Deze score is berekend op basis van 5067 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ton de Held 18-02-2019
Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.be

Fijne website met de juiste informatie en reviews om het meest geschikte product uit te kiezen.
Prima bestelservice, soepel betaalproces en snelle levering.

henk 18-02-2019

fijne webwinkel met veel keus en hulp om je te verzekeren van een goede aankoop plus alles was snel geleverd

Bas van Pelt 18-02-2019

ik had via essent een starterspakket Philips Hue gekregen en was lekker aan het ontdekken . dus in de avond nadat alles werkte op zoek en kwam een philips hue lamp en Tab schakelaaar tegen voor weinig , rond 22:00 besteld , en de volgende dag voor 10 uur al binnen ... als ik het in een stenen winkel had willen halen , dan wes het me niet gelukt om het de volgende morgen te hebben , want welke winkel heeft dit aanbod .. helemaal super

Yves 18-02-2019

Bij de absolute top: stipt, betrouwbaar, goed assortiment, duidelijke website, gedetailleerde productinfo.... de referentie voor veel concurrentie. Bravo, Coolblue!

H. Kleine 18-02-2019

Ruime keus aan producten en je kan er goed vergelijken. Duidelijke omschrijving en mensen kunnen recensies achterlaten, dat is wel handig bij oriënteren.
Ons apparaat was bij Coolblue het goedkoopst.
Daarnaast echt super service. Mailtjes met duidelijke uitleg over bezorging en humor! Bv liedjes met thema "wachten" waar je naar kunt luistern tot je het product in huis hebt.
Oude droger nemen ze mee. Nieuwe wordt geplaatst en aangesloten. Geven daarbij ook tips voor onderhoud!

SachaBaron 18-02-2019

Uitgebreid aanbod en supersnelle levering! Ook een aanrader voor tweedekans artikelen!

SC 18-02-2019

De website is heel gemakkelijk en overzichtelijk. Er is een ruim gamma aan producten. De betaling en levering gaan vlot. De klantenservice staat steeds paraat en is snel en gemakkelijk te bereiken. Alreeds veel bestellingen geplaatst en deze zijn steeds correct geleverd. In mijn ervaring, enkel positieve punten!

J.J.Keller 17-02-2019

Verzending is zeer snel en perfect verpakt. Alles zeer duidelijk vermeld op de website. Tevens duidelijke bijlage over de stappen die men moet nemen als men iets retour wil sturen en over de kosten daarvan. Zeer netjes en klantvriendelijk. Geeft een vertrouwd gevoel naar de klant.

J. Gerritsen 17-02-2019

Een hele duidelijke website. En de bezorging van de TNT man is grote klasse!!

Verhagen 17-02-2019

Zoveel keuze en ze hadden precies het product wat ik wilde hebben! En ook nog eens de volgende dag in huis.

Nina 17-02-2019

De producten bij Coolblue zijn voordeliger dan elders en de levering wordt heel snel en correct uitgevoerd. Heel tevreden over!

Marcel 17-02-2019

Ik heb de site van CoolBlue als zeer overzichtelijke ervaren.
Voor waar ik naar op zoek was, hadden ze de juiste aanbieding .
Super snelle bezorging en keuze uit diverse bezorgingsmogelijkheden en tijden.

Jan van niekerk 17-02-2019

Het hele bestel proces tot in de puntjes uitgewerkt. Webwinkels, neem van deze gasten een voorbeeld!

Rikie van Geel 17-02-2019

Goede informatie en afbeelding van deze fantastische pannen. Besteld en de volgende dag geleverd. Zeer gunstige retourvoorwaarden. Ik bestel vaak bij Coolblue en ben nog nooit teleurgesteld.

Johan 17-02-2019

Duidelijke communicatie via mail. Volgende dag levering.
Als altijd alles perfect bij Coolblue. Mijn favoriete webshop .

sier 17-02-2019

ouderwetse service
super snelle levering
zeer goed omruil en retour proces
zoals ik zelf zou geven

Piet Bedorf 17-02-2019

Goede service, vriendelijke mensen en fijn dat je op tijd wordt gebeld voor de bezorging.

