charles 17-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en klantvriendelijk

Moderne vriendelijke winkel.De klant is koning en daar houd ik van. Wat ik wel prettig zou vinden is dat bij de levering zou worden gemeld hoeveel pakketten het zijn. Ik wist niet dat het 2 pakketten waren en ging met 1 pak naar huis en moest toen terug.

Stef Cornelissen 17-10-2017 Via de website gekocht

Een speelse karakter met goede service.

Vooral de web ziet er uitnodigend uit en is tegelijkertijd niet omslachtig. Onlangs een tweede kans product gekocht en zoals beloofd was er niks mis mee. Verpakking was compleet en geen beschadigingen.

Guido 17-10-2017 Via de website gekocht

Zeer betrouwbare shop

Coolblue maakt waar wat andere verkooppartijen niet waarmaken. 1. Eenvoud in bestellen. 2. Gemak van een ‘goede’ betaling. 3. Snelle (vaak) gratis levering. 4. Correcte probleemoplossing. 5. Goede aftersales.

Joel 17-10-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Muis van Imac kapot s’avonds nieuwe besteld en volgende dag in huis. Ideaal, je hoeft zelf niet naar de winkel

Niels B 17-10-2017 Via de website gekocht

Topservice zonder administratief gedoe

Koop alle elektronica bij Coolblue en alle leveringen waren op tijd en zonde gedoe.

Een broodbakmachine ging binnen een jaar stuk. Zonder gedoe binnen anderhalve week een nieuwe thuisgestuurd gekregen.

Dat is een reden waarom ik daar blijf bestellen.

Roger 16-10-2017 Via de website gekocht

Die keren dat ik beroep deed op Coolblue was het dik ok .

De Coolblue shop heeft een uitgebreid gamma in haast elke sector en het is bovendien heel gemakkelijk om er online iets te bestellen . Laatste bestelling geplaatst om 22.00 uur en de dag daarop geleverd voor 12.00 uur .Het ging om een staaf mixer en mijn vrouw heeft de soep op zaterdag 13.00 uur kunnen mixen .

Juul 16-10-2017 Via de website gekocht

Snellere levering volgens afspraak. Het produkt was goed verpakt. Coolblue is een betrouwbare leverancier.

Tessa 16-10-2017 Via de website gekocht

Snelle service en zeer klantvriendelijk

Omdat het inloggen niet werkte, telefonisch contact gezocht. Werd gelijk geholpen en alles werd voor me geregeld. Volgende dag wasmachine in huis.

Anita Popken 16-10-2017 Via de website gekocht

Top service en snelle levering!

Ik heb al wat vaker iets gekocht bij Coolblue en dat bevalt goed!
Ik kan het iedereen aanbevelen!
Snelle en goede levering.
Goede garantie, lang bedenktijd en makkelijk retourneren mocht dat nodig zijn.
De website is ook makkelijk en biedt goede ondersteuning als je naar iets op zoek bent.

Shauni 16-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige onlineshop

Levering was in orde! altijd snelle en correcte levering! hoeft nooit bang te zijn dat m'n pakketje niet optijd komt. Altijd mooi en keurig verpakt

Patrick_K 16-10-2017 Via de website gekocht

Zoals altijd vlotte levering

Als Coolblue schrijft dat iets op voorraad is en de volgende dag geleverd wordt, dan komt Coolblue die belofte ook na. Verder geen gedoe met iets terugsturen of ruilen. De website is lekker vlot, heeft redelijk wat productreviews en is overzichtelijk.

Hans Van Sebroeck 16-10-2017 Via de website gekocht

Ongelooflijk snelle levering, ook op zondag

Site is zeer gebruiksvriendelijk doordat je van een bepaalde productcategorie heel gemakkelijk kan filteren tot de gewenste vereisten

RD 16-10-2017 Via de website gekocht

Enorm assortiment, uitstekende service!

Geweldige internet winkel, makkelijke website, uitstekende service. Levering exact op tijd, excellent klantenkontact Afspraak=afspraak!

Mireille 16-10-2017 Via de website gekocht

Super service.

Super service. De berichtgeving over de levering is zeer volledig en duidelijk, en wordt ook precies nagekomen. De bezorgers brachten zeer goed gehumeurd de koelkast naar twee hoog over de trap. Echt klasse.

Peter 16-10-2017 Via de website gekocht

Alles klopt!

