Deze score is berekend op basis van 3465 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Wiel hager 10-10-2018 Via de website gekocht

Super zaak snel correct goede prijs

Koop alleen nog maar via coolbleu zeer betrouwbaar goede service snelle levering en geweldig behulpzaam

E.van Loon 10-10-2018 Via de website gekocht

Vrolijk personeel

Duidelijk in service en je kan bellen voor informatie extra .
Het personeel staat je vriendelijk te woord ; je krijgt duidelijke uitleg over je product en hulp bij gebruik.
Plus goed gemutst personeel die duidelijk plezier in hun werk hebben.

Rob 09-10-2018 Via de website gekocht

In 1 woord: Geweldig!

Coolblue is echt geweldig! Vol humor, vriendelijk en prima service. Iets dat je tegenwoordig nog maar zelden tegenkomt, laat staan bij zo'n groot concern. Service met een glimlach en prima producten voor een faire prijs. Mooie duidelijke website met veel uitleg over de producten ook!

Hans M 09-10-2018 Via de website gekocht

Super bedrijf.

Iets voor 23.00 besteld de volgende dag om 10.00 uur bezorgd. Mooi product geweldig geluid. (internet radio merk Imperial dabman i 200 ) mooie prijs kwaliteit verhouding.

Peter 09-10-2018 Via de website gekocht

Service? Ze stellen nooit teleur

Al meerdere malen iets (groots) besteld bij Coolblue en ze stellen nooit teleur. Goede informatie op de website, handig de installatie handleidingen zodat je alles van tevoren goed kan voorbereiden/inschatten. Snelle service. 1 keer wat schade gehad ontdekt aan een levering en zonder problemen opgelost. Coolbue is gewoon Cool :-). Waarom dan geen 10? Het is namelijk goed om altijd iets te verbeteren te hebben. Blijf je scherp van.

Betty 09-10-2018 Via de website gekocht

Super service

Goede website, makkelijk om producten te vergelijken. Hele goede service met afleveren. Vrolijke bezorgers die zelfs niet te beroerd zijn om wasmachine af te koppelen, en dat op een zondag. Alles werkend en getest afgeleverd! Zeer tevreden!

Charles 09-10-2018 Via de website gekocht

Duidelijke communicatie en fijn personeel!

Fijne online shop, snelle levering en goede communicatie hierover. Zeer prettig personeel. Al eerder goede ervaringen met CoolBlue gehad.

Sjanie 08-10-2018 Via de website gekocht

Super service!

Superservice en supersnelle levering. Goede en duidelijke informatie op de site zodat je gauw vindt wat je zoekt.

C. De Jong 08-10-2018 Via de website gekocht

Top service

Ik had twee maal een vraag over een product. Dit gingen ze uitzoeken voor me en kwamen met een antwoord. De snelle levering die ze aanbieden is toch ook super!

Paul Grimmelikhuijzen 08-10-2018 Via de website gekocht

Bestellen en bezorging

De website is overzichtelijk. Mocht je nog vragen hebben krijg je altijd opgewekte medewerkers aan de lijn. Zij denken met je mee en ondernemen (in mijn geval) direct actie. Je wordt op de hoogte gehouden van je bestelling en de verwerking ervan door hun. En op de auto's van de bezorgdienst zitten te gekke gasten. Ik bestelde een krachttrainningsstation het werd gebracht door 2 jongens en hebben met z'n 3-en nog staan napraten over krachtsport. Helemaal top !!

