Deze score is berekend op basis van 3473 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Debilio 07-08-2011

Snelle levering, product goed: wat wil je nog meer?

Debilio 07-08-2011

Snelle levering, product goed: wat wil je nog meer?

Jazzy66 06-08-2011

Ik wilde graag een andere fototas en dan graag een crumpler. Bij Digicamshop hadden ze die op voorraad tegen een mooie prijs. Gisteren besteld en net binnen. Je wordt van iedere stap op de hoogte gebracht. Echt super goed een dikke pluim.

Yu-Lin 06-08-2011

Goede communicatie wanneer spullen geleverd worden. Komen afspraken na. Ik heb geen contact gehad met klantenservice oid, omdat het gekochte produkt in orde is.

Mil57 05-08-2011

Dit is een topwinkel. Op de dag bezorgd dat ik dat wilde. Helaas paste het tasje niet. Misschien heb ik zelf niet goed gekeken. Bereikbaarheid afhandeling ect. Niet te geloven zo vriendelijk snel en correct.

menno890 05-08-2011

Goede service prijzen liggen gemiddeld, kan nog wat lager maar voor de rest topshop

jwmberg 04-08-2011

Snelle en correcte levering. Website is duidelijk en overzichtelijk.

ma258 01-08-2011

Vrijdag avond besteld en zaterdag opgehaald in Eindhoven.
Duidelijke berichtgeving via email en goede service.

Gret 01-08-2011

Snel, kundig en vooral eerlijk in hun advies. Niet de goedkoopste maar wel de beste service.

RobvK 01-08-2011

De website is overzichtelijk en ze hebben de producten keurig ingepakt binnen 24 uur bezorgd volgens afspraak.

pettak 01-08-2011

Prima afhandeling van mijn bestelling!
Conform belofte lag mijn bestelling de volgende dag klaar in de shop (Groningen).
In de tussentijd ook goed op de hoogte gehouden van de status via mail en SMS.

Teunke 01-08-2011

Besteld op vrijdag, dinsdag in huis toppie daar ik wel meer 1 dag langer moet wachten bij andere webshops ligt waarschijnlijk aan de ligging (Limburg)

Daniel_ 01-08-2011

product op voorraad, scherpe prijs. En vertrouwde snelheid.

marie-jose2011 01-08-2011

Voordelige prijs, supersnelle levering en een betrouwbaar adres. Ruime keus ook!

naamxy 29-07-2011

WEbsite duidelijk, bestellen gaat eenvoudig, keurig binnen 2 dagen geleverd.

Vader58 29-07-2011

Bestelling en levering zijn zeer goed en voorspoedig verlopen. Vrijdag begin van de middag besteld voor de verjaardag van mijn zoon en zaterdag om ongeveer 12 uur bij hem thuis bezorgd. Keurig verpakt en geheel volgens de beschrijving. Verzending was ook goed te volgen via internet. Zowel ik als besteller als mijn zoon als ontvanger zijn zeer tevreden.

john6872 28-07-2011

Supersnelle levering. Voor 22:00uur 's avonds besteld en de volgende dag al in huis. Alles keurig verpakt en volledig volgens afspraak. Ga ik zeker vaker iets bestellen.

BM09 27-07-2011

Snelle service, goede en heldere communicatie en niet duur!

Ed Emmen 27-07-2011

Geweldige shop. Even bestellen op de site (gaat heel soepel) en dan de volgende dag afhalen bij de winkel in Rotterdam, na ontvangst van een sms. Deze webshop in combinatie met de winkel kan als voorbeeld dienen voor veel webshops.

emilio.a 27-07-2011

snel en correct,21.00 u besteld op vrijdag en zaterdag om 13.00 u in huis

robert.debruin 26-07-2011

Prima service, gratis verzending, binnen een dag in huis.

Jolandavb 26-07-2011

Vrijdag besteld en zaterdag geleverd, netje verpakt.
Keurige email met factuur en track en trace nr.
Deze webshop is een voorbeeld

G. R. 26-07-2011

Snelle en correcte levering. Alles goed verpakt en alles geleverd volgens afspraak.Prima dus!!

Mascha vdb 26-07-2011

Babyfoon besteld, de dag daarna al ontvangen. Werd goed op de hoogte gehouden over de status van de bestelling. super!!!

Solarsix 26-07-2011

Op donderdagmiddag besteld en vrijdag in mn bezit.
Alles via track en trace te volgen + kreeg 1 sms dat order in behandeling was.
In een woord geweldig !!!

PaulE61 26-07-2011

Coolblue is niet de goedkoopste winkel om je bestelling te plaatsen. Maar wat voor mij veel belangrijker is dat ik gevoelsmatig met een betrouwbare winkel te maken heb.

Veel in voorraad, erg snel leverbaar, en altijd zeer netjes geleverd. Vaker bij hun besteld en uitermate tevreden.

Coolblue, ga zo door, want jullie onderscheiden je met de goede service, snelle levertijden en een duidelijke site.

Soms mag het ook wat goedkoper hoor! Maar ik weet, service met de hoofdletter S kost nu eenmaal investering.

daffn8000 26-07-2011

Overzichtelijke website. Scherpe prijzen. Vlotte afhandeling van bestelling. Kortom: Uitstekende service!

Coach-E 26-07-2011

Alles goed en snel. Snel geleverd, nette factuur, duidelijke informatie.
Goede prijs.

Top.

maxim81 26-07-2011

Goede nette snelle levering.
Vandaag besteld morgen in huis, mijn dank.

