Deze score is berekend op basis van 2756 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ski 10-09-2017 Via de website gekocht

Gaan écht voor die glimlach

Mijn koelkast werd met schade geleverd en CoolBlue nam hierin zijn verantwoordelijkheid en zorgde voor een oplossing waar ik alleen maar tevreden over kan zijn. Ik werd steeds netjes te woord gestaan en hoefde nergens achteraan te zitten. Ik ben inmiddels vol vertrouwen aan het neuzen voor een nieuwe vaatwasser van CoolBlue.

Karin 10-09-2017 Via de website gekocht

Goede,betrouwbare winkel. Zowel online als de echte winkels.

Goede shop,betrouwbaar,goede service,snelle levering.
De verpakking van de goederen is wel altijd wat overdreven groot.

Rob 10-09-2017 Via de website gekocht

Waardeloze service

Bestel een koffer op een donderdag en ze beloven het vrijdag te leveren. Maar nee track and trace geeft aan haal het zaterdag op. NP ik kijk zaterdag weer naar track and trace staat er ophalen maandag bestelling vertraagd. Uiteindelijk zaterdag naar een winkel gegaan om er een te kopen ik vertrok zondag. Mij pak je niet meer ADIOS

Officiele reactie van Coolblue 11-09-2017

Hallo Rob,

Wat ontzettend jammer dat jouw bestelling niet meteen de volgende dag is geleverd. Wanneer je een bestelling bij ons plaatst, mag je zeker verwachten dat wij het pakket zo snel mogelijk jouw kant op sturen.

Gelukkig heb je de koffer in de winkel kunnen aanschaffen. Dat neemt niet weg dat jouw bestelling met 2 dagen is vertraagd. Uiteraard willen wij de vertraging bij de koerier aankaarten in de vorm van een pakketonderzoek. Op deze manier kunnen wij bij de koerier aankaarten dat dit niet de normale gang van zaken zijn. Dit kunnen wij doen met behulp van het ordernummer. Graag zien wij het ordernummer in een e-mail tegemoet. Je kunt de e-mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl.

Mb 10-09-2017 Via de website gekocht

Top service'

Heb coolblue gekozen door de aanbeveling van mijn zoon die goede ervaringen had met de firma en de online shop. De site vond ik ook heel gebruiksvriendelijk en de levering kwam netjes op tijd.
Kortom alles prima en zeker voor herhaling vatbaar.

Henk 10-09-2017 Via de website gekocht

Top!

Een 9 0f 10 misschien iets te overdreven. Dus een dikke 8. Elke keer zeer tevreden over alles. De prijs en de snelle levering.

Erica 10-09-2017 Via de website gekocht

Via Google kwam ik bij Coolblue uit en ik kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben over product en service. Een volgende keer zal ik zeker weer bij Coolblue bestellen!

Dennis 10-09-2017 Via de website gekocht

Goede stofzuiger voor een mooi prijs

Ik heb een goede stofzuiger gekocht voor een mooie prijs. Stofzuiger werkt heel goed. Had ook goede eerdere recensies. Snelle levering ook. Alleen de (spam)mail met extra toebehoren, die had ik graag niet willen ontvangen. Want daar had ik mij niet voor ingeschreven en nu dus uitdrukkelijk voor uitgeschreven.

arzu demir 10-09-2017 Via de website gekocht

Perfecte, vraag snel beantwoord en volgende dag in huis

Makkelijke webshop met het zoeken naar, info over het product en de afhandeling voor het plaatsen van de bestelling

E. Samanli 10-09-2017 Via de website gekocht

Wéér tevreden!

Dit is niet me eerste keer dat ik een grote aankoop doe bij coolblue en weer ben ik zeer te vreden over de service en klantvriendelijkheid. Het gemak van bestellen en de snelle leveringen maken het ook geweldig!

Ron 10-09-2017 Via de website gekocht

Coolblue accepteert geen Paypal

Ik wil een laptop kopen en bestl bij Coolblue. Betaling per Paypal. Order verstuurd en een uurtje later een mailtje, dat mijn creditcard betaling niet wordt geaccepteerd. Na een verbaasd mailtje van mij wordt uitgelegd, dat zowel creditcard als paypal betalingen worden gescreend op fraude. Men kan verder geen mededeling doen, maar de order wordt geannuleerd. Tot 2 keer toe. Geen enkele duidelijkheid waarom Paypal geweigerd wordt.

