coolblue.be - Reviews & Ervaringen

8,3 Lees 42496 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over coolblue.be.

coolblue.be stelt zich voor

Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis in huis. Zelfs op zondag. Bij Coolblue kies je uit ruim 60.000 producten, van tablets tot stofzuigers. Je krijgt altijd persoonlijk en specialistisch advies in onze 300+ shops. Voor vragen kun je 7 dagen per week tot 23:59 bij onze klantenservice terecht. Via de telefoon, maar ook makkelijk via social media. Je kunt 30 dagen nadenken over je aankoop. Toch niet helemaal tevreden na je aankoop? Geen probleem. Retourneren is gemakkelijk en altijd gratis.

Gemiddelde beoordeling

Deze score is berekend op basis van 2809 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,3

Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review

Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.

Charlotte 13-11-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Coolblue doet wat zij beloven. Dat vind ik erg belangrijk. Ook bij klachten of defecten is de service top!

Reageer

DB 12-11-2019

Algemene score

4,0
Zolang het goed gaat met je product top webshop!
Wel slechte service als het dus niet goed gaat. Ik studeer en ben mijn laptop al met al 3 maanden kwijt nu. De 2e keer kwam de laptop ongerepareerd terug van de reparateur. Ik moest hem nog maar een keer opsturen... contact gehad met de back office maar dat heeft geen meerwaarde!
Officiele reactie van Coolblue 30-11-2019

Beste DB,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat jij zoveel pech hebt met je laptop. Wij begrijpen dat baalt. Wij willen de fabrikant graag de kans geven om het alsnog voor je op te lossen. Is jouw laptop ondertussen weer bij ons?

Met vriendelijke groet,
Coolblue

Reageer

Stephan 11-11-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Ik heb een macbook pro 2017 gekocht en na ruim een jaar waren er problemen met het display. Ik heb 'm opgestuurd en kreeg m na anderhalve week terug. Nieuw display en zelfs een nieuwe topcase. Echt super! Bedankt Coolblue!

Reageer

Dhr. Wentzler 11-11-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Prima Website, heel duidelijk, voortgang voortreffelijk, pakket gemakkelijk te volgen en volgens afspraak afgeleverd.

Reageer

John 11-11-2019

Algemene score

4,0
Niet tevreden. Laptop gekocht met het verzoek om alles te installeren op het bureaublad. Bij thuiskomst stond er niets op het bureaublad. Vijf maanden later probleem met opstarten. Moest worden opgestuurd. Krijg 4 weken later een non chalant sms bericht dat de laptop was zoekgeraakt. Mocht voor dezelfde prijs een andere uitkiezen. Gedaan met het verzoek om alles weer te installeren. Gelijk in de winkel gecontroleerd of dit ook gedaan was. Niet dus! Stond weer niets op het bureaublad. Not amused!!
Ik raad deze winkel niemand aan.
Officiele reactie van Coolblue 30-11-2019

Beste John,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat jij zoveel pech hebt gehad met je laptop. Wij balen hier ook van. Met onze oplossing wilde we jouw weer een glimlach geven. Helaas heeft dit averechts gewerkt.

Met vriendelijke groet,
Coolblue

Reageer

Henk 10-11-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Zoals altijd snel geleverd, zelfs binnen een dag. Goed verpakt en fijn dat je een ophaaladres kunt opgeven.

Reageer

Waarts 10-11-2019

Algemene score

4,0
In de winkel van Coolblue beloven ze dat ze op zondag voor zes uur leveren omdat het zondag is dus blijf je heel de dag thuis en dan komen ze pas om acht uur savings als je er niet meer bent en als je er dan voor belt moet je de volgende dag weer vrij nemen om te wachten
Officiele reactie van Coolblue 30-11-2019

Beste Waarts,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat de levering van jouw bestelling net even anders loopt. Het kan zijn dat de levering op die dag zijn uitgelopen en daarom later dan afgesproken langs kwamen.

