Deze score is berekend op basis van 13399 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Jidse 21-09-2021

Ik had een computer scherm gekocht maar deze beviel me niet en heb deze in de winkel een dag later zonder problemen kunnen inruilen voor een ander scherm. Alles verliep heel vlot en super vriendelijke winkel medewerkers.

Marcvb 21-09-2021

Als im iets wil bestellen dan eerst coolblue. Misschien niet altijd de prijs knaller maar wel stabiliteit en betrouwbaar.

Balt-Jan 21-09-2021

Duidelijke product omschrijving. Duidelijke communicatie. En een fijne website

Daphne 21-09-2021

Makkelijk te filteren om het juiste product te vinden. Heldere instructies. Snelle levering... top!

Lukas 21-09-2021

Coolblue.nl heeft de beste service vergeleken met vergelijkbare elektronica zaken. Mijn smartwatch was stuk. Ze regelde meteen dat ik hen kon terugsturen etc, kleine controle en ik kreeg de oorspronkelijke aankoopwaarde terug en niet zomaar een vervangend model (dat inmiddels 40 euro goedkoper was) terwijl ze in hun recht stonden om dat wel te doen. Snel, probleemloos en klantvriendelijk opgelost en dat is eigenlijk altijd mijn ervaring met coolblue.

Marjon 21-09-2021

Door het ruime assortiment hebben we precies gevonden wat we zochten. Snelle levering en beleefde installateurs. Ze hebben de oude koelvriescombinatie weer meegenomen. Kon niet beter!

Theo Fransen 21-09-2021

Een spoed bestelling gedaan welke nodig was om twee nieuwe medewerkers te laten werken de dag er na.
Ondanks toezeggingen en een extra betaling was er niets binnen die avond. Zelfs de dag er na was er niets binnen.
Ik heb de order geannuleerd en mijn geld terug gevraagd. Men had daar begrip voor en boekte ze terug.

Vrijdag…..opeens toch coolblue levering…..de twee toetsenborden met muis.
Terwijl deze al waren teruggeboekt en gecrediteerd.
Wederom bellen en nu moesten wij de moeite nemen om het naar een tnt servicepunt te brengen.
We hebben ca. 800,- kosten omdat mijn medewerkers niet konden werken en ik ook nog eens naar Rotterdam moest om bij media markt snel wateropvang te halen.
Officiele reactie van Coolblue 21-09-2021

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl.

Wat een ontzettend vervelende situatie. Natuurlijk baal je, dat doen wij ook. Binnen Coolblue maken wij dit bespreekbaar om herhaling te voorkomen. Ons excuus voor het ongemak en veel succes voor de nieuwe medewerkers.

Gunter 20-09-2021

Externe harde schijf gekocht.
Tof dat er overal een "Keuze van Coolblue" vermeld staat. Dat geeft een richtlijn van goede prijs/kwaliteit verhouding.

Vlakbij (Oostakker) en zo goed als altijd in voorraad of max 1-2 dagen wachten.
Enorm veel keuze in de winkel zelf en voldoende mensen om iedereen te helpen met kiezen.
Voldoende bemande kassa's zorgen voor bijna geen wachttijden.
Bij thuislevering: stevige dozen, degelijk verpakt.
(Ook vaak ludiek thema bij de verpakking)

Topwinkel, zowel live als online!

Arnoud 20-09-2021

Snelle levering, duidelijk informatie. Goede site ook om producten te vergelijken.

Willem Hager 20-09-2021

Cool Blue verschaft een buitengewoon goede service. Van bestelling tot aflevering en top communicatie per e-mail en SMS van het verloop van de bestelling. Kan niet beter!

Martin 20-09-2021

Produkt was op voorraad, direkt leverbaar en de volgende dag.
Ook de bezorgtijd was ideaal, blij mee

LeonHans 20-09-2021

Wanneer ik zeker wil weten dat ik een product koop waar eerlijk en goed overschreven is, wanneer het op de beloofde tijd in huis moet zijn en wanneer de garantie en klantenservice goed moet zijn, kies ik altijd voor Coolblue. Ze hebben me nog nooit teleurgesteld!

Marcus Dehaan 20-09-2021

My friend recommended coolblue to me and I was very impressed that I received the order less than 24 hours after I placed the order. It came neatly packaged and in an orderly fashion.