Officiele reactie van Coolblue 11-09-2017

Hallo Ron,

Wat ontzettend balen dat de betalingen steeds worden afgekeurd. Wij hebben een speciale team toegewijd aan het controleren van creditcard betalingen. In sommige gevallen kan de controle zeer streng worden uitgevoerd. Wij kunnen geen extra informatie vrijgeven waarom de betalingen zijn geweigerd omdat dit potentiële fraudeurs inzicht geeft in de methodes die wij gebruiken om creditcardfraude op te sporen en te voorkomen.

Uiteraard kun je altijd een nieuwe bestelling bij ons plaatsen en een andere betalingsmethode gebruiken. Mocht je nog andere vragen hebben, laat het ons vooral weten.

Bernadette 10-09-2017 Via de website gekocht

Je acht het niet voor mogelijk en toch...

Zaterdag een onherstelbare panne van onze wasmachine Asea, na 28 jaar 'trouwe dienst', de woensdag daarop was alle herrie voorbij en vergeten: we kozen overtuigd voor een Miele en konden opnieuw wassen dank zij coolblue die ons, via de website degelijk hielp bij het maken van een goede keuze! Hun troeven bij elkaar: degelijke omschrijving van de verschillende wasmachines per merk; prijs/kwaliteit zeer goed; plus- en minpunten bij elkaar; héél overzichtelijk weergegeven! Voor we beslisten,communiceerden we nog met coolblue via mail. Levering en aansluiting, kortom de vlotte, nauwkeurige bediening bezorgden ons opnieuw veel wasplezier :-)
......

Jan van Eunen 10-09-2017 Via de website gekocht

Makkelijk om te bestellen. Overzichtelijk website. Heb reeds meerdere malen hier gewinkeld en ben zeer tevreden,

sola 10-09-2017 Via de website gekocht

alle goed geregeld

een goed collectie en snel je bestelde spullen in huis.
Ook de bellofde tijd klopt.
Alles op tijd en netjes en goed afgeleverd.

Mia 10-09-2017 Via de website gekocht

Vlotte service

Duidelijke productaanduiding, vlotte service. s'avonds om 20.30 besteld en de volgende dag al bezorgd!

A. Postma 10-09-2017 In de winkel gekocht
online

Super vlot bezorgt, alles verlopen zoals het hoort.

Simpelweg te goedkoopste.
Service ook prima, bij mijn vader ging betaling even mis en dus dubbel betaalt.
Maar was volgende dag met een telefoontje gelijk opgelost.
Vandaar mijn keuze voor coolblue, en blij ermee aangezien bij mij alles prima is verlopen en een knappe 4k tv voor fhd tv prijsje.

Lenie 10-09-2017 Via de website gekocht

Supersnel en goedkoop

Binnen 24 uur een nieuwe telefoon geleverd gekregen super, zonder verzendkosten en goed ingepakt. Dus kwaliteit voor een lage prijs en snelle service.

Nina 10-09-2017 Via de website gekocht

Leuke wachttijd stressvermindering

Snel keurig verpakt, trach and trace nummer. Doen wat ze zeggen. En dan krijg je een bevestiging met wachttijdstress vermindering.
Humor!

Ido 10-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service

Binnen enkele minuten stond onze Miele wasmachine op de 2e verdieping, werd aangesloten en stond hij proef te draaien. We kregen nog een aantal tips over het gebruik van de wasmachine voordat de oude wasmachine weer naar beneden werd getild. Daarnaast is de communicatie vanuit Coolblue over de bestelling/bezorging zeer goed.

hjc hoogesteger 10-09-2017 Via de website gekocht

hele goede klacht afhandeling

ik had een campingkoelkast besteld thuis even getest koelde,maar deze bleek op de camping een enorm lawaai te maken het leek wel een scooter. Hierover gebeld want ik had de originele doos al weg gegooid. Even overleg gepleegd en de lawaai koelkast terug gestuurd. Binnen 4 dagen had ik een splinternieuwe op de stoep staan en deze is fluisterstil. Top service en ontzettend vriendelijke mensen. Niet zo gek dat coolblue in nederland zo hard groeit. No nonsense en service. Hard to find these days :-)

Theo 10-09-2017 Via de website gekocht

Niet voldaan aan belofte

Als je zegt: "Volgende dag leveren" dan moet je dat doen. Communicatie over te late levering werd wel gedaan en de overige communicatie was ook goed maar je ... je zal er maar op rekenen als cadeau of zo.

