Deze score is berekend op basis van 3407 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Esther 09-01-2018 Via de website gekocht

Supersnelle service!

Coolblue bezorgd snel, staat je vriendelijk te woord bij vragen, tot winkel als je snel iets in huis wilt hebben. Zelfs op zondag!

Trea 09-01-2018 Via de website gekocht

ik ben beter gewend van coolbleu

ik ben toch een beetje teleurgesteld, ze hebben hem inderdaad bij mij in de keuken gezet en de stekker in het stopcontact gedaan maar hebben het handvat niet aan de koelkast gemaakt en mij ook niet verteld dat ik hem het eerste uur volop moest zetten en hem daarna terug moest draaien waardoor alles bevroor.

Beste Trea,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven en ons te laten weten dat jij niet tevreden bent met onze dienstverlening. We kunnen ons goed voorstellen dat je niet blij bent met deze situatie. We willen dan ook graag met jou kijken naar een oplossing en hoe we in de toekomst onze dienstverlening kunnen verbeteren. Graag zouden we jouw ordernummer en een korte toelichting ontvangen op geenglimlach@coolblue.nl.

Jurriaan Den Toonder 09-01-2018 Via de website gekocht

Uitmuntende service en snelle levering

Ik ben altijd zeer teverden over Coolblue.
Naast precies genoeg informatie over hun producten, offert hun website genoeg informatie om een goede keuze te kunnen maken.
Heb je toch een verkeerde keuze gemaakt? Geen probleem, hun klantenservice werkt graag met je mee om het op te lossen.

Ik kan coolblue zonder zorgen een cijfer 10 geven.

Richard T. 09-01-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Zo kan het dus ook!

Ik heb een koptelefoon gekocht bij Coolblue in Den Haag. Niet via de web-shop omdat ik even wilde passen en het geluid wilde horen. Wel even via het Internet het apparaat gereserveerd dat ik wilde hebben, dan ga je in ieder geval niet voor niets.

Ik werd ontvangen bij de ingang en werd keurig begeleid naar de afdeling waar ik moest zijn. Kreeg een nummertje omdat iedereen bezig was. En koffie tijdens het wachten. Vervolgens perfect en snel geholpen door een Coolblue’er die wist waar hij over sprak. Een en al service en klantvriendelijkheid, wat een verademing!

De winkel zelf ziet er ook nog eens super goed uit.

Als Coolblue dit niveau handhaaft ga ik nergens anders meer naartoe!

Erika 09-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en een prima prijs

Prima prijs, kon snel geleverd worden. In de avond besteld, volgende dag in huis. Coolblue heeft een overzichtelijke website, bestellen is simpel.
Goed op de hoogte gehouden hoe laat bezorgd​ werd via email en sms. Ook zeer prettig!

Goede service 09-01-2018 Via de website gekocht

Goede service, heldere website, duidelijk en goed beschreven welke stappen er komen. Ook retour is goed beschreven, alles duidelijk dus.

Jan 09-01-2018 Via de website gekocht

Geen gezeur als het product moet worden teruggestuurd. Duidelijke richtlijnen en snelle afhandeling.

Boldy1972 09-01-2018 Via de website gekocht

Service toppers!

Heb al meerdere malen besteld bij Coolbleu, nooit geen spijt van gehad. De service is over de hele lijn top. Medewerkers staan je altijd met respect te woord. Word van elke bestelling perfect op de hoogte gehouden. In 1 woord "tevreden"!

Joep 09-01-2018 Via de website gekocht

Super service, op zondag bezorgd!

Duidelijke site, goede service,snel geleverd..zelfs op zondag. Zou zo weer gebruik van Coolblue maken.

P. Biesma 09-01-2018 Via de website gekocht

Top!

De bestelling was betaalbaar en vlot bezorgd. Tot nu toe heel tevreden. Toen ik mailde dat er een storing bij mijn bank was, vonden ze dat geen probleem om even te wachten op mijn geld.

Saskia 09-01-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede levering

Goede webshop met snelle en product in nette staat geleverd. Ook vind ik het leuk dat tijdens het wachten op je pakket je alvast een email ontvangt als voorproefje wat je van je bestelde product kan verwachten.

