Deze score is berekend op basis van 3458 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Kim 18-09-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Duidelijke site makkelijk bestellen. Houden je goed op de hoogte van bestelstatus en leveringsdatum en tijd.

gjbrust 18-09-2017 Via de website gekocht

Alles klopte!

De communicatie rondom de bezorging was perfect. Eerst een mail met bezorgingstijd en daarna een telefoontje, wij zijn er over een half uur. Drie gezellige kerels die zichtbaar plezier in hun werk hadden. Nieuwe wasmachine geplaatst en oude het huis uit gesjouwd! Snelle en prima service!!

Jacques Welvaert 18-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service

Groot assortiment, eerlijke prijzen, snelle levering en perfecte naverkoopdienst.
Als u het aan mij vraagt: 'Meer moet dat niet zijn'!

Hella 18-09-2017 Via de website gekocht

Vlotte levering, geen verzendkosten

De eerste keer dat ik bij deze webwinkel koop, Vw de goede reviews en de kostenloze verzending, snelle levering en de keuze om evt thuis of op een afhaaladres je aankoop te kunnen laten bezorgen gekozen om hier mijn printer aan te schaffen. De website gaf ruim
info over het product en de prijs was OK

Lodewijk 18-09-2017 Via de website gekocht

Levering perfect op tijd, prima tips

De levertijd was goed te volgen via internet en de wasmachine werd op de geplande tijd afgeleverd. De heren sjouwden het gevaarte (~90 kg) de smalle trap op en sloten hem gelijk aan. Tijdens het opstarten van een "proefwas" kregen we ook gelijk wat tips die niet in de handleiding staan. De oude machine namen ze, zoals afgesproken, gelijk mee. Kortom zeer tevreden!

So 18-09-2017 Via de website gekocht

issues with delivery

like to share my experience, which with the shop was good, but the delivery has yet to be made. I'd like an option to choose another carrier, other than PostNL

Michael 18-09-2017 Via de website gekocht

Snelle bezorging. Moest door eigen fout het artikel ruilen. Prima afhandehandeling. Klantgerichte benadering.

Maaike 18-09-2017 Via de website gekocht

Coolblue maakt zijn beloften waar!

Groot assortiment met goede beschrijving van producten. Snelle levering.! Retourneren is nog niet nodig geweest. Eerst op Coolblue kijken en daarna pas de andere webwinkels!

S 18-09-2017 Via de website gekocht

Supergoede service!

Topservice, super goede en duidelijke communicatie en zeer hulpvaardig personeel. Binnen 10 minuten mijn bestelde wasmachine twee trappen opgedragen, aangesloten en de oude wasmachine weer meegenomen. Kan geen ander bedrijf zich aan meten.

John Domanski 18-09-2017 Via de website gekocht

snelle levering, overzichtelijke side.

De naam past goede bij de side die COOL is. Dit is mijn tweede artikel wat besteld ik heb goede ervaring met mijn eerste artikel. Mijn motto is : een tevreden klant komt bijna altijd terug.

Inge 18-09-2017 Via de website gekocht

Op tijd / ze kwamen en ze gingen ????snelle service.

Aankoop wasmachine. Goede prijs /kwaliteit. Goede service. Vriendelijke mensen. Aansluiting en 1e. spoelprogramma door hun gedaan. Binnen 15 minuten waren ze weer weg😄. Hadden helaas geen tijd voor een bakkie om 08:30 uur 😉. Gingen weer door naar volgende klant. Nog met dank. Groet Inge uit Brielle.

Rob Beukema 18-09-2017 Via de website gekocht

Goed gedaan

Ik had oorspronkelijk bedacht mijn de hoes voor mijn nieuwe iPad bij Logitech zelf te kopen, maar dat was gedoe. Bij Coorlblue trof ik dezelfde aan, overigens getipt door een internet-Ad die van Coolblue afkomstige was. De volgende dag had ik het ding in huis. Zelfde prijs, veel minder gedoe.

Faat 18-09-2017 Via de website gekocht

Klantenservice geeft eerlijke en goede advies!

Dankzij hun goed advies heb ik een prima en betaalbare router aangeschaft. Overal wifi bereik en eenvoudig te installeren!

