Deze score is berekend op basis van 3407 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

L 03-10-2016 Via de website gekocht

Erg goede service!

Mijn laptop deed het niet helemaal naar behoren. Omdat ik hem echt nodig had heb ik te lang gewacht met terugsturen (het kan namelijk binnen 2 weken zonder reden van opgaaf teruggestuurd worden en dan krijg je een nieuw product of je geld terug). Toch heb ik een nieuwe laptop gekregen bij de fysieke winkel in Groningen. Echt een hele goede service, aangezien ik mijn laptop dringend nodig heb! Daarnaast is de levering erg snel. Voor 23.59 uur 's avonds besteld is de volgende dag in huis! ideaal!

Eelke 03-10-2016 Via de website gekocht

Pelgrim koelkast

Eerste keer via cool blue: rond 2300 uur besteld en volgende dag in huis! Ondertussen kreeg ik email dat het later op de dag zou worden dus ik werd goed op de hoogte gehouden.

Pluspunten

• Goed product
  • Snel

Minpunten

• Ze brengen het niet naar eerste etage

Dearmond 03-10-2016 Via de website gekocht

Ontzettend tevreden!

's Avonds besteld, de volgende middag al in huis. Prima verpakt en duidelijk op de site. Ik ben gewoon heel erg tevreden. Geen 10 omdat er altijd ruimte voor verbetering moet zijn.... ;-)

André 03-10-2016 Via de website gekocht

A. den Ouden

Al vaker bij Coolblue spullen gekocht en ook deze keer besloten om hier een tekentablet aan te schaffen. De volgende dag was het het al afgeleverd in een goede verpakking en uiteraard was het voor een zeer scherpe prijs.

Ghislaine 03-10-2016 Via de website gekocht

Snelle en goede service, inderdaad met een glimlach

's Avonds om 9 uur een wasmachine gekocht na het bekijken van diverse sites en reviews bij Coolblue. De betalingsbevestiging en informatie over de levering volgde snel. De volgende ochtend werd ik netjes een half uur voor bezorging gebeld dat ze er aan kwamen. Oude machine mee genomen en de nieuwe netjes geïnstalleerd. Ben erg tevreden over de service.

Pluspunten

• duidelijke communicatie
  • overzichtelijke website

Martijn 03-10-2016 Via de website gekocht

Top webshop

Goed advies, korte levertijd, leuke communicatie, uitstekende service (ook after sales), klantgericht, goede zoekfunctie op de website.

Pluspunten

• Goed advies
  • Goede zoekfunctie op de website
  • Leuke communicatie
  • Uitstekende service

patrick 03-10-2016 Via de website gekocht

service en levering

de website is duidelijk en makkelijk en kom je er niet uit dan staat de klantenservice altijd klaar voor je.
de snelle levering en de service bij afleveren is uitstekend zoals bijv. afleveren van huishoudelijke apparaten, ze zorgen uitgepakt en geplaatst en ze nemen de oude apparaten mee en de verpakking

Feiko 03-10-2016 Via de website gekocht

Betrouwbare Webshop

Ik had de dag voor release FIFA 17 besteld. Ik zou om 0:30 op de releasedag een bericht ontvangen hoe laat mijn spel geleverd zou worden. Geen bericht ontvangen dus via FB chat gevraagd hoe laat ik mijn pakket zou ontvangen. Vriendelijk te woord gestaan en de medewerker heeft geregeld dat ik alsnog die avond mijn pakket heb ontvangen. Goed geregeld, ik hoop alleen dat ik het ook in de avond had ontvangen als ik geen bericht had verstuurd.

Pluspunten

• Bereikbaarheid Klantenservice
  • Servicegericht

Minpunten

• Niet proactief geinformeerd

Suzie 03-10-2016 Via de website gekocht

Super service

Door storing was zending er niet de volgende dag. Omdat ik zending wel nodig had hebben ze toen op kosten van Coolblue voor een express zending nog dezelfde dag gezorgd! Helemaal top.

Jafeth 03-10-2016 Via de website gekocht

Betrouwbare webshop

Ik koop altijd met een gerust hart bij Coolblue, ze zijn niet altijd de goedkoopste maar ik weet dat mijn bestelling in goede handen is en dat is me meer waard dan die paar euro's verschil. Je wordt netjes op de hoogte gehouden van je levering middels e-mailtjes en smsjes.

