Deze score is berekend op basis van 1380 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Moniek 22-01-2018 Via de website gekocht

Super geregeld

De website is overzichtelijk en goed toegangkelijk. Je krijgt snel een bevestigingsmail en kan in 1klik je bestelling volgen! Als het pakket er eenmaal is is het uitpakken van de doos een feestje, er staan grapjes op de doos! Erg leuk, ik ben zeer tevreden en doe mijn bestelling met plezier bij cool blue

gerda 22-01-2018 Via de website gekocht

garmin camper navigatie

er staat een goede beschrijving bij zodat je precies weet wat je koopt, prijs/kwaliteit verhouding is prima en een super snelle levering

Wim Slotboom 22-01-2018 Via de website gekocht

Bezorging Top!!

Makkelijk te vinden op internet. Van de producten is een goede informatie beschrijving. Indien er meer behoefte is kan meer "doorklikken" en krijgt men detailinformatie.

JanR 22-01-2018 Via de website gekocht

Perfect bedrijf

Een uitstekend assortiment, gepresenteerd op een hele goede website. Goede info m.b.t. de producten en ook nog goede instructiefilmpjes. Mijn waardering wordt steeds beter naarmate ik meer bij Coolblue koop.

Stefanie 22-01-2018 Via de website gekocht

Snelle service met duidelijke track en trace

Op vrijdagavond een nieuwe wasmachine besteld. Zaterdagmiddag stond de wasmachine aangesloten en was de oude meegenomen. Snelle service. En fijne, betrouwbare track en trace van Dynalogic.

Dotty 22-01-2018 Via de website gekocht

Telkens superservice

Goede site, snelle levering en ik moet altijd lachen om de gekke teksten om de verpakking. Een keer bleek ik meer besteld dan nodig en de retour werd meer dan gladjes afgehandeld.

Coolbluebeoordeling 22-01-2018 Via de website gekocht

Goede service!

Wasmachine 's avonds besteld, de volgende morgen in huis. Per mail en sms keurig op de hoogte gehouden en een belletje van de mannen toen ze er bijna waren. Oude wasmachine meegenomen en nieuwe keurig aangesloten inclusief tips voor gebruik. Heel blij en tevreden!

Maarten 22-01-2018 Via de website gekocht

Leuk bedrijf, uitgebreid aanbod en super service!

Coolblue is een leuk bedrijf, ondanks dat ze al erg groot zijn, blijf je het idee hebben om bij de lokale winkel om de hoek te staan. Dit door hun onspannen manier van communiceren en constante drang om het de klant naar de zin te maken. Regelmatig zelfs te doen glimlachen (zoals met hun wacht therapie bijvoorbeeld).

Het aanbod is zeer uitgebreid en de gegeven informatie meer dan voldoende.
Producten kun je eenvoudig met elkaar vergelijken en de beste kiezen, ook de adviezen van Coolblue zelf zijn erg handig.

Kortom; Coolblue is een echte aanrader voor je online aankopen.

Een geschrokken klant 22-01-2018 Via de website gekocht

Bedreigt door bezorgers, Waardeloze service

Wasmachine gekocht bij Coolblue. Het zou de volgende dag om 15.00 bezorgd worden. De bezorgers kwamen uiteindelijk om 19.00. Ach ja, kan gebeuren. Had leuk geweest als ze even hadden gebeld, maar een kniesoor die erover zeurt.

De oude wasmachine was kapot, vandaar dar we een nieuwe hadden gekocht. De reparateur had de plastic plaat op de bovenkant van de wasmachine eraf geschoven (zat zonder schroeven vast). De wasmachine was makkelijker te tillen zonder die plaat, dus we hadden hem eraf gelaten. De bezorgers wierpen één blik op de oude wasmachine en weigerden hem mee te nemen. "We nemen nooit wasmachines mee als ze kapot zijn." Dat vonden we raar, wij gingen Coolblue bellen, zij gingen de nieuwe wasmachine uit de wagen halen. De telefoniste zei dat de bovenplaat er inderdaad eigenlijk op moest zitten, dus wij schoven hem weer terug op zijn plek, maar" daar trapten de bezorgers niet in." Ze namen hem niet mee.

Boven de oude wasmachine hangt een simpel ikea-kastje met daarin wasmiddel e.d., daaronder zit de kraan. Op de aansluiting van de nieuwe wasmachine bleek een soort blokje te zitten, waardoor de aansluiting niet op de kraan geschroefd kon worden. Mijn man pakte de schroefboor er al bij om het kastje weg te halen, maar de bezorgers hadden daar geen tijd voor, moesten door naar de volgende klanten.

