Deze score is berekend op basis van 2182 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

QLED 65Q90R 05-04-2020

a very good shop. although The delivery time was 2 days not one day, as had been mentioned when i chose it.

Kanjer 04-04-2020

Afspraak bezorgtijdstip was correct en tijdens het plaatsen kon de verpakking meteen mee retour, geen afval en alles netjes op zijn plaats gezet..
Voorbeeld voor sommigen hoe het dus ook kan, service met een hoofdletter S voor mij
Beleefd en behulpzaam personeel naar mij als klant...

Arne 03-04-2020

Service bij defecten 1.0
Al heel wat inkopen gedaan bij Coolblue en tevreden maar qua klantenservice geef ik een 1.0.

Het beeldscherm van mijn HPPavilion laptop van zo'n € 800.00 is nu -nog geen drie jaar oud- al defect.
Via HPSupport is de laptop al uitgebreid gecontroleerd op instellingen, updates enzovoort en wordt aangegeven dat het beeldscherm idd vermoedelijk al kapot is.
Coolblue geeft aan dat de kosten geheel voor mij zijn omdat de garantietermijn voorbij is.

Maar volgens de wet mag ik rekenen op een deugdelijk product en bij een laptop van bijna € 800.00 is daar nu geen sprake van.

'Volgens het Nederlands Burgerlijk Wetboek moet een product alle eigenschappen bezitten die voor normaal gebruik nodig zijn. Daarvan is in dit geval geen sprake. Ik hoefde er, gezien de prijs en de ouderdom, niet van uit te gaan dat dit probleem zou ontstaan.

Dit hebben we nu aangegeven, afwachten of er een deugdelijk voorstel uit komt rollen.

Mike 02-04-2020

Zeer slechte klanten service, een half jaar geleden een huawei mate 20 pro gekocht en nu was de oplaadpoort kapot. Ik wist niet of het garantie zou zijn en had gebeld naar coolblue en zei zeiden dat ik naar de winkel kon rijden en daar konden ze zeggen of het onder garantie viel. Eenmaal in de winkel had al het personeel er vrij weinig verstand van en zeiden ze dat ik de telefoon op kon sturen ter reperatie, 80 kilometer voor niks gereden.. Nu had ik mijn telefoon opgestuurd ter reperatie en eindelijk na 3 weken werd hij weer thuisbezorgd, in de mail stond dat de defecte onderdelen vervangen waren. Maar nu probeerde ik de telefoon op te laden en blijkt dat ze gewoon helemaal niks gedaan hebben aan de telefoon, gewoon weer ingepakt en opgestuurd. Natuurlijk weer contact opgenomen met coolblue en nu wordt me verteld dat ik de telefoon weer opnieuw ter reperatie kan sturen, en dan maar hopen dat ze er nu wel iets mee doen.

De website van Coolblue is super en de producten worden megasnel geleverd maar als er iets aan de hand is met je product is het een groot drama!!
Officiele reactie van Coolblue 03-04-2020

Beste Mike,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het niet helemaal lekker verloopt met de reparatie van jouw telefoon. Wij begrijpen dat je baalt. Dat doen wij ook.

Gelukkig heb je altijd 3 maanden garantie op je reparatie. Wij geven de reparateur dan ook graag de kans om het alsnog voor je te herstellen.

frans Schuurink 01-04-2020

Prima website. Heeft ook winkels, o.a. Oostplein Rotterdam. Vlekkeloze levering op dag na bestelling.

GE 26-03-2020

Vorig jaar augustus nieuwe AirPods gekocht. Bij ontvangst erg blij, maar na 5 maanden ging het geluid erg achteruit. Toen vergeleken met dezelfde AirPods en merkte dat het geluid niet vergelijkbaat was. Dit heb ik gemeld en hem retour gestuurd, daar vonden ze helaas dat de AirPods niks mankeerde en kreeg ik ze terug zonder reparatie. Toen bij ontvangst weer vergeleken en laten checken door professionals, daar merkten ze helaas ook een groot verschil. Bij deze, leuke oordopjes maar niet voot lang gebruik.
Officiele reactie van Coolblue 03-04-2020

Beste Ge,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het met jouw oordopjes niet zo goed afliep. Wij begrijpen dat je baalt.

