Deze score is berekend op basis van 3453 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Cees de Jonge 13-09-2016 Via de website gekocht

Prettige, slimme service

Zeer tevreden over website, gemakkelijkheid bestelling en snelle levering. Destijds bij de printer, en nu bij de cartridge (waarvan vervanging rond deze tijd al werd vermoed en aangeboden).

Arend Jan 13-09-2016 Via de website gekocht

Bedankt! :)

Bestelling makkelijk via internet. Goede communicatie. Jongens hebben alles goed afgeleverd en snel. Helaas niet uitgepakt, maar dat is dan ook het enige minpuntje.

Bedankt!:)

Pluspunten

• Communciatie
  • Levering
  • Betrouwbaarheid

Minpunten

• Service bij levering

Anna 13-09-2016 Via de website gekocht

Super!

Overzichtelijke website, zeer breed assortiment, maar vooral super goede service. Binnen 18 uur had ik mijn bestelling al binnen, en dat op een zondag!

Pluspunten

• Snelle service
  • Breed assortiment

'Tien 13-09-2016 Via de website gekocht

Duidelijk

Coolblue is een voorbeeld voor veel anderen webwinkels! Voldoende informatie bij de artikelen, om je keuze te maken. De foto's op de site zijn haast identiek aan de te ontvangen artikelen. Nadat je hebt besteld, krijg je duidelijke bevestigingsmails, waardoor je op de hoogte blijft van je bestelling. PostNL heeft er helaas wel een zooitje van gemaakt, betreft levering. Dat valt Coolblue niet aan te rekenen. Weet niet of hier meer ervaring mee is? Voor de rest raad ik Coolblue zeker aan!

Pluspunten

• Duidelijk

Minpunten

• Bezorgservice

T 13-09-2016 Via de website gekocht

Super

Ruime keuze in laptop's, goedkoop en goede service toen ik de laptop niet bleek te werken kreeg ik gelijk een nieuwe en de retourprocedure werd goed uitgelegd.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service

Jeroen 13-09-2016 Via de website gekocht

Ik had eerst bij een andere partij deze mooie Suit suit koffer gekocht. Alleen deze werd door een sorteerfout niet geleverd. Nog twee dagen gewacht maar toch maar bij Coolblue besteld met goedemorgen service. Mijn bestelling werd op de afgesproken tijd en plek bezorgt. Bedankt Coolblue, hierdoor kon ik toch nog een lekker weekend weg.

groetjes Jeroen

Pluspunten

• Communicatie

Anoniem 13-09-2016 Via de website gekocht

Pakketje door de brievenbus, voor niks zitten wachten

Service is op zich prima, snelle levering. Wat jammer was was dat ik een code kreeg alsof het als pakket bezorgd werd, maar dat post NL storing had, en ik dus de hele dag heb zitten wachten op de postbode maar het bleek dat coolblue het als brievenbus post had verzonden, dus ik heb geen postbode gezien en het zat vanzelf een keer in mijn brievenbus

Pluspunten

• Snelle levering
  • Snel antwoord op vragen

Minpunten

• Geen vermelding briefposf

Domien 13-09-2016 In de winkel gekocht
Groningen

Nu eens in de winkel gekocht.

Omdat ik voor de aanschaf van een nieuwe laptop advies nodig ben ik nu eens naar de winkel in Groningen geweest. Prima en snel geholpen met de juiste keuze. De 2 in 1 laptop was niet in voorraad, maar een dag later op zondag thuis afgeleverd. Compliment.

Pluspunten

• Goed advies
  • Snelle levering

Keijser 13-09-2016 Via de website gekocht

snelle levering

Groot assortiment. Grootste voordeel is dat Coolblue binnen 24 uur levert, ook op zondag! Verder is het handig dat het tijdvak waarop geleverd gaat worden via sms doorgegeven wordt.

Pluspunten

• snelle levertijd
  • goede customer journey

Danielle 13-09-2016 Via de website gekocht

Tas op wielen

Makkelijke website. Veel keuze waar ke makkelijk in kunt zoeken. De levering is inderdaad net het ontvangen van een kado. Wel erg grote doos met opvul materiaal.

Pluspunten

• Webiste
  • Keuze

Tom 13-09-2016 Via de website gekocht

Printer

Printer zaterdag besteld, zondag degelijk verpakt afgeleverd. Site is duidelijk, veel filters voor makkelijk zoeken. Prijzen zijn ook goed. Kortom, helemaal top dus.

