Deze score is berekend op basis van 1401 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

DavidB69 03-04-2015 Via de website gekocht

Ik zou niet weten wat je hier nog aan zou moeten verbeteren.

De service van Coolblue is van het allerhoogste niveau. Snel, vakkundig en persoonlijk. Geen 10 omdat je aan service altijd moet blijven werken ;-)

Het assortiment kan mij persoonlijk niet groot genoeg zijn. Ze waren overigens wel de enige webshop die exact konden leveren wat ik zocht.

Online besteld en opgehaald in de winkel in Rotterdam. Coolblue is wat mij betreft de webwinkel waar alles klopt. Het enige 'nadeel'van de nu al legendarische service is de iets hogere prijs die je betaalt.

Sluijsens 03-04-2015 Via de website gekocht

Abbonement met telefoon afgesloten en moeten overstappen. Coolblue regelt dit voor je en je hebt er, buiten dat je je informatie moet doorgeven, geen omkijken naar.

Duidelijk en goede informatie. Ook de extra informatie wordt nog even aangegeven en altijd de vraag of er nog meer vragen zijn. Hele netjes en professioneel afgehandeld allemaal.

Wanneer ik bij Coolblue kijk naar iets wat ik wil hebben dan is het er eigenlijk altijd wel. Nog nooit gehad dat iets er niet was

Erg goede service en zonder veel gedoe een nieuw product bestellen. Duidelijke website waar je ook makkelijk doorheen kan. Een product in een andere kleur kan je makkelijk aanklikken in plaats van terug te moeten naar een product overzichtspagina. Kleine details die zoiets erg fijn maken.

De service is erg goed en het oriënteren was erg gemakkelijk. Een 10 gewoon omdat er geen problemen zijn geweest, de service was super en de extra informatie die waar ze je nog even op attend maken is erg fijn zodat je ook echt niks vergeet.

deMeTTeS 03-04-2015 Via de website gekocht

Op de site vind je snel wat je zoekt.

Je vindt er alles van alle merken, en dat aan de scherpste prijzen.

Snel het juiste product gevonden, eenvoudig besteld en betaald en de volgende dag werd het geleverd. Prima zo!

Tjeke1 02-04-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig

Goede website

Keuze genoeg

Voor ieder wat wils

Zeer goede service en snelle levering

CByvonne 02-04-2015 Via de website gekocht

Ik kwam terecht op coolbleu door een vergelijkingssite. Ik zocht de beste prijs en kwam bij doorklikken meteen goed terecht. Ook meteen duidelijk welke accessoires ik kon meebestellen.

Heldere communicatie

Heb het al meteen een dag later enthousiast aan mijn collega's vertelt.

Het goede en minder goede punt is de communicatie. Ik vond het aantal mails te veel. Voor mij hadden sommige zaken gecombineerd kune worden. Maar voor iemand die de voortgang exact wil zien is dat natuurlijk geweldig.

Elapo 02-04-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijke website, robuuste zoekfunctie

Bestellingen altijd mooi op tijd, zeer goed ingepakt.

Ook retouren is gemakkelijk & snel.

Veel verschillende producten, maar in sommige categorieën beperktere keuze. Niet altijd de goedkoopste, maar meestal wel in de buurt!

Nog nooit problemen gehad, Goede retourservice, 14 terugsturen zonder reden en snelle levering.

Cherylgirll 02-04-2015 Via de website gekocht

Werkt super makkelijk! Het kost bijna geen moeite om iets te bestellen en je kunt ook aangeven dat je het nog diezelfde dag bezorgd wil hebben.

Je wordt heel goed op de hoogte gehouden van het bezorgen en je bestelling. Je krijgt ook een smsje als de bestelling is ingepakt enzo en per mail wordt er ook steeds aangegeven hoe het met de bestelling staat.

Er is heel veel keuze in het assortiment maar ik heb een laptop besteld en op andere sites was deze laptop ook nog in een kleinere maat maar die hadden ze niet bij Coolblue. Maar het model wat ik heb gekozen was ook niet overal op voorraad en bij Coolblue wel in beide kleuren (blauw en roze).

Het is een echte aanrader om hier iets te bestellen! Het gaat heel gemakkelijk en ze geven veel aandacht aan de bestelling doordat je vaak op de hoogte wordt gehouden per sms en per mail, en dat is wel heel fijn. Het is wel jammer dat je niet achteraf per acceptgiro kunt betalen.

kevinmu 02-04-2015 Via de website gekocht

Geen gezeur, continu op de hoogte gehouden via mail en sms! Eerder geleverd dan verwachte leverdatum (verast als een blij kind)

Top.

