Deze score is berekend op basis van 2809 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

s.vermaas 29-10-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

Het uitzoeken van de wasmachine was heel makkelijk op de site door de verschillende mogelijkheden (zoeken op meest stille wasmachine). Mogelijkheid om produkten met elkaar te vergelijken maakt makkelijker om te beslissen. Na bestellen super snelle levering en goede informatie omtrent bezorgtijden wat heel fijn is als je de wasmachine op een drukke zaterdag geleverd krijgt.

Bep Lotte 29-10-2018 Via de website gekocht

Fantaschtisch

hele goede service snelle levering en van te voren gebeld worden als zij onderweg zijn.

Ze hebben ook een mooie website

RuiterLeo 29-10-2018 Via de website gekocht

Coolblue doet altijd mee

Voor de artikelen die Coolblue kan leveren google ik altijd waar mogelijk. Coolblue kan altijd goed meekomen, exact zelfde artikel, merk en type e.d. vergeleken. Ja, helaas , is er altijd wel een voordeliger aanbieding elders, en ik ben geen dief van mijn eigen portemonnee. Maar daar waar mogelijk, dus kwaliteit, prijs en service bestel ik bij Coolblue.

HenkS 29-10-2018 Via de website gekocht

Gewoon een goede webwinkel

Al erg veel zaken gekocht bij hun, onder andere een dvd speler en een giga dect telefoonset, nooit problemen gehad.

J. Wijdenbosch 29-10-2018 Via de website gekocht

ik leverde mijn telefoon ter reparatie van het glas in.
Ik kreeg te maken met Sjoerd. Hij bleef vriendelijk, gaf aan wanneer ik mijn telefoon weer kon ophalen. Toonde begrip toen ik zei dat ik de telefoon ook als navigatie gebruikte en deze absoluut niet lang kon missen. Hij stelde me gerust dat ik bij de ingang moest bekendmaken wie ik was en dat ik naar Sjoerd moest. Dit was een stukje service omdat ik echt in tijdnood verkeerde en niet bij het ophalen lang zou moeten wachten. Toen ik bij de ingang naar Sjoerd vroeg, wist die dame direct waar het om ging en kon ik snel geholpen worden. Sjoerd had nog een verrassing voor me.
Hij had mijn tas voor me bewaard die ik met allerlei belangrijke spullen daar had laten liggen. Ik dacht dat ik die tas per abuis thuis had laten liggen.
Ik ben vol lof over Cool bleu en in ieder geval over alle medewerkers die me de afgelopen tijd hielpen.
Kortom, ze leveren goede service en zijn allemaal echt vriendelijk.
Maar een extra pluimpje voor Sjoerd.

m302517m 28-10-2018 In de winkel gekocht
Oostplein Rotterdam

Heb deze shop gekozen,omdat hij het dichtst bij ons huis ligt, het maakt niet uit naar welke shop je gaat, de vriendelijkheid van het personeel is overal hetzelfde, de service is geweldig

Ingrid 28-10-2018 Via de website gekocht

Fijn, avondbezorging.

Fijn, dat het pakket, zonder kosten in de avond bezorgd kan worden.
Duidelijke omschrijving product en bezorgmogelijkheden.

Dodowvogel 28-10-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven

De service hier is super!

Mijn 1080 TI grafische kaart was na 11 maanden, binnen de garantie, kapot gegaan. Coolblue bood de kaart aan bij een reparateur, wat maximaal 3 weken in beslag zou nemen. Exact na die 3 weken kreeg ik een mail dat zij het proces te lang vonden duren en boden me een retourgave van het volledige aankoopbedrag aan in de vorm van shoptegoed. Coolblue is niet altijd de goedkoopste, maar de service hier is super! In de toekomst kom ik hier vaker terug!

Thea 28-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Top service van Coolbleu, fijne site, super snelle levering (op zondag!) zonder extra kosten. Vriendelijk personeel die alles op de plek zetten en zelfs het papier en plastic weer meenemen, ze laten alles opgeruimd achter! En nogmaals super vriendelijk.

Hidde 28-10-2018 Via de website gekocht

Vriendelijke en behulpzame service

Goed en vriendelijk geholpen. Niet lang hoeven wachten en een goede uitleg gekregen. Helemaal prima!

Jean-marie 28-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige serice

Zoals altijd is alles perfect verlopen bij aankoop en levering , zeer vriendelijk en behulpzaam bij plaatsing

Martine Boone 28-10-2018 Via de website gekocht

Eerlijk en snel !

