Deze score is berekend op basis van 3407 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Henk Krol 18-07-2017 Via de website gekocht

Slechte communicatie

Na de bestelling, die binnen 24 uur zou worden bezorgd, werd niet duidelijk dat de levering pas een week later zou zijn, gelijktijdig met de installatie. Pas drie dagen later kwam daar duidelijkheid over. Toen werd beloofd dat het installatiebedrijf, Exchange Logistics, de dag voor de levering zou laten weten hoe laat men langs zou komen. Die dag is nu bijna voorbij. Het is na 21.30 uur en we weten nog steeds niets. Kortom: uiterst slechte communicatie.

Officiele reactie van Coolblue 19-07-2017

Beste Henk,

Bedankt voor je review. Wat ongelofelijk vervelend om te lezen dat er zoveel verwarring is ontstaan over de levering van je nieuwe koelkast. We kunnen ons erg goed voorstellen dat dit een grote tegenvaller is. In combinatie met de minimale informatie over deze levering begrijpen we zeker dat je erg teleurgesteld bent. Zou je ons een e-mail kunnen sturen met je ordernummer op geenglimlach@coolblue.nl? We kijken dan heel graag verder met je mee.

speurneus 18-07-2017 Via de website gekocht

Zeer goede winkel

Zeer groot aanbod. Goede prijs/kwaliteit verhouding. In de winkel zeer snel geholpen met een duidelijke uitleg bij de ingebruikname en zelfs hulp bij aanbrengen van de beschermingsmiddelen op beeldscherm.

MM 18-07-2017 Via de website gekocht

Coolblue heeft een ruime keuze. Zeer snelle levering.

Zocht een kado voor een verjaardag en we kwamen op de site Coolblue.
wij de bestelling geplaatst op zaterdagavond en de levering was gelijk op de dag later (zondag). Zo snel en verzorgd werd pakket op zondag geleverd.
Zijn met Coolblue zo blij dat we zeker terugkomen. Tot de volgende keer!

Henk Reitsma 18-07-2017 Via de website gekocht

alles klopt ,leveren,plaatsen,oude automaat meenemen, prima.

alles staat in de titel. goed bedrijf,leuke reklame en goede duidelijke aanbiedingen. artikel keurig op de afgesproken tijd in huis prima.

JJ 18-07-2017 Via de website gekocht

Duidelijk, goed en snel

Rolkoffertje besteld, overzichtelijk wat ik moest betalen, geen verrassingen met rare bijkomende kosten. Gelijke de volgende al in huis en nog eens blij met m'n rolkoffertje. Enige minpuntje was dat er geen fotos van de binnenkant op de site stonden, de gok, maar ook de indeling (binnenkant) is boven verwachting.

Cindy 18-07-2017 Via de website gekocht

Super tevreden!!!

Op de website kon ik gemakkelijk verschillende wasmachines met elkaar vergelijken en daardoor tot een keuze komen. De wasmachine werd snel geleverd en gratis vakkundig aangesloten. De oude wasmachine werd netjes meegenomen. Er werd duidelijk aangegeven wanneer de wasmachine geleverd zou worden en ik kon het transport eenvoudig volgen via mijn tablet, waardoor ik niet de hele dag thuis hoefde zitten te wachten . Kort voor het levertijdstip kreeg ik nog een SMS met de actuele levertijd.
Ik heb al vaker spullen besteld bij coolblue en ben altijd heel tevreden geweest.

adhsr 18-07-2017 In de winkel gekocht

Ik ben dik tevreden over coolblue

IZe spreken met verstand van zaken. zijn zeer klantvriendelijk een geduldig. BBeloven wat ze doen en doen wat ze beloven

Gigi 18-07-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

Ben een fan van coolblue

Geweldig aardige en service gerichte medewerkers. Bekwaam en men denkt met je mee!
Lof. We wonen in Drunen, dus kozen we voor de winkel in Eindhoven. Toch anders dan op internet is het prettiger kiezen.

Ton 18-07-2017 Via de website gekocht

Mijn broer had mij coolblue aanbevolen en daar ben ik heel blij mee, ben heel tevreden en ook met de goede service en de ijskast bevalt goed merk exquisit

Simone 18-07-2017 Via de website gekocht

Topservice en geweldige bezorgers

Alles was helemaal top! Goed geïnformeerd over bezorging en tijd! De heren die mijn wasmachine kwamen brengen en plaatsen waren bijzonder vriendelijk en hebben nog extra tips gegeven voor goed onderhoud. Al met al geweldig!

