Bert DB 03-10-2020

Ruime keuze laptops aan scherpe prijzen en super snelle levering (minder dan 18 uur).

Louise 03-10-2020

Heel goede website. Overzichtelijk en goede klantenservice. Het enige minpuntje was dat de bon van €5 die je krijgt na aankoop, wat later in mijn mailbox kwam waardoor ik deze niet meer kon gebruiken voor een nieuwe aankoop binnen de 10 minuten.

Eddy 03-10-2020

zeer goede informatie op de site en supper snelle levering. doe zo verder!!

Sofie 03-10-2020

Ik had het producten 's avonds besteld en 's morgens om 9u 30 werd het al geleverd. Super snelle service! Ook goede kwaliteit van de producten.

Margot 03-10-2020

De levering was heel snel en de bezorger was erg vriendelijk. De webshop was duidelijk en de informatie en reviews waren correct.

Isabelle 03-10-2020

Ruime keuze, eerlijke prijs, veel info over de artikelen en snelle correcte levering.

bruno 03-10-2020

snel geleverd, goede kwaliteit-prijsverhouding, makkelijk om te kiezen en te vergelijken.

Hockey Belgium 02-10-2020

Prachtige snelle service en levering door een prachtige vriendelijke juffrouw.

Sonja 02-10-2020

Duidelijke website, gemakkelijk te zoeken wat je wilt, grote selectiecriteria, reviews bij de producten is interessant, zeer snelle levering! Tevreden over mijn product, zoals omschreven, correcte prijs

Vandijck 02-10-2020

Niet zoals beloofd. Voor 23.59 besteld de dag er na in huis.Was twee dagen later in de namiddag

maxime b 02-10-2020

Goede service en een vlotte levering! De ene dag besteld en de andere al in huis!

MaximDumont 01-10-2020

Ik heb een monitor besteld rond 23u 's avonds, de dag erop rond 11u werd deze al geleverd.

Marlene 01-10-2020

Coolblue had de beste (laagste)prijs voor de Altrex steiger die wij zochten. S'avonds iets na 23u besteld en 's anderdaags om 9u55 geleverd. Konden het moeilijk geloven en toch...zonder ons te moeten verplaatsen. Wat een service ! De steiger kenden wij al van vrienden. Praktisch en veilig om te werken.

Jasper Vanhaelen 01-10-2020

Mijn pakketje werd erg snel bezorgd, reeds de dag na bestelling. Het pakket was in erg goede staat. Coolblue is een zeer gebruiksvriendelijke en handige site, met een uitstekende klantenservice. Je kan je vragen stellen via Twitter, Messenger, etc. Ik werd om 22u zelfs nog met mijn vraag geholpen (op Messenger). Zou ik zeker aanbevelen.

Benoit Nduwamungu 01-10-2020

Snelheid! Ik heb nu al paar artikelen bij Cool blue en ben nog steeds blij. Hum snelheid in het leveren is super goed. Tof!

Guido Breesch 01-10-2020

Ruim aanbod. Tussen bestelling en levering een SUPER service & informatie. Levering verliep probleemloos door 2 supervriendelijke, beleefde en gedienstige medewerkers.
Coolblue vervangen door warmbleu.

Daniel P 01-10-2020

Eenvoudig om te bestellen, grote keuze, snelle levering. Dienstverlening nadien.

JM Bolle 01-10-2020

Het liep van in den beginne op wieltjes. Zeer professionele aanpak in alle opzichten. Het aanbod, zeer variatief en voor ieders beurs een ruime keus, overzichtelijk, correcte afspraken na de bestelling én de betaling. Alles geleverd conform de gemaakte belofte. Sterke communicatie en begeleiding bij de aanschaf. Het enige wat wij nog zouden willen meegeven : de kustlijn is bijna 65 kilometer lang en van de kust tot in Gent is het 60 kilometer, ongeveer. Dat betekent een oppervlakte van grosso modo een goeie 3.000 vierkante kilometer. Een winkel van Cool Blue aan de kust zou een schot in de roos zijn.

Shairra 30-09-2020

Het blijft onze favoriete winkel , al zoveel besteld en wat een klantvriendelijkheid , behulpzaamheid dat ze daar hebben , ik heb het elders nog nooit zo gehad .
Als coolblue het heeft bestel ik het 100% zeker daar!

Dimi 30-09-2020

Niks mis met de winkel en of product maar de "vóór 23u59 besteld, morgen in huis" was niet van toepassing. Zaterdag besteld en pas dinsdag in huis... niet dat dat enorme problemen waren maar toch ergens gekozen voor die service.

mv 30-09-2020

Duidelijke informatie van het product over de technische kant, prijs en gebruik.
Vlotte manier van bestellen en veilige betaling.
Prima verpakt en snel geleverd.
Een aanrader.

Slotjj 30-09-2020

Altijd goede service. Levering is altijd op tijd en in goede staat. De levering is tevens makkelijk te volgen. Top bedrijf!

Aaron 30-09-2020

Coolblue zit vol met eerlijke prijzen en bied heel veel acties aan met enorme kortingen daarnaast worden de leveringen correct afgehandeld en als je zoals mij bent en af en toe verstrooid bent en dan een verkeerd adress doorgeeft helpen ze je heel erg vriendelijk en snel verder bedankt coolblue

Laurien Swinnen 29-09-2020

Zeer makkelijke webshop om je gewenst product te kiezen. Ik vergelijk overal de prijzen en heb ondervonden dat Coolblue nog scherpere prijzen aanbied. Snelle service.

Brent 29-09-2020

Ik ben zeer tevreden over coolblue. snel geleverd en als het aangekochte item toch niet echt zoals verwacht is kan je het gewoon terugsturen. Top!