Deze score is berekend op basis van 1398 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,4

Ed Groenendijk 22-09-2017 Via de website gekocht

Prima bedrijf!

Prima bedrijf werkt snel en overzichtelijk en vriendelijk. Service staat hoog in het vaandel. En je bestelling is geheel te volgen tot aan de deur van aflevering.

JW 22-09-2017 Via de website gekocht

Fijne bezorging, installatie en uitleg

Nadat mijn oude wasmachine stuk ging, deze Samsung bij Coolblue besteld. Prima levering, aardige jongens die ook heel netjes met de wasmachine omgingen. Wasmachine werd uitgepakt, geïnstalleerd, waterpas gezet en gekalibreerd. Daarna ook nog wat uitleg gekregen. Het verpakkingsmateriaal en de oude wasmachine werden mee teruggenomen, geen gedoe met opruimen dus.
Als ik toch 1 minpuntje mag noemen: in de emails van te voren werd gezegd dat er een half uur voor aankomst een SMS gestuurd wordt en een kwartiertje van tevoren nog gebeld zou worden. Dat klopte niet helemaal, de tijd tussen SMS en bezorging was korter en gebeld werd er niet, ze stonden er gewoon ineens :-D. Maakt verder niet uit, omdat het tijdsvak vrij nauwkeurig gegeven wordt. Maar als je bijvoorbeeld nog net even naar de winkel bent en er op rekent dat je nog minimaal een kwartier hebt, dan heb je kans dat ze er eerder zijn dan dat jij er bent. Het idee achter die nauwkeurige berichtgeving per SMS (en evt. bellen?), plus het kleine tijdsvak waar je rekening mee moet houden is wel super! Zit je tenminste niet de halve dag te wachten.

Dick 22-09-2017 Via de website gekocht

Keurig op tijd en informatie is zonder meer uitstekend.

Voor dit product gekozen voor Coolblue om reden van duidelijk product omschrijving, service, betalings mogelijkheden

Erwin 22-09-2017 Via de website gekocht

Prima service

Voldoende keus en vaak ruim op voorraad. Vandaag besteld is morgen ook in huis. Tegen extra betaling ook dezelfde dag nog in huis.

Wouter 22-09-2017 Via de website gekocht

Super snel

Veel keuze, goede guidance, super snelle levering, goede communicatie, zeer behulpzame mensen bij aflevering. Top!

bert van de Laar 22-09-2017 Via de website gekocht

snelle levering en een ruim aanbod.

snelle levering,groot aanbod en een goede prijs verhouding.
overzichtelijke site
zal dit zeker bij familie en vrienden aanbevelen

Hannelore B 22-09-2017 Via de website gekocht

Best service ever

De website is heel gebruiksvriendelijk, zeker met de filteropties. Elke product heeft buiten de gebruikelijke uitgebreide specificaties ook plus- en minpunten in 'mensentaal' voor de technisch minder onderlegde mensen onder ons. De levering gebeurt heel snel en correct. Wanneer je niet tevreden bent over het product of er is iets mis, dan reageert coolblue heel snel en correct. Nog nooit problemen mee gehad! Ook staan ze je bij met raad en daad indien je extra info wil of vragen hebt over een product.
Een van de leukste toevoegingen aan de website vind ik de tweedekans producten. Zo helpen ze de afvalberg verminderen en kan je zelf producten kopen aan een (sterk) verminderde prijs indien je niet geeft om wat cosmetische schade.

Kortom, zoals Donald Trump zou zeggen: Coolblue has the best service. Trust me, it's great

Ken Determan 22-09-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte levering.

Wat is er gebeurd met CoolBlue service? 3 van de laatste 5 bestellingen die ik bij hen heb geplaatst, heb ik moeten annuleren, omdat ze de levering niet tijdig hebben kunnen afleveren of de leveringsovereenkomsten niet kunnen nakomen.
Een klant minder !!!.

Beste Ken,

Bedankt voor je review. We schrikken van deze ervaring en zouden graag met je in gesprek gaan over wat er precies is misgegaan. Zou je in een e-mail naar geenglimlach@coolblue.nl je klantnummer en verder een beschrijving van de problemen die zijn voorgevallen kunnen sturen? Dan gaan we direct met je meekijken naar een passende oplossing. In ieder geval oprechte excuses voor het ongemak.

