Deze score is berekend op basis van 3453 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Willy 18-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop bij Coolblue

Kwaliteit producten snelle betaling niet omslachtig snelle levering via Bpoost de geleverde producten zijn professioneel ingepakt en als er niemand thuis is gaat de postbode vragen bij de buren om het pak in ontvangst te nemen zo niet kan je terecht op het postkantoor

Hove37 18-02-2017 Via de website gekocht

Super service

Mooie overzichtelijke website, duidelijke omschrijvingen en handige reviews. Voor het eerst gebruik gemaakt van een Tweedekansje, zeer aan te raden.

Judith 18-02-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service!

Goeie prijs, snelle levering, prettig dat je goed op de hoogte wordt gehouden wanneer je levering komt, tot aan een telefoontje 15 min van tevoren.

Bob hofstede 18-02-2017 Via de website gekocht

Bestelling stofzuiger Siemens

Geen doelbewuste keuze, toevallig bij surfen op internet gevonden , maar een prima afhandeling van bestelling en erg snel geleverd!

kees rutgers 18-02-2017 Via de website gekocht

prima service

bezorgen en meenemen van de oude wasmachine deze stond op 2 hoog dus 2 trappen te nemen in een pand dat al meer dan 100 jaar oud is dus wat krapper is dan nieuwe trappen
verder de goede prijs en al eerder bekend met coolbleu als goed bedrijf.

Breeze 18-02-2017 Via de website gekocht

Top!

Overzichtelijke webshop, snelle bevestiging en binnen 1 dag geleverd! Ik heb een Apple oplader besteld, ik had eerst bij Apple zelf gekeken en daar was de levertijd 5 werkdagen.

Ingrid 18-02-2017 Via de website gekocht

Top deal bij cool blue

Zeer gebruiksvriendelijk en overzichtelijk!, de levering keurig op tijd en netjes verpakt. Ik heb een Samsomite reistrolley gekocht voor een fantastische prijs bij cool blue happy!

Hans 18-02-2017 Via de website gekocht

Bezorging besteld artikel.

Artikel besteld in de moddag, volgende dag thuis bezorgd, top. Op de hoogte gehouden via email van de status kan alleen maar zeggen, super.

J. de Jong 17-02-2017 Via de website gekocht

Coolblue, een topper qua service verlening.

Je product wordt supersnel geleverd (indien op voorraad) en er kan afgestemd worden op welk tijdstip. Is er iets mis met je aankoop in de garantietijd dan wordt alles zonder probleem kosteloos opgelost. De persoonlijke aandacht en serviceverlening vooral is optimaal en een zeldzaamheid in deze tijd. In mijn beleving een topper onder de webwinkels!

Lucien Verdonck 17-02-2017 In de winkel gekocht

Aankoop Hp printer Officejet pro 8715

Voor deze shop kiest men omdat de mensen van Coolblue vriendelijk, onpartijdig en vakkundig advies geven door te luisteren wat je precies nodig hebt en je dan naar een verantwoorde aankoop leiden die 100% je behoeften waar maakt. Komt daarbovenop een uitstekende afleverservice. Ik heb er nu al twee dagen met deze printer gewerkt en ik ben zeer tevreden met deze aankoop. Besten dank.

Adriana 17-02-2017 Via de website gekocht

Mijn eerste keer

Op zoek naar de beste koop voor een Nespresso-apparaat kwam ik vanzelf bij Coolblue uit. De reviews hielpen bij het nemen van de beslissing: bij Coolblue moest ik zijn. In de namiddag besteld, de volgende ochtend rond 10 uur bezorgd. De digitale afhandeling was snel en goed. De site zit, als bonus, ook nog vol humor 😊.

Ineke 17-02-2017 Via de website gekocht

Maakt alle afspraken waar, top!

Klantvriendelijk, behulpzaam, correct en betrouwbaar. Fijne communicatie m.b.t. leverdatum/tijd en vriendelijke bezorgers.

Marco D 17-02-2017 Via de website gekocht

Altijd goed bij cool blue

Alweer de zoveelste bestelling keurig en zonder problemen geleverd. Zoals altijd. Netjes zoals belooft door Cool Blue

Geert van Leenders 17-02-2017 In de winkel gekocht

Coolblue klant

Was voor de eerste keer in de winkel van Coolbleu, en ik ben nog eerder zo vriendelijk ontvangen in een winkel . Ik keek in begin wat ontwenning rond en toen kwam er al meteen een vriendelijke dame van Colbleu die mij meteen wegwijs maakte en een nummer voor mij trok.
Ook de medewerker achter de balie vriendelijken behulpzaam.
Al met al een leuke kennismaking met Coolbleu.

