nathalie 26-08-2020

heel snelle levering, goedkoopste, veel keuze , goede beschrijving van artikel

CVdb 26-08-2020

over het algemeen wel tevreden met mijn aankopen bij Coolblue. Wat wel tegenvalt is dat een koel/vriestoestel (Samsung) maar niet hersteld raakt en contact met de hersteller uitblijft. 2e zaak ik dat voor de 2e keer een beloofde zondaglevering pas de maandag komt (B-Post). Mij maakt het uiteindelijk niet zoveel uit, maar als je voorzieningen treft voor de beloofde levering en die komt niet of pas daags nadien, dan is dit niet ok!

Claus Guido 25-08-2020

Totaal tevreden van mijn aankoop, vlugge levering en op de website de juiste informatie. Prijs kwaliteit zeker ok.

twan 25-08-2020

ideaal om producten te vergelijken, prijzen zijn conform met andere. Snelle levering en goede service.

Mario 25-08-2020

Als altijd, keurig op de dag die voor mij uitkomt geleverd zending goed te volgen.
op de gepaste momenten mail en SMS met de details van het verzend status.
winkel met groote keuze van alles en nog wat snelle levering goede kwaliteit.
niet altijd de goedkoopste maar altijd al zeer tevreden geweest.

Jos Mathys 25-08-2020

Niet tevreden gratis terug sturen. Eventueel iets dat ge niet begrijpt helpen ze u verder.Ik heb tot op heden nog nooit problemen ondervonden.

charlotte 25-08-2020

Veel keuze, goedkoop & snelle levertijd. Het enigste wat ik onlangs jammer vond, is dat ik niet alle betaalmethodes kon kiezen om een nieuwe laptop te kopen. Heb het dan 200€ meer bij een andere onlineshop voor dezelfde laptop moeten betalen.

Mark T. 25-08-2020

Het is en blijft zeer makkelijk op producten te vinden en te vergelijken. De 'suggesties' en begeleiding bij het maken van keuzes van sommige producten is iets wat je bij niet veel aanbieders vindt. De snelle levering is moeilijk te evenaren.

Luc 25-08-2020

Bij coolblue keer ik steeds met véééél plezier terug,de zeer overzichtelijke site,bestelgemak en de zéér snelle levering maken van COOLBLUE de beste onlinewinkel ,een dikke en welgemeende chapeau!!

gerrit 25-08-2020

zeer overzichtelijke shop met zeer gedetailleerde uitleg over het product, voor mij is coolblue zijn vertrouwen waard

luc 24-08-2020

Alles met een glimlach is de pure waarheid in Gent.Zaterdag monitor Philips 325E1C thuis geleverd en had bij de pixeltest witte pixels
maandag naar Gent gereden(120 km) om te ruilen geen enkel probleem zij hadden nog monitoren AOC CQ32G1 in voorraad staan 'heb zo een meegenomen met een opleg wat een vriendelijke en meegaand personeel dat daar werkt, ja jullie slogan alles met een glimlach is de pure waarheid😉😁

Anneleen 24-08-2020

Tevreden van onze aangekochte koelkast.
Supersnelle levering. Zeer vriendelijke mensen die kwamen leveren!

Kurt 24-08-2020

Levering blijft uitgesteld
Geen info: uw pakketje is vertraagd per e-mail om 2 uur ‘ s nachts

CynthiaV 24-08-2020

Heel tevreden van mijn bestelling. Was snel geleverd en bezorger was heel vriendelijk.
Zou zeker opnieuw een bestelling plaatsen op CoolBlue.

Jason 24-08-2020

Bij geen enkele online shop heb je zo sterk het gevoel dat je als klant belangrijk bent. Naar de echte Coolblue-winkels gaan is ook altijd een plezier en aangename ervaring.

Dirk 23-08-2020

Snelle correcte levering. Ruime keuze. Correcte prijs. Voor mij moet er niets wijzigen.

Fabian 23-08-2020

Shop is overzichtelijk en gemakkelijk doorneembaar.
Verlanglijstje werkt naar behoren en is een pluspunt.
Prijzen zijn niet altijd beter dan de concurrentie, maar voor wat ik besteld heb was dit wel het geval.
Levering gebeurde op de vermelde dag, doch was er ietsjes veel speling met de tijd (voorspelling en uiteindelijke tijdsspanne waren uit elkaar geschoven, ook al bleven we in de tijdslimiet voor leveringen (7u30-22u00).
Leverpersonen waren echter super vriendelijk en hulpvaardig (hebben het zwaarste pak van de bestelling 2 verdiepingen hoger binnengebracht).

Echt kwaliteitsservice tot en met.

Hubert Eerdekens 23-08-2020

Producten worden overzichtelijk en gedetailleerd aangeboden. Snelle, stipte, vriendelijke en professionele service.

John Priem 23-08-2020

Had een probleem met nieuwe laptop. Werd onmiddellijk professioneel geholpen. Bedankt.

Walter B. 22-08-2020

Ik ben zeer tevreden over COOLBLUE!
Via de webshop heb je een ruime keuze van allerhande artikelen,makkelijk gevonden wat ik zocht.s’Avonds besteld s’morgens keurig en verzorgd aan huis geleverd.COOLBLUE heeft uitstekende service aan iedereen,niemand doet beter.
Super bedankt!

Amber Deklerck 22-08-2020

Snelle en goede levering, super dat er op voorhand gestuurd wordt wanneer het pakketje ongeveer aankomt

Jurrie 22-08-2020

Veel keuze, supersnelle levering, goede prijzen en makkelijk vanuit de zetel te bestellen ...

Philip noreilde 22-08-2020

Snelle service
S avonds diepvries besteld en de volgende morgen om 10 uur al geleverd aan huis met de nodige informatie omtrent installatie

Ruben Dewaele 22-08-2020

Correcte levering en vriendelijke mensen. Op tijd geleverd en goede prijs kwaliteit.

Ik koop zeker terug via Coolblue

Jonas 22-08-2020

Zeer snelle bezorging, meerdere keuze waar je het pakje laat leveren. Eerlijke prijs en betalingsgemak. Heb al vaker gekocht bij Coolblue.