Eerlijk duidelijk voordelig en snel , voor die prijs kan je het zelf niet gaan halen !veel keuze aan concurrerende prijzen !

Wil 28-10-2018 Via de website gekocht

Ik ben wel fan van coolblue genoeg aanbod en goede prijs. Snelle levering en kundige en nette aardige mensen die het afleveren.

Sylkler 28-10-2018 Via de website gekocht

Service en klantvriendelijk helemaal top!

Als ik iets moet kopen, ga ik altijd eerst bij Coolblue kijken! Waarom? Omdat hun prijzen scherp zijn, de service top is!

Helena 28-10-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle service

Zeer snelle + goede en duidelijke communicatie bij levering. Prijs-kwaliteit tevreden met de aankoop.

Malcolm 28-10-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering!

De bezorging werd de avond ervoor per SMS aangekondigd met daarin een verwachte aankomsttijd. In de ochten nogmaals een bevestiging gekregen per SMS dat de fietskoerier onderweg was. Exact op tijd werd het product geleverd door een zeer vriendelijke en voor de vroege ochtend toch al heel vrolijke koerier van Coolblue. Daarnaast binnen een minuut de factuur in de mail, met daarin de uitleg hoe ik het product kan retourneren mocht dat nodig zijn.
Ik was in de winkel om de game te bestellen, maar het is uiteindelijk via de website gedaan, aangezien het een pre-order betrof. De winkel ziet er prachtig uit, en het personeel zorgt voor een super sfeer daar. Ook de nieuwe koffiebar in de winkel is echt een tof idee!

Marja 28-10-2018 Via de website gekocht

Vanwege reclame, daarna kijken op de website, het gemak van zoeken en bestellen, weten dat ze het oude product meenemen, heb ik voor Cool Blue gekozen. Zeer aardige en beleefde bezorgers, die alles keurig hebben geregeld. Prima!

Monique Aubel 28-10-2018 Via de website gekocht

Betrouwbare fijne webshop!

Uitgebreide productinformatie.
Veel informatie bij de specificaties.
24 uur bereikbaar via telefoon en Whatsapp.
Levering volgens afspraak.
Nog nooit één miskoop gedaan.
Humor voor degenen die dit weten te waarderen. (Ik!!!)

AgnesB 27-10-2018 Via de website gekocht

Duidelijke website, goede en complete informatie

Goede en complete informatie op de website, diverse producten zijn makkelijk te vergelijken, leuke cash back acties, de website geeft extra informatie en doet suggesties in diverse prijsklassen

R. Ytsma 27-10-2018 Via de website gekocht

snelle en efficiënte service

Mijn wasmachine moest vervangen worden. Binnen 15 uur na bestelling werd de wasmachine thuis bezorgd. Kort van tevoren kreeg ik een sms en ook een telefoontje dat ze in de buurt waren. Hierdoor geen wachttijd waarin je geen andere dingen kunt doen omdat je de bezorging niet wil missen. Oude wasmachine werd verwijderd en meegenomen en nieuwe wasmachine werd efficiënt geplaatst en aangesloten. Nog een korte uitleg over de wasmachine. Al met al een prima en snelle service.

Johanna 27-10-2018 Via de website gekocht

Jammer hoor, niet de volgende dag in huis...

Op vrijdag een bestelling gedaan en de bezorging hiervan zou zaterdag zijn. De gehele dag thuis gebleven omdat ik het pakket echt wilde hebben zaterdag.
Einde van de dag de track en tracé aan geklikt. Blijkt dat ze maandag komen bezorgen.
Beetje bedroevend. Kan niet zeggen of t aan coolblue ligt of postnl. Maar dan moet je het als bedrijf niet zo verkopen op de site.

Beste Johanna,
Dank je wel voor je feedback. Balen zeg dat we niet volgens afspraak bij je zijn langs gekomen. Dit is natuurlijk niet wat je van ons mag verwachten en daarvoor willen wij ons excuus aanbieden.
Wij hopen dat je ondanks de vertraging veel plezier hebt van je bestelling.

Blije klant 27-10-2018 Via de website gekocht

Snel op zondag bezorgd

Na aankoop van mijn IPad werd hij op zondag gratis thuis bezorgd. Toch fijn dat je thuis kan zijn bij de levering.

Jacobus Heemskerk 27-10-2018 Via de website gekocht

Snel,, goed, goeie prijs/kwaliteit verhouding

Omschrijving en weergave van product op website. is perfect. Bestellen is appeltje/eitje. En dan snel in huis. Perfect !