Als eerste de m9 en ook nog gratis ipv 200 bijbetalen met een peper duur abonnement

Iedereen die ik ken

hendrikjan3 02-04-2015 Via de website gekocht

Goede snelle service, goed geïnformeerd over het leveren van de telefoon. en een goede prijs.

dekwanta 02-04-2015 In de winkel gekocht
Oostplein 97 Rotterdam

het is heel fijn om en betrouwbaar

ik heb alleen maar lof ,zeker over de service

er is volop keuze

ga er zelf heen het kan echt niet beter het is echt geweldig voor alles wat je nodig heb .is er een probleem geen nood want ze staan je met raad en daad bij.Ervaar het zelf maar

Ik kan alleen maar roen over de winkel en personeel geven

PBS 02-04-2015 Via de website gekocht

Heel snel en makkelijk te bestellen.

Duidelijke info (per mail en SMS) over de verzending

Ik ben heel tevreden, dus ga ik er vanuit dat iemand anders dat ook zal zijn.

Supersnelle levering. Wat wordt beloofd, wordt waargemaakt.

JonasCrombez 02-04-2015 Via de website gekocht

Toen ik op de site keek was het makkelijk om een lijst met de beschikbare externe schijven te vinden. Ik had er 2 op het oog die voor mij interessant zouden kunnen zijn. Coolblue heeft het gemak dat je meerdere producten kan vergelijken met elkaar om het product te vinden die het best aan je wensen voldoet.

Op zondag (!) rond ongeveer 17u mijn bestelling uitgevoerd, maandag omstreeks 11u 's morgens kreeg ik mijn pakketje geleverd! Dit is naar mijn persoonlijke mening echte service! Het is ook makkelijk om je bestelling te volgen, je weet op elk moment waar je bestelling zich bevindt en wat de status is. Super!

Heel veel keuze, door de vergelijkingsmogelijkheid is het makkelijk om het product te vinden die het best aan je wensen voldoet.

Coolblue is en blijft voor mij de nummer 1! Ik gebruik hem altijd als ik iets nodig heb van elektronica. Ik raad deze site dan ook zeker aan aan vrienden en/of kennissen!

Coolblue is makkelijk bereikbaar en hanteerbaar. In slechts enkele minuten had ik het product gevonden waarnaar ik op zoek was. De dag erna, 's morgens, had ik mijn bestelling al geleverd. Topservice en topkwaliteit ! Een aanrader!

Adriaan0000 02-04-2015 Via de website gekocht

Prima website, vlot en goede selectie opties als je naar een product zoekt. Makkelijk bestelproces.

Prima. Geen enkel gedoe over retourneren/vervangen.

Prima site, duidelijk in op voorraad hebben en de leveringsmogelijkheden. Vervolgens ook perfecte snelle levering met goede communicatie over verwerken en verzenden order.

BvD007 02-04-2015 Via de website gekocht

eenvoudig te bestellen

snelle levering

ruime keuze

gemakkelijk en snel

maartenfauvart 02-04-2015 Via de website gekocht

Zeer uiteenlopende producten, allemaal onder 1 dak. Makkelijk!

Snel en correct geleverd.

Pijnloos on-line shoppen, een aanrader.

Verzorgde en overzichtelijke site, alles is snel terug te vinden en makkelijk te bestellen. Snelle en correcte levering.

alooije57 02-04-2015 Via de website gekocht

Zo besteld, zo ontvangen.

Uitstekende service in de winkel. Product, Garmin kaart, werkte niet en in de winkel bij 1,5 uur naar een oplossing gezocht. Na trouwens eerst een nieuwe kaart te hebben gekregen.

marijke-s 02-04-2015 Via de website gekocht

lekker online op je luie stoel.

snelle service, gelijk de volgende dag in huis.

super snelle service . Bij twijfel een vakkundig telefonisch advies. Zelfs op zondag.

snow1966 02-04-2015 Via de website gekocht

website is duidelijk voor iemand die een beetje weet wat hij zoekt.
voor mensen zoals ik staat er een contactformulier op,die heel duidelijk is

ik wilde oortjes voor een oude Alcatel van mijn zoon en een koptelefoon die aansluitbaar is op een Dell laptop voor mijn man. ik vroeg viacontactformulier advies en ik kreeg inderdaad advies. bovendien zat er een link bij naar een winkelwagen waarin genoemde artikelen geplaatst waren. ik hoefde dus niet het assortiment te doorzoeken

er zijn van elk product heel veel soorten in verschillende prijsklasse.