Pluspunten

• Goede prijs
  • Snelle levering (zondag)

Stefan 13-09-2016 Via de website gekocht

In eerste instantie teleurgesteld ivm het feit dat de zondag levering niet op zondag aankwam maar op maandag, uiteindelijk netjes opgelost door Coolblue

Pluspunten

• aanbod
  • prijs
  • service

Petra 13-09-2016 Via de website gekocht

Razendsnelle levering

Duidelijke website en duidelijke communicatie over hoe en wat met je bestelling.
De snelle levering is erg fijn.

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Snelle levering

L. de Wit 13-09-2016 Via de website gekocht

Super levering

Zaterdagavond om kwart voor 12 besteld. Zondag middag rond 1 uur afgeleverd. Fantastisch! En tussendoor nog email gehad over de voortgang. Sneller kan bijna niet, en nog gratis ook.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Grote keuze
  • Goede prijzen

Erik G. 13-09-2016 Via de website gekocht

Snelle service

Binnen een overzichtelijke site snel gevonden wat ik nodig had. (Acer Chromebook) Ik werd ook nog gewezen op tweede kans alternatief. (Retourproducten die goed omschreven werden aangeboden). Accesoires werden wel getoond, maar niet opgedrongen. Dit ben ik in het verleden wel eens anders tegengekomen.
Waarom geen 10? Er werd gemeld dat het product de volgende dag om 15 uur bij het afhaalpunt klaar zou liggen en dit bleek terplekke pas na 17 uur te worden.

Pluspunten

• snel
  • gebruiksvriendelijk
  • tweede kans aanbiedingen

Debbie 13-09-2016 In de winkel gekocht
Eindhoven

Geweldige service!

Al meerdere keren besteld bij Coolblue. Ze hebben een geweldig goede service, snelle levering en in de winkels lief en zorgzaam personeel. Echt een top bedrijf!

Pluspunten

• Goede levering
  • Goede service
  • Aardig personeel
  • Goed advies

Minpunten

• Weinig winkels

J 13-09-2016 Via de website gekocht

snel goed

Ze hielpen me om het juiste te ki zen.
Het was er snel. Ze hielpen zelfs om de bestelling te plaatsen.
De producten werken uitstekend en
als het niet werkt helpen ze je ook

Pluspunten

• Snel
  • Goede klantenservice

jeffrey 13-09-2016 Via de website gekocht

levering

prijs goed, snelle levering, wordt goed op de hoogte gehouden over de status.Al met al een prima resultaat. Ik ben dik tevreden.

Charlotte 12-09-2016 Via de website gekocht

Wasmachine

Ik vond de service van coolblue erg prettig. Had een wasmachine bestelt en die werd gelijk de volgende dag bezorgd. De jongens die hem kwamen brengen en plaatsen waren zeer behulpzaam en snel. Ze hadden hem binnen tien minuten geplaatst en aangesloten.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Installatie

lcdk 12-09-2016 Via de website gekocht

Snel en goed bezorgd. Tot nu toe altijd meteen de dag erna.

Coolblue heeft een duidelijke website. Als ik iets nodig heb, kan ik er goed verschillende producten op vergelijken. Heb ik nog een vraag, dan wordt die snel beantwoord.

Pluspunten

• Meteen antwoord op vragen
  • goed vergelijken
  • snel bezorgen

Peter 12-09-2016 Via de website gekocht

Coolblue, Bedankt voor de coulance en de topservice!

Na veel uitzoek werk en getwijfel over mijn keuze, heb ik uiteindelijk een Asus router besteld bij Coolblue. De Asus RT-AC3200 om precies te zijn. Het was deze of de duurdere RT-AC88U. Uiteindelijk ging de keuze uit naar de RT-AC3200.

Mijn complimenten over de snelle levering, want de dag erna kon ik gelijk met de router aan de slag om eindelijk te genieten van snel internet met goed goed bereik.

Helaas vielen de resultaten toch tegen. Het bereik was niet wat ik ervan verwacht had. Nadat ik alle mogelijke instellingen had nagelopen en alle verschillende antennestanden had geprobeerd, was ik teleurgesteld in het product. Ik baalde dat ik toch niet voor het iets betere model had gekozen.

Gelukkig maar dat ik mijn product bij Coolblue heb aangeschaft. Binnen een uur ontving ik al reactie van de klantenservice met de mededeling dat niets zo vervelend is als traag internet en dat, ondanks dat ik eigenlijk net buiten de retourperiode zat, ik gewoon het product mocht omruilen.

