Deze score is berekend op basis van 3458 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

SG 20-09-2017 Via de website gekocht

bezorging

de koffers zouden maandagavond bezorgd worden. Het is nu woensdag en ze zijn er nog steeds niet. En dan krijgen we maandagavond een mailtje "wat vervelend voor je "en morgen komen ze ". Dinsdagavond: geen koffers... Het is nu woensdag: geen koffers. Kortom: slechte service.
Kortom: levert een hoop gedoe op met mailtjes sturen om je al betaalde spullen te krijgen

Officiele reactie van Coolblue 20-09-2017

Hey SG,

Vervelend om te horen dat je pakket nog steeds niet geleverd is. Als het om koffers gaat, kunnen wij ons voorstellen dat de tijd nu wel begint te dringen. Wij lossen dit heel graag voor je op en willen je dus vragen om via één van onze andere kanalen contact met ons op te nemen. Wij lossen het dan meteen voor je op. We hopen snel van je te horen.

Jolanda 20-09-2017 Via de website gekocht

echt een super service

De levering ging allemaal volgens afspraak. Het is alleen jammer dat je zelf geen dagdeel kan afspreken
Zo ben je altijd afhankelijk van een vrije dag, omdat je het tijdstip pas op de leveringsdag door krijgt. En moet je vaak langer wachten dan anders misschien nodig is. Verder ben ik zeker zeer tevreden.

Birgit Freidinger 20-09-2017 Via de website gekocht

slechte service

ik heb een week geleden een wasmachine besteld en heb ze nog niet in huis ( vandaag besteld-morgen in huis) alleen omdat ik een trekschakelaar heb moet een monteur deze aansluiten.
Ik heb coolblue gebeld en het voorstel gedaan dat ze de opdracht annuleren en mij de zelfde wasmachine de volgende dag leveren ( sluit ik hem zelf aan) maar dit gaat niet , volgens de medewerker moet ik de tweede wasmachine dan ook eerst betalen. Ik vind het een heel slechte service wanneer de klanten( was van 5 personen) minimaal een week op een wasmachine moeten wachten

Officiele reactie van Coolblue 20-09-2017

Hey Birgit,

Bedankt voor het invullen van een review. Vervelend om te lezen dat het zo lang heeft geduurd voor de wasmachine bij jou thuis stond. Op het moment dat jij kiest voor het aansluiten op een trekschakelaar, komt er inderdaad een monteur langs. De reden hiervoor, is dat niet al onze normale bezorgers bijvoorbeeld een achtergrond in elektronica hebben. Zij kunnen hem dus wel voor je aansluiten, maar dat is niet hun specialisme. Wij vinden het belangrijk dat alles in één keer goed gaat en daarom hebben wij daar dus aparte mensen voor in dienst. Op de website kan je ook lezen dat het drie werkdagen duurt voor de installatie gebeurt. Wij willen je dus om iets meer geduld vragen, voor je het weet ben je weer lekker aan het wassen. Geniet heel erg van de rest van je avond en hopelijk tot snel.

Bart 20-09-2017 Via de website gekocht

coolblue doet het weer!!

prima verwerking van de aankoop en communicatie!! Stelt weinig of nooit teleur. Probleempjes worden ook vlot en correct aangepakt.

Jessica 20-09-2017 Via de website gekocht

Snel en makkelijk

Coolblue heeft altijd genoeg keus en de producten zijn van een goede kwaliteit. Je hebt het pakket snel in huis en kunt het ook bij veel winkels in de buurt ophalen. Ideaal!

danny 20-09-2017 Via de website gekocht

zeer goede service .zeer vriendelijk

ik vergelijk graag dingen die ik wil kopen ,vroeger reed ik alle winkels af om die vergelijking te maken maar hier vindt je gewoonweg alles wat ik nodig heb . van begin tot het afleveren product zeer zeer tevreden.

Olga Verveer 20-09-2017 Via de website gekocht

super zaak

prima site,snelle levering,goede prijzen,aardige bezorgers.ik zal zeker deze site aan bevelen,ben er super tevreden over

Berkum 20-09-2017 Via de website gekocht

Binnen 12 uur in huis

Scherpe prijzen en snelle levering , met track en trace goed te volgen. Geen noodzaak tot contact met klantenservice gehad.

