Deze score is berekend op basis van 3406 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Danny 05-09-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Snelle service en levering

Duidelijke route vd bestelling, zeer net personeel. Levering zeer snel en netjes. Aflevering zeer vlot. Hadden n klein probleem, werd direct verholpen

S 05-09-2017 Via de website gekocht

Heel tevreden

De site via coolblue vind ik Erg duidelijk . Staat goed beschreven wat je van t product kan verwachten . Tevens perfect dat ze levering zo snel is , optijd bestellen is volgende dag in huis ! Ook heerlijk dat er geen verzendkosten gerekend worden . Net als in de winkel hebben wij ook gewoon garantie op ons product . Nee , klagen mogen we zeker niet !

Elisa 05-09-2017 Via de website gekocht

Goede service, alles volgens afspraak

Helaas wel wat onduidelijkheid door 2x hetzelfde artikel bevestigd, ipv 2 verschillende. Maar keurig te woord gestaan en de bestelling klopte gelukkig wel.
Levering ging goed, snel en vriendelijk. Top service van de mannen!

Vince 04-09-2017 Via de website gekocht

Supersnelle bezorgtijden en altijd laag in prijs

Ik heb een tas, ps4, telefoon en vele games besteld gewoon altijd fijn om het bij coolblue te bestellen ik zou niet weten wat er beter kan het is al gewoon zeer vertrouwd hele goede service altijd snel bereikbaar een mooie site en gebruiksvriendelijk zeer snelle bezorgtijden nooit vertraging gehad en altijd de laagste prijs dus daarom krijgt coolblue een 10 want het is al gewoon een perfecte site en het kan gewoon niet beter, met afstand mijn favoriete site om mijn producten te bestellen.

Loes Rietveld 04-09-2017 Via de website gekocht

Coolblue maakt waar wat ze beloven!

Duidelijke en overzichtelijke webshop, vriendelijk personeel aan de telefoon van de klantenservice.
Om 16.00 uur een wasmachine besteld , volgende dag om 11.30 geleverd. Super! De bezorgers/installateurs waren allervriendelijkst en goed opgeleid voor het transporteren naaar de zolder. Een goede reclame voor het bedrijf.
Wij gaan een volgende keer weer naar Coolblue!

Guido 04-09-2017 Via de website gekocht

slechte aanbeveling!

In eerste instantie heb ik voor cool blue gekozen vanwege de website die overzichtelijk is en goede uitleg geeft over de producten EN de levertijd kort zou zijn..
Ik zocht een nespresso machine. Omdat het aanbod zo groot was, heb ik meteen "cool blue's keuze" filter aangezet. Wat een tegenvaller! De magimix m 130 "u milk" zou prijs/ kwaliteit technisch gezien, de beste keus zijn.
De bestelling kwam een dag later dan dat de website aangaf, misleidend in mijn ogen. Ten tweede snap ik totaal niet waarom dit apparaat de keuze van cool blue is. Het heeft een heel onhandige bediening en de cupjes vallen, na gebruik, de helft van de tijd niet automatisch in het bakje. Daarnaast heb ik al regelmatig overgelopen kopjes koffie gehad omdat de machine te lang blijft doorlopen als wat extra koffie in je mok wil. Wat ook niet handig is, is dat de machine direct aan gaat op moment dat het schuifje dicht is.
Kortom: Niet de juiste levertijd, slecht advies, slecht product.
Ik laat me de volgende keer gewoon weer informeren bij de "elektronicaboer" van om de hoek. Kost een 10-tje meer, maar dan heb je nog gewoon echte service.

Officiele reactie van Coolblue 05-09-2017

Hoi Guido,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzettend naar dat je het product wat je hebt aangeschaft niet voldoet aan jouw verwachtingen. We kunnen heel goed begrijpen dat je hiervan baalt. Indien jouw bestelling binnen onze 30 dagen durende tevredenheidsgarantie valt, kun je het product geheel kosteloos retourneren of omruilen voor een ander product. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice, zodat onze collega's meteen voor je aan de slag kunnen gaan. Onze oprechte excuses voor de vertraging van jouw bestelling.

