Deze score is berekend op basis van 12331 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.8

MHD 21-11-2017 Via de website gekocht

Fantastisch

Bijzonder snel, goede service, vriendelijke bezorgers met een glimlach. Uitstekend product en een goede website.

Jeroen hamels 21-11-2017 Via de website gekocht

Komt afspraken na

Prijs was goed, service conform verwachting. Ze hebben prima geholpen de droger aan te sluiten en op de wasmachine te tillen

Satijn 21-11-2017 Via de website gekocht

Afspraak is afspraak.

Heel duidelijke omschrijvingen.
Omschrijving is juist, zeer goed en duidelijk. Mede dank zij de video.

Ester 21-11-2017 Via de website gekocht

Vrolijke en ongedwongen service

Ondanks dat ik de verkeerde wasdroger had besteld (warme lucht ipv condens) bleven de bezorgers vriendelijk en gaven mij niet het gevoel dat ik een domme actie had gedaan. Wat natuurlijk wel het geval was....😁

Lucky 21-11-2017 Via de website gekocht

Rappe levering

Op zaterdag een bestelling gedaan en op zondag al geleverd, via zoeken op internet daar de goedkoopste gevonden,van service gesproken

Ger 21-11-2017 Via de website gekocht

Prima service.

Goede schijf werkt direct Controle lampje aanwezig zodat je kunt zien dat de schijf bezig is.
Geruisloos. Verder goed overzichtelijke website account kun je direct inzien en je status volgen. Voor 24.00 besteld de volgende dag in huis.Post op tijd of nog eerder zelfs.Goed verpakt.Wat er is ,is er ook.En wat er niet is ,is er ook niet. Hier bedoel ik mee wat op de site staat klopt ook.Dus niet iemand aan het lijntje houden en maar laten wachten.Prima werk mannen en vrouwen.

Ger 21-11-2017 Via de website gekocht

Wat er staat word ook waar gemaakt.

Goed overzicht van de website.Account direct inzien en je status kunnen volgen.Wat er is ,is er ook en wat er niet is is er ook niet.Zo hoort het ook, niet mensen voor de gek houden en laten wachten en aan het lijntje houden.Voor 24.00 besteld dag erna had ik het.Goed verpakt.Ik was er blij mee.En op tijd wat de post aan gaf zelf nog iets eerder.

Coby 21-11-2017 Via de website gekocht

Gelukt

Zat op Zaterdagmiddag zonder printer, mijn oude ging stuk, een hoop werk nog uit te printen voor Maandagmorgen, bij Coolblue konden ze voordelig een goede printer op Zondag leveren, Hoera uit de brand, alles af gekregen voor Maandagochtend! Perfect geregeld Cool Blue

Wieke 21-11-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Ik heb een telefoon gekocht en had ALTIJD een hoesje en een glazen screenprotector erop. Mijn telefoon boog vanzelf langzaam om, bij normaal gebruik!! Het kan komen doordat hij in mijn broekzak zat maar dat is nog steeds normaal gebruik en een telefoon hoort daar tegen te kunnen! Ik had hem opgestuurd en ze zeiden dat het mijn schuld was en dat het niet onder de garantie valt. En nu moet ik 40 euro betalen om mijn niet gerepareerde telefoon terug te krijgen! Ik vind dit niet alleen de fout van Coolblue maar ook die van Sony, hoewel ik nog steeds vind dat Coolblue er verantwoordelijk voor is als zij mij dit verkopen en mij niet 40 euro mogen laten betalen. Had beter verwacht van Coolblue.....

Linda 21-11-2017 Via de website gekocht

Persoonlijke service en meedenkend

Goed geholpen in de winkel. Ik gaf aan hoe ik mijn laptop wil gaan gebruiken, een aantal eisen waaraan hij moest voldoen en mijn budget. Met een paar klikken werden er 3 opties naar voren gehaald in het systeem. Toen ik aangaf dat ik dat graag nog even thuis wilde bekijken om reviews etc te lezen, werd daar helemaal niet moeilijk over gedaan. Ik kreeg de linkjes zelfs op de mail om dat te vergemakkelijken.
Uiteindelijk een model laptop gekozen via tweedekans, via de telefoon nog vriendelijk te woord gestaan mbt wat vragen die ik had. Tot mijn verrassing kon ik de laptop direct via de telefoon bestellen. De volgende dag was deze al geleverd bij het pakketpunt. Ideaal!

