Deze score is berekend op basis van 6059 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Esther1973 17-12-2018 Via de website gekocht

Ik kon makkelijk vinden wat ik zocht en het product werd geleverd zoals ik het wilde. Aansluiten was makkelijk, en de mail van coolblue over dit product was nuttig.

Eric 17-12-2018 Via de website gekocht

Goede site, snelle en correcte levering en prijs is ook redelijk! Fijne zaak en zeer klantgericht!
Heb trouwens een Miele wasmachine gekocht, keuze bepaald door review en aanbeveling van Coolblue

Pieter 17-12-2018 Via de website gekocht

Hoe makkelijk ishet om een TV te kopen ….. goede uitleg op de site en een overzichtelijk bestelproces.

Martin 17-12-2018 Via de website gekocht

Coolblue is gewoon OK ! Een duidelijke en gebruiksvriendelijke site. Veel selectiemogelijkheden om te vinden wat je zoekt. De mogelijkheid om producten te vergelijken is erg plezierig. Heb je vragen, dan worden deze zelfs 's-avonds en in het weekend snel en uitgebreid beantwoord. De levering van je bestelling is, zoals beloofd wordt, snel, en je wordt op de hoogte gehouden van het leveringsproces.

De Pooter Frank 17-12-2018 Via de website gekocht

Ruim aanbod van producten met een zeer goede prijs/kwalitietsverhouding.Regelmatig interessante promo's.Zeer gebruiksvriendelijke website.De levering gebeurt echt zoals ze aangeven,voor een bepaald uur besteld de volgende dag reeds in huis.Zeker een aanrader.

Linda 17-12-2018 Via de website gekocht

Goede overzichtelijke site, e-mails om me op de hoogte te houden van de bezorging, vlotte levering, kortom: voor herhaling vatbaar!

Lukasz 17-12-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaarheid, volledige professionaliteit, snelle orderafhandeling.Deze winkel is zeker aan te bevelen. En ik zal waarschijnlijk opnieuw iets bestellen. Naar mijn mening een van de beste online winkels die ik heb besteld

De Dyn Eddy 17-12-2018 Via de website gekocht

Heb al verschillende toestellen gekocht en nooit geen probleem gehad.
Bestelling en levering, zo vind je ze nergens.

Christian 17-12-2018 Via de website gekocht

Niet te groote winkel, genoeg medewerkers te vinden. Ik was vroeg, dus gelijk aan de beurt. Op mijn vraag kreeg ik een eerlijk antwoord ipv nog van alles aan je te willen verkopen.

Nona 17-12-2018 Via de website gekocht

Makkelijk gevonden wat we zochten. Helaas waren de bezorgers niet zo voorzichtig met de producten. Ook nog eens zuchten als ik zeg dat ik het niet heb afgemeten en dat dat nergens op de website staat. Werd behandeld alsof ik dom was.. Kers op de taart wasmachine kon niet aangesloten worden door kalk op de kraan. Iemand anders laten kijken en wasmachine kan dus WEL aangesloten worden. Jammer van deze service

Dennis 17-12-2018 Via de website gekocht

Coolblue heeft een duidelijke website met een groot product aanbod, voorzien van een goede product omschrijving. De levering was binnen een dag en goed te volgen via de track en trace. Ik heb voor mijn bestelling gekozen voor een 2e kans product en ben er zeer tevreden over. Het product zag er als nieuw uit.

lotho62 16-12-2018 Via de website gekocht

Volgende dag geleverd, goede keuze van producten en goede prijs. Al vele malen iets gekocht bij Coolblue en altijd correct geleverd en afgehandeld

JanTon 16-12-2018 Via de website gekocht

Aankoop was zoals ik verwachte,
Verpakking was mooi maar toen ik hem opende lag de bestelling er los in, Dus niet opgevuld, gelukkig heeft de bestelling niets geleden

Bianca 16-12-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering en de Inventum Airfryer voor mijn moeders verjaardag was er de volgende dag al, zoals aangegeven.
Coolblue was de goedkoopste die ik kon vinden.
Dat hadden meerdere mensen door volgens mij, want twee dagen later: "Dit artikel komt nooit meer terug...."
Helaas....

