Deze score is berekend op basis van 1380 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

rick 29-04-2017 Via de website gekocht

slechte service

Ik heb 2 tv's besteld. 1 tv kwijt bij bezorgbedrijf andere tv niet geleverd. Uiteindelijk 2 in een andere winkel gekocht.

Beste Rick,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om ons van feedback te voorzien. Wat een nare situatie heeft zicht voorgedaan met uw bestelling van twee televisies. We kunnen ons voorstellen dat u hier niet tevreden over bent. Wij vernemen het graag van u of er nog iets is dat we voor u kunnen betekenen. U kunt ons altijd bereiken via het volgende e-mailadres: geenglimlach@coolblue.nl.

Gerard 29-04-2017 Via de website gekocht

Ruilen was zeer gemakkelijk en zonder gezeur

Het door mij ontvangen product was defect. Het omruilen ging gemakkelijk en per omgaande werd er een nieuw product toegestuurd. Zonder enig gezeur.

Relient 29-04-2017 Via de website gekocht

Service is top!

Cool Blue is klantvriendelijk en geeft aandacht aan jouw bestelling. Ze leveren altijd op tijd. En als je een produkt gekocht hebt dan krijg je ook deskundig tips over het produkt

Ed 29-04-2017 Via de website gekocht

Bezorging niet onder controle

Amerikaanse koelkast aangeschaft, bezorgd met grote deuk en krassen.
De koelkast zou de dag daarop worden omgeruild, Echter geen track en trace gehad noch een moment van bezorging. Klantenservice is niet in staat met de bezorgdienst te communiceren.
Ik retourneer het product en ga wel bij een andere leverancier bestellen.

Ed 29-04-2017

En als klap op de vuurpijl... mijn geld krijg ik op zijn vroegst 3 werkdagen na retour terug! Fijn hoor zit ik straks een week zonder koelkast terwijl de klantenservice toch echt wel even de bezorgdienst had kunnen informeren! Coolblue heel hartelijk bedankt hoor!! Wat een service!!

Beste Ed,

Wat jammer dat uw nieuwe koelkast beschadigd bij u is aangekomen. Wij kunnen ons voorstellen dat u hier allerminst blij van wordt. Wanneer de communicatie bij ons vervolgens ook nog eens niet soepel verloopt, helpt niet om u naar tevredenheid te helpen. Wanneer wij nog iets voor u kunnen betekenen, vernemen wij dit graag. U kunt altijd een e-mail sturen naar geenglimlach@coolblue.nl.

Ed 30-04-2017

En de klacht begrijpt coolblue ook niet... er was beloofd dat de koelkast vandaag zou worden omgeruild! Maar de klantenservice doet hier niets mee... dus nee u kon vandaag niets voor mij betekenen en dus zeker in de toekomst niet!

Bart Hulst 29-04-2017 Via de website gekocht

Prima website, geweldige service en altijd vriendelijk

Coolblue weet wat het is om de klant blij te maken met goede service, goed advies en als er dan wat mis gaat met het product zijn ze er om het op te lossen. Is het vervangende product goedkoper dan kijk je het verschil terug bijvoorbeeld en geen tegoedbon of zo. Telefonisch contact is ook altijd plezierig en deskundig.

Heleen van Galen 29-04-2017 Via de website gekocht

zeer snelle levering, prima verpakking,

door mijn neefje gewezen om jullie site om een rugzak voor zijn verjaardag uit te zoeken en te bestellen, ik ben zeer tevreden over de sortering en afhandeling van mijn bestelling, superrr.
wat zal mij neef blij zijn met zijn cadeau

Olav 29-04-2017 Via de website gekocht

Altijd on point

Altijd zeer snel en correct. Bestel hier al mijn electronica ed. Prijzen zijn altijd aangepast aan de laagste prijzen die je op internet ziet, mooi dus.

Wesley 29-04-2017 Via de website gekocht

Dit is gewoon hoe het moet!

In mijn mening is dit gewoon precies zoals het gedaan moet worden. Een goede selectie met de juiste beschrijvingen. Veel keuzes, en de reviews die geplaatst worden zijn altijd nuttig. Recent onderdelen gekocht waarmee ik mijn computer heb gebouwd, en de pakketjes kwamen netjes en goede verpakt de volgende dag zonder verzendkosten aan de deur. Terwijl je wacht op je bestelling raad CoolBlue je ook nog een relaxte playlist aan om je te helpen met het wachten wat ik een hele leuke toevoeging vond!

