Deze score is berekend op basis van 3417 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

GU17902 15-08-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke website

Beste prijs met daarbij een snelle levering.

Superschaap5 15-08-2014 Via de website gekocht

Supergoede service, snel en gemakkelijk, met een aantal leuke grapjes na de bestelling en op de doos. Product was er extreem snel en werkt fantastisch.

Zumi 15-08-2014 Via de website gekocht

duidelijke website gemakkelijjk bestellen.

je kan het hele proces van begin tot eind volgen, je weet precies waar het pakje is en wanneer het bezorgd wordt.

Snelle levering, duidelijke website en je kan het hele proces volgen. Het is voor klanten fijn om precies te weten waar je aan toe bent en daarom is het heel prettig om bij Coolblue te bestellen omdat je bij hun kan zien waar je bestelling is en wanneer het komt.

Gadgetter 15-08-2014 Via de website gekocht

Alle elementen voor en snelle en duidelijke manier van bestellen zijn aanwezig.

Goede communicatie over het verloop van de bestelling inclusief track&trace gegevens etc.

140 webshops onder een vlag. Je kan het zo gek niet bedenken of Coolblue heeft het

Snelle levering, breed assortiment en topservice!

Al verschillende malen producten besteld via de webshops van Coolblue. Wasmachine, mobiele telefoon, bluetooth speaker. Ben zelf marketeer en vind dit de beste webshop van Nederland. Die glimlach is er zeker. Let bijvoorbeeld op het filmpje na bestelling en de video voor mensen die niet kunnen wachten. Echt goed!

d.van.duijn 14-08-2014 Via de website gekocht

Via een duidelijke website een mooie tv gekocht. Alles volgens afspraak afgehandeld. Prima geregeld!

wzaal 14-08-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website, makkelijk te bestellen.

Goede communicatie via de mail.

Veel keuze en duidelijk overzicht hiervan.

Hele goede ervaringen en snelle levering.

Geen commentaar, alles naar volle tevredenheid verlopen.

koomansf 13-08-2014 Via de website gekocht

Tot 23.59 bestellen, volgende dag in huis, wow!

Zie boven, fantastische levering

Groot assortiment (nog make-up en luiers, dan zelf beter dan bol.com :) ))

Nergens sneller geleverd dan hier

Heel goed: levertijd, service, assortiment, voorraad Misschien beter: niet de goedkoopste (dan zou er echt geen betere zijn)

ajkrekelaar 13-08-2014 Via de website gekocht

Op de website was alles wat nodig is voor een juiste bestelling prima te vinden.

Mijn bestelling van een espresso-apparaat werd de volgende dag prompt bezorgd. Uitstekend!

Goede service en makkelijke betaling

Ik heb met deze webwinkel een uitstekende ervaring opgedaan, omdat ik tot nu toe maar weinig via internet gekocht heb. (P.S. Mijn leeftijd is 82 jaar)

basgelderblom 13-08-2014 Via de website gekocht

Vanuit je luie stoel

Zeer snelle verwerking van je order

Groot assortiment

Coolblue is niet altijd de goedkoopste, maar in dit geval beveel ik Coolblue sterk aan

Het verbaast heel erg als je 's avonds online een printer uitzoekt en deze dan de volgende dag wordt bezorgd. Prima Coolblue

hstea 12-08-2014 Via de website gekocht

4,5

Zoals het hoort.

Hebben duidelijke procedures die met name voor hun zelf zijn bestemd, en niet voor de klant. Zeer klantonvriendelijk en verwacht niet dat er word meegedacht.

Ze hebben genoeg.

Mocht je problemen krijgen met de aankoop, is dit niet de winkel die je gaat helpen, goede marketing, maar helaas zoals vaak slechte realiteit.

