Deze score is berekend op basis van 1693 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

p 02-01-2016 Via de website gekocht

6,8

gps besteld, deze niet kunnen gebruiken, vond geen signaal. Heeft 4 weken geduurd voor we een nieuwe opgestuurd kregen.

Als je een nieuw product koopt ga je er van uit dat het werkt, als je deze terug moet opsturen binnen de 14 dagen maar je op vakantie bent waardoor dit niet gaat, je dan enkele weken moet wachten op een nieuw product laat dit toch te wensen over aan de service. Voor de rest wel groot aanbod en scherpe prijs.

rinaldo 02-01-2016 Via de website gekocht

artikels makkelijk te vergelijken met verschillende filters
voldoende en praktische uitleg omtrent artikels

steeds geleverd zonder problemen

meer dan genoeg keuze

top store

A van Rees 02-01-2016 Via de website gekocht

Een zeer duidelijke website.

Wat een snelle levering! en dat in de drukke Sinterklaarperiode! Complimenten

Er zijn diverse verschillende artikelen van wat ik wilde bestellen in diverse prijsklasse. tevens goede uitleg met de verschillen!

Alles goed voor elkaar, goede website en goede service, snelle levering! Top

Betrouwbare webshop! Aanrader!

Henk 02-01-2016 Via de website gekocht

Heerlijk thuis comfortabel een heel breed scala van producten bekijken en vergelijken.

Coolbleu doet wat ze toezeggen.

Bijna alle beschikbare producten zijn voorradig bij Coolbleu

Rafael Stolk 02-01-2016 Via de website gekocht

Alles is duidelijk aangegeven dus simpel te volgen.

Kreeg via mail en via sms het tijdstip van bezorgen en dat was allemaal keurig op tijd, zeer tevreden!!

Van alles wat dus ruime keuze

Een dikke 10! zonder enige twijfel

Ga vooral zo door!

Federico Kesting 02-01-2016 Via de website gekocht

Makkelijk om wat ik zoek te vinden

Zoals belooft volgende dag thuis ook 31 december

Mogelijk om te vergelijken en een goed keuze te maken

Ik koop al jaren bij deze winkel. Het heeft niet te maken over de prijzen maar meer op de kwaliteit van het service

Ad 02-01-2016 Via de website gekocht

Snel gevonden wat ik zocht. Snel geleverd

Goed verpakt. Snel geleverd

Alles in alle prijsklassen

Paar keer iets gekocht. Prima!

Tevreden koper 02-01-2016 Via de website gekocht

Ik was opzoek naar een kruimeldief. Door 2 stappen te volgen zat ik al meteen op de juiste pagina. Het is zeer ordelijk en zoek vriendelijk ingedeeld! Dat je verschillende producten naast elkaar kunt vergelijken is ook een enorme meerwaarde!

's Avonds om 19 uur besteld en de volgende ochtend om 10.30 was ik het al aan het gebruiken!

Zeer ruim aanbod! Je vind er veel en veel verschillende soorten. Je kan er prijs kwaliteit zeer goede zaken kopen!

Perfect kan een winkel zelden zijn, maar 9 is het zeker en vast waard!

Kort en bondig: doe zo verder!

Richard vanheusden 02-01-2016 Via de website gekocht

Site wekt goeg

Goede levering binnen 24 uur

Het ganse geheel nog niet gezien

10 kan ook

Amdrea 02-01-2016 Via de website gekocht

Was via website

Alles snel en netjes afgehanded

Groot assortiment prima

Hk 02-01-2016 Via de website gekocht

Website is makkelijk te overzien en genoeg aanbod

Maandagavond laat besteld, dinsdagmiddag al in huis. Goed geregeld.

Genoeg aanbod op de verschillende categorieën.

Door groot assortiment, genoeg keus en snelle levering.

