Deze score is berekend op basis van 2218 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Wijnand 11-07-2016 Via de website gekocht

Bestellen is zo gepiept, zeker als je al een account hebt.

Snelle levering, s middags besteld, de volgende ochtend al in de bus.

Ruime keuze in verschillende prijsklassen

Ik heb al meerdere bestellingen gedaan bij Coolblue en deze zijn tot nu toe altijd naar wens verlopen.

Heleen 11-07-2016 Via de website gekocht

ik had de kabel snel nodig, daarom bij jullie besteld.

Snel en goed en duidelijk

BertS 11-07-2016 Via de website gekocht

Goede en duidelijke site, waar je makkelijk vergelijken kan.

1e bestelling zonder problemen geleverd. 2e bestelling correct geleverd, maar de bezorgservice, in dit geval Dynalogic, deed moeilijk over retour nemen goederen en liet zelfs het verpakkingsmateriaal achter. Na een week is het opgelost, nadat ik zelf iedere dag er achter aan heb moeten zitten.

Coolblue heeft uiteindelijk alles in het werk gesteld de bestelling en ook (retour)levering goed te laten verlopen. Helaas dat een derde partij, dit is diskrediet brengt.

Snel mogelijk andere lever service voor Zuid-Nederland nemen. Dit gaat uiteindelijke ten koste van een goede naam.

Yvonne 11-07-2016 Via de website gekocht

Supersnelle levering!

Groot assortiment, waarbij een goede vergelijking mogelijk is.

Saskia 11-07-2016 Via de website gekocht

Op de website heb ik vrij makkelijk de cartridge kunnen vinden die ik nodig had voor mijn printer. Het gehele bestelproces was duidelijk.

De levering was op tijd. Cartridge goed ontvangen.

Ik was specifiek op zoek naar een originele HP cartridge. Deze hadden zij in het assortiment. Prijs voor dit product lijkt marktconform.

Deze eerste bestelling is prima afgehandeld. Geen op- of aanmerkingen.

Michel 11-07-2016 Via de website gekocht

Perfect op tijd en vriendelijk personeel

Had een klacht over de bestelling en de dag nadien reeds een nieuw produkt gekregen en het oude mocht ik houden. Zeer snelle en perfecte afhandeling en communicatie

Genoeg keuze

Geen opmerkingen

Louis van Altena 11-07-2016 Via de website gekocht

Prima prijs kwaliteits verhoudingen.Ook een overzichtelijke webside.En een prima assortiment.

Heel veel producten met een lage prijs.

Zo als al gezegd de prijzen zijn goed.Het assortiment is groot.Veel vergelijkingen.Ook de revieuws zijn belagrijk.

Ik was niet zo tevreden over het transport.Er werd nogal ruw met het product omgesprongen.Ook werd er weinig rekening gehouden met mijn spullen in huis.

Paul van Kempen 11-07-2016 Via de website gekocht

Iets nodig, direct bestellen en de volgende dag in huis.

Bij problemen direct nieuw artikel of hulp als iets niet goed geïnstalleerd is.

Wat ik nodig heb hebben zij in hun assortiment van telefoon hoesje tot YouTube name it

Voor mij de beste online winkel

Fauve 11-07-2016 Via de website gekocht

Juiste product heel snel gevonden op de site. Vrijdag bestelling geplaatst, zaterdag al in huis! Top!

Levertijd was zoals vooraf aangegeven. Levering op zaterdag. Schitterend!
Eén klein minpuntje: bestelling was toegeplakt met plakband en dus al eens open geweest...

Hoesje was moeilijk te vinden in andere winkels. Coolblue heeft steeds alles wat ik zoek. Prijs is beter dan in vergelijkbare winkels voor een vergelijkbaar product!

Top!

Plastic rond mijn bestelling was al geopend en terug toeplakt met plakband... Leek al eens geopend te zijn. Spijtig. Gelukkig niet onmiddellijk sporen van gebruik gevonden op de bestelling zelf.

akielem 11-07-2016 Via de website gekocht

van der Kruit 11-07-2016 In de winkel gekocht

Hoef er niet voor weg.En weet dat het goed is.

Altijd goed en nog meer dan dat. De monteurs denken mee.

Verschillende dingen gekocht. Altijd goed.

