Deze score is berekend op basis van 2495 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

byosinga 18-06-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website en goede zoekfunctie waarbij snel gezocht kan worden naar datgene wat men zoekt.

Zeer snelle afhandeling waardoor er snel binnen 24 uur geleverd kan worden zelfs op maandag! Pluspunt.

Door overzichtelijke website met groot assortiment en de zeer snelle levering zeker iedereen aan te bevelen.

Tot nu toe alleen maar positieve punten kunnen benoemen zoals hierboven. Ga zo door!

Inkepinky 18-06-2015 Via de website gekocht

Bij 5 sterren of minder is een motivering verplicht. Gebruik hiervoor minimaal 50 tekens.

Camera gezocht op de website van coolbleu en door de goede info, de juiste camera gevonden. Klantvriendelijke website en snelle levering' prima info w.b. De aanlevertijd aan huis.

Kristofgss 18-06-2015 Via de website gekocht

Vlot overzicht van de producten, filters om een selectie te kunnen maken van producten die voldoen aan je criteria

Uitstekende service. Ik heb al veel pakketjes besteld, maar dit was de eerste keer dat het niet de volgende dag toekwam. Zonder problemen werd er een nieuw exemplaar verstuurd terwijl het onderzoek nog liep naar waar het originele exemplaar was gebleven. Het is fijn dat ze net wanneer eens iets niet vanzelf gaat de moeite nemen om dingen uit te zoeken en niet moeilijk doen, maar zorgen dat je je producten zo snel mogelijk in huis hebt.

Alle modellen die je in de grote electronicawinkels kan vinden zijn hier ook beschikbaar en wat nog niet in het assortiment is staat erbij als "wordt verwacht" voor het geval je nog even geduld hebt.

Vlotte service, groot assortiment, behulpzaam en snelle levering.

Vlotte service, snelle respons op vragen, groot assortiment en klantvriendelijk. En als je niet zeker bent over iets kan je altijd naar een fysieke winkel gaan wat handig is voor garantiegevallen en vragen.

E.V.M. Koggel 18-06-2015 Via de website gekocht

Vinden van het artikel en bestellen is goed geregeld.

Voldoende keuze in diverse prijsklassen voor een toch wel specifiek produkt als een 3g router

zie hierboven

bevandea 18-06-2015 Via de website gekocht

Zeer duidelijke website, met enkele klikken bij het gewenste product. Voldoende productinformatie om je keuze te vergemakkelijken.

Levering was prima, op afgesproken tijdstip.

Heb ik al gedaan, aan collega's. Zij kenden Coolblue en konden mijn bevindingen ebkel maar bevestigen.

Zeer duidelijke website, gebruiksvriendelijk. Levering op zondag is zeker een pluspunt.

Abruij 17-06-2015 Via de website gekocht

Medewerker was erg prettig in de omgang. Ik kwam enkel iets ophalen en moest wel erg lang wachten voordat ik geholpen werd.

Service goed Afhalen kan sneller Ruim assortiment Goede snelheid, savonds besteld, volgende morgen aanwezig in winkel. Bevestigingsmailtjes waren ook helder

Kimguisot 17-06-2015 Via de website gekocht

Zelfs zondag op vaderdag geleverd, de ideale verrassing!

Omdat ik het zo druk had met studeren vond ik nergens de tijd om nog een degelijk cadeau te halen voor vaderdag. Ik had dus enkel het internet en het idee om een barbecue te kopen. Ik dacht echt dat het niet mogelijk was om dit als verrassing te kunnen bezorgen aan mijn partner. Maar woensdag besteld, en zelf kunnen kiezen om het te laten leveren op zondag 14 juni, vaderdag zelf! En zelfs zonder leveringskosten! De verrassing was zeker geslaagd!! Echt super! Dank je wel! Groetjes

Alkmaar072 17-06-2015 Via de website gekocht

Website goed overzichtelijk. En zeer snel
En met humor in de teksten erg leuk!