Gelijk heb ik advies verkregen over een geavanceerder model en deze staat inmiddels uitstekend bij mij thuis zijn werk te doen.

Coolblue, bedankt voor de coulance en de topservice!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service
  • Creatieve medewerkers

Mariska 12-09-2016 Via de website gekocht

Fijne snelle service

Ik heb al vaker besteld op coolblue en eigenlijk ben ik tot nu toe tevreden. Snelle goede service en ook gratis bezorgen is natuurlijk heel erg fijn.

Pluspunten

• Kwaliteit/ prijs is goed
  • Ook op zondag bezorgen
  • Gratis bezorgen

Ls 12-09-2016 Via de website gekocht

Levering Whirlpool wasmachine

Goede prijs kwaliteit. Heel handig dat Coolblue een gratis levering en plaatsing aanbiedt tot op het vierde verdiep.. De norse houding van de leveranciers als ze horen dat je op het derde woont en er geen lift is, moet je er wel bijnemen..
Ook klantenservice kan volgens mij beter: om 21h persoonlijk gebeld met een adreswijziging voor een levering de volgende dag (terwijl je tot 23h59 kan bestellen met garantie op levering de volgende dag) Toch moeten horen dat de wijziging niet mogelijk was. Jammer dat we niet de raad gekregen hebben de bestelling te annuleren en opnieuw te bestellen, waardoor alles wel nog op tijd geleverd zou worden.

Pluspunten

• Goede prijs / kwaliteit
  • Snelle levering

Minpunten

• Klantendienst kon beter
  • Levering niet vriendelijk

Fam. Bos 12-09-2016 Via de website gekocht

Service was weer perfect

Service zoals altijd gewoon top, snelle levering, alles compleet en doet het ook gewoon!! Geen gedoe, gewoon bestellen en volgende dag in huis.

heleen 12-09-2016 Via de website gekocht

snel en correct

externe dvd brander gekocht. 's avonds besteld, en de volgende ochtend met de koerier voor de deur. deed elke winkel dat maar zo

Tim de P. 12-09-2016 Via de website gekocht

In mijn geval een stofzuiger aangeschaft. Ik kon alle specificaties duidelijkheid vinden en vergelijken. Duidelijke service online, via mail en via telefoon. Super!

Pluspunten

• Vriendelijke benaderen
  • Ze maken hun slogan waar

Dick 12-09-2016 Via de website gekocht

Zelfde dag nog bezorgd

Goede router, voor de goede prijs, op het goede moment, in de goede verpakking (leuk voor onze hond!). Niks op aan te merken.

Pluspunten

• Fijne website
  • Zelfde dag bezorgd

Minpunten

• Bijbetaling same day

Ben 12-09-2016 Via de website gekocht

Vervangen router

Na opnieuw problemen met mijn netgear router het advies van Coolblue opgevolg en de AC1750 van TP Link aangeschaft. Ik had de volgende dag weer een werkende router dankzij de snelle levering.

Pluspunten

• Goed advies
  • Snelle levering

Jan&San 12-09-2016 Via de website gekocht

Sneller dan verwacht

Fitbit Charge2 besteld waarvan de releasedatum op 14-9 staat. Toch keurig volgende dag (10-09) bezorgd.

Pluspunten

• Duidelijke bestel site
  • Snelle levering

T. huybregts 12-09-2016 In de winkel gekocht
Eindhoven

Prima bedrijf, nog betere service.

De prijzen liggen gemiddeld een beetje hoger (niet absurt) maar je mag dan ook wel een stuk service verwachten en het product is (mits voorradig) de volgende dag in huis. Met een kleine bijbetaling is het zelfs mogelijk het dezelfde dag al in ontvangst te nemen. Zelf heb ik nog nooit iets terug hoeven brengen maar uit mijn omgeving ken ik alleen maar goede verhalen. Niet moeilijk doen, innemen en meedenken naar een goede oplossing en/of terug betalen.

