Deze score is gebaseerd op 772 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Wendy 22-02-2021

Mail gekregen toen het product terug voorradig was, snelle levering.
Laptop werkt snel en stil, mooi design, laadt snel op. Alles wat er in de advertentie staat klopt. Echt goede prijs/kwaliteit. Blij met deze aankoop.

luc 21-02-2021

Snelle levering, goede prijzen en super vriendelijke bezorger met de fiets! 👏👍

Jan 21-02-2021

Goede en gemakkelijke site, de leveringen kloppen altijd. Leuke uitstraling en verpakking ook!

ghighi 21-02-2021

heel tevreden met mijn aankoop krups dolce gusta KP170810 .besteld volgende dag reeds geleverd op het vastgestelde uur. vriendelijke bediening .met correcte naleving van de coronaregels een aan te raden winkel

Michael 20-02-2021

Steeds snelle levering, overzichtelijke website met duidelijke omschrijving en goede service wanneer nodig

GS 20-02-2021

Zwakke retour service.
Smartphone had oplaad problemen. Op hun aanraden binnen garantie teruggestuurd. Reply gekregen dat ze door waterschade hem niet repareren. Foto gevraagd dit te bevestigen. Foto gekregen van stof in de telefoon. Verder aangekaart dat dit geen waterschade is. Wandelen gestuurd. Tot 2x toe reply gekregen van "dien maar klacht in bij de consumentenbond" . 40€ moeten betalen om mijn smartphone terug te krijgen. Op internet gezocht hoe mijn probleem zelf op te lossen. Heeft mij welgeteld één tandenstoker en 30 seconden tijd gekost.
Alles voor een glimlach? Laat me niet lachen. Pun intended
Koop hier nooit meer iets

Annick Andries 20-02-2021

Leuke webshop en de prijzen vallen zeer goed mee. Ook de levering gebeurd reeds een dag na bestelling als je vóór 23.59 besteld. Geen afkeuring van mij.

walter Geeraerts 20-02-2021

Aankoop baardtrimmer.
Top bestelling, aankoop, levering, e-mails....en gebruik zoals vermeld op de omschrijving, reviews.

YD 20-02-2021

Ik heb de gsm voor een zeer goede prijs kunnen kopen via Coolblue en de levering ervan ging zeer vlot

Mario 20-02-2021

Snelle levering en goede uitleg en service alles wat een mens kan wensen vind je er ale .niet alles

michel 20-02-2021

tevredenheid over de ganse lijn. Keuze, prijs, vergelijk.
spijtig dat ik steeds mijn paswoord "vergat"
is nu veilig opgeslagen

Bie 20-02-2021

Goede service, snelle levering. Prijs - kwaliteit is het een top winkel. Ook de mail voor de snelle en eenvoudige installatie van de smartphone hebben we goed kunnen gebruiken.

Britt 19-02-2021

Zeer snelle levering. Deze keer ook milieuvriendelijker: er was geen extra Coolbluedoos rond de verpakking van ons toestel. Onze kat was even tevreden met deze doos en er is minder afval! :-)

IV 19-02-2021

Qua klantenservice is Coolblue de beste winkel. De prijzen zijn misschien niet de goedkoopste maar daar krijg je dan wel een goede service voor terug. Levering gebeurd snel, ophalen nog sneller. Ze doen nooit moeilijk over garantie of retournering (althans bij mij toch). Zelfs wanneer een product uit garantie is wordt je er nog steeds geholpen, al heb je dan wel niet alle voordelen meer die je had tijdens je garantie. Het is ook een winkel waar de verkopers echt weten wat ze verkopen, dat merk je aan hun uitleg over de verschillende producten. Verder is er een goede app waar je gemakkelijk facturen en dergelijke kan raadplegen.

Dit alles maakt dat ik voor elektronica steeds naar Coolblue ga.

Rene 19-02-2021

Oude koelkast kapot, nieuwe besteld bij Coolblue die 3 dagen later al werd geleverd, super bezorging! Heel tevreden zoals altijd overigens met Coolblue!

Pascal 19-02-2021

Super snelle levering en vlotte bestelling, verder horen we ook enkel positieve dingen als er achteraf iets moest zijn dus kan alleen maar tevreden zijn.

Eddy DM 18-02-2021

Overzichtelijke webshop, met talrijke hulpmiddelen om je keuze te bepalen. Degelijke uitleg over de producten. Stipte levering.

TMY 18-02-2021

Zeer duidelijke website, vlotte en snelle betaling en levering. Kortom all-round service

Bart S. 18-02-2021

Duidelijke productbeschrijving, de specificaties kunnen makkelijk vergeleken worden tussen de verschillende modellen.
Competitieve prijs en levering in het meegedeelde tijdsvenster.

Yves Houtmeyers 18-02-2021

Super vriendelijk personeel !!!!!
Perfecte service, direct mijn weegschaal vervangen die elke week nieuwe batterijen vroeg ...
en ook een mijn GSM toestel "uitgeblazen" , had last van stof om op te laden of oortjes aan te sluiten

RoVe 18-02-2021

Snelle levering van de bestelde producten. De levering was dan ook helemaal in orde.

Rachida 18-02-2021

Vlotte service, vriendelijke en professionele medewerker. Was de eerste keer dat ik bij cool blue bestelde. Wat ik hoorde van anderen klopt inderdaad.

Diepvriezer vriest snel en maakt geen lawaai. Blij met mijn keuze.

de Hond 18-02-2021

Er zijn al vele klachten over de bezorging bij Coolblue.
Men maakt reclame dat ze aan huis leveren tot de 4e verdiep of hoger.
Dat blijkt dan achteraf alleen te gelden voor witgoed machines.

Dus wij konden als 70+ de zware magnetron naar de 2e verdiep tillen
en de oude weer naar beneden.
De klantenservice deed helemaal niets want dit was normaal bij bezorging door PostNL.
Waren zelfs nog € 10 meer kwijt dan op andere sites
en dat met zo'n slechte service !!!!!!
Dus let op om hier te bestellen!!!

Kristof 18-02-2021

Een ruime keuze en ook steeds met meerdere beoordelingen van klanten. Nuttig om de juiste keuze voor jezelf te kunnen maken. Ook goede naverkoop service en steeds snelle levering. Ik heb reeds meerdere elektronica (gsm, hardeschijf, hoofdtelefoon,...) gekocht via Coolblue en heel tevreden. Alles zit ook steeds keurig en stevig verpakt.

Lyndsey De Poorter 18-02-2021

Veel keuze, eerlijke prijs.
Correcte en snelle levering !
Zaterdagnamiddag besteld, zondagmiddag gratis geleverd . 👍