Deze score is gebaseerd op 772 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Didier Brackx 12-09-2022

Super efficiënt winkelen: online bestellen, in winkel ticketje nemen en hoppa, bestelling afgehaald. Zeer goede service

Paul 12-09-2022

Vlotheid op alle niveaus, website met ruime keuze en nuttige info, betalen en levering volgende dag! Je zit niet meer dan één dag zonder een toestel dat belangrijk voor je is.

Chantal 12-09-2022

De aankoop was goedkoper dan bij andere. Duidelijke informatie. Super snelle service, op vrijdag besteld en zaterdag al geleverd.

Peter Van den Eynde 12-09-2022

Ben heel tevreden over mijn aankoop. Heb de Lenovo tablet met een mooie korting kunnen kopen. Hij is zijn geld meer dan waard.
Ik had eerst een telefonisch gesprek met een Coolblue medewerk(st)er en heb een heel duidelijke uitleg gekregen, waarvoor dank. Als ik in de toekomst nog interessante promoties tegenkom zal ik niet meer twijfelen om deze hier te kopen. Topproduct!! Topservice!!

Gommaar Rigouts 11-09-2022

Zeer gebruiksvriendelijk
Goede informatie over het product, kiezen tussen meerdere merken.
S'avonds rond 19 uur besteld, de dag erna om 10 uur geleverd!

Jethro 11-09-2022

Zeer tevreden met onze aankoop.
Er zat wel een klein deukje in maar dit hebben we erzo goed als helemaal uit kunnen duwen.

Sam L 10-09-2022

Op donderdag 08/09/22 is mijn kookvuur defect geraakt. Ik heb bij Coolblue een nieuw
kookvuur besteld. Per mail bevestiging gekregen dat dit ten laatste zaterdag 10/09/22 om 17u00 zou geleverd worden. Hierop heb ik (zoals coolblue het zelf oplegde) een elektricien ingepland om dit vuur aan te sluiten. Mits enige moeite de man kunnen overtuigen dit nog zaterdagavond laat omstreeks 20u00 te komen aansluiten. Heel de dag thuis gebleven om de levering zeker niet mis te lopen. Coolblue is zijn afspraak echter niet nagekomen en om 17 uur had ik mijn levering nog niet ontvangen. Ik heb toen contact opgenomen met de klantendienst. Ik werd in een wachtlijn gezet en kreeg te horen dat er nog 6 oproepen voor mij waren. Anderhalf uur(!!!) later kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn. Deze vrouw ging snel even informeren bij de leverancier waar de levering bleef. Terug 20 minuten in de wachtlijn en ..... de verbinding werd door Coolblue verbroken. Onmiddellijk terug gebeld, weer anderhalf uur in wacht gestaan. Dit keer kreeg ik een man aan de lijn en deze kon plots wel onmiddellijk meegeven dat mijn bestelling niet meer geleverd zou worden .... misschien zondag, maar allicht zou het pas maandag zijn. Hij vroeg me geduld uit te oefenen tot vrijdag (!!!). Uiteraard ging ik hier niet mee akkoord aangezien mijn elektricien er elk ogenblik kon zijn. Maar gelukkig kreeg ik een voucher aangeboden, alsof dit het probleem zou verhelpen. Wat moest ik hiermee, deze aan de technieker geven om die man tevreden te houden ? Voor dergelijke zaken was het niet mogelijk om me door te verbinden met een hogere instantie binnen de firma, dit was de enige oplossing die men te bieden had. De kosten van de elektricien waren voor mijn eigen rekening, hier komt Coolblue niet intussen deelde men me vrolijk mee. Ik wilde nog een laatste geste doen en stelde voor om de kosten op mij te nemen maar dat zij dan een eigen technieker zouden langs sturen om de aansluiting te doen. Ook dit was niet mogelijk. €70 kosten en geen vuur. Topfirma die inderdaad alles doet voor een glimlach. Pas wel op, deze slogan slaat niet op de glimlach van de klanten maar op hun eigen glimlach. Beloftes maken , verkopen , en u dan laten zitten met de kosten zonder levering of verdere afhandeling. Van dergelijke firma's had ik toch wel een betere service verwacht!