Ron 04-09-2017 Via de website gekocht

Bosch wasmachine besteld

Coolblue is o.a. gekozen vanwege de prijs/kwaliteit verhouding de bezorging met aansluit service. Andere bedrijven leverden het product zelfs goedkoper maar hadden bijv. niet de aansluitservice.

Marja 04-09-2017 Via de website gekocht

Snelle bezorging

Snel, gemakkelijk en wat een leuke verpakking . Wij konden er wel lachen een doos met humor nog nooit gehad....

Gerda Hilhorst 04-09-2017 Via de website gekocht

Slechte levetancirt

Bij coolblue gaat het goed maar hun transporteur Dynalogics sporen niet. Afgelopen zaterdag hebben ze de bestelde wasmachine niet afgeleverd. Vandaag weer niet geleverd. Sturen sms dat ze komen. Komen niet opdagen en sturen dan een mail dat wij niet thuis zijn en dat de een kaartje in de bus hebben gedaan. WIJ waren thuis en er ligt ook geen kaartje in de bus. Heb de order geannuleerd en mijn geld teruggevraagd.

Officiele reactie van Coolblue 05-09-2017

Hoi Gerda,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzettend naar dat jouw nieuwe wasmachine niet is bezorgd zoals afgesproken. We kunnen heel goed begrijpen dat je hiervan baalt en dat je de bestelling hebt geannuleerd. We willen onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak. Het is zeker niet wat je mag verwachten van de service van Coolblue. We zullen jouw feedback zeker meenemen om onze processen voor in de toekomst sterk te verbeteren.

Cor 04-09-2017 Via de website gekocht

zoals verwacht ging alles probleemloos

De lage prijs en daarnaast heb ik vertrouwen in Coolblue, de bladblazer werd goed verpakt en snel geleverd.

Richard 04-09-2017 Via de website gekocht

geweldige gasten die app. brengen en plaatsen keurig op tijd

Geweldige mannen die apparaat kwamen brengen keurig op tijd netjes en beleefd toppers apparaat doet wat hij moet doen

J. de Jong 04-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Mooie overzichtelijke site! Wij hadden een trampoline gekocht maar vonden hem toch te klein, product hadden wij nog niet open gemaakt en kon zonder probleem retour gestuurd worden. Via de mail is het personeel heel enthousiast en vriendelijk! Ook complimenten aan de bezorgers van Coolblue, ze zetten het gelijk op de juiste plaats en zijn heel vrolijk! Alles voor een glimlach!

Pieter 04-09-2017 Via de website gekocht

Coolblue, altijd goed

Veel keus, uitstekende communicatie en komen hun belofte met grote precisie na. Zoals altijd, altijd goede ervaringen met Coolblue

Cis 04-09-2017 Via de website gekocht

Top service

Van begin tot einde super service. Alles helder en duidelijk aangegeven. Echt heel goed op de hoogte gehouden van status bestelling en levering. Bezorging super, heel vriendelijk en zorgvuldig !

F.H. 04-09-2017 Via de website gekocht

Wederom fijn, snelle service en levering

Ik bestel vaker bij coolblue de prijzen zijn scherp en levering is altijd netjes, goed ingepakt en op tijd. De communicatie mbt de levering ervaar ik als zeer plezierig.

Jannie 04-09-2017 Via de website gekocht

Duidelijke shop makkelijk alles te vinden enen snelle levering waarbij je zelf kan kiezen wanneer het bestelde geleverd word.

Mevr. Van Benthem 04-09-2017 Via de website gekocht

Zeer netjes, na kapotte rits

De aankoop zelf was prettig. Goed geprijsd, snelle levering, duidelijke communicatie en mooie rugzak. Na een jaar is de rits helaas stuk gegaan. Na een melding, opsturen van de rugzak, beoordeling dat het niet door verkeerd gebruik is gekomen heb ik een nieuwe rugzak toe gestuurd gekregen. Erg netjes afgehandeld!
Ik kan iedereen aan raden via Coolblue te kopen.

