Deze score is berekend op basis van 11407 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

R vd Berg 18-12-2020

Informatie over aflevering was handig en netjes op tijd. Keurige aflevering. Nette uitleg en verpakkingsmateriaal weer meegenomen.

Robert 18-12-2020

Goed overzichtelijke website, makkelijk winkelen en zeer snelle bezorging. Product ziet er netjes uit, maar moet het nog (laten) installeren Daarover kan ik nog geen mening geven

Kevin allard 18-12-2020

Heb bestelling gedaan en dag nadien geleverd. Product zoals omschreven bedankt!

Tanja 18-12-2020

Goede klantenservice in de winkel. Maar ook online bij vragen. Nemen de tijd en zijn vriendelijk.
Goed advies en service bij garantie zaken.
Eerlijk advies en duidelijke instructies en informatie over producten.
Duidelijke info op website en Makkelijke produktvergelijk.
Goede bestelproceduee en info over bezorgen. Snelle bezorging en zéér tevreden over kwaliteit van gekochte producten.
Al met al een 10 waard.

Erich 18-12-2020

Ondanks alle covid beperkingen blijft Coolblue vriendelijk, servicegericht, betrouwbaar en professioneel. Zelfs met alle covid maatregelen heb ik volledig op mijn gemak de Airpods Pro in de winkel (veilig) mogen uitproberen. Ik ben tevreden met al mijn aankopen bij jullie, bedankt!

Steven 17-12-2020

Buitengewoon zakelijke overeenkomst en hetgeen geleverd is voldeed aan de verwachtingen. Een sterk optreden dus. Hulde!

Anita Kooij 17-12-2020

De keuze is erg ruim en overzichtelijk.
De prijs is scherp en de levering super snel.
Dat het thuisbezorgd wordt op de fiets vind ik helemaal van deze tijd. Lekker groen ✅

Michelle 17-12-2020

Een jaar geleden een wasmachine gekocht bij Coolblue. Nu geeft de wasmachine een foutmelding aan, en doet het niet meer. Pas over 4 tot 5 weken kan er een monteur langskomen van Whirlpool zelf. Meerdere keren contact gehad met coolblue, maar zij draaien hun hand hiervoor weg, en schuiven het af op Whirlpool zelf. Koop nooit een wasmachine hier, want de service is erg slecht !

Eric 17-12-2020

Top site, overzichtelijk en snelle service. Zelfs de levering op devilgende dag in deze drukke periode

Marius 17-12-2020

Duidelijke website, goede service online en in winkel.
Was al eerder in filiaal Amsterdam geweest, nu in Haarlem om bestelling af te halen.
Covid maatregelen zeer goed geregeld. Vriendelijke hostess die buiten in de rij al checked wmet welk doel je naar de winkel komt. Tijdens het wachten (helaas buiten, maar dat is nu eenmaal niet anders) zeer gastvrij koffie of thee aangeboden.

Marc D 17-12-2020

Dinsdagnamiddag uit een groot en overzichtelijk gamma koffiezetapparaten een exemplaar gekozen en besteld en woensdag namiddag konden wij reeds de eerste cappuccino en machiato degusteren. Fantastische koop en een verbazend snelle levering. Kortom perfecte service.

Wisse 17-12-2020

Snel geleverd en prima communicatie. Enige wat ik apart vond: Ik kocht een laptop, en die kleine laptopdoos zat los in een grotere coolblue doos. Zonder bubbeltjespapier of bescherming dus. Daardoor heeft de laptop wat schokken te verduren gehad tijdens het transport. Maar geen schade.

Hanneke 17-12-2020

Duidelijke website. Via mail goede updates over status bestelling en levering. Ook meteen een goede tip bij aanschaf van een smartphone: hoe je handig gegevens van/naar de smartphone kunt overbrengen. Product werd volgens afspraak netjes op tijd geleverd.

Th. Verhoeven 17-12-2020

Er ontbreekt enige handleiding en enige Coolblue klantvriendelijke tekst bij het aangeleverde product in een verder lege doos.

Charlotte 17-12-2020

Coolblue is duidelijk in de leveringstermijn en heeft een duidelijk site waar je alle informatie kan vinden. Kom je er dan niet uit, word je goed geholpen via een chat of telefoon. Ik heb al vaker bij Coolblue spullen besteld en bijvoorbeeld de wasmachine wordt ook netjes geïnstalleerd. Ook ben ik weleens in een fysieke winkel geweest en ook dan word je goed en vriendelijke geholpen en is geen vraag te veel.

Brian 17-12-2020

Bij de Coolblue winkel in Amsterdam de televisies gezien/getest en enkele maanden later besteld via de shop. Zeer goed geholpen door de klantenservice, omdat ik wel wat opmerkingen had namelijk. Het werd klantenservice snel en begripvol opgepakt en het belangrijkste was , dat het ook werd opgelost.
Bezorgdienst was okay, dus ben er erg tevreden mee.

Jantje Hoving 17-12-2020

Super duidelijke beschrijving en snelle levering , zelfs in deze drukke tijd.

