Deze score is berekend op basis van 3439 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Barend 06-06-2017 Via de website gekocht

Zorgeloos en betrouwbaar winkelen

In 2010 voor het eerst hier iets gekocht, de levering was zorgvuldig en prima geregeld. Nu in 2017, al meerdere aankopen verder, alleen nog maar positieve ervaringen. Zelfs toen mijn tablet er in 2014, na bijna 2 jaar goed te hebben gefunctioneerd, mee ophield heeft Coolblue dat prima opgelost.
Coolblue is niet altijd de goedkoopste winkel die je op internet kunt vinden, maar waarschijnlijk wèl één van de betrouwbaarste en meest service gerichte intenet winkels.

En ... nee, ik heb géén aandelen.

Bein van Dijk 05-06-2017 Via de website gekocht

Betaalbaar en rap thuis!

Avonds aan het klussen en de volgende morgen een artikel nodig? Geen probleem!
Moest de volgende dag mijn reciprozaag gebruiken maar zaagbladen kapot.. meteen besteld en precies op tijd binnen!

Philip 05-06-2017 Via de website gekocht

Tweedekans expresso saeco

Vorige ervaringen waren zeer positief (prijs, kwaliteit en levertermijn)
Deze keer helaas niet...
Helaas was de beschrijving van het tweedekansproduct niet correct... er ontbreken onderdelen waardoor het toestel niet gebruiksklaar is zoals er werd beloofd op de site.
Voor de rest was de levering zeer snel en correct.

EH 05-06-2017 Via de website gekocht

Teleurgesteld!

Product besteld via Coolblue.nl, deze zou tussen 10.15 uur en 13.15 uur afgeleverd worden. Om 13.15 uur nog maar even online gekeken naar de status en de chauffeur was in Krommenie en had nog 5 adressen te gaan voor mijn adres. Om 13.30 uur kreeg ik een mail dat de bezorger is geweest maar dat ik niet thuis zou zijn…Belachelijk. Ik heb speciaal vrij genomen van mijn werk en daarnaast is het onmogelijk om binnen 15 minuten van Krommenie naar mijn huis te rijden! Dit is dus gewoon liegen! Waarschijnlijk zit de chauffeur in een tijdlimiet want de chauffeur was al later op weg dan aangegeven. Ik heb contact opgenomen met Dynalogic en de wachttijd zou meer dan 6 minuten zijn. Dat klopt ook, na 23 minuten (a 45 cent per minuut) maar de hoorn erop gegooid en contact opgenomen met Coolblue. Het enige wat Coolblue voor mij kon betekenen is het product woensdag (dus na 2 dagen pas) weer aanbieden. Ik heb het product daarom afbesteld en ergens anders besteld zodat het product morgen wordt afgeleverd. En gelukkig niet met Dynalogic. Ik ga nooit ergens meer wat bestellen als ik zie dat Dynalogic de vervoerder is. Als ik Coolblue was zou ik serieus overwegen om een andere vervoerder te zoeken. Zie klacht.nl of trustpilot voor nog meer top ervaringen met Dynalogic.

Beste,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. We kunnen echt goed begrijpen dat je teleurgesteld bent vanwege de vertraging van jouw pakket. Wij balen ook enorm van deze leveringsproblemen. Wij nemen jouw feedback zeker mee om onze processen voor in de toekomst te verbeteren. We willen duizendmaal onze excuses aanbieden voor het ongemak, en we hopen dat je deze situatie een plek kunt geven. Voor nu wensen we je veel plezier van je bestelling en hopelijk tot een volgende keer.

HD Bouw BV 05-06-2017 Via de website gekocht

Prima service

Bestelling werd snel en correct geleverd. Volgende dag in huis. Overzichtelijke website en aantrekkelijke prijzen.

