Deze score is berekend op basis van 1401 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

G.V/ 03-02-2017 Via de website gekocht

Levering wasdroger.

Bestelling ging perfect.
Leveringsrapporten via email super.
Tijdsbepaling heel fijn.
Aflevering op tijd, KLASSE.

Giovanni 03-02-2017 Via de website gekocht

Aantal fouten in advertenties, service en levering zijn top!

Ik heb hier mijn product besteld omdat dit een grote naam is in de online webshop wereld en er dus vanuit ga dat zowel de service als de levering uitstekend is. Dit was ook het geval. Het is wel jammer dat er in een aantal advertenties fouten staan waardoor klanten soms een product kopen en hierbij vervolgens functionaliteiten missen.

Anita 03-02-2017 Via de website gekocht

Niet te geloven !

Om 22.30u in de avond een wasmachine besteld, de volgende morgen om 11uur kon er weer gewassen worden, super snel!
Ook de communicatie over de betaling, bezorgtijd is super geregeld, je wordt bijna tot op de minuut op de hoogte gehouden van de bezorgtijd. Half uur voor bezorgen een mail, 10 minuten voor bezorgen een telefoontje om oa de situatie in te schatten zodat alles soepel kan verlopen. Kortom erg tevreden.

Nellie 03-02-2017 Via de website gekocht

Uitstekend.

Uitstekende service.Er wordt ook direkt gereageerd via Facebook als er iets is of wanneer je een vraag hebt.Krijg bericht als je pakket verzend klaar is en als je niet thuis was tijdens de bezorging weer een mail dat het pakket nog een maal aangeboden wordt.Coolblue is snel en je order zit prima en stevig verpakt.Ik ben helemaal happy met Coolblue.

Willemijn 03-02-2017 Via de website gekocht

Willemijn

Duidelijke product beschrijving, na bestelling snelle en duidelijke communicatie over de aflevertijd. Mannen die hem netjes hebben afgeleverd en geïnstalleerd waren erg secuur en vriendelijk.

Tjeerd 03-02-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte service en nog liegen ook

Gisteren een droger besteld en gelijk het bericht dat deze vandaag geleverd zou worden. 8.34 uur krijg ik een bericht binnen dat de droger over een half uur zou worden geleverd, 8.45 uur op de zaak en na een paar uur gebeld met de bezorger. "ik was er maar er was niemand" waarop ik aangaf dat dit niet kon want we waren er immers 8.45 uur. De bezorger wilde ook niet terug komen want hij was 4 km verderop. Ik de service van coolblue vertellen waarop die medewerker zegt "excuus dat had zo niet mogen gebeuren en wij nemen gelijk contact weer op". Vanmiddag 16.00 uur maar zelf weer gebeld. Antwoord; "uw verhaal klopt niet en van de bezorger wel, maandag zijn wij vanaf 7.30 uur bij u" Ik vraag kunt u nu al wat specifieker zijn want normaal gesproken gaat ons bedrijf 9.00 uur open. "Nee werd mij vermeld, gewoon 7.30 uur aanwezig zijn." Schandalig!! ze storten binnen 3 dgn het geld terug.

Officiele reactie van Coolblue 04-02-2017

Beste Tjeerd,

Wat naar dat de levering van uw nieuwe droger niet soepel is verlopen en u de droger niet hebt ontvangen. Wij kunnen ons voorstellen dat u hier aardig van baalt. Zou u misschien het ordernummer van uw bestelling met een begeleidend schrijven willen sturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan kijken wij meteen voor u na of u op een juiste manier bent geholpen. Alvast bedankt.

fijko arbeider 03-02-2017 Via de website gekocht

camera en accessoires

goede toegankelijke website, prima telefonische voorlichting, uitstekende prijs!
snelle levering
kortom prima service!

Wilk 03-02-2017 Via de website gekocht

CoolWeb | CoolDelivery | CoolBlue xD

Fastest delivery ever! Competitive prices!
Just order, sit down and wait for a package xD
Really recommend 😎

Patrick 03-02-2017 Via de website gekocht

Prima kwaliteit en service!

Coolblue is duidelijk en overzichtelijk. Snelle adequate service. Ze doen wat ze zeggen. En dat is belangrijk.

Wim 03-02-2017 Via de website gekocht

Prima service en goede prijs.

Uitgebreid aanbod, goede keuzehulp en altijd goede aanbiedingen. Al verschillende keren zeer voordeling en tot grote tevredenheid een 'tweedekansje' gekocht. Nooit teleurgesteld. Aanrader!