F. Lambers 17-02-2017 Via de website gekocht

BK pannenset

Blijft een fantastische site. Overzichtelijk, ruim voldoende informatie over het product en de mogelijkheid producten overzichtelijk met elkaar te vergelijken. En niet te vergeten de volgende dag bezorgd zoals toegezegd.

Henk Zwagerman 17-02-2017 Via de website gekocht

Wasmachine aankoop

Geweldige service. Nieuwe wasmachine binnen een dag geleverd en aangesloten. Tevens de oude meegenomen. Dat is echt service omdat alles van en naar de zolderverdieping moest. Dat was geen probleem!

Hermann 17-02-2017 Via de website gekocht

Hermann Gerritsen

Prima service! Wasmachine doet het goed.Zeer tevreden! Prima koop.COOLBLEU COOL !!!!!!l Blijf in de toekomst zeker bij Cool blue bestellen

Debbie 17-02-2017 Via de website gekocht

Top webwinkel !

Bij coolblue heb je niet alleen een uitgebreide keuze, je krijgt ook professioneel advies en kan bij veel producten de reviews van klanten lezen. Ook buiten de soldenperiodes vind je veel interessante aanbiedingen. Bovendien moet je niet aan een bepaald bedrag komen vooraleer de verzending gratis is. Als je voor middernacht besteld, heb je effectief de volgende dag je product. Netjes en degelijk beschermd en verpakt. Via mail word je op de hoogte gehouden en je kan je bestelling gemakkelijk volgen via track-n-trace. Bij de klantendienst word je vriendelijk onthaald en snel en degelijk geholpen. Over terugsturen wordt absoluut niet moeilijk gedaan.

H.J. Coumans 17-02-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaarheid

Hoge servicegraad,
Probleem wordt snel en adequaat opgelost.
Aanrader om hier jouw online aankopen te doen.

Miranda 17-02-2017 Via de website gekocht

Telefoon Huawei p9

Ik had juni 2016 een telefoon gekocht bij Coolblue, helaas naar 2 maanden microfoon stuk, opgestuurd en netjes gerepareerd terug.
Helaas nog eens 3X erna telefoon stuk met steeds hetzelfde probleem.
Coolblue heeft me daarna een shop tegoed gegeven ter waarde van de aankoopprijs.
Heb me een andere telefoon ervoor gekocht.

Netjes opgelost, vakkundig en heel leuk en aardig personeel, en ze zoeken altijd een oplossing voor je.
Chapeau ga zo

Erna 17-02-2017 Via de website gekocht

Geweldige service.

Na twee keer een kapot bandje van de smartwatch werd zonder problemen een ander type geleverd. Het prijsverschil stond een dag later op onze rekening

MarkP 17-02-2017 Via de website gekocht

Lekker snel!

Overzichtelijke shop, prijs keurig, heel snelle levering en zelfs met bijbetaling levering zelfde dag, 'smiddags besteld, keurig de voilgende ochtend geleverd, zonder bijbetaling.

A.jonkers 17-02-2017 Via de website gekocht

Goede websiite, bijzonder volledige productinformatie

Erg gebruiksvriendelijk door bijvoorbeeld functionele vergelijkingstool waarmee je producteigenschappen overzichtelijk naast elkaar ziet. Dit zorgt voor gemakkelijk kiezen.

Verder levering binnen 1 dag en zo gewenst een spoedlevering waar je dan wel extra voor betaald. Producten worden goed verpakt.

Erg volledige productinformatie. Veel uitleg over betekenis van bijvoorbeeld het RAM-geheugen van een laptop. Dit heeft mij erg geholpen bij mijn keuze.

Last but not least: erg grappige teksten op verpakkingen die je absoluut laten glimlachen.

Goede service bij retourzending. 17-02-2017 Via de website gekocht

Goede service bij retourzending.

Service is heel goed. Levering was goed, echter het apparaat werkte niet (kan gebeuren). Terugsturen was simpel en snel. Volgende dag al bevestiging dat het binnen was en de dag erna al een nieuwe apparaat. Dat werkte wel prima.

R. Settels 17-02-2017 Via de website gekocht

Nespresso Lattisima Touch

Bij de aanschaf van nieuwe elektronica check ik eigenlijk altijd de website van Coolblue. Scherpe prijzen en soms exclusieve (kortings)acties. Overzichtelijke site en met de filteropties kom ik meestal gemakkelijk tot een besluit. Uiteindelijk werd het de Nespresso Lattissima Touch in het rood. Levering binnen 24 uren en duidelijke communicatie omtrent de bestelling/levering. Zoals werd aangekondigd kreeg ik inderdaad een dag later een mail met een code voor koffie-tegoed bij Nespresso.