Carolien 16-12-2018 Via de website gekocht

Zaterdagavond voor 19.00 Bosch wasmachine besteld, zondagmorgen om 9.30 draaide het proef programma al!!
Prima volgens afspraak en procedure bezorgd!
Dank aan Alex en Ab, 2 vrolijke sterke mannen , die vriendelijk lachend de wasmachines 2 trappen op en af droegrn

AbS 16-12-2018 Via de website gekocht

De services en klantgerichtheid staan hoog in het vaandel bij Coolblue. Coolblue geeft mijn het gevoel, dat de klant koning is. De baliemedewerkers staan voor je klaar en altijd bereid om je te helpen.

Hein Es 16-12-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering.
Bestelprocedure is eenvoudig en de verkoopprijzen liggen gunstig.

Fennik 16-12-2018 Via de website gekocht

Duidelijke site met goede producten, en het bestelproces ging als een speer. De bezorgers waren ook nog eens heel vriendelijk. Kortom, ik ben een zeer tevreden klant en kan het iedereen aanraden!

koekeloer 16-12-2018 Via de website gekocht

geleverde wasmachine lekte al bij eerste gebruik. De bezorgers waren al weg. Coolblue gaat dit morgen omruilen voor een correct exemplaar. Contact met klantenservice is een verademing, er wordt niet moeilijk gedaan of tegengewerkt.

Trees 16-12-2018 Via de website gekocht

Ik zocht een bepaald product via Google en vond dit bij coolblue. De prijs was goed en de levering ook supersnel met een track en trace service. Je kon zelf de dag kiezen wanneer je het wilde laten bezorgen. Helemaal top!

F. Timmermans 16-12-2018 Via de website gekocht

Een goed gevoel over Cool Blue heb voor het eerst iets bestel snelle levering netjes verpakt verder geen opmerkingen was prima.

Walter 16-12-2018 Via de website gekocht

Heb reeds meerdere malen besteld bij coolblue en altijd alles zeer vlug geleverd en in orde .

Rob Joppe 16-12-2018 Via de website gekocht

Gewoon een zaak waar je op kunt rekenen , eerlijke adviezen en ze proberen je niets op te dringen. Vele malen iets gekocht en nooit teleurgesteld altijd met een smile de winkel verlaten.

Jeroen 16-12-2018 Via de website gekocht

Klantvriendelijk bedrijf, makkelijk te navigeren website, snelle levering en bij klacht een snelle en effectieve oplossing. Voor ons de enige consumenten elektronica winkel.

Fijko 16-12-2018 Via de website gekocht

Wat ze beloven doen ze ook. Laat zowel thuis bezorgen als haal het op in de winkel. Contact met winkelmedewerkers Is vriendelijk en correct (CoolBlue Groningen)

Ivan 15-12-2018 Via de website gekocht

Bekend en betrouwbaar! Zo werd ook dit product weer op tijd afgeleverd, en in de kleur zoals we het wilden hebben op andere sites werd dit niet eens kenbaar gemaakt! wij zijn tevreden klanten, ga zo door! Groet

Harrie 15-12-2018 Via de website gekocht

Prima service en erg vriendelijk.
Men blijft op de hoogte van het verloop van je bestelling. Heb al eerder goede ervaringen gehad met de ruiling van een product.

Hennie 15-12-2018 Via de website gekocht

Snel Goed en Correct. Het contact via de site liep makkelijk.
Het geheel was goed georganiseerd

Yvonne 15-12-2018 Via de website gekocht

Staat zeer duidelijk uitgelegd, waar je op moet letten. En wat de verschillen zijn.

joke 15-12-2018 Via de website gekocht

Goede prijs en snelle levering.Heb al eerder produkten gekocht bij Coolblue en dit is me goed bevallen.

