Deze score is berekend op basis van 1380 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

viviane 07-07-2017 Via de website gekocht

snelle sevice zoals altijd

heel gebruiksvriendelijke site en gemakkelijk verstaanbaar voor de meeste!! vergelijking van printers vind ik zeker heel interresant.

Karaofreak 07-07-2017 Via de website gekocht

Degelijke producten en zeer snelle levering.

Overzichtelijke website, snelle levering.
Degelijke merkproducten. Goed van prijs.
Geen levering en of retourskosten.
Mijn slogan is COOL BLUE IS GOOD FOR YOU!

Inge 07-07-2017 Via de website gekocht

Fijne no-nonsense website

Ik was op zoek naar een betaalbare studenten laptop en hier had ik veel keus, goede vergelijkingen en prima informatie. Daarbij kwam dat de laptop die ik op het oog had, hier goedkoper was dan op een willekeurige andere site! Ook was ik verrast door de vriendelijke mails die het verloop van het bezorgen weergaven. Al met al ben ik zeer tevreden en kom ik in de toekomst zeker terug!!

ev 07-07-2017 Via de website gekocht

snelle bezorging

ik koop bij coolblue vanwege snelle bezorging ook op zondag en goede service bij kapot horloge. Ook krijg je snel iemand aan de telefoon als je belt.

Gerard 07-07-2017 Via de website gekocht

Geweldig goede service

De service is uitstekend, had een dashcam gekocht , deze ging na 14 mnd kapot kon hem meteen gratis retour sturen voor garantie, na dat was vast gesteld dat hij niet te repareren viel, kreeg ik een heel nieuwe opgestuurd.
Meer als tevreden met zulke service.

Cornelia 07-07-2017 Via de website gekocht

Werkelijk fantastische klantvriendelijke afleverservice !

Naast een heldere website en prima prijs-kwaliteitverhouding ook nog eens als kers op de taart een uitstekende gratis bezorgservice inclusief standaard aansluiten van mijn wasmachine.
Na het waterpas zetten van de machine, standaard aansluiten op stopcontact en afvoer ook nog direct een 'proefwasje' (zonder kleding) aangezet voor mijn 91-jarige moeder. Alles snel en zonder achterlaten van verpakkingsmateriaal en met meenemen van de oude wasmachine. Zeer betrouwbaar en klantvriendelijk. Dit alles zonder extra kosten! Kortom, geweldig goede bezorgservice!

vreni siebert 07-07-2017 Via de website gekocht

zeer snelle service, ook op een waddeneiland

duidelijke website en snelle en overzichtelijke afhandeling. goede aanbieding van het gekochte product

hugo portier 07-07-2017 Via de website gekocht

Zeer goede organisatie

Zeer gemotiveerd personeel. Vakkundig en behulpzaam. Ze begrijpen heel goed wat je vraagt als niet deskundige

Te late levering Ipad 07-07-2017 Via de website gekocht

trage levering

Ipad op donderdag om 10:30 uur besteld, Ik heb aangegeven dat ik de tablet de andere dag vanaf 08:30 wilde afhalen bij een PostNl afhaalpunt.
Vrijdag was het product hier niet afgeleverd. Ook zaterdag niet. Zelfs op maandag was het nog niet aangekomen. Pas dinsdagochtend kon ik het ophalen. Dus pas na 5 dagen ipv 1 dag.
Het betrof een verjaardagskadootje dat nu te laat aan kwam.

Officiele reactie van Coolblue 07-07-2017

Beste klant,

Bedankt voor uw feedback. Wij werken elke dag keihard om alle bestellingen conform afspraak af te leveren, maar helaas gebeurt het sporadisch dat het niet helemaal loopt zoals gepland. Dit is ontzettend vervelend, zeker gezien het feit dat u juist bij ons bestelde om het pakket de volgende dag te ontvangen. U mag er vanuit gaan dat deze vertraging intern wordt besproken om zo onze dienstverlening te verbeteren. Voor het ongemak willen we u graag een kortingsbon toesturen ter compensatie. Hopelijk stelt u ons dan in de gelegenheid een volgende keer te kunnen laten zien dat het wel goed kan gaan. Zou u een e-mail met het ordernummer van de betreffende bestelling en een verwijzing naar deze review kunnen toesturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan gaan wij het direct verder oppakken.

Johan5710 07-07-2017 Via de website gekocht

Voortreffelijke service

De verkoopvoorwaarden en -afspraken (levering) worden steeds correct toegepast en daarover gaat het per slot van rekening.

