Deze score is berekend op basis van 2218 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

JK 13-05-2019

Snel, goede prijsstelling, prettige bezorging en afhandeling van de order, duidelijke website

Dolf 13-05-2019

Super snel, goed in het uitzoeken en bestellen En accuraat in de bezorging. Precies wat je nodig hebt.

Anno 12-05-2019

Webshop met duidelijke informatie over producten. Goede vergelijkings mogelijkheden. Snelle levering. Je weet precies wanneer het bestelde product afgeleverd wordt. Nette en vriendelijke bezorger. Top.

Henny Groenhout 12-05-2019

Coolblue beschikt over een uitgebreid assortiment artikelen, de prijzen zijn sterk concurrerend, de levertijd is bijzonder kort en de bezorgservice is uitstekend. Ik kon niets bedenken om hun aanbod en service te verbeteren...

Willem 12-05-2019

Geweldige 'winkel'! Van website tot levering. Staan klaar ... kleine vragen ... grote vragen.
Je kan van ze op aan; en heel belangrijk; je wordt steeds op de hoogte gehouden. van de stand van zaken.
Of het nu over het tijdstip van levering gaat of over de staat van reparatie; je weet waar je aan toe bent.
Blij met Coolblue.

Nico 12-05-2019

Goed aanbod. Misschien niet altijd de aller allergoedkoopste. Maar de ervaring met de serviceverlening is mij dat (in sommige gevallen) beetje extra meer dan waard.

Astrid 12-05-2019

Coolblue heeft een overzichtelijke website waar duidelijke productinformatie te vinden is. Door de vele reviews kun je goed een indicatie krijgen wat andere mensen van het product vinden. Bestelproces is helder en levering super snel. Eerlijke prijzen!

schewa 12-05-2019

Aangezien ik via de webshop heb besteld kan ik uiteraard niet beoordelen hoe het in de winkels werkt. Via de webshop is het makkelijk en de levering is prima geregeld en, wat ook belangrijk is,
gratis en op tijd.

Linda P 12-05-2019

Super snelle levering, duidelijk website, je wordt goed op de hoogte gebracht hoe laat ze het precies komen bezorgen. En ze komen voor kleinere producten bezorgen op de fiets !

bennie 12-05-2019

no nonsens, gewoon kwaliteit en snelle levering,nog nooit klachten over producten gehad !

Geke 12-05-2019

Coolblue is een hele fijne webshop. Ik maak al jaren gebruik van hun producten. De service en het contact gaat altijd heel goed en de producten worden snel geleverd. Ik kan Coolblue zeker aanbevelen aan iedereen.

Jasper van der Voorde 12-05-2019

Coolblue was uiteindelijk de goedkoopste! En ik heb vele verhalen in mijn omgeving dat ik bij coolblue moest bestellen.
De reclames op tv en de website zijn echt! Geen gedoe, duidelijk en betrouwbaar! (En grappig)
De bezorgservice is echt top! Leuke jongens met glimlach, vriendelijk en uitstekende training die weten wat ze doen!
Installeren van de wasmachine en uitleg! Aandacht voor de consument! Echt top!

Volgende keer zal ik zeker weer bij Coolblue bestellen en heb ik de zelfgemaakte confetti klaarliggen!
Heel blij met mijn Miele wasmachine!

Raimond Schouten 12-05-2019

Goed en duidelijk product overzicht en omschrijving en snelle en goede levering / service . Top webshop !

FVS 12-05-2019

Erg betrouwbaar met duidelijke omschrijving bij elk product, snelle levering en vriendelijk antwoord op een gestelde vraag.

Bas 12-05-2019

gedegen advies en een correcte levering,ook nog in een verpakking die een glimlach veroorzaakt.

Marco 12-05-2019

Goede info, goede service.
Prijs ok.
Je wordt netjes geholpen, bezorgingen vinden snel plaats.

rien 11-05-2019

Ik vind de website zeer goed, diverse merken verkrijgbaar met uitgebreide reviews van eerdere kopers.Bovendien veilige manier van betalen en levering binnen 24 uur met sms bericht 15 minuten voor de levering.

