Deze score is berekend op basis van 2975 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Henk 18-07-2019

Bij kapotte scheermachine reinigingsstation voor de 2 x na 4 weken wachten beslist men niks te kunnen doen omdat braun alles terug wil. Dan kan ik ik niet meer scheren dus dat is geen oplossing. Coolblue lost jouw probleem echt niet op zoals ze beweren binnen 3 weken!!!!!! SCHANDE. Ze lossen niks op!!!

Beste Henk,

Dank je wel voor je feedback. Natuurlijk balen als jouw scheerapparaat defect raakt. Wij willen de fabrikant graag de kans geven dit netjes voor je op te lossen. Zij willen het hele product ontvangen. Mocht het een fabricage fout zijn, dan is jouw product zo omgeruild. Anders duurt het alleen maar langer.

Excuus voor het ongemak.

Sandra 18-07-2019

Goede uitleg op site met filmpje, super goede service, snelle levering met tijden, heel vriendelijk personeel bij bellen of in de winkel. En niet één keer, maar elke keer als ik iets bij hun koop.

Raymond 17-07-2019

Webshop vindt ik overzichtelijk met voldoende product informatie. Ook op you tube heeft Coolblue een informatie site met uitleg over producten. De reden dat ik bij Coolblue een Huawei smartwatch Gt heb besteld is omdat Coolblue als betrouwbaar met goede service bekend staat. Ik heb iets meer betaald in vergelijking met de goedkoopste aanbieder, maar Coolblue geeft mij meer zekerheid. Daarnaast zegt Coolblue, voor 23.59 uur besteld, volgende dag in huis. Dit is ook waargemaakt. Zelf binnen het tijdsbestek waarin post.nl dit had aangegeven.

Els 17-07-2019

Alles prima gegaan. Ze hebben gedaan wat ze hebben beloofd. Prima op tijdafgeleverd.

Paul 16-07-2019

Alles wat ik er tot nu besteld heb is altijd goed gegaan.
Afrekenen gaat ook vlekkeloos!, en meteen de bevestiging binnen.
De bezorging is steeds ruim op tijd geweest.
Mijn complimenten.

Jörgen 16-07-2019

Na levering en eerste gebruik van een bestelde warmtepomp wasdroger, bleek deze te veel vocht te produceren voor de kleine ruimte waarin hij staat. Bij navraag bij Coolblue bleek dit gebruikelijk te zijn. Het bleek te liggen aan de condensatie-efficiency van de droger. Bij de meeste drogers blijkt die te liggen onder de 90%. Hierover heb ik contact gehad met de klantenservice van Coolblue. De betreffende medewerkster was erg behulpzaam bij het oplossen van het probleem en nam hier alle tijd voor. Zij heeft meegezocht naar een wasdroger die aan mijn specificaties voldeed. De als eerste bestelde droger mocht worden omgeruild voor een exemplaar waarvan de condensatie-efficiency 91% is. Gelukkig ben je bij de klantenservice van Coolblue niet een nummer, van wie ze zo snel mogelijk af willen om door te kunnen gaan naar de volgende klant, maar wordt je ook echt geholpen. Het is niet erg om even te moeten wachten op een medewerker als je weet dat je, als je aan de beurt bent ook super geholpen wordt!

Maxime 16-07-2019

Coolblue heeft super goede service! Duidelijke website, makkelijk afronden van de bestelling en levering op zondag!!

Ingrid 16-07-2019

Bestelproces van koelkast verliep makkelijk en duidelijk. Dag er na ontving ik conform de afspraak een sms in de ochtend met de tijd van levering. Een half uur voor de levering werd ik gebeld. Bezorgers waren keurig op tijd en binnen 5 minuten oude koelkast eruit en nieuwe op zijn plaats gezet. Uitleg gekregen en toen gingen ze weer. Ik ben erg tevreden over mijn koelkast en de service. Het was daarna wel lastig om de procedure van de cashback actie te vinden. Maar dat is uiteindelijk wel gelukt en binnen 6 weken krijg ik 75,- retour.

Jan Slenders 16-07-2019

Top winkel!
Niks op aan te merken
Perfecte cultuur
Levering snel correct, instructie geweldig en ook nog eens snel

GHJ Giezenaar 16-07-2019

Supervriendelijke benadering op de website, die tevens uitgebreid en informatief is.
De service van levering en retourzending kan niet beter en sneller.

