Deze score is berekend op basis van 3633 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Tarik 15-10-2019
Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.be

Van bestelling tot levering allemaal top geregeld.
Coolblue kan alleen nog van perfect naar perfecter.

Henk 14-10-2019

Heb hier al vaker gekocht. Nooit problemen gehad. Doen wat ze beloven. Telefonisch goed bereikbaar. Snelle bezorging en wordt geleverd in grappige verpakking...

Sjef 14-10-2019

Vaker al, heb ik wat aankopen gedaan via internet, hoewel dat eigenlijk niet mijn voorkeur heeft. Door wat zoeken, kwam ik voor het aanschaffen van een nieuwe printer bij Cool Blue uit. Dat heeft me goed gedaan. Voortaan ga ik eerst eens naar de website van Cool Blue, voordat ik mijn licht opsteek bij andere leveranciers. Het gaat er zo ontspannen en gemoedelijk aan toe bij Cool Blue, dat ik daardoor zeer positief ben verrast.

Arkenaar 14-10-2019

Geen gezeur. Kwaliteit in alle delen van hun organisatie. Prompte leveren. Een verademing....een bedrijf wat doet wat het beloofd.

Leon 14-10-2019

Uitstekende service!
Prima levering, tijdens het hele proces keurig op de hoogte gehouden.
Bezorging keurig netjes binnen afgesproken tijdsbestek.

Top organisatie!

Anja 14-10-2019

Ik kon heel gemakkelijk het artikel vinden wat ik zocht, met duidelijke uitleg. Het was al laat op de avond (23:41uur), dacht dat het niet zou gaan lukken dat ik mijn artikel de volgende dag al in huis zou hebben......tot mijn verbazing had ik het idd de andere dag in huis! Wat ook heel fijn was dat ik het pakketje helemaal kon volgen, van verzending tot aan/in huis hebben. Echt top!
Ik beveel Cool Blue echt aan!

Ertugrul 14-10-2019

Ik heb vaker bij coolblue besteld en ben zeer enthousiast over de heldere, duidelijke website en belangrijker nog, de zeer vlotte, zorgvuldige aflevering.
Voor 23.00 uur besteld, morgen in huis schrijven wel meer leveranciers, maar in de praktijk valt dat soms tegen.
Bij cool blue daarentegen, wordt deze belofte waargemaakt.

Dide 14-10-2019

Voor het eerst iets online gekocht.Dat was de wasmachine van Bosch.Vanaf de bestelling tot de aflevering werd ik goed op de hoogte gehouden.De monteurs die de wasmachine brachten zette deze keurig op zolder zonder haast of extra kosten,waar krijg je dat nog deze tijd.De uitleg was ook fijn.

Carmen 14-10-2019

Cool blue is en zeer prettig bedrijf. Ze hebben een duidelijke website met veel keuze. Er staan uitgebreide beschrijvingen bij en reviews. Daarnaast is de klantenservice top en gebruiken ze veel humor! Ik word altijd blij als ik een pakje krijg kids de cool blue bus zie rijden!

Karen 14-10-2019

Van bestelling tot levering komt Coolblue zijn beloftes na. Ook als er iets fout gaat, helpt de klantenservice je vriendelijk, correct en proberen je niet op kosten te jagen.
Ik ben een veelvuldige klant en heb nog nooit iets ontvangen dat gebroken was. Het kán natuurlijk gebeuren, maar Coolblue doet er alles aan, qua verpakking, om dat te voorkomen.

Inge Beer, ook namens mijn man Cary Beer 13-10-2019

De gebruiksvriendelijkheid van de site is heel goed. Dat geldt ook voor een nauwkeurig geplande bezorgtijd en het vriendelijke en kundige personeel. Chapeau!

