Deze score is berekend op basis van 2181 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

HendyV 25-01-2011

Duidelijke website. Via emails wordt je direct op de hoogte gehouden van de status van je bestelling en de traceerbaarheid, waarna een snelle en correcte levering van het product volgt.

Ronnie..... 24-01-2011

Laagste prijs en idd voor 22.00 besteld, de volgende dag in huis en dat net voor de feestdagen. Klasse.

Beernd2 24-01-2011

een goed werkende, en betrouwbare organisatie.
ik bestel altijd bij PDAshop,vooral door hun snelle levering.

Hofman23 24-01-2011

Ik wilde graag een Sony Vaio laptop, vanwege het stijlvolle uiterlijk en de goede kwaliteit. Ik twijfelde tussen enkele modellen. Na het lezen van enkele reviews heb ik gekozen voor de VPCS13M1E. Via Internet bij Laptopshop.nl besteld en afgehaald in Groningen. Bij afhalen kreeg ik in de winkel in Groningen nog een uitgebreide voorlichting en was zelfs omruilen geen enkel probleem. Erg vriendelijk en deskundig personeel en voor mij de laagste prijs. Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop.

dickham1 24-01-2011

De door mij gezochte gigaset was op de site beter te vinden dan in bekende winkels. De bestelling werd zoals beloofd de volgende dag al thuis afgeleverd door TNT. Bovendien werd ik goed geïnformeerd over de statuas van mijn bestelling. De betaling via IDEAL maakt zijn naam ook waar!

Rommy Schaap 24-01-2011

De Laptopshop maakt zijn beloftes waar. Snelle en correcte levering.Gratis verzending. Prima!

Onliner 24-01-2011

Goedkoop,geen verzendkosten en snelle verzending,wat wil je nog meer.

Jan Nic 24-01-2011

De laptop was bij de Laptop shop erg scherp geprijsd.
De laptop heb ik op vrijdagavond besteld en deze werd op zaterdag 13.00 uur keurig verpakt afgeleverd.
Ik had naderhand nog een vraag over de instellingen. deze werd oordeelkundig en vlot beantwoord. Dit ging met een normaal telefoonnummer en ik kreeg vlot een medewerkster aan de telefoon.
Ik heb eerder bij deze zaak elektronica aangeschaft. Steeds heb ik deze betrouwbare service ervaren.
Kortom, prima zaak.

Ronald_1967 24-01-2011

Op vrijdagavond heb ik mijn espressomachine besteld. Mijn order werd op zaterdagmorgen al afgeleverd. Daarnaast kreeg ik diverse meldingen van een statuswijziging van mijn order. Super service.

G.J. Schaap 24-01-2011

Het bestellen van de Samsung mini-notebook ging heel eenvoudig en inderdaad vóór 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis. Ik ben tevreden. Ook de mini-notebook werkt naar tevredenheid.

krista1972 24-01-2011

Supersnelle levering: vanavond besteld, morgen in huis!

Yoong 24-01-2011

Zeer eerlijke aanbevelenswaardige bestelmodus op de website, artikel niet voorradig? dan is een bestelling van dat artikel onmogelijk. Mooie service, indien gewenst wordt u keurig op de hoogte gehouden van het weer beschikbaar zijn van het artikel. Dan de prijzen, absoluut zeer scherp en niet te vergeten geen verzend kosten. Kortom een absolute top webwinkel met uitstekende service, een echte aanrader.

Amieke5 24-01-2011

Snelle beantwoording, prima communicatie, snelle levering, goede productinformatie.

