Deze score is berekend op basis van 3432 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

De Graaf .J 24-05-2018 Via de website gekocht

snelle en correcete levering 7/24uur

overzichtelijk en duidelijke omschrijving van het product en goed uitleg van de bezorgers .IK ben al bekend met bosch

Lidia de Graaf 24-05-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service/bezorging

Duidelijke website en perfecte bezorging. Je krijgt een mail met een tijdvak van een uur en 10 minuten voordat ze er zijn wordt je ook nog gebeld. Super vriendelijke bezorgers ook!!

MV 24-05-2018 Via de website gekocht

Meer dan tevreden!

Ik ben heel tevreden over Coolblue. Niet alleen over de service die zij bieden en de snelle levering maar vooral ook over het assortiment en de prijzen en de fijne website. Hier kun je makkelijk iets zoeken en vergelijken dankzij de uitgebreide filter-mogelijkheden.
Het is allemaal heel duidelijk vorm gegeven en makkelijk in gebruik. Voor alles met een stekker ga ik voortaan naar de Coolblue website.

C.J.Hagoort 24-05-2018 Via de website gekocht

Zeer goede ervaring mee bij thuis bezorgen van wasdroger.

Aflevering volgens afspraak, gebeld door bezorger dat men over ± 20 minuten aan huis zal zijn.
Net en vriendelijk personeel bij aflevering ook met uitleg over de werking van de droger.
Oude wasdroger van twee hoog weer meegenomen.

J.R. 24-05-2018 Via de website gekocht

Alles snel opgelost!

Ik had een tweedehands laptop bestelt bij Coolblue, en zo'n 'tweedekans' laptop heeft al een grote korting. De laptop arriveerde en zag er goed uit, exact zoals ze hem hadden beschreven op hun website.

Helaas miste ik een paar van de accessoires die bij deze laptop zouden moeten zitten als ik hem nieuw had gekocht. Ik snapte dat dit een tweedehands laptop is en dat er dan niet altijd alles erbij zat, maar ik stuurde toch even een e-mailtje naar hun klantenservice.

In een kort gesprek bevestigde dat ik gelijk had, dat de originele accessoires helaas niet meer beschikbaar zijn, en dat ze mij vergelijkbare vervangende onderdelen zouden sturen, en alles gratis. Ik heb inmiddels de accessoires ontvangen en alles past en werkt geweldig, en ik ben ontzettend blij met hun snelle en vriendelijke klantenservice!

Daarnaast is hun website makkelijk in gebruik (goede filter mogelijkheden), het bestel process was vlug geregeld en de pakketten waren in no-time bij mij thuis.

Bij mijn volgende elektronische aanschaf check ik als eerste hun website.

pvh 24-05-2018 Via de website gekocht

LET OP: Tweedehands product geleverd voor nieuwprijs

Wij hebben een product ontvangen dat meerdere beschadigingen en sporen van gebruik had. Hiermee geconfronteerd heeft Coolblue ons voor de keuze gesteld een kleine korting (15%) te ontvangen of het product om te ruilen. Aangezien we het artikel dringend nodig hadden en ook geen tijd hadden om een nieuwe levering te organiseren hebben we de korting aanvaard, hoewel we deze heel laag vinden voor de beschadigingen en gebruikssporen die het product vertoonde. Het was overduidelijk een tweedehands product dat hier als nieuw verkocht werd. Let op met deze webwinkel!

Stefanwildhagen 24-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Coolblue is mijn eerste keus voor mijn online bestellingen.

Als je vragen hebt staan ze klaar en bij problemen komen ze met oplossingen helemaal super.

RVDL 24-05-2018 Via de website gekocht

snel en gemakkelijk

Er gaat wel eens iets stuk en wil je snel een nieuwe, coolblue heeft de oplossing.
alle gangbare merken en volgende dag in huis

Tinie Kauffman 24-05-2018 Via de website gekocht

Zeer correct in alles aflevering en communicatie kortom zeer aan te bevelen en voor herhaling vatbaar

Monique 24-05-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf

Snelle service, super beleefde gasten en keurige aflevering. Niets op aan te merken. En geen uren opnemen op je werk omdat je de hele dag zit te wachten. Je wordt zowel per mail als telefonisch op de hoogte gehouden.

