Deze score is berekend op basis van 1412 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,4

Erik Paumen 11-07-2015 Via de website gekocht

Online kopen is een gemak, men moet niet meer rond rijden om een goed aanbod te vinden, met enkele klik's op de muis en je hebt het al in huis wat je zoekt.

Een super snelle levering van Coolblue,
sneller kan het bijna niet meer. En dan ook nog gratis geleverd.

Een heel goed assortiment aan de beste prijs.

Het gemak, het groot assortiment, de snelle leveringen, bedenk tijd , niet goed stuur je het gratis terug.

Ik vind Coolblue goed om dat je er ook feedback's vind over producten die je wild aankopen, zo weet je precies de waarde van je aankoop in te schatten.

Spookers 11-07-2015 Via de website gekocht

EASY website ! Producten worden uitgelegd van kop tot teen, reviews, afbeeldingen, video's, productspecificaties,... Gewoon erg makkelijk vergelijkingen maken.
De combinatiepakketten zijn voordelig!
De betaling verloopt vlotjes en kan op verschillende manieren.

Geen achterna-gehol, SUPER Service, levering op elke dag van de week, fantastische dienst na verkoop, product ruilen of geld gewoon terug?: Geen problemen zoals elders, goeie communicatie betreffende bestelling/verzending/levering, stuur je iets terug en ontbreekt er per abuis een stuk? Zij vervangen dit zonder poeha!, ...

Makkelijke vergelijking van eenzelfde soort producten in een verschillende prijsklasse, positieve en negatieve eigenschappen worden duidelijk verantwoord, wanneer een product uitverkocht is kan je op de hoogte gebracht worden wanneer het opnieuw in stock is, Ruime keuze aan producten, ...

Als je online wil shoppen, geef ik u één advies: Doe het bij COOLBLUE!!
Het zal u alleszins van een hoop onnodige stress besparen.
Misschien betaal je bij COOLBLUE voor sommige producten iets meer dan elders, maar dat is die SUPERSERVICE meer dan waard!!

Eén adres voor online shoppen: COOLBLUE! Zelf ben en blijf je COOL en uwen hemel is en blijft BLUE! Doen doen doen !! NERGENS ANDERS zulke fantastische service als bij COOLBLUE !!!

EricLas 10-07-2015 Via de website gekocht

niets is eenvoudiger

altijd prima op tijd en goed geïnformeerd

je kunt praktisch alles vinden tegen goede prijzen

waarom niet?

mariannekecreemers 10-07-2015 Via de website gekocht

Met creditcard betalen mislukte 3x! Werd steeds uitgelogd.Toen via Ideal, ging goed

Later bleek, dat bij het uitloggen de deal toch was afgeschreven. Dus gebeld. Werd door Stefan H. Zeer vlot en uiterst voorkomend geholpen 😀 en heel effectief! Volgende dag het bestelde geleverd plus een persoonlijke kaart over de ontstane verwarring ket goede wensen voor de sfhandeling.

Lange wachttijd bij telefonisch contact. Ca 12 minuten.

sylvia-wennekes 10-07-2015 Via de website gekocht

snel het artikel gevonden wat ik zocht met duidelijke foto

snel en vlot

zeer ruime keus

Doordat ik gericht kon zoeken door de zoekopdracht die ik gaf, had ik snel gevonden wat ik nodig had. Was dus snel klaar met zoeken en bestellen. Snelle service!

userkef1992 10-07-2015 Via de website gekocht

Heel gemakkelijk systeem.

Goede levering, als er iets fout is is er een goede klantendienst.

Selectief aanbod

De beste internet winkel waar ik tot nu toe al mee heb gewerkt.

Aanbod kan breder. Tijdige levering maar de levering zelf kan nog verbeterd worden zoals meldingen van aankomstuur (vooral bij bpost).

Bjorndw 10-07-2015 Via de website gekocht

Coolblue heeft een fantastische website met goeie filters, een breed assortiment en een geweldige zoekfunctie.

Prima service, doet wat het moet doen! Vooral de verzending in impressionant.

