Deze score is berekend op basis van 1718 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Nadine bastiaens 12-08-2015 Via de website gekocht

On line in 2 min gevonden wat ik in 3 winkels niet vond, en on top de dag daarna reeds geleverd, op een zondag, gewoon geweldig.

Op zondag middag geleverd en besteld nog geen 24 uur ervoor.

Super

Zeer efficient, meer keuze dan in de doorsnee winkels, en direct geleverd

FrankTLO 12-08-2015 Via de website gekocht

Prima webwinkel met groot assortiment. Zeer snelle, correcte levering.

wendidewolff 12-08-2015 Via de website gekocht

Het artikel was niet aanwezig in de winkel, maar in de winkel hebben we het artikel op internet besteld en werd het de volgende dag gratis thuis bezorgd.

In de winkel ben ik snel geholpen en de aankoop via de webshop had ik de volgende dag thuis.

jeanninerobberecht 11-08-2015 Via de website gekocht

Heel eenvoudig te bestellen, kan niet beter

fantastisch snel geleverd

direct gevonden wat ik zocht

fantastische service

Alles was picco bello

puregtx 11-08-2015 Via de website gekocht

Fabrieksfout met product, contact opgenomen met klantenservice, vlot en vriendelijk, volgende dag product omgeruild.

Top webshop

Top webshop! Alleen een beetje jammer dat de categorie met PC Componementen wat uitgebreider is.

Michel J. 11-08-2015 Via de website gekocht

Terugvinden van het beoogde produkt op de website van Coolblue was zeer eenvoudig

Ik heb telefonisch besteld op zaternamiddag. Ik kon nauwelijks geloven dat Coolblue zijn belofte op de website, nl levering op zondag zonder bijkomende kosten, zou kunnen waarmaken. vandaar dat ik met iemand wou spreken ipv gewoon on-line te bestellen. Bereikbaarheid uitstekend en bestelling rimpelloos.

Ik had bij mij in de buurt drie gewone winkels afgelopen op zoek naar een vervang grill rooster voor een Weber BBQ. Resultaat nul. Bij Coolblue was dit produkt in voorraad.

Zonder voorbehoud.

Ik ben uitermate tevreden over de service van Coolblue : 1) wat ik nodig had was bij hen in voorraad, in drie gewone winkels niet 2) de prijs was dezelfde 3) ik vind het bijzonder sterk dat zij bij bestelling op zaterdag op zondag konden leveren (zonder enige extra kost).

marceled 11-08-2015 Via de website gekocht

eenvoudig en snel te bestellen, geode opvolging.

top service, geleverd toestel laten omruilen voor een ander merk dit werd zonder probleem gedaan, en steeds zeer vriendelijk bij de communicatie.

van bestelling tot levering perfect, service gericht .

Mark2412 11-08-2015 Via de website gekocht

Goede overzichtelijke site.

Savonds besteld en smiddags in huis perfect.

Tot nu toe geen slechte ervaringen gehad . Aftersale super.

Kan niks negatiefs bedenken. Ga zo door

Morgana LeFey 11-08-2015 Via de website gekocht

Het bestellen en betalen gaat super vlot. Je kan producten ook heel makkelijk vinden.
Je kan je bestelling ook nog makkelijk wijzigen. Het is ook fijn dat een suggestie gedaan wordt welke producten ook handig zijn om bijkomend aan te kopen vb uitbreiding geheugen of andere accessoires.

Super die aflevering op zondag. Ik kon het bijna niet geloven toen ik het las. Zaterdag bestellen en zondag afgeleverd aan huis... maar het klopte. Dit is echt boven verwachting. Bij veel websites is de aflevering pas op maandag of dinsdag en dan dien je je pakje zelf te gaan afhalen in een Kiala punt of postpunt. Deze aflevering op zondag aan huis is dus overtreffende trap.
Wat ook leuk was is dat je verwittigd wordt via e-mail van de status van je bestelling (ontvangen, ingepakt en dan je factuur en het vermoedde tijdstip van levering)
Dit alles maakt een zeer professionele en degelijke indruk, die ook waargemaakt wordt.
En dan vond ik de EAN code niet voor de cashback te kunnen aanvragen.
De streepjescode vond ik op het toestel maar niet de 13 cijferige code die daar bij hoort. Even met de klantenservice gemaild die navraag deed bij de Leverancier en ik kreeg mijn EAN code doorgestuurd. Bleek dat deze code op het doosje van het toestel stond. Heb ik weer iets bijgeleerd. Super service noem ik dit.