Ko Kaper 24-01-2011

Nadat 's avonds om een uur of 9 was besteld, werd keurig netjes een mail en sms ontvangen wanneer bestelling was ingepakt / verzonden. Tevens kon de status van de bestelling precies worden achterhaald. De volgende middag (op zaterdag!) werd de bestelling al afgeleverd! Een hele verluchting weer eens met een bedrijf te maken te hebben die afspraken nakomt!

zieke zeehond 24-01-2011

je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling je krijgt zelfs een sms bericht echt super

Broda 24-01-2011

Alles keurig verlopen , bestelling .bezorging , service , dus helemaal tevreden !

michel en anita 24-01-2011

De gewenste camera was niet op voorraad. Kon mail achterlaten zodat ik automatisch bericht zou krijgen als die er weer was.Vind ik service. Ik trof het, andere dag mail dat camera was al weer op voorrad. Nog even gebeld over verschillen van de div batterijen (Canon of het goedkopere merk)Zeer correct beantwoord.Zelfde dag besteld en betaald. Andere dag is de camera keurig al geleverd.
Kortom kan niet beter. Voor de review over de camera zelf kom ik later na gebruik in een snorkelvakantie terug. Maar kopen bij digicamshop is ok.

Robert2345 24-01-2011

Consoleshop (en de andere onderdelen van Coolblue) is een zeer betrouwbare webshop. Zeer snelle levering. Wordt keurig op de hoogte van levering.

Bert72 24-01-2011

's Avonds besteld, de volgende morgen 10.00 uur in huis.
Alles was compleet en deed het ook nog. Dus dik tevreden.

Jan Willem Lubberhuizen 24-01-2011

Op de website moet je hier en daar even zoeken om te vinden wat je zoekt. Als de bestelling eenmaal geplaatst is dan verloopt de levering helder en vlot.

Nog beter was het geweest als de bestelling vergezeld was gegaan van een advies om het geheugen uit te breiden naar 2G. De standaard door Samsung geleverde 1G is aan de krappe kant.

kleinepeer 24-01-2011

Ik heb mijn bestelling laat in de middag geplaatst en de volgende ochtend om half 10 in huis. Je wordt op de hoogte gehouden van de afwikkeling van de bestelling dmv email en sms, heel handig want dan weet je zeker dat alles goed gaat.

Robin Mets 24-01-2011

Zeer duidelijke site, goede vergelijkingsmogelijkheden. Gebruiksvriendelijk met heldere informatie en prettige prijzen.
Telefoon is snel en netjes geleverd!

Jos van de Klos 24-01-2011

Webshop werkt prima.
Zeer snelle afhandeling en volgende dag de spullen in huis, zo hoort het.

Carolinedewit 24-01-2011

De site was snel en duidelijk. site vemeldt: voor 22.00u besteld? de volgende dag in huis. We hebben de proef op de som genomen en om 21.50 besteld. De volgende dag werd de stofzuiger om 10.50 keurig thuisbezorgd. Via sms waren we op de hoogte gehouden waar het pakket zich bevond.

jjroelofs 24-01-2011

Simpel en eenvoudig bestelling. Snelle levering, conform afspraak

xMariekex 13-01-2011

Qua prijs de goedkoopste. Snelle levering.

Enige minpunt, zelfde als hier al genoemd, bij de ereader zat een bon twv €100 voor boeken. Dit is een vast pakket, dus geen keuze. Dit staat er helaas niet bij vermeld. Via email gevraagd hoe dit zat, er werd in het antwoord aangegeven dat je de keuze uit een lijst boeken zou krijgen. Dit antwoord klopt dus niet.

kieskeurige klant 13-01-2011

op 11 januari besteld, duidelijke communicatie per mail over hoe de status van je order is. Ook kun je duidelijke afspraken maken over wanneer je geleverd wilt krijgen. Zelfs de levertijd klopt goed.
Ook fijn is dat je aan de deur pas hoeft te betalen en al het papier werk hoeft te regelen.
Al met al een heel tevreden klant.

Andre gebhard 12-01-2011

---------- Update review 12-01-2011 ----------
Na mijn klacht over het onaangekondigd annuleren van mijn order heeft de PDA shop dit voortvarend opgepakt. Uitleg van de situatie met verontschuldigingen en direkt alsnog geleverd. Een reaktie PDA shop's reputatie waardig.

