DS 13-02-2024

Voordat ik een product online bestelde, nam ik contact op met de klantenservice via chat. Mijn vraag was, kan ik betalen met consumptie cheques. De medewerker antwoordde dit kan in de winkel, is de perfecte locatie hiervoor. Dus ik bestelde mijn product online. Een dag later ontvang ik een mail dat ik mijn product kon afhalen in de winkel te Hasselt. In deze zelfde mail staat vermeld dat je kan betalen op verschillende manieren zelfs met consumptie cheques! Echter aan de kassa weigeren ze de cheques omdat dit geen eco product is. Er is niets vermeld in de chat en in de mail dat dit een eco product moest zijn. Consumptie cheques zijn geen eco cheques coolblue. Zelfs een medewerker van de winkel vertelde mij dat dit een nieuwe wet is sinds januari 2024. Raar wat in andere elektrowinkels kan je wel voor geen eco producten betalen met consumptie cheques. Dezelfde medewerker van de winkel vond het zelf ook belachelijk dat ik hiermee niet kon betalen. Ondertussen terug contact opgenomen met de klantenservice, maar deze weigeren enige vorm van oplossing te bieden.
Neen niet de beste klantenservice bij Coolblue!

Hannelore 02-01-2024

Een hele nette winkel met vriendelijk personeel. Het personeel is ook op de hoogte van de details wanneer je een vraag stelt.

DelphiVH 02-01-2024

Betrouwbare webshop waarbij ik vaak elektronica bestel. Snelle en goede service. Aflevering van pakket wordt steeds duidelijk gecommuniceerd (mail, sms, telefoon indien niet thuis)

Dami 02-01-2024

De producten zijn perfect en als je iets niet weet geven ze graag uitleg erover , ze instaleren ook dingen als je het zelf niet kunt

Tom 02-01-2024

Ik twijfel tussen 9 en 10. Zeker 10/10 voor website, informatie en het correct uitvoeren van tijdige levering zoals aangegeven.
9/10 omdat ik het aanbod (toegegeven: ik zocht een iets specifieker artikel) iets minder leek te zijn dan even terug. Prijzen soms zeer goed, soms toch iets duurder dan vergelijkbare sites.

Algemeen samengevat: zeker en vast tevreden over service!!!

Filip 02-01-2024

Het product wat ik wou bestellen was niet meer voorradig. Via de optie om op de hoogte te blijven wanneer dit terug beschikbaar was heb ik enkele dagen later een mail gekregen dat het product terug beschikbaar is. Dadelijk besteld en de dag erna werd het mooi op tijd geleverd, met de nodige duidelijke info door wie en wanneer het thuis geleverd werd.

Staafmixer 01-01-2024

Terwijl ik aan de voordeur stond kreeg ik een bericht dat mijn pakket geleverd is. Ik heb het pakket tot nu toe nog niet ontvangen. Dit betreur ik tenstelligste. Doordat ik de aankoop nog niet heb ontvangen, heb ik extra kosten moeten maken om babyvoeding in potjes aan te kopen.Jullie klantendienst ging het onderzoeken.
Ik wacht nog steeds op antwoord van coole blue wanneer ik mijn reeds betaald artikel kan ontvangen. Dit geeft helemaal geen vertouwen voor de verdere toekomst.

Jens Steyaert 01-01-2024

Voor de beste service en klantvriendelijkheid moet je toch zeker bij coolblue zijn. Ben hier ondertussen vaste klant voor alles van elektronica. Wanneer een product defect gaat wordt zonder problemen ofwel een nieuw opgestuurd of wordt er gekeken wat ze kunnen doen. Heel tevreden van coolblue.

franky 01-01-2024

Vlotte afhandeling en vriendelijk onthaal in de winkel van Coolblue te Kuurne. Een kopje koffie maakt het geheel af.

Twijfel 01-01-2024

Jammer dat de verkoper niet kon antwoorden op een aantal eenvoudige vragen over het product

Passy 31-12-2023

Top om te shoppen bij cool blue ,alles mooi verpakt en vlugge verzending met B post !

Emmy Van Goethem 31-12-2023

Hartelijke vriendelijke bediening als je in de winkel zelf gaat shoppen. Indien online aangekocht de perfecte opvolging van je bestelling en levering.

Ludo 31-12-2023

Mooi uurwerk doet meer dan ik nodig heb. Wat de batterijduur betreft ga ik nog enkele weken moeten wachten.