Afleveringsmogelijkheden en na-service boven verwachting.
Het is fijn als je met een gerust hart kan bestellen.

Accurate aflevering thuis op zondag ! Vriendelijke, professionele en oplossingsgerichte na-service.

Marc met een c 11-08-2015 Via de website gekocht

Supersnelle levering, ook op zondag!

Zeer ruim en gevarieerd aanbod

Eenvoudiger kan niet... keuze maken, betalen en de volgende dag wordt het thuis geleverd.

robkenj 11-08-2015 Via de website gekocht

nog nooit on line gekocht.Ik vond

dit (coolblue) een openbaring

de levering zou tussen 10.00 uur en 15.00 uur plaatsvinden. Om 10.02 uur stond de levering voor de deur.Prachtig

Omdat alles pico bello was precies volgens de mededeling op internet0Op 1 dag had ik een nieuwe wasmachine in huis en was de oude meegenomen.

Ik kan geen minpunten opnoemen

Ronald Schildknegt 11-08-2015 Via de website gekocht

De bestelling was zo gedaan

's Middags om 14.30 uur besteld en 's avonds om 21.30 uur al in huis.
Grote klasse Coolblue

Er was meer dan genoeg keuze waardoor ik niet verder hoefde te zoeken.

Door de keuze en de zeer snelle levering daardoor een aanrader.

Door de ruime keuze kon ik een snelle beslissing maken, dat ik het product dan 's avonds al in huis had spreek van een service van hoog niveau.

FrankParthoens 11-08-2015 Via de website gekocht

Vanuit je zetel bestellen...wat is nog makkelijker ?

Rond 18u00 besteld en de dag erna om 9u30 thuis bezorgd !

Super gemakkelijk en perfect afgeleverd !

Silex 11-08-2015 Via de website gekocht

De website maakt het erg makkelijk om te zoeken, selecteren en te kopen. Fijn is ook dat naast de betaalmogelijkheden van onder andere iDeal (geen bescherming) ook PayPal (met bescherming en m.i. net iets makkelijker dan creditcard) mogelijk is.

Het automatisch doorzenden van de status van je aankoop werkt erg prettig.

Coolblue bestaat uit een aantal websites. Je kunt er vaak datgene vinden wat je in de winkel niet kunt vinden.

Coolblue is een betrouwbare winkel gebleken.

Verschillende keren bij Coolblue iets besteld. Nooit problemen gehad met levering. Integendeel, de levering is gratis en heel snel.

Bri. 11-08-2015 Via de website gekocht

Je hoeft je huis niet uit om aankopen te doen.

Altijd al gevonden wat ik nodig had.

johan1809 11-08-2015 Via de website gekocht

via pc dingen bestellen

service 11 op 10 super gewoon

Stef van der Wel 11-08-2015 Via de website gekocht

Bestellen ging gemakkelijk. Niks te klagen!

Zondagbezorging zonder extra kosten. Perfect!

De laptop die ik er een week van te voren in het oog had, was een week later uitverkocht. Ik heb een laptop nodig over een paar weken en de verwachting was dat die binnen een maand weer verkocht ging worden. Te laat dus.

De zondagbezorging was erg fijn! Ik vond echter het assortiment wat tegenvallen. Wanneer een artikel uitverkocht is, wordt hij niet weergegeven op de website, daardoor moest ik lang zoeken om er achter te komen dat het uitverkocht was.

rgeubels 11-08-2015 Via de website gekocht

Je vindt er alles aan een goede prijs.
vandaag besteld is morgen in ieder geval geleverd!

uitleg zelfs nog bekrachtigd met filmpjes. Ook als iets niet op voorraad is kan je vragen om een melding wanneer dit weer op voorraad is.

Heel veel spullen en nog makkelijk te vinden ook

Als je iets snel wilt hebben

Ik heb hier al verschillende apparaten gekocht en heb nog nooit een probleem gehad. Als je niet weet wat je wilt kan je nog makkelijk vergelijken op deze site.

MarleenKorsaan 11-08-2015 Via de website gekocht

De website is heel duidelijk. In een paar klikken kon ik het product bestellen.

Met de wachtlijst en andere wachttips werd ik goed geholpen. ;) Een perfecte service!

Voortaan alleen nog maar bij Coolblue. Dan weet je tenminste zeker dat het product aankomt en dat je goed geholpen wordt.

RHood 11-08-2015 Via de website gekocht

Goede website(s), probleemloos bestellen en betalen.