Geert 05-06-2017 Via de website gekocht

Steeds snelle betrouwbare leveringen

Ik heb ondertussen al enkele keertje wat besteld bij Cool Bleu en blijf toch steeds verrasverrast door hun grote aanbod van de producten. Om een keuze te maken lees ik ook dikwijls de review na wat de mogelijkheid geeft om de ervaringen van andere gebruikers te kennen. Het is heel makkelijk om een bestelling te plaatsen en af te ronden, en de levering gebeurd heel snel. Bij mij was dat steeds de dag erna. Ik vind ze gewoon super.

Edwards 05-06-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed.

Goede service en snelle levering.
De website werkt ook fijn.
Deze is overzichtelijk en werkt snel.
Prijsgewijs zitten ze ook vaak aan de lage kant, wat natuurlijk altijd goed is.

natasja 05-06-2017 Via de website gekocht

professioneel maar met humor

Coolblue onderscheid zich van andere websites door de humor en informele sfeer terwijl ze toch erg professioneel zijn. Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling en de levering is snel en alles wordt netjes voor je aangesloten.

Frederik 05-06-2017 Via de website gekocht

Vrijdagavond besteld, zaterdagvoormiddag aan de deur.

Groot gamma, duidelijke beschrijving van de toestellen, mogelijk om te gaan vergelijken op de site. Alles wat het online winkelen aangenaam maakt.

Dien 05-06-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Prima afhandeling

Heldere website, appen met medewerker gaat prima, deskundig en vriendelijk.
In filiaal weinig voorraad, maar de volgende dag daar afgeleverd na bestellen via website.
Bestellen en ruilen (in de winkel) probleemloos.

Anne 05-06-2017 Via de website gekocht

Super snelheid.

Gemakkelijke website, doorklikken en meteen weer terug naar waar ik gebleven was. Goede beschrijving en direct erbij diverse recensies.
Keuze waar afleveren zeer simpel.
Na 23 uur besteld en de volgende dag na 16 uur ophalen bij AH. Super snel en simpel.

P.Bedaf 05-06-2017 Via de website gekocht

Een echt goede service bij deze jongens !

Bestel al enkele jaren zowel prive als zakelijk mijn spullen en heb nog nooit problemen gehad. Leveringen zijn altijd snel en netjes, mensen zijn altijd vriendelijk, en de service is echt top.
Je hebt als klant echt het gevoel dat ze je serieus nemen en er alles aan doen om je tevreden te maken en houden.

Petra 05-06-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Levering meestal de volgende dag. Koelkast zou die dag s avonds geleverd worden, Coolblue zag echter dat het een bedrijfspand betrof en belde zelf of het anders de ochtend daarna beter geleverd kon worden. Prima service!

Stefan 04-06-2017 Via de website gekocht

Goed product, slechte levering

Na veel uitzoeken een mooie TV gevonden op Coolblue voor een goede prijs. Iets duurder dan de concurrent maar uit zeer goede eerdere ervaringen toch voor Coolblue gekozen, Daarnaast 24u besteld, morgen in huis. Maar Coolblue heeft een contract met Dynalogic, een tranportbedrijf wat viermaal de levering moest uitstellen en tussendoor niet te bereiken is. Coolblue geeft telkens enkel excuses maar kan totaal niets betekenen. Ook aan de belachelijke belkosten van Dynalogic wordt niets gedaan. Gemiste kans.

Officiele reactie van Coolblue 06-06-2017

Beste Stefan,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzettend naar dat jouw mooie televisie zo erg vertraagd is. We kunnen echt goed begrijpen dat je teleurgesteld bent. Duizendmaal excuses voor het ongemak. We kunnen je vertellen dat we zeker geleerd hebben van deze situatie, en dat we deze ervaring meenemen, om onze processen voor in de toekomst te verbeteren. We hopen dat je deze situatie een plek kunt geven. Mocht je verdere vragen voor ons hebben, kan je ons een mail sturen naar het volgende mailadres: geenglimlach@coolblue.nl.

