Deze score is berekend op basis van 3473 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Henny 23-09-2017 Via de website gekocht

Supersnel geleverd

Op zaterdagmiddag een wokpan besteld en de volgende dag, ja echt waar geleverd en s'avonds ons al onze wokpan gebruikt. Top service en top pan.

Miriam 23-09-2017 Via de website gekocht

Prima service

De tekentablet was gemakkelijk via de website te bestellen.Duidelijke info op de website kunnen lezen. Op zaterdag besteld en de tekentablet werd op zondag netjes geleverd!

JMvHoorn 23-09-2017 Via de website gekocht

's Avonds laat bestelling gedaan, volgende dag geleverd

Enorm assortiment, met concurrerende prijzen. Niet de aller goedkoopste maar wel heel veel uit voorraad leverbaar

Lenni 23-09-2017 Via de website gekocht

Top service

Als alleenstaande voltijdse werkende moeder is het super zo een service aan huis! Je kan het opvolgen tot het bij u thuis is afgeleverd en ze nemen de verpakking en oud toestel mee.

Alex Prins 23-09-2017 Via de website gekocht

TOP PERSONEEL, GOEDE SERVICE

Super snel geleverd en top service. In de avond besteld en s'ochtends voor 10 uur geleverd. De mannen tilde m'n was/droger omhoog en pakte hem uit. Perfect!!

Johan 23-09-2017 Via de website gekocht

Super service, zelfs in het weekend!

Wij hebben oo zaterdag een nieuwe telefoon besteld. Deze is volgens afspraak zonder extra kosten op zondag al geleverd. Top!

Joke 23-09-2017 Via de website gekocht

Keurig geplaatst.

Snelle levering. Binnen de aangegeven tijd. Wasmachine 2 hoog geplaatst en aangesloten. Oude machine mee terug. Prima service dus.

Polaris 23-09-2017 Via de website gekocht

Goede prijs en snelle levering.

Goede prijs, kunnen mee met de goedkopere webwinkels, en snelle levering. Zaterdagavond besteld, zondag gratis thuis bezorgd

Anoniem 23-09-2017 Via de website gekocht

Super snel en goede service

Super snel en makkelijk geregeld, ik had een ipad pro en die was hier ook in prijs het goedkoopst wat ik niet had verwacht!

Hans 23-09-2017 Via de website gekocht

nette medewerkers, grote keus.

Redelijk eenvoudige website met daarin per product alle relevante gegevens.
Snelle levering, terwijl je ook nog de bezorgdag kunt kiezen. Op de dag van levering
krijg je ook nog het bezorgtijdstip door, Allemaal gebruiks gemak.

Dita 23-09-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden over levering en afhandeling

Draadloze koptelefoon besteld, volgende dag keurig afgeleverd.
Vooraf meldingen over status van de verzending.
Ook keurig mail vooraf over hoe koptelefoon geïnstalleerd moet worden.
Dit vonden wij helemaal service.
Kortom zeer tevreden, ook over produkt zelf.

Rob 23-09-2017 Via de website gekocht

Alles goed geregeld

Snelle en goede service, en goed en vriendelijk personeel, goed verzorgt, team, degene die mij een koelvriezer kwamen brengen, waren zeer correct.

Kamal 23-09-2017 Via de website gekocht

Top winkel en service

Ik heb deze shop gekozen want is de goedkopere en snelste.
Je krijgt meteen antwoord als je iets vraagt
Ik ben blij met deze shop en ik raad iedereen dit aan.

