Deze score is gebaseerd op 772 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jurgen c 10-10-2020

Website met de nodige info en vergelijkingsmogelijkheden Goede prijzen,uitstekende service bij levering en installatie
Gemakkelijke track &trace
Zeker een aanrader

Diane 10-10-2020

snelle levering en super vriendelijke dame met fiets die pakje kwam brengen

BaudouinMaricou 10-10-2020

Ik had mijn adres correct ingegeven mijn huisnummer is nummer 7 zo heb ik hoet ook ingegeven en toen ik het order zag hadden jullie er 7 7 van gemaakt, ik heb talrijke bestellingen gedaan bij BOL.com en nooit geen enkel probleem gehad, dit was mijn eerste en ook de laatste bestelling bij jullie trouwens ik ben niet de enige misnoegde , er zijn nog veel mensen dat hun bestelling verkeerd geleverd was, met deze annuleer ik liever mijn bestelling en vraag dan ook mijn geld terug te storten

Nadia 10-10-2020

De prijs was voordeliger dan op andere sites voor hetzelfde product. Snelle levering en vriendelijke bediening

Daphne 10-10-2020

Mijn eerste bestelling en zal zeker niet de laatste zijn. Goede service en vriendelijke mensen bij de klantendienst.

Doe zeker zo voort!

JefR 10-10-2020

Tweedehands monitor besteld maar die bleek niet te werken.
Misschien de tweedehands artikelen beter nakijken alvorens terug in de verkoop te zetten

Matthieu 10-10-2020

Al jaren klant en nooit problemen gehad.
Zowel de levering van grote toestellen (Koelkast, tv), kleine als middelmatige bestellingen (Kabels, Monitor e.d) altijd heel dik in orde.
De vriendelijkheid van hun eigen bezorgers als onze postbode hier in de buurt valt absoluut niet over te klagen.
Ook wanneer ik bel altijd een vriendelijke kerel of dame die zonder problemen verder helpt en uitleg verleent.
Prijzen zijn ook dik ok en competatief!

Altijd een tevreden klant geweest en hoop dat nog lang te mogen zijn, er is geen andere zoals CB in de BENELUX!

Stefanie 10-10-2020

Zeer tevreden van. Heel duidelijke en makkelijke site . De levering is meer dan top. Besteld en dag nadien al aan de deur. De kwaliteit van het product is zeer goed. Ben zeer tevreden met de Apple Watch

Renze van den Brink 10-10-2020

Ik werd goed op de hoogte gehouden van de verzendstatus. Ook heel fijn om een kwartier op voorhand een bericht te ontvangen dat ze zouden komen leveren. Top geregeld, Merci

marnix 10-10-2020

goede service en prijs stelling in vergelijking met andere on line bedrijven

FD 09-10-2020

Op 6/10 een bestelling geplaatst van een Ipad - mail ontvangen van Coolblue dat deze zou geleverd worden op 7/10 - niets ontvangen. Mail ontvangen dat toestel ging geleverd worden op 8/10 - terug niets ontvangen. Gebeld naar klantendienst. Toestel gaat geleverd worden op 9/10 - terug niets. Zal waarschijnlijk geleverd worden in week 12/10...Voor 23u59 besteld - levering ? Zeer ontgoochelend

Sam 09-10-2020

Super snelle bezorging en makkelijke kanalen voor support. Beste in de Benelux

Christian Thienpont,gekend als Krieke 09-10-2020

De volgende dag het bestelde ontvangen,en de volgende dag reeds een zeer hulpvolle uitleg over enkele vraagjes,waar ik nog mee zat ivb met de werking van de externe SSD.Zeer competente en hulpvaardige medewerkers van de klantendienstChapeau !!

Room Brigitte missine Fernand 09-10-2020

Overzichtelijk goeie prijs je hebt het gevoel dat je echt in de winkel zit en levering altijd op de tijd als afgesproken gewoon voor mij de max

Eddy Bartels 09-10-2020

Coolblue is de winkel van ons allemaal en zeker met een grote glimlach. De service en na service is uitstekend. Ook wat niet onbelangrijk is dat coolblue prijs technisch heel goed is, maar dat gezegd te hebben betaal ik graag een paar euro extra voor de fantastische service van Coolblue.
Ik zeg Coolblue is de winkel van deze tijd.

MIRRIE 09-10-2020

snelle levering zoals beloofd, artikelen zijn goed verpakt, de site is duidelijk en overzichtelijk

Sandra 09-10-2020

snelle perfecte levering van mijn bestelling!
Op donderdagavond besteld en vrijdagochtend reeds aan huis geleverd 👍👍👍

Elena 08-10-2020

Na vergelijking van verschillende producten en modellen heb ik het 'risico' genomen deze diepvrieskist online te bestellen bij Coolblue. Indien de nieuwe diepvries de service van Coolblue mag evenaren ben ik in de wolken!!! ;))) Snel, vriendelijk, voorzichtig en adequate uitleg van de bezorgers! DANK,

Vdv 08-10-2020

Er stond dat de bestelling de dag nadien ging geleverd worden maar het duurde 2 dagen

Everts Jean 08-10-2020

Vandaag besteld morgen geleverd klopt hoor om 20:00 uur gesteld s'morgens om09:15 aan de deur. TOP.

coolblue 08-10-2020

gewoon een perfecte winkel, snelle en correcte levering van de bestelde artikelen

SuperService bij CoolBlue 08-10-2020

Coolblue is een ultra well georganiseerde firma. Van Search naar Order, van Order naar levering. Alles is supergoed uitgewerkt !

Dirk kl 08-10-2020

Duidelijke webshop waar je goed kan vergelijken tussen de verschillende merken en modellen. Goede samenvatting van de technische eigenschappen.
Super snelle verzending met goede communicatie. En ik weet ook uit ervaring dat garantie zeer goed geregeld is . Geen gedoe, nee ze willen de klant echt helpen.
Dus ....hier moet je zijn, zoek niet verder. Topper!

Jo Switten 08-10-2020

Snel, vriendelijk, goede service. Ik had ook vooraf contact met de helpdesk en ik was erg tevreden met de professionaliteit van de medewerkers!

francois 07-10-2020

op de website staat voor 23 uur besteld dag nadien geleverd. is niet nagekomen