Bij Coolblue heb je 30 dagen de tijd om iets om te ruilen. Daarnaast heb je recht op fabrieksgarantie. Spijtig genoeg is het defect door de erkende reparateur niet gevonden. Sorry!

Alfred 25-03-2020

Logistiek prima in orde, maar alleen qua service vind ik het aan de zeer magere kant. Op de website stond voor 23:59 uur besteld, de volgende dag in huis. Dat klopt niet ik heb e.e.a. zondagavond besteld rond 22:00 uur, maar het kon pas woensdag daarop worden bezorgd. Volgens mij zou dat maandag moeten zijn. Alles voor een glimlach, laat me niet lachen !
Officiele reactie van Coolblue 31-03-2020

Beste Alfred,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk balen als een bestelling langer onderweg is dan verwacht.

Wij hebben allemaal te maken met een uitzonderlijke situatie en vermelden daarom het volgende op onze website:

"Let op!
Het is momenteel drukker dan normaal op onze klantenservice en bij onze bezorgdiensten. Hou je Track & Trace in de gaten of bekijk de veelgestelde vragen over onze aangepaste bezorgservices."

Wellicht heb je dit over het hoofd gezien.

ElenaC 22-03-2020

Top service zoals altijd!
Heel fijn dat de leveringstijd duidelijk wordt gecommuniceerd, er kwamen 2 enthousiaste jongens onze nieuwe vaatwasser brengen en de oude gratis weghalen, binnen 10 minuten klaar. Wat misschien beter gecommuniceerd kan worden is dat jezelf de oude vaatwasser moet afkoppelen en klaarzetten, dit kregen we 15 minuten van tevoren te horen. Wel logisch, maar voor de volledigheid zou ik dit ergens bij de leveringsinformatie erbij zetten.
Verder dik tevreden!

René Simon 21-03-2020

Coolblue is mijn hoofdleverancier van apparatuur. Ik bestelde een Dyson V11. Ze houden ook altijd woord. Ik zou de volgende dag mijn bestelling ontvangen, doch ik ontving een mail van Coolblue dat wegens grote drukte bij Postnl mijn bestelling een dag later zou komen. Dat kan gebeuren natuurlijk. Op de dag van aflevering geen pakket. Ik gebeld naar Coolblue; dezze konden verder niets terug vinden. Ik moest even afwachten. Ik nam ook contact op met Postnl. Deze konden ook niks vertellen. Weer met Coolblue gebeld. Ik kreeg per mail een "pakketje-kwijt" formulier. Dit ingevuld en teruggemaild. De dag erna kon ik mijn pakketje in ontvangst nemen. Wat een enorm snelle en correcte oplossing. Lof voor Coolblue. Chappeau. Ik blijf bij jullie bestellen!!

Patrick 16-03-2020

Prijs-kwaliteitsverhouding van product en ook extra service is top. Levering was snel en binnen het aangegeven tijdstip. Keurige aflevering.

Vanderkelen 16-03-2020

Site heel gebruiksvriendelijk.
Levering perfect in orde. Ik kon zelf beslissen waar en wanneer geleverd werd. Ook zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Mark 15-03-2020

