Deze score is berekend op basis van 1398 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,4

R.Sikkens 11-07-2020

Super slechte service. Mijn Pocketbook ereader ging kapot doordat ik het scherm aanraakte om de bladzijde om te slaan. Aangezien het nog ruim binnen de garantieperiode was verwachte ik dat het geen probleem zou zijn. Helaas schijnt schermbreuk niet onder de garantie te vallen want men gaat er automatisch vanuit dat je het apparaat heb laten vallen of hebt gestoten. Meerdere keren geprobeerd hun duidelijk te maken dat dit niet het geval was maar steeds het standaard antwoord terug gekregen. We kunnen niks voor je doen.
Nee! Jullie willen niks voor mij doen!
Zeer teleurstellend en mij zijn ze kwijt als klant.

Remco

Carla 11-07-2020

Heb een afzuigkap besteld bij coolblue op dinsdag
En extra gevraagd voor aanlevering op zaterdag maar krijg de afzuigkap waarschijnlijk maandag
Ik bestel normaal altijd bij BOL.COM nog nooit problemen mee gehad
VOOR MIJ NOOIT MEER COOLBLUE MET EEN MOOIE RECLAME OP DE TV

Jan Marchand 09-07-2020

Overzichtelijk site. Gebruikersvriendelijk. Makkelijk om producten met elkaar te vergelijken.

FP 08-07-2020

Top service, snel, vriendelijk, netjes apparaten boven geplaatst. Uitleg erbij gegeven. Wasmachine even aangezet met een schoonmaakprogramma. Helemaal tevreden.

A.Pauwels 07-07-2020

Twee dagen geleden een wasdroger besteld en betaald.
Volgende dag een track en trace, er zou in de middag bezorgd worden.
Vervolgens niets meer vernomen. Toch maar even gebeld s’avonds.
Blijkt de IDeal betaling geweigerd te zijn en de track en trace was een foutje.
Waarom de betaling geweigerd was kon niemand mij vertellen.
Ik vind het heel slecht dat er niet even een berichtje of e-mail gestuurd kon worden, zodat je niet je middag thuis zit te wachten voor niets.
Het geld is inmiddels weer terug op de rekening, maar toen ik vroeg of het bij opnieuw bestellen weer zou gebeuren, kon niemand dat zeggen, dus maar even een andere winkel gezocht, die wel een normale betaling accepteert.
Slechte afhandeling van een volkomen normale aankoop, slecht gecommuniceerd.

Babs 07-07-2020

Ik heb de miniset X-CM66 van Pioneer gekocht voor 300 euro en 2 jaar + 3 maanden later houdt hij er mee op... Dood. Er zit een connector los en de adapter moet vervangen worden... Kosten 150! Ik had wel wat tegemoetkoming verwacht van zo'n ' klantvriendelijk' bedrijf als Coolblue voor een apparaat dat 3 maanden over garantie is. Duidelijk een fabricage fout. Nu kan dit apparaat de prullebak in. Geen Coolblue meer voor mij.

edv12 06-07-2020

2 laptops gekocht. Allebei met zekerheidspakket. 1 laptop heeft nu 3 reparaties in 5 maanden gehad aan het scherm. Behuizing zit door al dit gesleutel compleet los, maar dat was al zo volgens Coolblue. De andere laptop heeft 2 reparaties gehad aan de batterij. Deze 3 maanden oude laptop is "slechts" met 9 krassen op de bovenkant er vanaf gekomen. Ongelooflijk slechte kwaliteit reparaties. Het zekerheidspakket stelt niets voor. Echt nooit meer Coolblue voor mij!

Jacques 06-07-2020

Duidelijk in de communicatie over de bezorging , komen de afspraken na. Aflevering en installatie keurig op orde. Beleefde en vriendelijke mensen, nemen de tijd en geven tips. Prima webshop en dito logistieke opvolging. Dik tevreden !