Henka 22-09-2017 Via de website gekocht

Geweldig

De website is duidelijk, overzichtelijk. Personeel is vriendelijk en netjes.
Kortom alles positief.

Max 22-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering.

De levering is snel en vakkundig. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de tijd van levering. Leuk is ook, dat je een tip aan de hand wordt gedaan om de postbode 'te verrassen'. De doos waarin je artikel verpakt is geeft je nog wat speelse tips om de doos te hergebruiken. Dus heel milieu bewust! Er wordt goed over je pakketje nagedacht en dat is nou net dat beetje extra dat het verschil maakt.

George van de Berg 22-09-2017 Via de website gekocht

Zorgeloos winkelen op internet!

Als ik bij Cool Blue bestel, maak ik mij absoluut geen zorgen! Het geeft altijd een heerlijk gevoel dat je altijd met eventuele vragen of problemen ook zelfs telefonisch contact kunt opnemen zonder bijkomende kosten; echt geweldig!

Patrick 22-09-2017 Via de website gekocht

snelle levering netjes verpakt weer

altijd snel en betrouwbaar best wel knap dat ze voor 11:59 de bestelling gewoon de volgende dag leveren !

Eliza 22-09-2017 Via de website gekocht

Mijn glimlach hebben ze!

Ik ben ontzettend blij met Cool Blue. Levering tot aan de keuken, Bij niet goed, wordt het product weer afgehaald (van de keuken - In dit geval was het een koelkast) en je krijgt geld terug op je rekening zoals afgesproken, vriendelijk personeel van de leveringsdienst en klantenservice.
Goed georganiseerd.
Je kan met een gerust hart bestellen bij Cool Blue.
De tien is echt verdiend.
Alleen jammer dat het assortment niet groot genoeg is waardoor je soms genoodzaakt bent naar een concurent te gaan.

Richard 21-09-2017 Via de website gekocht

Duidelijke website met een goed zoek filter. De prijs-kwaliteit is goed en er is een snelle levering.

Prima printer. Ook de WIFI werkt uitstekend. 21-09-2017 Via de website gekocht

Aflevering door Post NL van gekochte Canon-printer

De printer zou op de afleverdag door PostNL tussen 12 en 14 uur plaatshebben (Track en Trace)
Het tijdstip werd circa 16.30 uur. Een paar uur voor andere activiteiten verloren gegaan.

Officiele reactie van Coolblue 25-09-2017

Hey,

Bedankt voor het invullen van een review. Balen om te horen dat de printer twee uur later geleverd is. Helaas is het tijdvak altijd een indicatie en komt het helaas voor dat de bezorger uitloopt. Als de Track & Trace toen niet is geüpdatet, kunnen wij ons goed voorstellen dat je daar stevig van baalt en daar willen wij onze excuses voor aanbieden. Wij zijn in elk geval heel erg blij om te lezen dat de printer verder perfect functioneert en we hopen dat wij je gauw mogen laten zien hoe onze service echt in elkaar zit. Hopelijk tot snel.

Frits van den Bergh 21-09-2017 Via de website gekocht

Zoals beloofd

Het artikel zou pas 15-09-2017 verstuurd kunnen worden omdat het nog uit moest komen. Precies op de 15de is het geleverd.

Marloes 21-09-2017 Via de website gekocht

Goede communicatie maar toch slordig

Ik had een wasmachine besteld die 's ochtends vroeg bezorgd zou worden. Rond acht uur werd ik gebeld door Coolblue: ze hadden al voor de deur gestaan, maar kwamen er toen achter dat een collega hun bus had meegenomen, en zij die van hem, waardoor ze eerst elkaar tegemoet moesten rijden om van bus te wisselen. Omdat ze allebei in de tegenovergestelde richting waren gereden, zou dit wel even duren. De communicatie en uiteindelijke levering waren top, maar het is toch wel slordig dat twee chauffeurs hun bus niet controleren waardoor dit kan gebeuren (terwijl ze dit naar eigen zeggen altijd wel controleren). Door de goede communicatie ben ik uiteindelijk toch positief over Coolblue.