Nog geen slechte of mindere ervaringen met Coolblue en/of de onderdelen van Coolblue. Dat wil ik, en Coolblue kennende zij zelf ook, graag zo houden!

Kees 17-02-2017 Via de website gekocht

Aanschaf koelkast

Prima prijzen en artikelen, maar montagekosten veel te hoog, (inbouw)koelkast was met 3 schroeven gemonteerd (á € 70,-)
Officiele reactie van Coolblue 17-02-2017

Beste meneer Kees,

Bedankt voor uw review en natuurlijk de tijd die u heeft genomen om ons te voorzien van feedback. We vinden het fijn om te lezen dat u tevreden bent met uw nieuwe koelkast. We hopen dan ook dat u er lang van mag genieten. We begrijpen dat u, aangezien het met 3 schroeven gemonteerd was, de prijs aardig hoog vindt. Echter zitten hier natuurlijk ook diverse andere kosten bij verrekend. We zullen uw feedback meenemen om hier intern naar te kijken, of we dit kunnen verbeteren voor in de toekomst. Indien u verdere (technische)vragen heeft, kunt u deze mailen naar het volgende mailadres: geenglimlach@coolblue.nl. We zien uw reactie natuurlijk graag tegemoet.

Met vriendelijk groet,

Daniëlle 17-02-2017 Via de website gekocht

Perfecte service

Voor de 1e keer iets besteld bij deze winkel en het is helemaal top. Fantastische service en zeer snelle levering.

Lisa 17-02-2017 Via de website gekocht

Geweldig snel en deskundig geholpen

Goede technische vraag gesteld waardoor direct mijn keuze gemaakt kon worden. Deskundig in luisteren ook per chat. En 's avonds laat is helemaal top.

A T 17-02-2017 Via de website gekocht

Snel, duidelijk, kwaliteit

Duidelijk overzicht producten en voorraad.
Snelle levering en goed verzorgd en verpakt.
Prijs/kwaliteit van het product is prima.

Henry 17-02-2017 Via de website gekocht

Uitstekend assortiment uitgebreide keuzes geweldige service

Coolblue heeft een heel breed assortiment aan artikelen, voor ieder wat wils. Los van het feit dat de prijzen ook nog eens concurrerend zijn, is de service geweldig. Je moet precies waar je aan toe bent en wanneer je het pakket ontvangt. Verder is het artikel altijd verrassend verpakt. Een doos met een nieuwsgierige uitstraling.

Toon L. 17-02-2017 Via de website gekocht

Wat belooft is is waar gemaakt

Vrijdagavond de TV besteld en zaterdagmorgen afgeleverd. Met een eventuele retourmelding er al bij. Zoals gewoonlijk niet nodig gehad. Gewoon perfect.

Eva v. Heijningen 17-02-2017 Via de website gekocht

Stoomstrijkijzer

Een gezellige website,goedkope prijzen,vlotte bezorging,inderdaad een bedrijf met een glimlach..hier wordt je blij van...!

annelies 17-02-2017 Via de website gekocht

website coolblue

Gratis levering de volgende dag, ook van kleine producten. Bovendien heeft Coolblue de laagste prijzen. Na teleurstellingen bij Van Den Borre zijn we heel blij dat we Coolblue hebben ontdekt! We hebben er meteen een stofzuiger en smartphone besteld, die de volgende dag al gratis aan huis zijn geleverd (terwijl Vandenborre ons 3 weken na bestelling en betaling meldde dat ons product toch niet meer leverbaar was).

rewien 17-02-2017 Via de website gekocht

Snelle goede levering

Snelle service zoals altijd.

Alle producten zijn duidelijk zichtbaar. Ook emails worden snel afgehandeld.

Frans Walet 17-02-2017 Via de website gekocht

Glimlach! :-)

Persoonlijk contact en goede service. Coolblue doet meer dan je mag verwachten. Kreeg zelfs een handgeschreven kaartje thuis naar aanleiding van mijn verhuizing. Hier krijg ik een meer dan gemiddelde glimlach van!

Joris 17-02-2017 Via de website gekocht

Prima winkel/service

Prima online shop (ruime keuze, scherpe prijzen, voldoende toelichting) en een, naar mijn ervaring, uitstekende klantenservice (vlot en correct).

Maltie 17-02-2017 Via de website gekocht

goede service bij coolblue

Al een paar bestellingen gedaan bij coolblue. De service die coolblue aanbier is zeer goed. Er wordt goed geluisterd en je wordt als klant serieus genomen. De service is vrij snel. En heel duidelijk.

