Deze score is berekend op basis van 8070 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Piet 17-08-2018 Via de website gekocht

Goede overzichtelijk site en snelle levering

Bij ons in het dorp is buiten de supermarkten weinig meer te koop en waar wel wat te koop is is er weinig keuze en dan is Coolblue een goede keus

Wim 17-08-2018 Via de website gekocht

Gewoon doen wat ze beloven; op tijd leveren zonder gedoe!

Gewoon doen wat ze beloven; volgens afspraak leveren zonder gedoe!
Prima!! Daar kun je als klant wat mee!!!!

Jaco. 17-08-2018 Via de website gekocht

Prima levering.

Prima levering, op tijd en goed op de hoogte gehouden van de levering. Netjes geleverd met de bakfiets, goed verpakt.

Tjallie 17-08-2018 Via de website gekocht

In één woord een aanrader.

Geweldig bedrijf met vriendelijke medewerkers. Geven top service en ook hun prijzen zijn uitstekend. Echt een aanrader voor iedereen die iets wilt kopen.

Estelle 17-08-2018 Via de website gekocht

Goede service maar duurder dan concurrenten

Levering is snel en prima, maar vergelijk wel even prijzen voordat je hier iets bestelt. Ik had net een vriezer besteld en zag tot mijn verbazing dat die letterlijk overal standaard 40 euro goedkoper was. Reactie Coolblue: je mag hem binnen 30 dagen terugsturen. Tja, niet zo handig met een grote vrieskast vol spullen. Ook komt de informatie niet overeen met die in de gebruiksaanwijzing (niet voor ruimtes vanaf 0C zoals Coolblue zegt maar vanaf 5C).

Jimmy 17-08-2018 Via de website gekocht

Bestellen zonder stress

Prachtige website, perfecte communicatie voor, tijdens en na de levering. Proffesioneel personeel dat komt leveren. Echt een stressvrije bestelling.

Marc Marbus 17-08-2018 Via de website gekocht

geweldig winkelen bij Cool Blue

in de fysieke winkel te Antwerpen Wilrijk heeft het personeel een ongelooflijke product kennis, en daarenboven zijn ook nog heel vriendelijk en niks is hen te veel. Shoppen op de site is ook een zeer leuke en leerrijke onderneming. het hele grote gamma aan producten is een pluspunt, er mogen veel webwinkels eens een voorbeeld aan nemen. COOL BLUE is gewoon TOP. doe zo voort mensen .
Dikke proficiat voor jullie allemaal.

groetjes vanuit Hoboken België

Xxx xxxx

lydia 17-08-2018 Via de website gekocht

makkelijk in het gebruik.

prima webshop. Keurige service en makkelijk te bereiken.
Pakket is goed te volgen en wordt altijd op tijd geleverd

Jos en Yvonne Haaksbergen 17-08-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering en een zeer goede service

Om 21:00 besteld en de volgende dag 11:00 staat de nieuwe vaatwasser daar uitgepakt en al. Oude apparaat mee retour. Tussentijd netjes op de hoogte gehouden over de levertijd. s' nachts krijg je al bericht welk tijdstip ze komen bezorgen. Tijdspad 1 uur. Dan krijg je een half uur van tevoren een sms en een kwartier voor het aflevertijdstip een telefoontje. Wat een service van begin tot het einde!

Glimlach 17-08-2018 Via de website gekocht

Goede informatie van producten. Eenvoudige bestelling via internet. Snelle levering door zeer aardige en bekwaam personeel.
En vooral de gehele afwikkeling van begin aankoop tot en met plaatsing in huis zeer goed. Compliment.

Pieter Jan - Maasland 16-08-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service !

Vorig jaar kocht ik een hogedrukreiniger bij Coolblue. Een paar weken geleden werkte deze niet meer. Ik realiseerde me dat dat het gevolg zou kunnen zijn van het gebruik van een tuinslang die niet zo schoon meer was en ging op zoek naar een reparateur. Iemand tipte me om Coolblue te bellen en te vragen naar de reparatiemogelijkheden. Daar werd ik te woord gestaan als een Koning en werd ik er op gewezen dat mijn apparaat nog onder de garantie viel en dat deze kosteloos gerepareerd zou kunnen worden. Intussen heb ik hier weer een prima werkend exemplaar staan. Ik ben onder de indruk van de vriendelijke service.

Mariëlle 16-08-2018 Via de website gekocht

Snel, netjes en tweede kans producten!

Gewoon top! Zeer tevreden! Snel, netjes en mooie prijs! Gemakkelijke website. Kan nog dezelfde dag worden bezorgd.

