Eddy 18-10-2022

Winkel Wilrijk
Zeer overzichtelijk, mooie winkel
Je voelt er zich direct op uw gemak.
Zeer professioneel

Barbara Lamiroy 17-10-2022

Snelle en perfecte levering. Heel duidelijke site, gemakkelijk om te betalen en zeeeeer snelle levering!!! Helemaal fan 😉

V. 17-10-2022

Ik was op zoek naar een handgrasmaaier en vond nergens zoveel eigenschappen om te vergelijken, technische uitleg en uitgebreide reviews. Snelle en vriendelijke levering ook.

ilias 17-10-2022

zeer goede producten, zeer vriendelijke klantendienst en snel geleverd. dat zijn voor mij belangrijke punten.
coolblue tikt ze allemaal aan! ik ben zeer tevreden met de aankoop van mijn tablet en ik kan zeker coolblue aanraden!

Sander 17-10-2022

Zeer duidelijke website met voldoende info, snelle afhandeling en zeer vlotte levering.

saskia 16-10-2022

super voordelig en een snelle service
een zeer overzichtelijke website en mega veel keuze

Gebruiker 16-10-2022

Je kan snel bestellen. De live updates over waar je pakketje is, is zeer handig.

Linda H 16-10-2022

Ik heb onmiddellijk gevonden wat ik zocht, want op vele andere websites was dit item uitverkocht. Het werd heel snel geleverd en werkt perfect zoals verwacht.

sandra 16-10-2022

duidelijke website .met een makkelijk te gebruiken zoekfunctie . goede prijs kwaliteit verhouding .en snel geleverd . ze komen hun beloftes na . winkelen bij coolbleu is makelijk .

Koenraad 15-10-2022

Bestelling Bluetooth computermuis.
Overzichtelijke website, ruim aanbod, snelle levering, correcte prijzen.

Steven 15-10-2022

Altijd blij vertoeven op de website van coolblue. Veel info en hulp bij het kiezen van het gewenste product. Volgende dag geleverd is leuk, maar we zouden hier allemaal van moeten kunnen afstappen.
Ook voor grotere toestellen kan je ze tot in huis laten leveren en zelfs plaatsen.
Geen betere site voor elektro. Pioneer op de markt.

Gerrit 15-10-2022

Pakje op tijd geleverd zoals gevraagd en zonder probleem afgehaald in postpunt

Irum 15-10-2022

Zeer eenvoudig om een bestelling te plaatsen, je kan ook gebruik maken van paypal wat bij andere websites geen mogelijkheid is en het pakketje komt snel eraan met milieuvriendelijke verpakking

Veerle 15-10-2022

Nieuwe stofzuiger nodig op het werk.
Makkelijk kiezen en vergelijken. Check.
Vlotte betaling en levering. Check.
Op naar 't volgende werkje. Check.

Bart 15-10-2022

Dit was mijn eerste aankoop bij coolblue nadat mijn ouders er al vaak producten hadden gekocht. Zoals ook bij mijn ouders altijd het geval was is de website heel duidelijk en de service top. S'avonds besteld en de volgende dag kon ik men pakje gaan ophalen op de post!

Uma 15-10-2022

Goede prijs, snelle levering, overzichtelijke website, handige levering in de bpost pakjesautomaat

DV 15-10-2022

Top service !! 12 oktober besteld, 13 oktober geleverd. Fantastisch goede communicatie over de levering : er wordt een mailtje gestuurd met een ‘time slot’ van 1 uur waarin geleverd wordt, PLUS je krijgt nog een smsje 15min voor de levering. Mijn levering gebeurde ook nog met de fiets (het was geen te groot pakket gelukkig ;))

Carine 15-10-2022

Deze site verdient een 10, alles loopt gesmeerd, correcte info over het product, snelle en correcte levering, gewoon volmaakt!

JohanDoe 15-10-2022

Prima winkel, al jarenlang. Paar dagen geleden iets laat op de avond besteld, volgende dag in de voormiddag reeds geleverd op het afhaalpunt.

Sam Van Buggenhout 14-10-2022

Coolblue heeft een goede service. Daarom verkies ik Coolblue boven de andere websites en winkels.
Het kan wel duurder zijn dan de andere winkels maar je betaald voor de service.

Kevin 14-10-2022

Ik vind CoolBlue een van de gemakkelijkste webshop dat er bestaat. Het is zeer handig om met de app of via de site producten te vergelijken en ook heel gemakkelijk aan te kopen.

Lisa 14-10-2022

- uitgebreide keuze aan producten (incl. aanbevelingen van Coolblue)
- super snelle levering (eerste werkdag na bestelling)
- zeer gebruiksvriendelijke website
- snel antwoord op mails

Peter 14-10-2022

Eerst en vooral beveel ik Coolblue aan omdat ik specifiek zocht naar een Intenso externe harde schijf omdat ik er al een jarenlang in gebruik heb en er zeer tevreden mee ben, maar kon het online enkel vinden bij jullie.
Bovendien had ik het bestelde de volgende dag al én was het stevig verpakt en ongeschonden, waar bpost natuurlijk ook wel voor iets tussen zit. Dank jullie wel daarvoor! Het geeft een zalig gevoel van vertrouwen, wat we in deze tijden broodnodig hebben en ten zeerste kunnen appreciëren :)

Patrick DW 14-10-2022

Ik bestel al mijn electro/ audio/ video/ multimedia alleen maar bij Coolblue !
De levering gebeurt echt supersnel (besteld op maandagavond en geleverd op dinsdagmorgen)
En Ik weet uit ondervinding dat ze niet alleen bekwame vakmensen in dienst hebben die weten wat ze verkopen en dus het gepaste advies kunnen geven maar ze hebben ook een geweldige service na verkoop en over heel veel producten handige YouTube filmpjes met een duidelijk uitgelegde handleiding erbij dus zelfs als ik hetzelfde product elders iets goedkoper zou vinden dan koop ik het toch bij Coolblue ! Voor mij altijd opnieuw een 10/10 !!

Katrien Klausing 13-10-2022

Vlotte en vriendelijke bediening! Makkelijk te bereiken per fiets, in 15 min binnen en buiten.