Deze score is berekend op basis van 10781 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

asdfgh234 28-01-2022

Prettige webshop met bruikbare klantenreviews. Bezorging per fiets. Retourbeleid is prettig omdat je het product gewoon kunt testen en gebruikt kunt retourneren. Ik heb al drie tweedekans producten met interessante prijzen aangeschaft.

Arjan 28-01-2022

Wasdroger van Samsung gekocht bij coolblue
Ging na 1,5 jaar steeds slechter drogen. Direct contact opgenomen waarbij er telkens werd aangegeven wat wellicht oplossing was. Eerst werd vermeld dat warmtepompdroger altijd langer droogt, daarna moesten we de filters extra sxhoonmaken. Toen kwam de opmerking dat de sensoren in de trommels schoon moesten maken. Toen het zover was dat de enige oplossing een monteur sturen was kwam bericht dat dat nu wel buiten de garantie viel!!!
Alles voor een glimlach????? Om te janken!!!!

Marco 28-01-2022

Snel, eenvoudig, duidelijk, goede service, vriendelijk... alles wat er van een webshop mag worden verwacht.

MWF van den Hoogen 28-01-2022

De bezorging gaat via Budbee. Dit bedrijf is onbetrouwbaar. Ze komen niet eens op de afgesproken tijd, bellen dan 2x kort achter elkaar (telefoon) en zeggen dan dat je er niet bent. Ik heb de hele avond gewacht, er is niet aangebeld!! De bezorger is niet te bereiken. Chatfunctie waardeloos, want wordt pas 2 dagen later beantwoord. Kortom waardeloos. Ik bestel NOOIT meer wat via Coolblue

Edwin 28-01-2022

Als je bij Coolblue uitkomt voor het (electronica) item wat je wilt hebben kan je er van op aan dat het snel en goed geleverd wordt. Ik heb nog geen slechte ervaringen gehad, dus ook nog niet ervaren hoe de after sales support is als er onverhoopt iets mis is gegaan.

Rob 28-01-2022

Ik had destijds voor coolblue gekozen vanwege de goede naam kwa ondersteuning. Dat bleek een goede keuze geweest toen er een probleem bleek te zijn met mijn koelkast. De vriendelijke en snelle service van Coolblue heeft er voor gezorgd dat deze netjes werd omgeruild voor een ander model zonder extra bijbetaling. Helemaal tevreden hier!

jef gossey 28-01-2022

duidelijk, snel, super vriendelijke koerier, komt zelden voor dat er iem die aan huis levert zo vriendelijk is, maakte mijn dag goed!

Ronald 28-01-2022

Goede productbeschrijving, daarnaast goede uitleg en adviezen via de site. Nazorg en tips via de email. Helemaal top

Philip 28-01-2022

Duidelijke site, met alle info die je wil. En afspraak wordt nagekomen, want volgende dag in huis. Jammer genoeg wordt het 2e artikel dan niet bij de eerste in de doos gedaan, jammer van het afval. Verder prima dus 👍🏻

fluxbe 28-01-2022

Ik heb eerder gekocht , in het algemeen met succes. Mijn laatste aankoop zou geleverd worden, ik bleef ervoor thuis. levering werd afgezegd (te laat) . Ophaaladres werd doorgegeven. Nog steeds geen bevestiging dat het product daar af te halen is. Geen goede communicatie... en nog steeds niet het product. Jammer.

Ilona van Harsselaar 28-01-2022

Mijn wasdroog combinatie ging stuk nadat hij 4 maanden oud was. Ik ben inmiddels een maand verder en hij is nog steeds stuk. Ik kan al een maand niet wassen. Coolblue is traag en doet niet hun best om er spoed achter te zetten. Monteurs maken fouten. Vervolgens kan je nog zelf achter werkbonnen gaan aanbellen omdat coolblue hun administratie niet op orde heeft. Anders krijg je gewoon helemaal geen monteur. Alles voor een glimlach zeggen ze dan. Nou het is om te janken.

JvdE 28-01-2022

Super fijne shop! Hele fijne, snelle en persoonlijke service! Ben ondertussen een echte fan geworden van Cool Blue, ze doen echt alles voor je glimlach :D

Martin 28-01-2022

Ik vind de website wel okay. Maar, ik heb afgelopen dinsdag een product besteld. Het product zou woensdag afgeleverd worden, maar vandaag (vrijdag) is het er nog steeds niet. Ik weet niet wanneer het wordt afgeleverd. Daarnaast heb ik heel lang met de helpdesk aan de telefoon in de wacht gehangen en ben ik er weer uit gegooid. Kon ik weer opnieuw bellen zonder iets verder te zijn gekomen. Medewerker zou mij terugbellen, maar dat lukte niet hoorde ik achteraf omdat het internet er uitlag bij Coolblue. Het product heb ik nog niet kunnen beoordelen.

Michel 28-01-2022

Snelle levering, goed product en goed ingepakt. Aangename site.
Daar vindt je alles wat ge moet hebben in die categorie.

