Deze score is berekend op basis van 3439 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Edith 07-09-2017 Via de website gekocht

Wat een leuk bedrijf met grappige teksten in bevestiging

Via mijn telefoon betaald (2x) en beide keren dubbel. Maar geld heel snel terug. Er was ook optie voor gratis omruilen. Deze was niet doorgekomen maar werd ook heel goed opgelost. Top!

a.vanderheijden 07-09-2017 Via de website gekocht

goede Service

Wij hebben voor Coolblue gekozen omdat dit de enige aanbieder was van seniorentelefoons in een set van 3

Durakk 07-09-2017 Via de website gekocht

Makkelijk en snel

De site is zo ingericht dat je snel vindt wat je nodig hebt en t ligt de volgende dag precies waar je t hebben wil!

Joosten 07-09-2017 Via de website gekocht

Prima advies en levering

Prima site, duidelijke uitleg waardoor je wordt geholpen in het maken van jou keuze.
Alles goed overzichtelijk en duidelijk.

jchanders 07-09-2017 Via de website gekocht

Great shop

Hele goede informatie voor de aankoop. Goede hulp bij de aankoop en installatie. Bijzonder lof voor de geduldige en zeer behulpzame helpers op de telefoonservice.

Stravers 07-09-2017 Via de website gekocht

Deze winkel kan ik aan iedereen aanbevelen perfecte service en prima producten zeer snelle levering en heel klant vriendelijk

Nico J. Hildebrand 07-09-2017 Via de website gekocht

Afspraken niet nagekomen

Ik vind dat het niet mogelijk was voor Coolblue om de produkten smiddags in plaats van s'ochtends te leveren. Een gemaakte afspraak via de Helpdesk om het smiddags af te leveren werd niet nagekomen. Ik heb ervaren dat Coolblue al meerdere dagen blijft proberen alhoewel niet mogelijk de produkten s'ochtends af te leveren. Ik vind daarom Coolblue een moeilijke firma om exakte afspraken te maken die ze ook nakomen.

Hey Nico,

Bedankt voor je feedback. Heel vervelend om te horen dat wij je bestelling niet conform afspraak hebben kunnen leveren. Wij gaan graag met je meekijken naar een passende compensatie. Zou je een e-mail kunnen sturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan gaan wij er voor je achteraan. In ieder geval oprechte excuses voor het ongemak.

Yvon 07-09-2017 Via de website gekocht

Bezorging niet goed

Via de webshop een wasmachine gekocht (tweedekans, reeds uit de doos, 30 euro goedkoper). Mailtjes, track and trace en sms ontvangen over te leveren tijdstip. Er werd niets geleverd. Zélf gebeld met de klantenservice, daar bleek dat het apparaat ook niet geleverd zou worden. Er werd niet meegedacht over een oplossing, helaas, want daarvoor bel je met een klantenservice. De volgende dag naar de winkel gegaan in Eindhoven. Daar kwam men wel met een oplossing, waardoor we met drie dagen vertraging alsnog onze machine hebben staan. Prima winkel, maar het kopen van een kweedekansproduct is een afrader. Je betaalt iets minder maar loopt daardoor erg veel frustratie op. Jammer!

Hey Yvon,

Bedankt voor je feedback. Wat ontzettend spijtig om te horen dat je problemen hebt gehad met de levering van je Tweedekans wasmachine. Het is natuurlijk ontzettend vervelend als een order niet zoals afgesproken wordt geleverd, vooral als je juist om deze reden bij ons besteld. Dat is zeker niet dat je van ons mag verwachten en daarom gaan we ook graag meekijken naar een passende compensatie. Zou je een e-mail kunnen sturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan gaan we er direct voor je achteraan.

erik 07-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service !!

Goede overzichtelijke site, snelle levering, gratis verzending, goede produkten.
En als er dan toch iets niet goed dan doen ze totaal niet moeilijk over omruilen of gewoon geld terug....

Marjolijn 07-09-2017 Via de website gekocht

Keurig alles volgens afspraak. ..

Coolblue doet wat het belooft..! We hadden alleen een probleem bij de levering van onze wasmachine (door 'derde partij' Dynalogic - monteurs waren gehaast en hebben machine niet aangesloten op dag van levering. Is een dag later (op 'aandringen' en melding van deze klacht bij Dynalogic) opgelost door 2 heren die het wèl snapten.. Goed opgelost dus.. We kregen inderdaad keurig een half uur voordat machine geleverd werd een bericht.. Ook goede (after-)service van Coolblue.

