Bernababette 18-08-2022

2de kansprodukt. Duidelijke omschrijving. In prima staat en supersnel geleverd.

Evelyn 18-08-2022

Coolblue heeft een duidelijke website, ze geven informatie die je helpt om een keuze te maken tussen vergelijkbare producten. En het is de enige webshop die altijd leveren op de dag die ze op het moment van bestelling beloven.

toon 18-08-2022

Het gekochte product beantwoordt perfect aan de informatie op de site. We kiezen voor Coolblue voor de top kwaliteit.

S. Kaya 18-08-2022

Top product, eerlijke prijs. Leuk om product op een zondag af te halen in de winkel terwijl die online out of stock was.

Tom Rombaut 18-08-2022

Zowel de online-bestelling van mijn TV-box als de levering in het Bpost-afhaalpunt verliepen heel vlot! De keuze uit het uitgebreide assortiment wordt aanzienlijk vergemakkelijkt door het "Cool Blue's keuze voor een ..."- label. Dankzij dit label weet je jezelf als leek eveneens verzekerd van een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding.

Jean V G 18-08-2022

Bedankt voor snelle levering. Maandag middag besteld, dinsdag middag geleverd, super snel. Vriendelijke chauffeur alles dik in orde!

L 17-08-2022

prijs-kwaliteit, snelle levering, goede levering. handige applicatie. duidelijk

Sofie 16-08-2022

Goede uitleg op de website, dit vergemakkelijkt het maken van een keuze.
Het pakket kwam op het beloofde moment toe!

BAETEN SYLVIA 16-08-2022

Je kan makkelijk u produkt vergelijken, zo zie je wat het best bij u past. Suggesties voor bij produkten en uiteraard een hele snelle levering. Achteraf nog een mail met hoe je u produkt het best kunt gebruiken voor een lange levensduur, super.

Ingrid 16-08-2022

Bij coolblue heb je een enorm grote keuze, een goede prijs; snelle levering en een fantastische service. Voor mij een top winkel !

Grote keus aan betaalbare prijzen 16-08-2022

Grote keus aan betaalbare prijs met een super snelle keurig verpakte verzending !

lyannehuysmans 16-08-2022

Eerlijke, snelle en correcte bezorging.
Goede omschrijving van de producten, voordelen en nadelen. Makkelijke website om te gebruiken en indien er iets niet correct is, assisteren ze je ook snel en op een correcte manier.

Tania 16-08-2022

Altijd snelle en correcte levering: milieuvriendelijk met de fiets en met handtekening voor extra zekerheid.

Davy 15-08-2022

Vrijdag besteld en zaterdag reeds mooi en goed verpakt geleverd. Website met goede zoekfunctie en eenvoudig te bestellen en betalen.

Fons uit Dendermonde 15-08-2022

In de namiddag mijn nieuwe televisie besteld en 's anderendaags in de namiddag door een heel vriendelijke chauffeur thuis afgeleverd met alle nodige info voor de installatie. Fantastische service noem ik dat.

Fred 15-08-2022

De verkoper moest juist afrekenen, vermits ik het online besteld had en daar ging ophalen. Hij was heel vriendelijk en goedlachs! Elke keer ik contact heb met Coolblue, valt dit "hardstikke mee".
Hij gaf ook aan niet veel van fotografie te kennen, maar er liepen genoeg collega's rond die er wel weet van hadden.
Top!

Michiel 14-08-2022

Slecht voorraadbeheer. Product besteld en betaald. Geannuleerd door verkoper. Dan 5 dagen moeten wachten op geld. Geen alternatief geboden. Waardeloos

Vincent 14-08-2022

eenvoudig bestellen, snel betalen, correct geleverd.
Als bedrijfsaccount ook zeer duidelijk factuur ontvangen. Zeer tevreden !

Charlotte V 14-08-2022

Fantastische service zoals altijd.
Bezorging de dag na bestellen, fijn om hierop te kunnen vertrouwen wanneer je op reis vertrekt en last minute nog iets nodig hebt!
In het verleden ook al regelmatig bestellingen geplaatst bij Coolblue en was aangenaam verrast van hun levering met fiets. Fijn om te weten dat ze de CO2 uitstoot zo beperkt mogelijk proberen te houden!

Werner 14-08-2022

Snelle en correcte levering. Aanbod is voldoende groot. Duidelijke info over het product.

Lydie G 14-08-2022

Snelle en correcte levering van een Mp 3 speler Sony 8 gb zeer goed produkt

Wesley 14-08-2022

Levering loopt nu al 2 weken uit. En normaal zou die de dag nadien geleverd worden. Nu nog kijken of de gratis hoes erbij zit anders mag ik daar ook al eens voor mailen

Joet 14-08-2022

GSM 's avonds besteld en de volgende dag opgehaald in de winkel. Alles perfect verlopen

Joren 14-08-2022

TV + soundbar besteld meer dan 2 weken geleden met gevraagde leverdatum 12/08. Levering nog niet uitgevoerd en geen communicatie vanuit Coolblue omtrent vertraging.

Tine 14-08-2022

Ik koop al jaren mijn electronica bij Coolblue en nergens anders. De service die je krijgt krijg je bij niemand anders. Zijn er problemen, is er een defect, wordt je meteen verder geholpen.
De snelle levering is natuurlijk ook helemaal top.