Deze score is berekend op basis van 3439 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Patries 15-11-2017 Via de website gekocht

Fantastisch!!

Ik heb al veel besteld en iedere keer wordt ik blij als ik het pakketje ontvang! Niet alleen om de verpakking maar ook om de service die geleverd wordt al ik nog evt vragen erover heb. Echt klantvriendelijk zijn zij. Top!

Anneke 15-11-2017 Via de website gekocht

efficiente installatie service

uitstekende communicatie over wanneer de bezorging en installatie plaatsvindt. Snelle en effectieve installatie. Ze nemen verpakkingsmateriaal en oude apparatuur mee

E. Tomaello 15-11-2017 Via de website gekocht

De bestel procedure tot aan levering

Vanaf het moment van bestellen tot aan het punt dat de bezorgers voor de deur staan ben ik heel goed en uitgebreid op de hoogte gesteld, tijd, info product, sms en tel contact over gewijzigde levertijd. Dit gedeelte is echt super goed georganiseerd !
Maar .... 1e vraag van bezorger was ... het is toch geen Miele die we terug moeten nemen ? Waarop ik helaas voor de bezorger JA moest zeggen.
Vervolgens toende oude miele weggehaald moet worden begonnen de problemen, want aangezien mijn oude machine op de 2e verdieping stond en door een luik naar beneden gehaald moest worden ( waar deze 13 jaar geleden ook doorheen is geplaatst door een bedrijf ) Dat kon niet, mocht niet, gaan we niet doen etc ....werden foto's gemaakt en doorgestuurd naar leiding gevende waarop ik zei ik begrijp dat het lastig is maar ik heb hier 3 mannen bijgehaald in het te fixen met jullie. Gelukkig was 1 bezorger erg vriendelijk en zei we gaan er gewoon voor, dit tot ongenoegen van de andere niet zo hulpvaardige bezorger. Dmv slagbanden is de machine naar beneden gekomen met uiteraard hulp van de 3 extra man( de onhulpvaardige bezorger heeft alleen staan kijken ). Laatste 50 cm viel de Miele en toen werd er gezegd door de onhulpvaardige bezorger; ja, nu is hij kapot en mogen we hem niet meer meenemen .... ik ontplofte bijna.
Kortom, de andere zeer hulpzame bezorger liet hem kletsen en heeft met hulp van ons toch de machine meegenomen.
Conclusie ..... jammer dat dit zo moest lopen maar denk dat dit heel goed opgelost kan worden zodat de bezorgers dit soort vervelende situaties niet meer meemaken, namelijk : stel tijdens de procedure van bestellen een paar extra vragen zoals wat is merk van oude machine, op welke verdieping moet de machine weggehaald en geplaatst worden en schets de situatie waar dit moet gebeuren. Dit voorkomt veel problemen, voor de klant maar ook voor de bezorgers.
Ik hoop dat jullie hier iets mee doen want de rest vab de procedure is namelijk wel tot in de puntjes verzorgd.

Missi 15-11-2017 Via de website gekocht

Goed aanbod, maar soms missen er foto’s

Voor het eerst backpacken, spannend. En Coolblue helpt mij hier enorm bij. De backpack die ik wilde, was hier in de aanbieding! En alle andere dingen die ik volgende de expertsites nodig zal hebben, kan ik ineen keer meebestellen. Duidelijke beschrijving erbij, goede merken en bijna overal een review van.
Enige puntje, van veel dingen moest ik nog googelen voor meer foto’s. Als ik een toilettas bestel, wil ik wel weten hoe deze van binnen eruit ziet. Ook zou ik wel een betere en effectievere selectie willen kunnen maken. Hoe weet ik als beginnend wereldondekker hoeveel liter mijn backpack moet zijn? Of wat de voor-en nadelen zijn van een bidon aan mijn tas tov een drink systeem?
En wat voor slaapzak heb ik nodig?
Maar als ik dat allemaal heb uitgezocht, ga ik het hoogstwaarschijnlijk wel bij CB bestellen: prijs is vaak het laagst en producten zijn goed.

Erwin 15-11-2017 Via de website gekocht

Perfecte service en heldere dienstverlening!