Karin 21-09-2017 Via de website gekocht

Top 10 bekeken, Coolbleu's keuze gevolgd en snel geleverd.

Top 10 bekeken van stofzuigers daardoor werd de keuze gemakkelijker!
Ook de prijs was goed dus via Coolbleu besteld en de volgende dag al binnen.
Gewoon goed advies en goede service en wat vooral belangrijk is. Ik ben heel blij met mijn goede stofzuiger!

jvk_001 21-09-2017 Via de website gekocht

Goede service en supersnel!

Ik heb al vaker spullen besteld via Coolblue, echter de laatste keer bij de aankoop van een accespoint bleek het toestel niet te werken. Simpel een retourformulier afgedrukt wat ik toegestuurd kreeg per mail. Gratis terug kunnen sturen en binnen 2 dagen nieuw toestel terug wat wel werkte. Geweldige service!
Verder is de levering sowieso supersnel, voor 23.59 besteld is de volgende dag in huis.
Ga zo door Coolblue! 👌🏻👌🏻👌🏻

Sara82 21-09-2017 Via de website gekocht

Attente service en super snel in huis!

Super blij met het bestelproces. Ik had de sms service ingesteld en kreeg meteen toen hij beschikbaar was een sms. Na een vraagje via de whatsapp kreeg ik na aankoop ook nog een attent kaartje in de bus. Top ervaring dus!

Bme 21-09-2017 Via de website gekocht

Hele snelle bezorging

Makkelijk te vinden wat je zoekt tegen scherpe prijzen. Veel artikelen. Snelle bezorging. Wordt goed op de hoogte gehouden van de bezorging.

Eva 21-09-2017 Via de website gekocht

Duidelijk en snel!

Ik bestel vaak bij Coolblue. Goede informatie op de site, producten in overvloed, goede prijzen en snelle levering. Gewoon top.

Olaf 21-09-2017 Via de website gekocht

Top service en seer klantvriendelijk

Recentelijk een nieuwe wasmachine aangeschaft bij CoolBlue. Ruime keuze, goed advies en concurrerende prijzen. De bezorging en aansluiting werd zeer snel en professioneel uitgevoerd terwijl er toch voldoende tijd werd genomen om de werking uit te leggen. De oude machine werd zonder problemen afgevoerd. Ik ben enorm tevreden.

Jeffrey 21-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service van een top bedrijf met humor

Het os een super leuk bedrijf.
Als je een bestelling plaatst krijg je te zien bestelling afgerond
Beter dan vierkant en nog meer grappige dingen
En je kan er voor bijna alles terecht

heij 21-09-2017 Via de website gekocht

super slecht

onbetrouwbaar,alles met een smile? een lachertje,zes verschillende levertijden,op 1dag,ik koop er nooit meer iets,u bent gewaarschuwd!,,,,,,

Beste Heij,

Bedankt voor je feedback. We vinden het bijzonder vervelend om te horen dat je een slechte ervaring hebt overgehouden aan je bestelling. We werken elke dag keihard om alles conform afspraak af te leveren, maar helaas kan het gebeuren dat het niet helemaal loopt zoals gepland. Dit is natuurlijk ontzettend spijtig. Om deze reden gaan we graag met je verder kijken naar wat er precies is misgegaan om alsnog met een passende oplossing te kunnen komen. Zou je per e-mail het ordernummer van de bestelling kunnen doorsturen naar geenglimlach@coolblue.nl. In ieder geval excuses voor het ongemak.

Johannes van Coolblue

Emmy 21-09-2017 Via de website gekocht

Helemaal blij!

Wasautomaat kapot, dus mandaagmiddag nieuwe besteld. Er kwam maar geen bevestigingsbericht met track and tracecode.. Wat heerlijk dat je dan tot 23:00 uur kunt bellen en een aardige jongeman aan de lijn krijgt die het voor je uitzoekt. Er was een Microsoftstoring, vandaar.....afgelopen dinsdagmorgen was alsog het bericht binnen en we werden van te voren gebeld hoelaat de machine werd afgeleverd. Dat klopte op de minuut. De machine is geinstalleerd, aangezet voor een eerste wasje om eventuele viezigheid weg te spoelen en de oude werd meegenomen. Super service!

