Deze score is berekend op basis van 1412 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,4

Heleen 06-11-2016 Via de website gekocht

Super webwinkel

Goede webwinkel, doet wat ze zeggen. Veel productgroepen een 'coolblue keuze' met het beste product voor de kleinste prijs.
Leveren zelfs op zondag, dus geen dag (deel) vrij nemen om je pakketje in ontvangst te nemen.

Pluspunten

• Zondaglevering
  • Coolblue keuze
  • Bij veel producten de goedkoopste keuze
  • Snelle service

Lion Nouwens 06-11-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden bestelling gedaan

Goede prijsverhouding en snelle levering, klantvriendelijke site en voldoende uitleg over het te kopen product dus gemakkelijk te bestellen.

Pluspunten

• snelle levering
  • goede prijs

totalflooring 06-11-2016 Via de website gekocht

bestelling coolbleu

zaterdagavond via de shop bestelling geplaatst bij coolblue in overleg met medewerken na telefonische info .
de Sitecom homeplug besteld en betaald .
lekker makkelijk via ideal betaald en gelijk een mail met afgesproken levertijd .
zondagmorgen een sms en mail gehad wanneer deze geleverd zou worden en volgens afspraak kwam bezorger de homeplug leveren .
alles top geregeld , echt een aanrader om hier te kopen .

Pluspunten

• makkelijk bestellen en binnen 24 uur geleverd

Timo Adema 06-11-2016 Via de website gekocht

Cool Blue

Al een paar keer wat via deze club gekocht en is allemaal perfect gelopen. Geen gedoe met inloggen e.d., vlotte levering en prima lui die de bezorging regelden.

Pluspunten

• goed produktomschrijvingen
  • makkelijk bestellen, gebruiksvriendelijk
  • niet te veel mail gedoe
  • goede en vlotte levering

Carla 06-11-2016 Via de website gekocht

AEG L99696HWD

Zeer overzichtelijke website. Snelle levering, zoals beloofd. Daarnaast een kwartiertje voor tijd een telefoontje met de mededeling hoe laat er bezorgd werd. Zeer tevreden. Was/droog combinatie pas een week in huis, dus daar kan ik nog niet heel veel over zeggen. Wel werden beide oude machines netjes meegenomen evenals het verpakkingsmateriaal.
Tot nu toe zeer tevreden.

Pluspunten

• snelle levreing
  • meenemen 2 oude apparaten

Simone 06-11-2016 Via de website gekocht

Goede en snelle levering

Nadat ik mijn wasmachine besteld had, kreeg ik 's avonds een mail met de verzendbevestiging. ik werd keurig met mails en smsjes op de hoogte gehouden wanneer het bezorgd zou gaan worden. Een kwartier vantevoren werd ik nog gebeld dat ze onderweg waren. Erg vriendelijke mensen die mijn vragen ook konden beantwoorden. Erg goede service in zijn totaliteit!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service
  • Je weet precies hoe laat ze komen.

Anne 06-11-2016 Via de website gekocht

Voor 15:00 besteld ook écht de zelfde dag binnen!

Had snel een beeldscherm en toetsenbord nodig. Aangezien bol.com mij nu een aantal keren in de steek heeft gelaten en ik de reclames van Coolblue mee kan zingen, coolblue deze kans gegeven. En ze hebben het waar gemaakt! Ik kon snel en gemakkelijk zoeken en filteren, de reviews van anderen maakten het gemakkelijk om het juiste product eruit te kiezen. 14:45 besteld en 's avonds nog ontvangen! Erg blij en tevreden, wat een ongelofelijke service!!

Pluspunten

• Zelfde dag levering
  • Veel informatie over de levering
  • Veel reviews van anderen
  • Makkelijk filteren
  • Onwijs hoog gemak

Minpunten

• Heb 10 mails gehad- om iets te zeuren te hebbn

Leendert 06-11-2016 Via de website gekocht

Gewoon goed en degelijk.

Makkelijke, duidelijke en goed navigeerbare website en webwinkel. Ruim voldoende vergelijkingen, specificaties en informatie.

