Deze score is berekend op basis van 3202 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

pieter 13-12-2019

meedenkend in de vraag van de klant, opties aangeven en een goede prijs hebben. alle ingrediente voor een goede dienstverlening. Verder een goede service en site informatie

Joost 13-12-2019

Prima service bij garantie kapotte stofzuiger. Alles eenvoudig, prettig en met prima informatie geregeld.

We zijn aangenaam verrast omdat we in het verleden te vaak hebben meegemaakt dat de garantie of service niet mogelijk was omdat we de originele doos niet meer hadden, de kassabon niet bij de hand was, en andere “flauwe” regeltjes om onder service verplichtingen uit te komen.

Coolblue doet duidelijk alle moeite om ook de service en garantie goed te regelen. Top!

Wim Goddyn 12-12-2019

Coolblue is een prettige webshop, omdat ze ook telefonisch bereikbaar zijn als je informatie wil. De service bereidheid is erg goed en je krijgt een deskundige medewerker aan de telefoon.

Koen 12-12-2019

Altijd snelle bezorging.
Laatst een product, dat gekocht is op een oud emailadres waar ik niet meer op kan inloggen, defect geraakt. Er is via de klantenservice alsnog binnen 1 dag de bestelling achterhaalt en een reperatieticket voor me aangemaakt. Ondanks de feestdagen toch snel binnen de aangegeven tijd het product weer terug gekregen en het werkt weer perfect!

Adry 12-12-2019

Heb al meerdere producten online besteld bij Coolblue. Altijd prima in orde en op tijd.

Jeroen 11-12-2019

Alles voor een glimlach ❓
Dat dacht ik ook, totdat er iets is met een product
Coolblue ‘verschuilt’ zich achter hun leverancier, zonder enige vorm van wederhoor. Laat staan coulance vanuit Coolblue zelf En dit bij een product wat wij nog geen 3 maanden in gebruik hebben
Zwaar teleurgesteld
En spijt dat ik bij Coolblue dit product heb gekocht

John 11-12-2019

Als het goed gaat, dan leveren ze snel. Maar als het fout gaat duurt het erg lang voor ze het oplossen. Al zo 5 dagen voordat ze een poging doen om te kijken waar pakketje is en dan van die positief niets zeggende emails waar je niks aan hebt. Ook geven ze graag PostNL de schuld.

Ves Engels 11-12-2019

Mbt het bestellen en leveren maakt Coolbleu haar slogan absoluut waar. Zondagavond besteld en vanwege Black Friday dinsdag geleverd. Maar...na het plaatsen en installeren van de “tweede keuze” machine van Miele ging het fout. Bezorgers startten het calibreer-programma en vertrokken. Geen verdere controle en een uur later stond de badkamer blank. Geprobeerd bezorgers te bereiken maar helaas. Via klantenservice werd een afspraak gepland voor de woensdag. Echter, wat schetst onze verbazing? Het beloofde sms’je (hoe laat aanwezig) was niet verstuurd. Wederom klantenservice gebeld. Andere medewerkster. Zij zei dat er sprake was van een procedure fout in de planning. Opnieuw poging voor donderdag. Namiddags mail met info dat het vrijdag werd. De irritatie sloeg toe. Wederom beloftes niet nagekomen. Wederom contact gezocht. Wederom andere medewerkster die opnieuw constateerde dat er weer een procedurefout was gemaakt in de planning. Toch afgedwongen dat er vrijdags op z’n minst iemand kwam checken wat er nu aan de hand was (verkeerde aansluiting of lekbeveiliging stuk?) En inderdaad, 2 bezorgers kwamen controleren en stelden vast dat lekkage door fout in machine werd veroorzaakt. Zij vertrokken weer na een spoed-opdracht te hadden aangemaakt om machine zaterdag te ruilen. Echter, er was geen “tweede keuze” machine meer voorradig. Na een langdurige onderhandeling tegen bijbetaling toch maar een nieuwe laten plaatsen. Ook om van het “gezeik” af te zijn en weer te kunnen wassen. Deze review is niet om “de vuile was” buiten te hangen maar geeft wel aan dat er bij problemen zoals wij hebben ervaren nog heel veel verbetering mogelijk is. Complimenten aan zowel de bezorgers als ook de medewerksters die ons te woord hebben gestaan. Zij bleven, ondanks de voor hun duidelijk merkbare en begrijpelijke irritatie, correct en vriendelijk. Zij zijn helaas vaak het klankbord van ontevreden klanten. Mijn conclusie is dat een en ander te voorkomen was geweest. Jammer, voor ons een gemiste kans.

