Mihaylov 30-12-2020

Beste online schop in belgie sneel levering altijt corekte uur en datum bij levereningen bedankt coolblue.
Wij zijn nog niet klaar , wij blijven kopen .
Mvg.Atanas

Charlotte 30-12-2020

Snelle, vlotte en ecologische levering. Duidelijke website en goede vergelijking.

Wesley 30-12-2020

Bij Coolblue heb je een zeer ruime keuze aan artikelen. Je kan makkelijk zoeken door gebruik te maken van allerlei handige filters.
De reviews zijn een waardevolle tool bij het opzoeken en/of vergelijken. Het vergemakkelijkt daarmee vaak de keuzes.
Wanneer een bepaald artikel tijdelijk is uitverkocht kan je voor de optie kiezen om op de hoogte gebracht te worden als het artikel terug in voorraad is.
Zelf ben ik ook fan van de 2de kans artikelen. Al enkele keren gebruik van gemaakt en steeds dik in orde.
Steeds ook correcte aflevering van de goederen, inclusief de communicatie.
Coolblue is hiermee mijn absolute nr 1 webshop, voor zowel privé als zakelijk.
Keep up the good work!!

Isabelle 30-12-2020

Correcte informatie, prijs en afspraak. En stipte levering inderdaad met de glimlach. Topteam!

Hans 30-12-2020

Overzichtelijk en zeer snel. Zelfs tijdens drukke periode! Duidelijk overzicht op site. Extra chat mogelijk...

Wim Paelinckx 30-12-2020

Ik vind de webshop echt duidelijk. Je krijgt er een duidelijke uitleg over de artikelen. Ook de mogelijkheid tot filters is heel duidelijk. Ook de coolbleu keuze is steeds eenvoudig en vergemakkelijkt de aankoop. De levering gebeurt snel en milieuvriendelijk (fiets) wanneer het kan. De prijzen zijn altijd correct.

Sharon De Wilde 30-12-2020

Snelle en vriendelijke service
Wat ik ook zeer handig vind is dat je nog een SMS ontvangt wanneer de bezorger er bijna is. Op en top service ! Als ook zeer veilig en met afstand geregeld !

David 30-12-2020

Snelle levering! Zelfs in deze uitzonderlijke drukte.
Product voldoet volledig aan de verwachting.

De Feudis Michele 30-12-2020

Onze bestelling is al enkele dagen te laat. De snelle levertijd is zogezegd de troef van CoolBlue. Deze keer jammergenoeg niet.

marc 30-12-2020

Alles verliep perfect zoals het hoort: vlotte bestelling, goede communicatie, stipte levering.
Prima!

rigo.denoyel@ gmail.com 30-12-2020

Ik doe heel weinig aankopen via webshops. Deze bestelling was heelsnel en correct ter plaatse.

WN 29-12-2020

In de namiddag nieuwe oven besteld. Volgende ochtend (2de kerstdag) installatie. Oude oven meegenomen. Goede uitleg en vriendelijke installateurs. Top! Zeer tevreden

Jean 29-12-2020

Prettig werken met website, duidelijke omschrijving van de producten, goede prijzen.
Stipt op tijd geleverd zoals beloofd, ondanks de hectische omstandigheden door Covid.

Tevreden klant 29-12-2020

Op 24/12/2020 nog snel een koptelefoon online besteld en ondanks de drukte en deze niet meer beschikbaar was in de winkel uit onze buurt, heb ik het artikel de volgende dag kunnen ophalen. In de winkel viel mij op dat de medewerkers enorm georganiseerd zijn en alles is corona veilig. Medewerkers ontsmetten hun handen alvorens het pakket aan te raken. Ontzettende vriendelijke mensen en iedere vraag wordt beantwoord, alles met de glimlach.

Stan 29-12-2020

Coolblue is een bekende naam. De website en mails van de bestelling zijn zeer duidelijk.

De levering was super snel

P'eppe 29-12-2020

Enkel de Corona-regels zorgden voor één minpuntje.
Zeer goede ontvangst, vriendelijk, behulpzaam en snel geholpen.
Had online besteld en gekozen voor afhaling in de winkel. Top !

Marc. Uit Ekeren 29-12-2020

Besteld via telefoon.
Zeer vriendelijke dame die alles in 2 min geregeld heeft..
Levering na 2 dagen .
Top service.

Gary 29-12-2020

Super site om makkelijk te vergelijken en te bestellen.
Super snel geleverd
Goede service na de aankoop
Een Top team !!!

Pascal Van Wassenhove 29-12-2020

Heb een NAS aangekocht en meteen kreeg ik keuze uit de bijhorende harde schijven. Besteld en de dag nadien perfect geleverd, zelfs in deze drukke pakjesdagen!

Kelly 29-12-2020

Goede klantenservice . Snelle levering . Nog nooit geen problemen gehad . Zeker een aanrader om bij coolblue iets te bestellen .

Peter Melkebeke 28-12-2020

Coolblue komt steeds na wat ze beloven. Correcte stockaanduiding en reële levertermijn, zelfs op zondag. Ook voor een retour nog nooit een probleem ervaren. Prijzen soms een tikkeltje hoger, maar ook de service zit mee in de prijs.

Steve M 28-12-2020

zoals altijd zeer erg tevreden levering op tijd en goed volgbaar zoals het moet. Prijzen van de producten zijn ook bij de betere en ze hebben een ruim aanbod een aanrader.

Marcel Lion 28-12-2020

Beste prijs, snelle en correcte levering. Extra service door een gebruiksaanwijzing op te sturen alvorens de levering er was. Bravo Coolbleu.

Joshy 28-12-2020

Doen niets buiten wachten bij een verdwenen pakket. Tot nu toe alle informatie die ik gekregen heb, heb ik zelf moeten inzamelen.

Benjamin 28-12-2020

Top service! Alles mooi uitgelegd en het belangrijkste van al, op tijd geleverd!