Groeten,

Tom 04-06-2017 Via de website gekocht

Top service

Erg goed geholpen na een paar keer pech te hebben gehad met een gekocht product. Klantenservice is erg behulpzaam. De winkel levert daarbij erg snel. Ben erg tevreden over mijn aankopen.

Bert 04-06-2017 Via de website gekocht

Super service

Prijs was goed. Wasmachine gekocht. Coolblue super. Alleen de bezorging.... dat was minder. Tot 4x aan toe wijziging in levertijd doorgekregen.

nico 04-06-2017 Via de website gekocht

alles zoals afgesproken

steeds als ik het bestel komt het op het afgesproken tijdstip.
Steeds wordt ook het afgesproken product geleverd.
Tarief is steeds aan de redelijk scherpe kant.Dus een reden om weer te bestellen.

Richard 04-06-2017 Via de website gekocht

Kennis in huis

Ik vind het fijn om m'n product op te halen in de winkel. Je wordt keurig bij de deur opgevangen door een gastvouw die je verder helpt naar het juiste loket. Je voelt je welkom en KLANT !!

Maurice 04-06-2017 Via de website gekocht

Bijzonder snelle levering

Cool Blue heeft een groot aanbod aan artikelen en is in staat om deze artikelen bijzonder snel te leveren

Bram 04-06-2017 Via de website gekocht

Slecht leveren & heel slecht bereikbaar

Vriezer besteld, niet de volgende dag geleverd maar uiteindelijk de volgende week vanwege drukte...
Afspraaktijden worden niet nagekomen (2 dagen thuis gezeten voor niets) en de klantenservice is niet te bereiken vanwege uitzonderlijke drukte.
Service zonder glimlach

Officiele reactie van Coolblue 06-06-2017

Beste Bram,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzetten naar dat jouw pakket zo enorm vertraagd is. We kunnen echt goed begrijpen dat je teleurgesteld bent. Wij balen ook enorm van deze leveringsproblemen, maar we doen keihard ons best om iedereen van zijn of haar bestelling te voorzien. Door deze uitzonderlijke drukte duurt het inderdaad langer om in contact met een van onze collega's te komen. Duizendmaal excuses voor het ongemak in deze situatie. De ervaring die we in deze situatie hebben opgedaan, nemen we zeker mee om onze processen voor in de toekomst te verbeteren. We hopen dat je deze nare situatie een plek kunt geven, en mocht je verdere vragen hebben, kan je ons een mail sturen naar het volgende mailadres: geenglimlach@coolblue.nl.

Groeten,

Jena 04-06-2017 Via de website gekocht

Overichtelijke website

Coolblue doet wat beloofd wordt: de website is handig in gebruik, de reviews helpen bij het maken van een keuze en de snelle bezorging, zelfs op zondag, is geweldig.

Jose 04-06-2017 Via de website gekocht

snel en goed!

online cool blue is duidelijk en snel. Je kan goede vergelijkingen maken op de site tussen verschillende producten die veel duidelijkheid verschaffen.

ingrid 04-06-2017 Via de website gekocht

snel

shop overzichtelijk bezorging snel duidelijke mails van wat je koopt ik zal vaker op deze site kijken en eventueel kopen

Armin 04-06-2017 Via de website gekocht

Slechte levering !! Niet nakomen van de levering. !!!

