Deze score is berekend op basis van 1412 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,4

Cathar 26-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige voordelige webwinkel

Makkelijk te vinden en te vergelijken wat je zoekt tegen voordelige prijzen en een vriendelijke en goede service.

ambassadeur en fan WAS ik 25-12-2017 Via de website gekocht

ik was een fan

ik kocht een wifi-thermostaat, betaalde om te installeren, hij kon niet op wifi, ging kapot, kreeg een nieuwe toegezonden, betaalde weer voor installatie, deed weer niet op wifi, gaf het helemaal op, moest weer terug naar winkel, waarbij het was 'kan me voorstellen dat u uw geld nu wel terugwilt, twee keer problemen', inmiddels nieuwe simpele laten installeren in huis met huurders (wist Coolblue), toch sturen ze weer een nieuwe op, tegen mijn uitdrukkelijke wens

ze gaan structureel klantonvriendelijk hun gang, hun eigen slogan is best hilarisch, maar dat kan ze niet schelen, is mijn indruk

vandaar: ik wás fan

en ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom dit zo moest worden 'opgelost' dat ik Coolblue na 3 negatieve-ervaringen inmiddels simpelweg AFraad

Officiele reactie van Coolblue 26-12-2017

Beste ex-ambassadeur,

Uitermate vervelend om te horen dat u geen fan meer van ons bent. Zoals het nu klinkt ging er iets mis tussen de verbinding met de router en de Wifi-thermostaat. Wel goed om te horen dat het uiteindelijk gelukt is. Is het mogelijk dat u een mail met uw gegevens kan sturen naar geenglimlach@coolblue.nl?

Onze oprechte excuses dat we door een fout het product toch hebben opgestuurd, terwijl je het niet meer wilde hebben.

We zien uw e-mail graag tegemoet,

Diane Gijselings 25-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige service, zeer vriendelijke mensen

Ik ben een dame die normaal gezien, nooit via internet aankopen doe.
Ik heb Coolblue reeds eerder ontdekt en ik moet zeggen, heb nog nooit een probleem of iets negatief meegemaakt.
Prima service, zeer vriendelijke mensen, goede producten met volgens mij bodemprijzen. Prijs/jwaliteit kan niet beter.
U mag deze review openbaar plaatsen.
Met vriendelijke groeten

Natalie 25-12-2017 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen, snelle levering, prima klantenservice!

Ik bestel graag bij Coolblue vanwege het grote productaanbod, het makkelijke bestelproces en de overzichtelijke website. Ze leveren snel en in het zeldzame geval dat er toch iets mis is gegaan hebben ze een prima klantenservice.
Ik ben een zeer tevreden klant!

Heidi 25-12-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering door Coolblue

Makkelijke site, groot profuctaanbod, super snelle levering, makkelijk betalen.
Mogelijkheid om extra snel je aanschaf bij Bruna om 8.30 uur al af te halen

Maarten 25-12-2017 Via de website gekocht

Vriendelijk en deskundig

De webshop is duidelijk en gebruiksvriendelijk. Snelle levering en als je het product ophaalt in de winkel wordt je vriendelijk en vlot geholpen.

eric 25-12-2017 Via de website gekocht

topservice , goede prijs , snelle levering , goed product.

eerste keer s'avonds besteld , harde schijf , volgende dag al geleverd , ondanks de kerst drukte ,
ook nog gratis levering , goed verpakt , goed product , goede prijs , goede informatie , dus top.

Tim 25-12-2017 Via de website gekocht

Snel attent en vriendelijk

Coolblue heeft binnen een paar dagen mijn wasmachine gebracht, helemaal vanuit Groningen.
Dankzij de goede communicatie (sms en bellen van te voren of ik thuis ben) wist ik wanneer ik thuis moest zijn.
Ze hadden mijn wasmachine binnen 10 uitgepakt en correct aangesloten. Ik hoefde zelf helemaal niets te doen en ze waren zeer klantvriendelijk.

Glenn 25-12-2017 In de winkel gekocht
Lochristi

Vlotte service! 30 dagen garantie top!