Ligthart 16-07-2019

Onverwachts ging veel te snel onze wasmachine stuk. Aangezien wij als gezin uit 5 personen bestaan had ik snel een goeie nieuwe nodig. En dit keer één die van betere kwaliteit is en liever nog iets meer kan wassen. Alle voorkeuren zijn makkelijk aan te geven waardoor wij al snel een mooie AEG hebben besteld met 10 jaar motor garantie. En deze hadden ze ook bij tweede kansje, er zat een heel klein onopvallend krasje op. De volgende dag kwamen de bezorgen, zonder mokken of morren de nieuwe twee etages hoger zetten en instaleren, ja zelfs aangezet om de eerste keer leeg te draaien. Daarna hebben ze onze oude wasmachine 2 verdiepingen mee oplaag genomen en in geladen. Top service!

Roland 16-07-2019

Samengevat:
Bestellen goed
Leveren zeer slecht
Klantenservice nog slechter

Van de laatste 3 bestellingen was er 1 op het afgesproken moment van leveren. De andere 2 niet. Beide werden zonder dat te laten weten niet op tijd bezorgd. De eerste keer is het, na heel veel inspanning, gelukt om het bestelde een dag later geleverd te krijgen. De tweede was op tijd maar bij de derde bestelling ging het weer mis. Deze keer reageerde coolblue nergens op, niet op WhatsApp en niet via Facebook. Pas na levering op dag 3 werden ze bij coolblue wakker.

Beste Roland,

Dank je wel voor je feedback. Wat ontzettend vervelend dat jij zo de dupe bent van onze drukte. Dit hoort natuurlijk niet. Hiervoor ons excuus.

Mirjam 16-07-2019

Zeer goede service, alles klopt, de mensen van Coolblue doen wat ze beloven. De bezorger heeft een nieuwe tv geïnstalleerd bij mijn oude moeder en haar heel vriendelijk uitgelegd hoe de afstandsbediening werkt. Grote klasse!

Pit 16-07-2019

's avonds om 23:00 de volgende dag om 15:00 in huis met ook nog een extra tip van Cool Blue over de gebruiksaanwijzing. Zeer tevreden over de service en informatie over de levering!

Anne 15-07-2019

Betrouwbaar, snel en goede prijs-kwaliteit verhouding. Indien gewenst krijg je goed en uitgebreid advies met betrekking tot het aan te schaffen artikel. Ik heb alleen maar goede ervaringen met Coolblue! Wellicht overbodig, maar toch misschien wel belangrijk: ik ben een nogal kritische klant en zou mijn kritiek ook niet onder stoelen of banken steken.

Nicole uit Leuven 15-07-2019

S avonds bestellen en s anderendaags in huis. Heel efficiënt. Je wordt op de hoogte gehouden over het tijdstip van levering tot 10 minuten voor je bestelling thuis arriveert.

J.arends 15-07-2019

De bestelling ging heel goed en het kontact voor de levering en de aflevering verliep zeer goed de monteurs waren zeer vriendelijk en plaatsen de vaatwasser in de keuken.

Jos 15-07-2019

Eigenlijk mijn eerste ervaring met een bestelling bij Coolblue. Ik vind de website van Coolblue heel toegankelijk. Het bestelproces is eenvoudig. Ik kan zelf kiezen op welke dag de aankoop wordt afgeleverd. Wel zo prettig. De aankoop wordt keurig en stevig verpakt afgeleverd.

Ronald 15-07-2019

Vanaf het moment dat er iets besteld is, krijg je serieus leuke tips en trucs tot het moment van leveren. Om geen spoiler te geven zal ik niet zeggen wat Coolblue doet maar het heeft mij positief verrast. Daarnaast is het bezorgen serieus een hele leuke gezellige ervaring. Zo hoort het! Wat een verademing. Leuke bezorgers die snappen dat het leven een feestje is..... Ook als je gewenste apparaat bij Coolblue misschien bij uitzondering iets duurder is, dan zou ik nog voor Coolblue kiezen...... Service en beleving mag wat kosten. Doen!

Onlineshopperkid 15-07-2019

Besteld op cool bleu voor middernacht, volgende dag geleverd zoals geadverteerd, zelfs iets te vroeg 😀, ze waren er om 9u en ik lag nog in mijn bed. Credits voor Bpost ook! Simpel, duidelijk, en ... all in all kreeg ik de service die ze verkopen, en dat is eerlijk.

Michaela 15-07-2019

Ruim aanbod, goede kwaliteit, zeer goede en snelle levering, vriendelijk en correct.
Nog nooit ontevreden geweest over een aankoop. Ook in België maak ik regelmatig gebruik van de producten aankoop bij Coolblue.