Marcel 08-10-2018 Via de website gekocht

Ernstig teleurgesteld na eerdere goede ervaringen

Ik heb diverse keren bestellingen gedaan en dat ging altijd goed. Ik heb CoolBlue dan ook vaak aanbevolen. Maar nu ben ik ernstig teleurgesteld. Ik heb een Philips Series scheerapparaat besteld, dat op maandagavond 1 oktober (op afspraak!) bij mij thuis zou worden geleverd. Volgens de PostNL track&trace zou de levering ook om 20:29 hebben plaatsgevonden. Echter niet bij mij thuis! Speciaal thuis gebleven maar geen bezorger gezien. Het pakket zal dus wel op een ander adres zijn afgeleverd. Ik heb dezelfde avond nog met CoolBlue gebeld. Er zou een onderzoek worden ingesteld bij / door PostNL en dat zou 3 werkdagen duren. Na 3 werkdagen nog niets gehoord en weer gebeld. En na 6 werkdagen nog maar eens, maar steeds hetzelfde antwoord, nl. dat er nog geen uitsluitsel is gegeven door PostNL. Zeer frustrerend en teleurstellend. Ik heb een transactie afgesloten bij CoolBlue en word afgescheept met de boodschap dat het bij PostNL ligt. Ik heb daar inmiddels geen boodschap meer aan en heb inmiddels niet meer het vertrouwen dat mijn aankoop nog boven water komt. CoolBlue kan er misschien weinig aan doen dat PostNL pakketten bezorgt op verkeerde adressen, ze kunnen wel meer moeite doen voor hun klanten. Een dikke onvoldoende CoolBlue!

Beste Marcel,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op Kieskeurig. Het spijt ons enorm dat jouw bestelling naar een verkeerd adres is verzonden. We begrijpen dat je hier erg van baalt!

Je geeft aan dat je direct contact met ons hebt opgenomen. Wij hebben een onderzoek opgestart om de verkeerde levering bij de koerier aan te kaarten. Helaas bleek er geen voortgang te zijn in het onderzoek. Je hebt ongeveer een week gewacht zonder positief nieuws. Het is niet de bedoeling dat onze klanten zo lang wachten op een reactie of een oplossing.

We willen graag het verloop van jouw bestelling controleren. Daarnaast zijn we benieuwd welke oplossingen er van verschillende afdelingen zijn aangeboden. Met deze informatie kunnen wij de geboden service controleren en waar nodig hen van feedback voorzien.

Graag ontvangen wij in een aparte e-mail jouw adresgegevens, ordernummer met een korte toelichting van de situatie. De e-mail kun je versturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Dan gaan wij meteen op onderzoek uit.

Fred 08-10-2018 Via de website gekocht

makkelijk en goed winkelen

bestellen ging perfect zelfs goedkoper dan b.v Bol.com artikel werd op de afgesproken tijd geleverd gewoon erg goed !

Marjo 08-10-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar en snel

De site is gebruiksvriendelijk en de levering was keurig op tijd. Ik had een printer besteld top dat ik ook een duidelijke handleiding per mail kreeg.

Meijnders 08-10-2018 Via de website gekocht

Prima service, snelle levering en aansluiting!

Vorige maand een nieuwe droog / wascombinatie van Miele gekocht via Coolblue.
Levering was snel, oude apparaten werden gratis meegenomen, nieuwe direct weer aangesloten. Bovendien waren de bezorgers bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

Jan M. 08-10-2018 Via de website gekocht

Goed en snel

Coolblue heeft een uitgebreid assortiment tegen concurrerende prijzen. Hun afhandeling is snel en correct. Ook wanneer het gaat om specifieke vragen of handelingen heeft Coolblue een prima service.

Marianne 08-10-2018 Via de website gekocht

Product werd snel geleverd. Van te voren e-mails met verwacht tijdstip van levering en daarna nog een mail dat het product opgehaald kan worden.

M. Nijenhuis 08-10-2018 Via de website gekocht

Super fijne webwinkel

Vanaf het eerste moment dat je op zoek gaat naar een produkt is er een handige keuzehulp die ervoor zorgt dat je het produkt kiest dat past bij wat je verwachtingen zijn.
Snelle levering en ook nog eens goede service. Wij kregen zelfs een instructievideo met de mail zodat we meteen aan de slag konden.