Niks aan toe te voegen.

van Son 11-07-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website

Ruime keuze

Duidelijke website, ruime keuzen, beste prijs-kwaliteitsverhouding. Snelle levering

Michel 11-07-2016 Via de website gekocht

door gebruik te maken van verschillende categorieën zoals PDA shop ben je meteen in het juiste gedeelte van de site zonder te hoeven zoeken

Netjes de volgende dag binnen

kom hier altijd voor mijn online spullen. Breed assortiment met veelal beoordelingen van producten om eventueel te helpen

Zo blijven door gaan!

Maanje 11-07-2016 Via de website gekocht

Vandaag bestellen -》morgen in huis

Voldoende keus om een product te kiezen die bij mijn wensen past!

Ik vind het fijn dat er snel geleverd wordt 😀 en het product voldoet aan mijn wensen.

Dario Broks 11-07-2016 Via de website gekocht

Alles ziet er prima uit, gemakkelijk te gebruiken.

Op een werkdag besteld rond 3 uur had hem de volgende ochtend om 10 uur al binnen.

Alles was prima te vinden en met scherpe prijzen.

Erg prima winkel met goede prijzen en goede bezorging, niks mis mee.

Smink 11-07-2016 Via de website gekocht

Net voor 19.00 op vrijdagavond besteld en de volgende ochtend al bezorgd. Goed verpakt ook !

Snel bezorgd !

Keuzes genoeg. Veel merken aanwezig !

Ronny 11-07-2016 Via de website gekocht

Einfach und übersichtlich.

Man bekommt von jedem Schritt eine Benachrichtigung

Sehr große Auswahl, man findet was man brauch

Sehr empfehlenswert

Ich finde diesen Shop sehr angenehm. Man hat eine gute Übersicht, es ist nicht verwirrend wie es andere Shops sind, die viel Werbung auf ihren Seiten machen.

Niels Stappers 11-07-2016 Via de website gekocht

Zeer gemakkelijk te bestellen veel betaal mogelijkheden en snel geleverd. Echt top !

Ik kan niet op alles een 10 geven

Veel keuze mogelijkheden maar er is nog ruimte voor verbetering

Als de winkel het product heeft dat je zoekt dan zal ik het zeker aanraden

Edmondvek 11-07-2016 Via de website gekocht

Grote keuze, systematisch filteren naargelang eigen wensen

Direct antwoord op je vragen

Genoeg ter beschikking

Bijna perfect

Hans Heuvelman 11-07-2016 In de winkel gekocht
Hoogstraat/Goudesesingel, Rotterdam

Dichtbij, goed parkeren, gezellig ontvangst met koffie.

Prettige medewerkers, welke goed bedienen en advies geven.

Ruimschoots.

Alles klopt!

Johanna 11-07-2016 Via de website gekocht

Artikelenzijn makkelijk te vinden

Heel klntvriendelijk en snelle levering

Hele goede sortering

Ingrid Kersten 11-07-2016 Via de website gekocht

Duidelijke site. Snelle levering!!

Fijne producten

Alfons van Essen 11-07-2016 Via de website gekocht

Met een paar muisklikken was de bestelling afgerond.

Levertijd is snel en werd keurig gehaald. Tussentijds op de hoogte gehouden via e-mail.

Ik ken niet het hele assortiment, maar vaak kan ik snel vinden wat ik op dat moment zoek. De prijs is meestal goed, maar af en toe kan het elders goedkoper.

Overall gewoon uitstekende webshop, met een vleugje humor!

Dennis 11-07-2016 Via de website gekocht

Voldoende keuze

Snelle levering en voldoende aanbod

Bruno 11-07-2016 Via de website gekocht

ruim aanbod en zeer overzichtelijk

zeer snelle levering: besteld rond 23h en volgende middag reeds geleverd

voldoende keuze per aangeboden genre

vandaag besteld en morgen geleverd is mooi meegenomen (prijs ook zeer ok)

Marinde 11-07-2016 Via de website gekocht

Gebruisvriendelijke website waar je dmv de filters snel het product vindat dat bij je past

Zelf de gewenste afleverdag kunnen kiezen en op de dag van aflevering continue op de hoogte gehouden over de verwachtte levertijd

Ruime keuze aan producten in diverse prijsklasses

Prettige website, goede service en ruime keus

guy 11-07-2016 Via de website gekocht

Men vindt er alles en nog wat tegen een correcte prijs.

