Deze score is berekend op basis van 6960 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Gerard 21-01-2021
Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.be

Tv installeren heb ik 50 euro voor betaald. Weggooit geld afstandsbediening werkt niet goed. Bezorgers zouden niet eerder weggaan voor alles werkte ,een loze belofte, trap er niet in.Moet nu met 2 afstandsbedieningen werken.

Georgios 21-01-2021
Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.be

Very good experience,
It has all the three charms:
1. Fast, next day delivery service although I ordered on a Sunday.
2. Sustainable delivery within the city by bike.
3. Very kind and helpful personnel. Even one time, I went to the store having ordered a different product than the one I wanted they were happy to help me cancel my order completely.

José 20-01-2021

Fijne shop met fijne filmpjes die je veel informatie geven.
Snelle levering is ook fijn

Eric 20-01-2021

Mooie en goede kwaliteit Monitor.
Snelle levering vrijdag besteld zondag thuis geleverd

Emily 20-01-2021

Ik zou producten liever via Coolblue bestellen dan via andere webshops. Goede klantenservice en een snelle en betrouwbare levering.

Kees van Pernis 20-01-2021

Coolblue biedt met haar website veel keuzemogelijkheden en maakt het bestellen gemakkelijk. De levering verliep op ludieke wijs (bakfiets), het product was prima verpakt en voorzien van een beknopte instructiehandleiding.

Nulens brigitte 20-01-2021

Prijs, kwaliteit, levering, zeer goede service
Bedankt, een aanrader voor ons allemaal.

Joelle van Glabbeeck 20-01-2021

Super fijne website met veel aanbod. Product zondag besteld en maandag avond direct geleverd met een coolblue fiets. Echt top!! Dit heet service en Coolblue maakt deze ook meer dan waar. Wij verkiezen deze website boven de andere "concurenten". Gewoon de beste service!! 👍🏻

Anoniem 20-01-2021

Super snelle levering! Zondag avond besteld, maandag ochtend in huis. Bovendien de scherpste prijs.

Marty Smit 20-01-2021

Razendsnel geleverd, ook in deze tijd, en voordat het product binnen kwam had ik al een een mail waarin voorbereidingen stonden die ik kon uitvoeren.

Verhallen 20-01-2021

Wij hebben een bestelling geplaatst, deze zou door een sorteer fout vertraagd worden geleverd. Vervolgens niets meer gehoord, zelf gebeld en toen werd er gezegd dat er iets niet goed was met de betaling en de bank het geld zou hebben teruggestort. Dit is niet zo. Het bedrag is betaald. Ik heb nog geen geld terug en het bestelde product ook niet gekregen. Tis maar afwachten wat er nu gaat gebeuren. Vind dit toch wel slechte service.

Pierre 20-01-2021

Zeer gebruikersvriendelijke website met duidelijke opdrachtbevestiging. Plezierige manier van communiceren over de levering en het op de hoogte houden over de voortgang

VdP 20-01-2021

De webshop heeft een professionele en moderne uitstraling. Makkelijk bestellen, snelle levering en prima communicatie hierover.

Nail 20-01-2021

Snelle levering, keurige en duidelijk berichtgeving vooraf over de bezorging.
Erg vriendelijke en behulpzame bezorgers.

Bonnie 20-01-2021

Het bestellen is duidelijk, er is veel keus, de tijd tussen bestellen en bezorgen is kort (ook in corona-tijd) en het is goed verpakt. Ben nog nooit teleurgesteld.

Meltem Kamaci 20-01-2021

Snelle levering goede omschrijving met een filmpje erbij. Ben er erg blij mee!

Ceran 20-01-2021

Geweldig ding! goeie pasvorm, niet te zwaar. Ik kan ermee hardlopen en kracht trainen.