Als er één webshop is die ik zou aanraden voor al je elektronica aankopen dan is dat zeker weten CoolBlue. Want ik weet zeker dat ik hier meer dingen ga kopen! Oja, en de doos liegt niet, de doos heeft zeker weten een sterke magnetische kracht op katten!

Thea 28-04-2017 Via de website gekocht

Met de zoekfunctie vind je gemakkelijk wat je zoekt. Voor 24.00 uur besteld de volgende dag in huis. Cool Bleu hanteert scherpe prijzen.

Stéphanie 28-04-2017 Via de website gekocht

Top service, ruim assortiment, goedeP

Op zoek naar een nieuwe wasmachine kwamen we Coolblue terecht. Ruime keuze, duidelijke zoekfilters en aantrekkelijke prijzen.
Bestelling om 11 uur 's avonds geplaatst, werd de volgende ochtend al geleverd. Bijzonder nette bezorgers die zich netjes voorstelden, machine op zijn plek zetten en aansloten.
Helaas bleek later op de dag dat een toets niet goed werkte. Contact met de zeer vriendelijke klantenservice gehad. Meteen de volgende ochtend werd de wasmachine omgeruild voor een nieuw exemplaar, wederom top bezorgers.
Geweldige service; Coolblue is een enorme aanrader!

h.m. 28-04-2017 Via de website gekocht

slecht verpakt

Tent gekocht, wordt geleverd zonder doos, de tas waar de tent in verpakt zit onder krassen en zelf kleine scheurtjes, de bezorgers smijten de tas tijdens vervoer door de hele auto, waardeloos !

Beste h.m.,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat naar dat uw nieuwe tent op deze wijze bij u is aangekomen. We kunnen ons voorstellen dat u hier niet tevreden over bent. We vernemen het graag als er iets is dat we nog voor u kunnen betekenen. U kunt in dat geval een e-mail sturen naar geenglimlach@coolblue.nl.

L.H. de MAN 28-04-2017 Via de website gekocht

montage service valt tegen

levering en product : goed! montage door ongewendheid en ondeskundigheid van mij pas na n paar dagen in orde gekomen [en dat hoop ik dan maar!]. bij aflevering stopt de brenger alleen de stekker in t stopcontact.....en dat is t dan....."zie handleiding"......DUS : gemak en snelheid uitstekend, maar iets meer aanloopzorg voor de gebruiker!

Beste meneer/mevrouw De Man,

Bedankt dat u een moment hebt genomen om ons van feedback te voorzien. Wij betreuren het dat de levering van uw nieuwe product niet ging zoals het hoorde en dat de installatie pas na een paar dagen goed is uitgevoerd. Wij zullen dit ook zeker meenemen en gaan aan de slag om elke dag een beetje beter te worden. Mocht u nog vragen hebben of is er iets dat wij nog voor u kunnen betekenen, laat het weten. U kunt altijd een e-mail sturen naar geenglimlach@coolblue.nl.

Willem 28-04-2017 Via de website gekocht

Heldere site. Ze doen wat ze beloven!!!!

Helder. Duidelijk. Netjes. De klant weet waar hij aan toe is. Over het gehele bestel proces en de levering wordt je prima geïnformeerd!! TOP

Rien1980 28-04-2017 Via de website gekocht

Genoeg keus, goede service van coolbleu en een snelle correcte bezorging. Extra mail met tips over het gebruik van de machine. Een hele goede en snelle oplossing van een mankement.

Geboers 28-04-2017 Via de website gekocht

Wat een Top service!

S'avonds wasmaschine besteld volgende dag om half 9 al in huis! Personeel erg vriendelijk en behulpzaam..oude meegenomen ..nieuwe aangesloten en waterpas gezet..uitleg gegeven en test wasje gedraaid! Echt Top !

Koper 28-04-2017 Via de website gekocht

Foutloos verlopen!