Naast een perfecte service, ben ik enorm gecharmeerd over het mailtje dat ik van Coolblue ontving met daarin informatie m.b.t. tot de status van levering. Ik ben gewend om zelf met een track&trace code te moeten inloggen, maar deze (kleine) moeite werd mij bespaart! Daarnaast wat het bestelde product zeer gunstig geprijst, CoolBlue bewijst dat kwaliteit niet altijd duur hoeft te zijn!

martin 15-11-2017 Via de website gekocht

persoonlijk en nooit teveel

Heb nu al aantal maal spullen besteld en dus ervaring met Coolbleu. Altijd vriendelijk aan de telefoon indien je daar gebreuk van maakt, en ook indien er iets niet goed gaat is niets te veel.
Ook de persoonlijke tint in het geheel bevalt mij zeer.

A. Kuitert 15-11-2017 Via de website gekocht

Ongelooflijk snel

‘s Avonds om half elf besteld en ‘s Morgens om half tien binnen. Netjes verpakt en keurig afgeleverd. Vooraf de tracking informatie gekregen per email met het tijdsslot van de bezorger die ook netjes binnen dat tijdsslot kwam

Benno 14-11-2017 Via de website gekocht

Snel, (leverings)betrouwbaar en top service!

Brede keuze met duidelijke en toegankelijke beschrijvingen waardoor je een weloverwogen productkeuze kunt maken. Prijsstelling is realistisch.

Sander 14-11-2017 Via de website gekocht

Weer een snelle levering van coolblue

Een hp probook 430 bij coolblue besteld omdat het een prettige webwinkel is met goede service en omdat laptops ook nog eens aantrekkelijk zijn geprijsd.

Sophie 14-11-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Snel, goede service en duidelijke site. Op zaterdag had ik besteld, op zondag al geleverd! Ook goede prijs/kwaliteit verhouding.

BM 14-11-2017 Via de website gekocht

Top en snel!

Mooi afgeprijsde monitor gekocht, goede kwaliteit en goed verpakt voor transport. Bezorger was tussen 14.40-16.40 gepland, hij kwam om 15.00. Zou Coolblue zeker aanbevelen! Elke dag bezorgen en mooie producten.

Cora Heikamp 14-11-2017 Via de website gekocht

Heel blij mee !

Prima product snel in huis duidelijke omschrijving! mijn eerste keer bij cool blue kom zeker terug :)
ik zal niet snel meer verdwalen :)

Hans Franken 14-11-2017 Via de website gekocht

Top site, top levering, top aftercare. Alleen toppers dus!

Hele leuke, humoristische en vooral heel toegankelijke site. Prijzen altijd scherp. Ook de beoordelingen en best gerankte producten naast elkaar is heel behulpzaam bij de keuze.
Beoordeling 10. Dus beter kan niet, terwijl ik toch een behoorlijk kritische consument ben!

Valerie 14-11-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden na 3x mindere service bij Bol.com

Ik moet bekennen,ik had nog nooit iets besteld via cool blue,laten staan op de website te hebben gekeken.Ik was meer een koper via bol.com.Maar na 3x een slechte ervaring te hebben meegemaakt bij bol.com besloot ik toch even de overstap te maken bij cool.blue.Bol beloofd;voor 23u besteld volgende in huis,niets is minder waar.Al 3x mijn beloofde artikel niet de volgende dag gekregen,ik heb 3 weken moeten wachten omdat er telkens iets was misgelopen.Je kunt dit 1x tegen komen,2x maar de 3de maal heb ik toch beslist van 'nu is het genoeg'.Mijn mans batterij van zijn iphone deed moeilijk en ik dacht laat ik hem een vervroegd Nieuwjaarscadeau geven.Het was 11november (feestdag),ik heb aan verschillende mensen gevraagd of cool.blue betrouwbaar was,of ze de volgende leverden,ook op een zondag.Ik plaatste mijn bestelling,zag in een mail dat mijn iphone 6 de volgende dag zou bezorgd worden.bol zei dat ook dus ik was nog sceptisch.En plots,rond de middag,een bericht van mijn buurvrouw,want we moesten alle 2 werken,dat mijn pakket was geleverd.Dus.....cool blue liegt niet,voor 23u besteld,volgende dag in huis,zelfst op een zondag!Ik ben een tevreden beginnend klantje.