Marco Verweij 08-10-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Waardeloze service

Wat een waardeloze service !!!!!
vorig jaar bij CoolBlue een Philips Picopix beamer gekocht.
Helaas ben ik de oplader kwijt.
Dus ik Coolblue gebeld om een nieuwe te bestellen.
Dat gaat dus niet, na een poos in de wacht gestaan te hebben bij de klantenservice krijg je alleen maar te horen dat je maar naar Philips zelf moet gaan.
Dat werkt dus ook niet, na drie verschillende telefoonnummers daarvoor gekregen te hebben krijg je een buitenlands sprekend persoon aan de lijn die er maar vanuit gaat dat jij ook je talen spreekt.
Volgens mij bel ik een nederlands nummer, een nederlands bedrijf en wil ik gewoon in het NEDERLANDS geholpen worden!!!!!!!!!!
Daarna maar weer naar Coolblue gebeld.
Eerst wordt na een 10 minuten wachten zomaar de verbinding verbroken.
Nogmaals gebeld, en........... sorry mijnheer we kunnen ( lees willen ) niks voor u doen.
Bedankt voor de niet gekregen service.

Beste meneer Verweij,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op Kieskeurig. Het is heel teleurstellend om te lezen dat jij een nare ervaring hebt gehad met onze Coolblue service. We willen onze klanten zo goed mogelijk blijven helpen nadat een aankoop is gedaan en eventueel problemen zijn ontstaan.

Je geeft aan dat je werd doorverwezen naar de fabrikant nadat je de oplader van de beamer bent kwijt geraakt. Je kunt in de meeste gevallen terecht bij de fabrikant voor vervangende onderdelen/accessoires. Uiteindelijk heb jij de beamer bij ons aangeschaft en dus mag je dit ook via ons laten verlopen.

We willen graag nog een blik werpen op de situatie. Dit kunnen wij alleen doen met behulp van jouw adresgegevens, e-mailadres of ordernummer. Je kunt de opgevraagde gegevens met een korte toelichting van de situatie per e-mail versturen naar geenglimlach@coobllue.nl. Dan gaan wij direct voor jou aan de slag. Als je nog andere vragen hebt, laat dit meteen in jouw reactie weten.

Alfons 08-10-2018 Via de website gekocht

topwinkel en service

Al vele malen besteld en ook al iets teruggestuurd
Altijd tip top in orde
De beste webwinkel die ik kent
Doe zo voort

henk 08-10-2018 Via de website gekocht

Altijd goed geregeld

Ik vind coolbleu een van de betere winkels en dat komt dat zo lang ik er koopt ales klopt en ook word alles netjes op tijd bezorgd zelfs op zondag mooi toch

VALERE 08-10-2018 Via de website gekocht

Snelle service!

Voor Coolblue gekozen vanwege de prima snelle levering aan een goede prijs. Steeds hun beloften nagekomen en nog geen problemen gehad!

Anna 07-10-2018 Via de website gekocht

Super goede service

Ik koop al jaren alleen nog maar bij Coolblue, omdat ik weet dat als er iets kapot gaat aan mijn apparaten, het allemaal heel makkelijk geregeld wordt. Ze zijn helemaal gericht op klantvriendelijkheid en service en dat merk je.

fam Leest 07-10-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar en sympathiek

Wij bestellen regelmatig bij CoolBlue. Wij vinden het uitgebreide assortiment en de constante factor 'betrouwbaar' erg belangrijk. Wij verkiezen de zekerheid van CoolBlue dan mogelijk een paar euro goedkoper bij een ander.

Johan Devos 07-10-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte service

duidelijke omschrijving van het gekochte artikel en snelle levering maken dat je niet lang moet wachten op je pak en deze dan ook snel kunt gebruiken, wat de bedoeling ook is.

Robert 07-10-2018 Via de website gekocht

Superservice

Precies de afspraken nakomen die ze beloven. We maken zo vaak mee dat de levering niet volgens de afspraken gaan. Coolblue doet wel wat het belooft.

