Deze score is berekend op basis van 2204 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marjolijn 21-04-2018 Via de website gekocht

goede service, snelle levering

Goede service, website is duidelijk en overzichtelijk. Tweede keer dat ik hier bestelde, nu als pre order voor nieuwe fitbit horloge. Keurig op datum geleverd die er een week van tevoren op stond en goed geïnformeerd over waar het pakketje was en wanneer bezorgd zou worden. Was weer erg blij met de goede service die ook nu weer geleverd werd.

Mario 21-04-2018 Via de website gekocht

Zeer Goede Service Bij Cool Blue

ik zocht een Duo Telefoon set, ik ben hier zeer goed in geslaagd bij Cool Blue, ik kan u dit echt aanraden, Cool Blue is een Sper Online Winkel , ik ga er graag Shoppen

Roel 21-04-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd en geplaarsr

Onze wasmachine begaf het op zaterdagavond, gelijk een nieuwe besteld op Coolblue en de volgende morgen hadden we weer een werkende machine, super.

Chris 21-04-2018 Via de website gekocht

Gewoon een super website

Altijd snel leverbaar, goede producten en super service. De klantenservice staat je altijd goed te woord.

Huub 21-04-2018 Via de website gekocht

Goede service en gratis verzending

Wij hebben al meerdere malen uiteenlopende producten bij Coolblue gekocht en hebben alles altijd op tijd en in goede orde ontvangen. De klanttevredenheid is voor hen erg belangrijk en dat merk je ook duidelijk aan de door hen verleende service.

Jan 20-04-2018 Via de website gekocht

Misleidend besteladvies

Misleidend besteladvies op de website door de toevoeging "Beperkte voorraad, bestel snel", terwijl het product de volgende dag(en) voor € 30,00 minder kon worden besteld.

Officiele reactie van Coolblue 23-04-2018

Beste Jan,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons van deze feedback te voorzien. Het kan voorkomen dat een product bijna uitverkocht is, waardoor je deze melding te zien krijgt. Wellicht hebben wij in de tussentijd nieuwe voorraad gekregen, waardoor dit een dag later niet meer het geval is. Wij betreuren het dat je dit als misleiding ziet, dat is geenszins onze bedoeling geweest. We hopen je in de toekomst weer als klant te mogen verwelkomen.

Evelien 20-04-2018 Via de website gekocht

Heel tevreden!

Om 20 voor 12 in de avond heb ik mijn bestelling geplaatst en om 10u 's morgens stonden ze al aan mijn deur met mijn pakketje! Alles was dik in orde!

MacRonald 20-04-2018 Via de website gekocht

Kon makkelijk vinden wat ik zocht, prijs was helemaal OK, en de levering was supersnel. Ben dus erg tevreden

Zundapp 20-04-2018 Via de website gekocht

Gebruikersvriendelijk, snelle en goede levering. Het product voldoet aan mijn verwachtingen. Beste koop.

marcel buurman 20-04-2018 Via de website gekocht

een goedkope en makkellijke oven .en doet wat hij moet doen

en goede website , met tip wat de beste keuze is .
en snelle levering na 1dag . en tevens de goedkoopste is ook belangrijk.

Ciska 20-04-2018 Via de website gekocht

Snel en correct geleverd!

Het assortiment is uitgebreid en de prijzen zijn prima. Bestellen en leveren gaat super! Er wordt inderdaad de dag erna geleverd.

Anja 20-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige service, super snel.

Geweldige service, super snel. s'avonds voor 23.00 besteld, volgende dag om 15.00 uur binnen "...."............................................

Loes 20-04-2018 Via de website gekocht

Hele snelle service

Duidelijke website en de producten staan goed omschreven. Een van de medewerkers aan de telefoon gehad en ik ben keurig te woord gestaan.

Paterpietfluwijn 20-04-2018 Via de website gekocht

Net zoals in de reclame!

Het Coolblue busje stopt voor de deur, 2 vrolijke, vriendelijke jongemannen stappen uit, installeren alles, en nemen de oude machines mee. Héél vriendelijk en behulpzaam (ook in hun winkel). Je wordt goed op de hoogte gehouden over het tijdstip dat ze komen leveren. zowel via email als telefonisch krijg je bericht over het tijdstip. 100% positief! Ik heb al meerdere malen bij Coolblue besteld, en ik zal dat in de toekomst nog doen!