Martina 17-12-2020

Erg handige filters die goed aansluiten bij het product. Per filter staat ook informatie aangegeven en wat de meeste mensen kiezen. Zowel de voor en nadelen worden genoemd. Dit geeft een helder beeld en helpt snel het juiste product te vinden.

An 17-12-2020

De bezorging in deze superdrukke tijd voor Kerst was verbazingwekkend. De volgende dag had ik het pakje al in huis. Verder heb ik ook nog contact gehad met de klantenservice en dat was ook naar grote tevredenheid. Slechts een klein minpuntje..... het duurde wel lang voordat ik geholpen werd. Er waren veel mensen voor mij.

Rob van der Werf 17-12-2020

Heeft een betrouwbaar imago, dat bleek ook bij de behandeling van mijn bestelling.

Kim 17-12-2020

Duidelijke omschrijving, coolbleu keuze is makkelijk en helpt. Klantreviews helpen ook al zou het nog fijner zijn als er over langere periode test gegevens en tevredenheid werd aangegeven.

Gerry 17-12-2020

Een verrassende milieuvriendelijke levering met de fietskar, zelfs in Diepenbeek !
En dan nog een heel vriendelijke dame die de sportieve levering correct gedaan heeft, maakt deze lockdown periode toch weer wat leuker. Bedankt

Anniek 17-12-2020

Ik heb voor Coolblue gekozen omdat ik hier de scherpste prijs vond. Ik had een nieuwe stofzuiger nodig en doordat ik gemakkelijk kon filteren op mijn wensen heb ik direct een model gevonden dat ik graag wilde. Ik heb deze vergeleken met andere webshops en bij Coolblue was hij toch nog een stuk goedkoper, en de volgende dag netjes geleverd.

Janssen 17-12-2020

Ik heb gehoord dat coolblue heel goed is. Ik heb besteld en het ging heel gemakkelijk. Mooi op tijd geleverd volgens afspraak. Wat wil je nog meer

S23 17-12-2020

Ik vertrouw de shop! Altijd snelle en veilige leveringen! Ik ben zeker tevreden!

Joey 17-12-2020

Snelle en correcte levering, elke keer opnieuw.
Goede productomschrijvingen.
Prijs is vaak even scherp als bij de concurrentie.
Zonder probleem inruilen, ook als je gewoonweg niet tevreden bent.

Wanneer ik kan, koop ik liefst bij Coolblue.

Tammy 17-12-2020

Zondag nacht besteld, dinsdag om 10u had ik mijn nieuwe iPhone ontvangen, super snelle levering tijdens de drukste periode van het jaar! Tip top in orde!

Lidy 17-12-2020

Snelle en goede levertijd juist in de tijd is dat heel waardevol.
Het apparaat ziet er mooi en stijlvol uit.
nog geen gebruik van gemaakt

Mariska Kingma - Tasador Woningtaxaties 17-12-2020

Half Nederland afgestruind voor de iPad die ik wilde, maar niemand had ‘mijn’ versie liggen. Uiteindelijk gegoogled en bleek Coolblue deze versie te hebben. Na bestelling binnen 24 uur in huis! Fantastisch toch?

Ellen 17-12-2020

Levering was exact op het moment dat ik erachter vroeg. Alles heel goed verlopen :)

Wim Warner 17-12-2020

In paniek snel een nieuwe telefoon, de oude was vastgelopen en dood, makkelijk gevonden en besteld en inderdaad de volgende dag in huis zoals beloofd en ik al vaker had ervaren. Prima

Lien 17-12-2020

Coolblue is de beste webshop voor elektronica. Vergelijken en bestellen gaat heel vlot. De prijzen liggen laag. De levering komt steeds op de beloofde datum aan. En na het leveren laten ze je niet aan je lot over. Je krijgt informatie over het gebruik van jouw toestel en kunt ook met vragen bij hen terecht. Daarom 10/10!

walkietalkie 17-12-2020

Alles volgens afspraak. Prima geregeld en op tijd afgeleverd. Ook nog eens blij met product.

Kristof 17-12-2020

Je vindt snel het juiste product terug, de betaling loopt vlot en correct. Snel geleverd aan de voordeur. En je weet dat als er ook vlot geholpen wordt in de dienst na verkoop. Wat wil je nog meer van Cool Blue?

Hilde 17-12-2020

Ik had een nieuw beeldscherm nodig voor mijn pc. Coolblue heeft veel te koop, uitstekende productomschrijvingen en -specificaties, schappelijke prijzen en een snelle levertijd.
Dit product heb ik zondag besteld en maandag afgehaald in de winkel. Hiervoor heb ik gekozen omdat ik dan niet om de pakketbezorger hoef thuis te blijven. De winkel in Groningen heeft goede en duidelijk vermelde Corona maatregelen en toch een goede doorstroom. Een van de medewerksters informeerde bij de deur wat het doel van mijn winkelbezoek was en meldde me dat ik naar mijn afhaalbalie mocht. Erg prettig.
Ook ben ik tevreden met mijn aangeschafte product. Het voldoet aan mijn verwachtingen.

p de v 17-12-2020

Ik koop al jaren bij Coolblue vanwege de geweldige service, snelle levering en duidelijke site.