Joyce B. 28-01-2022

Altijd als ik bestel bij Coolblue, zijn ze altijd vriendelijk. Helpen ze u met plezier zonder dat het hen teveel is. Verzorgde winkel/ aangename winkel. Bij het binnen komen word je telkens en opnieuw hartelijk ontvangen + ook bij het verlaten van de winkel word er altijd een dankjewel en vaarwel gezegd.

Laurens 28-01-2022

Makkelijk in bestellen en vergelijken. Super om de app ook te hebben en daar de bestelling bij te kunnen houden. Snelle levering en product door duidelijke omschrijving zoals verwacht.

Marek Tujaka 28-01-2022

Everything was just as expected. Perfect service! Next photo & video shoping I'll also do in this shope for sure. A specially very quick delivery was frankly speaking: shoking! Order made on Sunday and delivery on Monday before 10:00 am!!! That was the fastest order delivery in my life. Item itself is as I imagined. Again, just perfect.

Joost 28-01-2022

Coolblue is een fijne webwinkel waar je makkelijk en snel producten kan bestellen, betalen en vlot opgestuurd krijgt. Als er een keer iets niet goed is lossen ze het ook snel en netjes op. Al met al een aanrader.

Sharoontje99 28-01-2022

Altijd een snelle levering. Super fijn!
Ook heel fijn dat je de plus en minpunten kunt lezen over een product/apparaat.

J 28-01-2022

25 Januari heb ik een nieuwe telefoon besteld, met de belofte dat het de volgende dag in huis zou zijn. Helaas was dat door een kleine vertraging in het bezorgproces verhinderd, kan gebeuren en uiteraard alle begrip voor. Na contact met de klantenservice, heeft Philip (klantenservice) mij erg goed geholpen en hebben we samen naar een nieuwe oplossing gezocht. Philip, heeft alle tijd genomen en de bezorg opties met mij besproken. Uiteindelijk zijn we tot een oplossing gekomen, en is er een persoonlijke mail namens Philip naar mij verstuurd met nogmaals de afspraken zwart op wit. En jawel, een dag later stond de bezorger aan de deur volgens afspraak. Ik ben erg blij met deze top service, en de hulp van Philip. Daarom bestel ik altijd bij coolblue, geen gezeur en alleen maar top service. Oma blij met de nieuw telefoon, en ik blij met de service van Coolblue. Uiteraard komt er na deze bestelling weer een volgende.
Coolblue, bedankt voor jullie top service, en buitengewone communicatie.

Gijs 28-01-2022

Snelle en correcte service. Ook echte klantenservice anders dan een klantendienst waar geen waarde wordt gecreëerd voor de klant. Geen lange discussies maar oplossingen!

Marianne 28-01-2022

Alles liep op rolletjes. iPhone 13 gekocht en supersnel geleverd door Cool blue fietst. De informatie voor en vooral achteraf over hoe de iPhone in gebruik te nemen was helder en behulpzaam.

Loek van den Wijngaard 28-01-2022

Hele snelle bestelmogelijkheid, afhandeling en betaling. Hele vriendelijke bezorgster!

Annemarie 28-01-2022

Al heel wat keren een artikel besteld bij Coolblue, of ze benaderd om advies. Nooit teleurgesteld. Zij hebben mij altijd vriendelijk, accuraat, behulpzaam en begrijpelijk te woord gestaan en advies gegeven. Of ik nu in de winkel kwam of als ik belde. Dat is hun grote kracht en maakt ook dat ik bij ze terugkom.
Ook nu weer met de bestelling van een stofzuiger. Ze doen gewoon wat ze beloven, ze doen werkelijk van alles voor een glimlach.

Reinier 28-01-2022

Mooie en duidelijke website. Altijd goede producten, en goede klantenservice, snelle service en verzending. En zijn snel met hulp als er iets niet goed of duidelijk is.

Liezelot D 27-01-2022

Heel vriendelijk, rustig, correcte herstelling en volgens afgesproken prijs! Dik in orde!

Michel 27-01-2022

Uitgebreid assortiment, goede kwaliteit, goede servicegraad/dienstverlening, nette prijsstelling

A.F. 27-01-2022

duidelijke website en gemakkelijk online te bestellen, echter de uitlevering was 1 dag later dan overeengekomen.

Annemarie 27-01-2022

Snelle levering en het is fijn dat ze je helpen bij een keuze maken als je het zelf niet zo goed weet.

Woudy 27-01-2022

echt geweldig, ik kreeg een melding toen het product weer op voorraad was, meteen gekocht, dag erna keurig binnen de aangegeven tijd bezorgd die je in de nacht ervoor netjes meekreeg via een mail/sms.

Paul 27-01-2022

Eenvoudige orientatie op de site,
Acuraat op de hoogte gehouden van levering (wasmachine in dit geval)
Zeer vriendelijke en snelle levering/plaatsing.

Andreas 27-01-2022

Veel aanbod, goede prijs, op voorraad en zelf direct op te halen bij CoolBlue vestiging.