Henk P. 08-12-2019

Op zich -zoals in de regel- wel tevreden, maar wel een beetje zuur om te constateren dat een paar dagen na bestelling/betaling het product, een Braun scheerapparaat type 5 5030s, bijna een kwart goedkoper is geprijsd. Zodat ik het vermoeden krijg dat de prijs tijdelijk, i.v.m. Sinterklaas, wat naar boven was bijgesteld, zeker omdat er nu niet bijstaat dat er sprake is van een aanbieding of iets dergelijks.

Jeetjemineetje_wat leuk 08-12-2019

Geweldige, krachtige stofzuiger aangeschaft! Ben er heel blij mee! Daarnaast snelle service, had het product te volgende dag al in huis :D!

ET 06-12-2019

Helaas is Coolblue niet meer zoals vroeger... Ik heb een televisie bij hen besteld ook al was het goedkoper bij de concurrent wegens hun betrouwbaarheid in het verleden. Ze kwamen meerdere malen hun afspraken niet na. Uiteindelijk nadat de afspraak 3 keer was veranderd en alsnog 3 uur later aangekomen, hadden ze geen tools mee om de tv te installeren (!). Ik heb mijn situatie meerdere malen besproken met de klantenservice en de na veel moeite konden ze alleen een voucher van 10 euro aan mij geven om te besteden bij Coolblue (!). Ik ben door al dit verhaal één werkdag kwijt...
Daarnaast reageert de klantenservice op mijn klacht best kortaf en betuttelend..Erg jammer :(

Peet 06-12-2019

Nette onlinewinkel met groot assortiment. Zeer snelle en nette levering. Super aardige bezorgers.

Thijs 06-12-2019

Mooi artikel voor een goede prijs. Zelfs iets eerder geleverd dan de verwachte tijd zodat ik extra lang van de tv kon genieten ik in het weekend! Andere webshops hadden meer moeite om op tijd te leveren na Blback friday

Jan 06-12-2019

Duidelijke omschrijving van het artikel op de website. Belangrijk! Snelle levering.

Claudia De gruijl 06-12-2019

Helaas een vertraagde levering maar ik werd goed op de hoogte gehouden! Daarna perfect aangesloten en getest! Heel blij mee.

Ad 05-12-2019

Ik heb een Nespresso koffie apparaat gekocht. Bestellen gaat eenvoudig en bezorging was keurig op tijd. Apparaat werkt naar behoren, maar niet de blauwe Coolbluedoos waarin het apparaat bij mij werd afgeleverd, maar de doos van het apparaat zelf was behoorlijk gehavend. Dat moet dus al zijn gebeurd, voordat hij in de verzenddoos werd verpakt. Het is dat het geen verjaardags, sint of kerstcadeau is, anders had ik hem onmiddelijk geretourneerd. Gelukkig voor Coolblue heb ik eerder wel goede ervaringen gehad.

Simon 05-12-2019

Website is duidelijk heel simpel de info is heel duidelijk en overzichtelijk mijn bestelling was op tijd verzonden en op tijd bezorgt ze hebben me goed op de hoogte gehouden heb een 9 gegeven omdat er altijd ruimte voor verbetering moet en mag zijn

Mariska 05-12-2019

Na bestellen netjes de bevestiging. Vervolgens keurig op de hoogte gehouden omtrent bezorging. Vandaag tussen 10.25 en 11.25 en ja hoor 10.53 stond de bezorger voor de deur. Op zn fiets in de kou. Dik op tijd, ontzettend aardig, heel beleefd. Het kan dus wel!! Coolblue echt alléén maar complimenten. Post.nl maar zeker ook DHL en DPD kunnen een voorbeeld aan jullie nemen. Ik zou zeggen start een bezorg cursus of breid het assortiment uit naar vrijwel alles want eigenlijk wil ik voortaan alleen nog maar bij jullie bestellen. Hulde

attie 05-12-2019

Op de tv wordt het allemaal mooi weergeven. maar in werkelijkheid wordt mijn koelvries combinatie uit het vrachtwagentje gehaald. Terwijl het regent wordt er buiten eerst de verpakking eraf gehaald, dan wordt de verpakking eerst opgeruimd. Piepschuim klein maken in de zakken doen en mijn koelvries combinatie staat nog steeds in de regen? O,ja u staat te wachten in de deuropening. we zetten hem meteen binnen. Ik wijs de plek aan waar ik hem wil hebben. Hij helt harstikke over. Moeten jullie hem niet recht zetten..Nee, Mevr. als u hem vol laad komt hij vanzelf waterpas te staan. ?????? wel heb ik ooit zo,n stom antwoord gehad? nee nog nooit. En waterpas zetten kan ik gelukkig zelf wel zonder eerst vol te laden!

