Deze score is berekend op basis van 1099 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Aantje 25-09-2017 Via de website gekocht

Fijne service

Gemakkelijk een keuze kunnen maken uit een hele rits wasmachines door de cool blue's keuzes.
Berichtgeving via mail en sms voor de aflevering zijn erg fijn.
Bezorging en aansluiten wasmachine vond ik erg fijn. Vooral, omdat de oude meegenomen wordt. Bezorgers zijn net en fatsoenlijk. Zie het ook wel eens anders.

Anne 25-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, service is goed

Ik heb voor Coolblue gekozen omdat duidelijk op de site staat dat ze de wasmachine die we kochten, naar boven tillen, aansluiten en de oude meenemen. Dat gebeurt allemaal met de nodige info vooraf, snel en kundig. De oude machine kon niet mee omdat we niet al het water eruit hadden gekregen. Nu dat toch wel gelukt is, wordt de machine alsnog kosteloos gehaald. Alles bij elkaar prima service dus.

anoniem 25-09-2017 Via de website gekocht

Super!

Duidelijke site, nuttige info, makkelijk bestellen, goede service en hele vriendelijke mensen. Vanaf het bestellen hele duidelijke informatie wat je wanneer kan verwachten. Jongens die koelkast kwamen brengen belden keurig van te voren en het achterom brengen van de loodzware koelkast, hij paste niet door de voordeur, was geen enkel probleem!

Eline 25-09-2017 Via de website gekocht

Lang wachten op je spullen.

Ik wacht al meer dan een week op mijn koelkast en gasfornuis. Jullie zeggen dat je de volgende dag alles bezorgd krijgt.
Ik weet dat ik met installatie aangevraagd heb. Maar dat zou niet zo lang moeten duren. Ik vind dit heel erg vervelend.
Bel in ieder geval op dat het langer gaat duren. Er stond in mijn coolblue dat ik zaterdag 23 september alles bezorgd zou krijgen. Maar ik heb nog steeds niks.

Henk A. 25-09-2017 Via de website gekocht

CoolBlue maakt toezeggingen waar

Donderdagmiddag rond 17.00 twee artikelen besteld, vrijdagmiddag om 13.00 bezorgd. Van meet af aan goed op de hoogte gehouden van het bezorgproces, artikelen in goede staat en goed verpakt ontvangen.
De leuk bedoelde grapjes en woordspelingen van CoolBlue (in de mails en op de verpakkingen) kunnen gerust ietsje minder.

Sanson 25-09-2017 Via de website gekocht

Ik was verbaasd over geweldige service en accuraatheid.

Ik heb gekozen vanwege de naam die ik kende. Maar ik zal vanaf nu coolblue beslist aanbevelen. De service, zowel aan de telefoon als bij het bezorgen was fantastisch. Prettig, accuraat.

Judith 25-09-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Vrijdagmiddag besteld, zaterdagmiddag reeds geleverd zonder bijkomende kosten. Ook heel tevreden over het product zelf, precies wat ik zocht.

wim 25-09-2017 Via de website gekocht

goed produkt

het produkt voldoet prima.snel aangesloten en eenvoudig in bediening.afgeleverd volgens afspraak ik zou niet beter kunnen wensen.apparaat aangesloten op Bose cinemaset 321.een uitkomst prima kwaliteit.

Walter 25-09-2017 Via de website gekocht

Absolute aanrader

Snelle levering, correcte prijzen en up to date producten. Reeds verschillende keren bestellingen geplaatst en altijd keurig op tijd geleverd.

Joost 25-09-2017 Via de website gekocht

coolblue is top!

goede site, producten makkelijk bestellen en te betalen. Snelle en goede levering. Wasmachine wordt thuis afgeleverd en geïnstalleerd. En de oude nemen ze mee. Gewoon top !

Astrid 25-09-2017 Via de website gekocht

Supersnelle service en vriendelijke monteurs

Vrijdagmiddag laat een wasmachine besteld en zaterdagochtend om 09.30 uur stond de machine al aan. Nette en vriendelijke monteurs.

Rik 25-09-2017 Via de website gekocht

Printer was eerst niet op voorraad. Daarom besteld bij Staples die ook de volgende werkdag zou leveren. Niet dus. Na twee maal bellen kreeg ik enkele dagen later bericht dat pas na ongeveer een maand geleverd zou kunnen worden. Coolblue had inmiddels weer voorraad en leverde keurig de volgende dag!.