Ingeborg 22-09-2017 Via de website gekocht

Perfecte aflevering

Ik was een echte 'bol.com-fan' tot ik bij Bol.com niet kon vinden wat ik nodig had. Ik kwam bij CoolBleu terecht en was enigszins terughoudend met het bestellen van producten omdat ik CoolBleu niet kende. Inmiddels heb ik een paar keer iets bij CoolBleu besteld en ik moet zeggen: Fantastisch!
De bestelling gaat perfect en het product wordt keurig afgeleverd door vriendelijke mensen. Tot nu toe heb ik geen ervaring met producten die niet goed functioneren, maar ik verwacht dat CoolBleu zeker bereid is om bij problemen met het product om dit goed en naar tevredenheid op te lossen.
Ik ben in ieder geval (naast Bol.com) een superfan van CoolBleu als internet winkel.

Jaap Clements 22-09-2017 In de winkel gekocht
Groningen

goede service

Heb een dashcam gekocht waarmee ik toch wat moeite had met de instellingen. De balie medewerker heeft het me haarfijn uitgelegd en me geholpen met de instellingen. Hij nam daarvoor alle tijd. Voelde me dus serieus genomen en was blij met alle tijd die hij nam om me te helpen.

Anita 22-09-2017 Via de website gekocht

Duidelijke site.

Zeer duidelijke en overzichtelijke website. Snel besteld, snel en ook nog gratis bezorgd! Veel keuze!

J. Burgemeestre 22-09-2017 Via de website gekocht

Snelle en vakkundige aflevering, installatie

Net iets vroeger dan afgesproken werd afgeleverd en de afvoer van de oude wasmachine liep gesmeerd. Snelle installatie.

M.T. 22-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, erg vriendelijk bezorgers., geven uitleg

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Gebeld met een vraag en erg vriendelijk en netjes te woord gestaan. Mocht ik nog vrage hebben kan ik gewoon weer bellen

Menno 22-09-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Makkelijk te bestellen op de Coolblue website. Heel duidelijke communicatie m.b.t. aflevering via e-mail. Installatie apparatuur professioneel en duidelijke uitleg.

mehadayo 22-09-2017 Via de website gekocht

wederom zeer tevreden

na eerdere positieve ervaringen weer voor deze web shop gekozen. goede service en snelle levering. retour ook nooit een probleem. al met al zeer tevreden

Gerda Kok 22-09-2017 Via de website gekocht

Snel en gemakkelijk

Duidelijke website.
Snelle service.
Goed verpakt.
Ik zal hier zeker nog een keertje iets bestellen!!!

E.A. van Brummen 22-09-2017 Via de website gekocht

Gewoon Snel

Ik ben al weer een tijdje bekend met Coolblue, het grootste product dat ik hier ooit heb gekocht is een vrieskist. Bij de bestelling hiervan heb ik de service van alle partijen die bij deze bestelling (vrieskist) betrokken zijn erg verfrissend gevonden. Het positieve dat ik terugvind bij elke bestelling vind ik erg prettig. Ik heb nog nooit problemen gehad en ben erg blij met de zeer snelle levering van alles wat ik bij u besteld heb.

Ben Wijnbergen 22-09-2017 Via de website gekocht

alle verwachtingen overtreffend

...op woensdagavond 23:05 uur eindelijk de knoop doorgehakt om bij CoolBlue een Philips 43PUS6412 - Ambilight te bestellen. De aangeboden prijs was veruit de beste en de aangegeven levertijd was de volgende dag tussen 11:30 en 14:30 uur dus erg gunstig. De volgende dag had ik deze prachtige smart TV al om 11:20 uur thuis. Dat noem ik nog eens SUPER SERVICE!
Dit overtrof al mijn (toch al) goede verwachtingen. Ik ben zeer tevreden!!

F. van Eunen 22-09-2017 Via de website gekocht

alles was even duidelik. Prima levering volgens afspraak.

De voor mij geschikte TV gevonden. De presentatie op de website was duidelijk en overzichtelijk.
Uitstekende productinfo

Bionda 22-09-2017 Via de website gekocht

Direct na mijn vakantie begaf min wasmachine het. Tegen 22.00 uur nog en nieuwe besteld en 12 uur later stond deze al in mijn washok. De oude, 110 kilo zware Miele werd door de jongens fluitend van de trap af getild en meegenomen.