ik ben heel goed geholpen en had de artikelen de volgende dag in huis.je krijgt ook mail over het tijdstip van levering

betrokken en deskundig personeel snelle levering spullen zitten goed verpakt je wordt op de hoogte gehouden van het tijdstip van levering

hermanverdyck 02-04-2015 Via de website gekocht

bestellen is al bijna hebben

snel en veilig

correcte firma's zijn aan te bevelen

zie boven

a2b2 02-04-2015 Via de website gekocht

Simpeler dan dit kan niet, of coolblue moet nu al weten dat ik waarschijnlijk volgende week iets wil hebben wat ik zelf nog niet weet!

Goede mail, goed contact niets op aan te merken

Kan wat goedkoper, maar door het ruime aanbod is er dus geen niche en kun je ook niet altijd voor alles de goedkoopste prijs verwachten

Goed zaken doen. Geen issues.

Makkelijk kopen, goede service en mogelijkheid voor gratis avond levering.

Hissie 02-04-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, goede vergelijkservice en makkelijk te bestellen

Zeer snelle levering. 's Avonds besteld en de volgende dag, begin van de middag al in huis!

Ruime keuze, goede prijsstelling.

Uitstekende, snelle service met een goede prijsstelling

Goede mogelijkheid om producten te vergelijken, duidelijk en helder bestelproces en zeer snelle levering. De verpakking is ook nog eens een leuk cadeautje!

Kappol 02-04-2015 Via de website gekocht

Alles verliep vlot

Werden goed op de hoogte gehouden

Geen problemen ondervonden

aw2ke 02-04-2015 Via de website gekocht

overzichtelijke site

snelle bezorging

heel veel op voorraad

snelle, uitstekende service

Uitstekende service. Winkel is heel ruim voorzien van artikelen. Makkelijk te bestellen.

Has24 02-04-2015 Via de website gekocht

u kunt tot 23.59 bestellen en de volgende dag hebt u jouw product thuis.er is een duidelijk uitleg online via video.

basis prijs +de bezorgkosten die nul zijn is wel concurrerend.

betrouwbaar wibesite/winkels. heeft een aantal fysiek/echt winkels.

ik plaatste mijn bestelling op zaterdag/zondag avond rond oo.05 en toch volgende dag binnen.

Resoluter 02-04-2015 Via de website gekocht

Alles is eenvoudig te vinden

uitstekende service, op tijd geleverd maar dat weten we al van Coolblue

Zeer uitgebreide keuze, niet altijd goedkoopste

Zou ik zeker aanbevelen aan vrienden

Alles is in orde, toch zijn de producten niet altijd de goedkoopste, maar prima service

Sjimmie 02-04-2015 Via de website gekocht

Ik wist wat ik wilde hebben en het product was met de zoekfunctie snel gevonden.

Bestelprocedure was ook erg gemakkelijk en snel.

Communicatie via de e-mail was ook goed en snel.

Er is genoeg informatie en productvergelijking op de site aanwezig op tot een goed besluit te komen tot aankoop.

Snelle levering is een pluspunt wat niet altijd vanzelfsprekend is bij diverse online shops.

Genoeg vergelijkende producten en types van dezelfde en andere producten aanwezig.

Snelle levering, afhandeling en communicatie.

Snelle levering 2 werkdagen! En in mijn geval nakomen van de beloofde leverdag was belangrijk. Op een andere webshop athletshop was het product iets goedkoper maar de levering liet erg te wensen over. Levering was binnen 2-5 werkdagen en 2 maal werd het product uitgesteld van levering. Dat zou dus 15 werkdagen inhouden. Bij het annuleren moet je daar ook nog eens 10-20 dagen wachten tot het terugvorderen van je betaalde product. Verder coolblue: Snelle afhandeling bestelling en betaling. Goede en snelle communicatie. Goede productvergelijking.

janbuil 02-04-2015 Via de website gekocht

Snel en makkelijk gevonden wat ik zocht.

Zondags voor 22:30 uur besteld en 's maandags al in huis!

Het assortiment is schier onbeperkt!

Waarom ergens anders zoeken, las het hier zo makkelijk gaat?