Joh. Stolk 18-09-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam Oostplein

Geweldige winkel

Was op zoek naar een notebook en kwam via de website terecht bij Coolblue. Samen met mijn vrouw naar de webwinkel gereden in Rotterdam.
1) Warm ontvangst door medewerkers (laten je niet aan je lot over). Klasse!!
2) Goed, eerlijk en betrouwbaar advies van de verkoper en had er ook direct een goed gevoel bij
3) Product had men niet op voorraad echter 's-avonds werd het product keurig (zoals toegezegd) tussen 18.00-22.00 uur (het was 21.30 uur) thuis afgeleverd.
Dit zal zeker niet het laatste product zijn dat wij hebben gekocht bij Coolblue en zullen deze winkel zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen...

Rinus 18-09-2017 Via de website gekocht

Coolblue "TOP" webshop!

Een goede overzichtelijke website.
Zeer aantrekkelijke prijzen!
Snelle levering, binnen één dag!
Behulpzaam en vriendelijke bezorgers, die de wachmachine hebben aangesloten.

De Vries 18-09-2017 Via de website gekocht

Prima service, maar jammer dat ze Dynalogic gebruiken

Met Coolblue zelf is alles ok, maar ze werken samen met Dynalogic. Mijn ervaring is dat het plannen van transporten daar een regelrechte ramp is. Coolblue lost alles prima op, maar het is jammer dat het nodig is.

De informatievoorziening bij een bestelling is supergoed. De bezorgdienst van Coolblue zelf is ook erg goed!

Chcomijo 18-09-2017 Via de website gekocht

Snel en vakkundig!

Coolblue werkt snel, klantvriendelijk en professioneel! Ze geven duidelijk aan op welk tijdstip het product bezorgd wordt en krijgt hiervoor zelfs een telefoontje! De wasmachine is vakkundig geplaatst en de oude wasmachine nemen ze gratis voor je mee.....

Els 18-09-2017 Via de website gekocht

Super service

Gebruiksvriendelijke site, overzichtelijk.
Je word goed op te hoogte gehouden over je bestelling en het aflever moment
Was/droog combinatie gekocht netjes aangesloten en uitleg gegeven

Leonie 18-09-2017 Via de website gekocht

Zo duidelijk in de afwikkeling, planning, stiptheid

Mijn eerste bestelling is een koelvrieskast en op aanraden van mijn zus. Het product is helemaal naar wens en ik ben blij verrast met de duidelijkheid van de afhandeling, de betaling, de korte duur dat ik thuis moet zijn om de bestelling te laten bezorgen én plaatsen. Niks geen extra kosten of zo. Met recht een prima afwikkeling.

Kleine klant 18-09-2017 Via de website gekocht

Gemakkelijk, betrouwbaar en voordelig

Altijd zoek ik uit waar het product het goedkoopst te verkrijgen is en in 9 van de 10 gevallen is dat bij Coolblue. Bestellen en betalen is heel gemakkelijk en je krijgt meteen feedback. Tot nu toe was de levering de dag erna al.

Bastiaan 18-09-2017 Via de website gekocht

Super service!

43 inch tv besteld maar bij het uitpakken vonden wij hem toch net te klein. Geen enkel probleem, hij kon gewoon worden omgeruild. Altijd een snelle en nette reactie via de mail.

Frank 18-09-2017 Via de website gekocht

Eerste probleem, meer dan correct opgelost.

De levering liep fout door de koerierdienst (bpost). Gebeld, opgelost en juist geleverd binnen 12 uur. Dan een probleem met de produktinformatie : opgelost binnen de 3 uur. Je betrouwbare winkel leer je kennen als er een probleem is !

Roger 18-09-2017 Via de website gekocht

Coolblue top

App is gebruikersvriendelijk, jammer dat er staat dat het de volgende dag geleverd wordt want get werd pas 3 dagen later geleverd

Jeanne 18-09-2017 Via de website gekocht

Wat een geweldige service.

De bezorgers waren ontzettend vriendelijk en hebben de wasmachine keurig aangesloten.
Ze hebben daarvoor 2 trappen op moeten lopen en dat ging zeer professioneel.

