Deze score is berekend op basis van 1412 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,4

Frank 05-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering + plaatsen!

Zelf heb ik voor Coolblue gekozen omdat ze het product leveren + op de plaats zetten. Ook omdat het product op voorraad was en dus snel geleverd kon worden. Wat dus ook gebeurd is.

Michel 05-10-2017 Via de website gekocht

valt tegen

Ik kocht een Acer780TC. Ik wacht al bijna 7 dagen op een audio driver. Ik heb dus geen geluid. Het eerste advies was: probeer het met een andere computer. Zo gezegd, zo gedaan. Maar toen bleek dat die het ook niet deed. En nu gaat zelfs de nieuwe Samsung monitor niet meer aan. Vermoedelijk worden deze problemen veroorzaakt door Windows 10. Een incompleet programma waar ik niet om heb gevraagd. Maar het zit erop en ik kan dat niet terugzetten naar W8. Ik heb er inmiddels 2 x 8 uur aan besteed en nog geen oplossing. Ik wil dat iemand komt helpen. Kan iemand mij ajb (echt) helpen?

Officiele reactie van Coolblue 05-10-2017

Hallo Michel,

Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat je zoveel problemen ondervindt met het instellen van het geluid. We willen graag voor je aan het werk om het op te lossen. Zou je de benodigde gegevens naar ons kunnen e-mailen? Dit kan naar het volgende e-mailadres: geenglimlach@coolblue.nl. Ook is het mogelijk om deze vraag te stellen op 1 van onze Social Media kanalen of WhatsApp. We zien je reactie graag tegemoet.

Groet,

Tom Bier 05-10-2017 Via de website gekocht

Aandacht voor de klant

Jullie nemen tijd voor de klant met duidelijke website, goede klantenservice en uitstekende bezorging.
Top!!

Mariska Jansen 05-10-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Snel geleverd, goede uitleg apparaat, vriendelijke mannen, alleen geen afval meegenomen helaas. Dit moet ik zelf naar de stort brengen.

Charlotte 05-10-2017 In de winkel gekocht
Lochristi

Topservice!

Duidelijke website, mooi productaanbod en snelle levering / beschikbaarheid. Vlotte en vriendelijke service, zowel online als in de winkel.

Slechte service 05-10-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Produkt was uitverkocht. Daarnaast werd het produkt de volgende dag geleverd terwijl ik verzocht had om op een zaterdag te leveren. met als resultaat dat ik het mocht ophalen bij een post.nl afhaalpunt.

Conclusie alles niet voor een glimlach.

Officiele reactie van Coolblue 05-10-2017

Hallo,

Bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat het niet helemaal goed ging bij het bestellen en het afleveren van je bestelling. We kunnen het ons goed voorstellen dat je ervan baalt om naar een PostNL afhaalpunt toe te gaan, terwijl je graag je pakketje thuis afgeleverd wilt krijgen. We willen graag kijken wat er precies is mis gegaan. Deze feedback kunnen we dan meenemen om ervoor te zorgen dat we écht alles voor een glimlach doen. Een terugkoppeling mag je naar ons versturen via 1 van onze Social Media kanalen. We zien je reactie graag tegemoet en dan kijken we gelijk met je mee.

Groet,

Anne1302 05-10-2017 Via de website gekocht

De levering was geweldig, super aardige gasten, super snel aangesloten. De wasmachine is verder prima.

Hook1961 05-10-2017 Via de website gekocht

Hele net bezorgers. Goede communicatie vooraf. Bij levering alles heel keurig gedaan. Petje af, daar kunnen anderen nog veel van leren.

Patricia 05-10-2017 Via de website gekocht

Mooie makkelijke website, snelle verzending

Snelle levering. Goed verpakt, leuke stickers erbij, maakt t net wat persoonlijker. Duidelijke en makkelijke website.

Ed 05-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service tijdens de levering

De levering van de Miele wasmachine was uitstekend. De wasmachine was meer dan 100 kg en werd zonder onderbreking vanuit de auto in 1 keer naar de 2de etage gebracht, aangesloten en in werking gesteld. De oude machine, ook een Miele, werd daarna zonder onderbreking naar beneden gebracht.

Fréderique 05-10-2017 Via de website gekocht

Wasmachine besteld en deze werd de volgende dag bezorgd. Er was via de mail een tijdslot gegeven, maar ik zag al op de site dat ze er zeer waarschijnlijk sneller zouden zijn.
Er werd netjes gebeld of ze eerder kon komen, dat vond ik niet erg, graag zelfs.
Wasmachine werd netjes en retesnel naar zolder gebracht zonder schade oid. Netjes aangesloten, en getest met het schoonmaakprogramma. Kleine uitleg over het apparaat en weg waren ze weer.