Bestelling was er een dag later
Dat is erg fijn. en word goed opdehoogte gehouden over je bestelling

En het assortiment is zeer uitgebreid

Zal ik zeker doen!

Ja ik echt! Ik geef overal een 10! Misschien is het een iedee om ook nummer 11 toevoegen ? Dan had ik alles een 11 kunnen geven Mvg

klaas5th 17-06-2015 Via de website gekocht

Goede, duidelijke site, snel en veel keuze.

Alle artikelen werden snel en correct verpakt geleverd.

Ruim assortiment, veel prijsvariatie, voor ieder wat wils. Niet altijd de allergoedkoopste, maar de snelle levering en de nagekomen beloftes zijn ook wat waard.

No nonsense en voor zover mogelijk met een webshop: zeer klantvriendelijk.

Geen minpunten, gewoon doen wat je belooft tegen een goede prijs.

jocaro 17-06-2015 Via de website gekocht

Goede en duidelijke website met duidelijke product omschrijving

Voor het product dat ik zocht had het assortiment iets breder mogen zijn (hondentrimmer)

johan kessels 17-06-2015 Via de website gekocht

Handig, kan nu ook na mijn werkdag nog shoppen

Snel en keurig afgeleverd

Groot aanbod, alles kan nu ook weer niet hé

Tevreden en gemakkelijk

Voor mij oké

nathalie desager 17-06-2015 Via de website gekocht

het gaat zoals bij andere sites. duidelijk uitgelegd wat je moet doen

was er op de dag dat vermeld zas

had keus tussen een paar luchtbevochtigers

je kan er veel op vinden voor goede prijs

Mijn moeder had deze site doorgegeven, vijf minuten later had ik al iets gekocht

martijnbdk 17-06-2015 Via de website gekocht

Duidelijk overleg qua levering bestelling en installatie van onze nieuwe wasmachine. Gemakkelijk besteld online en heldere communicatie via e-mail en telefoon.

Heldere communicatie en gunstige levertijden. Installatie en uitleg over eerste gebruik onze nieuwe wasmachine was top!

Veel keuze

Goede prijs/kwaliteit verhouding en service!

Gemak, goede prijzen, en uitmuntende service

fc167304 17-06-2015 Via de website gekocht

snel en gemakkelijk besteld

vlotte afhandeling

uitgebreid assortiment

alles verloopt vlot en snel

Tot hiertoe geen enkele klacht

ilvb.kortenberg 17-06-2015 Via de website gekocht

Website is niet de gemakkelijkste, en informatie over het product kon wellicht iets meer uitgebreid zijn.
Betalingswijze mij bekend en OK.

Correcte levering. Winkel is voor mij te ver.

Assortiment is voldoende. Zal adres bewaren voor later, maar heb nu niets nodig.

Winkel is te ver. Tracht lokale electrohandel hierbij te betrekken, was het maar met proefmodel.

Heista1 17-06-2015 Via de website gekocht

Site is eenvoudig, en voor iedereen makkelijk toegankelijk

Komen de gemaakte afspraken na, zoals vermeld op de site

Ze verkopen werkelijk alles, en zeer goede instructie filmpjes!

Alle gemaakte afspraken en levering perfect.

Aprielke1968 17-06-2015 Via de website gekocht

bestellen en snel in huis!

goed duidelijk vindbaar op internet

ruim keuze zodat ik alles kan vinden

snelle service

die zijn er niet

EviVB 17-06-2015 Via de website gekocht

Je vergelijkt, kiest en besteld... Simpel!

Zaterdagavond om 23h besteld, zondagvoormiddag geleverd. Perfect!

Ik wou dit op mijn bvba facturen. Om de een of andere reden, lukte dit niet. Hij gaf een foutmelding dat ik alle velden moest invullen, wat ik gedaan had, maar toch sprong het niet naar het volgende scherm. Toen ik mijn privé gegevens gebruikte, lukte het zonder problemen. Zeer vreemd!

lancelot99 17-06-2015 In de winkel gekocht
utrecht

uitgebreide website met filmpjes met uitleg, direact reserveren om op te halen in de winkel.

mensen met kennis in de winkel die tijd voor je nemen.
gratis koffie en thee faciliteiten is een nice touch.

kan altijd beter en meer natuurlijk :)

Door de service toch wel een van mijn favoriete winkels. niet de goedkoopste, maar dat wordt meer dan gecompenseerd door de vakkennis en de service.