Pluspunten

• Navigatie
  • Alg. Informatie
  • Leversnelheid
  • Keus

Karine 06-11-2016 Via de website gekocht

betrouwbaar en snel

Coolblue kan ik alleen maar aanbevelen,de website is heel overzichtelijk, zit je met vragen kan je chatten,waar je meteen geholpen word, Coolblue is zeker niet duur , hele goeie service ook na verkoop, en altijd een hele snelle levering.
kortom ik ben een heel tevreden klant en ik zal nog aankopen doen bij Coolblue.
groetjes en doe zo voort,
Karine

Aad 06-11-2016 In de winkel gekocht
Rotterdam

Prima service 9 maanden na aankoop

Prima service aan de balie, probleem werd direct opgelost, geen discussie! Mijn fitbit surge werd omgeruils voor een nieuw exemplaar het prijsverschil werd terug betaald.

M.T. 06-11-2016 Via de website gekocht

Ze doen wat ze zeggen en ze zeggen wat ze doen!

De levering is snel, geen kapotte verpakking e.d. die je doen vermoeden dat het product al eens gebruikt is. Goed verpakt, en eventuele retourzending is ook goed geregeld. Daarnaast een grote keuze in producten maar naar mijn mening ook alleen de betere producten.

Frank 06-11-2016 Via de website gekocht

Nooit meer anders.

Van begin tot eind is alles goed geregeld. Website, bestelling, levering en de klantenservice doen allemaal meer dan waar ze voor besteld zijn.

Inbouwoven 06-11-2016 Via de website gekocht

Aankoop Inbouwoven Bosch / HBA23B150E / bij Coolblue

Uitstekende afhandeling en snelle levering van
het apparaat. Prijs/Kwaliteit verhouding zeer
goed. Apparaat voldoet aan de meest voorkomende mogelijkheden en is uiteraard
klantvriendelijk in gebruik.
Een beste keus en zeer aan te bevelen.

Pluspunten

• Aflevering

Han van Ooste 06-11-2016 Via de website gekocht

Een webshop zoals die moet zijn

Makkelijk te bestellen, snelle levering, een correcte en vriendelijke helpdesk, goed verpakt en afleveren zonder kosten op een tijdstip dat je thuis bent. De productkeuze is ruim voldoende en de prijsstelling is over het algemeen scherp. Voor mij hoeft een webshop niet meer te zijn.
Voor dit soort producten (rookmelders) hoef ik het huis niet meer uit en laat ze graag bezorgen.

Pluspunten

• Snel, op tijd geleverd
  • Vriendelijke helpdesk

Barbara 06-11-2016 Via de website gekocht

Goede service en uitgebreide informatie

Coolblue staat voor mij op nummer 1 om online aankopen te doen. Ik krijg online het gevoel alsof ik het in een winkel koop, goede service (ook na de aanschaf), gratis verzending. Vooral met apparaten met garantie koop ik bij Coolblue, omdat ik weet dat ze klachten goed oplossen.

Pluspunten

• Service
  • Informatievoorziening

Patrick 05-11-2016 Via de website gekocht

Teleurstellend

Door foutieve informatie op de website het verkeerde product besteld. Coolblue reageert zeer traag per whatsapp (meer dan een half uur tijd na ieder vraag/antwoord) en komt uiteindelijk met een teleurstellende oplossing: het juiste product wordt pas opgestuurd als het foutieve product retour is ontvangen... Op dit soort momenten mis je de lokale winkel met hobbyisten met kennis van zaken.

Minpunten

• Trage reactietijd
  • Niet hulpvaardig

Officiele reactie van Coolblue 06-11-2016

Beste Patrick,

Wat enorm vervelend dat u een verkeerd product heeft ontvangen. We willen dit graag voor u oplossen. Zou u ons kunnen voorzien van het ordernummer? Deze kunt u mailen naar geenglimlach@coolblue.nl. Wat betreft de trage reactie op WhatsApp, dit is zeker niet de bedoeling. We hebben 30 minuten om te reageren, dat dit langer was had niet mogen gebeuren. We willen u dan ook onze excuses aanbieden voor het ongemak.

We zien uw reactie graag tegemoet.

jpa29 05-11-2016 Via de website gekocht

Coolbleu

coolbleu is een goed bedrijf wat hun servies waar maken door snelle levering en goede producten. ben heel tevreden over coolbleu.

Pluspunten

• snele levering
  • goede prijs

Minpunten

• te grote verpakking

carine uit Zedelgem 05-11-2016 Via de website gekocht

Super fietsdrager

Vlotte en zeer snelle bediening. Duidelijke foto's en filmpje op de site. je zoektocht wordt bijgehouden waardoor je makkelijker kan vergelijken.

J. Van Lawick 05-11-2016 Via de website gekocht

Terugkoppeling en levering van je bestelling

Alles volgens afspraak zeer snel geleverd. Goede terugkoppeling van status van je bestelling. Efficiënt geholpen bij klantenservice die altijd vriendelijk en hulpvaardig is. Goede duidelijke website met vergelijkingsmogelijkheden.