Diane 21-09-2017 Via de website gekocht

Levertijd viel enorm tegen wasmachine pas week binnen

Gekozen voor CoolBlue omdat het door de reclame lijkt/leek dat ze snel leveren (volgende dag)Pas bij daadwerkelijke bestelling van was machine bleek al dat dit als je kiest voor installatie niet waar is (een tot drie dagen BEWEREN ZE) Helaas had ik de wasmachine pas een week na bestelling binnen. Product prima maar de levering was niks

Hoi Diane,

Bedankt voor je feedback. Erg jammer om te zien dat de informatie bij extra services niet bij je terecht is gekomen. Het klopt inderdaad dat de levering in het geval van een niet standaard installatie door een speciale koeriersdienst wordt gedaan. Die moeten de installatie dan binnen 3 werkdagen in orde maken. Meer hierover kun je op de volgende pagina teruglezen: https://www.coolblue.nl/klantenservice/2622/informatie-over/bezorging-witgoed-en-keukenapparatuur.html Zo te horen is het echter niet bij jou gelukt om de installatie op tijd te doen. Zou je het ordernummer kunnen doorsturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Dan kijken we direct mee naar een passende compensatie. In ieder geval excuses voor het ongemak.

Edwin van Dijk 21-09-2017 Via de website gekocht

weer keurig op tijd

Doordat alles simpel en duidelijk is op de website kan iedereen hier iets bestellen. Ook de filmpjes hebben een toegevoegde waarde. De levering was op tijd en goed verpakt.

Laura 21-09-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Veel keuze, goede prijzen en wat een snelle levering! 's Avonds besteld en de volgende middag al binnen!

Jan 21-09-2017 Via de website gekocht

Mijn allereerste bestelling bij Coolblue

Ben altijd wat nerveus om op deze manier spullen te bestellen, maar vond het geweldig hoe ik te woord werd gestaan en geholpen. Zal niet de laatste keer zijn dat ik daar wat bestel.

J.F.Weijers 21-09-2017 Via de website gekocht

Prima service !

Prima toegankelijke website en eventuele probleempjes worden net zo correct
afgehandeld alsj de aankoop. Snelle toegankelijkheid van de (deskundige)
klantenservice.

Rein Schotsman 21-09-2017 Via de website gekocht

Snel goed betrouwbaar

Snel,goed en betrouwbaar, Goede kwaliteit voor een nette prijs, Goede service zeer snelle levering,
Heel tevreden

Kayra 21-09-2017 Via de website gekocht

top!

Betrouwbare website, makkelijk bestellen en snel aan huis geleverd. Product mooi ingepakt en beschermd tijdens vervoer.

Sander 21-09-2017 Via de website gekocht

super snel geleverd

Duidelijk shop ruime keuze en super snelle levering. En wat ik zelf super vind je bent opzoek naar een product en als er een 2de kansje is laten ze dit gelijk zien.

Bas 21-09-2017 Via de website gekocht

Super fijn winkelen

Overzichtelijk, klantvriendelijk, snel en gemakkelijk in gebruik. Zou er elke dag wel wat willen kopen!

Brenda 21-09-2017 Via de website gekocht

Nooit meer een andere dan CoolBlue, geweldig!

Stap voor stap word je op de hoogte gehouden van bestelstatus, snelle bezorgservice. Wijzigingen snel doorgevoerd.

Fiona 21-09-2017 Via de website gekocht

Fijn hulpmiddel voor mijn stofzuiger

Ik heb een Stofzuiger (Hetty van Numatic) waar ik geen hulpmiddel bij had om laminaat goed te zuigen. Dit hulpmiddel er nu bij gekocht. Ben er blij mee.

Yrla 21-09-2017 Via de website gekocht

Super service

Ik vind coolblue een hele goeie (online)winkel. Ze zijn zeer klantvriendelijk en snelle service. Ze hebben gevoel voor humor en dat maakt het ook wel leuk.

Christine Theys 21-09-2017 Via de website gekocht

Eindelijk een antwoordapparaat om met plezier te beluisteren

De antwoorden aan de telefoon zijn uiterst correct, vriendelijk en aangenaam. En de perfecte teksten aan het antwoordapparaat lijken een detail maar het is meer dan prettig om eindelijk eens een aangename en efficiënte boodschappen te krijgen.