Ray 03-02-2017 Via de website gekocht

Prima deal!

Goede en goed toegankelijke informatie op de website. Vlotte levering. Uitstekende printer. Kortom prima deal.

giessedi 03-02-2017 Via de website gekocht

snel en correct!

alles verliep moeiteloos en correct. chapeau!
een staaltje gemak en tevredenheid voor een klant, die graag terug zal komen.

Wilco 03-02-2017 Via de website gekocht

Wilco

CoolBlue heeft een snelle en goede service en levering van de bestelde goederen.
Ook bij eventueel retourneren wordt niet moeilijk gedaan en krijg je snel het betaalde bedrag terug.

Ria nieuwveen 03-02-2017 Via de website gekocht

wasautomaat

snelle aanschaf prima behandeling snelle bezorging goede plaatsing gezellige mannen verder voor herhaling vatbaar

Marcel 03-02-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Enorm gemakkelijk: voor 23.00 uur besteld, volgende dag geleverd. Ze brengen de koelkast waar je het hebben wilt, nemen evt. je oude mee terug en nemen ook de verpakking mee. Simpel, snel en goede prijs/kwaliteit. Bedankt!

Wilma 03-02-2017 Via de website gekocht

harde schijf

Al meerdere keren een bestelling gedaan via de website. Online bestellen via Cool Blue is duidelijk, makkelijk , vlot. Het zelf kunnen kiezen van de afleverdatum, -tijd en - plaats ervaar ik als zeer plezierig.

Marc 03-02-2017 Via de website gekocht

Altijd op tijd geleverd

Wat je ook besteld en op welk moment ook, altijd op tijd en correct geleverd. Goede omschrijvingen bij de artikelen met voor- en nadelen van een product

Nathalie 03-02-2017 Via de website gekocht

Tevreden!!!

Goede service, snelle en nette levering! Kortom ik ben een zeer tevreden klant!
Heb hier al vaker besteld en alles ging en gaat altijd 100% naar wens!

Thomas 03-02-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

De site is gebruiksvriendelijk, zit goed in elkaar en heeft een mooie kwaliteit/prijsverhouding. Ik koop er met plezier wat want ik weet dat de spullen die ik op de site bestel goed zijn en snel geleverd worden en dat vind ik belangrijk.

Brent 03-02-2017 Via de website gekocht

Goede, snelle service

Product was snel bezorgd ook al was het om 11 uur 's avond besteld. Monitor was bijna overdreven goed verpakt.

Laura 03-02-2017 Via de website gekocht

Heel blij met mijn nieuwe camera en de service van Coolblue

Al een tijdje wilde ik een nieuwe camera kopen en na lang twijfelen en speuren was ik eruit. Als ik iets in mijn hoofd heb, wil ik het ook meteen en dat was bij Coolblue geen probleem gelukkig. Om 22.00 bestelde ik mijn camera en de volgende dag had ik hem op 16.30 in huis. Top!

Joost 03-02-2017 Via de website gekocht

Gigaset DECT toestelen vervangen

Vlot besteld en vlot geleverd gekregen. Iets meer werk gehad met het koppelen aan de centrale maar dat lag meer aan mij als aan Coolblue! ;-)

MS 03-02-2017 Via de website gekocht

Kopen bij Coolblue

Het artikel dat ik nodig had een stofzuiger was goed vertegenwoordigd met duidelijke omschrijvingen en de levertijd was zeer kort dus ik ben zeer tevreden.

Ludo 03-02-2017 Via de website gekocht

een nieuwe smartphone

Super snelle levering, perfect verpakt, exact het juiste product, gewoon super tevreden. Ook was het product makkelijk te vinden en de prijs was correct.

everdien 03-02-2017 Via de website gekocht

gelukkig met de levering

ben heel blij met coolblue,levering was echt op tijd.
het was heel simpel om de bestelling te doen.
kon bij expert hetzelfde product kopen,maar wel 30 euro duurder.
moet binnenkort nog een artikel hebben,deze doe ik voor 100% ook bij coolblue

Clio Derboven 03-02-2017 Via de website gekocht

leveren wasmachine

duidelijke webshop
vooral toplevering, binnen de uren dat waren opgegeven, alles mooi geinstalleerd , oude wasmachine terug meegenomen

Hans Barnas 03-02-2017 Via de website gekocht

Top service!!

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Gebruiksvriendelijkheid site: Top! Beide bestelde artikelen correct en op tijd afgeleverd.

Anneke 03-02-2017 Via de website gekocht

Even heerlijke winkel/webshop

Bestellen gaat makkelijk. Aan de telefoon heel vriendelijk. Pas een paar keer iets gekocht, maar doe het zeker vaker.