Tevreden klant 15-12-2018 Via de website gekocht

Het leek wel of ik middenin de reclame terecht kwam, echt een feestje! Prima service, snelle en nette levering en de bijzonder vriendelijke medewerkers, dat om 07.38 uur op zaterdagmorgen, helemaal top.

Marian Wttewaall 15-12-2018 Via de website gekocht

Bezorging door 2 mannen die zich netjes voorstelden. Kwamen keurig optijd. Fijn dat jullie ook op zondag bezorgen! Ik ben helemaal blij met mijn nieuwe vriezer! Als mijn droger het begeeft - en dat zit er wel aan te komen want het is een oudje - weet ik waar ik die ga bestellen!

Wim 15-12-2018 Via de website gekocht

Goede webshop, snelle gratis levering, gratis retour optie zonder problemen. Zeer vriendelijke behulpzame medewerkers.

Emiel 14-12-2018 Via de website gekocht

Keuze vlug gedaan...heel overzichtelijk....levering prima zoals afgesproken...en de vriendelijkheid van de mensen in de vroege ochtend...prima

Jean 14-12-2018 Via de website gekocht

Duidelijke info op website, stipte levering, gunstige prijs, groot aanbod van diverse artikelen.

Dion 14-12-2018 Via de website gekocht

Goede site met de informatie overzichtelijk en volledig weergegeven. De bestelling is er verder snel bezorgd en bezorgde daarmee een glimlach.

Karina 14-12-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaarde website, in de winkel dw employees zijn zeer klantvriendelijk,goede prijs en acties. Ook de levering mooi op tijd.

Rene 14-12-2018 Via de website gekocht

Onze oude DVD speler deed het niet meer. Daarom snel via coolblue een Blueray speler besteld. Informatie, bestelproces zoals we gewend zijn.

Apparaat is eenvoudig aan te sluiten. Doet wat het moet doen voor prima prijs. Mocht je nog geen smart tv hebben, dan kun je met deze speler een aantal zaken daarvan gebruiken. Apps, Netflix, YouTube etc.

Bruno Vanbrabant 14-12-2018 Via de website gekocht

Prima ondersteuning bij de bestelling, snel en kwalitatief zoals beloofd op de website.
Voor mijn bestelling een 10/10.

Wilma I. 14-12-2018 Via de website gekocht

Ik koos voor Cool Blue toen ik een nieuwe inbouwoven en aparte inbouwmagnetron zocht vanwege de ruime keuze en goede eerdere ervaringen. Ik werd niet teleurgesteld met de snelle en nette levering tot in de keuken.
Vervolgens bleek er een probleem met de oven, omdat er een functie ontbrak, die er volgens de productinformatie wel moest zijn. Het contact daarover verliep plezierig en er is snel een passende oplossing tot stand gekomen.
Kortom: prima service!

Arlette 14-12-2018 Via de website gekocht

Sinds eergisteren ben ik klant bij Coolblue, het was een leuke ervaring. Makkelijke duidelijke site, goede productomschrijvingen, alles loopt soepel wanneer je iets besteld. Vooral fijn is de goede communicatie en de vrolijke intuitieve manier van omgang.
Maakt het een feestje!

Daphne van der Werf 14-12-2018 Via de website gekocht

Snelle en correce bezorging en goede prijs/kwaliteit. Website is ook duidelijk

J Hoogendoorn 14-12-2018 In de winkel gekocht
Groningen

geweldig ontvangst en bediening in groningen

goed ontvangen bij binnenkomst ,vraagt waarvoor wij komen ,direct naar de juiste een balie gebracht onderweg werd ons iets te drinken aangeboden.

De medewerker achter de balie was zeer correct en wist waar hij het over had,en hielp ons uitstekend.

al met al een aanrader.

Miriam 14-12-2018 Via de website gekocht

Cool Blue levert zijn producten heel snel. Zelfs in het weekend bezorgen ze.
De website is overzichtelijk, de levertijd klopt en de service is fantastisch.