WB 20-09-2017 Via de website gekocht

Snel en keurig geleverd en aangesloten

Scherpe prijzen, zeer snelle levering en ook het verwijderen van de oude machine en aansluiten van de nieuwe ging als een speer.
Keurige jongens die erg hun best deden en binnen no-time alweer klaar waren.

bemzi 20-09-2017 Via de website gekocht

Komen hun afspraken na, goede communicatie via de mail, deskundigen nette bezorgers.
website is overzichtelijk. ruime keuze.

Caroline 20-09-2017 Via de website gekocht

zowel medewerkers als service om "U" tegen te zeggen !

Ik kan hier alleen maar positief zijn. Heb nu enkele maanden geleden zelftrekkende benzinemaaier gekocht. Plots bleef de choque hangen. Gebeld naar medewerker van Coolblue. Volgende dag zijn ze de benzinemaaier komen ophalen en 2 weken later bericht dat ze hem op die bepaalde dag terug zouden brengen. Garantie is garantie bij Coolblue. Als ik iets nodig heb en het is aanwezig in assortiment van Coolblue koop ik het daar ! Een absolute aanrader. Ook als je twijfelt tussen bepaalde produkten krijg je telefonisch een goed én persoonlijk advies. Dank u

Nettie 20-09-2017 Via de website gekocht

Prima!

Een uitgebreid assortiment, snelle levering (zelfs op zondag), prima verhouding prijs-kwaliteit. Ik vind er altijd wel wat ik zoek.

Sonja 20-09-2017 Via de website gekocht

Direct in orde

Het is echt handig dat je snel kan langskomen om je bestelling op te halen.
De auto kan in de parking beneden, dus ook daar win je tijd.
Ideaal voor mensen die niet thuis zijn als de postbode langskomt.

Sanne 20-09-2017 Via de website gekocht

Top service!

Op zoek naar een simpele kabel kwam ik bij Coolblue terecht. Eenmaal de kabel besteld en ontvangen bleek dat de kabel toch met wat te kort was, dus een retourformuliertje ingevuld. Kreeg ik een mail dat ik mijn geld terug kreeg, en geen moeite hoefde te doen om de kabel op te sturen, ik mocht hem houden. Daarna direct een nieuwe kabel besteld, deze ook pijlsnel ontvangen.. en nu lekker genieten van mijn muziek!

René 20-09-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Deze week een wasmachine gekocht en deze werd keurig de volgende ochtend afgeleverd .
2 trappen op en de oude machine mee terug .
Zonder morren .
Was nog geen sinecure omdat de oude machine in een moeilijk bereikbare nis staat en de nieuwe daar ook geplaatst moest worden .
Super , alle lof voor de bezorgers!!
De nieuwe machine werkt uitstekend ,
Alles volgens plan .

werner 20-09-2017 In de winkel gekocht
Groningen

Geweldig concept

Altijd voldoende personeel aanwezig om het aantal wachtende klanten minimaal te houden. Verder is er sprake van zeer deskundig en vriendelijk advies over de producten. Heel plezierig om ín deze zaak te winkelen en te worden voorgelicht over de mogelijkheden. Ook de levering na bestelling gaat heel correct, snel en op de goedkoopste manier. (En dat de koffie uitstekend is mag ook gezegd worden!)

Jdg 20-09-2017 Via de website gekocht

Snel en secuur!

Heel fijn! Makkelijk en duidelijk met bestellen. Super snel, op tijd, klantvriendelijk en secuur bezorgd.

Henk 19-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!!

Half jaar geleden een digitale weegschaal gekocht via Coolblue. Helaas ging deze een week geleden stuk. Retour melding aangemaakt ter reparatie. Was niet nodig. Ik kreeg direct een splinternieuwe toegestuurd. Hartelijk bedankt voor de geweldige service!!

Lidia 19-09-2017 Via de website gekocht

Supper service

Nette bezorgers die niet alleen in het tijdvak leveren maar zelfs bellen voor ze komen :). En de wasmachine binnen no time boven hadden geïnstalleerd :) !

Rosalie Jansen 19-09-2017 Via de website gekocht

Fantastische shop

Cool blue heeft mijn hart gestolen. De webshop is zeer gebruiksvriendelijk, waar ik via mijn zoon aangekomen ben. Een zeer breed assortiment, goede service, zeer snelle levering en prima prijs.
Ik kan me tot nu toe niets beters bedenken.

