Deze score is berekend op basis van 2243 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

John 25-02-2017 Via de website gekocht

Gewoon Geldig Goed

Een betrouwbare goede service en snelle correcte levering. Echter een opmerking voor het milieu probeer na te denken over verpakkingen om een verpakking nu veel karton over.

Yolanda 25-02-2017 Via de website gekocht

Sprima service

Na de online bestelling krijg je gelijk bevestiging dat het op voorraad is en even later dat het naar de post is met tracé and tracknr. Even later een leuk mailtje met alvast wat aanwijzingen. 8k kon dat zeer waarderen.

Poeda 25-02-2017 Via de website gekocht

Snel & Goed

Supersnel geleverd (laat in de avond besteld en de volgende ochtend keurig bezorgd), keurig verpakt zodat het ongeschonden aankomt, goed op de hoogte gehouden. De aanbieding was ook echt aantrekkelijk.

Marc VM 25-02-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en goede service

Ik heb voor coolblue gekozen om diverse redenen:
1. Je kan eerst kijken op de website van coolblue en verschillende producten vergelijken voor je iets koopt. Deze website is echt een aanrader, mooi opgedeeld in verschillende categorieën en dan verder onderverdeeld per categorie.
Daarbij staat er bij elke categorie nog eens een filter die je verder helpt in jouw keuze en zo het aanbod verkleint volgens de keuzes die jij maakt en maakt het dus veel gemakkelijker om het product te vinden dat jij zoekt.
Verder moet ik ook nog vermelden dat er een ruime keuze is per categorie zodanig dat iedereen wellicht vindt wat hij/zij zoekt. Elk artikel is bovendien nog eens voorzien van de nodige informatie, zowel tekst als foto's en soms video's en ook reviews van andere klanten die dat artikel al gekocht hadden.
2. Ook het personeel van coolblue is heel klantvriendelijk en hulpvaardig. Twijfel je bijvoorbeeld tussen 2 of 3 artikels of heb je extra informatie nodig over een product , dan kan je steeds bellen, chatten of een e-mail sturen naar coolblue en ze helpen je dan verder met de nodige raad en advies.
3. Ook het bestellen voorloopt vlekkeloos, verschillende betaalmogelijkheden en daarbij nog een snelle en correcte levering. Bestel je op dag A voor 24 uur, dan wordt het artikel op dag B geleverd. Ook hebben ze een uitstekend retourbeleid.
4. Dus zoek je iets en wil je iets kopen, ga dan naar Coolblue, mij hebben ze al overtuigd.

Kim 25-02-2017 Via de website gekocht

Fantastische webshop!

Afgelopen week bedacht ik me op een vrij laat tijdstip s'avonds dat ik nog een hoofdtelefoon nodig had en wilde er een aanschaffen. Wegens eerdere goede ervaringen met de webshop van Coolblue (toetsenbord, muis) ben ik direct naar de site gegaan en wat bleek? Voor 23:59 besteld is morgen gratis thuis bezorgd! Het was inmiddels 23:45 en vanwege de gebruiksvriendelijkheid van de site was de bestelling binnen no time geplaatst. En inderdaad, de volgende dag arriveerde er vroeg in de ochtend dat heugelijke blauwe pakketje. Geen gedoe, duidelijke taal, humoristische woordgrapjes op de site en goede voorwaarden. Bedankt Coolblue, super geregeld, jullie hebben er een fan bij! :)

H T Wildeman 25-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop smartphone

Informatie via contact center prima. Levering zoals gewend, snel!
Met enige regelmaat klant bij Coolblue, prima bedrijf goede service.
Ook voor een scherpe prijs kun je hier terecht.

Lukas 25-02-2017 Via de website gekocht

Nergens een betere service!

Coolblue heeft een ruim aanbod en schappelijke prijzen, maar de service is echt uitstekend! Zo heb ik ooit om 1u 's nachts nog gebeld voor een vraag, en de enthousiaste medewerker heeft me super voortgeholpen! Top!

