Yannick 05-09-2022

De prijzen zijn scherp, de levering is altijd zeer snel en van hun service na verkoop kunnen veel webshops nog wat leren. Weinig ruimte voor discussie, altijd een correct oplossing klaar!

Leonora 05-09-2022

Ben heel blij met mijn aankoop. Ben er nog niet helemaal uit qua gebruik, maar ik ben ook niet zo technisch. Snelle service en handig met die afhaalpunt van bpost bij mij in de buurt

Anoniem 05-09-2022

De site geeft goede uitleg over elk product en super leuk dat de levering zo snel is!

Brenda 04-09-2022

Alles tip top in orde met online nog een correcte gebruiksaanwijzing als bonus op je aankoop 👍👍

Liesbeth 04-09-2022

De producten zijn heel duidelijk beschreven en bevatten veel technische informatie.
We vertrouwen veel op de coolblue's keuze.
Er komt onmiddellijk een bestelbevestiging en factuur.
De levering is zeer snel en altijd in orde!

Filipbrackx 04-09-2022

Ik ben zeer tevreden van cool blue. Vlotte service intersante prijzen. En een vlugge levering. Ge moet zeker niet twijfelen aan cool blue.

Guido 04-09-2022

Snelle en correcte afhandeling en ook dienst na verkoop is correct en snel.

Arnaud 04-09-2022

Nergens verloopt de communicatie zo vlot en efficiënt als bij Coolblue, wat een service

Tevreden 04-09-2022

Juiste prijs, eenvoudige bestelling en vooral een correcte en stressloze leveringen. Zalig dat je perfect weet wanneer de levering exact gebeurt en bovendien een levering met een lach en een hulpzame afleveraar

Pieter Verheyden 04-09-2022

Coolblue levert mijn materiaal steeds op tijd en op een fatsoenlijke manier. Je weet wat je kan verwachten als je een product bij hen besteld, en dat vind ik heel aangenaam.

Jos De Schrijver 04-09-2022

Prima voort geholpen in de shop te Zaventem .
Web site is overzichtelijk
Snelle correcte levering

Pieter Larysen 03-09-2022

Shop zeker ok . Levering super snel ! Alleen niet de goedkoopste.. vaak apparatuur goedkoper bij concurrenten

Alex 03-09-2022

Gewoon perfecte levering, alles dik ok. Duidelijke info rond plaatsing van het bestelde artikel.
Doen wat ze beloven!!!

Louis B 02-09-2022

Correcte service, efficient platform. Ook retours of beschadigingen worden Snel opgelost.

Hanne 02-09-2022

Heel gebruiksvriendelijk
Snelle levering
Correcte berichtgeving (met leuke humor)
Altijd heel vriendelijke leveranciers!

Johan 02-09-2022

Prijs en snel geleverd en op site is voldoende uitleg hoe het product te installeren en gebruiken,

Nina 02-09-2022

Duidelijke website met alle nodige informatie, steeds snelle en correcte levering

Vranckx Willy 02-09-2022

Vriendelijke en goede na service : Bediend en geholpen door XXX bij Coolblue Hasselt!

Valerie 02-09-2022

Correcte en snelle service! Product was ook van goede kwaliteit. Zeker een aanrader om nog eens te bestellen.

Lente25 01-09-2022

Heel tevreden! Eerst ontving ik geen bericht van levering. Contact opgenomen met de klantendienst die me zeer vriendelijk te woord stond. Blijkbaar was er een deel van de betaling mislukt, waardoor de bestelling terecht bleef openstaan. Heel snel na het regelen van dit probleem was de levering waar ze moest zijn. Top service?

Tine 01-09-2022

Duidelijke website met intuïtieve navigate. Producten worden steeds goed uitgelegd. Ook handig dat je onmiddellijk kan vergelijken en dat je ziet wat andere klanten ook bekeken.

Robbe meeuws 01-09-2022

Alles vind ik goed buiten wel dat ik niet kan inloggen op mijn account als blinde gebruiker met voice over en de mobiele app

Max 01-09-2022

Ik vind dat ze een goede garantieservice bieden een snelle levertijd hebben en een heel vriendelijk personeel!!!

Thomas 01-09-2022

Producten zijn makkelijk te vinden, goede prijs/kwaliteit, levering is snel en duidelijk.

Thomas 01-09-2022