Deze score is berekend op basis van 3023 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Frank 24-10-2020

Goed aanbod, goede prijs/kwaliteit verhouding.
Bezorging stipt en vriendelijk. Top dus!

Brigitte Verstraete 24-10-2020

Correcte en snelle levering, goede info over producten, gebruiksvriendelijke website

Connie 24-10-2020

Gedwongen thuiswerken en dan ook nog een kapotte oplader voor de laptop.. hoe fijn is het dan dat je precies weet hoe laat deze de volgende dag bezorgd wordt door ook nog eens een vriendelijke bezorger met een grote glimlach.. fijn die positiviteit in deze tijd! .

Gert Schuurman 24-10-2020

In een vloekje en een zucht geregeld. Meteen heldere informatie over wanneer er bezorgd gaat worden (bij mij zat er toevallig nog geen 12 uur tussen bestelling en levering. Knappe logistiek

Brent 24-10-2020

Ze doen wat ze beloven. Kwaliteit leveren, die de volgende aan huis wordt geleverd. (tenzij voor 23u59 besteld)
Overzichtelijke app waarbij je snel en duidelijk je keuze kan maken

Iris 24-10-2020

Ik vind jullie service en klantvriendelijkheid echt super. Belletje voor jullie komen en dan naar wens neerzetten 👍🏽

Fam. Van Leeuwen 24-10-2020

De aankoop van onze nieuwe wasmachine verliep heel vlot. Tussen bestellen en afleveren werden we goed op de hoogte gehouden van het proces. De tips om het afvoeren van de oude wasmachine voor te bereiden waren helder en duidelijk. Prettig om op de bezorgdag even gebeld te worden om te weten hoe laat ze precies voor de deur staan.
Onze wasmachine staat op de eerste verdieping. Binnen 10 minuten was de oude wasmachine afgevoerd en stond de nieuwe wasmachine zijn eerste programma te draaien!

Marie 24-10-2020

Pakketje de volgende dag ontvangen, wel heel erg duur voor een Nintendo switch poort (het zijn geen Remakes and ook GEEN Remasters) van 3 games die meer dan 10 jaar oud zijn als ik die cadeau bonnen niet had had ik het spel (daarom heeft het ook geen 10) eerlijk gezegd niet gekocht ook al bevat het 2 van mijn favoriete Mario games.

TANG 24-10-2020

Tweedekans-product besteld maar er was een probleem, na 2 dagen nog niks ontvangen. Dus maar een berichtje gestuurd via Whatsapp. Kreeg te horen dat het product was verkocht aan iemand anders.... Heb dan maar een nieuwe besteld met een compensatie.

Communicatie als een product niet geleverd kan worden mag wat beter.

Gerard Bracke 24-10-2020

Top bedrijf, vlug en correcte levering. Laat deze motivatie niet verloren gaan.

Dhr .Visser 24-10-2020

Klant vriendelijk personeel , die klant gerichte service weet te verlenen, winkel opzicht mooi ingedeeld met mooie assortiment artikelen. De moeite waard om electronische artikelen te kopen bij Coolblue

Nikkii 24-10-2020

Geweldig garantie, service, en top producten. Echt erg blij met Coolblue!!! Jammer dat ik nu pas ben overgestappen van media markt naar jullie!!

Website 24-10-2020

Op de website stond een aanbod dat echter niet meer bestond. Heeft er meerdere dagen op gestaan. De feitelijk geleverde wasmachine is beschadigd.

Zonnebloem 24-10-2020

Een prachtige laptop voor m'n dochter om haar mbo opleiding te kunnen volgen. Vooral nu met al dat thuis werken en scholing. Goed advies en mooie prijs en 's avonds al in huis. Toppie

Hans 24-10-2020

Goede en veel info over de producten op de site. Alles staat er duidelijk op vermeld.
Supersnelle en vlotte levering. Ik had op een zondagavond mijn product besteld en op maandag voormiddag had ik mijn product al. SUPER!!!

Annoesjka te Vogt 23-10-2020

Ben super tevreden, goede service van jullie, goed en snel geholpen met mijn vraag via de Whatsapp. Was zeer tevreden met de mogelijkheid dat mijn bestelling dezelfde dag 's avonds bezorgd is.