Op 2-06-2017 Phillips tv besteld. Zou leverdatum 3-06-2017. In de eerste instantie geeft Dynalogic aan dat ze tussen 15:45 en 18:45 de bestelling geleverd worden, maar dat gebeurd niet . Vervolgens krijgen en we sms dat de Dynalogic de bestelling om 20:40 zou gaan leveren, ook dan komen ze niet na, vervolgens krijg mail om een afspraak te laten maken. Voor een nieuwe lever moment. Op dat moment coolblue gebeld aangegeven dat ze hun afspraak niet na komen, kreeg te horen dat de koerier tot maar 22:00 werkt en dus de bestelling niet gaan afronden. Nou ik het het gehele order gevolgd op twee plekken stond de koerier meer dan 45 stil de vraag is waarom ??? We vroegen aan coolblue hoe dit wilden goedmaken maken, nou als compensatie wilde ze 10 euro als vergoeding geven natuurlijk belachelijk na een hele dag wachten !!! We hebben maar in z'n geheel geannuleerd en Coolblue dient zo snel mogelijk mijn geld terug te geven. Maar dat zou drie dagen tot een week duren. Nog steeds geen bevestigingsmail van gekregen van Coolblue. Ondanks mijn annulering staat bij mijn account hier nog steeds niets over maar is mijn bestelling verzonden en niet geannuleerd. Wordt er niet vrolijk van. Geen professioneel bedrijf, kunnen hun afspraken niet nakomen. Dit geldt ook voor Dynalogic (koerier). Is heel simpel het geen wat je beloofd dien je ook na te komen.

Officiele reactie van Coolblue 05-06-2017

Hey Armin,

Bedankt voor het invullen van een review. Vervelend om te horen dat de levering niet helemaal volgens afspraak is verlopen. Dat is absoluut niet onze bedoeling en daar bieden wij onze excuses voor aan. Omdat wij dit heel graag voor je na willen kijken, willen wij je vragen om ons een e-mail te sturen op geenglimlach@coolblue.nl. Wij gaan dan meteen voor je aan de slag om ervoor te zorgen dat jij jouw geld zo snel mogelijk terug hebt en hier geen omkijken meer naar hebt. Als je hier verder nog vragen over hebt, horen wij ze uiteraard heel graag van je.

Nel 04-06-2017 Via de website gekocht

Heel goede service

Ik vind het een overzichtelijke mooie site.
Alles is makkelijk te vinden.
Je wordt vriendelijk geholpen en de service is uitstekend.
Alleen heb ik het idee dat de prijzen omhoog gegaan zijn sinds de bekendheid van Coolblue gestegen is.

FM 04-06-2017 Via de website gekocht

voel me belazerd

Wijnkoelkast besteld met leveringsmoment afgesproken. de hele dag thuisgebleven om de bezorging niet te missen. niemand gekomen zonder enig bericht. Krijg om 9 uur 's avonds een email dat mijn product niet in het magazijn te vinden is.....men gaat blijkbaar pas zo laat op zoek????? Voel me echt heel erg belazerd en zonde van mijn dag, Nooit meer iets bestellen bij Coolblue!!!

Beste,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzettend naar dat jouw pakket niet bezorgd is. We kunnen echt goed begrijpen dat je teleurgesteld bent. We willen graag voor je nakijken waar het mis is gegaan, om zo meer duidelijkheid te creëren. Zou je ons jouw ordernummer en adresgegevens kunnen doormailen? Je kunt hiervoor het volgende mailadres gebruiken: geenglimlach@coolblue.nl. We zien jouw reactie graag tegemoet.

Marco 03-06-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam

Cool Blue is niet zo cool

Wat is dat een waardeloze winkel. Klanten worden met je en jij aangesproken.
De overdreven manier van begroeten is gewoon eng. Beetje sekte-achtige manier van klantbenadering. Op bijv. de Zuidas in Amsterdam, een enorme winkel met baardjes en staartjes en een assortiment dat lijkt op een winkel uit de DDR. Keuze t.o.v. de winkelgrootte is beschamend klein. En medewerkers die er ronduit onverzorgd bijlopen. Brrrr. eens maar nooit meer.

Beste Marco,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzettend naar om te lezen dat je niet tevreden met ons bent. We willen je wel heel graag bedanken voor jouw opbouwende kritiek. We kunnen goed begrijpen dat niet iedereen ons cool kunt vinden, maar we nemen jouw feedback zeker serieus. Voor nu wensen we jou een prettig weekend toe.