---------- Oude review 09-01-2011 ----------
Op zondag 2-1-2011 een bestelling geplaatst t.w.v. € 1025,00. In de bevestigingsmail stond dat ik op maandag voor 23.00 uur een verzendbevestiging zou ontvangen. Na bijna een week niets gehoord te hebben van PDA-shop ben ik gaan bellen. Het bleek dat mijn order was geannuleerd omdat mij Visa betaling niet door de veiligheidscheck was gekomen. Volgens een medewerker van de PDA-shop controleren ze de tenaamstelling het afleveradres en "de aard van de bestelling". Contact opgenomen met Visa, volgens hun was er niets aan de hand, ik had betaald met mijn "verified by Visa-code", dus veilig en gegarandeerd. De medewerker van de PDA shop is het gaan uitzoeken en verklaarde dat het volgens zijn supervisor was afgewezen en dat hij niet mag vertellen waarom. Waarom dit niet aan mij was medegedeeld kon men mij niet vertellen. Al met al in mijn ogen een heel bedenkelijke gang van zaken. Zo ga je in mijn ogen niet met klanten om. Ik zal nooit meer zaken doen met de PDA-shop of Cool blue en elders mijn telefoons kopen.

G.D. Dammers 12-01-2011

Februari 2010 een Krups XP5280 bij Koffiecenter gekocht. In december 2010 ging het defect. Om gebruik te kunnen maken van de garantie, contact met Koffiecenter opgenomen. Hierna een mail ontvangen om contact op te nemen met Call&Pick-up van Krups. Daar vertelde men ons dat ons apparaat daar niet voor in aanmerking kwam maar dat wij contact moesten opnemen met de verkoper. Verder stond in de mail dat wij als het apparaat niet naar tevredenheid functioneerde wij contact met "Nespresso Assistance Service" op konden nemen. U raadt het al ook verkeerd.
Weer geprobeerd middels de mail met koffiecenter contact op te nemen. Geen reactie. Ook met Coolblue geen contact kunnen krijgen. Dus geen garantie. Vandaar de wel verdiende 1.

Marije55 09-01-2011

Vòòr 22.00 besteld, volgende dag bezorgd!! Op 23 december heb ik om 21.55 een bestelling gedaan en die is, zelfs met de toenmalige weersomstandigheden (sneeuw en ijs), op 24 december bezorgd. Zo'n service heb ik nog niet eerder meegemaakt.

Jocoos 08-01-2011

Prima website. Makkelijk en overzichtelijk.
Ook om een keuze te maken uit verschillende producten zijn er reviews beschikbaar.
Het enigste minpunt wat ik kan bedenken is dat de productomschrijving mbt. het artikel dat ik heb aangeschaft niet volledig was.
Het was een e-reader met een bon voor boeken. Echter kon ik niet kiezen uit boeken, maar moest ik een specifiek pakket aan boeken afnemen. Als ik dit had geweten had ik een andere keuze gemaakt.

Bob_66 06-01-2011

Website is overzichtelijk, producten zijn makkelijk te vinden. Bestellen via de site is gemakkelijk. Levering is goed verzorgd, jammer dat TNT er langer over deed dan normaal.

HildaS 05-01-2011

Snelle levering, zonder problemen alles ontvangen.

lynnfranssen 05-01-2011

Super winkel op donderdag voor kerst besteld, maar i.v.m het weer kwam het pas na de kerst. Ik kreeg hier netjes bericht over. Dinsdag werd het bezorgd.

HaKies 04-01-2011

De Consoleshop is onderdeel van de Coolbleu keten. Ik heb al bij diverse winkels uit de keten iets gekocht. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik daar erg tevreden over ben. Tot op heden is alles snel en goed afgehandeld.
Aangezien ik nog geen problemen heb gehad met afhandeling of defecte artikelen kan ik niet oordelen over aftersales.

epo 04-01-2011

Keurig en vlot afgewerkte levering, ondanks dat kerst ertussen viel. Alhoewel mijns inziens wel (te)veel verschillende bedrijfsonderdelen/websites (maak CoolBlue gewoon tot A-merk!), kun je wel bij CoolBlue terecht voor al je (electro)artikelen. Misschien ga ik voor de volgende bestelling toch maar even een account aanmaken ;-)