Prima assortiment in verschillende prijsklassen. Kwaliteitsmerken.

Coolblue heeft een fantastische verzendingsservice en een groot assortiment.
Prijzen vergelijken is echter nodig, want Coolblue is niet altijd de goedkoopste. Wel de snelste. (of vooral het laatste open)

Coolblue heeft een zeer breed assortiment en een supersnelle, gemakkelijke en gebruiksvriendelijke service. Meestal heb ik die producten niet dringend nodig. Daar tegenover staat dat de prijzen vaak niet de voordeligste zijn voor alle producten. Ik zal altijd vergelijken met 2-3 andere webshops.

snorrepoes 10-07-2015 Via de website gekocht

Reproducten die ik zoek hebben ze altijd op voorraad.

Mijn bestellingen zijn altijd op voorraad, worden snel en goed verpakt geleverd tegen een scherpe prijs.

mamarita 10-07-2015 Via de website gekocht

iets dringend nodig voor je PC, meestal kan je bij Coolbleu terecht en ben je zo geholpen.

je kan tot laat in de avond online bestellen om het de volgende dag bij jou thuis te krijgen.

omdat ik tot nu toe tevreden ben.

geen opmerkingen.

patrick_sa 10-07-2015 Via de website gekocht

gemakkelijk producten zoeken en vergelijken, bestellen en betalen is supersimpel

Naverkoop en retour verloopt snel, geen zever met ingewikkelde procedures. Laatste retour gewoon via Twitter afgehandeld. Top!

Zeer uitgebreid gamma, al is het geen Amazon waar je zo goed als alles kan terugvinden (ongeacht de kwaliteit)

Uitgebreid productgamma, gemakkelijk om een keuze te maken en te vergelijken, aankoop loopt vlot. Snelle levering! Retour verloopt zonder ingewikkelde procedures en gaat snel.

Geert Van Canegem 10-07-2015 Via de website gekocht

Zeer vlotte service. Zelfs een foutieve bestelling was direct gecorrigeerd.

Goede service, ook bij telefonische ondersteuning.

Gevonden wat ik nodig had.

Geen enkel probleem ondervonden bij bestelling.

Zeer snelle en vlotte levering. Fout werd direct rechtgezet na telefonisch contact.

Roelmors 10-07-2015 Via de website gekocht

Goede winkel alles te koop en een snelle service en netjes op de afgesproken tijd geweldig ga zo door perfect Vriendelijke groet en tot snel. Roel Mors.

Cisi 10-07-2015 Via de website gekocht

4,2

Erg teleurgesteld door de klantendienst. Beloftes niet nagekomen. Verkeerde informatie gegeven. En terwijl beloofd was direct het artikel alsnog toergestuurd. Met als gevolg ik nog ruim 1 week op terugbetaling kan wachten.

Irene__ 10-07-2015 Via de website gekocht

Snelle levering, goede klantenservice. Als er iets is wordt het altijd supersnel en goed opgelost!

GeertRoelofs 10-07-2015 Via de website gekocht

prima website

geen problemen gehad

er is genoeg te vinden

groot assortiment, snelle verzending, prima prijs

Jorisn81 10-07-2015 Via de website gekocht

Supersnelle levering van het product, gratis verzending en eventueel retourneren

tjonckie 10-07-2015 Via de website gekocht

De website is heel eenvoudig en toegankelijk en ik heb al 2 dingen besteld bij Coolblue en telkens verliep het zeer vlot en hadden we de bestelling precies wanneer we ze gevraagd hadden.

Ik heb ook al veel positieve commentaren gehoord van vrienden en bij ons is ook alles zeer goed verlopen en bovendien aan een heel interessante prijs.

Herbert7 10-07-2015 Via de website gekocht

Duidelijk en overzichtelijk. Gemakkelijk om je item terug te vinden zowel via de zoekfunctie, als via de categorieën.

Duidelijke informatie over bestelling en levering. Onmiddellijk antwoord en vlotte betaalwijze. Snelle en correcte levering.