Dennis 18-07-2017 Via de website gekocht

Fijne winkel!

Prima site, goede service en altijd op de hoogte van je aankoop. Het informele karakter is een verademing... :-)

Petie81 18-07-2017 Via de website gekocht

Keurige service

Je wordt netjes op de hoogte gehouden van de bezorgtijd, de wasmachine werd keurig geïnstalleerd, vijf minuten later stond het testprogramma van de wasmachine al te draaien.

Joke 18-07-2017 Via de website gekocht

Goed op de hoogte gehouden.

De site is duidelijk. Je kunt aangeven wanneer t product geleverd kan worden. Je krijgt zelf n belletje als ze er bijna zijn. Super!! Nieuwe wasmachine aangesloten. Oude meegenomen. Zonder kosten.

Gerard Deen 18-07-2017 Via de website gekocht

Goed is goed en de rest is onzin

Wat beloofd wordt op de web site wordt waargemaakt, prima koop. Dan moet natuurlijk niet vragen om minimaal 100 karakters te moeten schrijven, want dat natuurlijk weer onzinnig,

Nelly Heijkers 18-07-2017 Via de website gekocht

snelheid, duidelijkheid en nakomen van belofte!!

niet alleen de levering was prima maar ook de nagestuurde mail met tips tbv het in gebruik nemen waren erg welkom!

William Douwstra 18-07-2017 Via de website gekocht

Super service

Donderdag besteld, volgende dag in huis. Er wordt vaak geadverteerd met vandaag bestellen en morgen in huis en hier is dit gelukkig ook het geval.

N. v. L. 18-07-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle levering

Webshop is gebruiksvriendelijk. Na bestelling direct bevestiging per mail en duidelijke informatie over de levering.
Ik vond het handig om de levering via track&trace in de gaten te houden, maar je krijgt sowieso een mail als de bezorger onderweg is naar jouw adres.
Kortom: snelle levering, goede service.

Jessica 18-07-2017 Via de website gekocht

Super!

Goede tijdsplanning, ik hoefde niet een hele dag thuis te blijven. Onlangs mailcontact mbt levertijd ook 15 minuten van te voren telefonisch contact. Wasmachine direct aangesloten. Waterslot bleek overbodig, bezorger meldde dit netjes en droeg zorg voor retournering. Medewerkers gingen voorzichtig met de aangekochte spullen en mijn huis om. Vriendelijke medewerkers! Aanrader

Frank Wiersma 18-07-2017 Via de website gekocht

Alweer tevreden

Coolblue.nl is en blijft een van de meest gebruiksvriendelijke online shops. Dit voor wat betreft het aanbod, de scherpe prijzen, snelle levering en klantvriendelijke retour mogelijkheden.

G. Miltenburg 18-07-2017 Via de website gekocht

Al vaker bij coolblue besteld en hele goede service en lekker snel bezorgd. Als ze een bepaalde tijd afgesproken wordt, dan zijn ze er ook

Raoul 18-07-2017 Via de website gekocht

Goede service; zeer klantgericht bezorgteam!

Erg tevreden met mijn bestelling en de service. Duidelijke communicatie vooraf aan de levering en de twee heren waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Goede tips gekregen over onderhoud van de wasmachine en direct netjes de oude weer meegenomen. Binnen 15 minuten was het geregeld!

Corrie 18-07-2017 Via de website gekocht

Kundig Personeel

Alles klopt op de tijd die je afspreekt,je krijgt ook een telefoontje,vlak voor als ze voor de deur staan

Daniel 18-07-2017 Via de website gekocht

Beste prijs, goede service en snelle levering!

Coolblue is voor mij de standaard webwinkel geworden. Zeer ruim assortiment tegen de scherpste prijs.

Clasen 18-07-2017 Via de website gekocht

Miele wasmachine geweldig

Goede service, snelle en vakkundige levering van mijn wasmachine. Erg blij met Coolblue. Levering was realtime te volgen

Jaap 18-07-2017 Via de website gekocht

Goed assortiment, snelle service (op zondag)

De mogelijkheid om op zaterdag te bestellen en het product op zondag al in huis te hebben is geweldig!

Jamilla 18-07-2017 Via de website gekocht

Top aankoop!

Snelle levering, makkelijk besteld, goed product. Netjes een bericht gekregen van levering ook. Super!