Thijs 04-12-2019

Holy sh*t. Wat een prachtig bedrijf. Coolblue doet daadwerkelijk alles voor een glimlach. Maandag 2 monitoren ontvangen, waarvan één een tweedekans monitor (een in principe nieuw product, maar in een geopende doos en daarna geretourneerd). Helaas bleek er wat mis te zijn gegaan bij de intake en was de monitor meer beschadigd dan er stond vermeld, kan gebeuren.

Dezelfde dag nog contact opgenomen en ik kreeg direct een aantal opties waar je echt blij van wordt. Ze dachten mee naar een oplossing. Uiteindelijk heb ik ervoor gekozen het product te retourneren, in ruil daarvoor kreeg ik een nieuwe monitor opgestuurd (geen tweedekans dus). Dinsdag retour gestuurd, donderdag een nieuwe monitor in huis, zonder kosten.

Echt perfect geregeld coolblue! En dat voor een mooie prijs.

Christien mouthaan 04-12-2019

Niet al te moeilijk om een keuze te maken, makkelijke website. Besteld en snel en netjes bezorgd. Keurig verpakt.

John 04-12-2019

Het wereld snelheidsrecord artikel leveren staat op naam van Coolblue wat mij betreft.
Om te onthouden.

Fred 04-12-2019

TOP, lekker geregeld Coolblue, er gaat een hoop goed maar ook wel eens gigantisch fout bij Coolblue! Ik ontving gisteren een mailtje dat het pakje door de drukte niet bezorgt kon worden.. dus ik als een speer naar de winkel van CB want ik moest het artikel vandaag hebben.. alles onderweg telefonisch geregeld en inderdaad het pakketje lag klaar in de winkel om opgehaald te worden pfff.. eind goed al goed. Dat het mij een uur tijd koste om heen en weer in de spits naar het centrum van Rotterdam te rijden ging het mij niet om, maar thuiskomend en Post Nl aantreffen met een pakketje van CB in zijn hand om af te geven.. werd ik absoluut niet vrolijk van.

En bedankt CB laat mij eens merken dan vaste zakelijke klanten hoog in het vaandel staan!

Reactie van Coolblue: sorry foutje! .. So not cool!

Victor 04-12-2019

Top, overzichtelijke website, product naar wens, op tijd geleverd en alles volgens afspraak.

Jan Roelofs 04-12-2019

Nog nooit zo vriendelijk en met kennis van zaken geholpen met het juist overzetten van alle gegevens van mijn telefoon.

Niet blij 04-12-2019

Wij zijn ervan beschuldigd het product beschadigd te hebben en ze hebben een behoorlijke deel van het aankoopbedrag ingehouden. Wij hebben de klantenservice als zeer klantonvriendelijk en amateuristisch ervaren. Nooit meer cool blue voor ons, wij voelen ons echt belazerd.

Jelle 04-12-2019

Ik krijg steeds vaker slechte ervaringen met coolblue. Nu 2x deze week terwijl ik er best veel bestel.

De eerste keer bestelde ik een boel SSD schijven die op voorraad waren, ook in de ochtend waren ze nog steeds op voorraad echter kreeg ik rond de middag bericht dat een collega ze niet meer kon vinden.

Gisteren wederom wat besteld, nu geven ze PostNL de schuld dat zij het zogenaamd niet op tijd konden verwerken (PostNL dus, niet Coolblue). Ook dikke onzin natuurlijk.

Ik weet niet wat er in dat bedrijf aan de hand is, maar het wordt slechter en slechter. En ter compensatie komen ze met 10 EUR vergoeding, die ze van mijn part in hun **** kunnen steken, omdat het voor mij meer schade toebrengt aan klanten doordat ik aan hun mijn belofte niet kan nakomen dan de miezerige 10 EUR die ze je voor je neus duwen waar ik persoonlijk niks aan heb.

B.Smit 04-12-2019

zeer tevreden, pas de 2e x bij coolbleu apparaten gekocht, makkelijk kiezen, snelle levering, een echte aanrader.