Henk 18-09-2017 Via de website gekocht

Snel geleverde kwaliteit

Ik vind Coolblue een hele fijne webwinkel waar je niet altijd de laagste prijs betaald maar wel enorm veel service geniet. Je kan er bijna altijd van op aan dat de belofte wordt nagekomen en het kunnen laten bezorgen bij een PostNL punt is een enorm grote plus.

Supergoeie winkel!!!! 18-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!!

Senseo apparaat besteld en warempel, de volgende dag kon ik alweer heerlijke koffie zetten. De service van Coolblue is echt geweldig. Zo snel geleverd en alles keurig netjes ingepakt!!
Een tijdje terug een laptop besteld en toen deze na een week in prijs verlaagde kregen we het verschil op onze rekening teruggestort. Hartstikke bedankt!
GEWELDIG!!!!!

SD 18-09-2017 Via de website gekocht

Super service!

Aflevering en installeren droogtrommel was in no time gepiept. Dit door 2 enthousiaste medewerkers die op elkaar ingespeeld waren.

Yvette 18-09-2017 Via de website gekocht

Fijne en snel geleverde wasmachine

Mijn vorige wasmachine was niet meer bruikbaar, dus ik ben op zoek gegaan naar een nieuwe. Bij Coolblue werd de wasmachine in één dag geleverd. Ook werd de oude machine meegenomen en de nieuwe machine aangesloten. Erg fijn!!

XanderJ 18-09-2017 Via de website gekocht

Altijd super

Coolblue heeft een groot aanbod, super service, beschikbare keuzehulp bij het selecteren van je product en levert je pakket in een flits af.
Het is dat ze nog geen boodschappen en kleren verkopen, anders hoefde ik nooit meer ergens anders te shoppen!

Berrie 17-09-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

- makkelijk via internet
- snelle bezorging
- ruim assortiment
- vlotte afhandeling

Ik bestelde een prullenbak van Brabantia en kreeg deze, op mijn verzoek, twee dagen later keurig thuis bezorgd. De dag na mijn bestelling kon ook al, maar dan zou ik niet thuis geweest zijn.

Ruud 17-09-2017 Via de website gekocht

Goede prijs met veel keuze en snelle levering.
Telefoon direct te koppelen aan Fritz box die geleverd wordt door xs4all .
Geen los basis station nodig.
Eenvoudig te instaleren.

Jean 17-09-2017 Via de website gekocht

Goed product

Uiteraard snel afgeleverd, maar w nog belangrijker is, de switch werkt perfect. Computer en NAS eraan en meteen alles verbinding. Top product.

Eugene 17-09-2017 Via de website gekocht

Fabelachtige service en prima communicatie.

Informatieve website, makkelijke bestelproces. Zodra besteld krijg je gelijk een strak uitziende mail met relevante informatie, met een vleugje humor (bv wachttherapie). Bestelling werd binnen 24h geleverd en produkt is geheel naar tevredenheid. Tot aan levering werd ik goed op de hoogte gehouden.
Ik heb meer dingen bij CoolBlue besteld en het is altijd dik in orde. Chapeau !

Christine 17-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Eerst 's ochtends netjes een bericht met de verwachte bezorgtijd. Toen een half uur voor de bezorgtijd weer een bericht. Op de afgesproken tijd kwamen er twee hele vriendelijke mannen onze nieuwe wasmachine bezorgen. Stelden zich netjes voor, waren heel vriendelijk tegen mn kinderen die nieuwsgierig met alles meekeken. En na afloop kregen de kids nog ballonnen en een kleurplaat. Zeer zeer tevreden!!

Fancy 17-09-2017 Via de website gekocht

Super service!

Verwerking van de order gaat reuze snel maar ook de levering is super.. Je hoeft alleen maar thuis te zijn en de chauffeurs doen al het werk. Laten geen rommel achter en nemen zelfs de oude machine mee..

De Zutter Gunter 17-09-2017 Via de website gekocht

Ontgoocheld

Donderdag een bestelling geplaatst voor een aanzienlijk bedrag, op zondagavond nog steeds niets ontvangen, maar bedrag wel al van rekening.
Dus het motto "vandaag bestellen morgen thuis geleverd" zou ik zeker met een korreltje zout nemen.