Frank 25-09-2017 Via de website gekocht

Zeer goed service

Wij hadden een luchtbevochtiger van Medisana gekocht, volgende dag geleverd, na een paar dagen bij het losdraaien van de filter om water bij te vullen scheurde de sluitring, foto gemaild en de volgende dag is er een nieuwe geleverd. Super service.

Hetty 25-09-2017 Via de website gekocht

Goeie service

Heldere informatie, ruime keuze en prettige behandeling aan de telefoon, snelle levering, afval en oud apparaat weer meegenomen, dat is super!

Maaike 25-09-2017 Via de website gekocht

Goede service, goed product

Veel keus in de shop, faire prijzen, goede service. Wasmachine besteld, coolblue jongens hebben hem keurig aangesloten en tronmelreiniging ingesteld, oude wasmachine weer meegenomen.

Roel 25-09-2017 Via de website gekocht

Vlekkeloos

Ik was op zoek naar een vlotte, stijlvolle en degelijke laptop. Via de site van de consumentenbond stuitte ik op een Asus laptop die aan alle voorwaarden voldeedt. Deze was alleen nog maar via Coolblue verkrijgbaar en zo kwam ik op de website. Vanaf toen liep alles van bestelling tot levering vlekkeloos. Nu geniet ik ten volle van mijn nieuwe laptop.

Yvonne penning 25-09-2017 Via de website gekocht

Erg nette service en goede klantvriendelijk

Ze waren erg beleefd vroegen al voor af bepaalde dingen aan de telefoon zo dat ze zich goed voor konden bereiden de kleine man deed de deur open en kreeg toen gelijk en ballon en werd ook net gedag zeggen benoemd liepen alles netjes na gewoon super netjes

Betty 25-09-2017 Via de website gekocht

Super service

Netjes belletje, wanneer ze komen
Vriendelijke mensen goede uitleg over het product en tevens ook tips hoe je het beste uit je product haalt en ze ruimen netjes alles weer op
Complimenten

Peter 25-09-2017 Via de website gekocht

Snel

Snel en betrouwbaar. Niet altijd de goedkoopste, maar je weer wel dat je het krijgt Geen slechte ervaring gehad, dus nog nooit met de klantenservice enige ervaring gehad.

Tennisking 25-09-2017 Via de website gekocht

Slechte bezorgservice Dynalogic

Coolblue is prima, maar de bezorgservice Dynalogic niet. Althans, TV werd 3 uur later bezorgd dan gepland, vervolgens leveren ze de verkeerde TV.

Officiele reactie van Coolblue 25-09-2017

Hey,

Wat ongelooflijk vervelend om te lezen dat de levering zo verkeerd is gelopen. We hopen dat je weet dat dit niet is wat je normaal van ons zou mogen verwachten en hier bieden wij onze oprechte excuses voor aan. Als je dat nog niet hebt gedaan, willen wij je vragen om contact met ons op te nemen via één van onze kanalen zodat wij ervoor kunnen zorgen dat dit allemaal helemaal rechtgetrokken wordt. We hopen gauw van je te horen.

rit 25-09-2017 Via de website gekocht

ben zeer tevreden.

snel ,duidelijke omschrijving, correcte levering,, goed ingelicht over bezorging.duidelijke omschrijving op de website

Lex 25-09-2017 Via de website gekocht

Tip winkel

Vaker bestel ik bij deze winkel en tot nu toe altijd een goede ervaring. Op tijd bezorgd altijd het product dat ik wil. Als het product niet bevalt dan kan deze, mits onbeschadigd en vieze geuren, gewoon weer terug.

Jackie 24-09-2017 Via de website gekocht

Ik kies voor coolblue om de goede service, prettig contact aan telefoon en meedenken van medewerkers. Prettige site met veel reviews

Mark 24-09-2017 Via de website gekocht

Top service

Om te beginnen een super duidelijke website waar het erg gemakkelijk is producten te vergelijken. Daarnaast doet coolblue ook na bestelling veel moeite voor de klant, en komen ze in het uitzonderlijke geval dat een product niet werkt of de levering niet gaat zoals gepland, vaak zelf met een passende oplossing.

Muhammed Ali 24-09-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam

Goede producten, breed assortiment. Geweldige service!

