Deze score is berekend op basis van 3431 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Gert 20-06-2018 Via de website gekocht

Lijkt mooier dan het is. Belofte wordt niet waar gemaakt.

Coolblue lijkt een prettige online winkel. Fijne navigatie, goede prijzen. Maar onlangs plaatste ik op zaterdag een bestelling en wilde die op zondag bezorgd hebben. Coolblue biedt dit immers aan. In de nacht van zondag op maandag ging ik op vakantie. Via track and trace zou het zondag net na twaalven bezorgd worden. Dat werd gaandeweg de middag bijgesteld naar tussen 4 en 7. Die middag dus bewust thuis gebleven, maar 's avonds rond tienen werd nog tussen 4 en 7 leveren aangegeven. Natuurlijk werd het niet op zondag bezorgd. Dat werd maandagmiddag. Door onze dochter (ivm vakantie) daags erna teruggestuurd met als reden de te late levering. Daarna nog 10 dagen wachten voordat het geld terug gestort wordt. En als klap op de vuurpijl blijft elke reactie (excuus, vraag, etc.) uit!
Al een keer eerder kwam ik bij Coolblue op de koffie toen het product dat ik als demo kocht niet volledig bleek te zijn. Toen kon men niets voor mij betekenen.
Ik ga niet zeggen dat ik nooit meer iets bij Coolblue koop, maar voordat ik dat doe, kijk ik eerst of er ook een alternatief is. Dat zal meestal wel het geval zijn.

Officiele reactie van Coolblue 21-06-2018

Beste Gert,

Bedankt voor het schrijven van je review. Absoluut niet fijn om te lezen dat je niet tevreden met ons bent. Zou je het ordernummer kunnen versturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan kunnen we het daar verder uitzoeken en meenemen voor de toekomt, om dit soort issues te voorkomen.

Bij voorbaat dank voor het toesturen en een hele fijne dag verder gewenst.

Jan 20-06-2018 Via de website gekocht

fantastiche webshop

Goede prijs. Stipte levering. Geweldige service. De slogan alles voor een glimlacht wordt volledig waargemaakt

An 20-06-2018 Via de website gekocht

Top geleverd!

Goeie overzichtelijke site. Snelle levering door een aardige bezorger die de tv zelfs verder bracht dan de drempel.
Geen gedoe en dat was na een ervaring bij een andere site wel een verademing.

harry quirijnen 20-06-2018 Via de website gekocht

zeer degelijke en vriendelijke service

De prijzen zijn dikwijls vergelijkbaar met o.a. bol.com maar de snelheid van levering en de keuze die je daarbij hebt (bvb voor een kleine meerprijs kan je het produkt de volgende dag laten leveren op zowat het uur dat jezelf kan kiezen )

Gerdien ten Brinke-Bargeman 19-06-2018 Via de website gekocht

Super geweldige service

Op aanraden van mijn kinderen wezen shoppen bij coolblue.nl. Super mooie makkelijke website. Snel een keuze kunnen maken (met behulp van coolblue). Twee dagen later stonden de apparaten al hun werk te doen bij mij in huis. Alles keurig aangesloten. Super aardige medewerkers. Zeer correct. Alles daadwerkelijk geregeld met een glimlach! Top bedrijf!

Patricia 19-06-2018 In de winkel gekocht
hoboken

Best of all

coolblue is a nice and friendly shop, their price and delivery service is second to none, i am happy

Lisa 19-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Bijzonder plezierig te woord gestaan door Javic bij het omruilen en betalen van een combimagnetron. Hij heeft gezorgd dat ik mijn nieuwe combimagnetron toch de volgende dag in huis zou hebben, hoewel dit normaal een aantal dagen kan duren. Topservice!

F.Span 19-06-2018 Via de website gekocht

De vriendelijkste en snelste webshop

Zeer goed bestelproces, je wordt goed op de hoogte gehouden over de levering welke zeer snel is. Daarnaast de beste prijs voor in mijn geval een Philips scheerapparaat.

Christine 19-06-2018 Via de website gekocht

Makkelijk zoeken.

Door goede filters vind je snel wat je zoekt. Goede communicatie en snelle levering. Geen verzendkosten.