A.Udenga 16-08-2018 Via de website gekocht

Super service

Snelle levering, ontzettend vriendelijke bezorgers, en problemen lossen ze ook gelijk op. De klantenservice ook goed bereikbaar. Een min puntje is de webcare afdeling wel goed geholpen maar duurt erg lang voor dat je antwoord krijgt

Ab 16-08-2018 In de winkel gekocht
Dn Haag

zeer vriendelijk en meedenkend

Ik Kreeg gelijk koffie en niemand probeerde mij iets aan te praten. Er werd meegedacht. Als ik wil ruilen kan dat zonder problemen binnen 30 dagen.

Diane 16-08-2018 Via de website gekocht

Nooit meer

Wat ik ervan vindt,printer mag naar de kringloop vanaf jullie,klote canon ding,geld terug of shoptegoed ho maar,dan maar naar de kanton rechter met hun.
2 jaar garantie,en nog zon klote ding nog geen jaar oud,volgende week naar de bcc haal daar wel een nieuwe coolblue is mij als klant kwijt.
Ik zeg nooit meer.

Margret 16-08-2018 Via de website gekocht

prima service

Werd bezorgd de volgende dag binnen een tijdsbestek van 1`uur. Dit werd al smorgens vroeg aangegeven en later nogmaals een half uur voor aankomst. Erg prettig.

Johanna 16-08-2018 Via de website gekocht

Snel en correct

Fijn dat er ook een winkel met adviseurs bijhoort! Jammer van die extra verpakking omdat ik een setje stofzuigerzak erbij kocht. Zat ik later wel met megakarton! Zeg dat er voortaan bij!

DavidN 16-08-2018 Via de website gekocht

Topwinkel!

Een winkel met een zeer overzichtelijke website, goede prijzen en snelle levering. Ik heb één keer gebruik moeten maken van de klantendienst (wegens een defect product) en ook deze was zeer goed, zowel wat betreft de snelheid van dienstverlening als de vriendelijkheid van de medewerkers (achteraf zelfs een kaartje in de bus gekregen). Altijd al zeer tevreden geweest met mijn aankopen!

Lex-Mar 16-08-2018 Via de website gekocht

Prima geregeld!

Supersnelle en complete levering. Heel fijn :-) laptop besteld met bijbehoren, alles werkt goed en was ook geïnstalleerd voor gebruik. Over andere services (reparaties, schades etc.) kan ik nog niet spreken daar heb ik nog geen ervaring over opgedaan bij Coolblue. Vandaar service nu voldoende.

Marc Sipkema 16-08-2018 Via de website gekocht

Prima service

Goede informatie, vriendelijke manier van communiceren, punctueel goede websites, ik mijn volgende bestelling van een electronische aard zeker weer bij cool blue doen

Dorine Lena 16-08-2018 Via de website gekocht

Heel snelle levering, zelfs op zaterdag

Zeer gebruiksvriendelijke website, voldoende informatie, snelle levering op verschillende manieren, zelfs op zaterdag

Anoniem 15-08-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle service

We hebben eerder bij Coolblue besteld en waren altijd zeer tevreden. De nieuwe bestelling was de dag erna al om 07:30 uur bij ons aan huis. Top!

Carry 15-08-2018 Via de website gekocht

Prima bedrijf

Snelle levering. 2x contact over tijd van levering op de leverdatum. Humor bij het verwerken van de gegevens.

Marjo 15-08-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service gehad bij het leveren en plaatsen

Zeer fijne hulp en informatie gekregen bij de levering en plaatsing van mijn nieuwe Samsung koel-vries combinatie.

Henk Benard 15-08-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Vooral zo doorgaan !..?.

Niets is te veel,een van de betere zaken die ik ken, gewoon TOP om daar naar binnen te stappen en dan de behandeling van het personeel je bent daar geen nummer , bravo.

Johan 15-08-2018 Via de website gekocht

Bestellen bij coolblue gaat eenvoudig en het is wordt snel geleverd, ik vind het een goede afweging om voor te kiezen al is soms een concurrent goedkoper

willy vandecraen 15-08-2018 Via de website gekocht

top service

bij coolblue kopen is altijd een goede service en de prijs is ook goed de levering en de verpakking is altijd top

Remco 15-08-2018 Via de website gekocht

Geweldig. Netjes de volgende dag geleverd

Van a tot z op de hoogte gehouden van de bestelling tot de levering.
Artikel was netjes en goed verpakt en lag op het afgesproken tijdstip bij het afhaalpunt.
Geweldige service.