Snelle jongens, goede marketing, en supersnel met verkopen en leveren. Maar verwacht geen service als het gaat over defecte producten, of producten die niet voldoen. Dan kom je in de procedures van Coolblue welke met name voor hun gemaakt zijn, en zeer klantonvriendelijk en zeker niet gericht op een oplossing.

Gadgetter 15-08-2014

Wij hebben een wasmischine gokocht via Coolblue die na een paar weken een raar geluid begon te maken. Na contact met Coolblue hebben zij direct gezorgd dat het serviceteam van het betreffende merk het probleem kwam verhelpen. Een heel andere ervaring met de goede service van Coolblue dus. Jammer dat het bij jou niet naar tevredenheid is opgelost.

MichielvT123 11-08-2014 Via de website gekocht

's avonds laat besteld, volgende dag in huis

Alles super snel en netjes geregeld, goede informatie.

AlfredG 11-08-2014 Via de website gekocht

Website is buitengewoon goed opgesteld. Alleen wat verwarrend want er zijn te veel shops.

Beter dan wat je verwacht. Zelfs als je persoonlijk naar de winkel gaat tref je er bereidwillige en vriendelijke adviseurs aan.

zeer uitgebreid en goed gedocumenteerd

zeker en vast

Deze winkel is een voorbeeld hoe een webwinkel moet zijn. Zeer uitgebreid assortiment. Snelle levering. Beoordelingen op website. Je krijgt onmiddellijk reactie bij vragen. Dienstverlening is top. Prijs is zeer gunstig, misschien vind je elders nog iets lager maar de dienstverlening compenseert dit ruim.

daddykoel 11-08-2014 Via de website gekocht

overzichtelijke website, goede zoekfunctie en uitgebreide produktinformatie

oordopjes van jbl waren niet meegestuurd, binnen een paar uur respons op mijn mail met excuus en de dag erop werden ze zonder kosten alsnog geleverd

zeer ruime keuze, met uitstekende product beschrijving

een van de beste webwinkels met een ruim assortiment en die waarmaakt wat ze beloven namelijk snel en zonder problemen leveren

Marjolijnkieskeurig 11-08-2014 Via de website gekocht

de beel 11-08-2014 Via de website gekocht

Ik bestel regelmatig wat bij Coolbue. Goeie reviews, duidelijke productomschrijving, goeie communicatie over de levering en als het dan toch niet het product is wat je wil doen ze ook niet moeilijk over een retourzending. Verder is het bedrijf echt goed voor een glimlach, ook als je de diverse filmpjes bekijkt die coolblue voor zijn marketing gebruikt.

Ervanha 10-08-2014 Via de website gekocht

Groot pluspunt aan Coolblue is de hulp bij het kiezen van je product. duidelijke filters, achtergrondinformatie, etc.

Ja, wat heeft Coolblue nog niet?! Coolblue is voor mij de Bol.com voor als ik geen boek zoek.

Niet altijd de allerscherpste prijs, maar wel veel hulp bij het kiezen en een goede reputatie wat betreft aftersales.

Ik koop zakelijk regelmatig online. Coolblue zit qua prijs vaak hoger dan andere leveranciers waar ik al goede ervaringen mee heb.

Kubista 10-08-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site, zeer gemakkelijk bestellen en betalen.
Keuzehulp en advies was zeer behulpzaam bij het maken van een keuze.

De bestelling werd zoals de website vermelde, de volgende dag afgeleverd bij mij thuis.

Op het moment dat ik bestelde had Cool blue 48 verschillende apparaten. Keuzehulp kwam goed van pas.

Ik heb een paar keer iets bij Cool Blue gekocht en tot nu toe ging het perfect.

De aankopen die ik tot nu toe heb gedaan bij deze winkel zijn altijd perfect uitgevoerd. Ik heb geen ervaring bij retourneren dus kan ik daar niets over zeggen.