Wij verwachten dat je ondertussen de bestelling hebt ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Coolblue

Reageer

Jaap 10-11-2019

Algemene score

1,0
Helaas is Coolblue slecht georganiseerd als het gaat om het uitvoeren van reparaties. De doorlooptijd van 3 weken is gelogen door Coolblue. Zelfs als je een verzekering hebt afgesloten voor aangekochte producten, kunnen ze het gewoon niet tijdig repareren. Schijnbaar vinden ze de combinatie van schadeverzekering en reparatie erg moeilijk, ten koste van hun klant!
Vele malen gebeld en gemaild, ook contact gezocht met de back-office manager, niets heeft geholpen.
Dit soort bedrijven mogen van mij snel uitsterven, het is pure bedrog. Zelfs na vijf weken word ik behandeld als een klein kind, en een keurige oprechte excuus wordt niet aangeboden.
Dus....koop niet je apparatuur bij Coolblue.
Officiele reactie van Coolblue 30-11-2019

Beste Jaap,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat de reparatie van jouw product langer heeft geduurd dan verwacht. Op het moment dat een product verzekerd is, dienen wij toestemming te krijgen voor reparatie. Dit kost helaas tijd.

Het spijt ons dat het zo is gelopen.

Met vriendelijke groet,
Coolblue

Reageer

alie rabbeljee 10-11-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
perfecte service van begin tot eind.. mijn nieuwe siemens wasmachine perfect bezorgd en geplaatst.. xeer e. zeer tevreden over dr Coolblue en zal daar zeker weer kopen

Reageer

Lisette 08-11-2019

Algemene score

1,0
We hebben een GoPro Hero7 aangeschaft bij Coolblue om te gebruiken tijdens onze reis. Helaas werkte de GoPro niet goed: hij viel vaak uit, liep vast of bleef aan staan waardoor de batterij leeg liep. We hebben veel momenten van onze reis niet kunnen vastleggen.
We hebben 2 jaar garantie, dus we dachten dat Coolblue ons hierbij zou kunnen helpen. We hebben het product retour gestuurd. Helaas is de GoPro onverrichterzake naar ons terug gestuurd. Ze gaven aan dat er niets aan de hand was..
Wij moeten nu een nieuwe GoPro aanschaffen voor volgende vakanties, terwijl we net een nieuwe hebben liggen.. Ontzettend teleurgesteld zijn we.
Officiele reactie van Coolblue 30-11-2019

Beste Lisette,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat de GoPro kuren vertoont. Jouw GoPro is door de fabrikant getest en er is geen defect gevonden.

Ervaar je nog steeds een probleem? Dan raden wij je aan om de GoPro nogmaals aan te bieden bij ons. Wij zullen jouw product opnieuw laten testen.

Het spijt ons dat we je geen andere oplossing kunnen aanbieden.

Met vriendelijke groet,
Coolblue

Reageer

Bjorn 07-11-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Eerst in de winkel geweest, reiskoffer was daar niet op voorraad, alsnog besteld via internet en de volgende dag in huis. Supersnel, top!

Reageer

Jozeg 07-11-2019

Algemene score

1,0
Scheerapparaat Philips 9000 9031/12 heeft nog garantie maar wordt niet gerepareerd vanwege slijtage aan de ringetje die mes vast maakt .dat noem ik oplichters en slechte service.
Officiele reactie van Coolblue 30-11-2019

Beste Jozeg,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat vervelend dat jouw product binnen de garantie niet wordt hersteld. Zoals je het omschrijft gaat het hier om gebruikersschade. Helaas valt dit nooit onder de garantie.

Met vriendelijke groet,
Coolblue

Reageer

Annieta Vries 05-11-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Wasmachine gekocht. Goede productomschrijving, tijdstip bezorging wordt bijgehouden tot een half uur van te voren waarop je een telefoontje krijgt van het precieze tijdstip. Wasmachine aangesloten en op proefdraaien gezet. Toen pas zijn de bezorgers weer weggegaan. Super-aardige mensen! Merkte wel dat ze wat gehaast waren, maar ze hebben hun werk prima gedaan.

Reageer

Pierre 04-11-2019

Algemene score

3,0
Koop een tv van bijna 400€ maar doet het niet wat een kk oplichters zijn het
Officiele reactie van Coolblue 30-11-2019

Beste Pierre,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat jouw aankoop direct kuren vertoont. Wist je dat je binnen 30 dagen gebruik mag maken van onze niet goed geld terug garantie?

Even met bellen met onze klantenservice en we lossen het voor je op.


Met vriendelijke groet,
Coolblue

Reageer

Ron 04-11-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
fijne zaak. makkelijke website, zeker de ap, bestellen en de volgende dag geleverd. en, mocht het product toch niet bevallen... dan stuur je het gewoon terug, geen vragen...