Gert VS 20-09-2021

Zeer duidelijke website met goede info, veel keuze en vergelijkingsmogelijkheden. Snelle levering. Eco-bike leverancier kunnen we alleen maar toejuichen!.
Goed bezig CoolBlue !

JP 20-09-2021

Alles is overzichtelijk en duidelijk op de website. Heb een 2de kans product besteld dit keer omdat die keuze er was!

Jan 20-09-2021

Prima keus en nette prijzen. Van 1 artikel wist ik niet of dit zou passen.
Dit werd met de helpdesk op een zeer plezierige en vlotte manier opgelost.

Mary 20-09-2021

Duidelijke website. Goede product onderbouwing. Snelle service. Altijd goed.

Y brakenhoff 20-09-2021

Een zeer mooie overzichteijke webshop
Met heel veel keus en reviews van andere kkanten

Martin 20-09-2021

De website is overzichtelijk. De specificaties van de producten zijn helder en duidelijk. Dat maakt het eenvoudig om een keuze te maken. Het bestelproces en de levering is vlekkeloos. Verder vertrouw ik 100% op de service van Coolblue mocht iets niet goed gaan.

Liza de Bois 20-09-2021

Heel tevreden, bezorging keurig op tijd en behulpzame reviews op de site zelf

erikgen 20-09-2021

Prachtige webshop met zeer goede en gebruikersvriendelijke inhoud en zoek-mogelijkheden, we waren op zoek naar een nieuwe stofzuiger en zeer verrast door de goede uitleg en mogelijkheden op Coolblue.nl

BE 20-09-2021

Hele fijne, duidelijke winkel. Ook fijn dat ze de volgende dag al leveren en ook daadwerkelijk bellen als ze er bijna zijn.
Ze hebben mijn wasmachine keuring naar boven getild.
Dus helemaal top!

patrick 20-09-2021

correcte service volgens beloofd en conform de bepalingen op de site , klantvriendelijkheid zeer goed

Mark 20-09-2021

Makkelijk vergelijk van producten. Accurate specificaties. Snelle levering eerlijke prijs. Goed filtersysteem

Dreke 19-09-2021

Eenvoudig bestellen via website en bijpassende accessoires worden getoond voor bijbestellen. Super, want dan gaat bestellen met een paar klikken.

Goed verpakt en keurig op tijd geleverd.

En die melding dat de bezorger er bijna is fantastisch.

Vandaar dus een dikke 10

AT 19-09-2021

Geen negatieve ervaring tot nu, producten zijn geleverd volgens afspraak en netjes verpakt.

René van de Werken 19-09-2021

Bestellen om 22:00 en volgende dag 11:30 in huis. Daar kun je niks tegenin brengen.

Elise 19-09-2021

Komen netjes de afspraken na.
Goede levering en aardig personeel bij levering !

Familie Schuur 19-09-2021

De oplader die ik had besteld voor de tablet van mijn zoon was op tijd bezorgd, daar waren we zeer blij mee omdat de oude kwijt was geraakt op school.

Vriendelijke bezorgen.
Goed en keurig verpakt aangeleverd.

Bonnie 19-09-2021

Makkelijk te navigeren website, ruime keuze en fijn om alvast een aanbeveling te krijgen middels Coolblue ‘s keuze.
Prijzen zijn goed, meestal gelijk aan andere webshops, soms zelfs lager
Snelle service, bijna altijd op voorraad wat ik zoek.

Monique 19-09-2021

Met een gerust gevoel en een goed advies kun je hier prima je aankopen doen.

Imany 19-09-2021

Coolblue is een hele betrouwbare website, ik bestel daar al mijn elektronica. Toen ik een iPad wilde aanschaffen wist ik dus ook meteen dat ik bij Coolblue moest zijn. Alles is heel duidelijk, vlog, en de track en trace code is ook heel fijn. Bezorging gaat ook supersnel, dus dat is ook top. Alles is gewoon perfect, ook bij schade aan het product wordt je goed geholpen en krijg je OF je geld terug OF het wordt gerepareerd. Goeie klantenservice!

Snmh 19-09-2021

Ik heb voor deze winkel gekozen, omdat ze heel snel leveren, niet moeilijk doen over retourneren, snel hulp krijgen, klantvriendelijk, gespecialiseerde mensen die je snel helpen en goeie prijzen voor de producten

Moerings 19-09-2021

Het bestelproces is gemakkelijk en snel. Het is handig dat ik zelf een afleverdatum kon kiezen. Op de dag van levering kreeg ik 15 min van te voren een sms van de bezorger, hierdoor wist ik precies wanneer hij er zou zijn. De bezorger was per fiets (goed voor het milieu) en erg vriendelijk. Erg positief over Coolblue!