Prijs, snelheid van leveren is de plus voor de keuze om hier het artikel te bestellen.

to good to be true 02-01-2016 Via de website gekocht

5,5

duidelijk

kreeg een beschadigde wasmachine, afhandeling zeer slecht en onbeleefd! Ik had ook nog een ander artikel erbij besteld, maar deze konden ze niet meer bestellen omdat ze bij een retour maar 1 artikel kunnen aanmelden. Dus die kregen we niet (wel geld terug) kon ik ook niet meer bestellen! heel apart!

voor 0000 uur besteld volgende dag in huis klopt! alleen bij het bezorgen van een foutieve wasmachine dan wordt het wel heel ingewikkelde zaak om dit op de juiste manier op te lossen

Officiele reactie van Coolblue 02-01-2016

Geachte klant,

Wat ontzettend vervelend om van deze situatie te vernemen. Wij kijken graag met u mee want het moge duidelijk zijn dat de afhandeling van dit euvel niet soepel is verlopen. Zou u het ordernummer kunnen doorgeven zodat wij hier actie op kunnen ondernemen? Wij horen graag van u.

Danielle Lambrichts 02-01-2016 Via de website gekocht

alle productinformatie is duidelijk zichtbaar.

product was zoals aangegeven dag na bestelling in huis.

duidelijk assortiment

duidelijk assortiment, duidelijk aangegeven wat voorraadstatus is, dag erna in huis.

Robin 02-01-2016 Via de website gekocht

Eenvoudig in gebruik, handige productbeschrijving. Op andere plaatsen wordt er niet vermeld of het gaat over een stereo headset of surround, pluspunt!

Snel als gewoonlijk, makkelijk met paypal.

Groot aanbod, veel variatie.

Handig, snel, groot assortiment meer heeft een mens niet nodig

Janneke 02-01-2016 Via de website gekocht

alles gemakkelijk te vinden op site en goede

snel en makkelijk contact op verschillende manier telefoon, facebook, twitter, email, chat

uitgebreid

gewoon super

Nadia 02-01-2016 Via de website gekocht

besteld via de website = gemakkelijk

zeer snelle levering, ook tijdens de feestdagen. ook de dame die de doos (grote verpakking)kwam afleveren was zeer vriendelijk

wat we zochten hebben we niet gevonden maar uiteindelijk wel iets soortgelijks besteld

bestellen en leveren verloopt vlot, er is veel keuze en het is gemakkelijk

Arjan 02-01-2016 Via de website gekocht

Redelijk snel gevonden wat ik zocht

Even wat heen en weer appen met klantenservice maar van prima informatie voorzien na onduidelijkheid over levering na de kerstdagen

Ruime keuze en voorraad

Prima!

Ton 02-01-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke web winkel. Producten zijn snel en eenvoudig te selecteren in de web winkel. De fysieke winkel in Rotterdam is eveneens zeer overzichtelijk.

Goed advies van de enthousiaste en deskundige Coolblue medewerker in de winkel. Nam alle tijd voor uitleg en toelichting over de verschillende foto camera's.

Veel keuze. vele verschillende foto camera's van verschillende merken

Groot verschil met andere winkels. Deskundigheid en enthousiasme zijn onderscheidend.

Eerst in de winkel advies gekregen. Thuis nog even de recensies doorgenomen en de bestelling geplaatst. Super dat de benodigde extra, zoals een tas en extra accu zo eenvoudig erbij besteld kan worden Indrukwekkend hoe snel de levering plaats vindt.

Wim P 02-01-2016 Via de website gekocht

Van uit je luie stoel kan je alles bekijken en bestellen.

Alles binnen 24 uur binnen.

Zeer uitgebreid.

Zo voortgaan.

ontgoochelde klant 02-01-2016 Via de website gekocht

Kon vrij snel een keuze maken en er is een groot aanbod

Van cool blue zelf was ik tevreden, maar mijn bestelling was iets minder leuk. op 29.12.was de bestelling geplaatst maar zoals hun slogan zegt vandaag besteld en morgen bij u thuis is een lachertje !!, we zijn van daag 1 januari 2016 ± 21:30 en kan nog steeds om mijn bestellijn wachten, is nu pas gesorteerd in Charleroi a.u.b. en nu moet het nog in vlaams Brabant geraken en bij mij thuis. Ik zal mijn vrouwtje haar cadeau waarschijnlijk op 3 of 4 januari kunnen geven, plezant is iets anders.
Ik weet wel dat cool bleu zal zeggen dat dit de fout van BPost is maar ben daar niet helemaal akkord mee, het is toch cool bleu dat zegt voor 23:59 besteld is de dag nadien bij u thuis. Kon het beter bij een andere firma bestellen daar stond op de site dat het 48u was voor het bij mij thuis zou zijn maar was ook 50€ minder duur ! maar omdat ik het zeker wou om het met nieuwjaar te kunnen afgeven heb ik het dan toch bij cool bleu besteld wat een grote vergissing blijkt te zijn !!!

