Deze score is berekend op basis van 2204 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

mtw 06-11-2018 Via de website gekocht

Snel en prima

Altijd een snelle en correcte levering voor een goede prijs. Goede info op de site. Ik bestel hier van alles.

J van Loon 06-11-2018 Via de website gekocht

Goede webwinkel

Komt betrouwbaar over wel zo prettig,
als je een product nodig hebt en wil aanschaffen. Heb al meerdere bestellingen geplaatst tot heden zeer tevreden.

jayne 06-11-2018 Via de website gekocht

Super service

Ik kan Cool Blue aanbevelen! Heb inmiddels 2 keer besteld bij ze en allebei de keren is alles heel goed en netjes verlopen en ik ben heel blij met mijn gekochte apparaten. Bezorgers waren ook super aardig, beleeft en vriendelijk. Netjes gedaan Cool Blue.

Puike bediening 06-11-2018 In de winkel gekocht
Lochristi

Puike service met heel goede kennis van zaken...

Gezellig, modern en kreatief personeel is steeds goedlachs werkt met kennis van zaken niets is te veel je bent er echt “thuis”
Lantvriendelijk en zeer goede ligging !

Lombrrz 06-11-2018 Via de website gekocht

Halve levering, rest nog niet ontvangen.

Chauffeur heeft maar een deeltje geleverd. Rest was volgens hem te lastig om te lossen? Vrachtwagen zat nog vol, hij kon er niet bij!
Verkeerd laadschema!

Fabienne 06-11-2018 Via de website gekocht

Top

Dankzij een vriendin bij coolblue beginnen kopen. Vriendelijke mensen die komen leveren. Heel behulpzaam.
Snelle levering.

Èèn woord TOP

Arend 05-11-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Slechte ervaring met reparatie van Dyson stofzuiger

Steelstofzuiger van mijn 85 jarige moeder nog op haar zelf wonende is kapot ,gekocht bij coolbleu dus gebracht bij filiaal in Babylon in den haag . Zeer vriendelijk geholpen door aardige jongeman na dik 4 weken heb ik gebeld hoe het met de reparatie stond een mevr. Vertelde mij aan de telefoon dat de reparatiekosten 120,00 EUR zou zijn daarop gezegd dat het oke was kon nog 2 weken duren maar de stofzuiger zou gemaakt worden nu zijn we dus meer dan 6 weken verder en vandaag te horen gekregen dat eerst de 120,00 EUR reparatiekosten betaald moeten worden / zijn om de stofzuiger gerepareerd te krijgen dit is mij echter niet verteld en er ook geen betaalverzoek naar mij gemaild na eerste telefoongesprek vanmorgen heeft de medewerkster Sophie de telefoon aan mn oor opgehangen omdat zij vond dat ik onaardig tegen haar was en zij er niets aan kon doen ondeskundig en niet geschikt voor haar werk , tenslotte opnieuw gebeld met andere afdeling en gevraagd of de stofzuiger terug kan komen dan maar niet gerepareerd ,de mevr. Vertelde dat dat kan maar tegen betaling van onderzoekkosten ik heb haar gezegd dat dat dan maar moet maar verder niet meer van de (service) en diensten van coolbleu gebruik wil maken helaas wat een belabberde en slechte ervaring met deze zelfingenomen firma die het personeel traint dat de klant niet belangrijk is maar alleen coolbleu ( lees) zijzelf. Nee zou deze winkel zeker niet meer aanbevelen

Beste Arend,
Dank je wel voor jouw feedback. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat de reparatie van de stofzuiger zo moeizaam verloopt. Dit is natuurlijk niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor willen wij ons excuus aanbieden.
Wij zouden graag voor jouw en jouw moeder willen kijken of we dit toch nog met een glimlach kunnen op lossen.
Graag ontvangen wij jouw order/retournummer en korte uitleg op geenglimlach@coolblue.nl.
Wij kijken uit naar jouw reactie.

MyPlaceYourPlace 05-11-2018 Via de website gekocht

Top, precies zoals in de reclame word gezegd

Wasmachine voor bepaalde tijd besteld, volgende dag in huis. De twee uitermate nette chauffeurs hebben de machine op 1e verdieping gezet en waterpas geplaatst, de oude afgevoerd.

Daarom Coolblue dikke pluim, maar ook zeer zeker voor de twee chauffeurs (depot Hoogkerk).