Pluspunten

• Duidelijke site
  • Goede service
  • Ook stenen winkels

Minpunten

• Nog geen gevonden

Steve demunter 12-09-2016 Via de website gekocht

Zeer goede winkel

Coolblue is een zeer goede en overzichtelijke website. De prijzen zijn iets goedkoper dan andere sites. Zeer gebruiksvriendelijk. Goede service. Snelle levering.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede prijzen

B M 78 12-09-2016 Via de website gekocht

HP spectre x360

Ik bestel regelmatig iets op coolblue en tot nu toe altijd zeer tevreden over de afhandeling (en evt retour ook soepel).
De laptop was volgende dag in huis. Wat een plezier om uit te pakken. Super sjieke doos.
Tot nu toe zeer tevreden. Geruisloos, strak design, en mooi scherm.
Alleen het touch pad vind ik beetje raar klinken als ik er op 'tik' wanneer je iets wil aanklikken.
Verder top!

Pluspunten

• Strak
  • Snel

Minpunten

• Touch pad als je tikt

Enzo mannaert 12-09-2016 Via de website gekocht

Ik ben zeer tevreden van coolblue

De prijzen op coolblue vallen zeker goed mee. En als je vandaag iets besteldt heb je het de volgende dag al in huis. Beter kan gewoon niet!

Pluspunten

• Zeer snelle leveringen
  • Goede prijzen

Minpunten

• Geen minpunten

Chris 12-09-2016 Via de website gekocht

Impressive

Graag geef ik de complimenten aan de logistieke afdeling. Op maandagavond om 23:55 uur een notenood via de website van COOLBLUE besteld en de volgende ochtend om 10 uur is het notebook afgeleverd op ons kantoor. Dat is service.

Pluspunten

• Snelle service
  • Overzichtelijke website

effie 12-09-2016 Via de website gekocht

koekenpan Woll

Goede kwaliteit pan die ook in de oven gebruikt kan worden omdat het handvat er af kan; makkelijk schoon te maken, alleen onder de heet water kraan en klaar. snelle levering.

Pluspunten

• snelle levering
  • goede service
  • hebben wat ik zoek

Minpunten

• pan niet goed verpakt
  • handvat stak uit doos

Pim 12-09-2016 Via de website gekocht

Top product

Niet het beste strijkijzer op de markt. Maar gezien de prijs functioneert hij boven verwachting goed. Warmt snel op en produceert een mooie hoeveelheid stroom voor het strijken van een hemd. Aanrader voor studenten.

Pluspunten

• Snel opwarmen
  • Stoom hoeveelheid
  • Prijs/kwaliteit

Minpunten

• Soms wat stoomwolken

Irina 12-09-2016 Via de website gekocht

Snelle en betaalbare levering

Ben tevreden met de snelheid van de levering. Maar voor 9,95€ mijn bestelling dezelfde dag was geleverd. Zeer handig!

Pluspunten

• Snel
  • Efficient

Maria 12-09-2016 Via de website gekocht

Service is hier geen holle slogan

Bij de aansluiting van de huistelefoon had ik een probleem omdat de geleverde stekker voor aansluiting niet overeenkwam met de bestaande aansluiting. Coolblue heeft dit voor mij snel en professioneel opgelost.Waarvoor dank. Clement Bollen

Pluspunten

• goede service
  • vriendelijk personeel
  • vakkundig

maddox 12-09-2016 Via de website gekocht

geweldige service

voor de 4e keer een telefoon besteld bij Coolbleu en zoals altijd weer zeer vriendelijk geholpen.
goed advies en gratis extra kortingsbonnen en hoesjes gekregen.
na aflevering van de telefoon blijft het altijd erg leuk m een persoonlijk briefkaartje thuis gestuurd te krijgen, dit geeft een zeer persoonlijk karakter aan alles, er staan altijd erg grappige teksten op de kaartjes.

Pluspunten

• altijd scherp geprijst
  • persoonlijke service
  • vaak extra kortingen

Wil 12-09-2016 Via de website gekocht

Snel en simpel te bedienen

Na wat informatie van andere gebruikers en de reviews van eerdere klanten besloten om deze te bestellen voor mijn zoon. Hij werkt er nu een paar dagen mee en vindt het een fijn apparaat, werkt snel en is eenvoudig te bedienen.Uitgebreide mogelijkheden voor berekeningen. Kleurenscherm is goed leesbaar en geeft duidelijk weer wat er op het scherm staat. Vooral bij meerdere grafieken op het scherm is dit zeker een pluspunt vergeleken met de zwart-wit uitvoering. Is wel iets duurder dan de versie met het zwart-wit scherm maar, dat is het zeker waard.