Frank Moerman 15-07-2019

1- projectbeschrijving is zeer uitgebreid en deskundig
2- de pro's & con's zijn zeer waardevol (niet veel winkelwebsites vermelden graag de mindere kanten van hun aangeboden producten)
3- gemakkelijke manieren om te betalen
4- de vlugge levering, aan huis of in een afhaalpunt
5- de verpakking is dik in orde

maria 15-07-2019

Wat een service. Dit is wat wij willen! 'S avonds verzinnen dat er bij je moeder aan de andere kant van Nederland een nieuwe magnetron moet komen, omdat de oude het begeven heeft, en de volgende dag staat er iemand met een blauwe Coolblue-Box voor haar deur. Hoe doen ze het?! It's magic!!

Ruby 15-07-2019

Bezorging binnen de aangegeven tijd (tijdvak van 1 uur)
Netjes een belletje 10 voor ze aankwamen.
Zeer nette en vriendelijke bezorgers, namen het oude apparaat mee.
Goed geregeld!!

Onder Turan 15-07-2019

Heb besteld bij coolblue heb niets ontvangen en moet nu week wachten op antwoord todat ze hebben uitgezocht waar pakket is gebleven

Gertjan 14-07-2019

Coolbleu maakt waar waar ze voor staan aan de telefoon maar ook bij de bezorging heel netjes en klantvriendelijk kan alleen maar zeggen de volgende aankoop wordt zeker coolbleu die maken waar wat ze zeggen kunnen andere nog wat van leren

Kamil 14-07-2019

Beste service. Altijd juiste product binnen opgegeven tijd thuis. Over retours wordt nooit moeilijk overgedaan

Moens Koen 14-07-2019

Enorm aanbod, de beste prijs en de dag nadien aan huis geleverd. Wat wil een mens nog meer?

edje 14-07-2019

prima en duidelijke site met goede verwijzingen. Goede producten en het geleverde was er snel en in goede verpakking

Saile 14-07-2019

Al meerdere malen iets besteld, nooit teleurgesteld in het geleverde product en altijd correcte en snelle levering.

Robboe 14-07-2019

Coolblue heeft een goed assortiment. De artikelen zijn goed geprijsd. Het zoeksysteem van de website is goed en de site oogt fijn en is fijn in het gebruik. Bestellen en afrekenen geeft geen probleem. Een erg sterk punt is de communicatie. Niet alleen terugkoppeling per mail van je bestelling, maar je wordt ook op de hoogte gehouden als eens iets niet goed gaat. Zo kon mijn bestelling niet op de beloofde dag na bestelling geleverd worden. Daar werd je dan ook meteen per mail van op de hoogte gebracht. Dit laatste is een sterk punt wat coolblue op zijn minst moet vasthouden en zonodig optimaliseren.

P van loon 13-07-2019

Productenzijn goed omschreven en leveringen zijn zoals afgesproken ben nu met het product aan de gang maar kan er nog niet over oordelen

Devro 13-07-2019

het is wat ik zocht en dit zonder accessoires want die gebruik ik toch niet en zijn reeds voorhanden van vorige aankopen een plastic valies erom een kan ik best missen het dient om te gebruiken en niet om in de kas te staan ook verdere toebehoren boren en bits hoefden niet daarom !!!!!!!!!!!!!!

mmm 13-07-2019

bij coolblue geld de regel klant is koning. Ik heb hier 2 stofzuigers, stofzuigerzakken, combi magnetron, Amerikaanse koelkast, wasmachine en droger aangeschaft in de afgelopen 2 jaar. Eigenlijk zijn alle medewerkers waarmee ik in contact ben geweest, zowel telefonisch als de bezorgers, heel vriendelijk en behulpzaam. Dat kan ik erg waarderen dus vandaar dat we weer bij coolblue kijken als er iets vervangen moet worden.
Bij de aflevering geven ze aan dat je het binnen 30 dagen kan retourneren.
Bv bij de wasmachine, hij viel erg tegen, ik had waarschijnlijk de specificaties beter moeten lezen. Ik belde op en een medewerker zocht telefonisch met mij mee naar een wasmachine die beter was voor onze situatie. Een paar dagen later werd hij omgeruild voor een ander.
De service is gewoon top!

Annelies van Doorn 13-07-2019

Geweldige service, Wasmachine moest worden geruild, was binnen 1 dag geregeld.
Super aardige werknemers. Maken een grapje en kunnen tegen een grapje. Alle lof!!!

Els Bosch 13-07-2019

Perfecte begeleiding vanaf het begin van de aankoop tot de aflevering thuis. Super vriendelijk en bereidwillig personeel.

