Camille 25-09-2020

Het uitgebreide aanbod en de duidelijke productomschrijvingen zorgen ervoor dat kiezen heel gemakkelijk wordt.
Goede branding, snelle service en kwalitatieve producten zijn de reden waarom ik steeds terugkeer naar Coolblue.

elmo 25-09-2020

website is heel overzichtelijk, gemakkelijk om producten te vinden en te vergelijken. elk product heeft genoeg informatie en specificaties om een onderbouwde keuze te kunnen maken.
bestellen en betalen liep heel duidelijk en gemakkelijk
communicatie is top: wanneer krijg je bericht, hoe word je gecontacteerd, wanneer wordt er geleverd, top!
de levering zelf was gratis, mijn wasmachine werd zelfs geïnstalleerd en getest en de oude hebben ze meegenomen, top service!
mensen die kwamen leveren waar heel klantvriendelijk en erg professioneel, ze hebben mijn dag gemaakt! Heel erg bedankt met de hele service!

Mandy 25-09-2020

Gekozen voor cool Blue vanwege het grote aanbod
Koelkast besteld en keurig enkele dagen later geleverd je word op de leverdag op de hoogte gehouden wanneer er geleverd wordt product netjes geleverd en oud toestel meegenomen zeer tevreden klant beveel cool Blue zeker aan

Gunter Van Den Wyngaert 25-09-2020

Ik ben oprecht heel erg blij met de service van Coolblue. Het gehele proces loopt vlot en is helder: van bij de voorstelling van de producten, de productinformatie to bij de bestelling, betaling, levering en dienst naverkoop.
Voor mij is Coolblue een toppartner..

walter 25-09-2020

we zochten een leuke en voordelige laptop en die vonden we bij coolblue
de bestelling verliep vlot en ook de levering ging snel
dus zijn we tevreden met onze aankoop

Kevin 24-09-2020

Ik bestel al jaren bij Coolblue. De website is lekker handig in gebruik en alles staat duidelijk vermeld. De mensen zijn er altijd heel vriendelijk en staan altijd paraat voor al je vragen, bedenkingen en hulp. De leveringen zijn snel en met de fiets ook nog mooi ecologisch net als hun verpakking waar de bestelling inzit. Het is echt een bedrijf dat geeft om hun klanten en dat zie je ook. Vaak geven ze ook tips over de electronica dat je besteld of hebben ze er filmpjes van dat is handig meegenomen. Kortweg een uitstekend bedrijf waar niks op aan te merken is beter kan niet!

Rudy Vanhoomissen 24-09-2020

Ik kon het wachtwoord niet aanpassen en heb besteld zonder een nieuw account aan te maken na telefonisch contact met Coolblue. Achteraf bleek het op die manier duurder te zijn

Erik 24-09-2020

Supersnelle levering van het gewenste, voldoet ruimschoots aan datgene wat ik in gedachte had. Thuis in alle rust kunnen kiezen met degelijke uitleg en fotomateriaal op de website!

van leuven Marie-louise 24-09-2020

cool bleu doet wat het belooft en levert prima kwaliteit,ik ben heel tevreden met mijn nieuwe aankoop.

Wery Patrick 24-09-2020

Wij zijn tevreden over de service. De mogelijkheden van aankoop zijn zeer goed. Binnenkort gaan we terug shoppen via de site

Sigrid 24-09-2020

Perfect geleverd en voldoet aan de omschrijving. Helemaal tevreden, zeker aan te raden

hugo t 24-09-2020

Ik koos voor CoolBlue (diepvries-koelkastcombinatie) omdat CB ook de oude mee terug nam (hoewel niet daar gekocht). Bijkomend voordeel: waarschuwing voor levering wordt steeds scherper gesteld: eerst de dag, later het dagdeel, en de dag zelf het uur. Dus je moet geen volledige dag thuisblijven. Prima!!

dries 24-09-2020

Pakje laat besteld maandagavond, de volgende dag in de voormiddag was het al geleverd aan het door mij gekozen afhaalpunt. Uitstekende service.