Corine 25-02-2017 Via de website gekocht

wederom uitstekende service

Coolblue werkt met zeer scherpe prijzen en heeft klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan. Veel keuze in levering, heel snel of juist later in de week. Op verschillende momenten word je geïnformeerd over de te verwachtte aankomst. Tijdens plaatsing deskundig advies gekregen over de Bosch WAQ28363NL wasmachine. Zeer tevreden, net als tijdens vorige bestellingen!

Peter 25-02-2017 Via de website gekocht

P Englebert

Prima website en snelle service met levering. Goed verpakt. Volgende keer zeker weer bestellen bij deze leverancier.

Alice 25-02-2017 Via de website gekocht

Coolblue is gewoon leuk

In 24 uur geeft je wasmachine de geest, bestel je een nieuwe, due in datzelfde tijdsbestek op zolder al z'n eerste was draait -wat een heerlijk geluid - bij wijze van spreken nog vóórdat het laatste telefoongesprek met de Coolblue-er is afgerond. Dat is het leuke van online shoppen bij Coolblue: het gemak van online een apparaat in je winkelmandje gooien, gecombineerd met de telefonische contacten over bijvoorbeeld het aflevermoment. Geen ingewikkelde toestanden maar gewoon bestellen en bellen. En 't zijn leuke gasten daar! Allemaal coole Tim Hofmannetjes zeg maar. Een wasmachine die het plots begeeft is iets om chagrijnig van te worden maar bestel bij Coolblue en alle vlekken verdwijnen als sneeuw voor de zon. En als kers open de taart krijg je geinige blauwe handgeschreven kaartjes in de bus. Je moet het alleen niet erg vinden dat ze geen u en mevrouw of meneer tegen je zeggen. So what? Gezellig toch?

Jan 25-02-2017 Via de website gekocht

Telefoonhoes

Duidelijk, overzichtelijk, snelle levering!! meteen de volgende dag al in huis!!! overzichtelijk site prima verlopen van bestelling tot aan de levering.

Benzohaai 24-02-2017 Via de website gekocht

Tevreden klant

De website was makkelijk te vinden. Erg gebruiks vriendelijk en me bestelling was binnen 20 uur al in me brievenbus! Super tevreden!

Peter Villevoye 24-02-2017 Via de website gekocht

Ja, het bestaat: met plezier geld uitgeven...

Het klinkt misschien idioot, maar ik word er altijd vrolijk van als ik iets bij CoolBlue kan kopen. Want dan weet je dat het goed komt, van uitzoeken tot betalen en ontvangen (en zelfs het retourneren). En gaandeweg word je ook nog getrakteerd op de nodige humor !
Dit klinkt als een marketingpraatje, maar het is echt zo.

Roeland 24-02-2017 Via de website gekocht

Goede winkel maar jammer dat omschrijving niet klopt

De service was perfect. Snelle levering en goede prijs. Jammer dat t product dat de kleur 'tan' zou hebben eigenlijk gewoon geel was....

Cathy 24-02-2017 Via de website gekocht

Mw. Kieser

De webshop is maklijk te begrijpen. De producten zij goed omschreven en de prijs is goed. Verder is de levering super snel.

Steven van Wijngaarden 24-02-2017 Via de website gekocht

Involledige levering

Goede avond,

Vorige week een bouwstofzuiger besteld met accesoire voor afzuiging van elektrisch gereedschap. Bij bestelling voldoende voorraad op moment dat er geleverd moet worden is een deel blijkbaar niet op voorraad dus zal worden nageleverd maar daar hoor ik helemaal niets over. Jullie moeten je klanten daarover op de hoogte houden. Graag mij de datum van nalevering doorgeven, Wij zitten midden in een renovatie en willen graag van de benodigde gekochte dingen gebruik maken

Officiele reactie van Coolblue 24-02-2017

Beste Steven, bedankt voor uw review en natuurlijk voor de tijd die u heeft genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat u nog niets te horen heeft gekregen omtrent de bestelling, waarvan nog artikelen nageleverd van moeten worden. Dit is uiteraard niet de bedoeling. We kijken het graag voor u en wil dit natuurlijk voor u oplossen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw ordernummer en e-mailadres aan ons door te geven? U kunt het volgende mailadres hiervoor gebruiken: geenglimlach@coolblue.nl. Zodoende pakken we de bestelling er meteen bij en kijken we het voor u na. We zien uw reactie graag tegemoet. Alvast bedankt.