Supersnelle bezorging binnen een dag (op zondag!). Bij een eerdere bestelling wel eens een probleem gehad, dit is toen keurig opgelost.

Coolblue is mijn referentiekader, de site waar ik als eerste heen ga als ik iets nodig heb. Meestal hebben ze wel wat ik zoek. Ze zijn vaak wel wat duurder dan concurrenten, maar gezien de no-nonsense service en garantie heb ik dat er wel voor over.

Coolblue heeft heel goed door wat je als thuisbesteller nodig hebt. Een website die duidelijk is en niet hapert, een snelle bezorging, een goede regeling om producten terug te sturen (al dan niet onder garantie) en een altijd vriendelijke klantenservice die zich als taak heeft gesteld om je probleem op te lossen.

frajul 11-08-2015 Via de website gekocht

duidelijke site,veel keuze,gemakkelijke betaling,snelle levering op zondag.

snelle levering op zondag

veelzijdig

zeer goed

jempi123 11-08-2015 In de winkel gekocht
lochristi

wachttijd kan gecombineerd worden met een koffie, frisdrank

professioneel en heel vriendelijk

keuze heel groot en geen opdringerig personeel.

een minpuntje : bepaalde producten niet in stock, maar wordt in kortst mogelijke tijd thuis geleverd

jurre88 11-08-2015 In de winkel gekocht
utrecht

Ik ging langs in de winkel maar hadden mijn product niet op voorraad. De medewerker zei dat hij hem voor me kon bestellen en dat hij de volgende dag aanwezig zou zijn in de winkel, zonder aanbetaling. Dikke prima!

Na het product te hebben gekocht in de winkel plaatste ik hem thuis maar hij deed het helaas niet. Van alles geprobeerd, servicelijn gebeld ed maar helaas. Ik terug met het apparaat en de medewerker heeft ervoor gezorgd dat ik dezelfde dag(!) een vervangend apparaat kreeg thuisbezorgd. Fantastische service en ook zonder enige moeite.

wat hebben ze niet?

dit is niet mijn eerste product wat ik bij Coolblue heb gekocht en ook zeker niet het laatste. Ze zijn soms iets duurder dan andere webshops maar een ongekende service. Iets waar ik graag wat meer voor neerleg om geen gezeur te hebben mocht er iets mis mee zijn. Wat nog wel eens voorkomt met elektronica oid.

wendy279 11-08-2015 Via de website gekocht

Artikelen zijn goed te vinden en het bestellen gaat erg makkelijk.

Geen verzendkosten en zeer snelle levering: zaterdagavond besteld en zondagmiddag werd het al geleverd!

Assortiment is prima. Ik kon kiezen uit meerdere leuke cadeaus voor de kinderen.

Makkelijk, geen verzendkosten en snel geleverd, zelfs op zondag. Leveringtermijn was conform de website.

Sterke punten zijn het gebruikersgemak, geen verzendkosten en een snelle levering. Het zou fijn zijn wanneer het assortiment nog verder wordt uitgebreid.

Pieterdekroon 11-08-2015 Via de website gekocht

Ze hebben zo groot aanbod verschillende websites maar dat via 1 winkelwagen gaat. Erg makkelijk

Bezoriging op zondag. Leuke marketing

Heel erg ruim!

Het gevoel op coolblue is gewoon fijn

Gewoon perfect en je voelt de glimlach!

IrisInfernal 11-08-2015 Via de website gekocht

Ik vind het een hele overzichtelijke website. Duidelijke uitleg en uitgebreide specificatielijst.

De service is echt geweldig. Ik had zaterdag avond een laptop besteld en die kwam de volgende dag gewoon al binnen. Op zondag!

Er is zeker veel keuze! Ik kon bijna niet kiezen uit verschillende laptops.

Ik raad iedereen aan om bij coolblue te bestellen. Het is een fijne winkel/webshop met een goede service.

De klantenservice vind ik echt geweldig. Ze helpen snel en goed. Het is altijd duidelijk nadat ik iets vraag.

morc68 11-08-2015 Via de website gekocht

2 keer klikken en keuze gemaakt

Volgende dag in huis. zelfs op zondag!

Ruime keuze

Ruime keuze, zeer overzichtelijke website en zeer snelle levering........ook op zondag :)

BenVink 11-08-2015 Via de website gekocht

Praktisch alles wat ik nodig heb en wil kopen heeft CoolBlue altijd in voorraad. Ik hoef alléén per email te bestellen en de volgende dag kan ik in CoolBlue Amsterdam-Buitenveldert zelf ophalen....Het verbaasd mij niet dat het altijd druk is in CoolBlue Amsterdam-Buitenveldert.