Ewout Pool 13-10-2019

Wat een waardeloze service. Gisteren een vriezer besteld, zou vandaag tussen 7.00 en 17.00 geleverd worden. Prima, is mijn vrije dag. Vandaag om 8.32 smsje gehad dat tussen 14.05 en 15.05 (let op de precisie) het ding zou worden geleverd. Ook Om 13.00 smsje van de bezorger dat hij er binnen een half uurtje is. Bezorger heeft om.13.52 gebeld (zonder voicemail) dat hij het adres niet kon vinden (heeft waarschijnlijk bij de buren aangebeld). Raar, huis staat er pas 70+ jaar. Om 15.06 Coolblue gebeld. Gaven toe dat het van hun kant allemaal niet handig was gegaan, maar konden (WILDEN) niet opnieuw een busje sturen. Komende werkweek bezorgen was ook geen optie, want leverde enkel tot 17.00 "in mijn regio". Uiteindelijk wordt het as zaterdag. Zeer bureaucratisch en niet bereid wat extra's te doen om hun eigen fout op te lossen. Computer says no. Ik ga hier niet meer bestellen en ik zou eenieder aanraden dit ook niet meer te doen.

Hugo 13-10-2019

Ruime keuze en goede prijzen. "Volgende dag in huis" betekent volgende dag in huis.

Ja 13-10-2019

Ik heb weer via coolblue besteld omdat ik weet dat, mocht het product stuk zijn of niet bevallen dit meteen wordt opgelost

jan verhoeven 13-10-2019

ruime keuze, redelijke prijzen , goede service en zeer goede naverkoopdienst met vriendelijk en behulpzaam personeel - duidelijke uitleg (winkel te Wilrijk)

Els 13-10-2019

Overzichtelijke en duidelijke site, ruim assortiment EN een snelle bezorging.

Lein 13-10-2019

Fijn dat er ook tweede kans producten zijn. Fantastisch service en punctuele levering.

marren 13-10-2019

Is me qua service, ook voor verzekerd bij hen, heel erg tegen gevallen. Nooit meer Cool Blue. kocht Asprie C 22. na een paar maanden harde schijf kapot. CB gebeld. Moet u opzenden. We kijken wat we er aan kunnen doen en of u het vergoed krijgt. Hoezo vergoed. PC is pas nieuws. Doos kopen en opzenden. Werd niet gezegd waar naar toe. en of het bij het filiaal R'dam gebracht kan worden. Waardeloos dus. Na 12 jaar nu wasmachine, droger en vaatwasser laten vervangen, bij kleine winkel met echt service.

Luypaert Hugo 12-10-2019

Een shop die doet wat het beloofd, snelle en exacte levertijd, personeel efficiënt en vriendelijk !

Esile 12-10-2019

Coolblue is een betrouwbaar ondernemen met een uitgebreid assortiment met de beste prijzen, snelle levering die altijd op tijd geleverd word door vriendelijke bezorgers. Keurige afhandeling en een retourzending is geen probleem. Fijn bedrijf, ik koop graag bij Coolblue.

Lisa 12-10-2019

Zeer veel keuze, eenvoudige website die gemakkelijk is in gebruik, zeer snelle levering en een vleug humor dat het online shoppen leuk maakt!
Zeer betrouwbare website!

Rob 12-10-2019

heb meerdere malen besteld bij Coolblue en zij komen op de afgesproken tijd bezorgen, de bezorgers zijn altijd vriendelijk het is gewoon een heel fijn bedrijf waar ik met een goed gevoel bij kan bestellen.

Margo R. 12-10-2019

Hele snelle levertijden, zelfs op zondag bezorgd en dat is erg praktisch als je een fulltime baan hebt.
Retour proces gaat relatief snel en kwaliteit van de producten is goed.
Ze zijn wel iets duurder maar voor dergelijke service betaal ik gerust een procentje meer.
Klantenservice telefonisch is vaak druk en via Facebook krijg je na 24u pas reactie, dus mag wel wat personeel bij, maar alsnog zijn de telefonische wachttijden niet extreem lang.