Lindsay 04-09-2017 Via de website gekocht

Vlotte en vriendelijke service na verkoop

Reeds meermaals gebruik gemaakt van de klantendienst en ik werd steeds op een zeer snelle en professionele manier verder geholpen. Zeer tevreden over de levering met bpost.

L.den Uyl 04-09-2017 Via de website gekocht

Super servies.

Kwam ik op internet tegen.
Is in 1 woord geweldig, zeer klantvriendelijk, goede informatie naar klant.
En als er iets niet naar behoren werkt word de klacht direct aangepakt en snel verholpen.

Alex 04-09-2017 Via de website gekocht

Top service

Goed tijds indicatie en netjes van te voren gebeldt geweest en 15 min later stond mijn koelkast op zijn plek en aan gesloten.

jerry wouterson 04-09-2017 Via de website gekocht

Gewoon een feestje om iets bij te kopen

Een unieke ervaring. Voor het eerst iets gekocht bij Coolblue (Samsung Galaxy Tab S3) en het hele proces van uitzoeken tot afleveren was een groot feest. Allereerst het gemak van de website, heel intuïtief en gebruikersvriendelijk. Dan het bestelproces, heel eenvoudig en ruime keuze in bezorg- en afhaalmogelijkheden. In mijn geval via de nieuwe ophaalkasten van PostNL perfect. Dan een snelle levering, werkelijk binnen 24 uur. Tenslotte de wijze waarop je gedurende de bestelling op de hoogte wordt gehouden. Ludiek, net als de verpakking overigens. In1 woord, chapeau Coolblue.

Tim 04-09-2017 Via de website gekocht

Tegenvallende service

Vorige week hebben wij via CoolBlue een wasmachine gekocht.
Het aankopen via internet gaat heel gemakkelijk en is zo geregeld.

Op de dag van levering viel het allemaal wat tegen. Er kwamen 2 mannen de wasmachine brengen. De wasmachine staat in de kelder en de trap is wat krap, dit werd zeker niet als prettig ervaren en ook gedeeld. Zelf voor een kopje koffie geen lach.

De wasmachine is verder niet aangesloten. Er zal een waterslot op de leiding en deze mochten zij er niet afhalen, kwestie van 1 minuut.
De slang op de dompelpomt paste volgens hen niet, ik had hem met 1 minuut aangesloten.
De stelpoten zijn niet onder de wasmachine gezet waardoor deze zeer instabiel stond, uiteindelijk zelf maar gedaan.

Al bij al geen beste ervaring.

Beste Tim,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat enorm vervelend om te lezen dat de bezorging van jouw mooie wasmachine op deze manier is gegaan. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en de collega's van de bezorgdienst hadden hier beter mee moeten omgaan en we kijken dan graag mee naar een oplossing. We zijn wel blij om te lezen dat het aansluiten inmiddels wel is gelukt. Zou je ons een e-mail met daarin jouw ordernummer of postcode en huisnummer kunnen sturen? We kijken dan meteen met je mee. Je kunt ons via het volgende e-mailadres bereiken: geenglimlach@coolblue.nl.

Jan van Dun 04-09-2017 Via de website gekocht

nog steeds niet bezorgd en reeds op vrijdag besteld.

hebben voor Coolblue gekozen omdat het produkt de volgende dag bezorgd zou worden.Niet dus en dus vandaag ook niet op de beloofde tijd en nog steeds niet.

Beste Jan,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Ontzettend balen om te lezen dat je jouw Coolblue bestelling nog niet hebt ontvangen. We streven er elke dag met onze bezorgpartners naar om alle bestellingen de volgende dag te bezorgen. Dat dit in jouw geval niet is gelukt is erg spijtig en hier bieden we onze oprechte excuses voor aan. Een tijdvak in een Track&Trace van de bezorger is een indicatie waarin de bezorger verwacht te zullen bezorgen.

