Deze score is berekend op basis van 2202 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Silva de Turck 31-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue is cool

Ik ben altijd een beetje bang om iets van internet te bestellen, doe het niet zo vaak. Maar ik moet zeggen besteld en de volgende dag kon ik het ophalen waar ik het had aangegeven. Geeft wel een safe gevoel, en ze waren het goedkoopste van allen die ik bekeken had, en dat is me veel waard.

Alex 31-01-2017 Via de website gekocht

Gewoon erg goed

Deze jongens en meisjes doen echt wat ze beloven. Goede, overzichtelijke site, snelle levering en een zeer goede service. En bij dat alles tussendoor een vleugje humor. Dat mag ik wel.

Pluspunten

• Snelle levering (ook op zondag)
  • Goede service
  • Zeer overzichtelijke site

Dedakesa 31-01-2017 Via de website gekocht

wauw, geweldig

We hebben al met het hele gezin van alles besteld en is altijd snel geleverd, ook de service is prima en de site is makkelijk en overzichtelijk. Tot snel!!!

Pluspunten

• snel
  • goede service
  • makkelijke website

Minpunten

• geen minpunten

Ronald de Ruijter 31-01-2017 Via de website gekocht

Ronald de Ruijter

Een geweldig bedrijf Coolblue en zeker prijs kwaliteit verhouding is zeer goed.
Super levering alles volgens afspraak geleverd.

Pluspunten

• Goede levering
  • Prijs product is goed

Stefan 31-01-2017 Via de website gekocht

Alles top

goede prijzen, overzichtelijk en informatief website, snelle afwikkeling, snelle levering.
Product zo als verwacht.

Jeroen 31-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue, altijd fantastisch.

Ik bestel tegenwoordig alles op Coolblue! Het waanzinnig grote assortiment heeft altijd wel het product wat ik nodig heb. Het is zelfs zo erg dat in het zeldzame geval dat coolblue een product niet heeft, ik in het assortiment van coolblue een ander product zoek. Ik kies dus niet mijn webshop per product maar mijn product per webshop! Levering is altijd bliksemsnel en de klantenservice in 1 woord geweldig. Ik beveel coolblue elke keer opnieuw aan voor alijn vrienden en familie.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Groot assortiment
  • Geweldige klantenservice
  • Makkelijk in gebruik
  • Overzichtelijk

Minpunten

• Soms wat duurder dan anderen

Piet uit Nieuw Veenp 31-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop laptop

Goede informatie op de website en er is een fysieke winkel waar je eventueel naar toe kan gaan met vragen of problemen .super snelle levering .zaterdag 11.50 uur besteld, zondag 12.20 in huis.

Pluspunten

• Duidelijk website
  • Snelle levering
  • Scherpe prij

TimW 31-01-2017 Via de website gekocht

supersnelle levering

Mijn product werd op Coolblue als een van de goedkoopste weergeven. Wat ik vooral fijn vond, is de mogelijkheid tot levering op zondag. Zaterdag avond om half 12 besteld, zondag ochtend mijn bestelling in huis, top!

Pluspunten

• prijs
  • leveringssnelheid

Loepien 31-01-2017 Via de website gekocht

inkt cartrix

Snel en duidelijk,doen wat ze zeggen. En ruime aanbieding. Aanbevelings waardig.en zeer snelle levering.

Mr.Dice 31-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue, duizend maal beter dan MediaMarkt!

Altijd goed service en de after sale is perfect.
Tot op heden nog geen problemen gehad met defecte / beschadigde apparaten, maar verwacht dat eventuele problemen daarmee ook top worden opgelost.

Robert 31-01-2017 Via de website gekocht

Beste webshop van Nederland!

Duidelijke website, gebruiksgemak, hoge service, levering, PDF met factuur heldere communicatie, kortom top!

Pluspunten

• Alles!

Anoniem 31-01-2017 Via de website gekocht

Vivant hoofddorpweg 16

De eigenaar vn de winkel is ongeinteresseerd tegenover de klanten, mijn pakketje zou zaterdag al binnen zijn maar hij was op vakantie, ik kom dan op maandag ochtend, middag en avond, ik vraag vervolgens of mijn pakketje er is. En meneer reageerd met "ja weet ik niet zou al binnen moeten zijn" "ja weet ik niet is niet binnen gekomen" en zegt vervolgens dat ik maar me best moet doen om te bellen.
Als de winkel dicht is vindt ik dat deze moet melden dat hij geen pakketen kan ontvangen. Dan had ik hem naar een ander adress gestuurd.