Zeer slecht, leveren foutief product en weigeren fout toe te geven. Na veel aandringen eindelijk toegeven, tevens is het foutief geleverde product goedkoper dan wat ik betaald heb en het teveel betaalde bedrag keren ze uit in een tegoedbon ipv het uitbetalen aan de klant. Naast het gegeven dat ze niet bereid zijn hun fout te herstellen door een nieuw product op te sturen, keren ze dus ook het teveel betaalde bedrag niet uit. Op de vraag waarom ze niet uitbetalen, want ik heb immers betaald voor een duurder product en ik krijg een goedkoper product, wat dus het zelfde is als diefstal, wordt er verteld dat er helaas niets te doen is want dat is het beleid. Koop aub niet bij coolblue want de klantenservice en nazorg als het mis gaat is uitermate slecht. Je ziet heel duidelijk dat ze goed zijn in het maken van reclame maar als het puntje bij paaltje komt heb je pech gehad en willen ze geen haar met de klant meedenken. Ik ga mijn advocaat erop zetten. Tevens zijn de prijzen erg hoog, dus vergelijk eerst voordat je hier iets koopt! Dat had ik helaas niet gedaan, en krijg je ook nog iets geleverd wat je niet besteld hebt! Kan niet slechter coolblue!!
Officiele reactie van Coolblue 25-03-2020

Beste Mark,

Dank je wel voor je review. Ondertussen heb je contact met onze backoffice en gaan we dit natuurlijk op een nette manier voor je oplossen.

Ons excuus voor het ongemak.

Johan 14-03-2020

Ik heb in mijn leven al veel bestellingen gedaan bij Coolblue en heb het altijd een prima bedrijf gevonden met een mooie uitstraling. Wat mij nu echter ergert is de loze belofte die zij doen met betrekking tot "vandaag besteld, morgen in huis". De laatste tijd wordt dit eenvoudigweg niet langer waargemaakt. Hoewel dit waarschijnlijk aan PostNL ligt, vind ik persoonlijk dat Coolblue hierover eerlijker moet zijn.

Bjorn 14-03-2020

Altijd heel tevreden geweest, echter zoals het altijd gaat met bedrijven die het eerder goed deden..... zodra het te goed gaat slechte service. Reageer op vragen zodat het geen klachten hoeven te worden!

Koosje 14-03-2020

Zeer, zeer tevreden over CoolBlue! We hebben via de site een vaatwasser besteld! De site is heel helder en helpvol! Goeie instructie filmpjes over hoe je een inbouwmaat moet opmeten! Laat op de avond staat een medewerker van CoolBlue je nog keurig en deskundig te woord om je laatste twijfel weg te nemen! Het aflevermoment duidelijk gecommuniceerd en waargemaakt! De levering en installatie door 2 professionele en klantvriendelijke monteurs! Zeer positief! Toen er later toch wat vocht in een keukenkastje werd ontdekt heeft de klantenservice van CoolBlue, ondanks alle technische obstakels als gevolg van thuiswerken naar aanleiding van het Coronavirus, het voor elkaar gekregen dat er morgen al een monteur komt om dit euvel te verhelpen! Grote klasse, precies in alle opzichten alles gericht op een uitstekende klantenservice!

Theo 13-03-2020

Zeer goede ervaring met Coolblue. Nu een koel vries combinatie online besteld. En op de door mij gekozen datum keurig bezorgd. Alles netjes aangesloten en met de nodige zorgvuldigheid en instructies. Ook de oude koelkast meegenomen. En deze geweldige service zonder extra kosten. Complimenten hiervoor.