Pluspunten

• Service
  • Snelheid levering
  • Bezorgers waren zeer enthousiast

Veenstra 03-10-2016 Via de website gekocht

reparatie Polar M400

In mei 2016 een Polar M400 besteld. Product voldeed prima en naar verwachting. Snelle levering. Echter na 4 maanden laad het horloge niet meer op. het horloge retour gestuurd, ging perfect met de retourformulieren. Echter zijn we nu 4 weken verder en heb ik meerdere malen met een medewerker aan de lijn gezeten om te kijken wat de status is. Dit is echter nog steeds niet bekend behalve dat het horloge bij de fabrikant is. Ik moet mijn mailbox in de gaten houden. Dit is lekker gebruik het horloge voor een hardloopschema en om een doel te behalen voor een bepaalde datum. Erg jammer dit!

Pluspunten

• snelle levering
  • vriendelijke medewerkers

Minpunten

• status van reparatie/geen goed overzicht

Peggy van der Stam 03-10-2016 Via de website gekocht

Coulcblue

Super service, keurige medewerkers, alleen maar lof. Makkelijk online te vinden. Netjes gemeld hoe laat ze komen. Houden alles netjes achter. Prima service

Esther 03-10-2016 Via de website gekocht

Snelle levering, fijne site

Fijne overzichtelijke site en snelle levering van mooie spullen. Al meerdere keren bij Cool blue besteld en steeds erg tevreden

SmitD 03-10-2016 Via de website gekocht

Prima service

Snelle levering, duidelijke communicatie. Levering ging perfect, de wasmachine werd 2 verdiepingen naar boven gehesen, geïnstalleerd en aangezet voor een testwas. Oude machine mee terug inclusief al het verpakkingsmateriaal. Zo hoort het.

Pluspunten

• Duidelijke info over levertijd.
  • Website is overzichtelijk.
  • Vergelijken van apparaten is eenvoudig.

niek 02-10-2016 Via de website gekocht

Alles geheel zoals beloofd

Ik had tegelijkertijd twee producten besteld die blijkens een bericht van Coolblue van twee verschillende distributiecentra moesten komen, maar die werden keurig op tijd tegelijkertijd afgeleverd.

Pluspunten

• levering de volgende dag
  • precies volgens afspraak
  • nette prijzen

Hayo 02-10-2016 Via de website gekocht

Coolblue: hoe goed wil je het hebben?

Ik bestel al jaren vele produkten bij Coolblue en ben nog nooit teleurgesteld geweest. Eénmaal doordat een produkt een fabrieksfout had, maar dat is naar volle tevredenheid opgelost door Coolblue.

Ik heb al vaak online winkels vergeleken, maar Coolblue blijft aan de top staan door de snelheid, de bereikbaarheid, het assortiment. Het komt voor dat ze niet altijd de allergoedkoopste zijn, maar de service en het gemak maken veel goed.

24 uur per dag bestellen via de praktische website, snelle levering (de volgende dag), geen gezeur bij een eventuele retourzending, enz. Allemaal voordelen en volgens mij moet een webwinkel daaraan voldoen. Dat is toch wat we allemaal zoeken in een webwinkel?

Pluspunten

• praktische website
  • 24 uur per dag bestellen
  • volgende dag geleverd
  • retour-procedure erg gemakkelijk en gratis

Minpunten

• soms niet de goedkoopste, maar scheelt niet veel

JW 02-10-2016 Via de website gekocht

j.w. van dop

Een harde schijf gekocht en bewust vandaag laten bezorgen om deze in pc te laten plaatsen. Want morgen voor werk naar buitenland en heb die pc daar nodig.
Mooie sms-en van zowel Cool Blue als Post NL. :
Post NL: "Uw pakket wordt tussen 12.10 en 14.10 bezorgd. Veel plezier ermee." en:
Cool Blue: " uw pakket wordt door PostNL vandaag bezorgd, doe ze de groeten" ???
Nou helemaal niets ontvangen. En probleem ook niet oplossen. Mag ander tijdstip opgeven via internet, kost je ook weer 10 minuten..... Moet ik dus vanwege verblijf buitenland het door iemand laten ophalen, benieuwd of die het meekrijgt.
Niet echt klantvriendelijk en helaas zal het voor mij bij deze ervaring blijven, niet snel meer Cool Blue!!