Hugo A 05-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levertijd, correcte prijs

Duidelijke site, beloftes worden gehouden, 30 dagen bedenktijd, wel jammer dat logische accesoires niet mee aangeboden worden (wel een aantal onlogische)

Joost 05-11-2018 Via de website gekocht

Super webshop

Coolblue is een zeer uitgebreide webshop met echt fysieke winkels waar men bijna in alle gevallen zeker zijn gading zal vinden. Er is voldoende uitleg over de producten en er worden zeer scherpe prijzen gehanteerd. Betalen kan je op allerlei manieren en aangekochte goederen worden de volgende dag geleverd in een deftige en stevige verpakking.

Henk 05-11-2018 Via de website gekocht

Garantie zonder problemen

Mijn printer was er na 17 maanden mee gestopt. Ik had 2 jaar garantie en met één telefoontje was het geregeld om hem terug te sturen. Onvangst bevestiging van Coolbleu via de mail ontvangen. Daarna heel duidelijk, en op tijd, in hun communicatie en ze doen wat ze beloven. Na drie weken in reparatie en nog geen vooruitzicht over reparatie kreeg ik aankoopbedrag retour om een nieuwe printer te bestellen. Super goed en zeer vriendelijk geregeld.

rosjans 05-11-2018 Via de website gekocht

Correct en snel

zoals bekend snel en goed service. Ze doen wat ze beloven en dat zien je terug in de doos die thuis aankomt

Hans 05-11-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf

Coolblue is een bedrijf dat weet wat klantvriendelijkheid is,snelle service en ze doen precies wat ze beloven.
Er zijn veel bedrijven die hier iets van kunnen leren.

Elwin Geerse 05-11-2018 Via de website gekocht

Levering gemist?

Vandaag zou onze vriezer worden geleverd. Via de track en trace zag ik dat ze zelfs een uur eerder zouden komen. Ik was heel die tijd thuis en vond het al raar dat ze er nog niet waren. Vervolgens kreeg ik een mail dat ze ons gemist hadden? Ook geen sms of telefoontje ontvangen dat ze er aan kwamen, en we waren dus die hele tijd thuis. Hoe is dit mogelijk?

Beste Elwin,
Dank je wel voor jouw feedback. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat onze bezorgers jouw gemist hebben. Dit is natuurlijk niet wat je van Coolblue mag verwachten. Graag zoeken wij dit alsnog voor je uit.
Wij ontvangen graag jouw ordernummer en een korte uitleg op geenglimlach@coolblue.nl
Wij kijken uit naar jouw reactie.

Dirk 05-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige site

De bestelling werd snel geleverd, de prijs / kwaliteit is uitstekend en goede informatie over het product

Wil 05-11-2018 Via de website gekocht

Gemakkelijk mooie Radioplatenspeler gekocht.

Goed geïnformeerd op de website over het apparaat en de werking en afmetingen en netjes op tijd bezorgt!

Simon de Roode 05-11-2018 Via de website gekocht

Goede service en vlotte levering.

Goede service en groot assortiment producten. En dat alle voor een redelijke prijs. Ik kan deze leverancier van harte aanbevelen.

leonard 05-11-2018 Via de website gekocht

klachten niet klantvriendelijk afgehandeld

Pakket werd niet bezorg op afgesproken dag gebeld, zou de dag erop bezorgd worden. Niet gebeurd. De dag erop kreeg ik bericht dat pakje bezorgd was, maar NIET bij ons. Veel zelf moeten bellen regelen. Cool Blue zou terug bellen, maar helaas. Na twee dagen bleek door eerlijkheid van een vrouw die met Cool blue belde dat een pakje verkeerd was bezorgd. Er was geen handtekening gezet en als zij niet had gebeld dan hadden we waarschijnlijk nog lang moeten wachten. Cool blue wilde ook geen andere opsturen, moest eerst worden uitgezocht.
Daarbij vroeg Cool blue de eerlijke beller nog of zij het niet even kon bij ons kon afgeven!
Wij hebben het pakketje daar maar opgehaald. Dus als het verkeerd wordt bezorgd heb je weinig aan de klantenservice van Cool blue. Bij ons geen vriendelijke glimlach

Beste Leonard,

Dank je wel voor jouw review. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat het met de levering van jouw bestelling niet geheel naar wens is verlopen. Dit is niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor willen wij ons excuus aanbieden.

Op moment dat er een pakket niet geleverd is en de track&trace zegt van wel, dan dienen we dit natuurlijk wel even uit te zoeken.

Gelukkig heb je het pakket alsnog in ontvangst kunnen nemen.

Anoniem 04-11-2018 Via de website gekocht

Product dat ik bestelde werd geleverd zoals het hoort. Netjes is de doos en op tijd geleverd ookal was er in België een feestdag

Yvette 04-11-2018 Via de website gekocht

Gewoon een lekker bedrijf!