Veel keus van robotstofzuigers, ook degene die ik graag wilde en deze was niet bij veel firma's te verkrijgen.

wat keuze betreft is het allemaal ok, maar je kan onmogelijk op leveringsdatum verder gaan, dit heb ik nu ondervonden. Men zal met zéér goede argumenten moeten afkomen om bij cool bleu nog iets te bestellen. Nu hoop ik maar dat mijn bestelling tip top in orde zal zijn !!

HBZeist 02-01-2016 Via de website gekocht

3,5

Online Iphone 6s 64gb besteld met verlenging van huidige contract.... bestellen lijkt simpel maar diverse malen achteraan gegaan, telefoon geleverd maar moest ivm verdere benaming terug. Dagen later nog steeds geen oplossing en telefoon. Had misschien IETS duurder (ook dat blijkt niet waar trouwens) een losse smartphone elders kunnen kopen en losse verlenging. Had me dagen wachten, vrij nemen en nog steeds niets hebben gescheeld...

Aan de telefoon en via email behulpvaardig in hetgeen ze zeggen te doen. Nog steeds emails tot 3x aan toe niet beantwoord binnen 4 uur. En is mijn probleem (niet door mijn fout) nog steeds niet opgelost. Na direct bellen bij niet uitleveren werd ook alleen maar gezegd "vervelend we gaan een nieuwe afspraak inplannen", nog niets gehoord en ook ben ik klaar met het weer moeten wachten.

Je kunt alles krijgen.

Voor het VERLENGEN van een contract + Smartphone bestellen: zou ik echt adviseren dit niet hier te doen. Dit kan je in een paar klikken echt sneller los en zelf doen. Ik heb nog steeds geen oplossing.

PS: alle voorgaande bestellingen gingen wel goed en snel. Maar met deze heb ik het in die mate gehad dat ik niet meer bij Coolblue ga bestellen. Klaar ermee.

Voor andere producten: super winkel in mijn ervaring. Smartphones + contracten providers gaat niet helemaal goed (in mijn beleving)

Officiele reactie van Coolblue 02-01-2016

Geachte klant,

Wat ontzettend vervelend om te horen dat er zoveel is misgegaan met de levering van uw smartphone. Het klinkt als een erg kwalijke zaak en we zouden ook graag van u vernemen of u het toestel inmiddels ontvangen heeft. Zou u verder het ordernummer van uw bestelling kunnen doorgeven? Dan gaan wij een passende oplossing aandragen voor dit euvel.

Johan 02-01-2016 Via de website gekocht

De site is duidelijk, overzichtelijk en geeft de info die je zoekt.

Levertijd is zeer stipt nagekomen, zelfs op een niet-alledaagse dag als Oudejaarsdag.

Afspraak is afspraak.

Björn 02-01-2016 Via de website gekocht

Een duidelijke website met goede onderverdeling per "branche". Gemakkelijke filters voor het terug vinden van het juiste product. En een overzichtelijke pagina voor het afrekenen.

Coolblue beantwoord effectief zijn klanten en zijn uitgebreid toegankelijk voor de klanten (vele mogelijkheden zoals mailen, bellen, langs gaan in een echte store,...).

Wie opzoek is naar een correcte en snelle service op het web kan het beste bij Coolblue terecht.

Rudy 02-01-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke webshop

Snelle orderbevestiging, volgende dag geleverd

In elke prijscategorie voldoende keuze

Tompson 02-01-2016 Via de website gekocht

overzichtelijke en eenvoudige site

super snelle levering; 's avonds om 19uur besteld en 13u later al in de bus :)

ruime keuze en gemakkelijke prijsvergelijking

Top webshop!

Ik kan deze web enkel maar aanraden

Gert 02-01-2016 Via de website gekocht

Snel besteld en bedrag overgemaakt gewoon via overschrijving.

Duidelijke info over de bestelling.

Alles duidelijk per categorie naast elkaar!

Perfecte online winkel.

