Deze score is berekend op basis van 12634 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Roel522 22-06-2021
Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.be

Een Ninja airfryer en een Medion robotstofzuiger gekocht. Snelle levering en zeer tevreden met mijn aankoop.

Pooger poogs 22-06-2021

Nette website overzichtelijk wanneer het pakketje komt. Product komt in een nette passende doos aan en is niet beschadigd.

WAG Klaassen 22-06-2021

Heel makkelijk om te bestellen en te betalen. Bezorging wordt keurig gemeld wanneer jullie het pakket komen brengen. Klopt allemaal precies.

Mark 22-06-2021

Hoge verwachting wederom overtroffen.
Afhalen in een winkel ging super snel! Vrijdagavond om 22 uur bestelde order kon ik om 9.00 uur de volgende dag ophalen in een winkel zo dichtbij mogelijk. De winkel had het artikel voordat ik bestelde nog niet eens op voorraad!
Cool blue bedankt!

Johan 22-06-2021

Coolblue is zeer klantvriendelijk. Product aankoop ging soepel, en product levering ging vlekkeloos. Zeer te breiden met dr service van coolblue

Henny 22-06-2021

Goede keus en vooral duidelijke productinformatie. Dit maakt vergelijken en kiezen makkelijk.

Anne Mindel 22-06-2021

zeer vriendelijke bediening, zeer goed op de hoogte ven het product.
30 dagen bedenktijd en bij teruggave geld terug .
geen bon

Marien 22-06-2021

Wat betreft de Webshop of product heb ik niets op aan te merken. Product en prijs zoals aangegeven. Mijn opmerking gaat over de levering. Er wordt als kwaliteit gepromoot en verzekert dat het product wordt afgeleverd achter je voordeur. Ik woon zelf in een appartement op de 2 de verdieping zonder lift. Dit ook aangegeven. Nu kwam de bezorger van Coolblue alleen mijn product ( flatscreen 55 inch leveren. Dit als resultaat dat hij die grote doos niet alleen naar boven kon krijgen. Wat betekende dat ik hem moest helpen met mijn product de 2 trappen op dragen. In mijn geval was dat geen probleem omdat ik ( 63 jaar ) wel bij machte en bereidwillig was om dit samen met hem te doen. Maar als dergelijke bestelling bij iemand zou geleverd moeten worden die niet bij machte was om mee te helpen ( bv door gezondheidsredenen ) zou de levering een probleem zijn. De chauffeur was op zich zelf wel aardig, maar merkte wel aan hem dat hij niet blij was. Als reden gaf hij aan dat hij alleen was omdat het giga druk was bij Coolblue. Had wel begrip voor de chauffeur, maar toch adviseer ik Coolblue om toch hun bezorgdienst en leverings beloftes nader onder de loep te nemen.

Cor Heinen 22-06-2021

Het is een prima webshop die zijn afspraken en zijn levertijden altijd nakomt.Men wordt prima via de mail op de hoogte gehouden qua levertijd en bezorgingstijd.Best een aanrader om eens lekker te shoppen.
Hebben zelf een Ringbel met Chime besteld.Werkt perfect.

Irene 22-06-2021

Altijd snelle levering, goeie service, 1 keer, rond kerst afgelopen jaar, een dingetje gehad met een monitor die geleverd zou zijn maar niet geleverd was, toen duurde het vrij lang voordat ik mijn geld terug kreeg maar alsnog vriendelijk geholpen en gezien de drukte was het ook niet gek dat het langer duurde dan normaal. Maar over het algemeen altijd super snelle en goede service, ook heel makkelijk om dingen te retouneren, zelfs als de verpakking al een beetje beschadigd is; doen ze niet moeilijk over, heel fijn!

DVoncken 22-06-2021

De site is overzichtelijk, ze bieden goede service, en bezorging op zondag. Zeer tevreden!

Agnieszka Boersma-Michalska 22-06-2021

Goede uitleg over de producten online (goede filmpjes).
Heel kundige hulp in de winkel en veel extra service (bijv. professioneel schoonblazen van de ventilator van een laptop)
Goede en gedetailleerde, toch volledig te begrijpen en volgen product advies (Synology Nas).
Meedenken over computer reset + advies omtrent promo artikelen. Ik ben echt zwaar onder de indruk van de professionaliteit, enthousiasme en nakomen van de afspraken.

