Deze score is berekend op basis van 1401 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Anoniem 10-12-2018 Via de website gekocht

Super service

Overzichtelijke website, genoeg keuzemogelijkheden.
Goede communicatie per mail, maar ook dat er vlak voor het bezoegmoment telefonisch wordt doorgegeven dat ze er binnen 15 minuten zijn. Vriendelijke medewerkers, goede uitleg over de geleverde producten
Zeker aan te raden!

Robert Jansen 09-12-2018 Via de website gekocht

Snel en professioneel geleverd

Uiterst goede website met producten die makkelijk te vinden zijn. Ook de productinformatie is zeer duidelijk even zoals de technische specificaties.
Bestellen gaat erg eenvoudig en een groot pluspunt is dat je tot 23.59 uur kunt bestellen zodat je nog minder lang hoeft te wachten op je aankoop die dan al de volgende dag wordt geleverd.
De bestelling van mijn Bosch warmtepompdroogkast werd door 2 zeer aardige jonge mannen ( .....en .... ) geleverd. Over het uitpakken is binnen Coolblue nagedacht want dat deden ze in dit geval buiten in de vrachtwagen zodat de verpakking niet door het huis gezeuld hoefde te worden. Ook de informatie die verstrekt werd bij uitleg is goed. Het oude apparaat werd tevens vakkundig naar beneden gedragen. De volgende bestelling zal weer via Coolblue lopen.

Jeroen018 09-12-2018 Via de website gekocht

Vlot, snel en vriendelijk!

Prima levering! Snelle levering, vriendelijk personeel en afgeleverd zonder rommel. Bovendien inspelend op gemak door de oude droger retour te nemen.

Rob 09-12-2018 Via de website gekocht

Service is hartstikke cool

Prima webshop, overzichtelijk, makkelijk te gebruikdn, goede aanbiedingen. Bestellen en afleveren de volgende dag was binnen 1 dag, terwijl het hartstikke druk was met Sinterklaaa. Ik noem het een prima cyber warenhuis.

Anne-Marie Taken 09-12-2018 Via de website gekocht

Top!

Mooie aanbieding. Voordelig geprijsd. Goede communicatie. Snelle levering. Super blij met m’n telefoon!

Merel 09-12-2018 Via de website gekocht

Fantastische webwinkel

Een hele fijne website met veel verschillende producten. Site is handig in gebruik. Levering altijd keurig op tijd, opties voor bezorging mogelijk. Echt een top winkel!

Ron 09-12-2018 Via de website gekocht

De webwinkel to be!

Altijd supersnelle levering, geweldige klantenservice en een zeer uitgebreid assortiment! Een zéér betrouwbare webwinkel waar kwaliteit en service hoog in het vaandel staan.

Caro 09-12-2018 Via de website gekocht

Het leukste, PERSOONLIJKE, online bedrijf :D

Coolblue weet van elke detail in het bestelproces, iets goeds, interessants of leuks te maken waardoor je je persoonlijk gezien voelt. Dat is kracht en levert klantenbinding.

Ellie de Roos 09-12-2018 Via de website gekocht

Een heel goed bedrijf en erg vriendelijk

Als ik weer iets nodig heb, dan bestel ik zeker bij Coolblue.Ik zal het zeker tegen vrienden en familie vertellen.

Natascha 09-12-2018 Via de website gekocht

AANRADER!

Zeer betrouwbaar en super snelle levering.
Erg tevreden over het verloop vanher bestelproces en de service.

Zey 08-12-2018 In de winkel gekocht

Alles was uitstekend! Bezorging was goed product goed de site was duidelijk ben tevreden zkr een aanrader

Anne uit Breda 08-12-2018 Via de website gekocht

Perfecte levering.

In de drukke dagen van december lukt het Coolblue om het juiste product in goede conditie binnen 24 uur te leveren. Complimenten!

Jet en Paul de Graaff 08-12-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Afgelopen jaren steeds goede ervaringen met Coolblue gehad. Altijd snelle en perfecte levering. Daarom niet getwijfeld en meteen weer voor Coolblue gekozen!

Petr 08-12-2018 Via de website gekocht

Het.plaatje klop afspraken service alles prima

Louter om het gemak Bestellen, betalen, je bevestiging en je trak en tracé code. Alles verloop soepel

Petra 08-12-2018 Via de website gekocht

Prima service

De website is heel overzichtelijk en makkelijk om mee te werken.
Het afhandelen gaat super.
Vriendelijke benadering.
Prima service.
Top bedrijf.

Arend 07-12-2018 In de winkel gekocht
Groningen

Slechte ervaring en niet wat ik van ze gewend ben.

