Deze score is berekend op basis van 13713 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

JdB 25-07-2021

Kwaliteit product uitstekend. Bij levering, niet 15 minuten van te voren gebeld ( maakt het lastiger voor mijn 98-jarige vader!?!, commentaar bezorger:"dat doen we alleng niet meer!" Mijn reactie vermeldt het dan JUIST.
Verder werd de verpakking NIET meegenomen, ook makkelijk voor mijn 98-jarige vader. Nu kan hij zien het op de een of andere wijze af te voeren!

Hielke 25-07-2021

Goeie en snelle service. De uitleg bij uitgave van het product is goed. Alleen de poging om bijverkoop toe te passen hoeft van mij niet. Aangezien de online accessoires al goed aangegeven worden en niet te missen zijn, hoef ik dit niet alsnog in de winkel.

Wim 25-07-2021

De levering ging fout, het was onderweg maar kwam niet aan, de beloofd bezorgtijd veranderde steeds en verdween aan het einde van de dag. Hele middag voor niets in de gaten gehouden. Geen "spontane" reactie van coolbleu pas na een mail van mijn kant werd er een nieuwe bezorgdag gepland 2 dagen later dus uiteindelijk 4 dagen na de beloofde bezorgdag. Dat ging wel helemaal goed.
Van de door coolbleu beloofde compensatie heb ik niets meer gehoord.

Josee 25-07-2021

Snelle levering precies op tijd en duidelijke omschrijving artikel. Prima geregeld

Rudi 25-07-2021

Heel vriendelijk ontvangen en super behulpzaam !
Zeker de moeite waard 👍

Kirsten 25-07-2021

Fijn dat coolblue zijn 'beste keuze ' aangeeft. Dit help met kiezen van goed product. Altijd snelle en vriendelijke levering en goede service als je vragen hebt of iets niet goed blijkt.

Stefan 25-07-2021

Top! Snelle service goede info op de site en een scherpe prijs vergeleken met de concurrenten.
Niets meer te wensen.

Gemma 25-07-2021

Tot nu toe nog geen enkele slechte ervaring met Coolblue. Staff is echt heel vriendelijk, van de telefonisten tot aan de bezorgers. Erg hulpvaardig en veel flexibiliteit voor het omruilen van zelfs heel grote artikelen.

J. van den Berg 25-07-2021

Uitstekende producten, correcte en betrouwbare afhandeling. Goede instructie hoe het gekochte product in te bouwen!

Henk Bakker 25-07-2021

Tot nu toe alleen maar positieve ervaringen gehad, zowel met de producten als met Coolblue.

Rinus 25-07-2021

makkelijk, als je weet wat je wilt, klantvriendelijk en betrokken zeer goede en nette bezorging

AB05 25-07-2021

Duidelijke website, goede aanbieding en bezorging perfect binnen de opgegeven tijd

Ed 25-07-2021

Heb JBL go 3 gekozen, erg tevreden met product. makkelijk te bedienen, fijn formaat en mooi geluid. Op de site kun je de specs goed vergelijken en er wordt goed geadviseerd. Snel geleverd ook.

Frank de Waard 25-07-2021

Echt een topspeakertje.
Super geluid en nu in combinatie met me andere Sonos geluidsdragers, echt super.
Fijn ook dat ie van Bluetooth vanzelf overgaat naar WiFi.
Echt een aanrader, 👍

nico 25-07-2021

prima, duidelijk en vaak nog de laagste prijs ook, snelle levering en mocht er een keer iets retour moeten dan gaat dit ook soepel en een snelle afhandeling van of een vervangend artikel of geld retour.
kort om top

Marc 25-07-2021

Zeer groot assortiment. Overzichtelijke en intuitieve website. Zeer correcte en snelle levering.

Oma Dési 25-07-2021

Duidelijke informatie, snelle levering. Goede afspraken, ook als het product eventueel retour zou moeten.

An 25-07-2021

Zalig dat jullie ook alternatief boden dat veel duurzamer was. Ik ben zeer tevreden ook al was iets duurder.