Rennie 09-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige marketing, groot assortiment, prima service !

Heerlijke humoristische marketing, super service, levering op zondag, groot assortiment en goede bereikbaarheid. Veilige, vertrouwde en goede site

Harry 09-01-2018 Via de website gekocht

Ruime keus, snelle levering, goede prijs!

Bij Coolblue heb je ruime keus en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Levering is snel, zelfs op zondag. Aan te bevelen webshop.

Jens 09-01-2018 In de winkel gekocht
Lochristi

Zeer competitief en geweldige service!

Coolblue ligt zeer competitief in de markt als je vergelijkt naar andere gelijkaardige websites zoals bol.com en mediamarkt.

Alsook de site is handig en vlot in gebruik en er zijn ook meestal tal van reviews aanwezig wat je bij andere sites niet altijd vindt.

Onlangs heb ik een aankoop gedaan in een fysieke winkel te Lochristi en zo'n welkomstgevoel heb ik nog nooit gekregen. Je wordt begeleid en een gratis koffie aangeboden door een jong en enthousiast team die op de hoogte zijn van de producten. Hierdoor was ik direct gerust mocht er ooit iets mislopen met één van mijn aangeschafte toestellen want dit zag er een heel servicevriendelijke omgeving uit.

Doe zo verder!

Lisette 09-01-2018 Via de website gekocht

Persoonlijke benadering en keurige service

Kreeg nav een telefoontje met de servicedeskmedewerker een persoonlijk kaartje om me succes te wensen met m’n eigen bedrijf

P. van Hest 09-01-2018 Via de website gekocht

Coolblue doet wat ze zeggen en zeggen wat ze doen

Het aangekochte artikel kreeg van mij een hele negatieve review, en ondanks dat is deze toch geplaatst... nog eerlijk Ook!

wilma 09-01-2018 Via de website gekocht

helemaal tevreden

zeer tevreden , besteld , en inderdaad de dag erop netjes binnen , alles prima aangesloten , en zeer vriendelijke chauffeur, en bijrijder , de jongens waren zeer professioneel . en vriendelijk

Maarten van Hemsbergen 09-01-2018 Via de website gekocht

Waardeloze service

Wasmachine verkocht aan mijn schoonouders. Hij was blijkbaar groter dan de het apparaat dat er eerder stond en dat was vooral hun probleem. Het apparaat werd half aangesloten, scheefstaand achtergelaten en werkte dus niet. Waardeloze club dat Coolblue

Beste Maarten,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons van deze feedback te voorzien. We kunnen ons goed voorstellen dat je hier helemaal niet blij van wordt, dat worden wij ook niet. We willen graag voor jou en jouw schoonouders uitzoeken hoe we dit netjes kunnen oplossen voor ze. Zou jij, of je schoonouders, ons een e-mail willen sturen op geenglimlach@coolblue.nl met het ordernummer en een korte toelichting erbij? Dan gaan wij ons best doen om de glimlach terug te toveren.

Jos 09-01-2018 Via de website gekocht

Snel, correct en een top artikel. Verschillende websites boden het artikel aan maar Coolblue had de beste deal.

Geert Steenbeek 09-01-2018 Via de website gekocht

Aflevering gekocht artikel top verzorgd!

Overzichtelijke website , groot assortiment, makkelijk betaal traject en overzicht van bestelde artikelen.

M.R. Hage 09-01-2018 Via de website gekocht

Wederom mooi op tijd geleverd

Ondanks dat ik vaak pas laat bestel, toch altijd keurig op tijd geleverd!
Goede kwaliteit producten.

Mohammad 09-01-2018 Via de website gekocht

goed

heel goed en heel snel bezorgen en goed tijd voor denken en garantie en er zijn veel soorten van producten.

mikmans 09-01-2018 Via de website gekocht

Zo gemakkelijk

Snel en direct Goed overzicht en veel keuze
Heerlijk shoppen op n ontspannen manier
Makkelijk kiezen en bestellen

Rosetteke 09-01-2018 Via de website gekocht

Een voortreffelijke website

Deze winkel is zeker tenvolle aan te bevelen door de overzichtelijke website, de voordelige prijs, gratis en vlugge levering en die zich aan zijn beloftes houd!

