Deze score is berekend op basis van 3465 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Eleonora 04-10-2019

Klantvriendelijk en goede service staan bij Coolblue overduidelijk hoog in het vaandel. Producten staan zeer duidelijk aangeduid, en de verzending is altijd super snel, ook word je van a tot z op de hoogte gehouden van waar jou pakket zich bevind, zodat je altijd weet op welk moment hij bezorgd word.

Marc 04-10-2019

Zeer vriendelijke en snelle bediening met extra service van plaatsen hoesje en beschermingsfolie voor smartphone

els 04-10-2019

Vriendelijk en deskundig personeel .Er wordt niets opgedrongen.Snelle afwerking

Astrid 03-10-2019

ze leveren de producten zoals afgesproken ook zijn ze allemaal even vriendelijke en mocht het een keer niet lukken iets op tijd te leveren dan krijg je bericht van ze

Ronald 03-10-2019

Mooie winkel, vriendelijk personeel en goede informatie na en bij de aankoop

Vincent 03-10-2019

De website vind ik helder en duidelijk. De betaling ging vlekkeloos. De bezorging was netjes op tijd. De bezorgers waren uiterst vriendelijk en heel professioneel. Ik ben enorm blij met dit aankoopproces. Ik kan iedereen Coolblue aanraden. je zal er geen spijt van krijgen!

Anita Bruijns 03-10-2019

Tevreden De bestelling en aflevering geweldig
De koelkast deed het niet naar behoren en werd direct omgeruild Allemaal weer even vriendelijk en service gericht.
Wat mij betreft een dikke 10.En de volgende aanschaf ook weer bij coolbleu.

Alice 03-10-2019

Ik was pas verhuisd na jaren in het buitenland te wonen. Het was zondagavond en de woning was
vol stof en spinnewebben. Ik kwam terecht op Coolblue en was in de wolken over de service : voor middernacht bestellen , s'anderdaags geleverd. Ik bestelde rond 23:00 en s'anderdaags om 10:00 had ik een super kwaliteitsstofzuiger aan een goede prijs aan de deur geleverd !

Bets 03-10-2019

Mooie website veel keus makkelijk te bestellen.
Snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden hoe laat ze komen.vriendelijke bezorgers alles netjes gedaan prima service.
Een hele tevreden klant ben ik.

Joop Bennekers 03-10-2019

Goede bereikbaarheid.
Snelle afhandeling.
Makkelijk doorverwezen via consumentenbond (beste product)

Jolanda 03-10-2019

Zeer deskundig en vriendelijk personeel die echt de tijd voor je nemen.
Ze gaan net zo lang voor je aan de slag tot je tevreden en met een goede oplossing de winkel verlaat

Rob 03-10-2019

Mijn ervaring met Coolblue tot nu toe (al aardig wat bij gekocht) is alleen maar positief. Groot assortiment, heldere uitleg over het product, bruikbare adviezen en reviews. Bestellen en betalen is heel gemakkelijk. De levering is snel. Informatie over de levering en eventueel ook over het gebruik van het product is uitstekend. De te verzenden artikelen worden degelijk verpakt. Toch vragen? Even bellen en je wordt zeer vriendelijk en deskundig te woord gestaan. En niet te vergeten de humor van Coolblue. De opschriften op de verpakking, de filmpjes over wachttherapie en zo. Ik kijk er graag naar. Nodigt zeker ook uit om weer wat te bestellen.

Patje 03-10-2019

ruim aanbod.
prijs /kwaliteit.vlugge service.
Goeie uitleg over het product

Tim 03-10-2019

Ik slaag in 99 van de 100 gevallen bij Coolblue, door hun uitgebreide aanbod, goede prijzen en geweldige service (wat dat laatste betreft, Coolblue heeft de meest klantvriendelijke bezorgers) Hun website staat boordevol relevante informatie om een duidelijk beeld te kunnen vormen van een mogelijke aankoop. Daarnaast kun je er zeker van zijn dat ze leveren op de afgesproken dag en je bestelling in piekfijne staat aankomt op de plaats van bestemming.

Lisette 03-10-2019

Goed advies gekregen, vlotte bezorging. Vooral een duidelijke site met de extra uitleg was erg prettig.

jx 03-10-2019

Ik kom graag in de winkel en op de website. De filters zijn doelgericht en goed te gebruiken voor mensen die iets minder weten over de binnenkant van een laptop. Personeel is altijd vriendelijk, en de webcare is snel en behulpzaam. De plusjes en minnetjes zijn ook handig. Bovendien is het goedkoper dan bij concurrent mediamarkt.

Stijn van Lierop 02-10-2019

Heerlijke service, lekker sarcasme. Altijd snel geleverd. Ik bestel altijd met een glimlach.