Claudia Beekhof 05-07-2020

Ik heb vorige week een laptop bij Coolbleu besteld van het merk Lenovo type IdeaPad L340-17IRH (81LL003AMH)

Deze laptop bleek niet nieuw. Er waren al twee maanden garantie af en hij was al bij de reparateur geweest. Ik heb Coolbleu gebeld en gezegd dat ik een nieuwe laptop heb gekocht en een tweedehands heb gekregen. De telefoniste vertelde mij dat dit niet de bedoeling is. Ik kon de laptop terugsturen en zodra deze bij Coolbleu binnen is, wordt er een nieuwe opgestuurd. Coolbleu kan via postnl zien dat ik hem heb opgestuurd. Stuur dan meteen een nieuwe. Ik hoop dat ik het vertrouwen in Coolbleu terug krijg na deze zeer vervellende negatieve ervaring en hoop zo snel mogelijk een nieuwe laptop binnen te krijgen.

Er staat op de site, vandaag besteld is morgen in huis. En als dan blijkt dat ik een tweedehands laptop heb gekregen buiten mijn schuld om, moet ik nog langer wachten. Dat ding kost wel €1049. Dat is niet niks. En wie garandeert mij dat ik niet weer een tweedehands laptop ontvang? Dit schijnt vaker voor te komen las ik in een aantal reviews. Ik vraag me af of dit een bewuste actie van Coolbleu is geweest, of echt een foutje. Ik hoop het laatste.

Theo Pels 05-07-2020

Goede webside, gemakkelijke afwerking, snelle levering, alles perfect!!! Twee buurvrouwen en
een vriend hebben het zelfde artikel gekocht en zijn ook enthousiast over Cool Blue.

Sydney langerak 05-07-2020

Kort geleden een Haier wasmachine gekocht. Na gebtuik een hoge piep geluid. Hiervoor is een monteur gekomen en heeft dit in 1e instantie opglost dmv een schuursponsje. Na enige tijd heb ik gevraagd wanneer de correte oplossing /re paratie wordt uitgevoerd. Dit hebben ze na aantal dagen opgelost. Nu hebnen wij gaan een ander probleem namelijk de ring die de afdichtingsrubber dient vast te houden is na draaien en openen van de deur los gekomen.
Coolblue telefonisch contact opgenomem, maar een standaard tekst dst de machine 3x voor reparatie moet hebben gehad voordst wij ina a nmerking komen voor een andere. Echt belangelijk nu op zondag gezin met 2 kids geen wasmachine, echt heel vervelend. De service van coolblie was een waardebon voor volgende aankoop van €10,- . Dat is niet de oplossing, de coolblue keuze voor deze wasmachine is ons echt tegengevallen en de hulp coolblue ook.

ron 04-07-2020

goeie vriendelijke bezorgers, goede uitleg, duidelijke tijds indicatie, kort van te voren melden dat ze er aan komen. nemen de rotzooi weer mee.
Duidelijke site. goed omschreven producten. Mogelijkheid tot vergelijk.

Isebel 04-07-2020

Helaas voor ons een slechte ervaring met Coolblue mbt coulance tijdens de meest heftige Corona-periode in Nederland.
We waren 1-2 dagen te laat met het terugsturen van een deel van de bestelde artikelen. Aangezien we moesten verhuizen en verbouwen tijdens de lockdown, hadden we het eerlijk gezegd niet goed in de gaten gehouden.
We vroegen niet om geld maar om een store credit omdat we toch nog een wasmachine, wasdroger etc. moesten aanschaffen. Maar nee, daar konden ze niet aan beginnen.
We hebben het toen nog schriftelijk geprobeerd uit te leggen, maar de manager zei ook nee, 'regels zijn regels'. Hun tip was om het op Marktplaats te verkopen.
Wij hebben dus uiteindelijk al ons witgoed bij de concurrent gekocht en zullen nooit meer bij Coolblue kopen. Vele online bedrijven hadden overigens versoepelde retourneerperiodes in maart t/m juni.

