Deze score is berekend op basis van 6774 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Inge 19-10-2018 Via de website gekocht

Makkelijk en snel

Wasmachine stuk, wat nu. Al snel kwam Coolbleu voorbij op mijn zoektocht. Veel info op de website, makkelijk te bestellen. De volgende dag al vroeg info over hoelaat de levering ongeveer zou plaatsvinden. Kwartier daarvoor werd er gebeld. Een kwartier later draaide de was weer! Erg blij mee, top👍🏼👍🏼👍🏼

Riks Helder 19-10-2018 Via de website gekocht

Gemakkelijke en snel, goed overzicht, breed assortiment, en voor de rest zou ik op dit moment niet zoveel kunnen verzinnen

Nyob 19-10-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goede informatie

Heel goed idee om de handleiding van artikelen online te zetten bij het betreffende artikel. Afleveringstijdstip wordt goed gecommuniceerd.

Koos van IJsseldijk van IJsseldijk 19-10-2018 In de winkel gekocht
Zuidas Amsterdam

Aankoop MacBook Air

Ontvangst in de winkel zeer goed, erg vriendelijk en antwoord op al mijn vragen.
Ik ga zeker weer langs in de winkel of bestel online als ik wat nodig heb.
TOP.

Debora 19-10-2018 Via de website gekocht

goede service. Snelle levering. aardig personeel

De naamsbekendheid, en het snelle vinden op internet met de uitgebreide beschrijving en levering hebben mij doen besluiten om voor cool blue te kizen.

Michael 19-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige service, gebruiksvriendelijk en overzichtelijk

Meestal een van de goedkoopste alternatieven met goede prijs-kwaliteitsverhouding. Goede en vriendelijk service en personeel. Site werkt overzichtelijk en is gebruiksvriendelijk. Als laatste is het de enige (web)winkel met goeie humor en die ik nog wel serieus kan nemen. Dat kan ik erg waarderen.

F. IJntema 19-10-2018 Via de website gekocht

Aankoop all in one printer

Was de goedkoopste en snelle levering. Goede verpakking en prima en snelle levering. Heel handig, doe ik vast vaker.

Ron van Wezel 19-10-2018 Via de website gekocht

Buitengewoon uitstekende service en bezorging.

Prima aanbod. Met juiste prijzen. Ze maken waar wat ze beloven. Aanrader. Zal lang jullie diensten gebruik maken.

Albert 18-10-2018 Via de website gekocht

Snel en op tijd.

Handig dat je weet hoelaat er bezorgd gaat worden. Het telefoontje een kwartier van tevoren is helemaal top; zodat je niet aan huis gekluisterd zit.

Ilya Rabinovich 18-10-2018 Via de website gekocht

Vriendelijk en behulpzaam

Een paar dagen geleden heb ik voor de negende verjaardag van mijn zoon een HP Pavilion X360 14-cd0937nd-laptop aangemeten, deze heeft een aanraakscherm en moet voor grafisch gebruik worden gebruikt met traceren pen. Toen ik naar de details op de Kieskurig zocht werd het model met een pen getoond en mij werd geadviseerd om maar de laptop van Coolblue te kopen. Ik schonk geen aandacht en bestelde de laptop. Op de verjaardag van mijn zoon hebben we het pakket geopend en ontdekt dat er geen pen in de verpakking zat. Ik heb de klantenservice van Coolblue gebeld en zij hebben mij erop gewezen dat op hun website de computer zonder pen komt. De medewerker met wie ik heb gesproken was zeer vriendelijk en begreep mijn klacht. Maar volgens het Coolblue-beleid neemt de winkel geen enkele verantwoordelijkheid op zich voor advertenties op andere websites. Ik ben dit antwoord zeer teleurstellend want het is de website van Kieskeurig en het heeft een zeer goede reputatie. Meer dan dit zou ik verwachten dat op dit niveau van promotie alle details van het aanbod hetzelfde zouden moeten zijn.

Anouk 18-10-2018 Via de website gekocht

Goede service maar bezorging via PostNL is waardeloos

Coolblue is een fantastisch bedrijf, maar ze moeten denk ik snel een andere leverancier gaan vinden want PostNL-bezorgers komen nooit opdagen binnen de aangegeven tijdvakken en dat is zeer frustrerend omdat je er toch speciaal voor thuis blijft. Andere webshops hebben het wat dat betreft toch beter voor elkaar met Dhl of Dpd want deze bedrijven houden zich wel aan de tijdkaders.

Lodewwijk van Houwelingen 18-10-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service.

