Deze score is berekend op basis van 3407 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jan 03-10-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service en heel netjes

Coolblue doet nooit moeilijk en reageren snel.
Wat er ook gebeurd ze lossen het snel op.
Ik had laatst een muis besteld die werkte niet,binnen een paar dagen kreeg ik een nieuwe.
De kapotte muis hoefde ik niet terug te sturen,kijk dat is service.

Jolanda 03-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goede prijs!

Op zoek naar mijn product kwam ik op de site van Coolblue terecht. Die hadden en goede actie waardoor prijs onder andere leveranciers zat. Na bestelling had ik product volgende dag in huis. Goede info ook over de levering.

Kim 03-10-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam

Wat een klote bedrijf

Het lijkt een heel klantvriendelijk bedrijf totdat je een probleem hebt met apparatuur. Een koffiezet automaat gekocht die na 1 maand problemen oplevert. In plaats van een nieuwe toe te zeggen moet ik hem maar opsturen, ben ik het apparaat twee tot drie weken kwijt en moet ik maar afwachten hoe of wat. Moet toevallig ook een stofzuiger hebben, ga gewoon weer naar de
Expert. Goedkoop is dus duur koop

Hallo Kim,

Bedankt voor het schrijven van jouw review. Wat ontzettend jammer dat jij jouw koffiezetapparaat niet kon omruilen. Wanneer een aankoop buiten de 30 dagen bedenktermijn valt, kunnen wij een expert inschakelen om het product te laten repareren. Een reparatie duurt gemiddeld 3 weken, maar in de meest gevallen is het binnen 2 weken opgelost. Het is voor vele consumenten niet duidelijk wat de klant van een reparatie mag verwachten. Daarom hebben wij een pagina op de website toegewijd aan het reparatieproces. Hierin wordt uitgelegd wat je van ons mag verwachten zodat jij niet voor verrassingen komt te staan. De pagina kun je via de volgende link nalezen: https://www.coolblue.nl/klantenservice/53/informatie-over/hoe-werkt-het-reparatieproces.html.

Wij hopen dat zowel jouw koffiezetapparaat als jouw stofzuiger zo spoedig mogelijk worden gerepareerd. Mocht je nog andere vragen hebben, laat het ons direct weten.

Wil 03-10-2017 Via de website gekocht

Netjes geleverd zoals beloofd!

Er wordt een levertijd beloofd die geheel wordt nagekomen in tegenstelling tot vele andere webshops die er dagen langer over doen. Kortom complimenten!

Ingrid 03-10-2017 Via de website gekocht

Geen stoffig huis dankzij de supervlotte service

Hele duidelijke site! Bij de stofzuiger zat een filmpje met uitleg . Superhandig, vooral voor mensen die een beschrijving lastig vinden. Lekker veel reviews, altijd handig om te lezen

Mauri 03-10-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Kreeg mijn bestelling de volgende dag. Moest erg lachen om de verpakking en de bijgeleverde stickers.

gvd 03-10-2017 Via de website gekocht

Waardeloos en niet correct

Op een vrijdagavond ruim na 22:00 uur op de website een Apple keyboard besteld. Op de website staat overal "Morgen in huis" vermeld. Echter toen er zaterdag bij de door mij gekozen afhaal locatie het pakketje kwam ophalen, was er niets bezorgd. Ter plekke dan maar de tracking code geraadpleegd waarin stond vermeld dat de bezorging een werkdag uitgesteld is. Dat betekende dus maandagmiddag. Omdat ik de keyboard direct nodig had heb ik een bij de Mediamarkt gekocht. De keyboard gaat dus linea recta retour en het was de laatse keer dat ik ook maar iets bij CoolBlue heb besteld.

Wees dan correct en vermeld meteen op de website dat er op vrijdagavond na 10 uur geen bezorging kan plaatsvinden de dag erna.

Beste meneer/mevrouw,

Onze excuses voor de vertraagde levering. Zodra een bestelling is geplaatst, doen wij ons best om de bestelde product tijdig aan de koerier te overhandigen. In sommige gevallen is het niet mogelijk door onvoorziene drukte. Het is niet de bedoeling dat je verkeerd wordt geïnformeerd over de levering. Uiteraard is het verstandig om de Track & Trace informatie in de gaten te houden voor een eventuele vertraging. De reden van de vertraging kunnen wij op dit moment niet achterhalen. Natuurlijk zullen wij de vertraging bij de koerier aankaarten om gelijksoortige situaties te voorkomen.