Altijd op tijd geleverd en heel goed verpakt zodat er geen schade wordt berokkend aan de aangekochte goederen.

Heel veel keuze.

Geen enkele opmerking.

Bert 11-07-2016 Via de website gekocht

Duidelijke overzichtelijke website. Bestelling plaatsen erg makkelijk.

Levering werd niet volgende dag uitgevoerd. Blijkbaar i.v.m. problemen met contracten bij provider. Erg jammer dat ik hiervoor zelf tot twee keer toe contact heb moeten zoeken, om alsnog een dag van levering te krijgen!

Uitgebreid assortiment tegen faire prijzen.

van Brenk 11-07-2016 Via de website gekocht

Alles is goed te vinden voor wat ik zocht.

Als je iets niet weet kun je snel contact krijgen voor uitleg

Voor mij ruim voldoende.

het is mij heel gegoed bevallen op deze side.

Lise 10-07-2016 Via de website gekocht

Duidelijke overzichtelijke webshop,
alles gemakkelijk te vinden
Handige reviews

Bij een probleem word je met een telefoontje naar de klantendienst altijd snel en heel vriendelijk geholpen
Snelle correcte levering

Groot assortiment

Lis B. 10-07-2016 Via de website gekocht

Veel moeite moeten doen om de fouten die Coolblue gemaakt heeft te herstellen. Alles behalve gemakkelijke service.

Bieden geen goede oplossing voor fouten die zij zelf gemaakt hebben.

Product was niet op voorraad maar hadden het wel in een tweedekans variant op voorraad.

Opzich goede laptop maar voor de service met name telefonisch gaan wij liever naar een concurrent. Wij zouden Coolblue niet aanraden bij onze vrienden en familie. Zie toelichting voor extra info.

Laptop telefonisch besteld. Een aanbod bij de Mediamarkt laten liggen omdat een medewerker aan de telefoon ons over de streep heeft getrokken om toch voor een 2e kans model te gaan. Product zouden wij een dag later ontvangen. Heel de dag gewacht, product nooit ontvangen. Gebeld met Coolblue en te horen gekregen dat de laptop toch niet op voorraad was en dat ze een fout hebben gemaakt. Gevraagd hoe ze ons tegemoet konden komen, maar dat konden ze niet. We hadden graag gezien dat ze ons een laptop konden aanbieden met dezelfde specs voor dezelfde prijs. Een coupon van 10 euro zien wij niet als tegemoet komen. Vervolgens een laptop besteld met mindere specs. Coupon van 10euro konden wij echter niet in mindering brengen op onze nieuwe order. Wat wij heel raar vonden want waarom krijgen wij anders een coupon? Laptop ontvangen, wederom met vertraging. We zouden de laptop een dag later ontvangen maar de bezorger kwam nooit opdagen. Medewerker van de Coolblue winkel kon niks voor ons betekenen, behalve weer een coupon van 10 euro. Laptop pas 3 dagen later op de bezorglocatie kunnen ophalen. Niet tevreden over de laptop. Tot onze grote verbazing was de laptop die wij aanvankelijk besteld hadden gewoon weer op voorraad echter in prijs gestegen van 855eu naar 919eu. Gebeld met een medewerker met de vraag hoe dit kan aangezien een week geleden de laptop niet op voorraad was en niet besteld kon worden. Hierop geen goed antwoord gekregen. Gevraagd of wij de laptop voor dezelfde prijs konden omruilen maar dit kon niet. Ze konden slechts 30 euro korting geven. Laptop vervolgens toch besteld aangezien het elders online niet op voorraad was. De laptop zou vrijdag in de winkel klaarliggen. Toen ik de laptop vrijdag kwam omruilen kreeg ik te horen dat de laptop pas zaterdag zou aankomen. Erg opvallend was dat de medewerker in de winkel mij weer de 1e prijs kon aanbieden na overleg met zijn manager en de coupons WEL in mindering kon brengen terwijl de medewerker aan de telefoon dat niet kon. Kortom hebben wij een goede laptop aangeschaft voor een mooie prijs alleen zeer dubieuze gang van zaken. Wij zouden in de toekomst 2x nadenken voordat wij ingaan op een aanbieding van Coolblue.