Correcte afhandeling en snelle
levering van het door mij bestelde product,een aanrader.Ik zou zeker,mocht het nodig zijn weer een bestelling plaatsen.

K 17-10-2018 Via de website gekocht

Geweldig service

Snel bezorging en zeer klantvriendelijk personeel. Stond snel op zijn plek en oude product meegenomen voor recycling. Wasmachine is simpel te bedienen en doet wat verwacht wordt. Veel programma keuzes.

Wim 17-10-2018 Via de website gekocht

goede service

Tot aan het verlopen van de garantietermijn uitstekende service.
Toen mijn TomTom Go 60, ca drie dagen na het verlopen hiervan, weer was uitgevallen, kon GPS-shop/CoolBlue niets smeer van mij doen.
Helaas

J 17-10-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Coolblue bied een ruim assortiment tegen een schappelijke prijs. Daarnaast is het vandaag besteld morgen in huis iets wat mij erg aanspreekt.
Ik heb al diverse producten van Coolblue gekost en eigenlijk nooit problemen gehad, zelfs toen een keertje iets niet goed was was de service ook prima!

Willem A 17-10-2018 Via de website gekocht

beoordeling reviews op Coolblue doorgestoken kaart

Coolblue doet zich voor als een klantvriendelijke en transparante winkelketen die eerlijke consumentenvoorlichting geeft. Helaas heb ik een zeer teleurstellende ervaring in de afhandeling en communicatie over een negatieve ervaring met een draadloze Dyson stofzuiger. Mijn review op Coolblue was genuanceerd, maar ook kritisch over dit product zeker als je kijkt naar de prijs en de gewekte verwachtingen door o.a. Coolblue zelf. Mijn review zou niet voldoen aan de gestelde eisen en vragen voor uitleg over deze beoordeling worden eenvoudig weg genegeerd.

Mijn boodschap was dat je met de Dyson Cyclone V10 beslist geen volwaardige stofzuiger koopt, maar hooguit een handige aanvulling op een vaste stofzuiger. Dan is 570,- erg veel geld. Deze boodschap is bij Coolblue niet welkom. Hebben zij teveel belang bi het positief promoten van dit product?

Beste Willem,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op Kieskeurig. Het spijt ons enorm dat jouw review op de productpagina niet zichtbaar is. Eerlijk gezegd schrikken wij ook dat de review niet online staat als je alleen jouw ervaringen met het product netjes hebt verwoord.

Natuurlijk willen wij graag nog een keer jouw beschreven review controleren. We zijn erg benieuwd om welke reden de review niet aan de gestelde eisen voldoet. Dit kunnen wij controleren met behulp van een ordernummer, jouw naam waarmee je de review hebt geplaatst, e-mailadres en de link naar de productpagina.

Je kunt deze gegevens en een kopie van jouw review versturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Dan gaan wij meteen op onderzoek uit. Als je nog andere vragen hebt, laat het ons weten in jouw e-mail.

Brent De Keersmaecker 17-10-2018 Via de website gekocht

De beste online webshop van België

Al 4 jaar maak ik gebruik van coolblue en nog 0 keer hebben ze me teleurgesteld. Altijd super snelle levering en kwaliteitsproducten. De verpakking is altijd heel zorgvuldig mee omgegaan en alles word goed beschermd. De klantenservice staat altijd open voor vragen en helpen je met veel plezier. Al mijn multimedia producten bestel ik altijd bij coolblue aangezien je ook een vergelijkingsfucntie hebt en er heel veel productinformatie te vinden is in dr beschrijving van het product. Enorm tevreden en zeker een aanrader!

Y. Marinus 17-10-2018 Via de website gekocht

Super service

Supersnelle levering. Levering in een bepaald tijdvak, zodat je niet de hele dag zit te wachten.
Gratis wasmachine naar de bovenste verdieping gebracht.
Aanbod om gratis de oude machine op een later tijdstip op te halen.

DT 17-10-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Op zondag middag 16.00 een droger gekozen via de zeer gebruiksvriendelijke website. Meteen een bevestigings mail ontvangen. Om 00.30 een tijdindicatie gekregen via mail. De bezorgers waren ingepland tussen 9.30 en 10.00 Om 9.15 ging de telefoon dat ze nog een kwartiertje onderweg zouden zijn ondersteunt door een sms bericht. Om 9.45 stond het apparaat op de aangewezen plek en was alles afgehandeld. Super service heel aardige bezorgers. Ook niet onbelangrijk aangekochte product is precies wat we er van verwachten door de uitgebreide info op de site.