Nicole Lemmens 30-12-2023

Snelle en vriendelijke bediening.. goede uitleg..goede prijzen.. sterke verkoopvoorwaarden.

Serge VdP 29-12-2023

Ik koos voor "Coolblue" omdat mijn artikel zoals meestal heel voordelig was, en ik weet dat de service bij hen steeds optimaal is. Ik had mijn bestelling omstreeks 22:50u geplaatst, en de volgende dag kon ik mijn doos al om 9:00u afhalen in een pakjesautomaat van Bpost. Snelle verwerking van Coolblue én Bpost dus. Een aanrader ...!

Monique Bernaards 29-12-2023

Makkelijk toegankelijke website doen wat ze beloven de levering was zelfs nog eerder dan aangegeven 👍 echt top

Mick 29-12-2023

Ik bestelde een projector op 28 oktober, ontvangen op de 29e, ging kapot op 29 november, vervangingsverzoek werd niet gerespecteerd, de projector ging ter reparatie (ondanks een vervangingsverzoek), en na een maand! na 2 weken zonder nieuws moest ik een bericht plaatsen en verschillende keren contact met hen opnemen om uiteindelijk een e-mail te ontvangen waarin stond dat de reparatie meer dan 3 weken kon duren (deze week ontvangen), dus in het beste geval heb ik mijn apparaat eind januari.
Met andere woorden: als alles goed gaat, is CoolBlue goed, aan de andere kant kun je bij het minste probleem net zo goed elders een nieuw apparaat kopen in plaats van er iets van te verwachten.

Het is duidelijk dat dit mijn laatste bestelling bij hen zal zijn en dat zowel mijn privéaccount als mijn professionele account zullen worden gesloten.

Zelfs Chinese sites die producten voor € 5 verkopen, hebben een betere service dan CoolBlue.

Met andere woorden, een apparaat ontvangen op 29 oktober, geretourneerd op 29 november en nog niet geretourneerd op 29 december, allemaal zonder enige informatie, ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik beschouw dat niet als klantenservice.

En dan zijn we verbaasd dat Belgische klanten hun aankopen vooral elders doen dan in België. Het is duidelijk dat dit met een service als deze niet verrassend is.

Voor degenen die zich baseren op de "positieve" recensies: lees ze nog eens goed door, want ze zijn allemaal hetzelfde, en zodra er een negatieve recensie wordt geplaatst, worden er, als bij toeval, op wonderbaarlijke wijze zo'n vijftien positieve recensies toegevoegd in de 24 uur. .. Vreemd

Vincent 29-12-2023

Snelle levering, ondanks aankoop refurbished ziet het toestel er zo goed als nieuw uit top aankoop👍

Mojito 29-12-2023

Steeds vlotte keuze en opvolging. Makkelijke manier om te bestellen
Levering goed op te volgen en super klantenservice !

Lisa 29-12-2023

Langs geweest in de winkel om oude gsm in te ruilen en een hoesje voor m’n nieuwe gsm te kopen. Goed systeem met het afroepen van de naam om dan persoonlijk geholpen te worden. Vriendelijk winkelmedewerker

Elke 29-12-2023

Heel snelle en goede service. Hadden reeds online al besteld maar ook in de winkel kregen we ng voldoende uitleg en hulp

Joeri 26-12-2023

Perfect. Product was tweedekans.
Volledig correcte informatie.
Werkt 100% zoals een nieuw toestel
Levering was zoals gewoonlijk de volgende dag, ondanks feestdagen alles optijd

Anke 26-12-2023

Hele fijne winkel, aangenaam personeel en de juiste info. Ben erg blij met de gekoze laptop op basis van hun advies. Precies wat ik nodig heb

Xavier 25-12-2023

Snel, betrouwbaar, relevante productportfolio en waardevolle reviews en achtergrondinformatie.

Naomi 25-12-2023

Ik ben heel tevreden over Coolblue, de website is zeer overzichtelijk & makkelijk in gebruik. Ook de vergelijkingstool is erg handig en makkelijk te gebruiken. Op de website is steeds heldere en correcte info over de aangeboden producten te vinden. Verder zijn ook de snelle levering & correcte prijzen alleen maar pluspunten. De originaliteit in hun communicatie & promoting vind ik persoonlijk ook wel een leuke extra! Ik zou Coolblue zeker aan iedereen aanraden!