Dylan 30-08-2020

je kan bijna niet twijfelen bij een product dat je wilt aankopen. Dit doordat coolbleu jou de juiste informatie aanbied die zeer duidelijk is! Ze zijn eerlijk over de producten en over hun service, dit maakt hun de absolute topper!

gedupeerd 30-08-2020

Op woensdag voor 400 euro besteld voor 00:00, meteen betaald en een bevestigingsmail gekregen voor levering op donderdag. Op donderdag echter geen pakje ontvangen wel een standaardmail met vraag om te wachten tot... later. Daarna geen info meer gekregen. Zelf gemaild op vrijdag wanneer mijn pakje dan wel zou toekomen en op zaterdag een antwoordmail gekregen met advies te wachten tot dinsdagavond en indien dan nog altijd geen pakje, pas dan opnieuw contact op te nemen. Op de site blijken de beide producten nog steeds voorradig en leverbaar de dag na aankoop, ook op zaterdag en zondag. Valse beloftes want zelf geen pakje gekregen in het weekend en geen info over leveringsdatum... nog steeds aan het wachten...
Superontgoocheld want producten had ik echt nodig voor het weekend en krijg nog niet eens duidelijkheid over wanneer levering dan wel zal zijn.

Charlotte 30-08-2020

Snelle en correcte levering. Nadien nog info gekregen over het product die ik gekocht heb. Vind ik zeer attent! Geeft een zeer vertrouwd gevoel. Volgende dergelijke aankopen doe ik zeker daar. Bedankt mensen!

Davy Tackaert 30-08-2020

Gevraagd op een iPhone 11 pro max.
Daags nadien geleverd... maar wel een iPhone 11 pro ipv max.
Hoesje was voor zelfde toestel.
Domper.

Marie 30-08-2020

Dag erna direct zeer vroeg geleverd. Heel gebruiksvriendelijk. Zeker aan te raden!

Bibbertje 30-08-2020

Zoals steeds ben ik tevreden met de website en het gebruik ervan. Het personeel is steeds vriendelijk en hulpvaardig.

Jens 30-08-2020

Hele duidelijke vergelijking op de website. Zowel de bestelling als levering ging super vlot.

jordy 30-08-2020

De prijs van artikelen is hier niet overdreven en als er probleem is, is er een uitstekende service.

Peter 30-08-2020

Supersnelle levering.
Onlangs een garantiegeval gehad en ook dat ging zonder enig probleem. Bovendien is de samenwerking met mobile vikings een plus.

Stefanie 30-08-2020

Meestal een goede prijs, je wordt zeer goed ingelicht omtrent een product, zeer gebruiksvriendelijke website, ook zeer vriendelijke klantenservice en steeds zeer snelle levering!

Walter 30-08-2020

Zeer snelle levering: 's avonds 11.00 besteld, s'anderendaags 11.00 geleverd.

Kim Vdb 30-08-2020

Levering zoals voorzien en beloofd op de website bij bestelling, goede en duidelijke bevestigingsmail, goed verpakt

Luc 30-08-2020

Zeer ruim assortiment produkten en ook van het produkt zelf.
Zeer scherpe prijzen.
'S anderdaags geleverd
Telefonisch contact mogelijk om uitleg /advies te vragen

Wigra 30-08-2020

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Vlotte levering. Coolblue doet wat het belooft.

EVD 29-08-2020

Goede beschrijving van het product, nuttige tips en reviews!
Correcte prijzen.

Dany 29-08-2020

Super gemakkelijk, veilig, vlug en leuk geprijsd.
Vandaag besteld meestal de volgende dag in huis. Wat wil je nog meer. Service eerste klas.

Peter 29-08-2020

Heel goede beschrijving en uitleg.Alles was precies zoals beschreven en snel geleverd zoals ze beloven !

Chantal 29-08-2020

Zeer vriendelijk .
Zeer behulpzaam .
zelfs tijdens levering uitleg gevraagt en ze geven dat met veel plezier .
Snelle levering ook en als je iets niet weet leggen ze het zeer duidelijk uit .
Prijsklasse zeer goed
Wij zijn heel tevreden over onze 3 grote aankopen

Johan 29-08-2020

Onze bestelling hebben wij niet ontvangen. Het is heel moeilijk om Coolblue daarover aan te spreken, je kan er zelfs geen mail naar toe sturen. Wel via Face book, maar wanneer krijg je daar antwoord op?

jurgen van de velde 29-08-2020

Ik kan niet zeggen dat ik in al mijn jaren als klant al ooit een onaangename ervaring heb gehad.

Luc Denayer 29-08-2020

Vlugge, vlotte levering van gekocht item.
Heb gevonden wat ik zocht, maar aanbod is soms beperkt. M.a.w. Niet alle merken en/ of modellen zijn te verkrijgen.

Glenn 29-08-2020

Correcte omschrijving van het product, eerlijke prijs. Perfecte service, levering altijd op afgesproken dag.

Marleen Bosselaers 29-08-2020

Ben heel tevreden met de ijskast combinatie diepvriezer ook snelle en correcte levering en heel vriendelijke en behulpzame verzorgers !

lambert 28-08-2020

coolblue werkt prima, klaar aanbod in de shop. heeft een goede zoekfunctie.

sylvie 28-08-2020

Overzichtelijke webshop, alle items zijn duidelijk uitgelegd en de prijzen zijn degelijk.