ACTK 21-11-2017 Via de website gekocht

Lekker snel en nog nooit een probleem ondervonden...

Al aardig wat besteld bij Coolblue, ook in de winkel geweest en voorlopig ben ik onder de indruk van snelheid en service! Hou dat zo!

ISBS 21-11-2017 Via de website gekocht

Snelle bezorging

Duidelijke site, goede reviews en snelle bezorging. Al eerder iets besteld en was toen zeer tevreden.

Frans 21-11-2017 Via de website gekocht

Doen wat men beloofd

Prima keuzemogelijkheden, breed assortiment in nagenoeg alle prijsklassen en de levering is altijd op tijd.

Geert 21-11-2017 Via de website gekocht

Goede sevice, prettig winkelen, snelle levering

Ik vind het een aanrader om te shoppen bij coolblue, je kunt er makkelijk producten vergelijken, makkelijk bestellen en betalen, levering de volgende ochtend en wanneer het product niet voldoet aan de verwachtingen dan kun je het zonder probleem gratis retourneren. Dus ik ben tot nog toe nog altijd zeer tevreden over Coolblue

Frits 21-11-2017 Via de website gekocht

snel, duidelijk, goedkoop

Duidelijk site, duidelijke levering, snel.
Hele concurrerende prijs.
Datum zelf aangegeven. Makkelijk.

Luc Smet 21-11-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd/ goede prijsverhouding

Bestelgemak prima
Duidelijke website
Goede prijs kwaliteitsverhouding
Ontzettend snelle levering

Voor herhaling vatbaar

David 21-11-2017 Via de website gekocht

Wederom zeer snelle levering! Service gegarandeerd

Vrijdag besteld in namiddag, zaterdag ochtend netjes aan huis geleverd door Bpost.
Wat wil men nog meer :-)

Henkie 21-11-2017 Via de website gekocht

TV bestelling

Ik kreeg mijn bestelling de volgende dag binnen en werd volledig geïnstalleerd Ik ben erg blij met het product.

Dawid 21-11-2017 Via de website gekocht

Great service!!!

Ordered before 15:00 and already 20:00 the same day got a package :)) Great service, for sure i will use it in the future again.

J Mommen 21-11-2017 Via de website gekocht

Cool de beste

Snelle en goede service. Veel keuzemogelijkheden, goede informatie over de gewenste artikelen. En uitgebreide revieuws, de ze zijn wel makkelijk bij het maken van een keuze.

Kéhmor 21-11-2017 Via de website gekocht

Super geregeld!

Afgelopen weekend besloten om als Sinterklaas verrassing voor mijn moeder een nieuwe vriezer te kopen. (Wellicht een vreemd cadeautje, het past ook niet in haar schoen, maar goed ze is er super blij mee).
De aankoop via de website ging gewoon soepel.
Het onderscheid werd gemaakt in het proces na de transactie. Ik werd keurig middels e-mails op de hoogte gehouden over de levertijd, waardoor ik op gegeven moment op een uur en tenslotte zelfs kwartier nauwkeurig kun aangeven bij mijn moeder hoe laat ze thuis moest zijn.
De bezorgers waren super vriendelijk aan de telefoon en 10 minuten later kreeg ik een Whatsapp berichtje van mijn blije moeder en haar nieuwe vriezer die netje klaar stond in de keuken.

Marc 21-11-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering van een

Blue_Friday aanbieding : eenvoudig besteld en de volgende dag al geleverd!!
En mijn vrouw is superblij met deze prachtige aanbieding van Tomtoms Runner 3 horloge!

Rennen maar!

Mary 21-11-2017 Via de website gekocht

Snel en goede service

Fijn dat je van te voren een sms krijgt zodat je weet wanneer je thuis moet zijn. De bezorgers waren erg vriendelijk en hebben de wasmachine aangesloten en de oude meegenomen. Fijne service!!

Eduard 20-11-2017 Via de website gekocht

Prima service

De prijs-kwaliteit verhouding is prima. De snelle levering en adequate dienstverlening. De vriendelijkheid van de bezorgers/installateurs. Het installeren van de nieuwe en afvoeren van de oude apparaten.

