Deze score is gebaseerd op 556 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,8

Peter Koppius 26-07-2024

Prachtig product, sterke prijs, goede informatie, bestellen ging zeer makkelijk, afwerking en levering volledig rimpelloos en hele vriendelijke bezorger

Ann S 26-07-2024

top !
heel gebruiksvriendelijke site.
snelle levering.
veel info over producten.
en makkelijk betalen met eco cheques

Yves Van Leemputten 25-07-2024

Zeer ruim aanbod tegen scherpe prijzen, vlotte administratieve afhandeling en snelle levering

Geert B 25-07-2024

Snelle en eenvoudige afhandeling van de aankoop en levering van de aangekochte producten.

Daisy lannoeye 24-07-2024

bij mijn volgende bestelling zal ik zeker terug bij jullie aankopen . Top service .
De zondag besteld en de maandagochtend al geleverd .
De bezorger was super vriendelijk . Eerst email ontvangen van tijdstup levering en Kwartier voor zijn aankomst werd ik opgebeld ,
Het kon niet beter , top .
Zo doe verder met jullie team , proficiat

Donovan 21-07-2024

Al jaren klant bij Coolblue en nog nooit problemen ondervonden. Alles is gebruiksvriendelijk en eenvoudig, snelle levering en zeer goede service na verkoop, zelfs na de garantie.

Filip 21-07-2024

Overzichtelijke webshop en gemakkelijk te bestellen. Mooie winkel in Hasselt met vriendelijk personeel

Matthijs 20-07-2024

Een tv en tv-beugel kopen bij Coolblue? Zeker weten! De topkwaliteit producten, gebruiksvriendelijke website en uitstekende service maken het een absolute aanrader.

NDS 19-07-2024

Eerst een verkeerde levering die terug meegenomen werd door de chauffeurs. Daarna verzonden ze het foute deel nogmaals en heb ik ze niet in ontvangst genomen. Het bedrag van deze toestellen ten bedrage van 172.70 euro werd NOOIT terugbetaald ondanks bewijs van niet in ontvangst nemen en veel over en weer mailen. Het is wél van mijn rekening gegaan. Nooit meer en ik raad het iedereen af tenzij je alles 300 % controleert en opvolgt.

Hilde 19-07-2024

Het is de eerste keer dat ik bij Coolblue besteld heb, maar zal zeker in de toekomst dat opnieuw doen. Super snelle levering, eerlijke prijzen, ontzettend groot aanbod. En ze geven hun eigen mening door positieve en negatieve kenmerken van een product te vermelden, alsook hun eigen keuze binnen een productcategorie. Ik weet niet wat er beter zou kunnen.

Mark DD 19-07-2024

Coolblue, niet altijd de goedkoopste, maar een prima service en degelijke ondersteuning. Is er een probleem met de levering, er wordt altijd een oplossing gezocht. En nog een plus: de fysieke winkels.

Romanie Mahieu 19-07-2024

Ik koos voor deze shop omwille van een breed scala aan producten. Je vergelijkt makkelijker de prijzen als je online shopt. Hier was de verhouding van prijs/kwaliteit het beste.

Renate 19-07-2024

Makkkelijk en goedkoop en goede hulp bij beslissen. Ik ben een tevreden klant en zal zeker terugkomen.

Cindy 19-07-2024

Heel tevreden van de webshop van Coolblue! Al vaak besteld en steeds een vlot bestelproces, snel geleverd en tevreden van de producten. De website is ook heel gebruiksvriendelijk. Met de klantendienst heb ik nog nooit contact moeten opnemen. Ook een goed teken!

Kevin 19-07-2024

Zeer tevreden over mijn bestelling! Ik ben het artikel zelf gaan ophalen in de winkel waar ik super vriendelijk ben ontvangen!
Enkel jammer dat de week daarna het artikel dat ik heb gekocht met 50€ is verminderd op de prijs die ik betaalde!

Miele oven 19-07-2024

Producten zijn duidelijk omschreven en vergelijking met andere producten is zeer handig.
Aanbod van ovens is voldoende en product op de webshop komt overeen met de realiteit.
Prijs was interessant.
Besteld om 23u45 en de volgende dag geleverd. Er wordt via email een tijdslot doorgegeven wat je toelaat om de levering goed in te plannen.
Eén minpunt. Er werd een concreet tijdstip doorgebeld maar uiteindelijk werd er 1 uur te laat geleverd.

Doran 19-07-2024

Snelle levering, goede service! Prettige website met duidelijke informatie!

Ludo Gijsbrechts 19-07-2024

Degelijke webshop, snelle levering de dag nadien, pakket heel goed verpakt.

PVP 19-07-2024

Snelle service , veel informatie te zien op de website. Meer dan keuze genoeg !

Jan Temmerman 19-07-2024

Wanneer ik iets van technologie wil kopen is coolblue de eerste webshop waar ik kijk. Dit omdat ik na verschillende aankopen telkens weer zeer tevreden ben van de service en levering. Ook het tweedekans systeem heb ik al vaak gebruikt en ben er telkens heel blij mee geweest. Alles waar ik bij andere webshops over twijfel, zal ik bij coolblue met een gerust hart zitten. De enigste reden dat ik ze geen 10/10 geef, is omdat de producten vaak iets hoger geprijsd zijn dan bij de concurrentie, maar dat is wel te begrijpen voor die service.

Roy 19-07-2024

Super fijne webshop. Alles goed en duidelijk omschreven, makkelijk vergelijken en de bezorging is ook ik België snel en prima geregeld!

Sam 19-07-2024

Ruim aanbod en vlotte levering. Duidelijke productinfo op de website, en vaak scherpe prijzen.

Laurens 19-07-2024

Snel en gemakkelijk om een bestelling te plaatsen, ik had een nieuwe wasmachine nodig en zat even met de handen in het haar.
Gelukkig heb ik bij coolblue mijn nieuwe wasmachine snel kunnen kiezen en bestellen. De levering en gratis installatie was de dag na bestelling al in orde voor 13uur. De vriendelijke leveranciers hebben een top service geboden. Ze hebben ook mijn oude toestel mee genomen. Kort samen gevat, 1 van de beste services die je online kan vinden en ze deze is ook nog eens snel en gratis.
Zeker een aanrader dus.

Guy Mertens 19-07-2024

Snelle levering, je wordt voortdurend op de hoogte gehouden met mails en bovendien sturen ze je 15 min. voor ontvangst nog een sms.

Mitch 19-07-2024

Fijne website om te bezoeken, overzichtelijk en met goede hulp om je keuze te maken.
Goed interface.
Snelle bezorging cf afspraken.
Vrolijke noot.