Deze score is gebaseerd op 772 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Dave 11-01-2021

Altijd vriendelijk en behulpzaam bij Coolblue. Ook de dienst na verkoop is zéér goed. Alsook de kans om je aangekochte spullen te ruilen binnen de 30 dagen is heel aangenaam. Top winkel !

Kimberly 11-01-2021

Website is gebruiksvriendelijk met voldoende mogelijkheden tot betaling.
Heel snel en correct geleverd!

Karel G. 11-01-2021

Al meerdere malen besteld bij Coolblue, blijft een zeer goede webshop met competitieve prijzen. Ze hebben zowat alles van elektro klein en groot. De levering is ook snel en keurig zoals je zou verwachten van deze webshop. Kortom betrouwbare webshop.

Nathalie 11-01-2021

Zeer tevreden,
Mooie en correcte uitleg van product.
En ook goede opvolging tot aan de levering, die ook werd gedaan op dag van belofte.

Celik 11-01-2021

Wij hebben 1 dag op voorhand gebeld en een medewerker van Coolblue heeft ons enor geholpen.
Heeft ons informatie gegeven en op een zeer duidelijke manier waarvoor dank!

Yves 11-01-2021

Steeds duidelijke documentatie, stipte naleving van de afspraken, kortom PERFECT!

bart 11-01-2021

Perfecte service en communicatie. Een mooie aanbieding voor een tweedekans product, waardoor niets verloren gaat.

Simon B. 11-01-2021

Snelle levering, nog nooit problemen gehad met de klantenservice én interessant aanbod. Ik ben in het bijzonder fan van de tweedekans aanbiedingen, win-win voor Coolblue & voor ons als consument.

Jens 11-01-2021

Een zeer reputabele shop met deftige service, maar ook gewoon goede uitleg op de website met goede (virtuele) klantondersteuning.

Benni 11-01-2021

Coolblue heeft een gebruiksvriendelijke website. Gemakkelijk te bestellen en te betalen. ook de levering was zeer snel en perfect. Ik ben zer tevreden van Coolblue

Cathy 10-01-2021

Heel tevreden: veel keuze, veel beoordelingen, juiste prijzen en goede service

Nathalie vdk 10-01-2021

Heel duidelijke info op website. Iedere stap van het bestelproces word je met een persoonlijke communicatie op de hoogte gehouden van de volgende stappen. Vriendelijke bezorgers.

Veerle 10-01-2021

Heel mooie en duidelijke online shop. Bestelling geplaatst, betaald en dag nadien het pakket goed ontvangen zoals beloofd. Cool blue is zeker aan te raden.
Doe zo verder Cool blue!

Debbie 10-01-2021

Steeds snelle en correcte levering.
Steeds vriendelijke klantenservice.
Ruim assortiment.
Altijd kwalitatieve aanbevelingen.

Jo 10-01-2021

Altijd goede omschrijving van het product. Vlot te contacteren. Overzichtelijk in hun webshop.

Inge 10-01-2021

Aangename site om een product te bestellen. Er staat voldoende informatie bij
Levering verliep super vlot. Aangename en super vriendelijke personen dat mijn product kwamen brengen. Goede uitleg gekregen.
Super.

kivi 10-01-2021

Quick and cheap with a good stock.
They dot have any price comparisons or detailed description but was good for me this time as I knew the product already.

Anoniempje 10-01-2021

Ik was op zoek naar een nieuwe Macbook zonder te weten welke nu de beste optie zou zijn voor mijn noden. Via de verschillende overzichtelijke artikels hierover ben ik dan tot mijn uiteindelijke aankoop gekomen. Initieel dacht ik dat Coolblue eerder een duurdere webwinkel had, maar dat bleek foutief. Ik heb een Tweedekansje gekocht en zou het zo opnieuw doen. De kleine grapjes op de website bij het bestellen of het cookie-beleid of de leuke tekst op de verzenddoos maken de ervaring echt af.

pol 10-01-2021

Het toestel dat ik zocht was moeilijk te vinden en de mensen van coolblue hebben moeite gedaan om er nog een te vinden in een van de filialen. Bovendien was de combinatie prijs en meteen beschikbaar door zelf af te halen voor mij doorslaggevend.

Tom Van den broeck 10-01-2021

‘s Avonds besteld, volgende dag geleverd zoals beloofd. Product zoals verwacht!! TOP!!!

Eric DS 09-01-2021

Coolblue levert steeds een top service! Snel geleverd, duidelijke communicatie, en mocht er eens iets fout gaan, dan wordt dat steeds correct en snel opgelost!

Guy 09-01-2021

Goede en volledige informatie, verzorgde, vlotte levering zoals beloofd en voor mij belangrijk: ik kon de levering via de track & trace prima ‘volgen’.

Nathalie Lyssens 09-01-2021

Altijd weer snelle levering, overzichtelijke website, interessante prijzen en goede regeling voor garantie. Zeer tevreden, zoals altijd

Bryan 09-01-2021

Bestelling kwam aan op aangegeven tijdstip goed verpakt duidelijke uitleg op website

Freddy 09-01-2021

Heel blij met de aankoop, goede prijs kwaliteits verhouding. En een goede afleverings service.