Esther 15-08-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Op aanraden van mijn zoon ,die ook al veel gebruik heeft gemaakt van cool blue, heb ik een telefoon besteld. Service was snel en goed. Dus toen mijn taber sneuvelde kwam cool blue weer goed van pas en ik vond wat voor mij het beste was. Meer volgde en ik zal zeker ook meer blijven bestellen. Toen mijn tablet kapot ging binnen een jaar kreeg ik snel alles geregeld en een gerepareerd tablet terug. Vriendelijk behandeld en goed geholpen.
Een echte aanrader vind ik.

Kris 15-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, top service!

Niet altijd de goedkoopste, maar wel een zeer snelle levering en een perfecte service! Ze komen hun beloftes na. De website is super! Veel uitleg bij de producten met + en - punten en reviews van klanten. Ik gebruik deze website vaak als ik meer info wil over een bepaald toestel, ook al koop ik dat misschien ergens anders. De website is superduidelijk en klantvriendelijk!

Patricia 14-08-2018 Via de website gekocht

Vreselijk slechte service!!!!

Ze adverteren zo mooi met hun service. Nou na enkele goede ervaringen hier een gruwelijk slechte!!! Ik heb een Amerikaanse koelkast besteld die vandaag geleverd is, en die ik in mijn eentje uit mag pakken en op zijn plek mag zetten! Wat een geweldige service waar ze mee adverteren "gratis uitgepakt en op de juiste plek gezet, het verpakkings materiaal nemen we mee" ja mijn reet! Wat een vreselijk slechte service! En dan bel ik met Coolblue over dit hele gebeuren, en dan kan er "nazorg" geregeld worden, en word ik over 2 dagen daarover terug gebeld. Ja joh tuurlijk, ik ga nog lekker een paar dagen met een gruwelijk grote doos in mijn keuken zitten die frontaal midden in de keuken geplaatst is! Adverteer dan niet met deze service!! Dan had ik hier nooit besteld!! En als jullie dan een ander bedrijf inhuren die ook voor jullie bezorgen, zorg dan op zijn minst dat deze dezelfde service verlenen! Ik heb verdorie al mijn apparatuur bij jullie besteld, wasmachine, droger en dat werd keurig op zijn plek gezet. Dus ik dacht, daar ga ik zeker mijn grote koelkast ook bestellen. De grootste fout die ik kon maken! Ik bestel hier nooit meer wat! De rest bestel ik wel elders waar ze wel goede service verlenen!

Officiele reactie van Coolblue 16-08-2018

Beste Patricia,

Bedankt voor je review. Ontzettend vervelend dat na een aantal goede ervaringen het nu met jouw laatste bestelling zo is misgelopen.

Wat betreft de levering van een Amerikaanse koelkast, vermelden wij het volgende op onze website:

"Amerikaanse koelkasten kunnen we door hun omvang geen treden op tillen. Heb je geen lift? Dan bezorgen we alleen op de begane grond. Het verpakkingsmateriaal nemen we weer mee."

Dit laatste is zeker niet gebeurt en dat bespreken wij intern om herhaling te voorkomen.

Het spijt ons dat het zo gelopen is.

Marcel 14-08-2018 Via de website gekocht

Gewoon Goed!!!

Eenvoudig online shoppen, goede terugkoppeling van je bestelling zowel per e-mail en sms bericht mobiele telefoon.
De bestelling wordt ruim van te voren aangemeld en netjes geleverd (ook op zondag!!!)

Jan Pieter 14-08-2018 Via de website gekocht

Heel goed geholpen

Onze wasmachine is keurig op tijd geleverd op zondag. Met bericht 30 minuten van te voren en een telefoontje dat ze er bijna zijn. Lervering en aansluiten inclusief wastips ook dik in orde. 100% aanbeveling, want Coolblue heeft het nieuwe (e)retailen echt begrepen

Erik 14-08-2018 Via de website gekocht

Fantastische service!!

Wat een geweldige service!! De wasmachine is perfect geïnstalleerd en er is heel professioneel en vriendelijk gecommuniceerd. Mijn vrouw was thuis om de heren binnen te laten en was bijzonder content.

Simone 14-08-2018 Via de website gekocht

Super nette en snelle service

Kreeg vrij snel een tijdzone waarin ze zouden komen. Ze belden een kwartier van te voren. En ze hebben de vaatwasser netjes geïnstalleerd

M.Janssen 14-08-2018 Via de website gekocht

Zelfs op zondag word er geleverd.