Wim Vervaeke 06-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en geweldige service

Ik bestel regelmatig dingen bij Coolblue en ben daar altijd aangenaam verrast door de snelle service. Onlangs stelden wij op een zaterdag vast dat onze wasmachine na 10 jaar de geest had gegeven. Na even bij de klassieke kanalen te hebben rondgekeken ben ik uiteindelijk toch bij Coolblue terechtgekomen en zag daar eerst en vooral dat de wasmachine die we aan het overwegen maar liefst €100 goedkoper bleek te kosten dan de concurrent die claimt altijd de laagste prijzen te hebben. Bovendien gaf Coolblue aan reeds op maandag te kunnen leveren, waar dit bij de concurrenten 2 weken kon duren. Met 2 kleine kindjes was dit voor ons onaanvaardbaar. Dus meteen besteld bij Coolblue en op zondag netjes op de hoogte gehouden van de vermoedelijke levertermijn (op maandag tussen 9:00 en 10:00) Wat bleek, op maandag, klokslag 9:00 werd de wasmachine geleverd en geïnstalleerd door supersympathieke Coolblue medewerkers. Hoe kan ik dus anders dan hier een dikke 10 voor geven. Dit was simpelweg perfect!

LilianR 06-07-2017 Via de website gekocht

Supervriendelijk geholpen! Je voelt je echt welkom.

Na prijsvergelijking bij Coolblue uitgekomen. Omdat de oriëntatiefase wat tijd in beslag nam zag ik de ene dag Actie staan bij Coolblue, maar de volgende dag niet meer. Toen ik belde werd ik heel vriendelijk geholpen en is de link voor de garantieverlenging waar de actie betrekking op had zelfs per e-mail toegestuurd zodat ik het direct kon regelen en de juiste gegevens had. Echt heel fijn. Ze zijn oprecht blij met je als klant.

Robert broeckhoven 06-07-2017 Via de website gekocht

Stipte en vlotte service

Ik heb reeds verschillende producten aangekocht bij Cool Blue en het verloopt
altijd heel vlot en stipt, vandaag besteld, morgen afgeleverd.
Nu heb ik inkt aangekocht voor mijn epsonprinter maar van het huismerk en het werkt prima en half zo duur dan de originele cassettes.
ik ben een meer dan tevreden klant.

Mariska Vredegoor 06-07-2017 Via de website gekocht

Gewoonweg top

Ik heb nu een aantal keer besteld bij Coolblue en ben zeer tevreden. De service is goed en zeer goede tips en informatieverstrekking over de bestelde producten die ik via de mail mocht ontvangen. Ik heb hier echt wat aan gehad en het waren ook duidelijke tips die gemakkelijk op te volgen waren. Netjes geleverd op de gewenste dag. Wat wil een mens nog meer bij online winkelen.

Floris 06-07-2017 Via de website gekocht

Exact wat ik wilde snel gevonden en geleverd

fijn zoek menu, je vind snel wat je nodig hebt,mooie aanbiedingen. Ik had mijn koffers snel in huis. Kwalitiet is goed. Coolblus's keuze vaak de beste!

Pam. 06-07-2017 Via de website gekocht

Prima winkel.

De site is overzichtelijk, er zijn handige selectie mogelijkheden. De prijs is redelijk, de bezorging snel en accuraat. Voldoende mogelijkheden om t ruilen of retourneren.

Dick Goedhart 06-07-2017 Via de website gekocht

Ze doen wat ze beloven

Met een Fritz!box 7490 router reeds in mijn bezit was het niet meer dan logisch om ook de Fritz!fon handsets aan te schaffen. Nadat mijn keuze op de C4 was gevallen besteld (geen basisstation nodig, de router neemt die functie over), was het bestellen heel eenvoudig. Binnen 24 uur had ik de sets in huis, de verzending was prima verzorgd, netjes verpakt met stootabsorberend materiaal. Zeer tevreden!

marcel moesbergen 06-07-2017 Via de website gekocht

komt afspraken na

gewoon goed en komen afspraken na naar 2 jaar diverse bestellingen nog steeds tevreden en komen zeker terug

Stijn 06-07-2017 Via de website gekocht

Alles ging heel makkelijk, site was handig

Alles in stock, directe levering

Nog geen klantenservice nodig gehad en bestelling verliep perfect

Sigrid 06-07-2017 Via de website gekocht

Goede Service en klantvriendelijkheid!