J. de Bruijn 04-09-2017 Via de website gekocht

Micro SD kaart besteld dat dacht ik, maar bij later inzien toch de verkeerde besteld.
Direct gebeld en alles is netjes opgelost en de dag na bestelling is de juiste geleverd.
Overal betaal je onder een bepaald bedrag verzendkosten, bij Coolblue niet, is gratis

Swier 04-09-2017 Via de website gekocht

Erg teveden

Na een eerdere online bestelling weer gekozen voor Coolblue. De bestelling zou tussen 5 en 8 uur worden bezorgd. Track and trace kan beter. Bezorger stond op de stoep terwijl ik net daarvoor gezien had dat er nog 30 afleveradressen voor waren. Vriendelijk en meedenkend personeel in de winkel (in dit geval Utrecht) ook.

R.B. 04-09-2017 Via de website gekocht

Levering wasmachine

bestellen gaat makkelijk en snel net zoals het kiezen uit de aanbiedingen
monteurs namen keurig contact met ons op hoelaat ze zouden komen. Monteurs waren ook kundig en wisten precies hoe de machine werkt.

xrobintjahx 04-09-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

Ik heb vrijdag een Charge 3 besteld bij Coolblue. Ik werd goed op de hoogte gehouden over de status van mijn pakketje. De volgende dag was hij al binnen! Ook kreeg ik een mail wat ik allemaal kan doen met de Charge 3 en andere bluetooth speakers. Dit was een leuke en handige toevoeging!

c 04-09-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Goede service, tevredenheid voorop

De site is enorm gebruiksvriendelijk, en geeft beknopte informatie voor de normale consument, maar uitgebreidere informatie voor de enthousiastelingen. De prijs is in mijn ervaring altijd redelijk en de service altijd oprecht. In de winkel word je goed geholpen en kan je met een medewerker verschillende opties bespreken afhankelijk van je budget en doelen met een bepaald product. Hiermee wordt webwinkelen voor iedereen toegankelijk, wat me zeker een goede zaak lijkt.

Sander 04-09-2017 Via de website gekocht

Top service!

Snelle levering, goed verpakt en prettig contact met de klantenservice wanneer nodig. Op de website is alles goed te vergelijken en makkelijk te bestellen. Ik ben erg tevreden!

Hoe later op de avond, hoe .. 04-09-2017 Via de website gekocht

Fijn bezoek

Ondanks dat het al bijna 9 uur 's avonds was drie vrolijke monteurs op bezoek. Wasmachine geplaatst, oude mee en alles werkend ahtergelaten

Uitstekende webshop 04-09-2017 Via de website gekocht

Bestelling gaat altijd goed, helpdesk is erg behulpzaam

Ruime keus aan artikelen, servicedesk goed bereikbaar, mogenlijkheid om ook in de winkel product te zien of af te hgalen.

Jos en ML 04-09-2017 Via de website gekocht

ze doen wat ze zeggen

ook deze bestelling van de tablet werd netjes op tijd bezorgd. prima tablet, gebruiksvriendelijk,
vernieuwd t.o.v. mijn eerste Samsung tablet die na jaren trouwe dienst de geest gaf.

Nemo 04-09-2017 Via de website gekocht

Top service! Bezorging is uitstekend!

Top service. Een wasmachine besteld. Kwartier van te voren een belletje dat ze er bijna zijn. Zonder rotzooi aan de deur komen. Monteren en weer weg! Precies zoals ik gehoopt had!

Bedankt Coolblue!

TH CAO 04-09-2017 Via de website gekocht

Very good service

I bought BOSCH washing machine , CoolBlue is fast and very good service. The delivery is in time and two friendly man carry / montage it perfectly.

Kim 04-09-2017 Via de website gekocht

Gewoon lekker handig, goed en snel !

Dikke duim! Snel, gemakkelijk, handig en goedkoper als in de gewone winkels ! Waar we dan ook meestal 2 weken wachtijd hebben tot ons product er is, dus keep up the good work !!

Jeroen 04-09-2017 Via de website gekocht

Snelle service en goede info/producten

Goede service als je vragen hebt over de producten cq diensten.
Snel antwoord tot s'avonds laat.
Snelle levering en goede info na je bestelling!

Frans 04-09-2017 Via de website gekocht

Gewoon simpel

Eenvoudige website, makkelijk vergelijken en de afleverdag hebben we aan kunnen geven. De zending is verder online goed te volgen zodat je weet hoe laat je ongeveer thuis moet zijn om het product te ontvangen.