Bossy 05-11-2016 Via de website gekocht

Aanschaf koelkast

Ik sta er echt versteld van. 's Avonds om 22:00 uur een koelkast bestellen en de volgende morgen om 8:30 staat ie op zijn plaats. Vooraf een afleverbericht tot op het uur nauwkeurig. 15 min voor de mannen er waren netjes een tekefoontje dat ze onderweg zijn en hoe laat ze er zijn.

Koelkast uitgeladen, gecontroleerd op beschadigingen, naar binnen gesjouwd, geplaatst en klaar.

Geen rommel, geen langdurig gedoe. Helemaal top! Dit is de toekomst van vandaag!

Pluspunten

• Super snelle levering
  • Perfecte communicatie
  • Perfecte en strakke planning
  • Belofte wordt waargemaakt
  • Goede prijs

Edwin 05-11-2016 Via de website gekocht

Top service en aardige bezorgers!

Nieuwe wasmachine besteld en je wordt keurig op de hoogte gehouden over de status van de levering.
De bezorgers zijn beleefd, heel welwillend en gedreven het netjes afvte leveren.

Pluspunten

• Informatievoorziening is top!

Minpunten

• Geen enkele

Sandra 05-11-2016 Via de website gekocht

Systeem annuleert betaalde bestelling

TV besteld, er gebeurde iets vreemds tijdens de bestelling.
Klantenservice gebeld, ze keken mee en verzekerden me ervan dat alles goed is gegaan.
Bestelling betaald, product op voorraad dus de volgende dag in huis.
Niets van dit alles, toen ik belde over de levering bleek "het systeem" mijn reeds betaalde bestelling geannuleerd te hebben.
Geen mogelijkheid tot alsnog bezorgen, geen mogelijkheid tot direct geld terug.
Oftewel geen product en 799,- euro gegijzeld.

Pluspunten

• Duidelijke site

Minpunten

• geld 5 dagen vast, geen levering ondanks betaling
  • niet klantvriendelijk

Officiele reactie van Coolblue 05-11-2016

Beste Sandra,

Wat vervelend om dit te lezen. We zien dat u ook een review heeft geplaatst op Trustpilot. We willen u vragen om het ordernummer door te geven via Trustpilot of via het e-mailadres geenglimlach@coolblue.nl. Dan kunnen wij met u meekijken wat hier mis is gegaan.
Alvast hartelijk bedankt.

telefoonhoes 05-11-2016 Via de website gekocht

Bestelling(1e keer) Apple I-Phone 7+ hoes (Tech21)

Prima en duidelijk alles aangegeven.
Vele anderen hadden hem nog geen eens in voorraad voor de nieuwe I-Phone 7+
Prijs was ook aantrekkelijk

Nozem 05-11-2016 Via de website gekocht

Aanschaf wasmachine.

Prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering, fijn dat je bijna continue op de hoogte wordt gesteld betreffende de levering van het product (zodat je nodeloos de gehele dag maar af moet wachten tot de levering gearriveerd is.)

Vriendelijke en bekwame levering en aansluiting. En tevreden over het feit dat ze het oude apparaat

Albert 05-11-2016 Via de website gekocht

Goede, snelle levering

Altijd snelle levering, wordt altijd keurig meegedeeld wanneer de levering plaats zal vinden en (kort) van tevoren gebeld wanneer de chauffeur voor komt rijden. De bezorgers stellen zich altijd keurig voor en vragen waar het apparaat geplaatst moet worden. Dat wordt altijd keurig en snel gedaan. Alles wordt geinstalleerd en uitgelegd waar gewenst. Alle verpakkingsmateriaal wordt altijd keurig meegenomen zodat er niets achterblijft dan het gekochte artikel.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Groot assortiment
  • Grote voorraad
  • Alles wordt keurig geinstalleerd

Gerard Schreur 05-11-2016 Via de website gekocht

Vriendelijkste online winkel: Coolblue

Ze weten, naast uiteraard het grote assortiment en de uitstekende prijs/kwaliteit-verhouding, altijd een glimlach op mijn gezicht te brengen. Coolblue: van harte aanbevolen!

