Deze score is berekend op basis van 4488 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Liesbeth 24-04-2019
Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.be

Over het aanbod en de website ben ik zeer tevreden. De keuze om pakjes te verzenden met post.be is voor mij beneden het kwaliteitsniveau dat coolblue beoogt. Ze beloven levering de volgende dag. Postbode neemt pakje gewoon weer mee naar het postkantoor als er niet meteen wordt opengedaan. Vervolgens kan je nog een dag later je pakje gaan ophalen in het postkantoor. (Na 11u en voor sluitingstijd)

Aat van Gurp 24-04-2019

Alles was pico Bello in orde , snelle levering , eerder nog dan gepland , ik scoor op alle onderdelen een 9

Angelique 24-04-2019

Coolblue doet wat het beloofd, een betrouwbare webshop waar ik altijd “naar toe” ga. Aardige bezorgers ook dus helemaal top👍

Herman 24-04-2019

Amerikaanse koelkast laten leveren. Alles precies volgens afspraak en de bezorgers gingen uiterst zorgvuldig om met de koelkast bij plaatsing. Oude gelijk meegenomen. Kortom zeer tevreden

Jan 24-04-2019

In januari 2018 een Nokia telefoon gekocht bij Coolblue.
2maanden geleden begon het probleem, gesprekken kwamen niet duidelijk over.
Contact met Coolblue en telefoon terug gestuurd. Na 10 dagen ontvangen en nog zelfde probleem. Weer terug en 14 dagen later met vermelding “product is onderzocht maar probleem niet gevonden, product werkt naar behoren.
Weer terug gestuurd, en 2 dagen later de glimlach van Coolblue de oplossing.
Een nieuw product uitzoeken. Met bijbetaling besloot ik een Sony Experia te nemen.
Bij Coolblue zit je goed betreft garantie. Wat niet goed gemaakt is of niet gevonden kan worden door specialisten, dan wisselen van product naar keuze. Ik ben blij met ze.
Klantenservice Coolblue bedankt hiervoor.

Mieke Lahaye 24-04-2019

Altijd attent! Zeer klantvriendelijk! Snelle bezorging en goede nazorg. Ruim aanbod aan artikelen en goed uitleg.

Martin 24-04-2019

Goede service. Levering op tijd en vooraf netjes gemeld.
Bezorgers vriendelijk en zetten alles netjes op de plek.

W.koudijs 24-04-2019

Gekocht loopband, betaald met authoristatie code visa, desondanks afgewezen via coolblue. Geen feed back want ze doen een intern credit onderzoek en dat blijft geheim. Vaaaaaag. Heb nu een prachtige en betere via een ander bedrijf . Daaaaaag Coolblue!!!!!!!

El 23-04-2019

Keurige levering en installatie. Wel op een ander tijdstip dan was besteld. Verpakkingsmateriaal werd netjes weer meegenomen.

Jacco 23-04-2019

Coolblue gekozen op basis van prijs en waardering van de reviews.
Het klopt inderdaad, perfekte levering van een goed produkt tegen een goede prijs. 👍🏻👍🏻👍🏻

jan van de velde 23-04-2019

Je kan makkelijk bestellen bij Coolblue, weet dat je de artikelen snel in huis hebt en dat het in orde is. De glimlach is al snel een stralende glimlach

Anja 23-04-2019

Overzichtelijk
Goede voorlichting van de aankomsttijd.
Als je snel iets nodig heb bestel bij coolblue

Jan Konijn 23-04-2019

Ik vind het een duidelijke en overzichtelijke shop, je kan goed vergelijken tussen de verschillende producten. Ik heb voor Coolblue gekozen, omdat deze voor het zelfde artikel als goedkoopste uit de bus kwam. De levering was snel, zoals Coolblue beloofde, het artikel was goed verpakt.

thebigbang2 23-04-2019

Plaatsing en installatie naar behoren. Ook werden de kinderen aangenaam verrast door een tekening en een ballon, zodat ze zich niet verveelden. Oude apparaat mee retour genomen. Alleen zijn we niet gebeld van te voren, maar gesmst, maar ze kwamen keurig op tijd.

Hnny 22-04-2019

De weber elektrische bbq was prima geprijsd en de bestelling was de volgende morgen 8,30 u. In huis , súper ?

Jolanda 22-04-2019

Bij Coolblue wordt je snel en vakkundig geholpen, mijn drijfveer om hier te kopen is de uitmuntende service bij reparatie. Ongeëvenaard goed!
De website is heel helder en maakt indien nodig vergelijkingen met dezelfde artikelen van andere merken.