Voor de aanschaf van een laptop.
Eerst de heel goed verzorgde en duidelijke website bezocht. Een paar laptops geselecteerd.
Vervolgens naar de winkel in Utrecht. Heel prettig, deskundig en niet opdringerig geholpen.
Alle tijd om onder het genot van een kopje koffie een keuze te maken. Naar huis voor overleg, 's avonds bestelling geplaatst en de volgende dag: daar stond ie. Onze nieuwe laptop.

Jose 16-10-2017 Via de website gekocht

Goede service en vriendelijke bezorgers.

Snelle levering en keurig laten weten wanneer men komt. Zonder problemen nieuwe wasdroger geplaatst en de oude meegenomen. Top.

Dirk K. 16-10-2017 Via de website gekocht

beste webshop

Ze hebben hėėl veel, leveren hėėl snel en de (artikel)informatie is hėėl uitgebreid.
De webpagina's zijn overzichtelijk en zeer verzorgd.

Nico 16-10-2017 Via de website gekocht

Waardeloze service

Heb een Samsung telefoon gekocht, waarbij ik mijn oude toestel heb ingeruild. Deze inruilaktie blijkt via een ander bedrijf te lopen en niet via coolblue. Staat natuurlijk in de kleine lettertjes.

Geld nog steeds niet ontvangen echter service van Coolblue is ver te zoeken. Word steeds verwezen naar dat andere bedrijf, kan het dus lekker zelf uitzoeken.

Officiele reactie van Coolblue 16-10-2017

Hoi Nico, bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat naar om te lezen dat je nog geen terugkoppeling hebt gekregen omtrent het inruilen van jouw oude smartphone. Het klopt dat dit via een derde partij loopt, waardoor wij geen invloed kunnen uitoefenen op het versnellen van dit proces. Echter komt het vaker voor dat dit wat langer kan duren, maar je zult zo snel mogelijk een terugkoppeling ontvangen met daarin meer duidelijkheid. Sorry voor het ongemak. Mocht je verdere vragen voor ons hebben, kun je ons contacteren middels verschillende Social Media kanalen of een e-mail sturen naar het volgende e-mailadres: geenglimlach@coolblue.nl.

piet Stojansek 16-10-2017 Via de website gekocht

Goed verzorgd.

Alles was goed omschreven in het Engels. Voor mensen die de Engelse taal (vooral technisch engels} niet voldoende beheersen, kan het moeilijk zijn te begrijpen wat ze kopen of wat het
product voorstelt. Daardoor kunnen belangrijke producten niet gekocht worden.
Denk vooral aan oudere mensen ,die toch graag een fietsendrager willen kopen met de assortimenten die ze nodig hebben !

Dennis 16-10-2017 Via de website gekocht

Top service, zeer snelle levering!

Altijd zeer snelle levering, uitgebreid assortiment, top winkel! Ook retouren gaan makkelijk en soepel.

Cat 16-10-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden.

Overzichtelijk.
Goede prijs, snelle levering. Zelfs op zondag of in de avonduren.
Goede bereikbaarheid van de klantenservice.

F Dijkstra 16-10-2017 Via de website gekocht

Super aardige service!

Al voor de 2e keer hier mijn bestelling geplaatst. Echt super service, altijd aardige mannen. Als je vragen hebt weten zij ook waar je het over hebt. Sluiten alles aan indien nodig en nemen verpakking en rotzooi mee. De droger handig te bedienen, alleen buis was iets te kort.

Wilma 16-10-2017 Via de website gekocht

Makkelijk en snel

Het is heel makkelijk om online te bestellen. De klantenservice is altijd bereikbaar (ook in de avond en in het weekend). En vandaag bestelt is ook echt dat het morgen bezorgd wordt.

Andy 16-10-2017 In de winkel gekocht
Oostplein, Rotterdam

Goed geholpen in de winkel

Een monitor die nergens anders op voorraad was, bleek dezelfde dag nog bij Coolblue in de winkel op het Oostplein in Rotterdam afgehaald te kunnen worden. Eenmaal daar werd ik netjes geholpen en liep ik binnen 5 minuten met mijn bestelling de winkel uit.

ralph 16-10-2017 Via de website gekocht

Top

Duidelijke/overzichtelijke website....genoeg keuze...levering binnen 1 dag..via email filmpje ontvangen waarin werd uitgelegd op welke wijze de code van het slot diende te worden ingesteld..was super handig :)

Ruud Smit 16-10-2017 Via de website gekocht

Slechte levering - gebrekkige communicatie!