Wasmachine bestelling. Vlot verlopen, volgens de afspraken, goed te volgen door berichtgeving status bestelling/ bezorging. Netjes geplaatst en nog even proefgedraaid door de monteurs! Prima, en zonder extra kosten. Gratis geplaatst is echt gratis plaatsen!

Mery 28-04-2017 Via de website gekocht

Super snel

Snelle levering zit super verpakt. T word zelfs savonds gratis geleverd. En de uitleg op de site van de producten is super.

Peter 28-04-2017 Via de website gekocht

Lekker snel

Heb een JBL speaker besteld bij Coolblue. De prijs was bij meerdere webwinkels gelijk, maar Coolblue kin de speaker de volgende dag (zondag) al leveren. Toppie hoor!

Ingen Molenaar 28-04-2017 Via de website gekocht

Prima aankoop!

Eerder ook een sporthorloge aangeschaft. En ook nu is het allemaal prima gegaan: goede prijs kwaliteitverhouding, service gericht en alles volgens de tijdlijnen en afspraken.

Arno 28-04-2017 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen en snelle en goede levering

Bestellen is een eitje. De volgende dag was onze wasmachine in huis, geinstalleerd en de oude wasmachine meegenomen. Top!!

Y. Janssen 28-04-2017 Via de website gekocht

Lekker snel

In een winkel was mijn product uitverkocht. Toen op internet gaan zoeken en kwam bij Coolblue terecht. 's avonds besteld en met de track en trace code om je pakket te volgen, De volgende dag, keurig verpakt, al in huis

Tevreden klant A. 28-04-2017 Via de website gekocht

Snellere levering kan bijna niet!!

Duidelijk, gemakkelijk en eenvoudig om mee te werken. Kan door om het even wie gebruikt worden, denk ik. Ben zelf 69 en heb er geen probleem mee.

Irma 28-04-2017 Via de website gekocht

Ik vind dit oprecht een hele fijne winkel, snelle levering, zn snelle installatie, prima prijs kwaliteitverhoudingen.
Voor ieder budget wat te vinden, goede beschrijvingen. Kortom echt cool!!

Marcel 28-04-2017 Via de website gekocht

Supersnelle bezorging

Geweldige service, hoef niet een halve of hele dag vrij te nemen, er word netjes een blok van een uur aangegeven waarin de bezorging plaats vind, en een kwartier voorze komen een tefoontje, we komen eraan, super!!! Vriendelijke en nette medewerkers. Volgende aankoop van witgoed doen we weer bij Coolbleu.

Iris 28-04-2017 Via de website gekocht

Snel!

Na de bestelling einde van de middag, 's avonds al een mail met verwachte bezorgtijd de volgende ochtend. S ochtends nog een mail met specifieker tijdspad en 20 min voor bezorgen nog een belletje dat ze er bijna waren. Super!

Joost 28-04-2017 Via de website gekocht

Weer niet betrapt!

Belooft Coolblue een levering op de volgende dag, maken ze het nog waar ook! En niet voor de eerste keer.

Lijzen 28-04-2017 Via de website gekocht

makkelijk en snel

Alles ging vlot. Goede levering en prima product. Er zaten ook nog 2 gratis glazen bij dus we zijn blij met de levering, product en prijs!

Simone 28-04-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Laptop besteld en harde schijf besteld. Dezelfde dag nog in huis. Pakket kon je helemaal mee volgen.

Jan Lemmens 28-04-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

Super Service

Je wordt persoonlijk welkom geheten door het personeel bij de ingang van de winkel, super bediening, goede prijzen. De verkopers nemen alle tijd voor je en je krijgt er ook nog een kopje koffie bij. Gewoon een heerlijke en betrouwbare plek om iets te kopen.

HERMAN CARLA DE WINTER WICKE 28-04-2017 Via de website gekocht

goede service

Alles verliep perfect. Beter kan niet. Vriendelijk personeel in Lochristi.
Ook heel mooie winkel. Een aanrader.

A. Linnemans 28-04-2017 Via de website gekocht

Correcte behandeling

Bij aankoop van grote artikelen zoals TV's, kan je prima terecht in de winkel voor hulp en service..