Monique 12-10-2019

Wat een teleurstellende ervaring is de aankoop bij Coolblue geweest!! Je wordt in de winkel vriendelijk geholpen, maar dan komt het leveren. Daarvan gebeurt dus niets van wat er beloofd is! jEr wordt niet geleverd zoals afgesproken!! Ik heb een koelkast besteld en die zou boven gebracht moeten worden, geïnstalleerd en de oude meegenomen. Staat zo op papier, maar dat gebeurt dus niet!! De bezorger had de opdracht tot de deur te leveren en dat is beneden bij het portiek! Installeren, dwz ook waterpas afstellen, was ook niet zijn opdracht en de oude meenemen ging zeker niet gebeuren!! Daar heb ik een nieuwe afspraak voor moeten maken. Hele slechte dienstverlening dus! En dan zal ik maar niet herhalen wat de jongen aan de telefoon nog voor misplaatste grappen maakte.

Daan 12-10-2019

Makkelijk en altijd snel, alles op voorraad in de winkel en anders de volgende dag. Top

Adri 11-10-2019

Het is een fijne winkel vriendelijk personeel snelle levering.
Doet niet moeilijk voor eventueel omruiling top.

Johan 11-10-2019

Coolblue is zowel in de online winkel als in de fysieke shop 'State of the Art'. Coolblue zegt wat het doet en doet wat het zegt. Het personeel in de fysieke shop (Den Haag) is van de buitencategorie in serviceverlening. Coolblue is een geweldige leverancier.

Ania O. 11-10-2019

Ik heb een bestelling geplaatst die volgende dag bezorgd zou worden. Ik kon kiezen uit 6 aanbieders maar Coolblue adverteerde met levering de volgende dag. Vrij snel na bestelling (en betaling!) heb ik een mail gehad dat het toch niet gaat lukken. Na telefonisch overleg kwam Coolblue niet verder dan dat dit heel vervelend is maar dat dit de schuld is van PostNL waar ze geen grip op hebben. Ik mis nu een trouwcadeau. Pas op mensen Coolblue pakt snel je geld en zegt dan pas dat ze niet op tijd gaan leveren. Wees gewaarschuwd. Ze komen niet met een oplossing. Wat op de website van Coolblue staat kunnen ze niet garanderen! Ik pleit voor aanpassing van de website van Coolblue: "Binnen 24 uur verlaat uw pakje ons magazijn, wat daarna volgt ziet u later".

Chris Opzee 11-10-2019

Groot en goed assortiment. Keurige prijs. Zeer goede en betrouwbare bezorgdienst

Joost 11-10-2019

De website zit prachtig in elkaar en de prijs-kwaliteit is helemaal in orde. De levering is fantastisch op de tijd zodat je niet de hele dag voor niks zit te wachtten. De levering is echt perfect. Super aardige jongens en nergens te beroerd voor. Cool Bleu geef ik een 10.

Harriët Andriessen 11-10-2019

assortiment, hulp bij kiezen, prettige toon van communicatie, makkelijke website, snelle levering

Marion 11-10-2019

Snelle en keurige levering en besteld product voldoet volkomen aan onze verwachting.

Ilse 11-10-2019

Goede service, fijne mensen in de winkel, kwaliteit van de producten zijn super en tijdens het wachten stond mijn bekertje water al klaar. Super!

Roel 11-10-2019

Duidelijke website met makkelijk bestelproces en super levering door eigen bezorgdienst.

jouck vw 10-10-2019

Fijne webshop, snelle levering, zeer goede klantenservice. Als je belt wordt je goed geholpen zonder lange keuzemenu's en irritante wachtmuziek. Verder wordt je niet verplicht een account aan te maken.

C. Reijnen 10-10-2019

Als ik wat nodig heb bestel ik dit bij Coolblue. Ruim aanbod, fijne en gebruiksvriendelijke website met uitgebreide product informatie. Zeer goede service en snelle levertijd, helemaal top!!