Smit 20-11-2017 Via de website gekocht

Snel, betrouwbaar en KLANTvriendelijk

Site is correct en gebruiksvriendelijk. Levering is supersnel. Vooral de tijd waartussen geleverd wordt is kort en je krijgt ongeveer 1/2 uur van tevoren een telefoontje, zodat je niet de hele dag thuis hoeft te blijven. Chauffeur was erg vriendelijk en behulpzaam. Met shoppen op internet zijn sommige producten bij andere winkels iets goedkoper te bestellen, maar wij kozen voor Coolblue, omdat we hier ook eerder zeer goede ervaring mee hebben.

Kim 20-11-2017 Via de website gekocht

Snelle reacties

Na de aankoop van een babyfoon contact gehad omdat de ouder unit niet goed werkte. Kreeg snel reactie en snel een nieuwe. Helaas bleek ook deze niet goed en heb ik hem weer terug gestuurd. Ook nu met de uitbreidings set. Waar ik geen doosje meer van had. Normaal krijg je dan maar 75% van het bedrag terug. Maar na uitleg dat de uitbreidings set niet voldeed doordat de ouderunit uit viel kreeg ik zonder problemen ook daarva het volledige bedrag terug! Heel fijn en snel geregeld!

Joanne 20-11-2017 Via de website gekocht

Absoluut tevreden

Wat betreft levering is tot nu toe iedere belofte waargemaakt, bij elke bestelling.
Eventuele problemen worden snel en ontzettend vriendelijk opgelost.

A van Vleeren 20-11-2017 Via de website gekocht

Mijn telefoon heeft het net aan het eind van de garantie begeven. In overleg deze opgestuurd. Het wachten was met name op de afhandeling en controle door een expert, wat enkele dagen in beslag neemt, maar ik werd goed op de hoogte gehouden. Aan het eind was mijn telefoon helaas niet te repareren en kreeg ik de mogelijkheid een nieuwe telefoon uit te zoeken ter vervanging. Echt TOP!

T. Simmelink 20-11-2017 Via de website gekocht

Zeer content met Coolblue, ook al door de snelle levering

Gemakkelijke manier van bestellen, duidelijk overzicht en correcte afhandeling.
Ruime keuze, veelal merk artikelen

vander cleyen patrick 20-11-2017 Via de website gekocht

uitstekende service!

heel tevreden klant! bel werkte niet naar behoren, gratis teruggestuurd, na 4 weken terug. bel werkte weer niet goed, weer gratis opgestuurd, na 4 weken terug. héél vriendelijk personeel. bel werkte nog steeds niet, men kon niets vinden, bij hen werkte de bel wél. nog altijd héél vriendelijk. Op een andere plaats in huis werkte de bel uitstekend, blijkbaar stoorde de oven/microgolf/frigo de bel. alléén op die plaats lukt het niet. overal elders in huis en zelfs tot ver buitenshuis uitstekend. Mensen bleven steeds vriendelijk aan de telefoon en probeerden ons steeds vooruit te helpen. Super geduldig team8

Jos Wolbers 20-11-2017 Via de website gekocht

vrijdag 18.11.’17 voor 24.00 best. Maan.20.11.’17 nog niets

Prima zaak, komt de bezorg tijd niet na. Vr.18nov.voor 24.00 best.
Ma.13.40 uur bestelling ontvangen

Eric 20-11-2017 Via de website gekocht

Goede service, prettig contact!

Goede info op de site. Snelle levering en informatie via e-mail, sms en een 15 min voor tijd een belletje! Prettig dat chauffeur en zijn beide maatjes zich persoonlijk voorstelden!

Michel 20-11-2017 Via de website gekocht

Hyper snel en correct geleverd

Net Tunturi R30 Roeimachine aangekocht. 's avonds besteld, 's anderendaags binnen de opgegeven tijdspanne stond deze thuis. Netjes verpakt, alles kompleet en ok.
Zelf naar de winkel rijden is bijna niet sneller ;-)

H. Meerstra 20-11-2017 Via de website gekocht

Zeer betrouwbaar!

Online kopen bij Coolblue kan ik iedereen aanbevelen te doen. Wij hebben er prima ervaring mee. Klapstuk is de levering van een wasmachine een jaar geleden. Omdat mijn vrouw en ik beiden vroeg de deur uitmoeten voor ons werk, wilden we de wasmachine ultra vroeg ontvangen. Om tien minuten over zes 's ochtends stonden twee goed gemutste bezorgers met de wasmachine bij ons op de stoep. Perfect!