Reageer

Roland 04-11-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Epsonprinter gereserveerd, zelf opgehaald en ter plekke afgerekend. Proces verliep vlot, verkoper was vriendelijk en ik kreeg de printer mee. Doos was wat groter en zwaarder dat ik had gedacht. Ik heb wat last van mijn rug dus dat was een beetje lastig sjouwen door de winkel heen, maar gelukkig nam een medewerker de doos van mij over toen ik bij de deur naar buiten was en die heeft hem naar mijn auto gedragen wat ik wel erg fijn vond.

Reageer

GH Beijers 03-11-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Prima service en vriendelijke medewerkers!
Ook tijdschema exact als afgesproken. Zou zeggen: ga zo door!

Reageer

Richard B 02-11-2019

Algemene score

1,0
In aanvulling op mijn vorige review, het wordt nog veel erger want uiteindelijk is het helemaal niet geleverd. Daar moest ik dan zelf wel voor bellen om 17 uur...........na vijf uur wachten.......op de vraag hoe dit op te lossen werd aangeboden de volgende dag, wat mij prima leek. Echter bleek toch niet eerder mogelijk te zijn dan 5 november 😂. Mooie manier van een klacht oplossen. Ik heb de order gecancelled en mijn 1200 euro teruggevraagd. Hopelijk gaat het terugstorten van het geld sneller! Voor mij in ieder geval nooit meer Coolblue!

Review 04-11-2019:
Ondanks belofte dat de volgende dag bezorgd zou worden bleek dat bij afrekenen niet meer mogelijk te zijn. Kan gebeuren. Wat veel vervelender is dat er vandaag (3 dagen later) bezorgd zou worden tussen 12.15 en 13.15 uur.....niet dus. Ook geen bericht dat ze vertraagd zijn. Krijg vervolgens eindelijk een app om 14.15 uur dat de bezorger er over een half uur zou zijn, maar 45 minuten later nog steeds geen bezorgers. Geen glimlach op mijn gezicht! Een van de redenen om bij Coolblue te bestellen is omdat ik begrepen had dat de customer experience geweldig is. Ik heb er niks van gemerkt. Veel beloftes, maar teleurstellende ervaring.
Officiele reactie van Coolblue 30-11-2019

Beste Richard,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat het niet zo is gelopen als verwacht. Je bent de dupe geworden van onze drukte. Hier zijn we niet trost op.

Jouw annulering is netjes verwerkt. Ons excuus voor al het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Coolblue

Reageer

Product voldoet niet aan verwachtingen 02-11-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Had onlangs een Chromebook aangeschaft bij filiaal in Eindhoven als alternatief voor een Ipad. Met een Ipad had ik ruime ervaring maar wilde een keer iets anders proberen. Een laptop in combinatie met een tablet leek me wel wat dus ik koos voor een Acer spin . Vanaf dag 1 heb ik narigheid gehad en kon niet wennen aan Windows10, was immers gewend aan een Apple Ipad.
Wilde de Chromebook ruilen tegen een Ipad 2018 en dit was geen enkel probleem. Je wordt grandioos begeleid betreft alles wat je moet doen om de ruiling tot stand te brengen. Ik ben hierdoor ook razend enthousiast geworden over dit bedrijf.
Zou bijna vergeten te zeggen dat ik voordat ik besloot tot ruiling over te gaan diverse keren contact heb gehad met de klantenservice, ook die krijgen van mij een dikke 10.

Reageer

Sarina 02-11-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Vrijdag wasmachine kapot, nieuwe besteld via cool-blue. 24 uur later draait hij, op tijd bezorgd, naar tweede verdieping gebracht en oude wasmachine meegenomen. Topservice, zonder extra kosten!

Reageer

Anoniem 01-11-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Goede informatie en veel reviews op de site.
Bovendien goede informatie in de winkel.
Redelijke prijs.

Reageer

Tojo 31-10-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Uiterst uitvoerige en zeer gedetailleerde beschrijving van de producten EN de eigenschappen ervan. Voor een keuze ‘ op afstand ‘ en zonder te kunnen ‘ zien ‘ vind ik juist dit enorm belangrijk om een goede afweging te kunnen maken bij de aankoop!
Daarnaast is de wijze van communicatiemiddel via e-mail na de koop en bij de bezorging absoluut TOP. Keurig op tijd bezorgd en aangesloten door vriendelijke mensen.
Zelfs een herinnering voor de cash-back actie ontbrak niet!