Bartelds 24-02-2017 Via de website gekocht

Wasmachine voor oma

Paniek de wasmachine van oma was niet meer te repareren. ' s avonds samen met haar een nieuwe uitgezocht op Cool Blue. De volgende dag werd hij al gebracht, aangesloten en de oude afgevoerd. Oma snapt het nu nog niet maar is inmiddels weer lekker aan het wassen

Han 24-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop nieuwe wasmachine

Scherpe prijs en vrijdag avond besteld en zaterdag morgen om 08:45 al bezorgt geplaatst en oude meegenomen, perfecte service en dat alles binnen 24 uur, perfect.

Alfmaister 24-02-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, TOP service

Na een klein vergelijkend onderzoek voor een wasdroger, kwam ik vrij snel bij Coolblue uit. Ruim aanbod. Laag geprijst. Vooral de service bij levering valt op. Op tijd een sms. 10 minuten voor aankomst een telefoontje. Installatie van apparatuur en een nette uitleg. Zeer tevreden.

hannes van der lei 24-02-2017 Via de website gekocht

maakt belofte helemaal waar, as cool as coolblue

breed assortiment, goede concurerende prijs stelling.
complete en duidelijke produkt omschrijving
in een verzichtelijke website.
een correcte en zoals beloofd een punctuele levering

Marian van Koesveld 24-02-2017 Via de website gekocht

Inktpatroon

Makkelijk besteld snelle levering. Zeker mbt het bestellen van een inktpatroon is snelheid van levering van groot belang. Anders ligt het werk stil.

Marcel 24-02-2017 Via de website gekocht

TV supersnel geleverd

S' avonds een Samsung tv gekocht en de volgende dag al in huis.
dit is niet het eerste wat ik via cool bleu bestel, en ook niet het laatste :-)

Nico 24-02-2017 Via de website gekocht

Bosch wasmachine

Overzichtelijke webshop.
Prijstechnisch ook goed.
Snelle levering.
Duidelijke bezorgtijden en je wordt vantevoren gebeld Door hun eigen bezorgdienst.
Zeer tevreden over hun service.

Julian Simons 24-02-2017 In de winkel gekocht

De beste (web)winkel die Nederland ooit gekend heeft.

Ik ben al jaren klant bij Coolblue, en dat zal ook nooit veranderen. Elk aspect van de winkel is werkelijk waar perfectie naar mijn mening. De service in het algemeen, de aftersales en ook het contact met de klanten steekt met kop en schouders boven de competitie. Het gaat bij mij tegenwoordig zelfs zo ver, dat ik liever niet bij andere webshops iets bestel, tenzij het iets kleins is of iets wat gewoon niet beschikbaar is bij Coolblue.

V 24-02-2017 Via de website gekocht

Ik heb een koptelefoon besteld omdat jullie de volgende dag al leverde en andere zaken niet.
Het werd netjes verpakt de volgende dag geleverd.

Ik heb niets te klagen. Het was gewoon goed

Eddy en Maryna 24-02-2017 Via de website gekocht

snel en goed

ruime keuze producten, volgende dag geleverd en nog geen enkele keer iets misgelopen.
het is de gemakkelijkste manier om iets te kopen

Happy 24-02-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Handige inplanner voor levering via Coolblue, vriendelijke monteurs en ook nog eens een goed werkende (en stille) wasdroger. Dank!

Nel 24-02-2017 Via de website gekocht

Telefoons

De ene dag besteld, de volgende dag in huis zonder bezorgkosten. Ik vind het fantastisch.
Grote keuze mogelijkheid en over terugsturen wordt ook niet moeilijk gedaan.
Cool Blue is een aanrader👍👍👍👍

Diana 24-02-2017 Via de website gekocht

Pixeljet cartridge

Deze cartridge was bij Coolblue het goedkoopst. Ook super geholpen door de klantenservice met informatie. Enige nadeel was de bezorging van postnl. Het zou tussen 8.30u en 12.30u geleverd worden maar dat werd 16.30u.

