Deze score is berekend op basis van 3458 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Loucky 18-10-2017 Via de website gekocht

Zeer behulpzaam !

Alles loopt fijn bij Coolblue. Je wordt vriendelijk geholpen om het juiste produkt te vinden op de site (met een ruim aanbod) en de levering gebeurt snel. Er zijn ook fysische winkels, wat volgens mij op zich een garantie biedt i.v.m. het feit dat je met een serieuze operator te maken hebt.
E-commerce MET service !

Harrie 18-10-2017 Via de website gekocht

Prima geluid

Zoals ik gewend ben van Coolblue weer snelle levering, 's avonds besteld en de volgende dag geleverd. Verder wordt je vanaf de bestelling tot aflevering van het product heel goed op de hoogte gehouden via de website en mails. Dit is een webshop waar je altijd op kunt vertrouwen.

lee 18-10-2017 Via de website gekocht

Geweldig snelle levering

Snellere levering kan niet!!! Blij met mijn bestelling bij Coolblue!! Volgende keer weer!
Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Lageweg 18-10-2017 Via de website gekocht

Duidelijke website met prettig design

Ik ben erg te spreken over de website. Makkelijk te navigeren. Plus- en minpunten van een product vergemakkelijken keuze.

Pleun 18-10-2017 Via de website gekocht

Heel fijne winkel!

Online en in de winkel zelf (Eindhoven) ben ik goed geholpen en is alles gegaan naar behoren. Afgelopen bestelling via de site verliep goed, meteen bestel bevestiging, levering op tijd, etc.
Ik heb een paar maanden geleden een nieuwe telefoon gekocht bij Coolblue en er werd meteen voor mij een screenprotecter opgezet die ik erbij had gekocht. Al vrij snel merkte ik dat de telefoon niet helemaal goed werkte. Ik ben toen teruggegaan en ze hebben daar mijn telefoon gemaakt, ondanks dat deze pas net na sluitingstijd klaar was. Hier deden ze totaal niet moeilijk over. Super fijn!

Mike 18-10-2017 Via de website gekocht

Mensen met plezier in het werk.

Levering ging prima, Totaal geen omkijken naar. Zonder moeite werd het boven gebracht en aangesloten en getest. Prima teamwork.

rob 18-10-2017 Via de website gekocht

super winkel

als je wat besteld maakt eigenlijk niet uit wat, dan komt het altijd op tijd aan. heb je problemen dan word het samen met jou op gelost. top gewoon! blijf vooral zo door gaan.

José 18-10-2017 Via de website gekocht

We zochten een terrasverwarming en bij CoolBlue hadden ze de heater die we wilden hebben. Helaas werd hij niet, zoals beloofd, vandaag besteld; morgen geleverd. Om 23.45 kregen we nog een zeer vriendelijke medewerker aan de telefoon, die ons beloofde om uit te zoeken waarom het pakket wel als geleverd stond, maar dat in werkelijkheid niet was.
Gelukkig werd het pakket op zondagochtend alsnog geleverd en kregen we ook de beloofde email met uitleg binnen 48 uur, zoals beloofd.
Fijn dat je 24/7, indien nodig, een medewerker te spreken kunt krijgen en dat ze doen wat ze beloven.

Miek 18-10-2017 Via de website gekocht

Coolblue toont andere kant als er écht iets aan de hand is

Het bedrijf dat zegt alles te doen voor een glimlach.

Ondertussen ben ik mijn prachtige dure nieuwe laptop al ruim een maand kwijt. Vanuit het niets ontstond er een barst in mijn scherm. CoolBlue beweert dat ik de veroorzaker ben van de barst en wil dat ik 700 euro betaal voor de reparatie. Ze denken dus dat ik 700 euro ga betalen voor een laptop die buiten mijn schuld binnen 3 maanden na aanschaf stuk gaat.

Coolblue reageert niet of te laat op mijn vragen, wil niet schikken en laat er ook steeds geen onafhankelijk expert naar de kapotte laptop kijken.

De klantvriendelijkheid van CoolBlue is slechts een marketingtool. Trap niet in hun slogans!

Officiele reactie van Coolblue 18-10-2017

Hoi Miek,

Wat goed dat je ondanks deze negatieve ervaring bij ons, toch de moeite hebt genomen om ons van feedback te voorzien. Daar zijn we blij mee, want alleen op deze manier worden we elke dag een beetje beter.

De glimlach is ver te zoeken, dat is duidelijk. Het is niet de bedoeling dat we op deze manier met jou communiceren. Het is drukker dan normaal, hierdoor zijn de wachttijden langer. Mijn excuses hiervoor.