Heel snel beholpen door een medewerker van Coolblue te lochristi. Had oor naar mijn wensen en vulde die onmiddelijk in. 30 dagen garantie is top, omgeruild zonder problemen. Onmiddelijk een ander toestel kunnen kiezen om verder aan de slag te kunnen.

S.Nieberg 25-12-2017 Via de website gekocht

geweldige bezorgservice

De site is zeer overzichtelijk, en ik had binnen een paar minuten gevonden wat ik wou.Ook een goede prijs/kwaliteits verhouding. Volgende keer ga ik direct naar de coolblue site. Ow en bezorgen de zelfde dag nog.. kijk dat is pas service.

Yvonne 25-12-2017 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven

Goede keus, juiste informatie en een zeer betrouwbaar leveringsproces, zelfs in de kerstdrukte op dezelfde dag geleverd.

Heleen 25-12-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service, en natuurlijk lage prijzen!

Lage prijzen en snelle levering! Bezorging volgens afspraak! Prima service. Echt aan te raden. Niet verder zoeken.

Greet 24-12-2017 Via de website gekocht

Snelle service !

Coolblue heeft een mooie, makkelijk zoekbare website, een snelle levering en goede service. Zelfs vlák voor de kerst nog een cadeau besteld en op tijd binnen. Product (zakmes) ziet er net zo mooi uit als op de website, en is van goede kwaliteit. Retour-formulier zat erbij , maar niet nodig gehad. Dus een aanrader, deze winkel.

Bart 24-12-2017 Via de website gekocht

Goed product (Coolblue's keuze) en goede (after)support

Product is top (chromebook)
Er volgde meteen een e-mail met installatietips.
Klein minpuntje: de support kon vooraf aan mijn aanschaf op een aantal vragen over het gebruik van een chromebook geen duidelijk antwoord geven (bijv. de mogelijkheid tot koppelen met mijn nas drive). Zeg als je het niet zeker weet, het is een speciaal product met zijn eigenaardigheden. Is overigens na enig zoeken via een chrome app gewoon gelukt.

Hanny 24-12-2017 Via de website gekocht

De webshop is erg overzichtelijk en je kan makkelijk bestellen en betalen.
Snelle levering en keurig verzorgd.
Een min puntje er waren onderdelen kapot ,maar die hadden wij toch niet nodig dus was er geen man overboord maar voor andere klanten kan dit wel een probleem zijn.
Ik weet dus niet hoe coolblue hiermee omgaat..... maar dat zal vast wel goed worden opgelost.😉ik heb daar wel een melding overgemaakt dat ze heel goed moeten kijken of alles in orde is.

Willem 24-12-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare leverancier

Betrouwbare leverancier, snelle levering, scherpe prijzen, enorm aanbod aan producten. Producten zjin gemakkelijk met elkaar te vergelijken.

Rish 24-12-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar, snel en goede klantenservice

Op het laatste moment nog voor de feestdagen besteld, alles 1 dag later in huis. Goede, vriendelijke klantenservice. Ruim aanbod aan producten. Een aanrader.

Diana 24-12-2017 Via de website gekocht

Dit is de 2de keer dat ik iets heb besteld bij cool blue. Deze keer een diepvries combinatie. De oude ging stuk vlak voor de kerst. Op de site een nieuwe uitgekozen. Door de goede beschrijving kon ik kijken waar hij voor mij aan moest voldoen. Besteld en vervolgens een snelle bezorging volgens afspraak. De heren vertrokken pas toen de koelkast goed stond en ze een korte uitleg hadden gegeven. Echt Top!
De volgende keer voor mij weer Coolblue.

FrBr 24-12-2017 Via de website gekocht

beloofd = beloofd

levering in orde, hulp bij installeren, vriendelijke benadering, snelle leverering, makkelijk bestellen

H. Wieling 24-12-2017 Via de website gekocht

Gemak van zoeken en snelheid van levering kort Kerst.

Je kunt het te bestellen product op de site gemakkelijk vinden , Coolblue onthoudt wat je wou bestellen of besteld hebt en de snelheid van levering is geweldig. Voor mij was dat vlak voor Kerst.

Kees van Wissen 24-12-2017 Via de website gekocht

geweldig, bedankt weer

Webshop is duidelijk en goed, bestellen en betalen gemakkelijk, omschrijving goed, bezorging geweldig en bezorgt een glimlach.

