Thibault 08-08-2022

Goede retour service, er wordt nooit moeilijk gedaan en je wordt steeds persoonlijk geholpen

Luc 08-08-2022

Prima goede service en levering is prima verlopen zo als dat hoort ik ga zeker nog eens bestellen via deze weg

O.Kaya 08-08-2022

Zeer snelle reactie, zowel op de website als op mail. Bovendien zeer snel levering!, Genoeg keuze op de website. Zeer handig dat je producten kunt vergelijken zo twijfel je niet tussen 2 producten. Bovendien was mijn IMac zeer goed verpakt, ik was er zelf van verast. Fijn om te zien dat er nog goede kwalitatieve winkels bestaan.

Bedankt Coolblue Team!

Emile 08-08-2022

ik had onlangs een pakketje gekocht bij coolblue.,het pakketje was perfect aangekomen goed ingepakt en verzorgd. ik had het pakketje bestelt in de avond en het was er de volgende ochtend al. Ze gebruiken ook bpost als bezorgers. Voor mij is bpost de beste altijd op tijd en vroeg perfect dus.

Kasper 08-08-2022

Nog niet vaak voor verrassingen komen te staan met Coolblue. Zeer consequent in orde. Vast adresje voor alle huishoudtoestellen en consumentenelektronica. Als je echt je best doet, vind je vast nog goedkopere verkopers voor spullen maar veel zal het nooit schelen, en de dienstverlening is dan meestal ook een groot vraagteken.

Nieke 08-08-2022

Goeie webshop met duidelijke info, uitgebreid assortiment.

Correcte levering, vriendelijk personeel

Ludovic 08-08-2022

Makkelijke website, snel en goed producten kunnen vinden en vergelijken. Snelle levering

Wouters 08-08-2022

Ik vind het heel handig dat mijn aankopen snel in huis zijn. De vergelijktool op de site vind ik echt super en helpt bij het beslissen van lijn aankopen.

Hugo Verwerft 07-08-2022

Betere service mogelijkheid dan op vorige lokatie, ruimer, meer aanspreekpunten, betere demo.
Parkeren mogelijk.
Groot verschil met destijds (lang geleden) de winkel nabij de ingang van de Waaslandtunnel ...

Martine 07-08-2022

bestellen tegen een goede prijs en leveren waar en wanneer je wil!
Zo simpel!

Luca 07-08-2022

Vriendelijk ontvangen. Snelle en nette service dankzij ticket systeem. Gemakkelijk betaald met ecocheques. Duidelijke uitleg over retour en garantie

Didi 07-08-2022

Er waren problemen met het registreren van de voucher op de website waardoor mijn bestelling de eerste dagen er niet door kwam. Na telefonisch contact is dit helemaal verholpen. De lijn was bij het eerste contact heel slecht. Uiteindelijk werd de lijn zelfs verbroken. De telefoniste heeft op eigen intiatief teruggebeld om mij toch verder te kunnen helpen. Goede telefonische dienstverlening dus.

Katty 06-08-2022

Het is de tweede keer dat we problemen hebben met een levering en nooit iets zien. Telkens moeten annuleren terug bestellen en dan zelf moeten gaan halen. Denk niet dat dit de bedoeling is.

Bianca 06-08-2022

Geweldige service bij retouren, geen gedoe, geen problemen. En altijd een product gevonden naar tevredenheid.

Paul 06-08-2022

Het product werkt prima, zoals wij verwacht hadden. Ook de levering was zoals afgesproken.

Kris 06-08-2022

Het product dat ik had besteld bleek nadien toch niet op voorraad te zijn. Helpdesk gebeld, kreeg een ander product en het resterende bedrag wordt teruggestort. Levering dik in orde.

Soef 06-08-2022

Snelste levering dat ik ooit heb gezien. En mijn pakje was zeer goed ingepakt.

StefdeLeuven 05-08-2022

+ Makkelijk vergelijken voor je bestelt.
+ Snelle en eenvoudige verzending, makkelijke retour als het niet goed zit.
+ Betrouwbare levering (geen dubieuze koerierdiensten)

- Minder competitief in prijs dan vroeger maar gecompenseerd door het makkelijk terugzenden OOK voor een zakelijk account.

StefdeLeuven 05-08-2022

+ Makkelijk vergelijken voor je bestelt.
+ Snelle en eenvoudige verzending, makkelijke retour als het niet goed zit.
+ Instructies van de leverdienst meegekregen, ook voor tweedekansartikels.

- TV Tweedekans artikel minder degelijk verpakt (protective sheet stak los in de doos) Voet gleed rond in de doos (al bij al geen ongelukken)

Dirk Swinnen 05-08-2022

Het besteld product was mee de dag nadien geleverd.Wat super snel is, je krijg nadien een mail
met hoe je jou product kan installeren.Met duidelijke uitleg, wat heel handig is.

Christine Van Durme 05-08-2022

Handig om te bestellen. Om 17 uur besteld en om 8 uur de volgende dag geleverd.
Perfect in orde.

TAHO 05-08-2022

uitstekend product. Heel goede prijs/kwaliteitsverhouding. Direct, op zondag, geleverd.

Frank 05-08-2022

duidelijke website en heel gemakkelijk om een bestelling te plaatsen, waarna een snelle en vlotte levering volgt van hetgeen werd besteld.

Aurélie 04-08-2022

Toffe en aangename bediening. Alles was correct qua bestelling en was open om mij nog verder te helpen.

Ismail Sabry 04-08-2022

Very great website. High quality. And fast delivery nothing more I could ask for.