Peter Marien 23-10-2020

Meerdere malen bij coolblue besteld, overzichtelijke website, betrouwbaar en snelle levering.
Voor mij een winkel waar ik graag bestel.

Coolblue 23-10-2020

Inderdaad een super snelle levering geweldig.Wij hadden dringend een nieuwe printer nodig en de avond ervoor besteld en de volgende ochtend werd het afgeleverd!

RD 23-10-2020

super snelle correcte levering van producten die hun beloftes waar maken voor een gunstige prijs

JeroenH 23-10-2020

Snel en met zo min mogelijk belasting van het milieu (met bakfiets) afgeleverd. Sms 15 voor aflevering. Top!

Ben 23-10-2020

fijne service! Soms zijn ze iets duurder dan andere verkopers, maar dat is de productgaranties en klantvriendelijkheid zeker waard.

Jacques 23-10-2020

Aanschaf Google Chrome cast, Eenvoudig bestelproces met binnen 24 uur levering service. Apparaat is eenvoudig te installeren al dan niet met behulp van door Coolblue meegeleverde instructies. Hele installatie proces neemt nog geen vijf minuten in beslag. Het apparaat doet wat wordt gevraagd,

Henk 23-10-2020

Goede en snelle levering, goed product lage prijs, goede informatie over product.

Jopie 23-10-2020

Goede service, duidelijke berichtgeving, goede kundige installatie . Erg tevreden!!

Herman 23-10-2020

Goede omschrijving van het produkt. Een internetradio met Prima geluid, alle moderne connectie faciliteiten aan boord en bediening waarvoor je een handleiding niet hoeft te raadplegen, zo logisch. Prima en snelle bezorging, 30 dagen retour zenden mogelijkheid. Goed bereikbare afterservice en mooie website. Kortom..voorbeeldfunctie voor veel concurrenten.

Els 23-10-2020

Bestellen is eenvoudig en een dag later is alles in huis en keurig aangesloten!
De monteurs zijn supervriendelijk , komen volgens het afgesproken tijdstip en bellen een kwartier voordat ze bij je zijn.
Fantastische service!!

D. Groothuis 23-10-2020

Ik ben super blij met de snelle levering, 's avonds om 21.00 uur besteld en de volgende ochtend om 11 uur geleverd. De bestelling zelf ging ook moeiteloos en was zeer duidelijk. Ik zou hier zeker weer mijn volgende bestelling maken. Ik ben een tevreden klant.

Mandy 23-10-2020

Je weet precies wat je aan Coolblue hebt. Hub bestelt, morgen in huis. Op de dag zelf diverse berichtjes over wanneer het pakketje per fiets bezorgd wordt. Allemaal volgens planning. Super vriendelijke dame aan de deur vraagt geboortedatum ter verificatie. Geen giga dozen om klein product te versturen zoals bij andere partijen. En klaar! Tevreden.

Henk van der Sluis 23-10-2020

Bedrijf maakt waar wat zij aanbieden
Geweldige service en continue kunnen volgen van aflevering

Debacker 23-10-2020

Facilité pour trouver l article. Pour mon achat, j avais un large choix de dates de livraison et celle-ci c est faite à la date désirée. L achat correspond à mes attentes pour un prix plus que concurrentiel.

GuidoB 23-10-2020

Bestelling van een nieuwe computer. Goede value/prijs verhouding.
Ik vond wel dat het aangeven van het verwachte leveringsmoment in de app niet goed werkt. Het heeft geen zin om in het begin van de dag een tijdsperiode te vermelden als die om het uur opschuift naar later.

Oscar Wildschut 23-10-2020

Ik kreeg het volledige aankoopbedrag teruggestort (als te besteden tegoed) voor een verrekijker van 1,5 jaar oud waar iets mee mis was. Fantastische service! Alle berichtgeving en contacten hierover verliepen prima! Ik ben zeer tevreden over de afhandeling en natuurlijk gelijk een nieuwe verrekijker bij Coolblue gekocht. Was al een tevreden klant maar ben een nog tevredener klant hierdoor.