Na problemen met mijn laptop, heb ik contact opgenomen met coolblue. Na mijn probleem vastgesteld te hebben, hebben ze samen gekeken hoe het opgelost kon worden. Ik werd goed geholpen en alles is goed uitgelegd. Fijn dat ze alles er aan doen om je te helpen. Medewerkers waren ook erg klantvriendelijk! Kom hier zeker vaker terug voor mijn bestellingen!

Frank 06-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, super service

Coolblue maakt waar wat ze beloven. Vandaag besteld morgen ook echt in huis. geweldig. Volgende keer weer via Coolblue bestellen.

Freddy 06-07-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Alhoewel besteld op zondagavond na negen uur, lag mijn bestelling maandag om 11 uur al klaar in een door mij gekozen afhaalpunt. Er is altijd wel een afhaalpunt in de buurt en dat maakt dat je niet hoeft te vrezen dat je de postbode of pakjesdienst zult missen! Top.

Peterv 05-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige en uitmuntende ervaring

via de website een en ander uitgezocht en besteld. In de winkel afgehaald en bijzonder vriendelijk en vakkundig geholpen met wat aanvullende vragen. Zeker voor herhaling vatbaar

Peter 05-07-2017 Via de website gekocht

Duidelijk, to the point !

Via de site besteld, in de winkel afgehaald, daar nog wat goeie tips gekregen, was in totaal nog minder kwijt ook !
Helemaal top !! :-)

Tevreden 05-07-2017 Via de website gekocht

Veel informatie, snelle levering

Veel informatie terug te vinden op de website, makkelijk om verschillende productne met elkaar te vergelijken, snelle levering

Christiaens P 05-07-2017 Via de website gekocht

Vlotte levering.

Je kan vergelijken met andere sites, je neemt zelf de tijd om te kiezen en goede duidelijke info over elk product afzonderlijk.

Marlies 05-07-2017 Via de website gekocht

Goede service, vriendelijke bezorgers

Goede service, behulpzame bezorgers, mooie prijzen, , snelle bezorging, ruim assortiment, goed contact net voor de bezorging

Peter 05-07-2017 Via de website gekocht

Prima service

Was mijn eerste ervaringen coolblue en ben zeer tevreden,duidelijke site en snelle bezorging en netjes verpakt en ook op zondag., en betrouwbaar

Hilde 05-07-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare website

Klantvriendelijke website met ruim aanbod. De keuze van leveringsdag is een sterk punt. Alles verliep vlotjes en zoals afgesproken. Ook de mogelijkheid om langs te gaan in één van hun winkels is een pluspunt.

Nicole 05-07-2017 Via de website gekocht

Service as always

Ook deze keer verliep alles weer op rolletjes.
De website is zeer klantvriendelijk en makkelijk in gebruik en de volgende dag konden we al aan de slag omdat het product al geleverd was! Daarom zijn wij altijd erg blij met Coolblue!

Bart ter Haar 04-07-2017 Via de website gekocht

Garantie Terrorisme voor een Laptop

Ruim een jaar geleden hebben we een MSI GE72 2QC-209NL Apache Pro voor meer dan 1000 Euro bij Coolblue gekocht.
Hun service om nieuwe spullen te leveren is geweldig! Erg goed dat eea zo gestroomlijnd is.

Echter, het is veel meer bepalend hoe een bedrijf problemen oplost. Dat is pas de echte service.

Voor deze Laptop moest het scherm onder garantie vervangen worden.

Dat doen ze echter alleen als ook plastic onderdelen met een barstje (kennelijk) vervangen worden á 150 euro, anders kan de reparatie niet gegarandeerd worden of sowieso gedaan worden.
Dat is wel heel erg vanuit aansprakelijkheid gedacht en absoluut niet klantgericht.

Gezien het feit dat het vervangen van zo'n scherm minder dan 100 euro kost en men ons toch laat opdraaien voor het vervangen van plastic onderdelen voor 150 euro (alhoewel we maar één barst hebben gezien in de omranding van het scherm) lijkt het erop dat garantie helemaal geen garantie is.
Men zoekt gewoon naar een andere onvolkomenheid, rekent daar de hoofdprijs voor en, zie daar, geen kosten voor de leverancier voor een vervanging 'onder garantie'.
Wat nog meer is: ze doen die reparatie alleen wanneer er een volkomen maagdelijke versie voor Windows geïnstalleerd wordt op de C schijf. Volkomen onnodig in verband met het vervangen van een scherm, maar anders doen ze niet eens een garantie reparatie.