Willy J 21-09-2017 Via de website gekocht

Probleemloos winkelen en snel keurig bezorgd.

Bij Coolblue durf ik gerust te bestellen. Nooit vervelende verrassingen. Ze doen wat ze beloven en de zending wordt keurig verzorgd volgens afspraak.

Skullcandy Grind BT 21-09-2017 Via de website gekocht

Prima webshop!

Een duidelijke en informatieve webshop. Goede prijzen, goed assortiment en snelle levering. Wat wil een mens nog meer?

bert 21-09-2017 In de winkel gekocht
amsterdam

inderdaad geweldige service

zeer vriendelijk personeel en heel erg hulpvaardig.ik kom dan ook heel erg graag bij coolblue .ik verheu mij alweer op mijn volgende aankoop

peter 21-09-2017 Via de website gekocht

Super kwaliteit, service en prijs

Coolblue heeft altijd goed service, de levering is altijd op tijd, je wordt op de hoogte gehouden en ze zijn altijd bereikbaar (op normale tijden). Coolblue gaat voor kwaliteit en heeft vaak ook nog de goedkoopste of bijna goedkoopte prijs.

Matthijs 21-09-2017 Via de website gekocht

Niet de goedkoopste wel de beste.

Al diverse apparaten hier gekocht.
Altijd nagekomen wat er beloofd wordt.
Levering op tijd, correct personeel.

Het k 21-09-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en snelle levering.

Goede ervaringen. Leveren volgens afspraak. Duidelijke website. Scherpe prijzen. De volgende keer kijk ik het eerst bij Cool Bluetooth.

Guido van der Spek 21-09-2017 Via de website gekocht

Klantbeleving 2.0

Coolblue loopt echt een paar stappen voor als het gaat om de ultieme koopbeleving. Informatie vooraf is top, spullen worden voorspelbaar (en dus betrouwbaar) geleverd en als er iets niet klopt of werkt zoals je dacht, is het retourproces uiterst eenvoudig. Je voelt je welkom bij elk contact, de medewerkers zijn goed geinformeerd en hun ambitie om het jou naar de zin te maken is echt en geen kunstje. Top!

Jaap 21-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering.

Overzichtelijk en makkelijk bestellen.
Snelle levering en Zeer tevreden met mijn bestelling!
Ga zo door!

Jennifer 21-09-2017 Via de website gekocht

Snelle Service

Super snelle levering en goed verpakt.. niet zo'n megadoos voor een klein artikel wat veel leveranciers wel doen.

Dion Brughuis 21-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Ik koos voor deze shop om de Rockbox Chunk (speaker) te kopen. Deze kocht ik vanwege de unieke kwaliteit voor de prijs, na hem op vakantie bij een ander gehoord te hebben. Vervolgens, een jaar later (inmiddels drie weken geleden) raakte de speaker defect en kon niet meer opladen. Zonder problemen kon deze geretourneerd worden en zou naar de reparateur gaan.

Na twee weken kreeg ik de melding dat hij nog niet gemaakt was, maar ze er wel mee bezig waren. Een week later kreeg ik de melding dat deze werd opgestuurd. Eenmaal in huis, zat deze in een andere verpakking met van die ronde plastic stickers er nog op. Ik dacht; "klopt dit wel?" en belde de klantenservice. Na een leuk wachttafereel krijg ik van de medewerker te horen dat ze mij inderdaad een nieuwe hebben opgestuurd. Zonder kosten! En dat terwijl ik de speaker dus al een jaar had.

Dat noem ik nog eens service; niet moeilijk doen ondanks de wettelijke garantietijd en gewoon zonder gezeur of gezever een nieuwe opsturen. Unieke service, zeer tevreden en bij mijn volgende aankopen zal ik zeer zeker eerst Coolblue afspeuren.

Judith 21-09-2017 Via de website gekocht

Mooie tas!

Hele leuk tas. Mooi ruim. Binnenin zit een laptopvak, pennenvakjes, vakje met rits en nog drie kleine vakjes op het laptopvak zodat je alles goed kan opbergen. De rugzak is erg ruim en kan dus lekker veel mee.