In een steeds sneller voortrazende wereld vol met individualisme en dikke ikken is het een verademing om een oase vol vakkennis en service te ervaren. Altijd vriendelijk, altijd met een glimlach en met vakkennis. Ik hou d'r van :)

mike.zwaan 17-06-2015 Via de website gekocht

Erg gemakkelijk te bestellen! Kost maximaal een minuutje om iets te bestellen.

Erg snelle service. Je wordt ook goed op de hoogte gehouden van de status en het pakketje arriveert soms al na 10 uur na bestelling.

Groot assortiment, van alles wat.

toppie! Snel, makkelijk en goede service.

ThomasO2333 17-06-2015 Via de website gekocht

De winkel is zeer eenvoudig doordat alles thuis geleverd wordt. De website is ook zeer eenvoudig en wijst zich vanzelf uit. Ook de reviews zorgen ervoor dat je makkelijk meer informatie te weten kan komen over het product. Sommige (vooral duurdere) producten worden ook nog eens in een video omschreven. Dit is zeer handig.

De service is super! Alles wordt aan huis geleverd. Wanneer je het besteld is het sowieso de dag erna thuis. Wil je het vroeger in huis, kan dit mits een kleine kost ook nog de dag zelf. Ook levering op een opgegeven uur kan ook. Het is dus zeer eenvoudig. Ook het terugsturen van producten die niet verkocht zijn is eenvoudig. Hoe je dit moet doen staat ook op de website en op de doos waarin het artikel/product dat u aankocht zat.

Via Coolblue kan je echt heel veel bestellen. Je kan het zo gek nog niet verzinnen, de kans is groot dat het te koop is via Coolblue. Vooral op gebied van electro en multimedia is dit een zeer handige winkel.

Wanneer iemand mij vraagt om een artikel te kopen en ik weet dat coolblue het verkoopt zal ik het zeker aanbevelen. Je moet je huis niet uit om het te kopen en het wordt geleverd wanneer jij dat wilt. Ook de betalingswijze is eenvoudig en betrouwbaar.

Ik vind deze winkel zeer leuk omdat de levering snel en betrouwbaar is. Ook het feit dat je het huis niet uit moet om het te kopen is zeer handig!

Denga 17-06-2015 Via de website gekocht

Alles perfect geregeld, zoals afgesproken.

Alles vlot verlopen ! Zoals altijd tot nu toe met coolblue. Levering op tijd

Zeker genoeg !

Echt goed

Veel keuze Makkelijk bestellen Prijzen zijn OK Snel levering zonder problemen

dennisdepoorter 17-06-2015 Via de website gekocht

Gewoon, lekker lui vanuit de zetel besteld,... dag nadien geleverd met een smile!

Ik zou een 20 op 10 geven... een probleem voor mij is een uitdaging voor coolblue...

Als jullie nu ook nog pampers verkochten,... dan moest ik nooit meer bij de concurrentie gaan!!! :-)

Doe ik nu al... zal ik altijd blijven doen (als de service zo blijft tenminste :p)

Correcte afhandeling, correcte dienst naverkoop, trapje was niet in voorraad en werd niet gratis mee geleverd. Dit werd, na een klein mailtje van mij, gewoon gratis opgestuurd enkele dagen nadien!

HenriTrudo 17-06-2015 Via de website gekocht

Bestelling kan gebeuren achter de computer en de uitleg van de toestellen is zeer ruim

Bij eventuele vragen zijn ze zeer vriendelijk en correct. Levering is correct, zonder vertraging

Uitgebreid assortiment voor alle aangeboden afdelingen

Correcte afhandeling en service na verkoop.

