Treeke 08-02-2022

Zo snel leveren hoeft echt niet, en al zeker niet op zondag ! Dat is voor niemand goed, tenzij de koeriers dan dubbel betaald worden!

Linda 08-02-2022

Vlotte service, snel geleverd, fijn dat de levering per fiets gebeurde. Goed op de hoogte gehouden van levertijd.

rita 08-02-2022

snel geleverd,goede service mijn product was tweede kans maar werkt perfekt dus cool bleu is cool!

Danny 07-02-2022

Duidelijke website en omschrijving van de producten. Uiterst snelle afhandeling en levering. Zeer gemakkelijk en betrouwbaar. Doe zo voort!

Evelien Bolckmans 07-02-2022

Levering altijd op tijd, de coolblue’s keuze is ook meestal de goede keuze en helpt je als je zelf niet zo een kenner bent, bij het aankopen van mijn product heb ik ook de vergelijk knop gebruikt, hierdoor heb je ook snel een overzicht waar de verschillen zitten.

Johan 06-02-2022

De levering gebeurde snel en op het juiste tijdstip. Het aangekochte product was in orde.

Jeroen 06-02-2022

Ik had een stofzuiger besteld om af te leveren in de winkel in Gent. Ineens bleek de bestelling geannuleerd en niet meer online beschikbaar. Er bleek wel nog één exemplaar in de winkel beschikbaar te zijn. De klantendienst had me verkeerd advies (wachten tot het weer beschikbaar zou zijn) maar ik waagde het erop en ging naar se winkel. Daar ben ik prima geholpen. De stofzuiger was wel degelijk in de winkel beschikbaar en 10min later had ik hem mee naar huis.

Joni 05-02-2022

Heel goed geholpen door een verkoper in Hasselt. Gaf goede info en was heel enthousiast en vriendelijk!

Buerms 05-02-2022

Goede uitleg van het product. Doet wat het moet doen. Webshop zeer overzichtelijk !

Bart 04-02-2022

Vlotte en vriendelijke bediening. Perfecte service, een echte aanrader! Goede bereikbaarheid met parking voor de deur!

Laurent 04-02-2022

Tot nu toe altijd tevreden geweest bij CoolBlue. Bij een probleem lossen ze dat ook altijd op! Ik blijf dus persoonlijk altijd voor CoolBlue kiezen voor de meeste online aankopen!

Gerrit 04-02-2022

De service die Coolblue biedt is ongeevenaard wat betreft web shops. De pre- en post-verkoop service is uitstekend. Je wordt goed geholpen, zowel door de intuitieve website als door medewerkers. Ook wat betreft de prijs van de artikels die Coolblue aanbiedt, kan het zeker op tegen andere webshops.

L 04-02-2022

De website is zeer overzichtelijk. Je kan makkelijk vergelijkingen maken tussen producten. Klantenservice (al dan niet lange wachttijd) was zeer vriendelijk en behulpzaam met duidelijke uitleg. Levering was ook top gedaan, volgende dag verzorgd in huis.

Lieven H. 03-02-2022

Product keurig en op afgesproken tijdstip geleverd. Product zelf voldoet perfect aan de verwachtingen.

W. Wouters 03-02-2022

De online bestelling voorafhaling in de winkel verliep vlot. De volgende ochtend kon de bestelling afgehaald worden in winkel van onze keuze. Supervriendelijke afhandeling aan de kassa en rechtstreekse toegang naar de parking, gemakkelijk dus.

Lode 03-02-2022

Ben heel tevreden over de levering. Zowel het berichtje op voorhand als de fietskoerier zelf krijgen dikke punten! Aangename manier van werken.

Eddy Boriau 03-02-2022

Ik ben Fan, doordat Coolblue doet wat ze zeggen, correct levering en op tijd, grote keuze voor ieders portemonnee.

Tlanoye 03-02-2022

Vlotte professioneel advies, zonder veel verkoopspraatjes de juiste info. De kennis van de verkopers is zeer uitgebreid, en als ze iets niet weten zeggen ze dit gewoon en zoeken mee naar een oplossing.
Altijd goed geholpen bij Coolblue!

Jan Coosemans 02-02-2022

Altijd een vriendelijke en correcte uitleg van de verkopers van het produkt die je aanschaft.

Anke Verheyen 02-02-2022

De levering is super snel.
Altijd zeer vriendelijke mensen!
Echt een super winkel online maar ook in de winkel zelf

William 02-02-2022

Zeer vlotte en vriendelijk bediening. Iets gekocht in de webshop, en opgehaald in de winkel omdat er met consumptie cheques betaald werd.

ronny 02-02-2022

Goed verpakt, op tijd geleverd en correct geleverd. Verder geen opmerkingen

Kenji 02-02-2022

Het is leuk hoe snel de pakketjes binnenkomen. Het word ook goed verpakt zodat er niks stuk kan gaan. Ook word er niet voor 1 artikel een heel grote doos gebruikt dus daarom ook beter voor het milieu en dat vind ik zeer goed en echt een pluspunt dat er geen overbodige grote dozen gebruikt worden. Ik vind ook de service echt zeer goed. Coolblue stuurt bij alles via mail voor informatie over de artikel zoadat je weet wanneer het wordt verwerkt en naar de post gaat. Ik vind coolblue echt een aanrader!

KoosD 01-02-2022

coolblue = glimlach... sowieso
misschien niet steeds de goedkoopste maar maken het 100000% goed met uitstekende service/communicatie/...

catherine 01-02-2022

Veel keuze van kwaliteitsprodukten, aantrekkelijke prijzen en snelle levering.