Chris Swinkels 07-10-2018 Via de website gekocht

Gevoel dat je klient bent, zeer fijn, en ik rij er voor om

We zijn geen dief van je eigen beurs, fijne winkel, fijn geholpen en product snel in huis. Site is overigens lekker duidelijk. Gaat Coolbleu niet voor niets goed af. Zij maken het verschil waardoor ik ver buiten mijn wijk daar iets koop wat op dat moment aan de orde is. Bravo

M van Huijgevoort 07-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige service. Ga zo door.

Het is n makkelijke webshop. Goede service. Je wordt geweldig op de hoogte gehouden waar je product is. Je hoeft geen uren thuis te zitten wachten

Rien 07-10-2018 Via de website gekocht

Doet wat men beloofd

Snel geleverd en dan ook nog voor de laagste prijs. ik ben eigenlijk niet anders van COOLBLUE gewend.

Okkie 07-10-2018 Via de website gekocht

Zeer betrouwbaar bedrijf

Overzichtelijke site, duidelijke productbeschrijving, goede suggesties, tot 23.59 bestellen en de volgende dag in huis. Ook de telefonische helpdesk is zeer goed, een schoolvoorbeeld voor vele andere bedrijven en overheidsinstanties.

Dani 07-10-2018 Via de website gekocht

Snelle service en goed geregeld!

Wasmachine besteld volgende dag geleverd, supersnel geplaatst en oude meegenomen. Niet alleen de website is vrolijk, de bezorgers ook. Top!

drente47 07-10-2018 Via de website gekocht

HEB een tablet gekocht met cover

Deze passen niet bij elkaar cover niet goed als de tablet in de cover zit past het snoertje niet om op te laden

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van jouw beknopte review op Kieskeurig. Wat jammer om te lezen dat jouw gekochte tablet en tabletcover niet voor elkaar geschikt zijn. We doen graag ons best om onze klanten van goed advies te voorzien voordat zij een aankoop doen.

We zijn erg benieuwd of wij op de website de tablet in combinatie met de cover aanbieden of adviseren. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat wij verkeerde informatie verstrekken.

Graag ontvangen wij jouw ordernummer met een korte toelichting van de situatie in een e-mail. Dan werpen wij nog een blik op jou bestelling en kunnen wij jou misschien nog van een oplossing voorzien. Je kunt de e-mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Als je nog andere vragen hebt, laat het ons direct weten in jouw reactie.

Colin 07-10-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Originele toffe service!

Ik kwam binnen, en ze sprongen enthousiast (maar niet vervelend) op, werd geholpen met m’n afgeleverde bestelling op een originele manier, dus niet je standaard, hoe kan ik u helpen shit en wilt u het bonnetje mee enzo. Ik kreeg een vriendelijke handdruk aan het eind en liep gewoon breed lachend de deur uit, dat zegt nogal wat.

Nagtegaal 07-10-2018 Via de website gekocht

Philips scheerapparaat Star Wars,

Supersnelle levering, zelfs op zondag! Goed verpakt en het scheerapparaat werkt perfect!! Ligt fijn in de hand!

Arnoud 07-10-2018 Via de website gekocht

Goede website, goede service, snelle levering

De website is heel prettig en heeft veel producten, en de reviews van andere gebruikers zijn erg nuttig. Verder vlotte levering.

wb 07-10-2018 Via de website gekocht

Prima zaak

Goede en snelle service. Prima informatie en hulp bij de aankoop en goede prijs/kwaliteit verhouding

Marianne 06-10-2018 Via de website gekocht

Dag te laat in huis.

Ik heb op Zaterdag iets besteld en dit zou Zondag geleverd worden. De hele Zondag zitten wachten . het levertijdstip werd telkens verschoven in de track en trace app. ( beginstand was tussen 11 en 14 uur) Om half 8 s avonds stond er dat hij die dag niet geleverd ging worden. Dus een hele mooie dag binnen gezeten voor niets. Melding gemaakt bij Coolblue die reageerde de volgend dag pas . Well excuus .gekregen. Maar daar kreeg ik mijn dag niet mee terug. Volgende x bestel ik als ik minstens 2 dagen de tijd heb. En bij een post.nl punt ophalen. Ik ben wel voor de rest te spreken over dit bedrijf. Dit was een gevalletje post.nl verzaakt.