Lindsay 14-11-2017 Via de website gekocht

Super service

Zaterdagmiddag besteld, zondagochtend geleverd, met een glimlach! Zeer duidelijke beschrijving op de website, bovendien ook een correcte beschrijving!

Stefan 14-11-2017 Via de website gekocht

Super service en levering met zelfs op zondag !!!

Geniale shop, je verzint Zaterdag dat je graag nog iets wilt hebben, maarja dan moet je wachten vaak tot dinsdag tot je het ook echt hebt. Maar bij CoolBlue hoeft dat niet! Je besteld op Zaterdag en Zondag wordt het gewoon geleverd aan huis, zonder dat dit extra kost !! Wat een superservice ! Het is zo fijn dat je als je geld uitgeeft het ook (ongeacht de dag) de volgende dag in huis hebt!!!

Safar 14-11-2017 Via de website gekocht

Perfecte leverinng

Ik ben terecht gekomen bij coolblue door hun geweldige uitleg over alle producten die zij hebben. Alles wat je maar wilt weten over een product, kan je terugvinden op hun website. En de levering is gewoon perfect. Ze hebben bij mij thuis geleverd op een nationale feestdag.

Willy 14-11-2017 Via de website gekocht

Prima service, snelle levering

Coolbleue een duidelijke website, en snelle levering. Werkelijk van alles koop je vanuit je luie stoel

Marco 14-11-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed.

Ik heb bij Coolblue een Pioneer platenspeler gekocht omdat ik eerder ook prettige ervaring heb met Coolblue
Groot assortiment, goede prijzen en prima service en snelle bezorging.
Gewoon Top!

T.v.A 14-11-2017 Via de website gekocht

super

snel en correct een goed product geleverd op de afgesproken dag en tijd . heb al vaker bij Coolblue besteld en het is altijd goed

Karlijn 14-11-2017 Via de website gekocht

Fijne bezorging!

Hele fijne en snelle bezorging door Coolblue. Ik ben wel in de war dat een bezorging in de avond gratis is, maar een tijdblok in de middag kiezen wel geld kost.

Suus 14-11-2017 Via de website gekocht

Top!

Snel besteld en snel geleverd, het product was goed en stevig verpakt waardoor het geen beschadiging heeft opgelopen toen het op de deurmat kwam. Gewoon top

Tim Kelder 14-11-2017 Via de website gekocht

Super service

Mooie overzichtelijke webshop. Super service qua bezorgen. Gewoon op zondag! Top! Alles was netjes te vinden op de webshop. Voor een mooie prijs.

Zeer correcte levering 14-11-2017 Via de website gekocht

Geweldig, zelfs bezorgen op zondag.

Al meerdere aankopen gedaan en steeds zeer tevreden met het product en de levering. Het product was direct te gebruiken met een eenvoudige instructie voor installatie.

Jerry 14-11-2017 Via de website gekocht

Hmmmm

Ik koop graag tweedekansjes, want goede producten blijven goede producten.
Echter als je producten koopt die door de gebruiker kunnen worden ingesteld, verwacht ik wel dat die settings door Coolblue worden gewist. Dat was in dit geval niet gebeurd en ik zag de naam en het emailadres van de vorige koper.

Officiele reactie van Coolblue 14-11-2017

Hi Jerry,

Wat leuk dat jij onze Tweedekansjes goed weet te vinden. Het is inderdaad niet de bedoeling dat er nog instellingen of gegevens zichtbaar zijn bij de Tweedekans producten. Zou jij daarom een e-mail naar geenglimlach@coolblue.nl willen sturen met daarin jouw ordernummer? Dan gaan we dit aankaarten bij de juiste afdeling. Hopelijk was jouw product verder wel naar wens?

Sjaak@BURO KOPPIE RIGHT 14-11-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar. Snel. Kwaliteit.

De site is overzichtelijk met goede omschrijvingen van de producten.
Snelle (gratis) levering, value for money.
Ben na aankopen bij Coolblue nog nooit teleurgesteld geweest.

Naomi 14-11-2017 Via de website gekocht

Super ervaring!

