Jan 17-09-2021

gebruiksvriendelijke website , mooie prijzen en zeer snelle levering. artikel komt volledig overeen met wat er op de websites staat.

A C 17-09-2021

Super service en zeer gebruiksvriendelijke shop. De site bevat ook zeer handige instructievideos, keuzehulp, uitleg over nieuwe technologie, enz. Een aanrader!

Jovabe 16-09-2021

Snel het product gevonden dat ik zocht. Eenvoudig besteld en betaald. Om 23 uur. De dag erna om 9u56 geleverd. Perfect gewoon. 100% tevreden.

Nicolas 16-09-2021

Altijd op tijd met de levering. Super klantvriendelijk. Veel keuze en een goede uitleg op de site

Kayleigh 16-09-2021

Super fijne site met veel uitleg en informatie over de producten! Ook de filmpjes met extra informatie en tips zijn super handig en heel leuk bedacht! Super levering had het pakketje meteen de volgende ochtend al in huis.

Bo 16-09-2021

Snel en gebruiksvriendelijke shop met een ruim aanbod. Wel niet altijd bij de goedkoopste maar de service is wel top!

Daniel 15-09-2021

Snelle respons en alles was correct. Heel gemakkelijk gevonden wat we nodig hadden.

Anneleen 15-09-2021

Duidelijke site, alles gemakkelijk terug te vinden. Goede uitleg over plus- en minpunten van artikels.
Snelle levering

Eline 14-09-2021

Ik heb recent earbuds via Coolblue besteld. Eenmaal thuis aangekomen, de verpakking geopend (en de verzegeling verbroken) en de oortjes voor enkele uren uitgetest. Bleek toch niet helemaal mijn ding te zijn, want de oortjes pasten ook niet optimaal. Wat teleurgesteld van mijn aankoop, want ik vreesde immers dat ik ze niet retour zou kunnen sturen gezien de verzegeling van de verpakking verbroken was en de oortjes al gebruikt waren. Op goed geluk toch even contact opgenomen met de klantendienst (dewelke telefonisch om 22u erg vlot bereikbaar was). Een vriendelijke medewerker wist me dan echter te vertellen dat retour zenden wel degelijk mogelijk was! Enkele dagen later staat het aankoopbedrag al terug op mijn rekening. Echt een topservice dat je zelfs zaken als earbuds op deze manier kan uittesten! Ik vind het immers altijd een beetje stresserend om een dergelijke aankoop te doen zonder te kunnen testen of het product je daadwerkelijk bevalt en goed in je oor zit. Dat is voortaan dus geen probleem meer met Coolblue, deze service vind ik doorgaans niet in een klassieke fysieke multimedia-winkel!

Jozef Tibau 14-09-2021

De meest handige online shop van allemaal, een massa mogelijkheden waar je met gemak doorheen geleid wordt, heldere beschrijvingen, met zowel voor- als nadelen vermeld. Nadien een snelle en onberispelijke levering, wat zou je nog meer wensen?

Marty 14-09-2021

Zeer duidelijke website met eenvoudig bestelproces. Klantvriendelijk en flexibel. Medewerkers in de winkel zijn ook steeds behulpzaam en vriendelijk.

Andy 14-09-2021

Helemaal wat je ervan verwacht. Handig, snel geleverd, goed verpakt, vriendelijk

Julien 13-09-2021

Snelle en correcte levering, niets op aan te merken.
Leuk dat het met de fiets geleverd werd!

Tamara 13-09-2021

Ik was vroeger grote fan van coolblue, maar ik heb de laatste tijd toch meer en meer het gevoel dat jullie jullie "beloftes" niet meer kunnen waarmaken. En wanneer het verkeerd loopt met de levering, dan loopt het altijd goed verkeerd. Dus ja, vroeger een dikke 10 waard, nu met moeite nog een 7.

René 13-09-2021

Shop met prima service, heel snelle levering en een klantendienst die bereikbaar is via verschillende kanalen en ook antwoordt op klachten of vragen. Ze zijn niet altijd de goedkoopste maar je kan er wel altijd op rekenen en dat vind ik minstens even belangrijk in deze tijden. Kan als voorbeeld dienen voor vele anderen.

Katleen 13-09-2021

Smartphone on-line besteld omwille van defecte levering van een andere leverancier ( grote teleurstelling bij de tienerzoon natuurlijk); Een uur nà bestelling kunnen afhalen. Nèt voor sluitingstijd aangekomen, maar door elke medewerker (inclusief diegene die in de garage stond) supervriendelijk en behulpzaam ontvangen. Top Service !!

Syl 12-09-2021

Webshop met goede uitleg bij de producten. Scherpe prijzen en heel snelle levering. Topservice!

Lro975 12-09-2021

Niks op aan te merken, snel geleverd, aankoop voldoet aan alle voorwaarden.

Anneleen 12-09-2021

Coolblue is de enige winkel die ik ken die zo goed inzet op klantenbeleving. Elke aankoop verloopt vlot, je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. De levering vindt steeds plaats op het afgesproken tijdstip en de medewerkers zijn erg vriendelijk.
Bij het kiezen van een product, geeft de website ook een goede uitleg, en een overzicht van alle reviews (ook de minder positieve) zodat je van thuis uit een onderbouwde keuze kan maken.

MD 12-09-2021

Prima geregeld. Mannen sturen netjes een bericht voordat ze aankomen. Nemen verpakkingsmateriaal en oude apparatuur mee en sluiten alles werkend aan. Zeker aan te raden. Weinig prijsverschil met anderen zonder die servive

Ali 11-09-2021

Ik vind dat Coolblue kwaliteitsvolle producten verkoopt, daarom vertrouw ik het steeds meer. De leveringen zijn goed op tijd. Daarnaast krijg je veel info over de producten waar je op zoek bent, waardoor je zeker wordt van wat je gaat verwachten. Al enkele producten aangekocht en ik ben er tevreden mee.

luja 11-09-2021

Super service, groot assortiment aan marktconforme prijzen, duidelijke uitleg en randinformatie, snelle en zekere levering. Top!

Sander DB 11-09-2021

Ik vind het leuk dat ik in de namiddag iets kan bestellen en de ochtend erachter het al krijg. Ook dank zij de aanbevelingen die ik krijg op de site heb ik een zeer goede aankoop gedaan.

Erik vermeulen 11-09-2021

Makkelijk te gebruiken website, correcte info. De levering van het produkt is prima verlopen.

Herbie 11-09-2021

Het is een grove schande dat de (commerciële) mensheid er nooit eerder aan gedacht heeft om een dergelijk communicatiemodel op te zetten. Vriendelijk en met een flinke dosis humor voor wie wil. Van verpakking tot en met personeel. Samen met de goede prijspolitiek en de vrij goede uitleg/vergelijkingsmogelijkheid bij de aangeboden producten ben ik ondertussen zover dat ik voor elke aanstaande aankoop eerst "Coolblue" intik... Zelf jaren verkoper in de toen beste, helaas opgeslorpte, elektroketen HVP geweest waardeer ik Coolblue alleen maar meer. Een model met toekomst.
Tot de volgende!