Ronald 16-10-2018 Via de website gekocht

Maken de belofte op geen enkele manier waard

Al vaak besteld bij Coolblue. Ging altijd goed. Maar bestelde er vanuit gemak, omdat ik dacht dat ze goede service leverde, want de goedkoopste zijn ze zeker niet. Dit keer ging er iets fout met de levering, dus contact opgenomen met de “klantenservice”. Het leek wel of ik contact had met een jurist! Moeizame discussie en uiteindelijk nergens in geholpen. Dus wat mij betreft maken ze de belofte niet waar. Waarom zou je hier nog bestellen?

Beste Ronald,

Bedankt voor het schrijven van jouw review. We moeten eerlijk bekennen dat wij erg schrikken van jouw ervaring met de Klantenservice-afdeling van Coolblue. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat er een onnodige discussie ontstaat. We willen juist graag meedenken naar de beste oplossing.

Het spijt ons dat je niet de beloofde service van ons hebt ontvangen. We willen graag nog een blik werpen op de situatie en mogelijk ook het gesprek naluisteren. Het naluisteren van het gesprek zal ons helpen bij het terugkoppelen van feedback aan de medewerker. Hiermee kunnen ook wij als organisatie elke dag een beetje beter worden. We hebben wel jouw hulp nodig.

Graag ontvangen wij jouw ordernummer, telefoonnummer waarmee je naar ons hebt gebeld en een korte toelichting van de situatie in een e-mail. Je kunt de gegevens versturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Dan gaan wij zo snel mogelijk aan de slag. Als je nog andere vragen hebt, laat het ons direct weten in jouw e-mail.

Niet Relevant 16-10-2018 Via de website gekocht

Geen geweldige service

Ik bestel niet meer bij coolblue. In het verleden heb ik 3 maal een product aangeschaft, 3 keer op rij functioneerde het product niet, vandaag bestelde ik ondanks mijn twijfel bij coolblue een game monitor, ik zag dat ze een extra service aanbieden, de zelfde dag nog in huis. Hier voor moet je extra betalen dit is een mooie service natuurlijk, maar als ze dit niet na kunnen komen is dit een teleurstelling want je betaalde er immers voor. De bestelling is niet de zelfde dag aangekomen, maar zou de dag er na in de avond aangeboden worden in dit geval zou coolblue mij moeten betalen in plaats andersom. Dan maar contact opnemen verhaal vragen. de medewerker gaf in het gesprek aan de bestelling te kunnen annuleren en binnen maximaal 3 werkdagen zou het geld terug op mijn rekening moeten staan, aan het einde van het telefoon gesprek zei ze. nog een prettig dag voor u, dat klonk vriendelijk daarop zei ik. voor jouw ook. klonk als een jonge dame. het antwoord was JO en ze hing op. heerlijk oprecht dit incl de zogenaamde service die ze aanbieden. 5 min later werd ik gebeld door de zelfde dame en vroeg na de reactie jo. het viel stil. ze vond dit normaal bleek uit haar reactie die ze aangaf na mijn vraag, nou ik niet ze belde om te vertellen dat de bestelling niet geannuleerd kon worden en dat het langer dan 1 week zou duren voor dat het bedrag terug op mijn rekening gestort zou worden. Dus ik bestel niets meer bij coolblue

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op Kieskeurig. Het is natuurlijk heel jammer wanneer jouw bestelling niet op dezelfde dag wordt geleverd. Je bestelt bij ons voor de optie voor een snelle levering.

Uit jouw verhaal begrijpen we dat je een naar gesprek hebt gehad met onze Klantenservice-afdeling. Er is een woord gebruikt "Jo" wat niet netjes is gevallen. Het is mogelijk om dit gesprek na te luisteren met behulp van jouw ordernummer en telefoonnummer. Nadat wij het gesprek hebben nageluisterd, kunnen wij de medewerker van feedback voorzien.

Je geeft aan dat jouw bestelling pas de volgende dag in de avond is geleverd. We controleren graag nog een keer het verloop van de zending. Graag ontvangen wij in een e-mail de gegevens met een korte toelichting van de situatie. Je kunt de e-mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Dan gaat we direct voor jou op onderzoek uit. Als je nog andere vragen of opmerkingen hebt, laat het ons weten in jouw reactie.

Reguillo 16-10-2018 Via de website gekocht

TOP service van Coolblue!