Je hebt ons laten weten dat je de Apple keyboard elders hebt besteld. Het pakket zullen wij zo spoedig mogelijk retourneren en het aankoopbedrag wordt binnen 3 werkdagen op jouw rekening gestort. Mocht je nog andere vragen hebben, laat het ons direct weten.

P.Maassen 03-10-2017 Via de website gekocht

Duidelijke website, veel keuze en een goede prijs

Duidelijke website met veel zoek mogelijkheden om tot de juiste aankoop te komen. Ook duidelijke reviews bij het product. Qua prijs zit het hier ook helemaal goed. Een betrouwbare winkel waar ik zeker terug kom bij aanschaf van een wasmachine, tv, koelkast etc. als ik deze in de toekomst nodig heb. Vandaag besteld= morgen in huis is wel zo belangrijk en dat komt Coolblue na.

van Dieren 03-10-2017 Via de website gekocht

Goed gedaan

Product kwaliteit is goed. Echter had ik het pakket een dag eerder verwacht. Release dag. Verder netjes afgehandeld

Henk-Jeroen 02-10-2017 Via de website gekocht

Voor 23:59 besteld is niet altijd de volgende dag in huis

Ik had mijn Oral-b pro 2500-2 speciaal op vrijdag besteld, maar helaas kwam de PostNL pas op maandagmiddag. Ik bestelde juist vrijdag zodat ik op zaterdag thuis zou zijn!
De slogan van Coolblue "Voor 23.59 uur besteld, morgen in huis" klopt dus niet altijd.

Willem-Jan 02-10-2017 Via de website gekocht

Braun tandenborstel, handige reisset

Na het rondkijken op diverse sites, had CoolBlue de laagste prijs. Met een druk op de knop, besteld, de volgende dag in huis, prima !

Jarco 02-10-2017 Via de website gekocht

Tv Philips

Wij hadden een goed gevoel bij cool bleu na de eerste bestelling. Dus nu weer bij hun een tv besteld op vrijdag avond dan zou hij de volgende dag geleverd worden!! want zaterdags zijn wij thuis en dan blijkt toch dat de afspraak niet nagekomen kan worden.. dat vinden wij vervelend voor post nl want die staan elke keer voor een dichte deur!!

Hallo Jarco,

Wat onwijs balen om te lezen dat jouw splinternieuwe televisie niet zaterdag is geleverd. Wanneer je bij ons een bestelling plaats, mag je het pakket de volgende dag al in huis verwachten. Wij doen ons best om de bestelde producten tijdig aan de koerier te overhandigen. De verwachte levertijd rekent helaas geen vertragingen door externe factoren.

Je kunt de Track & Trace informatie in de gaten houden voor een nieuw aflevermoment. Wij gaan ervan uit dat jouw nieuwe televisie alsnog wordt geleverd. Via de Track & Trace code kun je controleren of de nieuwe levering jou schikt. Mocht je nog andere vragen hebben, laat het ons direct weten.

Marb 02-10-2017 Via de website gekocht

Prima bedrijf, met fysieke winkels

Duidelijke website, scherpe prijzen, leuke aanbiedingen en meer dan compleet aanbod, leveren snel en houden je goed op de hoogte. Ook de aftersales is prima voor elkaar. Personeel is uitermate correct en behulpzaam.

Henk 02-10-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

vriendelijke ontvangst

Aardige en zeer vriendelijke ontvangst, koffie of wat anders aangeboden gekregen terwijl wij wachtten op de bestelling. Ook nog aan een medewerker gevraagd of hij ons kon helpen met een probleem. Helaas niet, want de provider moest het oplossen.

Cees 02-10-2017 Via de website gekocht

op tijd en correct

scherpe prijs en aflevering precies op het afgesproken tijdstip. twee zeer vriendelijke mannen die het product in korte tijd hebben geinstalleerd

Eric 02-10-2017 Via de website gekocht

Klopt altijd!

Ik bestel regelmatig bij Coolblue, goede service, goed verzorgd en snel! Bovendien een prettige en overzichtelijke website.