Fijn bedrijf, overzichtelijke site, top service en snelle levering. Ze maken waar wat ze beloven.
Wanneer je iets voor 23.59 uur bestelt heb je het de volgende dag in huis. Via de track and trace weet je ook precies wanneer de order bezorgd wordt. Coolblue heeft ook vaak interessante aanbiedingen.

Marian 04-11-2018 Via de website gekocht

Alles vlg Afspraak verlopen ,aanrader !

- Heldere afspraken /info via mails ,alles wordt vlgs afspraak nagekomen
Instructiefilm via mail is Super handig ,compliment!

Deborah 04-11-2018 Via de website gekocht

Service is écht perfect!

Echt kopen zonder zorgen. Als er iets mankeert? 1 telefoontje naar de (goed bereikbare) helpdesk en je wordt direct geholpen, stapsgewijs door het retourproces.
Als reparatie te lang duurt krijg je een nieuw artikel.
Coolblue is voor mij de 1e keuze.

Marit Bruijstens 04-11-2018 Via de website gekocht

Fantastische service, zelfs op zondag!

Fantastische en snelle service, op zondag! Oude droger meegenomen, nieuwe geïnstalleerd en uitleg gekregen. Topservice met een vrolijke lach!

Rob van A. 04-11-2018 Via de website gekocht

Makkelijk sjoppen bij Coolblue

Coolblue heeft een uitgebreid assortiment, de prijzen zijn prima en in de webwinkel kun je makkelijk vergelijkingen maken tussen producten. Levertijd is zoals ze beloven. Ik ben 100% tevreden.

Claudia 04-11-2018 Via de website gekocht

Topservice

Van bestellen, informatie geven tot aan het aansluiten van de wasmachine: alles loopt gesmeerd. Bij levering krijg je op tijd een sms en belletje, en een korte verwachte bezorgtijd opgegeven ( een uur), heel prettig allemaal!

P. van Zuilen 04-11-2018 Via de website gekocht

zeer snelle en vriendelijke levering

makkelijk en duidelijke toegankelijke site. Nogmaals een zeer snelle levering en vriendelijk personeel

Veronique 04-11-2018 Via de website gekocht

Groot assortiment en snelle levering

Waar je in sommige winkels tot 3 weken moet wachten op je producten, is bij coolblue het meeste voorradig en wordt het de dag nadien geleverd.

Ad 04-11-2018 Via de website gekocht

Prima prijs en snelle levering

Coolblue doet wat t beloofd. Geen gezeur, prima prijs en snelle levering. snel bestelproces en geen onnodige informatie.

Annemarie Pex 04-11-2018 Via de website gekocht

Alles prima geregeld en als er iets is wordt direct opgelost super bedrijf heb er de afgelopen jaren diverse dingen besteld altijd op tijd geleverd en aangesloten.

jan 04-11-2018 Via de website gekocht

snelle levering

gaat 's avonds ineens je stofzuiger stuk. Even vergelijken via de site, bestellen en de volgende dag verder werken!

Joyce 04-11-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Fantastische service!

Ik had alles nodig voor een nieuw huis, van gasfornuis tot aan wasmachine en van stofzuiger tot aan tv. In de winkel hebben ze me heel goed geholpen en wisten werkelijk waar alles te vertellen over de producten. Bij het thuisbezogren is alles netjes aangesloten en is de basis uitgelegd. Echte topservice!

Johannes 03-11-2018 Via de website gekocht

Prima in orde

Keurige website, snelle en verzorgde levering. Betrouwbare leverancier. Wekkerradio gekocht voor een redelijke prijs.

Eduard den Arend 03-11-2018 Via de website gekocht

Prima service van Coolblue

Coolblue is een prima bedrijf, de service is heel erg goed. Onze nieuwe bestelde combi magnetron bleek niet goed te werken. Na gebeld te hebben werd de volgende dag het apparaat opgehaald en twee dagen later kregen we een nieuwe combi magnetron. Ook de communicatie was prima.
Deze service vind ik grandioos goed van Coolblue.

Chris 03-11-2018 Via de website gekocht

Het bestelde werd zelfs op zondag bezorgd.

Tot onze verbazing werd de stofzuiger zelfs op zondag bezorgt. De volgende dag in huis geldt dus 7 dagen per week. Top Coolblue!

An 03-11-2018 Via de website gekocht

Prachtige service !

Heel correcte, efficiente en vriendelijke bediening.
Alle aangekochte producten worden aangesloten en men neemt de oude elektrische apparaten terug mee. Een aanrader !

Simon 03-11-2018 Via de website gekocht

Duidelijk en snel bestelproces.

Alles duidelijk en prima geregeld en ook nog eens voor een scherpe prijs!
En met de nodige humor!
Goede webwinkel .

??? 03-11-2018 Via de website gekocht

Klantvriendelijk en ook nog humor.