Lydie 03-02-2017 Via de website gekocht

Super Cool Blue!

It's my 2nd purchase on Cool Blue and I'm very satisfied. Ordered espresso machine at 22:00 and it was delivered day later at 12:30. Nice choice, fast and free delivery at home. 👍🏻

Pluspunten

• Big choice of devices
  • Fast and free delivery the day later at home

Minpunten

• Prices

Shirley 03-02-2017 Via de website gekocht

Fijnste webwinkel die er is

Wij zijn fan van coolblue! Voor 23:59 besteld en je hebt het de volgende dag al in huis. Je kunt zelfs in tijdvakken van 2 uur kiezen hoe laat het precies moet worden gebracht. Ook de wacht therapie zorgt elke keer weer voor een lach op ons gezicht. Als ik iets nodig heb kijk ik altijd eerst of coolblue het heeft 👍🏻

elma 03-02-2017 Via de website gekocht

super tevreden :)

We hebben een laptop gekocht via coolblue. Op de site kun je eenvoudig een keuze maken en veel informatie vinden. Toch hadden we nog een vraag over een bepaald type laptop. Even bellen en gelijk antwoord gekregen. We hebben hem besteld en de volgende dag al in huis. Tijdens en na het proces van bestellen werden we op de hoogte gehouden van de status van onze bestelling.
Klein minpuntje dat we van Post.nl niet een tijdstip kregen wanneer de bestelling geleverd zou worden. Alleen een dag, ook niet via track en trace. Misschien kan coolblue daar betere afspraken over maken met Post.nl

Jasperado 03-02-2017 Via de website gekocht

Makkelijk, snel en duidelijk

Ik zocht een switch. Bij Coolblue snel gevonden. Prijs was goed en met de keuzehulp ook de bevestiging gekregen dat ik het juiste product voor ogen had.

Ik vergeet vaak mijn wachtwoord. Om te kunnen kopen, moest ik nieuw wachtwoord aanmaken. Dit duurde wat langer dan ik gewend was. Maar toen het lukte om in te loggen, was koop snel voltooid. Volgende dag het product in huis.

Marcel 03-02-2017 Via de website gekocht

nette afhandeling van de bestelling

Prima afhandeling van de bestelling. Het bestelde werd binnen de beloofde periode en bovendien in goede geleverd. Intussen werden wij netjes op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling.

Auto 03-02-2017 Via de website gekocht

Goed advies ontvangen

De medewerker van de klantenservice heeft me goed en snel advies gegeven over de camera die wij wensten. het was duidelijk dat hij deskundig was. Inmiddels ontvangen en het is precies wat we nodig hebben.

Sjoerd 03-02-2017 Via de website gekocht

Duidelijk, overzichtelijk en klantvriendelijk!

Duidelijke site met duidelijke teksten en voordelen en nadelen van een product. Dit is erg handig als je moet kiezen tussen meerdere modellen of types. Snelle levering, netjes verpakt, duidelijke instructies en informatiemails, kortom heel blij met deze winkel!

R. van der Maas 03-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop Wasmachine

Overzichtelijke website en gewenst produkt snel gevonden met duidelijke omschrijving van de eigeschappen. Bestelproces erg overzichtelijk met goede informatie over gewenste bezorgdag en voortgang van de bestelling. Geleverd door twee vriendelijke medewerkers die de nieuw machine volledig werkend plaatsten en de oude, samen met het verpakkingsmateriaal meenamen. Prima service!

Hans Kampers 03-02-2017 Via de website gekocht

alweer tevreden

was een probleempje met het doorkomen van de betaling.Ging om de een of andere reden maar voor een deel. Een chat op zondag loste het probleem op en ik kreeg een link om de betaling af te maken. Responstijd op de chat kon beter (was niet conform de mededeling op de site) en een mogelijkheid om de betaling zelf gelijk opnieuw uit te voeren is een kwestie die volgens mij makkelijk op de site zlef zou moeten kunnen, zonder de hele order kwijt te raken..

Math 03-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop Philips Espressoapparaat

We hebben eerst gebeld met Cool Blue en daarna de bestelling geplaatst omdat het vertrouwd leek voor ons. Achteraf was dat ook zo. Ze zijn de afspraken perfect nagekomen en het product had een zeer goede prijs.

mike 03-02-2017 Via de website gekocht

Super service!