Rachida van Galen 11-05-2019

Doen wat ze beloven snel in huis netjes aangesloten en oude koelkast mag zonder problemen mee terug.

José Vermeulen 11-05-2019

Het cijfer wil niet, maar, dat is een dikke 10 ! makkelijke kiezen, makkelijk bestellen. En, door vakkundig personeel netjes op tijd geleverd, en heel beleefd en netjes personeel. Dikke duim omhoog voor Coolblue! En, ja, zou ik zeker aan anderen aanbevelen.

AJ 11-05-2019

Duidelijke informatie over het product en geweldig dat er de volgende dag geleverd wordt, ook al is dat op zondag!
Fijn dat het product wordt uitgepakt, je nog vragen kunt stellen en het verpakkingsmateriaal weer mee retour gaat. Topservice!

DS 11-05-2019

Stofzuiger besteld. Bestelproces ging soepel, kon snel bezorgd worden en kreeg daarnaast de keus om een andere bezorgdatum te kiezen (erg prettig). Op de dag zelf kreeg ik bericht wanneer hij zou worden afgeleverd, zodat ik geen uren thuis hoefde te blijven. Heel netjes en efficient verpakt kwam hij aan. Verder factuur e.d. allemaal digitaal ontvangen. Kortom, supertevreden!

Tonny Goosensen 10-05-2019

Ik vind coolblue altijd al een goede zaak met een mooie en duidelijke webshop en uitstekende klantenservice toppie ga zo door.

Niels 10-05-2019

Ik heb op de website van Coolblue een Chromecast en een nieuwe router uitgezocht. Daarna ben ik naar de (fysieke) winkel gegaan om mijn producten op te halen. Vooral de deskundigheid en vriendelijkheid van de medewerkers aldaar vielen mij op.
Er werd ook gevraagd of ik extra netwerkkabels of ondersteuning bij het aansluiten van de router nodig had. Iets wat niet overal gevraagd / geboden wordt.
Al met al ben ik dik tevreden met Coolblue en zou deze winkel dan ook van harte willen aanbevelen!

Harry Adriaansen 10-05-2019

Ik heb al vaker producten bij Coolblue besteld omdat ze alles in huis hebben. Zeer uitgebreide product specificaties zodat je kunt vergelijken met andere artikelen.

Dit alles aangevuld met persoonlijke beoordelingen, die zijn gefilterd op voor- en nadelen van een product, waardoor je bij voorbaat al weet wat je van een product kunt verwachten voordat je het in huis hebt.

Om bovenstaande zoek ik altijd naar producten bij Coolblue. Als ik helemaal op de hoogte ben ga ik het product op internet zoeken om te kijken of ik het nog goedkoper kan krijgen dan bij Coolblue. Dat lukt meestal wel maar dan kom je buitenlandse websites terecht.

Uiteindelijk komen daar hogere verzendkosten bij waardoor de prijs ongeveer weer gelijk is en dan heb ik het nog niet over een defect product wat je in het buitenland besteld hebt.

Daarom bestel ik bij Coolblue. Gewoon tegen een eerlijke prijs en makkelijk te bereiken bij problemen of garantie van een product.

tricia 10-05-2019

de website is overzichtelijk,vlotte bestelling en betaling ,en voor de mensen die komen leveren hebben een dikke pluim.Laten u ook op tijd weten wanneer ze arriveren ,heel professioneel.Waarvoor dank .

Niek 09-05-2019

Dure Dell monitor 27" met RGB kleuren voor fotobewerking was binnen 2 jaar stuk, tijdens voorzichtig afdoen van het scherm, Cool Blue stelt dat dit geen fabrieksfout is en geeft geen garantie.
Officiele reactie van Coolblue 13-05-2019

Beste Niek,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat jouw monitor defect is geraakt. Helaas valt een breuk nooit onder de fabrieksgarantie, maar is gebruikersschade.

niek567 13-05-2019

Beste, u spreekt van een breuk? Het scherm liet het afweten na het voorzichtig afdoen met een doekje. Op dat moment sprongen er strepen in het display. Het spanningsloos maken bracht niets extra's. Toen is deze naar u opgestuurd en terug gekomen waarin u stelt dat het geen garantie is. Terwijl het nog ruim binnen de 2 jaar is. Ik noem dat geen service.