Een ruim aanbod.

Excellente service met een goed aanbod en vooral een goede prijs voor kwaliteit. Snelle en correcte levering.

Davy Weemaes 10-07-2015 Via de website gekocht

Vlotte bestelling, intuïtieve structuut

Nog geen nood gehad aan dienst na verkoop wegens geen problemen

Meeste producten zijn (op korte termijn) beschikbaar

Correcte prijszetting tov andere onlineshops, zeer vlotte verwerking-levering

Het is niet mijn eerste aankoop bij CB, zowel online als in de winkel, en ze zijn zeer consistent in hun dienstverlening. Vooral de levering één dag na bestelling stel ik op prijs.

bob mager 10-07-2015 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen (zelf voor een 75 jarige)en erg snel geleverd.

Snel een bevestiging van de aankoop en een goede track and trace verwijzing.

Het is net de winkel van Sinkel.

Prima zaak en erg betrouwbaar

Kan geen minpunten ontdekken.

athulya 10-07-2015 Via de website gekocht

Het was erg gemakkelijk om de bestelling te plaatsen. Eerst was het product niet meer beschikbaar, maar de sms die laat weten dat het er terug was was erg gemakkelijk.

Even voor 23u de bestelling geplaatst en de volgende morgen om 11u was het pakje al op mijn postpunt. Verder werd ik goed op de hoogte gehouden van waar het pakje zich bevond.

Meer keuze dan elder.

Ik heb mijn vriend al aangeraden zijn nieuwe gsm ook via coolblue te kopen.

goedkoper dan elders, de promotie van samsung was duidelijk, hoewel product eerst uitverkocht was is deze erg snel aangevuld, erg snelle verzending.

vincentdebouvre 10-07-2015 Via de website gekocht

Heel gebruiksvriendelijk en gemakkelijke website.

Altijd op tijd bij een bestelling.

Heel erg veel keuze.

Het is gewoon top.

Het doet alles wat er beloofd wordt. Een super service en snelle levering vanuit het grote aanbod.

jaapmolen 10-07-2015 Via de website gekocht

Door foutje coolblue zou monitor dag later komen. Heb toen gevraagd of het nog diezelfde dag kon worden geleverd.
En dat gebeurde. Super!!!!!!

Je wordt er behandeld alsof ze je persoonlijk kennen. Service hoog in het vaandel. Niet moeilijk met retour Het hele proces duidelijk en simpel

Nancy291167 10-07-2015 Via de website gekocht

Zo moet je niet meer buiten huis gaan om er te kopen

Heel gemakkelijk en je hebt het al een dag later u bestelling

Omdat het heel goed is om zo u materiaal te vinden en te bestellen

jftgberendsen 10-07-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk online bestellen en snelle levering

Top levertijd, duidelijke omschrijving bij artikel. Voorwaarden zijn duidelijk

Actuele artikelen verkrijgbaar en voorraad is up-to-date af te lezen.

Gewoon top internet-winkel. Deze kwaliteit zouden alle online shops moeten nastreven.

Weinig meer aan toe te voegen

Hans2.0 10-07-2015 Via de website gekocht

Vind het bij Coolblue een goed systeem om iets te bestellen.Tot net voor 24uur besteld de volgende dag binnen.

Heb laatst een printer besteld.er was op een gegeven moment iets mis met de cartridges de volgende dag al een nieuwe.Goede service.

Ben zeer goed tevreden over de spullen die leverbaar zijn en bijna altijd de laagste prijs.

Ik ben zeer tevreden over Coolblue de bestelling gaat snel,en je wordt per smsje op de hoogte gehouden van je bestelling.Vind het alleen jammer dat zo kort na de bestelling de prijs met 15 euro naar beneden is gegaan dat vind ik wel een min punt was voor mij toch weer megenomen was de prijs nog aantrekelijker geweest.