Reageer

Hein 31-10-2019

Algemene score

1,0
Ik zou mijn ervaring kunnen neer zetten, maar ik ben nog steeds witheet.
Het woord die ik coolblue zou willen toedichten maakt waarschijnlijk dat mijn bericht niet word geaccepteerd.
Ik zal dus proberen deze in bedekte termen uit te drukken.

De manier en het beleid die coolblue hanteert en de gevolgen die je er aan over houd zou
in principe goed kunnen passen in een programma van bv Antoinette Hetzeberg, u weet wel van dat programma van de tros.De service is werkelijk om te huilen en het personeel weet ook dat er onfrisse zaken gaande zijn en zij bewust bezig met het bewust verdriet toebrengen aan iedereen die nu nog in de leugens van coolblue trapt.

Ik zou nogmaals, mijn verhaal wel uiteen willen zetten , maar ik denk dat het beter is dat ik iedereen die dit bericht leest beter kan doorverwijzen naar deze en vooral ander recensie sites omdat er genoeg materiaal is om te lezen.

Ik wil iedereen serieus waarschuwen voor coolblue en adviseren naar andere winkels te gaan, want je loopt het risico dat je een in zeer verdrietige situatie gaat terecht komen.

NOGMAALS, LEES DE BERICHTEN MAAR!!!!
Officiele reactie van Coolblue 30-11-2019

Beste Hein,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat je zo'n nare ervaring hebt overgehouden aan een bestelling bij Coolblue. Wij begrijpen dat dit je enorm heeft aangegrepen. Wij maken jouw situatie binnen Coolblue bespreekbaar.

Helaas lost dat voor jou nu niets meer op. Sorry!

Met vriendelijke groet,
Coolblue

Reageer

Luc 31-10-2019

Algemene score

1,0
Morgen in huis !!!!
misleidende informatie.
Ik kreeg een mail van coolblue dat de 75 inch tv weer op voorraad is en dat ik hem kon bestellen zodat hij morgen in huis was.

Hoi,
Jaaa! De Samsung QE75Q70R - QLED televisie is weer op voorraad. Hebben? Bestel vandaag vóór 23.59 uur en je hebt ‘m morgen al in huis.


Helaas, zou pas week later bezorgd worden.
Hierop contact opgenomen en ben afgescheept met onderstaande smoes,

De melding Vandaag bezorgd, morgen in huis is onder voorbehoud van de capaciteit van onze bezorgdienst. Deze capaciteit kunnen we niet direct op de website zetten, maar krijg je wel in het winkelmandje te zien
Een plaatselijke andere webshop heeft dezelfde tv binnen 24 uur bezorgd
Officiele reactie van Coolblue 30-11-2019

Beste Luc,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat wij de gewenste bestelling de volgende dag konden leveren. We hebben helaas geen eindeloze capaciteit. Wij proberen dit per regio zo goed mogelijk in te schatten. Helaas ben je nu de dupe geworden. Dat spijt ons.

Ondanks het ongemak wensen wij je veel kijk plezier toe.

Met vriendelijke groet,
Coolblue

Reageer

Arjan 30-10-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Winkel was s'avonds open, werd gastvrij ontvangen en snel en vriendelijk geholpen en kreeg aanvullende informatie. Verkoper deed zelfs even een stap naar achteren toen ik mijn pincode ging intoetsen. Helemaal goed dus, ga zo door@

Reageer

Mvdberg 30-10-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Wasmachine gekocht via de site. Makkelijk werkende site. Duidelijke product omschrijving. Levering eerder dan afgesproken wel telefonisch geïnformeerd door bezorger of dit kon. Vriendelijke bezorgers.?Werken secuur netjes en duidelijke uitleg.
Erg tevreden over Coolblue!
En m’n oude wasmachine ook gelijk weg deze namen zo als afgesproken mee. Prettige service!

Reageer

Michel Michiels 30-10-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Zeer gunstige prijs, vlotte service, alleen installatie had iets beter kunnen zijn.

Reageer

Seth Huizinga 29-10-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

7,0
Goeie producten goeie prijzen maar vandaag voor 23.59 besteld is over 4 dagen in huis ipv de volgende dag al

Reageer

Bob Dingeman 29-10-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Coolblue vind ik een hele fijne winkel omdat ze bij online bestellingen hun afspraken m.b.t. het leveren van de bestelling, keurig nakomen en bovendien een uitstekende service bieden voor de garantie van de artikelen en het eventueel retourneren. Er is een hele ruime keuze en de prijzen liggen op een heel acceptabel niveau vergeleken met andere (online) winkels.