Truus de Brouwer 24-02-2017 Via de website gekocht

DAB radio

Super snelle levering,uitstekend product.
Leuke verrassing d.m.v.kaartje.
Product is van goede kwaliteit en heeft een mooie uitstraling.

Nancy 24-02-2017 Via de website gekocht

Ik heb een fitbit charge2 besteld gelijk de volgende dag binnen met per email instructies hoe het werkt en hoe ik gelijk kan beginnen wat een service

Eddy 24-02-2017 Via de website gekocht

Tevredenheid coolblue

Ik bezoek regelmatig de coolblue website om iets op te zoeken en te bestellen. Ben uiterst tevreden van de aankopen en de levering. Van koffiezet tot curve-tv, alles werd met de meeste perfectie thuis gebracht, steeds zoals vermeld, de dag na de bestelling. Ik koop steeds met een gerust hart bij coolblue.

Edwin B 24-02-2017 Via de website gekocht

Prima keuze lekker snelle levering

Mijn werk laptoptas was versleten, via hun keuzehulp op een tas die voor mijn laptop prima paste uitgekomen, super keuze!

Leendert 24-02-2017 Via de website gekocht

Vakkundige service

Nadat ik een MFC-Printer had besteld, werd er met mij contact gezocht om te enkele supplies aan te bevelen met een nuttige toelichting. De extra onderdelen kan nog bij de hoofd-levering gevoegd worden.

Kimberley 24-02-2017 Via de website gekocht

Wat een fijne webshop, zeker vergeleken met anderen!

Ik heb alleen nog maar fijne ervaringen gehad met Coolblue, van het bestelproces tot aan de bezorging. Omdat ze er zo op staan dat al hun bezorgers vriendelijk en enthousiast zijn, is elke levering een prettig proces. Onze vaatwasser is gratis bezorgd, naar binnen gebracht, geïnstalleerd en de oude is weer meegenomen. Een verademing na eerdere bezorging van Mediamarkt (lieten het verpakkingsmateriaal bij de voordeur liggen en vertrokken weer). Je krijgt ook een leuk handgeschreven postkaartje door de bus na bezorging. En mocht er iets mis zijn, dan kun je op zoveel verschillende manieren contact met ze opnemen. Ik ben 100% tevreden!

Peter 24-02-2017 Via de website gekocht

ABSOLUT THE BEST

Alles klopt bij dit zeer innovatieve brdijf, snelle levering, fantastische service, perfekte website, zeer gebruikersvriendelijk en toegankelijk (lees begrijpelijk) voor iedereen die nederlands spreekt

Danny van Delden 24-02-2017 Via de website gekocht

Coolblue een echte aanraader!!

Ik ben ZEER tevreden over Coolblue. De website is heel erg duidelijk en de hulp die je kan gebruiken om de juiste machine te vinden die bij je eigen behoefte past! Teven een Pluim voor de beide bezorgers M. en D., die hebben de wasmachine keurig geleverd en geinstalleerd. Ook konden ze mij handige tips geven hoe om te gaan met de machine. Een aan de hand van het kaartje met was en droog tips kan ik dit altijd nog even naslaan. Echt een hele dikke 10!!!!

Alejandro 24-02-2017 Via de website gekocht

Super goede kwaliteit

De kwaliteit van de service die CoolBlue geeft en de makkelijkheid waarbij je een product kan bestellen en betalen is top!

Herman 24-02-2017 Via de website gekocht

Beste webwinkel voor elektronica

Beste webwinkel voor elektronica.
Goed assortiment.
Fysieke winkel.
Geen gedoe met meerdere partijen die levering doen.
Site goed doorzoekbaar.

DSA 24-02-2017 Via de website gekocht

Mies Koops

Wat een tegenvaller, heb gisteren mijn telefoon opgehaald bij de Read shop in Leusden.Vanmiddag heb ik alles geinstalleerd dat ging allemaal goed en uiteindelijk in zijn etui gedaan en dan nog even mijn code erin om het toestel veilig te stellen. Ook bij de gebruiksaanwijzing stond afsluiten in slaapstand kort indrukken en lang voor geheel afsluiten en dat ging dus niet, hij sloot gelijk af wat ik ook deed. Dus graag hulp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat een pech!!!!!