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Fijne website.

brendakurvink 01-04-2015 Via de website gekocht

Via het internet kun je alles vinden en kopen. Binnen een dag wordt het bezorgd en ze hebben zelfs een supersnelle levering. Voor 3 uur besteld dezelfde avond nog bezorgd, Super service dus

Snelle service

Je kunt werkelijk alles bij ze kopen

Ik zou deze winkel echt iedereen aanraden. Heel veel in het assortiment, snelle service en gunstig geprijst

Ik vind het een hele fijne winkel. Heel veel in het assortiment, snelle levering en zelfs dezelfde dag levering. Goede prijs. En heerlijk via het internet en geen bezorgkosten. En wil je het in de winkel ophalen dan kan dat ook.

newtownetto 01-04-2015 Via de website gekocht

Lekker op je gemak producten vergelijken, reviews bekijken en bestellen

Powerpack besteld op zaterdag en met de slogan dat binnen 24 uur ook op zondag geleverd wordt, ben ik dus de hele zondagmiddag (geplande aflevering tussen 12 en 20 uur) thuis gebleven. Mijn vrouw had er direct al geen vertrouwen in maar ik bleef zeggen: het komt zeker!
De mail waarin gemeld werd dat bij de bezorger een storing was, kwam zondagavond of maandagmorgen. Pakket is op maandag pas geleverd en naast het feit dat de hele zondagmiddag thuis gebleven moest worden, had mijn vrouw weer gelijk. Dank je wel, Coolblue!

Alles goed behalve de wel heel bijzondere slogan van levering op zondag.

a.drenth 01-04-2015 Via de website gekocht

perfecte afhandeling

alles klopte wat ik bestelt had

groot

gemak

drongen 01-04-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig via de pC daar het assortiment gaan, je keuze maken en bestellen. Alles is heel eenvoudig.

De zondag kort voor 20 uur besteld en de maandag rond 13 uur al in huis! Beter kan niet.

Heel uitgebreid.

Ben 100 % tevreden

Alles is super gelopen.

christ40 01-04-2015 Via de website gekocht

website is heel duidelijk

servis gaat vanuit uw stoel wat wil je nog meer

assortiment is goed mogen nog wat meer bulget artikelen

hij is goed

Musicmaestro 01-04-2015 Via de website gekocht

makkelijk te vinden via zoekfuncties. Ook als je niet direct kan beslissen en je wilt later terugzoeken, zijn ze makkelijk te vinden.

Niet echt gebruik van hoeven maken, maar ik geloof wel dat dit goed zou zijn.

Ze hebben alles in het genre wat ik zocht.

Goede prijzen, snelle levering.

Goede prijzen, snelle levering, ruim assortiment. Van harte aanbevolen.

jeenbijlsma 01-04-2015 Via de website gekocht

Prima en gemakkelijke bestelling via internet.

Snelle levering en desgewenst bestelling op de dag die jij aangeeft.

Ruim voldoende keuze.

Alles loopt zoals je verwacht, dus goed.

Tot op heden geen minpunten kunnen ontdekken.

jackla 01-04-2015 Via de website gekocht

Prima

Klasse

Gemakkelijk bestellen en prima en snelle service en bezorging

Is prima

ljpeulen 01-04-2015 Via de website gekocht

Veel

groot assortiment en snelle service

Janneke bruining 01-04-2015 Via de website gekocht

Snel online je bestelling doen online betalen en de volgende dag al in huis.

Bij mij is alles netjes en goed verlopen ben erg tevreden

Een heel groot assortiment en eigenlijk alles op voorraad.

Snel en gemakkelijk. Goede service dus ga het zeker aanraden.

De Smedt Marcel 01-04-2015 Via de website gekocht

goed

hoed

goed

één dag na het beëindigen van de "blauwe dagen acties" heb ik gewoon de vraag gesteld: Kan ik nog van de verlaagde prijs van gisteren genieten voor een nieuwe bestelling van dezelfde LAPTOP. Het antwoord was verschrikkelijk en niet commer- cieel. Ik was helemaal van de kaart.
een ja of neen, had voldoende geweest.

zie hoger.

Jacques1953 01-04-2015 Via de website gekocht

bestelt vanuit een luie stoel

en inderdaad binnen de 24 uur geleverd

uitstekende keuze

uitstekend voor zo een fietsendrager

Stevenga 01-04-2015 Via de website gekocht

Voldoende mogelijkheden om zoekopdrachten op een eenvoudige manier te verfijnen, eenvoudige stappen voor bestelling.

Heel snelle en stipte levering, bovendien was het verzenden gratis. Makkelijker dan fysiek winkelen...

Ik vond wat ik zocht, dus wat mij betreft is het assortiment uitgebreid genoeg.

