Deze score is berekend op basis van 4096 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Janneke 27-06-2019
Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.be

Snelle levering. Betrouwbaar. Eenvoudig bestellen via de site. Raad het zeker aan

Jos Kroon 27-06-2019

De hoogsnoeier doen zijn/haar werk goed. Hij wel wat aan de zware kant, maar na enige tijd kom je daar ook overheen. Erg fijn dat je met enkele handelingen de hoogsnoeier kunt ombouwen naar een gewone heggenschaar. Dit maakt ook het opbergen van dit apparaat makkelijker.

Eveline 26-06-2019

Fijne webshop met een handige website en snelle levering, plus vaak de laagste prijzen.

Karin 26-06-2019

Zeer klantgericht. Productinformatie is prima en de bezorgers zijn bijzonder behulpzaam.

Debi 26-06-2019

Snelle en goede service.Gemakkelijk in gebruik.Tandenborstel doet zijn werk goed maar nogal prijzig.
Aanrader !!

Arnoud van den Eerenbeemt 26-06-2019

CoolBlue heeft een indrukwekkend assortiment, prima website en app, lage prijzen en vaak prima service - maar is bij mij herhaaldelijk slordig gebleken bij 'tweedekansproducten'. Tweemaal heb ik in juni 2019 een gebruikte Dell-ultrabook besteld en tweemaal is mij een onjuist product geleverd: verkeerd model, verkeerde software, verwisselde Dell-servicetag en verpakking, ontbrekende accessoires, door de vorige koper al gedeeltelijk verbruikte Dell-garantie enz. Twee CoolBlue'ers hebben schoorvoetend erkend dat bij hun tweedekansdienst te veel misgaat. Ik heb na retournering mijn bedrijfsultrabook toch maar direct bij Dell besteld: duurder, maar wel compleet, correct en bovendien het nieuwste model. Dell (b)lijkt verouderde modeltypen aan te bieden. Ik heb zo'n zeven uren moeten besteden aan alle communicatie over hun fouten en de stroeve rechtzetting. Voor niet-zakelijke elektronica beveel ik CB aan, maar niet voor zakelijk te gebruiken pc's.

M. Neele 26-06-2019

Prima website, duidelijke afspraken over tijdstip van de levering, snelle levering en goed produkt.

Michel M 26-06-2019

Het is een makkelijke website met goede producten. Correcte chauffeur dat op tijd belde. Ik zal zeker vaker bij hen bestellen.

Nik 26-06-2019

De ervaring met Coolblue was geweldig. Ik zocht een SSD (NVMe) voor mijn Mac Pro. Helaas was het door mij gezochte product niet op voorraad, maar was er wél een tweede kans aanbieding. Daarmee was ik snel geholpen! En hoe snel? Zondagavond besteld, maandag op kunnen halen bij een PostNL punt. Hoe makkelijk wil je het hebben!?

Vincent 26-06-2019

Afspraak is afspraak
Zoals vandaag bestellen morgen in huis ook de nazorg is goed en netjes

Annamarie 26-06-2019

Dik tevreden over website, keuzemogelijkheden en betaling/levering van mijn ventilatoren. Die doos... pakketje, tataa 😄😀😄Kwaliteit prijsverhouding is top! Ik ben dik tevreden!

EnzovdM 26-06-2019

Fijne en overzichtelijke website, altijd weer betrouwbaar. Ik haal hier zelf altijd mijn tec weg.

Lourens 26-06-2019

Een Dyson luchtreiniger/ventilator besteld op zaterdag, met de belofte dat deze zondag geleverd zou worden (van belang wegens hitte golf). Vervolgens een mail ontvangen met 'beloofd is beloofd', maar hij komt een dag later. Maandag track and trace: hij komt dinsdag. Klantenservice kon niks anders verzinnen dan 'het in de gaten houden'. Dus maar elders gekocht. Gemiste kans Coolblue. Jullie kiezen voor postnl als vervoerder.

Carine 25-06-2019

Grote keuze ivm het artikel. Bestelling is heel vlot te plaatsen en te betalen. Je blijft dankzij de mails ook op de hoogte van je bestelling. De overdracht naar de koerierdienst gebeurd ook vlot. Bpost heeft die met een glimlach op zondag geleverd en wij hebben het met een nog grotere glimlach opengedaan en in gebruik genomen. Het toestel voldoet volledig aan de verwachting. Doe zo voort zou ik zeggen. Wij blijven SUPER tevreden van Coolblue want dit is niet onze 1ste aankoop. Groetjes, Carine

Trees Helmich 25-06-2019

Na vergelijking met andere sites kwam Coolblue er het beste af, de prijs was gunstiger, levering al de volgende dag en precies op de aangegeven tijd.
Bovendien bij dit product E 20,00 cashback van de Firma Bosch.