SP. 18-07-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering,Top service.

Ben zeer tevreden over de levering en service.
Hopelijk blijft dat zo,dan zullen we zeker vaker van uw diensten gebruik maken.

Tim 17-07-2017 Via de website gekocht

Had laat in de avond besteld, alsnog de dag erna bezorgd!

De prijs was het laagst, ook had ik goede verhalen gehoord over de site.
Ze hebben een groot assortiment, zou leuk zijn als er in de buurt ook een Coolblue winkel was.

De Jong 17-07-2017 Via de website gekocht

Waardeloos!

Waardeloze service. Betaal je extra om dezelfde dag je pakket afgeleverd te krijgen, wordt het door Dynalogic om 22.42 uur geannuleerd. Reden; te laat. Tja, moet je misschien eens gewoon doorrijden. Bel je Coolblue, krijg je allen te horen: wat rot. Wat heb ik daar aan? Lever mijn bestelling gewoon op tijd af!

Officiele reactie van Coolblue 18-07-2017

Beste,

Wat balen dat de VandaagNog levering van jouw pakket is mislukt. We willen dit graag voor je uitzoeken. Zou je hiervoor het order- of factuurnummer naar geenglimlach@coolblue.nl kunnen toesturen? De kosten die je gemaakt hebt voor de levering krijg je uiteraard terug.

Henk 17-07-2017 Via de website gekocht

Toppie

Goede prijs snelle levering vriendelijke bezorgers .Geen extra kosten ivm plaatsen op zolder.Gewoon top

Davy 17-07-2017 Via de website gekocht

Top service, zeer snel!

Supersnelle service. 5 uur nadat we besteld hadden, was het pakketje bij ons. Zeer tevreden over de snelheid!

Albert 17-07-2017 Via de website gekocht

Beroerde informatie

In een telefonische hulp, deed de medewerkser goed haar best, maar de verstrekte info was onjuist en aller belabberds

Tom 17-07-2017 Via de website gekocht

Top service!

PostNL had een probleem bij het sorteercentrum waardoor mijn pakket niet de 'volgende dag' afgeleverd zou worden. Coolblue heeft me gebeld of het alsnog met een koerier dezelfde dag geleverd kon worden. Dit afgesproken en enkele uren later had ik alsnog mijn producten! Heel fijn dat problemen proactief opgelost worden.

Rob Gelders 17-07-2017 Via de website gekocht

Geweldig advies, snelle service

Voor een specifiek probleem voor een van mijn klanten advies gevraagd, goederen besteld en probleemloos geconfigureerd zoals door Coolblue aangegeven. top!

Linda 17-07-2017 Via de website gekocht

Snel geregeld

Duidelijke website, snelle levering, uitstekende service. Vooral de informatie met betrekking tot de levertijd was perfect!

Maartje v W 17-07-2017 Via de website gekocht

Tegenvallende service, echt teleurgesteld in Coolblue

Vrienden waren enthousiast over Coolblue. Op basis van hun verhalen en vertrouwen kozen wij voor Coolblue boven een lokale witgoed zaak. Wij verwachtten op zijn minst een goede service en in ieder geval het aansluiten van een wasmachine. Bij levering van de wasmachine kwamen er twee jongens. Een van deze jongen sprak Nederlands en de andere enkel Frans. Met behulp van mijn vriend kregen zij de wasmachine op de zolder. Ondertussen spraken de jongens Frans met elkaar, niet netjes. Eenmaal boven vertelde de jongen dat zij geen gereedschap bij zich hadden om de wasmachine aan te sluiten. Met verbazing zijn de mannen vertrokken en hebben ons achtergelaten met een onaangesloten wasmachine. Gelukkig heb ik een handige vriend, welke de wasmachine heeft aangesloten. Maar om nog te zwijgen over de vragen mbt. garantie, goede aansluiting, lekkage, etc. Nadat de jongens weg waren, hebben wij uit verbazing contact gezocht met Coolblue. Coolblue schoof het af op een andere leverbedrijf genaamd Dynalogic waarover meerdere klachten waren. Maar daar waren wij alsnog niet geholpen.. Als kleine pleister kregen we een waardebon voor 10 euro maar dit staat in onze beleving niet evenredig aan het zelfstandig aansluiten van een wasmachine en de daarbij komen risico's op eventuele fouten.

