Deze score is berekend op basis van 9641 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Robin 23-04-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.be

Nadat ik eerst mijn nieuwe wasmachine bij Coolblue besteld had en deze goed geleverd werd, heb ik onlangs een wasdroger bij Coolblue besteld en deze is jl zaterdag geleverd. Vrijdag besteld en zaterdagochtend stond hij al in de berging. Door de monteurs goed aangesloten en ik kreeg een goede uitleg erbij. En dat gewoon gratis, geweldig

Liesbeth 23-04-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle service.

Correcte jongemannen die mijn nieuwe vaatwasser bezorgden. Tevens name ze het verpakkingsmateriaal netjes mee terug.

Peter van der Kroef 23-04-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

deskundige benadering in de winkel en helpdesk

Deskundige en vriendelijke benadering in de winkel en helpdesk ,en prima op tijd bezorgd op mijn huisadres .
Ik zag de oprichter van coolblue op de tv bij wnl op zondag en zijn verhaal klopte exact met de praktijk ,dit is volgens mij van enorm belang voor een onderneming
Ik heb al verschillende keren bij coolblue gekocht en steeds enorm tevreden .
Bij het betreden van de winkel viel mij op dat je gelijk aan kan geven voor welk product je de winkel bezoekt en dat je daarna snel word opgehaald en ik rustig mijn vragen kon stellen en al mijn vragen duidelijk beantwoord werden waarbij ik merkte dat de medewerkster goed in de gaten had of ik alles begreep

Jolanda 23-04-2018 Via de website gekocht

Supersnel

Duidelijke site...fijn dat reviews over producten bij staan..kan im beter mn keuze bepalen.ook grappige opmerkingen die ik wel kon waarderen ..en snelle levering zeer tevreden

Tamara 23-04-2018 Via de website gekocht

Supersnelle service, zelfs op zondag!

Op een zaterdag me met behulp van Coolblue reviews en andere vergelijkingssites verdiept in verschillende trackers... uiteindelijk bij Coolblue uitgekomen voor de beste prijs bij de gemaakte keuze. En al die zondag bezorgd, dus de tracker om mijn arm, zodat ik er gelijk actief gebruik van kon maken. Heerlijk!

Diana 23-04-2018 Via de website gekocht

wat ik ontzettend fijn vind geen uren aan huis gekluisterd zitten je krijgt netjes een bericht van een tijd dat je ze kunt verwachten binnen het uur en je wordt netjes 15 minuten van te voren ook nog gebeld dat ze onderweg zijn....Ik ze TOP

Ellen 23-04-2018 Via de website gekocht

Super service!

Bij Coolblue word je altijd snel geholpen. Ik had moeite met het uitkiezen van een laptop, heb gebeld en ben prima geholpen. De volgende dag de laptop in huis en kon hem meteen gebruiken! Super service dus! Echt een aanrader!

Gabriel 23-04-2018 Via de website gekocht

Voortdurend hoge service!

Niet twijfelen maar doen bij coolblue! Vanaf de bestelling wordt je stapsgewijs op de hoogte gehouden tot het vertrek na de levering. Goede productuitleg, concurrerende lage prijzen, veel contact over levertijd en klopt ook. Gewoon hele fijne winkel bezorgen met en leveren een glimlach! Dus verwen je zelf en ga voor voolblue!

Jacques 23-04-2018 Via de website gekocht

Lekker snel en goed

Voor het eerst gebruik gemaakt van deze webwinkel. Prima assortiment waar ik gelukkig precies vond wat ik zocht. En inderdaad exact op de gewenste dag afgeleverd. Mocht het nodig zijn, dan kom ik zeker terug.

Michel 23-04-2018 Via de website gekocht

Totaalpakket ttz virtuele en reële winkel.

Omvangrijke keuzemogelijkheden, professionele hulp, efficiënte levering. Geen moeilijke terugname procedure.

adrie van der werf. 23-04-2018 Via de website gekocht

het gemak en de snelheid en de service zijn uitmuntend!

makkelijk om erg snel te bestellen!en dat het gelevert word aan huis.
ben erg blij dat dit zo kan vanwege mediche gronden.service en bestelling
zijn super!!!adrie een tevreden klant.

bart 23-04-2018 Via de website gekocht

zeer tevreden

Ervaring gewoon goed (website, aanbod, afhandeling) en zoals beloofd de volgende dag al geleverd. Zelfs een bestelling van 7 items. 2 daarvan uit een ander voorraadcenter en toch alles tegelijk bezorgd. Enigste was dat track&trace bezorging rond 1500 aangaf maar het kwam in de ochtend al. Nog meer tevreden :)

MB 23-04-2018 Via de website gekocht

Snelle en vlotte service

Het produkt werd besteld en de volgende dag afgeleverd. Alles netjes verpakt. Prijs is concurrend met Mediamarkt BCC ed, Je hoeft er niet voor op pad.