Jelle 24-09-2020

Hoe vriendelijk men ook mij te woord stond bij hun telefonische klantenservice, bij een door hun gemaakte fout (Het adres was juist in de orderbevestiging, maar niet meer bij postnl) werden er geen oplossingen aangeboden, ze konden niets doen dan mij persoonlijk in een onmogelijke situatie achterlaten. Tijdens dit gesprek:

-Ze schoven de schuld in de schoenen van postnl, maar, persoonlijk maakt het mij niet uit waar of door wie het probleem is ontstaan, ik zoek een oplossing.
-Geen enkele oplossing werd door coolblue aangeboden.
-Oplossingen door mij aangeboden waren voor hun onmogelijk, hoewel deze zeer schappelijk waren.
Zoals: annuleer de levering, ik haal het zelf op in een winkel.
-Onmogelijk om het probleem te escaleren.

Daarnaast:
Het gesprek werd eenzijdig door hun afgebroken.

Coolblue, als het werkt zal het wel een goede winkel zijn, maar problemen, al zijn ze door hun veroorzaakt zullen ze niet willen oplossen.

Besef dat behulpzaamheid echt een verkooptactiek is, als het verkocht is geven ze eigenlijk niets meer om klantvriendelijkheid.

Koop bij coolblue op uw eigen risico!

Els 24-09-2020

Qua service over snelle levering en verwerking bestelling heel tevreden
Alleen dat de postbode op verkeerde adres geleverd had
Terwijl juist op pakje stond
Postbode maakt dan ook nog foute van foute aflevering plaats

Philip 24-09-2020

Vlotte afwerking en levering. Grote keuze in betaalmogelijkheden. Ik bestelde op zaterdagavond en kreeg de belofte dat er op maandag zou geleverd worden, het werd echter dinsdagmorgen. Kan ik wel begrijpen.

webschop 24-09-2020

alles was dik in orde ,van het begin van de bestelling tot de levering,alles was juist zoals ze het gezegd hadden ,zeer vriendelijke mensen ook bij de levering,zoals ik al zei dik in orde .

Elke 24-09-2020

beste webshop die er bestaat, makkelijke search, duidelijke communicatie en productinformatie en en plus een topservice.

Vermarc 23-09-2020

Prijs product (koelkast) ok snelle levering vriendelijke bezorgers wel jammer dat je extra moet betalen voor levering als je vm of nm kiest. Extra moet betalen voor levering verder dan de drempel. extra moet betalen voor plaatsing (pas zetten). Veel x extra minpunt toch

Nino onderdonck 23-09-2020

De prijs - kwaliteitsverhouding het het gekochte product was aantrekkelijk. De communicatie was super, ik kon perfect mijn pakketje volgen en raadplegen.

Vincent 22-09-2020

Voor Coolblue gekozen om wille van het gemak, maar jullie vermelding voor 23:59 besteld en morgen geleverd klopt totaal niet! Hiermee misleiden jullie mensen op jullie website...!
Donderdag 17/9 besteld en op heden 22/9 nog steeds niet geleverd...zelf bij navraag op jullie klantendienst kan er geen datum van levering worden gegeven...enkel dat het order nog verwerkt moet worden...spijtig en in het vervolg ga ik terug naar de lokale shop wanneer ik nog iets nodig heb.

Val 22-09-2020

Snelle levering,
Goed verpakt,
Goede communicatie over levering,
Gemakkelijk besteld op de site.

Ism Merz 22-09-2020

Heel aangename medewerkers, snelle levering en zijn zeer behulpzaam en begaan met je situatie of een probleem moest dat het geval zijn. Er was een klein foutje gebeurd met de bestelling/levering van mijn goederen, maar de klantendienst heeft dit zeer snel en professioneel opgelost. De website is makkelijk te gebruiken, alles is makkelijk terug te vinden. Ik zou enkel aanraden dat pakjes samen geleverd worden op 1 dag, ipv gesplitst op verschillende dagen, al moet dat op een latere moment gebeuren. Het is namelijk niet altijd even gemakkelijk om paar dagen na elkaar 1 bestelling te ontvangen, aangezien mensen werken en dergelijke. Voor de rest ben ik zeer tevreden met Coolblue, 1 van de beste services die ik als klant heb mogen ervaren.

Rita 22-09-2020

Overzichtelijke website, goede service en vlotte levering. Coolblue doet dus wat het belooft.

Nadine 22-09-2020

Het was de 1ste keer dat ik een bestelling deed bij Coolblue.
Dit was een positieve ervaring.
Snelle levering.
Levering conform bestelling.