Job W 19-06-2018 Via de website gekocht

Slechte retour service zonder communicatie

Na 9 maanden bezit van mijn laptop is deze door hardware en/of software gerelateerde fouten drie maal volledig gereset. Dit heeft mij erg veel bestanden, een licenties en moeite gekost om weer te herstellen.

Na contact opgenomen te hebben met Coolblue werd mij beloofd dat ik het product retour kon gaan sturen. Enkel, dit was niet opsturen maar laten ophalen. Normaal een top service, behalve dat dit niet gecommuniceerd werd naar mij en ik halsoverkop een vrije dag moest opnemen, erg duur als je op 0 uren basis werkt. Met een enkele bevestigingsmail had ik nog geen informatie over wanneer mijn laptop opgehaald zou worden. Hierover heb ik gebeld, een erg vaag antwoord dat het binnen 2 uur zou komen was de conclusie (op dat moment 18:00). Rond 23:50 nogmaals gebeld over waar deze mail bleef, toen werd mij verteld dat de planning pas na 00:00 zou worden gemaakt. Hiervoor heb ik begrip. Echter, waarom werd het mij eerst anders verteld?

Op de dag van het ophalen zou dit tussen 9 en 10 gebeuren, hier heb ik netjes een sms bericht over ontvangen. Eenmaal na 10 uur begon ik toch af te vragen wanneer dit zou gaan gebeuren, logisch dat het iets verlaat kan zijn. Rond 12 nog niemand gezien… Toch maar weer gebeld, er werd mij toen verteld dat er een probleem is met het ophalen. Mogelijk komen ze nog, mogelijk komen ze niet. Indien ze er rond het einde van de middag nog niet waren zou ik nogmaals contact moeten gaan opnemen.

Eenmaal eind van de middag nogmaals gebeld. Er zou een ‘storing’ zijn geweest in het aanmaken van retourneringen. Het pakket diende namelijk gewoon verzonden te worden middels een retouraanvraag. Erg vreemd dat er met 3 à 4 contactmomenten nooit gemerkt is dat dit geen product was die opgehaald diende te worden maar dat het product verzonden diende te worden.

Met een laptop die dagelijks gebruikt wordt als student en het reparatieproces, waarschijnlijk tevergeefs, al 2 tot 3 weken gaat duren zijn dit nog wel een paar extra duren dagen erbij! Hopelijk komen ze nog met een passende oplossing.

Officiele reactie van Coolblue 20-06-2018

Beste Job,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven.

Er zijn in deze situatie zeker een aantal fouten aan onze kant gemaakt, hiervoor dan ook onze welgemeende excuses. Hoewel deze storing er zeker is geweest, had er bij jouw eerste belletje al verdere actie ondernomen moeten worden. Hierin lijkt er echter niet goed opgelet te zijn. Waardoor er pas na meerdere contact momenten daadwerkelijk actie ondernomen is. Dit is een erg kwalijke zaak en wij zullen dit intern bespreken ter verbetering van het proces en onze service.

Voor het ongemak wat je hierdoor hebt ervaren zal ik jou nog een kleinigheidje toesturen. Ik hoop dat je jouw laptop snel terug zult krijgen van de reparatie!

John 19-06-2018 Via de website gekocht

Prima Service, klantvriendelijk bdrijf

Doen wat ze afspreken. Leveren op tijd
Altijd positief en vriendelijk contact met de medewerkers van de klantenservice
Goed assortiment, prijs conform andere aanbieders. Niet speciaal goedkoop

Henk de Groot 19-06-2018 Via de website gekocht

slechte service, op aankoop 2e kans product

Ik zag een artikel 2e kans, onbeschadigd her verpakt en getest. Blijkt bij correcte levering, artikel niet goed her verpakt is (lichte schade) en niet compleet geleverd is. Wat mij de angst geeft dit artikel helemaal niet gecontroleerd en getest is. na vele mail s en telefoon verkeer word missende artikel vanuit leverancier nagestuurd. Kan alleen minimaal een week duren. Optie omruilen voor ander 2e kans maar als ik wel bij wil betalen. of Nieuw met nagenoeg volledige bijbetaling. Ik vind dit echt te droevig voor woorden hoe er met product controle omgegaan word. en vooral de afhandeling ervan. Met andere woorden begin er niet aan bij deze online winkel. @ alles met een glimlach.

