Deze score is berekend op basis van 1693 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

SFL 10-11-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Klantenservice is aardig, geeft uitstekende hulp, en heeft goede kennis over de problemen die je zou kunnen hebben. Ik had altijd het gevoel dat ik erg goed geholpen werd.
Bezorging is altijd snel en op tijd (behalve wanneer PostNL weer eens dom doet).
Nog nooit een product terug hoeven sturen, maar ik ben ervan overtuigd dat dit gemakkelijk zou gaan met hun service.

Peter 10-11-2018 Via de website gekocht

Prettige winkel

Duidelijke website met een breed aanbod en een diep aanbod en kun je het niet vinden? Neem dan contact op met het vriedelijke personeel. Zij helpen je met alle vragen die je hebt. Ook bij eventuele problemen met een product helpt de klanter service je perfect. Bij een bestelling is het fijn dat je voortdurend op de hoogte gehouden wordt over de status.

Joop Senior 10-11-2018 Via de website gekocht

Zeer betrouwbaar bedrijf.

Denk dat ik nu op 20 aankopen zit en op een enkele misser van post.nl na ( te laat bezorgd ) ging dat iedere keer prima. Ik betaal de laatste tijd mijn aankopen met mijn Credit Card en dat werkt echt heel fijn en vooral snel. Een echte aanrader.

Sigrid 09-11-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd en geweldige service

Ik heb donderdagavond een wasmachine besteld en vrijdagochtend om 10 uur stond hij er, aangesloten en wel. De oude wasmachine werd meegenomen en de nieuwe dus snel en netjes geplaatst. De bezorgers haalden zelfs de droger die op de oude wasmachine stond, eerst van de wasmachine en zetten die er later weer op.
Ben heel tevreden met deze snelle levering en service en met de nieuwe wasmachine.

Rachael 09-11-2018 Via de website gekocht

SLECHTE SERVICE !

Hele slechte service! Heb mijn laptop hier gekocht, hier is in nog geen 6 maanden 3 keer iets mee aan de hand geweest, we hebben de laptop daarom 2 keer opgestuurd naar Coolblue met uiteindelijk de vraag of wij ons geld retour kunnen krijgen, aangezien de laptop zo slecht functioneert en steeds weer uitvalt. Vervolgens zeggen zij dat de laptop eerst 3 keer defect moet worden verklaard en opgestuurd moet worden voor zij überhaupt gaan nadenken over een zogenaamde 'andere oplossing'. Hun motto is dan ook '3 keer is scheepsrecht'. Leuke uitspraak, alleen totaal niet van toepassing in dit geval! Gewoon waardeloos.

Officiele reactie van Coolblue 16-11-2018

Beste Rachael,

Dank je wel voor je feedback. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat in zo'n korte duur de laptop al voor meerdere reparaties bij ons is geweest. Wij begrijpen dat je dit niet verwacht.

Graag ontvangen wij het retournummer op geenglimlach@coolblue.nl met een korte uitleg. Wij willen graag kijken of we toch nog iets voor je kunnen doen.

Guida 09-11-2018 Via de website gekocht

Top service! Top assortiment!

Of je nou op zoek bent naar een laptop of een activity tracker, het is altijd de moeite waard om dan eerst bij Coolblue te kijken. Ik vind de website zeer gebruiksvriendelijk, de prijs- kwaliteitsverhouding is top en je bestelling wordt super snel geleverd!

Karl Moeremans 09-11-2018 Via de website gekocht

Aankoop via de webshop: zeer snelle en correcte aflevering

Kennen Coolblue al langer dan vandaag en zijn tot op heden zéér tevreden over de leveringen. Daarom hebben wij onze nieuwe aankoop ook bij hen geplaatst. Niet te geloven dat de levering zo snel uitgevoerd werd. Een aanrader op gebied van keuze producten en snelheid levering. Wij zijn een tevreden klant

Hans de Koning 09-11-2018 Via de website gekocht

SOEPEL ! KEURIG VERZORGD VAN BESTELLING TOT AFLEVERING

Zeer betrouwbaar , altijd op tijd en netjes bezorgd.. Goede prijs ! De website werkt heel prettig en snel , is zeer gebruiksvriendelijk.

Zeer goede keuze voor weinig geld. 09-11-2018 Via de website gekocht

Beter kan het bijna niet!