Thomas 17-12-2020

Op tijd en to the point. Afspraken zijn nagekomen. Artikel was in orde en op tijd geleverd.

Olivier 17-12-2020

Helaas was de laptop die ik kocht ( de HP 15-DW1017ND) niet naar wens vanwege scheve behuizing. Maar de service van coolblue is goed. Ik heb de laptop gewoon in kunnen ruilen.

Mahsa 17-12-2020

Duidelijke webshop, je wordt heel fijn geholpen bij het maken van je keuze en tot slot uitstekende service!

coolblue 17-12-2020

De laptop was er al de volgende dag: binnen 12 uur nadat ik de bestelling had geplaatst.
Safe en sound, goed functionerende HP-er. Snel, licht, mooi geluid en beeld.

Kelly 17-12-2020

Coolblue,

altijd een positief gevoel als ik aan het bedrijf denk. De site is makkelijk en overzichtelijk. Ze hebben vrijwel alles wat ik zoek! Zelfs de nog niet zo bekende producten uit Amerika. Ik zocht namelijk een roze toetsenbord met led verlichting van Razer. Damn! Hadden ze gewoon.
Het moment dat je besteld verloopt alles soepel, ze geven aan bij welke stap je bent en betaling verloopt vlot. Zodra je besteld hebt krijg je de optie om een ‘wachtvideo’ te bekijken. Super grappig! Dat het bedrijf de moeite neemt voor deze extra stappen.. dan nog niet te hebben over de verpakking van het product. Er staat altijd wel iets leuks op de verpakking.. ik stond ervan de kijken dat de doos nog een extra ‘vouw’ had en daar dan nog iets op stond van: “kan je al spieken? Wat een spanning” zoiets. Ik merkte in ieder geval dat ik (en mijn katten) nog iets langzamer de doos opende om te genieten van het aangezicht van mijn product.
In mijn bedrijf nemen we coolblue als voorbeeld voor een bedrijf die extra aandacht besteed aan klantenservice.

Dankjewel!

RS 17-12-2020

Jarenlang klant bij Coolblue, prijs goed, levering en installatie altijd correct op tijd, garantie binnen garantie termijn verloopt ook prima echter daarna ben je niks meer waard !!

TV defect 10 dagen na 2 jaar garantie termijn, geen garantie !!
Na 2 jaar en 10 dagen loopt er een groende lijn door het midden van mijn 4K Samsung TV.
Bij Coolblue aangemeld.
Doorgestuurd naar Samsung reparatie organisatie. Geen garantie. Nieuw scherm, kosten 470 euro.
Coolblue gebeld, geven wat coulance op de reparatie maar moet zelf 150 euro bij betalen.
Het gaat niet om het bedrag maar om het principe. Coolblue doet niks naar Samsung toe om ze te wijzen op deze fabricage fout en garantie te claimen als grote afnemer voor hun klant. Je moet dus alles zelf doen!!
Communicatie met Coolblue loopt vreselijk traag en elke keer antwoord van een ander persoon. Als klant ben je dus gewoon een nummer en niemand bekommert zich persoonlijk om je probleem.
Schande !

MarcNijmegen 17-12-2020

Verzending was erg snel en de bezorger erg vriendelijk. Het product is prachtig, ik ben er erg blij mee.

Kitty Zutphen 17-12-2020

Vrijdag 11 december j.l. Ging mijn Miele wasmachine na 30 jaar en 4 maanden stuk.dat was schrikken hij deed het bijna altijd en liet me nooit in de steek.Helaas was reparatie niet meer mogelijk.s-‘avonds nog bij Cool Blue een nieuwe wasmachine, natuurlijk weer een Miele besteld. Volgende dag om 17.15 uur stond Cool Blue met mijn nieuwe Miele voor de deur.
Ik kon weer wassen.

Najee 17-12-2020

Een erg positieve ervaring! Ik kon mijn bestelling reserveren en de volgende dag al ophalen. Mocht die volgende dag me niet lukken dan was een andere dag ook prima. In de winkel werd ik erg snel geholpen door vriendelijke medewerkers. Ik ben verder heel erg blij met mijn bestelling!

Patje 17-12-2020

Goede kwaliteit van de omschrijving der producten
Milieu vriendelijk geleverd met de fiets

Jago 17-12-2020

- Zeer gebruiksvriendelijke website
- Nog nooit zo'n snelle levertijd ervaren
- opvolging per email met tips en tricks voor het aangekocht product

Rob Z 16-12-2020

De dag ervoor besteld, volgende dag om 10 uur een mail gehad dat het klaarstond, 's middags opgehaald. Vanwege de corona maatregelen aan de deur ontvangen en stond binnen een paar minuten weer buiten met mijn spullen. Netjes geregeld allemaal.

Ann 16-12-2020

Duidelijke informatie op de site en per mail over de bezorging. Snel en goed geleverd. Concurrerende prijs.

Khaled 16-12-2020

Ik hoorde over dit bedrijf van mijn vriend. Over mijn aankoopervaring was ik erg tevreden over de snelheid van levering. Ook is het product mooi verpakt en beschermd. En de prijs vond ik goedkoper dan in andere winkels