Deze score is berekend op basis van 10060 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marcel 11-04-2021
Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.be

S avonds besteld en de volgende dag in huis.
Ik kon zelfs de tijd aangeven van bezorgen.
Ontzettend tevreden.

Floris 11-04-2021

Coolblue is voor mij een hele fijne winkel. Deskundig, behulpzaam en vriendelijk personeel. Heb zelfs nog wat met ze lopen lachen toen ze mijn apparaten kwamen installeren.

Nico 11-04-2021

Ruime keuze aan producten. Gemakkelijk te bestellen en vlotte betaalwijze. Correcte opvolging.

Mouhanad Rahmeh 11-04-2021

Coolblue altijd mijn eerste keuze bij het zoeken naar mijn bestelling, goede prijzen voor tweedekansproducten, snelle levering, geweldige after-sales services ...(keep it up ,thumbs up).

Jan 11-04-2021

Volop keus. Mijn iPad zat er helemaal bij. Paar klikken op de knoppen en besteld. De dag er op keurig verpakt geleverd. Top maar das niet voor het eerst😊👍

Eugène 11-04-2021

Duidelijke info, snelle levering en concurrerende prijzen. Ik kocht hier al vaker met grote tevredenheid.

Thijs 11-04-2021

Goede prijs, geleverd op de dag die wij wilde. Wasmachine functioneert en werkt zoals omschreven.

Ad de Koning 11-04-2021

Stipt op afgesproken tijdstip geholpen door een zeer vriendelijke medewekster.

Jeppie 11-04-2021

veel service en info te vinden op de website
Website is makkelijk te gebruiken en overzichtelijk
Nadat de levering was afgeleverd kreeg ik nog een extra mail men uitleg over het gekochte artikel en hoe aan te sluiten

Marleen 11-04-2021

Alles perfect. Overzichtelijke website met heel veel nuttige informatie. Levering en installatie top!

Tiny 11-04-2021

Een koelkast gekocht, ziet er mooi uit en werkt perfect. Eén van de deurbakjes had een scheurtje in, contact opgenomen met de klantenservice, een bevestigingsmail ontvangen en er is direct een nieuw deurbakje besteld. Alles netjes afgehandeld dus, bedankt!

Pascal Dobbelaere 11-04-2021

Super correcte service van Coolblue. Bij de tweedekans artikelen is het snel zijn, maar de support is top! Alles vlot verlopen zoals het hoort.

Bart 11-04-2021

Overzichtelijke website met een juiste productomschrijving ( ze komen na wat ze beloven )
Tevens word het product op de aangegeven dag geleverd. Top Cool dus.

Chantal 11-04-2021

Zijn erg blij met onze aankoop vandaag besteld de volgende dag keurig afgeleverd Goede aankoop ervaringen uit het verleden. Maar nog belangrijker de garantie ervaring die wij hadden en de communicatie hierover.
Wij hebben voor deze keukenmachine gekozen omdat wij de kwaliteit en de gewenste van dit product erg belangrijk vonden.

Seilen 11-04-2021

Heeft een ruime keus en goede service. Product was niet aangekomen op de tijd die aangegeven stond waarna zij onderzoek hebben gedaan. Alles prima afgehandeld en product (iets later dan gepland) ontvangen

Ria 11-04-2021

De zoekfunctie met keuzehulp en extra informatie is super om online bestellingen te doen. Daarnaast bezorgen ze snel, zodat je niet lang zonder afwasmachine, computer of smartphone hoeft te zitten.

J Rens 11-04-2021

Makkelijke site. Makkelijk te bestellen. Zeer goede track and trace. Per mail nadere instructies omtrent jouw aankoop. En een Nederlands bedrijf om trots op te zijn. Kortom een tien

Martin 11-04-2021

Duidelijke communicatie, levering goed te regelen. Product zoals beschreven

Sander 11-04-2021

Altijd een duidelijke beschrijving. Ditmaal ook een tweedekans product besteld. Hierover een duidelijke beschrijving van eventuele gebreken.

Netjes volgende dag geleverd door het postbedrijf. We hebben de producten gelijk in bedrijf genomen.