Marcel Perry 09-08-2014 In de winkel gekocht
Amsterdam, op de Zuidas, tramlijn 5 naar de Parnassusweg, dan nog maar 2 minuten lopen en je bent er

Heb het artikel, de Magic Bullet, eerst online gereserveerd om later in de Coolblue winkel in Amsterdam af te halen.Trouwens, ze sturen je artikel natuurlijk ook 'gratis'verzonden naar je huisadres. Ik werd via email goed op de hoogte gehouden van 'hoe en wat'.Je kunt trouwens zelf een dag kiezen waarop je wilt dat het daar ligt,én je hoeft ook nog niet vooruit online te betalen en dat vind ik ook wel lekker! Je hebt dus alle vrijheid die je eigenlijk wilt! De winkel in Amsterdam ligt praktisch bij mij om de hoek, nog geen 2 minuten lopen vanaf de tramhalte lijn 5, halte Parnassusweg. Ik wilde het artikel ook eerst nog even bekijken voordat ik het zou kopen, en dat was geen enkel probleem bij Coolblue! Zou het artikel in de winkel niet bevalt hebben, dan zou ik ter plekke van de aankoop kunnen afzien, zonder een cent vooraf betaald te hebben en dat leek me wel fijn! Mooie winkel trouwens!

Ik koop redelijk veel online. Dit was de tweede keer dat ik iets kocht bij Coolblue en tot nu toe ben ik zeer tevreden! De website is overzichtelijk en duidelijk. De telefonische klantenservice is 'gratis' en heel vriendelijk en kundig! Via email word je ook op de hoogte gehouden van je reservering of bestelling! Mijn eerste aankoop(een printer) werd netjes op de aangegeven tijd, ook weer gratis verzonden, thuis afgeleverd!
Ja, ik ben écht onder de indruk van Coolblue en kan het iedereen aanraden!

Bij het online zoeken naar een bepaald artikel kijk ik natuurlijk naar de laagste prijs, maar ook naar een betrouwbare winkel en dan kom ik bij het zoeken stom genoeg vaak uit bij Coolblue.Tja, dan is de keuze snel gemaakt!

Ik heb nog maar pas 2 positieve ervaringen bij Coolblue. Is natuurlijk nog niet veel, maar ik kan het toch iedereen aanbevelen om het een keer te proberen.Dan kun je er zelf achter komen dat het gewoon in alle opzichten een TOP winkel is!
Voor alle duidelijkheid, ik werk niet bij Coolblue!!! Ik ben gewoon een tevreden klant en hoop dat je iets aan mijn review hebt?!!

Ik ben een sceptische online koper. Gewoon je gezond verstand blijven gebruiken. Ik heb ervaren dat Coolblue gewoon heel erg goed is! Zowel online als in de winkel ben ik op een zeer vriendelijke en kundige manier behandeld. Echt een verademing om te merken dat het zo ook kan!

fradet 09-08-2014 Via de website gekocht

Online bestellen, gelijk krijg je alle informatie, die moet hebben; is mijn product op voorraad,het vervolgtraject van de bestelling.

Er is voldoende keus in het assortiment.

Aprilisca 09-08-2014 Via de website gekocht

Goede voorlichting. Passende samenstelling pakket.

Supersnelle levering

Ja. Zeker.

Jan van der Made 08-08-2014 Via de website gekocht

Coolblue is meer dan een on-lineshop. Het geeft de persoonlijke service en aandacht van een ouderwetse winkel maar wel met alle gemakken van de digitale wereld.

thijs1967 07-08-2014 Via de website gekocht

Eenvoudig en snel

'S'avonds besteld en s'morgens om kwart voor tien al binnen.

Overzichtelijk en een diversiteit aan spullen.

Prijstechnisch goed en snelle service.

Prijstechnisch niet altijd voordelig. Snelle en duidelijke website en service.

Joan2014 07-08-2014 Via de website gekocht

Super snel bestellen en in huis

Geweldig, volgende dag in huis, naar boven gebracht, oude koelkast en verpakkingsmateriaal mee terug genomen. Zonder problemen.