Marleen 17-09-2017 Via de website gekocht

Rugzak binnen 12 uur in huis!

Rugzak van mijn zoon was kapot. 's avonds laat een nieuwe besteld en deze werd rond de middag al afgeleverd. Via mail op de hoogte gehouden van de levering en de bezorger kwam op tijd met rugzak in tas. Goede service!

Theo 17-09-2017 Via de website gekocht

Supersnel

Zeer goed georganiseerd bedrijf en supersnel in de bezorging. Geen bezorgkosten. Scherpe lage prijzen. Uitstekende veilige verpakking. Veilige betaling vooraf.

Loek 17-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering met goede nazorg

Binnen 24u netjes bezorgd. Meteen ook maar een handleiding per e-mail ontvangen hoe de gekochte iPad te installeren.

S van de Braak 17-09-2017 Via de website gekocht

Ongelooflijke goede en snelle service!

Donderdagavond een nieuwe wasmachine besteld en nog geen 12 uur later stond mijn nieuwe Indesit al te draaien. Vriendelijke mensen van de bezorging, mooi op tijd, bellen een kwartier vantevoren als ze er zijn, oude wasmachine nemen ze mee en de nieuwe wordt supersnel aangesloten. Ik raad Coolblue zeker aan!

Y 17-09-2017 Via de website gekocht

snelle levering

fijne site met snelle levering!
In goede staat alle ontvangen en prijs/kwaliteit is oké
een volgende keer zeker weer kijken..

Gino Vertriest 17-09-2017 Via de website gekocht

pakje is nooit geleverd

Na contact met de klantendienst werd beloofd een nieuw pakket op te sturen, helaas is dit niet gebeurd.

Catherine 17-09-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Zeer plezierig aan de telefoon geholpen, razendsnel bezorgd, artikel voor scherpe prijs. Kreeg ook nog kortingsbon voor booking!

ielke 17-09-2017 Via de website gekocht

verrast over de service

Voordat ik de ipad geleverd kreeg (deze was onderweg) kreeg ik een mailtje hoe ik met de ipad aan de slag kon gaan. Een paar tips voor apps zaten er ook bij.
Petje af voor deze service

Klok 17-09-2017 Via de website gekocht

Geen problemen. Gewoon doen wat er beloofd is.

Ik kies vaak voor coolblue. Dit komt door de goede acties, service en betrouwbaarheid. Cool blue is makkelijk bereikbaar als je vragen hebt.
Vakkundig personeel neemt je vraag serieus en geeft gepaste oplossingen, wat niet altijd beter is voor coolblue. Klant staat voorop.

Daphne 17-09-2017 Via de website gekocht

Prima geregeld

Product was direct leverbaar en eenvoudig te bestellen. Ik kon het ophalen bij dichtstbijzijnde punt en dat gaf veel gemak.

Nienke 17-09-2017 Via de website gekocht

Fijne webwinkel

Kan op elk moment bestellen, prettige klantenservice, vriendelijk personeel, coolblue komt afspraken na. Heel fijn dat er een combi van winkel en webwinkel is: Als je wilt kan je producten ook live zien en voelen.

J.hogewoning 17-09-2017 Via de website gekocht

Alle lof voor de snelle bezorging en service

Als 75 jarige die niet zo van webshops is, is de Coolblue site en een verademing! Kom ik er niet uit schakel ik de servicelijn in en kom ik er altijd uit.

Danique de Prez 17-09-2017 Via de website gekocht

Hele fijne en leuke winkel!

Coolblue is een hele fijne en gebruiksvriendelijke winkel. Ook maken ze het wachten wat minder erg door hun wachttherapie, wat echt leuk is verzonnen!

w. van der voort 17-09-2017 Via de website gekocht

snel efficient en goede produkten

snelle service, goede website met veel informatie over de te bestellen produkten. Tot nog toe alleen maar lof. Ik heb eens een produkt verkeerd besteld en dat was geen probleem, ik kreeg zonder enig geharrewar een ander produkt meteen toegestuurd.