J.Schrama 28-04-2017 Via de website gekocht

Snelle afhandeling van de bestelling

Op aanraden van mijn zoon,die goede ervaringen heeft met Coolblue en dat is uitgekomen.
De bestelde TV werd de volgende middag om 15 uur afgeleverd en s'avonds konden we
genieten van het mooie beeld.

M.Sukhai 28-04-2017 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Overzichtelijk en duidelijk, goede informatie breed omvattend ,ruime keuze makkelijk te bestellen en betalings mogelijkheid

Els 28-04-2017 Via de website gekocht

elektrische apparaten

Diverse malen naar volle tevredenheid besteld en alles snel en goed afgeleverd.
Ruim assortiment . Prijs verhouding tot andere leveranciers aantrekkelijk.
In zaak behulpzaam en super gestructureerd.

J Mulder 28-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige zaak!

Mijn oortjes waren kapot gegaan, dus had ik nieuwe nodig. 's Avonds om 10:30 besteld, morgen om 9:30 op de deurmat. Gratis verzendkosten! Toch wel écht de beste service van Nederland als je het aan mij vraagt. Topbedrijf!

Ruben 28-04-2017 Via de website gekocht

Doen wat ze moeten doen

Geen problemen bij bestelling, levering snel en op het afgesproken moment. Prijzen zijn ook prima voor wat ze aanbieden. Gewoon niks mis mee.

Carlo van den Heuvel 28-04-2017 Via de website gekocht

Service is wat ik tot nu toe heb ervaren inderdaad geweldig.

Leveringen zijn steeds volgens opgave gedaan. Goed verpakt. Alles heel keurig.
Over garantie of terug zending kan ik geen oordeel geven om dat ik daar geen gebruik van hoefde te maken. Dat zegt ook genoeg.

Jolly 28-04-2017 Via de website gekocht

Dat is snel

Op zondag besteld en op maandag thuis afgeleverd, zonder kosten of gemor. Mooie praktische koffer in een goede verpakking voor een redelijke prijs. DAAR GA JE TOCH NIET DE STAD VOOR IN!!

François Van Mullem 28-04-2017 Via de website gekocht

goede servic

Omdat ik in de Ardenne woon en het hier niet zo gemakkelijk is . Om in de winter mij te verplaatsen. Daar ik invaliede ben is het voor mij gemakkelijker om via het internet iets te kopen .
En het aan huis word geleverd .

berend 28-04-2017 Via de website gekocht

Top, snel besteld en snel in huis!

Spullen zijn snel geleverd volgens de aangekondigde termijn. Website is goed en overzichtelijk en je wordt goed op de hoogte gehouden van de levering.

R.A. Klootwijk 28-04-2017 Via de website gekocht

Waardeloze levering

Op 21-04 2 Samsung led televisies besteld en betaald t.w.v. 1500 euro. Levering vind plaats d.m.v een goedkoop transport bedrijf welke zelf hun aflevertijden denken te kunnen bepalen. Na 2 dagen wachten was er ineens 1 televisie kwijt. Direct coolblue gebeld en verteld dat ze hun rotzooi lekker mogen houden. Waardeloos bedrijf.

Officiele reactie van Coolblue 28-04-2017

Beste,

Wat enorm vervelend dat de televisies te laat zijn geleverd en dat één niet geleverd kon worden. Dit is natuurlijk niet de service die je van ons mag verwachten. Graag willen we met je meekijken wat we voor je kunnen doen. Als je dit ook wilt zou je dan een e-mail met jouw ordernummer en klacht kunnen sturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan maken we er direct werk van.

Ad van Rooijen 28-04-2017 Via de website gekocht

Grote klasse!

Allereerst heel overzichtelijke site met diverse vergelijkings mogelijkheden. En dan de aflevering ronduit geweldig, correct en netjes. Oude apparaat mee genomen en zeer vriendelijke medewerkers. Kunnen traditionele winkels een voorbeeld aan nemen!

Richard 28-04-2017 Via de website gekocht

Heldere communicatie; Coolblue is een voorbeeld voor de rest

De website is duidelijk, overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Het is een verademing ten opzichte van sommige andere webshops.

De sfeer bij Coolblue is top. Beetje informeel, dat houdt het juist luchtig. Ga zo door!