De hele vriendelijke telefoniste van Coolblue zei dat ze de oude wasmachine wel mee moesten nemen en even konden wachten tot het kastje weg was. De bezorgers weigerden en weigerden te wachten tot het kastje weg was, maar wilden wel dat we op hun tablet een handtekening zetten dat ze de oude wasmachine mee hadden genomen en de nieuwe wasmachine hadden aangesloten. Dat weigerden wij. Toen werd het echt akelig.

We werden eerst onaardig en vervolgens ronduit agressief benaderd. Schreeuwen, vingers vlak voor het gezicht, te snel te dichtbij komen, dat soort gedrag. Fijn met drie kleine en inmiddels bange kinderen in huis. We werden voor racist uitgemaakt (hun huidskleur was geen enkele issue, hun gedrag wel). De bezorgers bedreigden ons dat ze nu wisten waar we wonen en we hier problemen mee gingen krijgen. Ik ging de politie bellen, maar toen gingen ze snel weg. Ze hebben nog 38 minuten voor de deur gestaan. Bellend en boos naar boven naar ons huis kijkend. Toen ze het verpakkingsmateriaal van de wasmachine in de wagen gooiden, zagen we dat die verder helemaal leeg was. Mijn man heeft zelf de wasmachine aangesloten en waterpas gezet (het kastje weghalen bleek 3 minuten werk) en de was stond al lang te draaien toen de bezorgers eindelijk weg reden.

De aardige telefoniste van Coolblue vond hun gedrag, waar ze telefonisch getuige van was geweest, ook belachelijk en bood aan 5 dagen later andere bezorgers te sturen om de oude wasmachine op te halen. We hebben geen heel groot huis en het grofvuil kwam 2 dagen later, dus we hebben de wasmachine zelf naar beneden getild en door het grofvuil op laten halen. Dit verhaal posten op coolblue.nl kon niet, want "het is wel heel negatief". Ja positiever kunnen we het echt niet maken. Behalve de aardige telefoniste ook nooit meer iets gehoord van Coolblue. Die bezorgers zijn toch hun visitekaartje en ik was serieus bang van die mannen. Voortaan betaal ik liever meer bij een bedrijf dat niet claimt de wasmachine aan te sluiten. Het is een klusje van niets en ik wil mijn kinderen nooit meer van die enge mannen in huis aan doen.

Beste geschrokken klant,

In eerste instantie lazen wij je verhaal en schaarde wij ons achter de koeriers. Het klopt inderdaad dat de bovenplaat er echt op moet zitten en wij vragen altijd of de oude machine klaar staat om meegenomen te worden. Er kan inderdaad helaas niet op het kastje gewacht worden.

Maar wat wij daarna allemaal lezen, gaat buiten alle perken en daar schrikken wij ook enorm van. Wij kunnen niet inzien op dit moment of dit een externe partner is, maar wij zijn verantwoordelijk voor de partners die wij uitkiezen.

Voor het gedrag van de koeriers bieden wij onze oprechte excuses aan en wij worden er ook totaal niet blij van. Zou u het ordernummer van de bestelling naar geenglimlach@coolblue.nl kunnen sturen? Dan pakken wij het daar verder op en wordt er ook iets serieus mee gedaan om hiervan de onderste steen boven te halen. Wij zien het graag tegemoet. Bij voorbaat dank.

Roussel 22-01-2018 Via de website gekocht

rimpelloos aankooptraject

duidelijk geetiketteerd artikel qua prijs en inhoud , dat zorgvuldig binnen de vooraf aangegeven 24 uur correct werd bezorgd , zelfs op zondag !!

Bar 22-01-2018 Via de website gekocht

Levering en uitleg super goed!

Snelle service, meedenken en oplossingsgericht. Plaatsing zeer netjes en uitstekende uitleg. Apparaat eerst 1 x laten draaien op advies van Coolblue zodat daarna de machine gelijk in gebruik genomen kon worden. Hierdoor ook geen rare luchtjes wat je wel eens in reviews leest.
Handleiding zit erbij, je kunt alle programma nakijken/lezen.

Anoniem 22-01-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Snelle levering, bericht van te voren over tijdstip van levering, klantgerichte vriendelijke medewerkers en de oude apparatuur wordt ook meegenomen. Kortom, wij zijn zeer tevreden.