Minpunten

• Ongeinteresseerd Personeel
  • Geen service

Officiele reactie van Coolblue 31-01-2017

Beste heer of mevrouw,

Als we het goed begrijpen heeft u ervoor gekozen om het pakketje die u bij Coolblue heeft besteld, af te laten leveren bij een postkantoor? Enorm vervelend dat uw pakketje er niet lag en dat u hier een paar dagen op heeft moeten wachten. We willen u dan ook onze welgemeende excuses aanbieden voor het ongemak.

Maybe 31-01-2017 Via de website gekocht

Wat een goede service

Ik bestelde een "verkeerde" printer maar kwam pas na de installatie er achter dat er geen scan mogelijkheid was. Coolblue nam de printer zonder morren terug en leverde direct een printer die wel kon scannen. Top!

H 31-01-2017 Via de website gekocht

Dhr

Perfecte service
De informatie rondom de bezorging is zeer goed. Het product is goed verpakt en voldeed volledig aan de verwachtingen op basis van de beschrijving op de website.

Pluspunten

• Goede service
  • Goede informatievoorziening

C. 31-01-2017 Via de website gekocht

Duidelijke site met gedetailleerde informatie, goede bevestigingsmail met uitgebreide informatie, levering op zondag.

Pluspunten

• Levering op zondag
  • Bevestigingsmail met uitgebreide informatie

Asbi 31-01-2017 Via de website gekocht

Top

Veel keuze
Nuttige beoordelingen, zowel samengevat als uitgebreid van veel klanten
Concurrerende prijzen
Goede klantenservice

Pluspunten

• Keuze
  • Reviews

Sanne98 31-01-2017 Via de website gekocht

Uitstekende klantenservice

Een tijd geleden had ik mijn mobiel in het water laten vallen waardoor deze waterschade opliep. Mijn telefoon had echter waterdicht moeten zijn. Ik heb hierover naar Coolblue gebeld en kreeg meteen een retourformulier, zodat ik mijn telefoon kosteloos op kon sturen. Ik kon mijn hele retourzending overzichtelijk volgen en werd ook op de hoogte gesteld van de huidige situatie. Nadat mijn mobiel op was gestuurd naar de reparateur/leverancier bleek dat hij niet meer kon worden gemaakt. Coolblue had de telefoon niet meer in haar assortiment en kwam daarom met een vervangende oplossing. Ik kreeg het gehele aankoopbedrag om te kunnen besteden bij Coolblue. Ik hoefde mijn keuze alleen door te geven aan de klantenservice en die regelde de bestelling verder. Wanneer ik het overige bedrag had bijbetaald werd de bestelling verzonden en had ik mijn nieuwe telefoon de volgende dag al in huis. Ik ben ontzettend goed geholpen en ben erg tevreden met mijn nieuwe telefoon. Ik vond het zeker niet erg om opnieuw bij coolblue iets te kopen aangezien ik zo goed geholpen werd.

Pluspunten

• Vriendelijke klantenservice
  • Je wordt goed op de hoogte gehouden
  • Duidelijke mails
  • Snelle levering
  • Oplossingsgericht

A.Moller 31-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop externe dvd brander /webshop

Ik was zeer tevreden over de snelle en correcte afhandeling. Product was precies zoals uitgelegd op de site. Wat mij persoonlijk zeer aanspraak was de levering op zondag. Kon dit haast niet geloven . Zaten geen 24 uur tussen mijn bestelling en de aflevering. Dat noem ik nu SERVICE !! Was dus zeer tevreden.

Pluspunten

• Levering op zondag
  • Op de hoogte houden van mijn bestelling
  • Goede verpakking
  • Contact
  • Product

Fyk den Braber 31-01-2017 Via de website gekocht

Super

Makkelijk uitstekende keus snel gevonden. En geweldig op zondag geleverd. Top en dat zonder verzendingskosten kosten.