Peter1233 26-07-2011

Topwinkel: Snelle levering, producten goed verpakt! Desondanks is mijn Wake Up Light wel defect aangekomen, maar dit wordt inmiddels opgelost door Philips zelf en schijnt een fabrieksfout te zijn.

jorrit82 26-07-2011

Top Binnen 12 uurtjes in huis goed geregeld met updates waar je bestelling is per uur top winkeltje!!

jungle_girl 24-07-2011

Vanaf het bestellen tot het ophalen, alles perfect en correct. Ik ben een content klant.
Ik heb al een paar artikelen bij MP3shop besteld.
Betreft After Sales, heb ik gelukkig nog geen ervaring mee gehad. Ben nog nooit terug moeten komen doordat een artikel niet goed is.

Nedi 23-07-2011

Het artikel 's avonds om 21.30 besteld, en het werd keurig de volgende dag afgeleverd. Keurig mails met de status van de verzending ontvangen, incl track&trace info voor TNT post. Prima afhandeling!

Jash1989 22-07-2011

Over deze webshop ben ik zo tevreden, dat ik heb besloten mijn eerste winkelreview te schrijven. Voor 22:00 besteld, morgen in huis. Ik bestelde mijn PS3 rond 21:30. Achtereenvolgens kreeg ik e-mails om de kwartiertjes: Order ontvangen, ingepakt, etc. Tot mijn grote verbazing kreeg ik later nog een smsje met de statusupdate van mijn order. Nooit eerder meegemaakt.

De volgende dag heb ik het ook echt ontvangen om half 1 in de middag. Hoe snel kun je zijn? Net als de PS3 waren ook de erbij-bestelde hdmi kabel en extra controller onbeschadigd en keurig verpakt. Leuk foldertje bij in de doos.

Over de website moet ik nog zeggen dat ik kon kiezen welke dag ik het bezorgd wilde krijgen, of welke dag het klaar kon zijn om af te halen (als ik dat zou willen).

BB10 21-07-2011

Een prima service en regelmatig update via mail over de levering en verzending. Kom je niet vaak tegen!!

MartineHans 20-07-2011

supersnelle levering.netjes verpakt en afgeleverd en dat zonder verzendkosten super!!

GLAMOURMOES 20-07-2011

De webshop heeft een prima website, waar alles goed te vinden is. Tevens staan er ook nog eens duidelijke filmpjes op bij producten voor bijvoorbeeld het aanbrengen van beschermfolie op je mobiele telefoon. De levering is op tijd bezorgd. Goede ervaring. Deze webshop is aan te raden.

Sabine 1 20-07-2011

S'avonds de bestelling geplaatst en de volgende dag al in huis. Netjes afgeleverd. Site is duidelijk erg goed

waltersan 18-07-2011

Zeer snelle afhandeling (binnen 24 uur was het thuis), heldere communicatie. Zo hoort webshoppen te zijn.

Allard1967 18-07-2011

Ik heb nu een aantal aankopen gedaan bij deze webshop en iedere keer zijn ze optijd met de levering en houden je zeer accuraat op de hoogte van de voortgang van de levering per sms en mail. Ik heb deze service maar weinig gezien bij andere webshops.

iridian 18-07-2011

Zeer snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

ronaldo1956 18-07-2011

Bestelling geplaatst, na het ontvangen mailtje met ophaal datum naar de winkel en opgehaald, prima geregeld.

T.E. 18-07-2011

's Avonds om kwart voor 10 besteld en de volgende middag had ik mijn bestelling in huis. Wat een service! Geweldige afhandeling van mijn bestelling en heel tevreden met mijn aankoop; een vriendelijk geprijsde, degelijke tondeuse. Ik zou zo weer een aankoop doen bij de shavershop.

Hans1943 18-07-2011

Levering super snel en goede info tijdens het verzenden. Zelfs onder de € 55,00 portvrij.

Wiljo van Dalen 18-07-2011

De service van Coolbleu is erg goed. Snelle levering! Op mail voor de klantenservice krijg je snel, volledig, en zelfs op zondag, antwoord. Bevalt een product niet dan kun je een retour nummer aanvragen per mail of telefoon. Op de eerstvolgende werkdag krijg je een prima instructie, inclusief EEN ANTWOORDNUMMER voor het gratis terug sturen van de aankoop. Binnen 7 dagen moet de aankoop dan bij Coolbleu zijn. Je kan ook de aankoop in één van de drie winkels afleveren.
Ik ben erg tevreden!

T.W Bodewes 17-07-2011

Super snelle levering ! zowel thuis als op de werkplek. duidelijke afhandeling en betaling kan niet beter.

MivEe 15-07-2011

Goede informatie op de site, supersnelle levering. Er ontbrak wel een kleinigheid. Telefoon werd voldoende snel opgenomen en de klacht goed afgehandeld. Directe nalevering.
Zo zouden er meer moeten zijn!

Rellek39 14-07-2011

Op zondagmiddag de bestelde laptop opgehaald en deze werkt naar tevredenheid.Werd netjes te woord gestaan en vlot geholpen, het parkeren is niet zo eenvoudig in
de buurt van de winkel maar daar kan Cool-Blue niets
aan doen.

HaWoWy 14-07-2011

In nov.2009 gekocht Navigon europa 7310 ging medio 2010 stuk en is voor reparatie naar fabriek gezonden. Apparaat ging opnieuw stuk in juni 2011 en ook brak stekkertje van kabel.Apparaat+toebehoren na tel.overleg naar GPSshop gezonden en na. ca. 10 werkdagen een geheel nieuw exemplaar Nav.70 Premium ontvangen. Omdat dit apparaat groter is dan de vorige heeft GPSshop ook nog een case nagezonden! Bravo!!

Nannie19 13-07-2011

Duidelijke site. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Erg tevreden!