Goede keuze.

Snel, netjes en goede service.

Ger710 06-08-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijke manier van bestellen

Goede ervaring met omruilen product.
na contact artikel zonder probleem GRATIS omgeruild

Niet moeilijk kiezen met zoveel Coolbleu stores

Na deze beoordeling valt er weinig aan toe te voegen. Kortom, een goede betrouwbare online winkel!

thea van dijk 05-08-2014 Via de website gekocht

super tevreden om 19.00 uur besteld de volgende ochtend in huis

cooljet 05-08-2014 Via de website gekocht

snel te bestellen, te betalen en snel geleverd

vooraf even gebeld wanneer levering eraan kwam, oude machine is netjes weggehaald en de nieuwe prima aangesloten en uitgeprobeerd.

genoeg keuze en goede verwijzing naar consumententest van de wasmachine.

zeer aanbevelenswaardig gezien de snelle levering nl. binnen 48 uur

vooral de snelle levering was een belangrijk motief om voor coolblue te kiezen. Wel 7 euro meer betaald dan bij concurrenten echter de snelle levertijd gaf de doorslag om dit best geteste apparaat toch bij coolblue te kopen. als een wasmachine het niet doet en niet meer gerepareerd kan worden dan moet je gewoon snel een nieuwe hebben als je zoals wij met een gezin met 4 soms 5 volwassenen bent.

Eben-Haezer 04-08-2014 In de winkel gekocht

denniswijering 03-08-2014 Via de website gekocht

Uit de kunst.

Top.

Van alles wat.

Makkelijk bestellen en goede betrouwbare levering.

Goed degelijk kwaliteit

Dhr. R. Denekamp 32786 03-08-2014 Via de website gekocht

Erg goed, er gebeurt precies wat ze beloven op de website.

vonktrekker 03-08-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke shops door naamgeving en assortiment is duidelijk omschreven.

Uitstekend, vooral de keuze om je pakket direct op postkantoor te laten afleveren ipv de postbode eerst 1 x voor niets aab de de dichte deur te laten komen.

Bijna werkenlijk alles wat met elektronica te maken heeft kun je er vinden

Meerdere malen diverse apparaten besteld, levertijden kloppen, afhandeling en info tijdens en na de koop is perfect.

Goed assortiment, scherpe prijzen service en afhandeling uitstekend.

Cheffie66 01-08-2014 Via de website gekocht

ff bestellen na grondig onderzoek en volgende dag in huis.

ff mailtje gestuurd waar was bevestigingsmail met factuur binnen no time geregeld met excuses

wat je ook zoek ze hebben het.

Heb al diverse zaken gekocht alles ff keurig afgehandeld.

Vind het een nette en keurige winkel zowel on line als fysiek. Iedereen staat je netjes te woord en goed advies.

bommel44 01-08-2014 Via de website gekocht

Snel bezorgd , goede prijs

Bij het gekochte artikel bleek ( navigatie Mio Moov610) , bleek het niet mogelijk er ook een bevestiging voor de ventilatieopening bij te kopen. Dat moets weer via een andere zaak

Te weinig accessoires bij het apparaat.

Paul Cox 31-07-2014 Via de website gekocht

Gewoon helemaal goed

Levertijd niet zoals overeen gekomen; afhandeling Coolblue was prima; fout lag overigens bij Post.nl

In vergelijking met andere shops springt Coolblue er het positiefst uit.

Reeds hierboven aangegeven.

rvdbaan 29-07-2014 Via de website gekocht

Prima overzichtelijke website.

Online besteld en de volgende dag afgehaald in de winkel in Utrecht. s'morgens een sms en mailtje dat de printer in de winkel was aangekomen.

UItgebreide keuze aan artikelen.

