Deze score is berekend op basis van 3439 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Lodewijk 01-10-2017 Via de website gekocht

Top!

Had per ongeluk verkeerde keuze gemaakt qua kleur. Zeer eenvoudig kunnen omruilen voor de goede. Perfecte service

Cindy 01-10-2017 Via de website gekocht

Super slechte klantenservice en levering

Ik heb een laptop besteld. Deze zou de volgende dag geleverd worden tussen 1200 en 1800. Ten eerste moest ik 6 uur lang wachten. Ten tweede kon de chauffeur mijn adres net alsof niet vinden. Het adres is heel makkelijk te vinden op Google Maps en zelfs een paar straten verder staat het al aangegeven. Het pakketje ging retour naar Rotterdam en zou pas 2 dagen later geleverd worden. Super slecht! Ze weigeren voor je te bellen naar de bezorger en bieden geen enkele oplossing. Ik betaal niet over de €1000 voor een waardeloos bedrijf. De bestelling annuleren zou nóg langer duren. Ook hierin bieden ze geen service. Met andere woorden, lekker bestellen bij bol.com. Zij leveren de volgende dag wél.

Beste Cindy,

Wat ontzettend jammer om te lezen dat jij zo'n nare ervaring hebt gehad met ons. Dit is zeker niet de bedoeling en ook niet de service die jij kan en mag verwachten van ons. Hiervoor onze excuses. We willen dit dan ook erg graag voor jou uitzoeken en bespreken met de onze bezorgers. Zou jij ons een e-mail willen sturen met jouw ordernummer en een korte toelichting naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan gaan wij ons uiterste best doen om dit alsnog voor jou op te lossen.

Patrick 01-10-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering en veel op voorraad

Ik bestel al vaker bij Coolblue, van kleine dingetjes, zoals koptelefoon ed. tot vrij recent een Siemens vaatwasser. Deze had ik doordeweeks rond 15:00uur besteld en de volgende ochtend om 08:30 al in huis. Ook erg aardige bezorgers en tussentijds was ik ook goed op de hoogte gehouden van de levering. Wat mij betreft dus nog steeds super goede service en kan ik ook van harte aanbevelen.

Marjon 01-10-2017 Via de website gekocht

Top winkel met fantastische service

Ze zijn snel, jong en innovatief. Dat merk je met bestellen, maar ook als er iets niet helemaal correct gaat. Zo was mijn betaling blijven hangen. Je wordt snel te woord gestaan door iemand die enthousiast is en duidelijk uitlegt wat de stappen zijn. Ook de nazorg is goed geregeld. Kortom, een super fijne onlinewinkel met de behulpzaamheid en service van de winkel op de hoek. Top!

Esther van den Heuvel 01-10-2017 Via de website gekocht

Super snel!

Als je er met 3 jonge kids op donderdagavond 22u achter komt dat je wasmachine het heeft begeven, kun je het toch niet geloven dat er op vrijdagmiddag 14u alweer n nieuwe staat aangesloten op zolder!? Nou, bij Coolblue kán dat dus wel!! Hoé COOL is dát!?!

Theo 01-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Beste prijs, op voorraad, goede kwaliteit en snelle levering. Ik ben er erg tevreden over. Zeker een aanrader.

Jacqueline 01-10-2017 Via de website gekocht

Service kan beter

Om 7.00 uur 's morgens een berichtje ontvangen dat het product tussen 8.55 en 9.55 uur afgeleverd zou worden. Om 10.15 uur nog niemand gezien en geen bericht ontvangen. Toen ik op Internet ging kijken of ik kon bellen zag ik per toeval dat de aflevering was verplaatst naar het eind van de middag. Voor niets een vrije ochtend genomen en verplicht om ook nog een vrije middag te nemen.

Beste Jacqueline,

Wat ontzettend jammer dat jij geen leuke ervaring met ons hebt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik kan me goed voorstellen dat het alles behalve fijn is dat je een hele dag vrij moest nemen, in plaats van alleen de ochtend. Hiervoor mijn oprechte excuses. Zou jij, indien gewenst, jouw ordernummer en een korte toelichting willen mailen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan gaan wij uitzoeken hoe wij dit in de toekomst kunnen voorkomen.

Karen 01-10-2017 Via de website gekocht

Ze hebben aan alles gedacht!