Iets afbreken is gemakkelijk, opbouwen moeilijker. Daarom is voor mij deze winkel zeer vriendelijk en kan je kijken op internet zonder de bemoeizucht van eventueel personeel. Hier kan je rustig vergelijken en de site is zeer overzichtelijk.

frankengelen 17-06-2015 Via de website gekocht

Heldere website om produkten te bestellen

Snelle service, leveringstijd zoals beloofd en je kan je pakket opvolgen waar het zich bevindt

Zeer grote keuze

Zeer tevreden, ik had zeer snel wat ik nodig had !

Duidelijke website waar producten goed zijn opgedeeld in categorieën en snel opzegbaar zijn. Wat ook zeer goed is dat bepaalde bundels worden voorgesteld; bvb.: NAS housing + Hdd's. Een heel ruim assortiment !

Karel113 17-06-2015 Via de website gekocht

Heel duidelijk overzicht van product/kostprijs. Makkelijk te bestellen & betalen

besteld om 10 uur "s avonds, volgende dag om 9 uur al geleverd. Ondertussen 3 x mail ontvangen over verder verloop bestelling. Superservice

Ruime keuze van wat ik zocht, goede mix van zowel A-merk als wit product

Zeker aanrader

Eerste aankoop en ben fan, overzichtelijke site, duidelijke prijs, ruime keuze en snelle levering. Kan niet beter

Mr Evert4 16-06-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site en gemakkelijk bestel proces

Om 23 uur besteld en de volgende dag, direct na de middag afgeleverd

Wat mij betreft ruim assortiment met meer dan voldoende keuzes.

Ruim aanbod, zeer concurrerende prijzen maar vooral laat kunnen bestellen en de volgende dag in huis.

Kracht van Coolblue is klantgerichtheid, laat kunnen bestellen en de volgende dag al levering.

Manon Rienks 16-06-2015 Via de website gekocht

Binnen 5 minuten was de keuze gemaakt uit de overzichtelijke site vanachter de eettafel!

Je wordt prima door het bestellingstraject geleid!

Gewoon super!

Ook hier geldt: gewoon super!

Coolblue heeft een superoverzichtelijk site waardoor bestellen supermakkelijk is. Daarnaast is dd levertijd van "de volgende dag" natuurlijk fantastisch! En het klopt helemaal.

Remc075 16-06-2015 Via de website gekocht

De site is duidelijk ingedeeld en voldoende voorzien van specificaties, advies en reviews van gebruikers. Daarnaast is de logistiek bij dit bedrijf duidelijk uitstekend geregeld.

Vooral het verzend proces, de sms bij verzending en de keurige levering vielen op. Met after-sales heb ik geen ervaring, nog geen gebruik van gemaakt. Pluspunt voor mij is dat ze een winkel vlak bij mijn werk in Amsterdam hebben. Dat zal een eventueel after-sales traject vast vergemakkelijken.

CoolBlue heeft dan misschien een woud aan verschillende (grappige) domeinnamen (van tondeusestore.nl tot beamercenter.nl) maar daarachter zit wel een super breed assortiment. Aanrader!

De combi van uitstekende logistiek, duidelijke communicatie en scherpe prijzen maken CoolBlue een vast adres voor mijn internet aankopen

Top: - Uitstekende logistiek - Duidelijke site met voldoende info, specificaties en gebruikers reviews - Goede communicatie omtrent verzending van het product Flop: - Nog geen negatieve ervaringen gehad.

Juhrer 16-06-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke webshop, helder overzicht van de reviews en vlotte flow van kiezen tot betalen.

Vlekkeloze afhandeling en versturing van het pakketje.