Prima online gemak van coolblue. Dit gecombineerd met het afhalen bij een fysieke winkel. Informatie vertrekking vooraf waardeer ik zeer. Ik wist zeker dat de printer er zou staan en kon zo mijn tijd kiezen om hem af te halen. In de winkel vriendelijk te woord gestaan door het personeel. Bon netjes via de mail. Volgende aankoop gaat vast ook weer bij hun.

Robin v M 29-07-2014 Via de website gekocht

Simpele, makkelijk te gebruiken website.

Inderdaad, de volgende dag op afgesproken tijdstip geleverd.

Lekkere vlotte levering en eenvoudige website. Bovendien goeie prijzen!

robin44 29-07-2014 Via de website gekocht

Bestellen en verwerken van de order ging best snel, en dat nog zelfs op een zondag!

Bij coolblue gaat opzicht alles snel en goed.. Maar als het ineens met de postnl bezorgd moet worden begint het drama. Heb deze zaagmachine nog op een zondag gekocht voor 0.00 uur omdat ik hem graag op de maandag geleverd wilde hebben. Dit vanwege de actie die er momenteel er nog erop zit, waarvan ik dit niet eerder van wist. Dus ik dacht, zie er na uit dat het een betrouwbare winkel was en dus hier wilde bestellen, ook vanwege de kreten dat je voor zoveel uur besteld hem de volgende dag in huis hebt.. Nou is het zo dat waar ik woon op maandag normaal gesproken geen postnl aan de deur heb.. En dit op dinsdag word gedaan. Maar blijkbaar is dit pakket mee gegaan met een andere route van postnl.. Mooiste ineens was dat die van postnl van 8:30 sochtends tot 21:30 uur savonds kon komen (terwijl ik van te voren niet wist dat het zo lang kom duren.. Aangezien ik een vermoedde had dat hij wat later aan de deur kwam ben ik om 10.00uur uit me bed gestapt.. Nou hij was dus nog niet geweest. Maar hebt tot 13:45uur gewacht, aangezien ik ook nog een leven heb, moest ik gaan werken.. Nou wat denk je, loop je ineens het pakket leuk mis.. Kan ik weer tot dinsdag wachten.. Nou tussen 12:30 en 14:30 wat de postnl zelf naar eigen wens aanpast. Laat ik nou morgen weer rond 13:45 moeten werken en het pakket weer mis loop.. Het mooiste: Heb van postnl wel een kaartje gekregen, maar helaas kan je tot 22.00 uur aanpassen wanneer je iets geleverd wilt krijgen.. Aangezien ik 0.00 thuis kom kan dit niet meer, erg leuk dus. Ander probleem, wil ik op afspraak bezorgen moet ik hier ineens 9,95 euro extra aftikken.. Wat ik niet begrijp: Waarom zorgen bedrijven er niet voor dat ze met meer post bedrijven in zee gaan.. Ik snap best dat ze bij postnl de goedkoopste afspraken daar waarschijnlijk hebben lopen.. Maar de klant is hier van de dupe en kan niet zelf bepalen met welke post bedrijf ze in zee gaan.. Persoonlijk heb ik op zulke moeten liever een levering van DHL of GLS, want die zijn vaak hier wel vroeg aan de deur.. Jammer dat zulke bedrijven leuke afspraken doet, maar het door het post bedrijf het feitelijk niet na kunnen komen.

Dirk101 28-07-2014 Via de website gekocht

het is erg gemakkelijk te bestellen

niet erg goedkoop maar wel een snelle en goede service

feike63 28-07-2014 Via de website gekocht

Goede overzichtelijke website, waar je ook artikelen kunt vergelijken, wat weer erg kan helpen bij je keus.

Gebeld met CoolBlue klantenservice, omdat PostNL pakket niet leverde tussen 18.00 en 21.30 uur, maar 's morgens, toen ik aan het werk was, aan de deur stond.
Pakketje is 's avonds toch nog bezorgd.. top !!.

Begreep uitleg gebruiksaanwijzing niet, gebeld met CoolBlue klantenservice en deze hebben mij uitstekend geholpen, zodat ik zelf weer verder kon...