CGVeerman 08-01-2018 Via de website gekocht

Helemaal tevreden!

Scherpste prijs, bezorgkeuze, extraatje bij het product en snelle levering! Fijn winkelen bij Coolblue!

Yvonne 08-01-2018 Via de website gekocht

Goede service, bijzonder klantvriendelijk, glimlach .

Ik kom graag bij Coolblue, Goede hulp, altijd vriendelijk en eerlijk. Ik ga altijd met een glimlach weg!

M van Houtum 08-01-2018 Via de website gekocht

we hebben de prima service mogen ervaren

duidelijke site met prima product- omschrijving. We hebben een prima koop voor een interessant leuke prijs.

Wilco 08-01-2018 Via de website gekocht

Dat is snel!

'S avonds besteld, 's morgens om 10 uur aan huis. Waar maak je dat mee. Keurig verpakt. Top geregeld.

Willem Vinke 08-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige Service

Cooblue is voor mij de beste web winkel van Nederland. (er zijn ook veel andere die zeer goede service leveren !)

Dit bedrijf staat voor service en klantvriendelijkheid. Naast hun grote assortiment en vele ander domeinen (websites) bied cooblue zeer royale tijden met de support. De kennis is altijd zeer groot bij de medewerkers en het systeem is geweldig gebouwd zodat de coobluers snel de juiste informatie hebben.

Ik heb zelf geen enkele negatieve opmerking met mijn vele ervaringen die ik heb gehad. Handgeschreven excuses per post tot product advies tot dat je volledig geïnformeerd bent. Het zijn de kleine dingen die veel bedrijven met hun monopoly positie over het hoofd zien.

Voor een groot assortiment, veel kennis, snelle support, service en levering dus naar Coolblue !

Maret 08-01-2018 Via de website gekocht

Hier iets kopen is een feestje!

Wat een verademing deze site: supersnel en zo gemakkelijk. Het is alsof Coolblue met je meeleeft als je daar iets besteld. Zelf de track and trace verbindt gelijk door met de site van de bezorger. Niks code intikken. Grappig: ze laten een hilarisch filmpje zien over hoe ze daar allemaal in actie komen om jouw pakketje in orde te maken voor verzending. Verrassend: in afwachting van mijn pakketje kreeg ik alvast tips over het gebruik van de schroefboormachine. Een feestje vanaf de eerste click tot en met het hergebruik van de verpakking.

Tiny 08-01-2018 Via de website gekocht

Mevr

Veel keuze, voor ieder budget. Hier vind je wel wat je zoekt. Snelle en goed geïnformeerde bezorging.

Kristel M. 08-01-2018 Via de website gekocht

Prima klantendienst (voor én na !!!) en snelle levering!

Bij de zoektocht naar een nieuwe smartphone heb ik hulp gevraagd aan Coolblue. De medewerkers hebben me online allemaal uitstekend geholpen met al mijn vragen en opmerkingen.
Ik bestelde de smartphone op vrijdag namiddag en op zaterdag voormiddag stond de postbode al aan de deur met mijn nieuwe aankoop.

Ik heb de klantendienst al eerder gecontracteerd voor de aankoop van andere (elektronische) apparaten en telkens krijg ik dezelfde uitstekende en snelle behandeling door de klantendienst.
Ook indien er een probleem is, of je een vraag hebt na aankoop word je snel en vriendelijk geholpen.

Ron v Dooren 08-01-2018 Via de website gekocht

Prettig en vakundig geholpen

Makkelijk en een goed overzicht.
Ruime keuze, en toch het gevoel hebben dat, je door het bos de bomen ziet.
“Ze zeggen wat ze doen, en doen wat ze zeggen “
Kortom, we zijn erg blij met coolblue

Gilbert 08-01-2018 Via de website gekocht

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan ??