Bouchaert 31-01-2017 Via de website gekocht

GSM Samsung Galaxy j7 2016

De zaterdag besteld en de zondag morgen om 10u30 geleverd bij mij thuis.
De GSM was goed verpakt, er was niets tekort.

Roosmarijn 31-01-2017 Via de website gekocht

Samsung wasmachine

De website is overzichtelijk, door de filters te gebruiken kwam ik al gauw bij het product wat ik zocht. De service is uitstekend. Ik kreeg keurig een mailtje met de info, een smsje en werd gebeld vlak voor de levering. De wasmachine is een fijn apparaat, en heel gemakkelijk te bedienen. Door dat de was gewogen wordt in de trommel bepaalt dat hoelang je programma duurt. Zo draait je wasmachine met maar weinig was niet te lang wat weer zuiniger is. Daarnaast is het door het systeem van de eco bubbel ook al zuiniger. Het wasmiddel wordt met meer kracht in de trommel geperst waardoor het wat meer schuimt, en dus minder wasmiddel nodig heeft.
Het muziekje wat wordt afgespeeld (20sec) wanneer de was klaar is, kan gewoon uit worden geschakeld.

Pluspunten

• Fijne service
  • Gebruiksvriendelijke wasmachine
  • Muziekje kan uit
  • Grote trommel
  • Energie zuinig

N 31-01-2017 Via de website gekocht

Redelijk tevreden

Snelle levering van een goed product.
Wel jammer dat iets kleins als een oplader als pakketpost wordt verstuurd,terwijl het ook door de brievenbus kan.
Op mijn email,voordat ik een bestelling had geplaatst,is na 4 dagen nog niet gereageerd.

Pluspunten

• Snelle levering.
  • Goed product.

Minpunten

• Onnodig per pakketpost.
  • Geen reactie op email.

Wilma H 31-01-2017 Via de website gekocht

Snel en zorgvuldig!

Vrijdag een wasmachine besteld en de volgende dag in huis en aangesloten. Ik had via de consumentenbond een keus gemaakt en kon deze machine bij Coolblue voor de laagste prijs bestellen. Er werd bijzonder snel en accuraat contact gelegd met duidelijke aanwijzingen voor de levertijd. (Zodat je niet een hele of halve dag thuis zit te wachten.) De wasmachine werd keurig op tijd gebracht en door twee vriendelijke en kundige mensen naar boven gebracht en aangesloten. Het verpakkingsmateriaal en de oude wasmachine werden meteen afgevoerd. Hulde!

Pluspunten

• Snelle reactie via mail
  • Supersnelle levering
  • Lage prijs
  • Zeer concrete afspraken over levertijd
  • Vriendelijk en behulpzaam personeel

Milad 31-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue is echt cool

Simpel, overzichtelijk en straight to the point. Ze doen gewoon wat ze beloven. Je kan ze bereiken via alle beschikbare kanalen, en overal helpen ze je even goed. Het personeel is uitermate vriendelijk waardoor je ook kan zien dat Coolblue niet alleen goed is naar de klanten, maar ook naar de werknemers. Ik koop altijd het liefst bij Coolblue

Pluspunten

• Makkelijk te bereiken
  • Overzichtelijke, gebruiksvriendelijke site
  • Eerlijk geprijst
  • Houdt zich aan afspraken (betrouwbaar)
  • Goed assortiment

re 31-01-2017 Via de website gekocht

bezorgt zelfs op zondag

pakje besteld op zaterdag en zelfs op de zondag bezorgd. Wel een breed tijdvak van tussen 12:00 en 18:00u bezorgen. Maar daar mag je niet over klagen vind ik.
Ik wilde deze smartphone eigenlijk bestellen bij mediamarkt ivm de goedkope BTW-lozedagen, maar zelfs bij coolblue was hij nog goedkoper!

Fasel 31-01-2017 Via de website gekocht

FaselR

Een aantal zaken die mij helpen en daarom zorgen dat ik bij Coolblue bestel. Overzichtelijke site met goede informatie, scherpe prijzen en persoonlijke ondersteuning met zelfs een bedankje via de post.

Pluspunten

• Overzicht in aanbod
  • Prijzen
  • Ondersteuning

Marcel Brouwer 31-01-2017 Via de website gekocht

Te Gek

Op vrijdag rond 18.00 uur besteld op een website die ook voor oude mensen (67) makkelijk te begrijpen is en zonder een account te hoeven aan maken betalen met PayPal wat wil je nog meer en dan is het er echt Zaterdag morgen rond 10 uur Te Gek hoor .