Piet van Haperen 19-06-2018 Via de website gekocht

supersnelle levering tegen alleszins redelijke prijs.
Ik ga volgende keer weer eerst op de site kijken!

John 19-06-2018 Via de website gekocht

Slechte service (fout op fout)

Zeer slechte ervaring met Coolblue gehad. Afgelopen donderdag een koelkast besteld voor een iemand die vrijdag jarig was. Immers voor 23.59 uur besteld is morgen bezorgd (beweren ze). Vrijdag kwamen ze ook netjes. Helaas hadden ze geen koelkast maar een wasmachine mij zich. Chauffeur verifieerde met het hoofdkantoor dat er een fout was gemaakt en beloofde dat het product de volgende ochtend zou worden gebracht. Geen probleem voor mij (een foutje is menselijk). S' avonds heb ik nog eens met Coolblue gebeld om e checken of ze echt morgenochtend opnieuw de koelkast zouden aanbieden. Medewerker gaf aan dat ze nog een extra notitie aan de backoffice zou doorgeven en dat de koelkast morgen zou komen. Zaterdagochtend wachten, en wachten en nog eens wachten. Toch maar weer eens gebeld. Medewerkers geeft aan : Meneer, De koelkast komt tussen 9.30 - 10.30 uur. Ik weer wachten wachten. Inmiddels 11.00 uur geworden. Ik maar weer eens bellen. Andere medewerker geeft aan. Sorry meneer, maar uw koelkast staat niet voor de planning van vandaag, maar voor morgen (zondag). Dus binnen een uur krijg ik van hetzelfde bedrijf een ander verhaal. OK weer even op adem gekomen na 10 keer tellen. Ik krijg zaterdag netjes weer een verzendbevestiging dat ze zondag de koelkast zouden komen bezorgen. Inmiddels zondag; ik weer wachten, en weer wachten en weer wachten. Afijn, ik maar weer eens gebeld voor de verandering (hoelang ik wel niet in de wacht heb gestaan bij elkaar wil je niet weten). Oh meneer, we zien dat hij vandaag niet in de planning staat, maar voor morgen. Ik weer heel het verhaal aan deze medewerker uitgelegd; Ja sorry meneer, vervelend, maar als u geen tijdsvak hebt doorgekregen dan staat hij niet in de planning en door drukte van vaderdag is het ook niet gelukt om hem opnieuw in te plannen. Dus ik krijg wel een verzendbevestiging dat jullie tussen 9.00 - 18.00 uur zouden komen, maar deze verzendbevestiging heeft dus helemaal geen waarde?. Dus klanten waarbij de bezorging niet goed is gegaan, komen weer achter in de planning terecht. Medewerker gaf aan dat als de koelkast was bezorgd ze dan voor een passende tegemoetkoming zouden zorgen. Inmiddels maandag. En ja daar is de koelkast eindelijk. Ik dinsdag met ze gebeld om te vragen wat ze dan voor een tegemoetkoming zouden regelen. Krijg ik te horen dat ik een tegoedbon van EUR 25,- krijg. Vol verbazing gaf ik aan dat dit toch echt niet mijn ontevreden gevoel weg gaat nemen en ze met wel wat beters moeten komen. Alleen mijn telefoonrekening van de afgelopen dagen is meer dan EUR 25,-. De medewerker gaf aan dat ze verder niets kon doen en dat dit het was. Dus met andere woorden : een klant die niet tevreden is en wegloopt is niet zo belangrijk voor jullie. Wel heel erg arrogant om zo erin te staan. Ik hoop dat ..... (......) er niet zo in staat en wat meer gaat doen aan tevredenheid van de klant. Anders zullen er een hoop klanten weglopen.

Officiele reactie van Coolblue 19-06-2018

Beste John,
Bedankt voor je zeer uitgebreide feedback. Ontzettend vervelend om te lezen dat het niet is gegaan zoals wij beloven. Dit is niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor willen wij ons excuus aanbieden. Daar heb jij nu niets aan, het cadeau was te laat. Met terug werkende kracht kunnen wij dit niet meer voor je oplossen. Wel kunnen wij hier lering uit trekken om het de keer gewoon goed te doen.