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Groot assortiment
  • Goede produktomschrijving

Eddy 05-11-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden met Coolblue.nl

Zeer tevreden met Coolblue.nl, het is een duidelijke winkel. Netjes geprijsd. Duidelijke uitleg bij de producten. Handige reviews. Snelle levering. Gewoon top!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Makkelijke betaling
  • Handige reviews
  • Duidelijke product omschrijvingen

Cadeautje man 05-11-2016 Via de website gekocht

eerste aankoop

Via google gewoon geprobeerd! duidelijke site. volgende dag keurig thuisbezorgd makkelijker kan het niet. Ik hoop dat de cashbackactie op het scheerapparaat ook in orde komt!

Ton 05-11-2016 Via de website gekocht

Zo compleet en makkelijk!

Bij Coolblue kun je altijd terecht! Een kookplaat nodig? Op zondag? Gewoon bestellen en hij is er, de prijs ook nog redelijk. Pannen? Voor inductie? Niet te duur?
Coolblue dus, je selecteert razendsnel wat je nodig hebt, sorteert even op prijs en hup, in de winkelwagen. Vlot afrekenproces (zeker als je een account hebt ;-) en hup, de andere dag staan de spullen in je huis.
Je koopt zeker en met gemak bij Coolblue, zonder gedoe en met , zoals ze zelf zeggen, een glimlach!

Theo 05-11-2016 Via de website gekocht

Simpel en Snel

Simpelste manier om even te bestellen wat snel nodig is "............................................

Vera 04-11-2016 Via de website gekocht

Fantastische snelle service

Nadat door een fout bij een advies over de maten van een inbouwmagnetron werd er een te grote oven gebracht. Binnen 2 dagen is dit hersteld. Oude magnetron eruit gehaald nieuwe er keurig in , verpakking mee terug. Heel vriendelijk en correct personeel en een prima prijs!

Pluspunten

• Vriendelijk
  • Oplossingsgericht

birger 04-11-2016 Via de website gekocht

coolblue, een echte aanrader

Coolblue heeft een goede service, goede producten, en een goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Ik zou coolblue aanbevelen, de levering was snel, de service fantastisch en de producten van goede kwaliteit

Pluspunten

• service
  • kwaliteit
  • prijs/kwaliteitsverhouding
  • levering

M. uit Delft 04-11-2016 Via de website gekocht

Betrouwbare en snelle levering

S' avonds om 22:00 mijn was/droogmachine gekocht en de volgende ochtend voor 10:00 afgeleverd en geinstalleerd.

Helaas konden/mochten de coolblue bezorgers de machine niet aansluiten op de trekschalaar. Heb ik het zelf maar gedaan!

Pluspunten

• Snelheid van leveren
  • Betrouwbaarheid
  • Service

Lion 04-11-2016 Via de website gekocht

Fantastisch

Geweldige snelle en complete afwikkeling van de aankoop. Daarom het mooie cijfer 10. Zelden dit soort service meegemaakt

Ina 04-11-2016 Via de website gekocht

fijne webwinkel

gebruiksvriendelijke website waarop de producten overzichtelijk gepresenteerd worden met heldere productuitleg

Pluspunten

• gebruiksvriendelijke website
  • heldere productuitleg

G.BEX 04-11-2016 Via de website gekocht

Service en vertrouwen

De beste ervaringen met Coolblue , nooit problemen ruime keuze in alle prijsklassen en een super efficiënte service. Echt een vertrouwensrelatie , als klant voel je je veilig met Coolblue.

Pluspunten

• keuze
  • prijs
  • service
  • levering
  • waarborg

Erik 04-11-2016 Via de website gekocht

Uitstekend!

Om 22:00 een koelkast uitgezocht (goede filters en vergelijkingsmogelijkheden) en betaald. Direct de juiste bezorginformatie ontvangen, ook richting daadwerkelijke levering de volgende dag om 11:00.
Vriendelijke hulpvaardige bezorgers bovendien die ook de afvoer van de oude koelkast en het verpakkingsmateriaal verzorgden!
Ik zou niet weten hoe het nog beter kan.

Pluspunten

• website
  • informatievoorziening
  • bezorgers

W. van Elst 04-11-2016 Via de website gekocht

Mevr. v. Elst

Prima service, duidelijk volgsysteem met bezorgen, SMS je half uur voor aflevering. Enthousiaste jongemannen die vrolijk de droger kwamen afleveren, ondanks dat wij het laatste adres waren! Niets op aan te merken, brachten hem boven, pakten hem uit en namen de rotzooi en oude droger mee zonder bijbetaling.