Elly 24-12-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Coolblue heeft een supersnelle levering binnen 24 uur en je wordt duidelijk op de hoogte gehouden binnen welk tijdsvak er geleverd wordt. Ze nemen ook het oude product kosteloos mee.

Ron 24-12-2017 Via de website gekocht

Snel en goed geleverd

Een heldere website, met goede keuzehulp. Uitleg over de producten. Snelle en correcte levering. Makkelijk zoeken en een vlotte afhandeling.

Oscar 24-12-2017 Via de website gekocht

Service is heel goed

Door wat technische problemen die ik had bij de installatie van een externe harddisk (was niet in het juiste format geconverteerd) en de bereidheid van de medewerkers van Coolblue tot ‘s avonds laat mij behulpzaam te willen bij het oplossen van mijn uitdagingen. Heel fijn! Waarvoor dank!

Ton 24-12-2017 Via de website gekocht

Uitstekende levering en geen gezeur garantie

Zoals gemeld meteen levering en als er eens iets niet bevalt dan geen gezeur garantie, ook als je iets gewoon wilt terugzenden omdat je iets anders wilt of de levering ongedaan wilt maken, geen probleem en gewoon je geld terug.

rob 24-12-2017 Via de website gekocht

super snelle levering en zeer goede service

zeer overzichtelijke website en goede duidelijke regels levering is super snel dus kortom zeer eenvoudig winkelen.

Liesbeth 24-12-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Via Kieskeurig kwam ik bij Coolblue uit voor mijn Panasonic KX-TG8062. Tevreden over de snelle levering en over het gebruiksvriendelijke toestel. Klein minpuntje vind ik de beltonen.

sandra smithuis 24-12-2017 Via de website gekocht

ik ben heel zeer tevreden over de service

heb via familie heb ik voor cool bleu gekozen om de service zeer goed is
de bezorgers zijn zeer vriendelijk en doen hun werk erg goed, ze geven snelle service en goede uit leg hoe het product werkt
ben zeer tevreden

Erik 24-12-2017 Via de website gekocht

Prima proces en service

Duidelijke site, duidelijk proces en keurige bezorging! In het bezorgingsproces zijn de contactpunten zeer prettig (mail, SMS een half uur voor bezorging en een belletje zo'n 15 minuten voor de bezorging).

E. 24-12-2017 Via de website gekocht

Top!

Snelle bezorging, groot aanbod en leuk creatief bedrijf!! Zeer tevreden en zou iedereen het aanraden!!!

M.de rechter 24-12-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Bestelling niet op afspraak geleverd, geen bericht ontvangen dat er niet geleverd werd.
Geen nieuwe afspraken voor nieuwe levering door coolblue gemaakt .
Zeer slechte service

Caroline 23-12-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Op zoek naar een keyboard terechtgekomen op de site van coolblue. Gebeld naar winkel en perfect verder geholpen. Volgende dag al bij ons thuis. Week erna op een avond ook nog online MP3 speler geshopt en volgende dag in de brievenbus. Deze snelle service heeft ons echt verrast. Hier moet een goede organisatie achter zitten...

Blender Philips 23-12-2017 Via de website gekocht

Prima service

Site is duidelijk en een goede prijs vergeleken met andere. Hierdoor voor het eerst besteld bij Cool Blue en voor herhaling vatbaar.

Gera Buitelaar 23-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering vriendelijke bezorgers

Heel fijn dat er op zondag bezorgd werd!We kregen netjes een sms van te voren en 10 minuten voordat ze er waren werd er gebeld.

Jeroen 23-12-2017 Via de website gekocht

gemak dient de mens !

Ik was op zoek naar een dashcam en heb na een aantal vragen het apparaat besteld.
Keurig op "zondag" geleverd zoals beloofd.

Taks 23-12-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

Ongekend gastvrij

Bij Coolblue wordt je zo leuk en warm ontvangen met een koffie of een ander drankje, en het belangerijkste en hele grote glimlach. Daarnaast ook nog vakkundig geholpen. Ik heb daar wel eens gekeken hoe mensen daar weggaan. Dat is allemaal met een glimlach.