Luc 03-06-2017 Via de website gekocht

super berichtgeving

Berichtgeving middels mail en sms, rondom bezorging van droger; perfect! Komen alle afspraken na. Klant is echt koning bij Coolblue!

Ineke 03-06-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven Aalsterweg

duidelijk, behulpzaam en snelle levering

Duidelijke informatie, klantvriendelijk. Ik wilde de machine bestellen en afrekenen en kwam er toen helaas achter dat ik mijn betaalpas niet bij me had. De medewerker heeft de bestelling online geplaatst en me heel duidelijk uitgelegd hoe ik online kon afrekenen. Dus heb ik thuis de betaling kunnen afronden, super!

John 03-06-2017 Via de website gekocht

Top levering!

Afgelopen week een Mio fietscomputer gekocht via Cool Blue. Op de site wordt je zeer goed geïnformeerd over het product, er is zelfs een info filmpje van het product en een aanbeveling van Cool Blue over de "beste koop". Product besteld en de volgende morgen netjes in huis! Top!

Joop 03-06-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Snelle levering, zorgvuldig verpakt. Overzichtelijke keuze. Nadere specificatie niet direct gevonden

Ramon 03-06-2017 Via de website gekocht

Helaas nam bezorgdienst ons advies niet aan, waardoor schade

Normaal gesproken een en al loof voor CoolBlue, maar chauffeurs namen ons advies niet aan waardoor schade ontstond aan ons afvoersysteem van de wasmachine, de pijp was los en gebroken, helaas kwamen we hier pas achter toen het water langs de muur kwam zetten. Dit hebben we gemeld en moet zeggen dat dan de service voor het oplossen weer briljant is, we mochten een loodgieter langs laten komen en de rekening wordt betaald door CoolBlue. Wel jammer dat de chauffeurs ons advies niet aannamen, dan was dit niet gebeurd, wij minder problemen en CoolBlue minder kosten.

Beste meneer/mevrouw,

Wat ontzettend balen dat de bezorgers niet uw advies hebben aangenomen voor het aansluiten van de wasmachine. Gelukkig heeft u de schade direct gemeld en is er een gepaste tegemoetkoming aangeboden. Wij hopen dat het zo spoedig mogelijk door de loodgieter wordt gerepareerd.

Mocht u nog andere vragen/opmerkingen hebben, dan horen wij het graag.

yi 03-06-2017 Via de website gekocht

bedrogen

op jullie site staat aangegeven dat de bestelling tot over de drempel van de voordeur zal bezorgd worden. en dat was niet het geval. ik moets zelf de koelkast zelf boven brengen.

Beste meneer/mevrouw,

Wat ontzettend jammer dat jouw bestelling niet over de drempel is geleverd. Je mag dit toch zeker verwachten wanneer wij dit aangeven. Bestelde witgoedproducten die wij tot over de drempel leveren, zijn afhankelijk van het model wat u bij ons heeft besteld. Uiteraard willen wij controleren welk product u heeft besteld en of daarbij daadwerkelijk de juiste service is verleend.

Dit kunnen wij voor jou uitzoeken met behulp van het ordernummer. Kunt u in een e-mail de situatie kort toelichten met het ordernummer? De e-mail ontvangen wij graag op het volgende e-mailadres: geenglimlach@coolblue.nl.

Wij zien uw e-mail graag tegemoet.

E. Van Wijk 03-06-2017 Via de website gekocht

Prima service.