Officiele reactie van Coolblue 18-07-2017

Hey Maartje,

Wat balen dat de levering van jullie wasmachine zo ondermaats was. Samen met onze bezorgpartners proberen we dé beste service te leveren. Het is dan altijd jammer om te lezen dat het fout gaat. Zou je hiervoor het order- of factuurnummer naar geenglimlach@coolblue.nl kunnen toesturen?

i2inside 17-07-2017 Via de website gekocht

Zeer betrouwbaar en goede prijs

Duidelijke productomschrijvingen, betrouwbare levering en goede prijzen. Leveringen worden goed gecommuniceerd.

Dave 17-07-2017 Via de website gekocht

Super service

Goede product informatie snel en overzichtelijk betalingsmenu.Heb je vragen staat men je vakkundig en vriendelijk te woord.
Levertijd word stipt nageleefd

Viv 17-07-2017 Via de website gekocht

Gebruiksvriendelijke website. Tot 's avonds laat bestellen, volgende dag in huis. Hele fijne service!

monique 17-07-2017 Via de website gekocht

super snelle cool bleu

Snelle levering, goed verpakt hoewel de omdoos wat aan de grote kant is.
Goede prijs kwaliteit, duidelijke mails met betrekking tot order, levertijd en bezorging.

Anne 17-07-2017 Via de website gekocht

Helemaal top

Geweldige service, nette koeriers, keurig op tijd. Na een belabberde service van bol.com, ontzettend blij met deze topservice van coolblue! Een aanrader voor iedereen!

Sandra 17-07-2017 Via de website gekocht

Super communicatie

Ik had in eerste instantie Cool Blue gekozen, omdat ze de koelkast verkochten die ik nodig had. Een volgende keer wanneer ik witgoed o.i.d. nodig heb, bestel ik ook bij Cool Blue. Heel fijn, dat je meteen een bevestiging krijgt van je bestelling. Daarna kregen we bericht dat onze koelkast de dag erna werd bezorgd. De volgende dag kon ik de koerier volgen. Heel fijn dat er een foto van hem bijstond, dan heb je meteen een gezicht erbij. Keurig hier bezorgd, oude koelkast weer meegenomen. Wij zijn helemaal blij.

Ed 17-07-2017 Via de website gekocht

De spullen komen altijd de volgende dag in een zeer goed verpakte staat binnen. De klantenservice is uitstekend.

Jean V.h 17-07-2017 Via de website gekocht

Mijn ideale verkooppunt

Wanneer ik op mijn pc naar interessante aanbiedingen zoek dan kom ik steeds bij Coolblue terecht, zowel qua aanbod als qua prijs. U bent steeds welkom, zowel voor een nieuwe aankoop als voor het oplossen van eventuele productproblemen.

E koster 17-07-2017 Via de website gekocht

Topservice

Snelle service, aflevering naar keuze en montage. Binnen 5 minuten werkte de wasmachine naar behoren!

Erwin 17-07-2017 Via de website gekocht

Écht snel, ze maken het waar!

Site is heel gebruikersvriendelijk, goede reviews, je kunt vergelijken en het belangrijkste: ze doen wat ze beloven! Echt waanzinnig hoe snel Coolblue bezorgt.

@ 17-07-2017 Via de website gekocht

Snel en punctueel.

Coolblue is me geadviseerd door kennissen vanwege hun uitmuntende service. En het is me niet tegengevallen. Ik had mijn product binnen 24 uur in huis. Aansluiten was zo gepiept door de bezorgers en mijn oude wasmachine en de verpakking vd nieuwe meegenomen.

Agnes 17-07-2017 Via de website gekocht

Geweldig!

Klantvriendelijkheid naar een nieuw level verheven. Heb sinds 5 maanden mijn nieuwe koptelefoon. Elke avond kicken op de bank. Tot hij niet meer oplaadde. Gebeld naar Coolblue. Mailtje uitprinten, pakje naar postkantoor, en binnen drie dagen een nieuwe in huis. Makkelijker en sneller kan echt niet.

V. Siebelt 17-07-2017 Via de website gekocht

Snel, gemakkelijk en goede service

De website is overzichtelijk en Coolblue levert snel. Ze hebben een groot assortiment met veel reviews waardoor je een goed afweging kunt maken.

Pieter 17-07-2017 Via de website gekocht

Prima service

Een goede prijs, duidelijke site, en ook de levering is prima in orde.
Kortom prima service van deze internet winkel.