Deze score is berekend op basis van 3417 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Cool blue 26-10-2018 Via de website gekocht

De service is geweldig

veel keuze, goede uitleg, goede producten, goede en snelle service, vandaag besteld en s'anderendaags al geleverd het kan niet beter

Ingrid 25-10-2018 In de winkel gekocht
Antwerpen

Heel vriendelijk en professioneel personeel.

Goede service. Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Hebben veel kennis van zake. Nemen alle tijd voor jou.

cd 25-10-2018 Via de website gekocht

Niet zo'n geweldige service

Coolblue adverteert met gratis bezorging en installatie van uw wasmachine. Handig, maar als u toevallig een appartement op de 5e verdieping hebt wordt bezorging geweigerd. Hierover valt niet te discussiëren. Geen fijne service.....

Beste CD,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw klacht. Vervelend dat het anders is gelopen dan verwacht. Helaas bezorgen wij niet tot aan de 5e verdieping. Op onze website vermelden wij daarover het volgende:
Gratis bezorgd en aangesloten
Heb je geen lift? Dan bezorgen we tot en met de 4e verdieping. Het verpakkingsmateriaal nemen we weer mee.

Wellicht heb je hier overheen gelezen en dat is vervelend genoeg. Er is geen uitzondering mogelijk.

Adam 25-10-2018 Via de website gekocht

Goed geregeld!

Hier moet je zijn voor al je multimedia producten!
Prima dienstverlening (heel goede klantenservice) rijkelijk productaanbod, uitgebreide productinformatie, zeer snelle levertijd.

Timothy 25-10-2018 Via de website gekocht

Slechte behandeling na een reperatie Lenovo

Laptop van ruim 1200,- euro gekocht na 1 jaar raakte het beeldscherm defect. foto s gemaakt van de laptop en retour gestuurd. Na een aantal dagen reactie van Coolblue, dat de schade door mij veroorzaakt was en dat ik op moest draaien voor de kosten. Dit was niet het geval maar dat terzijde.

Beeldscherm vervangen kost 175,- euro. ik heb hiermee ingestemd na ongeveer 3/4 weken had ik mijn laptop weer retour. Beeldscherm was vervangen alleen de lijst om het beeldscherm heen zat vol met krassen. ik heb meteen met Coolblue contact op genomen. Volgens hun zat de schade al op de lijst.

Ten eerste is de kans groter dat als je je laptop voor reparatie stuurt dat de schade daar wordt gemaakt. Ten tweede was ik blij dat ik foto s heb gemaakt van de laptop voordat ik hem retour stuurde. na de foto's naar coolblue terug gestuurd te hebben namen ze contact op met mij. Of ik akkoord ging met een tegoed bon van 20,-. Ik vond het bijzonder dat ze me dit aanboden. Je laat je laptop repareren voor 175,- krijgt hem beschadigd terug. Nou sorry hoor maar dan is zo'n tegoed bon van 20,- een hele goedkope afdoener!

Ik ging hier dus niet mee akkoord, nu vroegen ze of ik mijn laptop terug wou sturen dan zouden ze de lijst repareren. Na 3 weken nog niks gehoord te hebben maar contact opgenomen. hieruit bleek dat de laptop niet gerepareerd kon worden.
Nu werd er aan mij gevraagd of ik een vervangende laptop uit wou kiezen. Toen kwamen ze aanzetten met drie laptops die of minder goed waren dan mijn oude laptop of een tweede hands laptop. Ik ben hier niet mee akkoord gegaan. Uiteindelijk is mijn aankoopbedrag van mijn laptop plus reparatie kosten terug gestort. Ik ben blij toe want ik zal nooit meer klant willen worden van Coolblue.

Ik koop momenteel mijn elektronica bij BCC en met schade wordt je hier wel professioneel geholpen.
Hier doen ze wel alles voor een glim lach!