J. de Boer 03-07-2020

Wat een verschrikking die Coolblue. Alles voor glimlach zeggen ze dan. Lachwekkend zijn ze wel. Wacht al 4 dagen op een wasmachine en droger. Zou op dinsdag worden geleverd, door probleem op de site waren er geen producten aan de betaling gekoppeld. Na veel bellen en niet meewerkend klantenservice personeel uiteindelijk toch de producten gekoppeld, maar worden een dag later geleverd zeggen ze.
Dan moeten we plotseling €50 extra betalen om geleverd te krijgen. Weer meermaals gebeld en lang in de wacht staan en probleem zou opgelost moeten zijn. Hele woensdag weer thuis gewacht en wederom niet geleverd. Wordt toch donderdag.
Uiteindelijk krijgen we donderdagochtend dan toch een track & trace. Er zal tussen 13.30-14.30 geleverd worden. Verwachte aankomsttijd veranderd dan toch nog 4 keer en wordt uiteindelijk 19.00. Dan staat er, zonder vooraf te bellen, toch ineens iemand van Coolblue voor de deur. We laten de buren de deur open doen, maar ze willen niet naar binnen omdat zijn niet de eigenaar zijn! Vervolgens gaan wij snel onderweg naar huis en geven zij aan dat ze even wachten. 10 min later komen we thuis en rijden ze voor onze neus gewoon weg en willen niet meer omdraaien.
Dan wederom 30 min in de wacht bij de klantenservice, die aangeven ook niets te kunnen/willen doen.
Kortom een grote teringzooi bij Coolblue, maar wat wil je met een paar studentjes op je callcenter die 0% betrokken zijn bij je bedrijf. Volgende keer maar weer gewoon bol.com of mediamarkt. Die schijnen namelijk nog wel iets met klanttevredenheid te willen doen.

Gerald 03-07-2020

Een zeer fijne winkel om te winkelen naar huishoudelijke artikelen. Al vaker wat gekocht bij hun en ook via de telefoon zijn ze erg behulpzaam. Ook de prijzen van de artikelen zijn goed. De bezorgers zijn aardige jongens die goed behulpzaam zijn en erg vriendelijk. Al ondervonden als het artikel na een paar dagen ineens goedkoper werd dat wij het prijsverschil terug gestort kregen wat ik zeer netjes en attent van hun vond. Bij een andere winkel hoor je vaak... Dat is dan jammer dan. Top winkel!

Orie 02-07-2020

Telefoon word niet opgenomen, er wordt niet verteld hoeveel wachtende voor u. Maar wel een overdreven stem die verteld hoe simpel alles gaat via website.

P. Spaans 01-07-2020

Ik ben heel tevreden over het product dat ik heb gekocht bij Coolblue, het klopte nog ook: mijn nieuwe koelkast zou meteen de volgende dag geleverd worden, maar omdat ik zelf niet kon heb ik dat veranderd en dat ging ook heel gemakkelijk. Ik kreeg steeds duidelijke informatie over het tijdstip van leveren, aardige jongens ook, ‘t leek grappig veel op de tv-reclame!

JdB 01-07-2020

Klantenservice/helpdesk is echt waardeloos op het moment dat er iets niet goed gaat met de bestelling. Zeer lange wachttijden bij de helpdesk. Meerdere keren moeten bellen en Ier alle medewerkers zijn bereidwillig om probleem op te willen lossen. Na 3 dagen nog steeds geen goederen ontvangen en niet bekend wanneer dit nu wel gaat gebeuren.

Fc Fabe 29-06-2020

Ook online duidelijke product toelichting. Dus koelkast gekocht! Bleek bij levering een klein deukje in een rooster aan de achterzijde te hebben. Had ik niet gezien maar bezorger zag het bij het uitpakken. Deed direct een paar voorstellen om een op te lossen. Heb gekozen voor een kleine korting, na een uur de bevestiging mail en na 4 uur het geld op mijn rekening!!! Kortom wie wil er nou niet bij zo’n bedrijf kopen?

Peter 28-06-2020

Zeer duidelijke on line shop. Had ook nog een paar vragen maar als leek werd ik zeer snel en vakkundig geholpen.