Inge A 02-10-2019

Al vaak heb ik voor Coolblue gekozen omdat de service uitstekend is, de levering snel en correct en de goederen goed en degelijk verpakt zonder overbodige verpakkingsmaterialen. Ik ben heel tevreden!

Len 02-10-2019

Goed veelzijdig productoverzicht. Scherpe prijzen. Overzicht van plussen en minnen. Reviews. Snelle en betrouwbare levering.

Willem 02-10-2019

Steeds als ik bij coolblue binnenloop of hun mailings bekijk word ik altijd een beetje blij, precies zoals coolblue het bedoeld heeft. Daarnaast voel ik me altijd als klant behandeld wat maakt dat ik bereid ben om een beetje meer te betalen dan wat produkten meestal kosten bij de concurrent. Er is veel enthousiasme en deskundigheid aanwezig en de after sales is in mijn ervaring erg goed.

Binkie1960 02-10-2019

Chromecast V3 gekocht voor Disney+ , het werkt prima, eenvoudige installatie. Voor coolblue deze mag je er ook bijzetten dat het ook voor Disney+ werkbaar is, onze televisie ondanks smart functie was net een jaar te oud ( december 2019 drie jaar) vandaar de chromecast

Bé de Vries 01-10-2019

Zeer scherpe prijs en zeer snelle levering. Ook wordt je goed op de hoogte gehouden van de status met betrekking tot de levering. Niets op aan te merken.

Marieke 01-10-2019

Duidelijke informatie op de site. De gratis levering, het aansluiten en het meenemen van de oude apparaten is heel fijn. Er wordt zelfs eerst gekeken of alles werkt voordat de bezorgers vertrekken. Dit wordt allemaal op uiterst vriendelijke en professionele manier gedaan en echt met een glimlach!

marion slootemaker 01-10-2019

Ja service is zeer goed, is 24 uur te bereiken, we belden zaterdagavond en werden perfect te woord gestaan, is de volgende dag al in huis als je besteld en je hoeft geen bezorgkosten te betalen.

Andre Ghyselinck 01-10-2019

Vorige week vrijdag een droogkast Siemens kunnen bestellen en betaald. Men zou leveren maandag in de voormiddag. Niemand langs gekomen en rond 16u zelf gebeld naar Coolblue waar men bevestigt dat levering nog gebeurt. Iets later belt de chauffeur met de melding dat hun laatste te leveren toestel GEEN droogkast is en dat Coolblue me zelf zal contacteren. Dezelfde avond krijg ik een bericht van Coolblue dat mijn pakket geweigerd is door mij alhoewel zij hier nooit langs zijn geweest. Na 2 mails door mij en een lange telefoon wordt mij gevraagd om een nieuwe bestelling te doen... de droogkast was niet meer in voorraad. Mijn eerste bestelling maar ook mijn laatste! Hoe is het mogelijk dat men klanten laat bestellen en betalen en 4 dagen later meldt dat toestel niet meer in voorraad is!

Manuela 01-10-2019

Prettige, duidelijke website. Tijdschema bezorging heel goed. Aardige mannen die aangeschafte spullen op hun plek zetten en aansluiten.

Koen 01-10-2019

Coolbue is naar mijn mening de allerbeste webshop van Nederland op alle gebieden. Ik hou van blij en zorgeloos webwinkelen en dan ben je bij Coolblue aan het juiste adres.

GuyVV 01-10-2019

Grote keuze uit eigen stock, snelle levering, veel info op de website, Goede dienst na verkoop.

Martijn 01-10-2019

Dat Coolblue een enorm aanbod heeft en goede service mag zo langzamerhand wel bekend zijn. Wat eigenlijk veel belangrijker is, is hoe men omgaat met de situatie als er een keer iets mis is. Die is uitmuntend. Geen aannames of verleggen van verantwoordelijkheid. Duidelijkheid en oplossingsgericht. Dat is een prettige zekerheid als je online koopt.

nies 01-10-2019

Uitstekende service, ruim aanbod. Vriendelijk en behulpzaam personeel dat je met kennis van zaken helpt een goeie keuze te maken.

Jolanda 01-10-2019

Vond snel wat ik zocht. Zeer snelle levering,zaterdag besteld en zondag al bezorgd.

Wil 01-10-2019

Ik vind Coolblue een vertrouwde winkel .ik heb goede ervaringen met het bezorgen.de wasmachine word aangesloten en ze nemen het oude kapotte machine mee.echt goede service.

Inge 01-10-2019

Duidelijke website met voldoende info.
Bestellen gaat eenvoudig met goede opvolging en snelle levering.
Wat ik ook zeer fijn vond was het mailtje dat ik voor de levering van mijn tablet kreeg met filmpje hoe de tablet te installeren.
Een aanrader!