Leon de Wit 04-01-2011

Makkelijk besteld, keurig geleverd. TNT liet de zaak iets vertragen door winterweer, maar al met al naar tevredenheid.

dbrown 03-01-2011

In een drukke periode kon ladyphoneshop toch de leverantie via de site garanderen. Dat bleek te kloppen!

asw 03-01-2011

Zeer snelle levering (binnen één dag) vlak voor kerst.
Geen verzendkosten.
Scherp geprijsd

judith2312 03-01-2011

Snelle reactie per mail nav vraag. Daarna product besteld op 24 december voor 18 uur en ondanks de feestdagen en alle sneeuwval op maandag 27 december al binnen. Super gewoon!

sil60 03-01-2011

Ik kan vrij kort zijn, wat Digicamshop belooft komen ze ook na. Duidelijke website, op tijd leveren en lage prijzen.

mj998433 03-01-2011

supersnelle bevestiging, zowel per e-mail als per sms. De volgende dag mijn bestelling in huis.

GerbenD 03-01-2011

Website vind ik minder overzichtelijk, ook de relevante produkten e.d zijn slecht vindbaar. Bestelling en levering verliepen soepel en de console idd de volgende dag binnen. Verder geen ervaring met de after sales, tot dusverre prima

njoy64 03-01-2011

Vanaf het moment van bestelling duidelijkheid wanneer het product geleverd werd zelf nog met een sms.
Zeer snelle en correcte levering.

J. Borst 03-01-2011

Duidelijke website, ruime keuze. 's-Avonds net voor 22:00 besteld, en de volgende morgen al bezorgd, prima!

Erik Slagter 03-01-2011

6,5
Aflevering is perfect, maar als er iets is, dan is de klantenservice slecht bereikbaar en denkt niet echt mee, je moet de hele tijd achter je probleem aan zitten, anders gebeurt er niks.

Jagerjk 03-01-2011

Ik was op zoek naar een Logitec S715i om de muziek van mijn Ipod ook in de woonkamer te kunnen beluisteren. Smartphoneshop.nl bood deze 20 euro goedkoper aan dan de Mediamarkt en ik besloot hier dan ook een bestelling te plaatsen. De website beloofde voor 22.00 's avonds besteld = volgende dag bezorgd. Het leek mij een beetje een optimistische belofte, maar omdat het voor mij geen probleem zou zijn om het apparaat eventueel een paar dagen later te ontvangen deed ik op 30 december 18.00 toch de bestelling. En wat schetste mijn verbazing, om 20.40 kreeg ik een smsje dat mijn bestelling was ingepakt. Tevens kon ik de status op internet volgen. De volgende dag bleek de belofte toch waargemaakt. Om 13.10 kwam iemand van TNT langs om mijn Ipod dock te bezorgen; stevig verpakt in een grote doos met veel opgeblazen plastic ter bescherming. In het kader van duurzaamheid zou ik als negatief puntje nog kunnen opmerken dat een kleinere doos ook afdoende zou zijn geweest. Omdat ik tot op heden nog geen problemen heb gehad met mijn nieuwe aanwinst, kan ik nog niet veel zeggen over de bereikbaarheid en after sales. Echter, wil je iets goedkoop en snel bestellen dan kan ik Smartphoneshop.nl zeker aanraden.

Martin en Bep 02-01-2011

Ik ben zeer tevreden, de levering was zeer snel, de laptop was echter niet wat ik verwacht had en ik kon hem kosteloos omruilen, prima sevice!!

Erwin_123456789 01-01-2011

Tomtom besteld bij de GPSshop. Direct betaald via Ideal. Binnen een paar uur mailtje terug dat de bestelling gereed lag voor verzending.
De 2e werkdag kwam de bestelling binnen.
Alles keurig verlopen.
De bereikbaarheid heeft "slechts" een 9 gekregen omdat ik niet de ervaring heb of de shop ook telefonisch goed bereikbaar is. After sales en/of garantie heb ik nog geen ervaring mee.

Voor mij als klant primá ervaring!

lola1965 30-12-2010

Perfecte tondeuse,snelle levering en een door mij gemaakte fout,zeer correct en snel opgelost.