Christine 10-09-2022

Snelle, correcte levering. Heel goede prijs/kwaliteit verhouding. Echt een aanrader

WoutJ 10-09-2022

Goeie omschrijvingen
Snelle levering
Up to date aanbod
Handige tips en begeleiding

Bulletje 09-09-2022

Heel vlotte en correcte service en milieuvriendelijke levering. De bestelling werd op tijd met de bakfiets geleverd zoals aangegeven via SMS.

Bloser56 09-09-2022

Dienst is zeer goed, duidelijke uitleg en controle van besteld goederen. Aan te raden.

Larissa 08-09-2022

Ik heb een ereader laten afkomen naar de winkel , ik ben goed op de hoogte gehouden wanneer deze aankwam , en zodra ik hem ben gaan halen ben ik ook heel goed en vriendelijk geholpen geweest in de winkel zelf. Achteraf heb ik zelfs nog een mail gekregen ivm enkele tips over de ereader zelf wat zeer leuk was om te ontvangen. Echt een pluspunt ! Heel tevreden.

MarioB 08-09-2022

Altijd een correcte aflevering, een correcte factuur en nooit iets moeten terug sturen.

iveno 08-09-2022

Steeds tevreden van de service en klantvriendelijkheid.
Ben dan ook een terugkerende tevreden klant.

Nick 08-09-2022

Ik ben zeer tevreden,na een probleem met een koelkast was de service gewoon perfect!!Dus kies ik nogal snel voor coolblue!

Berten Braeckman 08-09-2022

Zeer hoffelijke begroeting in de winkel. Heel snelle bediening. Keurige verkopers.

Peter 08-09-2022

Artikelen worden snel geleverd. Wat ik heel belangrijk vind, is de service na verkoop. Al meermaals gekocht en zeer sporadisch was een artikel niet in orde( transportschade, niet goed functionerend) maar Coolblue deed nooit moeilijk. Artikel werd snel omgeruild . Soms wat duurder dan andere onlinewinkels maar de service compenseert dit ruimschoots in tegenstelling tot sommige anderen.

Sidney 08-09-2022

Super snelle levering, zondag om 22u45 besteld en maandag om 10u geleverd! Wat een service. Al enkele malen in de inkel geweest, steeds enorm vriendelijk personeel die je met woord en daad bijstaan. To hiertoe al mijn multimedia toestellen hier aangekocht. Super tevreden.

Luc vanhamel 07-09-2022

Altijd stipt en juiste producten aan goedkoopste prijs volgens mijn ervaringen

Kurt Van Buyten 07-09-2022

Bestelling ging binnen 1 dag geleverd worden. Na 3 dagen nig steeds niets ontvangen.
Niets beloven wat je niet kan waarmaken.

Geert 07-09-2022

Gemakkelijke bestelling en betaling. Geleverd zoals gevraagd. Verpakking in orde, geen problemen.

Willem 07-09-2022

Op 23 augustus hebben jullie onze retourzending van een bestelling (koffiemachine) ontvangen. Nu, 15 dagen later, hebben we nog steeds niets gehoord over het vervolg. Wij krijgen geen machine, wij krijgen blijkbaar ook ons geld niet terug? Doodse stilte van jullie kant. Ondertussen heb ik al 2 maal getelefoneerd, en telkens werd beloofd dat het in orde zou komen, maar er gebeurd gewoon niets? Het is duidelijk dat er onderweg bij de verzending iets is verkeerd gelopen, maar blijkbaar worden wij daar nu voor gestraft. Jullie zijn toch verantwoordelijk voor de verzending? wat nu??

Blank 06-09-2022

Apparaat volledig in orde binnengebracht. Levering op tijd en kwam met veel levering opties. Packje traceren mogelijk en condtante updates over packet via mail.

Bo 05-09-2022

Uitgebreide omschrijving van functies van de gsm, ook fijn dat hij meteen de dag erna geleverd werd!

Vergauwen 05-09-2022

Bestelde een bosch bladblazer ALB 18 LI op batterij model zonder accu waarvan de website zegt in het rood "accu cadeau" maar deze wordt niet meegeleverd, dus waarom staat dat er dan bij is bedrieglijke reklame.