Bart 23-04-2018 Via de website gekocht

Op tijd afgeleverd

In principe ok, enige minpunt is dat voor een aflevering op een verdieping geen oplossing wordt geboden. Nee, doen we niet.

Officiele reactie van Coolblue 23-04-2018

Beste Bart,

Wat jammer om te lezen dat je niet zo tevreden over ons bent. Wij bezorgen bestellingen tot en met de vierde verdieping per trap, mits de situatie hier veilig genoeg voor wordt geacht door onze bezorgers en mits het geen Amerikaanse koelkast betreft. Graag willen wij dan ook met jou meekijken waar het misgegaan is. Zou je ons een e-mail met jouw ordernummer en een korte toelichting willen sturen via geenglimlach@coolblue.nl? Dan pakken we het daar verder met jou op.

Tamara 22-04-2018 Via de website gekocht

Professionele en snelle service met levering op zondag!

Snelle en zeer nette levering zonder gezeur een gemopper. De wasdroger staat namelijk op de derde verdieping.

Peter 22-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en installatie

De wasmachine op zondagavond besteld, maandagmiddag geleverd en geïnstalleerd. De oude machine is meteen meegenomen. Prima service!

TsNR 22-04-2018 Via de website gekocht

ruime keuze, snelle levering

Ruime keuze en goede kwaliteit/prijs verhouding en snelle levering in goede verpakking.
Echt een aanrader!

G.Tromp 22-04-2018 Via de website gekocht

betrouwbare levering tegen goede prijs. Inmiddels meerdere zaken aangeschaft zonder enig probleem. Ook telefonisch goed bereikbaar en vriendelijke gesprekken.

Gerrit 22-04-2018 Via de website gekocht

De beste service, voor en na de aankoop

Zoek je een betrouwbare winkel, zoek dan niet verder. Coolblue is de beste zowel voor als na de aankoop. De beste service die niet te evenaren is.

Mochten er vragen of problemen zijn dan staat Coolblue ook voor je klaar. Een groot verschil met winkels die soms goedkoper zijn maar geen toegevoegde waarde hebben na de aankoop.

Ruim aanbod, snelle levering en acties.

BVI 22-04-2018 Via de website gekocht

Goede prijzen, snelle verzending, transparante website!

Goede prijzen, snelle verzending, transparante website en gemakkelijke retournering. Als ik een product zoek is Coolblue altijd bij de eerste sites die ik check. Coolblue heeft ook fysieke winkels en is dus gemakkelijke bereikbaar.

Paul 22-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en prima service

Een smart tv van Samsung besteld op zondagavond en de volgende dag al rond half 2 afgeleverd. Prima tv, maar ik had dan ook veel revieuws en de test van de Consumentenbond geraadpleegd.
Via track en trace te volgen en afgeleverd op de afgesproken tijd. Later via de mail nog van cool blue bruikbare tips en trucs gehad. Had al goede ervaringen met cool blue met andere producten. Ook toen een sport watch retour moest ivm ontstaan defect aan het polsbandje, was alles snel geregeld en kreeg ik binnen 1 week een geheel nieuw horloge.
Kortom behalve een snelle levering, mijn ervaring met een defect product, ook een prima service. Ik zou zeggen volhouden zo cool blue. Hoop dat cool blue deze service in stand kan houden, nu de firma in korte tijd zo gegroeid.

4x4 22-04-2018 Via de website gekocht

perfect

Het artikel is makkelijk te bestellen en wordt vervolgens volgens afspraak op tijd geleverd op de gewenste manier en plaats. Ik had gekozen om het artikel de volgende dag na 15:00 in de lokale supermarkt (postagentschap) op te halen.

Catharinauit1960 22-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Wat zo fijn is als je een nieuwe vrieskast en koelkast aanschaft: de oude apparaten komen ze pas 2 dagen later ophalen zodat je je bevroren (en gekoelde) produkten kunt overhevelen als de nieuwe apparaten al een paar uur op temperatuur zijn. Toppie!

Bieke 22-04-2018 Via de website gekocht

Altijd top!

Altijd vriendelijk personeel en altijd mogelijkheden (zoals last minute ruilen of n oud apparaat dat ze voor me innamen).