Robert Koekkoek 25-06-2019

Hulde aan de Klantenservice.
Uiteindelijk gaat het om de mensen achter de website en achter het hele digitale bestelproces. Voor de consument zijn het die mensen werkzaam bij de klantenservice.
Bij Coolblue trof ik bij de klantenservice vriendelijke, pro-actieve, meedenkende en deskundige mensen. Ik kocht er een pc. Hier had ik een specifieke, niet alledaagse technische vraag bij. Met geduld en humor hebben zij er alles aangedaan om mijn vragen beantwoord te krijgen.
Zonder hen had ik mijn pc niet gekocht, ondanks de mooie, goedwerkende website, prima prijzen en snelle levering.

Michel 25-06-2019

Coolblue is een top winkel met een extreem grote variëteit aan artikelen.
Producten zijn scherp geprijsd en de service is geweldig.
Online zit er een hele soepele flow in het proces waardoor producten zoeken en bestellen heel gemakkelijk gaat

Linda Arts 25-06-2019

Op zatermiddag een ventilator besteld ivm t warme weer,zondagmiddag geleverd conform de track&trace,product voldoet aan de verwachting,prima service!

Nicole 25-06-2019

Zeer snelle levering, vriendelijk en behulpzaam personeel (bezorgers!).
Bezorging zelfs op zondag! Geweldig toch!
Kan Cool Blue als beste webwinkel aanbevelen!
Goede communicatie via mail!

Ebbers 24-06-2019

Voor 23.59 besteld is de volgende dag in huis is een optimale service die coolblue biedt.
Daarnaast is de site overzichtelijk ingedeeld en kun je door de voorselectie die coolblue zelf al maakt snel een goede keus maken voor een product.

Mevr Verheijen 24-06-2019

een goede betrouwbare shop vriendelijk personeel en zeer behulpzaam ze krijgen van mij een dikke 10+ ben blij met mijn wasmachine ze hebben zelfs de droger weer boven op mijn wasmachine gezet

Den Haag 24-06-2019

Voldoende keuze en duidelijke rubrieken om te filteren, zodat je bij “jouw” product uitkomt. Reviews om te checken hoe anderen het product ervaren. Helder bestelproces. De stappen na je bestelling “wat gaan we doen?” is informatief. Levering conform afspraak. Gewoon zorgeloos bestellen!

Agnes 24-06-2019

Duidelijke site, snelle levering. Leuke details bijv. na je bestelling, met de diverse mogelijkheden om het wachten ‘draaglijker’ te maken, top!

Leni 24-06-2019

De duidelijke wijze van werken, nakomen van de afspraken, de goede en duidelijke uitleg zorgt ervoor dat ik zeker meer artikelen bij coolblue zal bestellen

cpa 24-06-2019

goede en duidelijke website , zeer lage prijzen en snelle levering , kortom je hoeft niet verder te zoeken naar een goedkoper adres.

Marij, 58 jaar. 24-06-2019

Coolblue heeft een uitstekend werkende website met een ruime keuze en bruikbare informatie. En ze leveren super snel! Mijn oude strijkijzer ging kapot en de volgende dag kon ik dankzij het nieuwe strijkijzer weer verder gaan met de was.

Hans 24-06-2019

Ik had best een hoge pet op van Coolbleu. Maar Om een airco ( BlueBuilt AC14010 ) binnen een week met 200 euro te verhogen ( van 549 naar 749 ) vind ik niet kunnen. Had dit niet van deze webwinkel verwacht.

Martine Vanden Broeck 24-06-2019

een tamelijk ruim aanbod, je weet ook wel dat het aanbod niet eindeloos kan zijn, over het algemeen goede kwaliteit van de producten. (toeval? ben niet tevreden over mijn laatste aankoop...) gebruiksvriendelijke web site, veilig betalen. snelle levering (al hoeft dat niet echt voor mij, ik kan wachten) ook ruim aanbod afhaalpunten. Bij levering in de winkel, ZEER vriendelijke service.

Karin 24-06-2019

Duidelijke site met veel informatie, snelle levering en als er een keer iets is is, wordt dat snel opgelost

Valerie 24-06-2019

Correctie/verduidelijking vorige beoordeling: de diameter van het kookoppervlak van de BBQ Smokey Joe is 34 cm, maar de website van Coolblue vermeldt 37 cm, wat niet klopt want 37cm is de buitenafmeting van het toestel, inclusief deksel.
Ik gaf dit reeds 2x schriftelijk door aan Coolblue...

Wik 24-06-2019

Zeer tevreden over de service en snelle levering en vriendelijk bezorgers. Zelfs op de zondagen worden de producten geleverd, soms zelfs op de fiets.

Erik 24-06-2019

Hele goede website en je wordt goed op de hoogte gebracht dmv een mail over de status van je bestelling. De bezorgers waren gemotiveerde werknemers en stelden zich bij aankomst al netjes voor klasse!!!!