Vandaag een tv besteld met de (betaalde optie) om hem vandaag nog geleverd te krijgen. Ik koop bijna altijd bij Coolblue en ze hadden hem in de winkel niet op voorraad. Maar de winkel beviel goed en aangezien ik hem alsnog dezelfde dag zou krijgen, voor Coolblue gekozen ipv de Media Markt aan de overkant. Maar thuis kreeg ik een berichtje dat dat niet kon voor dit product, maar in de winkel kon het wel en heb ik er voor betaald. Klantenservice gebeld en na een ellenlang gesprek kwamen die er niet uit en dus afgesproken dat ik beter weer even langs de winkel kon gaan. Daar kwamen ze er ook niet uit maar uiteindelijk hadden ze een track en trace code waaruit bleek dat hij die avond tussen 18:00 en 22:00 zou komen. 99% zeker!
Mail gekregen van transporteur dat hij zou komen en de tv zou afleveren. Om half 10 gekeken en de chauffeur was bijna bij de klant voor mij en daarna zou hij naar mij toe komen. Hij zou er even voor 22:00 uur zijn Daarna heeft het balkje van de bezorger niet meer bewogen dus die is om 21:30 al omgedraaid, tenminste dat maak ik daar uit op. En hij kwam dus ook niet meer, kon wel een nieuwe afspraak maken. Coolblue gebeld en, tja, kunnen we niks aan doen mijnheer. Maar ik kon wel het betaalde bedrag voor de "zelfde dag levering" terug ontvangen. Goh, echt? En verder? Want ben 2 keer naar Groningen gereden, plus parkeergeld, plus telefonie en weet niet hoeveel tijd verspild aan deze onzin. En nu dus voor niets de hele vrijdagavond thuisgebleven en morgen ook weer de helft van de dag kwijt want de tv komt........zeggen ze. Ik moet het nog zien.

Ze zeggen bij Coolblue altijd "alles voor een glimlach", nou hier alleen maar tranen en woede.

Officiele reactie van Coolblue 10-12-2018

Beste Arend,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw klacht. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat het zo moeizaam is verlopen en dat je vervolgens voor niets hebt zitten wachten. Dit is niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor willen wij ons excuus aanbieden.

Graag willen wij nog een stapje extra voor je doen, daarvoor hebben wij wel jouw ordernummer nodig. Mail je die naar ons op geenglimlach@coolblue.nl?

Wij kijken er naar uit.

Corry 07-12-2018 Via de website gekocht

Top service en heel vriendelijk personeel

Afspraken worden super nagekomen, je weet precies wanneer geleverd wordt en goede feed back en tips over het apparaat via website en mail

Corry 07-12-2018 Via de website gekocht

Klant vriendelijk goede service

Snelle levering goede service word goed op de hoogte gehouden hoe laat het afgeleverd word en de bezorgers waren beleefd en vriendelijk.

Enid Bermudez 07-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige Service

Ik heb gehoord van mijn familie die ook wat hebben gekocht en toen mijn wasmachine kapot ging had ik niet getwijfeld bij coolblue mijn bestelling te doen. En ik ben heel tevreden.

Jeroen van Haaf 07-12-2018 Via de website gekocht

enorm behulpzaam, goed bereikbaar en flexibel

Had problemen met een levering die door Postnl zou worden afgeleverd. Werd hierbij door de klantenservice van Coolblue uitstekend geholpen om een passende oplossing te vinden. dit zelfs terwijl het niet eens hun schuld was. Ze maken hun hoge beoordeling meer dan waar.

Wim Mens 07-12-2018 Via de website gekocht

Uitstekende webwinkel

Bestel gemak in de webshop. Een snelle afhandeling en levering van de producten. Meestal de volgende dag bezorgd. Goede communicatie wat betreft de levering.

Koelkast 07-12-2018 Via de website gekocht

Prima en correct

Zeer smelle levering, vriendelijk en correct! Een aanrader voor vriendelijk en kennissen! Alles voor herhaling vatbaar!

Ad 07-12-2018 Via de website gekocht

Prima prijs en snelle levering

Duidelijke website en productinfo met reviews, prima prijs/kwaliteit en snelle levering goed verpakt

Derek 07-12-2018 Via de website gekocht

Ongeëvenaarde klantenservice

Ondertussen meerdere keren besteld bij coolblue. Altijd met een goed gevoel de koop kunnen afronden. De site is duidelijk, de bezorgopties zijn uitstekend en de bezorgmomenten punctueel, je weet binnen een marge van een paar uur wanneer de bezorger komt, super !
Deze week de ultieme vorm van klantenservice meegemaakt, onverhoopt is er een bestelling in de post vermist en in plaats van dat ik de klantenservice moest bellen nam coolblue contact op met mij om te bespreken hoe een en ander opgelost kon worden. Uiteindelijk heeft coolblue besloten het product kosteloos nog een keer te verzenden, zelfs met een koerier zodat het de zelfde dag nog in huis was, super !!!
Coolblue is in mijn opinie en ervaring een postorder bedrijf zoals het bedoeld is, hulde !

mona lisa 06-12-2018 Via de website gekocht

goede service

bestelling, bevestigingen en verzendinformatie, alles klopte en idd, levering bij afhaalpunt was op voorspelde dagdeel. ik ben tevreden.