Renzo 22-01-2018 Via de website gekocht

Dik tevreden

De online bestelling en daarop volgende ontvangst procedure verliep soepel. Via track en trace was de verzending te volgen en een kwartier voor aankomst werd ik gebeld door een vriendelijke medewerker. De nieuwe AEG T8DB86KP wasdroger werd correct geinstalleeerd en getest. De oude wasdroger en afval werd weer ingenomen. Al met al dik tevreden.

Martine 22-01-2018 Via de website gekocht

Dikke pluim voor de bezorgservice!

Een tijdsindicatie vooraf, een smsje 30 minuten vóór levering, en een we-zijn-er-bijna telefoontje. Stipt op tijd waren de bezorgers van Coolblue bij ons. Ze tilden onze nieuwe droger naar de 2e etage, sloten deze aan, zorgden dat deze waterpas stond en gaven als toegift nog tips hoe we onze wasmachine (die we dus al hadden) beter konden plaatsen, zodat deze minder geluid gaf. Waarna ze het advies óók nog voor ons in praktijk brachten. En wat blijkt, ze hadden gelijk! Complimenten en hartelijk dank!

HGP van Dijk 22-01-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

Duidelijke site, dus zonder veel moeite het item gevonden, besteld en betaald! De beloofde levering volgende dag werd tijdig uitgevoerd door PostNL. Het bestelde is stevig verpakt en dus zonder beschadiging aangekomen. Uitpakken, installeren en genieten van de aankoop!

G 22-01-2018 Via de website gekocht

afspraak en Afspraak

Het bedrijf is betrouwbaar en snelle levering.
In mijn familie ging er iets mis met een levering datum kan gebeuren toch.
Kreeg excuses en een dinerbon voor twee personen.

Gerard van der Star 22-01-2018 Via de website gekocht

Totale aandacht voor mij als klant!

Geweldig de manier waarop CoolBlue met mij als klant communiceert: alles klopt en maakt mij tot een tevreden klant. Had nog nooit iets bij CoolBlue besteld maar ze hebben het nu zo voor elkaar dat ik trots ben “lid” te zijn van de CoolBlue familie! Heel knap!

Loes Roovers 22-01-2018 Via de website gekocht

Gewoon Geweldige winkel.

Cool-blue is een echte topper, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, en de kwaliteit prijsverhouding is gewoon super. ben al jaren vaste klant bij cool-blue en tot 100% tevredenheid.De vriezer is heel stil en werkt prima en dan voor die prijs ik ben zeer tevreden en beveel dit product dan ook van harte aan

renwan86 22-01-2018 Via de website gekocht

Altijd wat

De laatste 2 bestellingen via Coolblue zijn niet naar wens verlopen.

Het bestelproces is duidelijk en daarin gaat dan ook niet mis maar om de een of andere reden laat de bezorging altijd te wensen over. Ik bestel in het vervolg liever bij de blauwe concurrent want daar heb ik minder problemen met de bezorging.

Beste Renwan86,

Dat is absoluut niet goed om te horen. Over het algemeen gaat alles goed, maar natuurlijk gaan er ook zaken fout. Wij werken er elke dag aan om 100% te scoren. Dat lukt bij u kennelijk niet. Onze oprechte excuses hiervoor.

Wij snappen helemaal dat je niet blij bent met je aankoopgeschiedenis. Wij zijn ook niet blij hoe het gelopen is. Wij danken je hartelijk voor het moeite nemen om deze review te schrijven.

Beste Renwan86,

RdG 21-01-2018 Via de website gekocht

Goede deal

Een '2e kans router' (Synology RT2600ac) besteld en vervolgens de eerst volgende dag bezorgd.
Het product is i.d.d. uit de verpakking geweest en gebruikt maar geheel als nieuw en geheel gecontroleerd. Dus een 99,9% nieuw product voor een lagere prijs. Leuk toch?

Coen 21-01-2018 Via de website gekocht

Communicatie is een uitdaging

Ik heb vaker bij Coolblue besteld, en ik moet, zeggen dat dat elke keer prima is gegaan. Ik begrijp de hoge score dan ook wel.
Deze week maakte ik kennis met een ander gezicht van Coolblue.
Ik wil een Lenovo all-in-one PC bestellen. Het model dat ik wil is tijdelijk uitverkocht, en al ruim een week staat er dat hij deze week verwacht wordt.
Ik dacht, ik ga eens bellen.
'Kan je aangeven wanneer hij verwacht wordt?'
'Nee meneer, we zijn afhankelijk van de leverancier.'
'Is het misschien een idee die een keer te bellen om te vragen wanneer hij geleverd wordt?'
'Dat doen ze bij Inkoop meneer.'
'Zou het niet handig zijn als Inkoop die informatie met Verkoop deelt, zodat jullie je klanten kunnen informeren?'