Onze collega's hebben een gebaar voor het ongemak willen maken. Het is niet zo dat een vergoeding vanuit Coolblue kostendekkend is. Het spijt ons oprecht dat het zo gelopen is.

Jan 19-06-2018 Via de website gekocht

zeer sympathiek van begin tot eind

Niet alleen de site is zeer klantvriendelijk, maar met name ook de aflevering en plaatsing op een moeilijke plek in ons huis leverde totaal geen problemen op. Een geweldige ervaring.

Cor 19-06-2018 Via de website gekocht

Snelle bezorging

Snelle levering en uitleg op site is goed. Je weet wat je krijgt/koopt. Ook is het fijn dat er alternatieven worden getoond. Je kan kiezen uit veel producten assortiment is groot.

coppiek 19-06-2018 Via de website gekocht

snelle levertijd zelfs op zondag en goede voorlichting

Heb al vaker bij CoolBlue gekocht en ben daar zeer tevreden over. Ook de mogelijkheid om produkten binnen 30 dagen alsnog te retourneren spreekt mij zeer aan

Annienas 19-06-2018 Via de website gekocht

Overzichtelijke webwinkel

Al meerdere keren hier gekocht en altijd netjes en snel geleverd. Overzichtelijke site en met de filterfuncties kom je snel tot het product wat je zoekt met de functies die je wel/niet wilt en ook met de prijs die je er max. voor wilt betalen.

Ann 19-06-2018 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Vrijwel altijd de goedkoopste, vriendelijke en behulpzame bezorgers, snelle levering met keuzemogelijkheid, betrouwbaar in afspraken. Aan alles merk je dat dit bedrijf zichzelf, zijn personeel en zijn klanten serieus neemt.

Carla 19-06-2018 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk bedrijf!

Vanaf het moment waarop wij onze wasmachine bestelden, zijn we uiterst correct op de hoogte gehouden omtrent het verloop en de verzending/bezorging van onze aankoop. We zijn daarom zeer goed te spreken over Coolblue, en niet in de laatste plaats over de zeer enthousiaste en vriendelijke/behulpzame bezorgers! Geweldig! Service is bij Coolblue gratis, en wordt in ruime mate verstrekt! Een bedrijf wat wij zeer aanbevelen!!

fons 19-06-2018 Via de website gekocht

cool bleu een top zaak

coolbleu is een echte topzaak al mijn elektronica heb ik daar gekocht De service is uitstekend Ze gingen niet eerder weg dan mijn tv was aangesloten en werkte bij mijn autoradio kreeg achteraf tips en schriftelijke hulp met inbouwen. Deze zaak is echt een aanrader

Stef 18-06-2018 Via de website gekocht

Uitmuntend

Perfect! Duidelijke website. Heldere communicatie over levertijd en prima service over de gehele linie.

cjh 18-06-2018 Via de website gekocht

snelle levering,fijne laptop

grappige tekst op de coolblue doos .de kat was het er mee eens. helemaal tevreden met de laptop . snelle en goede service van coolblue.

Desiree barelds 18-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige service.

Mooie nette grote koelkast.
Bezorging ging top. Rommel mee genomen en op zijn plek gezet.
Jammer dat ik op zaterdag geen bericht kreeg dat ze er aan kwamen dus had ik hem gemist maar maandags gekregen met wel een sms gelukkig.
Ik ben er blij mee

Lean 18-06-2018 Via de website gekocht

Duidelijke site, goede prijzen en uitstekende service!

Cool Blue heeft een groot aanbod. De informatie op de website is uitvoerig en duidelijk. Concurrerende prijzen. De service (waaronder bezorgen) is uitstekend. Ik houd ook van de humor van Cool Blue; weer eens wat anders dan al die zakelijke webshops.

Anita van der Gragt 18-06-2018 Via de website gekocht

Goede communicatie, snelle en goede levering !

Zeer goede ervaring met Coolblue. Snelle en correctie levering. Duidelijke weergave en omschrijving op de website van Coolblue. Ik ben zeer goed geinformeerd over het traject van levering.