Het winkel personeel van CoolBlue Amsterdam-Buitenveldert zijn allemaal behulpzaam, correct en bereid om vragen volledig te beantwoorden en zonodig naar oplossingen te zoeken en geven objectieve adviezen zodat de klanten als het nodig is thuis enkele dagen of langer te bedenken om beslissingen te nemen tot de aankoop van de CoolBlue artikelen.

Het winkel personeel van CoolBlue Amsterdam-Buitenveldert zijn allemaal behulpzaam, correct en bereid om vragen volledig te beantwoorden en zonodig naar oplossingen te zoeken en geven objectie adviezen zodat de klanten als het nodig is thuis enkele dagen of langer te bedenken om beslissingen te nemen tot de aankoop van de CoolBlue artikelen.

mknapen 11-08-2015 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijke en informatieve website. Eenvoudige en overzichtelijke bestelprocedure

Zeer goede informatie tijdens de verwerking van de bestelling. Zeer snelle levering

Heel uitgebreid met goede vergelijkingsmogelijkheden.

Zie boven. Bovendien is er een winkel in de buurt voor het geval dat er problemen zijn.

Peet1468 11-08-2015 Via de website gekocht

Duidelijke informatie over producten. Makkelijke website

Moest klantenservice bellen. Geen wachttijden, vriendelijke medewerkers en prima hulp

Heel veel keus!

Goede service, veel keus,heb nog niets negatiefs kunnen ontdekken. Heb al vaker besteld en ben tot nog toe een erg tevreden klant

lgiegerich 11-08-2015 Via de website gekocht

I do not speak Dutch, does that tell you how easy your system was to use ! You have the necessary intuitive functions to allow customers to shop, well done.

Our vacuum exploded on the weekend, we faced going to the local shops to end up buying another unit that would suck our time as well as our money, so why not go with the robot. It works alone and we wake up to a clean home everyday without lifting a finger. Coolblue you delivered to us on a sunday and we were cleaning house on Monday, we never skipped a beat, well done !

Johan sergier 11-08-2015 Via de website gekocht

Zelfs op zondag kwam mijn bestelling, wat een luxe

Prachtig verpakt zo dat de kans op schade nihil is.

Coolblue is voor mij de max, Bol is zijn koppositie kwijt.

Ik heb reeds enkele aankopen gedaan bij Coolbleu en steeds was ik super tevreden van zowel het produkten als van de levering, wat wil je nog meer.

MaartenGielis 11-08-2015 Via de website gekocht

keuze tussen zowel online als fysieke winkel

levering op zondag

- keuze tussen zowel online als fysieke winkel - levering op zondag - ruim assortiment - duidelijk en eerlijke (bv. Hz) specificaties

pauline J 11-08-2015 Via de website gekocht

erg leuke website, wordt leuk gemaakt dat je iets koopt. Eens weer wat anders dan dan saai/zakelijk zoals alle andere websites.

gewoon prima en nog met een glimlach ook!

de uitstraling/instelling zeer positief

moospeeters 11-08-2015 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen, goede website.

Goede service; werd op de hoogte gehouden van wanneer de wasmachine bezorgd zou worden en bezorging en installatie verliep goed.

Ze hadden de wasmachine die ik wilde

Fijne winkel!

Goede webwinkel, makkelijk te bestellen en goede service.

wim-vl 11-08-2015 Via de website gekocht

je vindt gemakkelijk je product in het uitgebreide assortiment. Ik kon gemakkelijk mijn gewenst product vinden voor een goede prijs.

De producten zijn steeds goed gedocumenteerd, zodat je steeds het juiste product kunt kiezen. De dag na bestelling hebt je het al in huis.

Er is een uitgebreid assortiment in alle prijs- en kwaliteitsklassen. Je kan gemakkelijk je product naar keuze vinden.

voor informatica producten kan je steeds bij coolblue terecht. Je vind altijd wel wat je zoekt in een goede prijs/kwaliteitsklasse. De product specificaties helpen me steeds.

goede prijs/kwaliteit goede productspecificaties uitgebreid assortiment snelle levering

vanputten 11-08-2015 Via de website gekocht

Bestellen gaat snel en makkelijk

Gratis zondagbezorging zodat ik mijn bestelling nog voor mijn vakantie in huis had. Ik werd ook goed op de hoogte gehouden over wanneer mijn bestelling geleverd zou worden.