Wil 22-04-2018 Via de website gekocht

Alles is geweldig

het is voor mij de eerste keer dat ik een wasmachine online heb gekocht , heb er geen spijt van ,Coolblue is zo makkelijk te bestellen en morgen al in huis,, zonder dat je druk moet maken of ze wel aansluiten , ik ben zo blij ,

Roos 22-04-2018 Via de website gekocht

Gebruiksvriendelijke website en keurige levering

Inmiddels vaker bij Coolbue besteld via hun relaxte website (ik houd van hun woordgrapjes) en elke keer worden we blij van hoe of er geleverd wordt.
Je wordt online goed op de hoogte gehouden hoe laat je ze kunt verwachten. Vriendelijk en behulpzame leveranciers.
Voor ons een reden om terug te blijven komen.

Zeker een positieve aanbeveling waard!

John B 21-04-2018 Via de website gekocht

Een zeer professioneel draaiende organisatie !

Recentelijk een LG tv, een Samsung magnetron en wat kleinere artikelen bij Coolblue gekocht en alle aankopen werden professioneel begeleid

Sven 21-04-2018 Via de website gekocht

Top winkel, met een super service!

Een van de beste, zoniet de beste online shop van Nederland. Ruim assortiment, snelle levering, net personeel, goed bereikbaar, ook als er keer iets misgaat.

erg tevreden klant 21-04-2018 Via de website gekocht

prima service snelle levering

heb verschillende pruducten besteld bij cool blue altijd een dag later in huis altijd goed verpakt, ik kan geen minpunt vinden

Marjolijn 21-04-2018 Via de website gekocht

goede service, snelle levering

Goede service, website is duidelijk en overzichtelijk. Tweede keer dat ik hier bestelde, nu als pre order voor nieuwe fitbit horloge. Keurig op datum geleverd die er een week van tevoren op stond en goed geïnformeerd over waar het pakketje was en wanneer bezorgd zou worden. Was weer erg blij met de goede service die ook nu weer geleverd werd.

Mario 21-04-2018 Via de website gekocht

Zeer Goede Service Bij Cool Blue

ik zocht een Duo Telefoon set, ik ben hier zeer goed in geslaagd bij Cool Blue, ik kan u dit echt aanraden, Cool Blue is een Sper Online Winkel , ik ga er graag Shoppen

Roel 21-04-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd en geplaarsr

Onze wasmachine begaf het op zaterdagavond, gelijk een nieuwe besteld op Coolblue en de volgende morgen hadden we weer een werkende machine, super.

Chris 21-04-2018 Via de website gekocht

Gewoon een super website

Altijd snel leverbaar, goede producten en super service. De klantenservice staat je altijd goed te woord.

Huub 21-04-2018 Via de website gekocht

Goede service en gratis verzending

Wij hebben al meerdere malen uiteenlopende producten bij Coolblue gekocht en hebben alles altijd op tijd en in goede orde ontvangen. De klanttevredenheid is voor hen erg belangrijk en dat merk je ook duidelijk aan de door hen verleende service.

Jan 20-04-2018 Via de website gekocht

Misleidend besteladvies

Misleidend besteladvies op de website door de toevoeging "Beperkte voorraad, bestel snel", terwijl het product de volgende dag(en) voor € 30,00 minder kon worden besteld.

Officiele reactie van Coolblue 23-04-2018

Beste Jan,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons van deze feedback te voorzien. Het kan voorkomen dat een product bijna uitverkocht is, waardoor je deze melding te zien krijgt. Wellicht hebben wij in de tussentijd nieuwe voorraad gekregen, waardoor dit een dag later niet meer het geval is. Wij betreuren het dat je dit als misleiding ziet, dat is geenszins onze bedoeling geweest. We hopen je in de toekomst weer als klant te mogen verwelkomen.

Evelien 20-04-2018 Via de website gekocht

Heel tevreden!

Om 20 voor 12 in de avond heb ik mijn bestelling geplaatst en om 10u 's morgens stonden ze al aan mijn deur met mijn pakketje! Alles was dik in orde!

MacRonald 20-04-2018 Via de website gekocht

Kon makkelijk vinden wat ik zocht, prijs was helemaal OK, en de levering was supersnel. Ben dus erg tevreden

Zundapp 20-04-2018 Via de website gekocht

Gebruikersvriendelijk, snelle en goede levering. Het product voldoet aan mijn verwachtingen. Beste koop.

marcel buurman 20-04-2018 Via de website gekocht

een goedkope en makkellijke oven .en doet wat hij moet doen

en goede website , met tip wat de beste keuze is .
en snelle levering na 1dag . en tevens de goedkoopste is ook belangrijk.