Heb geen minpunten op de prijs van de Samsung na.Nogmaals de service is perfect vandaar dat ik al dieverse spullen bij u besteld heb.

robmj 10-07-2015 Via de website gekocht

geen verplaatsing - geen verzendinskosten -

snelle service - snelle levering

overzichtelijk assortiment

geen negatieve ervaring

voor mij lijkt alles goed te zijn

Inkatje10 10-07-2015 Via de website gekocht

De dag nadien niet geleverd, de dag dat het zou geleverd worden een berichtje dat het niet zou gebeuren. Daags nadien krijg ik terug een mail dat ik mijn bestelling tussen 10 en 16 uur mag verwachten maar ze zijn hier maar rond 18 uur aangekomen zonder belletje!!

Ik vind de service bij jullie goed! Oké dat het een dag vertraging had maar dat maakt niet uit, ik heb mijn goed toestel en ben er tevreden over.

Esmid 09-07-2015 Via de website gekocht

Prettige, overzichtelijke site.

Om 23.53 besteld na een eenvoudige vergelijking tussen een aantal verschillende producten. De volgende dag werd het bestelde product netjes afgeleverd

In dit geval ging mijn interesse uit naar een 32Inch tv voor de slaapkamer. Alle door mij geselecteerde modellen waren aanwezig bij Coolblue

hey, om 7 minuten voor 12 bestellen en dan gewoon de volgende dag een levering.... Heel prettig dat er gedaan wordt wat er gezegd wordt.

roemen 09-07-2015 Via de website gekocht

luister, het is gewoon de beste online shop. je gaat toch niet de een na beste aanbevelen...

online kopen is al normaal. je daarin in onderscheiden is knap. dat doet coolblue op zoveel vlakken, en met name door vanaf bestelling tot het uitpakken van je product een feest te maken. denk bijvoorbeeld aan de flap op de doos waarmee je je buur kan bedanken voor het aannemen van het pakket. dat is toch tof.

Froolik 09-07-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website. Snel op het juiste punt om de aankoop te doen.

's Avonds besteld, de volgende dag in huis. Makkelijk op te halen bij een ophaalpunt.

Genoeg om verschillende merken en typen met elkaar te vergelijken.

Snelle levering, vaak een goede prijs.

Vooral de snelle levering is een groot pluspunt.

Kiestkeurig 09-07-2015 Via de website gekocht

Het leveren van een ondeugdelijk product, en een slechte oplossing van het probleem!

Bij "CoolBlue 2e kans" een grill gezien, en gebeld met de klantenservice. Na (meerdere malen) de toezegging gekregen te hebben dat het apparaat nagekeken en getest en dus goed was, heb ik het besteld. Het was volgens de man van de klantenservice een apparaat dat was teruggekomen en slechts 1 keer gebruikt. Maar het was nagekeken en getest, en goed bevonden. Met nog 23 maanden garantie. Aangezien het toch 50 euro scheelde op een nieuwe, was het een mooie deal (dacht ik). Toen ik het apparaat ontving , gelijk diverse grillproducten in huis gehaald om te proberen. De grill zag er uit als nieuw, dus alles afgewassen, ingesteld (volgens de gebruiksaanwijzing), en grillen maar. Niet dus; de controlelampjes brandden prima, maar de grill werd niet warm. De gebruiksaanwijzing er nog eens naast, maar alles was goed ingesteld. Maar de grill bleef koud. Het apparaat was dus niet nagekeken en getest! De klantenservice van Coolblue kwam met de volgende oplossingen: hetzelfde model nieuwe grill met bijbetaling tot het volledige bedrag, of voor mijn betaalde €159,- een ander model grill. Maar ik wilde dit model grill, en niet een ander merk/model. Als laatste kon ik mijn geld terugkrijgen. Op mijn vraag of er geen andere vorm van coulance mogelijk was (het was tenslotte hun fout, zij hadden het geleverde apparaat niet nagekeken), in de vorm van een korting op een nieuw apparaat o.i.d. kreeg ik een negatief antwoord. Dus ik heb mijn geld maar teruggevraagd (en gekregen). Het was mijn eerste (en laatste) kennismaking met CoolBlue. Ik kreeg een dag na mijn telefonische klacht nog wel een mail, met een enquête over de klantenservice van CoolBlue, met de tekst; "Is het u al opgevallen? Klantentevredenheid is onze obsessie". Ik heb het ingevuld, en aangevinkt dat zij mij mochten benaderen voor nadere toelichting. Niets meer van gehoord........

