Ronny 16-03-2023

Supersnel en supergoedkoop én kwaliteitsproducten, meer moet dat niet zijn om een dikke 10 te geven :-)

Melinda 16-03-2023

De producten moet ik nog installeren, goed verpakt. Wil hier vnl de uitstekende bezorg service vermelden: op tijd, met de fiets! Ondanks gietende regen en een zeer correcte en aimabele bezorger. Merci Daniel !

Hamzeh 16-03-2023

altijd duurder dan concurenten, en de beperkte opties bedoelen dat ik met een bon van 50 euro kan bijna niets kopen.

Robert 15-03-2023

Veel keuze, goede prijs/kwaliteit, vlotte betaling, vlotte levering, goed product

A Bonamie 15-03-2023

Zeer overzichtelijk website, mooi aanbod voor goede prijzen. Levering was zeer snel, de volgende dag heb ik mijn bestelling al ontvangen.

Guido 15-03-2023

Zoals steeds uitstekende service. Coolblue neemt ook verantwoordelijkheid in geval van waarborg, zonder enige discussie. Dat is klantenservice. Wanneer iets nodig hebben kijken wij steevast bij Coolblue waar we steeds de beste prijs/kwaliteit vinden.

Jonas 15-03-2023

Mooi aanbod en snelle levering. Product was naar wens en kon het meteen gebruiken in de rasberry pi als homebridge.

Gw 15-03-2023

Goede service, maar 100% presteren kan niemand.
Levertijd is goed nagekomen. Werking is ook in orde, komt overeen met de beschrijving op de site.

Werner 15-03-2023

Gebruiksvriendelijke site met groot aanbod en interessante prijzen. Efficiente opvolging en klantvriendelijkheid. Top !!!

Benjamin 14-03-2023

Wij hadden een Jbl box bestelt bij Coolblue , we waren zeer tevreden over de box. Had de zaterdag bestelt en aangegeven voor de zondag laten toe te komen wat ook gebeurt was. Zeer tevreden

Eric 14-03-2023

Bij CoolBlue ben ik al vele jaren een trouwe klant en heb er al heel veel gekocht.
De TV die ik bestelde was ook als tweedehandsje te krijgen aan sterk verminderde prijs.
Levering gaat heel vlot en is correct. Bij het uitpakken van de tv bleek deze in een gewone (veel te ) grote dunne kartonnen doos te zitten. Voet kabels, afstandbediening lagen er los bij.
Na uitpakken bleek het scherm vol vlekken te zitten. Vlekken die op waterdamp aan de binnenkant lijken en zeker niet weggaan. De stroomkabel was een totaal verkeerde, Het verpakkings materiaal bestond uit banden hard karton dat onregelmatig van vorm was en tegen het scherm drukte.
Op het containerpark worden tv´s netter behandeld.
Terugsturen was snel geregeld. En de persoon die ik sprak was bijzonder meelevend.
Maar na deze levering is Coolblue wat mij betreft het laatste bedrijf waar ik ooit nog iets online bestel. Deze levering was zo schandalig.
De tv koop ik wel elders. Mijn geld hoop en verwacht ik snel terug te krijgen.

LV 13-03-2023

Duidelijke communicatie. Snelle levering.
Alles werd geleverd op het afgesproken tijdstip.

Peter VS 13-03-2023

Gebruiksvriendelijke site, goeie prijzen, snelle levering op tijd en milieuvriendelijk.

Yves De Vos 13-03-2023

Gebruiksvriendelijke site , handige vergelijkingstool.
Akkurate en snelle levering

MarcW 13-03-2023

correcte prijzen, interessante 2e kans, snelle levering en beste communicatie die ik ken (via mail & SMS), snelle respons klantendienst

Mario 13-03-2023

Besteld op donderdag en geleverd de dag erna in de winkel met vlotte openingsuren. De winkel is een groot voordeel. Je hoeft niet speciaal thuis te blijven tot de bestelling geleverd wordt.

ElsDR 13-03-2023

Het product dat ik zocht was bij Coolblue het goedkoopst en bovenal het snelt leverbaar. 's Avonds besteld en de volgende ochtend al in huis. Zo snel heb ik nog nooit meegemaakt.

eH 12-03-2023

Ruime keuze; goede info; prijs/kwaliteit verhouding in orde. Goede communicatie; snelle levering.

Quint 12-03-2023

Bestelling niet ontvangen. Pakket bleef zitten in voorbereiding. Uiteindelijk wel terugbetaald geweest na enkele mails en telefonische contacten. Geen aanrader.

Yanthe 12-03-2023

Om 17 uur besteld, volgende ochtend al in huis. Correcte track and trace met een goede bezorging. Daarnaast boodt Coolblue de laagste prijs aan voor deze smartphone.

Alain 12-03-2023

Produkt zoals omschreven en op 1 dag geleverd, meer kan je niet verwachten. Echt een topservice, dank u wel

Bruno Braeckman 11-03-2023

makkelijke keuze online, vlotte afrekening, snelle levering... wat moet er meer zijn ?

Yvan 10-03-2023

Leuke aankoop 2 de kans ... Mooie product met waarborg aan interessante prijs de moeite om ook eens te kijken in 2 de kans producten

Worden gecontroleerd voor ze verzonden worden
Dus top 👌

Bedankt Coolblue

Rob 10-03-2023

Veel extra informatie op de website en handleidingen van de aangeboden producten. Over het algemeen prima prijzen en de levering en service achteraf zijn uitstekend. Dit geeft veel vertrouwen in deze webwinkel.

Marley 10-03-2023

Super moderne koop ervaring. Bestellen op website afhalen in winkel is heel snel en makkelijk met een lekkere warme chocomelk.