Producten snel, makkelijk in huis ??? Kies voor Coolblue, ik deed het ook; super!

merel van batum 02-01-2016 Via de website gekocht

ik heb een koelkast besteld via internet en de keuze was enorm en daardoor makkelijk te maken

alles verliep heel soepel, zowel de bestelling als de betaling en de levering.Precies volgens afspraak

ik zocht een koelkast en de keuze is enorm, veel merken in alle prijsklassen

alles verliep zoals afgesproken

geen

Ods 02-01-2016 Via de website gekocht

goede zoekmachine

vandaag bestellen, morgen in huis! Zelfs tijdens de zeer drukke feestperiode.

Ruim assortiment. Overzichtelijke site. Goede omschrijving van de artikelen. Zeer vriendelijke klantenservice. Prompte levering.

Rosie49 02-01-2016 Via de website gekocht

Snelle site en levering.

Goed product en de goedkoopste prijs.

Wij hebben al vaker bij Cool Blue besteld o.a. tv en laptop en zijn prima tevreden.

Ook in de winkel wordt je heel leuk geholpen.

Govaerts 02-01-2016 Via de website gekocht

Ik kwam meteen op mijn gezochte artikel, er stond genoeg informatie op zodat ik eenvoudig mijn keuze kon maken.

Het gevoel voor humor dan Cool Blue heeft maakt een extra meerwaarde voor de Service! Het product werd ook zeer mooi op tijd geleverd!

Jullie doen dit fantastisch! Ik was altijd een trouwe klant bij lol maar aan jullie hebben ze een sterke concurrent!

Puk 02-01-2016 Via de website gekocht

overzichtelijk

Super!

Zo goed als alles te koop!

Super vriendelijk en snel!

Nick 02-01-2016 Via de website gekocht

De informatie op de website was heel duidelijk. Het bestelproces verliep prima. De levering was helemaal super, ontzettend snel.

De levertijd is goed nagekomen. Nog geen ervaring met retourzending, maar de informatie hierover bij de bestelling was alvast hoopgevend.

Het product dat ik zocht was snel gevonden. Ook heb ik gelijksoortige producten goed kunnen vergelijken.

Er was helemaal niets om ontevreden over te zijn, of andersom gezegd, alles was volledig naar wens.

Ted 02-01-2016 In de winkel gekocht
Eindhoven

Het bestelproces verloopt lekker snel en goed. Website is snel te browsen en zonder al te veel problemen.

Echt heel belangrijk, ze vervangen gratis een product dat ik vorig jaar heb gekocht. Ook hebben ze een goede service met een beetje humor er bij, ook niet onbelangrijk vindt ik.

Het assortiment is groot geniet boor de meeste consumenten, maar veel proffesionelere producten missen ze, helaas.

Hein 02-01-2016 Via de website gekocht

Een duidelijke site waarmee je d.m.v. filters een goede keuze kunt maken tussen de verschillende producten.

Na betaling verloopt alles heel duidelijk en overzichtelijk.

Tot nu toe nog nooit mis gepakt op deze site.

Van begin tot eind een fijne winkel om je aankopen te doen.

gerald van Grootheest 02-01-2016 Via de website gekocht

gewoon niet nadenken maar doorklikken, intuitief

meteen mail over order en verzending

zat spul!

Geen 10 omdat de blauwe doos volgens mijn dochter (10) niet milieuvriendelijk is. We hebben hem met oud en nieuw verbrand en er kwam steeds een blauwgroene vlam vanaf. Ik moest wel lachen om de teksten op de doos

post-nl was rijkelijk laat met bezorgen. (19:00)

Stephanie 02-01-2016 Via de website gekocht

Het proces van kopen was duidelijk en makkelijk te volgen

Het artikel was zoals aan gegeven de volgende werkdag in huis!

Een redelijk keuze

Handig overzicht van vergelijkbare producten, dit maakt kiezen makkelijker

Rita Desloover 02-01-2016 Via de website gekocht

Heel gemakkelijk

Zeer snelle service

Groot assotiment

Met de volle 10

Danny 02-01-2016 Via de website gekocht

Voor mij hoeven al die 'suwinkels' als pannenstore.nl en wasdrogerstore.nl niet zo. Daarbij is het soms niet zo overzichtelijk, maar dat zal wel door het gigantische aanbod komen.