Onze eerste ervaring met coolblue super!
Goede informatie leuke aardige bezorgers.
Duidelijke uitleg!

Edwin 13-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service en knowhow

Vandaag besteld en morgen in huis klopt als een bus
Product perfect verpakt en scherp geprijsd dus waarom kopen ergens anders

Bert Sr. 13-11-2017 Via de website gekocht

Klant is hier Koning

Ik heb al meerdere produkten gekocht bij Coolblue.
Altijd naar volle tevredenheid! Eén keer had ik zelf een kabeltje verkeerd besteld, dat werd zonder bijkomende kosten omgeruild voor het juiste kabeltje.
Geweldige service!

Anoniem 13-11-2017 Via de website gekocht

Goede snelle levering

Uitgebreid assortiment en precies wat ik zocht, de levering was snel en netjes. Daarnaast netjes verpakt en duidelijk hoe eventueel terug te sturen.

Nicole 13-11-2017 Via de website gekocht

Super service...!!!

Coolblue, super zaak! Bestellen gaat erg makkelijk. Levering volgende dag al in huis. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Chris 13-11-2017 Via de website gekocht

Al jaar en dag super betrouwbare webshop

Zéér snelle levering, betrouwbaar, zeer gebruiksvriendelijke webshop, prijzen zijn ok, vrij groot aanbod.

M. Nijland 13-11-2017 Via de website gekocht

Nette, aardige bezorgers

Makkelijk bestellen en in no time in huis, alleen bij het bezorgen ging het iets mis, track en trace en sms zou beter op elkaar afgestemd kunnen worden. Uiteindelijk twee uur na planning bezorgt.

Kelly 13-11-2017 Via de website gekocht

perfecte levering keer op keer

met de vele bestellingen die ik gedaan heb heb ik nog geen enkele keer verkeerd product / maat of kleur gekregen. komt altijd overeen met de foto. Beschrijving is ook altijd goed. Doe zo verder. Ook de track en trace werkt erg goed

S 13-11-2017 Via de website gekocht

Vriendelijk en snel. Zeer goede service!

Naast een duidelijke selectie producten die voor goede prijzen zeer snel en door vriendelijk personeel geleverd worden, zijn de telefonische medewerkers ook altijd adequaat in het beantwoorden van vragen en bij het oplossen van eventuele problemen. De persoonlijke aanpak onderscheidt Coolblue en bijbehorende webwinkels van de rest.

MarieLouise 13-11-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar

Snelle levering, volgende dag al in huis. Geen gedoe met tracecodes invullen, een e-mail met de leveringstijd (niet alleen de dag maar ook tijdstip) was prettig. Ook een keer de helpdesk gebeld en leuke aardige intelligente mensen stonden mij te woord. Ik bleek zelf iets verkeerd te hebben besteld maar zij bleven uiterst vriendelijk. Goede ervaring waardoor ik sindsdien altijd eerst op deze site zoek naar een product. De Airwasher is overigens top.

Anneke 13-11-2017 Via de website gekocht

Snel en accuraat.

Duidelijke afleverinformatie op de website.

Na bestellen ging er iets fout. De bestelling werd niet doorgezet, maar de ideal betaling was wel afgeschreven. De bereikbaarheid is erg goed. En ik ben goed geholpen. Ze wist wat er fout ging en heeft het betaalproces in de gaten gehouden.
S, avonds besteld en de volgende dag afgeleverd. Er zou een gratis produkt bijgeleverd worden. Bij aflevering bleek het een kleiner produkt te zijn. Weer telefonisch contact gezocht en zonder problemen werd dit nagestuurd. Ik mocht het andere produkt ook houden. De volgende dag ( op zondag) is het nageleverd. Snel en vriendelijk. De klnt is koning.

Peter-Lommel 13-11-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en klantvriendelijk bedrijf.