Pluspunten

• duidelijke bezorgtijd

Serge 04-11-2016 Via de website gekocht

Tevreden over het product en de dienst verlening

Goede afspraken die nauwkeurig worden gevolgd.
De omschrijving van het product was juist en zonder franjes.
Je weet exact wat je koopt zonder verassingen

Lewma 04-11-2016 Via de website gekocht

Communicatie met de bezorgers vond ik top. Van email tot smsen en bellen. Product is netjes tot in huis geleverd en kon zelf aangesloten worden door jullie

Pluspunten

• Goede service

Elly 04-11-2016 Via de website gekocht

elly

betrouwbare shop waar je voor veel terecht kan. snelle levering. ik heb n wekkerradio gekocht. de wekker had wel wat minpuntjes maar daar kan coolblue niets aan doen.

Pluspunten

• betrouwbaar
  • makkelijk retour zonder problemen

Marianne 04-11-2016 Via de website gekocht

Eerste aankoop

Ik had online een verkeerd artikel besteld. Daarna het verkeerde retour artikel aangevraagd. Via Facebook heb ik het juiste artikel kunnen vragen zonder problemen en heb ik het overgebleven geld netjes terug gekregen. De levering was de volgende dag bij de buren afgegeven. Ik ben zeer tevreden!

Pluspunten

• Snelle service
  • Contact via Facebook
  • Ruilen zonder problemen

Carola 04-11-2016 Via de website gekocht

Cool blue

Super snelle levering!
Goede service van de bezorgmannen! Wasmachine en droger aangesloten en getest! Oude spul mee genomen.

Elisa 04-11-2016 Via de website gekocht

Super levering

Ze mailen eerst wanneer ze ongeveer komen, 30 minuten voor levering krijg je een sms en daarna wordt je vlak voor leveren gebeld. Erg handig als je bijvoorbeeld net als ons nog niet in het huis woont, maar wel een koelkast wilt bestellen! Hij werd mooi op z'n plek gezet en ik zat niet met al het karton. En de mannen waren ook nog eens super vriendelijk. Alleen maar lof!

Pluspunten

• Goed op de hoogte van levering
  • Vriendelijke bezorgers
  • Nemen karton weer mee

Alfred van Wijngaarden 04-11-2016 Via de website gekocht

Gewoon goed

Ken Coolblue al langer. Altijd snelle levering en goede service. Mentaliteit is gewoon goed daar. Dat past me wel.

Pluspunten

• Goede mentaliteit
  • Snel en goed

coolblue online 04-11-2016 Via de website gekocht

mev

vandaag besteld, bijna gisteren bezorgd.echt..de volgende dag de apparaten binnen.en wat een superlieve bezorgers.stellen zich netjes voor,nog voor plaatsing.dat was een zeeeer prettige ervaring.alles netjes aangesloten, gebruiksklaar.
en oude toestellen gaan netjes mee, voor ons nooit geen ander meer. petje af voor coolblue ! ! !

Kasper 04-11-2016 Via de website gekocht

Fijne service

Bij coolblue staan vakkundige medewerkers met een vriendelijk gezicht.
Geen massa bedrijf, persoonlijke aandacht, niet zoeken naar een medewerker,ze komen bij jouw.
Reeds meerdere malen daar gekocht en persoonlijke aandacht is de paar "duurdere" euro's best waard. Vooral al je wat ouder bent wordt dit zeer gewaardeerd.

I. 04-11-2016 Via de website gekocht

Aanrader!

Snelle levering, in de avond besteld en de volgende dag in huis. Netjes geïnformeerd op de dag van levering. Duidelijke website met veel productinformatie. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Snelle levering,afspraken worden waar gemaakt!
  • Je wordt op de hoogte gehouden van de status

Minpunten

• Nvt
  • Nvt

Evelien 04-11-2016 Via de website gekocht

Wasmachine gekocht

Zeer snelle levering en een duidelijk tijdvak waarin bezorgd ging worden. Het water aansluiten ging goed, alleen hadden wjj geen normaal stopcontact maar een andere aansluiting gezien het in de badkamer was. Dit mochten zij niet aansluiten vanwege de verzekering, toch een minpunt.

Pluspunten

• Snel geleverd
  • Duidelijk tijdvak van bezorging

Minpunten

• Mogen niet alles aansluiten

Dennis 03-11-2016 Via de website gekocht

RX-V 581 Yamaha versterker

Afgeleverd op de online gemaakte dag, goed verpakt, verzendopties waren prima online en met track and trace werkte prima.

Pluspunten

• Goede afhandeling
  • Leveringsopties