Op zondag een TV besteld, op maandag rond 12 uur kreeg ik van coolblue dat mijn pakket zoek was geraakt bij postNL. Dus ik ging er van uit dat het pakket nog een stuk later zou komen... Maar nee Coolblue heeft ervoor gezorgd dat het pakket alsnog op maandag avond bij mij was, en dit is ze gelukt!! tot mijn verbazing kreeg ik een dag later ook nog een handgeschreven ansichtkaart met excuses voor het ongemak.

Wat een top service!

Perfecte webshop. 03-02-2017 Via de website gekocht

In een woord: PERFECT !

Ik heb reeds verschillende aankopen bij Coolblue gedaan en het is verbazingwekkend hoe snel en accuraat de zaken afgehandeld worden.
Bevalt het artikel niet kan het zonder kosten en gedoe geretourneerd worden en heb je binnen 2 dagen het geld weer op je rekening staan.

KM 03-02-2017 Via de website gekocht

strijker - ig package

I ordered on a saturday, so i get my big package home on a sunday when I am there. But the package did not arrive after 6 hours of waiting. Which was frustrating enough. To top it, i had to reschedule for next weekend via postNL website adding to my pain. Then tuesday I recieve an sms that the package will arrive on today "tuesday" again a range of 6 hours!! So I did not go to work, waiting for this package. What a pain- the whole excitment of the product was lost in this irritating process. Hopefully cool blue can make a strong statement with postNL on this and better service.

Officiele reactie van Coolblue 04-02-2017

Dear KM,

We're sorry to hear you've had such a disappointing experience with the delivery of your package. This is not the service you may expect from us and we would like to review the whole delivery proces to see if there's anything we can do for you and of course to sent some feedback to the carrier. Could you please sent your order number and a short description of the situation to geenglimlach@coolblue.nl? Thank you for the trouble.

With kind regards,

Vonneke71 03-02-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, duidelijke berichtgeving.

Iedere keer weer ben ik blij verrast over de service. Het is erg prettig om op de hoogte gehouden te worden van de levering. Ook de keuze van leveringstijd is erg prettig.

Luc 03-02-2017 Via de website gekocht

Fijne overzichtelijke site

Overzichtelijk productaanbod met veel extra informatie, snel en duidelijk bestelproces en natuurlijk goede prijzen. Bestelling netjes de volgende dag in huis.

Dominic 03-02-2017 Via de website gekocht

Wasmachine om 21.30 uur besteld en super snelle levering de volgende dag om 12.10 uur. Goed op de hoogte gebracht wanneer de wasmachine gebracht wordt, netjes boven gebracht, aangesloten en de oude mee teruggenomen. Echt snelle en super service.

D. Jongen 03-02-2017 Via de website gekocht

Prima geregeld

Groot assortiment, fijn dat je artikelen met elkaar kunt vergelijken. En voor de digibeten onder ons: via de chat/what's app/FB kun je altijd om advies vragen. Tel daar een snelle bezorging bij op en ik ben tevreden!

Mark Haak 03-02-2017 Via de website gekocht

Een dikke 9 voor Coolblue

De pluspunten zijn: de uitgebreide productspecificaties en het uitgebreide assortiment. Ze maken alles "fun". Bij klachten of niet tevreden zijn ze zeer klantvriendelijk en behulpzaam (zelfs als de klacht niet hun verantwoording is, de levering was namelijk door PostNL niet uitgevoerd zoals het hoort).
Ik mis nog 1 ding: op de site zou een link naar de Manual van het apparaat leuk zijn (zelf snel genoeg gevonden hoor maar dat maakt het nog completer

Mitch 03-02-2017 Via de website gekocht

Buitengewoon super

Coolblue heeft een goede service en leverd zeer snel! Savonds besteld. Volgende dag in huis. En dan ook nog de mogelijkheid kiezen van savonds bezorgen! Dan kan je hem echt niet missen, zeer tevreden. Bestel regelmatig mijn spullen bij coolblue, en blijf dit zeker doen!

Judith 03-02-2017 Via de website gekocht

Wasmachine

Zeer overzichtelijk met veel informatie over het product en met voldoende reviews. Supersnelle en vriendelijke bezorging!

Marianne 03-02-2017 Via de website gekocht

Tevreden klant

Snelle levering, je wordt goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Eerder wel eens een probleem gehad met de levering, maar nu prima.

Margret van Iterson 03-02-2017 Via de website gekocht

Erg tevreden

Ik ben bijzonder tevreden over de website, het bestelproces en de afwikkeling daarvan. Meer nog over de aflevering aan huis, de vriendelijkheid en behulpzaamheid bij het plaatsen van het product.