Kim 04-09-2017 Via de website gekocht

fantastische service!

De aankoop zelf gaat gemakkelijk daarna wordt je continue op de hoogte gehouden van het proces en zelfs nog even gebeld voor het pakket daadwerkelijk wordt afgeleverd. En dan zijn ze ook nog eens keurig op tijd. In dit geval ging het om een wasmachine die werd aangesloten en de oude namen ze ook nog eens mee.

Silvia 04-09-2017 Via de website gekocht

The worst service

Bought a smarttv and was super excited about it... Then after they delivered it i saw it was broken. Called to fix the problem and they said they would send me a new tv and collect the old one, which i appreciated, and that a colleague would contact me to make the appointment, but what happened is: the next day at 4am i get a message that it was gonna be delivered that same day in the morning... Which was totally inappropriate since no one checked whether id be home or not. Second, they were sending my tv to my old address, meaning, to my ex!!!! And i have no clue how that happened since i changed my address on their website and even got the previous tv delivered to my new address!!!! i got so exhausted from all the trouble, called many times to fix it to hear that they couldnt do anything about it, so i had to deal with somebody from my past because this store do not update their database accordingly. It was so much humiliation that i cannot describe. All i did was to just cancel the order in the end, I dont wanna deal with this kind of problem ever in my life and no one ever considered calling me afterwards to ask if everything was fixed.

N 04-09-2017 Via de website gekocht

Top geregeld!

Wasmachine keurig aangesloten. Netjes naar boven gebracht en afvalmateriaal meegenomen. Verder vriendelijke mannen.

Petra 04-09-2017 Via de website gekocht

Niet voldaan aan verwachtingen

Ik had gebeld of een y stuk werd geplaatst aangezien hiervoor een stuk afvoer zou moeten worden losgemaakt en deze er tussen moest worden geplaatst. Aan de telefoon werd gezegd dat dit zou worden gedaan maar toen de jongens de vaatwasser kwamen brengen bleek dit niet het geval en uiteindelijk moest ik de vaatwasser dus zelf aansluiten. Daarnaast kon de koelkast niet de dag na bestelling worden geleverd terwijl dit wel de reclame is die Coolblue maakt: "vandaag besteld morgen in huis" konden ze niet waar maken.
Al met al zijn de redenen waarom ik voor Coolblue heb gekozen door dit alles niet de juiste geweest.

Beste Petra,

Wat vervelend om te lezen dat de levering van jouw Coolblue aankopen niet naar wens is gegaan. Dat dit niet duidelijk door ons vermeld is, vinden we heel erg vervelend m te lezen. Het klopt dat we aankopen inbouwen en aansluiten. We doen echter geen aanpassingen (zagen, boren, breken) in huis. Het aansluiten is alleen mogelijk als er dus geen aanpassing in het huis gedaan hoeft te worden.

Dat we jouw koelkast de volgende dag niet hebben kunnen bezorgen is natuurlijk ook niet netjes. Grote apparaten worden 6 dagen in de week thuisbezorgd. Het is door de omvang van het product niet mogelijk om op zondag te bezorgen. We hopen dat de apparaten inmiddels wel werkend bij je thuis zijn en wensen je er veel plezier van.

Bee 04-09-2017 Via de website gekocht

Top after service

Probleempje met installatie werd meteen volgende dag zonder extra kosten opgelost,
met heldere communicatie.

Michael 04-09-2017 Via de website gekocht

Slechte transport service

Vrijdagavond een product besteld en extra betaald om het in een tijdvak op zaterdag te mogen ontvangen wordt de rit geannuleerd. Bij coolblue weten ze ook niet waarom en plannen de afspraak opnieuw in met als service dat ik weer het tijdvak mag kiezen. Krijg ik paar uur later weer een mail dat de afspraak verplaatst is.

Een bedrijf die voorop wil lopen met vandaag besteld morgen in huis en hiervoor ook extra laat betalen heeft het helaas onvoldoende geregeld en geeft mij als nieuwe klant een slecht gevoel. 3x moeten bellen om het geregeld te krijgen lijkt mij niet hun doelstelling.