Jaco Buitelaar 28-06-2020

Ruim assortiment. Veel reviews waar je wat aan hebt. En uitstekende levering.

Ton Ratten 27-06-2020

genoeg keuze ,goede service .vriendelijke bezorgers ,after service ook goed.

Eggers 26-06-2020

Positieve humorvolle onderneming en zeer service gericht. TOP
Op een leuke manier klant is koning

Kristel 26-06-2020

Helaas voor mij geen Coolblue meer. Mobiele airco besteld. Vooruit betaald. Aangemeld bij PostNL maar nooit aan hun uitgeleverd. Inmiddels na 3 dagen verschuiven van de bezorg datum nu in het track en tracé scherm dat hij niet ontvangen is bij PostNL. Meerdere keren gebeld met de klantenservice. Ik moest na 72 uur terugbellen als er dan nog niet geleverd was zou er vandaag nog een nieuwe verzonden worden. Zojuist gebeld (na een half uur in de wacht) nu moet ik morgen weer terugbellen.

Beste Kristel,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede.

Wat ontzettend vervelend dat je nog steeds wachtende bent op de levering van jouw airco. Wij begrijpen dat je baalt en het duurt ook erg lang.

Wij willen dit graag voor je uitzoeken. Graag ontvangen wij jouw order nummer + korte uitleg per e-mail. Dit mag naar geenglimlach@coolblue.nl

Wij kijken er naar uit om direct mee aan de slag te gaan.

Immy de Jong-Lust 26-06-2020

Ik ben vanaf 08.30 uit bezig helderheid te krijgen over mijn levering witgoed vandaag, handel euro 2200,--. Vreselijk. Word niet terug gebeld. Iedere keer (7x) zo'n 10 a 15 min. wachttijd. Overweeg om de bestelling in te trekken.
Klantenservice mag ook niet doorverbinden naar de leveringsafdeling. Is wel een taak gemaakt dat ik binnen 3 dagen terug gebel word. Duh!!! Moet vandaag geleverd worden.

jv 25-06-2020

Zeer slechte klantenservice, bestelling niet bezorgt omdat de fietskoerier te laat was begonnen. Geen melding hierover mag je zelf gaan bellen. Bestelling wordt hierna 2 dagen verder ingepland omdat er geen ruimte meer was. Als test een extra bestelling gedaan deze werd wel bezorgd op de eerste dag. Eerste bestelling geannuleerd via klantenservice, toezegging dat mijn geld binnen 3 werkdagen binnen zou zijn. Na 4 dagen gebeld omdat er nog niets was, toezegging dat het dezelfde avond binnen zou zijn. Wederom weer niet. Weer gebeld en weer lang in de wacht want het is drukker dan normaal, melding die altijd zo is. Zelfde verhaal. Dag erop mail binnen dat de goederen binnen waren en dat het geld binnen drie werkdagen op de rekening zou zijn. En we beginnen weer opnieuw, Medewerker gebeld en die wilt niets doen omdat het proces zo is, het komt nu allemaal goed in drie werkdagen. Als de bestelling goed gaat is het een goede zaak maar de klantenservice is gewoon zeer slecht. Altijd schuilen onder dit is het proces, niet willen door verbinden met een service manager, dit omdat deze toch het zelfde antwoord geven. Waarom zijn ze dan. De glimlach kan je bij mij niet meer vinden.

Beste JV

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het zo moeizaam is verlopen met de levering van jouw eerste bestelling. Dit is absoluut niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor bieden wij ons excuus aan.

Binnen Coolblue maken wij dit natuurlijk bespreekbaar. Helaas lost dit voor jou nu niets meer op. Ondertussen zijn wij een aantal dagen verder en verwachten wij dat het aankoop bedrag van de eerste bestelling netjes terug is gestort.

Ondanks het ongemak, veel plezier met je aankoop.