Oz 07-09-2017 Via de website gekocht

Heel erg blij mee

Ik was eerst wat teruggetrokken omdat deze fijne laptop alleen via webshop te verkrijgen was. Maar mijn twijfels was totaal onnodig. Snelle levering!
Alles klopt aan deze laptop: snel, goede beeldkwaliteit en beste koop

Sandra 07-09-2017 Via de website gekocht

Top service

Top service,
Super snelle en hele goede levering.
Ver van te voren melding dat ze komen en perfect afgeleverd

Peter 07-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, oude wasmachine meteen opgeruimd!

Snelle levering, oude wasmachine meteen opgeruimd! Klein nadeel is dat het tijdstip van de levering pas op de dag zelf bekend wordt in de vorm van een tijdslot van 2 uur.

Ben 07-09-2017 Via de website gekocht

Een van de beste

Vele bestellingen gedaan. Nog nooit een slechte ervaring. Duidelijke site, goede communicatie en vlotte levering.

Anoniem 07-09-2017 Via de website gekocht

Snelle bezorging en een aardige bezorger, helemaal top!

Ik vond de site makkelijk om mijn product te vinden (laptoptas) en de volgende dag was er al een bezorger langs geweest. Helaas was ik niet thuis maar ik heb netjes een briefje gekregen waarop stond dat ze het de volgende dag weer zouden proberen.

Den Hertog 07-09-2017 Via de website gekocht

Compensatie is een lachertje

De reden waarom we bij coolblue bestelde is omdat we snel een nieuwe koelkast nodig hebben. Op de site staat BINNEN 3 werkdagen geïnstalleerd. Echter bij ons is dat niet het geval. Zelfs pas een week na bestelling. Als compensatie kregen we geen gepaste noodoplossing, maar nog niet eens 5% van het aankoopbedrag als voucher. "Alles voor een glimlach" geldt bij ons totaal niet! De afspraken tussen Cooblue en ExchangeNL zijn blijkbaar niet goed.

Beste meneer/mevrouw Den Hertog,

Bedankt voor uw review. Heel erg vervelend om te horen dat de koelkast niet binnen de afgesproken periode geinstalleerd is. Dat is zeker niet wat je van ons mag verwachten. Helaas is het wel zo dat het sporadisch wegens grote drukte voorkomt dat een installatie iets langer op zich laat wachten dan gebruikelijk is. Wij zijn voor het inbouwen afhankelijk van onze inbouwpartner en die doet er echt alles aan om alles zo snel als mogelijk in te bouwen. Dat je verder geen redelijke compensatie hebt ontvangen is niet de bedoeling. Daarom gaan we graag verder kijken naar wat wij kunnen betekenen in deze. Zou je per e-mail het ordernummer en een korte beschrijving van het euvel kunnen doorsturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan kijken we direct mee naar een passende oplossing.

Largo 07-09-2017 Via de website gekocht

Goede service, duidelijke info over levering en product

Shop is goed en overzichtelijk, duidelijk productinformatie, snel en makkelijk kopen op deze site.
Service is goed.

Henk 07-09-2017 Via de website gekocht

snelle service

Prima service, snelle levering. Het bestelde produkt binnen een dag in huis. Helemaal Top
Past perfect waarvoor hij bedoeld is.

Robert 07-09-2017 Via de website gekocht

Boven verwachting

Cool Blue maakt de verwachtingen meer dan waar.
Binnen 24u leveren binnen het uur wat beloofd is. 2 Welbespraakte en enthousiaste bezorgers die binnen 15 minuten de nieuwe wasmachine op zn plek hadden staan (1 hoog), de oude ingeladen hadden en ook nog eens een goede uitleg gaven op een zeer prettige manier. Topservice!

Tr 07-09-2017 Via de website gekocht

Gewoon top

Snel geleverd (binnen 10 uur), duidelijke website en nette prijs. Coolblue is gewoon een top-webshop!

Nicole 07-09-2017 Via de website gekocht

Alles goed geregeld

Goede service, je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer het pakket zal aankomen. Website is duidelijk

Boris 07-09-2017 Via de website gekocht

Prima service

Behalve dat de website duidelijk is, is de levering ook goed. Verder is het aanbid ruim en compleet.