Ik zie dat als garantie terrorisme.

Het is niet nodig, en mogelijk alleen in een heel klein aantal gevallen wellicht (achteraf) nodig en zeker niet in het belang van de klant.

Opnieuw installeren van Windows is al idioot ivm het vervangen van een LCD schermpje, maar men vindt het tevens nodig om de D schijf met alleen data opnieuw te formatteren. Natuurlijk! Je weet maar nooit! Maar echt niet nodig en al helemaal niet ter keuze door de klant.

Voortaan doe ik alle reparaties zelf. Zo'n scherm kost minder dan 100 euro....

Ook nog: ik kreeg de gerepareerde laptop terug met een rammelend onderdeel erin. Als dat een metalen schroefje is dan weet je wat de risico's zijn voor kortsluiting met de electronica. Kortom: laptop weer drie weken kwijt. Alleen om een rammelend schroefje te verwijderen!

Bart ter Haar

Officiele reactie van Coolblue 05-07-2017

Beste Bart,

Wat ontzettend vervelend dat je nu deze nare ervaring bij ons hebt. Het klopt echter wel dat er geen deelreparaties uitgevoerd worden. Dit heeft ermee te maken dat de reparateur altijd(of zoveel mogelijk) de staat van aanschaf weer wilt bereiken. Mocht er bijvoorbeeld een schade geval op de laptop zitten dat niet wordt gerepareerd, dan kan dit later weer voor een defect zorgen. Het is dan erg moeilijk om aan te geven of dit dan door de reparatie komt of van iets dat daarvoor al aan de gang was. Om dit te voorkomen is het dus alleen mogelijk om gehele reparaties te doen. Ditzelfde geldt ook voor Windows. We snappen dat je dit anders ziet. Maar, als je het toestel opstuurt, dan wordt het ook softwarematig in z'n geheel reset. Natuurlijk willen kijken of er nog mogelijkheden zijn, als je dit zelf ook wenst natuurlijk. Zou je dan jouw ordernummer/retournummer naar geenglimlach@coolblue.nl kunnen toesturen?

Groeten,

Monique 04-07-2017 Via de website gekocht

Niet altijd!

Ik had via Coolblue besteld, omdat ik er van overtuigd was dat ik mijn bestelling de volgende dag binnen zou zijn. Niet dus, niet altijd.
Het duurt soms twee dagen. Ik ben zo teleurgesteld, omdat ik het morgen nodig heb en het dus niet kan gebruiken!

Officiele reactie van Coolblue 05-07-2017

Beste Monique,

Wat ontzettend vervelend dat jouw bestelling niet de dag na het plaatsen is geleverd. Helaas, komt het weleens voor dat ook wij fouten maken waardoor het pakket niet op de juiste dag geleverd kan worden. Hiervoor bieden we dan ook onze oprechte excuses aan! Dit is niet wat je mag verwachten. Heb je inmiddels wel een oplossing gekregen? Daarnaast kijken we natuurlijk graag met je mee of er nog iets is wat we voor je kunnen doen. Zou je hiervoor het ordernummer van de bestelling kunnen sturen naar: geenglimlach@coolblue.nl

Groeten,

Ingrid 04-07-2017 Via de website gekocht

fantastische service ,zelfs in Belgie

ik heb niet getwijfeld als ik de service las wat coolblue te bieden had,ik ben heel tevreden en zeker over de snelle levering en het contact daarover .

Lenie 04-07-2017 Via de website gekocht

Vandaag gebeld, morgen in huis.

Prijs/kwaliteit verhouding klopt zeker!
Telefonisch contact heel zorgvuldig verlopen. Kennis van zaken!
Service, vandaag besteld, morgen in huis is ook echt zo.
Zelfs binnen t aangegeven tijdsbestek.

René Simon 04-07-2017 Via de website gekocht

Wat een bestelgemak!

Gewenste product is door de zoekfunctie eenvoudig te vinden. Snel te doorlopen bestel- en betaalprocedure. Ook fijn dat je kunt kiezen voor een bezorgdag. Inmiddels de tweede bestelling die ik hier doe en waarschijnlijk hier nog wel vaker iets zal bestellen. Aflevering was perfect. Koel-vriescombinatie werd uiterst voorzichtig geplaatst. Alle verpakkingsmaterialen werden meegenomen, evenals de oude koel-vriezer. Geweldig!!