Officiele reactie van Coolblue 24-02-2017

Beste meneer/ mevrouw DSA,

Bedankt voor uw review en natuurlijk voor de tijd die u heeft genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzettend naar dat het installeren en gereed maken van uw nieuwe toestel niet helemaal soepel is verlopen. We kunnen volkomen begrijpen dat u, nadat u de telefoon heeft aangeschaft, dit toestel meteen wilt gebruiken zoals het hoort. We willen u hier graag mee helpen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw ordernummer en e-mailadres aan ons door te geven, door middel van een e-mail te sturen? U kunt de mail toesturen naar het volgende mailadres: geenglimlach@coolblue.nl. Zodra we uw mail binnen hebben, pakken we de bestelling er meteen bij en kijken we met u mee naar een passende oplossing voor deze situatie. We zien uw reactie graag tegemoet. Alvast bedankt.

Lefere Lieven 24-02-2017 Via de website gekocht

coolblue is een aanrader

goeie uitleg op de website , snelle levering , geen enkel probleem bij retourneren (= ook gratis) , klantenservice (telefonisch) tot 23u59

Dan 24-02-2017 Via de website gekocht

Betalingssysteem van Secrid

Ik had een betalingssysteem besteld en kreeg die binnen 1 dag binnen. Supersnel en goed geregeld. het pakketje is snel en in goede conditie afgeleverd .

Karmen Disco 24-02-2017 Via de website gekocht

Super service!

Nieuwe stofzuiger nodig. Gekregen wat er stond, al een dag later! Gekozen voor de gratis avond bezorging, ideaal omdat er zo zeker iemand thuis was!

Jessica 24-02-2017 Via de website gekocht

Erg blij

We hebben uiteenlopende producten bij coolblue besteld, van vuilnisbak tot draadloze oplader. Alles werd keurig op tijd, de volgende dag, geleverd. Wij zijn helemaal tevreden.

Brecht 24-02-2017 Via de website gekocht

Bij vragen of onjuistheden wordt er direct een antwoord gegeven, deze soort webwinkels geven je na de eerste aankoop zekerheid dat online aankopen toch niet zo "beangstigend" is.

Cic25 23-02-2017 Via de website gekocht

Eerlijk en snel

Gewoon geweldig, altijd op tijd en zeer vrienlijke mensen staan je te woord als er dan toch iets voordoet ( wat eigenlijk onmogelijk is ) dan is dat geen enkel probleem , prima site en fijne omgang

Collo 23-02-2017 Via de website gekocht

Super service, 10 voor aflevering wasmachine

Nieuwe wasmachine gekocht bij Coolblue. Heel fijne communicatie omtrent de aflevertijd. Uiteindelijk krijg je een blok van een uur waarin ze komen. Half uur tevoren krijg je nog een notificatie en kwartier van tevoren bellen ze nog even. Hele nette jongens, erg aardig en correct. Hebben binnen 10 minuten de oude wasmachine meegenomen en de nieuwe geinstalleerd. Kan het aanbevelen!

Jolanda 23-02-2017 In de winkel gekocht

super cool

Online kopen is niet echt mijn ding, het liefst koop ik iets in een winkel. Zodat ik ook kan zien wat ik koop. Maar je kan tegenwoordig niet alles zien of kopen in een winkel. Dus af en toe begeef ik me toch maar online. Mijn vorige ervaring met cool blue was al goed. Maar dit keer is het echt overtroffen. Mijn bestelling op zaterdagavond besteld en op zondagmiddag geleverd.

tevreden klant 23-02-2017 Via de website gekocht

op tijd geleverd

Je weet wat je aan toe ben. Levering tijd en locatie volgens de afspraak. Er zijn goedkopere webwinkels maar er is een van de enige waar je kan de levering lokatie aangeven.

De Beer 23-02-2017 Via de website gekocht

De Beer Texel

Prima webside met goede produktaanbiedingen en goede service en snelle bezorging. Ik ben nog geen een keer teleurgesteld.