Lonneke 02-10-2017 Via de website gekocht

Retourneren kost je 25% van je aankoopbedrag

Voorop gesteld coolbleu levert snel en naar behoren. Ik heb een laptop gekocht, nu hoorde ik 3 dagen later van mijn werkgever dat ik een laptop vd zaak kreeg. Ik had de laptop 1 keer opgestart, dus prima om te retourneren. Uiteraard de verpakkingsrommel al weg gegooid. Voor het retourneren zonder doos blijk je dus maar 75% vh aankoopbedrag terug te krijgen!!!!!! Dat is een dure doos. Deze service had ik niet van Coolbleu verwacht. Ik begrijp dat ze graag een originele doos willen hebben, maar de prijs van bijv. tweede kans producten ligt dicht bij het originele product.... hoe kan je dan wel zo'n bedrag in rekening brengen voor een doos!

Hallo Lonneke,

Tof dat je een laptop van de zaak hebt mogen ontvangen. Het is begrijpelijk dat jij jouw splinternieuwe laptop meteen wilt retourneren. Wanneer je een product binnen de eerste 30 dagen retourneert zonder originele verpakking, kun je inderdaad 75% van het aankoopbedrag ontvangen. Graag ontvangen wij producten binnen de 30 dagen bedenktermijn in nieuwstaat met alle meegeleverde accessoires in originele verpakking. Dit staat ook op de volgende pagina vermeld onder het kopje "Wat mag ik van Coolblue verwachten? ": https://www.coolblue.nl/klantenservice/5124/informatie-over/hoe-werkt-het-retourproces.html.

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het ons direct weten.

Ronald 02-10-2017 Via de website gekocht

Drie dagen later en nog steeds niets ontvangen

Pakketjes zouden zaterdag bezorgd worden en we waren ook gans de dag thuis.
De poort stond wagenwijd open en de twee wagens stonden op de oprit en ik was zelf achteraan de oprit aan het werk plus minus 35 meter van de brievenbus en mijn vrouw was in het huis en toch vonden wij s'avonds twee briefjes in de bus dat we niet thuis waren en de pakketjes maandag terug zouden bezorgd worden.
Maandag gewacht tot 15.00 uur en nog steeds niets,ben dan maar zelf naar de post gereden en daar wisten ze van niets.
Nu maar hopen dat de pakketjes dan morgen geleverd worden na vier dagen !
Ik beveel de winkel wel aan maar de besteldienst zeker niet.
Coolblue dit is jammer en slechte reclame voor Uw zaak.

Geert 02-10-2017 Via de website gekocht

Prima service en levering

Snelle levering en perfecte communicatie. Koelkast werd op de plek geplaatst en oude kast werd meegenomen.
Het enige wat ik nog zelf moest doen was het monteren van de handgreep van de deur.

Ik kan coolblue derhalve van harte aanbevelen.

Nino 02-10-2017 Via de website gekocht

geen goede oplossingen

laptop voldeed niet aan alle eisen dus terug gestuurd. daarna mail gekregen over niet bijbehorende lader, handleiding en orginele doos. De orginele doos bij het oud papier gedaan maar wel de lader en handleiding bijgevoegd bij terugsturing. daarna mails gekregen waar ik heel traag antwoord op kreeg en moest 25% van het aankoopbedrag terugbetalen. €150 voor een doos.

Officiele reactie van Coolblue 02-10-2017

Beste Nino! Wat onwijs vervelend om te moeten zien dat je niet helemaal tevreden bent met onze service. Het is natuurlijk nooit leuk als je laptop niet aan alle eisen voldoet. Gelukkig, heb je bij ons altijd 30 dagen de kans om dit te testen. Echter, hebben we daar natuurlijk wel voorwaarden voor. Wel zo eerlijk. 1 van die voorwaarden is dat de originele verpakking behouden blijft. Natuurlijk kost de verpakking geen 150 euro, maar dat is ook niet het uitgangspunt. De laptop kan namelijk niet opnieuw verkocht worden zonder verpakking, en dat is de reden dat er 25% tegenover staat. Hopelijk is dit enigszins te begrijpen. Mochten er toch nog onduidelijkheden zijn, weet je ons te vinden.

RB 02-10-2017 Via de website gekocht

Prima!

Tv besteld, levering de dag erna, bezorging via Dynalogic. Er was een misverstand op track & trace over de afwerking van de levering, waardoor het leek alsof het product was bezorgd, wat niet zo was. Meteen telefonisch contact met klantenservice Coolblue die zeer begripvol was en alles zou gaan oplossen, en geen enkel blaam bij mij als klant legde.
Gelukkig werd de tv 45 minuten later alsnog bezorgd, met excuses van de bezorger over de fout met de track & trace.
Uiteindelijk dus met op de beloofde dag bezorgd, en goed contact klantenservice Coolblue.