MJ 25-06-2020

Makkelijke en duidelijke site zonder poespas
Voor en nadelen in de reviews te vinden,erg handig
Veelzijdigheid aan producten te vinden en klantvriendelijk en supersnelle levering
Ook mensen die het bezorgen erg vriendelijk en behulpzaam
Nemen oude product mee retour,ook fijn!!

Nico B. 25-06-2020

Eindelijk een webshop die zich aan de belofte houdt: vandaag besteld, morgen geleverd. Voor een redelijke prijs. En de inhoud van de mails veroorzaakte een glimlach. Inderdaad, alles voor een glimlach.

M. Brouwer 25-06-2020

Niet doen!! Nooit bij Cool Blue bestellen, slechte klantenservice, uitermate onbetrouwbaar!
Ik had een Dyson hot/cool besteld, (met 649,-- niet de goedkoopste ventilator die er is. 's morgens voor tienen en extra geld betaald om 'm dezelfde dag te kunnen ontvangen.
Geld werd geincasseerd, maar Dyson werd niet geleverd. Wanneer ik hier over bel, (na uren in de wacht te zijn gezet!) zijn ze bereid als 'gunst' de extra bezorgkosten "voor dezelfde dag leveren" wel terug te betalen binnen 3 werkdagen....(zelf moet de klant direct betalen via IDEAL!)
Belofte de bestelling echt de volgende dag te leveren.
Volgende dag werd bestelling weer niet geleverd. Bij bestellen moet je allerlei gegevens invullen, o.a. ook je telefoonnr. ' voor als er iets is, met je bestelling....' staat er op de website!
Niemand die even contact met je opneemt om te zeggen dat het niet gaat lukken! Nee, laat de klant zelf maar uren in de wacht staan!
Het zou zoveel boosheid wegnemen, indien je van te voren op de hoogte gesteld wordt. Daar heeft een klant heus wel begrip voor!
Uiteindelijk is het apparaat na 3 dagen geleverd, zonder aanbod van enige compensatie! Hoera voor de service... en bestrooi de bezorger met confetti.....Maar niet heus :-(
Volgende keer ga ik gewoon weer naar mijn vertrouwde leverancier! Had ik meteen moeten doen. Weer een goede les geleerd....!

Debra Schipper 24-06-2020

Geen prettig bedrijf!! Nieuwe Amerikaanse koelkast gekocht! Gelijk gebeld dat hij het niet deed. Meneer aan de telefoon kon onze bestelling niet vinden. 😱 Uiteindelijk een aantal weken overheen gegaan, hebben ze een monteur gestuurd. Ook deze man gaf als antwoord; nieuwe koelkast niets aan te doen. Hier nam coolblue geen genoegen mee! Weer een aantal weken geduurd, weer dezelfde monteur gestuurd. Oh ja mijn nieuwe PVC visgraat vloer zwaar beschadigd doordat de koelkast er elke keer uit moest!! Koelkast niet te repareren. Mijn koelkast niet meer leverbaar! Andere koelkast “duurder” maar in de aanbieding dan graag die dan maar. Uiteindelijk naar heel veel telefoontjes, helaas die nieuwe koelkast is niet leverbaar op het moment. Nu twee weken verder en daar zou vanochtend de koelkast komen! Maar helaas dat wordt vanmiddag!!! 🤬 Oh ja en dan nog de prijs!!! Rekenen kunnen ze niet bij coolblue! Nieuwe koelkast 1319,- min oude 1059,- verschil 260,-
Op de factuur; nieuwe koelkast 1349,- oude koelkast 1059,- verschil 290,- Op de site bij coolblue kost de koelkast 1319,-!!! Dit zijn gewoon boeven!!!! Maanden met een koelkast die het niet gedaan heeft!!! Meerdere dagen vrij genomen voor de monteur!!! En mijn vloer kapot! En nu ook nog 30,- te veel laten betalen! Schandalig echt!!! En Coolblue komt met niets!! Geen compensatie niets!

Beste Debra,

Dank je wel voor je review. Wat een ontzettend vervelende situatie. Hier schrikken wij ook van. Er moet iets verkeerd zijn gegaan.