Jan 12-09-2016 Via de website gekocht

Goed makkelijke en snel

Website van Coolblue werkt supermakkelijk, snel en ze hebben zo goed als alles. De levering is ook snel kortom alleen maar positief.

MJH 12-09-2016 Via de website gekocht

Binnen 8 uur gecrashte schijf geleverd

Om 13:00 uur NAS schijf gecrasht, middels eenvoudige en duidelijke bestelprocedure een nieuwe besteld en voor een keurige prijs exact op het afgesproken tijdstip om 21:30 geleverd. Onderwijl uitstekend op de hoogte gehouden van het verloop van de levering.

Pluspunten

• Eenvoudige beselprocedure
  • Scherpe prijzen
  • Geen verrassingen
  • Correcte levering

Kazim 12-09-2016 Via de website gekocht

Laptop asus vivobook

Echt hele snelle service. Naast die service ook nog eens een kwalitatieve product gekregwn.
Top service

Pluspunten

• snelle service
  • Kwaliteit
  • Voordelig

Minpunten

• Er is geen minpunt😂

Pebbie 12-09-2016 Via de website gekocht

Doet wat het belooft

Top service met een smile van A tot Z. Duidelijke site, helderen transparantie prijzen, plus en min punten vh artikel staan beschreven zodat je een goede vergelijjk kan maken. Via het trackingsysteem kun je goed zien waar de chauffeur zich op dat moment bevindt. Aflevering en aansluiten gebeurt ook echt met een smile. Al met al meer dan tevreden over deze winkel!

Pluspunten

• Duidelijke site
  • Witgoed ook op zaterdag!
  • Gratis installatie
  • tevredenheidsgarantie

Minpunten

• niet de goedkoopste
  • nog geen mobiele app

Jan 12-09-2016 Via de website gekocht

Mijn "probleem" is ons probleem.

Ik ken alleen de webshop en die komt bij mij als prettig over. Een 9 of 10 geef ik nooit omdat je dan nooit meer openstaat voor verbeteringen.

kelly 12-09-2016 Via de website gekocht

cool blue denkt mee

wij hebben nu al een aantal keer bij cool blue besteld. iedere keer even snel, geen account, gewoon makkelijk. Maar toen kwamen we erachter dat we eigenlijk de laatste tijd, zonder dat wij het van elkaar weten, veel bij cool blue bestellen.... telefoon, stofzuiger en nu de kurio tablet. Dus, ik heb een account aangemaakt. Kurio besteld, verkeerde mailadres ingevoerd... dus ik kreeg geen bevestiging, snel een chat aangemaakt met de helpdesk en ik werd gelijk geholpen, en nog geen minuut later was het mailtje ook op mijn goede mailadres. de volgende dag in huis in de ubercoole doos! de stofzuigerdoos was helemaal tof met alle grappige teksten en plaatjes erop...maar de kleine doosjes, net zo leuk, je kunt er leuke playmobil huisjes van maken!

als wij nu iets nodig hebben, kijken wij zeker weten eerst of coolblue het heeft!

Pluspunten

• chat werkt perfect!
  • snelle levering
  • klantvriendelijk

Tomdeboef 12-09-2016 Via de website gekocht

Asus zenbook ux310

Het aanbod op coolblue is ruim en de aflevering is secuur en snel. Mijn laptop is perfect maar dat lijkt me grotendeels te wijten aan Asus.

Pluspunten

• Aanbod
  • Levering

Dominique 12-09-2016 Via de website gekocht

Super Service!

Persoonlijke vind ik het een top winkel. Ik had een product besteld en de ochtend erna was het in huis. ook heel fijn! de korting bij bijpassende producten. Ik ben zeer tevreden.

Pluspunten

• goede service
  • goede kwaliteitx

Rahiel 12-09-2016 Via de website gekocht

Wasmachine aankoop LG

Superservice van Coolblue, netjes en een zeer snelle levering. En zonder problemen de wasmachine op de plek waar je hem hebben wilt.

Pluspunten

• Snel
  • Duidelijk
  • Alles volgens afspraak
  • Totale ontzorging

Brenda 12-09-2016 Via de website gekocht

Stofzuiger dirty devil

Zeer vlotte levering en juiste product beschrijving. Nu 1 week in gebruik en wij zijn er zeer tevreden mee. Vooral de extra filter achter de opvangbak. Merk je echt een verschil ( als er al een minpuntje zou moeten zijn de dirty devil maakt wel een enorme herrie )

Pluspunten

• duidelijke website
  • snelle levering