Guy 04-07-2017 Via de website gekocht

Zoek een betere pakjesdienst.

Bestelling geplaatst op 1/7/17 levering 2/7/17, in theorie... op 4/7/17 uiteindelijk ontvangen, beloof niet wat je niet kan waarmaken, de post levert geen Coolblue service

Francois 04-07-2017 Via de website gekocht

Handige website en perfecte levering!

Handige website om keuze te bepalen uit een gamma producten door gebruik van de filter. Perfecte levering de dag nadien, ook op zondag.

Willy 04-07-2017 Via de website gekocht

Top!

Goede rpijs, levering volgens bestelling/verwachting , bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel en snel geholpen in de winkel.
Parkeren bij de winkel kan beter, maar dat ligt aan de lokatie.

Heidi Hendrikx 04-07-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Zaterdag avond,oeps haardroger valt in panne wat nu? Om 23.50u coolblue een bestellling geplaatst en de volgende dag om 13.00u geleverd.

Edmond 04-07-2017 Via de website gekocht

perfecte service

de mogelijkheid om persoonlijk contact te hebben met de fysieke winkel en het vriendelijk onthaal daar. De snelheid en flexibiliteit van de leveringen of terugnames

Cathy 03-07-2017 Via de website gekocht

Correcte service van bestelling tot en met de levering!

Overzichtelijke webshop. Goede prijs- /kwaliteit. Makkelijk te bestellen en vooral de supersnelle levering.

Michel H 03-07-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

top service

Coolblue blijft na een lange zoektocht op andere websites, de beste winkel om leuke producten te kopen voor een marktconforme prijs, top service, top kennis, top winkel, geen gedoe of blablabla om meer te kopen, je bent als klant netjes geholpen.

Eef8222551 03-07-2017 In de winkel gekocht

Zeer goede service

Perfecte service, na melding dat er iets niet goed deed. Werd er een monteur na afspraak besteld deze constateerde dat het niet goed was en na vervanging het nog niet ging. Hij een bevestiging stuurde aan Coolblue om een nieuwe te leveren en de andere mee te nemen. Dat gebeurde ook na afspraak zelfs op zaterdag.

Tim 03-07-2017 Via de website gekocht

Makkelijke vergelijking en supersnelle levering

De website maakt het mogelijk om verschillende producten met elkaar te vergelijken. Daarnaast helpen de verschillende reviews je nog eens met het maken van je keuze. Levering gaat supersnel: de volgende werkdag (en zelfs op zaterdag) of je product laten leveren bij een bpost-punt. En tot slot: toch niet helemaal tevreden = terugsturen zonder probleem.

luc 03-07-2017 Via de website gekocht

schappelijke prijzen en snelle levering

zeer uitstekende service en snelle levering en overzichtelijk assortiment,mensen met oog voor het juiste produkt aan te bevelen bij hun klanten.

els stouthamer 03-07-2017 Via de website gekocht

zeer goede service

heel duidelijke website, goede prijs/kwaliteit vergelijking. ook bij aflevering prima service, bezorgen in mijn geval op de 2e etage, geen probleem, alles aangesloten en verpakkingsmateriaal als vanzelfsprekend mee genomen.

Dick van Breda 03-07-2017 Via de website gekocht

Voor mij DE webstore

Ik heb nu al 15 keer een product gekocht bij Coolblue. Prima afwikkeling van alles. Bestelde spullen altijd op tijd geleverd. Gewoon een aanrader

Piet Prinsenbeek 03-07-2017 Via de website gekocht

Goed gedaan

Snelle levering en goed producten tegen en scherpe prijs.
Wat me opviel was de onduidelijke pagina tijdens bestellen en hoe ik kon betalen. Gewoon gemist en daardoor achteraf pas betaald wat weer een week-end vertraging opleverde...

vott 03-07-2017 Via de website gekocht

knap en blits strijkijzer

dit strijkijzer is heel licht en heeft een blauw licht, temperatuur wordt automatisch ingesteld volgens het soort stof dat je gaat strijken !

Hans Hanning 03-07-2017 Via de website gekocht

Bijzonder klantvriendelijk

Zoals reeds gezegd is de shop bijzonder klantvriendelijk. Ik zou deze dan ook zeker aanbevelen voor mensen die nog twijfelen. Als je via deze shop artikelen besteld dan ben je verzekerd van een puike service van begin tot eind. In een woord wil je zekerheid (COOLBLUE)