Dieny de Vries 17-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop tablet

Ik heb via Internet een tablet gekocht.Deze werd de dag daarop al netjes geleverd. Er is vooraf via de mail een bericht van levering gestuurd zo dat ik kon traceren om te weten om welke tijd ik het product kon ontvangen. Mijn bestelling was goed verzorgd en verpakt. Ik was hier heel blij mee.

kiek 17-02-2017 Via de website gekocht

Scherpe prijs en snelle levering

Op de tweakers beoordelingssite voor het product waarnaar ik op zoek was stond Coolblue bovenaan. Door mijn eerdere goede ervaring met Coolblue was de keus snel gemaakt om het product bij jullie te bestellen.
Leuke bijkomstigheid is dat er zelfs bezorging op zondag mogelijk is. En dat gebeurt ook echt.

Ria Bijleveld (MiskMask) 17-02-2017 Via de website gekocht

Snelle verzending

Wat ik fijn vind is de snelle verzending en het feit dat ik met klachten/problemen bij de Coolblue winkel in Groningen terecht kan. Daar wordt je altijd vriendelijk geholpen.

Michiel 17-02-2017 Via de website gekocht

Lekker snel!

Maandagavond laat een bestelling geplaatst en de volgende dag werd ie netjes bezorgd. Er was niemand thuis dus kon hem ophalen bij de buren. Super en snelle service.

Bertus 17-02-2017 Via de website gekocht

Top service

Snelle en goede service. Aardig personeel en blij dat ze de zware wasmachine naar beneden en boven hebben gebracht. Dikke pluim

Jacqueline Jansen 17-02-2017 Via de website gekocht

Was weer top!

Wegens mijn verhuizing heb ik een aantal artikelen besteld bij Coolbleu,
zeer goede bevallen.
Zondag weer een artikel besteld, dinsdag in huis met de dezelfde vriendelijke behulpzame service! Top!

Lucienne 17-02-2017 Via de website gekocht

iPad air 2 met hoes gekocht

Klantenservice gebeld omdat ik een vraag had, door medewerker Z. geweldig geholpen, had alle tijd voor mij om mij te helpen bij het bestelproces. Wilde graag mijn IPad nog dezelfde avond in huis hebben en ook dat kon geregeld worden. Na twee dagen ontving ik een persoonlijk kaartje van Cool Blue van de medewerker waar ik mee gesproken had, met een persoonlijk geschreven boodschap ! Wauw waar vind je dat nog tegenwoordig ! Super service !

Froezt 16-02-2017 Via de website gekocht

Goede levering

Oortjes besteld. Ik kreeg een mail dat ze de volgende dag voor half twee zouden binnen komen. Maar ik kreeg de volgende dag een mail dat ze toch later kwamen vandaar een 9 en geen 10 verder top site!

Jelle A 16-02-2017 Via de website gekocht

Coolblue houdt je net beter op de hoogte

Je verwacht weinig verschil in de aanschaf via een webshop. Je doet de aankoop op Internet en de bezorgdienst levert het pakket bij je thuis. Toch weet Coolblue hierin een verschil te maken door je op een niet opdringerige manier op de hoogte te houden van de bezorging. Dit zorgt ervoor dat je als klant net zoveel grip op het winkelen hebt als je in een gewone winkel zou hebben. Alle mogelijkheden om de bezorging op jouw wensen aan te passen. Ik ben altijd erg tevreden.

Andre 16-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop Bosch Wasmachine

Wasmachine werd op tijd bezorgd. Bezorgers hebben heel netjes de machine op de plek gezet. Geen rommel gemaakt. Prima!
Wasmachine heeft al zijn wasbeurtjes gedraaid. Fijne stille machine.

Fred 16-02-2017 Via de website gekocht

Super goed en super snel

Heb al een aantal keren iets besteld via Coolblue en dat bevalt prima, iets op zaterdagavond 23:30 bestellen = echt zondagmiddag in huis!!
De site is duidelijk opgezet en werkt erg gemakkelijk :-)
Gewoon helemaal prima!

henk heezemans 16-02-2017 Via de website gekocht

zeer tevreden over coolblue

ben zeer tevreden een vriendelijke mevrouw aan de telefoon die heel goed helpt en die alles wist over het product dat ik wilde
had het de volgende dag ook al in huis

KARIN 16-02-2017 Via de website gekocht

Mooie overzichtelijke website met ruime keuze, aanbevelingen, testresultaten en mogelijkheid om artikelen onderling te vergelijken. Na bestelling online werd de volgende dag mijn tablet bezorgd. Per e-mail ontving ik nog een link naar een handige instructievideo. De communicatie betreffende mijn bestelling was uitstekend. En alles in lekker leesbare begrijpelijke taal.