Chris 07-09-2017 Via de website gekocht

Fijne website en prima afgehandeld

Tip: Bij laten plaatsen (in mijn geval met tussenblad onder de droger) is de verzend dag de dag dat het naar het bedrijf wordt verzonden, deze kan dus het best op z.s.m. staan. Zij maken dan een afspraak.

johan 07-09-2017 Via de website gekocht

goed vlotte levering handleiding had wel beter gekund

de site was heel goed ook de prijzen waren in orde minpuntje was voor mij de handleiding had wel wat beter gekund in mijn aankoop (laserprinter)

André 07-09-2017 Via de website gekocht

Cool COOLBLEU

Men raadpleegt verschillende bronnen maar komt altijd weer naar COOLBLEU !
De service kan niet worden verbeterd en de prijzen zijn bij de laagste zonet de laagste !

jfidom 07-09-2017 Via de website gekocht

goede service

goede ervaringen met de service.
ook de bestellingen/afleveringen...
gewoon doorgaan op deze voet,....ga zo door!

Marijke 07-09-2017 Via de website gekocht

Snelle service en probleempje meteen onder de loep genomen

Wasmachine volgende ochtend meteen geïnstalleerd en oude meegenomen. Vooraf werd een tijd aangegeven en de levering was punctueel. Ondanks voorzichtige behandeling gleed de machine uit de handen, met kleine schade als gevolg. Ongelukken kunnen gebeuren maar fantastisch hoe dit meteen werd vastgesteld en de mogelijke opties aan mij werden gepresenteerd. Kleine vergoeding of vervanging. Inzichtelijk systeem op mobiele van de monteurs fungeert als een checklist en meteen als een rapportage. Efficient. Hier is over nagedacht. En de monteurs echt uiterst vriendelijk.

Dezwette 07-09-2017 Via de website gekocht

Perfect

Weekend en ja je raad het inkt op, snel de juiste patronen opzoeken en klikken.... de dag erna geleverd.... snel, gemakkelijk en betrouwbaar topservice!

Catharinus 07-09-2017 Via de website gekocht

Gemakkelijk en snel geleverd.

Gemakkelijk kiezen. Goede omschrijving en makkelij ke vergelijking.
Bestellen is makkelijk en de levering snel zoals we gewend zijn.
Kom zeker weer.

Laura 06-09-2017 Via de website gekocht

Super service!

Zondagavond om tien voor 12 besteld, de volgende dag om half 12 in huis, bizar snel, goed op de hoogte gehouden.

Iris 06-09-2017 Via de website gekocht

Super service ban coolblue

Snelle levering tegen goede condities. Het assortiment is enorm, hierdoor heb ik beide producten welke ik zocht kunnen aanschaffen

Rita 06-09-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Ik kende de shop niet echt, maar de aankoop van de slow juicer wees me deze site aan. De machine werd me geleverd op de gewenste dag en alles was tip top in orde! Een site met veel enthousiasme en hoop er nog aankopen te doen.

Jan Veenhuizen 06-09-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle service en levering

Geweldige website, duidelijk en informatief over de producten, zeer snelle service en een nog snellere levering. Op zondagavond besteld en maandag al geleverd krijgen. Geweldig👍

xxxx 06-09-2017 Via de website gekocht

Router

Een supersnelle service / een goede kwaliteit / up to date met status / een heldere factuur en een goede betalingstermijn.

JeannetteH 06-09-2017 Via de website gekocht

prima winkel

Ze doen wat ze beloven en op tijd en alles wordt keurig verpakt en verzonden. Levering is goed te volgen. Een goede en duidelijk website.

Daniel_gk 06-09-2017 Via de website gekocht

Super snel en goeie service

De site is geweldig en ik had binnen enkele minuten gevonden wat ik zocht. Hierna kreeg ik de keus voor een "tweedekans" product wat zich nog in nieuwstaat bevindt. Het is de volgende dag nog geleverd en zag er goed uit! Geen enkele gebruikssporen.
Vond het een goede ervaring en zou hier zeker weer terecht komen.

anton 06-09-2017 Via de website gekocht

zeer tevreden

scherpe prijs en vlotte levering en veel keuze omdat veel artikelen op voorraad zijn.
bij vergelijking websites altijd even kijken bij coolblue

Roselinde 06-09-2017 Via de website gekocht

Een 10 over de hele lijn!!!