Officiele reactie van Coolblue 10-09-2017

Hoi Theo,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat naar om te lezen dat jouw pakket niet op tijd is bezorgd. We snappen heel goed dat je hiervan baalt en we willen onze oprechte excuses aanbieden voor deze situatie. Mocht je verdere vragen voor ons hebben, kun je contact met ons opnemen door een e-mail te sturen naar het volgende e-mailadres: geenglimlach@coolblue.nl.

Arjen 10-09-2017 Via de website gekocht

Erg snelle levering

Grote keuze, goede advies site, zeer snelle levering. Duidelijk een moderne en goede olie manier van aanschaffen van elektronische apparatuur

gertjan Frowijn 10-09-2017 Via de website gekocht

Super beste online store

Zeer goeie service en snelle bezorging en altijd te bereiken👍Medewerkers zeer vakkundig en altijd vriendelijk!

Paulien 10-09-2017 Via de website gekocht

Topbedrijf

Groot aanbod, over het algemeen goede prijzen en veel goede productinformatie. Ook test CoolBlue zelf producten om vervolgens zelf een product in de betreffende categorie te kunnen aanbevelen.

Nicole 10-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en snelle levering

Na eerst via marktplaats een koelkast gekocht te hebben die na 2 dagen al kapot ging een 2e kans koelkast bij Coolblue besteld omdat ik niet weer hetzelfde probleem wilde hebben en Coolblue in elk geval een goede garantie biedt. Tijdens het bestellen ging er iets mis met de betaling en ´savonds stond de koelkast die ik wilde bestellen nog wel bij mijn bestelling omdat ik al gedeeltelijk met cadeaubonnen had betaald maar kon ik de betaling niet meer afronden. Dus na hierover even telefonisch contact te hebben gehad kon ik binnen no-time de bestelling afronden en had ik de koelkast de volgende dag al in huis! Een halfuur voor aankomst ontving ik een sms en een kwartier voor aankomst een telefoontje van de bezorgers. Zo wist ik precies wanneer ze kwamen en kon ik de deur alvast open doen en zorgen dat de gang vrij was. Medewerkers waren heel vriendelijk en zelfs op vrijdagavond nog in een goed humeur. Ik ben dus zeer tevreden over de service van Coolblue!

Rob Baaij 10-09-2017 Via de website gekocht

Alles klopt!

Alles klopt bij Coolblue. Ongelooflijk eigenlijk. 's Avonds laat besteld en de volgende dag al in huis. De service bij Coolblue is echt super.

Peter 10-09-2017 Via de website gekocht

Top service

Snel en overal leveren ;-) Ik gebruik dit om mijn team die verschillende dingen nodig hebben te bevoorraden . In hun auto of in de leslokalen . Gsm houders - geluid boxen - VGA en HDMI kabels enz..;-)

Floris 10-09-2017 Via de website gekocht

Een winkel die levert zoals het heurt

Snel
Ook prettig dat de fysieke winkels goed communiceren met de webshop
Echt een winkel van deze tijd

Bernard2434 10-09-2017 Via de website gekocht

Fijne winkel om te kopen

Grote keuze in alle artikelen, Snelle en zorgvuldige levering en niet vervelend bij een beroep op garantie.

Cees Schoutens 10-09-2017 Via de website gekocht

Prima om zaken mee te doen

heel gemakkelijk te bezoeken site, altijd keurig verzorgde leveringen. Mocht er onverhoeds toch iets mis zijn geen probleem, Ook retouren worden netjes afgewerkt. Geld wordt snel overgemaakt naar je bankrekening. Retourkosten komen voor rekening van Coolblue.
Ik kan iedereen aanbevelen lekker te shoppen bij Coolblue, ook gezien het ruime aanbod van artilen, voor iederen is er wel iets te vinden.