Pluspunten

• De eenvoud

Kees 31-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop Ipad Mini 4

Coolblue is als webwinkel uitstekend. Toegang is prima en het zoeken en vergelijken van artikelen gaat eenvoudig en ook vlot. Sterk punt is dat voor 23:59 besteld, morgen in huis, ook waargemaakt wordt.

Pluspunten

• Toegankelijkheid
  • Op tijd leveren

Lotte 31-01-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd en makkelijk besteld!

Ik kon in de shop makkelijk vinden wat ik nodig had. Zaterdag besteld en zondagmiddag geleverd. Keurig in het tijdsvak wat werd aangegeven. Niets op aan te merken, gewoon goed :)

Pluspunten

• snel
  • makkelijk

Mart 31-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue - Top Service, Mooie webshop, betrouwbaar

De webshop('s) van Coolblue zijn zeker een aanrader, informatie is makkelijk te vinden. Producten zijn makkelijk te vinden met veel informatie. De video's zijn ook erg duidelijk. Als ik elektronica producten nodig heb is Coolblue de eerste shop waar ik kijk.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Serieus
  • Informatief
  • Veilig
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Veel producten

Kevin K. 31-01-2017 Via de website gekocht

Geweldig shoppen!

Goede bereikbaarheid van de klantenservice, er is uitgebreide productkennis aanwezig en de klantvriendelijkheid spat er van af!
Uiteraard doet Coolblue het goed in de zoekresultaten en niet alleen vanwege de scherpe prijzen. Voor bijna elke productgroep is een aparte landingspagina aanwezig en dat is fijn en gemakkelijk zoeken. Uitleg over het product d.m.v. filmpjes heeft mij erg geholpen een keuze te kunnen maken in het ruime aanbod aan tv's.
Niet geheel onbelangrijk is de snelle levertijd. Vaak morgen al geleverd!

Een zeer tevreden klant.

Pluspunten

• Bereikbaarheid contactcenter
  • Service en snelle levering
  • Aanbod producten en productgroepen
  • Uitleg product d.m.v. video
  • Scherpe prijzen

weer een tevreden klant 31-01-2017 Via de website gekocht

Nog sneller dan Overtoom

Ik was op zoek naar een nieuwe telefoon en kwam uit bij Coolblue waar ik online zaterdag laat in de middag een telefoon heb gekocht. Waar ik bijzonder door verrast werd was dat de telefoon nog geen 24 uur later "op zondag " werd bezorgd, wat een service.

Pluspunten

• snelle levering
  • geen extra kosten
  • prettige naservice

Berry 31-01-2017 Via de website gekocht

Top levering

Vrijdagavond bestelling gedaan om 22:30 en de volgende dag om 15:00 uur in huis. Goed geinformeerd over het verloop van de order. Top winkel.

Pluspunten

• Zeer snelle levering

Minpunten

• Doos met inhoud had wat kleiner gekund

Rafael 31-01-2017 Via de website gekocht

Super goed

Groot aanbod.Zaterdag avond besteld , zondag om 10 uur geleverd super top!!! Zeker een aanrader voor anderen. Zo doorgaan !

Pluspunten

• Super snel geleverd
  • Groot aanbod

Minpunten

• Geen :)

Sylvia 31-01-2017 Via de website gekocht

Makkelijk en snel

Overzichtelijke website en een up to date voorraad. Daarnaast is het handig dat op zondag geleverd kan worden. Mijn pan van Creuset was overigens hier het goedkoopst, prijs vind ik ook belangrijk

Pluspunten

• zondag
  • voorraad
  • prijs

JD Nijhof 31-01-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed

Coolblue maakt waar wat ze zeggen. In al die tijd dat ik er heb besteld, heb ik nog nooit een teleurstelling meegemaakt.

Pluspunten

• Snelle levertijden
  • Beloven wat ze zeggen.

arkoenlassie 30-01-2017 Via de website gekocht

Makkelijk, betrouwbaar en snel!

Ik heb al vaker artikelen gekocht bij Coolblue en tot nu toe zeer tevreden. Makkelijk bestellen via de website. Betrouwbaar en zeer snel in huis. Op dit moment heb ik geen minpunten.

