Deze score is berekend op basis van 11643 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.8

Christine 24-09-2017 Via de website gekocht

Supersnelle en correcte levering

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.be

Gratis en snelle levering.
Grote keuze aan producten.

ejm 24-09-2017 Via de website gekocht

geen service voor onderdelen zoals accus

Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.be

de medewerkers aan de telefoon klantenservice heel behulpzaam. Dat is ok. Maar geen enkele mogelijkheid om extra acuus te kopen voor mijn samsung steelstofzuiger. Dat is zeer teleurstellend. Bij Samsung NL onderdelen bestellen is dram. Niemand die je daar spreekt weet ergens iets van af. Moet dus nu naar Mediamarkt BCC etc hiervoor. Daar word ik niet blij van.

rolfkloo 24-09-2017 Via de website gekocht

Zeer efficiënte en snelle service

Uitstekend georganiseerde service. Alles is gelopen precies volgens afspraak. De site is overzichtelijk en bevat alle nodige informatie. Bijzonder aangenaam vond ik dat het duidelijk wordt aangegeven dat de uitgediende apparatuur wordt meegenomen wamt over dat onderwerp bestaat er nogal steeds verwarring.

Minpunten

Marcel Schreinemachers Taxatiebureau o/g Venlo 24-09-2017 Via de website gekocht

Alles volgens afspraak en prijs!

Prijs was de laagste en op voorraad, gratis verzending en op tijd binnen een dag, wat wil je nog meer!

KarinVdE 24-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Hele gebruiksvriendelijke site en snelle levering. Altijd heel tevreden over Coolblue. Een aanrader.

Jeroen 24-09-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

vond het prettig dat er geen verzendkosten bij kwamen. Het product werd snel geleverd en was goed verpakt.

Monique wolfsen 24-09-2017 Via de website gekocht

Service was ??

Cool blue is ten eerste de goedkoopste en levering kwam precies op deafgesproken tijd. Je hoeft niet de hele dag er voor thuis te blijven. Per berichtje krijg je een tijd door. Echt top geregeld

Björn 24-09-2017 Via de website gekocht

Perfecte tweede kans

Coolblue is sowieso goed geprijsd, maar mijn tweede kansje doet daar een schepje bovenop. Normaal zou ik nog even langs de lokale dealer gaan, maar in dit geval had dat geen zin.
Super tevreden met de TV en de service is top. Na een kleine bobbel met de betaling 's avonds laat heeft de klantenservice alles in goede banen geleid en is de TV alsnog voor 0.00uur verzonden en dus de volgende dag geleverd !

Goed product 24-09-2017 Via de website gekocht

Coolblue staat bekend als betrouwbaar en veilig. Ik lees alleen positieve reviews . Ik ben heel blij met het geleverde product .

Saskia 24-09-2017 Via de website gekocht

Ik heb geen ervaring met retouren of iets dergelijks, dus hoe de service verder is weet ik niet, maar iig was het een snelle levering, compleet, goed verpakt. Makkelijk te bestellen.

Tim 24-09-2017 Via de website gekocht

Top service!

Perfecte service. Vriendelijk, machine aangesloten en korte introductie van de machine. Ook nog een paar praktische tips meegegeven.

Butch 24-09-2017 Via de website gekocht

23u besteld, 8:18 volledig geïnstalleerd in huis!

Super goede service en snelle levering.
Was te lui om de site lezen, ff kort gebeld met de klantenservice, die me netjes te woord staan en niet terugverwijzen naar de site.
De bezorgers hebben netjes de wasmachine naar zolder getild. Helemaal goed. Mediamarkt was 50 euro giedkoper, maar toch voor Coolblue gekozen.

Daniel Horemans 24-09-2017 In de winkel gekocht
Coolblue Boomsesteenweg Wilrijk

Zeer informatieve en klantvriendelijke service.

Het ruime aanbod aan printers was aantrekkelijk. In de winkel kregen mijn moeder en ik zeer informatieve uitleg over de verschillende modellen en prijsklassen. Er werd ook professioneel uitgelegd waarom welke printer de keuze van Coolblue was. Ondanks de tijdelijke problemen met de plaatselijke SW voor de aanmaak van de order, werden we vlot verder geholpen. De levering de dag nadien was perfect. Uitzonderlijk goede service !