Tosca 14-12-2018 Via de website gekocht

Fijne bestelprocedure, heel overzichtelijk via de website. De enthousiaste schrijfstijl spreekt mij erg aan. Zoals beloofd de dag erna bezorgd, wij waren niet thuis dus bij de buren bezorgd, iets verder weg omdat onze buren er ook niet waren dus buren van de buren. Netjes een briefje in de brievenbus en een mailtje dat het was bezorgd en bij welke buren. TOP!

Niels 14-12-2018 Via de website gekocht

Het retourbeleid en service zijn bagger! Een tandenborstel vervangen duurt 3 weken. Dat komt omdat klanten het kapot product naar Coolblue sturen en die stuurt het weer door naar de reparateur van de fabrikant. Waardoor het langer duurt vanwege de logistiek. Daarbij is de communicatie naar de klant te onduidelijk, waardoor het niet weet waar het aan toe is. De klantenservice is een lachertje. Alsof je met een club studenten te maken hebt, die dan als robots van een beeldscherm lezen. Totaal geen inlevingsvermogen!
Officiele reactie van Coolblue 14-12-2018

Beste Niels,
Dank je wel voor je review. Ondertussen is er veel gezegd en gemaild. We hebben het allemaal voor je opgelost.

Pieter Bulthuis 14-12-2018 Via de website gekocht

Fantastishe site breed asortiment en alles heelduidelijk omschreven Coolblue is top.

Donja 14-12-2018 Via de website gekocht

teleurgesteld

koelkast besteld bij coolblue, voor 23:59 besteld morgen in huis, aangegeven dat het de volgende dag geleverd kon worden. Mijn eigen koelvries combinatie losgekoppeld, laten ontdooien, schoon en droog gemaakt en het eten in koelboxen gedaan. Speciaal de hele dag vrij genomen van mijn werk, maar heb de volgende dag nog geen tijdsvlak ontvangen van de bezorging. Ik benader Coolblue op Facebook en dan blijkt vandaag dat de koelkast een dag later geleverd wordt. Dat is best onhandig met het eten in koelboxen, losgekoppelde koelkast en een dure vrije dag. Ik werd slecht geholpen via Facebook en niet echt klantvriendelijk te woord gestaan. De medewerkster wijst mij er nog een keer op dat de koelkast morgen geleverd wordt, nadat ik al heb aangegeven dan te moeten werken. Daarna Coolblue maar gebeld om wel een oplossing te vinden, prettig te woord gestaan, maar ook helaas zonder oplossing. Wat ik kreeg was een voucher van 15 euro... weegt niet echt op tegen het ongemak van de vrije dag (die ik nu nog een keer moet opnemen) en al het eten wat ik weg kan gooien... Jammer coolblue.... ik had wel wat meer van jullie verwacht. Ik koop volgende keer weer ergens anders.

Officiele reactie van Coolblue 14-12-2018

Beste Donja,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Ontzettend vervelend om te lezen dat jouw levering niet de volgende dag heeft plaats gevonden. Dit is niet wat je van Coolblue mag verwachten. Kan het zijn dat jouw betaling niet voor 23:59 binnen was? Wellicht was er toch iets anders aan de hand. Het spijt ons dat het anders is gelopen dan verwacht.

Wat betreft de voucher, dit is een gebaar voor het ongemak en helaas nooit kosten dekkend.

Wij gaan er vanuit dat jouw koelkast ondertussen is geleverd en keurig zijn werk doet.

Bram 13-12-2018 Via de website gekocht

Coolblue is betrouwbaar, levert correct en vriendelijk, er is echt menselijk contact en in de spaarzame gevallen dat 't mis dreigt te gaan, wordt het prima opgelost. Een dikke pluim!

H. Wassink 13-12-2018 Via de website gekocht

Een hele positieve benadering van klanten. Duidelijke mails van orderbevestiging en snelle verzending!