V/D MEIJDEN 02-10-2017 Via de website gekocht

Goed product, maar geen legitimatie plicht bij aflevering?!!

Op zijn minst moet de klant zijn naam bekend maken (legitimatie nog beter) aan de bezorger zodat hij/zij de controle heeft of het pakket wel op het juiste adres wordt achtergelaten.

Marieke 02-10-2017 Via de website gekocht

Supersnel en fijne service

Snelle levertijd, goede retourvoorwaarden. Fijn dat je tegenwoordig kunt kiezen waar je pakje bezorgd moet worden, haal het liever zelf bij de supermarkt op dan dat ik moet hopen dat er een buurman thuis is. Retourneren gaat ook soepel.

Studente 02-10-2017 Via de website gekocht

Voor het eerst slechte service

Normaal gezien altijd zeer tevreden van Coolblue, deze keer echter niet. Maandag cartridges voor mijn printer besteld, 30 september als leverdatum gekozen. Deze zijn niet geleverd. Vandaag vertrok ik weer op kot dus nu zit ik een week zonder inkt.. Hopelijk wordt het snel geleverd en is de service volgende keer beter!

Erwin 02-10-2017 Via de website gekocht

Belofte de volgende dag geleverd niet nagekomen

De belofte volgende dag geleverd is niet nagekomen. De 2e keer is dit, weer te wijten aan PostNL volgens Coolblue. Tja misschien andere bezorgingsmaatschappij. Hou dus rekening mee dat het wel wat langer kan duren.

Beste Erwin,

Wat onwijs jammer om te zien dat de levering voor de tweede keer is uitgesteld. We kunnen ons voorstellen dat je hier niet echt op zit te wachten. Vooral omdat wij beloven binnen 1 werkdag te leveren. Wij streven daar natuurlijk elke dag naar, maar zoals je zelf hebt ervaren, lukt dit niet altijd. Hopelijk zien we je wel terug, zodat we het tegendeel kunnen bewijzen.

Johnny Herman 02-10-2017 Via de website gekocht

Goed en snel geleverd

Overzichtelijk en goed duidelijk beschreven en makkelijk te vinden artikelen.Goed en makkelijk te vinden webside.

natascha 02-10-2017 Via de website gekocht

snelle service en goed advies aan de telefoon

goede snelle service en fijn geholpen aan de telefoon . Product zal goed verpakt en ben op de hoogte gehouden van de zending

Maartje 02-10-2017 Via de website gekocht

Fijne koelkast

Wat een fijne koelkast en vriezer voor een persoon!! Heerlijk veel ruimte en best wel stil. Vrijdagavond besteld en zaterdagmiddag al bezorgd. Hele leuke service alles heel netjes gedaan en ze namen de oude zo mee. Ze hebben zelfs nog de vloer mee droog gemaakt omdat de oude lekte. En trouwens ook goede humor op de klantenservice! En de hoogte is ook een plus want je kunt er prima een oven op kwijt. Ben echt heel blij, dank jullie wel!

W. Grootendorst 02-10-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam

Philips koffie app 4000/4050

Geweldig apparaat prima koffie (expressie -cappuccino macchiato makkelijk schoon te maken. Dus een apparaat die aan te bevelen is.

door 02-10-2017 Via de website gekocht

prima deskundige service

nog nooit in een winkel geweest, prima website waarop alles te vinden is. wanneer hulp nodig is wordt er geduldig samen met een deskundige medewerker naar de beste oplossing gezocht, telefonisch contact geeft een vertrouwd gevoel, kwam bij mij over net als de ster reclame, warm, geïnteresseerd vertrouwd.

Anwar 02-10-2017 Via de website gekocht

Netjes afgeleverd en aardige bezorgers!!

Veel kennis en kunde aanwezig, zeer klantvriendelijke bezorgers! Een dikke 10! Ze hebben mij ontzorgd door middel van het aansluiten van de wasmachine, en handige tips te delen!

Clemens 02-10-2017 Via de website gekocht

Prima service !