Op tijd geleverd dor vriendelijke bezorgers, die bereid waren even te helpen bij de installatie. Super !!!

yaryar 03-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige service, dus niet

Op 28-05-2017 wasdroog-combinatie en magnetron besteld. Zou leverdatum 31-05-2017. Tot 3x toe niet geleverd door Dynalogic. Order 01-06-2014 geheel geannuleerd en Coolblue zou mijn order terug halen van Dynalogic en ik zou zo snel mogelijk mijn geld terug krijgen.Hier ook een bevestigingsmail van gekregen van Coolblue. Maar kreeg 02-06-2017 weer een mail van Dynalogic en een telefoontje van Dynalogic voor een nieuwe transportafspraak. Mijn order staat volgens de track en trace nog steeds bij Dynalogic te wachten om uitgeleverd te worden. Ondanks mijn annulering staat bij mijn account hier nog steeds niets over maar is mijn bestelling verzonden en niet geannuleerd. Prachtig, ondanks alle echt lieve dames en heren aan de telefoon sta ik zo ongeveer stijf van de stress heb ik zoals het er nu na uitziet nog lang mijn geld niet terug. Wordt er niet vrolijk van.

Beste meneer/mevrouw,

Wat ontzettend teleurstellend dat de levering en de annulering zoveel stress heeft opgeleverd. Wij willen juist onze klanten de juiste service bieden om de stress weg te nemen! Uit uw verhaal kunnen wij opmaken dat de annulering niet direct is uitgevoerd en doorgegeven aan de koerier. Onze oprechte excuses voor de trage afhandeling.

Natuurlijk willen wij graag de status van uw bestelling controleren en ervoor zorgen dat het alsnog wordt geannuleerd. Kunt u ons het ordernummer in een e-mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan gaan we meteen aan de slag.

J.Y.Lee 03-06-2017 Via de website gekocht

Tweedekans = laatste kans, CoolBlue laat mij koud

Een 'tweedekans' stofzuiger gekocht - het zou grondig gecheckt geweest zijn door CoolBlue. Het laadde niet op en het contactpunt was duidelijk niet in orde. Contact genomen met CoolBlue en Ik zou het met een nieuwe kunnen ruilen bij hun vestiging zonder extra kost. Ik ging helemaal naar de vestiging, betaalde parkeerkost en sleepte de doos naar de balie. De medewerker zegt dat ik toch extra moet betalen voor de nieuwe. Mooi niet. Ik gebruik CoolBlue nooit meer.

Beste meneer/mevrouw,

Wat verschrikkelijk dat u helemaal naar de winkel bent gegaan voor de omruiling met de veronderstelling dat u niets hoefde bij te betalen voor een nieuw exemplaar. Wij testen inderdaad alle Tweedekans producten grondig voordat daadwerkelijk worden aangeboden als Tweedekans producten. Helaas is deze stofzuiger gesneuveld.

Wanneer een Tweedekans product wordt omgeruild voor een nieuw exemplaar, kunt u inderdaad verwachten dat het prijsverschil wordt betaald. Echter in uw situatie heeft u informatie ontvangen dat dit wel mogelijk zou zijn. Graag controleren wij of er een melding is gemaakt van deze toezegging. Dit kunnen wij controleren met behulp van het ordernummer. Kunt u het ordernummer met een korte toelichting in een e-mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan gaan we direct aan de slag.

Nala 03-06-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goede prijs/kwaliteits verhouding

Gemakkelijk om via de site van Coolblue te bestellen. Vandaag besteld, morgen in huis. Bevalt het product niet, kun je het kosteloos weer terugsturen. Scherpe prijzen.

H.Braam 03-06-2017 Via de website gekocht

Slechte service.

Ik heb een AEG wasmachine gekocht type AEG L76672FL. Er werd verteld dat er 7 kg. wasgoed ingaat. Er gaat net zoveel in als in mijn oude wasmachine met een vulgewicht van 5kg. wasgoed.
Dit was niet mijn bedoeling. Als ik dit had geweten, had ik geen nieuwe gekocht. Er is totaal niet naar een andere oplossing gezocht. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Ik vind dit totaal klantonvriendelijk.