Rico 20-01-2021

Supersnel geleverd op maandag na bestellen oo zondag. Kan niet beter.
Keyboard Logitech MX. Ook perfect toetsenbord

Nina 20-01-2021

Coolblue is zeer efficiënt. Het is makkelijk en snel en je wordt goed op de hoogte gehouden waar je pakketje is.

Martijn 20-01-2021

Snelle levering, maar vooral een topservice m.b.t. reparatie en garantie! Zeker aan te raden!

dick 20-01-2021

Site heeft een duidelijke product keuze. klantvriendelijk, goede service, snelle levering

Yoshua 20-01-2021

Keuze; snelheid van afhandelen; betrouwbaar inde afspraken ; goedecommunicatie.
Helaas was de broodrooster shit.

Corine Honders 20-01-2021

Handige website, snelle en heel vriendelijke levering. Enige minpunt is dat veel artikelen op dit moment uitverkocht/niet beschikbaar zijn.

Dimi 20-01-2021

Onwijs snelle bezorging, zelfs op zondag mogelijk! Daarnaast altijd scherpe prijzen.

Marinka 20-01-2021

Snelle levering, goede informatie op de site en prima service. Prijzen zijn prima.

Age Schotanus 20-01-2021

Mooi optijd bezorgd en goede afspraken gemaakt en....
Super milieu bewust op de 🚴🏼‍♂️

Micha 20-01-2021

Bedrijfstegoed maar ook prive altijd goed en snel geholpen. Mogelijkheid voor zelf ophalen is ook top!

Herman 20-01-2021

Perfect geregeld en ondanks de vele extra bestellingen tgv corona bijzonder snel!
Alles was netjes verpakt!

Daphne 20-01-2021

Duidelijke site, super snelle levering! (Binnen 24 uur) product goed verpakt. Zoals het moet zijn.

ElsW 20-01-2021

Overall een zeer prettige ervaring om via de site je opties te onderzoeken en je keuze te bepalen. duidelijke info, overzichtelijk, vriendelijk en een snelle levering en nazorg.

Inge 20-01-2021

Goede en duidelijke service! Er was iets misgegaan met de betaling, dit werd meteen door de klantenservice opgelost. Bij de levering krijg je een dag van tevoren een tijdvak & belt de koerier 10 minuten voor zijn aankomst nog even ter bevestiging. Top!

Anoniem 20-01-2021

Altijd goede ervaringen gehad met Coolblue niet zoals met sommige andere online webshops (zonder namen te noemen). Makkelijk contact met de medewerkers en altijd goed geholpen geweest. Alleen maar positieve feedback.

Ben 20-01-2021

Coolblue heeft bij de bezorging en plaatsing van onze nieuwe was-droogcombinatie ons aanrechtblad en de vloer kapot gemaakt. De was-droogcombinatie is uiteinderlijk midden in de keuken blijven staan. Daarnaast is de machine ook beschadigd tijdens het plaatsten.

We zijn nu bijna 2 maanden verder en wij willen de keuken herstellen in de staat die het was, maar wij worden via de mail door Coolblue aan het lijntje gehouden. Telkens wordt gemeld dat ze de offertes niet kunnen beoordelen en er een zogenaamde "onafhankelijke expert" naar moet kijken die door Coolblue betaald wordt.

Ik zal vanaf nu niets meer door Coolblue laten installeren, omdat is de installatieservice is zeer onprofessioneel vindt.

Ik zit na bijna 2 maanden nog met de shit.

Thirza 20-01-2021

Snelle levering, zelfs op zondag. Ik kon mijn pakketje volledig volgen en ben erg blij met het product.

Gino 20-01-2021

Meerdere keren heb ik wat bij coolblue besteld en tot nu toe altijd tevreden geweest. Een snelle levering en mijn vragen worden altijd snel beantwoord.

Marcel 20-01-2021

Sneller service, snelle bezorging, Makkelijk aan te schaffen via de website. Het is direct duidelijk wat je koopt en wat je krijgt.