Beste Timothy,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw klacht. Enorm vervelend om dit te lezen. Dit is natuurlijk niet zoals het hoort. Wij begrijpen goed dat je het vertrouwen op deze manier verliest in Coolblue en ook daar zijn wij niet trots op.
Fijn te lezen dat ondanks alle hobbels het is opgelost met het ongedaan maken van de koop.

Helaas zijn wij jouw nu wel kwijt als klant. Intern maken wij dit dossier bespreekbaar om herhaling te voorkomen.

Francine Delagrense 25-10-2018 Via de website gekocht

Gewoonweg fantastisch service.Top!

De service en uitleg kon niet beter.Vele mails gekregen voor alles goed te laten verlopen.Zeer goede uitleg bij levering van wasmachine ,zeer beleefd en correcte aansluiting

Jeanne 25-10-2018 Via de website gekocht

Fantastische service

Altijd perfecte levering. Als een product niet bevalt kun je het gewoon retour sturen. Ze doen nooit moeilijk. Sporthorloge besteld, paar weken uitgetest. Deze beviel mij toch niet. Kon hem gewoon retour sturen. Fantastisch. Ze hebben ook zeer behulpzame helpdesk medewerkers. Als je niet goed weet hoe een product werkt, helpen ze je uitstekend. Ook als je nog een product aan het kiezen bent, kun je bij hen goed terecht voor advies. Heb al vaak producten besteld en ben nog nooit teleurgesteld door Coolblue.

Jet 25-10-2018 Via de website gekocht

Fijne service!

Aantrekkelijkste manier van shoppen, goeie en snelle service met humor!
Dat is nou weer jammer, als ik n goeie beoordeling geef...

j.baars 25-10-2018 Via de website gekocht

hele goede service .

hele goede service ook( aan de telefoon ) snelle leverring op advies deze laptop gekocht en ik ben zeer tevreden.

Anoniem 25-10-2018 Via de website gekocht

Waardeloze service

Ik had een Weberbarbecue besteld bij Coolblue en het was een tweedehands exemplaar. Dit wilde zeggen 'wel een nieuwe' maar een 'geruild/geretourneerd product door een voorganger, waarbij de kwaliteit volgens de website uiteraard als nieuwstaat moest zijn.

Nu was dit ook zo, alleem ontbrak de hoes van de barbecue toen ik deze geleverd kreeg.

Dit kan natuurlijk gebeuren, waar mensen zijn gebeuren fouten. Alle respect hiervoor.
Alleen niet voor de manier waarop de klantenservice hiermee om ging.

Ze konden geen hoezen leveren maar ze hadden wel nog een nieuw exemplaar barbecue incl hoes te koop staan. Deze mocht ik kopen voor 50% vd prijs.
Nee dankje ik heb al betaald voor mijn product en ik hoef geen twee barbecues.

De hoes uit deze doos halen en naar mij opsturen was absoluut geen optie volgens de klantenservice.

Een andere optie die ik kreeg was dat ze een andere hoes zouden leveren aan mij, die te groot was voor mijn barbecue, voor de helft van de prijs. Ik moest dan nog 50% van deze hoes mee betalen.
Nee dankje, ik heb al betaald voor mijn product.

Een ander alternatief wat ik ook prima had gevonden was een tegoetbon ter waarde van de hoes die mij niet geleverd was, maar ook dat was geen optie volgens de klantenservice.

Een beetje vreemd dat de klant extra geld moet betalen voor een product die niet compleet geleverd is.

Na heel veel telefoontjes heeft Coolblue dan toch de juiste hoes naar ons geleverd die ze rechtstreeks besteld hadden bij de Webershop.

Beste,

Dank je wel voor je feedback. Dit klinkt allemaal niet zo best. Dit had veel soepelere kunnen verlopen. Helaas is dat niet gebeurt en ben jij daar toch de dupe van geworden. Ondanks de uiteindelijk oplossing ben je niet blij met Coolblue.