Gerhardus 03-12-2019

Zoals in eerdere ervaringen weer prima in orde bij Coolblue! Makkelijk bestellen, snelle levering.
Zoals een internet winkel hoort te zijn. En mooie black friday aanbiedingen.

Sacha 03-12-2019

Heel makkelijk om wasmachine te kiezen via de site. Half uurtje op voorhand SMS gekregen dat ze gingen toekomen. 10 min op voorhand telefoon gekregen dat ze er bijna waren. Toen ik de deur opende meteen een goedgezinde en enthousiaste man, leuk om te zien ! Op 10min was het geïnstalleerd en werd het getest. Alles dik in orde, ondertussen al 2 wasjes gedaan zonder ook maar 1 probleem. Merci Coolblue en toffe bezorgers !

Stefan 02-12-2019

Snelle verkoop met een glimlach. Bij coolblue lacht men niet meer als je aan de deur trekt betreffende service...

Cool-blue was een fantastisch bedrijf en is afgegleden tot een slecht bagger bedrijf die geen enkele verantwoordelijkheid neemt...

Nooit meer coolblue!!!

Ron Reijnen 02-12-2019

Snel geleverd, goed product. Duidelijk service/ handleiding
Ivm Black Friday nog voordeliger.
Doet perfect z’n werk tot nu toe .

Lennart 02-12-2019

Koffiezetapparaat besteld, kreeg uiteindelijk een stofzuiger. Na een belletje zou de volgende dag alsnog het apparaat binnen zijn omdat het om een verjaardagscadeau ging. Uiteindelijk nooit iets ontvangen en na nog een belletje werd me verteld dat het koffiezetapparaat pas verzonden werd als de stofzuiger bij hen aan gekomen was.

Kansloos.

Davy 30-11-2019

Wasmachine gekocht bij coolblue voor een nette prijs.
Levertijd is netjes en je word prima op de hoogte gehouden van het moment van levering.
Oude machine werd van zolder gehaald en het nieuwe naar boven gebracht.
Helaas hebben ze daarbij het stucwerk ernstig beschadigd zonder iets te zeggen en zagen we dit zelf pas achteraf.
Bij het aansluiten van de machine kreeg de monteur de slang niet door de daarvoor bedoelde opening en daardoor werd de uitleg beperkt tot de instructies zonder de machine te testen.
De slang kon overigens moeiteloos door het gat.
Al met al een leuke winkel maar helaas zonder professionele levering.

Hans Buying 30-11-2019

Binnen een jaar is mijn dure Denon versterker kapot. Na anderhalf uur testen door de Denon technische ondersteuning is de conclusie: kapot. Stuur maar op.

Dat moet via Coolblue want dat is de verkoper. Maar die sturen het apparaat doodleuk weer retour omdat er volgens hen niets mis mee is.

Na opnieuw aansluiten blijkt het apparaat natuurlijk nog steeds defect. De Coolblue klantenservice kan me verder niet meer helpen en gooit doodleuk de hoorn op de haak! Zo slecht en onbeschoft heb ik het nog niet meegemaakt!

Karin Hakvoort 30-11-2019

Coolblue heeft zonder mijn uitdrukkelijke toestemming mijn eigendom namelijk een Dyson stofzuiger, vernietigd.

Reinier 30-11-2019

Goede en snelle levertijd, tevens is de prijs lager dan menig andere witgoed aanbieders.

Lessrahus 29-11-2019

Had voor coolblue gekozen omdat zij de volgende dag, zaterdag, zouden leveren. Er werd echter pas op maandag geleverd. Nadat dit bekent werd gebeld met de servicedesk. Er werden klant onvriendelijke oplossingen geboden, bijvoorbeeld koop het nog een keer, zodat het op zondag bezorgd wordt? Grapje zeker, met de betrouwbaarheid van deze transporteur. zoals zoveel anderen maakt coolblue reclame voor bezorging de volgende dag, en zoals mij regelmatig opvalt ligt het probleem van te laat bezorgen bij de transporteur. Bedrijven die de belofte doen geven echter niet thuis wanneer hierover geklaagd wordt. Men lijkt het normaal te vinden. Beloof als leverancier dingen die je kunt nakomen. Te laat bezorgen lijkt eerder regelmaat dan uitzondering

Beste Lessrahus,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Ontzettend vervelend dat jouw bestelling de dupe is geworden van de BlackFriday drukte. Ondanks alle inspanningen om onze klanten hier op te wijzen en de extra capaciteit van onze vervoerders hebben we toch te maken met vertragingen.

Het spijt ons.