Pascal 20-01-2021

Snel email order nummer levering en kassabon.
Wat ook fijn is zaterdag besteld zondag binnen

andre 20-01-2021

koolstoffilter wel betaald maar niet geleverd.heb al mail gestuurd en telefonisch maar geen antwoord

Jesper 20-01-2021

Ik vind coolblue een zeer goede webshop omdat het een duidelijke site is met een ruim aanbod, goede klantenservice en snelle levering.

Oma Pulk 20-01-2021

De shop is gebruiksvriendelijk en hebben deze dan ook gekozen. De levering is helemaal volgens belofte gedaan en netjes afgeleverd. De 10 is gegeven want een lager cijfer komt er niet voor in aanmerking, het is of een 1 of een 10 zoals wij doen.

Joris 20-01-2021

Coolblue staat wat mij betreft voor super kwaliteit. En super snelle levering. Zaterdag besteld en zelfs op zondag geleverd. Top! Ga zeker vaker bij Coolblue bestellen.

kim 20-01-2021

Ik ben helaas niet tevreden over de service bij coolbue. Ik bestelde bij black friday (november 2020) een laptop met de bijhorende korting. Ik betaalde 520 euro. Eens geleverd bleek het toetsenbord niet te werken. Ik stuurde deze terug met de vraag voor hetzelfde product, maar die naar behoren werkt. Hierop zou ik nog tot februari 2021 moeten wachten. Dit vond ik te lang. In de winkels lag het toestel blijkbaar wel nog en ik kon het hier gaan ophalen. Ik ben geen fan om naar steden te gaan en al zeker niet nu tijdens de coronaperiode, maar het toestel naar me toezenden (zoals ik oorspronkelijk besteld had!) was helemaal niet mogelijk. En plus moest ik nog 100 euro bijleggen omdat de korting niet meer gold. We konden overeenkomen dat ik in de winkel nog 50 euro zou opleggen. Mijn broer ging deze laptop voor mij halen in de winkel, hij moest het VOLLEDIGE bedrag van 570 euro betalen! Na weer een telefoon van mij, zou het bedrag toch terug gestort worden. Nu een maand later is het bedrag nog steeds niet terug gestort, ik kreeg de belofte aan de telefoon dat ze het tegen volgende week zouden terug storten. De mensen aan de telefoon steeds zeer vriendelijk, maar over deze service ben ik absoluut niet tevreden!

Sverre Keymeulen 20-01-2021

de producten zijn van goede kwaliteit en de levering duurt niet langer dan een dag of 2.

Erik Janssen 20-01-2021

Goed assortiment, niet alle producten meer leverbaar. Toch een goede keus kunnen maken en ondanks de drukte snel geleverd zoals beloofd.

iMarco 20-01-2021

-goede prijs/kwaliteit
-goede service
-snelle levering
-duidelijke communicatie
-fijne en leuke koop beleving

Jeremy Lund 20-01-2021

Ik had gehoord via via dat coolblue een goede service had, ook hadden ze alle producten die ik wilde op voorraad en voor een goede prijs.

Maaike Pruim 20-01-2021

Snelle levering, zelfs in deze tijd! Hulde aan Justin en Edwar, de twee bezorgers uit Groningen. Ze kwamen met een grote glimlach mijn tv brengen en legden alles keurig netjes uit. Het belletje van te voren was ook erg prettig! Aan alle bezorgers: jullie worden gewaardeerd!!

Vincent 20-01-2021

Erg makkelijk op zaterdag avond mijn bestelling gedaan en om 08:45 werd mijn koelkast binnen afgeleverd. Eerst kreeg ik een SMS en een kwartier voor tijd werd ik gebeld. TOP geregeld

Koen Wens 20-01-2021

Veilige corona maatregelen, vriendelijke bediening en uitermate goede ondersteuning bij mijn aankoop.

Anoniem 20-01-2021

Advies die Coolblue medewerkers geven en service. Plus het retourneren e. Ruilen heel erg makkelijk is.