Emmy 22-09-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Ik heb inmiddels een aantal keer bij Coolblue besteld; van boeken tot keukenapparatuur en ik ben erg te spreken over deze webshop. De website is erg duidelijk en zodra je besteld hebt wordt je direct op de hoogte gehouden van je zending. Zo krijg je een mailtje wanneer deze onderweg is en wanneer deze bezorgd is. Pakketjes worden zorgvuldig ingepakt en vervoerd en zijn (bijna) altijd binnen een dag bij je thuis. Ook ben ik erg te spreken over de service; ze zijn erg klantvriendelijk. Ik ben zeer tevreden!

Stephanie 22-09-2017 Via de website gekocht

Tevreden klant erbij

Coolblue adviseerde mijn moeder. Vanwege de snelle levering/aansluiten /afvoeren.
En met recht top gegaan. Alleen miscommunicatie over het afvoeren van de kapotte wasmachine, maar dat was ook snel opgelost via de klantenservice.

R 22-09-2017 Via de website gekocht

Vrijdag besteld en zaterdagmorgen een grote doos bezorgd. De Canon Pixma MG5750 was heel goed verpakt. De productinformatie op de website heeft mij enorm geholpen om deze printer te kiezen.

Yoran 22-09-2017 Via de website gekocht

Erg goede service

23:59 besteld, morgen in huis. En de prijzen zijn ook goed! Je kan ook gewoon alles van hun kopen. Ik kan deze winkel daarom zeker aanbevelen.

F.Pieter 22-09-2017 Via de website gekocht

zoals altijd snel en accuraat

Maakt waar wat wordt beloofd. Bestel al jaren hier en slechts eenmaal heb ik moeten retourneren. En ook dat werd snel en naar alle tevredenheid opgelost

Ed Groenendijk 22-09-2017 Via de website gekocht

Prima bedrijf!

Prima bedrijf werkt snel en overzichtelijk en vriendelijk. Service staat hoog in het vaandel. En je bestelling is geheel te volgen tot aan de deur van aflevering.

JW 22-09-2017 Via de website gekocht

Fijne bezorging, installatie en uitleg

Nadat mijn oude wasmachine stuk ging, deze Samsung bij Coolblue besteld. Prima levering, aardige jongens die ook heel netjes met de wasmachine omgingen. Wasmachine werd uitgepakt, geïnstalleerd, waterpas gezet en gekalibreerd. Daarna ook nog wat uitleg gekregen. Het verpakkingsmateriaal en de oude wasmachine werden mee teruggenomen, geen gedoe met opruimen dus.
Als ik toch 1 minpuntje mag noemen: in de emails van te voren werd gezegd dat er een half uur voor aankomst een SMS gestuurd wordt en een kwartiertje van tevoren nog gebeld zou worden. Dat klopte niet helemaal, de tijd tussen SMS en bezorging was korter en gebeld werd er niet, ze stonden er gewoon ineens :-D. Maakt verder niet uit, omdat het tijdsvak vrij nauwkeurig gegeven wordt. Maar als je bijvoorbeeld nog net even naar de winkel bent en er op rekent dat je nog minimaal een kwartier hebt, dan heb je kans dat ze er eerder zijn dan dat jij er bent. Het idee achter die nauwkeurige berichtgeving per SMS (en evt. bellen?), plus het kleine tijdsvak waar je rekening mee moet houden is wel super! Zit je tenminste niet de halve dag te wachten.

Dick 22-09-2017 Via de website gekocht

Keurig op tijd en informatie is zonder meer uitstekend.

Voor dit product gekozen voor Coolblue om reden van duidelijk product omschrijving, service, betalings mogelijkheden

Erwin 22-09-2017 Via de website gekocht

Prima service

Voldoende keus en vaak ruim op voorraad. Vandaag besteld is morgen ook in huis. Tegen extra betaling ook dezelfde dag nog in huis.

