Lieve Temmerman 07-10-2020

Voor mij een cijfer 10, prima en snelle service, niets op aan te merken.
Hoop dat dit vol te houden is want verbeteren kan (bijna) niet.

Sandra 07-10-2020

Dit lichtgewicht stoomstrijkijzer met reservoir werd in een recordtijd geleverd.
Op zondagavond besteld en de Post leverde het in 6 uur 29 tijd nadat het door hen ontvangen werd.

Peter J 07-10-2020

Vooreerst, gemakkelijke en toegangelijke website, scherpe prijzen voor het aangebodene, snelle en correcte communicatie en levering bij fiets! Ik veronderstel bij kleinere en handelbare paketten.....very cool

Walter 07-10-2020

Helder inzicht in aanbod, up2date informatie, correcte uitlevering. Je kan erop rekenen dat ze doen wat ze zeggen. Keer op keer. Dat vleugje humor, is ook altijd welkom.

JohanH 07-10-2020

Goede deal op een 2de Kans Product... Dat krasje zie je toch niet aan de zijkant van de koelkast.

T&J 07-10-2020

Duidelijke website die vergelijken gemakkelijk maakt. Goede prijzen ook. Twee artikelen gekocht. Beiden netjes geleverd zoals aangegeven, perfect in orde.

Op 1 van de artikelen zat een cashback. Het was echter niet duidelijk hoe die op te vragen. Mailtje naar de klantendienst dan maar. Snelle reactie, maar met de verkregen uitleg raakten we niet veel verder. Na lang zoeken een kijkje gaan nemen op de website van het desbetreffende merk waar we het uiteindelijk dan toch vonden.

Jarno 06-10-2020

Bestel al vele jaren bij Coolblue, steeds een uitstekende service bij zowel ophalen als verzenden. Vriendelijke medewerkers en nu ondanks de huidige corona-maatregels blijven ze je steeds met een lach verder helpen.

In mijn ogen is zowel de webshop als de fysieke winkels een groot pluspunt bij Coolblue omdat je zowel kan vertrouwen op hun keuzehulp op de website als de werknemers in de winkels.

Mijn place to go voor alle multimedia toestellen 👍

peter 05-10-2020

Prima shop, snelle levering, groot assortiment, redelijke prijzen en soms hele leuke aanbiedingen, zo waren mijn gewenste ssd's ineen 12% goedkoper dan verwacht

Dorien 05-10-2020

alvorens ik mijn retour naar de post had gedaan contact gehad met hun klantenservice om te vermelden dat ik het geld wou op een andere rekening. Dit wegens geen toegang meer tot de oorspronkelijke bank. Geen enkel probleem zeiden ze. Ik heb 3 keer gebeld om te vragen of dit duidelijk genoteerd stond. Ja zeiden ze allemaal. Daarna zag ik dat het gestort was, dus ik bel heb opnieuw. Dit keer met de vraag of ze konden checken of het juist was gestort. Ze keken het na en gaven me de 2 laatste cijfers waarop het gestort was. Ik las de hele nummer nog eens voor en dit klopte telkens. Hierna heb ik nog eens 2 keer gebeld ze zeiden allemaal dat het dus op de juiste rekeningnummer was gestort. Na 5 dagen nog geen geld. Dus ik bel opnieuw, wat blijkt? Toch op de oorspronkelijke nummer gestort?? Hoe kan dit. Ze zijn het momenteel aan het uitzoeken en ik mag een antwoord verwachten in 10 dagen. Dit gaat over een bedrag van 450 euro dus ben benieuwd of ik van een ontevreden klant terug naar een tevreden klant kan gaan die ik altijd was. Coolblue was voor mij altijd de nummer 1 winkel qua service en een winkel waar ik graag kwam.

Audrey 05-10-2020

Snelle levering
Aangename zoekfunctie
Eenvoudig vergelijken van producten
Goede aanbevelingen
Groot aanbod van allerlei merken

Gert 05-10-2020

Ik kocht een Polarhorloge als verjaardagscadeau voor mijn vrouw. Dit werd al de dag na mijn bestelling keurig geleverd, ruim op tijd voor haar verjaardag.
Bovendien hadden jullie de scherpste prijs.

rikkie 05-10-2020

goede service klantvriendelijk verandering leveringsadres zonderenig probleem opgelost

Slowie 05-10-2020

Leuk artikel gevonden in de webshop. Ik had gekocht en betaald via payconiq. Daarna nog even de klantendienst gebeld en ze hebben we fantastisch verder geholpen met mijn vragen over de betaling en levertermijn. Nog geen 24h later had ik mijn artikel al geleverd. Top!