Lucienne Van der Stuyft 27-10-2018 In de winkel gekocht
In Lochristie

Vlug bediend te worden.

Voor mij persoonlijk valt er niets op aan te merken aan de service, vriendelijkheid en de bediening gaat vlug en precies.

Luuc 27-10-2018 Via de website gekocht

Klantenservice is bedroevend

Had horloge pulsar pz5031x1 besteld en daarbij zou ook een horlogeband inkorter bij zitten, niet dus. Klantenservice na 45 minuten in de wacht gestaan te hebben. Stuur maar email, nog steeds geen antwoord. Stond duidelijk bij de pz5031x1 dat ook bij tweedekans product een setje zat voor de horlogeband in te korten, service dus niks! Beveel deze winkel niet meer aan.

Beste Luuc,
Dank je wel voor je feedback. Balen dat jouw Tweedekans bestelling niet compleet bleek te zijn. Dat hoort natuurlijk niet en daarvoor willen wij ons excuus aanbieden.

De wachttijden zijn helaas langer dan verwacht en ook daar zijn wij niet trost op.

Graag willen wij het alsnog voor je oplossen. Mail je het ordernummer naar geenglimlach@coolblue.nl?

Wilbert 27-10-2018 Via de website gekocht

Vrijdagmiddag besteld; snelle levering op zaterdag

Snelle levering.Een minpunt.Chauffeur Post.nl weigerde onze oude; versleten koffiemachine mee te nemen.Hij is dit wel verplicht.Kosten ervan zijn in de aankoopprijs begrepen.
Koffiemachine gekocht op basis van vele goede recensies.

C M L van Weerdenburg 26-10-2018 Via de website gekocht

Wat een super service.

beamer ter reparatie gebracht die buiten de garantie viel.
Ten eerste werd ik goed op de hoogte gehouden over status.
Vervolgens is de beamer gerepareerd zonder dat er kosten aan verbonden waren en dat terwijl de beamer langer dan twee jaar geleden gekocht is.
Een dikke duim voor coolblue

Everhard Hofland 26-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige webwinkel. Alles wat ze beloven klopt

Prijs, service en installatie zeer goed! Op de afgesproken bezorg- en installatiedatum prachtig op tijd. Dat maak je wel anders mee.

Peter 26-10-2018 Via de website gekocht

Super webshop

Uitgebreide product info en levering wanneer jouw het uit komt, en er is veel aanbod zodat er genoeg keuze is eigenlijk teveel hahahah

Patrick 26-10-2018 Via de website gekocht

Overzichtelijk winkelen en top.

Zoals de bestellingen die ik reeds plaatste was het ook deze keer zoals het hoord..prima.
Wat ook belangrijk is, niet het juiste gekozen terugzenden géén probleem of dicussie.

LeoC 26-10-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle afhandeling

Overzichtelijke website met duidelijke informatie. Al vaker iets bij Coolblue besteld en iedere keer weer een perfecte afhandeling.

a.h. 26-10-2018 Via de website gekocht

geweldige bezorgers

duidelijke webshop zeer snelle levering, uitstekende bezorgers namen al het karton en overige weer mee.

Jan Kusters 26-10-2018 Via de website gekocht

prima service

duidelijke communicatie over levering, snel (volgende dag geleverd), oude apparaat werd meteen meegenomen, zeer tevreden over het geheel

Han 26-10-2018 Via de website gekocht

Goed, snel en betrouwbaar!

Een overzichtelijke website, met heel veel informatie. Wellicht is een bepaald product soms ergens anders een paar euro goedkoper te krijgen, maar het fijne aan bestellen bij Coolblue vind ik de betrouwbaarheid. Je weet wat je krijgt: je bestelling wordt goed verwerkt, het product wordt supersnel bezorgd en als er onverhoopt iets mee zou zijn (tuinslang ging te snel kapot), dan kun je erop vertrouwen dat het snel en vakkundig wordt opgelost. Kortom: het is bestellen zonder zorgen!

Henry 26-10-2018 Via de website gekocht

Super service

Goede overzichtelijke webshop , goede prijs/kwaliteit , snelle goede nette levering , door vakkundige bezorgers.

Mark 26-10-2018 Via de website gekocht

Top webwinkel met top service!

Coolblue heeft de zaken echt op orde. Duidelijke en snelle communicate. Hele goede service. Mocht er onverhoopt toch iets mia gaan, dken W hun uiterste best om het naar tevredenheid op te lossen. Zeker een aanrader!

Sam 26-10-2018 Via de website gekocht

Uitermate goed!

