Lyndsey De Poorter 18-02-2021

Veel keuze, eerlijke prijs.
Correcte en snelle levering !
Zaterdagnamiddag besteld, zondagmiddag gratis geleverd . 👍

Thomas 18-02-2021

Door de verscheidenheid aan producten zou je verwachten dat het niet makkelijk is om iets terug te vinden, maar niks van dit alles op Coolblue. Een goede zoekrobot met nuttige filters zorgen ervoor dat je snel resultaten vindt. De omschrijving van de producten is steeds uitgebreid, heel handig zijn ook de productvideos en de klantenreviews.

Gilles D. 17-02-2021

Had al meerdere malen vernomen dat voor aankopen zoals een smartphone, coolblue een zeer goeie verkoper is. Toen ik mijn oneplus nord dan ook bestelde had ik hem binnen de 24 uur binnengekregen. door de handige tips die dan ook in m'n mailbox kwamen van hoe ik gegevens van m'n oude telefoon naar m'n oneplus moest overzetten was alles geklaard in een zeer korte periode.

Isabelle 17-02-2021

Verkoper was perfect 2 talig . Was leuk om mijn bestelling af te halen in het Nederlands. Tijdens deze rare tijd covid19 toch een veilig gevoel in de winkel alles voorzien .

Angèle 17-02-2021

Omdat ik het gekozen product kon laten leveren op de dag dat ik dat wenste. het is correct geleverd

kurt thys 16-02-2021

top service, onze laptop gaf vrijdag de geest, hebben vrijdagavond een nieuw toestel besteld en jawel zaterdagvoormiddag waren we al opnieuw aan de slag met ons nieuw toestel!.

Van Sanden Monique 16-02-2021

Vlotte communicatie en levering!
Ruime keuze in aanbod
Vriendelijke medewerkers

Caluwaerts Paul 16-02-2021

Gekozen voor goede prijs-kwaliteitverhouding. Vlotte afwerking bestelling. Vriendelijk personeel bij afhalen in winkel.

Line 16-02-2021

De site is heel gebruiksvriendelijk en de prijs is heel goed! De verpakking heeft meer dan voldoende bescherming en de bezorger was heel vriendelijk.

Mario 16-02-2021

Boor besteld daags nadien geleverd, vind wel dat ze wat zuiniger mogen omgaan met de verpakking, nl. een veel te grote kartonnen omdoos terwijl de boor op zich al verpakt zat in een huls, wat ruimschoots voldoende is.

Winny 15-02-2021

Handige website en app met keuzehulp om je te helpen bij de keuze van je aankoop. Groot assortiment aan mooie prijzen. Zeer goede communicatie, snelle levering en uitstekende dienst na verkoop. Bij Coolblue zit je altijd goed!

Jean Paul 15-02-2021

Zeer duidelijke website met veel keuze mogelijkheden! Heel vlotte levering met een goede informatie over de levering dankzij de track and trace.

Bryan Munix 15-02-2021

Je hebt een hele brede keuze aan materiaal dat je kan kopen en de site is overzichtelijk! Levering is ook heel snel (de dag nadien is het geleverd) en dat is een dik pluspunt!!

Robby Geentjens 15-02-2021

Levering niet op tijd, in het groen staat op de website...levering morgen. Niet dus. Moet het doen met standaard uitleg. Werd zelfs niet naar mijn ordernummer gevraagd. Ook een mailen deed niets. Hun reclame, levering de volgende dag, is een grote leugen.

Hanne 15-02-2021

Snelle en correcte levering, ruim aanbod. Bij een probleem (met het gekochte goed) of bij de levering, kan ja hen altijd contacteren en zoeken ze mee naar een oplossing.

Ennie 15-02-2021

Vlugge levering. Goede uitgebreide info op de website, inclusief mogelijke alternatieve aankopen. Goeie veilige verpakking. Enig minpuntje misschien dat je niet moet aftekenen voor ontvangst.

Maurice 15-02-2021

*de slogan, voor middernacht besteld, de dag nadien geleverd, is geen loze belofte.
Om 5 voor 12 besteld, en inderdaad, op tijd geleverd in de vroege namiddag.
* heel mooi en veilig verpakt
* vriendelijke bode
* materiaal ziet er uit zoals op foto - en het werkte nog ook !

M 15-02-2021

Gemakkelijke website waardoor bestellen zeer vlot gaat.
Artikelen worden op tijd bezorgd, netjes en veilig verpakt!

Rudi 15-02-2021

Gamma, website heel goed, goede informatie, snelheid en correctheid van leveren

nicole Ceunis 15-02-2021

Een teleurstellende ervaring bij het bestellen van een steelstofzuiger Bosch Athlet BBH625W60. Deze werd geleverd zonder toebehoren! Hopen dat dit in orde komt, zoals beloofd na telefonisch onderhoud zaterdag 13/2.
Ordernummer 51306357

Melanie Defever 15-02-2021

Handig en vlot om te bestellen. ‘S avonds besteld en kort na de middag dag nadien geleverd. Correcte en up to date status van bestelling. Top ervaring!

Anne 15-02-2021

wij hebben voor Coolblue gekozen omdat de service heel goed is, bestellen en de volgende dag is het pak er. we hadden deze computer reeds gezien op jullie site en ons aangemeld om ons te verwittigen als hij verkrijgbaar was. deze mail hebben we correct ontvangen en de dag nadien de computer besteld en nu op aan het werken.

Eléonore Van den Broeck 14-02-2021

We zijn zeer tevreden van onze aankoop bij Coolblue. De info was duidelijk en we konden makkelijk vergelijken met andere producten. Nadat we onze bestelling geplaatst hadden, hebben we ons nog bezig kunnen houden met de wachttherapie( vlaggetjes maken😄). Ondanks het slechte weer en deze ‘heerlijke’ coronatijden werd onze bestelling mooi de dag erna geleverd! Top!!

Gilles Boom 14-02-2021

Snelle verzending, savonds besteld, de volgende dag in huis. Product in perfecte staat en tegen een scherpe prijs! Klantendienst en service na verkoop altijd beter dan verwacht. Ik koop heel graag bij Coolblue en raadt het iedereen aan.

Fitbit 14-02-2021

Handig . Vaak goede instructiefilmpjes. Vlotte bestelling, vlotte betaling , supervlotte levering op de fiets ! Moedige, vriendelijke leverancier ! Toppie, doe zo verder !