Een barst in een scherm is geen typisch garantiegeval, hierdoor is dit probleem ontstaan. Een onafhankelijke expert zou een goede oplossing kunnen zijn, maar ik laat dit aan mijn collega's over.

Wil je jouw ordernummer sturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan ga ik direct mijn collega's aanbevelen, om nog een keer naar jouw situatie te kijken.

Alvast bedankt voor je reactie.

Groeten,

Sebastiaan 18-10-2017 Via de website gekocht

Supersnel

's Avonds laat besteld en de andere dag bezorgd, al 3x meegemaakt. Goede alerts mbt bezorging. Logistiek is top!

Dirk Kenter 18-10-2017 Via de website gekocht

Doet wat ze beloven

Duidelijke omschrijving van artikelen en een goede prijs en kwaliteit verhouding.

Overzichtelijk site en klant vriendelijke

Eentz 18-10-2017 Via de website gekocht

Voor een goeie prijs helder, snel kiezen en vlgde dag thuis

Overzichtelijk shoppen op deze site, ruime keuze en voor een goeie prijs keurig snel in huis. Prima winkelen zo, handig vanuit je luie stoel. Winkelen van deze tijd dus.

Lex 17-10-2017 Via de website gekocht

Afspraak = afspraak qua levering zeker.

De shop is heel duidelijk en je kunt goed de producten met elkaar vergelijken, dus helpt je heel makkelijk de juiste keuze te maken.

Lucia 17-10-2017 Via de website gekocht

Goede service en een nette aflevering van het produkt

De shop is goed en een snelle levering van het product. Na de bestelling is het prima te volgen waar je bestelling is en wanneer het geleverd wordt. En fijn dat je een kwartier van te voren gebeld wordt wanneer ze er zijn.

Biring 17-10-2017 Via de website gekocht

Ze maken het echt waar. Vandaag besteld, morgen in huis.
En dat gratis bezorgd. Bestelde artikel bevalt goed. Geen lose beloftes aan de klant.
Uitstekende service.

Jacky 17-10-2017 Via de website gekocht

TOP service

Al vaker een bestelling gedaan bij Coolblue en zeer tevreden over de goede service.
Medewerkers op alle posities heel vriendelijk en correct.

Robin peeterse 17-10-2017 Via de website gekocht

snelle bezorging

Ik heb een Kärcher stoomreiniger sc 5 premium gekocht bij coolbleu! Niet omdat hij bij coolbleu goedkoper was want bij blokker was het zelfde apparaat 4 tientjes goedkoper maar omdat coolbleu sneller kon leveren en wij goede ervaringen hebben met bestellingen bij coolbleu! Dan kies ik toch voor snelle levering en weet dat het een goed gezond bedrijf is!

AD 17-10-2017 Via de website gekocht

goede service

na wat aanloop problemen was er een goede service en nazorg.
misverstanden zijn uit de weg geruimd en de misverstanden opgelost

Jaap 17-10-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare en voordelige webwinkel

De website van coolblue is overzichtelijk, de prijsstelling is concurrerend en de levering is snel en betrouwbaar.

Jommes 17-10-2017 Via de website gekocht

Super service en snelle levering!

Overzichtelijke site, waar je makkelijk je voorkeuren/zoekacties op kan invullen, snelle levering en behulpzame leveranciers/bezorgers.

Marloes 17-10-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Snelle service, alleen werd 1 brandmelder met lege batterij geleverd (al piepend). Bij bellen naar de klantenservice sta je erg lang in de wacht, dus uiteindelijk opgegeven om contact te krijgen.

marj 17-10-2017 Via de website gekocht

snel en goed.

Ik vond de site erg duidelijk, kwam er terecht via de leverancier van sum up. De site was snel en de info helder. Ik hoefde geen verzendkosten te betalen en het apparaat werd zoals beloofd de volgende dag geleverd.

Jos van Duin 17-10-2017 Via de website gekocht

Tot nu toe een goede ervaring met Coolblue qua info, service en afhandeling.
De aanlevering en installatie verliep opmerkelijk vlot.

Ans 17-10-2017 Via de website gekocht

Afspraak

Op zondag een wasmachine besteld. Ik wilde deze niet de volgende dag bezorgd hebben, maar de volgende zaterdag. Dus via de klantenservice gevraagd naar de mogelijkheden. Werd geweldig geholpen door de medewerker van de klantenservice. De wasmachine via deze medewerker besteld en hij zorgde dat de bezorging ook voor zaterdag werd vastgelegd. Zaterdagochtend is de wasmachine keurig op tijd bezorgd en geïnstalleerd. Ook de informatie over de bezorging via de mail en SMS klopte allemaal. Dus uitstekende service.