Ron 10-09-2017 Via de website gekocht

Prima ondersteuning

Mijn laatste 2 aankopen bij CoolBlue hebben mij voor mij bewezen dat men ècht hecht aan goede service. De 1e keer bood de bezorger zelf aan om samen met mij mijn roeitrainer naar de 1e etage te tillen. Bij de powerline adapter bestond de service uit prima telefonische ondersteuning bij het (uiteindelijk succesvol) installeren. Wat ook opviel was de snelheid van contact krijgen en de wil aan de andere kant van de lijn om er samen uit te komen. Heb het allemaal als heel positief ervaren.

Bruno 10-09-2017 Via de website gekocht

Prachtig opgelost

Ik had een cartridge voor mijn printer gekocht. Die werd echter niet door de printer herkend.
Ik kon de cartridge probleemloos omwisselen in de winkel in Zaventem.
Waarvoor dank!

Henk 10-09-2017 Via de website gekocht

Goede en duidelijke site, veel keus. En een snelle levering. Correcte bezorgers, die een heldere uitleg gaven.

MJS73 10-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service

Geweldige shop met een heldere en duidelijke website. Uitstekende service. Een Netgear R8000 besteld, maar kreeg niet direct een mail van de bestelling terwijl het geld wel afgeschreven was. Een mailtje naar Coolblue gestuurd en binnen een uur een terugkoppeling ontvangen (zelfs laat in de avond). Product alsnog de volgende dag in huis en ook een persoonlijk kaartje ontvangen n.a.v. de mail die ik gestuurd had. Super!

Dilek 10-09-2017 Via de website gekocht

Slechte service!

Met veel enthousiasme hebben wij 1 dag voor onze verhuizing een wasmachiene besteld bij Cool Blue, omdat Cool Blue luid en duidelijk adverteert dat alles voor een bepaalde tijd besteld direct de volgende dag in huis is. Simple zat toch? Helaas is dat niet het geval bij ons. De dag van verhuizing (afgelopen vrijdag) krijgen wij een doodleuke mail dat de wasmachiene in kwestie pas 5 dagen later geleverd wordt!!! Na lang in de telefoonwachtrij te hebben gestaan kregen wij een dood vogeltje aan de telefoon die ons vertelde dat het zo is omdat wij ook een stapelkit hadden besteld. Maar op opnze vraag waarom wij dan niet direct op de hoogte worden gehouden, tijdens het afwikkelen van de betaling bijvoorbeeld of in de bevestiginsmail, kon de persoon in kwestie niets over vertellen. Belachelijk! Slecht en totaal aan je lot overgelaten.

Officiele reactie van Coolblue 10-09-2017

Hoi Dilek,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat naar om te lezen dat jouw nieuwe wasmachine niet op tijd is geleverd. We kunnen heel goed begrijpen dat je hiervan baalt en we willen onze oprechte excuses aanbieden voor deze situatie. Dit is zeker niet wat je van ons mag verwachten en wij vinden dit ook heel vervelend. We kijken jouw situatie graag na om onze processen voor in de toekomst te verbeteren. Zou je zo vriendelijk willen zijn om jouw verhaal en ordernummer naar het volgende e-mailadres toe te mailen: geenglimlach@coolblue.nl? Alvast bedankt.

Maartje 10-09-2017 Via de website gekocht

prettige snelle en complete service

De jongens van coolblue waren op tijd. Ze plaatsten de wasmachine, gaven uitleg en advies en hebben de wasmachine gekalibreerd. De service was gewoon top!

Nora 10-09-2017 Via de website gekocht

Geweldig!

Bestellen, hun leveren het. Nacht voordat zij zouden komen wist ik hoelaat Coolblue ongeveer bij mij thuis kwam leveren. Hun brachten het naar boven, installeerde het en hadden de wasmachine ook aangezet. Kids kregen ballonen en kleurplaat. Hoefde zelf niks te doen alleen bestellen en de rest regelde Coolblue! Nieuwe vaste klant heb en jullie erbij!!!!