Erik 22-06-2021

Snelle levering, prima prijs. Levering op zondag door een fietskoerier is geweldig.

iPhard 22-06-2021

Vriendelijke klantenservice en medewerkers. De datakabel van een van de externe usb disks die ik had aangeschaft functioneerde niet en wordt zeer snel omgewisseld, zulke service is zeer fijn.

Frank Swagerman 22-06-2021

Vorig jaar problemen gehad met het ontbreken van service door Coolblue bij aanschaf van een Gardena robot maaier. Heb de problemen na veel gedoe zelf rechtstreeks met Gardena op kunnen lossen, zonder bemiddeling door Coolblue. Voor de nu aangeschafte robot stofzuiger waren er helaas geen andere aanbieders met levering uit voorraad.

Ka 22-06-2021

Een bestelling van over de 1000 euro geef je niet af bij de buren. Een bezorg moment kiezen was niet mogelijk. Absoluut niet wat ik van Coolblue gewend ben.

Edith Krekels 22-06-2021

Zeer snelle levering , beste prijs! Aangenaam verrast door perfecte service

Peter driessens 22-06-2021

Grote keuze en super snelle levering .ik werd prima geholpen bij de bestelling omdat er zich een probleem voordeed.

Art 22-06-2021

Erg fijne en overzichtelijke webshop. Goede service en bij twijfel is de service in de winkel ook meer dan prima!

Elke 22-06-2021

Je vindt alles makkelijk terug door het goede overzicht van de verschillende categorieën en de filters die je kan instellen. Ik ben altijd al voortgegaan op Coolblue's keuze-artikelen en nog nooit teleurgesteld geweest!
Veel contact heb ik nog niet gehad met de medewerkers, omdat alles duidelijk omschreven is en de levering en retours vlot verlopen, maar bij het weinige contact werd ik steeds duidelijk en zeer vriendelijk geholpen.

Arne 22-06-2021

Makkelijk goede vergelijking te maken voor elektrische apparaten. Snelle levering

Lidia 22-06-2021

Altijd tevreden bij coolblue. Omschrijvingen artikelen kloppen.
Prijs / kwaliteit goed.
Snelle levering.

Tinne Moonen 21-06-2021

Handig, je vindt snel wat je zoekt.
Snelle verzending en levering.
Goed ingepakt.

Frank 21-06-2021

Heldere goede uitleg, met plus en minpunten van producten. Goed overzicht en gemakkelijk vergelijken. Ook het afrekenen is gemakkelijk.

Erik 21-06-2021

De informatie op de site was erg duidelijk en compleet. Het product (TP-link deco X60) besteld en het zou de volgende dag geleverd worden.
Exact volgens de planning werd het product de volgende dag keurig geleverd.
Kortom, kan niet beter!

J.Brouwer 21-06-2021

Alles correct verzorgt,op tijd bezorgt ( op de fiets) wij zijn er blij mee.

bas 21-06-2021

goede en nette service. Je trekt een nummertje en als je in de winkel bent, wordt je persoonlijk benaderd/ opgehaald. Werken voornamelijk jongeren maar deze zijn tegenwoordig beter op de hoogte van de producten dan de ouderen.

Laurien Goris 21-06-2021

Zeer gebruiksvriendelijke site en ongelofelijk snelle service! Al verschillende aankopen gedaan bij Coolblue en steeds even tevreden! Ik raad het aan iedereen aan!

Gina Leukemans 21-06-2021

Steeds perfecte service en uitleg wordt met de glimlach gegeven Ze herhalen zelfs de uitleg nog eens als je iets niet snapt... vriendelijke bediening

AVOS 21-06-2021

Snelle en correcte service. Transparantie in status/traject van de aankoop.

Gerard van der Harst 21-06-2021

ruime keuze, medewerkers hebben kennis van de producten en geven indien gewenst advies.

Hans 21-06-2021

Snelle bestelling op een vrijdag (vanuit het buitenland) en ook echt de volgende dag op zaterdagochtend geleverd. Snel, keurig en vakkundig!

Ralph 21-06-2021

Coolblue levert snel, er wordt duidelijk aangeven waar mijn pakket is en wanneer het bezorgd wordt. De ene dag besteld en de dag daarna had ik het pakketje al in huis. Hele goede klantenservice.