Connie 25-07-2021

Oog en oor voor de wensen van de klant en geen moeilijk gedoe bij inruilen. Vriendelijk personeel.

Ingrid 25-07-2021

Ik koop tegenwoordig al mijn electra en electronica producten bij Coolblue. Ze hebben een grote voorraad, een heldere wrbsite met goede filteropties, en perfecte track and trace, en de dames/heren die de productebn komen leveren zijn altijd supervriendelijk en leggen alles netjes uit. De producten zijn ook altijd netjes in het aangekondigde timeslot geleverd. Perfect!

Idee 25-07-2021

De site is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. De voortgangs-e-mails zijn duidelijk en prettig. De service van de eigen bezorgservice is perfect door de sms-jes tussendoor van bezorgmoment en het persoonlijk gebeld worden 15 minuten voor levering. Dat het grote pakket (koelkast) bij de auto reeds was uitgepakt vond ik prettig. Het bezorgpersoneel is ( ook bij eerdere leveringen) bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

KBS 25-07-2021

simpel, duidelijk en best prijzen. Website is goed opgebouwde en je kunt snel je keus maken. Levering tijd is geweldig. Great job ! ga zo door

Marnix 25-07-2021

Een eerlijke webshop met kwalitatief hoge producten. Coolblue verkoopt (vrijwel) geen duurkoop, zodat je als consument lang van je product kan genieten. Daarbij kun je producten ook nog eens verzekeren tegen schade, erg handig als je zelf niet zo handig bent! En als grootste pluspunt: een dijk van een klantenservice met een flinke scheut humor. Al met al een bedrijf waar ik graag mijn producten afneem!

Pieter 25-07-2021

Snelle levering van het bestelde artikel. Het was prettig dat de doos waarin het artikel geleverd was niet te groot was.

Kylian 25-07-2021

Een ssd besteld en de dag daarna word die direct geleverd, niks mis met het product en functioneert gewoon goed.
Het enige wat ik er over te zeggen heb is dat postnl een ssd van 180 euro gewoon in de brievenbus doen terwijl er iemand thuis is.

Frits 24-07-2021

Prima bezorging van wasmachine, naar boven gebracht en aangesloten! Leuke en aardige bezorgers. Overall erg tevreden

Maartje 24-07-2021

Ze stuurden me de verkeerde stofzuiger en wij hebben alle moeite moeten doen om dit te fixen. Eerst wilden ze dat wij de verkeerde stofzuiger terug stuurden en daarna pas de goede naar ons. Uiteindelijk moesten we naar een winkel rijden ( 1 uur!) om hem zelf om te ruilen. Waardeloos!

Laura Rammant 24-07-2021

Ik vond het zeer jammer dat mijn pakketje helemaal beschadigd werd geleverd, gelukkig was de inhoud niet beschadigd!

fransvandervalk 24-07-2021

Snelle levering. Geen gezeur als er aan artikel wat mankeert. Je kunt het gemakkelijk retour zenden.
Bijna 2 jaar geleden magimix koffiezet apparaat gekocht. Diverse keren moeten terugsturen en telkens weer snel terug na reparatie.
De laatste keer viel er schijnbaar niets meer te repareren en heb van coolblue aankoop bedrag teruggekregen ( kan bedrag besteden bij Coolblue)
Coolblue is misschien niet een van de goedkoopste , maar wel een van de besten.

Mark 24-07-2021

Snelle levering, goed prijs en super service. Ik bestel altijd bij Coolblue en nog nooit teleurgesteld.

JDB 24-07-2021

Goed, snelle levering en goede details product. De site hielp met het maken van de keuze.

P.Konings 24-07-2021

De shop op zich is prima, maar ze moeten uitkijken naar een andere bezorger. De bezorger
Duwde een briefje in de bus dat we niet thuis waren, terwijl dat pertinent wel waar was.
Is ons bij KPN al meer gebeurd.