Minpunten

• niet nakomen van afspraken
  • niet echt probleem oplossingsgericht
Officiele reactie van Coolblue 02-10-2016

Beste meneer Van Dop,
Wat ontzettend vervelend om te lezen dat uw pakket vandaag niet bezorgd is. Dit is zeker niet wat u van ons mag verwachten. Helaas kunnen we hier nu niets meer aan veranderen, zeker omdat u morgen al op reis gaat voor uw werk.
We kunnen u verzekeren dat dit niet de gebruikelijke Coolblue ervaring is en dat dit een vervelend incident was. Wij balen daar ontzettend van. We hebben een kleine compensatie naar uw e-mailadres gestuurd. We hopen u daarmee uit te nodigen om ons nog een tweede kans te geven. We willen u in ieder geval onze excuses aanbieden voor het ongemak.

Officiele reactie van Coolblue 03-10-2016

Beste,

Wat enorm vervelend dat uw bestelling niet op tijd is geleverd. Dat mag natuurlijk niet gebeuren en daar willen wij dan ook direct onze oprechte excuses voor aanbieden. Is de bestelling inmiddels wel terecht? Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen, dan wil ik u vragen om direct contact met ons op te nemen en een e-mail te sturen naar geenglimlach@coolblue.nl.

Karin 02-10-2016 Via de website gekocht

Prima ??

Wat ze beloven doen ze en je kunt je bestelling helemaal volgen.
Ook de website is duidelijk en ze zijn heel snel

Johan 02-10-2016 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven

Eerlijke en relevante product informatie, goed te vergelijken verschillende producten en duidelijke levertijden. Er wordt snel gecommuniceerd en morgen in huis is ook echt morgen in huis!

• Assortiment
  • Informatie

Trees Smeets- Neuhaus 02-10-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Alles wat beloofd werd op de site, is ook in de praktijk ten uitvoer gebracht. Keurige service vanaf de bestelling tot en met de installatie.

Pluspunten

• Duidelijke bestellingsmehode
  • Snelle levering
  • Prima installatie

Bart de Lange 02-10-2016 Via de website gekocht

Je kan altijd bij ze terecht met vragen en je wordt dan ook nog eens erg snel geholpen. Coolblue is voor mij alles wat ik in een webshop zoek. Ik mis alleen we de verlanglijst optie :-)

Pluspunten

• Snelle service
  • Klantvriendelijk
  • Retourneren kan ook zonder reden

Minpunten

• Geen optie om een verlanglijstje aan te maken

Renée Oskamp 02-10-2016 In de winkel gekocht
webshop

Prima web shop met razendsnelle levering van de gekochte producten. Prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend, ruim product aanbod, heldere website en zeer klantvriendelijke medewerkers.

Pluspunten

• snelle levering
  • goede prijs- kwaliteit verhouding
  • ruim proiduct aaanbod
  • klantvriendelijke medewerkers

karin venema 02-10-2016 Via de website gekocht

goede en snelle service.

goede en snelle service en een goede uitleg over de geleverde wasmachine door de bezorgers.het was onze eerste bestelling bij cool bleu.

Nfleal 02-10-2016 Via de website gekocht

Great and reliable way to shop online

I have been shopping via coolblue for a few years now and I have never been disappointed. Their website is easy to use, with many criteria to use for comparison (much better than other sites). Only once I had to return something, and it was as easy as sending it back through the post; no big fuss. I do strongly recommend them.

Pluspunten

• Great selection of products
  • Many useful criteria for comparison
  • Easy to order
  • Quick delivery
  • Easy to return, if necessary

Minpunten

• Some products could have more photos.

Laura M 02-10-2016 Via de website gekocht

Blij met mijn keuze!

De wasmachine hield op met werken.. tijd voor een nieuwe. Dan kom je al snel bij Coolblue terecht. Coolblue heeft namelijk een ruim assortiment en een behulpzaam team die klaarstaat voor vragen.