Keus uit veel producten.
Makkelijke site.
Goed advies bij keuze.
Klantvriendelijkheid uitstekend.
Bezorgservice uitstekend. Vriendelijke bezorgers, precies in de aangegeven tijd, met 1 uur range, geleverd.

J.F. Leermakers 24-09-2017 Via de website gekocht

Simpel, snel en goed

Weinig poespas, snel besteld, snel en vooral binnen beloofde tijdslimiet de volgende dag bezorgd. Heb er gewoon een prettige, zeg maar uitstekende indruk aan overgehouden.

Niels 24-09-2017 Via de website gekocht

Vriendelijke en complete service!

Van bestelling tot plaatsing supergoede en duidelijke service. Leverdatum was gemakkelijk uit te stellen (ivm vertraging bij de verbouwing), de communicatie over de bezorging was duidelijk en de bezorgers hebben de wasmachine netjes aangesloten en de basics helder uitgelegd. Heel prettig!

Sven Venema 24-09-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Groot assortiment, en snelle service. Volgende dag had ik het al in huis. Het product is netjes geleverd en het product voldoet aan mijn verwachtingen.

Leo 24-09-2017 Via de website gekocht

Alle

Alles zoals je van een webshop mag verwachten, de levering , de website en de verwerking waren fantastisch.

Trump 24-09-2017 Via de website gekocht

Prima

Goede omschrijving en eenvoudig bestellen. Snelle levering en meerdere lever opties.

Wel jammer als je twee IPads voor €1400,- besteld er geen “extraatje” aan vast zit in de vorm van korting op een beschermhoes, snoertjes o.i.d.

avdlaak 24-09-2017 Via de website gekocht

Als altijd , Coolblue levert wat ze beloofd.

De manier waarop Coolblue haar focus op de klant legt en zorgt dat het een feel good ervaring wordt vindt ik geweldig.

Ruurd 24-09-2017 Via de website gekocht

super service

snelle levering en goed op de hoogte word je gehouden.
goed site makkelijk te vinden .gewoon door blijven gaan met dit concept.

M. 24-09-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd

Een goede elektrische tandenborstel gekocht op basis van de tips van Coolblue en de recensies. Hierdoor heb ik een prima keuze kunnen maken.

Margareth 24-09-2017 Via de website gekocht

Duidelijk, betrouwbaar en snel!

Een zeer overzichtelijke en gebruiksvriendelijke webshop met een enorme keus! Wat je zoekt is er!
Duidelijke en vriendelijke communicatie en geleverd zoals beloofd!! Dus betrouwbaar!

Vincent 24-09-2017 Via de website gekocht

top

Goed snel en makkelijk te zie wat de voorraad is
Alleen jammer dat de reclame niet echt klop weg gaan pas weg als werkt

Pietro Lo Galbo 24-09-2017 Via de website gekocht

crazy, random emails maybe just computer generated

they claim they attempted to deliver three times.
In reality they never came. Inquiries with the driver indicated he was given the WRONG address, while all emails from Coolblue had the right address

Piko 24-09-2017 Via de website gekocht

Goede actieprijs voor product. Prima service en informatie.

Aanbod is groot en vaak zeer aantrekkelijke aanbiedingen. Bij bestelling snelle en correcte info over levering.

Wicher 24-09-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Fijne webshop. Wekt goed. Betrouwbare service. Snelle postbezorging. Ruim assortiment. Het bedrijf is aanbevelingswaardig .

Astrid 24-09-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering van de wasmachine. We werden keurig op de hoogte gehouden van doet mogelijke leveringstijdstip.
Het aansluiting van de wasmachine heb ik zelf maar gedaan.
Ik had weinig vertrouwen in de ‘ruwe’ behandeling van de bezorgers .....

Maren van den Brink 24-09-2017 Via de website gekocht

Super snel geregeld!!!!

Overzichtelijke site, uitstekende planning en briefing en zonder meer vakkundige en aardige medewerkers die bij je thuis ook zeer efficient aan de slag gaan.
Niets dan lof!!!!

ejm 24-09-2017 Via de website gekocht

geen service voor onderdelen zoals accus

de medewerkers aan de telefoon klantenservice heel behulpzaam. Dat is ok. Maar geen enkele mogelijkheid om extra acuus te kopen voor mijn samsung steelstofzuiger. Dat is zeer teleurstellend. Bij Samsung NL onderdelen bestellen is dram. Niemand die je daar spreekt weet ergens iets van af. Moet dus nu naar Mediamarkt BCC etc hiervoor. Daar word ik niet blij van.