Anita 06-12-2018 Via de website gekocht

Snelle levering. Goede info over het product. Goede prijsvergelijking en aanbeveling door cool blue zelf

Skippy 06-12-2018 Via de website gekocht

Topservice!

Snelle levering van producten in topkwaliteit. Goede prijs kwaliteit verhouding. Je wordt ook goed op de hoogte gehouden tijdens het bestelproces

Gert 06-12-2018 Via de website gekocht

goede service en snelle levering

perfecte uitleg over mijn aangekocht product de avond ervoor besteld en de volgende morgen al ontvangen.

Jean pierre 06-12-2018 Via de website gekocht

Zeer aangenaam door de klantvriendelijke service

S avonds koelkast ontploft , nieuwe besteld bij cool blue . S anderendaags na mail en sms en telefoontje geleverd in de voormiddag . Zeer vriendelijk ,en oud toestel meegenomen .wij zijn vol lof over deze service, en blijven voortaan bij cool blue onze aankopen doen

Anoniem 06-12-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering: volgende dag in huis!

Had het product 's middags besteld en het was de volgende dag al in huis, ondanks de Sinterklaasdrukte. Heel fijn!

uitstekend bedrijf. 06-12-2018 Via de website gekocht

Een bedrijf de zijn reclame waar maakt.

snelle levering van een goed product voor scherpe prijs. Het personeel die belast waren met de levering waren zeer beleefd en behulpzaam.

A.M. BERBEN 06-12-2018 Via de website gekocht

Het werkt gewoon allemaal en dat ook binnen een dag!

Bestelling rond 13.30 geplaatst en om 20.05 keurig ontvangen!
Alles was prima en werd keurig bevestigd.

Tjitske 06-12-2018 Via de website gekocht

Stofzuiger

Top stofzuiger bosch met 2 jaar motor garantie!! Mooie uitstraling met mooi lang snoer en een hoop extra borstels

Jdobbelaere 06-12-2018 Via de website gekocht

Service met de glimlach

Wij kochten een droogkast bij Coolblue. Die was op voorraad en binnen de 2dagen aan huis geleverd.
Je kon via de Track and Trace perfect zien waar de goederen zich bevinden. Een smsje 30min op voorhand en een belletje ong 5min voor ze aan de deurbel staan.

Zonder problemen zetten ze het toestel waar jij het wil en met de glimlach. Een uitleg over het toestel en wat je moet doen als je toch niet tevreden blijkt te zijn.

Zoals het in de reclame spots wordt beschreven, zo verloopt het ook echt.

Coolblue doet wat ze beloven.

Ronald Slegh 06-12-2018 Via de website gekocht

Goede, snelle en acurate manier van handelen.

Goede begeleiding tijdens maken van keuzes. Ik doe veel met video bewerken. Op de site wordt dan direct al een keuze afgedwongen qua hardware bij aankoop laptop. MSI laptop gekocht, binne n twee dagen in huis ondanks black friday en sinterklaas drukte. Laptop gaf het echter na drie dagen op, wilde niet meer opstarten. Gebeld en na enkele dingen met coolblue medewerker te hebben uitgeprobeerd was de boodschap, stuur maar terug. Op vrijdag half vijf het telefoontje, vrijdag om half zes laptop afgeleverd bij postnl. Zaterdagmiddag een email dat laptop onderweg was naar Tilburg. Maandag morgen email, dat het was aangekomen. Maandag middag email dat er een nieuwe onderweg was, Dinsdag 3 december laptop in huis. Als dat niet snel is, dan weet ik het niet meer. Coolblue grote klasse, en dit alles ondanks de Sinterklaas drukte.

Karin 06-12-2018 Via de website gekocht

Prima shop

Alles klopt gewoon goed. Bestelling online makkelijk, product goed, levering prima, klantenservice via Facebook top.

Ann 06-12-2018 In de winkel gekocht
Antwerpen Boomsesteenweg

aanrader

Ruime keuze in prijs en kwaliteit, snel voorradig, behulpzaam en veel personeel met luisterend oor, de 30 dagen garantie, een bereikbaar aanspreekpunt .