Goede service aan alle kanten en humoristische mailtjes n.a.v. bestelling en bezorging. Er mag gelachen worden in deze wereld!!!

Willem 03-11-2018 Via de website gekocht

Afspraak is afspraak

Webshop heeft mijn vertrouwen, ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.
Prijstechnisch zijn ze vaak ook nog de goedkoopste webshop

Rbgrn 03-11-2018 Via de website gekocht

Goede service, goede producten, ruime keus

Ruim aanbod van producten, voldoende informatie om je keus op te kunnen baseren. Goede en stipte levering. Redelijke prijzen.

Percussionman 03-11-2018 Via de website gekocht

Ik val meteen met de deur in huis. Alles van A to Z liep vlekkeloos. Op tijd krijg je bericht wanneer ze voor je deur staan. Het op zolder plaatsen van de wasdroger was geen probleem. Aansluiten, proefdraaien, verpakking en oude droger weer retour nemen. Je hoeft nergens meer achteraan.
Cool bleu vind ik een regelrechte aanrader. Ook aan de bezorgdienst wil ik een compliment geven want zij worden vaak vergeten. De volgende keer kies ik weer voor Cool Bleu.

Bart 03-11-2018 Via de website gekocht

Happy van oriëntatie tot en met uitpakken van de doos!

De uitgebreide informatie op de website van Coolblue in combinatie met de handige navigatie op de site hebben ervoor gezorgd dat ik precies het juiste advies kreeg over de laptop die voor mij geschikt was. Deze was bij Coolblue ook nog eens voordeliger dan bij andere winkels. Aflevering precies op tijd en met aandacht en zorg verpakt. Coolblue doet écht zijn best voor je!

Jenny 03-11-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Goede Service! Geweldige en aardige medewerkers!

Vlotte bestelling via de website. In de winkel is aardig personeel en ze geven goed advies! De volgende keer kom ik hier weer!

Nick Nieuwenhuis 03-11-2018 Via de website gekocht

Goede vergelijking zorgt voor het beste product

Goede adviespagina's maken je wegwijs op het gebied van laptops waar ik zelf niet heel veel van weet. Op basis daarvan heb ik de juiste laptop voor mij kunnen uitzoeken en deze werd de volgende ochtend al geleverd.
De laptop doet precies wat ik er van had verwacht, waardoor de oriëntatie ook erg goed is geweest. Dit komt mede door de klantvriendelijke en toegankelijke website.

Joris 02-11-2018 Via de website gekocht

Bij cool blue weer je waar je aan toe bent
Levered op de aangegeven tijd, sluiten alles aan, Neman de Ouse machine mee en zijn niet te beroerd it’s extra te does zoals bij mij de droger weer plaatsen op de nieuwe wasmachine

Angelique 02-11-2018 Via de website gekocht

Goed en betrouwbaar

Hier vind je een ruim aanbod in verschillende categorieën. Met een goede productomschrijving en soms verduidelijking door een video. De prijs - kwaliteit verhouding is goed. Niet de scherpste op de markt maar je krijgt een goede service in ruil. Producten worden altijd geleverd binnen de beloofde termijn.

Ruud 02-11-2018 Via de website gekocht

Geweldig efficient bestel, betaal, en leveringsproces..

Goed assortiment, heel gemakkelijk bestellen en betalen, goed kunnen kiezen waar je het afgeleverd wil hebben. Veel mogelijheden op korte afstand als het thuis niet uitkomt. Goede berichtgeving wanneer je het kan ophalen.

tineschrauwen 02-11-2018 Via de website gekocht

snelle service,vlug gebracht,veel artikelen

veel artikels en goede service,snel geleverd,goede keuze,goedkoop!!veel keuze en kwaliteit zeer goed

Laurent Fievet 02-11-2018 Via de website gekocht

Service zelden ergens zo goed gezien!

Mss niet de allergoedkoopste maar wel de webshop met de beste dienst aftersales en klantvriendelijkheid! Al jaren een tevreden klant!

MACX 02-11-2018 Via de website gekocht

Altijd Snel, Altijd Top!

Ik ben vaak onderweg doordeweeks en met de Coolblue app kan ik snel makkelijk en snel benodigdheden aankopen. Er zijn weinig bedrijven die het voor elkaar krijgen de volgende dag aan te leveren dus dat is helemaal mooi :-). Serviceverlening is vriendelijk en behulpzaam. Daar kunnen andere winkelketens nog wat van leren ;).

Peter 02-11-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service! Zeer klantvriendelijke website

Gebruiksvriendelijke website. Eenvoudig bestelproces. Coolblue heeft een persoonlijke benadering op haar website.