De vlotte levering, en de goede kwaliteit van het geleverde product. Al vaker aankopen gedaan, waar ik geen spijt van heb gekregen. Helemaal top dus!

Cool blue 26-10-2018 Via de website gekocht

De service is geweldig

veel keuze, goede uitleg, goede producten, goede en snelle service, vandaag besteld en s'anderendaags al geleverd het kan niet beter

Ingrid 25-10-2018 In de winkel gekocht
Antwerpen

Heel vriendelijk en professioneel personeel.

Goede service. Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Hebben veel kennis van zake. Nemen alle tijd voor jou.

cd 25-10-2018 Via de website gekocht

Niet zo'n geweldige service

Coolblue adverteert met gratis bezorging en installatie van uw wasmachine. Handig, maar als u toevallig een appartement op de 5e verdieping hebt wordt bezorging geweigerd. Hierover valt niet te discussiëren. Geen fijne service.....

Beste CD,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw klacht. Vervelend dat het anders is gelopen dan verwacht. Helaas bezorgen wij niet tot aan de 5e verdieping. Op onze website vermelden wij daarover het volgende:
Gratis bezorgd en aangesloten
Heb je geen lift? Dan bezorgen we tot en met de 4e verdieping. Het verpakkingsmateriaal nemen we weer mee.

Wellicht heb je hier overheen gelezen en dat is vervelend genoeg. Er is geen uitzondering mogelijk.

Adam 25-10-2018 Via de website gekocht

Goed geregeld!

Hier moet je zijn voor al je multimedia producten!
Prima dienstverlening (heel goede klantenservice) rijkelijk productaanbod, uitgebreide productinformatie, zeer snelle levertijd.

Timothy 25-10-2018 Via de website gekocht

Slechte behandeling na een reperatie Lenovo

Laptop van ruim 1200,- euro gekocht na 1 jaar raakte het beeldscherm defect. foto s gemaakt van de laptop en retour gestuurd. Na een aantal dagen reactie van Coolblue, dat de schade door mij veroorzaakt was en dat ik op moest draaien voor de kosten. Dit was niet het geval maar dat terzijde.

Beeldscherm vervangen kost 175,- euro. ik heb hiermee ingestemd na ongeveer 3/4 weken had ik mijn laptop weer retour. Beeldscherm was vervangen alleen de lijst om het beeldscherm heen zat vol met krassen. ik heb meteen met Coolblue contact op genomen. Volgens hun zat de schade al op de lijst.

Ten eerste is de kans groter dat als je je laptop voor reparatie stuurt dat de schade daar wordt gemaakt. Ten tweede was ik blij dat ik foto s heb gemaakt van de laptop voordat ik hem retour stuurde. na de foto's naar coolblue terug gestuurd te hebben namen ze contact op met mij. Of ik akkoord ging met een tegoed bon van 20,-. Ik vond het bijzonder dat ze me dit aanboden. Je laat je laptop repareren voor 175,- krijgt hem beschadigd terug. Nou sorry hoor maar dan is zo'n tegoed bon van 20,- een hele goedkope afdoener!

Ik ging hier dus niet mee akkoord, nu vroegen ze of ik mijn laptop terug wou sturen dan zouden ze de lijst repareren. Na 3 weken nog niks gehoord te hebben maar contact opgenomen. hieruit bleek dat de laptop niet gerepareerd kon worden.
Nu werd er aan mij gevraagd of ik een vervangende laptop uit wou kiezen. Toen kwamen ze aanzetten met drie laptops die of minder goed waren dan mijn oude laptop of een tweede hands laptop. Ik ben hier niet mee akkoord gegaan. Uiteindelijk is mijn aankoopbedrag van mijn laptop plus reparatie kosten terug gestort. Ik ben blij toe want ik zal nooit meer klant willen worden van Coolblue.

Ik koop momenteel mijn elektronica bij BCC en met schade wordt je hier wel professioneel geholpen.
Hier doen ze wel alles voor een glim lach!

Beste Timothy,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw klacht. Enorm vervelend om dit te lezen. Dit is natuurlijk niet zoals het hoort. Wij begrijpen goed dat je het vertrouwen op deze manier verliest in Coolblue en ook daar zijn wij niet trots op.
Fijn te lezen dat ondanks alle hobbels het is opgelost met het ongedaan maken van de koop.

Helaas zijn wij jouw nu wel kwijt als klant. Intern maken wij dit dossier bespreekbaar om herhaling te voorkomen.

Francine Delagrense 25-10-2018 Via de website gekocht

Gewoonweg fantastisch service.Top!