Fran 17-02-2019

De service van deze shop is fantastisch. Een vergissing wordt snel en accuraat opgelost. De keuze uit producten is groot. Ik heb al veel besteld hier en altijd is de levering netjes en razendsnel. Daarbij zijn de tweedekans artikelen even goed, maar wel een leuk stukje goedkoper. Vaak zo'n 20%. Mijn laatste tweedekans aankoop had een krasje dat ik alleen wist te vinden in zonlicht. Op de onderkant. En ik word vrolijk van ze.

Klaas 16-02-2019

Zeer netjes op het tijdstip geleverd. Je wordt nauwkeurig op de hoogte gehouden hoe laat je bestelling er is.

willy 16-02-2019

een paar jaar geleden ben ik voor het eerst met cool blue in contact gekomen , en ik was helemaal verbaast hoe alles ging , vanaf die tijd zal ik nooit meer ergens anders mijn spullen gaan halen , het is geweldig niet dat er iets kapot gaat maar wel hoe snel en zonder problemen je nieuwe apparaat bezorgt word , zo is iets kapot en de volgende dag staat er een nieuwe die aangesloten is door vriendelijke hartelijke jongemannen alles rommel en oude apparaten gaan mee en nog geen 5 minuten later is alles als van ouds , of hij er altijd heeft gestaan en dat is een troost voor als je product ineen klap kapot gaat maar dan word je super blij als hij 1 dag later weer op de plek staat en draait of vriest geweldig bedrijf, ik blijf bij cool blue

Bert 16-02-2019

Ik ben uitermate tevreden met de service die Coolblue verleent als het eens misgaat. Je kan er op rekenen.

Verspeelt rosette 16-02-2019

de levering was in orde op het tijdstip dat vermeld was en zeer vriendelijk

Annabel 16-02-2019

Klantvriendelijk
Gewoon prima!
Ik heb een keer een defect fototoestel gehad en werd prima geregeld onder de garantie.

Staf1962 16-02-2019

zeer goede garantie : product stuk : nieuw product. Niet naar wens : omruilen zonder zeuren!

Robert 16-02-2019

Heb als eerste revieuws gelezen, toen de staafmixer besteld, ging simpel en snel en keurig geleverd op tijd.
Ben er blij mee, moet hem alleen nog gebruiken, lol.

Gosse kruger 16-02-2019

Zeer vriendelijke en juiste info producten
Afspraken over levertijd en garantie etc prima
Telefonische behandeling super klantvriendelijk

Nienke 15-02-2019

Snelle leveRing, goede dienstverlening
In winkels wordt je ook goed geinformeerd en geholpen. Ik vind ze Betrouwbaar.

Ed Bakker 15-02-2019

Wasautomaat zou 15 februari 2019 bezorgd worden.
Echter men kon het adres niet vinden????? In plaats van even naar mij bellen, niets van zich laten horen!!!
Wat een waardeloze bezorgers!!
Hier via track and tracé achter moeten komen, Coolblue gebeld, wordt nu hopelijk 16 februari 2019 en dus nog niet wassen.

J. 15-02-2019

Duidelijke website, snelle levering. Goede prijzen. Spullen goed verpakt.
Kan iedereen deze webwinkel aanbevelen.

D .Werthenbach 15-02-2019

Bestellen en ook de levering waren makkelijk en uitstekend. Het artikel is ook precies dat wat ik had verwacht. Dus Coolblue kan ik aan iedereen aanbevelen.

Bert Bunk 15-02-2019

Door Coolblue geleverde printer is goed. De aftersale en klacht oplossing is PERFECT ik zou Coolblue aan iedereen aanbevelen.

Ina 15-02-2019

Ik ben elke keer blij verrast over de vriendelijkheid,hulpvaardigheid en het meedenken in de winkel in Groningen. Chapeau!

Anja 15-02-2019

Duidelijke site,bij vragen snelle antwoorden, zeer aangename en vriendelijke bediening bij het leveren, zeer correct!

Van der Haven 15-02-2019

In het verleden ook al een goede ervaring, ook met het retourneren, nu een tablet aan geschaft met voldoende informatie over dit product. TOP.