Emmie 17-10-2017 Via de website gekocht

Top service

Overzichtelijke site. Betrouwbare levering. Je wordt gied op de hoogte gehouden. De bezorgers hebben alles goed uitgelegd. Leuk vind ik ook de humor; wachttherapie of confetti voor de bezorgers.

Flip 17-10-2017 Via de website gekocht

Slechte services

Inbouw magnetron gekocht, de oude had ik er al uit en de nis waar hij in moest was helemaal schoon. Speciaal bij cool blue besteld want die zetten hem meteen op de plaats (alles voor een glimlach!) De magnetron werd door 3 man gebracht en op de keukentafel gezet want inbouwen deden ze hem niet. Inbouwen was in dit geval stekker er in, de magnetron in de nis schuiven en met 2 schroefjes vast zetten. Nu kon ik toen ik thuis kwam van mijn late dienst de zware magnetron alleen in de nis tillen terwijl mijn vrouw de kabel erachter duwde. In de 5 minuten waarin de vragenlijst van cool blue ingevuld moest worden hadden de andere twee mannen dit klusje al geklaard kunnen hebben, op zijn minst tegenvallende service!!

remove 17-10-2017 Via de website gekocht

Top service

Fouten komen regelmatig voor
Fouten komen regelmatig voor, vaak door overmacht. Maar het maakt veel uit hoe je daar mee om gaat.
Op vrijdag kampeerstoelen besteld, op zaterdag reeds geleverd. later bleek een kunststof onderkant van een pootje te ontbreken. Dat zwerft waarschijnlijk nog rond in een PostNL bestelwagen.
Op zondag dit euvel gemeld en dezelfde dag nog 2 emails over geplande actie, maandag een update over genomen actie en dinsdag een pakketje met 4 nieuwe pootjes ontvangen. Dat noem ik service.

madelon 17-10-2017 Via de website gekocht

Goed product!

Eindelijk een goede electrische deken. Héél veel keuze dus was nog moeilijk om er een te vinden!
Goede winkel met van alles wat.

Xin 17-10-2017 Via de website gekocht

Nooit problemen

Ik heb al een aantal keren wat besteld bij CoolBlue en nooit heb ik problemen gehad het hun service, product, verpakking of levertijden. Niet te vergeten hun gratis verzendingen!

Nel 17-10-2017 Via de website gekocht

Gisteren besteld, vandaag in huis!

Na lang wikken en wegen toch maar die nieuwe vaatwasser besteld. En wanneer ik dan eindelijk die knoop door hak, wil ik hem natuurlijk wel zsm hebben! Bij Coolblue geen probleem. 'S avonds bestelling ingetikt, en volgende dag staat de vaatwasser de vaat vab de afgelopen week schoon te wassen.
Ik heb tijdens het wachten op levering de Coolblue wacht-therapie gevolgd. Ook die is een aanrader! 😂😂

Diederik 17-10-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle ervice metals minpuntje de bezorging

Goede en snelle service . gerichte informatie over gebruik product. echt grote klasse. Helaas werd de bezorging door post.nl niet bij mij persoonlijk afgeleverd maar in een open brievenbus gelegd . Dit zonder bericht. Van spullen met een waarde van meer dan 200 Euro verwacht ik dat deze aan de deur wordt afgegeven of desnoods bij de buren al dan niet berichtgeving.

Evgeny 17-10-2017 Via de website gekocht

Great shop!

Ordered fridge, washmashine and dishwasher on Friday late night (at around 23-40) and got shipped everything next day!
Delivery went smooth, i got everything lifted to 2 floor and connected to the water supply.
Fully satisfied with the service!

Martin 17-10-2017 Via de website gekocht

Super service!

Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. 100% betrouwbaarheid. Meer wil ik niet van een leverancier. Waren er hier maar meer van. Dan was de wereld een stuk leuker en vriendelijker.

Tim 17-10-2017 Via de website gekocht

Top site!

Elke keer vind ik wat ik nodig heb bij coolblue en als ik het last minute bestel, heb ik het alsnog gewoon volgende dag binnen. Ook op een zondag.
Daarnaast groot aanbod, snelle levering dus en altijd netjes verpakt en goede prijzen.

Sabine 17-10-2017 Via de website gekocht

Echt super service!

Ik vindt Coolblue gewoon geweldig. Waarom omdat ze echt een super service hebben. Kijk artikelen kopen kun je overal maar uiteindelijk is het de service die de doorslag geeft en daar kan ik echt alleen complimenten over geven.