Onlangs een Toshiba televisie besteld bij Coolblue. Deze zou op een zaterdag geleverd worden (door Coolblue's pakketdienst). Helaas werd de rit gecanceld die mijn televisie zou komen brengen die dag. Doordeweeks is het lastig voor mij om pakketjes te ontvangen dus daarom had ik hem ook op vrijdag besteld, zodat hij zaterdag in huis zou zijn. Ik vond het dan ook erg jammer dat hij niet geleverd kon worden die dag want ik had er immers ook nog rekening mee gehouden dat zij hem kwamen brengen. Na in eerste instantie met Coolblue gebeld te hebben was er helaas niets anders mogelijk dan de televisie op de maandag pas te leveren. Maar laterna werd ik teruggebeld door Coolblue met het bericht dat ze een gepaste oplossing hadden bedacht. Ze hadden kunnen regelen dat ze de televisie op zondag(!!!) kosteloos kwamen brengen. Wat een TOP service. Ik ben een zeer tevreden klant!

Bep 16-10-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven

Geweldige winkel waar je nog persoonlijk contact hebt

wij winkelen bij voorkeur bij Cool Blue vanwege de deskundigheid en de vriendelije verkoop medewerkers

R.Spaan 16-10-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Perfecte service

Prima service, klantvriendelijkheid en zeer ruim assortiment.
Schitterend afhaalcentrum cq winkel.
Snellere levering bestaat niet.

TW 16-10-2018 Via de website gekocht

Groot asssortiment met snelle en zekere levering.

Coolblue heeft leveren en klantenservice duidelijk hoog in het vaandel staan want ze zijn niet de aller goedkoopste maar geven tegen dat klein beetje meer wel erg goede service en zekerheid.

Jammer dat de fysieke winkel(s) wat sober zijn en weinig assortiment kennen. Het zijn ronduit zeer klantvriendelijke en goed georganiseerde afhaalpunten maar zeker geen volwaarige winkels.

Woodpecker 16-10-2018 Via de website gekocht

Altijd snelle levering en prima klantenservice, overzichtelijke webshop en scherpe prijzen.!

Mavadeja 16-10-2018 Via de website gekocht

Snel en keurig verpakt geleverd

Een uitgebreid assortiment, redelijke prijzen, en artikelen die snel en keurig verpakt worden geleverd: wat wil je nog meer? Ook ruilen is geen probleem, heb ik gemerkt. Aanrader!

Kees 16-10-2018 Via de website gekocht

Helemaal goed

Beetje rommelige logistiek vanwege de grootschaligheid en uitgebreide tussentijdse berichtgeving, die dan ook wel eens niet helemaal klopt, maar uiteindelijk komt alles goed en voelt het heel vertrouwd en degelijk.

M 16-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige ervaring!

Geweldige ervaring, mijn laptop had helaas fabrieksfouten, maar daar doen ze hier helemaal niet moeilijk over! Ik kon mijn laptop direct terugsturen en kreeg meteen een nieuwe!

PB 16-10-2018 Via de website gekocht

Goede service van Cool blue, nadat Post.nl niet kwam. Alleen zeer slechte leverings service van Post.nl. Donderdags voor 23.00u besteld, normaal de volgende dag leveren, maar nu kwam het pas maandagavond. Een ingehuurde mannetje, door Post.nl, kwam het pakketje maandagavond leveren. Ik keek in zijn bestelbusje, het was net of er een orkaan in die bestelbus had geraast. Écht álle pakketten lagen op een grote hoop, hét wordt er gewoon in gegooid. Hét zijn wél U en mij bestellingen die erin lagen. Cool blue, neem een andere vervoerder, óf neem het in eigen beheer.
Dat scheelt op jaarbasis héél véél klachten, claims, irritaties en schades!! ;-)

Sean 16-10-2018 Via de website gekocht

Top gasten!

Gewoon een coole webwinkel waar je met gemak producten vindt. Levering is ook zeer netjes verlopen, continu op de hoogte gehouden met de laatste status tot aan de laatste 15 minuten toe. Top bedrijf!

Boy 16-10-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Webshop erg duidelijk en makkelijk te bestellen betaling gaat ook makkelijk en de levering is snel en wordt van tevoren duidelijk aangegeven hoelaat je ze kan verwachten

Aptilla 16-10-2018 Via de website gekocht

Super servicw

De shop levert zoals ze zeggen de volgende dag. Dit werd ook netjes in de mail verteld en je kon duidelijk volgen van de betaling tot de levering.

Utrecht female 15-10-2018 Via de website gekocht

Coolblue staat op nr 1 als BESTE winkel

Fantastische en klantvriendelijke service.
Zowel aan de telefoon als ook in de winkel. Men neemt de tijd voor je.. die soms nodig is. Er wordt op vriendelijke en rustige toon uitleg gegeven.
Daarnaast geeft Coolblue fantastische service, bij vragen of tegenvallende producten.. men neemt je serieus.

Et. 15-10-2018 Via de website gekocht

Goeie betrouwbare service!!

