Deze score is berekend op basis van 2182 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marcel van Leeuwen 16-09-2017 Via de website gekocht

De klant is koning bij Coolblue

Breed assortiment, duidelijke productinformatie, reviews van andere kopers, goede website, eenvoudig bestelproces, geleverd volgens afspraak. Zoals het hoort!

Jos 16-09-2017 Via de website gekocht

super snelle levering en dat op een zondag, echt super.

We waren op zoek naar een fietsendrager voor onze elektrische fietsen en hebben gevonden op deze site.
Hij zag en goed en compact uit en voor een goede prijs en bleek ook nog eens snel geleverd te kunnen worden dus was de beslissing om hem aan te schaven snel gemaakt.

Sandra 16-09-2017 Via de website gekocht

goeie service!

Prima en duidelijke site. Goede producten en keurig op tijd bezorgd. Ben heel tevreden en blij bij Coolblue kopen.

Niels 16-09-2017 Via de website gekocht

Toppertjes

Gewoon goeie services makkelijk en betrouwbaar
Snelle levering. En als er iets niet goed komt is het is het zo opgelost

Carmen 16-09-2017 Via de website gekocht

Waanzinnige eerste evaring!!

Leuke shop en de goedkoopste in t product wat ik zocht!!
Goede en snelle service!
Leuke eerste ervaring dus!!

Paul 16-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en aansluiting van apparaten

De titel zegt genoeg, dacht ik :) Tja, hoe kom ik aan 100 karakters, Nou gewoon door te zeggen dat de service uitstekend is , dat je 20 minuten van te voren wordt gebeld over de op handen zijnde levering.

Rick van Hemert 16-09-2017 Via de website gekocht

Persoonlijke service

Ik was op zoek naar een nieuwe laptop voor mijn verjaardag. Ik heb per E-mail vragen gesteld over laptops en zeer snel al antwoord gekregen. Omdat ik erbij vertelde dat het voor mijn verjaardag was, kreeg ik ook nog een kaart en een leuke Coolblue mok opgestuurd! Superleuk dat zij aan meer denken dan aan enkel het verkopen van de producten.

Ger 16-09-2017 Via de website gekocht

Altijd goed

Makkelijk shoppen op de site je kan meteen nakijken of de prijs goed is en daarna meteen bestellen want meestal de beste prijs en keurig nette service zonder kleine lettertjes

sderks 16-09-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar, scherp geprijst, maar dure accessoires

Snelle levering, duidelijke website, goede service en een uitgebreid assortiment. Kortom een betrouwbaar adres. Kijk alleen uit met de prijzen van de accessoires. Die zijn geregeld nog hoger dan de adviesprijs van de fabrikant.

Andre Jansen 16-09-2017 Via de website gekocht

snelle en correcte levering

goede service en snelle levering; zelfs op zondag.
Betaling met krediet kaart mag nog vlotter verlopen.

Nathalie87 16-09-2017 In de winkel gekocht
Lochristi

Goede en zeer snelle service

Had heel dringend een nieuwe laptop nodig tegen een voordelige prijs. Na even op de site van coolblue te kijken, direct gevonden wat ik zocht en de dag nadien al gaan halen! TOP gewoon!

Ria koning 16-09-2017 Via de website gekocht

Ik ben zeer tevreden over cool bleu .Houd zich aan de afspraken .Ik vond het geweldig dat ik de dag na de bestelling de wasmachine thuis kreeg De mannen hebben de oude wasmachine meegenomen en de nieuwe wasmachine aangesloten . Dit alles duurde nog geen half uur .Ook de mannen waren zeer vriendelijk.

inkie 16-09-2017 In de winkel gekocht
groningen

Veel en vriendelijk personeel

Goed te bereiken, je wordt snel geholpen, advies is super. Artikel was niet in de winkel, werd de volgende dag bezorgd, prima service !!

PNTC 16-09-2017 Via de website gekocht

Snel, overzichtelijk , communicatief & leuk bezorgteam!

Ik kies doorgaans voor Coolblue vanwege het uitgebreide assortiment en de overzichtelijke informatieverschaffing (productspecificaties etc). De bezorgmethode is snel, communicatief en we werden geholpen door een vriendelijk bezorgteam.