DSL1994 17-10-2017 Via de website gekocht

Heerlijk die bezorging op zondag!

Het product was makkelijk te vinden op de site door alle filters die coolblue heeft, zelfs mediamarkt biedt niet zoveel filters. De next day delivery is trouwens de meest aantrekkelijke dienst die Coolblue biedt, hierdoor hoef je nooit lang te wachten.

De Graaf 17-10-2017 Via de website gekocht

Wat beloofd wordt ,gebeurt zonder probleem..en dan denk je waarom kan het hier wel en ergens anders niet?

Garcia 17-10-2017 Via de website gekocht

fantastisch

Heb al verschillende producten gekocht maar nu moest er een nieuwe vaatwasser komen ben al wat ouder en niet veel verstand van maten e.d. dus gebeld keurig te woord gestaan en goed begeleid om een nieuwe vaatwasser uit te zoeken. Komt van de week binnen en wordt ook nog ingebouwd dus geen omkijken naar. Fantastisch ben er blij.

ilona 17-10-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Ruim assortiment en snelle levering. Mijn familieleden bestellen er ook en de service is uitstekend!

Charles 17-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en klantvriendelijk

Moderne vriendelijke winkel.De klant is koning en daar houd ik van. Wat ik wel prettig zou vinden is dat bij de levering zou worden gemeld hoeveel pakketten het zijn. Ik wist niet dat het 2 pakketten waren en ging met 1 pak naar huis en moest toen terug.

Stef Cornelissen 17-10-2017 Via de website gekocht

Een speelse karakter met goede service.

Vooral de web ziet er uitnodigend uit en is tegelijkertijd niet omslachtig. Onlangs een tweede kans product gekocht en zoals beloofd was er niks mis mee. Verpakking was compleet en geen beschadigingen.

Guido 17-10-2017 Via de website gekocht

Zeer betrouwbare shop

Coolblue maakt waar wat andere verkooppartijen niet waarmaken. 1. Eenvoud in bestellen. 2. Gemak van een ‘goede’ betaling. 3. Snelle (vaak) gratis levering. 4. Correcte probleemoplossing. 5. Goede aftersales.

Joel 17-10-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Muis van Imac kapot s’avonds nieuwe besteld en volgende dag in huis. Ideaal, je hoeft zelf niet naar de winkel

Niels B 17-10-2017 Via de website gekocht

Topservice zonder administratief gedoe

Koop alle elektronica bij Coolblue en alle leveringen waren op tijd en zonde gedoe.

Een broodbakmachine ging binnen een jaar stuk. Zonder gedoe binnen anderhalve week een nieuwe thuisgestuurd gekregen.

Dat is een reden waarom ik daar blijf bestellen.

Roger 16-10-2017 Via de website gekocht

Die keren dat ik beroep deed op Coolblue was het dik ok .

De Coolblue shop heeft een uitgebreid gamma in haast elke sector en het is bovendien heel gemakkelijk om er online iets te bestellen . Laatste bestelling geplaatst om 22.00 uur en de dag daarop geleverd voor 12.00 uur .Het ging om een staaf mixer en mijn vrouw heeft de soep op zaterdag 13.00 uur kunnen mixen .

Juul 16-10-2017 Via de website gekocht

Snellere levering volgens afspraak. Het produkt was goed verpakt. Coolblue is een betrouwbare leverancier.

Tessa 16-10-2017 Via de website gekocht

Snelle service en zeer klantvriendelijk

Omdat het inloggen niet werkte, telefonisch contact gezocht. Werd gelijk geholpen en alles werd voor me geregeld. Volgende dag wasmachine in huis.

Anita Popken 16-10-2017 Via de website gekocht

Top service en snelle levering!

Ik heb al wat vaker iets gekocht bij Coolblue en dat bevalt goed!
Ik kan het iedereen aanbevelen!
Snelle en goede levering.
Goede garantie, lang bedenktijd en makkelijk retourneren mocht dat nodig zijn.
De website is ook makkelijk en biedt goede ondersteuning als je naar iets op zoek bent.

Shauni 16-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige onlineshop

Levering was in orde! altijd snelle en correcte levering! hoeft nooit bang te zijn dat m'n pakketje niet optijd komt. Altijd mooi en keurig verpakt

Patrick_K 16-10-2017 Via de website gekocht

Zoals altijd vlotte levering

Als Coolblue schrijft dat iets op voorraad is en de volgende dag geleverd wordt, dan komt Coolblue die belofte ook na. Verder geen gedoe met iets terugsturen of ruilen. De website is lekker vlot, heeft redelijk wat productreviews en is overzichtelijk.