Voot 23:000 besteld en de volgende in huis - nou mooi niet! Bestelde een Thermostaat op vrijdag20:00 uur en de zatedagmiddag 16:00 was het nog steeds niet aangekomen op het Post NL afhaaladres. Terwijl de bevestigingsmail ook nog had gemeld dat het er zou zijn. Verder niets gehoord van Coolblue - behalve deze mail over 'geweldige Service' Iets niet helemaal goed gegaan? ... laat het dan even weten Coolblue!

Officiele reactie van Coolblue 16-10-2017

Hoi Ruud, bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat naar om te lezen dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt gekregen omtrent jouw bestelling. Dit is niet wat je mag verwachten van de service die wij zo hoog hebben zitten. Sorry voor het ongemak. We kijken graag met je mee of we meer duidelijkheid kunnen creëren, maar daarvoor hebben we wel jouw hulp nodig. Zou je jouw ordernummer en adresgegevens willen doorgeven middels een e-mail? Je kunt hiervoor het volgende e-mailadres gebruiken: geenglimlach@coolblue.nl. We horen graag van je.

Johan Pouw 16-10-2017 Via de website gekocht

Goede service, snel geleverd

Ik koos voor Cool Blue omdat je met deze webshop, alles makkelijk en snel kunt vergelijken. Je ziet alle mogelijkheden van kwaliteit tot aan prijs. Ook is de levering volgende dag aan huis wat handig is voor Gamers want die willen natuurlijk graag weer door met hun spel.

Anjo 16-10-2017 Via de website gekocht

Super service, ontzettend aardige jonge bezorgers!

Zeer snelle levering, mijn nieuwe wasmachine keurig op zijn plek gezet en aangesloten. De oude machine werd meegenomen. Alles door twee leuke vrolijke bezorgers, die zonder moeite de trappen op en af gingen met de zware machines. Super geregeld allemaal!

Peter Brandsma 16-10-2017 Via de website gekocht

Naast snelle levering ook aanvullende mail met tips en instructie van aangeschafte product. Om 20.00 uur besteld en volgende dag om 15.00 bij afhaalpunt.

Ferry laan 16-10-2017 Via de website gekocht

Super goed advies

Goed advies, razend snelle levering en prima prijs. Werkelijk om 23.50 besteld en 8 uur later werd het pakket prima verpakt bezorgd.

Victor 16-10-2017 Via de website gekocht

Prima service

Te lui om naar de stad te gaan dus Apple Earpods gekocht via Coolblue. Wel iets duurder dan in de Applestore maar binnen 1 dag aan huis geleverd (Zie de extra kosten dus maar als verzendkosten). Prima service en duidelijke mails met de status van de bestelling en de bezorging.

5 2 10 16-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige site/shop

Okeee, niks negatiefs te melden, dat is al heel wat!
Razend snelle levering
Lage kosten levering en product
Goede interface op de site met relevante knoppen voor eventuele problemen
Enfin; echt verfrissende ervaring!

Sjoerd Valk 16-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige communicatie rond de bezorging!

De website is zeer gebruiksvriendelijk en de klantenservice zeer behulpzaam. De website maakt het makkelijk om een goede keuze te maken.

Caroline 15-10-2017 Via de website gekocht

Handige site, snelle levering

Coolblue heeft een mooie site met handige zoekfunkties. Communicatie rondom de bestelling is erg goed en vriendelijk. Top!

Sonja 15-10-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Duidelijk en veel informatie over de levering. Daarnaast vriendelijk personeel, die veel uitleg gaven over de installatie en de werking van de apparatuur.

Hans Klootwijk 15-10-2017 Via de website gekocht

Voor het eerst maar zeker niet voor het laatst

Site super duidelijk. Levering fenominaal Snel. Wel stiekum bij concurrent het toestel weken Kijken, maar dit had ook in cool blue winkel geeking.

Ada Schipper 15-10-2017 Via de website gekocht

Goede en betrouwbare service

Eerst heb ik mailcontact gehad omdat het motortje van mijn Kenwood keukenmachientje het niet meer deed, aan gezien mijn garantie vervallen was kreeg ik geen antwoord meer. Toen heb ik gebeld en gevraagd om een nieuw motortje, hetgeen helaas niet meer te leveren was. Vervolgend de staafmixer besteld die de volgende dag in huis was. Het enige jammere hiervan is dat ik niet goed gekeken heb en alleen verschillende staafmixers heb en niet meer mijn keukenmachienonderdelen. Maar het staafmixeris prima en de service persoonlijk is goed.