Mo 16-09-2017 Via de website gekocht

Nog steeds niet geleverd

Al 2 dagen voor niets gewacht op de bezorger, ondanks bericht dat hij onderweg zou zijn. Aan het einde van de dag product wederom in sorteercentrum.

Officiele reactie van Coolblue 16-09-2017

Hallo Mo,

We begrijpen dat het ontzettend vervelend is wanneer je 2 dagen voor niets thuis hebt gewacht op de levering van jouw bestelling. Je kunt van onze Coolblue service verwachten dat wij de bestelde producten de volgende dag al leveren. Wij doen dit door het pakket tijdig aan de koerier te overhandigen. In sommige gevallen gaat het mis en dat vinden wij heel spijtig.

Graag kijken wij met jou mee waar het precies is mis gegaan. Dit kunnen wij doen door een pakketonderzoek op te starten. Met dit onderzoek kunnen wij de vertraging ook bij de koerier aankaarten en aangeven dat dit niet de normale gang van zaken is. Het pakketonderzoek kunnen wij aanvragen met behulp van het ordernummer. Kun je ons het ordernummer in een e-mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan gaan wij er meteen achteraan.

Robby 16-09-2017 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Il heb een 2e beeldscherm en een NAS gekocht en de volgende dag stond alles voor de deur en had het binnen een korte tijd aan het werk

Anoushka 16-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Op basis van goede recensies van andere gebruikers Voor Coolblue gekozen.
Monteurs waren erg kundig en vriendelijk. Wasmachine startklaar gemaakt en oude machine meegenomen, heel fijn!

EVAB te P. 16-09-2017 Via de website gekocht

Prima Service !

Goed en goedkoop en snelle levering ! Aanrader er te kopen..... zelfs op zondag. En als het kan zonder verzendkosten.

Ad Fransen 16-09-2017 Via de website gekocht

Product en service top

Er was een fout gemaakt in de bestelling. Deze werd snel en professioneel opgelost. Een snelle levering en de goedkoopste deal.

Johan Aalderink 16-09-2017 Via de website gekocht

Prima product

Duidelijk overzichtelijke website en duidelijke omschrijving van de artikelen waardoor kiezen makkelijker wordt.

Erik aarts 16-09-2017 Via de website gekocht

Devolo, wifi in de tuin

Uitstekend geholpen, in eerste instantie ander product maar bleek niet het juiste te zijn. Uitstekend geholpen bij de omwisseling. Nu juiste product en werkt perfect.

Fred, Almelo 16-09-2017 Via de website gekocht

Super service !

De beste prijs, een uitstekende service en snel bezorgd door 2 erg goede, vriendelijke en vakbekwame bezorgers.

J.v.a 16-09-2017 Via de website gekocht

Trieste bezorg service

In eerste instantie ziet alles er goed uit.
Omdat je een leverings tijd kunt afspreken
Sprak mij dit wel aan.
Kost wel iets meer maar dan hoef je niet de hele dag te wachten op je pakket.
Tot mijn stomme verbazing werd mijn pakket als laatste bezorgd en maar bijna twee uur later dan was afgesproken.geen excuses ofzo.
Je zal maar naar je werk moeten.

Officiele reactie van Coolblue 16-09-2017

Hallo meneer/mevrouw,

Wat ontzettend balen dat jouw pakket 2 uur later is geleverd dan de afgesproken tijdvak. Dit is absoluut niet de service die je van Coolblue en de koerierdienst mag verwachten. Natuurlijk willen wij de vertraging graag bij de koerier aankaarten. Dit kunnen wij doen met behulp van het ordernummer. Graag ontvangen wij het ordernummer in een e-mail. De e-mail kun je versturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Dan gaan wij voor jou aan de slag.