De wasmachine heeft een grote trommel van maar liefst 9 kg, is stil, heeft veel opties en ziet er ook nog eens mooi uit.

Erg blij met dit apparaat die in een paar dagen tijd al de nodige uurtjes heeft gedraaid.

De programma's zijn soms aan de lange kant maar heb je even wat minder tijd kun je gebruik maken van de "speedprogramma" knop waardoor een programma van bijvoorbeeld 2 uur veranderd in 1 uur.

De was is netjes schoon en goed droog dankzij de 1600 toeren. Kortom ik ben tevreden.

Het enige puntje van kritiek heb ik op de bezorgdienst, de wasmachine moest naar boven toe middels een trap met een draai. (een standaard trap in een rijtjeswoning) De bezorgers wilde dit eigenlijk niet doen wat ik zeer vreemd vond. Volgens hun waren de trappen normaal recht?? Ze wilde hem wel in de gang zetten dan moest ik dat zelf maar doen. Veel gemopper en enkel praten tegen elkaar in een voor mij vreemde taal gaf me echt geen fijn gevoel. Met behulp van een lieve buurvrouw die ik erbij geroepen had hebben ze de machine boven gekregen.

Maar de machine zelf is top en ik raad deze dan ook zeker aan!

Pluspunten

• 9 kg trommel
  • 1600 toeren
  • speedprogramma knop bij minder tijd
  • de was is goed schoon & droog
  • ruime keuze uit programma's die je kunt aanpassen

Minpunten

• geen minpunten aan het machien

Luuk 02-10-2016 Via de website gekocht

Niks op aan te merken

Enorm breed assortiment en goede omschrijving bij producten. Als je een account hebt gemaakt kan het bestellen van een product in zo'n drie minuten achter de rug zijn. De levering wordt altijd zoals beloofd de dag na bestelling bezorgd en het geschatte tijdstip van levering klopt altijd redelijk. Kortom, geen reden om minder dan een 10 te geven.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Groot assortiment
  • Goede omschrijving

Petra 01-10-2016 Via de website gekocht

Top winkel

Vandaag besteld, morgen in huis. Echt super snel. Je wordt goed op de hoogte van de levertijd. De tijd van leveren wordt ook steeds ingekort. En dan wordt je ook nog eens gebeld van te voren om te zeggen dat ze eraan komen. Echt helemaal top!

Pluspunten

• snelle levering
  • duidelijke levertijd

Minpunten

• Heb ik niet

Rob 01-10-2016 Via de website gekocht

010 waardig... Geen Woorden maar Daden! :)

Overzichtelijke en gebruiksvriendelijke site.
Goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Bestel- en leveringsproces in één woord perfect.
Ik ben vaste klant geworden en beveel Coolblue bij iedereen aan.

Rob 01-10-2016 Via de website gekocht

Meer dan goed, kom hier steeds terug!

Van de website tot de levering (supersnel) is het bijna een genot hier iets aan te kopen. Ik kom hier steeds terug voor de wat serieuzere aankopen. Dat heeft o.a. te maken met het productaanbod en -overzicht en de klantreviews. Die zijn objectief en daar kun je veel mee.

De service van Coolblue vind ik uitmuntend. Ruilen is geen probleem en iets vervangen ook niet. Ze hechten erg veel aan klanttevredenheid. Ze zijn niet altijd de goedkoopste, maar de service is zoveel waard!

Pluspunten

• Snel
  • Eenvoudig betalen
  • Goede service
  • Goede website
  • Eenvoudig producten vergelijken

Hasanovic 01-10-2016 Via de website gekocht

Er is volgens mij geen betere webshop dan Coolblue: je bestelt voor 00:00 uur en de volgende dag in huis. De site is goed te gebruiken vanaf laptop en vanaf tablet, betalen gaat makkelijk via iDeal. Alles snel geregeld.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Dynalogic is goede partner voor de levering

Minpunten

• Misschien wat duurder dan anderen
  • Afwikkeling compensatie duurt iets te lang

Maurice 01-10-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Top webwinkel

Top. Ik had met spoed een SSD nodig. Deze heb ik snel via de webshop besteld en ik kon hem al direct ophalen en ze hadden hem voor me klaar gelegd, zodat ik snel door kon naar de klant! Binnen een uur was alles geregeld! Top Service! Ik bestel vaker bij CoolBlue

Pluspunten

• Service
  • Snelheid
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Vriendelijkheid

Bart 01-10-2016 Via de website gekocht

Goede ervaring

Veel keus, prima prijs en al eerder goede ervaringen. Dat is voor mij de reden om weer hier te bestellen

Pluspunten

• Productaanbod
  • Supersnelle levering
  • Duidelijke informatie mbt orderstatus

Herman 01-10-2016 Via de website gekocht

Zo moet het!