Het bestellen ging soepel, de bevestiging meteen en daarna wordt er ook bij elke stap meegedacht: bezorging in een kort tijdsbestek zodat je niet uren hoeft thuis te zijn, ze komen met genoeg mensen om alles netjes uit te pakken (ze nemen het afval weer mee!) en het plaatsen van het apparaat. Top!

vic huijgens 01-10-2017 Via de website gekocht

top service

alles keurig aangesloten en op zijn plaats gezet. zelf nog droger op wasmachine geplaatst keurig werk

Aad 01-10-2017 Via de website gekocht

Ruime keuze, snelle levering en een goede prijs

Inmiddels meerde aankopen bij Coolblue gedaan en telkens zeer tevreden over het product, de levering en de prijs. De enkele keer dat de aankoop niet beviel ging de omruiling snel en zonder problemen.

eddy 01-10-2017 Via de website gekocht

goede sevice

duidelijke website,aantrekkelijke prijzen en overzichtelijk,vandaag bestelden morgen geleverd en voldoende info via verschillende mails

Tevreden klant 01-10-2017 Via de website gekocht

Top service

Zondagavond 23.00 droger besteld. Volgende dag in huis. Levertijd was om 07.00 's ochtends bekend en half uur van tevoren een belletje dat ze eraan komen. Vriendelijke chauffeur die de droger netjes op z'n plaats heeft gezet. Zeer tevreden over Coolblue.

Uit Culemborg 01-10-2017 Via de website gekocht

Wat een service!

Makkelijke boeking en vlotte levering dat zijn de kernpunten die ik graag onder de aandacht wil brengen!

p 01-10-2017 Via de website gekocht

zeer goede service

Bestelling heel snel en goed gelopen, had nog een vraag kreeg daar duidelijk antwoord op en toen gelijk het artikel besteld
volgende dag in huis, goed verzonden
heel blij met deze service.

Anne & Anton 01-10-2017 Via de website gekocht

Snelheid en service zoals we gewend zijn!

Geen 10 omdat er altijd ruimte is voor verbetering, alhoewel Coolblue toch bijna op die 10 zit. Snelheid, service en ook heel handig, de mogelijkheid om te bepalen wanneer je pakketje wordt bezorgd, voor als je toch wilt bestellen maar de dag erna niet thuis bent.

Nico van Leersum 01-10-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden met de service.

De shop is duidelijk, overzichtelijk en gebruiksvriendelijk.
Het aanbod is zeer rijkelijk.
Kortom, Prettig om te winkelen

Arnoud 01-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Duidelijk overzicht en inzicht van de producten.
Fijn dat je vooraf al kan selecteren wanneer het bezorgd moet worden, zonder extra kosten voor avondbezorging. Niets is vervelender dat je het product pas laat ontvangt of dat de bezorger 3x voor niets rijdt.

Yannick 01-10-2017 Via de website gekocht

Toppers!

snelle goede service, zowel bezorging als klantenservice.
Netjes geregeld met communicatie voor de bezorging. Snelle telefoon service, geen lange keuzemenu's en gelijk het antwoord op de vraag.

Wen Xin van der Linden 01-10-2017 Via de website gekocht

goede service en snel geleverd

Ik heb gekozen voor Coolblue omdat het een betrouwbare winkel is en een ruim assortiment heeft. Ook is de levering heel snel.

fam.C.Vos 01-10-2017 Via de website gekocht

NIET COOL

aankoop LG koelvries combi.
snel geleverd door extern transport bedrijf.
na melding van ontbrekende onderdelen alleen een verwijzing naar LG om daar zelf de ontbrekende onderdelen te bestellen.
dat kan beter,gelukkig betaald met PayPal en er een klacht gemeld de betaling wordt ingehouden en dan reageert Cool Blue WEL, door de ontbrekende onderdelen te leveren.
ALLES VOOR EEN GLIMLACH?

Beste familie Vos,

Wat ontzettend naar om te horen dat de levering van jullie LG koel-vries combinatie niet naar tevredenheid is verlopen. Ik kan me goed voorstellen dat jullie er eveneens enorm van balen dat er onderdelen ontbreken. Dit is zeker niet de service die jullie mogen verwachten van ons.

Graag zouden we dan ook met jullie willen kijken of wij dit naar tevredenheid op kunnen lossen. Zouden jullie een e-mail willen sturen met het ordernummer en een korte toelichting naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan gaan wij direct kijken waar het misgegaan is en hoe wij dit recht kunnen trekken. Onze excuses voor het ongemak.

L.c.degen 01-10-2017 Via de website gekocht

Keurige en super snelle levering. De bezorging komt gewoon op afgesproken tijd. En houdt je daarvan op de hoogte. Bij een winkel gaat het meestal bezorgen tussen een bepaalde tijd en dan nog maar afwachten. ..