JOHANNES 20-04-2018 Via de website gekocht

Omruilen bij "miskoop" echt geen probleem

Eerst de 43PUS6212/12 van Philips gekocht er zat wel werkend you tube op, Inloggen op Spotify moest met emailadres en wachtwoord, gebruikte alleen aanmelden met Facebook.
Na 1 emailtje naar Coolblue kreeg ik het aanbod dit artikel te ruilen (welke leverancier doet dit ?)
Na 4 dagen incl. weekend stond de andere tv te spelen (6412/12).

Jerome 20-04-2018 Via de website gekocht

Snel en aangenaam

Ruim assortiment, goed gesorteerd. Niet enkel technische details dat je overal kan vinden maar ook echte comentaar/advies.

Harma Agtersloot Boerema 20-04-2018 Via de website gekocht

Top service, ik beveel het iedereen aan!!!

Veel keuze en snel geleverd, vandaag besteld en morgen in huis, kortom geweldig! De bestelling is te volgen via track en trace, ideaal en precies op tijd en geweldige mensen die de wasmachine hebben afgeleverd!

Holly 20-04-2018 Via de website gekocht

Assortiment, snelheid, humor en service absoluut top!

Ze doen gewoon alles goed. Ik bestel hier vrijwel alles, en het verloopt allemaal soepel. 1 keer ging de idealbetaling niet meteen goed, maar dat werd door een medewerker binnen 1 minuut opgelost. Die kreeg ik trouwens zonder wachttijd aan de lijn, ook al een verademing.

Siobhan 20-04-2018 Via de website gekocht

Geweldig bedrijf!

Snel, betrouwbaar en gevoel voor humor. Wat een heerlijk bedrijf. De DIY confetti om de bezorger mee te verwelkomen vond ik persoonlijk een beetje onder de maat (ik miste toch wat kleur in het geheel), maar dit werd ruimschoots goedgemaakt door de wachttherapie (wat duurt wachten toch lang als je wat hebt besteld) en de snelle bezorging en vakkundige installatie van mijn fonkelnieuwe wasdroogcombi.

Patrick 19-04-2018 Via de website gekocht

Toveren echt de glimlach op je gezicht

Eerste 2 maal op internet gekocht. Zeer positieve ervaring met dit internetbedrijf.2 maal zeer correct en vlot afgehandeld, gedurende heel het leveringsproces kan je volgen via mails, sms'jes en telefoon die je krijgt, zeer vriendelijk en beleefd personeel die snel, voorzichtig en adequaat binnen brengen, uitpakken, plaatsen en uitleg over de toestellen geven.

Nino 19-04-2018 Via de website gekocht

Batterij past

Jupio DMW-BLH7
Een klant had de slechte ervaring dat de batterij niet paste en bij een andere ging het dus wel goed (en daarom heb ik de batterij dan ook besteld). Dus voor een Panasonic GM5 gaat alles goed, de batterij past wel degelijk, ziet er goed afgewerkt uit en werkt (enkele photos genomen) maar ik kan nog geen mening uiten over de levensduur.

De levering van Coolblue was voorbeeldig.

Piet 19-04-2018 Via de website gekocht

Warm gevoel bij Coolblue

Ondertussen heb ik al wat zaken aangeschaft bij Coolblue, telkens wordt er waargemaakt wat is afgesproken. Voor de korting hoef je er niet te zijn, ze houden zelf heel goed de markt in de gaten. Resultaat, je betaald niet teveel maar zeker niet veel minder dan bij andere partijen. De service is optimaal in combi met de stipte afhandeling en vriendelijke mensen aan de telefoon als dat soms is nodig is. Voor mij een toko die ik iedereen kan aanraden.

Piet Koning 19-04-2018 Via de website gekocht

Goed hoor. Echt goed.
Ik vind 100 tekens te veel. Goed is goed.
Hoe kom ik aan 100 tekens. Dan stop ik maar en geef geen commentaar.

C Piek 19-04-2018 Via de website gekocht

Zeer goede en vriendelijke service

Heb al vaker wat besteld bij CoolBlue en ben uiterst tevreden! Zal er zeker terugkomen in de toekomst.

Mathilde 19-04-2018 Via de website gekocht

Goede service er bereikbaarheid

Geen probleem toen bleek dat ik onverhoopt toch niet thuis bleek te zijn bij de bezorging van de wasmachine. Snel een nieuwe afspraak kunnen maken en boven gebracht en aangesloten.

Diana 19-04-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service!

Duidelijke website, mede door de reviews. Ook fijn dat je zelf een andere dag kan aangeven van de levering. De levering zelf en de aansluiting van de vaatwasser verliep echt heel goed. Het was even passen en meten, maar de heren hebben echt hun best gedaan, zodat het toch lukte. Zeer tevreden hierover!

Wilma 19-04-2018 Via de website gekocht

Uitstekend geholpen met het installeren van mijn GSM!