Wouter 22-09-2017 Via de website gekocht

Super snel

Veel keuze, goede guidance, super snelle levering, goede communicatie, zeer behulpzame mensen bij aflevering. Top!

bert van de Laar 22-09-2017 Via de website gekocht

snelle levering en een ruim aanbod.

snelle levering,groot aanbod en een goede prijs verhouding.
overzichtelijke site
zal dit zeker bij familie en vrienden aanbevelen

Hannelore B 22-09-2017 Via de website gekocht

Best service ever

De website is heel gebruiksvriendelijk, zeker met de filteropties. Elke product heeft buiten de gebruikelijke uitgebreide specificaties ook plus- en minpunten in 'mensentaal' voor de technisch minder onderlegde mensen onder ons. De levering gebeurt heel snel en correct. Wanneer je niet tevreden bent over het product of er is iets mis, dan reageert coolblue heel snel en correct. Nog nooit problemen mee gehad! Ook staan ze je bij met raad en daad indien je extra info wil of vragen hebt over een product.
Een van de leukste toevoegingen aan de website vind ik de tweedekans producten. Zo helpen ze de afvalberg verminderen en kan je zelf producten kopen aan een (sterk) verminderde prijs indien je niet geeft om wat cosmetische schade.

Kortom, zoals Donald Trump zou zeggen: Coolblue has the best service. Trust me, it's great

Ken Determan 22-09-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte levering.

Wat is er gebeurd met CoolBlue service? 3 van de laatste 5 bestellingen die ik bij hen heb geplaatst, heb ik moeten annuleren, omdat ze de levering niet tijdig hebben kunnen afleveren of de leveringsovereenkomsten niet kunnen nakomen.
Een klant minder !!!.

Officiele reactie van Coolblue 22-09-2017

Beste Ken,

Bedankt voor je review. We schrikken van deze ervaring en zouden graag met je in gesprek gaan over wat er precies is misgegaan. Zou je in een e-mail naar geenglimlach@coolblue.nl je klantnummer en verder een beschrijving van de problemen die zijn voorgevallen kunnen sturen? Dan gaan we direct met je meekijken naar een passende oplossing. In ieder geval oprechte excuses voor het ongemak.

Groeten,

Henka 22-09-2017 Via de website gekocht

Geweldig

De website is duidelijk, overzichtelijk. Personeel is vriendelijk en netjes.
Kortom alles positief.

Max 22-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering.

De levering is snel en vakkundig. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de tijd van levering. Leuk is ook, dat je een tip aan de hand wordt gedaan om de postbode 'te verrassen'. De doos waarin je artikel verpakt is geeft je nog wat speelse tips om de doos te hergebruiken. Dus heel milieu bewust! Er wordt goed over je pakketje nagedacht en dat is nou net dat beetje extra dat het verschil maakt.

George van de Berg 22-09-2017 Via de website gekocht

Zorgeloos winkelen op internet!

Als ik bij Cool Blue bestel, maak ik mij absoluut geen zorgen! Het geeft altijd een heerlijk gevoel dat je altijd met eventuele vragen of problemen ook zelfs telefonisch contact kunt opnemen zonder bijkomende kosten; echt geweldig!

Patrick 22-09-2017 Via de website gekocht

snelle levering netjes verpakt weer

altijd snel en betrouwbaar best wel knap dat ze voor 11:59 de bestelling gewoon de volgende dag leveren !

Eliza 22-09-2017 Via de website gekocht

Mijn glimlach hebben ze!

Ik ben ontzettend blij met Cool Blue. Levering tot aan de keuken, Bij niet goed, wordt het product weer afgehaald (van de keuken - In dit geval was het een koelkast) en je krijgt geld terug op je rekening zoals afgesproken, vriendelijk personeel van de leveringsdienst en klantenservice.
Goed georganiseerd.
Je kan met een gerust hart bestellen bij Cool Blue.
De tien is echt verdiend.
Alleen jammer dat het assortment niet groot genoeg is waardoor je soms genoodzaakt bent naar een concurent te gaan.