Koelkast besteld via CoolBlue. Vooral de aflevering was TOP !! Wel helaas wat laat: zaterdagavond om 19.00 Uur, maar de opwinding over de mooie nieuwe Samsung koelkast was er niet minder om. Helaas door al deze opwinding een fooi vergeten te geven aan beide heren die dat zeker verdiend hadden. Sorry !

Klazien 02-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service !

Supersnelle levering telefonisch altijd direct bereikbaar keurige medewerkers begripvol als het nodig is en lossen evt problemen zo snel mogelijk op
Zeer concurrerend met de prijs van alle artikelen ook met veel meer toegevoegde informatie van het produkt dan andere aanbieders op internet
Als er meerdere wachtenden voor u zijn aan de telefoon weten ze dit met wat subtiele toegevoegde humor toch wat aangenamer te maken zodat nog wat wachten niet meer erg is Bezorgers zijn uiterst bekwaam, vriendelijk ,flinke sjouwers en zeer hulpvaardig
De telefonistes maken helaas wel fouten in evt toezeggingen en het juiste adres noteren [!!!] dat is erg slordig anders was het een dikke vette 10 geweest !

Kim uit Gendt 02-10-2017 Via de website gekocht

Coolblue is top!

Voor de aanschaf van onze tablet gekozen voor Coolblue. Goede service, fijne bestelwebsite, snelle levering, goed verpakt in de herkenbare blauwe doos en een uitgebreid aanbod. Blij met de keuze voor Coolblue.

contr.decocker 02-10-2017 Via de website gekocht

Super Service

Ik wenste bij mijn bestelling een kortingcode toepassen, maar deze bleek enkel geldig te zijn op de Nederlandse site. Een mail naar de klantendienst zorgde voor een snelle afhandeling. Deze regelde de bestelling rekening houdend met de kortingscode. Ik kreeg dan enkel nog een betalingsopdracht. De volgende dag had ik mijn bestelling al.

Karel 02-10-2017 Via de website gekocht

Op alle fronten: fantastisch

Klantvriendelijkheid, deskundigheid, snelle service, track en trace (ook bij retourneren)
communicatie op alle fronten, de voortgang van de bestelling

Rini Klink 02-10-2017 Via de website gekocht

Geen coolbleu service waardig

Is bezorgd door Post NL, dus zit ik met een oude TV die niet meegenomen wordt. Dus moet ik deze zelf gaan afvoeren

Beste Rini,

Wat leuk om te zien dat je bij ons een nieuwe tv hebt besteld. We kunnen ons voorstellen dat je graag je oude tv kwijt zou willen. Echter, lukt dit inderdaad niet wanneer de nieuwe door PostNL is geleverd. Je kunt hem natuurlijk wel naar ons opsturen, dus mocht je dat willen, kan dat altijd. Neem dan even een kijkje op de volgende pagina: https://www.coolblue.nl/klantenservice/2121/informatie-over/coolblue-recycling.html

Airine 02-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en goede uitleg per telefoon

Levering was mooi op tijd en in goede conditie. De klantvriendelijkheid voor de telefoon was ook zeer goed je krijgt de keus voor een 2e keus product is ook een mooie optie maar niet mijn keus.

Lisa 02-10-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

Geweldige service!

Een halfjaar geleden kocht ik in de winkel een nieuwe laptop. Nu een paar dagen geleden ging de laptop met geen mogelijkheid meer aan. Toch maar langsgegaan in de winkel omdat de accu er niet zelf uit te halen was. In de winkel bleek dat de laptop helemaal vastgelopen was. Een aantal kleine schroefjes verder was de accu eruit en eenmaal weer erin, werkte de laptop weer. Snel geholpen en goede service, helemaal top!

Floor Bloem 02-10-2017 Via de website gekocht

Perfecte Service!

Goede site met goede zoekfunctie en informatie. De dag daarna werd al bezorgd. We wisten ruim op tijd hoe laat Coolblue zou komen en er werd ook nog eens een half uurtje van te voren gebeld. De (zware) wasmachine is zonder enige opmerking twee verdiepingen naar boven getild, goed geplaatst en de oude (nog zwaardere) machine is twee verdiepingen naar beneden gesjouwd. Hele aardige jongens. Verpakkingsmateriaal is meegenomen en eerste handeling ('droog' draaien van de machine) werd aangezet. Met één woord: fantastisch.

Anika 02-10-2017 Via de website gekocht

Alles is top!

Coolblue is een fijne shop! Bestellen gaat perfect, je wordt goed op de hoogte gehouden waar je bestelling is en de levering is ook perfect!!