Tom 24-09-2017 Via de website gekocht

Zwaar kut valse voorwaarden!!!!!

Ik bestel savonds ik betaal 10€ extra verzend kosten dat het de volgende dag voor 11:00 thuis zou zijn
Bel ik op omdat het onderhands 11 uur is geweest blijkt het pakketje de volgende dag pas te komen en dat is gewoon gratis dus 10€ teveel betaald en er niks mee opgeschoten netzo goed de volgende dag zelf kunnen halen.....

Dolf 24-09-2017 Via de website gekocht

Conform afspraak

Al een aantal keren gebruik gemaakt van de Coolblue en net als de vorige keren ook nu weer helemaal conform afspraak bediend. Het was weer prettig zakendoen met Coolblue.

Stan 24-09-2017 Via de website gekocht

Goede webwinkel met snelle service

Goede heldere overzichtelijke webwinkel. Alles is erg duidelijk en je wordt overal in geholpen. Ook worden er na aankoop, leuke tips gegeven om te doen, zoals wachttherapie!

Emiel 24-09-2017 Via de website gekocht

Compleet assortiment

Ik kan er alles vinden, prijs en kwaliteit zijn altijd goed, ik kan het iedereen aanraden. Ook de bezorging en de service is altijd supersnel.

Rudolf 24-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering op zondag

Veel keuze en nette prijzen. deze zijn niet de laagste, maar het kleine verschil rechtvaardigt zeker de meerwaarde van het gemak van Coolblue.

Maureen 24-09-2017 Via de website gekocht

Heel fijn winkelen!

Ik koop bij voorkeur mijn spullen in een winkel, gewoon vanwege het idee dat ik zelf bepaal wat ik koop en uiteraard om de (lokale) middenstand te steunen. Maar soms ontkom je er niet aan en moet je toch echt op internet iets kopen, als geen enkele winkel je aan het gewenste product kan helpen. Dan: niet verder zoeken en gewoon naar Coolblue.nl! Betrouwbaar, komt afspraken na en je hebt de volgende dag je gewenste product in huis. Top!

Ron A. 24-09-2017 Via de website gekocht

Supersnel geruild bij defect! Top

Ik bestelde een dect set maandag avond om half twaalf. Deze had ik al dinsdag ochtend. Deze set had een klein defect. Na een uiterst prettig telefoontje met een medewerker kon ik de telefoon woensdag bij een post punt inleveren. Al donderdag had ik een nieuwe in huis. Sneller kan niet.
GA ZO DOOR COOL BLUE! 👍

Richard 24-09-2017 Via de website gekocht

Helaas een dag te laat geleverd.

Helaas werd de bestelling een dag later geleverd dan gemeld, dus niet binnen de toegezegde 24 uur. Vreemd dat dit ook pas na de toegezegde datum en tijd bleek, waardoor wij van niets iemand hadden geregeld om de bestelling aan te nemen.

Annemiek 24-09-2017 Via de website gekocht

Gekozen boor deze shop vanwege de goede reviews. Product werd supersnel geleverd, goede prijs en keurig verpakt. Over het product kan ik nog niets zeggen omdat ik het nog maar net in gebruik heb.

Astrid 24-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service

Bij Coolbleu weet je altijd zeker dat de producten die geleverd worden goed aankomen en mocht er iets niet goed zijn aan het product zij er alles aan doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen...daarbij vind ik de whatsapp contact makkelijk zodat je tot 12 uur savonds je probleem voor kunt leggen en altijd beantwoord word.

René 24-09-2017 Via de website gekocht

Perfecte levering

Levering en installatie op tijd deskundig en zeer consumentvriendelijk. Over degeijkheidvan het product, service bij herstel, garantiegedrag kan nog geen verklaring worden verstrekt omdat het apparaat eerst 1dag in bezit is.

Jan Pauwels 24-09-2017 Via de website gekocht

Je wordt goed geholpen en ze hebben een goede service.