Pluspunten

• Makkelijk bestellen
  • Zeer snel in huis
  • Betrouwbaar
  • Betalen via Ideaal

jac 30-01-2017 In de winkel gekocht
eindhoven

fijne winkel

we werden vriendelijk ontvangen,en goed geadviseerd door de medewerker.we waren snel aan de beurt en hij had alle tijd voor ons.we konden er zelfs een kop koffie bij drinken!

Fabian 30-01-2017 Via de website gekocht

Wasmachine gekocht

Superservice , werd constant op de hoogte gehouden en was allemaal perfect geregeld

Er werd keurig voor levering gebeld en zelfs gevraagd of ik nog een machine retour had

Pluspunten

• Snel

Andre de Vries 30-01-2017 Via de website gekocht

Wifi USB

Coolblue heeft een ruim assortiment tegen uiterst scherpe prijzen op een overzichtelijke website. Op vrijdagavond een Wifi USB besteld omdat de wifi in mijn laptop het begeven had. Ongelooflijk dat ze bij Coolblue in staat zijn om dit de volgende dat al te leveren.

Pluspunten

• Supersnelle levering
  • Zeer betrouwbaar
  • Overzichtelijke website
  • Scherp geprijst
  • Voorraad

Sagitarius 30-01-2017 Via de website gekocht

Bij coolblue is de klant nog koning

Bij informatie altijd vriendelijke gemotiveerde medewerkers.
Alles altijd perfect geleverd, indien niet zo, een telefoontje en alles word zo spoedig mogelijk opgelost.
De perfecte internet shop

bluesmaster 30-01-2017 Via de website gekocht

Zooo snel

Je weet eigenlijk al vanzelf dat COOL BLUE een van de goedkoopste sites is met enorm assortiment en gespecialiseerde sites, maar daarnaast is altijd die supersnelle levering, voor mij HET argument om hier te bestellen.

Tk 30-01-2017 Via de website gekocht

Levering wasmachine

Perfect! Vrijdagavond besteld en zaterochtend om 10:00 uur draaide de nieuwe machine al. Perfect geleverd en aangesloten. En de oude mee genomen

Pluspunten

• Snelle levering
  • Gratis aansluiting.

Albert 30-01-2017 Via de website gekocht

HDMI kabels van soundquest

Coolblue is supersnel met leveren en heeft een perfecte service.
Duidelijke vormgeving en uitleg wat betreft de site.
Ga zo door en er volgen meer bestellingen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • duidelijke verkoopsite.
  • snelle levering en veel op voorraad.
  • absoluut geen minpunten.

iris 30-01-2017 Via de website gekocht

mevr

vlugge service, vriendelijke mensen, geen probleem bij terugsturen, zou deze site aan iedereen aanbevelen

Adriaan Pepplinkhuizen 30-01-2017 Via de website gekocht

De best

Een snelle en correcte levering. Wat op de site getoond wordt is ook de ontvangen werkelijkheid.
De voorwaarden over b.v.de verzendkosten, de betalingsmogelijkheden zijn duidelijk en begrijpelijk te lezen op de site. En wat je ziet dat krijg je ook

Pieter 30-01-2017 Via de website gekocht

Top site

Heldere overzichtelijke site waarbij je met een paar klikken je bestelling hebt gedaan! Binnen 24 uur wordt je pakketje afgeleverd! Prima

Linda 30-01-2017 Via de website gekocht

Canon

Duidelijke site fijn om met de filters te werken accessoires die bij het product vermeld staan zijn erg handig groot aanbod

Pluspunten

• Aanbod
  • Accessoires vermeld bij het product
  • Makkelijk zoeken

Floris 30-01-2017 Via de website gekocht

Cool

Snelle stipte levering tegen een schappelijke prijs. Vooral de afhandeling en melding dat je niet thuis hoeft te zijn omdat het pakketje wel door de brievenbus past vind ik top. Meedenken met de klant!

Dick 30-01-2017 Via de website gekocht

Zeer goede ervaring met Cool blue

Een duidelijke site om de juiste keuze te kunnen maken. Ook het bestelproces, betaling en bezorging zeer prettig volgens afspraak verlopen.