Willemien 16-09-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Snelle service van onze stofzuiger. Ideaal dat je kan filteren op wat jij belangrijk vind en dat je ook revieuws van anderen kan lezen. Dit scheelde mij veel tijd en de volgende dag al in huis. Zo fijn!

angela 15-09-2017 Via de website gekocht

goede aanbieding

De beste aanbieding en goede reviews. Betrouwbare website, duidelijke productinformatie en goede communicatie

Dave 15-09-2017 Via de website gekocht

Drama

Wasmachine besteld op donderdagochtend met aansluiting Electra.
Deze wilde ik graag voor donderdag geleverd (een week later) hebben.
Ze geven aan op de website dat je uiterlijk de volgende dag gebeld wordt en dan binnen 3 werk dagen geleverd krijgt wat je besteld hebt.
Dus als je vrijdag en het weekend niet meerekent zou je wat je besteld hebt voor woensdag binnen moeten hebben.
Vrijdag wordt ik gebeld dat het niet voor donderdag geleverd wordt.
het kon wel woensdag maar dan zonder aansluiting electra.
Ik zei dat ik graag met aansluiting Electra wilde.
Toen vroeg hij waarom ik het zo snel geleverd wilde hebben?
Misschien omdat mijn wasmachine STUK IS en dat cool blue beloofd binnen 3 werkdagen alles te leveren.
Zijn antwoord was dat dit bij andere bedrijven zoals mediamarkt ook niet sneller gaat.
Mijn antwoord: maak dan geen reklame als je dit toch niet nakomt.

Officiele reactie van Coolblue 15-09-2017

Hi Dave,

Bedankt voor je feedback! Wat ontzettend vervelend om hiervan te vernemen. We werken elke dag keihard om alles conform afspraak te leveren, maar helaas kan het sporadisch inderdaad voorkomen dat het niet gaat zoals gepland. Dit is ontzettend vervelend, vooral als je om deze reden bij ons iets hebt besteld. Kun je per e-mail naar geenglimlach@coolblue.nl het ordernummer van de bestelling doorsturen. Dan kijken we direct mee naar een passende oplossing.

Groeten,

D. Coenen 15-09-2017 Via de website gekocht

Als Koninklijk behandeld

Levering wordt tot op het uur nauwkeurig doorgegeven. Dus geen uren wachten. Daarnaast belt de chauffeur zo'n half uurtje tevoren op om te zeggen dat zij eraan komen. Wasdroogcombinatie geleverd en op zolder geplaatst en aangesloten. Uitleg gegeven over de machine. De oude wasmachine en droger meegenomen + verpakking wasdroogcombinatie. Keurige bezorgers. Geen woorden voor deze service.

Marja 15-09-2017 Via de website gekocht

Vlot geleverd, tot op de 2e etage, blij mee

Vlot geleverd, precies op de aangekondigde tijd. Oude apparaat gelijk mee genomen, prettig geregeld.

Sara 15-09-2017 Via de website gekocht

Goed advies, scherpe prijs en snelle levering!

Dat je kan mailen aan welke eisen het product moet voldoen en dat je dan binnen een uur een advies krijgt is echt een geniale service!

Maurice 15-09-2017 Via de website gekocht

Super service

Ik stond versteld van de snelle en goede leverservice. En de twee heren die het leverde erg attent en aardig waren.zeer goede uitleg over het geleverde product. En ze zijn heel erg netjes te werk gegaan. Super 👍

Andrea 15-09-2017 Via de website gekocht

Met stip op nr. 1 als beste webwinkel wat mij betreft!

Zeer goed geholpen bij het maken van de juiste keuze voor een computer, scherm, etc. door een ontzettend vriendelijke, deskundige en gezellige medewerker van de klantenservice.
Dat er vlak voor levering nog een mail werd gestuurd met tips over het installeren van Windows 10 op de nieuwe computer is natuurlijk helemaal top. Daar word ik als klant gewoon blij van.
Kleine moeite, groot plezier, dat snappen ze gelukkig bij Coolblue en je voelt je als klant echt koning.

Ook de tekst op de afgeleverde blauwe doos "Waarschuwing! Dit pakketje heeft een grote aantrekkingskracht op katten" toverde bij mij, als kattenliefhebster, een enorme grijns op mijn gezicht. En natuurlijk zaten de katten er in nadat de doos eenmaal was uitgepakt. Dus we zijn nu allemaal Coolblue fan!

Roel 15-09-2017 Via de website gekocht

Gewoon prima de luxe.. nix mis mee!

Coolblue heeft me nog nooit teleurgesteld in de afgelopen jaren.. doen wat ze zeggen, leveren super rap.. ik zou niet weten waarom ik een ander zou moeten kiezen.