Ann 09-05-2019

Door de goede zoekfunctie op de website had ik meteen gevonden wat ik zocht. Er wordt snel geleverd, maar je kan ook kiezen om te leveren op een dag dat het jou past zodat je niet later je pakje op postkantoor moet afhalen. De prijs van het artikel was correct. Volgende keer zal ik zeker meteen op Coolblue gaan kijken.

Henny en Brigitte 09-05-2019

Makkelijk met bestellen op een duidelijke website. Betaling snel en makkelijk. Snelle levering die qua tijd klopt. Aanrader.....

Ineke 09-05-2019

coolblue is een goede webshop, is makkelijk en je kan producten vergelijken
Is niet super duur, de service is goed en je aangekocht product staat snel in huis,
Ben dan ook zeer tevreden.

Gea 09-05-2019

Zeer tevreden over cool bleu,qua prijs en kwaliteit ,goed aanbod van producten.
Vriendelijke mannen die het product afleveren.

Magdalena 09-05-2019

Top bezorgers. Laagste prijzen. Snelle levering. Echt geweldig. Zeer aan te bevelen.

M. De Graaff 09-05-2019

Zeer goede webshop met mooie duidelijke website en een groot aanbod. Klantenservice is bijzonder goed en de PR echt de koning van de Nederlandse webshops. Bezorging is snel, helder en strak geregeld. Als je iets online gaat bestellen, kijk dan eerst bij Coolblue!

Gust 08-05-2019

Coolblue.be stelt zich voor:
Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis in huis.

Mijn ervaring:een product in voorraad besteld op woensdag 8 mei om 21.36 uur, en toch pas ten vroegste leverbaar op maandag 13 mei.

Best slogan aan passen !!!

Carla 08-05-2019

Andere hebben mij ook verteld over jullie goede levering en fijne website. Daardoor ben ik ook enthousiast geworden en gaan bestellen. En inderdaad ze hebben gelijk. Fijn shoppen bij Coolblue.

Wendy 08-05-2019

Nog nergens zo’n klantvriendelijke service meegemaakt! Of het nou telefonisch is of via whats app, je word super geholpen en met je mee gedacht!
Aanrader

Charlotte 08-05-2019

Ruime productkeuze tegen goede prijzen. Zeer voortvarende, vriendelijke en duurzame bezorging

Aaltje 08-05-2019

Prettige online winkel met een groot assortiment.
Duidelijke productomschrijving.
Online bestellen en betalen geen probleem (Ideal)
Bezorging zoals beloofd. Bijna de klok op gelijk te zetten. Niets op aan te merken.

Ronald 08-05-2019

Goede prijs/prestatie, duidelijke site, snelle levering.
Verpakking licht beschadigd, maar dit had geen invloed op de inhoud.
Product werkt zoals beschreven (reviews, advies) en verwacht.

Sander 08-05-2019

In eerste instantie ging in na een bezoek aan een prijsvergelijkingssite naar Coolblue. De site van Coolblue is zeer gebruiksvriendelijk en het bestellen en bezorgen ging zeer soepel. Prettig dat je in eerste instantie een tijdvak van 2 uur doorkrijgt en een kwartier van tevoren nog een bericht. Top!

Ciel 08-05-2019

Super snelle levering. De droger stond in no time boven, aangesloten en wel! Duidelijke uitleg gekregen. Echt hele aardige jongens!!!

Els 08-05-2019

Super shop !!! En echt waar de volgende dag in huis.
Netjes door de bakfiets gebracht van Rotterdam naar Barendrecht.
En.... van te voren een berichtje dat de bakfiets onderweg was en binnen een kwartiertje er zou zijn.
Dat was echt het geval, netjes binnen de tijd.
Daarom geef ik jullie een 10 !!!!!