Het gebruiksgemak, het ruime aanbod en de overzichtelijke webshop strekken tot aanbeveling. De prijzen kunnen iets aan de hoge kant liggen wel, maar de kwaliteit is alvast top notch.

be smart 16-06-2015 Via de website gekocht

voor de blackberry classic heb je maar 2 bescherming

s'nachts besteld volgende dag geleverd

basroos1996 16-06-2015 Via de website gekocht

zeer makkelijk, het is product kiezen, betaal methode kiezen en afrekenen.
en volgende dag natuurlijk al in huis!!

zeer goede service ze beloven veel en dat komen ze ook na, alles kwam netjes binnen in een goede grote doos en de lege ruimte in de doos werd opgevuld met van dat plastic met lucht erin.

zeer groot en overzichtelijk assortiment!

zeer goede zaak maar er zijn natuurlijk zeer veel webshops en zo en er is ook nog een kans dat het ergens anders goedkoper is.

mooie site ,goede service ,perfecte bezorging en groot assortiment!! zeer goed ga zo door!

Nancysente 16-06-2015 Via de website gekocht

Prima service. Betrouwbare levertermijn. Veel produkten in voorraad dus snel beschikbaar. Korte Leveringstermijn is top en zeker nu incl zondag levering. Gratis levering.

Rolly2 16-06-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijke site, alles zo gevonden en de ruimste keuze

Verbluffend. Om 23.30 uur besteld en dag nadien voor 10 uur afgeleverd

Zeer ruime keuze in de meest uiteenlopende genres

Heb ik al verscheidene keren gedaan. Echt een superwinsten.

Steeds fantastisch gediend geweest. Ruilen of omwisselen is eveneens geen enkel probleem. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel in de helpdesk.

Romarlor747 16-06-2015 Via de website gekocht

overzichtelijk aanbod

Na een zeer teleurstellende ervaring met Wehkamp een verademing om met Coolblue zaken te doen

pjcmdebie 16-06-2015 Via de website gekocht

Geen probleem om het gezochte op de website te vinden

snel besteld, snel verzonden, snel ontvangen

Ik heb niet gekeken naar het assortiment. Via google gezocht en bij coolblue gevonden.

ik beveel nooit winkels aan. Ervaring is wel goed dus de kans dat ik nog een op coolblue zoek is aanzienlijk.

positieve ervaring. In ieder geval krijgt coolblue de prijs voor de leukste doos.

Keedjee 16-06-2015 Via de website gekocht

Makkelijk opzoeken,bekijken en vergelijken

Zeer snel

Verschillende items

Snelle service plus knap vergelijken! Wie wil dat nu niet?!

Het is super makkelijk en snel om via coolblue te bestellen. Ik ben fan!

rjsonline 16-06-2015 Via de website gekocht

5,5

Goede website, snelle levering

De naverkoop service in geval van technische problemen is ondermaats. Mijn ervaring is ivm met de aankoop van een QNAP server. Er is zeer veel tijd verloren gegaan en de technische kennis was beneden alle peil.

Al dikwijls niet gevonden wat ik zocht. Wel "alternatieven"

Wegens de slechte naverkoopservice, de niet altijd betrouwbare verpakking, de onbetrouwbare beloftes van de help desk, de aangeboden bundels met niet compatibele producten.

Goed: betrouwbare levering Minder goed: verpakking (Hard disken in een enveloppe los in een doos) Slecht: naverkoop service

nollie1 16-06-2015 Via de website gekocht

gewoon bestelling plaatsen en betalen en dan krijg je eigenlijk onmiddellijk een mail wanneer dit geleverd wordt

zeer snel geleverd

je kan er eigenlijk vanalles bestellen zeer ruim assortiment

ik ben er tevreden over zeker een aanrader

ik vind dit een zeer interessante internetwinkel

nscrugli 16-06-2015 Via de website gekocht

Je moet je geen zorgen maken, je krijgt tijdig een melding dat je pakketje geleverd word.

Zeer snel antwoord op je vragen!

Ze hebben veel producten in het assortiment!

Deze online webshop is zeker een aanrader!

Deze online webwinkel is zeker een aanrader omdat ze zo een groot assortiment hebben en meestal het laagtste staan met de prijzen, ook leveren ze de volgende dag en zelfs op zondag! Verder is de klantenservice ook een dikke 10 waard!

jfmolendijk 16-06-2015 Via de website gekocht

vandaag besteld morgen echt in huis.

snelle service en duidelijk.