Richard 21-09-2017 Via de website gekocht

Duidelijke website met een goed zoek filter. De prijs-kwaliteit is goed en er is een snelle levering.

Prima printer. Ook de WIFI werkt uitstekend. 21-09-2017 Via de website gekocht

Aflevering door Post NL van gekochte Canon-printer

De printer zou op de afleverdag door PostNL tussen 12 en 14 uur plaatshebben (Track en Trace)
Het tijdstip werd circa 16.30 uur. Een paar uur voor andere activiteiten verloren gegaan.

Officiele reactie van Coolblue 25-09-2017

Hey,

Bedankt voor het invullen van een review. Balen om te horen dat de printer twee uur later geleverd is. Helaas is het tijdvak altijd een indicatie en komt het helaas voor dat de bezorger uitloopt. Als de Track & Trace toen niet is geüpdatet, kunnen wij ons goed voorstellen dat je daar stevig van baalt en daar willen wij onze excuses voor aanbieden. Wij zijn in elk geval heel erg blij om te lezen dat de printer verder perfect functioneert en we hopen dat wij je gauw mogen laten zien hoe onze service echt in elkaar zit. Hopelijk tot snel.

Frits van den Bergh 21-09-2017 Via de website gekocht

Zoals beloofd

Het artikel zou pas 15-09-2017 verstuurd kunnen worden omdat het nog uit moest komen. Precies op de 15de is het geleverd.

Marloes 21-09-2017 Via de website gekocht

Goede communicatie maar toch slordig

Ik had een wasmachine besteld die 's ochtends vroeg bezorgd zou worden. Rond acht uur werd ik gebeld door Coolblue: ze hadden al voor de deur gestaan, maar kwamen er toen achter dat een collega hun bus had meegenomen, en zij die van hem, waardoor ze eerst elkaar tegemoet moesten rijden om van bus te wisselen. Omdat ze allebei in de tegenovergestelde richting waren gereden, zou dit wel even duren. De communicatie en uiteindelijke levering waren top, maar het is toch wel slordig dat twee chauffeurs hun bus niet controleren waardoor dit kan gebeuren (terwijl ze dit naar eigen zeggen altijd wel controleren). Door de goede communicatie ben ik uiteindelijk toch positief over Coolblue.

Karin 21-09-2017 Via de website gekocht

Top 10 bekeken, Coolbleu's keuze gevolgd en snel geleverd.

Top 10 bekeken van stofzuigers daardoor werd de keuze gemakkelijker!
Ook de prijs was goed dus via Coolbleu besteld en de volgende dag al binnen.
Gewoon goed advies en goede service en wat vooral belangrijk is. Ik ben heel blij met mijn goede stofzuiger!

jvk_001 21-09-2017 Via de website gekocht

Goede service en supersnel!

Ik heb al vaker spullen besteld via Coolblue, echter de laatste keer bij de aankoop van een accespoint bleek het toestel niet te werken. Simpel een retourformulier afgedrukt wat ik toegestuurd kreeg per mail. Gratis terug kunnen sturen en binnen 2 dagen nieuw toestel terug wat wel werkte. Geweldige service!
Verder is de levering sowieso supersnel, voor 23.59 besteld is de volgende dag in huis.
Ga zo door Coolblue! 👌🏻👌🏻👌🏻

Sara82 21-09-2017 Via de website gekocht

Attente service en super snel in huis!

Super blij met het bestelproces. Ik had de sms service ingesteld en kreeg meteen toen hij beschikbaar was een sms. Na een vraagje via de whatsapp kreeg ik na aankoop ook nog een attent kaartje in de bus. Top ervaring dus!