Vries 01-10-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Super snelle levering voor een goeie prijs! En een goed product! Mocht het niet goed bevallen Kun je het kostenloos retourneren!

Hans L 01-10-2017 Via de website gekocht

Dik tevreden!!!

Ruim een week voor onze vakantie ging onze wasmachine stuk.super vervelend zoiets. Hup wasmachine bij coolblue gekocht. De nwe machine werd keurig op tijd geleverd. Hiervoor ook complimenten aan de heren bezorgers. Wat een toppers!
Helaas ging de nwe wasmachine snel stuk. Ik noem bewust het merk niet omdat ik dit zie als domme pech. Tijdens onze vakantie via mail contact gehad met CB. Probleem uitgelegd en de levering van de nw wasmachine(zelfde merk) direct na de vakantie gepland. Lang verhaal kort: super service!

Susanne 01-10-2017 Via de website gekocht

Supersnel!

De site is lekker overzichtelijk, bestellen gaat snel en eenvoudig!
De mailtjes die jij krijgt nav je bestelling hebben een persoonlijke toon, erg leuk :-)

Mariska 01-10-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreder!

Ik heb coolblue gekozen omdat ik hoorde dat de service zo goed was. De site is duidelijk. Had een vraag en de klantenservice was daar heel duidelijk en begripvol over. De levering was de volgende dag, hele vriendelijke jo gens, oude spullen meegenomen en de machine is werkend achtergelaten. Fanrastisch.

Karin S 01-10-2017 Via de website gekocht

Kortdag voor mijn moeder het verjaardagscadeau voor mijn zoon gekocht. Levering zoals beloofd binnen 24 uur.
Keurig/goed verpakt.

H de Knegt 01-10-2017 Via de website gekocht

Helemaal top!!

Een was/droogcombinatie besteld. Mooi op tijd geleverd, neergezet, geïnstalleerd en oude wasmachine en droger afgevoerd. Alles gedaan door 3 enthousiaste en vriendelijke jongens. Kortom, zoals beloofd, ook super goed afgeleverd en geregeld. Helemaal top!!

Danielle 01-10-2017 Via de website gekocht

Top service!

Eenvoudig het juiste product gevonden via de overzichtelijke site. Snel antwoord op mijn vraag via de app. En het belangrijkst, de volgende dag netjes mijn product in huis!

Robin 01-10-2017 Via de website gekocht

Uit de kunst!

Mooi aanbiedingen met strakke prijzen het is zeker de moeite waard om even te gaan kijken op de site van cool blue

Chris 01-10-2017 Via de website gekocht

Goede informatie snel en zeer correct geleverd ben blij!

Bij coolblue is het mogelijk producten te vergelijken zo maak je een goede keuze die snel naar je toe komt.

Kees van Dam 30-09-2017 Via de website gekocht

Kóel, die Cool Blue!

Cool Blue is niet alleen (vaak) de voordeligste, ze zijn nog snel ook!
Daarnaast is hetgeen wat je hebt besteld prima in 't traject te volgen.
Volgende keer maar éérst te rade gaan bij Cool Blue!

Adje 30-09-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar

Doet wat belooft wordt. Snelle levering. Prima kwaliteit en goed verpakt product. Regelmatig aardige aanbiedingen.

Rob 30-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en mooie producten!

Mooi bedrijf met mooie producten! Persoonlijke service staat hoog in het vaandel! Klantenservice op meerdere manieren makkelijk te bereiken!

Lilian 30-09-2017 Via de website gekocht

Gebruiksvriendelijke site. Snelle levering. En bij levering was de wasmachine snel aangesloten met bijbehorende uitleg en tips. En werd de oude meegenomen. Top!

YB 30-09-2017 Via de website gekocht

zeer goede onlinewinkel...

na een paar pogingen vond ik toch vrij snel wat ik hebben moest, deels dank zij suggesties van de website zefl, zodat ik nog wat bespaarde op de koop toe. Bestellen gaat vlot en levering met B-Post is snel.

Corry P rovily 30-09-2017 Via de website gekocht

Fantastische service, erg tevreden !

Alles is goed op elkaar afgestemd! Van tevoren bericht en een telefoontje dat ze er aan komen. Nette jongens die de wasmachine keurig naar boven brachten en aangesloten hebben.