Reageer

Ineke 29-10-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Ineens ging mijn Senseo koffiezetter kapot : (
Een dag zonder koffie, is een dag niet geleefd ; )
Dus snel een nieuwe besteld bij Cool Blue.
De volgende dag zat ik al achter een heerlijk bakje troost ☕️☕️ Of twee.
Dank jullie wel voor de supersnelle levering😁👏🏽👏🏽

Reageer

Ray 29-10-2019

Algemene score

5,0
TV bij Coolblue.nl gekocht, een Philips en deze zit nog in de garantietermijn. De TV vertoont een vervelende storing: Voornamelijk tijdens het zappen naar andere zenders gaat ineens het beeld op zwart. Hij doet dan helemaal niets meer en reageert op geen enkel signaal, wat je ook indrukt op de afstandsbediening. Alleen stroom eraf helpt. Dit herhaalt zich zo om de paar weken. Gemeld bij Coolblue. Coolblue heeft de TV eerst onderzocht en daarna doorgestuurd naar een specialist. Na 2 weken was ie 'gerepareerd'. Naar mijn gevoel erg snel en dat bleek te kloppen. Helaas kwam het na een paar dagen weer voor. Ook weer gemeld. Na veel e-mailverkeer blijkt dat ze alleen een software update hebben gedaan. Die had ik zelf, en op aanraden van Coolblue al uitgevoerd. Evenals de timer controleren/uitzetten en terugzetten op fabrieksinstellingen. Dit had ik voor de zekerheid ook schriftelijk meegestuurd. Daar is dus niets mee gedaan/niet gelezen! Coolblue wil nu de TV weer opsturen. Ik heb daar niet zoveel vertrouwen meer in en heb dat aangegeven. Mijn voorstel, ruilen voor een soortgelijk ander toestel of het bedrag retour doen ze niet. Ook na het aangeven dat ze zich aan de wet dienen te houden met verwijzingen naar ACM en Consuwijzer weigeren ze om tot een passende oplossing te komen. Zij willen eerst 3 reparatie-pogingen afwachten. Inmiddels heb ik ook meerdere slechte ervaringen gelezen als het om de service na een aankoop bij Coolblue gaat. Het komt zelfs voor dat een klant erachter is gekomen dat zijn product helemaal niet ter reparatie was aangeboden! Wat mij ook opvalt is dat Coolblue de mogelijkheid tot het geven van een review op Google heeft uitgeschakeld...
Officiele reactie van Coolblue 30-11-2019

Beste Ray,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat jouw tv kuren vertoont. Dit willen we natuurlijk voor je oplossen. Helaas heeft de eerste reparatie niet geholpen. Wij stellen de fabrikant graag in de gelegenheid om dit alsnog voor je op te lossen.

Omdat we ondertussen alweer een tijdje verder zijn, verwachten wij dat alles alsnog naar behoren voor je is opgelost.

Met vriendelijke groet,
Coolblue

Reageer

Henk 29-10-2019

Algemene score

1,0
Alles voor een glimlach. Helaas.

1. Bestellen voor 23:59 = bestelling om 23:25 en geld afgeschreven om 23:25. Krijg ik de orderbevestiging binnen om 0:01 en de bezorging een dag later. Ik bestel bewust bij Coolblue om de dag erna mijn product te krijgen. Ik betaal er in vergelijking met een andere webshop zelfs meer voor.
2. Bel op om te vragen of ze er eventueel iets aan kunnen doen. Zeer ongeïnteresseerde medewerker aan de lijn die het niet interessant vindt. Dat het later komt is mijn probleem.
3. Probeer nu via de website te annuleren en je raad het al: de functie annuleren werkt niet. Nou dan stuurt Coolbue het pakket maar mooi op. Stuur ik het daarna wel weer terug.

Over de jaren heen neemt dus duidelijk de klantenservice af...
Officiele reactie van Coolblue 30-11-2019

Beste Henk,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat jouw betaling daadwerkelijk later bij ons was bij geschreven. Helaas is bestellen en betalen één. Zonder elkaar kunnen wij niet overgaan tot de levering.

Het logistieke proces is heel strak op elkaar afgestemd. De kans bestaat dat als wij de vrachtwagen tegenhouden voor jouw bestelling, alle andere aansluiting in het netwerk gemist worden. Gevolg, alle bestelling in die vrachtwagen te laat.