Een leuke 2de handje GSM gekocht via het web. Installeren is voor mij lastig dus even naar de winkel in Eindhoven. Medewerkster heeft hem netjes voor me geinstalleerd! Zeer tevreden met de service.

sylvie giavelli 19-04-2018 Via de website gekocht

Goede service en alles met een ' glimlach '

Ik heb deze site gekozen op aanbeveling van mijn dochter die ook zeer tevreden was van Coolblue en bij de concurrentie was de service ver te zoeken. Alles perfect verlopen en zeer vriendelijke medewerkers. Tevreden klant.

JanTemm 19-04-2018 Via de website gekocht

Super service

Alles is goe, niks op aan te merken. Al vanalles besteld, gemakkelijk geleverd of in de winkel af te halen.

Hans 18-04-2018 Via de website gekocht

helemaal top

Nou ik was stom verbaasd toen mijn levering binnen kwam,die was op zaterdag avond om 23:00 uur bestelt en op zondag middag 14:00 uur al binnen had ik niet verwacht dus ik zeg helemaal top !!!!!

Sandra 18-04-2018 Via de website gekocht

Top Service

Heb al meerdere Artikelen bij Coolbleu zo wel in de winkel als via de website gekocht
zeer tevreden altijd op de afgesproken dag bezorgd netjes afgeleverd
ook een super service telefonische met de klanten service foutje van mij zelf werd gelijk opgelost en bevestigd door een mail !!

Stallie 18-04-2018 Via de website gekocht

Toppie!!

Ik kreeg het product op tijd en netjes geleverd. Er zat zelfs nog een extra Beamer bij. Klein foutje van Coolblue. Middels terugzending goed geregeld.

DREP 18-04-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

OP zondag op stel en sprong een nieuwe video camera moeten aanschaffen doordat de oude het op een cruciaal moment begaf. Met behulp van de internet site een voorselectie gemaakt en vervolgens naar de winkel gegaan. Hier bijzonder goed verder geholpen in het maken van de juiste keuze. Na op de volgende dag de handleiding goed door te lezen bleek een onderdeel te missen (hdmi aansluit kabel). Na telefonisch contact werd deze direct aan mij opgezonden, zodat ik deze de volgende dag al in mijn bezit had.

Renate 18-04-2018 Via de website gekocht

Super service

Op de website staat alles duidelijk en overzichtelijk beschreven.
De bezorgers waren keurig optijd en hielpen ons met wat extra dingetjes, top mannen!
Alles was netjes achtergelaten en verpakkingsmaterialen weer mee genomen.
Coolblue is niet altijd de voordeligste maar met die service is dat niet zo heel erg.

Francisca57 18-04-2018 Via de website gekocht

Super snelle service. Zelfs gratis op zondag. Super????????

Super snelle levering . Binnen 24 uur een nieuwe wasmachine. Top!! Zeker als je met eenverg waszit op zaterdag en op zondag gewoon gratis wordt geleverd .Duss zeer tevreden!!😊👍🏻

Jos 18-04-2018 Via de website gekocht

Ontzettend groot assortiment en uitstekende service!

Al veel artikellen gekocht bij coolblue omdat ze gewoon heel veel producten hebben, veel keuze mogelijkheden en een uitstekende service. Ze zijn met sommige producten iets duurder, maar door de snelle levering en goede service valt mijn keuze toch steeds weer op coolblue.
Ik heb coolblue ook al aan vele vrienden en familie aangeraden en ook zij hebben absoluut geen spijt dat ze bij coolblue gekocht hebben.
Mijn zwager, welke ik coolblue had aangeraden, heeft de garantieservice al eens nodig gehad en ze doen absoluut wat ze beloven!
De dag na de melding werd het product (een wasdroger) kostenloos thuis omgeruild voor een nieuwe.
Waar vindt je dit tegenwoordig? Top!

Iris 18-04-2018 Via de website gekocht

Gemak dient de mens.

Prima website, duidelijk en zeer goede service! Binnen de garantie kreeg ik snel en eenvoudig een vervangend product.

Lia Luijkx 18-04-2018 Via de website gekocht

Voor mij nummer 1. Zeer klantvriendelijk!

Erg klantvriendelijk, goede service, snelle levering (volgende dag in huis). Bij meerdere malen telefonisch contact iedere keer weer snel geholpen (geen lange wachttijd aan telefoon). Ik werd heel vriendelijk en correct te woord gestaan en men neemt alle tijd, er wordt ook met je meegedacht. Heel vriendelijke jongens bij de levering van mijn wasmachine (op zondag) en afspraken worden nagekomen. Website is heel duidelijk en heel goede en uitgebreide omschrijving van de producten. Makkelijk te "bedienen" en veel keuze-opties. Kreeg na de levering zelfs nog een email met daarin een link naar de website van Bosch dat ik 50 euro via Bosch cashback actie terug kan krijgen. Bij Coolblue is de KLANT echt KONING. Mijn volgende aankopen ga ik zeker 100% bij Coolblue aanschaffen.