Edward Palstra 19-09-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle levering!

Snelle levering,goed product,netjes geplaatst en daarnaast ook nog een duidelijke uitleg.,Zeer vriendelijke bezorgers,ga zo door !

Liset Bakker 19-09-2017 Via de website gekocht

Vooral snel en keurigecomminatie!

Ik vond vooral de filmpjes bij het artikel fijn. Zo voorkwamen we dat we een apparaat uitzochten dat niet onder onze kastjes paste. Duidelijk, snel en een vriendelijke, behulpzame meneer kwam onze koffiemachine zondag, begin van de verwachte levertijd brengen. Top!

Frank 19-09-2017 Via de website gekocht

Kan niet beter!

In de titel wordt als voorbeeld, "geweldige service" aan gegeven.
Dat heb ik dan ook zo ervaren.
Alles wat beloofd wordt nagekomen en met (tip)mails verduidelijkt en voorgelicht.
Onze wasmachine moest via een draaitrap omhoog.
Een van de zwaarste types.
Ik zeg tegen die jongens die hem plaatste, "daar zijn jullie niet blij mee".
Het antwoord was, "Ja hoor meneer, wij vinden dat een uitdaging" en met een lach!
Geweldig aardige jongens die ook de oude machine ,ook een zeer zware,
zonder morren de trap afzeulden om mee te nemen.
Die jongens maakte ons extra blij met de aankoop!

Serap 19-09-2017 Via de website gekocht

Alles geweldig, snel en prettig!

Heel prettig en snel! Prima service. Ik raad iedereen Coolblue, gemakkelijk, snel, duidelijk, prettig

D. Visser 19-09-2017 Via de website gekocht

Prima

Gekozen voor CoolBlue vanwege aanbeveling van deskundige. De bestelling was snel en accuraat geleverd.

N H Baars 19-09-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

Uitsekende service

Goed advies, juiste producten tegen een goede prijs, prettige winkel goed georganiseerd, prettig personeel, daarnaast een zeer goede website en services.

R.v.d.Abeele 19-09-2017 Via de website gekocht

Top Service!

Goede duidelijke site! Perfecte levering en goed te volgen hoe het met je levering staat. De machine werd goed geplaatst en aangesloten. Mensen/medewerkers zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam!

Jos 19-09-2017 Via de website gekocht

Wat een geweldig bedrijf is dit

Nee dit is geen review die stiekem geschreven is door een van de medewerkers om te laten zien dat ze eigenlijk best wel betrouwbaar en goed zijn. Dit is een oprechte review van een trouwe klant die Coolblue gewoon een top bedrijf vind! Van de vriendelijke hulp bij telefonische vragen tot het schrijven van een persoonlijk kaartje bij de bestelling en van het organiseren van leuke (win-)acties tot het uitdelen van stickers en kortingsbonnen. Wat kan ik er nog meer over zeggen.... Vooral ga zo door, jullie kunnen het en jullie zijn de beste! Groet, een zeer tevreden en zeker terugkerende klant!

Joyce 19-09-2017 Via de website gekocht

Snel, betrouwbaar, kwaliteit en fantastische aftersales!

Dankzij de slimme filters in het menu op de website heb je binnen een paar klikken het juiste product gevonden. Twee zoekresultaten die gemakkelijk te vergelijken waren met elkaar dankzij de gedetailleerde beschrijving. Daarna ben je in een paar simpele klikken klaar met je bestellen. De service daarna is echt geweldig! Uitleg over installatie in de mail, uitleg over verwante producten in de mail en zelfs DIY confetti voor de postbode. De postbode heeft er iets minder van genoten als ik, maar wat een voorpret!

Richard 19-09-2017 In de winkel gekocht
Oostplein

Gemiste kans

Er zat een verkeerd artikel in mijn cadeau verpakking.
Mijn schoonmoeder van 82 heeft het artikel maar wel gehouden.

Officiele reactie van Coolblue 19-09-2017

Hey Richard,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons van feedback te voorzien. Wat raar dat er een verkeerd artikel in de verpakking zat. Dat lossen we graag voor je op. Wil je ons jouw gegevens sturen naar geenglimlach@coolblue.nl, dan kijken we graag met je mee.