Wij vinden het vervelend dat het contact met onze klantenservice niet soepel is verlopen. Dit maken wij bespreekbaar.

Ondanks de vertraging wensen wij je veel plezier met je nieuwe aankoop.

Met vriendelijke groet,
Coolblue

Henk 01-12-2019

Wat een kletsreactie. Jullie beweren voor 24 uur besteld, de volgende dag in huis. Je moet voor 23 uur bestellen omdat het financiële proces minimaal een uur kost. Voor is mij is 23 uur niet 24 uur! Jullie informatie is dan ook foutief en misleidend.

En wat maakt mij die vrachtwagen en andere orders uit? Dit heeft hier niets mee te maken.

Dank voor de wens: veel plezier met de aankoop. Dat heb ik zeker, aangezien dit op tijd via een andere webwinkel kwam en ook nog 10% goedkoper.

Reageer

Jade 28-10-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

1,0
Wat een slechte service heeft Coolblue,

Ik bestel een magnetron waar ik voor thuis moet blijven om het in ontvangst te nemen. Ik kijk op de track & trace code wanneer die bezorgd wordt: morgen tussen 13.30 - 16.30 bezorgd. Top!
Wachten wachten wachten...
Niks bezorgd. Weer kijken of mijn bestelling al onderweg is.. nee het is verandert naar de volgende dag, weer wachten wachten wachten...
Geen pakketje, weer verandert naar twee dagen later.
Wachten wachten wachten, weer verandert naar de volgende dag.
Nou laat ik maar bellen want ik zit al 4 dagen te wachten op niks.
Oh het pakketje is zoek, het geld wordt terug gestuurd en niemand die mij een mail stuurt dat het pakketje zoek is en dat het geld terug gestort wordt.
Kon wel de magnetron opnieuw bestellen maar moest ik wel nog een keer betalen, terwijl ik nog geen geld teruggestort heb gekregen.
Ik vraag of die nog iets van een kortingscode kan geven omdat ik 4 dagen lang heb lopen wachten, maar dat kon die niet...
Slecht slecht slecht,
Ik kan niks beters zeggen over dit slechte bedrijf...
Officiele reactie van Coolblue 30-11-2019

Beste Jade,
Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat de levering van jouw bestelling op zich heeft laten wachten. Dit hoort natuurlijk niet.

Wij willen je vragen om te bellen met onze klantenservice, want een vertraging buiten jouw schuld om kan natuurlijk niet. Wij willen je graag een gepaste compensatie aanbieden.

Met vriendelijke groet,
Coolblue

Reageer

Ineke 28-10-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Heb diverse producten, een TV, een mobiel, een was- en droogautomaat, bij Coolblue aangeschaft. Vooral de service is geweldig, zowel bij aankoop als bij aflevering. En mocht er eens iets voortijdig kapot gaan, dan staan ze je ook met raad en daad terzijde.

Reageer

Antoinette 28-10-2019

Algemene score

2,0
Verhuizing van mijn wasmachine en droger via hun laten doen. Op 17 oktober wel netjes opgehaald.Afspraak was dat deze de 21ste weer zouden worden bezorgd. Vanaf dat moment dagelijks (soms wel 3x per dag) gebeld wanneer de bezorging plaats zou vinden.Elke dag werd er gezegd dit gebeurt morgen. Tot aan donderdag toen werd er gezegd dat dit tussen 17:15 en 18:15 uur zou plaats vinden. Maar nadat ze niet waren geweest wederom contact gehad, en toen waren ze ineens de wasmachine kwijt, maar ik zou een nieuwe krijgen op de zaterdag.Toen op zaterdag een mailtje dat ik niet thuis was voor de bezorging.Want ze sturen deze niet naar mij met een tijdsindicatie maar alleen intern. En geen sms of telefoontje dat ze eraan kwamen, wat afgesproken was. Wederom gebeld en de bezorging zal plaatsvinden op maandag 28 oktober ( vandaag) Geen mail ontvangen met tijdindicatie dus weer gebeld. Ja mevrouw hij wordt vandaag niet geleverd.Mijn geduld is echt op, zegt de medewerkster ik weet niet wat u nu wilt. Hoe moeilijk kan het zijn.ik zit de hele week al thuis te wachten op levering, afspraken moeten afzeggen en verzetten, extra kosten moeten maken ivm de verhuizing want kan niet weg. Vraag ik om doorverbonden te worden met iemand die wel iets kan doen, leidinggevende of iets. Zelfs dat kan ze niet. Terwijl ik vaker wel ben doorverbonden.En nu...... weet nog steeds niet wanneer deze komt.
Officiele reactie van Coolblue 30-11-2019

Beste Antoinette,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat een ongelofelijk pech heb jij met jouw order. Dit is absoluut niet wat je van Coolblue mag verwachten. Hiervoor ons excuus.