Claudia 30-09-2017 Via de website gekocht

Topservice en supersnel

Coolblue levert snel en alles daar in huis waar jij het graag wilt hebben en ze sluiten voor je aan en nemen indien nodig het oude mee. Topservice. Retouren is ook supereenvoudig en gratis.

Rene 30-09-2017 Via de website gekocht

Snel!!!

Top service as always. Dank je wel.

Product werkt goed. Tweede kans besteld ook als test. Goed bevallen.

Saral 30-09-2017 Via de website gekocht

Beste bedrijf ooit!

Vanaf begin tot eind is er een goede service. Overal is aan gedacht en je word heel vriendelijk geholpen. Voortaan koop ik nergens anders meer mijn tech-apparaten. Er zijn verder geen woorden meer om te beschrijven hoe goed dit bedrijf is!

Laura 30-09-2017 Via de website gekocht

Zondagavond besteld maandag middag al draaiend in huis

Wat een super service. Zondagavond wasmachine besteld. Dan krijg je mailtjes , sms'jes en telefoontjes tot op 5 min nauw gezet aflever tijd. En dan staat ie maandag middag al te draaien. boven gebracht en aangesloten en alle troep en oude machine mee genomen. Top

Margriet 30-09-2017 Via de website gekocht

Coolblue: 1e online winkel voor electronica voor mij

Levering snel en uitleg hoe mijn sd kaart te plaatsen was heel duidelijk op internet te vinden. Ben bijna 70 jaar en niet zo heel handig, maar dit was geen probleem.

muller 30-09-2017 Via de website gekocht

geweldige service snelle levering en betaalbaar

een hele snelle bezorging produkt werkt perfect een groot assortiment waar je uit kiezen kunt je wordt heel goed op de hoogte gehouden wanneer je produkt geleverd wordt

Willy 30-09-2017 Via de website gekocht

De beste

Allereerst is de service erg goed en het personeel helemaal top, De kwaliteit van de producten zijn geweldig en als er iets niet goed is wordt dat snel opgelost dus: Coolblue staat bij mijhoog in het vaandel.

Marianne overberg 30-09-2017 Via de website gekocht

Ja zeker weten top service!

Wij zijn super goed geholpen heel goed klant gericht we hebben 2 keer met de klantenservice gebeld en zijn super vriendelijk geholpen!!! Ook dat is tegenwoordig vind ik ook heel belangrijk. In heel veel winkels ben je maar een nummer!! We hebben jullie benaderd via onze dochter die jullie aan recommandeerde !! Mvg Marianne Overberg.

Jost 30-09-2017 Via de website gekocht

Voorbeeldig verloop vanaf bestelling tot en met aflevering

Eerste aankoop bij CoolBlue na verwijzing ernaar bij vergelijkingssite. De aankoop, informatievoorziening over gekochte apparaat, bij verzending en bezorging (door 2 uiterst vriendelijke en deskundige jongelui) verliepen vlekkeloos en zoals je het als klant graag wil..!

M van de poel 30-09-2017 Via de website gekocht

uitermate goed

De shop is overzichtelijk en gemakkelijk te bedienen. Delegering perfect in orde. Snel je bestelling in huis. Heel fijn!

Cyke72 30-09-2017 Via de website gekocht

Super goed geregeld

Wij kochten een TV die achteraf iets te klein bleek. Er werd niet moeilijk gedaan over het retourzenden van het product. Geld terug was snel geregeld. Aansluitend direct een grotere TV aangekocht, uiteraard weer via CoolBlue !

Fvds 30-09-2017 Via de website gekocht

Maken waar wat ze beloven

Het uitzoeken van producten op de website gaat erg makkelijk. Geef aan wat je eisen zijn en er rolt een selectie uit. Na bestellen, krijg je ruime informatie over de bezorging, zowel per email als kort van tevoren telefonisch. Zodat je ook niet uren voor niets wacht. In recordtijd staan de gezorgers voor je deur. De bezorgers zijn vriendelijk en vakkundig. Ik hou erg van zeuren, maar heb helaas niets om over te zeuren. Een echte aanrader dus!

AC 30-09-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar

Coolbleu is betrouwbaar, snel in levering en service en een no nonsens bedrijf.
Bij vragen of problemen word je snel te woord gestaan en geholpen met je probleem.

stefan 30-09-2017 Via de website gekocht

super geregeld

Meerdere malen hier al besteld, en zoals gewoonlijk weer supersnel bezorgd en alles zoals verwacht. Selecteren is gemakkelijk, betalen is gemakkelijk en daarna gewoon even wachten en de volgende dag is het er. TOP