wimvandoorn 09-07-2015 Via de website gekocht

Zelfs mij lukte het.

na aantal telefoontjes,goed geholpen

uitgebreid

Betrouwbaar

goed geholpen goede service Snel thuis bezorgt

Ad Vork 09-07-2015 Via de website gekocht

Thuis in de stoel bestellen

Goede keuze mogelijkheid door het grote assortiment

Goede voorlichting en snelle levering

Juiste voorlichting eventueel met filmpje goede keuze mogelijkheid

Scheemaecker Georges 09-07-2015 Via de website gekocht

Op 10 min. was mijn bestelling geregeld en betaald. 5 min. later kreeg ik via mail bevestiging van mijn bestelling,en een link om mijn bestelling op de voet te volgen.

Kan hier enkel over zeggen dat voor mij alles dik in orde was.

Een ruime keuze,met klanten beoordelingen betreffende alle goederen.

N.V.T.

katty3010 09-07-2015 Via de website gekocht

Veel info over de producten.

Heel snelle levering. Producten van goede kwaliteit.

Super gemakkelijk om te bestellen. Je moet de deur niet uit en hebt keuze uit verschillende merken en prijsklasses. Bovendien wordt er snel geleverd.

mjm2203 09-07-2015 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service, beslissen thuis vanuit de stoel op ieder gewenst moment.

Ook in geval van klacht, of garantie zeer snelle reactie op vragen, hoe te handelen, en beoordeling van de klacht na verzending.

Ruim voldoende keuze en verschillende prijsklassen waardoor keuze eenvoudiger wordt.

Gezien de positieve ervaring met een defect product en de afhandeling van de klacht, zeer tevreden over de service, Dit is zeker een reden om verder te vertellen en de site te promoten.

stijncorthout 09-07-2015 Via de website gekocht

alles zeer vlot gevonden

om 21:30 besteld en dag er op om 09:30 thuis. super! doe zo verder

hebt gevonden wat ik zocht :-)

super online winkel

snelle leveringen goede prijs produkt

Velaers Eric 09-07-2015 Via de website gekocht

gemak op het internet

de snelheid van levering

keuze genoeg

goedkoop

ergens anders was hetzelfde product veel duurder

steefvin 09-07-2015 Via de website gekocht

3,7

Nadat mijn wasmachine kapot ging afgelopen weekend snel maandag een nieuwe besteld zodat ik deze dinsdag in huis zou hebben. Helaas ging het dinsdag niet omdat er blijkbaar een storing was. Of ze woensdag tussen 08.00 en 13.30 konden komen. Helaas woensdag was er niemand. Dinsdag was er wel iemand de hele dag. Dus dan maar donderdag tussen 08.00 en 13.30. Donderdag werd ik om 07.15 gebeld dat coolblue de wasmachine niet had geleverd dus ze konden deze niet komen afleveren. Tot op heden niks meer gehoord van coolblue. Het is nu donderdag 13.30. Beetje jammer deze gang van zaken vooral met een kapotte wasmachine en een gezin met 2 kinderen.

Het bovenstaande bericht lijkt mij duidelijk. Mijn ervaring met coolblue is nu al vaker niet goed geweest.

Ik heb de wasmachine nog niet binnen dus vandaar mijn lage cijfer. Ervanuit gaande dat ik deze al dinsdag binnen zou hebben valt dit dus erg tegen.

liesbeth desmedt 09-07-2015 Via de website gekocht

vanuit je zetel een bestelling plaatsen en de dag erna ontvangen!

perfecte communicatie via mail/sms
bestelling prima!

heel ruime keuze

absoluut aan te raden voor alle aankopen

de bestelling, levering, .... alles verliep vlekkeloos. Je hebt het product bijna even snel als uit een 'stenen winkel' de communicatie is ook vlekkeloos

diwsy 09-07-2015 Via de website gekocht

leuke informatieve filmpjes bij sommige producten, helpdesk is vriendelijk en probeert zo goed mogelijk te assisteren.