Lessrahus 30-11-2019

Geweldige reactie van Coolblue. Cynisch bedoeld. Wanneer men goed had gekeken zou men gezien hebben dat deze bestelling al een week geleden is geplaatst en geen black friday bestelling is. Gezien de service en afhandeling van de klacht denk ik dat dit mijn laatste bestelling bij Coolblue geweest is.

martijn 29-11-2019

k heb een jong gezin met 4 kinderen, dus wij hebben erg veel was. Het gebeurd wel eens dat de wasmachine kapot gaat. Geen probleem, want als ik bij coolblue bestel heb ik morgen een nieuwe wasmachine in huis. De oude wordt dan ook meegenomen en de nieuwe wordt zelf geïnstalleerd. Top service.

Ik heb dinsdag een Samsung WW1DN642RPA gekocht voor 699 euro en deze werd gisteren avond geïnstalleerd. Er stonden 3 vriendelijke bezorgers die de oude meenamen en de nieuwe brachten. Bij het installeren zat de afvoerslag nog vast in een beugel, daardoor kwam de slang niet helemaal tot de afvoer. deze beugel hebben ze geprobeerd met een waterpomp tang los te maken, echter dat lukte niet. Ik heb ze hierbij de juiste thorax schroevendraaier gegeven.

Bij het draaien van de eerste wasprogramma had ik ineens een natte vloer, ik kijk achter de wasmachine en wat blijkt dat de afvoerslag lek en beschadig is.

Verzending
Ze hebben niet de juiste spullen bij zicht om alles goed te installeren. ze zijn wel erg vriendelijk.

Klantenservice
Oke, dus een nieuwe lekkende wasmachine... balen maar belangrijkste is hoe ze het oplossen.

Ik bellen met coolblue, de situatie uitgelegd. het meisje was erg vriendelijk en betreurde de situatie.
Ze gaf aan dat het erg druk ivbm zwarte vrijdag en dat er pas volgende week woensdag iemand was die het probleem kon oplossen.

Dat is dus bijna weer een week zonder wasmachine en de stapels was lagen al tot het plafond. Ik zat op de coolblue site te kijken, waarop stond, vandaag besteld morgen in huis voor de zelfde wasmachine, ik gaf aan dat ik dus beter een andere kon bestellen, dan was ik sneller geholpen.

Nee meneer, het is nu zo druk dat als u het product echt zou bestellen, dan zou u zien dat de eerst volgende mogelijkheid pas 4 dec zou zijn, dus de zelfde datum als u heeft gekregen voor het oplossen van het probleem. Oke er zat dus niets anders op dan te wachten...

Het zat me toch niet helemaal lekker, dus ik pak een uurtje later mijn laptop er bij en bestel de zelfde wasmachine, loop het hele bestel proces door en deze kan wel zaterdag worden geleverd.

Ik stuur een email met mijn bevindingen en krijg een vriendelijke mail terug dat ze echt pas volgende week kunnen komen en dat ik misschien ergens anders de was kan doen..

iedereen kan een fout maken, geen probleem. Hoe je het oplost dat vind ik veel belangrijker. Ik voel me nu voorgelogen en krijg sterk de indruk dat coolblue het leveren van zo veel mogelijk producten belangrijker vind dan een stukje service naar de klant!

Beste Martijn,

Niemand wordt blij van een stukende wasmachine, wassen is niemands hobby. Helaas heb je pech met de aansluiting en gaat het mis. Natuurlijk moeten we dit snel oplossen.

Helaas laten we het hier liggen. Daarvoor willen wij ons excuus aanbieden. Wij nemen jouw casus mee ter verbetering van onze dienstverlening.

Ondanks al het ongemak wensen je veel plezier met de nieuwe wasmachine.

KEVIN 28-11-2019

Iphone 11 pro 256 gb besteld bij coolblue. helaas is deze niet bezorgt op het afleveradres, maar rechtsreeks bij een ophaal locatie van postnl te waalwijk. wanneer ik het pakketje wil ophalen blijkt dat deze door een bij mij niet bekend persoon is opgehaald. dus iaw is er slecht gehandeld om het betreffende pakketje aan een niet geadresseerde persoon af te geven en dat het rechtstreeks naar de ophaal locatie is gestuurd ipv het afleveradres. dit lijkt zeer sterk op een samenwerking als je het mij vraagt... nu dagen/weken wachten wat er gaat gebeuren na de super service van coolblue en postnl, not!!!