Wij zoeken dit graag voor je uit, maar hebben daarvoor wel jouw ordernummer nodig. Zou je ons met een korte toelichting willen mailen op geenglimlach@coolblue.nl?

We gaan er dan direct mee aan de slag.

MV 23-06-2020

Schuilen achter de naam van POSTNL, maar jullie kunnen het gewoon niet aan voor 23:59 besteld volgende dag in huis. Mijn pakket is alleen aangemeld bij post nl en het pakket hebben ze nog niet ontvangen. express bij coolblue besteld voor de snelle levering, maar ze maken het niet waar... heeel jammer dit ...

Wendy 23-06-2020

Goede communicatie, bezorgers brengen het netjes naar binnen. Alleen hadden ze even moeten aanbellen voordat ze mijn vriezer de trap af sjouwden vanaf de dijk, dan hadden ze met de wagen achterom kunnen rijden. Had ze een hoop werk gescheeld.

FvE 23-06-2020

Zeer tevreden over Coolblue. Zeker niet de eerste maar ook niet de laatste keer dat ik er shop. Duidelijke site ook om keuzes te maken.

Jessica Tummers 23-06-2020

Cool Blue, alles voor een glimlach. Dat is een fantastisch motto, maar je moet t ook waar kunnen maken.
Vanochtend werd mijn nieuwe wasmachine geleverd. Keurig binnen het tijdvak dat was afgesproken en 10 minuten ervoor ontving ik nog een telefoontje: Mevrouw, we zijn er zo!
Moeiteloos manouvreerden ze de machine naar boven, sloten m aan en hebben zelf de droger er weer bovenop geplaatst. De oude wasmachine werd meegenomen. Vriendelijk, betrouwbaar en uiterst prettig. Een grote glimlach op mijn gezicht. Dikke pluim!

Dick 22-06-2020

Ik kies altijd voor Coolblue ipv de concurrent als ik iets van beeld of geluid nodig heb. Je wordt bijzonder goed op de hoogte gehouden hoe het met de bestelling staat en dat geeft een vertrouwd gevoel. Ook voor vragen via de mail snel antwoord. En de prijs is scherp en altijd gratis verzenden. Niks geen klagen hier zit echt een tevreden klant.

Eigenaresse B&B 19-06-2020

Ik had bij de koop van een wasmachine de service uitgebreid à E20,- voor het plaatsen, aansluiten en proefdraaien van de machine. De twee jonge mannen zagen het houten onderstel waar de vorige machine 20 jaar lang opstond, en binnen twee seconden wilden ze er weer vandoor want DIT zou ze niet gaan lukken. 'Alles voor een glimlach' vond dus in deze 2 seconden plaats, en veranderde in 'Veel voor frustratie!'. Na aandringen wilden ze nog wel de machine op het onderstel tillen, maar waterpas stellen..... mevrouw moest maar een plaat erop regelen, en dan Coolblue bellen, dan zouden ze weer terugkomen. En proefdraaien moest ze ook maar zelf doen. Gelukkig koos ik een tot nu toe goed werkende machine, anders had ik grote problemen gehad met mijn Bed and Breakfast dankzij Coolblue! Dus koop deze service er alleen bij als je omstandigheden ter plekke perfect zijn òf ogen.

Beste,

Dank je wel voor je review. Wat een ontzettend vervelende situatie. Wij begrijpen dat je baalt. Wij maken dit daarom ook direct bespreekbaar met ons depot.

Helaas lost dit voor jou nu niets meer op. Gelukkig werkt de machine naar behoren.

Chris 18-06-2020

na 4 weken een nespresso apparaat gebruikt te hebben die ik bij hun hebt aangeschaft met de klacht dat de melkschuimer het niet doet, was ik helemaal blij dat ik hem mocht retourneren van hun en een ander mocht uitzoeken. Ik Moest alleen wachten tot de retour verwerkt was en na 3 dagen zou ik mijn geld terug gestort krijgen.