LEO VAN ZIJL 08-05-2019

Ik ben zeer tevreden over het product. Helaas heb ik een dag extra op de levering moeten wachten. Ik kreeg pas in de avond een berichtje dat de levering een dag later kwam. Dus voor niets thuis gebleven.

H 07-05-2019

Bizar slecht! Ik denk dat coolblue het spoor bijster is. Wasmachine besteld die niet geleverd werd. Na bellen zou deze echt voor 22u geleverd worden, wat niet gebeurde. Hele dag gewacht voor niks. Na vijf belletjes dag later kan niemand vertellen wanneer deze dan wel geleverd wordt. Dus ik kan thuis wachten in de hoop dat hij wel komt.Wel veel sorry gehoord, geen oplossingen of meedenken. Dacht altijd dat coolblue voor excellente service ging maar dat is blijkbaar verleden tijd (ook gezien alle negatieve berichten op oa de Facebook pagina). Bestelling geannuleerd en dit was de laatste bestelling bij hen. Vraag me af wat er aan de hand is...
Officiele reactie van Coolblue 13-05-2019

Beste H,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het met jouw bestelling zo mis is gegaan. Dit hoort natuurlijk niet.

Helaas bevat jouw review geen ordernummer en kunnen wij daarom niet controleren wat er mis is gegaan. Dit vinden wij natuurlijk vervelend. Wij willen altijd leren.

Wij begrijpen wel dat jouw vertrouwen nu weg is. jouw annulering maken we natuurlijk netjes in orde.

Het spijt ons.

Hans 07-05-2019

Ik vind dat ze het heel goed doen. Duidelijke informatie en voorwaarden, vriendelijk personeel, soepele aftersales. En ze hebben bereikt dat het er bij de Mediamarkt ook weer een beetje behulpzaam en coulant aan toe gaat.

Astrid 07-05-2019

Duidelijke website dus makkelijk te bestellen ook voor de ouderen onder ons. Een kind kan de was doen. Snelle levering.......heel fijn, prima. Gratis retourneren wanneer het bestelde niet naar wens is. Mijn kinderen (volwassen) bestellen ook regelmatig bij Coolblue; zij zijn ook zeer tevreden.

Ab 07-05-2019

Volgens de reclame is het de ene dag bestellen, en de volgende dag in huis. Dat was in ons geval niet zo, het werd al snel duidelijk dat het een dag later zou worden. Maar wat een prettig bestel en bezorg proces hebben ze daar ontwikkeld. Op de dag van bezorging een mailtje met bezorg window van een uur, een half uur van tevoren een SMS en een kwartier van tevoren een belletje dat ze eraan komen. Overigens hele nette en vriendelijk en bezorgers. Oude wasmachine is meegenomen en de nieuwe aangesloten. Perfect geregeld. Dit was onze 1e bestelling bij Coolblue maar zal zeker niet de laatste keer zijn.

Leonora 07-05-2019

Fijn vriendelijk personeel in de winkel goede producten met goede uitleg en snelle nette levering door zeer vriendelijk personeel

Inge 07-05-2019

Coolblue doet wat het beloofd! Een duidelijke website met een breed aanbod aan producten. De producten zijn handig met elkaar te vergelijken en de prijs / kwaliteit verhouding is prima. De levering is gelijk de volgende dag en je wordt van tevoren op de hoogte gehouden wanneer ze komen etc. Echt een super service. Als er problemen zijn, wordt het ook gelijk opgelost zonder moeilijk te doen. Aangezien ik geen tijd heb om te winkelen i.v.m. een eigen zaak, vind ik het echt ideaal om bij Coolbleu mijn producten te bestellen.

JOE 07-05-2019

Ze hadden de stofzuiger die wij wilden hebben en was goed geprijsd. Ook een mooie aanbieding oor de stofzuigerzakken. De bestelling werd keurig op de afgesproken dag bezorgd.

Tinusz 07-05-2019

Overzichtelijke website met specificaties, snelle bestelprocedure en snelle bezorging en installatie van mijn gekochte wasmachine door 2 bijzonder vriendelijke en kundige bezorgers (.....).