T. Ooms 13-07-2019

Snelle levering van een mooi product en zeer stevig en netjes verpakt en afgeleverd!!

Mirjam 13-07-2019

Coolblue heeft een duidelijke website, een ruim assortiment, snelle levering, geweldige uitleg bij de produkten en, erg belangrijk, uitstekende service, garantie en klantbenadering. Niet altijd de goedkoopste maar daar krijg je wel wat voor!

Netty 13-07-2019

Levering prima, tv geweldig
Maar de cashback betaling van 500 na 7 weken nog steeds niet ontvangen.
Reden....te druk teveel aanvragen ed smoesjes. Er worden 200 aanvragen en betalingen per dag gedaan zegt men.
Ondanks mijn vele berichtjes....nog steeds niks ontvangen. Zo jammer dat ze dit zo slecht afhandelen, balen!

Beste Netty,

Dank je wel voor je review. Goed te horen dat je tv naar wens is. Vervelend dat je nog even moet wachten op de cashback. Dit komt echt goed. Beloofd!

Netty 26-07-2019

Na 9 weken nog steeds mijn cashback van Coolblue niet ontvangen. Vele telefoontjes en berichtjes....helpt niks...smoesjes..

Ik wil mijn beloofde 500 euro!
Coolblue.....alles met een glimlach.....nou die is bij mij ver te zoeken.
Je krijgt nooit iemand aan de lijn die je werkelijk verder helpt. Half uur in de wacht is normaal

Ben Martens 13-07-2019

We hebben een wasdroger besteld, omdat de oude een schurend geluid begon te maken. Dit werd door een vriend echter opgelost. De droger was al onderweg. Ik belde, een vriendelijke dame annuleerde zonder morren de bestelling! Top! Dit is de zoveelste positieve ervaring met Coolblue.

Motje 13-07-2019

Coolblue leverde mijn product de volgende dag al, dus ze komen hun belofte na. Kleinere pakjes worden per fietskoerier bezorgd en dat is wel zo duurzaam.

Paula 13-07-2019

Vreselijke problemen met bezorging. Plaat was kapot geleverd. 6x gebeld en omwisseling beloofd nog steeds geen levering ontvangen na 5 dagen.

Beste Paula,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw klacht. Dit hoort natuurlijk allemaal niet. Heb je al contact gehad met onze klantenservice?

Peter Beugelsdijk 13-07-2019

Ik ben zeer tevreden over de producten en handelswijzen van COOL BLUE snel en betrouwbaar . In de ochtend mijn laptop bestelt en om 18.00 uur was hij al in huis toppie

Elize 13-07-2019

Snelle bezorging met erg goede tijdsindicatie.
Goede producten voor een prima prijs.
Website is duidelijk en makkelijk.
Is er iets niet in orde zijn ze behulpzaam!

Eline 12-07-2019

Overzichtelijk website met mogelijkheid tot product vergelijking. Snelle, gratis levering. Niet pusherig om een review te schrijven. Zeer klantvriendelijk!

Helma 12-07-2019

Voor advies over aan te schaffen producten een eerlijk advies ook als dat product goedkoper is als het product die je eigenlijk wilde kopen. Levering altijd snel mits op voorraad. Cool blue is voor mij de beste!

Gauthier 12-07-2019

Altijd top service bij Coolblue. Ondertussen al vaak op besteld en zelden problemen gehad. 1x was er na een jaar een probleem met mijn headset (met 2 jaar garantie erop) en heb meteen een volledig nieuwe gekregen. Ook was er 1x een probleem met de levering. Ik ben toen goed geholpen en heb ook een tegoedbon gekregen als compensatie. Over het algemeen dus nog nooit een negatieve ervaring gehad met Coolblue.

Yvonne 12-07-2019

Correct en service gericht personeel. Snelle afhandeling/levering. Kwaliteitsproducten!
Al vaker bij Coolblue besteld, en altijd zeer tevreden. Website is ook heel duidelijk en klantvriendelijk en daarom bestel ik graag bij Coolblue.

Fam. Griffioen 12-07-2019

De gedroomde internetwinkel! Wij kochten een Zanussi ZWFC7265 wasmachine.
De veelzijdige machine is zeer eenvoudig in gebruik en wast perfect, ook op lage temperaturen. Perfecte afleverservice met uitleg.

Arie 12-07-2019

Al bij binnenkomst van de winkel spontane en gezellige ontvangst en een vlotte verwijzing naar de afdeling die er toe doet. Meehelpen bij de keuzebepaling via goede voorlichting. Daarna naar huis met een fijn gevoel en de zekerheid vakkundig geholpen te zijn.