Beste meneer/mevrouw Braam,

Wat ontzettend balen dat het vul gewicht van uw nieuwe AEG L76672FL wasmachine tegenvalt en zeer vergelijkbaar is met uw oude wasmachine. Het is begrijpelijk dat u een nieuwe wasmachine aangeschaft en daarmee een stap hoger gaat. Echter kan de maximale belading van een wasmachine per programma afwijken. In de handleiding van deze wasmachine vind u per programma was de maximale belading is. De handleiding kunt u vanaf deze website downloaden en is te vinden onder het kopje "Technische specificaties": http://www.aeg.nl/laundry/laundry/washing-machines/front-loader-washing-machine/l76672fl/.

Natuurlijk heeft u ook de mogelijkheid om de nieuwe wasmachine om te ruilen voor een ander exemplaar met een hoger vul gewicht. Wij hanteren namelijk een 30 dagen bedenktermijn waarin dit mogelijk is. Een retour aanvraag kunt u via de volgende link aanvragen: https://www.coolblue.nl/retouraanvraag.

Mocht u nog meer vragen hebben, dan kunt u altijd weer contact met ons opnemen.

Joseph 03-06-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service en levering de volgende dag!

Bij Coolblue vind je altijd snel je product met een goede opschrijving en de nodige commentaren van gebruikers. Ook de minpunten van een product worden niet verscholen zodat je kan bepalen of het product zal/kan voldoen aan jouw verwachtingen.
De service van Coolblue is altijd super. Ook als het al eens mis gaat zorgt Collblue voor een snelle oplossing. Dit gebeurd gelukkig zéér zelden. Het was in ons geval nooit Coolblue zelf, die in de fout was gegaan: te late levering; niet goed werkend product.
Als we iets willen kopen is Coolblue onze eerste site! En meestal ook de enige.

Henk de Vries 03-06-2017 Via de website gekocht

Gewoon: in alles perfect!

De hele nacht wakker gelegen om iets negatiefs te vinden. Niet gevonden. Alles perfect. Coolbleu doet wat ze zegt! 100% betrouwbaar!

Kersten 03-06-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

slechte service

Wasmachine zou 2 juni gebracht worden, het is nu 3 juni en weet nog niet of hij vandaag komt . Gisteren van 08.00 Tot 22.00 gewacht en een keer gebeld met de toezegging dat hij toch echt bezorgd zou worden op 2 juni, nee dus

Beste meneer/mevrouw,

Het is zeker niet de bedoeling om u onnodig te laten wachten op de levering van uw splinternieuwe wasmachine. Echter hebben wij sinds een aantal dagen enorme drukte ervaren waardoor niet alle bestellingen tijdig zijn geleverd. Helaas is uw bestelling ook de dupe geworden van de nasleep van de drukte. Onze oprechte excuses voor deze vertraging. Voor nu adviseren wij u om de Track & Trace informatie in de gaten te houden voor de nieuwe levering.

Mocht u nog andere vragen hebben, dan horen wij het graag.

Nicolas 03-06-2017 Via de website gekocht

Bestelling 3 dagen te laat

Ik had een tas onlinr gekocht bij Cool Blue en zij beloofden dat het op maandag, de volgende dag, zou komen. Ik heb de hele dag gewacht, maar de tas kwam niet. De tas kwam pas op de woensdag aan. Het is was zeer teleurstellend, aangezien ik de tas nodig had.

Beste meneer/mevrouw,

Wat ontzettend balen dat de levering van uw nieuwe tas is vertraagd. Normaliter mag u van ons zeker een snelle levering verwachten. Echter hebben wij een aantal dagen geleden enorme drukte ervaren waardoor niet alle bestellingen tijdig zijn geleverd. Onze oprechte excuses voor deze vertraging. Alle koerierdiensten doen hun best om de achterstand in te halen zodat alle nieuwe bestellingen wel naar verwachting de volgende dag worden geleverd.