Makkelijk vinden wat je zoekt, simpel vergelijken van artikelen, duidelijke omschrijving, goed geprijsd..en dat allemaal lekker vanaf de bank thuis, echt ideaal met dit weer dus ☺

Snetselaar 08-01-2018 Via de website gekocht

slechte bezorging

De winkel werkt goed. maar, er wordt beloofd voor 23:99 besteld volgende dag in huis. Nu 4 dagen verder en nog niks ontvangen.

Beste klant,

Wat ontzettend vervelend om te lezen dat wij onze belofte aan jou niet hebben waargemaakt. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om dit aan ons te laten weten. We willen dit natuurlijk graag met jou oplossen, dit is immers niet de service die je kan en mag verwachten van ons. Hiervoor onze oprechte excuses. Zou je ons een e-mail willen sturen naar geenglimlach@coolblue.nl met daarin jouw ordernummer en een korte toelichting? Dan kijken we direct hoe we dit op kunnen lossen.

Marijke 08-01-2018 Via de website gekocht

Coolblue komt beloftes na!

Bij Coolblue genoeg keus in goede kwaliteit telefoon hoesjes voor de Iphone X. Online besteld en werd met mail op hoogte gehouden wanneer ik het kon verwachten. Dus service en ook belangrijk, snelle levering. Top!

Jos Pierik 08-01-2018 Via de website gekocht

Snel en duidelijk advies en de bestelling exact op tijd

Heb om advies gevraagd en kreeg dit binnen 24 uur. Aanvullende vraag gaf een reactie binnen een uur. Aangegeven bezorgtijd was perfect.

Stefan 08-01-2018 Via de website gekocht

Niet goed, geld terug kennen ze niet.

100 euro betaald voor een telefoon die bij aankomst al niet goed functioneerde. Door normaal gebruik zaten er een paar krasjes op de telefoon, door die krasjes moet er 25 euro bijbetaald worden om in te wisselen voor een goed werkend exemplaar. Ik had meer verwacht van Coolblue.

Beste Stefan,

Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met ons. Indien een product binnen de 30 dagen Tevredenheidsgarantie wordt omgeruild, dient deze wel in goede staat te zijn. Is dit niet zo, dan ontvang je maximaal 75% van het aankoopbedrag retour. Natuurlijk hebben wij op deze manier nog geen gegevens van jou, we willen dan ook graag met jou kijken hoe we dit op kunnen lossen. Zou je ons jouw ordernummer en een korte toelichting willen mailen op geenglimlach@coolblue.nl? Dan zoeken wij het direct met jou uit.

Groeten,

Ger Mug 08-01-2018 Via de website gekocht

Prima service.

Helaas was mijn gekozen product niet op voorraad, maar ik kon meteen kiezen om te ruilen voor iets gelijkwaardigs of annuleren. Was in no time geregeld na een belletje.

Netty 08-01-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle en correcte levering.

Nieuwe wasmachine gekocht. makkelijk zoeken door mogelijkheid criteria aan te geven.
overzichtelijke site, gemakkelijk betalen, zeer snelle en correcte levering, inclusief aansluiten, dus de machine was direct gebruiksklaar. TOP !!

Bas Dijkstra 08-01-2018 Via de website gekocht

keuken machine

Een ruime overzichtelijke site met volop aanbod alles is duidelijk omschreven. de machine bij geen enkel ander goedkoper aan kunnen aanschaffen. Verzending was bijzonder vlot , er was meer dan voldoende keuze mogelijkheid over de tijd van levering . Alles was bijzonder goed en veilig ingepakt.

Ines Benoy 08-01-2018 Via de website gekocht

Top service en snelle levering

Coolblue geeft steeds een duidelijke en eerlijke productinformatie weer. Dit gecombineerd met reviews/ervaringen van andere kopers geven een duidelijk beeld van elk product. Hun prijzen zijn ook voordeliger.
De klantenservice is ook top en heel flexibel (denk maar aan retours, vraag om extra info, betaalmogelijkheden, ...).
De levering is bij de meeste producten al de dag erna, zelfs levering in het weekend!
Absoluut aan te raden.