Intern maken wij deze situatie bespreekbaar om herhaling te voorkomen.

Sander 25-10-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service!

Om 22:00uur besteld, nog geen 9 uur later al in de pakketbox... super! En de prijs is ook zeer scherp.

Kjell 25-10-2018 Via de website gekocht

Goede service.

Ik heb vorig jaar April een nieuwe JBL E55BT headphone gekocht, maar deze vertoonde na anderhalf jaar sporen van gebruik (Kapotte oorkussentjes). Na contact te hebben opgenomen met coolblue heb ik deze opgestuurd. 2 weken later krijg ik het product weer terug, alleen was mijn headphone niet gerepareerd, maar ik kreeg een compleet nieuwe, en dat was een nieuwere editie ook. Super service!

Ivan A. 24-10-2018 Via de website gekocht

Degelijke en snelle service

Leuk en groot aanbod! Steeds goede prijs/kwaliteit verhouding. Duidelijke website met handige vergelijkingsfunctie. Voor meer advies of verduidelijking kan je steeds via veel kanalen contact zoeken inclusief in de winkels! Enkel nog maar goede ervaringen en reeds vele producten bij hun gekocht.

caat 24-10-2018 Via de website gekocht

goede service

goede service , ruime keus duidelijke en gemakkelijke site!
Alleen 1 minpuntje! Kleine artikelen sturen ze met post.nl! En daar zitten geregeld de problemen!
dus ook kleine artikelen met eigen vervoer Dan kunnen ze ook de slogan waarmaken voor ... besteld de volgende dag in huis!!

Paul Den Haag 24-10-2018 Via de website gekocht

Goede snelle levering

Aanschaf Samsung 24 inch monitor. Goede snelle levering tegen een mooie prijs. Op het door mij gewenste bezorgmoment.

J & S 24-10-2018 Via de website gekocht

Weer heel goed geholpen.

Snelle service, goede en duidelijke afspraak voor installatie, vriendelijke en vakkundige installateur.
Nu met de vaatwasser en hier voor met de wasmachine.
Petje af.

Petra 24-10-2018 Via de website gekocht

Snelle en zeer goede service

Makkelijk vanuit mijn luie stoel kunnen kiezen wat de goedkoopste keuze was. Toen besteld en al een dag later heerlijk thuis bezorgd. Niet hoeven sjouwen!

J.H. 24-10-2018 Via de website gekocht

Absoluut top! Service tot in de kelder!

Nieuwe vrieskast werd perfect op tijd afgeleverd, naar de kelder gebracht en daar afgesteld. Wát een service, klasse!

Rob Koevermans 24-10-2018 Via de website gekocht

Snel en vlotte bestelling en de volgende dag in huis. Factuur en verzendbevestiging per e-mail en zeer gemakkelijk te volgen.

F.N.Hagenaars 24-10-2018 Via de website gekocht

Service prima

Goede shop met prima aanbiedingen en prijzen.
Uitgebreid assortiment en zeer overzichtelijk.
Zeer goede web shop.

Dirk-Jan 24-10-2018 Via de website gekocht

Super geregeld allemaal

Voor 23:59 besteld. De volgende dag is het ook netjes binnen een tijdsframe van een uur afgeleverd. Top service

Danny Van der Heyden 24-10-2018 In de winkel gekocht
Lochristi

Goede service door professionele medewerkers

Wij komen al jaren naar deze shop en worden altijd vriendelijk onthaald.
De kennis van de medewerkers is ook een pluspunt

Wil 23-10-2018 Via de website gekocht

prima geregeld

duidelijke site, levering de volgende dag zoals beloofd, keurig verpak,t kortom niets op aan te merken

Ruud 23-10-2018 Via de website gekocht

prima levering

Prima levering van een gaskookplaat, ook de aansluitslang meteen mee besteld erg makkelijk.
In de avond besteld en de volgende dag al in huis.
Zonder het te hoeven betalen van verzendkosten.