Met sommige artikelen is het niet altijd de goedkoopste, maar de service is altijd naar wens geweest.

Rob 11-04-2021

Coolblue heeft snelle levertijden en een ruim assortiment. Ook zijn de prijzen scherp vergeleken met andere aanbieders.

Heel tevreden 11-04-2021

Snelle levering, goede klantenservice. Ruime keuze van aanbod. En een correcte prijs. Ook heelmgoede en eenvoude uitleg van de producten

lode 11-04-2021

veel keuze aan een correcte prijs .vlotte levering en kwaliteitsvol verpakt.

Jurgen 11-04-2021

Goede productinfo, breed aanbod, snelle levering. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

N Berendsen 11-04-2021

Goede service en goed product.
Prijzen laagste die ik kon vinden.
Product volgens opgegeven specificaties in perfecte staat geleverd op de afgesproken dag.
Hoop aftersale geen service nodig te hebben, maar ben er van overuigd dat ook dat geen probleem zal zijn.

Geert 11-04-2021

Goed overzichtelijk en makkelijk je keuze maken gebruiksvriendelijk zeer snelle levering en heel klantvriendelijk personeel prima ga zo door,

Michelle 11-04-2021

Ik vind altijd wat ik nodig heb bij Coolblue door de duidelijke site met heldere produktomschrijvingen en + en - puntjes erbij naast de reviews, zodat een keuze snel gemaakt kan worden. Pak daarbij de snelheid van de leveren en de goede service en de keuze voor Coolblue is vlug gemaakt.

Peter Vermeulen 11-04-2021

Correcte informatie over de producten op de website. Vlotte levering. Goeie service ook in de winkels. Meer dan alleen maar verkopen. Dit is wat men noemt: klantvriendelijke dienstverlening!

Mark v. 11-04-2021

Woensdag avond besteld, volgende dag afgeleverd. Nette bezorging ,vriendelijk en behulpzaam.
Nog snel uitleg over de koelkast en klaar.
Contact met Coolblue was erg prettig

Hermano 11-04-2021

Goede prijs en kwaliteit verhouding. Mooie uitvoering werkt goed zeer tevreden.

Koppijn 11-04-2021

Goed product , mooie prijs voor de bundel , en snelle levering . Direct de juiste spullen bij kunnen bestelen en zelf niet thuis hoeven zijn voor aanname .

Betsy Vermast 11-04-2021

Prima compacte ....Tablet Samsung Galaxy A7....Werkt zoals ik wilde.En snelle levering...

John Stoops 11-04-2021

Wij hadden woensdag een broodrooster besteld en donderdag zou die bezorgd worden.
Dat is toch snel. We kregen elke keer we zijn onderweg en je blijft er voor thuis.
Maar helaas in de avond kregen we een mail dat ze geprobeerd hebben de bestelling te brengen maar het adres niet konden vinden? We nemen contact met u op.Mijn man had zelf gebeld of ze het de volgende dag konden brengen maar nee hoor zaterdag pas. Was heel teleurgesteld was voor mijn vrouw cadeautje. Nog nooit gehoord dat een bezorger het adres niet konden vinden. Blijkbaar konden zei dat zaterdag vinden heel apart. Je blijft er toch de hele dag voor thuis!

Marco 11-04-2021

Zeer snelle levering van een laptop die volledig aan de wensen voldoet
Na beperkte keuze door tekorten nu weer ruimere keuze.

Sabine 10-04-2021

Heel duidelijke en overzichtelijke webshop, goede track & trace, snelle levering, heel tevreden van mijn aankoop.

Renate 10-04-2021

De Shop is gebruiksvriendelijk waardoor ik voor deze site heb gekozen. De bezorging was super snel, binnen 1 Dag al in huis. De tefal perfectmix high speed die ik besteld heb, gebruik ik elke dag en is super. Top product. Kortom alles is perfect gelopen.