Coolblue is voor mij dé place-to-be. De duidelijke website en productinformatie zijn een enorme hulp bij de zoektocht naar een bepaald product. De vlekkeloze service en snelle levering (effectief de volgende dag geleverd zoals de site beloofd) maken van winkelen bij Coolblue kinderspel. Ook de dienst na verkoop is onberispelijk!

Sandra 06-09-2017 Via de website gekocht

Snel, fijne bezorging, netjes en zeer tevreden

Ik bestelde onze wasmachine, kreeg snel bericht welk dagdeel hij zou arriveren en later nog binnen welk uur. Ze kwamen keurig op tijd, alles werd geïnstalleerd en oude wasmachine en rommel ging met de bezorgers mee. Net als op de reclame: we konden na een eerste reinigingswad meteen aan de slag. Volgende keer weer Coolblue voor ons!!!

ROSITA 06-09-2017 Via de website gekocht

GOEDE SERVICE

ik vindt het gemakkelijk en overzichtelijk en goede service en snelle levering en grote keuze van producten

Lisette 06-09-2017 Via de website gekocht

Super snelle en goede service. Prima website heel overzichtelijk. Wat ze beloven komen ze ook na!!!

Bart 06-09-2017 Via de website gekocht

Prima service

Fijn dat ze de extra koelkast, toch even naar boven hebben gebracht, uitgepakt en wel. Ook verpakkingsmateriaal namen ze netjes mee.

guiljam 06-09-2017 Via de website gekocht

prima service bij aflevering

Alles bij de bestelling en de aflevering verliep volgens de afspraak, geweldige service. Prima aflevering, plaatsen en de instructie die werden gegeven.

T. Smit 06-09-2017 Via de website gekocht

snelle levering en zeer vriendelijk bezorgers!

de juiste uitvoering van het product was bij cool bleu te koop. Goede kleur met rechtsdraaiende deur.

Paulien Brouwer 06-09-2017 Via de website gekocht

goede kwaliteit voor lage prijs

De webshop is duidelijk. Er is een grote verscheidenheid aan producten. Er wordt binnen 24 uur geleverd door vriendelijke bezorgers.

Maarten 06-09-2017 Via de website gekocht

Levering op zondag en leuke extraatjes

De website van CoolBlue (Grasmaaierstore) geeft uitgebreide informatie over de aangeboden producten en biedt de mogelijkheid om verschillende producten te vergelijken. Rustige kleuren, voldoende ruimte tussen de tekst en duidelijke omschrijvingen maken de site fijn om te gebruiken.

Het bestelproces loopt goed door, producten worden kosteloos geleverd op zondag en de grapjes wanneer de bestelling is afgerond zijn echt een leuk extraatje. Ik voel me gewaardeerd als klant.

Daan 06-09-2017 Via de website gekocht

Goede service, snelle bezorging van de artikelen en goede communicatie naar de klant. Kreeg snel een bevestiging en had hem op zondag avond besteld, maandag middag had ik de bestelling al binnen.

J.Braat 06-09-2017 Via de website gekocht

SUPER service

Wasmachine stuk, na super makkelijke website in 5 min. nieuwe besteld.
Al andere dag geleverd, aangesloten en oude machine mee van 2 hoog.

A. Vogel 06-09-2017 Via de website gekocht

Top Service!

De website is heel overzichtelijk. Voor een vraag kreeg ik direct een iemand aan de telefoon die ons heel vriendelijk te woord stond.
Onze wasmachine werd de volgende dag bezorgd door keurige vriendelijk bezorgers die ons ook nog enkele tips gaven hoe we de machine het beste kunnen gebruiken. Terwijl de machine onderweg was werden we op de hoogte gesteld hoe laat we deze konden verwachten.
We hoefden niet een hele ochtend/middag/avond vrij te nemen en thuis te blijven, er werd namelijk een tijdstip van een uur doorgegeven en indien de bezorgers iets eerder of later waren werd dat keurig gemeld. En 10 minuten voor de bezorging werden we telefonisch op de hoogte gebracht. Onze oude machine werd door de bezorgers gratis meegenomen. Wat een service!

JFK 06-09-2017 Via de website gekocht

Snel en duidelijk

Coolblue werkt voor mij altijd makkelijk en snel. Heldere uitleg op de site en na bestelling elke keer snelle bezorging. Nog niet één keer toch een melding van backorder of vertraging in levering gehad, dus ik blijf lekker bij Coolblue m'n spulletjes zoeken!