Henny 06-10-2018 Via de website gekocht

Prima!

Goede informatie tijdens de levering. Ga zeker vaker een bestelling doen! Veel keuze en een goede bezorging.

Bouwadvies & Projectbegeleiding Altena 06-10-2018 Via de website gekocht

goede voorlichting en snelle levering en service

Ziet er goed en betrouwbaar uit.
Keurige website met ruime keuze van producten, in mijn geval ging het om een stofzuiger en daarin had ik een groot aanbod van verschillende merken en uitvoeringen.

Pieter Hesse 06-10-2018 Via de website gekocht

Zeer correcte medewerkers alles op tijd en goed aangesloten

Zeer goed , eenvoudig te bestellen en alles op tijd geleverd, zeer correcte medewerkers brengen alles naar bovenste verdieping en het oude spul en verpakkings materiaal allemaal afgevoerd

Ton 06-10-2018 Via de website gekocht

Prima bedrijf

Produkt voldoet exact aan mijn eisen, keurig verpakt en geleverd vlgs afpraak. Levering op zondag vind ik helemaal niet nodig.

rudy 06-10-2018 Via de website gekocht

Niets van wat beloofd wordt, wordt waar gemaakt

Besteld vrijdagavond, zaterdag blijft de track & trace staan op "pakket wordt klaargemaakt door de afzender". Per mail geen antwoord. Via Twitter na 3 uur ook nog geen antwoord (wij antwoorden binnen de 2 uur). Telefonisch na een half uur eindelijk iemand aan de lijn, ik zet het door naar een andere dienst, veel kans dat het morgen geleverd wordt. Nooit meer (terwijl het vroeger wel goed was), bestelling werd herroepen.

Stefan Engelen 06-10-2018 Via de website gekocht

Eenvoudiger kan echt niet... Kopen in volledig vertrouwen

Als je er 1 keer gekocht hebt weet je echt waarom... Nog nooit een slechte ervaring gehad met de leveringen, en ook met de service. Koop bijna wekelijk bij hun produkten voor het kantoor of privé

Sieta Rosa 06-10-2018 Via de website gekocht

In alle opzichten een geweldig bedrijf

Ik heb nu al vele malen bij Coolblue besteld en ik ben echt nooit teleurgesteld. De site is overzichtelijk en werkt gemakkelijk voor iedereen. Echt alles wat je wilt weten over een product is op de site te vinden. De betaling en terugkoppeling er van gaat supersnel. Net zoals de levering van bestelde producten. Je weet altijd precies wanneer ze komen en de geplande aankomsttijd klopt ook altijd. Eén keer konden ze zelfs een kwartier vroeger zijn maar belden eerst even of ik wel thuis was om het product in ontvangst te nemen. Toen ik thuis kwam stonden ze in de auto voor de deur te wachten. De bezorgers komen altijd rustig en vriendelijk over. Niet gehaast of kortaf.
Ik vind dat Coolblue een zeer breed assortiment heeft. Wil ik iets aanschaffen dan vind ik altijd bij Coolblue de meest keuze. Coolblue is bijna altijd goedkoper dan andere sites die ik ook bezocht heb.
Hoewel ik voordat ik iets aanschaf me goed oriënteer bij verschillende bedrijven moet ik eerlijk toegeven dat ik uiteindelijk altijd bij Coolblue bestel vanwege de ruime keuze, de goede prijs/kwaliteitverhouding, goede bereikbaarheid en fantastische service.

Ismael 06-10-2018 Via de website gekocht

Totaal niet oplossingsgericht voor een emotionele product!