Duidelijke mails, snel bezorgd, vriendelijke bezorgers

Veel dus

Pieter 02-01-2016 Via de website gekocht

Zeer handig om online te winkelen, zeker als het zo snel bezorgd wordt!

Perfecte service. Voldoet het product niet aan de wensen, dan kan je het zo weer terugzenden.

Heel uitgebreid assortiment op gebied van elektronica.

Zeer mooie winkel. Blinkt uit in z'n service!

Online winkelen met een glimlach!

Wim 02-01-2016 Via de website gekocht

De website is duidelijk, overzichtelijk en met mogelijkheid om door te klikken en te vergelijken tussen producten

Ik heb een vraag gesteld rond een thermostaat en kreeg vlug een antwoord.

Tja, heel uitgebreid met verschillende prijsklassen

Alles werkt, ook de belofte van vlugge levering komen jullie na. Bedankt

Jean Grieten 02-01-2016 Via de website gekocht

aangename site zeer gebruiksvriendelijk

uitstekende service, goede aanduiding van stock

heel groot assortiment met goede aanduiding van aangepaste accessoires voor elk artikel

absoluut zeer tevreden met mijn bestelling en de levering

Camera shop van coolblue 02-01-2016 Via de website gekocht

Je wordt goed voorgelicht als je vragen hebt, en perfect begeleidt.

Goede raadgeving n begeleiding

Hebben alles

Gewoon erg goed.

Geen agressieve reclame.

Frans 02-01-2016 Via de website gekocht

Simpel en goed vindbaar

Al minstens 10 x goede ervaring op gedaan

Jellie 02-01-2016 Via de website gekocht

Gewoon via internet met goede beschrijving

Belden toen ze het kwamen bezorgen en ze niemand zagen

Bruno 01-01-2016 Via de website gekocht

goed overzicht

prima service

voldoet aan de verwachtingen

Theo D 01-01-2016 Via de website gekocht

Het is heel makkelijk om te bestellen ,site is overzichtelijk.

Prima service ,na je bestelling ontvang je direct een mailtje met bevestiging van wat je bestelt hebt en mee met een vervolging van je artikelen . PRIMA !

Ontzettend veel , maar niet alles kun je er bestellen, maar als je iets nodig hebt kijk dan eerst bij Cool Blue .

Alles tot op de puntjes verzorgt , je hoeft je na de bestelling geen zorgen meer te maken, en daar help
"Post nl" ook nog een steentje bij.

Als ik zelf iets nodig heb kijk ik eerst naar twee webwinkels COOL BLUE en BOL.COM maar meestal word het COOL BLUE .

Meeuws D 01-01-2016 Via de website gekocht

De klantenservice is de beste die ik ken!!!! Nooit problemen, altijd even vriendelijk en supersnel geleverd, ik hoop dat ze nooit veranderen

Heel makkelijk te bereiken en altijd even vriendelijk

Tja gewoon grote keuze en goede prijzen

Ik doe daar altijd de beste kopen. Tegen de service kan geen enkel andere winkel op,

Coolblue gaat net dat beetje verder voor zijn klanten en klantvriendelijkheid is raar geworden in deze tijd maar zij zijn werkelijk geweldig!

Christel 01-01-2016 Via de website gekocht

makkelijk overzichtelijk

prima levering

keuze genoeg voor ieders beurs

online besteld en thuis geleverd

gewoon heel handig

Kevin 01-01-2016 Via de website gekocht

De site is heel duidelijk en het is niet moeilijk iets ge kopen of te zoeken

De levering is zelfs een dag vroeger gebeurd dan gepland was.

Een geweldige winkel, super service en allemaal kleine details zoals de wachtfilmpjes die alles net iets gezelliger en specialer maken.

Lennon Puype 01-01-2016 Via de website gekocht

Het is zeer gemakkelijk om te bestellen via jullie site omdat je het zeer overduidelijk is

Je kan 24/24 iemand bereiken wat het zeer makkelijk maakt voor problemen maar wat ik ook geweldig vindt is dat je binnen de 24 uur uw bestelling hebt binnen gekregen zonder verzendingskosten en 14 dagen retour

Coolblue biedt verschillende leuke en nuttige producten aan en heeft een zeer uitgebreid assortiment

Het is een uitgebreide winkel met mooie prijzen

Neen