Jan de Groot 18-06-2018 Via de website gekocht

een perfect service

Kwam voor het eerst met coolBleu in aanraking via de aanschaf van een laptop binnen een dag bezorgt er kwam bij het installeren kwam er een software storing aan het ligt ik kreeg het niet voor elkaar had met het aanmelden te maken Coolbleu gebeld kreeg het advies om naar de winkel te komen in amsterdam door een zeer vriendelijke en meedenkende telefoniste ,gedaan kreeg daar gelijk alle medewerking van het aanwezige personeel alles werd uit de kast getrokken om het toch voor elkaar te krijgen lukte niet ook het peroneel van de technise afdeling kreeg het niet voor elkaar laptop won ,geen enkel probleem hij werd ingenomen en per ommegaande kreeg ik een nieuwe mee retour die perfect werkt ik was en ben zeer tevreden zoals alles is gegaan kunnen nog aardig wat winkels van leren denk ik

Myriam 18-06-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

Duidelijke site, zeer goede prijs. Snelle levering. Artikel voldoet aan alle verwachtingen. Uitstekend verpakt!!!

Duncan 18-06-2018 Via de website gekocht

Ongelooflijk geweldig hoe snel en goed de service is! TOP!

Ik heb voor Coolblue gekozen om een aantal reden. Ik heb op internet gekeken en waar de tv het meest aantrekkelijk was en snel kon worden geleverd. Voor de volledigheid, s'avond rond 2230 ging onze TV stuk en de volgende dag had ik om 12:44 de TV in huis. Naast een makkelijke vergelijking van de producten een goede uitleg en duidelijke website, ging de betaling vlot en was de service en aflevering net zo goed. In een woord: helemaalgeweldigtegekengavooralzodoor!

ineke 18-06-2018 Via de website gekocht

goede service en snelle levering

altijd goede info en echt klantvriendelijk. Bezorging snel en op afgesproken tijd.

Justus Leerling 18-06-2018 Via de website gekocht

Prima product, geweldige aflevering

Je bestelt, betaalt en krijgt precies wat je wil. Overtollige producten gaan mee terug (bij mij een koelkast en een vriezer) en dat alles inderdaad, ze adverteren ermee en dat klopt, met een smile. Wat wil je nog meer....

Emile 18-06-2018 Via de website gekocht

Een van de beste webwinkels

Snelle levering, vriendelijke bezorging, overzichtelijke site, groot aanbod, goede prijs. Gewoon een van de beste webshops van NL.

G.J.A. van den Baard 18-06-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam Oostplein

Fysieke winkel Rotterdam

Prachtige, drempelloze, winkel met ruime uitstalling van aangeboden producten. Eenmaal binnen is aanwezigheid échte productkennis een verademing. Speciaal voor "niet digitaal onderlegde" senioren. Thuis winkelen via duidelijke website, in de winkel mogelijkheid gelijksoortige producten te vergelijken. Deskundig advies van zeer vriendelijke medewerker/-ster. Gewoon top.
Daarnaast normaliter voldoende parkeergelegenheid dan wel, indien met OV, bijna boven Metro-station gesitueerd.

Erica 18-06-2018 Via de website gekocht

Nog even op weg geholpen door medewerker!

Zoals ik gewend ben is het aanschaffen van een product bij Coolblue erg gemakkelijk. Bestellen op de website en de volgende ochtend kunnen ophalen. Extra fijn was de hulp van een medewerker in de winkel die mij even op weg heeft geholpen om mijn mobiel direct gebruiksklaar te maken!

Mira 18-06-2018 Via de website gekocht

Voor het eerst

Voor het eerst gewinkeld bij Coolblue. Was in het verleden niet enthousiast over de zgn ' dozenschuivers ' maar ik ben om. Goede site, vlotte communicatie, ook nog eens foutloos en supervriendelijke mensen aan de telefoon die een vraag beantwoordden. Levering op tijd zonder extra kosten, kortom, een tevreden klant!

Peter 18-06-2018 Via de website gekocht

Iets minder goed ervaring dan anders

Normaal gesproken altijd superblij met de snelle service van Coolblue, deze keer echter een iets mindere ervaring, op tijd besteld, levering zou volgende dag plaats vinden, dat zou een zaterdag zijn, echter levering werd maandag, bijzonder vervelend als je op zaterdag hebt gerekend.