Wat mij vooral aanspreekt is het grote aanbod van Coolblue. Een goede opsomming van de kenmerken en waar mogelijk, een handleiding van de producten maakt het kiezen veel gemakkelijker. Eveneens handig is het aanbieden van accessoires die al direct 100% compatibel zijn en waaraan je soms nog niet aan gedacht had dat je ze nadien nog nodig zou hebben.
De service is uitstekend, net zoals het bestel- en leveringsproces. Ik heb nog nooit problemen gehad.

A. De Vries 09-11-2018 Via de website gekocht

Grweldige service die verder gaat dan je voordeur!

Overzichtelijke site, duidelijke informatie, supersnelle levering, goeie klantenservice, goeie prijs/kwaliteitsverhouding. Ze doen gewoon wat ze beloven ....service met een glimlach!

Fantastische winkel 09-11-2018 Via de website gekocht

Perfecte Service

Had een probleem met mijn aankoop een Samsung LC49HG90 monitor. Er zat een kras op het scherm.
Het scherm werd opgehaald en de volgende dag had ik al weer een nieuwe waar ik nu heel veel plezier aan beleef. Dus eigenlijk geen dag zonder gezeten dank zij Cool Bleu.

Peter 09-11-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Ouderwetse service op een moderne manier

Winkelen bij Coolblue, hoe groot de winkel ook is, geeft je het idee dat je klant bent in de zin van klant=koning. Je wordt welkom geheten en geholpen door opgewekte en vriendelijke mensen.
Wat een verschil met zaken als Media Markt, niet te vergelijken.

Toppie 08-11-2018 Via de website gekocht

Kan haast niet beter

Had op korte termijn een snel extern opslagmedium nodig. Internet leidde mij snel naar Coolblue met een goed advies en uitstekende prijs. Dezelfde dag af te halen in de Coolblue store. Helemaal top.

J.P. 08-11-2018 Via de website gekocht

Coolblue maakt verwachtingen waar

Coolblue goede service en snelle accurate levering, waardoor ik iedere keer als ik iets nodig heb eerst kijk of het bij Coolblue te verkrijgen is.

Jos Verheijen 08-11-2018 Via de website gekocht

Alles facetten goed doordacht; voorbeeld voor anderen!

Of je nou info op de site zoekt, of naar de winkel gaat, alles klopt. Er wordt notitie van je genomen,
en als er iets niet klopt wordt er onmiddellijk actie genomen; mijns inziens krijgt een klant nauwelijks de kans ontevreden te zijn. Soms is een product elders goedkoper, maar dan mis je het bovenstaande!

Carry 08-11-2018 Via de website gekocht

Op-en-top klantgerichtheid

Goede prijs-kwaliteit verhouding van de producten, makkelijk te gebruiken site met duidelijke informatie per product, snelle levering door vriendelijke mensen, netjes verpakte goederen.

Luc verlinde 08-11-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering door vriendelijk personeel.

Op zondagnamiddag besteld en om 08.05 geleverd en gemonteerd door vriendelijke mensen op een maandagochtend, daar word men blij van.

homan 08-11-2018 In de winkel gekocht
rotterdam

Geweldig service

Ik heb de nieuwe samsung note 9 voor een mand kunnen testen en gebruiken. ik heb de mobiel zonder probleem terug kunnen sturen.

Linda 08-11-2018 Via de website gekocht

Snel geregeld!

Vrijdag 's avonds om 21 uur besteld en op zaterdag om 12 uur 's middags stond hij al te draaien. We werden op tijd ingelicht door de bezorgers wanneer ze er aan kwamen (uur vroeger dan gepland). Die hebben het apparaat neergezet en het oude meegenomen.
Wat een beetje jammer was dat ons niet verteld was dat de afvoerslang iets smaller was dan de afvoer. Dat leverde echt een smerige afvoerlucht op. Gelukkig konden we dat zelf in orde maken, maar had wel even vermeld moeten worden.

Jeannette 07-11-2018 Via de website gekocht

Super goede service

Ik woon 4 hoog en de mannen hebben de machine keurig netjes naar boven gedragen. Ze waren super beleefd. Ze hadden binnen 10 minuten alles geïnstalleerd en hebben de oude machine mee terug gekomen. Mijn complimenten over jullie personeel en service. Super tevreden!

Ikke 07-11-2018 Via de website gekocht

Aflevering race tegen de klok

Koelkast uitstekend
Aflever service zeer matig. Alles moest razendsnel kennelijk. Waterpas zetten was te veel werk. Meenemen verpakkings materiaal deden ze niet want anders hadden ze een container achterin nodig

C vonk 07-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, scherpe prijs

Niet alleen bood Coolblue het product aan voor de laagste prijs, de levering was ook het snelste! Zondagavond besteld en ‘s middags lag het pakket klaar op het ophaalpunt.