Een combinatie van vriendelijkheid en professionaliteit!
De afspraken worden keurig nagekomen, met een heel goede communicatie.
De prijzen zijn scherp en het aanbod is ruim.
Een aanrader dus!

Bokkie 01-10-2016 Via de website gekocht

Alles gaat en is cool bij coolblue!

heb al meermaals wat besteld bij coolblue en tot nu toe tot grote tevredenheid!
Oriëntatie de prijs bestellen en de levering alles gaat van een leien dakje.

Pluspunten

• Alles

Larissa 01-10-2016 Via de website gekocht

Heel tevreden

S'avonds om 21 u besteld & de andere dag 15u15 geleverd .. Niet alleen snel geleverd maar ook nog is verzorgd & hele vriendelijke mensen die hem brachten !
Zeker een aanrader !

Thierry 01-10-2016 Via de website gekocht

Altijd goede service

Ik koop regelmatig bij coolvlue. Niet altijd loopt alles van een leien dakje maar de opvolging is altijd zeer goed. Nog nooit heb ik noemenswaardige problemen gehad. Leveringen in Wallonie gebeuren onder andere voorwaarden. Informeer hiernaar indien van toepassing. Verder alles top, ik ben en blijf tevreden klant.

Pluspunten

• Contact
  • Aanbod
  • Service
  • Website

Minpunten

• voor leveringen in Wallonie andere voorwaarden.

Arjen 01-10-2016 Via de website gekocht

Fantastisch bedrijf

Alles wat ik bij CoolBlue besteld heb, en dat is best veel, wordt van het begin tot het einde van het bestelproces op een goede manier begeleid. Betrouwbaar, Snel*, en goed verpakt.

*Afhankelijk van PostNL. Dat is het bedrijf die ervoor zorgt dat CoolBlue niet de volgende dag bezorgd. Ligt zeker niet aan Coolblue

Pluspunten

• Goed verzorgd
  • Snel
  • Correct
  • Goede service

Minpunten

• Zie hierboven

Maria 01-10-2016 Via de website gekocht

Een tevreden klant

Ik heb al meerdere malen bij Coolblue besteld en ben zeer tevreden over het aanbod, de keuze en de snelheid van levering.

Pluspunten

• Keuze
  • Aanbod
  • Levering

Petra 01-10-2016 Via de website gekocht

Top winkel

Volgende dag je bestelling in huis. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de levering. Tijdsvak van levering wordt steeds ingekort. En dan wordt je ook nog eens gebeld van te voren om te zeggen dat ze er binnen zoveel minuten zijn. Echt helemaal top!

Pluspunten

• snelle levering
  • communicatie over levertijd

Minpunten

• Heb ik niet

Inge 30-09-2016 Via de website gekocht

Goed geregeld ??

Ik ben heel tevreden over de bezorging van de wasmachine die ik heb besteld bij Coolblue. Bij levering bleek de slang van de wasmachine lek maar de mannen van Coolblue hebben het probleem goed opgelost. Bedankt!

B. Groene 30-09-2016 Via de website gekocht

B. Groene

Wat een wereldzaak!!!
Je besteld en je krijgt een bevestiging van wat je hebt besteld, daarna wordt je gebeld voor een afspraak, de periode dat je thuis moet blijven is minimaal en als er iets mis gaat lijkt het wel alsof er 20 man voor jou alleen klaar staan om het probleem op te lossen.
Complimenten!