Officiele reactie van Coolblue 11-07-2016

Hey Lis,

Wat een enorm vervelende situatie. Wij begrijpen heel erg goed dat u niet te spreken bent over de gang van zaken en alle miscommunicatie van onze kant. Wij willen dan ook direct onze oprechte excuses aanbieden, want dit is simpelweg niet de service die u van ons mag verwachten. Desalniettemin wensen wij u heel veel plezier met uw nieuwe laptop.

Serge 10-07-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijk en duidelijke prijsafspraken

Probleem werd snel en professioneel afgehandeld.

Zeer uitgebreid

Bovenstaande scores zeggen alles

Aanrader

Liesbeth 10-07-2016 Via de website gekocht

Het is heel makkelijk om te zoeken en vooral om terug te kijken naar wat je al gezien had . Op deze manier kun je goed vergelijken.

Mijn telefoon en internet deed het niet op het moment van bestellen. Zonder een enkel probleem komen ze de volgende dag weer gratis terug, maar ik kon die dag niet en geen internet.. Dus gebeld met een vaste telefoon nadat DAT EIGENLIJK NOG KON, en toen hebben ze er alles aan gedaan om de levering nog te verzetten .

IK BEN NOG NOOIT ZO GOED EN ZORGVULDIG GEHOLPEN , OP INTERNET , AAN DE TELEFOON EN VIA DE MAIL . Dit is beter dan een winkel.

Blackburn 10-07-2016 Via de website gekocht

Snel en vriendelijk. Goede kwaliteit van producten.

Snel

Meer assortiment nodig

Potentieel om een uitstekende winkel te worden

Geen

Chris W 10-07-2016 Via de website gekocht

Via de webshop springt de bestelling opeens naar "klaar" zonder betaling of levering. Aan de telefoon wordt de verkoop vlot afgewikkeld.

Coolblue levert alleen over sommige trappen en wijst mijn aanbod om een materiaallift te regelen af. Na de annulering wacht ik 5+ werkdagen en meerdere telefoontjes later nog steeds op mijn geld. Snel geld vragen, maar niet vlot terugbetalen (wegens hun onvermogen te leveren). Dit levert geen punten op. Zeer slecht.

Coolblue heeft veel spullen, maar is soms best prijzig. Goed opletten.

Als het goed gaat zal ik vast blij zijn met het snelle verkoop en leverings proces. Als ik daarentegen op hun aftersales moet rekenen dan kan ik ze niet aanbevelen. Een beleefde paarse krokodil, dat wel, maar ook bijzonder paars. Geven mij niet het gevoel dat een tevreden klant telt, zal wel niet de belangrijkste KPI zijn.

Officiele reactie van Coolblue 11-07-2016

Hey Chris,

Wat enorm balen dat u deze negatieve ervaring bij ons heeft. Dat is inderdaad niet de service die u van ons mag verwachten. Graag vernemen wij daarom van u of nu alles wel is opgelost? Mocht dit niet het geval zijn, dan kijken wij direct met u mee.

Chris W 11-07-2016

Het geld is inmiddels retour, heb dezelfde koelkast besteld bij een winkel die wel met een lift langskomt.

Caso winecase 8 10-07-2016 Via de website gekocht

Het gewenste artikel was snel en gemakkelijk te vinden.

Een zeer uitgebreid assortiment vergeleken met andere webwinkels.

Zie voorgaande argumentatie.

Arthur Tjon Poen Gie 10-07-2016 Via de website gekocht

vanuit je luie stoel de goed gesorteerde producten+ aanbevelingen bekijken. Met een paar klikkenheb je het product besteld en de aflevering mag met uitmuntend worden betiteld.

Mijn ervaring is dat service heel goed is. De medewerkers zijn beleefd en staan altijd klaar om te helpen. Wat mij ook opvalt is de kennis van producten bij de medewerkers. Dat is nog altijd een probleem bij andere bedrijven.

Er is een breed assortiment aanwezig. Ook vaak van bekende en onbekende merken.

De service is goed, Het assortiment breed en de aflevering uitmuntend

Ga zo door.

Powerboot 10-07-2016 In de winkel gekocht
Amsterdam Gustav Mahlerlaan

veel keuze redelijke prijs snel in huis

zeer goed

zeer uitgebreid

goed personeel

product besteller 10-07-2016 Via de website gekocht

Het is enorm makkelijk om vershillende producten te vergelijken en aan te schaffen

Groot assortiment maar bevat niet elke mogelijkheid, maar over het algemeen wel het gene waar ik naar opzoek ben

Prima winkel, Prima assortiment en enorm makkelijk te gebruiken

André Postma 10-07-2016 Via de website gekocht

's Avonds 23.00 uur besteld,volgende dag keurig gratis afgeleverd en wasmachine geïnstalleerd.