Lian 13-03-2020

In april 2017 een Beko wasdroger gekocht online. Deze ging in 2018 kapot. Droogde niet meer. Keurig opgelost. Monteur kwam haalde achterkant van de machine eraf. Zette een schakelaartje om. Want hij was oververhit geweest en ging weer weg. Nu maart 2020. Ik kom boven. Ruik een sterke brandlucht en zie rook uit droger komen. Snel stekker eruit. Zelf achterkant even losgeschroefd en ik zie een doorgebrande schakelaar. Cool blue gebeld. Blablablabla buiten de twee jaar garantie. Beste mensen van coolblue. Je mag er van uit gaan dat een wasdroger de drie jaar wel overleefd bij normaal gebruik. Ook dat deze niet spontaan oververhit raakt. Al helemaal niet voor een tweede keer. Verwijzen naar Beko is niet correct, ik product bij jullie gekocht en niet bij Beko. Ik ben niet van plan om te betalen voor voorrijkosten aan Beko. Ook hier kunnen jullie niet in meedenken. Ik wil de machine ook niet laten repareren want het vertrouwen in het product is bij mij compleet weg. Wat gebeurt er de volgende keer? Ik was nu toevallig thuis en in de ruimte waar de de wasdroger stond. Mijn huis had ook af kunnen branden. Enige tegemoetkoming had mij meer dan redelijk geleken. Het meisje van de klantenservice kan er ook weinig aan doen want vertelt ook slechts wat haar opgedragen wordt, maar ik vind het een bijzonder slechte service.
Officiele reactie van Coolblue 24-03-2020

Beste Lian,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat er rook uit jouw droger kwam. Je bent je vast een hoedje geschrokken.

Ondertussen heb je contact gehad met onze klantenservice en omdat zowel de fabrieksgarantie als de economische levensduur (3 jaar) verlopen zijn, kun je deze droger als afgeschreven beschouwen.

Wij begrijpen dat je baalt. Er zit niet anders op dan opzoek te gaan naar een ander droger.

Wil 09-03-2020

Snelle levering, stipt en accuraat Snelle levering, stipt en accuraat Snelle levering, stipt en accuraat

Geert 09-03-2020

Prima website, goede garantie en mooi dat ze met de fiets bezorgen. Ook erg makkelijk dat je je spullen in een winkel kunt halen als je haast hebt. Aardige mensen in de winkel. Goede prijs voor de beste koop laptop. Retour binnen 14 dagen is geen enkel probleem , geld wordt teruggestort op je rekening .

Ingrid 08-03-2020

Bijna 2 jaar na aankoop stofzuiger, stofzuigerbuis met handgreep opgestuurd ter reparatie omdat de buis steeds uit de handgreep viel. Binnen 1 week nieuwe onderdelen ontvangen. Helemaal top!!

walter b 08-03-2020

Friendly staff, and very fast delivery and excellent communication. This was not my first visit. great store for electronics.

Joris Ede 07-03-2020

Heb al meerdere kleine en grote artikelen gekocht waaronder een koel/vriescombinatie makkelijk als je weet wat je wil hebben de koel /vriescombinatie destijds donderdagmiddag 16.00 uur besteld de volgende ochtend 11.00 uur in huis.
Leveringen zijn altijd op tijd ook de kleinere. Ik vind de reclameteksten zeer geinig waar ze mee werken.

Thirsa 02-03-2020

We zijn erg slecht en langzaam geholpen. In totaal hebben we 1,5 uur in de winkel gestaan. Dit was erg teleurstellend. Daarnaast was tot twee maal toe de inhoud niet compleet, waardoor we moesten wachten op een nieuw pakket. Ik ben nog nooit zo slecht geholpen als vandaag.
Officiele reactie van Coolblue 06-03-2020

Beste Thirsa,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Wat ontzettend vervelend dat het bezoek aan de winkel zo moeizaam is verlopen. Natuurlijk baal je. Dit is ook niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor ons excuus.

Wij maken deze situatie bespreekbaar.

Frits B 29-02-2020

Op 30 januari heb ik een tuinfrees gekocht bij coolblue. 25 februari begon de tuinfrees tijdens werkzaamheden in de tuin te stinken en langzamer te draaien.
Ik heb gemaild naar coolblue om het probleem aan te kaarten.
Het advies was stuur de frees maar terug dan gaan we kijken wat we kunnen doen.
Ik heb de frees donderdag teruggestuurd. Kreeg ik vrijdag om 18.01 uur een mail dat de tuinfrees Is ontvangen in het magazijn en dat ik op de hoogte zou worden gehouden van de statdus van de retourzending. Om 22.21 uur kreeg ik een mail dat er is besloten dat er een nieuwe frees wordt geleverd. Om 23.56 kreeg ik wederom een mail dat de nieuwe frees zou worden verstuurd met een track&trace code.
Zaterdag om 9.30 uur stond de bezorger aan de deur met een pakket met daarin de nieuwe tuinfrees.
Ik hou me eigenlijk niet bezig met het beoordelen van bedrijven via internet maar vindt dit zo bijzonder dat ik dit toch onder de aandacht wil brengen van eenieder.