Dat bleek en heel raar idee te zijn...

Ondanks dat beveel ik de winkel nog steeds aan, dit is een eerste incident, wat (nog) niet opweegt tegen de eerdere positieve ervaringen.

Beste Coen,

Bedankt voor het schrijven van de review. De informatie die op de productpagina zet is de informatie die wij hebben van de leverancier. Als er 'deze week' staat, dan is het ook binnen een week, maar dit kan natuurlijk verschuiven als het toch niet behaald kan worden. Dat kan in theorie tot de eeuwigheid verplaats worden, waardoor er ook de term 'leverdatum onbekend' kan staan. Dan is dit ook echt onbekend en het is natuurlijk niet zo dat wij niets aan de leverancier vragen.

Alles wat je aangeeft gebeurd ook en de productpagina wordt er op aangepast. Dit gaat allemaal buiten een klantenservicemedewerker om. De informatie die hij/zij dient aan te houden is de informatie op de productpagina. Wij danken je nogmaals voor het schrijven voor de review en wij hopen dat het nu tenminste wel iets duidelijker is wat er achter de schermen gebeurd.

Luuk Knoops 21-01-2018 Via de website gekocht

Super snelle bezorging en service.

De super snelle bezorging en levering maakt het voor mij het beste bedrijf in het leveren van electronica. Hij is iets duuder als de concurent maar dat mag wel met deze goede service.

ECHT KWALITEIT 21-01-2018 Via de website gekocht

Snel, goed verpakt.

Duidelijke website met veel keuze mogelijkheden. Veel reviews wat je kan helpen bij je keuze. Goede sorteermogelijkheid. Prettig op de website te bezoeken.

Nico 21-01-2018 Via de website gekocht

Super geregeld

Ondanks het late tijdstip van bestellen werd alles prima op tijd geleverd en wordt je goed geinformeerd

Ewoud 21-01-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering !!!

S'avonds besteld en de volgende dag stond de droger op zolder. De oude die is gewoon meegenomen super !!!!

mp 21-01-2018 Via de website gekocht

goede service

helaas waren zij bij de vorige levering een artikel vergeten mee te nemen zonder enig probleem wordt dit een dag later ondanks de storm geleverd.

Rudsky 21-01-2018 Via de website gekocht

Altijd gepresteerd.

Alle beloften waargemaakt. Cool.
Diverse bestellingen bezorgd zoals geregeld bij de bestelling.
Goede verpakking.

Max 21-01-2018 Via de website gekocht

Gewoon top!

Ik heb mijn pakketje op zondag om 23:50 besteld en gewoon netjes optijd de volgende dag binnen gekregen.
Na het uitpakken van mijn pakketje was ook alles naar wens, helemaal top!

Tom 21-01-2018 Via de website gekocht

Top service en snelheid!

Super snelle levering, avond besteld volgende dag in huis met keuze tussen dag en avond bezorging. Goede prijs ook voor het product dat wij gekocht hebben.

Willem 21-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering duidelijke informatie

De website is overzichtelijk en geeft veel informatie over producten met een opsomming van de voor en nadelen van een product. Maakt de keuze gemakkelijk.

A. van der meer 21-01-2018 Via de website gekocht

Prima service en vriendelijk personeel!!

klantvriendelijke webshop. De volgende dag mijn wasmachine binnen. Het tijdstip van bezorgen was goed te volgen. 20 minuten voor bezorgen bellen ze op. Machine waterpas gezet en eerste spoelbeurt aangezet.

Nussel 21-01-2018 Via de website gekocht

Leukste webwinkel van het land

Coolblue doet wat het moet doen: de site is zeer gebruiksvriendelijk en intuïtief, alles loopt op rolletjes, de track&trace werkt vlot en de bezorging verloopt vlekkeloos.
Tot zover wat je van elke webwinkel zou mogen verwachten.
Wat Coolblue echt bijzonder maakt is het taalgebruik waarmee gecommuniceerd wordt.
Ik ben allergisch voor humor in zakelijk verkeer, maar Coolblue weet precies de goede toon te vinden!
Een glimlach bij mijn laatste bestelling: op de strip waarmee m'n pakket opengescheurd moest worden, stond een ritssluiting geprint: prachtig!

Christien 21-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige, snelle service

Coolblue heeft een goede klantenservice, die tot ‘s avonds laat bereikbaar is.
Goede producten en de levering ging ook snel .
Onze droger werd netjes naar boven gedragen en op zijn plaats gezet.
Oude droger weer meegenomen.

