Levering komt er maar niet door. 22-09-2020

Heb een Tablet besteld en betaald en na 2 dagen nog niks geleverd. De reden dat ze daarvoor geven is dat ik het zelf heb terug gestuurd omdat het pakje beschadigd was. Dat is dus niet waar want er is niemand aan de deur geweest. Ik werk 100% van thuis en ben hier niet weg geweest. Allemaal leugens dus.

Bart Van Hecke 22-09-2020

Zeer vlotte levering met duidelijke aanwijzingen ivm het moment van levering

Edith Mahieu 22-09-2020

Ze kunnen zeker concurreren met andere webshops qua prijs. Er is een grote voorraad en levering de volgende dag ... wat wil een mens nog meer ...

Evie 22-09-2020

Veel keuze, veel recensies, duidelijk overzicht, correcte prijs en een super snelle levering.

Jean-Pierre 21-09-2020

Hartelijk ontvangst
Duidelijke aanduiding waar en hoe je moet gaan
Zeer vlotte bediening
Zeer vlotte afhandeling
Zeer vlotte betaling
Zeer vriendelijk
Van harte bedankt , ik kom zeker terug en beveel U aan bij familie en vrienden
Bedankt.

Danny 21-09-2020

Super iphone se gekocht bij coolblue snelle reactie voor ophaling en goede service aan en in de winkel tijdens de corona maatregelingen top en tot binnen kort

Lut 21-09-2020

Snelle correcte en vriendelijke bediening. Oud toestel meegenomen en verpakking. Aldus geen afval meer

Greet 21-09-2020

Product is zeer goed en is zoals beschrijving op de site.was ook ZEER snel geleverd alles liep zeer correct.ik zal zeker aan andere concumenten zeggen

mutti 21-09-2020

het is gemakkelijk bestellen, snelle levering. Nadeel is wel dat er totaal niks van gebruiksaanwijzing zat. Er kntbrak ook een kabel, er zat 2x dezelfde in

Sharon 21-09-2020

Ik bestel telkens op Coolblue voornamelijk voor de snelle levering. Er is een groot assortiment en je krijgt ook gewoon je garantie. En de klantendienst is gewoonweg super. Deze keer was ik wel niet zo tevreden over PostNl daar ze het pakje gewoon over ons hekje gegooid hebben (zonder eens eerst aan te bellen) en er zit wel een dure smartphone in het pakje. Het kon evengoed kapot zijn. Misschien toch bij de verpakking wat luchtkussentjes voorzien?

Joke 21-09-2020

Ik kies bewust voor coolblue voor de geweldige klantenservice. De supersnelle levering is mooi meegenomen.

Lut Verheijen 21-09-2020

Coolblue is niet alleen een naam het is een bedrijf wat je kunt vertrouwen in verband met de beloftes wat ze doen. Coolblue is een prijszetter en geen prijsvolger. We hebben onze laptop gevonden aan de correcte prijs-kwaliteit TOP!!!
Ze hebben een heel duidelijke website waar je steeds zal vinden wat je nodig hebt.....wat wil je nog meer hebben wij zijn een tevreden klant als dat niet duidelijk genoeg is!!!

A. S. 21-09-2020

vlotte service, fijn dat het met de fiets gebeurde. alles was goed te volgen online. snelle levering

Fensweet 21-09-2020

Coolblue was de goedkoopste voor het product dat ik wou. Enkel de levering was niet zoals de leuze "voor 23u59 besteld, morgen gratis geleverd". Dit was pas de tweede dag geleverd, en ook zo aangegeven tijdens bestelling. Jammer, anders had ik een nog hogere score gegeven.

Kurtn 21-09-2020

snel, betrouwbaar bij niet goed geld terug of ander product kiezen.
Kortom zeer tevreden

Jannes 21-09-2020

Perfecte communicatie, levering op tijd, juiste product in levering.
Geen klachten dus!

Ivan 21-09-2020

Zeer functioneel en correcte catalogus van producten witgoed en hub producten.
Makkelijk en duidelijk te vergelijken!

gery gaspard 21-09-2020

alles tip top in orde. geen opmerkingen : correcte levering en alles keurig verpakt

Valerie 21-09-2020

Zeer goed ontvangen in de winkel op de Boomsesteenweg, Antwerpen.
Zeer vriendelijke werknemers, goede info, in het algemeen goede service!

Evi.dw 20-09-2020

Ruime keuze, aan verschillende prijzen. Voor ieder wat wils. Snel geleverd. Nog nooit een probleem gehad met Coolblue

Katrien 20-09-2020

altijd in orde, zowel wat bestellen, betalen als retourneren betreft. Ook als mijn contact opneemt met de klantendienst zijn ze vriendelijk en professioneel.

Rony 20-09-2020

Heel correcte prijs,uitstekende service,was 1ste maal dat ik bij Cool Blue kocht.
Zeker voor herhaling vatbaar. Perfecte afspraak levertijd en uur.

Tanja 20-09-2020

Levering is fantastisch. Je krijgt vooraf een mail met vermoedelijk leveringsprogramma en Een half uur vooraf krijg je bericht dat de je bestelling eraan komt. Ook heel vriendelijk.

jurgen 20-09-2020

Supersnelle levering zoals de website vermeld voor 23:59 besteld (was rond 22h) en de dag erop nog voor 9h geleverd

Danny 20-09-2020

Steeds zeer vlugge levering.
Heb ooit eens een defect product gehad en de omwisseling was zeer eenvoudig en zonder discussie.