Ank 02-10-2017 In de winkel gekocht
Hoogstraat Rotterdam

Geweldige service/winkelmedewerker, vervolg was knudde!

Ging met m'n zus een mobieltje kopen, en kocht zelf een nieuwe TV....
De winkelmedewerker was top! Een 10! Het vervolg was knudde, een 2! Bezorgdatum verkeerd!, nietszeggend mailcontact!, geen oplossing aandragend, moest het zelf maar oplossen. Het vervolg was, dat m'n TV savonds om 21u toch werd bezorgd, en nu een week lang ingepakt in m'n keuken staat. Niet de 1ste keer, 3 maanden geleden ging ook alles fout, /na aankoop/ van m'n koelkast. Dus service en transport afdeling moeten veel/veel beter!

Henkie1 02-10-2017 Via de website gekocht

De shop is duidelijk, veel merken,overzichtelijk en goede beschrijvingen. Perfect op tijd geleverd door twee hele vriendelijke jongens, die ook nog vroegen of we nog uitleg wilde. Alles was duidelijk voor ons en we hebben ze hartelijk bedankt.

Joris Jaspers 02-10-2017 Via de website gekocht

Vriendelijk service, maar onterecht niet juist geplaats

Selectie en bestelling via site ging prima, mede door goede recensies Coolblue gekozen.
Eigen berekening van breedte van wasmachine gaf aan dat plaatsing langs koelkast goed moest gaan.
Helaas bij levering (waar ik niet bij was) werd aangegeven dat koelkast van zijn plek moest om wasmachine te kunnen plaatsen en werd vervolgens midden in de keuken achtergelaten.
Medewerker wilde wasmachine dwars verplaatsen en had niet door dat de dieptemaat groter was dan de breedte maat. Met kwartslag draaien paste de wasmachine makkelijk langs de koelkast en hebben dit 's avonds dan maar zelf gedaan (zonder steekwagen of hulpmiddel).
Jammer dat enige gevoel voor maatvoering ontbrak bij de Coolblue medewerkers.

Beste Joris,

Wat onwijs naar dat de wasmachine niet naar behoren is geplaatst. We kunnen ons voorstellen dat je dit niet in gedachte had toen je bij ons een bestelling had geplaatst. Daarvoor dan ook onze excuses. We streven er altijd naar om het beste naar boven te halen in onze bezorgservice, helaas lukt dit niet altijd. Hopelijk zien we je snel terug zodat we kunnen laten zien hoe het wel moet. Mocht je nog ergens anders mee zitten, horen we dat graag.

Puk 02-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service, goede prijzen, goede bezorging!

De winkel levert zoals ze zeggen, de prijzen zijn reeel en eerlijk en als de service nodig is dan word je probleem ook echt opgelost!

Niek 02-10-2017 Via de website gekocht

Super snelle service

S'avonds 10 uur besteld, de dag erop al in huis precies op de tijd dat werd geschat! 👍
De koptelefoon zelf bevalt ook super, lekker vol geluid en makkelijk te verbinden met de smartphone.

Henry 02-10-2017 Via de website gekocht

Gewoon een prima web winkel

Als ik iets zoek kijk ik altijd op coolblue.nl, ze hebben alles, leveren de volgende dag (of zelfs dezelfde) en ik kan mooi mijn tijd aan iets anders besteden. Ik hoef me geen zorgen te maken over de levering en of er verzendkosten bij komen. Gewoon een prima web winkel!

Marco Teunissen 02-10-2017 Via de website gekocht

Het klopt gewoon allemaal!!!

Het hele proces van het uitzoeken van het product, het kopen hiervan en de uiteindelijke levering van het product ervaar ik met een glimlach op mijn gezicht. Coolblue jullie zijn top....

Nick 02-10-2017 Via de website gekocht

Ongekende service en product kennis

Coolblue heeft ongekende service. De down to earth service is so vriendelijk en simpel dat je je meteen op je gemak voelt. Of je nu iemand aan de telefoon hebt of via de chat spreekt, de product kennis is ongekend.

marco 02-10-2017 Via de website gekocht

snelle service

ivm prijs wezen kijken op de site van coolbkue. lastig uitzoeken of het toestel fsk had. verder minpunt dat je via aanmelden nieuwsbrief korting kan krijgen maar dit dus niet in de nieuwsbrief staat