Albertz 17-04-2018 Via de website gekocht

Snel en zeer netjes afgeleverd

Koelkast gekozen en zaterdag besteld. Zondag geleverd in de aangegeven bloktijd. Netjes vooraf door de bezorgers gebeld. En ook de plaatsing van de koelkast en het verwijderen van de oude koelkast netjes gedaan. Top.

Johan 17-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige Service

Ik ontving een telefoon set van 2 en het moesten er 3 zijn. Teruggestuurd en opnieuw een set van 2 ontvangen. Daarna een set van 2 nagestuurd om het probleem op te lossen. Ik had nus dus 4 telefoons i.p.v. 3 Dat was geen probleem voor Coolblue. Prima opgelost dus.

Ayumi 17-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige site :)

Super snelle bezorging, overzichtelijke site en een goede garantie op je producten. Fijne klantenservice.

Pieter van Asselt 17-04-2018 Via de website gekocht

Hele goede service.

Ik denk dat ik een wat oudere klant van jullie ben, want ik word in mei 80 jaren jong. Uit ervaring weet ik dat de meeste mensen van mijn generatie niet zo gecharmeerd zijn van het kopen via het internet. Ik doe dit al vele jaren en bij diverse bedrijven. De laatste tijd bij jullie en ik heb er nog geen spijt van. Snelle levering en uitstekende communicatie en perfecte service. Gewoon zo door gaan en ik blijf klant bij jullie.

Dhr. H. Bekema 16-04-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Na het zien van zien van de tv commercials besloten om voor het eerst bij Coolblue te bestellen. Bestellingsproces was eenvoudig. Goede klantvriendelijke website. Afleveringsproces was uitstekend. De afspraken werden door Coolblue volledig nagekomen. Communicatie tussen de bezorgers en mij , de klant, verliep zeer goed. Vriendelijkheid en behulpzaamheid van de bezorgers was uitstekend. Ook prettig dat Coolblue met Afterpay werkt. Kortom zeer te vreden.

Vannes 16-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en geweldige service !!!

Zeer snelle en correcte levering, zeer goede service, ze laten ook ruim op tijd weten hoe laat ze ongeveer bij je thuis aankomen , plaatsen en testen de machine en geven hierbij ook voldoende uitleg !!

cor 16-04-2018 In de winkel gekocht
babylon Den Haag

doen wat ze beloven

geweldige keuze, in hun winkels zijn ze zeer gastvrij en hebben een goede kennis van zaken. Je voelt je een gewaardeerde klant. Zeer snelle bezorging en vooraf tijdstip bekend

Fred 16-04-2018 Via de website gekocht

Goede service, voor 23.59 besteld, volgende dag al in huis !

Duidelijke, prettige en overzichtelijke site, prijs is concurrerend, snelle levering, goed verpakt en
inderdaad geen USB-kabel, had deze nog wel van vorige printer.

Oswald 16-04-2018 In de winkel gekocht
Antwerpen

Het is als thuis komen !

Ik ben al een hele tijd klant van deze zaak. En daar heb ik nog geen minuut spijt van gehad. Vlotte en vooral vriendelijke bediening. Foutloze leveringen en een persoonlijke begroeting als je naar de winkel zelf gaat. Hier kunnen anderen een voorbeeld aan nemen.
Hier is klant koning !

Kees 16-04-2018 Via de website gekocht

NILFIsk C135.1-8

Gekozen voor COOLBLUE vanwege landelijke bekendheid en betrouwbaarheid. Zeer tevreden over afhandeling bestelling en product Mijn oude grindtegels met groene aanslag zijn weer als nieuw.

Astrid 16-04-2018 Via de website gekocht

Super advies via whatsapp zelfs op 2de paasdag.

Een vraag whatsappen op 1ste paasdag en dan binnen 20 minuten 'n goed advies krijgen dat noem ik echt bijzonder en super servies. Dus dik tevreden en natuurlijk ook de bestelling gedaan.

Roos Borst 16-04-2018 Via de website gekocht

snelle levering

kon goed vergelijken van product. alleen jammer dat de gekochte tv niet werd geïnstalleerd ( ben alleen staande vrouw en had gehoopt dat ik hulp zou krijgen met installeren)