Geen coolblu meer voor mij!...geen klantservice systeem, maar afschuifsysteem!
Leverancier schuift verantwoordelijkheid naar bezorg bedrijf. Probleem is dat ze vrijdag geprobeerd hebben af te leveren op een aangegeven PostNL locatie. Door de grootte van het product niet konden afleveren, dus wordt het maandag afgeleverd zonder de klant op de hoogte stellen. Wat is er met de service dat je de volgende dag probeerd? Dat ik zelf achter moet komen dat weekenden niet wordt geleverd...dat Coolblu zich afzijdig houdt en oplossend meedenkt. Echt jammer! Vooral dat ze geen begrip, niet klantgericht, niet meedenkend en totaal niet oplossingsgericht zijn ingesteld voor de trampoline voor de verjaardag van mijn 2 jarige dochter op zaterdag. Teleurstellend.

Beste Ismael,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op Kieskeurig, Het spijt ons enorm dat de trampoline niet op de beloofde afleverdag is geleverd. Wanneer een levering wordt gewijzigd naar een andere dag dienen wij onze klanten per e-mail op de hoogte te stellen of wordt dit via de Track & Trace code kenbaar gemaakt. Helaas werd dit niet goed naar jou gecommuniceerd en daar balen wij enorm van!

Je geeft aan dat de koerier een poging heeft gedaan op het pakket op een afhaalpunt af te leveren. Een trampoline is een zeer grote bestelling dat uit meerdere dozen bestaat. Het is zeker niet handig op dit op een afhaalpunt af te leveren. Dit is absoluut niet de service die je van ons mag verwachten. Daarom willen wij graag het verloop van de levering controleren.

Voor het uitvoeren van de controle hebben wij jouw adresgegevens, e-mailadres en ordernummer nodig. Met behulp van deze gegevens kunnen wij het verloop van de levering inzien en jou van een duidelijk antwoord en oplossing voorzien. Graag ontvangen wij de opgevraagde gegevens met een korte toelichting van de situatie in een e-mail. De e-mail kun je versturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Dan gaan wij direct voor jou aan de slag!

HanZ 06-10-2018 Via de website gekocht

Geweldig en betrouwbaar bedrjf om te bestellen.

Ik bestel al jaren bij Coolbleu ( 49 x vanaf 2011 ) en men heeft me nooit teleurgesteld.Ik heb 3x een beroep op hun service moeten doen,nooit teleurgesteld en met een glimlach verder met hun gegaan.Jammer dat ik er niet werk , lol. Alles is strak georganiseerd en men komt zijn woord na!Prijzen zijn meestal net zo hoog als bij de concurrent maar je krijgt er veel meer service voor terug.Dat laatste telt voor mij erg zwaar en daarom blijf ik bij Coolbleu bestellen.Als je nooit bij Coolbleu hebt besteld dan zou ik zeggen : you should try it sir/madam .

bjdek 06-10-2018 Via de website gekocht

Keurig afgeleverd

Het is gewoon heel goed en snel geregeld met coolblue en dat tegen een scherpe prijs. Wordt je blij van.

Tonny de Rijke 05-10-2018 Via de website gekocht

Ze komen na, wat ze beloven

de gekochte Miele wasmachine en de Miele droger zijn tot volle tevredenheid bij ons afgeleverd , de oude machines mee genomen en de nieuwe geplaats en aangesloten tot volle tevredenheid

perfecte set voor een leuke prijs 05-10-2018 Via de website gekocht

Zeer goed hier komen wij zeker nog eens terug

Duidelijke webshop zeer ruime keus vriendelijk geprijst en bestelling precies geleverd volgens opgave

Martin 05-10-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

Op de handige site van Coolblue een vlizotrap besteld. 's Avonds om half 11 besteld de volgende dag al binnen. Ook netjes binnen gebracht. Betrouwbaar en snel!

Tevredenklant l 05-10-2018 Via de website gekocht

Voor 13:59 besteld, echt de volgende dag in huis

Ik heb mijn product om 22:00 besteld en het was de volgende dag al in huis! Heb bij andere winkels wel een meegemaakt dat het niet zo was en toen kreeg ik het een dag te laat! Het was ook nog eens voor een verjaardag dus was erg jammer! Deze keer was dit niet het geval! Echt TOP dus!