Rianne 07-11-2018 Via de website gekocht

Waardeloze service bij Coolblue!

Ik ontving een heel ander product dan ik had besteld. Maar dat was geen probleem alsdus de meneer van de Klantenservice: ik moest het niet bestelde product inleveren bij een PostNL punt, het juiste product opnieuw bestellen en nogmaals betalen en zodra zij mijn retourzending hadden verwerkt, kreeg ik het geld terug. Niet bepaald klantvriendelijk wat mij als consument wordt gevraagd bij een door hen gemaakte fout.

Beste Rianne,
Dank je wel voor jouw feedback. Vervelend om te lezen dat je iets anders hebt ontvangen dan besteld. Helaas is het intern misgegaan. Zonder jouw medewerking kunnen wij dit inderdaad niet oplossen. Gelukkig is het alsnog voor je opgelost.
Intern werken wij hard aan verbetering.
Ons excuus voor het ongemak.

Jans 07-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Op de afgesproken tijd geleverd en vriendelijke en keurige medewerkers. Nieuwe koelkast geplaatst en aangesloten, oude meegenomen. Perfect!

G de Jongh 07-11-2018 Via de website gekocht

Fijne service

De ene avond besteld en volgende ochtend om 9 uur al in de winkel. Goede communicatie over de bestelde producten Het personeel loopt zelfs mee naar de auto met het gekochte product.

JJ 07-11-2018 Via de website gekocht

helemaal prima

Snelle service, makkelijk koopproces, erg duidelijk. Topservice! Ik heb er vaker gekocht, en blijf er vaker kopen 100%

J 07-11-2018 Via de website gekocht

Top service kan niet beter

Super snel en super vriendelijk, alles wordt nog even uitgelegd en dan staat ineens je nieuwe droger/wasmachine of wat je dan ook besteld hebt

Antonio 06-11-2018 Via de website gekocht

Eerste klas service

Geweldig winkel vrijdag middag besteld en keurig afgeleverd zaterdag morgen, keurig en vakkundig jongens van de transport, zo doorgaan.

Henk Wolfs 06-11-2018 Via de website gekocht

Service van de bovenste plank

Makkelijk te bereiken website waar voldoende informatie op staat.
Levering bij een winkeladres is zeer fijn voor de kleinere artikelen.
De follow-up dmv track en trace werkt prima.
Kortom een prima webshop.

Michael 06-11-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Goede winkel, goed personeel en superservice en nazorg

Ik bestelde al vaker naar tevredenheid bij Coolblue (altijd online), maar afgelopen week wilde mijn oudere moedertje ook eens iets bestellen bij Coolblue. Ze is nogal van de oude stempel dus ze wilde graag naar een Coolblue servicepunt (Den Haag).

Ze wilde graag een wasmachine, dus is ze naar de Winkel in Den Haag gegaan en daar heeft ze de machine gekocht en kreeg tijdens het wachten een aantal koppen koffie. Ze voelde zich echt welkom als klant en de service is dan ook heel erg goed van de winkel zelf tot aan de heren die de machine kwamen brengen nemen ook de tijd om e.a. uit te leggen, kortom waar Coolblue zich echt in onderscheid is toch wel het servicelevel.

Ook na je aankoop ben je nog steeds klant en willen ze je altijd helpen met je nieuwe aankoop en dit is zeer prettig, omdat je zo ook in ieder geval het gevoel krijgt dat je als klant gewaardeerd wordt. Het personeel heeft dan ook duidelijk verstand van zaken en van koop tot levering verliep vlekkeloos.

mtw 06-11-2018 Via de website gekocht

Snel en prima

Altijd een snelle en correcte levering voor een goede prijs. Goede info op de site. Ik bestel hier van alles.

J van Loon 06-11-2018 Via de website gekocht

Goede webwinkel

Komt betrouwbaar over wel zo prettig,
als je een product nodig hebt en wil aanschaffen. Heb al meerdere bestellingen geplaatst tot heden zeer tevreden.

jayne 06-11-2018 Via de website gekocht

Super service

Ik kan Cool Blue aanbevelen! Heb inmiddels 2 keer besteld bij ze en allebei de keren is alles heel goed en netjes verlopen en ik ben heel blij met mijn gekochte apparaten. Bezorgers waren ook super aardig, beleeft en vriendelijk. Netjes gedaan Cool Blue.