Beste Kevin,

Wat ontzettend vervelend dat de levering via PostNL net even anders is gelopen dan afgesproken. Dit hoort natuurlijk niet.

Vanwege het niet overdragen aan de juiste persoon is er een postonderzoek gestart. Hoe vervelend dit ook is, dit kost tijd.

Wij doen een beroep op jouw geduld.

Marc 28-11-2019

Twee dyson stofzuigers besteld een geleverd en geen geld terug 349 euro kwijt

Michael 28-11-2019

Simpelweg de beste winkel op dit moment om je mooie spullen te kopen. Al veel gekocht en altijd een zeer positieve winkel ervaring ervoor terug gekregen! Chapeau!

Hans Schippers 28-11-2019

coolblue komt na wat zij belooft: snelle en prompte levering. Heb wel twijfels over levering via DHL

Rob N. 27-11-2019

omdat artikel niet on-line wordt verkocht noodgedwongen naar coolblue Den Haag. Drie kwartier moeten wachten op een medewerker die beschikbaar was. Vier klanten voor mij hebben hun nummer aan mij doorgegeven anders wachttijd nog langer. Alle vier gefrustreerd afgehaakt. Gewoon vier orders gemist Coolblue. O o o wat slecht.

Beste Rob,

Wat ontzettend vervelend dat jouw winkel ervaring anders is verlopen dan verwacht. Helaas is het extreem druk geweest vanwege de Blackfriday deals. Sorry!

Auke 26-11-2019

Na wat online onderzoek kwam ik via kieskeurig uit op Coolblue. Het zag er betrouwbaar uit mede door de gebruiksvriendelijke en overzichtelijke website met goede instructie video’s

Lammert Moes 26-11-2019

Enorme keuze in artikel die je zoekt. Een goede prijs en snelle levering en goede service.

Ellen 26-11-2019

Origineel, betrouwbaar en fijn dat de meeste producten direct bij een coolblue winkel kunnen worden afgehaald. Het personeel in die winkels is uitermate kundig en vriendelijk.

Huizenga 24-11-2019

Al vaak dingen bij coolblue aangeschaft. De producten die ze leveren zijn over het algemeen wel goed.
Echter hun klantenservice, garantie en reperatie zijn echt heel slecht.

Ze geven niet/ laat aan wanneer ze iets ontvangen of versturen.
Denken niet mee en tonen geen begrip als er iets stuk gaat.
Verwijzen veelal naar kleine letertjes als het gaat om verantwoordelijkheid.

Slechgte ervaring

Beste Huizenga,

Wat vervelend dat het net even anders loopt dan verwacht. Wij zijn wel verbaast, wij houden onze klanten namelijk van alles op de hoogte. Zeker als het gaat om reparaties. Kan het zijn dat onze e-mails in jouw spam box terecht zijn gekomen?

Sorry! voor het ongemak.

Ton 24-11-2019

Je mag bij Coolblue geen slechte review geven over Coolblue zelf en/of een ondeugdelijk apparaat aldaar gekocht.

Beste Ton,

Wij zijn verbaast over jouw review. Want je bent altijd vrij om je mening te geven.

Als het gaat om een ondeugdelijk product zit onze klantenservice voor je klaar om te kijken naar de oplossing.

pikkebaas 30-11-2019

Verbaasd?

Doet men nu of de neus bloedt!!!!
Kap nah, jullie hebben al 2 reviews van mij geweigerd.
de eerste omdat ik het belachelijk vond en vind van Coolblue zelf dat men geen uitrij kaartje voor de parkeerplaats krijg bij een aankoop van € 600,00. Vrekkig als de brandnetels....
En de 2e is ook geweigerd, omdat ik eigenlijk gecompenseerd wil worden dat mijn dure koffiemachine binnen 2 maanden een refurbished is.

Maar dit kan men blijkbaar niet hebben bij Coolblue, ook Philips doet hetzelfde.

Met grote groet,

Ton

M. Klappe 23-11-2019

Goede ervaringen met Coolblue. Al een paar keer bij dit bedrijf besteld en steeds een erg snelle levering. Ook toen er een probleem met de laptop optrad binnen de garantie was de service fantastisch. De reparateur kon het niet repareren waarna ik een shoptegoed van het volledige bedrag kreeg en een vervangende laptop kon uitkiezen. Zeer vriendelijke jongen van de klantenservice gesproken toen ik de bestelling laat in de avond ging plaatsen. Ook al was het tegen elven, we hadden de volgende dag al een nieuwe laptop in huis. Topservice!