Via SMS exacte bezorgtijd,complete installatie in kelder

Ruime keus, scherp geprijsd en overzichtelijke beschrijving van artikelen

Alleen maar lof, geen negatieve punten

Houden zo!!

Martijn 10-07-2016 Via de website gekocht

Goede zoek-functie. Als ik iets nodig heb, vind ik het bij CoolBlue.

De service is goed, of zelfs boven verwachting!
Service, zoals service bedoeld is. Een voorbeeld voor anderen!

Als ik iets nodig heb, vind ik het bij CoolBlue.

Zo zouden alle winkels moeten zijn!

jofi1945 10-07-2016 Via de website gekocht

Je kan alles heel goed vinden op de site

Zeer goed vandaag bestellen morgen in huis kan niet beter

Zeer uitgebreid aanbod op allerlei gebied

Het is en blijft de beste onder de webshops

Ga zo verder met jullie service en gemak voor de klant.

Dieter 10-07-2016 Via de website gekocht

Zeer goede communicatie

Joske 10-07-2016 Via de website gekocht

Je kijkt rustig thuis zoveel en zo dikwijls dat je wil. Je kunt de technische gegevens vergelijken

Heel stipte levering. Je hebt het nog vlugger dan naar een winkel te gaan

Kan altijd beter

Gewoon super

Anne 10-07-2016 Via de website gekocht

De site is erg overzichtelijk. Ook zijn er producten die door coolblue worden aangeraden. Erg handig.

Goed. Snelle verzending

Een goed en uitgebreid assortiment, met artikelen geschikt voor elk budget.

Een absolute aanrader

NikkiS 10-07-2016 Via de website gekocht

Gemakkelijk te bestellen

Veel keus met goeie prijzen

Echt een goede winkel

Amber 10-07-2016 Via de website gekocht

Ik vindt het heerlijk om online aankopen te doen. Coolblue is één van de beste. snelle levering in goede staat.

goed en snel.

S 09-07-2016 Via de website gekocht

Mijn bestelling zat vast in het postsorteercentrum maar dankzij Tatiana Cockx werd er snel een nieuwe geplaast!!

Supervriendelijk medewerkers, nog nooit meegemaakt!

J 09-07-2016 Via de website gekocht

snel product kunnen vinden

levertijd zoals vermeld, product is makkelijk bij verzending te volgen melding via SMS

ruime keus uit allerlei produchten

goede retour regeling, goede site, scherpe prijs

ga zo door.

A uit Houten 09-07-2016 Via de website gekocht

3,5

Zeer slecht, Coolblue had problemen met de leverancier van de wasmachines, zei konden niet aan de levering voldoen, na een zaterdag voor niets thuis te zijn gebleven heb ik de koop geannuleerd en het geld zou terug gestort worden. Ik ben nu veel langdurige telefoontjes verder waarbij ik steeds een "echte coolbluer" aan de lijn kreeg. Dit lijkt een geruststelling, maar dit is bedrog. Ik ben netjes 5 keer aan lijntje gehouden toen ik aangaf dat dit schandalig is, als je betaald dan is het met een dag geregeld. Nu kan Coolblue hun afspraken niet nakomen, en zit ik al ruim een week achter mijn 608, 00 euro aan in de vakantieperiode.
Tweemaal een mail naar de klachtendesk blijven onbeantwoord!

Komen onbetrouwbaar over, als er geld naar de klant retour moet komen. In dit geval 608 euro, en dat in de vakantietijd. Schandalig.Wel goed bereikbaar maar uiteindelijk betekenen ze niets voor je als klant. Steeds het zelfde riedeltje waar je niets mee opschiet.

Officiele reactie van Coolblue 09-07-2016

Beste A,

Bijzonder vervelend om te lezen dat u zo'n negatieve ervaring met onze klantenservice heeft gehad. Het is niet de bedoeling dat u enorme moeite moet doen om uw geld terug te krijgen na een annulering. We zoeken het daarom graag verder voor u uit. Zou u ons de kans willen geven hier nogmaals naar te kijken? Dan vernemen we graag het ordernummer van uw bestelling. Alvast bedankt voor het doorgeven.