Deze score is gebaseerd op 772 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

S 25-10-2022

Snelle levering, goede communicatie van de bezorgers, netjes en correct geïnstalleerd.

Kevin 24-10-2022

Top website. Prijs is niet slecht, maar belangrijk is gratis en heel snelle levering!

Denerre 24-10-2022

Goede omschrijving van het product. Alle info goed weergegeven. Supervriendelijk en goede service bij de levering.

Dirk 23-10-2022

Ik kreeg een melding dat het toestel weer beschikbaar was en kon het meteen bestellen. De volgende morgen was het bij mij. Het installeren was wel even een uitdaging, maar nu werkt alles prima.

Jan Lemmens 23-10-2022

Goede en eerlijke omschrijving van de producten
Goed verpakt en snelle correcte levering

Vanessa 23-10-2022

Goed aanbod. Handig dat je kan vergelijken tussen producten. Snelle levering. Nog nooit klachten gehad

Nba 22-10-2022

Over het algemeen is coolblue een goede winkel. Soms vertraging op verzending. Er werden meermaals compensaties besproken maar dit wordt nooit proactief opgevolgd.

Tom De Vlieger 22-10-2022

Ik geef een 10 en dat zegt genoeg.
Ben al jaren klant en ben altijd perfect gediend geweest ; zowel online als in 1 van hun winkels.
Ik zal dan ook bij hun blijven bestellen.

22-10-2022

Mooi op afspraak geleverd, 15min op voorhand nog een telefoontje van de chauffeur. Koelkast werd netjes in keuken afgezet.

JV 22-10-2022

In het algemeen goede shop, maar herstellingen duren lang en lopen dikwijls fout (na veel getrek toch altijd in orde gekomen)! Voorlaatste bestelling was dan toch niet binnen :-( bummer
Maar toch goede shop.

Emma 22-10-2022

Onze aankoop werd zorgvuldig en voorzichtig op de gewenste plaats gezet, afval werd meegenomen en het toestel werd aangesloten. Ze ontdekten bij het uitpakken een beschadiging en er werd direct een bedrag van 7,5% van het totaalbedrag teruggestort naar onze rekening. Heel vriendelijke mannen en waren mooi op tijd! Ons oud toestel werd ook gratis meegenomen. Top service!

Kris 22-10-2022

Makkelijke webwinkel, snelle levering..... Ook 'coolblue's keuzen helpt je in bepaalde gevallen om je keuze te vergemakkelijken.

Steff Peeters - Marketing & Employer Branding 21-10-2022

Interessante of correcte prijszetting, stipte levering & geweldige service-na-verkoop!

Suzy@Genk 21-10-2022

Ik ben al jarenlang een zeer tevreden klant! Zowel qua orders plaatsen en levering in een afhaalpunt of aan huis, alles is steeds in orde! Ook de Klantendienst tijdens & na verkoop werkt prima. Eventuele probleempjes werden steeds tot mijn tevredenheid opgelost, waarvoor dank. Onlangs nog telefonisch contact gehad, ook dat verliep vlot, aangenaam en gaf een onmiddellijke oplossing.
Zeker aan te bevelen! Grtjs, Suzy@Genk

Benny 21-10-2022

Met deze review zal ik zeker geen 250 euro krijgen.
Heb bij coolbleu tweedekans smartphone met kleine kras op achterkant besteld, en inderdaad dat klopte. Nu wil ik smartphone klaar maken voor eerste gebruik, en dit lukt me niet. Bel met de expert van coolbleu, die vertelde me smartphone is stuk is stuk en moet omgeruild worden, MAAR IK MOEST OPLEG VAN 40 EURO BETALEN!!!!!! Wat ik natuurlijk niet wilde , er stond duidelijk bij vermeld dat toestel is getest en nagekeken door hun professionele experts.
Dus ik bel naar mijn 14 jarig petekind en die vertelde direct wat ik moest doen, binnen de minuut werkte smartphone.
Dus als ze zo klanten behandelen een tweedekans laten kopen en dan werkt het niet, om zo een nieuwe te kunnen verkopen MITS OPLEG neen DIT KAN NIET.

J 21-10-2022

Groot aanbod aan artikelen.
Snelle levering.
Fijne service.
Hier bestel ik nog wel een keertje!

Ans 20-10-2022

Duidelijke webshop. Producten zijn goed en eerlijk omschreven.
Super snelle service. Gratis levering.
Correcte prijzen.

Biesemans vera 20-10-2022

Het gaat super vlot en de dag erna staat het al bij u thuis ,gewoon geweldig! ! Zeker Coolblue is een aanrader👍

Philippe 19-10-2022

scherpe prijzen,goede omschrijving van het product en een zeer snelle levering

TP 19-10-2022

Een van de weinige online winkels waar je er altijd van uit kan gaan dat als ze zeggen dat ze iets op voorraad hebben, of dat iets morgen geleverd zal worden, het ook zo is. Daarnaast altijd goede en volledige productinformatie, wat vergelijken tussen verschillende producten gemakkelijk maakt.

Pieter 19-10-2022

Coolblue heeft de beste klantenservice. Je betaalt niet altijd de scherpste prijs, maar dat vind ik het dus waard.

Wilfried 19-10-2022

Zaterdag na 17h bestelling geplaatst.
Zondag minder dan 24uur later pakje in huis.
Dat is super !

Myriam 19-10-2022

Zoals beloofd de volgende dag geleverd. Dit op een zondagmorgen zonder extra kosten en met een glimlach.

Gilles 18-10-2022

Je word altijd perfect geholpen. Heb je een vraag? Dan kan je altijd terecht bij coolblue’s klantendienst.
Ik heb ondertussen al 15 producten aangekocht en ben er nog altijd zeer tevreden mee.

Eddy 18-10-2022

Winkel Wilrijk
Zeer overzichtelijk, mooie winkel
Je voelt er zich direct op uw gemak.
Zeer professioneel