ADi 27-01-2022

Goede producten, scherpe prijzen, snelle levering. Sinds 2013 ben ik al klant bij Coolblue. Ben in al die jaren nooit teleurgesteld.

Mauro Baele 27-01-2022

Ik vond het zeer rap geleverd en een groot aanbod aan producten. Ook de positiviteit en klantvriendelijkheid is geweldig. Ik vind het ook super dat jullie werken me elektrische fietsen in plaats van auto’s.

Mike 27-01-2022

De prijs op deze site was het beste. Daarnaast waren er meteen bijpassende accessoires bij te vinden. Het werd meteen de volgende dag geleverd
Dus overzichtelijk, goedkoop en snel!

Eddy 27-01-2022

Vriezer besteld om 17.30 uur, volgende dag geleverd om 14.15 uur,
Netjes door bezorgers uitgepakt en op plaats gezet, Gelijk de oude weer mee terug genomen. Topservice en complimenten voor de vriendelijke bezorgers.

Bertus van den Bogert 27-01-2022

Goedkoopste prijs volgens tweakers en supersnel geleverd. (binnen 20 uur)
Maar dat wist ik al uit voorgaande bestellingen.

V. 27-01-2022

Simpelweg goede service. Er wordt veel zorg besteed om je op een heldere en prettige manier op de hoogte te houden van de levering van je aangekochte artikelen.
Wat ze beloven, komen ze na.

Jan Riemer 27-01-2022

Alles voor een glimlach. Zo goed gekozen maar ook waargemaakt. Om 8 uur in de morgen gaat de telefoon. Met een bijzonder wakkere en vrolijke stem: We staan over 5 minuten voor de deur. En ja hoor … twee jonge mensen met een grijns van oor tot oor. Heel behulpzaam. Wasdroger naar boven. Oude mee. Keurige uitleg. Kennis van zaken.
Zelf heb ik een boekhandel en aan aan al de mensen die daar werken geef ik mee ‘jouw vriendelijkheid zij alle mensen bekend’
Dat is zo machtig belangrijk in deze vaak verharde maatschappij.
Het is jullie prima gelukt! Met een glimlach dank ik jullie voor jullie glimlach.
Hartelijke groet, Jan Riemer

vutnico 27-01-2022

We wilden een no frost koel/vrieskast kopen en kwamen uit bij Cool Blue. Een mooie Samsung hebben we besteld en op de beloofde dag werd hij netjes door 2 bezorgers afgeleverd. Zij gaven nog een paar tips toen de koelkast op de plaats werd gezet waar we hem graag wilde hebben. De oude koel/vriezer werd meteen mee teruggenomen en onze nieuwe kast draait naar volle tevredenheid. Hier kom ik graag weer terug.

Niek Peters 27-01-2022

Ik heb voor coolblue gekozen omdat ze snellle service hebben en goedkope prijzen. Ook is het argument groot en snelle bezorging

M.W. 27-01-2022

Product werd netjes en volgens afspraak geleverd. Mooi dat dit per fiets gedaan wordt want er rijden al meer dan genoeg bestelbusjes door de wijk. Ik werd tijdig op de hoogte gebracht en gehouden over het aflevertijdstip.

Wouter 27-01-2022

* Eenvoudig bestellen en betalen
* Goede communicatie over wat je kunt verwachten en wanneer.
* Snelle en correcte levering

vrieskast 27-01-2022

heb niet lang hoeven te zoeken naar een diepvrieskast de keuze was gauw gedaan
hij is ook heel snel geleverd.
prima kast en je hoort hem niet wat heel fijn is.

Claire 27-01-2022

Tijdje terug een papierversnipperaar gekocht. Deze ging helaas kapot maar alles is netjes opgelost en we mochten een nieuwe uitzoeken. Snel verstuurd en blij met de nieuwe papierversnipperaar!

JoCo 27-01-2022

snel te vinden via de website en levering vervolgens SNEL en netjes omsatreeks aangekondige tijdstip. Prima dus !

Rudy 27-01-2022

Zeer goede site. Zeer vriendelijke korrier, kortom alles was in orde.
Goed op de hoogte gehouden van de levering, een sms een 15 min voor het pakje geleverd werd.

Sylvianne Cassol 27-01-2022

Je suis très satisfaite des services que vous offrez et je tiens à resouligner la compétence et la gentilesse de vos collaborateurs qui prennent le temps de m'écouter et qui me donnent des solutions efficaces et rapides.

Edwin 27-01-2022

Goed assortiment, snelle levering, zeer goede site en goede service. Ik merk wel de laatste twee jaar dat ik lang niet altijd slag bij Coolblue omdat de prijsverschillen te groot worden, waardoor ik voor een concurrent kies. Terwijl ik wel altijd start bij Coolblue.

Michelle 26-01-2022

Van bestelling tot levering, eenvoudig, mega snel, vriendelijke bezorger. Verpakking in een zak ipv grote doos vond ik ook een goede verbetering!