Sien 10-10-2019

Ik had geen tijd om naar de winkel te gaan, ik werk van 10 tot 18u en had dringend een gsmlader nodig. Ik kreeg de bestelling vlugger dan dat ik in de winkel zou geraken. Voor 23u59 besteld en de volgende dag kreeg ik mijn pakje op het werk geleverd.

Shaab 10-10-2019

Regelmatig bestel ik via Coolblue en het gaat altijd heel soepel; bezorging is super snel (voor een aantal euro extra nog dezelfde avond!) en anders kan het nog sneller door het even op te halen in de coolblue store. Dit blijft mijn favoriete webshop voor gadgets!
Onlangs ook zo de nieuwe iPhone 11 pro besteld, die was elders niet op voorraad maar als je coolblue regelmatig checkt dan hebben ze het vaak wel en anders heel snel weer. ‘s Ochtends besteld en om 6 uur in de avond had ik de telefoon binnen! Makkelijker kan haast niet.

June 10-10-2019

Goede en duidelijke website. Je kunt producten met elkaar vergelijken. Bestellen gaat makkelijk en snelle levering. Ook groot aanbod van artikelen

Henk Don 10-10-2019

Het uitgebreide assortiment op de website ende uitgebreide uitleg van mijn wasmachine. Ook bij levering door de bezorgers werd een uitleg gegeven.

Manou 10-10-2019

Coolblue is vooral duidelijk en makkelijk. De website is makkelijk in gebruik en samen met het brede assortiment en de uitgebreide productomschrijvingen vind je snel het product dat het beste bij je past, ongeacht het nu om een koptelefoon, laptop of koelkast gaat.

Brischinsky 10-10-2019

Ik bestel meestal online bij Coolblue, dikwijls ga ik ook naar de fysieke winkel (Groningen, in mijn geval) om het product te kunnen zien en extra advies te verkrijgen, of om mijn bestelling zelf op te halen. (Maar bellen naar de klantenservice werkt ook prima.) Als je in de buurt van een Coolblue-winkel woont is het een absolute aanrader om eens te gaan kijken. Altijd een vriendelijke ontvangst en prima medewerkers, en met kennis van zaken. Gewoon eens doen, is hartstikke leuk. En je kunt het zo gek maken als je wilt, het moet al heel raar lopen als Coolblue het niet heeft. Dat vind ik een heel sterk punt, dat er veel keuze is uit merken, modellen, e.d. en dat ze veel productlijnen hebben, en veelal uit voorraad leverbaar. En de prijsstelling van de producten is goed. De retourregeling is uitstekend voor elkaar, zo ook service en reparatie na je aankoop.

Roy 10-10-2019

goede vergelijking van producten wat het overzichtelijk maakt om te kiezen, afspraken worden perfect nagekomen, duidelijke informatie en uitleg gegeven door de medewerkers.

Rene 10-10-2019

Duidelijke website met een snel bestel- en leveringsproces. Steekt de concurrerende websites/winkels de loef af in service en klantbeleving!

Ed 10-10-2019

Super goede service.
Groot assortiment.

Coolblue komt OP TIJD bij het leveren, volginformatie up to date.

Ria 10-10-2019

De site van coolblue is duidelijk en de levering snel. Ben uiterst tevreden.

Motormous 09-10-2019

Niet verder gaan zoeken! Uitstekende service! Prima producten, enorme keus! Goede "after sale" service, doen echt niet moeilijk!"

C.D. Booij 09-10-2019

Ik werd in de winkel keurig geholpen. De TV die ik gekocht heb werd zelfs (het regende) door de medewerkster in de auto gezet. Nooit meegemaakt. Super!

Leo Reynderw 09-10-2019

Ruim aanbod
Duidelijke productinformatie
Stipte en correcte levering
Vriendelijk personeel

Marian 09-10-2019

Heel tevreden Correcte levering En hele vriendelijke bezorgers We kopen heel vaak bij Coolblue