Jelle 22-04-2019

Bij Coolblue heb ik zelf nog nooit een slechte ervaring gehad. alles is snel geleverd zoals beloofd. bespreekbare levertijden is ideaal. de website is zeer overzichtelijk en alles is makkelijk te vinden.
prijs kwaliteit is zeer goed. de service is ook zeer snel en makkelijk. zo heb ik eerder een product geretourneerd en een vervangend artikel voor laten terugsturen in 1 handeling. super handig!

Rinus den Ouden 22-04-2019

Ben al wat langer klant bij Coolblue om de dood eenvoudige reden dat ik in mijn hele leven, en ik ben nu 69 jaar nog nooit zo'n klantvriendelijkheid en service heb meegemaakt. Na menige teleurstellende ervaringen heb ik mijn favoriete winkel gevonden! En die prijs zal mij mijn .... roesten. Deze winkel heeft het begrepen dat service en vriendelijkheid voor de consument belangrijker zijn dan de prijs alleen. En ook daar doen jullie niet in onder! Proficiat ga zo vooral door!!!!

steeks 22-04-2019

Snelle levering en nette prijs, ook telefonisch prima ondersteuning om de juiste keuze te bepalen.

Gwen 22-04-2019

Altijd hele prettige en zeer persoonlijke benadering bij Coolblue. Veel producten op de site en altijd scherpe prijzen. Bestel- en leveringsproces ook top, vanaf het moment van bestellen tot je het product hebt ontvangen word je zeer goed op de hoogte gehouden.

Nico 22-04-2019

Snelle levering, goede prijs, jammer dat ze mijn oude magnetron niet meenamen, kan wel gratis opgestuurd worden maar is erg zwaar.

B 22-04-2019

Duidelijk bestelproces, duidelijke communicatie over de levering en aardige bezorgers die alles aansluiten en uitleg geven over het product.

Peter 22-04-2019

Goede overzichtelijke website. Snelle en betrouwbare levering. Goede prijs kwaliteit verhouding. Coolblue is echt betrouwbaar

Ingrid 22-04-2019

Coolblue is een prima organisatie met deskundige medewerkers. De bestelling wordt efficiënt verwerkt, voor zover nodig worden de producten deskundig aangesloten. Levering is snel en de producten zijn van goede kwaliteit.

Ludo 22-04-2019

Beste webwinkel op de markt wat betreft electrische apparaten en aanverwante electronica. Al vele toestellen gekocht en nog nooit een klacht gehad. Prima service.

Pasc25 21-04-2019

De 'Aloha' sfeer in de winkel past goed bij Coolblue..Winkelen verloopt vlotjes goed uitgewerkt bestel/afhaal concept.

Wendy 21-04-2019

Super snelle levering (binnen 24 uur), aardige en snelle bezorgers. Communiceerden van tevoren duidelijk wanneer ze zouden komen, tilden de (zware) wasmachine naar 2 hoog en namen de oude weer mee terug. En dat alles met een beetje humor.
De bezorgers zeiden dat als we het apparaat zouden registreren bij Miele, we extra garantie zouden krijgen. Dit vonden we niet zo snel terug, maar de klantenservice stuurde ons direct een link om dit te regelen. Allemaal top dus!

Lowiesa 21-04-2019

Uitstekende service! Smsje en telefoontjes vlak voor aankomst. Vriendelijk personeel. Machine aangesloten en getest. Fantastisch

Kaz 21-04-2019

Direct geleverd. Geen toestanden, dus.....zoals het hoort. Bovendien voldoet het aan alle hoge verwachtingen.

Ad 21-04-2019

Altijd alles top geregeld zowel produkt omschrijving en de communicatie over het te leveren produkt

Frans Simonides 21-04-2019

Mooie producten,prettig geprijsd in verhouding met andere winkels.Snelle levering.perfecte prettige bezorging.Al verschillende producten gekocht!!!

luc st 21-04-2019

Waarom nog langer zoeken als men op coolblue alles kan vinden,de informatie is correct prijzen zijn zeker niet te hoog en ik raad het iedereen aan.Ook de methoden van betalingen vind ik heel goed, en verdder niets op aan te merken in ieder geval gaan ze me hier nog zien.

Arno D 21-04-2019

Enorm klantvriendelijk, snel geleverd, gratis geleverd, op zondag geleverd, vriendelijk personeel, altijd en overal bereikbaar op social media, goede reviews van producten op hun Youtube kanaal.

Hans Sepers 21-04-2019

Een degelijke warenhuis maar dan online en van deze tijd. Degelijk qua service, garantie e,d.. Van deze tijd gezien bestelproces, snelheid, assortiment en goede prijs. Zowel ervaring met een wasmachine als kleine zaken. Prima. En ook als er iets mis is met het product, gewoon goede service zonder gezeur; geld terug of vervanging, geen probleem.