Uitzoek genoeg met duidelijke omschrijving.

Vanwege de snelle levering en duidelijk nederlandse uitleg.

erpece123nl 16-06-2015 Via de website gekocht

Ook op zondag bereikbaar + levering

Snel en ook op zondag 'open'

operaanna 16-06-2015 Via de website gekocht

online bestellen was nooit makkelijker en de optie hebben om hoe je het wilt laten bezorgen is echt top

ik heb twee keer gemaild over een mobiel die ik uiteindelijk heb gekocht en heb goeie, informatieve en nuttige antwoorden op ze allebei gekregen die me echt hielp om naar een beslissing te komen.

ontzettend veel mobiels hebben jullie. Maar 2 of 3 hoesjes voor de mobiel die ik heb gekocht, maar dat is misschien niet eens jullie schuld. MediaMarkt had geen hoesjes van de LG G3 S, dus ik heb het gewoon weer hier besteld. EN met 5 euro korting :)

De dag nadat ik mijn hoesje heb gekregen zat ik TV te kijken met mijn ouders en ineens was er een reclame voor CoolBlue. Ik zei meteen dat ik heel erg onder de indruk was van jullie. Mijn stiefvader wist al dat jullie goeie service hebben en mijn moeder was heel erg geïnteresseerd in wat jullie hebben.

Coolblue was zeker de makkelijkste manier voor mij om mobieltjes te vergelijken. Alle merken zijn verkrijgbaar en ik vond het gratis bezorgen echt top. Daar had ik nog 10 euro bij moeten betalen ergens anders. Ik kreeg ook goed advies en antwoorden op mijn vragen, en toen ik nog geen reactie had binnen 4 uren, had ik een mail van jullie om jullie excuses aan te bieden! Jullie zijn heel erg gericht op customer service en jullie slagen daar helemaal in.

wendii26 16-06-2015 Via de website gekocht

erg fijn dat je precies kan zien waar je pakketje is, en wanneer je het precies krijgt. en het komt ook echt op tijd! heerlijk

Ik beveel het zeker aan, en dat doe ik dus ook al een aantal jaren.

schorpioen01 16-06-2015 Via de website gekocht

wordt geleverd op afgesproken dag

je krijgt een mail bevestiging als je online een aankoop hebt gedaan

Duidelijk overzicht in de webshop

groot assortiment en duidelijk

winkel is duidelijk zeer groot assortiment aan materiaal

Remmert1975 16-06-2015 Via de website gekocht

Super makkelijk bestellen

Super snel in huis, met genoeg meldingen van wanneer het apparaat komt en hoe laat echt heel makkelijk

veel keuze

Nog nooit een slechte ervaring gehad met coolblue

Het is een goeie online winkel met veel keuze en de spullen zijn echt heel snel in huis

peetersm 16-06-2015 Via de website gekocht

Goede prijs en snelle levering.

Goede informatie voorziening, zelfs een SMS gekregen toen het pakket was ingepakt. Top!

xxcharrr 16-06-2015 Via de website gekocht

erg duidelijke site

snelle en goede levering

breed assortiment

Geweldige site, heel duidelijk en zeer snelle levering. Alleen wel jammer dat er bij dit product nog zo weinig reviews waren.

Henk.Jonkman 16-06-2015 Via de website gekocht

Klikken, lezen, beslissen & klikken - hoe gemakkelijk wil je het hebben ...

Geen gedoe, geen formulieren of lange verificatie, bestellen en leveren. Ook op zondag en da's best wel apart!

Voldoende keuze aanwezig.

Snel en voordelig, dat is wat ik wil.

MThomasj 16-06-2015 Via de website gekocht

Duidelijk en snel bezorgd

Goed bereikbaar voor eventuele vragen

Groot asortiment en ook een van de goedkoopste

Zeker een aanrader voor iedereen

Goede service, snel bezorgd en een van de goedkopere webwinkels. Zeker een aanrader!