De service en uitleg kon niet beter.Vele mails gekregen voor alles goed te laten verlopen.Zeer goede uitleg bij levering van wasmachine ,zeer beleefd en correcte aansluiting

Jeanne 25-10-2018 Via de website gekocht

Fantastische service

Altijd perfecte levering. Als een product niet bevalt kun je het gewoon retour sturen. Ze doen nooit moeilijk. Sporthorloge besteld, paar weken uitgetest. Deze beviel mij toch niet. Kon hem gewoon retour sturen. Fantastisch. Ze hebben ook zeer behulpzame helpdesk medewerkers. Als je niet goed weet hoe een product werkt, helpen ze je uitstekend. Ook als je nog een product aan het kiezen bent, kun je bij hen goed terecht voor advies. Heb al vaak producten besteld en ben nog nooit teleurgesteld door Coolblue.

Jet 25-10-2018 Via de website gekocht

Fijne service!

Aantrekkelijkste manier van shoppen, goeie en snelle service met humor!
Dat is nou weer jammer, als ik n goeie beoordeling geef...

j.baars 25-10-2018 Via de website gekocht

hele goede service .

hele goede service ook( aan de telefoon ) snelle leverring op advies deze laptop gekocht en ik ben zeer tevreden.

Anoniem 25-10-2018 Via de website gekocht

Waardeloze service

Ik had een Weberbarbecue besteld bij Coolblue en het was een tweedehands exemplaar. Dit wilde zeggen 'wel een nieuwe' maar een 'geruild/geretourneerd product door een voorganger, waarbij de kwaliteit volgens de website uiteraard als nieuwstaat moest zijn.

Nu was dit ook zo, alleem ontbrak de hoes van de barbecue toen ik deze geleverd kreeg.

Dit kan natuurlijk gebeuren, waar mensen zijn gebeuren fouten. Alle respect hiervoor.
Alleen niet voor de manier waarop de klantenservice hiermee om ging.

Ze konden geen hoezen leveren maar ze hadden wel nog een nieuw exemplaar barbecue incl hoes te koop staan. Deze mocht ik kopen voor 50% vd prijs.
Nee dankje ik heb al betaald voor mijn product en ik hoef geen twee barbecues.

De hoes uit deze doos halen en naar mij opsturen was absoluut geen optie volgens de klantenservice.

Een andere optie die ik kreeg was dat ze een andere hoes zouden leveren aan mij, die te groot was voor mijn barbecue, voor de helft van de prijs. Ik moest dan nog 50% van deze hoes mee betalen.
Nee dankje, ik heb al betaald voor mijn product.

Een ander alternatief wat ik ook prima had gevonden was een tegoetbon ter waarde van de hoes die mij niet geleverd was, maar ook dat was geen optie volgens de klantenservice.

Een beetje vreemd dat de klant extra geld moet betalen voor een product die niet compleet geleverd is.

Na heel veel telefoontjes heeft Coolblue dan toch de juiste hoes naar ons geleverd die ze rechtstreeks besteld hadden bij de Webershop.

Beste,

Dank je wel voor je feedback. Dit klinkt allemaal niet zo best. Dit had veel soepelere kunnen verlopen. Helaas is dat niet gebeurt en ben jij daar toch de dupe van geworden. Ondanks de uiteindelijk oplossing ben je niet blij met Coolblue.

Intern maken wij deze situatie bespreekbaar om herhaling te voorkomen.

Sander 25-10-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service!

Om 22:00uur besteld, nog geen 9 uur later al in de pakketbox... super! En de prijs is ook zeer scherp.

Kjell 25-10-2018 Via de website gekocht

Goede service.

Ik heb vorig jaar April een nieuwe JBL E55BT headphone gekocht, maar deze vertoonde na anderhalf jaar sporen van gebruik (Kapotte oorkussentjes). Na contact te hebben opgenomen met coolblue heb ik deze opgestuurd. 2 weken later krijg ik het product weer terug, alleen was mijn headphone niet gerepareerd, maar ik kreeg een compleet nieuwe, en dat was een nieuwere editie ook. Super service!

Ivan A. 24-10-2018 Via de website gekocht

Degelijke en snelle service

Leuk en groot aanbod! Steeds goede prijs/kwaliteit verhouding. Duidelijke website met handige vergelijkingsfunctie. Voor meer advies of verduidelijking kan je steeds via veel kanalen contact zoeken inclusief in de winkels! Enkel nog maar goede ervaringen en reeds vele producten bij hun gekocht.