MvZ 24-05-2018 Via de website gekocht

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Altijd een snelle levering en mocht er onverhoopt iets misgaan dan is de klantvriendelijkheid super en alles snel geregeld.

pieter 24-05-2018 Via de website gekocht

prima

is pima kan volgens Mij niet beter
ik zou niet weten wat er nog kan veranderen
Ik koop met plezier bij Cool bleu en dat blijf ik doen

Jagers 24-05-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte afhandeling

Reeds 2 maal een bestelling geplaatst. Vandaag besteld morgen in huis. Goede website. Eenvoudig te bestellen en te betalen. Niet goed geld terug garantie. Enkele weken bedenktijd. De bestelde artikelen worden goed verpakt verzonden wat bij bv electronica zeer belangrijk is. De garantietermijn op electronica is twee jaar. Bij andere websites maar een jaar. De prijs is altijd lager dan de adviesprijs en diverse extra's die je bij andere websites apart moet bestellen zijn hier gewoon aanwezig. Een aanrader.

Andrea 24-05-2018 Via de website gekocht

Grote keus, perfecte service en komen beloftes na!

In de shop vind je heel veel producten tegen een redelijke prijs. Zoals beloofd wordt altijd de belofte voor wat betreft de bezorging van het bestelde product gehaald. En mocht er iets niet in orde zijn dan wordt dit overeenkomstig Coolblue's prima service netjes geregeld.

Petra Hissink 24-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige service in alle opzichten!

De helderheid in alle opzichten (communicatie, op de hoogte gehouden van voortgang bestelling, gebruiksgemak site, vriendelijke en accurate bezorgers etc) was een hele fijne ervaring.

Henri Prins 24-05-2018 Via de website gekocht

Coolblue een betrouwbare webshop

Ik heb via Kieskeurig mijn keuze gebaseerd op de reviews van de gebruikers en wederom gekozen voor Coolblue en er absoluut geen spijt van gekregen. Prijs/kwaliteitsverhouding van het artikel zijn goed, site is goed, afhandeling en snelle levering uitstekend.

HWB 24-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Zeer betrouwbare webwinkel. Snelle levering. Iedere keer weer onder de indruk. Overzichtelijke site.

Maat 24-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige levering!!!

De levering is werkelijk TOP!! De volgende dag geleverd, netjes op de hoogte hoe laat ze precies komen. Netjes aangesloten, verpakkingsmateriaal mee! Echt niet te vergelijken met andere bezorgservices of vervoerders. Dikke pluim!!

Marion Bekker 24-05-2018 Via de website gekocht

Voor mij de beste webwinkel die er bestaat

In de jaren dat ik bij Coolblue wat heb besteld is er nog nooit een onregelmatigheid geconstateerd.
Zelf had ik laatst zelf een fout gemaakt en iets dubbel besteld. Er was alleen een telefoontje nodig en het was geregeld en binnen 3 dagen had ik mijn geld weer op mijn rekening gestort gekregen.
Groeten van Marion Bekker een zeer tevreden klant.

Jordy 24-05-2018 Via de website gekocht

Egt geweldig

Ik kocht hier mijn Nokia 6 ben er zeer tevreden over alle oppervlakken alles klopte alles was juist ik zou hier zeker men volgende kopen

Sylvia 24-05-2018 Via de website gekocht

lekker snel

Mijn telefoon kwam lekker snel binnen. Best handig als de oude het niet meer doet.
Natuurlijk heb ik de besteller een fijne dag gewenst namens Coolblue en daarna was het weer een feestje om eerst de doos te bekijken uit te pakken en met de nieuwe telefoon aan de slag te gaan.

Bien 24-05-2018 Via de website gekocht

Positieve ervaringen!

De website is heel overzichtelijk. Indien je telefonisch uitleg vraagt is die professioneel en vriendelijk. Vlotte levering.

Marc van den Bossche 23-05-2018 Via de website gekocht

Perfect product voor perfecte prijs

Ruim productaanbod en relevante productinfo. Eenvoudige bestelling en snelle levering. Scherpe prijzen.

de koning 23-05-2018 Via de website gekocht

goed en betrouwbaar

Coolblue is niet duur en een hele goed site die duidelijk is en je krijgt voor je betaald eerst je factuur te zien, kun je het controleren of het goed is. En de levering was perfect.