De site is overzichtelijk en je ziet gelijk of je het de andere dag al in huis hebt. Als je iets heel snel nodig hebt, dan zijn er allerlei mogelijkheden te bespreken. Je kan het zelfs op zondag laten leveren. Ik koop graag bij Coolblue, ik heb al heel wat spullen gekocht bij hun en ben nog altijd tevreden.

Inge Quets 24-09-2017 Via de website gekocht

Kwijtgeraakt pakket goed opgelost!

Steeds vriendelijk, snelle levering.
En bij problemen: ook zeer vriendelijk, correcte opvolging en oplossing!
Kortom: top service!

Mike 24-09-2017 Via de website gekocht

Samsung gekocht, top geregeld !!

om 23.00 besteld en volgende ochtend voor 11.00 uur geleverd, kan niet veel sneller denk ik !!

netjes op de hoogte gehouden via een mailtje, keurig, kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen

Thomas 24-09-2017 Via de website gekocht

Perfect, precies wat je verwacht. Netjes op tijd

Was de enige webshop die deze specifieke uitvoering van deze monitor had, ook nog eens in een leuke aanbieding en netjes optijd berzorgd. Perfect!

J. 23-09-2017 Via de website gekocht

Top service!

De heren waren een uur te vroeg, maar bleven toch driekwartier voor de deur wachten tot wij er volgens afspraak waren. Super fijn!

Navado 23-09-2017 Via de website gekocht

Fantastische service en prima produkten

Al verschillende keren bij Cool Blue gekocht. Goede site, makkelijk te bestellen en de volgende dag in huis.

Mevr. Louwerens 23-09-2017 Via de website gekocht

Prima wasmachine voor een mooie prijs

Voor het eerst bij coolblue wat gekocht. Wat een keuze en een overzichtelijke site. Als je je bestelling gedaan hebt, wordt je goed op de hoogte gehouden over het aflevermoment. Ook wordt je nog even gebeld dat ze onderweg zijn. En hoewel ik 3 hoog woon en er geen lift is, kwamen ze vrolijk met mijn wasmachine naar boven gelopen. De oude werd retour genomen. En je betaalt niets extra voor de bezorging en retourneren. Top bedrijf en vriendelijke chauffeurs!!

Anjoes 23-09-2017 Via de website gekocht

Zooooo blij met mijn TV

Topshop! Ben 69 maar als het enigszins kan bestel ik bij Coolblue. Wegens de service een paar jaar geleden in de eerste plaats!

Jantine 23-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering van uitstekend product!

Enige tijd geleden ging ik op onderzoek uit naar een nieuwe ijskast. De uitstekende Cool Blue leveringsvoorwaarden van ijskasten, waarbij de oude ijskast door hen mee wordt genomen, vielen me positief op. Ik heb nog geen ijskast gekocht, maar vanwege die sympathieke leveringsvoorwaarden ging ik onmiddellijk naar de Cool Blue website toen mijn oude stofzuiger het begaf na 20 jaar trouwe dienst. Ik vond al snel een energiezuinige Philips tegen een mooie prijs, en heb deze stofzuiger meteen gekocht. De levering was binnen 1 dag, zoals beloofd. De nieuwe stofzuiger doet het uitstekend.

Irene 23-09-2017 Via de website gekocht

Heerlijk makkelijk

Het bestellen is makkelijk. De service is top. Een appje en sms wanneer ze komen en in welk tijdsbestek. En dan 2 mannen die het even naar de 3e verdieping tillen en de oude weer mee nemen. Heel fijn!

Ed 23-09-2017 Via de website gekocht

Service zoals gewend . Perfect

Zeer gebruiksvriendelijk systeem. Eenvoudig om artikelen te vergelijken onderling ook van andere fabrikanten.

Henny 23-09-2017 Via de website gekocht

Supersnel geleverd

Op zaterdagmiddag een wokpan besteld en de volgende dag, ja echt waar geleverd en s'avonds ons al onze wokpan gebruikt. Top service en top pan.

Miriam 23-09-2017 Via de website gekocht

Prima service

De tekentablet was gemakkelijk via de website te bestellen.Duidelijke info op de website kunnen lezen. Op zaterdag besteld en de tekentablet werd op zondag netjes geleverd!