Adriaan Keij 15-02-2019

Snelle levering door Cool Blue - maar toen de LG49UK6300 na een week wit wegtrok kwam de keerzijde van Cool Blue: traaaaag. Op de site staat dat het apparaat bij een defect binnen 30 dagen “GELIJK” vervangen zou worden, maar de praktijk is anders: zelf inpakken en via Post NL retourneren en dan “wachten tot hij ingescanned is”, voordat Cool Blue een nieuwe opstuurt. Cool Blue legt het woord “GELIJK” heel anders uit, hun uitleg via Twitter: “Een omruil procedure duurt bij ons ongeveer 3 tot 5 werkdagen. Je pakket kan de volgende dag bij ons binnen zijn, maar wanneer het wat drukker is wordt je pakket niet direct verwerkt in het magazijn.” Bah.

Fuijkschot 15-02-2019

Duidelijke site, voordelig in vergelijking met andere producten, op tijd bezorgd. Allen ging Post.nl er slordig mee om. verpakking was gedeeltelijk geopend. Maar het product is in orde.

Miranda 15-02-2019

Zeer tevreden van het begin tot de levering. Heel fijn dat je van alles op de hoogte wordt gehouden dmv diverse mails. De bezorgers waren ook erg vriendelijk en netjes. Ik krijg nu nog mails over mijn wasdroger. Ik beveel ze zeker aan !

Akooyman 14-02-2019

Topwinkel met topservice, je word vriendelijk te woord gestaan en gelijk wordt er naar een oplossing gezocht.
Coolblue is echt aan te bevelen

Frank 14-02-2019

Snelle service . Heel goed aanbod. Uitstekende levering door bezorger. Op tijd en goed te volgen. Top kwaliteit van de producten.

Cp 14-02-2019

Levering, tijdstip, berichten hoe laat ongeveer de levering te verwachtten was.. De bezorger hielp mee het pakket in huis te dragen, gaf ons nog wat tips. Prima !

C. Broere 14-02-2019

Ik had een grote ijskast besteld, maar vond dat die iets teveel lawaai maakte in mijn open keuken. Kon hem de dag daarop wisselen voor een andere (even groot) met 3 dB minder geluid. Hoefde niets bij te betalen, perfecte service, ben nu helemaal tevreden.

Ron Horsmeier 14-02-2019

Coolblue verdient m.i. een 9 omdat er altijd ruimte moet zijn voor verbetering, maar een lager cijfer niet op zijn plaats is. Ruime product keuzes, prima prijzen, perfecte service en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel ( zowel in de winkels, als aan de telefoon, als aan huis ).

Marija2707 14-02-2019

Goede uitleg over product
Mijn laatste aankoop was een laptop ik heb alle instructie over installatie in mijn mail box ontvangen van Coolblue en durvde zelf mijn nieuwe laptop instaleren. Daarvoor bij meeste winkels word geld gevraagd.

van wolvelaer van dyck 14-02-2019

Zeer vriendelijke verkopers, aangename sfeer. Altijd klaar voor uitleg. Merci !

Jaco 14-02-2019

Ik ben al jaren klant en nog nooit teleurgesteld, ook als er iets niet naar wens was of het paste niet. Coolblue ga zo door....

marjolein 14-02-2019

Cool blue is snel ,vriendelijk en goed geprijsd ,We kwamen met wat vragen over een koffiemachine die we wilde kopen en zijn keurig geholpen.We gaan zeker volgende x weer eerst kijken of Cool blue het in huis heeft want dan weet je zeker dat je het de volgende dag al in huis hebt.

Suus 13-02-2019

Super snelle service, dik tevreden!
Zelfs op zondag wordt er bezorgd, heel fijn!

Cyn 13-02-2019

Mega snelle levering!
Heel fijn ook dat je goed op de hoogte gehouden wordt van de levering. Ik wist precies wanneer het pakketje geleverd (per fiets koerier) werd omdat er van te voren een sms’je gestuurd werd. Binnen 15 minuten stond hij op de stoep..

Berrie 13-02-2019

Zeer vlot geleverd, nooit problemen gehad met producten of bestellingen.
Assortiment is groot en producten zijn goed.
Wel eens een kleine voorraad gezien, maar al mijn bestellingen waren steeds voorradig.
Kortom: snel en goed!

TSK 13-02-2019

Ik koop al een antaal jaar bij Coolblue. Elke keer ben ik zeer tevreden met de process van A tot Z!