Groeten,

Daphne 19-09-2017 Via de website gekocht

Prima service, doen wat ze beloven.

Levering volgens afspraak. In de ochtend krijg je bericht hoe laat ze ongeveer komen. Uiteindelijk kwamen ze nog een half uur eerder maar daarvan werd ik een half uur van tevoren over ingelicht. Ook werd ik nog gebeld dat ze er bijna waren. Vlotte service en vriendelijke medewerkers.

Cecile 19-09-2017 Via de website gekocht

Prima service

Gemakkelijk, eenvoudig, snel vooral als je minder mobiel bent . JE produkt opzoeken, vergelijken,klikken. Zo eenvoudig is het!

Marianne 19-09-2017 Via de website gekocht

Coolblue altijd goede service met een glimlach

Goede service, snelle levering. Plaatsing was snel vakkundig en vriendelijk. De 3 monteurs die kwamen plaatsen deden hun werk met veel plezier en humor.

sara corbett 19-09-2017 Via de website gekocht

SCHITTERENDE SERVICE

zaterdagnamiddag besteld en reeds op een zondagmiddag geleverd! ik werd goed online op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling, en de bestelling werd zelfs naar boven gedragen naar mijn hoogbejaarde moeder door de afleverdienst!

Het k 19-09-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en snelle levering.

Goede ervaringen. Leveren volgens afspraak. Duidelijke website. Scherpe prijzen. De volgende keer kijk ik het eerst bij Cool Blue.

R.Schoolderman 19-09-2017 Via de website gekocht

Snelle bezorg-service

Makkelijke website, artikelen die ik zocht snel gevonden.
Kortings-bon gekregen voor een tweede bestelling.
Die is inmiddels gebruikt.
Ook de vragen die ik zocht op de website werden snel beantwoord.

Stuivenberg 19-09-2017 Via de website gekocht

Snelle Leveringen en vriendelijke Klantenservice

Bij Coolblue bestel ik al jaren, aangezien zij ook al jaren doen wat ze beloven en in mijn ogen een zeer betrouwbaar bedrijf zijn. Vandaar ook dit keer een TV besteld bij Coolblue. Onlangs ben ik verhuisd en na het bestellen, zag ik tot mijn schrik dat ik mijn adres nog niet gewijzigd had en de TV dus de volgende dag bij mijn oude huis bezorgd zou worden. Ik heb gelijk de telefoon gepakt en het nummer van de klantenservice ingetoetst. na 5 minuten werd ik zeer vriendelijk te woord gestaan en werd gelijk het aflever adres gewijzigd naar het juiste adres.

En zoals ik van Coolblue gewend ben, werd de TV de volgende dag (op zaterdag) netjes geleverd en door het afleverbedrijf van coolblue (Dynalogic) netjes in de woonkamer neergezet door de eveneens vriendelijke bezorger.

De dag dat mijn TV bezorgd werd kreeg ik nog een e-mail van Coolblue met daarin een aantal tips voor het aansluiten van de TV en welke kabels je waarvoor nodig hebt.

Al met al wederom zeer tevreden met de Service van coolblue.

Janissen 19-09-2017 Via de website gekocht

Vlotte levering

Vrijdagavond een order geplaatst, zaterdagochtend netjes geleverd, erg vlot gegaan.
Ik heb een tweedekans-product gekocht maar, buiten een afwijkende verzegeling op de doos, is hier verder niets van te merken.

Pas&Mar 19-09-2017 Via de website gekocht

Gespecialiseerd Top medewerkers

Bij Coolblue moet je zijn omdat ze jou een prima advies geven in de zoek tocht naar het juiste apparatuur,en voordeliger dan andere internet aanbiedingen.
kortom Coolblue vooral zo door gaan en wij gaan mondeling reclame voor jullie maken .

Peter 19-09-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijke site met duidelijke technische informatie over de goederen , makkelijke betaling en snelle levering.

Nic 19-09-2017 Via de website gekocht

Goede Service

Fijn dat
De oude apparatuur gelijk wordt afgevoerd en de nieuwe geïnstalleerd. In ons geval werd de wasmachine netjes waterpas gezet en aangesloten.

sander 19-09-2017 Via de website gekocht

prettige webshop

Prettige webwinkel. De site is duidelijk, goede product omschrijvingen, specificaties, en fijn dat er bijpassende producten worden vermeld net als combideals.