Jeroen Diekmann 21-06-2021

Ondanks de moeilijke gang van zaken met de bank heeft de medewerkster haar best gedaan om het op te lossen. Echter ligt de fout compleet bij de bank en heb ik mijn betaling maar gedaan via PayPal.
Levering was super vlot. Dikke klasse! Ga zo door!

Golferpurmerend 21-06-2021

Goede prijs, kon hetzelfde product niet goedkoper vinden op het internet.
Vanwege eerdere goede ervaringen dus voor CoolBlue gekozen
Werd snel en correct bezorgd

Jorn 21-06-2021

Ik geen Coolblue een hele hoge beoordeling omdat de service echt goed is. De app/site ziet er mooi uit, leuke woordkeuzes en goed persoonlijke bezorging (bv geen postnl, dhl etc ook niks mis mee hoor) de winkels zien er ook top uit. Alle demo modellen werken echt top

Saskia 21-06-2021

Supergoed geholpen door xxx. Ik had nog korting maar dat stond ergens waar ze in de winkel niet bij konden. Vervolgens alles zo geregeld dat de bestelling omgezet kon worden zodat de korting alsnog toegepast kon worden.

Xxx bleef vriendelijk ondanks de extra moeite, heeft alles uitgezocht en het geregeld voor me!

Rico 21-06-2021

Ik kocht een webcam, die meteen werd bezorgd op de afgesproken dag door een medewerker op de fiets. Prima service (en ook goed voor het milieu), mijn complimenten voor de snelle en correcte levering,

Hendrik 21-06-2021

Website werkt snel en de informatie over product is helder en ruim voldoende. Product werd ook snel , zoals beloofd volgende dag geleverd. Ook informatie per mail gekregen hoe de e-reader in gebruik te nemen erg handig.

Remon 21-06-2021

personeel is erg beleefd en aardig! ( hier kunnen andere winkels zeker een voorbeeld aan nemen!! )
de ontvangst is erg goed, en je word duidelijk meteen de goede kant opgestuurd :)
het enige nadeel van de winkel in groningen, is dat wanneer er meerdere mensen praten, het erg lastig is om degene te verstaan die je helpt. (ik weet niet of dit op andere locaties ook zo is)

Sandrine Le Clef 21-06-2021

Coolblue is zeer georganiseerd, stipt, snel en gemakkelijk. Heel fijn dat je 100% kan rekenen op een snelle levering. Ook bij beschadiging van een product bij levering waren zij zeer gemakkelijk bereikbaar, vriendelijk en de dag zelf had ik wat ik nodig had. Ik zou Coolblue aan iedereen aanbevelen!

Ikke 21-06-2021

Duidelijke webshop, makkelijken en snel de producten te vinden.
Levering is meer dan perfect.

Yvette 21-06-2021

Overzichtelijke website, fijn dat er veel reviews zijn. Goede service en snelle bezorging

Sandrine 21-06-2021

De producten zijn altijd goed omschreven met de duidelijke positieve en negatieve punten. De dienst na verkoop is snel en efficiënt.

Robin S 21-06-2021

altijd betrouwbaar en zeer complete product-informatie om tot een goedgeïnformeerde keuze te komen. Opvallend dat er geen blauwe Coolblue-omdoos werd gebruikt deze keer - is dat een duurzaamheidsreden ?

Frans N. 21-06-2021

Site is prima. Goederen zijn makkelijk te selecteren. Snelle bezorging. Aardig personeel. Gewoon goed. Van harte aanbevelen!

COOLBLUE 21-06-2021

Heb deze shop gekozen, omdat zij de goedkoopste waren in het artikel dat ik wilde kopen.
Overtuigd door mijn dochter die goeie ervaringen heeft met COOLBLUE

Christiaan 21-06-2021

Personeel vriendelijk, beleefd en behulpzaam en luisteren naar jouw vragen en ook eerlijk als ze het antwoord niet weten. Ze nemen jouw retour aan zonder morren. Ook de levering aan huis is snel en altijd vriendelijk met een glimlach, iets waar Bpost en post.nl nog veel van kunnen leren! Het enige minpuntje dat ik vond is dat men soms onnodig moeten wachten.

Han 21-06-2021

Een 2e LG tv gekocht echter 2 LG tv's in een ruimte werkt niet, tv werd kosteloos omgewisseld voor een ander merk, uitstekende service.

Super blij persoon. 21-06-2021

Super,snelle levering.
S' avonds na 23:00 besteld en toch de volgende dag geleverd dat hadden we echt niet verwacht.
TOP.