Frits 05-10-2017 Via de website gekocht

Logistiek partner (Post NL) laat het afweten

Afgelopen donderdag 28 september bestelde ik bij u een koffiezetmachine. De bestelling werd via e-mail bevestigd.
Via track/trace-informatie van Post NL zou de bestelling worden uitgevoerd op vrijdag 29 september 10.30 u – 12.30 uur. Geen Post NL-auto gezien.

Na 12.30 uur nieuwe melding van Post NL: bezorging vindt plaats op zaterdag, tijdstip niet bekend.

Bij mij thuis was er die zaterdag iemand aanwezig om de bestelling in ontvangst te nemen. Op de track/trace-informatie werd op enig moment zichtbaar: we hebben u gemist! Maandag wordt een nieuwe poging gedaan. Hoe kan dit bestaan?
Vervolgens maandag 2 oktober een melding, dat tussen 18.00 – 22.00 uur een bezorgpoging zou plaatsvinden (had ik zelf zo gevraagd).
Om 14.00 uur wordt er gebeld: Post NL staat voor de deur met de bestelde koffiezetmachine.
Ik zou de winkel aanbevelen, maar de logistieke partner Post NL zeker niet.
Ik heb hierover met CoolBlue gecommuniceerd. Vond het heel vervelend. Als compensatie voor het gedoe kortingsbon gekregen.

Helle 05-10-2017 Via de website gekocht

Product en service volgens verwacting

Snelle levering. Zonder enkele probleem had ik achteraf de leveradres kunnen wijzigingen en het beste is dat je bij telefonisch contact met de klantenservice de wachtmuziek kan uitschakelen :)

Rick 05-10-2017 Via de website gekocht

Totale service

Op zoek naar n OLEDTV kwam ik bij CoolBlue uit, ook op aanraden van familie. De uitleg en de prijs was helder alleen zag ik niet direct de mogelijkheid van andere bezorgtijden. N belletje naar de helpdesk, waar n aardige en vooral heldere gozer opnam, gaf de oplossing. Ik had er bij het bestellen gewoon overheen gekeken. Goede info daarna over de bezorging en ik heb m binnen. Snel en goede service. Ben helemaal happy en zit opeens wel veel op de site van coolblue te kijken.

H. 't Hart 05-10-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service bij aflevering

Tenslotte gekozen voor deze winkel vanwege prijs en makkelijk vergelijken van de vele aangeboden apparaten, ook in combinatie met andere websites.

Hans 05-10-2017 Via de website gekocht

Prima Service

Wasmachine keurig volgens afspraak geleverd en zonder problemen op de juiste plek (onder de droger) neergezet. Oude machine afgevoerd en aa vertrek van de bezorgers leek het net of het altijd zo gestaan had.

Diana 05-10-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

Geweldige serves

Vriendelijk personeel. Goede uitleg. Veel op voorraad, top winkel. Een aanrader voor iedereen. Vooral als je nog niet weet wat je wil kopen.

AB 05-10-2017 Via de website gekocht

Prettig winkelen!

CoolBlue is makkelijk shoppen. En je wordt goed op de hoogte gehouden wat wanneer gebeurd. Erg prettig!

Jan Thönissen 05-10-2017 Via de website gekocht

Perfect en eenvoudig

Het zoeken op de site gaat gemakkelijk en bestellen gaat even gemakkelijk. De levering, zoals normaal, goed en snel.

R.Tjiealoi 05-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en geweldige service.

Kopen vaker bij Coolblue en lees eerst de productinfo en revieuws,dan is de beslissing gauw gemaakt. Service/levering en garantie zijn uitstekend !!

Bouke de Jong 05-10-2017 Via de website gekocht

Correcte levering

Goed productassortiment, snelle en correcte aflevering door beleefde mensen. Bezorgers stelling zich netjes voor en plaatsen apparatuur correct.

Hennie 05-10-2017 Via de website gekocht

Prima service

Goede ervaringen met Coolblue. En ook dit keer weer helemaal top. Bezorging was wel een b'tje laat (22.15 uur) maar wel keurig op de hoogte gehouden van de bezorgtijden.