Dylan 23-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en Levering

Coolblue.be is een zeer goede webshop en makkelijk te gebruiken, alles staat heel duidelijk aangegeven. De kwaliteit van de service is hoog en de leveringstijd is uitstekend. Als men voor 23:59 besteld, wordt het namelijk de volgende dag geleverd, en dat nog is gratis ook! Het aanbod is ook zeer groot en de prijs-kwaliteit verhouding is zeer goed. Coolblue.be is zeker aan te bevelen als men op zoek is naar producten van een goede kwaliteit voor een goede prijs met een zeer snelle en gratis levering.

Doesjka 23-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, behulpzaam personeel die met je meedenken.

Goede shop met goede en vriendelijke service. Vlotte bezorging door vakkundige en aardige mensen. Een zeer goede ervaring.

Smits 23-12-2017 Via de website gekocht

Beste webwinkel van dit moment

Ik probeer alles te bestellen bij Coolblue en kijk pas verder als hun het niet hebben. Snelle levering, enorm vriendelijke klantenservice, uitstekende service. En wat zo grappig is, tijdje terug een telefonische enquête gedaan met eenheel bekende andere webwinkel. Daar vertelde ik over de tevredenheid over Coolblue. Vertelde die meneer aan de telefoon dat het hun streven is om ook zo populair bij de klant te worden en zulke service te kunnen verlenen. Geweldig!

Rudy 23-12-2017 Via de website gekocht

veel beloven ,maar komen afspraken niet na

Ze beloven te leveren de volgende dag ,maar dan krijg je een mail dat je product 3 dagen later word geleverd.
Zeer slechte service

Siemens vaatwasser 23-12-2017 Via de website gekocht

Top service!!

Klantvriendelijk, expertise van de producten top!! Prijs kwaliteit goed., zeer goede service. Tijd en aandacht voor de klant.

Nieck. 23-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige webshop

Ik heb al zo vaak iets besteld bij CB, en steeds dezelfde service, afspraken en goede retour en/of omruil mogelijkheden. (30 dagen!!)

Leo 23-12-2017 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven

Goede service. Duidelijke informatie over het artikel en zeer bruikbaar geplaatste reviews.
Hele snelle en correcte levering.

Reinhard 23-12-2017 Via de website gekocht

Een voorbeeld van een prachtige service

Goede website met perfecte service tot en met de uitlevering. Zelf de verpakking kwam niet eens het huis in en super vriendelijke mannen die alles met een glimlach zelf op de derde verdieping geplaatst hebben. Jullie zijn goed bezig.... .

Jans 23-12-2017 Via de website gekocht

Vlotte bezorging, ook op zondag!

Thuis vergelijken, kiezen en bestellen uit de ruime voorraad. Aftersales uitstekend en eventuele retouren geen probleem. Vlotte afhandeling.

Tonio 23-12-2017 Via de website gekocht

Niet de allergoedkoopste, wel de beste.

Overzichtelijke website met goede vergelijking mogelijkheden. Prijzen zijn niet de allergoedkoopste, maar wel goed. Snelle verzending. Goede service en retourmogelijkheden.

p, ten H 23-12-2017 Via de website gekocht

erg goede levering

magnetron besteld bij Coolblue n.a.v. goede ervaringen met dit bedrijf, prijs is goed en de levering zeer goed. tijdvak van 3 uur en een half uur van te voren nog eens een sms met de juiste tijd van aankomst, Wij zijn erg tevreden met deze manier van leveren en zullen in de nabije toekomst zeker weer hier gaan bestellen.

Paul de keijzer 22-12-2017 Via de website gekocht

Nooit problemen

Prima winkel. Altijd snel en uitstekende service
Als je te vragen hebt wordt je telefonisch uitstekend geholpen.

Taron 22-12-2017 Via de website gekocht

SUPER klantenservice

Klantenservice is Uitstekend!!! Zijn helpen direct en antwoorden snel. Echt een glimlacht.

Jeantist 22-12-2017 Via de website gekocht

Prima service

Prompte levering, conform belofte op de dite. Coolblue doet wat ze beloven. Product goed en veilig verpakt.