Tom 04-10-2020

Vlotte service, zelfs in deze Coronatijden en super vriendelijke staff. Bestelde goederen werden afgehaald in magazijn en er werd me zelfs gevraagd of ik assistentie nodig had om de goederen naar de wagen te brengen (wat niet nodig was in mijn geval).

Stijn 04-10-2020

Heeft dit een review nodig? Intussen is Coolblue voor mij de referentie op gebied van online shoppen. Leuke huisstijl, alle electronica vind je makkelijk terug aan faire prijzen. Levering is steeds snel en is er iets mis dan wordt het ook opgelost, zonder vervelende vragen.
De specificaties zijn volledig en dat maakt het makkelijk om producten met elkaar te vergelijken. De app is trouwens ook top.

Het grootste nadeel voor mij is dat winkelen soms iets te makkelijk word.

Ludovic De Beuckeleer 04-10-2020

besteld en betaald op donderdag 1/10/20 en tot op heden 4/10/20 nog niets ontvangen

Gi 04-10-2020

Klantenservice is top, productenassortiment correct en vele betaalmogelijkheden

Roger 04-10-2020

Ultra snelle levering, vlotte bestelling en betaling, goede prijs. Goed om nog meer bestellingen te plaatsen.

Cindy 04-10-2020

Top service op alle gebied! Hartelijk dank voor de zeer snelle en correcte levering en vooral ook de berichtgeving vooraf. Fijn dat men zo niet een hele dag moet zitten wachten op een levering.

ingrid 04-10-2020

Superhandig, 's avonds laat thuis op het gemak shoppen en 's anderdaags in huis.

Anoniem 04-10-2020

Bestelling werd snel en contactloos geleverd op de aangegeven datum. Ik ben zeer tevreden!

Marianne Willems 04-10-2020

Ik heb de website gekregen van mijn zoon en schoondochter, zo ik heb er gebruik van gemaakt rn zeer tevreden tot nu toe
S ‘avonds besteld en s’morgens heel vroeg de bestelling gehad

Maxim 04-10-2020

Ik kies voor coolblue alleen al omwille van de service.
Deze mensen zijn vriendelijk, behulpzaam en staan altijd voor je klaar.
Is iets niet in orde dan kan je dat altijd melden en dan kijken zij wat mogelijk is.
De website is heel makkelijk en overzichtelijk. Best voor technische specificaties altijd even de website van de fabrikant zelf checken, hier kan al eens een foutje insluipen maar het komt maar zelden voor 🙂.
Leveringen zijn tot nu toe altijd perfect in orde geweest!

Steven 04-10-2020

In Januari 2020 een nieuwe samsung A70 besteld. In Juli 2020 voor de eerste keer moeten aanbieden voor reparatie gezien toestel niet meer oplaadde. Dit heeft 3 weken geduurd.
Nu moet ik toestel voor tweede maal opsturen met zelfde probleem. Blijkbaar hebben veel gebruikers van de A70 hier last van. Ik vraag aan coolblue voor een snelle oplossing gezien ik een zwangere vrouw heb en zeker mijn telefoon geen 3 weken kan missen. Reactie Coolblue: geen andere oplossing dan reparatie en trek jouw plan.... Dankjewel Coolblue. Dus laatste keer besteld bij deze webshop met de glimlach. Zolang je niets aan de hand hebt, is coolblue top. Bij schade merk je dat ze niets voorstellen. Ik koop mijn elektro vanaf in de betere lokale speciaalzaak.

Stefan Vermeulen 03-10-2020

Coolblue is niet de goedkoopste, maar wel de betrouwbaarste. Leveren altijd snel én correct. Als er problemen zijn met producten, dan worden die zonder problemen opgelost én daarmee onderscheiden ze zich absoluut tov de alle anderen in hun segment.