Grote keuze en veel verschillende merken

Ik zou iedereen die het vraagt cool bleu zeker aanraden.De webshop is duidelijk en makkelijk om te gebruiken en je hebt je product al de dag erna!

Positief: +Groot aanbod +Makkelijke en overzichtelijke site +Gratis verzending +Je hebt je producten de dag nadien Negatief: -Niet altijd de goedkoopste (ze doen niet aan prijs verlaging als je het product elders goedkoper vindt) -Maar 2 fysieke winkels in belgië

Gerard Holterman 09-07-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk een keuze kunnen maken en gemakkelijk besteld

Had geen extra service nodig

Ruime keuze

De site is mooi overzichtelijk en de bestelling was snel geplaatst. De bestelling is, zoals beloofd, keurig netjes op de volgende dag afgeleverd

Ik ben zeer tevreden over de site en de bestelling. Wat kan ik nog meer wensen. In één woord: TOP

Paul Dirix 09-07-2015 Via de website gekocht

Alles was prima geregeld, de prijs was ok, de levering zoals beloofd. Niks op aan te merken en dus maximum van de punten !

claprijs31 09-07-2015 Via de website gekocht

bestellen is gemakkelijk en gaat snel

klantvriendelijk, levertijden worden goed nagekomen, je wordt goed op de hoogte gehouden omtrent de levering en coolblue is tot net voor middernacht telefonisch te bereiken.

veel keus, veel productinformatie

ervaar zelf hoe goed coolblue is, deze webshop hoort bij mij tot een van mijn favorieten

klantvriendelijkheid, snelle levering en goede bereikbaarheid. maar ook een ruim assortiment en een goede beschrijving van het bedrukt wat je wilt kopen, ondersteund met filmpjes online. prettig winkelen vanachter je bureau of je luie stoel. indien gewenst kun je het product dezelfde dag nog laten leveren en anders heb je het de volgende dag. je kunt het afhalen maar ook thuis laten bezorgen en er worden geen verzendkosten in rekening gebracht. toppie!

Hein Meijer 09-07-2015 Via de website gekocht

Snel zoeken en bestellen.

Helemaal top, ook bij retouren een prima afhandeling.

Mis soms hier en daar nog wel wat, maar niet veel.

Qua prijs niet altijd de goedkoopste maar wel de meest betrouwbare.

Al meerdere producten gekocht en alles werd telkens (ook op zondag) op tijd geleverd.

Eric Verstuyft 09-07-2015 Via de website gekocht

Besteld, volgende dag geleverd

Gekocht product maakt niet waar wat het belooft. "Universele adapter" kan mijn samsung tab3 en mijn sazmsung smartfone niet opladen.

Gekocht product laadt wel mijn powerbank trip 9000 van hetzelfde merk op, maar niet mijn samsung tablet en mijn samsung smartfone.

toptetje65 09-07-2015 Via de website gekocht

In het buitenland besteld, zodat cadeau bij thuiskomst binnen was

enorm

geen "gedoe, bestellen en leveren, zoals je verwacht

Makkelijke en uitgebreide winkel

HavanEs 09-07-2015 Via de website gekocht

Met enkele muisklikken een ventilator rijker

Welk bedrijf bezorgt er nog meer op ZONDAG!!!

Een bedrijf wat de moeite neemt om ook op ZONDAG bestellingen af te leveren bij zijn klanten is het aanbevelen meer dan waard!

Ik vind ALLES goed aan dit bedrijf..........makkelijk toegankelijke website,betalingsgemak,duidelijke omschrijving van hun producten en een bezorgservice waar menigeen een puntje aan kan zuigen. We zijn zéér onder de indruk van hun klantvriendelijkheid.

alwa 09-07-2015 Via de website gekocht

simple and easy to use