Larissa H 20-11-2017 Via de website gekocht

Good information and fast delivery

The product page had all the information I wanted to know, except voltage option (if the product is bivolt or not). The delivery was super fast, product well packed and all according to the expected date.

Jeroen Hoep 20-11-2017 Via de website gekocht

Super Service,

Overzichtelijke site,
Goede uitleg m.b.t. de producten,
goede prijzen,
snelle levering,
prima bezorging, door gemotiveerd personeel, die graag een handje helpt !

ilse 20-11-2017 Via de website gekocht

Goede service en bezorging. En omdat een pakketje te laat geleverd werd kreeg ik een cadeubon van 10 euro. Super service zal er zeker vaker bestellen!

Martijn Hagenbeek 20-11-2017 Via de website gekocht

Blij met mijn nieuwe spulletjes

Dit keer heb ik gekozen om een overboeking te doen via de bank waarbij het ongeveer 3 dagen zou duren voor de items in huis zouden zijn. Kwam mij perfect uit. En idd volgens afspraak netjes afgeleverd! Top!

Erwin 20-11-2017 Via de website gekocht

Belachelijk snelle levering

Mooie overzichtelijke website. Producten zijn gemakkelijk te vergelijken. Bestelling om 22.30u gedaan, de volgende middag al in huis.

Brian Post 20-11-2017 Via de website gekocht

Goed en snelle service

Nieuwe OLED TV afgelopen donderdag besteld, als aflever datum zaterdag opgegeven. Zaterdag netjes bezorgd zonder problemen. Heb nog niet te maken gehad met de service van Coolblue maar ga er vannuit dat dit goed is.

Loek Bartelings 20-11-2017 Via de website gekocht

Aanrader

Het assortiment is compleet, en de service prima. Ook de suggesties zijn handig, zonder opdringerig te worden.Een aanrader!

Mb 20-11-2017 Via de website gekocht

Service was even ver te zoeken.

De normaal zo geweldige service, maakte er nu toch echt een potje van. Een goedmakertje zat er ook niet spontaan in. Pakketjes kwijt. Naar verkeerd adres gestuurd. En wasmachine kon helemaal niet de volgende dag in huis. Dat duurde meer dan een week.

M.cnossen 20-11-2017 Via de website gekocht

Waardeloos....

Vrijdags de  Bosch foodprocessor besteld.
Werd niet geleverd de volgende dag. Terwijl dat wel beweerd wordt als je voor 23.59 bestelt. Krijg bericht dat het zondag wordt geleverd tussen 12.00 en 15.00. Okee jammer maar okee.  Ik blijf er zondagmiddag voor thuis want ik moet dat apparaat die middag kado gaan geven aan mn moeder voor haar verjaardag. Maar geen bezorger die middag, en na contact hierover met coolblue geven ze aan dat het maandag wordt. Domper. doe mijn beklag en krijg een coolblue waardebon van 10 euro, en mijn moeder een bos bloemen aangeboden. Ik bedank voor de bos. En de waardebon. Geef aan dat t mij daar niet om gaat en geef geirriteerd aan dat ik alleen al uit principe de bosch foodprocessor terug zal sturen. Omdat ik dan liever mn centen bij een winkel achterlaat die zn afspraak nakomt. En ben boos op mezelf dat ik niet gewoon even naar de winkel ben gereden voor dit apparaat. Had ik niet met lege handen gestaan.

Maandags komt de foodprocessor en mijn irritatie is al wat gezakt en ach....Ik besluit mn principes te laten varen. Niks retour:
Ik breng de processor naar mn moeder. Paar dagen later moeder aan de telefoon. Hij werkt niet. Ik denk: dat zal vast een beveiliging zijn. Maar nee. Mijn vrouw was al langs mijn moeder gegaan, maar kreeg m ook echt niet aan de praat. Service coolblue stuurt haar door naar Bosch service waar ze 25 minuten telefonisch in de wacht zit om vervolgens via mail te moeten horen: kijkt u op pagina. 57 van de instructie.
En dat is het dan.
Daar staat vervolgens een verhaal over overbelasting en een zekering. Maar ze heeft m alleen uit de verpakking gehaald en de kom erop en aangesloten! Er is nog niets mee gedaan! Apparaat knippert en is verder zo dood als een pier. Een oplossing wordt daar verder in de instructie niet voor gegeven.