Ronald 23-10-2018 In de winkel gekocht
Groningen

Prima service

Vriendelijk ontvangen, kreeg heldere voorlichting over het product en werd vlot geholpen
Kortom voor mij een reden om terug te komen.

Ellen 23-10-2018 Via de website gekocht

Razendsnel & kwaliteit

Heb gekozen voor Coolblue omdat deze webwinkel super klantvriendelijk is, doet wat ze belooft en razendsnel de spullen levert. Verder wordt je ook nog eens goed op de hoogte gehouden van het bestelproces.

Marion van der Reijken 23-10-2018 Via de website gekocht

Coolblue , Ze doen wat ze beloven !!

WAuw, het ging zo als in de reclame.
- Uitzoeken ✔️
- Vergelijken ✔️
- Kiezen & Bestellen ✔️
- af laten leveren op gewenst moment ✔️
- netjes via mail van hele bestel/afleverproces opde hoogte gehouden ✔️
- Afgeleverd op beloofde dag en tijdstip ✔️
- Afgeleverd door 3 zeer kundige en nette medewerkers van Coolblue. Top geinstalleerd en super duidelijke uitleg ontvangen ✔️
- Ook nog even heel behulpzaam de reeds aanwezige droger teruggeplaatst als extra service 👍✔️
- En de oude machine meegenomen. ✔️

Ik kan niks anders zeggen en aanbevelen top, top,top !

hv 23-10-2018 Via de website gekocht

prima service

Veel bezorg mogelijkheden via post nl. Uitstekende nazorg via email, met goed uitleg over gebruik tablet. Snelle bezorging.

Nancy Rammelaere 23-10-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Snelle levering en goede service
Kwaliteit voor je geld
Service na verkoop is ook heel goed
Een aanrader :-)

Jay81 23-10-2018 Via de website gekocht

Slechte service

Wanneer je een defect product krijgt van Coolblue is de afhandeling zo slecht klantenservice hangt op tijdens een gesprek. Ze delen de planning voor het ophalen in op dagdelen wanneer je niet kan luisteren niet naar de wensen laat je nadien toch een nieuw product leveren na 2 weken blijkt deze een gebruikte versie te zijn ik koop hier nooit meer

Officiele reactie van Coolblue 23-10-2018

Beste Jay,

Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat wij een defect product hebben geleverd. Dit kan helaas gebeuren. Natuurlijk willen wij dit goed voor jouw oplossen, maar dit kan niet zonder jouw medewerking. Helaas werkt Coolblue nog niet met tijdvakken en daarom kunnen wij deze ook niet aanbieden. Ondertussen heb je contact gehad met onze backoffice en is jouw een compensatie voor het ongemak aangeboden.

Michel 23-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige service (mbt het afleveren)

Duidelijk (online) proces, perfecte service mbt alles aangaande de levering vh product. Hier kunnen andere bedrijven een voorbeeld aannemen. De levering kan zelfs op een zondag(!), ik word zeer goed op de hoogte gehouden dmv email/sms over de levering(stijdstip) en ik word gebeld door de bezorger. Zéér goede service!

Yvonne van Leeuwen 23-10-2018 Via de website gekocht

Superservice. Prettig en enthousiaste medewerkers.

Gemak. Snelle levering. Prettig geholpen. Levering was netjes. Gezellig en zeer gemotiveerde medewerkers. Plezier in hun job. Aanrader.

KP 22-10-2018 Via de website gekocht

gemakkelijk te bestellen, fijne levering

de website is zeer duidelijk en overzichtelijk. Bij de bezorging komen ze de afspraken na , er staan vriendelijke mensen aan de deur en alles wordt perfect geregeld

Erica 22-10-2018 Via de website gekocht

Echt uitstekende klantenservice.