Raf 29-02-2020

Klachtendienst is obstructief door het blijven herhalen van dezelfde vraag hoewel ze al over de nodige informatie beschikken. Erg frustrerende methode om het kernprobleem (fouten door Coolblue) niet aan te moeten pakken. Dit is uitgekiende techniek om (ex)klanten te pesten, waaraan ik dan ook het gepaste gevolg zal geven. Behalve templates met mooie en wat sussende woorden komt men niet. Het voortdurende gesus is misplaatst en komt erg kleinerend over.

W. van de Pol 25-02-2020

Afspraak goed nagekomen, je word gebeld als de chauffeur onderweg is. Super dat je de mogelijkheid heb om binnen 30 dagen om te ruilen, als het niet bevalt?😀

Paul Barth 24-02-2020

Het artikel was op voorraad en door mij bij een winkel gelijk af te halen. De prijs was één van de laagste.

Chris 24-02-2020

Coolblue, maakt niet waar wat men in eerste instantie belooft en adverteert.
Koop hier op 2 Januari een Laptop met een gratis jaar abonnement aangaande een anti virus & office pakket. En krijg het ene pas na 7weken aangeleverd en krijg het andere helemaal niet.
Wel 2 mailtjes met excuses:

Hoi Chris, (woensdag 19 februari 2020 12:01)
Oeps! Door een foutje ontvang jij deze e-mail later dan normaal, sorry hiervoor. Om alsnog te zorgen dat jouw laptop zo lang mogelijk meegaat, krijg je van ons een Norton anti-viruspakket cadeau. Deze activeer je met je persoonlijke vouchercode:

Hoi Chris, (zaterdag 1 februari 2020 16:52)
Vervelend om te horen dat het niet lukt met het installeren van Office!
Ik ben bang dat mijn collega verkeerde informatie heeft verstrekt.
Je kreeg voorheen bij deze laptop een gratis Office pakket. Helaas was deze actie al voorbij toen je hem aanschafte. Daarom heb je dus bij je laptop geen Office voucher code ontvangen.

Onder tussen zelf maar een office en anti virus pakket gekocht bij de concurrent.
Officiele reactie van Coolblue 26-02-2020

Beste Chris,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Wij begrijpen dat dit alles behalve een schoonheidsprijs verdient.

Ondertussen heb je contact gehad met onze backoffice. Wij stellen voor om alle communicatie via één kanaal te laten verlopen.

Gerard 24-02-2020

E-Reader gekocht, deze ging 2x stuk. Werd gelijk, zonder probleem, omgeruild. 3x is scheepsrecht en hij doet het geweldig.

Arjan 22-02-2020

Snelle service en goede communicatie. Installatie zorgvuldig gedaan van de wasmachine en daarna een uitleg gegeven wat ze hadden gedaan en wat van ons werd verwacht.

Anoniem 21-02-2020

Coolblue belooft volgende dag te leveren heb er echter 2 weken op moeten wachten.

Anoniem 21-02-2020

3 keer een afspraak moeten maken om een retour product op halen omdat coolblue hun eigen notities niet leest.
Klantenservice niet vriendelijk en slechte service bij het gehel retour traject.
Officiele reactie van Coolblue 26-02-2020

Beste,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat het net even anders loopt dan je mag verwachten. Natuurlijk hoort dit niet en maken wij binnen Coolblue bespreekbaar.