Mijn vrouw neemt contact op met coolblue en deze geven aan dat er "omruilservice" is. En daar maken we dan ook graag maar gebruik van.

We krijgen een retournummer en de vraag het pakket op te sturen in de coolblue doos.
Maar die was er helemaal niet! De Bosch is geleverd in de originele Bosch doos. (Met een lichte beschadiging) Zonder er verder iets omheen. Ik vraag coolblue hoe ik aan een doos kom om m in te stoppen want ik wil m niet terugversturen in alleen de originele Bosch doos. Tsja ehhh...bij action verkopen ze grote dozen is het antwoord. Anders stuurt u m maar in de originele Bosch verpakking...
Ik vindt dat geen goed plan. Ik geef aan hem liever dan maar naar de winkel te brengen in amsterdam. Das immers dichtbij. En of ze dan alvast een nieuwe daar willen klaarzetten.
Niet mogelijk.
Amsterdam wordt verbouwd en kan geen retouren doen op dit moment. Ik begin lichtelijk te koken inmiddels en zit ondertussen te rekenen hoeveel tijd er al in deze Bosch foodprocessor hier zit inmiddels. En geef aan dat het mij behoorlijk dwars zit allemaal.

"Omruilservice"geef ik dan aan: mij een nieuwe bezorgen en deze innemen kan dat?
Nee. Onmogelijk.

Vervolgens kan er na kort intern overleg toch opeens wel in amsterdam ingenomen worden, maar nee, een nieuwe daar klaarzetten in de winkel kan dan weer niet. De mijne kan ik brengen en dan kan ik direct in de winkel een nieuwe bestellen. Die de dan de volgende dag thuis bezorgd gaat worden. En waarbij een waardebon van 20 euro verzilverd kan worden als goedmaker voor deze hele waardeloze gang van zaken. Nou we gaan het zien.

Die hele 20 euro.... Daar gaat het mij niet om. Ik wil gewoon service. (En die 20 euro gaat waarschijnlijk al op aan benzine/ bellen en parkeren) Ik zal ongetwijfeld als lastige klant weggezet worden maar ik heb het nog niet zo slecht meegemaakt qua service. Hier is je waardebonnetje en zoek het uit. Service anno nu is dat je kennelijk niet meer bereid bent ECHT je nek uit te steken. Jammer.

Denise 19-11-2017 Via de website gekocht

Super geregeld!

Altijd de beste prijs, snelle verzending en in geval van coolblue bezorgservice krijg je een tijdsinterval (welke altijd klopt), sms’je en telefoontje voordat er zijn, zodat je niet 3 uur zit tr wachten en ze de laatste 10 min van het tijdsblok komen. Scheelt heel erg in de planning! Daarnaast ook keurige bezorgers en een nette klantenservice!

Top 19-11-2017 Via de website gekocht

Fantastische service, fantastisch bedrijf!

Binnen anderhalf jaar al onze apparaten moeten vervangen (ijskast, wasmachine, droger, vaatwasser, strijkijzer, stofzuiger). Er is voor mij maar 1 bedrijf die aan al mijn verwachtingen kan voldoen! Wederom bedankt Coolblue!

L.van Houten 19-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige srvice

Heb laat in de avond een telefoon besteld, deze werd de volgende ochtend voor 11.00 uur keurig bezorgt.

Inez tiel 19-11-2017 Via de website gekocht

Fijne hilp bij kiezen

Ik zocht een switch en had een verkeerde via de webshop een goede gevonden was snel binnen en doet het prima

Wouter 19-11-2017 Via de website gekocht

De artikelen die ik 's avonds heb besteld zijn de volgende ochtend al geleverd. Ik ben dan ook zeer tevreden over CoolBlue.

Sietse van Es 19-11-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar, snel en makkelijk!

Zoals altijd snel geleverd, netjes verpakt en makkelijk te vergelijken en te bestellen op coolblue.nl !

Johan 19-11-2017 Via de website gekocht

Na bestellen snelle levering

Produkt wordt goed omschreven met zowel plus- als minpunten. Hierdoor een goede keuze kunnen maken tussen deze produkten.