No-nonsense aanpak, en keurig in orde.

j.celie 31-03-2015 Via de website gekocht

heldere en vlotte voorstelling van de koopwaar.
gemakkelijke bestelling

precies wat de site zegt. bestelling (makkelijk te volgen) correct afgeleverd: zaterdag besteld/zondag geleverd

heel ruime keuze/duidelijke informatie

volstrekt tevreden

geen negatieve punten

yvespeene 31-03-2015 Via de website gekocht

Vlotte website.

Kunnen inbellen tot middernacht!

Hoe meer keuze hoe beter...

Alles voelt perfect aan - de website is HEEL goed ontwikkelt en ook het concept van snelle+gratis levering alsook de inbelmogelijkheid tot 24u voor informatie is niet min! Die mannen/vrouwen weten waarmee ze bezig zijn!!!

th1he 31-03-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk bestellen en geen overbodige vragen!

Zaterdagavond besteld en zondag in huis, ondanks zeer slecht weer! Per mail afleveringstijd. Als dat geen service is!

Afspraken worden nagekomen

steurs 31-03-2015 Via de website gekocht

Op een duidelijke en eenvoudige manier kan je je weg vinden om jou product naar keuze te bestellen.

Zaterdagavond besteld, zondagmiddag geleverd. Prachtig.

De mogelijkheden en varianten qua producten binnen het gezochte segment (weegschaal) zijn toereikend.
Echter ik moet erbij zeggen dat hetzelfde type weegschaal bij Conrad aanzienlijk goedkoper was (49.99 Euro)

grazy58 31-03-2015 Via de website gekocht

Gewoon op zaterdag bestelt en op zondag bezorgd

Gewoon een van de beste webwinkel die ik kan
Ben al jaren klant ook nazorg en grantie word goed
Afgehandlt

bacsa 31-03-2015 Via de website gekocht

Snelle service, groot assortiment, goede levering.

Gewoon goede service, snelle levering, goede prijs en duidelijke webshop.

sela007 31-03-2015 Via de website gekocht

Is gemakkelijk besteld evenwel zonder registratie.

Zaterdag besteld, zondag geleverd. Super service.

Alles is goed verlopen van bestelling tot levering.

Geen negatieve punten. Soms wat haperig bij filtering van de selectiekeuze.

HermaLandkroon 31-03-2015 Via de website gekocht

Goed overzichtelijke site. Uitgebreid assortiment. Supersnelle levering. Zelfs op zondag!!!!

Ik kan alleen nog maar de levering beoordelen. Super snel. Prachtig op tijd.

Heel breed assortiment

Vooral als je iets snel bezorgd wilt hebben zonder gesleep door allerlei winkels!!!!

Op je gemak iets uitzoeken. Makkelijk!! Gratis bezorging!!! Alle dagen van de week.

Krysaliz 31-03-2015 Via de website gekocht

Bestellen en betalen ging heel makkelijk en vlot. Kreeg al heel snel een email en een smsje waarin stond dat mijn product al ingepakt werd. Binnen 2 uur weer een email met tracking info. waarmee ik direct via post.nl kon zien hoe laat mijn pakket zou worden geleverd. Super!

Genoeg assortiment in het product die ik zocht, met voldoende informatie om te vergelijken en een keuze te maken. Prijzen zeer concurrerend.

Vanwege het assortiment. Het gemak. De snelheid - 21:40 besteld en betaald, de volgende dag om 12:40 was de postbode aan de deur! Dus mijn bestelling was met 15 uur in huis! In privé kring al aanbevolen!

Cool Blue lijkt op een grote winkelcentrum met heel veel verschillende winkels waar je een heel uiteenlopend aanbod aan producten heb. Uitgebreide assortiment, overzichtelijke opzet. Alles is makkelijk te vinden. Bestellen en betalen is eenvoudig en makkelijk. De snelheid - 21:40 besteld en betaald, de volgende dag om 12:40 was de postbode aan de deur! Dus mijn bestelling was met 15 uur in huis! Website is fris, helder, duidelijk, makkelijk te gebruiken en ze hebben een leuk en vlotte taalgebruik die mij amuseerde. Tot dusver ben ik enthusiast! Kan niet de service beoordelen omdat ik daar geen ervaring mee heb.

sanruud 31-03-2015 Via de website gekocht

Duidelijk en makkelijk

Zaterdag besteld de volgende dag zondag al binnen.

In een hoop winkels niet te verkrijgen en bij Coolblue wel

Alles perfect geregeld en snelle service