Nieuw 21-04-2019

Ijskast gekocht niet echt een goedkope

Ijskast gekocht niet echt een goedkope jammer dat communicatie een beetje stroef ging hier en daar maar toch hebben ze de ijskast vervangen!!! Echt een geweldig bedrijf !!! Wel een klein puntje ik denk wel dat coolblue tussen monteurs/ reparateurs moet communiceren en het niet aan de klant over te laten creëert namelijk irritatie terwijl het niet hoeft, maar desondanks dat : Coolblue is een super bedrijf die echt klant vriendelijkheid voorop heeft staan vooral zo doorgaan!!!!

Keyner 20-04-2019

Ik kwam op zondag avond op het idee om zo'n speaker te kopen
Blij verrast dat ik het kon bestellen en de volgende avond had ik het binnen!
Super product

Mathieu 20-04-2019

Goed product en snelle levering, goede website en duidelijke uitleg. TOPPIE….

Eveline 20-04-2019

Goede website, uitgebreide informatie (soms toelichting van een product dmv een video), snelle levering, leveringstijden goed geregeld, heldere communicatie (ook tijdens het leveringsproces) en aardige en beleefde jongens die het product afleveren en zonodig installeren. Een positieve ervaring.

Lowieken 20-04-2019

Vandaag kwam mijn zoon zijn beeldscherm aan. De bel ging en hij luisterde aan de parlofoon wie er was. (Hij wist dat zijn scherm zou geleverd worden vandaag, dus hij zat vertrekkensklaar, want wij wonen 14 hoog. Een norse stem zei " pakket ". Hij naar de lift. Ondertussen gaat de bel weer, een geïrriteerde man vraagt ," kom je nu naar beneden" ? Ik zeg , ja sorry , mijn zoon komt van 14 hoog dus das niet op 1,2,3, hé. Geen antwoord. Een aantal min later is mijn zoon terug boven met beeldscherm maar toch een beetje beduusd omdat de man zo onvriendelijk was en dat zijn we bij jullie echt niet gewoon. We hebben al redelijk wat besteld bij jullie en steeds extreem vriendelijke bezorgers. Echt jammer dat het dit keer zo is gegaan.

Mvg Van Camp Cindy

Omar 20-04-2019

ik heb een bestelling op zaterdag middag gemaakt en krijg het volgende dag thuis. goedkope dan andere winkels, snel en netjes opleveren.

René Verhoeff 20-04-2019

je wordt altijd netjes geholpen en te woord gestaan. En op de website kun je makkelijk alles vergelijken, met de reviews van de klanten over de producten kun je ook kijken of het is wat je zoekt.
mij zien ze zeker terug

Fons 19-04-2019

Correcte boys die kwamen leveren en aansluiten, snelle levering, prima service.
Dik tevreden !!!!

Duifje 19-04-2019

Ik kies voor Coolblue omdat de service toppie is en er altijd volgens afspraak op tijd geleverd wordt. Nooit gezeur altijd goed!!!

Frederik 19-04-2019

Deze shop heeft goede aanbiedingen en over het algemeen duidelijke omschrijving van de artikelen. Vooral de uitleg van sommige dingen zijn zeer goed. Ook als je het artikel in huis hebt krijg je nog adviezen.

Marie en Glenn 19-04-2019

Ik had op 25 maart een negatieve beoordeling geschreven over een bestelling (xxxxx) van 15 maart. De oven/magnetron en vaatwasser zijn uiteindelijk op 28 maart ingebouwd. Coolblue geeft aan dat de communicatie met de inbouwservice beter kan. Wij zijn blij met de geboden compensatie en de persoonlijke afwikkeling door Sandra vd klantenservice. Ondertussen is ook de koel/vriescombinatie geleverd. Deze hebben we zelf ingebouwd van een sleepdeur naar deur-op-deur. We hebben er weer vertrouwen in.

ziggy 19-04-2019

duidelijke beschrijving op de website, je kan de producten vergelijken uit de ruime keuze, snelle levering en winkel in de buurt.

Harry 19-04-2019

Zeer goede info over assortiment, extra info over artikelen, instructiefilmpjes, e.d. Snelle service, levering en afhandeling. gratis en gemakkelijk retourneren.

Consulent 19-04-2019

Een shop van deze tijd voor de consument met een mening van deze tijd. Luchtig en toch serieus. Oog voor detail. Goede prijs-kwaliteit en levering.
En inderdaad met een glimlach! Top shop!

R 19-04-2019

Het is een makkelijke website.. het juiste product is snel gevonden en besteld. Altijd snel, op tijd en goed bezorgd

Willem 19-04-2019

De webshop is duidelijk met goede informatie. Alleen jammer dat ze hun belofte niet waarmaken: voor 23.59 besteld, volgende dag binnen.