Goede site, goed mailcontact, houden zich aan afspraken. Toen 1 apparaat na enige tijd defect bleek, hele vriendelijke en accurate dienstverlening in de winkel en via de mail. Goede oplossing gevonden.

J. Jansen. 22-10-2018 Via de website gekocht

Prima service en klantvriendelijk.

Prima service. Het artikel wordt keurig ingepakt en vlug bezorgd.
En als je wat vraagt, krijg je meteen een goed en onderbouwt antwoord.

ramipa 22-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige shop

Ik ben superfan van Coolbleu !!
Goede service, snelle levering.
Ze doen wat ze beloven, of je nu een vaatwasser koopt of een telefoon.
Echt een aanrader

Menno 22-10-2018 Via de website gekocht

Geweldig bedrijf

Goede prijzen, prettige website, snelle levering, leuke verzenddoos. Een bedrijf dat begrepen heeft wat de consument wilt.

Wijss 22-10-2018 Via de website gekocht

SUPERSERVICE

Via Coolblue ben je zeker van de goedkoopste en toch de beste service ! Ze begeleiden je van start tot einde en wanneer de levering niet kan doorgaan op het geplande moment dan kan je direct een aanpassing doen voor dezelfde levering zelfs de dag nadien!

Felix Meyknecht 22-10-2018 Via de website gekocht

PRIMA service ! Ten onrechte bestelde wasmachine zó terug!

Het was twee dagen voor onze vakantie.
Onze (10-jarige) wasmachine lekte. Dachten we.
Want al eerder een keer gehad en rubberen afdichtring bleek gescheurd.
Zou weer zo kunnen zijn. Namen we aan....

Dus naar een nieuwe uitgekeken, en bij Coolblue een mooie aanbeiding gevonden.
(de oude zouden we aan onze zoon geven, zodaty hij kon kijken of hij het voor een redelijk prijs kon repararen....)

Om 23:58 besteld op zondagavond.
En hopla, maandagavond om 17:00 stonden ze op de stoep met de nieuwe wasmachine.
Even aansluiten en op het spoelprogramma gezet om het apparaat even te reinigen..
En omdat er verder niks mee moest, vertrokken de vriendelijke heren weer.

30 minuten later was er echter weer een grote plas water in de bijkeuken....
Het was dus NIET de machine.. :-(
Nu wél verder gezocht, en het bleek een verstopte afvoer...
Gelijk die avond nog Coolblue gebeld... : "Geen probleem, we komen die nieuw machine weer halen". "Oh, u gaat op vakantie? Nou dan komen we gelijk morgenochtend"...

Gwelding!

Door onze vergissing/fout hadden we een wasmachine besteld die we dus eigelijk niet nodig bleken te hebben, en zonder gedoe name Coolblue hem gelijk weer terug. En dat alles binnen 24 uur !

Nico 22-10-2018 Via de website gekocht

Prima service

Bij de aanschaf van een hometrainer heb ik prima advies gekregen. De hometrainer werd de volgende dag afgeleverd en keurig naar de 2e verdieping gebracht. Dat scheelde me een hoop gesjouw. De hometrainer zelf bevalt prima.

Elly Goedhart 22-10-2018 Via de website gekocht

Overzichtelijk en gemakkelijk

Via de site kun je goed vergelijken en is overzichtelijk. Bezorging is perfect, je krijgt een belletje als ze in de buurt zijn. Het product wordt netjes neergezet en aangesloten door heel net en vriendelijk personeel. Voor vragen wordt je heel netjes geholpen.

Hans de Beus 22-10-2018 Via de website gekocht

Onverwachte kosten aansluitservice

Fornuis gekocht en extra betaald voor aansluitservice. 5 polige kabel wordt niet standaard meegeleefd. Telefonisch advies gevraagd vooraf. Bij betaling van € 44,90 wordt aansluiting helemaal geregeld. Toen apparaat geleverd werd ontbrak en aansluit snoer. Monteur had er nog wel een in de auto liggen a € 35,- totaal aansluit kosten dus € 79,90! (voor een snoer en 5 minuten werk! Dus geen duidelijkheid vooraf en hoge kosten achteraf!