M. 15-09-2017 Via de website gekocht

Helemaal top!

Laagste prijs, keurig volgens afspraak de dag erna geleverd. Na levering nog een mail ontvangen met tips over gebruik van het apparaat. Handig!

JJacobs 15-09-2017 Via de website gekocht

Top service

Super service, de heren hadden netjes de koelkast naar boven gebracht en uitleg gegeven, enige minpuntje was dat ze een halfuur later waren dan aangegeven in de sms, wat mijn planning lichtelijk in de war schopte

Anoniem 15-09-2017 Via de website gekocht

Top service!

Wederom goedkopere prijs voor nieuw product dan andere aanbieders icm snelle levering. Klantenservice reageert ook zeer accuraat en adequaat bij oplossen van knelpunten. Alleen maar goede ervaringen met Cool Blue!

Fred 15-09-2017 Via de website gekocht

goede service

mooie aanbieding , van een tweede keus prima op afspraak geleverd door vriendelijke mensen
volgens mail een sms en bellen was prima op afgesproken tijd .

Jan te W 15-09-2017 Via de website gekocht

Goed een keuze maken is eenvoudig.

Gemakkelijk toegankelijke webshop; duidelijke werking; goede productvergelijker; de mogelijkheid om af te halen; gratis levering en goede communicatie over het bestel- en afleverproces.

paula 15-09-2017 Via de website gekocht

Ook nu weer zeer tevreden!!

Heb gebruik gemaakt van de webshop. Vond e.e.a. zeer overzichtelijk en duidelijk.
Ben erg te spreken over de bezorging van mijn product. Vooraf wordt er, via mail ,sms en vervolgens door de bezorgers, goed duidelijk gemaakt wanneer er exact geleverd zal worden. Doordat ik op een kwartier afstand van mijn werk woon, hoefde ik nu nog geen uur vrij te nemen om de bestelling in ontvangst te nemen. Chauffeur en bezorger waren correct verzorgde en gemanierde jonge mannen die mijn wasmachine vrolijk 3 trappen op droegen en vervolgens aansloten en testten. De oude machine werd keurig afgevoerd. Evenals bij eerdere leveringen ben ik erg te spreken over de geboden service.

jolandahommes 15-09-2017 Via de website gekocht

correcte service, snelle levering

Ruime keuze, vaak goedkope prijzen. Geretourneerde producten worden met korting verkocht. De levering is snel. De producten worden zorgvuldig verpakt. Informatie is ruim voldoende.

anja 15-09-2017 Via de website gekocht

hele snelle bezorging

een 10 ,snelle levering ,duidelijke info en goede kwaliteit.en snel na te volgen waar het pakket is met trake en trace.

Henry 15-09-2017 Via de website gekocht

Goede en altijd snelle levering

Overzichtelijk,duidelijk en meestal alles op voorraad. Zeer snelle en vooral ook correcte levering. Zeer tevreden !

Niki 15-09-2017 Via de website gekocht

Positieve ervaringen, altijd!

Coolblue slaagt er telkens in mij een glimlach te bezorgen. Gebruiksvriendelijke site, vlotte marketing,... alleen maar superlatieven.

Toch een keertje een probleempje gehad? Krijg je meteen een leuk kaartje en de glimlach is terug.
Love them.

Marissa 15-09-2017 Via de website gekocht

Top webwinkel!

Coolblue is een webwinkel waar je op kan vertrouwen. Altijd een snelle levering en je weet zeker dat het product dat je besteld goed is. Contact met de webwinkel is super! Ik heb een macbook hier besteld en heb hem de volgende dag ontvangen. Alles voldoet aan de verwachtingen en ik ben er super blij mee! Ik kon kiezen voor een refurbished mac op een onbetrouwbare site of een gloednieuwe, die maar iets duurder was en waarvan ik zeker wist dat het goed zou zijn. Ik heb dan ook voor het betrouwbare Coolblue gekozen. Geen spijt.

Robijn 15-09-2017 Via de website gekocht

Goede service!!