Omdat het ondertussen een maand geleden is, verwachten wij dat dit netjes voor je is afgerond met compensatie en al.

Met vriendelijke groet,
Coolblue

Reageer

John 28-10-2019

Algemene score

3,0
Zaterdag een robot stofzuiger ROOMBA S9 gereserveerd bij coolblue Amsterdam omdat deze daar op voorraad stond volgens de site ..een reservering geplaats en daarna een mail ontvangen dat hij klaar lag.
Eenmaal aangekomen in de winkel was deze niet beschikbaar ...kwalijke zaak( 184 km voor niets heen en weer gereden incl 6 euro parkeerkosten) .
Niet zoals het hoort dus!

Reageer

Lutgarde 28-10-2019

Algemene score

8,0
we hadden een hometrainer nodig volgens onze kiné; en de prijs / kwaliteit bleek op jullie website de beste te zijn
vlug en gemakkelijk besteld en zeer vlug in huis dankzij de vriendelijke bezorgster van B post

Reageer

Peter 27-10-2019

Algemene score

4,0
De belofte van coolblue we leveren op Zondag ?
Op Zaterdag rond 20:00 bestelling gedaan,zou de volgende dag tussen 12 en 18 uur bezorgt worden.
Kreeg op Zondag om 12:15 een melding van postnl dat het feest niet doorging,zou in eens op Maandag op onbekende tijd gebracht worden.
Uiteraard is Coolblue op Zondag niet bereikbaar en Postnl al evenmin.
** Als je nou iets niet kunt leveren beste coolblue zeg het dan gewoon en laat het de
kopers even weten ,zo hoef je dus niet de hele dag thuis te zitten voor iets wat niet
komt.
Beetje teleurstellend weer van dit bedrijf dat, als moto heeft dat bestellen een feestje is,ja ja......

Reageer

Martin038 27-10-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Fijne webshop met goed service. snelle levering. problemen worden snel opgelost.

Reageer

Dave 27-10-2019

Algemene score

5,0
Prima winkel met een duidelijke website met een ruim assortiment. Prima informatie over de artikelen, goede prijs en een leuke belofte/leugen over een snelle levering.

We hebben oa voor cool bleu gekozen vanwege de snelle levering. Onze wasmachine was kapot en met een gezin van 3 kinderen is dat niet handig. Vrijdag voor 23:59 besteld maar helaas geen levering de volgende dag. Ook zondag geen levering. Dit ondanks mailtjes waarin wederom loze beloftes worden verteld. Na diverse mailtjes, appjes en een half uur in de wacht staan blijkt dat ze storing hebben en dat iedereen persoonlijk benaderd zou worden. Uiteraard waren wij nog niet aan de beurt geweest. We hebben de bestelling geannuleerd.

Nu toch maar op pad naar de bcc, MediaMarkt ..... etc.

Coolblue ...... bedankt!!

Reageer

Mariella 27-10-2019

Algemene score

1,0
Artikel gekocht in winkel en NATUURLIJK direct moeten betalen, bezorgdatum afgesproken. Op bezorgdatum komt het artikel niet. Klantenservice gebeld, 20 minuten in de wacht gestaan, eindelijk iemand aan de telefoon en dan wordt doodleuk de verbinding verbroken.
NOOIT MEER OOLBLUE VOOR ONS!!!!!!!!!
Officiele reactie van Coolblue 30-11-2019

Beste Marielle,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat uitgerekend jouw bestelling vertraging heeft opgelopen. Dit is natuurlijk niet wat je van ons mag verwachten. Helaas is het soms drukker dan verwacht.

Het spijt ons dat ook het contact met onze klantenservice niet soepel is verlopen.

Wij verwachten dat je de bestelling ondertussen netjes hebt ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Coolblue

Reageer

Eugène 27-10-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Prima winkel met een duidelijke website met een ruim assortiment. Prima informatie over de artikelen en een goede prijs en een zeer snelle levering.