Smim 23-05-2018 Via de website gekocht

Teleurstellend

Vandaag besteld...morgen in huis. Klinkt mooi maar die vlieger gaat blijkbaar niet altijd op waar je niks van hoort of leest in alle reclames en/of website.
Blijkbaar geldt dit niet meer als n wasmachine aangesloten moet worden op trekschakelaar,dit wordt ook niet vermeld bij de keuze-optie. Pas bij vervolgstappen schijnt dit ergens vermeld te worden...
Als je hier je beklag over doet kan er geen begrip.of excuus vanaf,bij annulering kan het vervolgens 3 werkdagen duren eer het geld terug gestort is.
Op dinsdag mijn bestelling gedaan, wasmachine zou op zijn vroegst maandag erop geleverd worden....echt geen reclame dit en voor mij nóóit geen coolblue meer

Beste meneer/mevrouw,

Allereerst bedankt voor je waardevolle feedback. Vervelend om te vernemen dat je een slechte ervaring met ons hebt en dat je jouw bestelling weer hebt geannuleerd. Wij proberen altijd zo duidelijk mogelijk te zijn in onze communicatie door onze bezorgopties uitgebreid toe te lichten op onze website. Zie de volgende pagina: https://www.coolblue.nl/klantenservice/2622/informatie-over/bezorging-witgoed-en-keukenapparatuur.html#extraservices

Uiteraard zullen wij jouw feedback intern meenemen ter verbetering van onze service. Zo kunnen wij een soortgelijke situatie in de toekomst voorkomen. Hopelijk mogen wij jou in de toekomst nog een keer verwonderen.

Zou je jouw ordernummer naar geenglimlach@coolblue.nl kunnen sturen? Dan kunnen wij nakijken of de annulering goed is doorgekomen en of het geld netjes is teruggestort.

Wij kijken uit naar jouw reactie.

Lodewijk 23-05-2018 Via de website gekocht

Waardeloze service

Vaatwasser gekocht met inbouwservice. Door interne communicatiestoornissen vertraging van 48 uur. In totaal meer dan tien keer (!) gebeld met Coolblue en PostNL Extra Home (die installeert). Nog steeds niet in orde. Nooit meer!

Beste Lodewijk,

Wat jammer om te lezen dat de levering van jouw bestelling nog niet heeft plaatsgevonden. Dit is natuurlijk niet de service die wij voor ogen hebben en wij willen je graag verder helpen.

Zou je een korte klachtomschrijving onder vermelding van het ordernummer naar geenglimlach@coolblue kunnen sturen? Dan gaan wij hiermee aan de slag.

Wij kijken uit naar je reactie.

Ontevreden 23-05-2018 Via de website gekocht

Vandaag besteld morgen in huis??

Al de 2e keer dat coolblue mij moet “teleurstellen”. Komt de afspraken niet na!
Vandaag besteld morgen in huis, helaas... klopt niets van!

Beste,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je klacht kenbaar te maken. Wij vinden het ontzettend jammer om te lezen dat jouw bestelling niet op tijd is geleverd. Zou je jouw ordernummer van de bestelling naar geenglimlach@coolblue.nl kunnen sturen? Dan kijken wij graag met je mee naar een passende oplossing.

Martin 23-05-2018 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven

Coolblue heeft een groot assortiment en een website waarop je gemakkelijk kunt vinden wat je zoekt.

De aflevering is echt top. We bestelden 1ste Pinksterdag een nieuwe wasmachine. We verwachtten dat die na de Pinksteren zou worden geleverd. De site gaf aan dat hij de volgende dag geleverd zou worden. En 2e pinksterdag stond hij al te draaien.

Keurig op het afgesproken tijdstip geleverd en aangesloten, inclusief een aantal tips om goed te beginnen.

Gardien 23-05-2018 Via de website gekocht

Kan niet beter!

De site is duidelijk. Goede omschrijving van de artikelen. Duidelijk hoe je moet bestellen. Prima informatie aangaande verzending en (zeer vlotte) levering. Goede prijs! En ………………… geweldig vriendelijk, attent en bekwaam personeel bij de aflevering.

Saskia 23-05-2018 Via de website gekocht

Up to date!

Snelle levering en je wordt goed up to date gehouden van de verzending! Prijzen zijn makkelijk te vergelijken en ik vermoed dat ze kijken naar prijzen bij de concurrent zodat ze daarbij aansluiten of onder zitten.

jawa 23-05-2018 Via de website gekocht

snelle levering en service

product besteld volgende dag al in huis, je zal er maar om verlegen zitten, je hoeft niet naar een winkel scheelt een hoop tijd.

Jan Ceelen 23-05-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering volgens afspraak.