Het spijt ons oprecht dat het zo is gelopen.

M v d W 20-02-2020

Koffiezetapparaat gekocht,goede info
Géén extra kosten voor avondbezorging,top

Diney 20-02-2020

Fijne overzichtelijke site.
Prima prijs-kwaliteitverhouding
Snelle levering!
Blij met mijn aangeschafte Panasonic vaste huistelefoon bij coolblue.

Swen 19-02-2020

CoolBlue is echt fantastisch!
Niet alleen kan je gewoon naar ze appen, je krijgt ook snel antwoord en je wordt goed geholpen door het personeel.
Als ik zie dat een product ergens anders toch net iets goedkoper is bestel ik alsnog bij CoolBlue, heb alleen maar positieve ervaringen kwa levertijd, service en producten.

Henk Burema 19-02-2020

Ik had gehoopt dat CB ook na aankoop en verlopen van de garantie service zou verlenen. Mijn vaatwasmachine is stuk en ik heb nu 3x gebeld zonder resultaat. Ik weet dat mijn garantie is verlopen en dat ik voor de reparatie moet betalen. Als jullie deze beloften niet waar kunnen maken maak ze dan ook niet. Ik vraag niet veel. Daarom koop ik weer gewoon bij de normale winkel bij ons in de buurt. Krijg ik in ieder geval de service die wordt beloofd
Officiele reactie van Coolblue 21-02-2020

Beste Henk,

Wat ontzettend vervelend dat jouw machine buiten de fabrieksgarantie stuk is gegaan. Wij begrijpen dat je baalt.

Wij denken graag met je mee in een oplossing, maar een kosteloze reparatie buiten de fabrieksgarantie zit er helaas niet in.

Britney 18-02-2020

Vreselijke mensen werken bij de klantenservice. Helemaal bij het zakelijk account. Grote bek, altijd de schuld bij een ander schuiven. Slechte service. Winkel stukken beter!

Beste Britney,

Dank je wel voor je review. Ontzettend vervelend dat je zo'n nare ervaring hebt gehad met Coolblue Zakelijk. Dit is natuurlijk niet wat je van ons mag verwachten.

Wij maken dit binnen Coolblue bespreekbaar.

Simon 17-02-2020

Ik heb jarenlang Coolblue hoog in het vaandel gehad tot vandaag. Een service op mn laptop loopt totaal uit de hand, en niemand bij coolblue die me helpt. Ik heb in de afgelopen jaren voor rond de 10K uitgegeven bij Coolblue, maar dat is nu echt klaar. Geen cent zullen ze nog aan me verdienen

Beste Simon,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat het niet helemaal lekker loopt met jouw laptop. Helaas verteld jouw review niet wat er precies aan de hand is. Wij kunnen je vanaf deze plek helaas niet verder helpen.

Ons advies is om contact op te nemen met onze klantenservice. E-mailen mag natuurlijk ook.

Erwin 16-02-2020

Zeer gebruikersvriendelijke en overzcihtelijke website met groot aanbod, snelle service, en goede prijs kwaliteit-verhouding.

C. Post 14-02-2020

Zoals altijd, snelle levering precies als beloofd. Ook het artikel voldoet aan de verwachting zoals die te lezen is op de website.

LCGS 14-02-2020

was reeds bekend met de uitstekende manier van handelen van coolblue.
De snelle levering is ook een pre.

Ab 14-02-2020

Ze hebben veel spullen. Indien op voorraad dan wordt ook snel geleverd.
Levering en montage van, in ons geval inbouw vaatwasser, ging vlot en netjes.
Ook het bezorgingsproces bij CoolBlue blijf ik erg prettig vinden: in de vroege ochtend een mail met vermoedelijke bezorgtijd, dan een half uur voor dat ze komen een SMS en een kwartier voor tijd een belletje. Zo zit je nooit voor nop vast in huis.