Anneke 18-06-2018 Via de website gekocht

Top service!

Snelle levering! Koffers besteld kon zelf de bestel tijd kiezen Top.Geen gesjouw en op tijd geleverd zoals afgesproken.

Kyra Willems 17-06-2018 Via de website gekocht

Erg tevreden over de snelle levering.

Snelle levering, meestal de goedkoopste online en geen gedoe met betaling. Al eens een afwasmachine besteld s'avonds om 23.00 uur en die stond s'morgens al om 7.00 uur aan de deur, perfect gewoon.

Edwin 17-06-2018 Via de website gekocht

Alles is top aan coolblue

Ik heb gekozen voor coolblue omdat het een eerlijke shop is en de prijsverhoudingen goed zijn en natuurlijk de top service

me 17-06-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

goede service

de service was goed en maar had ook een keerzijde. Voor het eerst kreeg ik het gevoel dat de verkoper mij een duurder item probeerde aan te smeren. op mijn vraag waarom de duurdere beter was kreeg ik niet echt een overtuigend antwoord. daarop gevraagd wat de verschillen dan waren. in plaats van de items op 1 pagina te openen en zo alle specificaties naast elkaar te laten zien werden er 2 pagina's geopend en een beetje heen en weer geklikt en veel gescrollt.
erg jammer want juist de service en oprechtheid spraken mij altijd erg aan bij coolblue, al met al gaat mijn voorkeur nog steeds wel uit naar coolblue

Bruynen 17-06-2018 Via de website gekocht

Gewoon prima

Snel geleverd en een goed product.
Website is duidelijk. Prijzen zijn goed en je wordt goed op de hoogte gehouden wbt levering.

hendrik Nilllesen 17-06-2018 Via de website gekocht

Vriendelijk en persoonlijk.

Persoonlijke benadering en behandeling, zelfs de chauffeur stelde zich netjes voor. Nam de oude tv mee terug.

Zeer tevreden klant 17-06-2018 Via de website gekocht

Snelle en prima service.

Van mijn schoondochter kreeg ik het advies om bij Coolblue mijn bestelling te doen.
Zij was zeer tevreden over Coolblue omdat het een snelle en betrouwbare webwinkel zou zijn. Ik heb een elektrische heggenschaar besteld en de volgende ochtend was die er al. Super ! Ik kon het proces van verzenden ook volgen, kortom prima !👍

Monique 17-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige service.

Veel keuze, redelijke prijzen, snelle en correcte levering, goede service. Ze hebben zelfs allemaal video's om bepaalde dingen uit te leggen aan mensen die er nog niet zoveel verstand van hebben.

Tineke 17-06-2018 Via de website gekocht

Snel in huis!

Vergeleken met een andere website goedkoper, zaterdag besteld, zondag in huis! Prima machine, een accu schuurmachine met stofzak, hadden ze in de winkel niet!

Bram 17-06-2018 In de winkel gekocht
Oostplein/Rotterdam

Ouderwetse service in deze moderne tijd.

Wat mij voornamelijk heel erg aanspreekt,is de vriendelijkheid van het personeel en de goede service.

A. 17-06-2018 Via de website gekocht

Keurige en zeer snelle bezorging.

Ik heb voor deze shop gekozen omdat hij er zeer goed uitkwam.
Goede reviews betreft het product dat ik besteld hebt, maar ook goede reviews over
Cool Blue betreft de snelle levering.

Doede Postma 17-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige service, doen wat beloofd word!

Heel goede en duidelijke website. Prima aanbiedingen. En doen wat beloofd word. Kortom cool bleu. Super goed bezig!

Jenne 17-06-2018 Via de website gekocht

Supersnel, supervriendelijk en uiterst behulpzaam!

Hele leuke webshop. Met een originele aanpak en excellente levering! Ook het product aanbod is ruim en duidelijk.

Martin 17-06-2018 Via de website gekocht

Bladblazer

Snelle levering, de volgende dag al, terwijl ik op zondagavond besteld had, redelijk prijs, vooral humor in het gehele leveringsproces met afwacht suggesties etc.