MVB 08-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Ruime keuze aan producten van alle merken. Je kan dus gemakkelijk vergelijken en beslissen welk voor jou de beste keuze is. Vóór middernacht besteld is de volgende dag reeds thuis geleverd (of op een andere dag naar keuze, zelfs in het weekend!), en bovendien gratis! Je krijgt 's morgens een tijdvak van een uur waarbinnen geleverd wordt zodat je geen halve of zelfs hele dag nutteloos hoeft zitten wachten.
Het oude toestel wordt zonder morren meegenomen evenals het verpakkingsmateriaal. Je krijgt een duidelijke uitleg over de werking van je toestel bij levering en ze zijn super vriendelijk!!! Ook bij de dienst naverkoop kan je zonder problemen terecht als je achetraf vragen hebt. Gewoon een top service die er met schouders boven uitsteekt in vergelijking met de "concurrentie", waar we koudweg aan de deur werden gezet omdat het bijna sluitingstijd was...
Niet aarzelen dus: Coolblue is echt de beste!

Max 08-01-2018 Via de website gekocht

Klik, klik en sporten maar!!

Om mijn goede voornemens voor 2018 extra kracht bij te zetten heb ik besloten om een crosstrainer aan te schaffen. Dankzij de overzichtelijke informatie en toelichting op de website van Coolblue was het maken van een keuze niet zo moeilijk. Wat ik erg handig vind is dat er meteen een voorstel voor een aantal accessoires getoond wordt. Uiteraard is dat in de hoop dat ik nog meer geld uitgeef, maar de toegevoegde waarde mag ook benoemd worden! Uiteindelijk is mijn keuze gevallen op een model welke door Coolblue is aangeraden, een Coolblues keuze.
Waar ik zeer over te spreken ben is de bezorgservice. Bij het bestellen kies je een afleverdatum en vervolgens krijg je een bericht in je mailbox waar je tot op het uur kunt lezen wanneer ze langskomen. Een kwartier van te voren bellen ze op dat ze bijna in de buurt zijn. Al met al prima informatie-verstrekking over het bezorgen.

Gerrit Paans 08-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige winkel

Gemakkelijk bestelproces,mooie en overzichtelijke website en zeer snelle levering in goede verpakking en een kans op € 500,00 cheque van de HEMA 😄

Myrthe 08-01-2018 Via de website gekocht

Super service!!

Ik vind coollue een superwink. Ze zijn enorm snel, lekker duidelijk, erg veilig en bovendien word je er geweldig geholpen. Heel erg vriendelijke medewerkers. Iets om trots op te zijn!

Francisca Datema 08-01-2018 Via de website gekocht

Zeer beleefde jonge mannen

Ik zag jullie reclame op de televisie en dacht ach waarom niet eens proberen daar.
Ik heb via de website mijn wasmachine uitgekozen en gekocht.
Ik vond het onwijs prettig dat ik constant op de hoogte werd gehouden over wanneer mijn bestelling zou arriveren.
De bezorgers waren uitermate beleefd en zeer duidelijk in de uitleg over wat ze gingen doen.
Mijn complimenten aan hun. Of te wel al met al zeer tevreden.

J Voogd 08-01-2018 Via de website gekocht

Prima alternatief voor bol.com!

Eenvoudig te gebruiken web-site, vlotte procedures, duidelijkheid en betrouwbaarheid! Tevens een vriendelijke organisatie!

Sander 08-01-2018 Via de website gekocht

snelle levering nieuwe koelkast

levering nieuwe koelkast binnen 14 uur. fantastisch. erg serive gerichte medewerkers. goed geoliede machine. er zat een klein deukje in de deur, en kreeg keurig de optie om te wachten op een nieuwe koelkast of deze te accepteren met 10% korting op het aankoopbedrag. erg netjes. heb de korting aangenomen.

ook oude koelkast weer meegenomen. scheelt een hoop gedoe!

Marianne 08-01-2018 Via de website gekocht

Aanschaf laptop

Voor mijn werk was ik op zoek naar een nieuwe laptop. Via de site van Coolblue kon ik makkelijk selecteren voor welke doeleinden ik de laptop ging gebruiken waarnaar er een aantal aanbevelingen werden gedaan. Erg handig want dit scheelde me heel veel zoektijd.
Ook de snelle service vind ik erg prettig. Ik bestelde de laptop in de avond en de volgende dag was deze al in huis.