Arthur 24-07-2021

Erg veel produkten, zodat kiezen makkelijk lukte. Snelle service in de store, dus kon ik ook heel snel weer door.

Marco 24-07-2021

2 uur van te voren werd de bezorging afgezegd. Zit je dan te wachten met je vries spullen op de vriezer die je besteld hebt. Krijg ik n tegoed voucher van of 25 of 50 euro. Voor je volgende bestelling.....euhhhhh wil helemaal geen volgende bestelling!!!!

Anna V 24-07-2021

Zeer tevreden met Coolblue. Ik had zeer dringend iets nodig, maar had geen tijd hiervoor naar de winkel te gaan, gelukkig had ik het met de Coolblue bestelling de volgende dag meteen in huis. Heel fijn!

b.roelofs 24-07-2021

een goede stofzuigerzak.lekker groot,past goed. gezien de inhoud gaat hij lekker lang mee dus niet vaak wisselen ideaal

RV 24-07-2021

Eenvoudig bestel proces. Prijstechnisch in orde. Levering conform afspraak.

Ineke 24-07-2021

De service bij Coolblue was perfect.
Je weet bij Coolblue waar je aan toe bent !

Peter M. 24-07-2021

Per ongeluk was ik een vinkje vergeten. Dat sloeg op de installatie van de wasmachine. Het gevolg daarvan was dat de bezorgers de wasmachine pardoes in de badkamer plaatsten. Volgens de bezorgers moest ik daar blij mee zijn. Want volgens hen zouden ze de wasmachine net over de drempel achter moeten laten. Ja, zo waren de regels eenmaal. Uitpakken en installeren moest ik zelf maar doen. Want ik had dat niet aangevinkt en dus ook niet betaald. Terwijl op de tv alles zo goed wordt voorgesteld. Jammer, Coolblue.

Bas 24-07-2021

Altijd prettig om te shoppen bij Coolblue. Goed en duidelijk overzicht, veel keuze en snelle levering.
Het enig dat af en toe er voor zorgt dat ik ergens anders koop is de prijs. Dan weegt het wachten op tegen wat je moet betalen. Maar dat komt niet vaak voor.

Susan 24-07-2021

Veel informatie beschikbaar over het model van de laptop en voorradig waardoor snelle levering.

Henk 24-07-2021

Goede snelle leverantie nieuwe smart tv en terugnemen oude defecte smart tv.

Pieter Bergwerff 24-07-2021

Makkelijke site om je spullen te vinden.
Alleen jammer dat ze aangegeven de volgende dag te kunnen leveren en vervolgens niet doen.
De levering verliep goed, vriendelijke jongens en correct.

Nik 24-07-2021

Hele snelle levering maar mijn pakket (een Fitbit) werd door de brievenbus gegooid. Dat had ik liever niet gehad in verband met breekbaarheid.

H.Bloks 24-07-2021

Duidelijke maatregelen voor Corona; sympathieke ontvangst en begeleiding; empathie ; duidelijk advies en efficiënte afhandeling van de aankoop

TonnieL 24-07-2021

Prima. Verwachting matcht met levering. Jammer dat levering vertraagd was tov wat bij bestelling aangegeven was. Hierdoor niet op tijd. Was daarna afwezigen op ander adres in Nederland.adres wijzigen kon niet toen vertraging bekend werd. Jammer. Voor rest goed.

Marjo 24-07-2021

Goede website en uitstekende levering, waarbij je constant een update ontvangt over manier en moment van leveren.

Alexander 24-07-2021

Super snelle levering en keurig bezorgd.
kortom erg tevreden over prijs kwaliteit en service.

Marvo 23-07-2021

Je krijgt een leverdatum door, neemt vrij van je werk en 2 uur voordat het geleverd zou worden krijg je een vrolijk mailtje dat ze het niet gaan halen.... jammer joh...

Jennifer 23-07-2021

Een goede prijs, snelle levering en een prima kwaliteit!! Beter is onmogelijk! 5* Top!!