Gelukkig heeft u woensdag wel de tas ontvangen. Wij hopen dat de tas, ondanks het lang wachten, alsnog volledig in de smaak is gevallen. Mocht u nog andere vragen hebben, dan horen wij het graag.

Dee 02-06-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd, een voeding besteld

Bestellen, klik klaar. Volgende dag bezorgd. Verder de service niet kunnen testen omdat alles tijdig en correct geleverd is. Top service dus!

Monique 02-06-2017 Via de website gekocht

Top service

Het grote aanbod wat er op de website te vinden is, de info die erbij staat is voor mij heel belangrijk.

Vanessa Loosvelt 02-06-2017 Via de website gekocht

Bestelling compleet en heel vlug perfect geleverd

Al verschillende keren bij coolblue dingen besteld en steeds tevreden dus blijf ik dit doen, handig via pc bestellen en makkelijk aan de deur geleverd en nog snel ook

Siggy 02-06-2017 Via de website gekocht

Qlima 512 bij Coolblue

Mijn ervaring met Coolblue was zeer positief.
Ik besloot op een zondagavond om 23u om een luchtontvochtiger te kopen.
Op de site van Coolblue kon ik verschillende luchtontvochtigers met elkaar vergelijken. De productfiches waren zeer betrouwbaar en volledig. Het product dat door Coolblue werd aangeraden als beste koop, klopte met de opzoekingen die ik had gedaan en vergeleken. De site beloofde me een levering de volgende dag en inderdaad op maandagmiddag leverde ze mij het bestelde product.
Het product was exact zoals het beschreven was. Coolblue beantwoordde volledig aan mijn verwachtingen. Walk the Talk is mijn favoriete manier van klantenbenadering.

Chris 02-06-2017 Via de website gekocht

TOP bedrijf

TOP bedrijf hier word je als klant is koning behandeld alles maar dan ook alles is piekfijn geregeld . Je word over alles geinformeerd wat heel prettig is. Ga zo door Coolblue van mij een dikke 10.

Anoniem 02-06-2017 Via de website gekocht

Snelle levering. Nee nooit!

Zeggen dat ze de volgende dag leveren tussen 8.00 uur en 22.00 uur. Sturen in de middag als je al uren zit te wachten doodleuk dat ze pas 3 dagen later bozorgen. Dat niet 1 keer maar meerdere malen
Als je belt geven ze gewoon al toe dat ze niet de volgende dag kunnen leveren. Hoezo voor 23.59 uur besteld morgen in huis

Beste meneer/mevrouw,

Wat ontzettend balen dat de levering is vertraagd. U mag toch zeker van ons een snelle levering verwachten. Echter hebben wij een aantal dagen geleden enorme drukte ervaren waardoor niet alle bestellingen tijdig zijn geleverd. Onze oprechte excuses voor deze vertraging. Alle koerierdiensten doen hun best om de achterstand in te halen zodat alle nieuwe bestellingen wel naar verwachting de volgende dag worden geleverd. De koerier heeft een nieuwe planning gemaakt om alle bestellingen te leveren. Uw bestelling is helaas met drie dagen vertraagd.

Wij adviseren u om de levering af te wachten en de Track & Trace code in de gaten te houden. Mocht u nog andere vragen hebben, dan horen wij het graag.

gonda 02-06-2017 Via de website gekocht

Eenvoudig om je artikelen te vinden en te vergelijken

Je wordt correct geholpen, ook bij telefonisch contact. Aflevering snel en goed.
Veel keus bij het kiezen welk product het beste bij jou past.

J van Hooff 02-06-2017 Via de website gekocht

Goede service en levering

Snel een nieuw wasmachine nodig. Via de webshop tal van mogelijkheden en keuze. Groot voordeel is dat jezelf niet met machines hoeft te sjouwen. Ze brengen de nieuwe en sluiten hem aan nemen de oude gelijk mee terug. Nette en vriendelijke bezorgers. Volgende keer zeer zeker weer.