Assortiment met bijna alleen maar kwaliteitsproducten en veel keuze.

Naar mijn mening de beste webshop van Nederland, al vele malen naar tevredenheid besteld.

vanoudenhovedirk 11-08-2015 Via de website gekocht

alles is overzichtelijk

correct

eerste bestelling was in orde

het was mijn eerste aankoop en alles is goed verlopen

Andy vermote 10-08-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk besteld en betaald. Wordt gratis bezorgd.

Snel antwoord bij vragen.

Je vind er zo goed als alles in het assortiment.

Snelle service en snelle levering. Prijs zit ook op het minimum.

Alles goed verlopen snelle service en simpel winkelen online. Samenwerking met bpost laat wat te wensen over maar heb begrip voor de laattijdige levering door derden.

Ronny De Witte 10-08-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, registratie eenvoudig, zoekfunctie werkt prima

Vrijdag besteld, zaterdagmorgen gratis geleverd. Update via GSM en mail van verzendstatus.

Groot assortiment

Eenvoudig en snel

Snelle en gratis thuislevering. Geen probleem om goederen terug te nemen die dan toch tegenvallen. Ruim assortiment.

dientje49 10-08-2015 Via de website gekocht

gemakkelijk en snel

heel goed

veel keuze

dat alles goed is

heel fijn en goed

Tina955 10-08-2015 Via de website gekocht

De site is gemakkelijk in gebruik. Het is enkel niet handig dat als je iets koopt dat eigenlijk samenhoort in een pakket dat niet automatisch tot een pakket samenvoegt. Ook staan deze niet overal duidelijk gelinked met de andere producten.

Ik ben snel en goed verder geholpen door de klantenservice van coolblue! Ik zag pas achteraf dat bij aankoop van mijn gsm je deze in pakket kon aankopen met een geheugenkaart. Dit werd heel snel inorde gebracht! Enkel alleen al om deze goede service beveel ik jullie aan bij vrienden en familie. Er zijn veel andere (online)shops die van jullie kunnen leren. TOP! Doe zo verder!

Het assortiment is goed en uitgebreid, maar misschien mag er nog net iets meer aanbod zijn en meer pakketten of een automatische korting die er af gaat van een bepaald bedrag dat je aankomt (zoals de pakketkortingen, maar die niet overal op toepasbaar zijn).

100% !!!
Ik bestelde mijn product om 23h35 en het werd zoals genoteerd op de site nog de dag nadien geleverd! Dit terwijl ik dezelfde gsm ergens anders bestelde, met voorwaarde van 3 werkdagen levering, maar na een week was deze er nog niet. Jullie daarentegen hebben woord gehouden! Maar vooral de goede klantenservice is een grote meerwaarde en heel belangrijk. Hier kunnen nog veel (web)shops iets van leren! Ik beveel jullie volledig aan aan familie en vrienden! Als het goed is mag, nee moet het ook gezegd worden!

Jullie klantendienst is TOP! Een echte meerwaarde! Doe zo verder!

skibum867 10-08-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, handige indeling en geen nutteloze links.

Handige ' follow up ' e-mails met nuttige accesoire links voor je gekochte product.

Ruime bereikbaarheidstijden van de klantenservice!

Ruim product aanbod

Er zijn veel aanbieders maar Coolblue zet een heldere website neer die gemakkelijk te navigeren is en maakt online shoppen een prettige ervaring.

wiske95 10-08-2015 Via de website gekocht

Uitgebreide zoek opties zodat ik makkelijk en precies kon zoeken. Ik kwam gelijk bij producten die ik wou en nodig was en hoefde niet zelf dingen uit te zoeken.

Service was goed. ik heb s'avonds laat besteld en had het de volgende middag al in huis. En dat op een zaterdag.

Ik heb een niveau 5 laptoptas gekocht. Hier was maar 1 soort van in twee kleuren. Dit viel mij erg tegen. Maar geen enkele ander site gaf niveau's aan. De prijs viel ook erg mee.

Ik heb zeker gevonden wat ik zocht voor een redelijke prijs met snelle serivce. Ik zou het zeker aanbevelen.

Het assortiment vond ik een klein beetje tegenvallen in de niveau 5. De andere niveau's hadden meer keus en aanbod. Er was een grote prijsrange. Dus voor elk budget wat wils. Service was erg snel wat zeker een voordeel is. De gratis retourzending is ook een voordeel.