Ciska 20-04-2018 Via de website gekocht

Snel en correct geleverd!

Het assortiment is uitgebreid en de prijzen zijn prima. Bestellen en leveren gaat super! Er wordt inderdaad de dag erna geleverd.

Anja 20-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige service, super snel.

Geweldige service, super snel. s'avonds voor 23.00 besteld, volgende dag om 15.00 uur binnen "...."............................................

Loes 20-04-2018 Via de website gekocht

Hele snelle service

Duidelijke website en de producten staan goed omschreven. Een van de medewerkers aan de telefoon gehad en ik ben keurig te woord gestaan.

Paterpietfluwijn 20-04-2018 Via de website gekocht

Net zoals in de reclame!

Het Coolblue busje stopt voor de deur, 2 vrolijke, vriendelijke jongemannen stappen uit, installeren alles, en nemen de oude machines mee. Héél vriendelijk en behulpzaam (ook in hun winkel). Je wordt goed op de hoogte gehouden over het tijdstip dat ze komen leveren. zowel via email als telefonisch krijg je bericht over het tijdstip. 100% positief! Ik heb al meerdere malen bij Coolblue besteld, en ik zal dat in de toekomst nog doen!

JOHANNES 20-04-2018 Via de website gekocht

Omruilen bij "miskoop" echt geen probleem

Eerst de 43PUS6212/12 van Philips gekocht er zat wel werkend you tube op, Inloggen op Spotify moest met emailadres en wachtwoord, gebruikte alleen aanmelden met Facebook.
Na 1 emailtje naar Coolblue kreeg ik het aanbod dit artikel te ruilen (welke leverancier doet dit ?)
Na 4 dagen incl. weekend stond de andere tv te spelen (6412/12).

Jerome 20-04-2018 Via de website gekocht

Snel en aangenaam

Ruim assortiment, goed gesorteerd. Niet enkel technische details dat je overal kan vinden maar ook echte comentaar/advies.

Harma Agtersloot Boerema 20-04-2018 Via de website gekocht

Top service, ik beveel het iedereen aan!!!

Veel keuze en snel geleverd, vandaag besteld en morgen in huis, kortom geweldig! De bestelling is te volgen via track en trace, ideaal en precies op tijd en geweldige mensen die de wasmachine hebben afgeleverd!

Holly 20-04-2018 Via de website gekocht

Assortiment, snelheid, humor en service absoluut top!

Ze doen gewoon alles goed. Ik bestel hier vrijwel alles, en het verloopt allemaal soepel. 1 keer ging de idealbetaling niet meteen goed, maar dat werd door een medewerker binnen 1 minuut opgelost. Die kreeg ik trouwens zonder wachttijd aan de lijn, ook al een verademing.

Siobhan 20-04-2018 Via de website gekocht

Geweldig bedrijf!

Snel, betrouwbaar en gevoel voor humor. Wat een heerlijk bedrijf. De DIY confetti om de bezorger mee te verwelkomen vond ik persoonlijk een beetje onder de maat (ik miste toch wat kleur in het geheel), maar dit werd ruimschoots goedgemaakt door de wachttherapie (wat duurt wachten toch lang als je wat hebt besteld) en de snelle bezorging en vakkundige installatie van mijn fonkelnieuwe wasdroogcombi.

Patrick 19-04-2018 Via de website gekocht

Toveren echt de glimlach op je gezicht

Eerste 2 maal op internet gekocht. Zeer positieve ervaring met dit internetbedrijf.2 maal zeer correct en vlot afgehandeld, gedurende heel het leveringsproces kan je volgen via mails, sms'jes en telefoon die je krijgt, zeer vriendelijk en beleefd personeel die snel, voorzichtig en adequaat binnen brengen, uitpakken, plaatsen en uitleg over de toestellen geven.

Nino 19-04-2018 Via de website gekocht

Batterij past

Jupio DMW-BLH7
Een klant had de slechte ervaring dat de batterij niet paste en bij een andere ging het dus wel goed (en daarom heb ik de batterij dan ook besteld). Dus voor een Panasonic GM5 gaat alles goed, de batterij past wel degelijk, ziet er goed afgewerkt uit en werkt (enkele photos genomen) maar ik kan nog geen mening uiten over de levensduur.

De levering van Coolblue was voorbeeldig.