Coolblue is voor mijn een prima bedrijf,alles correct verlopen zo als beschreven stond op de website.

Boschma 14-08-2018 Via de website gekocht

Hele snelle en correcte levering

Het assortiment van Coolblue is zeer uitgebreid tegen aantrekkelijke prijzen. De door ons bestelde Tefal optigrill werd binnen 24 uur geleverd.

marleen 14-08-2018 Via de website gekocht

super die site van coolblue!

eenvoudige site waar je de artikelen die je wenst snel kan selecteren, gemakkelijk te bestellen en te betalen en supersnelle service

Hak 14-08-2018 Via de website gekocht

Goed geregeld en soepele levering.

Het uitzoeken van het product en het bestellen was erg simpel. Duidelijk en makkelijke afhandeling. Bezorging ging soepel en makkelijk. In de ochtend een mail met een uur waarbinnen er bezorgd werd. Een half uur vooraf een sms en 10 minuten voor levering een telefoontje. Op de minuut nauwkeurig staan ze voor de deur. Droger snel geïnstalleerd. Oude mee genomen net als de verpakking. Zelf geen enkele moeite hoeven doen. Helemaal top geregeld. Coolblue is een aanrader voor de service! Wij hadden een droger gekocht.

Lia uit Den Haag 14-08-2018 Via de website gekocht

Super service,geen gedoe!

Je kan het product uitproberen en retourneren zonder moeilijk gedoe over geld terug! Bestelling was zeer snel en je wordt goed op de hoogte gehouden!

Frank Wellecomme 14-08-2018 Via de website gekocht

Service boven verwachting

Op zaterdagmorgen gaf onze 25 jarige stofzuiger er de brui aan. De volgende dag dus zondag werd onze bestelling aan huis bezorgd. Als dat geen service is, dan weet ik het niet.

Petra Smets 14-08-2018 Via de website gekocht

coole website ??

Prima website, snelle levering, betrouwbaar en correcte afhandeling.
Zeer goede omschrijving van de artikels.
Zeer tevreden over het product dat ik kocht.
En ook niet te vergeten....Vriendelijke koerierdienst :)

Devin 13-08-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven

Geweldige Service!

Wouw! Wat een geweldige service bij CoolBlue super goed geholpen door de medewerkers bij het kiezen van een product!
Ik denk wel dat dit een van de vriendelijkste bedrijven is van Nederland!

Wendy 13-08-2018 Via de website gekocht

Erg prettige en duidelijke site en service!

Ik ben eeg tevreden over de site: veel info, goede prijzen en ook de levering verliep soepel. Na ontvangst kreeg ik nog emails met handige info over de installatie van het product en suggesties voor accessoires. Ik raad CoolBlue ook zeker aan.

Nienke 13-08-2018 Via de website gekocht

Beste klantenservice in Nederland!

Beste bedrijf van Nederland, wat betreft klantenservice, echt 5 sterren! Ik heb hier al een paar keer apple dingen gekocht (usb kabel, oordopjes) en die gaan helaas weleens kapot. Coolblue heeft altijd snel gereageerd en gelijk een nieuw vervangend product gestuurd of geprobeerd via een reparateur dingen te fixen. Naast de geweldige klantenservice bieden ze heel veel keuze, geen verzendkosten en supersnelle bezorging - er is niets meer wat ik nog van een winkel zou verwachten.

tom 13-08-2018 Via de website gekocht

Alles klopt

goede en heldere website met duidelijke productinfo. Gaf net iets gedetailleerder het product weer als andere websites (bijv. mediamarkt)

tine 13-08-2018 Via de website gekocht

coolblue is de best

goede producten. Hele snelle levering. Altijd wordt je gebeld voordat ze komen. Zodat je niet de hele dag hoeft te wachten. Heel blij mee

Casper 13-08-2018 Via de website gekocht

Probleemloos online bestellen

Duidelijk welk artikel de juiste keuze is en na het bestellen goede informatie over het afleveren.
Tot op heden geen enkele onduidelijkheid.

Martin 13-08-2018 Via de website gekocht

Prima service

Makkelijk te bestellen vlotte levering. Er stond wel bij bestelling voor 23.00 op zaterdag dan levering op zondag, ik had mijn bedenken daar over en terecht het werd dinsdag.
Toch tevreden met het product.

Mo Majid 13-08-2018 Via de website gekocht

snele service en vriendelijke medewerkers.

overzichtelijk en duidelijke webside, snel leveren en vriendelijke medewerkers. om 23:15 besteld volgende dag om 7:30 in huis.