Product was als een van de weinigen hier nog te bestellen (nieuwer model veel meer leverbaar) en bij Coolblue in een aanbieding voor een zeer schappelijke prijs.

K. de Mos 23-05-2018 Via de website gekocht

Service in Den Haag kan beter, neem voorbeeld aan Rotterdam.

Woon op fietsafstand vd winkel. Stalling vd fiets is rampzalig bij CS, maar daar kan CB weinig aan doen. Een minpunt is ook dat de winkel pas binnnen het gebouw zichtbaar wordt. Geen of te weinig reclame aan de buitenkant. Je moet weten dat daar een CB winkel is ! Verder werd ik bij binnenkomst niet benaderd door een medewerker. Wist niet direkt waar ik naar toe moest. Ik had online een bestelling gedaan en moest slechts alleen het pakketje afhalen. De ene medewerker bij het ophaalbalie had het veel te druk, vergeleken met zijn collega's die elkaar onderling veel te vertellen hadden, maar niet bijsprongen. Op één collega na, die de situatie wel goed inschatte en mij vroeg of hij mij helpen kon. Hij was een voorbeeld voor zijn andere collega's. Door hem werd ik keurig en correct geholpen. Ik zou wel eens willen meemaken hoe het er aan toe gaat als het b.v. op een zaterdag wel druk zou zijn.
Wel jammer, want mijn ervaringen in Rotterdam waren tot op heden uitstekend.

H.P.J. van den Ende - Koekoek 23-05-2018 Via de website gekocht

Prima

We hebben online een papierversnipperaar gezocht en gevonden. Volgende dag was hij in huis, heel fijn. Samen met ook nog een € 5,00 kortingsbon voor de volgende bestelling.

jhr.J. de Lange 23-05-2018 Via de website gekocht

snelle levering

heeft een goede naam, hoewel niet altijd het goedkoopste. Maar de levering is snel en dat is een groot voordeel

HansG 23-05-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Wat ze zeggen doen ze

Shop of online, een perfecte advisering op de klantwens gericht. Goede klant- en servicegerichte medewerkers.

j.j. 23-05-2018 Via de website gekocht

duidelijke omschrijving product-snelle verzending

duidelijke omschrijving product-snelle verzending,degelijk verpakt,goede info inzake verzending,top.

Guy 23-05-2018 Via de website gekocht

Goede speaker

Prijs-kwaliteit verhouding van deze speaker is prima. Ik gebruik hem zelf in onze keuken. Zit er zelfs sterk aan te denken om er nog een aan te schaffen voor in de woonkamer.

Dries 23-05-2018 Via de website gekocht

Betrouwbare webwinkel !

Zeer ruim aanbod ,correcte prijzen en snelle levering 7/7 .bij eventuele problemen heel goed bereikbare en super klantvriendelijke dienst na verkoop .

Koos 22-05-2018 Via de website gekocht

Een groot(s) bedrijf met aandacht voor de consument.

Uitstekende site waarop het makkelijk zoekt. Een site met volop keus tegen zeer concurrerende prijs. Een bezorging die niets te wensen overlaat met uitstekende planning en communicatie.
Vriendelijke en hulpvaardige medewerkers.

Margaretha Verkouter 22-05-2018 Via de website gekocht

Professionele, klantvriendelijke organisatie

Gebruiksvriendelijke webshop, goede en vriendelijke klantenservice en vriendelijke, behulpzame bezorgers (heb de indruk dat ze begrijpen dat het de klant is die hun salaris betaald).

Renate 22-05-2018 Via de website gekocht

prima service!!!

eigenlijk op goed geluk gekozen voor deze shop/ eerste aankoop maar zeker niet de laatste!
Mijn man die nogal argwanend is tov online bestellen en leveren was zeer tevreden over de vriendelijkheid/beleefdheid en bekwaamheid van de chauffeurs! dikke pluim voor deze mensen.
En natuurlijk zijn we tevreden over het geleverde product!

Tevreden klant 22-05-2018 Via de website gekocht

Coolblue staat garant voor goede service en snelle levering en is daarom mijn favoriete webwinkel.
Ze zijn helder, betrouwbaar en goed bereikbaar. Vragen worden altijd adequaat en snel behandeld en beantwoord. Ik heb nog nooit een teleurstelling gehad bij Coolblue. Topservice!

Koos 22-05-2018 Via de website gekocht

TOP Service!