T van Dijk 10-04-2021

Goede vriendelijke bezorgers, en service. De prijs van het apparaat was net verlaagd na dat ik deze had gekocht. Maar ze hebben mij ook de prijs gegeven van deze aanbieding. Zeer netjes geregeld top

Thomas 10-04-2021

Winkel is goed bereikbaar, snelle en vlotte service, helaas moet je wel 4 wachten voor dat je je bestelling in de winkel kan ophalen dus als je wat om 4 uur online koopt kan je het pas de volgende ochtend ophalen. Mocht dit 2 of 3 uur zijn zou je dezelfde dag nog vaak je bestelling kunnen ophalen.

Ineke 10-04-2021

Ik ben zeer tevreden over de website van Cooblue, de actie van de koffie van Nespresso werkte niet meteen vriendelijk te woord gestaan via de app, ook toen het al verholpen was kwam nog de vraag of alles naar tevredenheid was. Super.

Kevin 10-04-2021

Ik heb een robotstofzuiger gekocht maar ik kreeg een verfspuit ik belde met de klantenservice een vriendelijke meneer kreeg ik aan de lijn die zei het te betreuren en vroeg of ik wou wachten tot vrijdag of dat hij iets anders moest regelen. Ik zei nee ik wacht wel tot vrijdag. Vrijdag zou de bezorgdienst de pakketten omruilen krijg ik vrijdagavond een mail of ik een label wil uitprinten en naar een post nl locatie wil gaan en daar het pakket wil inleveren. Als ze dan het pakket hebben dan gaan ze het goede pakket verzenden terwijl het hun fout is. Ik stuurde een mailtje naar coolblue en vraag daarin of ze het pakket tegelijk willen sturen want dan heb ik hem 4 dagen eerder krijg ik helemaal geen antwoord op. Een slechte zaak dit we zijn nu een week verder. Ik bestel de volgende keer wel bij bol.com

Simon 10-04-2021

Ruim aanbod. Overzichtelijke site. Makkelijk om je bestelling te plaatsen. Wordt netjes verpakt in hun eigen doos met originele tekst erop..

Anke 10-04-2021

Keuze mefebepaald door rewiews op site. Leveting primaa. Blij mre kleurenprinter.

Karin 10-04-2021

Ik kies alleen nog maar voor coolbleu perfect geleverd snel en met veel vriendelijkheid.

Marco Zagers 10-04-2021

Na een miskleun bij Media markt. Een combi oven besteld bij COOL blue.
Wat een verademing komen keurig alles na en leuke medewerkers die keurig inbouwen en alles rustig uitleggen.
Coolblue.. Jullie hebben een fan erbij

Cok 10-04-2021

De pan was onverpakt in een doos gestopt waar er nog wel 30 in konden. Zonde van de verpakking en slecht voor de rondzwevende pan. Er zat zelfs al een gat in de door vermoedelijk van de steel van de pan. Gelukkig was hij wel heel.

Leen Van Dijck 10-04-2021

Mijn bestelling vooraleer de mail verstuurd was dat het geleverd ging worden. Daarnaast had ik ook men bestelling die avond rond 23u besteld dus dit had ik totaal niet verwacht. Ook perfect afgeleverd op de plek als ik niet thuis ben.

Cindy 10-04-2021

Op de site staan fijne uitgebreide beschrijvingen zodat je producten goed kunt vergelijken. Zodra je een bestelling hebt geplaatst wordt het supersnel geleverd door vriendelijke en kundige bezorgers.

Leon 10-04-2021

Bestellen ging heel makkelijk en de volgende morgen had ik het al in huis. Helaas voldeed het product niet aan de verwachtingen, maar retourzenden was ook een fluitje van een cent. Alles voor een glimlach ;-)

NR 10-04-2021

Prettig dat je het zelf kan afhalen in een winkel. Snelle afhandeling in de winkel. E-mails zijn duidelijk. Wat beter kan is de e-mail over de ontvangstbevestiging in de winkel. Deze werd pas op de ochtend zelf verzonden terwijl het tijdstip van ophalen al om 10:00 was. Dat is erg kort van tevoren.

Bruno 10-04-2021

2dekans Samsung gekocht en snel geleverd. Omschrijving was eerst niet volledig, maar na contactname is alles goed verlopen.

Luuk 10-04-2021

Coolblue is een zeer betrouwbare online winkel. Altijd correcte levering, altijd veel keuze en altijd goede prijs.