Ron Smeets 19-09-2017 Via de website gekocht

Gemakkelijke website met een zeer uitgebreid assortiment. De prijs was in dit geval gelijk met andere aanbieders maar wel de snelste gratis levering.

Gerard dW 18-09-2017 Via de website gekocht

Doen wat je zegt.

Alles wat wordt beloofd wordt nagekomen. Tijdige levering, goed verpakt en scherpe prijs. Ga zo door!

JT. de Jong 18-09-2017 Via de website gekocht

bestelling, service en aflevering

de website is zeer gebruiksvriendelijk, zowel positieve als negatieve reviews staan daar in en deze kun je betrekken bij de beslissing. Ook de service en aflevering zijn heel goed en zeer correct.

Claartje Hazenbos 18-09-2017 Via de website gekocht

Topservice!

Ik heb voor Coolblue gekozen omdat ik op de vierde verdieping woon zonder lift. Coolblue brengt apparatuur de trappen op (in dit geval een wasmachine). De bezorgers waren zeer vriendelijk, werkten snel en lieten alles netjes achter.

Gilissen E. 18-09-2017 Via de website gekocht

Mijn favoriete (web)winkel

Bij Coolblue lijken voor de klant geen problemen te bestaan. Klantenservice reageert vlot en ik verlies minimale tijd. Een heel verschil met lokale elektronicawinkels. Ik was ooit zo gek daar een TV te kopen. Toen de remote defect ging kreeg ik zonder problemen een nieuwe toegezegd, maar ik had in totaal 3.5U moeten aanschuiven bij de klantendienst (2U afgeven en 1.5U bij afhalen). Elektronica koop ik alleen nog via webwinkels als Coolblue. Na diverse (ook dure) aankopen heb ik geen enkel probleem ervaren. Zelfs mijn collega's hebben dezelfde ervaring: recent kocht een collega bij Coolblue een portable computer. Die bleek licht beschadigd bij ontvangst maar werkte wel. Hij kreeg een nieuwe nog voor hij de eerste teruggestuurd had en kon ondertussen dus verder. Dat is service die kan tellen en de reden waarom ik Coolblue zeker aanbeveel bij familie, vrienden en collega's.

.? 18-09-2017 Via de website gekocht

Service met de vervoerders was niet goed

We hadden een wasmachine gekocht, en Laten bezorgen, de vervoerders kwamen al 3 uur te laat toen ze het wasmachine brachten. Ze zeiden dat ze de oude machine niet mee zouden nemen, maar dat was wel afgesproken. Na veel morren hebben ze hem toch mee genomen. De reclame van de TV is toch anders dan dat wij hebben ervaren.
Met een lach, maar die was bij ons niet te zien.

Officiele reactie van Coolblue 19-09-2017

Hey,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Wat balen dat de levering van jouw wasmachine niet is geleverd zoals je van ons mag verwachten. Natuurlijk leveren we onze wasmachines graag met een glimlach en nemen we jouw oude wasmachine mee als deze aan de voorwaarden voldoet. Wil je ons jouw ordernummer en ervaring sturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan geven we jouw feedback gelijk door aan onze bezorgers.

Groeten,

Ton 18-09-2017 Via de website gekocht

Prima service!!

Vrijdagochtend was de wasmachine stuk. Even op internet rond gekeken. Webwinkel van Coolblue was meest gebruiksvriendelijk. Handig in vergelijken. Zaterdagochtend om 7 uur een mail met de bezorgtijd. 20 min van te voren een telefoontje. om 8.10 stond de nieuwe wasmachine al binnen. Netjes aangesloten. Oude mee retour. Verpakkingsmateriaal mee retour. Zeer nette aardige werknemers. Kortom geen enkel minpuntje. In het vervolg koop ik bij Coolblue.

R.B 18-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige aflevering,service en klantvriendelijkheid!

Onze wasmachine was plots stuk gegaan en dankzij Coolbleu hadden wij in 1 dag weer een nieuwe wasmachine in huis! Wat een waanzinnige goede service waar niemand tegen op kan!