Henk 06-12-2018 Via de website gekocht

Coolblue, een verademing anno 2018

De website is duidelijk, goede specificaties van het product , bijzonder fijn dat je het aanbod kan verkleinen door de filter toe te passen, zodat er overblijft wat het beste bij je past. De bezorging was top, eerst een melding van het tijdblok, van slechts 1 uur , daarna een melding van de verwachte tijd en de bezorger belde een kwartier van tevoren dat ze er bijna waren. Vriendelijke bezorgers, apparaat netjes aangesloten en waterpas gezet. Tevens werd de machine gelijk aangezet voor de eerste reiniging.

Sven Geurtsen 06-12-2018 Via de website gekocht

Goede Service

Ik had een TV gekocht, van Panasonic.
Super geleverd!
Het was binnen 24 uur geleverd en aardig personeel.

John 06-12-2018 Via de website gekocht

Duidelijke website en leuke manier van bevestigen van bestelling. De levering snel en vanwege Sinterklaasdrukte kregen we een melding dat de levering vertraging had. Al met al heel tevreden!

Heleen 06-12-2018 Via de website gekocht

Perfecte service

Onze op zondag gekocht tv bleek maandag opeens 150 euro goedkoper te zijn. Na 1 mailtje stond dat bedrag op onze rekening!
Na mijn bestelling om 19.00 uur kwam er een mail om 00.45 (sliep ik al) dat er na 7.30 geleverd werd. Om 7.45 uur sliep ik nog, maar de buurman gelukkig niet!

Tycho G 05-12-2018 Via de website gekocht

Coolblue, zoals het hoort.

Coolblue staat bekend om zijn geweldige service en dat klopt. Verder heb ik niet veel service nodig gehad, maar van wat ik heb mee gekregen was het fantastisch. Ook zit de website erg gemakkelijk in elkaar: makkelijk filters toepassen, duidelijke vergelijkingen en producten zijn goed verdeeld in categorieën. Ook heeft Coolblue veel aanbod tegenover een lage prijs. Perfecte webshop dus!

Covent 05-12-2018 Via de website gekocht

zeer slechte service

2 samsung 860 evo ssd schijven gekocht, betaald, maar lege doos geleverd ! na contact gingen ze onderzoek starten. zelf verschillende malen moeten bellen en mailen om reactie en oplossing intussen 6 weken verder, geld kwijt en geen reactie meer van hen. ik koop daar nooit nog iets !!! zeer slechte klantenservice !!!

Marcel Tiny 05-12-2018 Via de website gekocht

prima

Alles perfect.
Geen toeters en bellen.
Bestellen en sanderendaags thuis geleverd op afgesproken uur.
Daar hou ik wel van!!!

Dennis 05-12-2018 Via de website gekocht

Heel tevreden!!!

Zeer snel geleverd! al het verpakkings materiaal , oude wasmachine en zelfs de kapotte lekbak mee terug genomen👌🏻

Mark 05-12-2018 Via de website gekocht

Beste Internet winkel voor witgoed

Overzichtelijke website en goede eerlijke informatie. Prijs oke... Telefonische contact goed en belangstellend en zeer vriendelijk. Levering door enthousiaste bezorgers. Kortom een zeer goed bedrijf houdt zich aan de afspraken.

Otto 05-12-2018 In de winkel gekocht
Groningen Sontweg

Wordt er vriendelijk ontvangen. helemaal top

Een leuke nette en overzichtelijke winkel. Vriendelijke personeel met verstand van zaken. Werd er goed geholpen en duidelijke uitleg bij mijn aankoop.

Jojanneke 05-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Goeie shop om te kopen! Betrouwbaar! Mooie spullen, ook heel belangrijk! Zou deze shop zeker aanbevelen!

Henk Hanswijk 05-12-2018 Via de website gekocht

Waardoze service

Ik vind de levering top maar binnen 4 maand 2 machines waarvan 1 wasmachine en 1 vaatwasser.
3 x o.ruilen met veel waterschade en ze laten je domweg zitten nooit weer c.b

Officiele reactie van Coolblue 10-12-2018

Beste Henk,

Dank je wel voor je review. Wat een ongelofelijke pech heb jij gehad zeg met jouw producten. Wij begrijpen goed dat je hiervan baalt. Coolblue maakt de wasmachine en vaatwasser niet zelf en willen het daarom altijd oplossen met een omruiling.

Waterschade hoort natuurlijk niet en daar kunnen we zeker iets aan doen. Heb je al contact gehad met onze klantenservice over deze schade?

Henk 10-12-2018

Ja hoor exper geweest en afgedaan met een fooi van 280 euro en 500 schade netjes Not .
Echt nooit geen coolbleu meer .
Moet een nieuwe koel vries kast .
Koop wel elders bah

Jean 05-12-2018 Via de website gekocht

Uitstekende website, service bij de levering

Gebruiksvriendelijke website,met enorme keuze van producten, zo kan je makkelijk vergelijken.het hele bestelproces tot en met de levering.