Puike bediening 06-11-2018 In de winkel gekocht
Lochristi

Puike service met heel goede kennis van zaken...

Gezellig, modern en kreatief personeel is steeds goedlachs werkt met kennis van zaken niets is te veel je bent er echt “thuis”
Lantvriendelijk en zeer goede ligging !

Lombrrz 06-11-2018 Via de website gekocht

Halve levering, rest nog niet ontvangen.

Chauffeur heeft maar een deeltje geleverd. Rest was volgens hem te lastig om te lossen? Vrachtwagen zat nog vol, hij kon er niet bij!
Verkeerd laadschema!

Fabienne 06-11-2018 Via de website gekocht

Top

Dankzij een vriendin bij coolblue beginnen kopen. Vriendelijke mensen die komen leveren. Heel behulpzaam.
Snelle levering.

Èèn woord TOP

Arend 05-11-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Slechte ervaring met reparatie van Dyson stofzuiger

Steelstofzuiger van mijn 85 jarige moeder nog op haar zelf wonende is kapot ,gekocht bij coolbleu dus gebracht bij filiaal in Babylon in den haag . Zeer vriendelijk geholpen door aardige jongeman na dik 4 weken heb ik gebeld hoe het met de reparatie stond een mevr. Vertelde mij aan de telefoon dat de reparatiekosten 120,00 EUR zou zijn daarop gezegd dat het oke was kon nog 2 weken duren maar de stofzuiger zou gemaakt worden nu zijn we dus meer dan 6 weken verder en vandaag te horen gekregen dat eerst de 120,00 EUR reparatiekosten betaald moeten worden / zijn om de stofzuiger gerepareerd te krijgen dit is mij echter niet verteld en er ook geen betaalverzoek naar mij gemaild na eerste telefoongesprek vanmorgen heeft de medewerkster Sophie de telefoon aan mn oor opgehangen omdat zij vond dat ik onaardig tegen haar was en zij er niets aan kon doen ondeskundig en niet geschikt voor haar werk , tenslotte opnieuw gebeld met andere afdeling en gevraagd of de stofzuiger terug kan komen dan maar niet gerepareerd ,de mevr. Vertelde dat dat kan maar tegen betaling van onderzoekkosten ik heb haar gezegd dat dat dan maar moet maar verder niet meer van de (service) en diensten van coolbleu gebruik wil maken helaas wat een belabberde en slechte ervaring met deze zelfingenomen firma die het personeel traint dat de klant niet belangrijk is maar alleen coolbleu ( lees) zijzelf. Nee zou deze winkel zeker niet meer aanbevelen

Beste Arend,
Dank je wel voor jouw feedback. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat de reparatie van de stofzuiger zo moeizaam verloopt. Dit is natuurlijk niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor willen wij ons excuus aanbieden.
Wij zouden graag voor jouw en jouw moeder willen kijken of we dit toch nog met een glimlach kunnen op lossen.
Graag ontvangen wij jouw order/retournummer en korte uitleg op geenglimlach@coolblue.nl.
Wij kijken uit naar jouw reactie.

MyPlaceYourPlace 05-11-2018 Via de website gekocht

Top, precies zoals in de reclame word gezegd

Wasmachine voor bepaalde tijd besteld, volgende dag in huis. De twee uitermate nette chauffeurs hebben de machine op 1e verdieping gezet en waterpas geplaatst, de oude afgevoerd.

Daarom Coolblue dikke pluim, maar ook zeer zeker voor de twee chauffeurs (depot Hoogkerk).

Hugo A 05-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levertijd, correcte prijs

Duidelijke site, beloftes worden gehouden, 30 dagen bedenktijd, wel jammer dat logische accesoires niet mee aangeboden worden (wel een aantal onlogische)

Joost 05-11-2018 Via de website gekocht

Super webshop

Coolblue is een zeer uitgebreide webshop met echt fysieke winkels waar men bijna in alle gevallen zeker zijn gading zal vinden. Er is voldoende uitleg over de producten en er worden zeer scherpe prijzen gehanteerd. Betalen kan je op allerlei manieren en aangekochte goederen worden de volgende dag geleverd in een deftige en stevige verpakking.