Vorige week woensdag een robotstofzuiger besteld om op te halen in de winkel in Groningen.
Zou vrijdag om 09:30 in de winkel aanwezig zijn. rond 08:00 kreeg ik een SMS dat het niet gelukt was om hem die dag af te halen. Een half uur later werd ik ook nog gebeld met dezelfde boodschap. Ze kwamen gelijk met een aantal oplossingen. Uiteindelijk er voor gekozen om de volgende dag in de winkel te hebben liggen. Probleem dus vakkundig en snel opgelost. Verder geen problemen ondervonden. Bij aankomst in de winkel had ik binnen 10 minuten mijn stofzuiger. Ze hebben hem ook nog ingepakt voor mij.
EN ook nog een bak lekkere chocomelk gekregen. TOP Service!

Linda 22-05-2018 Via de website gekocht

Ze maken online shoppen fantastisch!

Super service en humor. Alles is duidelijk en overzichtelijk als je aan het zoeken bent. Na de bestelling wordt er duidelijk en goed gecommuniceerd, dus je weet precies wat je te wachten staat. Ben altijd dik tevreden geweest zowel met coolblue als de producten!

munir 22-05-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

HP notebook adapter (defect)

Op 9 maart heb ik de defect adapter van de notebook HP Stream 11-y011nd gebracht naar de winkel. Deze was getest en geconstateerd dat hij inderdaad defect is. Is opgestuurd naar de fabrikant en tot vandaag toe, 22 mei, nog niks gehoord.... Zo moeilijk is het niet! Repareren of vervangen. Bijna 3 maanden!!!!
De garantie van de notebook is nog niet verlopen....
En als ik kijk in mijn account bij coolblue zie ik dat "mijn retouren" afgehandeld is!
Coolblue doet zijn werk, de fabrikant contacteren, niet goed. Voor de rest moet ik eerlijk zijn zijn ze heel goed.
Ik moest een reserve universele adapter kopen bij coolblue tot dat mijn echte adapter gerepareerd is. Universele adapter is groeter en zwaarder natuurlijk. Dus 3 maanden met deze adapter mee lopen.

Officiele reactie van Coolblue 22-05-2018

Beste,
Bedankt voor je review. Wij schrikken hiervan omdat de afspraak is dat wij binnen 21 dagen een oplossing voor je moeten hebben. Wij zijn dan ook reuze benieuwd waarom dit zo verloopt. Stuur je ons jouw order nummer + korte uitleg naar geenglimlach@coolblue.nl Dan gaan we er direct mee aan de slag.

Munir 25-05-2018

Op dezelfde dag na het versturen van de email was ik telefonisch benaderd en 2 oplossingen aangeboden. Een gekozen en vandaag uitgevoerd. Ik ben erg tevreden met deze snelle en vlotte actie. Bedankt voor degene die me geholpen hebben via telefoon, email en in de winkel.

Danni 22-05-2018 Via de website gekocht

Service en klantgericht zoals het hoort te zijn !

Heb je een retour of een herstelling van een product , geen probleem voor Coolblue ! Zij denken in de eerste plaats aan de klant , niet aan de fabrikant . De klant moet met een tevreden gevoel buiten stappen en niet het idee hebben dat hij erin geluisd is door mooie commerciële praatjes .
Niet naar wens is geld terug of meezoeken naar een oplossing. Service zoals ik het graag heb !

Nathalie 22-05-2018 Via de website gekocht

Super service

Eenvoudig besteld, snel geleverd, super service. En kwaliteitsmateriaal. Ik zou zeker opnieuw bestellen bij Coolblue.

Michel 22-05-2018 Via de website gekocht

Een perfecte levering aan huis.

Geen enkele opmerking.Alles verliep prima.s’avonds bestelt,s’morgens gebracht en klaar was kees.Op alle vlakken zeer tevreden.

Peter 21-05-2018 Via de website gekocht

Beste webwinkel waar ik aankopen gedaan heb

Bekende naam dus betrouwbaar .
Toen ik na wikken en wegen de juiste verfspuit gevonden had , moest ik deze nog vinden aan de beste prijs .
Deze vond ik bij coolblue , de verfspuit was 66 euro goedkoper dan de goedkoopste die ik gevonden had .
Direct aangekocht om 14u30 en de dag erna om 7u55 stond deze al aan mijn deur .
Nog nooit meegemaakt maar wel al veel beloofd geweest .
Bij volgende aankoop plannen zal ik toch eerst op coolblue kijken .