Jolanda 21-01-2018 Via de website gekocht

Super service!

Perfect afgeleverd, erg vriendelijk personeel en alles staat klaar voor gebruik binnen 24 uur! Geen rotzooi in huis!

Nientje 21-01-2018 Via de website gekocht

Handige verpakking!

Je plaatst een bestelling en met een paar klikken met de muis is het al voor elkaar en wordt het de volgende dag geleverd. Sneller kan gewoon niet! De doos was superhandig met die ritssluiting en het uitklappen en invouwen. Ik vond het cool! Cool Blue...good for you!

Trudy 21-01-2018 Via de website gekocht

Super service

Hele fijne winkel, snelle levering , goede uitleg op de site van de produkten.
De luchtbevochtiger doet wat ons beloofd is op de site.

Daniel de Rue 21-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering wn duidelijke tijds afspraken

Duidelijke site en goede seevice het was voor ons de eerste keer dat we iets via internet bestelde, door oa de duidelijke communicatie is het ons goed bevallen! Cool blue is wat ons betreft voor herhaling vatbaar!

annie 21-01-2018 Via de website gekocht

snelle en goede levering

de website is heel duidelijk ,mooi aanbod, de prijs is goed en een snelle levering. ik ben echt tevreden.

Mariska 21-01-2018 Via de website gekocht

snelle levering hard nodig top!

Onze ingebouwde magnetron ging plotseling stuk.
Mijn gezin kan geen dag zonder.
Leuke aanbieding gezien bij Coolblue. Bestelprocedure was erg makkelijk. Goeden en snelle service
Volgende dag al een mooie en onmisbare magnetron in huis.
Gezin blij!

Lidia 21-01-2018 Via de website gekocht

geweldige service

avonds laat besteld en de volgende dag al in huis. je word goed op de hoogte gehouden hoe laat ze komen, alles word netjes op de plaats gezet en aangesloten, oude apparaat word meegenomen top

Nicole 21-01-2018 Via de website gekocht

Alles super geregeld

Goede Site, fijne bestelprocedure , jexweet preciesxwanneer het product geleverd gaat worden en hele aardige en nette bezorgers.

Harry 21-01-2018 Via de website gekocht

Prima webwinkel en niet de duurste.
Snelle levering van producten.
Goede beschrijving van de producten.
Tevens kan je ook nog bij de winkel terecht als je vragen hebt wat wel zeer prettig is, dan alleen maar contact via een telefoon of E-mail.
Nee hier kan je tenminste ook nog mensen persoonlijk spreken.

Jelle 21-01-2018 Via de website gekocht

Prima winkel, snelle levering!

Ik had reeds eerder tot volle tevredenheid bij Coolblue besteld, en dus nu weer zaken met hun gedaan. Vlotte levering, en ze zijn van alle markten thuis.

Marjolein 21-01-2018 Via de website gekocht

Altijd goed

Goede productomschrijving met specificatie en aansluitadvies. Snelle levering. Retourzending ook zeer snel afgewikkeld.

Boland 21-01-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service en perfecte aflevering

De shop is duidelijk en geeft diverse mogelijkheden om te kiezen voor een bepaald product. Je kan mooie vergelijkingen maken. De aflevering was perfect.

W 21-01-2018 Via de website gekocht

Snel, goede service!!

Goede voorlichting over producten, snelle levering, goede communicatie, fijne website...kortom topers!

Bo 21-01-2018 Via de website gekocht

Betrouwbare kwaliteit producten, goede klantenservice!

Nog nooit een miskoop gedaan bij coolblue. Zijn uitgebreid en overzichtelijk in de productinformatie en verkopen alleen kwaliteit!

Super! 21-01-2018 Via de website gekocht

Super!

Hele vriendelijke jongens! Bellen van te voren even dat ze er bijna zijn, brengen het naar boven en laten zien dat het allemaal werkt. Echt een aanrader!

Bianca 21-01-2018 Via de website gekocht

Goede ervaring

Fijn dat er extra informatie wordt toegezonden door productspecialist.
Overzichtelijke bestelling, mailing en bezorging.
Vriendelijke toon in communicatie!

Peter 21-01-2018 Via de website gekocht

Was verrast door de levering op zondag, geweldig.

Alles volledig naar wens. Ik kon meteen op mijn vrije zondag aan de slag met ons nieuwe apparaat dat volledig aan de verwachting voldeed.