Crito 01-10-2019

Een paar shops bekeken en uiteindelijk voor Coolblue gekozen. De info was duidelijk. Het bestelproces verliep prima en de afwikkeling was dik in orde.

Cynthia 01-10-2019

Efficiente bezorging. Opvallend aardige bezorgers, prima website. Ook een fysieke winkel.

Ronald 30-09-2019

Echt, serieus waar, dit bedrijf doet alles voor een glimlach ! Keurig personeel, super bezorging, je wordt van tevoren gebeld, ze zetten alles neer waar je wilt en nemen alle verpakkingen en rommel netjes mee , echt een super service en een aanrader om bij te kopen !

Schone slaapster 30-09-2019

Ik heb het produkt besteld via de site, maar persoonlijk gehaald in de Coolblue winkel!
Coolblue is een erg grote winkel.
Bewegwijzering zou wel erg fijn zijn!
Ze beloven dat je een kopje thee krijgt als je het produkt komt kopen, maar daar is niets van waar!
Geen thee gezien,wel een leuke jonge knul die mij mijn bestelde produkt verkocht. Het bestede produkt: de föhn doet precies waarvoor het bedoeld us!

Helma 30-09-2019

Coolblue heeft een overzichtelijke website en vooral een snelle levering. de prijzen zijn concurrerend en het loont de moeite om te blijven vergelijken. Ik kom vaak bij Coolblue uit!

Pieter 30-09-2019

Mooie producten voor een juiste prijs.
Snelle levering, zeer tevreden over Coolblue

Rudi 30-09-2019

Overzichtelijke website, snelle levering.
En mooie prijzen, dus de keuze is snel gemaakt

Ton funcke 30-09-2019

Wat een service, en wat een snelheid met de bezorging,nog nooit zo een service gehad,de bezorger was precies op de vermelde tijd met de bakfiets, we hadden een nieuwe telefoon besteld en daar ik er totaal geen verstand van hebt hoe je zo,n apparaat moet instellen,vroeg de geweldige bezorger of hij moest helpen met het installeren, dit heb ik nog nooit meegemaakt ,wat een service van coolbleu en de bezorger famke, na 30 minuten vertrok hij weer met zijn bakfiets naar zijn volgende klant.
Toppie, groetjes ton en hieke funcke

Jan Haaima 30-09-2019

Snelle en goede levering. Aardige jongens die het snel en goed met uitleg hebben geplaatst.

Ingrid 30-09-2019

Op zaterdagavond besteld en op zondag bezorgd! Dat had ik niet verwacht, dus bestelling en levering boven verwachting!

Dorenda Langius 29-09-2019

Mooie producten, Goeie prijzen, Duidelijke bezorginfo, vriendelijke bezorgers die na het binnen sjouwen van een zware amerikaanse koelkast, hijgend een Coolblue ballon opbliezen en overhandigde en zodoende een glimlach toverde op het gezicht van ons 4 jarige dochtertje. Op dat moment zag ik de tekst..."alles voor een glimlach" op hun T-shirts staan... ja, dan heb je als bedrijf wel begrepen hoe je klanten tevreden maakt.

Pepijn 29-09-2019

RUbbish,cheap trash!op het plaatje zag het er mooi uit de otterbox beschermhoes. Leek op die ik nu heb. 2 kanten bescherming!maar beschermt maar aan 1 kant. Op de foto leek het net mijn otterbox te zijn die ik nu heb. Klantenservice gebeld. Wachten wachten. Prima opgehangen. Otterbox in prullenbak en voor mij nooit nooit meer coolblue!

I.O. 29-09-2019

Snel geleverd. Op de hoogte gehouden van tijdstip van leveren. Zeer vriendelijke, nette en vakkundige bezorgers.

Maria Van den Bosch 29-09-2019

Ik zou iederéén aanraden om bij coolblue te kopen omdat de service dat je daar krijgt op een ander niet gebeurt en bij levering altijd zo'n vriendelijke personen.

Henk Pennekamp 29-09-2019

zeer snelle bezorging en een goede prijs voor wat ik betaalde voor mijn iphone

Marjanne 29-09-2019

Wij zijn zeer teleurgesteld in de service van Cooblue, die was allesbehalve met een glimlach. Onze Mobicool B40 ging binnen 24 uur kapot maar omdat wij op de camping waren en wij dit niet binnen de garantietermijn van 30 dagen hebben gemeld, hebben wij geen recht op een nieuwe koelbox. Wij moeten hem nu opsturen ter reparatie maar wij kunnen niet aan zo'n grote doos komen, ook daarin wil coolblue niet meedenken.

Carla Klarenbeek 29-09-2019

Prima website. Vanaf de bestelling tot aan de levering alles tip top in orde. Keurige jongens die de bestelling afleveren.