Sylvia 19-09-2021

Snelle levering, goede service en goede producten. Ook fijn dat je reviews kan lezen wat voor mij erg belangrijk is.

Jeannette 19-09-2021

Goede service en snelle levering, komen afspraken na, ik beveel cool blue aan

Johan 19-09-2021

Snelle levering, goed en enthousiaste werknemers goede productomschrijvingen goede webshop

Astrid 19-09-2021

De gekochte stofzuiger was qua geluid precies zoals beschreven op de site. Jammer dat er niet bij staat hoeveel hulpstukken erbij zitten en ook de functie daarvan.

Monique S 19-09-2021

De specificaties van de producten worden uitgebreid en duidelijk omschreven.
Het product werd binnen de voorgestelde termijn geleverd in de pakket automaat van Bpost.
Hert artikel werkt goed, zoals omschreven.
Top!

ACV 18-09-2021

Nadat mijn Moto G5S Plus na zo'n 4 jaar kuren begon te krijgen, heb ik na onderzoek uiteindelijk gekozen voor een OnePlus Nord. Na er enkele weken mee gewerkt te hebben, ben ik erg tevreden met dit toestel. De snelheid is uitstekend, de camera erg goed en de laadtijd kort.

Theo 18-09-2021

Coolblue heeft een duidelijke website, met heel veel informatie over een betreffend artikel. De klantenservice werkt prima en je krijgt ook daar duidelijke informatie. En het is een verademing dat je in de winkel iemand kunt spreken die weet wat hij/zij verkoopt en ook de verschillen kan uitleggen. Je kunt zelfs technische hulp krijgen bij computerproblemen zonder dat je iets hoeft te kopen.

Willem 18-09-2021

Goede communicatie over aflevering, vriendelijk en behulpzaam personeel, en goede service

Seb 18-09-2021

Makkelijke website om te bestellen, snel geleverd en als er iets is makkelijk te retourneren.

Miggy1990 18-09-2021

Ik heb op woensdag een iPad hoes bij Coolblue besteld.
De website is heel gebruiksvriendelijk. Je vindt er verschillende soorten producten. Ik had veel keuze in iPad hoezen. De filters op de website werken ook heel goed en zijn super handig. Per product kun je ook veel productreviews lezen.
De levering ging normaal op donderdag gebeuren. Door een vertraging bij bpost wss de levering een dagje uitgesteld. Ik werd hiervan tijdig door Coolblue ingelicht.
Bij mijn bestelling was ook alles heel duidelijk. De verschillende stappen van de verwerking van mijn bestelling wedden duidelijk uitgelegd.

Hans 18-09-2021

Goede webshop met ruim aandacht voor een goede shopervaring. Prijs ook concurrerend. Dikke duim omhoog.

Maurice 18-09-2021

Een leuke speelse webwinkel in electronica.
Blijft innovatief, loopt voorop in duurzaamheid. Het is altijd weer een feestje om bij Coolblue iets te mogen bestellen.

Finn 18-09-2021

Ik vind dat het een zeer goede online winkel is. Redens: de pakketjes dat ik al heb besteld(pc, toetsenbord en muis) zijn altijd perfect op tijd toegekomen, ze waren er altijd de volgende dag. Ik vond het systeem met de positieve en negatieve heel handig tijdens het kiezen. De garantie hier heb ik nog nooit geprobeerd, maar een vriend van mij had een pc dat kapot was en hij heeft deze teruggestuurd zonder problemen. Al bij al een heel goede site, alleen wel aan de duurdere kant vergeleken met amazon,…

luc 18-09-2021

snel en goed en steeds kunnen raadplegen van beoordelingen van meerdere personen

Marloes 18-09-2021

Super makkelijk en goeie service. Bestelling snel binnen. Alles was naar verwachting echt super.

Gerhard 18-09-2021

De service bij coolblue is tot nu toe altijd prima. Snel geleverd, maar ook als het terug gaat loopt alles snel en soepel.
De doorzoekbaarheid van de site is prima al miste ik bij de toetsenborden (dit geval) de optie om te kiezen voor ansi of iso.