Henk 05-11-2018 Via de website gekocht

Garantie zonder problemen

Mijn printer was er na 17 maanden mee gestopt. Ik had 2 jaar garantie en met één telefoontje was het geregeld om hem terug te sturen. Onvangst bevestiging van Coolbleu via de mail ontvangen. Daarna heel duidelijk, en op tijd, in hun communicatie en ze doen wat ze beloven. Na drie weken in reparatie en nog geen vooruitzicht over reparatie kreeg ik aankoopbedrag retour om een nieuwe printer te bestellen. Super goed en zeer vriendelijk geregeld.

rosjans 05-11-2018 Via de website gekocht

Correct en snel

zoals bekend snel en goed service. Ze doen wat ze beloven en dat zien je terug in de doos die thuis aankomt

Hans 05-11-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf

Coolblue is een bedrijf dat weet wat klantvriendelijkheid is,snelle service en ze doen precies wat ze beloven.
Er zijn veel bedrijven die hier iets van kunnen leren.

Elwin Geerse 05-11-2018 Via de website gekocht

Levering gemist?

Vandaag zou onze vriezer worden geleverd. Via de track en trace zag ik dat ze zelfs een uur eerder zouden komen. Ik was heel die tijd thuis en vond het al raar dat ze er nog niet waren. Vervolgens kreeg ik een mail dat ze ons gemist hadden? Ook geen sms of telefoontje ontvangen dat ze er aan kwamen, en we waren dus die hele tijd thuis. Hoe is dit mogelijk?

Beste Elwin,
Dank je wel voor jouw feedback. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat onze bezorgers jouw gemist hebben. Dit is natuurlijk niet wat je van Coolblue mag verwachten. Graag zoeken wij dit alsnog voor je uit.
Wij ontvangen graag jouw ordernummer en een korte uitleg op geenglimlach@coolblue.nl
Wij kijken uit naar jouw reactie.

Dirk 05-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige site

De bestelling werd snel geleverd, de prijs / kwaliteit is uitstekend en goede informatie over het product

Wil 05-11-2018 Via de website gekocht

Gemakkelijk mooie Radioplatenspeler gekocht.

Goed geïnformeerd op de website over het apparaat en de werking en afmetingen en netjes op tijd bezorgt!

Simon de Roode 05-11-2018 Via de website gekocht

Goede service en vlotte levering.

Goede service en groot assortiment producten. En dat alle voor een redelijke prijs. Ik kan deze leverancier van harte aanbevelen.

leonard 05-11-2018 Via de website gekocht

klachten niet klantvriendelijk afgehandeld

Pakket werd niet bezorg op afgesproken dag gebeld, zou de dag erop bezorgd worden. Niet gebeurd. De dag erop kreeg ik bericht dat pakje bezorgd was, maar NIET bij ons. Veel zelf moeten bellen regelen. Cool Blue zou terug bellen, maar helaas. Na twee dagen bleek door eerlijkheid van een vrouw die met Cool blue belde dat een pakje verkeerd was bezorgd. Er was geen handtekening gezet en als zij niet had gebeld dan hadden we waarschijnlijk nog lang moeten wachten. Cool blue wilde ook geen andere opsturen, moest eerst worden uitgezocht.
Daarbij vroeg Cool blue de eerlijke beller nog of zij het niet even kon bij ons kon afgeven!
Wij hebben het pakketje daar maar opgehaald. Dus als het verkeerd wordt bezorgd heb je weinig aan de klantenservice van Cool blue. Bij ons geen vriendelijke glimlach

Beste Leonard,

Dank je wel voor jouw review. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat het met de levering van jouw bestelling niet geheel naar wens is verlopen. Dit is niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor willen wij ons excuus aanbieden.

Op moment dat er een pakket niet geleverd is en de track&trace zegt van wel, dan dienen we dit natuurlijk wel even uit te zoeken.

Gelukkig heb je het pakket alsnog in ontvangst kunnen nemen.

Anoniem 04-11-2018 Via de website gekocht

Product dat ik bestelde werd geleverd zoals het hoort. Netjes is de doos en op tijd geleverd ookal was er in België een feestdag

Yvette 04-11-2018 Via de website gekocht

Gewoon een lekker bedrijf!

Fijn bedrijf, overzichtelijke site, top service en snelle levering. Ze maken waar wat ze beloven.
Wanneer je iets voor 23.59 uur bestelt heb je het de volgende dag in huis. Via de track and trace weet je ook precies wanneer de order bezorgd wordt. Coolblue heeft ook vaak interessante aanbiedingen.