W. 13-02-2020

Siemens droger met opzetstuk besteld. De installateurs zagen dat de wasmachine ook van Siemens was, waardoor er geen opzetstuk nodig was.
Dat is meedenken met de klant.
Ze namen het opzetstuk ook weer mee en de creditering verliep ook automatisch.

Marnix 12-02-2020

Vaatwasser besteld en laten plaatsen. Leek prima, totdat we de vaatwasser na 1e programma wilde openen en bleek dat deur niet helemaal open kon doordat frontje vastliep. Hadden monteurs moeten checken. Later nog 2 monteurs geweest, niks aan te doen dus een ander toestel gekocht. Na lang aandringen overeengekomen dat we bij nieuwe apparaat geen kosten voor plaatsen hoeven betalen. Op afgesproken datum geen monteur/bezorger. Blijkt dat CB een mail heeft gestuurd dat er alsnog installatiekosten betaald moesten worden. Fijn afspraken maken... 45 minuten aan de telefoon met klantenservice: kon echt niet anders. Al met al heeft het me inmiddels bijna een vrije dag gekost en door een fout van monteurs veroorzaakte zooi maakt ze dus niks uit. Vaatwasser op laten halen door CB en een ander bij een andere winkel gekocht met een prima service en afspraken die worden nagekomen.
CB is goed in verkoop, maar als er daarna wat aan de hand is geven ze niet thuis. Voor mij dus nooit meer een aankoop bij deze organisatie.

Beste Marnix,

Dank je wel voor je review. Via een andere review site hebben wij jouw reeds voorzien van een reactie.

Florentijn 12-02-2020

Cool blue belooft een telefoon van inferieurd kwaliteit terug te nemen. Ik ben van het begin af aan eerlijk geweest over een barst. Toch heeft de klantenservice tot 3 maal toe belofte gedaan van restitutie omdat ik meteen al een veel duurder toestel had gekocht. Vervolgens verwijst back office naar de voorwaarden en wijst mijn retour telkens af. Het gaat om een bedrag onder de honderd euro. Telefonisch weigert cb aansprakelijkheid ten aanzien van de beloftes.
Ik heb een schriftelijke klacht over de integriteit ingediend. Daar gaat de manager Klantenservice niet op in, verwijst slechts naar "de voorwaarden". Mijn stelling dat ik met mensen en met beloftes te maken heb en niets met voorwaarden wordt niet beantwoord. Het toestel is nu al ongeveer 4 weken terug in het bezit van Cool Blue en de retour is nog steeds niet afgehandeld.

Beste Florentijn,

Dank je wel voor je review. Ontzettend vervelend dat je niet tevreden bent met onze officiële reactie. Jouw retour zending voldoet niet aan de voorwaarden.

Helaas kunnen we je niet voorzien van een andere reactie.

RdV 08-02-2020

Duidelijke en zeer klantvriendelijke webshop. De levering van de wasmachine is ook keurig gedaan. Door de medewerkers naar de zolder getild en de oude wasmachine en verpakking weer meegenomen. Daarnaast de wasmachine ook nog gebruiksklaar afgeleverd. Grote klasse!!

wouter 08-02-2020

wasmachine keurig op tijd afgeleverd en geïnstalleerd. vriendelijke jongens.

Alfred 07-02-2020

Groot assortiment dus ruime keus, goede prijs-productverhouding, snelle levering en een goede klantenservice...dus mijn 10 is helemaal op zijn plaats

yury 07-02-2020

Ik ben heel blij met. Snel en op tijd bezorgd. Ook duidelijk uitgelegd over de voorwaarden voor de bedenktijd en het retourneren.

S.K. 06-02-2020

Leveren op tijd het product dat je besteld. Als er iets mis is, krijg je een medewerker aan de lijn die een oplossing met je bedenkt. In mijn geval was dat het retourneren van het product en mijn gekd terug krijgen. Maar dat was 1x van al vele malen waarbij wij besteld hebben bij Coolblue.