Hopelijk volgende keer beter.

Beste Michael,

Allereerst bedankt voor het schrijven van deze review. Wat enorm balen dat de levering van jouw bestelling een paar keer fout is gegaan. Dat je hier zo achterna hebt moeten gaan is natuurlijk extra vervelend. Hier bieden we onze oprechte excuses voor aan. Natuurlijk kijken we dit graag bij de vervoerder van jouw bestelling na. Kun je jouw ordernummer, postcode en huisnummer of e-mailadres samen met toelichting via geenglimlach@coolblue.nl toesturen? We kijken dan met je mee.

Ken M 03-09-2017 Via de website gekocht

De leukste thuis

De site, levering en updates tijdens het leveren waren keurig in orde, de enigste rede waarom ik toch een laag cijfer geef is omdat ze het nodig vonden om overal slechte woordgrappen in te verwerken. Dat ging me nogal de strot uithangen en liet bij mij een slechte indruk achter.

Beste Ken,

Heel erg bedankt voor het schrijven van deze review. Het doet ons erg goed om te lezen dat je qua service en website blij met ons bent. We streven naar een goede service, goede afhandeling en snelle bezorging. Onze slogan is ''Alles voor een glimlach''. Dat onze manier van communiceren niet helemaal naar wens is en de woordgrappen je strot uitkomen vinden we jammer om te zien. We hopen je ondanks onze soms flauwe grappen toch nog vaker op onze website te mogen begroeten en wensen je veel plezier van jouw Coolblue aankoop.

rokke 03-09-2017 Via de website gekocht

geweldig,correct,en snel

gewoon super snel en juist,mooie aanbiedingen,enz,echt toffe winkel kom hier zeker nog terug,goed goed goed goed goed

D 03-09-2017 Via de website gekocht

Het product werd snel geleverd en daarbij werden wij met een heldere informatiestatus geïnformeerd over het bestel- en afleverproces

Smit 03-09-2017 Via de website gekocht

Weer een om review, beter reageren op 1e review

Ik heb al mijn motivatie doorgestuurd op de aankoop. Daar wordt niet op gereageerd en ik krijg weer een standaard verzoek op reactie.

Beste,

Wat gaaf dat je een mooie review op onze website wilt achterlaten. We vinden het heel erg vervelend om te lezen dat je nog geen duidelijke reactie op jouw review gekregen hebt. Dit is zeker niet netjes. We kunnen beloven dat we alle reviews behandelen en deze als de review aan onze voorwaarden voldoet, zullen plaatsen. Hier kan normaal gesproken een redelijke tijd overheen gaan.

Met vriendelijke groeten,

Emmie 03-09-2017 Via de website gekocht

Helden!

Weinig tijd dus even verhaal in het kort: wasmachine gekocht na 1 maand al een led lamp kapot. Coolblue regelde monteur die kwam na 2 dagen repareren. Savonds bleek de machine motor de geest gegeven te hebben. 2 dagen later kwam de monteur. Monteur is een pannenkoek, verkeerde onderdeel. Zou week a anderhalve week duren voor hij überhaupt er weer zou zijn. Ik in de stress, 3 kids waarvan 1 half zindelijk en een baby en met starten met werk was niet te doen. Coolblue hoort geduldig t verhaal aan. Biedt mogelijkheden maar geen past. Intern overleg bij coolblue en de volgende dag een gloednieuwe machine. Nog een dag later krijg ik het meest toffe boek ooit, over het ontstaan van coolblue en een onwijs leuke kaart. Dit verhaal was de korte versie. Maar wat een helden. Schone kleren en een goede machine. Helden echt Helden! Met dikke service!

Dan 03-09-2017 Via de website gekocht

Uitstekend!

Zeer uitgebreid aanbod, uitstekende service, met een lach. Verzending altijd snel of als je bijbetaalt zelfs super snel. Communicatie uitstekend.

Amit Rai 03-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige webshop!!

Goede webshop, snelle levering en prima service ook na je aankopen. Meerdere malen besteld bij Coolblue en altijd naar tevredenheid 👍🏽