Annette Blom 24-06-2019

Super service, s’avonds een nieuwe wasmachine besteld de volgende middag bezorgd. Nieuwe machine naar boven en de oude machine naar beneden in een mum van tijd. Keurig aangesloten en aangezet. Echt aardige jongens/mannen.

Valerie 24-06-2019

Productafmeting klopt niet op de website, al 2x doorgegeven, klopt nog niet... eerlijk is eerlijk,
toch? De afmeting van het kookoppervlak van de Weber BBQ Smokey Joe is niet 34cm en niet 37cm zoals Coolblue letterlijk vermeldt. Die 37cm is de buitenafmeting, deksel inbegrepen.
Jammer dat men dat niet (wil?) aanpassen in de productspecificatie, dit is niet onbelangrijk.

Ook is de prijs voor deze Smokey Joe Premium 20% goedkoper dan alle andere websites, maar ik kreeg tot twee keer toe een BBQ met stukjes email die er af waren op de rand van de kuip zodat het metaal zichtbaar was en direct kan roesten.
Vermoedelijk gaat het om een hele serie met dit probleem, vandaar de lagere prijs.
Levering en retourafhandeling verliepen wel bijzonder vlot, net als de terugbetaling (ik kocht deze bbq uiteindelijk ergens anders, iets duurder maar zonder schade)

JJR Hicks 24-06-2019

Snelle levering en uitstekende service als er iets mis is met het product. Zijn niet altijd de goedkoopste maar dat krijg je dubben en dwars terug via de service.

Coen 24-06-2019

Apparaat met goede prijs en simpel bestelproces. Levering op de geplande minuut door Coolblue. Vrolijke bezorger maakte de bestelling compleet. Wat een service !

F j Blom 24-06-2019

Prima zaak zolang er geen problemen voor doen, dan komt Coolblue met service en oplossingen die ver onder de maat zijn. Zeer slechte service, vreemde voorstellen. Voor mij geen Coolblue meer

Erno 24-06-2019

Levertijden zijn loze belofte. Spullen 3 dagen te laat terwijl gewoon op voorraad. Niks zaterdag, niet zondag, ook niet maandag, maar misschien op dinsdag. Had beter naar een winkel kunnen gaan! Nu moet ik er ook nog voor thuisblijven van mijn werk!

Catharina 23-06-2019

De website is duidelijk. Je voelt je echt klant en je wordt voortdurend op de hoogte gehouden waar je bestelling is. Paar maanden terug werd er een wasdroger gebracht van een andere bekende firma. De bezorgers hadden duidelijk haast. Nog in de verpakking onder de carport gezet, snel een krabbel en wegwezen. Wilde nog wat vragen maar ze spraken nauwelijks Nederlands , vond ik erg jammer. Bij coolblue werdt de verpakking meegenomen en er was een vriendelijk gesprek. Voelde me klant, super!

Zoe 23-06-2019

Ze leveren snel, over retourneren doen ze niet moeilijk, ze bieden een goede prijs aan en ze zijn echt vriendelijk als je de customer service een keer moet spreken

Marielouise van Zoest 23-06-2019

Bij coolbleu heb ik de ervaring dat alles 100% goed verloopt, het bestellen, betalen, leveren en ook de telefonische ondersteuning bij installatie van de soundbar. De jbl 3.1 soundbar is makkelijk te installeren en het geluid is top echt zijn geld waard.

Frank 23-06-2019

Personeel is vriendelijk. De gevraagde informatie bij de laptop was helaas niet correct. De vraag of al een virusscanner geinstalleerd was werd ontkennend beantwoord. Later bleek dat Mcafee wel degelijk op de laptop geinstalleerd was.

Joan 23-06-2019

Prima site, duidelijk en overzichtelijk. Prima service( wij wisten niet precies wat voor computer wij voor thuis nodig hadden, maar de klantenservice heeft ons prima geholpen om een goede keus te maken

A.(Albert) Koppeschaar. 23-06-2019

Op zijn kortst en in 1 woord gezegd is het bij Cool Bleu gewoon "GEWELDIG" !!!!!

Luc 23-06-2019

prijstechnisch was de winkel goed en de bestelling werd vlug en correct afgeleverd .

R Brugman 23-06-2019

snelle service,en gaat er iets mis wordt er oplossingsgericht met de klant mee gedacht erg fijn

Meisel 23-06-2019

Prima service, snelle levering en vriendelijke en welwillende klantenservice. Kortom, je wordt er blij van en dat is precies wat je toch wilt nietwaar?

S. Artun 23-06-2019

Zeer goede producten, het is betrouwbaar en werken heel goed, snelle levering en uitstekende service.

Gerie Broek 23-06-2019

Overzichtelijke website wat helpt om een goede keuze te maken.
Zeer makkelijke betaalwijze en supersnelle levering van mijn bestelde product.

Leny 23-06-2019

Goede website, super klantvriendelijk, geduldig aan de telefoon en meedenkend, uitstekende service en snelle levering.