Reageer

Claudia Delodder 26-10-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Goede producten die worden aangeboden en een snelle levering. Zeer goede service

Reageer

Susan Doensen 26-10-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

7,0
Goed product, goed verpakt.
Jammer dat de bezorging misliep. Bezorging op zondag was een verrassing en omdat wij naar een feest gingen en wij het als cadeau zouden geven , was dat een teleurstelling. Afspraak was na 15.00 uur bezorgen en ze waren er rond 13.00 en toen waren wij er niet op bedacht en waren in de tuin aan het werken. Dus gemist. 😡 Op maandag prima bezorgd , je moet wel in die tijdspanne van bezorgen , thuis zijn want je wilt het niet weer missen. Dus prima product en vlgd keer beter met de bezorging.👍

Reageer

jantina 26-10-2019

Algemene score

2,0
ik heb een hele slechte ervaring, als er wat kapot is , hebben ze een hele slechte service
ik moest een magnetron opsturen, als hij aankomt is het deurtje kapot en dat is dan voor mijn rekening. Dan zeggen ze wij doen niet moeilijk en alles voor een glimlach, nou ik bestel er nooit meer wat. 1 jaar plezier gehad van een magnetron van 140 euro. BELACHELIJK.
Wat ook nog heel belachelijk is, dat de ene persoon aan de telefoon wat belooft en volgens een ander kan het dan weer niet gratis gemaakt worden. En dan krijg ik een mail dat hij retour gestuurd is, nou nooit wat ontvangen. Wat een slechte winkel.

Reageer

Danimich 26-10-2019

Algemene score

1,0
Ik ben erg ontevreden over de service van coolblue.
ik heb er een duur sporthorloge gekocht van €242 die binnen 6 weken al kapot was!!!!! ik mag hem niet terugsturen, niet omruilen voor een veel goedkopere, omdat de 30 dagen voorbij zijn......de enige optie is reparatie. Naast t feit dat hij gewoon uitvalt, batterij op 0 springt, oververhit raakt werkt het ook nog niet met strava, hoewel dit wel zo verkocht wordt, ik kan er dus niets mee!!! #Allesvooreenglimlach ???? Ik dacht t niet dus! Zo'n spijt van mijn keuze voor coolblue
Officiele reactie van Coolblue 30-11-2019

Beste Danimich,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat jouw sporthorloge direct na aankoop al kuren vertoont. Volgens de wet: koop-op-afstand heb je recht op 14 dagen niet goed geld terug. Bij Coolblue is dat 30 dagen. Hoe vervelend wij het ook vinden, we moeten ergens een grens trekken.

Natuurlijk laten wij jou niet zomaar zitten. Er zit 2 jaar fabrieksgarantie op jouw sporthorloge. Als het een ondeugedelijk product blijkt te zijn, zal de fabrikant het sporthorloge voor je omruilen.

Heb je het sporthorloge al opgestuurd?

Met vriendelijke groet,
Coolblue

Reageer

Rob 25-10-2019

Algemene score

2,0
Levering prima
Service 1x ook prima. In maart 2019 een reparatie aan een HP laptop uitgevoerd. In september doet zich hetzelfde euvel weer voor. En dan geeft Coolbleu niet thuis....hij valt buiten de garantieperiode is hun antwoord. Een laptop van 745 euro naar 2 jaar en 3 maanden defect.

Reageer

Alex 24-10-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Zeer vriendelijke verkopers, zowel in fysieke winkel als bij de webcare (ik had ze niet nodig, maar ze droegen even hun steentje bij richting een andere webverkoper die me opgelicht hadden). Iedere keer toch een fijn gevoel als ik iets bij ze haal. Ik heb nog nooit iets retour hoeven sturen dus ik weet nog niet hoe dat proces is. ; )

Reageer

J.A. Vinkenborg 24-10-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Goed werkende duidelijke website, goede prijzen. Levering was binnen een dag alleen kon ik geen dagdeel meer kiezen. Toch was de levering al de volgende ochtend om kwart voor 8. De bezorgers waren efficient en snel. Kan iets vriendelijker. Al met al een prima transactie voor de aflevering van mijn Miele warmtepompdroger.

Reageer

Mickey 23-10-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Ik ben zeer tevreden over het product welke ik heb opgehaald bij Coolblue. Zaterdag besteld en zondag opgehaald. Geen lange wachtrij en ook nog eens voorzien van een gratis kop koffie. En vriendelijk personeel. Dank je wel :)

Reageer

Toon meer reviews