Sander 14-12-2021

Coolblue staat in mijn ogen gelijk aan hele goede service. De store is altijd goed bemand met mensen die je vriendelijk en behulpzaam benaderen! Hele leuke winkelervaring.

LucyB 14-12-2021

Product makkelijk gevonden, geen verplichting om account te hebben, vond ik leuk), en vooral snelle en correcte levering. De informatie-updates omtrent de levering waren ook heel stipt en correct.

Walter 13-12-2021

De website is overzichtelijk. Wat mij het meest bevalt is de hulplijn. Het nummer is eenvoudig te vinden. Er wordt snel correct gemeld hoeveel er nog voor jou zijn en dat wordt continu geüpdatet, pure luxe. De medewerker luistert goed naar je vraag en laat je uitspreken. Hij/zij geeft een helder antwoord.

kimberley 13-12-2021

Coolblue is altijd een stapje qua klantbeleving, ik kocht een nieuwe smartphone. Een dag voordien kreeg ik een informerende mail over het product, vervolgens werd ik tot op het kwartier geïnformeerd wanneer de bestelling geleverd zou worden. Tot slot het essentieelste punt, ze dragen hun deeltje bij aan een duurzamere wereld, de bestelling werd per fiets geleverd.

Viona 13-12-2021

alles is perfect verlopen de bestelling zowel als de levering! makkelijke site

Stefan 12-12-2021

Niets op aan te merken. Levering goed, klavier volgens beschrijving. Reeds in het verleden artikelen gekocht en altijd zeer tevreden geweest.

Jo Segers 12-12-2021

Topwinkel, goeie prijs/kwaliteit en geweldige dienst na verkoop, al meer dan 1 keer mogen ervaren

Maarten 12-12-2021

Coolblue is een goeie shop qua electro. Hun site is overzichtelijk en hun uitleg uitstekend. Ik kocht een koptelefoon met spraakondersteuning op donderdagavond. ‘s Morgen zat er al een bericht in mijn mailbox dat de Coolblue fiets zou passeren op mijn afleveradres! Dus supersnelle service en dan nog eens milieubewust! Top

Petrar 12-12-2021

Vlotte communicatie, veel keuze. Prijzen moeten je wel vergelijken, niet altijd de goedkoopste.

Bart B 12-12-2021

Coolblue gekozen voor de aankoop van een aantal GSM-accessoires gezien ze altijd tijdig te volgende dag leveren. Datum van de volgende dag netjes geselecteerd bij het bestellen en alsnog is het - zonder enige verwittiging - pas de dag nadien geleverd gezien Coolblue het zelf pas te laat heeft verzonden (het werd pas verstuurd op dag dat het normaal zou aankomen).

Beetje teleurgesteld, Coolblue is al zeker niet de goedkoopste, en als ze dan nog eens zelf te laat gaan verzenden...

RobertB 12-12-2021

Producten zijn makkelijk te vinden, site is overzichtelijk, vormgeving is dusdanig dat je intuitief de goede kant op gaat, geen foutmeldingen of dode links. Prima

Nynke 11-12-2021

Prima omschrijving van het product, inclusief eerlijke beoordelingen die overeenkomen met de werkelijkheid. Het product is in prima staat en wordt met de nodige voorzichtigheid bezorgd.

Sannie 11-12-2021

Mijn stofzuiger ging stuk . Ik bestelde online en De volgende dag had ik mijn bestelling al ! Supersnelle service !
Ik kon ook kiezen voor de optie : geopende verpakking ( dus een retourtje ) die kostte meteen een beetje minder . Geweldige optie :-)

Mieke 11-12-2021

snelle gratis levering, dag erna al in huis. Geen opmerkingen, alles in orde

victor 11-12-2021

zoals altijd tijdig afgeleverd door een vriendelijke fietsbode. Bij bezoek aan de winkel maakt men tijd om je te helpen en voort te helpen. Nog nooit te klagen gehad bij Coolblue en de prijzen zijn zeer competitief.

EllenG 11-12-2021

Ruime keuze aan artikelen. Duidelijk overzicht van de eigenschappen. Eenvoudige bestelling en supersnelle levering.
Levering meestal met de cargo-fiets. Dus helemaal top !

Laatste tijd veel dingen onbeschikbaar, maar zal wel te maken hebben met de algemene leverproblemen

Carine Cuypers 10-12-2021

Deze week voor 't eerst bij Coolblue een aankoop gedaan : een MacBook Air. Via de schitterende website (informatief, overzichtelijk, perfect !) besteld met de mogelijkheid tot afhaling en betaling in de winkel. De winkel (Wilrijk) ademt dezelfde professionaliteit uit als de website. Perfecte afhandeling én ik kreeg de perfecte oplossing voor een probleem aangeboden. De medewerkers (in dit geval xxx : nog eens bedankt xxx ! ) kennen duidelijk hun vak en hebben uitgebreide kennis over de producten die ze aanbieden. TOP ! TOP ! TOP ! ... en ik hou van de typische Coolblue-humor ;-) Ja, hun baseline "alles voor een glimlach" is niet overdreven. Dit is vanaf nu mijn favoriete adres !

Sandro 10-12-2021

Coolblue is in het algemeen super fijn, ook heel handig dat je de dag erna je pakketje al ontvangt. Ik heb helemaal niks te klagen.

Liesbeth 10-12-2021

Een heel mooi assortiment met heel veel informatie over alle producten en toch overzichtelijk.
Jullie maken ook steeds waar wat jullie beloven qua leveringstermijn.

Eric Bonneux 10-12-2021

Het product voldoet volledig aan mijn verwachtingen en de levering ervan verliep perfect

Julien 10-12-2021

Alles gaat zeer vlug.
Letterlijk vandaag besteld morgen in huis.
Pluspunt het zijn altijd leuke verpakkingen!
Een TOP service! Zowel voor als na verkoop.

Kim M. 10-12-2021

Enkele dagen geleden magsafe wallets besteld. 1 daarvan was een tweedekans product. Toen ik deze echter op de iphone plaatste kreeg ik een melding dat deze nog verbonden was met een ander appleid, en kon ik bijgevolg de wallet niet gebruiken.

Ik heb contact opgenomen met de klantenservice, maar daar begrepen ze duidelijk niet wat ik bedoelde, ondanks dat ik het 3 keer heb toegelicht. Ze bleven maar links doorsturen om of mijn apple id van mijn iphone te halen, of een find my product uit mijn apple id te halen. Ik begrijp dat een servicemedewerker niet van elk product op de hoogte kan zijn, maar indien je heel even opzoekwerk doet dan weet je dat wanneer een magsafe wallet gekoppeld is aan een apple id je die niet meer kan gebruiken voor een ander appleid. Na een tijd werd ik het zat en ga ik het product, en de andere producten, gewoon terugsturen en ergens anders kopen.

De Wit Bart 09-12-2021

Meestal bestel ik men producten online en haal ze dan af fysiek in de shops , steeds vriendelijk begroet , geholpen . Zeer professionele uitleg van aangekochte product , en men maakt tijd indien je nog extra uitleg nodig hebt van product . Met de nieuwsbrief blijf je op de hoogte van alle acties en producten die in promotie staan . Persoonlijk ben ik fan van hun reclame boodschappen op tv ...

hilde 09-12-2021

duidelijke website, met heerlijk, verrassende accenten, waardoor de aankoop alleen maar leuker wordt!

Charis 09-12-2021

Er was veel keuze in aanbod en alles is zeer overzichtelijk. Zeer snelle levering en het product zat veilig verpakt.