Jarco 05-10-2017 Via de website gekocht

Goed (kop)e WIFI repeater

Zoals gewend een snele verzending. Ook toen ik nog een vraag had werd hier snel op geantwoord. Kortom alleen maar positief

Lex 05-10-2017 Via de website gekocht

Prima

Snel 11.00 uur s avonds via website besteld , volgende dag geleverd.
We hadden al ons hele arsenaal aan keukenapparaten besteld en die werden ook op tid en vaak van te voren via de gsm aangekondigd op tijd geleverd - ook binnengebracht door opgeruimde vrolijke bezorgers.
Dit was een klein artikel en kon gewoon aan de deur afgegeven worden.

Sjors 05-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Snelle bezorging. Makkelijke online omgeving met goede omschrijving. En originele tekste op het pakket zorgen dat ik met een grote glimlach het pakket opende!

GSchol 05-10-2017 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering en scherpe prijzen

Heeft een aantal fysieke winkels waar je je voor kan laten lichten. Wij gingen naar Rotterdam ivm laptop keuze (2 in 1). Prettige voorlichting en we kregen niet het gevoel gepushed te worden. Uiteindelijk 1 maand later een keuze gemaakt, en die laptop konden we nergens goedkoper vinden dan bij Coolblue, en de bestelling werd de volgende dag geleverd. Allemaal prettige ingredienten voor tevreden klanten.

KC 05-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering bij online bestellingen!

Ik ben heel tevreden van de snelle levering van coolblue en de goede track mogelijkheden van de pakketjes. De online shop is overzichtelijk, echter mis ik de kans om meerdere producten tegelijk met elkaar te vergelijken.

LL 05-10-2017 Via de website gekocht

Deskundigheid is TOP

De hulp bij het zoeken en mijn vragen over het product werden snel, deskundig en meer dan correct behandeld

Annemarie van den Brug 05-10-2017 Via de website gekocht

Bezorgd get ging niet helemaal goed maar is super opgelost!
Ik bestel mijn volgende apparaat zeker bij cool blue !

Sonia Verbeke 05-10-2017 Via de website gekocht

Coolblue dat is mijn winkel!

De gekochte produkten wrden steeds de volgende dag geleverd
Ze zijn zeer degelijk ingepakt zodat er nooit schade is.
Het is heel eenvoudig om een produkt te kiezen, er staat voldoende informatie bij en bestellen is super gemakkelijk.

Fred 05-10-2017 Via de website gekocht

Als je snel een goed product nodig hebt.

Vliegtuig voor komende zaterdag was al geboekt, maar aan boord van een zeilschip beschadigen harde koffers het interieur. Vanwege eerdere ervaring met CoolBlue een zachte kofffer gezocht en gevonden. Besteld en de volgende dag al geleverd. Nu kan ik zorgeloos met vakantie.

Marja 05-10-2017 Via de website gekocht

Webshop is heel overzichtelijk en makkelijk in gebruik. Bestelproces heel envoudig. Goede indicatie van de levering en goede medewerkers die alles aansluiten. Prima

Ator 05-10-2017 Via de website gekocht

Standaard bestelling

Een 7 omdat het gewoon een standaard bestelling betrof, netjes afgeleverd etc. Qua service kwam er verder weinig aan te pas.

G Orlandi 05-10-2017 Via de website gekocht

Later bezorgd dan via mail aangekondigd

Volgens jullie mail, zou mijn bestelling bij Bruna Geldrop op 3 okt op te halen zijn, maar het kwam op 4 okt pas: ik ben dus onnodig op 3 okt 2 keer naar de Bruna gegaan: zonde van mijn tijd!

Danny van Bakel 05-10-2017 Via de website gekocht

Altijd weer snel geregeld

Klik en klaar. Duidelijke site, duidelijke bezorginfo en geleverd volgens afspraak. En wel zo fijn dat het door Postnl wordt geleverd.

Mekkie 05-10-2017 Via de website gekocht

Goed en snel

Een koptte wasmachine heb je zo snel mogelijk nodig. "s Avonds bestelt en de volgende dag in huis. Bezorging zeer vriendelijk.

Ellen01 05-10-2017 Via de website gekocht

Fantastische afhandeling

Hoewel niet tevreden met mijn aankoop ben ik enorm blij met Coolblue!
Het product (wasmachine) werd zonder discussie terug genomen/opgehaald. Komen afspraken na, vriendelijke/nette bezorgers.

marianne 05-10-2017 Via de website gekocht

snelle service

duidelijk aanbod, ruime keuze, gemakkelijk voor de gebruiker en er gebeurt wat op site staat en beloofd wordt.

