Pauline 02-09-2020

Product vlot & correct geleverd. Meteen bevestigingsmail ontvangen dat bestelling goed ontvangen werd + update wanneer het onderweg was. Super tevreden!

Gerard 02-09-2020

Netjes en zeer snel geleverd... meer moet dat niet zijn !
Zal zeker niet twijfelen om nog meer te bestellen !

gedupeerd 02-09-2020

Op 26/08/2020 twee smartphones besteld bij Coolblue. Meteen betaald en bevestiging gekregen voor levering op 27/08/2020. Pakje echter nooit aangekomen. Ondertussen zijn we een week verder en belde ik voor de 3de keer Coolblue op. Weeral "onverwachtse drukte op de klantendienst" (sic) dus heel lang wachten om te horen te krijgen dat ik kan kiezen tussen twee opties: 1) de bestelling annuleren en geld terugkrijgen of 2) wachten tot een onbekend moment van latere levering (misschien nog deze week?). Gisteren beloofde een andere medewerker nog om als het pakje er vandaag niet zou zijn, ze het opnieuw zouden opsturen. Niet dus. Glimlach is ondertussen ver te zoeken...

Seb De Roover 02-09-2020

Netjes kunnen bestellen, netjes op tijd, netjes verpakt, vriendelijke mensen.

Janne 02-09-2020

Mogelijkheid om tweedekans / refurbished toestel te kopen, zeer snelle correcte levering met redelijk nauwkeurig tijdsslot (behalve dat dit even vertraging op liep dik in orde)

Kurt 02-09-2020

vlotte site om te bestellen, pakketje ook heel snel geleverd met de fiets ! zeer goede opvolging van levering mogelijk hier ! Vriendelijke bezorger ! Zeer tevreden over de bestelde rugzak.
Ik kan Coolblue alleen maar aanraden.

Bianca 01-09-2020

Super snelle levering , ook op zondag , En leuke prijzen . Helemaal top zeer tevreden

Barbara 01-09-2020

Gebruiksvriendelijke website, correcte prijs, snelle levering, vriendelijke leveranciers.

Henri 01-09-2020

De levering is niet op de gewenste dag geleverd. Dit wil zeggen dat we 2 dagen later op verlof vertrokken zijn. 14 min aan de telefoon gehangen met Coolblue en niemand opgenomen.
De koeriersdienst die hier op zondag zou leveren stopte het transport omdat we niet zouden thuis geweest zijn, dikke leugen we waren ganse dag thuis.
We zijn heel teleurgesteld en zullen zeker nooit nog iets kopen bij jullie.

gedupeerd 01-09-2020

Op woensdag 26/08/2020 voor 23:59 2 smartphones besteld bij Coolblue én meteen betaald. Bevestigingsmail gekregen met aankondiging van levering op donderdag 27/08/2020. Op donderdag echter geen pakket ontvangen én ook niet op vrijdag, zaterdag, zondag, maandag of dinsdag. Van Coolblue ontvang ik geen enkel bericht over wanneer de levering dan wel zal doorgaan! Ettelijke mailtjes en pogingen om in te bellen in de klantendienst (vaak zeer lange wachttijden, 30 à 45 minuten of gewoon bezet) later, krijg ik op dinsdag 1/09/2020 (al 5 dagen later) te horen dat ze niets zullen ondernemen voor 120 uren zijn verstreken en de zondag tellen ze -heel handig- niet mee qua uren (hoewel op de site vermeld staat dat ze ook op zondag leveren). Ik mag morgen 2 september eens na de middag terugbellen... nog altijd aan het wachten dus...

Steffie 01-09-2020

Coolblue maakt beloftes waar. Gebruiksvriendelijke site met goede adviezen. Snelle en betrouwbare levering. Voldoende opties voor betaling.

Pascal 01-09-2020

Groot aanbod tegen goeie prijs, overzichtelijke site, meestal stipte levering.

phil 01-09-2020

prijs is goed, en supersnelle gratis levering. Ik had een top ervaring met Coolblue.

NinaMN 01-09-2020

Mijn laptop ging donderdagmorgen kapot. Vrijdagmiddag kon ik al aan de slag met mijn nieuwe. Fijne en snelle levering, duidelijke informatie op de website. Heel blij mee!

Anneleen 01-09-2020

Alles vlot, straightforward, scherp geprijsd en dan nog eens extreem vriendelijk!

Freddy 01-09-2020

Ondanks dat het een tweedekans was, toch prima kwaliteit en dat krasje zag je bijna niet. Alles zat fijntjes verpakt en dat voor een lagere prijs. Ook een vlotte levering

Zakariya El Khamlichi 31-08-2020

Als je iets voor middernacht besteld komt het de volgende dag thuis, het is een zeer goede service dat jullie aanbieden! Ik kan savonds na mijn werk nog lekker op jullie site kijken zonder me zorgen te maken over de leverdatum!
Jullie producten werden altijd goed geleverd en op een zeer aanbiedelijke manier.
Jullie callcenter is zeer goed, jullie helpen jullie klanten altijd op een zeer respectvolle en beleefde manier!

Topservice van de bovenste plank! 31-08-2020

Donderdagavond om-line besteld en vrijdagochtend kon ik het tablethoesje met toetsenbord voor mijn dochter gaan halen. Na een weekend testen bleek het toch niet het juiste dat ze nodig had. maandagochtend terug naar de winkel en zonder problemne wordt het geld terug gestort. Top service. Ik was al een tevreden klant maar nu terug overtuigd van hun uitstekende klantvriendelijkheid. Ook het personeel in de winkel was uitermate vriendelijk en behulpzaam ook in deze moeilijkere tijden.

J. Peeters 31-08-2020

Coolblue had op het toestel dat wij wouden aanschaffen de beste voorwaarden. Daarbij kon je met een enkele klik ook aanvinken of vakmannen het toestel komen installeren. Dat hebben wij gedaan en daar zijn we erg tevreden over. Ook de uitgebreide uitleg over het product maakt dat we voldoende geïnformeerd waren om de aankoop te doen. Ons nieuwe wasmachine draait nu al enkele dagen zoals het hoort.

Mark 31-08-2020

Snelle levering. Tips die ze geven zijn zeer behulpzaam. Tweede kans aankopen zijn top.

Rene Verschueren 31-08-2020

Al 2 mislukte levering door een sorteer probleem by coolblue.
Vrijdag besteld and nog niet thuis 4 dagen later

Michel 31-08-2020

Veel verschillende merken met duidelijke uitleg en weergave van de verschillen.
Overzichtelijk. Makkelijk om te bestellen volgende dag al geleverd.

R 31-08-2020

Zeer snelle verzending en bij het product zelf staat altijd zeer uitgebreide informatie.

Dan 31-08-2020

Compleet, duidelijk en perfecte communicatie in verband met bestelling, betaling en levering. Het aanbevelen waard 🤗

Jef 31-08-2020

supper snel geleverd .Top !!!
Een dikke aanrader voor te bestellen en prijs OK.