Officiele reactie van Coolblue 24-09-2017

Beste,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons van feedback te voorzien. We begrijpen dat het vervelend is dat u geen losse onderdelen van alle producten kunt aanschaffen. We nemen uw feedback zeker mee.

Groeten,

rolfkloo 24-09-2017 Via de website gekocht

Zeer efficiënte en snelle service

Uitstekend georganiseerde service. Alles is gelopen precies volgens afspraak. De site is overzichtelijk en bevat alle nodige informatie. Bijzonder aangenaam vond ik dat het duidelijk wordt aangegeven dat de uitgediende apparatuur wordt meegenomen wamt over dat onderwerp bestaat er nogal steeds verwarring.

Björn 24-09-2017 Via de website gekocht

Perfecte tweede kans

Coolblue is sowieso goed geprijsd, maar mijn tweede kansje doet daar een schepje bovenop. Normaal zou ik nog even langs de lokale dealer gaan, maar in dit geval had dat geen zin.
Super tevreden met de TV en de service is top. Na een kleine bobbel met de betaling 's avonds laat heeft de klantenservice alles in goede banen geleid en is de TV alsnog voor 0.00uur verzonden en dus de volgende dag geleverd !

Saskia 24-09-2017 Via de website gekocht

Ik heb geen ervaring met retouren of iets dergelijks, dus hoe de service verder is weet ik niet, maar iig was het een snelle levering, compleet, goed verpakt. Makkelijk te bestellen.

Tim 24-09-2017 Via de website gekocht

Top service!

Perfecte service. Vriendelijk, machine aangesloten en korte introductie van de machine. Ook nog een paar praktische tips meegegeven.

Butch 24-09-2017 Via de website gekocht

23u besteld, 8:18 volledig geïnstalleerd in huis!

Super goede service en snelle levering.
Was te lui om de site lezen, ff kort gebeld met de klantenservice, die me netjes te woord staan en niet terugverwijzen naar de site.
De bezorgers hebben netjes de wasmachine naar zolder getild. Helemaal goed. Mediamarkt was 50 euro giedkoper, maar toch voor Coolblue gekozen.

Daniel Horemans 24-09-2017 In de winkel gekocht
Coolblue Boomsesteenweg Wilrijk

Zeer informatieve en klantvriendelijke service.

Het ruime aanbod aan printers was aantrekkelijk. In de winkel kregen mijn moeder en ik zeer informatieve uitleg over de verschillende modellen en prijsklassen. Er werd ook professioneel uitgelegd waarom welke printer de keuze van Coolblue was. Ondanks de tijdelijke problemen met de plaatselijke SW voor de aanmaak van de order, werden we vlot verder geholpen. De levering de dag nadien was perfect. Uitzonderlijk goede service !

Tom 24-09-2017 Via de website gekocht

Zwaar kut valse voorwaarden!!!!!

Ik bestel savonds ik betaal 10€ extra verzend kosten dat het de volgende dag voor 11:00 thuis zou zijn
Bel ik op omdat het onderhands 11 uur is geweest blijkt het pakketje de volgende dag pas te komen en dat is gewoon gratis dus 10€ teveel betaald en er niks mee opgeschoten netzo goed de volgende dag zelf kunnen halen.....

Officiele reactie van Coolblue 24-09-2017

Beste Tom,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons van feedback te voorzien. We begrijpen dat het balen is dat uw zending niet op tijd is binnen gekomen, hiervoor dan ook onze excuses. Natuurlijk is het zeker niet de bedoeling om u 10 euro te laten betalen voor een zending die niet is gelukt. Wilt u uw ordernummer en een toelichten sturen naar: geenglimlach@coolblue.nl? Dan zorgen we ervoor dat u de verzendkosten van ons terug krijgt. We horen graag van u.

Groeten,

Dolf 24-09-2017 Via de website gekocht

Conform afspraak

Al een aantal keren gebruik gemaakt van de Coolblue en net als de vorige keren ook nu weer helemaal conform afspraak bediend. Het was weer prettig zakendoen met Coolblue.

Stan 24-09-2017 Via de website gekocht

Goede webwinkel met snelle service

Goede heldere overzichtelijke webwinkel. Alles is erg duidelijk en je wordt overal in geholpen. Ook worden er na aankoop, leuke tips gegeven om te doen, zoals wachttherapie!