Ik wou niet 3 dagen wachten op koffie met kleine kids, dus dat meisje van coolblue stelde voor dat ik dan vast een ander bestelde en het even voorschoot zodat ik wel de volgende dag koffie had

Goed idee dacht ik! Dan schiet ik het wel even voor totdat ik het geld terug had van die ander.

Maar die kapotte kreeg ik na 2 dagen weer terug gestuurd, hij was volgens coolblue niet schoon van binnen, dus ik kreeg mijn geld niet terug. Ik had hem uit mezelf schoongemaakt en netjes weer ingepakt en terug gestuurd, niet omdat coolblue dat zei maar omdat ik dat zelf netter vind. Van binnen had ik hem alleen omgespoeld, niet bedenkend dat dat belangrijk was voor Coolblue.

Nu krijg ik deze terug. Heb ik ook het 2e nieuwe apparaat al in gebruik en Coolblue wilt mijn geld niet terug geven van de kapotte omdat het niet schoon genoeg was terwijl hij kapot is. Belachelijk! Hij was immers kapot. Nu ben ik €300 kwijt.

Beste Chris,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Wat ontzettend vervelend dat het net even anders is verlopen dan verwacht.

Natuurlijk mag een product binnen de 30 dagen retour. Echter zijn hier wel voorwaarde aan verbonden. Uit jouw review maken wij op dat dit niet het geval is. Hoe vervelend dit ook is, daar kunnen we geen uitzondering op maken. Alle informatie over onze retour voorwaarden vind je hier:

Wellicht kun je de machine alsnog helemaal schoonmaken en alsnog retour sturen?

J F 18-06-2020

Laptop gekocht op 02.02.2020. Laptop is 13 weeken later kapot (18.06.). Het eenige oplossing die zij kunnen bieden is dat ik nu 4 - 5 weken voor een reparatie wacht. Drie weken in hun magazijn en twee weken op de weg/bij de post. Voor een nieuwe laptop had ik meer service en begrip voor mijn situatie verwacht.

Beste,

Dank je wel voor je review. Dat is balen zeg, een laptop binnen een half jaar al ter reparatie aanbieden. Wij begrijpen dat je baalt.

Helaas zit er na de 30 dagen niets anders op dan gebruik te maken van reparatie binnen de garantie. Vanwege de situatie waar we allemaal in zitten duren reparaties langer dan gewenst. Wij balen hier ook van. Helaas kunnen we dit niet versnellen.

Ondertussen zijn we een aantal dagen verder en verwachten dat je ondertussen een update e-mail hebt ontvangen.

Jose Koster 17-06-2020

Ik heb mijn aankoop online besteld en opgehaald in de Cool blue winkel in Arnhem. Vriendelijk personeel, mooie, overzichtelijke en schone winkel. Ik ben erg tevreden. Ik kom graag weer bij jullie terug in de toekomst voor andere aankopen.

wim19a46 14-06-2020

We hebben al vaak aankopen gedaan bij Coolblue en altijd tevreden. Een klein minpuntje is, dat op de site stond: drempelbezorging, dus ook op 2 hoog; daarvoor hadden we ook Coolblue gekozen, maar de bestelling werd bezorgd door Postnl en die brengt de spullen nooit boven, dus moest mijn vriendin met haar versleten knie de kookplaat 4 trappen op sjouwen.

Tactor 13-06-2020

AirPods tonen al vanaf het begin problemen. Diverse keren reset en opnieuw aangesloten. Geen verbetering. Nog geen half jaar oud. Het antwoord van de service-afdeling is dat ze te beschadigd zijn aan te buitenkant en ze het daarom niet meer functioneren. Maar wat er dan kapot is krijgen we niet te horen. Zelfs tot 3x toe geen Correct antwoord en Zelfs hetzelfde antwoord, er wordt verwezen naar de reparatienota die er ook niet bij zit. Een service met een glimlach is makkelijk te verstrekken als je standaard mailtjes stuurt zonder oplossing. Een barst in mijn telefoonscherm wil toch ook niet zeggen dat de telefoon het niet meer doet!