Omdat er een mogelijkheid geboden wordt om buiten het internet te betalen.
Dit is voor mij een zeer belangrijk aspect.
Misschien wat ouderwets maar ik vertrouw het internet niet zo om daar financiële zaken op af te handelen.

Krijgsman 15-10-2018 Via de website gekocht

Service met een welgemeende glimlach :-)

Gemakkelijke site, snelle levering, goede communicatie met de bezorgers; kortom, tevreden. Als ik nog iets nodig heb, zal ik zeker bij Coolblue kijken!

A 15-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Een hele goede service. was-droog combinatie besteld en medewerkers van Coolblue hebben deze netjes naar de 4e verdieping (zonder lift) gebracht en aangesloten.

Ger 15-10-2018 Via de website gekocht

Lekker voordelig en snel geleverd

Snelle levering....duidelijke website. Makkelijk te bestellen.......zelfs voor een digibeet zoals ik.

Dik uit Westbroek 15-10-2018 Via de website gekocht

Uitvoering : service verlening en goede producten leveren..!

Een fijne zoek site. Duidelijk, de juiste informatie, daardoor een juiste en goede keus te maken. Gebruiksgemak site prima, producten conform afbeelding en beschrijving en zeer snelle levering..!

Wil 15-10-2018 Via de website gekocht

TOP Service

Levering volgens afspraak Reparatie na aankoop Gratis Goede service en uitleg Vakbekwaam personeel en met een glimlach EEN ECHTE AANRADER !!!!!!!!

LR 15-10-2018 Via de website gekocht

Fantastische service, snelle bezorging

Ik bestel regelmatig bij Coolblue; groot aanbod, volgende dag in huis, zeer goede service als er iets met het product mankeert. Grappige teksten op de verpakking wat het uitpakken ook een leuke ervaring maakt.

Bert 14-10-2018 Via de website gekocht

Prima servicegerichte Uitgebreid assortimentwebwinkel

Shop die een uitgebreid assortiment voert tegen concurrerende prijzen en die voor zover ik heb meegemaakt altijd de leveringsafspraken nakomt en prima service biedt, bv in de vorm van praktische tips voor het gebruik van het aangeschafte artikel. Hulde!

Monique 14-10-2018 Via de website gekocht

Goede service!

Bijna een jaar geleden een activity tracker gekocht. Snelle service en levering. Een paar dagen geleden ging het bandje kapot. Ik had 2 jaar garantie op deze tracker en via de site kon ik zeer makkelijk een reparatieverzoek indienen. Ik heb mijn tracker opgestuurd naar Coolblue. Een dag later was hij al aangekomen en diezelfde dag hebben zij het geregeld. Weer een dag later had ik een nieuwe activity tracker. Super snelle service!

Cathy 14-10-2018 Via de website gekocht

Goede winkle site

Als iets kapot of het niet werkt, geen gedoe je wordt terug betaald zodat je iets anders kan kopen. Je wordt ook goed geholpen via email of telefonisch.

Rob P 14-10-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Echt heel goed advies en super-vriendelijk

Erg goed advies over TV en hoe dingen te regelen, en zo enorm vriendelijk. Daarnaast gewoon erg scherpe prijs

Gigi 14-10-2018 Via de website gekocht

Goede ervaring met Coolblue

Nog nooit een slechte ervaring gehad . Altijd snelle en correcte levering . Jammer dat je niet achteraf kan betalen . Maar evengoed een dikke 10

Cees Takkenberg 14-10-2018 Via de website gekocht

Snel en accuraat

Gebruikersvriendelijk website en de goedkoopste in vergelijking met gelijksoortige aanbieders , jammer dat de door Solis voorgeschreven onderhoudsmiddelen lastig te verkrijgen zijn.

Maarten 14-10-2018 Via de website gekocht

Super service

Goede service en goed product.
Levering goed, werd goed aangegeven middels track and tracé en op
De hoogte gebracht. Mooi product die tot nu toe al veel plezier heeft opgeleverd

FhotoFast 14-10-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

Prijs kwaliteit heel goed en duidelijke omschrijving van alle artikelen. FhotoFast werkt heel goed op Apple apparaten kun je weer veel ruimte vrij maken.

Gizy Neirynck 14-10-2018 Via de website gekocht

Levering van diepvriezer

Ik kan iedereen aanraden om bij Coolblue te kopen. Correctheid, suuuuper vriendelijk en enthousiast. Niets is de bezorgdienst te veel gevraagd, alle vragen worden beantwoord. Reeds aangekocht in het verleden, en zal in de toekomst ook kiezen voor Coolblue