JMvHoorn 23-09-2017 Via de website gekocht

's Avonds laat bestelling gedaan, volgende dag geleverd

Enorm assortiment, met concurrerende prijzen. Niet de aller goedkoopste maar wel heel veel uit voorraad leverbaar

Lenni 23-09-2017 Via de website gekocht

Top service

Als alleenstaande voltijdse werkende moeder is het super zo een service aan huis! Je kan het opvolgen tot het bij u thuis is afgeleverd en ze nemen de verpakking en oud toestel mee.

Alex Prins 23-09-2017 Via de website gekocht

TOP PERSONEEL, GOEDE SERVICE

Super snel geleverd en top service. In de avond besteld en s'ochtends voor 10 uur geleverd. De mannen tilde m'n was/droger omhoog en pakte hem uit. Perfect!!

Johan 23-09-2017 Via de website gekocht

Super service, zelfs in het weekend!

Wij hebben oo zaterdag een nieuwe telefoon besteld. Deze is volgens afspraak zonder extra kosten op zondag al geleverd. Top!

Joke 23-09-2017 Via de website gekocht

Keurig geplaatst.

Snelle levering. Binnen de aangegeven tijd. Wasmachine 2 hoog geplaatst en aangesloten. Oude machine mee terug. Prima service dus.

Anoniem 23-09-2017 Via de website gekocht

Super snel en goede service

Super snel en makkelijk geregeld, ik had een ipad pro en die was hier ook in prijs het goedkoopst wat ik niet had verwacht!

Hans 23-09-2017 Via de website gekocht

nette medewerkers, grote keus.

Redelijk eenvoudige website met daarin per product alle relevante gegevens.
Snelle levering, terwijl je ook nog de bezorgdag kunt kiezen. Op de dag van levering
krijg je ook nog het bezorgtijdstip door, Allemaal gebruiks gemak.

Dita 23-09-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden over levering en afhandeling

Draadloze koptelefoon besteld, volgende dag keurig afgeleverd.
Vooraf meldingen over status van de verzending.
Ook keurig mail vooraf over hoe koptelefoon geïnstalleerd moet worden.
Dit vonden wij helemaal service.
Kortom zeer tevreden, ook over produkt zelf.

Rob 23-09-2017 Via de website gekocht

Alles goed geregeld

Snelle en goede service, en goed en vriendelijk personeel, goed verzorgt, team, degene die mij een koelvriezer kwamen brengen, waren zeer correct.

Kamal 23-09-2017 Via de website gekocht

Top winkel en service

Ik heb deze shop gekozen want is de goedkopere en snelste.
Je krijgt meteen antwoord als je iets vraagt
Ik ben blij met deze shop en ik raad iedereen dit aan.

Ingeborg 22-09-2017 Via de website gekocht

Perfecte aflevering

Ik was een echte 'bol.com-fan' tot ik bij Bol.com niet kon vinden wat ik nodig had. Ik kwam bij CoolBleu terecht en was enigszins terughoudend met het bestellen van producten omdat ik CoolBleu niet kende. Inmiddels heb ik een paar keer iets bij CoolBleu besteld en ik moet zeggen: Fantastisch!
De bestelling gaat perfect en het product wordt keurig afgeleverd door vriendelijke mensen. Tot nu toe heb ik geen ervaring met producten die niet goed functioneren, maar ik verwacht dat CoolBleu zeker bereid is om bij problemen met het product om dit goed en naar tevredenheid op te lossen.
Ik ben in ieder geval (naast Bol.com) een superfan van CoolBleu als internet winkel.

Jaap Clements 22-09-2017 In de winkel gekocht
Groningen

goede service

Heb een dashcam gekocht waarmee ik toch wat moeite had met de instellingen. De balie medewerker heeft het me haarfijn uitgelegd en me geholpen met de instellingen. Hij nam daarvoor alle tijd. Voelde me dus serieus genomen en was blij met alle tijd die hij nam om me te helpen.

Anita 22-09-2017 Via de website gekocht

Duidelijke site.

Zeer duidelijke en overzichtelijke website. Snel besteld, snel en ook nog gratis bezorgd! Veel keuze!