Beste Tactor,

Dank je wel voor het kenbaar maken van je onvrede. Wij begrijpen dat je baalt.

In je online account van Coolblue kun je de repartiebon terug vinden.

Lars 11-06-2020

Helaas een matige service van de klantenservice van Coolblue. We staan op het punt een Samsung wasmachine + wasdroger te bestellen. Momenteel (11-06) zijn deze in de aanbieding en er wordt uitgebreid mee geadverteerd op de website. Tijdens bestelling blijkt de wasdroger niet meer leverbaar. We bieden aan om deze pas over een maand (13-07) in onze nieuwe woning geleverd te krijgen, maar graag gebruik maken van de huidige korting. Ogenschijnlijk pech voor ons, maar de klantenservice biedt hier geen oplossing voor. Jammer, toch een bestelling van €900+, die regelrecht naar de concurrent gaat.

Beste Lars,

Dank je wel voor je review. Wij begrijpen dat je baalt als je net naast de aanbieding grijpt omdat de droger niet meer leverbaar is.

Helaas kan dit gebeuren. Wie weet is er in juli opnieuw een mooie aanbieding.

Excuus voor het ongemak en veel succes met de verhuizing.

Hcp 10-06-2020

Tijdens de verhuizing begaf onze koelvries combinatie het. S avonds om 22.00 uur een nieuwe besteld bij cool blue en de volgende dag rond 11.00 uur werd deze al bezorgd. En het was nog wel 2de pinksterdag. Echt top.

Anoniem 10-06-2020

Goede beschrijving van producten en vaak ook relevante beoordelingen.
Daarbij ook vaak al volgende dag in huis!

Piet Vissers 08-06-2020

Hebben al meer bij collblue gekocht en zijn zeer tevreden over de verwerking en aflevering van de artikelen

Carmen 08-06-2020

makkelijk en snel, ik ben tevreden. wel een opmerking: ik had een afleveradres ingevuld afwijkend van het factuuradres, en tot mijn verbazing kwam de machine op het factuuradres aan! gelukkig was er op dat moment toevallig iemand aanwezig, dus het is goedgekomen, maar dat is wel slordig...

Luppie 07-06-2020

De beste prijs voor dit product en volgens afspraak op tijd geleverd in goede staat

Jason 07-06-2020

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ze het product het snelst konden leveren. Helaas duurde het evengoed nog 4 dagen ipv de volgende dag. Nu heb ik eenmaal het product en heb er 4 maanden gebruik van kunnen maken en is nu al stuk. (Dat kan gebeuren) nu heb ik het terug gestuurd en wacht ondertussen al 3 weken op antwoord wat ze gaan doen, gaan ze het repareren of krijg ik een nieuwe. Ik dacht laat ik ze eens bellen en kreeg als antwoord dat ze het gaan maken en als me product drie keer stuk is gegaan dan gaan ze voor een andere oplossing kijken. Nu 6 weken verder en helemaal niks meer vernomen.
Kortom ronduit belachelijk en verschrikkelijke service.
Ik koop voortaan me producten in de buurt!!!

Beste Jason,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het allemaal net even tegen zit.

Vertraging kan gebeuren en zijn wij ook niet blij mee.

Naast de vertraging heb je ook nog een defect aan jouw product. Gelukkig zit je binnen de garantie en bieden wij jouw een reparatie aan. Helaas kost dit tijd.

Omruilen buiten onze tevredenheidsgarantie is helaas geen optie. Sorry!

Prima internet winkel 06-06-2020

Groot aanbod van het product waar ik naar op zoek was (watermolens). De prijsrange waarin gezocht kan worden maakt dat er voor elk budget wat te vinden is. Aflevering van het product was milieu bewust (met een fiets) en zeer persoonlijk.

Wim 06-06-2020

Je wordt vanaf de bestelling tijdig en juist.geinformeerd. Daarnaast heb ik gekozen voor een hele goede aanbieding van de winkel.