Jurgen 73 10-08-2015 Via de website gekocht

zeer gebruiksvriendelijk

Onmiddellijk bevestiging van je reservatie ,opvolging van je bestelling via mail en de dag erop is de bestelling ter plaatse :-)

Veel keuzemogelijkheden

Plezant en makkelijk,gebruiksvriendelijk

Niets aan op te merken...

Ruttert 10-08-2015 Via de website gekocht

Makkelijk om producten met elkaar te vergelijken en een aankoop doen is erg eenvoudig.

Fijn om een postNL tracker te hebben, je weet precies wanneer je pakket bezorgd wordt. Ook is er betaald voor een avondbezorging bij postNL wat erg praktisch is als je overdag niet beschikbaar is door bijvoorbeeld werk of school.

Erg veel keuze en bijna alles is op voorraad.

Niets te klagen, komen na wat er beloofd wordt.

Veel producten die snel leverbaar zijn waarbij je precies weet wanneer het aankomt. Makkelijk zelf te regelen wanneer er bezorgd wordt zelfs in de avonduren of in een fysieke winkel.

MAvanAken 10-08-2015 Via de website gekocht

Wendbaar, niet te zwaar en precies die onderdelen die je nodig hebt voor alle plekjes in het huishouden.

Makkelijk en altijd snel!

Moeilijk kiezen, maak juist gekozen.

Ruime aanbod, goede prijz en uitstekende service.

Ik was op zoek naar een handige stofzuiger om zo gemakkelijk mogelijk de kattenharen te verwijderen. Op basis van voorgaande ervaringen met Coolblue, was het de eerste plek waar ik op zoek ging voor een oplossing en die vond ik, net als voorgaande keren.

zilverdael 10-08-2015 Via de website gekocht

De website spreekt voor zich, de manier om contact op te nemen is goed. Snel reactie op vragen.

Op de bestelling geen op of aanmerkingen, echter op de levering des te meer. Dat ging echt NIET goed. .. Ten eerste kwam er een mail dat het product was ingepakt met een track and trace mogelijkheid Helaas ontbrak het pakkernummer, dus kon ik daar niks mee. Ten tweede zou ik de dag voor levering voor 10 uur in de avond gebeld worden om een aflevermoment af te spreken. Dit is niet gebeurd. Bij navraag bij Coolblue bleek dit normaal (zet dat dan niet op je site en in je mail). Vervolgens werd het dus de hele dag thuiszitten wachten op levering. Toen deze levering kwam werd de nieuwe wasmachine naar boven gedragen en op water, afvoer en stroom aangesloten en aangezet. In de handleiding staat dat dit niet handig is! De machine moet eerst waterpas gesteld worden, dat deden de heren niet, dus kon ik alsnog zelf met gereedschappen aan de gang om dit te doen. Dat had ik niet verwacht van installatieservice. En als klap op de vuurpijl blijkt dat de extra bijgekochte garantie niet is geleverd (ik had deze digitaal verwacht, maar blijkt een extra doos bij de levering te zijn). Al met al een bijzonder slechte leveringservaring.

Gewoon goed, ruime keus en mogelijkheden

Ondanks de beroerde levering is het een prima winkel. En ik neem aan dat de aflevering slechts een incident was.

Coolblue is een winkel waar men goed te werk gaat. Ze moeten echter dringend opzoek naar een andere bezorgdienst voor hun witgoed, want deze is echt slecht.

Goestave 10-08-2015 Via de website gekocht

Zeer gebruiksvriendelijke website. Op een eenvoudige wijze het juiste product type gevonden. Daarnaast kunnen producten simpel en overzichtelijk met elkaar worden vergeleken om tot de juiste keuze te komen.

Zeer snelle bezorging. + goede communicatie over waar de bestelling zich in het verzendproces bevind.

Ruime keuze. Veel artikelen worden op vergelijkbare website niet aangeboden.

Zeer tevreden.
Zeer snelle bezorging. Prima prijs/kwaliteit verhoudingen.

Ik ben zeer tevreden over de service van Coolblue. Ik had mijn bestelling razendsnel in huis en werd goed op de hoogte gehouden van de status van verzending. Tevens is de website van Coolblue overzichtelijk en kunnen producten op een eenvoudige wijze met elkaar worden vergeleken. Top!

larsvanpoucke 10-08-2015 Via de website gekocht

Voor 23u59 besteld, volgende dag in huis.

Zeer uitgebreid

Snelle levering, pro en contra per product op de site. Staan klanten toe reviews te schrijven over producten. Uitgebreid assortiment