We hadden de wasmachine kapot en met drie kinderen heb je er toch 1 nodig.. we kwamen op de site van coolblue bij de tweedekeuze wasmachines en hebben er 1 besteld.. deze werd de volgende dag keurig bezorgd.. jammer was alleen dat hij het niet deed... bellen met de klantenservice.. de man aan de tel heeft met mij samen een soortgelijke wasmachine uitgekozen wel iets bijbetalen maar was al blij dat hij de volgende dag kwam!! Nu heerlijk weer wassen!! Thanks coolblue

Marius 15-09-2017 Via de website gekocht

Coolblue, altijd betrouwbaar

Coolblue produkt aanbod is groot. Veel en ter zake doende gebruikersreviews, die absoluut helpen in het keuzeproces. Produkt specificaties zijn heel uitgebreid en de beste die er te vinden zijn.
Absoluut aanbevolen!

Christian 15-09-2017 Via de website gekocht

Uitmuntend service

Coolblue verdient wat mij betreft een dikke pluim! Ik had een bluetooth speaker besteld, zodat we muziek hebben bij de verbouwing van ons nieuwbouwhuis, waar we zeer binnenkort de sleutel van krijgen.

Ik heb 2 dagen enthousiast zitten wachten bij het raam, regelmatig op mijn telefoon kijkend naarbde track en trace pagina, maar tot mijn grote spijt tot 2 keer toe toch gemist! Wat toch best gek was, aangezien ik niet vaak weg was bij het raam!

Toen ging ik toch maar eens mijn bestelling controleren... En wat zag ik tot mijn schrik? Ik had mijn postcode van mijn huidige adres, maar huisnummer van mijn nieuwe adres opgegeven, welke niet bestaat!! Het pakketje ging dus retourafzender....:-(

Een telefoontje naar Coolblue dan maar. Er waren 5 wachtenden voor mij maar het beantwoordingsysteem zorgt voor een lolletje en glimlach op mijn gezicht (zou je eigenlijk voor de lol eens moeten bellen)

De dame aan de telefoon stelde mij gerust een gaf aan dat ze een nieuwe op zou sturen, want die andere was toch weer op de terugweg. En sterker nog ze zooi ervoor zorgen dat ik hem later die dag nog zou ontvangen!! Zonder extra kosten voor een spoedzending!!

Daarom verdienen ze wat mij betreft een 10+

Christian

Jaap 15-09-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf!

Super service, concurerende prijzen, super snelle levering (ook op zondag) je wordt goed op de hoogte gehouden van het hele (bestelling) proces.
Goede duidelijke gebruiksvriendelijke website.
Is er iets mis, doen ze er echt alles aan om het snel op te lossen.
Er wordt echt met je meegedacht en zijn goed bereikbaar.
Zelfs als het ergens duurder zou zijn (wat niet vaak voorkomt) bestel ik het liefs bij Coolblue, gewoon omdat hun service bijna perfect is.

Belamie 15-09-2017 Via de website gekocht

Goede service, vriendelijke bezorging

Goede website met diverse filters; bezorging op tijd, voorzichtig en vriendelijk. Kwaliteit van het apparaat is ook prima.

Elly D 15-09-2017 Via de website gekocht

Eerst boos en teleurgesteld, uit eindelijk opgelost.

De Amerikaanse koelkast was eerst €1.019, toen niet op voorraad € 959 en toen hij weer op voorraad was €1.099. Ik meteen gebeld over de prijs, krijg ik een verhaal van ja inkoop blabla, dus kreeg € 40,00 korting.. Dus bestel hem de volgende dag is de koelkast € 979... toen ben ik ff uit mijn dak gegaan.. heb verschil terug gekregen.. maar niet netjes zaken doen, men me een verhaal op de mouw gespeld.. was heel teleurgesteld, zoveel al bij ze gekocht en was zooo tevreden dat ik ze de handel gunde.. ouderwets iemand die naar je luistert en service geeft.. je voelt je geen nummer, maar het laatst gevalletje heeft wel een deukje achter gelaten helaas!!

Mvda 15-09-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Snel, goedkoop en goed!

Bestelde normaal eigenlijk alles bij de mediamarkt, maar dit is toch wel een stuk sneller. In de winkels staan ook mensen met kennis van de spullen en daar is bij de concurrent nog wel eens wat van te zeggen. Ik ben blij met mn spullen, en de uitleg ervan. Had speakers gekocht in de winkel en daarna een bluetooth ding ervoor via de website.