Meijeringh 10-09-2017 Via de website gekocht

Alles goed geregeld

Goede service , en vriendelijke bezorgers.
Alles ging precies als afgesproken
Ik kan iedereen coolbleu aanbevelen

Frenk 10-09-2017 Via de website gekocht

Top service

goede service! Na mijn bestelling nog een aantal vragen, via whatsapp binnen 10 min uitgebreid antwoord gekregen!

Jan Kerkhoffs 10-09-2017 Via de website gekocht

Kun je altijd op vertrouwen

In het verleden al verschillende apparaten gekocht bij Coolblue.Als er iets mis b.v. levering altijd een goede oplossing aangeboden.

Ria 10-09-2017 Via de website gekocht

Prima geregeld

ArtIkel is uitgebreid en duidelijk beschreven. Het bestellen is snel geregeld zonder problemen de andere dag in huis.

Ria van Rijswijk 10-09-2017 Via de website gekocht

Goed bedrijf

Duidelijke site. Met heel veel keuze uit broodbakmachine's goede prijs kwaliteit. En bovendien ook nog een heel snelle levering. Met een duidelijke tijds limit. Kortom iets nodig hier weer bestellen.

Joachim 09-09-2017 Via de website gekocht

super snelle printer levering

klopt wat ze beweren: vandaag besteld, morgen binnen. super!! keurig verpakt met genoeg verpakkingsmateriaal.

Terra bouw en advies 09-09-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Goede prijs, snelle levering en bij defect zeer vriendelijke klantenservice en na een paar dagen nieuw element van hoge drukreiniger alweer in huis.

Eddy 09-09-2017 Via de website gekocht

Coolblue roept dat ze topservice hebben. En dat is ook zo ;)

Netgear Orbi gekocht en na een paar maanden problemen gekregen. WiFi viel steeds weg. Gewacht op nieuwe firmware updates, maar was zelf niet op te lossen. Aanspraak gemaakt op de garantie bij Coolblue, apparaat opgestuurd op koetsen van Coolblue, werd tussendoor op de hoogte gehouden en na twee weken bleek dat de fabrikant het probleem niet kon oplossen. Toen een compleet nieuwe gekregen. Coolblue is niet altijd de allergoedkoopste, maar je koopt ook een stuk service van topniveau. Chapeau Coolblue, petje af. Een voorbeeld voor de geheel retail hoe het waarschijnlijk dus ook kan!

C. Assink 09-09-2017 Via de website gekocht

Panasonic kx-tg6823nl

Fijne vlotte bestelling snel geleverd en ziet er prachtig uit! Goed te begrijpen en mooi van geluid en uitleg!

Palace Casino 09-09-2017 Via de website gekocht

Foutloos en geweldig!

Coolblue is vanzelfsprekend! Gemak zoals de consument wil en Coolblue biedt. Goed geselecteerde producten en voor ieder budget leverancier.

Mj 09-09-2017 Via de website gekocht

Veel keus en snelle levering

Veel keuze met een goede prijs en een hele snelle levering. Ook voor vragen achter af zijn ze goed bereikbaar op verschillende manieren.

Tom Verbroekken 09-09-2017 Via de website gekocht

Nette afhandeling van vertraging en goede producten!

Ik had een bestelling gedaan en deze had vertraging opgelopen - hij kwam pas de volgende ochtend door op de website. Desondanks dat ben ik goed geholpen door de klantenservice en heb ik mijn product in uitstekende conditie ontvangen! :)

Uitmuntend 09-09-2017 Via de website gekocht

Buitengewoon fantastische service !!!

Nieuwe wasmachine die de dag erna uitmuntend geleverd wordt. Er wordt continu info gegeven hoever de levering is. Wasmachine wordt snel en zorgvuldig geïnstalleerd en de oude mee genomen scheelt weer een rit naar de vuilstort. Papieren en handleiding wordt netjes overhandigt en je krijgt mondeling een snel cursus ober het gebruik van de machine. Kan niets anders zeggen dan buitengewoon goede service !!!!

Wouter 09-09-2017 Via de website gekocht

Altijd goed!

Altijd snelle levering, ook bij fouten reageren ze snel en zorgen dat alles zo snel mogelijk in orde komt.