Pluspunten

• Makkelijke website
  • Vriendelijk meedenken en servicegericht personeel
  • Goede communicatie over je bestelling

LaraR 30-09-2016 Via de website gekocht

Zeer goede service

Enorm goede service. Mijn wasmachine en droger zijn tm de derde verdieping naar boven getild en vervolgens netjes voor mij geïnstalleerd. Ook hebben ze mij instructies gegeven waardoor het apparaat zo goed mogelijk zijn werk kan doen.

Pluspunten

• Ze tillen zware producten voor je naar boven.
  • Ze installeren de producten gratis.

Minpunten

• Website deed gek toen ik wilde bestellen

rob 30-09-2016 Via de website gekocht

iedere keer weer prima keus, advisering en afhandeling.

Door veel uitstekende ervaringen met eerdere aankopen ook nu gekozen voor Coolblue.
Opnieuw zelfde uitstekende adviezen en afhandeling.

Han 30-09-2016 Via de website gekocht

online shoppen zoals je dat graag wilt

Binnen een dag een nieuwe wasmachine. Duidelijke site, scherpe prijzen, prima retourregeling (niet nodig...), heldere communicatie over levermoment, apparaat werkend achtergelaten, wat wil je nog meer?

Claudia 30-09-2016 Via de website gekocht

Snelle levering en super service

Wij hadden een nieuwe wasmachine nodig omdat de oude er mee opgehouden was. In eerste instantie hadden we ergens anders een machine besteld. Op de dag dat deze binnen zou komen, werden we geïnformeerd dat de bestelling niet binnen was en de machine in productie genomen moest worden. Binnen 1,5 week zou duidelijk worden op welke termijn er geleverd kon worden. Hier konden wij niet op wachten, dus in allerijl online op zoek gegaan naar een nieuwe, goede machine. De site van Coolblue gaf met een tweedekansje de goedkoopste optie voor de machine die wij wilden. 's Middags besteld en 's ochtends om 9:00 uur was de machine volledig geïnstalleerd. De oude machine hebben ze voor mij afgekoppeld en meegenomen. Ik kreeg uitleg over het gebruik en het testprogramma werd opgestart. Top service! Onwijs blij mee

Pluspunten

• Snelle levering
  • Vriendelijk personeel voor installatie
  • Aansluiting nieuwe wasmachine
  • Meenemen oude wasmachine

esmaralda halstein 30-09-2016 Via de website gekocht

wasmachine

ze laten je keurig weten wanneer het artikel bezorgd word.Ze bellen een kwartiertje van tevoren op om er voor te zorgen dat je niet de hele dag thuis hoeft te zijn en ze brengen de wasmachine zonder moeilijk te doen naar boven en ze sluiten hem ook aan en ze nemen je oude wasmachine weer mee kortom ideaal !!

Pluspunten

• het telefoontje
  • naar boven brengen

MAria 30-09-2016 Via de website gekocht

Topservice

Vrijdagmiddag ging de wasmachine stuk, bij Coolbleu kon die de volgende dag al geleverd worden dus gelijk gekocht.
We ontvingen netjes een sms met een tijdsbestek van 2 uur en ze belde ook nog een kwartier van te voren. Aardige jongens die zich keurig voorstelden. Oude machine mee en nieuwe op de zolder neergezet en aangezet.
Zeer tevreden!!

Auke 30-09-2016 Via de website gekocht

prima keus!

Wasmachine besteld en zoals beloofd netjes de volgende dag geleverd. Alles verliep soepel. Ik had eerst de fout gemaakt bij mediamarkt te bestellen. Toen kreeg ik een defecte en moest 5 dagen wachten op vervanging. Cool Blue was veel sneller.

Pluspunten

• snelle levering
  • vaak de voordeligste

Minpunten

• nog niet gevonden

Patrick 30-09-2016 Via de website gekocht

Super

Snelle levering (om 22.00 besteld en volgende dag geleverd) en product was zeer scherp geprijsd (niet goedkoper online gevonden).

Pluspunten

• Zeer snelle levering
  • Scherp geprijsd
  • Betrouwbaar

Erik 30-09-2016 Via de website gekocht

Geheugenbank

Ruime keuze.
Ik heb nog niet iets niet kunnen vinden.
Goede prijs, kwaliteit en service.
Bestelling altijd op tijd, afspraak = afspraak

Pluspunten

• Teveel om op te noemen