Hedwig 23-10-2020

goede service en snel geleverd
over de levering was ik wel niet zo content , post nl gooide de doos op de grond en niet zo voorzichtig , al een geluk dat de inhoud niet stuk was , ze hebben niet aangebeld al goed dat ik net thuis was anders had het gestolen kunnen worden

Brenda 23-10-2020

Ik was heel blij met de snelle bezorging en de duidelijke en snelle communicatie via mail en sms :)

Coolbleu service 23-10-2020

Echt Coolbleu geeft over de producten een info video, geven tips voor gebruik. Goede prijs kwaliteit verhouding. Goede service indien er iets met het product is. En gewoon snelle levering.

Chantal 23-10-2020

Ik ben heel tevreden. Gemakkelijk om te bestellen en de dag nadien al geleverd. Kan niet beter!

Debby 23-10-2020

Duidelijke website, snelle levering en vriendelijke bezorgers. Ruime keuze aan producten.

Bianca Visser 23-10-2020

Al meerdere artikelen besteld bij coolblue. Levering en service altijd met een glimlach gekregen en ontvangen. Fijn om alles overzichtelijk te kunnen vergelijken op de site.

Steve Vanderpooten 23-10-2020

Altijd topservice ook na aankoop in geval van garantie! Dit zowel in de winkels als bij het verzenden.

Nancy 23-10-2020

Het product was werkelijk de dag nadien in huis. Goede service. Makkelijk te installeren en alles was erbij.

Willem 23-10-2020

Perfecte service, van bestellen tot de levering, helemaal tevreden.
Prima retourbeleid.

Toon 23-10-2020

Kies voor Coolblue altijd de beste service en zeer goede en bereikbare klantenservice.

dep_I 23-10-2020

Best betrouwbare shop om elektronische toestellen te bestellen. Heel makkelijk in gebruik en duidelijke informatie bij elk product. Ook na het plaatsen van een bestelling krijg je nuttige emails.

Jan Wiggers 23-10-2020

Prima shop, maar als je om garantie vraagt maken ze het je bijna onmogelijk
Ik heb een probleem met mijn desktop, Coolblue zegt stuur hem maar op , maar dan ben ik hem 3 weken kwijt en ik heb deze desktop dagelijks nodig voor mijn bedrijf.
Voor reparatie on side welke er bij aankoop op zou zitten sturen ze mij naar de fabrikant!
Valt mij zwaar tegen van Coolblue

Robert 23-10-2020

Duidelijke site met veel informatie en reviews welke de keuze van het juiste apparaat (in dit geval printer) eenvoudig maken

Mr.YY 23-10-2020

Website is gebruiksvriendelijk. De geplaatste informatie is juist en bruikbaar zodat je een afgewogen keuze kan maken. Snelle levering en twee blije jongens die je oude droogmachine zo via de krakmikkige nederlandse trap de kelder uit tillen en de nieuwe installeren. Dit in een record tempo. Ik weet niet meer waarom ik dit vroeger zelf probeerde te doen.

rosientje 23-10-2020

omdat je goed kan vergelijken de merken en daaruit dat kiezen wat bij je het beste past.
En deze mixer is precies wat ik zocht en ook niet meer en minder.

Milou 23-10-2020

Ik word altijd blij van bestelling bij Cool Bleu. Van de week weer een bericht over confetti maken voor de bezorger die onderweg is. Heel tof! Als er eens iets niet helemaal goed is, mijn stofzuiger moest gerepareerd, dan is dat ook geen enkel probleem. Geen gezoek maar in 3 stappen is je apparaat aangemeld en ingepakt voor verzending. Ook bezorgers van Cool Bleu zijn altijd heel vriendelijk. Ik bestel geen apparaten meer elders

Virginia 23-10-2020

Het vergelijken is ontzettend fijn! Zo kun je precies zien welke apparaten de functies hebben die je belangrijk vindt. Op deze manier heb ik mijn apparaat uitgekozen waar ik erg blij mee ben. De levering was snel geregeld en ook de tips voor de wachttijd zijn erg grappig.

Johan Lindeman 23-10-2020

Goede shop. Voor al het leveren op zondag is een goede zaak. Ook de bezorgers zijn zeer behulpzaam.