Veel keus in assortiment goederen en merken.

Prettige webshop, waar ze je naar je aankoop niet vergeten zijn, maar nog vriendelijk te woord staan, en helpen, als daar behoefte aan is.

Weten waar ze over praten, en nemen de tijd voor je..

mieke van Drunen 27-07-2014 Via de website gekocht

snel geleverd

gemakkelijk bestellen snelle levering .ze doen wat ze beloven

Henrie60 27-07-2014 Via de website gekocht

heldere website om keuze te maken.

Jammer 5 minuten geprobeerd telefonisch kontakt te krijgen zonder succes, toen mail gestuurd dat duurde meer als een dag voor ik antwoord kreeg.Jammer.

Voor mij voldoende

Behalve het kontakt met de klantenservice zeer tevreden

De winkel adverteert met tijden waarop de klantenservice bereikbaar is. Het lukte me echter niet om ze binnen 5 minuten aan de lijn te krijgen. En het antwoord op de mail duurde 1 dag. ik had direct na mijn bestelling daarin nog een wijziging willen aanbrengen, maar dat was zo dus onmogelijk.

Regte 24-07-2014 Via de website gekocht

Goede informatie op website.

's Avonds voor 12.00 uur besteld, volgende dag rond 10.00 uur in huis.
Fijn want het was een kado voor iemand.

Alles is uitstekend en snel geleverd.
Beloften zijn waargemaakt.

Of het bestelde product bevalt moet ik nog afwachten maar coolblue heeft zijn belofte waargemaakt. Ik heb dit produkt gekozen mede vanwege de vele en goede beoordelingen van andere consumenten.

J. Brouwer 1 23-07-2014 Via de website gekocht

relevante informatie, vergelijking met andere merken waardoor een goede keuze kunnen maken, snelle levering, goede prijsstelling.

heldere leveringsafspraken die ook nagekomen worden, deskundige installatie en snelle levering.

voldoende keuze en vergelijkingsmateriaal met objectieve informatie

goed product, snel geleverd, nette prijs en een bedrijf dat zijn afspraken nakomt.

ik ben zeer tevreden over de snelle levering van mijn nieuwe wasmachine, geweldig apparaat die een stuk beter werkt dan mijn vorige (Miele). ik ben blij dat ik dit apparaat heb gekozen mede op basis van de objectieve informatie op de website.

sjome 22-07-2014 Via de website gekocht

Eenvoudig bestellen goede site.

Snelle levering, keurig SMS bericht wanneer bestelling dezelfde avond nog klaar staat voor verzending

Groot assortiment mede door de vele dochtersites.

Gewoon goed, snel een puctueel.

tcmeyvogel 22-07-2014 Via de website gekocht

makkelijk vanachter je pc

zeer snelle service goede uitleg van het product op hun site met zelfs filmpjes en om 21:00 uur besteld volgende dag al in huis

Sandra Koenderink 21-07-2014 Via de website gekocht

Simpel om te bestellen, heel duidelijk

Geweldig, ik kreeg mailtje/sms waar pakje was. Echt prima

Wat ik wilde hebben was er, verder niet gekeken

Iedereen, je wordt op de hoogte gehouden waar jouw bestelling is, heel goed

Makkelijk om online te bestellen en je wordt ontzettend goed op de hoogte gehouden van de voortgang van je bestelling.Prima dus

gv1948 21-07-2014 Via de website gekocht

prima site heel overzichtelijk

snelle levering

prima assortiment

Nakupenda 21-07-2014 Via de website gekocht

Coolblue is gweoon een briljante winkel die alle doen om hun klanten happy te maken.

egoofers 20-07-2014 Via de website gekocht

Op zondag van achter de PC besteld,

op maandagmorgen afgeleverd, door een buitengewoon servicegevoelige chauffeur. Complimenten!!!