Officiele reactie van Coolblue 22-10-2018

Beste Hans,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Vervelend te lezen dat de levering anders is verlopen dan verwacht. Wij bieden inderdaad de extra dienst "aansluiten op electiciteit". Op de productpagina geven wij ook aan: Let op: 5-polig stopcontact nodig voor dit product."Je dient deze zelf aan te schaffen. Gelukkig had de installateur er nog eentje in de auto liggen.

Ontzettend vervelend om te lezen dat dit wellicht niet besproken is tijdens het gesprek. Intern maken wij dit bespreekbaar om herhaling te voorkomen. Ondanks het ongemak wensen wij je veel kookgemak.

Lynn 21-10-2018 Via de website gekocht

Hele goede mobiel, snel en netjes verzonden

Ik heb voor cool blue gekozen. Vanwege de goede en snelle service. Als er een probleem is wordt er vrijwel meteen met me meegedacht. Voor deze mobiel heb ik gekozen omdat de camera en batterij erg goed zijn. Winkel is zeker een aanrader. De belangrijkste reden hiervoor is de aandacht voor de klant.

Theo Nauwelaerts 21-10-2018 Via de website gekocht

Goedkoop en thuis gebracht.

Wat ik vind de website super en volledig bij met de producten. Goedkoop en thuis gebracht als ge iets koopt, ge moet er het huis niet voor verlaten. Een 10 is hier de gewoonste zaak.

J. Haesebeyt 21-10-2018 Via de website gekocht

Dat was snél!

Op vrijdagavond iets vóór 23 uur een bestelling geplaatst. ´s Anderendaags, 10 na 10 's morgens staat er al een nieuwe, werkende machine en is het oud toestel weg!
Heerlijk als gedaan wordt wat beloofd: vóór 24 uur besteld: de dag erna geleverd. Dit kon ook 's avonds geweest zijn maar zó snel: dat was snél!

Michelle 21-10-2018 Via de website gekocht

Super snel!

Makkelijke en overzichtelijke website, alles wordt goed aangegeven. Ze hebben erg veel keuze.
Bestelling gedaan en de volgende dag al thuis! Top.

JoJo 21-10-2018 Via de website gekocht

Slechte service

Op zaterdagavond een Apple MacBook besteld welke op zondag geleverd zou worden. Bij levering bleek er een foutief artikel geleverd te zijn. Direct gebeld met de "klantenservice", maar deze wenste op geen enkele wijze mee te denken aan een acceptabele oplossing. Levering van het juiste artikel kon niet eerder plaatsvinden dan dat het foutieve artikel retour was ontvangen.

Officiele reactie van Coolblue 22-10-2018

Beste Jolo,

Bedankt voor je feedback. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat er iets anders geleverd is dan besteld. Dit hoort natuurlijk niet en daarvoor willen wij ons excuus aanbieden. Onze klantenservice probeert binnen de mogelijkheden met je mee te denken. Wellicht kunnen wij toch nog iets voor je doen. Graag ontvangen wij jouw ordernummer + korte uitleg op geenglimlach@coolblue.nl

Ad Stroop 21-10-2018 Via de website gekocht

Snelle, accurate bezorging!

Mooie prijzen voor kwalitatief prima artikelen, die ook nog eens keurig op tijd en snel geleverd worden. Website ziet er verzorgd uit.

Marrieta 21-10-2018 Via de website gekocht

Blij met service

Snelle en prettige afhandeling. Kon laten bezorgen op tijd die mij uitkwam en werd goed op de hoogte gehouden. Alles klopte.

W. 21-10-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service.

De shop is zéér overzichtelijk, en de producten zijn
makkelijk te bestellen.
Ook de levering is goed en snel.