Jan. Nunspeet. 15-10-2017 Via de website gekocht

Erg tevreden met mijn aankoop

Op Coolblue webshop is de informatievoorziening over de aangeboden producten erg goed. Specificaties, vergelijking, reviews, filtermogelijlheden enz. Het draagt bij aan het makkelijk en doeltreffend kiezen van het gewenste product. Na het bestellen wordt je goed op de hoogte gehouden van het vervolg traject tot aan de levering. Maar ook na de levering is de service goed. Coolblue wil heel actief erg tevreden klanten. Daarom vind ik de subtitel van retourneren en repareren ook erg goed: "we doen niet moeilijk". In mijn beleving maken ze dat ook echt waar.

Tromp 15-10-2017 Via de website gekocht

Top service met gevoel voor humor!

De shop is goed omdat het net wat extra’s bied ten opzichte van andere webshops in de vorm van humor en service, de meeste webshops houden op na de betaling maar bij coolblue begint het feest dan pas!

Sjon 15-10-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Goed en snel geholpen. Behulpzame bezorgers. De oude wasautomaat werd netjes naar beneden gebracht en de nieuwe netjes aangesloten. Top gedaan jongens!

Jaak 15-10-2017 Via de website gekocht

Prima service

Snelle correcte levering. Aanbeveling Coolblue gevolgde. Prijs was lager dan bij de concurrentie. De film met de omschrijving was heel duidelijk.

Tristan 15-10-2017 Via de website gekocht

Snelle service en overzichtelijke website

Wij hebben bij coolblue een wasmachine en droger set gekocht. De site was overzichtelijk en er waren veel reviews van andere klanten terug te vinden over de producten waar wij in geïnteresseerd waren. Bij aankoop konden de producten de volgende dag al geleverd worden, maar er was ook een optie om een andere dag te kiezen. De levering verliep perfect; door middel van diverse berichten werden we op de hoogte gehouden over het bezorg moment. De bezorging is gedaan door 3 nette bezorgers die de producten op de eerste verdieping hebben neer gezet en aangesloten. Ook de oude wasmachine en droger werden weer meegenomen.

Zeker een aanrader!.

Sanne 15-10-2017 Via de website gekocht

Snelle, Gezellige levering.

De website is gemakkelijk te gebruiken. Iedere stap van het proces is duidelijk aangegeven.
Bij de bevestiging, verzending en aflevering heb ik een bevestigings email ontvangen.
Tijdens het ontvangst kwamen er twee gezellige mannen de koelkast afleveren. Het product werd op de juiste locatie geplaast, watrpas gezet en gecontroleerd. Vervolgens werd ook alle verpakkingsmateriaal mee terug genomen. Dus geen afval voor ons dus!

remi 15-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en snel afwerking

Alles werkt perfekt hier. Gemaak, snelheid en veilig voor redelijk prijzen met een groot aanbod en keuzes.

Roan Waterlander 15-10-2017 Via de website gekocht

Top service!

Site werkt gemakkelijk! Product op tijd binnen zoals aangegeven. Super tevreden met bestelling! Al met al zal ik op deze site vaker dingen bestellen. Puur omdat het allemaal verlopen is zoals van te voren aangegeven was door jullie! Top service! Ga zo door! 👌🏼

Henk 15-10-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle en Prima levering

Mijn bestelling binnen een dag ontvangen. Zeer correct, supersnel en erg tevreden. DE bestelde printer met bijbehorend inkt werkt naar volle tevredenheid.

De heer H.J.J.G. Schols 15-10-2017 Via de website gekocht

Ach, het wordt zo gewoon, die uitstekende service

'T is zo makkelijk kiezen bij Coolblue. Testen, waarderingen etc. Alles bij elkaar voor aantrekkelijke prijzen.

Bowie 15-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Makkelijk op afspraak te bestellen. Prima verpakt er kan eigenlijk niks mis met je pakket gaan! Bovendien was Coolblue de goedkoopste.

ISV 15-10-2017 Via de website gekocht

snelle levering

Fijn dat er zo'n snelle levering is en een handige website om dingen uit te zoeken. Bestelling daarom snel geplaatst.