Van Droogenbroeck Roger 17-11-2020

gratis leveren en heel duidelijke site.
Het aangekochte was het goedkoopst bij Coolblue.

Sven 17-11-2020

Snelle levering wat heel aangenaam is, had een beetje mijn vraag hoe de gsm van grote waarde ingepakt was maar gelukkig was er niks aan. Keep on the good job

veulemans karel 16-11-2020

geleverd zoals afgesproken en goede service .spijtig genoeg was het een foute bestelling van mijnentwege en is het inmiddels terug opgelost

Gino 16-11-2020

Altijd snelle levering en correcte prijzen. Ook tevreden over klantvriendelijkheid.

Cédric 16-11-2020

Zeer klare website. Snelle levering. Handige vergelijking. Mails van coolblue hebben ook altijd iets "extra". Ook zeer nuttig is de mail nadien met tips over je aankoop.

Ben 16-11-2020

Snelle en correcte levering. Gemakkelijk in gebruik en snelle betalingsmogelijkheden.

Guy VR 16-11-2020

Correcte, juiste , snelle levering.
Materiaal juist zoals vermeld in de omschrijving

Tim 16-11-2020

Niets op aan te merken. Netjes een uurslot doorgekregen en een kwartier op voorhand een bericht gehad dat de levering er bijna was. De 2 jongens hielden zich perfect aan de corona maatregelen. Snel en duidelijk van bestelling tem levering.

Alain 16-11-2020

Snelle levering zonder problemen ,zelfs op zaterdag, voor kwalitatief tweedekans product!

Ella Hens 16-11-2020

Coolblue toont op de website een heel duidelijk en uitgebreid aanbod van producten dus het is heel makkelijk om iets te zoeken wat je bevalt (verschillende merken en variaties etc). Ik ben heel tevreden met mijn product, en dan vooral over de levertermijn van het product! De dag nadat ik bestelde had ik het al thuis, zelfs voor mensen zonder geduld is dit ideaal :)

Rozemie 16-11-2020

Je zoekt eeN product, filmpjes, technische data, vergelijkend onderzoek, alles is op eenvoudige wijze uit te zoeken Op de wevbsite.
Ook de opvolging bij levering verloopt prima! Geen doorverwijzing naar derde partij.
Prima dus

Rita 16-11-2020

Een overzichtelijke webshop en de bestelling was zoals vermeld de dag erna al ter plaatsen.

Patty 16-11-2020

Ik had een mail gekregen dat mijn bestelling wat vertraging had opgelopen door de drukte bij de post. Mijn verbazing was dan ook groot dat ik 's anderendaags dan toch al alles in huis had. Ik had wel bewust er voor gekozen om zowel een nieuwe TV, als een microgolfoven bij Coolblue te bestellen, om zo een rit te besparen (goed voor het milieu en voor Coolblue ;) ), maar terwijl de televisie 's ochtends geleverd werd, is de oven apart geleverd in de late namiddag. Maar al bij al, dik tevreden!

Dorien 16-11-2020

Zeer snelle en correcte levering!
Ze verwittigen je ruim voldoende hoe laat ze bij jou gaan zijn zodat je geen hele dag thuis moet wachten.
Vriendelijke bezorgers en ze helpen waar nodig!
Super tevreden klanten zijn wij!
Het is niet de eerste, maar ook niet de laatste keer dat we kopen bij Coolblue!

Dylan.m 16-11-2020

Super service en altijd snel geleverd! Velen zullen er nog van leren!
Doe zo verder
Ps ook heel veel scherpe prijzen in vergelijking met andere sites

Naert 16-11-2020

onmiddellijk gevonden wat ik zocht en zeer snelle,vlotte en kwaliteitsvolle levering

Marc 16-11-2020

Door de duidelijk info van de website heb ik een goede keuze kunnen maken in verband met de aankoop van een videodeurbel. 's Avonds besteld en de dag nadien mooi geleverd.

Nathan 16-11-2020

Zeer duidelijke webshop met handige keuzehulp, goede filters, goed vergelijkingsmechanisme.
Supersnelle en tip top levering de volgende dag.

yves aerts 16-11-2020

De shop is goed, maar de levering is onder alle niveau, Ik heb 2 laptops voor 1300€ gekocht en het pakket werd letterlijk voor de deur gegooid. Er werd niet aangebeld voor de overdracht.
Ik heb de toestellen gecontrolleerd en ze werken, maar deze service is onaanvaardbaar.

Willy 16-11-2020

De bestelling op de website van Coolblue.be verloopt zeer vlot, bestellen laat in de namiddag op een vrijdag, levering daags erna op een zaterdag.
Eens de bestelling geplaatst wordt je voortdurend per mail op de hoogte gehouden.
Van zodra de levering onderweg is, wordt je via sms verwittigd wanneer je geleverd wordt. Bij mijn bestelling was dit op 5 minuten nauwkeurig.

Svenja Eggerickx 16-11-2020

Shop is heel overzichtelijk , je kan direct vinden wat je zoekt, en super dat je dat besteld en volgende dag al in huis hebt!!

dd 16-11-2020

uitgebreid assortiment , correcte prijzen en correcte levering, scherpe prijzen

HKL22 16-11-2020

Pluspunten:
- lokale verankering in België
- snelle levering
- goed website met mogelijkheid om producten te vergelijken (heel handig)

Minpunten:
- niet altijd de allerscherpste prijzen in vergelijking met ander webshop maar door de bovenvermelde pluspunten neem ik dit er wel bij.

Johan 16-11-2020

Voor de professionele service van Coolblue niks dan lof, gemakkelijke en snelle afhandeling van mijn bestelling, leveringstijd zoals beloofd.
Over de partner van B-Post ben ik echter niet zo tevreden, heb indruk dat mijn bij B-Post duidelijk omschreven (duidelijke gedetailleerde tekst met foto) leveringsplaats bij niet aanwezig, ofwel niet gecommuniceerd, ofwel niet begrepen, ofwel gewoonweg genegeerd wordt door die partner....

Marc 16-11-2020

De webshop is gebruiksvriendelijk en er is een heel brede waaier aan produkten beschikbaar. Bovendien worden alle beloftes die gemaakt worden met aflevering én dienst na verkoop goed ingelost.