G.J. Molenaar 27-04-2017 Via de website gekocht

heel snel, heel correct. heel duidelijk

Voor het eerst iets besteld via deze webshop. Duidelijk en overzichtelijk.
Heel goede afhandeling. Snelle levering.

Jen 27-04-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering, zorgvuldig verpakt

Snelle levering zoals beloofd , product was degelijk en zorgvuldig ingepakt, duidelijke (retour)voorwaarden.

Blij voor mijn ouders 27-04-2017 Via de website gekocht

Netjes en op het afgesproken tijdstip

Paniek TV van ouders (82 en 85) defect. s'Avonds laat, een nieuwe uitzoeken tegen een normale prijs en daags erna zitten ze al voor de nieuwe TV. Helemaal goed!

ingrid 27-04-2017 Via de website gekocht

Wat een slechte service.

Verkeerd product ontvangen op 6 april. Ik moest het zelf naar postnl brengen. Op 10 april weggebracht. Er staat na 2 dagen het product terug binnen 3 dagen geld terug. Ik heb gebeld gemaild en krijg steeds hetzelfde antwoord. Het product moet eerst terug zijn dan krijgt ik mijn geld terug. Het product staat sinds 11 april bij postnl Door een fout van Coolblue zit ik al 16 dagen op mijn geld te wachten. Ik zal nooit meer iets bestellen bij dit bedrijf

Officiele reactie van Coolblue 27-04-2017

Beste Ingrid,

Bedankt voor het invullen van een review. Balen om te horen dat het zo lang duurt om jouw geld terug te krijgen. Dat was natuurlijk niet de bedoeling en daar willen wij onze excuses voor aanbieden. Omdat wij dit wel heel graag en snel voor je op willen lossen, willen wij je vragen om jouw ordernummer en een omschrijving van het probleem op te sturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Wij gaan dan meteen van je aan de slag. We hopen snel van je te horen.

Rik 27-04-2017 Via de website gekocht

Snel en correct

Voor 2300 besteld, inderdaad de volgende dag in huis, andere leveranciers hebben de besteltijden naar vroeger op de avond verzet....

Ineke 27-04-2017 Via de website gekocht

Heel tevreden

De site is zeer toegankelijk, ik had snel gevonden wat ik zocht. Duidelijke informatie over het product.

Maarten 27-04-2017 Via de website gekocht

Kwamen afgesproken levertijd bij verre niet na

Prima website! Allemaal super voorwaarden. Helaas kwamen ze de afgesproken levertijd niet na. Ik had ervoor gekozen om het pakketje de volgende dag vanaf 16u af te halen bij een pick-up point. Ik had het pakketje de ochtend erna direct nodig. Op deze manier zou ik de bezorger bij bezorging aan huis zeker niet mislopen. Op de dag van levering kreeg ik een mail dat ik het pakketje zelfs al vanaf 15u klaar zou liggen op het pick up point. Met een veiligheidsmarge, kwam ik om 17.45u bij het pick-up point aan. Daar was het pakketje echter nog niet binnen, terwijl ik het de volgende dag echt nodig had. Ik had niet de mogelijkheid om te wachten tot het pakketje nog later kwam. Ik had nog diverse afspraken staan voor die avond. Maatja, ik had het pakketje echt nodig de volgende dag. Uiteindelijk via de track-en-trace zag ik om 19.30u dat het pakketje was afgeleverd. Ik heb me toen in allerlei bochten moeten wringen om het pakketje nog die avond voor sluitingstijd op te kunnen halen. Dat was zeker niet relaxed. Vooral omdat ik voor coolblue had gekozen omdat ik dan zeker wist dat ik het pakketje de volgende dag aan het eind van de middag zou hebben. Prima winkel dus, maar de afspraken over de levertijden zijn 1 grote grap

Officiele reactie van Coolblue 28-04-2017

Beste Maarten,

Wat vervelend om te horen dat uw pakket te laat bezorgd is. Onze excuses voor dit ongemak. We begrijpen dat u hierdoor in de problemen kwam en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Graag willen we u iets kleins aanbieden voor het geleden leed. Wanneer u een mail stuurt met uw ordernummer naar geenglimlach@coolblue.nl gaan we daar direct voor zorgen. We zien uit naar uw mail.

Vriendelijke groet,