R. Stel 05-10-2017 Via de website gekocht

Prima op tijd en goed Afgeleverd

Prima tv makkelijk te installeren, het was een 2e keus product maar prima geleverd.
Werkt perfect. Veel waar voor een redelijke prijs

Zaïre 04-10-2017 Via de website gekocht

Coolblue eerlijk bedrijf en top service!

Coolblue lost problemen altijd naar tevredenheid op. Dit maakt het een betrouwbaar bedrijf waardoor we bij voorkeur al onze zaken bestellen.

Wilma 04-10-2017 Via de website gekocht

Vlotte en goede service

Ruime keus, goede service en ook bij aflevering en plaatsing alles netjes geïnstalleerd en oude wasmachine mee genomen, vriendelijke medewerkers

Bianca 04-10-2017 Via de website gekocht

Ik kan mijn koffers pakken!

Ik kies voor coolblue omdat ik de service en de aandacht voor de klant bijzonder goed vindt. Helaas zijn ze prijstechnisch niet altijd het goedkoopste, maar voor een paar euro verschil ga ik toch voor de service. Ik heb voor mijn vakantie 2 samsonite koffers besteld. Er ging iets mis met de betaling: geld wel afgeschreven maar de site gaf aan dat de bestelling mislukt was. Direct de klantenservice gebeld en daar uitstekend geholpen. Keurig netjes teruggebeld ook zoals beloofd. Het leuke vind ik dat coolblue zelfs een mail stuurt over hoe je de sloten in moet stellen met een video erbij. Ik had de koffers nog niet eens binnen! Echt top!

Mirjam 04-10-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, bezorging volgens afspraak

Heel fijn dat er gratis kan worden bezorgd in de avonduren. Ook fijn dat op de website reviews van anderen te lezen zijn, daarop gebaseerd heb ik mij keuze voor de tv gemaakt (voor de rest raak ik de weg kwijt in de vele keuzemogelijkheden). Eenmaal de keuze gemaakt, had ik de tv de volgende dag in huis, alles verliep makkelijk en snel!

Merel 04-10-2017 Via de website gekocht

Prima

Snelle levering (volgende dag) binnen afgesproken tijdvak. De diepvries werd door de bezorgers op de juiste plek gezet, maar uitpakken/aansluiten en meenemen van het verpakkingsmateriaal gebeurde pas na mijn verzoek ("dat doen we alleen als de klant er om vraagt").

Rien Iriks 04-10-2017 Via de website gekocht

Super snelle bezorging

Zondagavond een bestelling geplaatst en maandag morgen in huis.
Duidelijke webshop. Goede informatie super tevreden 👍

Bas en Karin 04-10-2017 Via de website gekocht

Top service!

Mooie betaalbare wasmachine gezien op de site, besteld en volgende dag werd die geleverd. Heren waren netjes op tijd en hebben de oude machine meegenomen en de nieuwe aangesloten en geinstalleerd. Dit alles was binnen 15 minuten gebeurd! Al met al dus top service, bevelen iedereen Coolblue aan

M 04-10-2017 Via de website gekocht

Snelle uitstekende service

Keuze tot avond levering zonder extra kosten. Kwaliteit prijs verhouding is ook goed. Ruime keuze in producten in zelfde categorie.

? 04-10-2017 Via de website gekocht

Prima aflevering

Zeer positief over de levertijd van 1 uur. 20 Minuten voor levering gebeld door bezorgers en keurig op tijd afgeleverd en geplaatst volgens afspraak.

Ad Mulder 04-10-2017 Via de website gekocht

Snel en duideljik

De site van Coolblue is zeer overzichtelijk en gemakkelijk. Levering van het artikel is zeer snel. Prima dus.

Conty 04-10-2017 Via de website gekocht

Coolbleu had de primeur.

Mijn handset van de vaste telefoonlijn was gesneuveld. Vervelend, want je bent telefonisch niet bereikbaar op de vaste lijn. Zondagavond om 21.35 uur een nieuwe
handset besteld. Voor het eerst een betaling via internet gedaan. Altijd koop ik spullen in een winkel, maar dit kon niet anders. Een buurman beveelde Coolbleu aan. Betrouwbaar en afspraak is afspraak. Dus kom op, eens moet de eerste keer zijn. En ja, maandagmiddag om 16.00 uur kon ik de nieuwe handset gebruiken. Snelle levering, zonder extra kosten, en per mail kon ik het pakket volgen. Super! “Doe de postbode de groeten” stond er in een mail, ik moest daar vreselijk om lachen.