Tot nu toe diverse artikelen via de Coolblue website gekocht en daarna zelf in de winkel afgehaald. In de avond besteld en de dag er na ligt het al klaar. Meer kan ik me niet wensen. In de winkel zelf krijg je altijd een vriendelijke ontvangst en wordt je een lekker kopje koffie aangeboden. De door mij bestelde artikelen waren door de duidelijke omschrijving op de website altijd naar verwachting. Aanvullende vragen worden in de winkel door terzake kundig personeel prima beantwoord. Ik heb zelf ook al eens een vraag via de mail gesteld en kreeg daar per omgaande en goed antwoord op. Over de garantie en evt. terugzenden is men heel duidelijk op de website. Bij sommige bedrijven is dit een zoekplaatje, maar bij Coolblue niet! Hoe deze garantie en het terugzenden in de praktijk gaat kan ik niet beoordelen. Ik heb dat nog niet aan de hand gehad. Mocht ik de garantie onverhoopt nodig hebben dan weet ik in ieder geval door de duidelijke website wat ik moet doen. Mede door de prima kwaliteit van de goederen en het kundige advies ben ik nog geen miskoop of ander probleem tegengekomen. Wanneer ik een aanschaf wil doen dan kijk ik eerst bij Coolblue of die het verkopen en ben soms zelfs teleurgesteld wanneer dit niet zo is. Want dan moet ik op internet gaan zoeken naar een andere betrouwbare webwinkel, terwijl het bij Coolblue kopen zo gemakkelijk is. Bestellen en binnen 1dag afhalen en betalen of wanneer je deur niet uit wil thuis laten leveren. Het gemak (Coolblue) dient de mens.

Tanja Guntenaar 13-11-2017 Via de website gekocht

In 1 woord, TOP!!!

Is dit je eerste maal dat je een wasmachine online koopt? Kijk niet verder en klik op 1 van de filmpjes waarop het product duidelijk wordt uitgelegd met al zijn pro's en con's.

Je zal gedurende de wachttijd continu op de hoogte gehouden worden door Coolblue met mailtjes die je vertellen hoe het er voor staat.

De heren, in ons geval, die de wasmachine bezorgen stellen je een 15/20 minuten voor de afgesproken levertijd op de hoogte dat ze er aan komen.

Oude wasmachine werd keurig mee genomen, de nieuwe geïnstalleerd en uitgelegd hoe de machine werkt.

De mannen van de bezorging zijn super vriendelijk en hebben zichtbaar plezier in hun werk! TOP!

Dus, twijfel niet en schaf gewoon aan! Ik zeg dit als iemand die zelf in de retail werkt (sales) en die erg kritisch is.

De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik bij Coolblue heb gekocht omdat vrienden en collega's mij dit hebben aangeraden. Ik ben niet het type die talloze sites afgaat om de goedkoopste deal te vinden. Tuurlijk zal mijn aanschaf elders wellicht goedkoper geweest zijn maar dan was mijn oude machine niet meegenomen en was de nieuwe niet aangesloten!

antwan schippers 13-11-2017 Via de website gekocht

gewoon iemand die zijn werk wel goed doet .

makkelijk in gebruik vriendelijk in de winkel . en een goed assortiment . en een perfecte uitleg in de winkel .

Jolanda 13-11-2017 Via de website gekocht

Perfecte webshop!

Ruim assortiment, prima prijs-kwaliteit verhouding, goede en vriendelijke klantense ice, snelle levering. Gewoonweg een top webshop.

Ricky 13-11-2017 Via de website gekocht

Geweldig service!!!

Snel geleverd met veel opties. Fijne leveringstijdstippen en optijd was gekomen.

Yvonne 13-11-2017 Via de website gekocht

goede service, snelle levering en vriendelijk!

Zetten de geleverde spullen netjes op zijn plaats. Leggen alles goed uit. Het personeel wat de spullen leveren, zijn erg vriendelijk. Vriendelijkheid is tegenwoordig erg belangrijk!

lisette 13-11-2017 Via de website gekocht

service super vriendelijk

de jongens waren heel vriendelijk en gaven goed uitleg.hebben de wasmachine aangesloten,geen gemor omdat ze twee keer naar zolder moesten

Bram 13-11-2017 Via de website gekocht

Webshop van de toekomst

Ik koop al sinds ik 10 ben online producten, ik heb de ontwikkeling van online winkelen mee gemaakt. En Coolblue is wel echt het voorbeeld van hoe het kan en hoe het zou moeten zijn. Overzichtelijk, netjes, specialistisch en klantgericht.
En wat ik echt top vind is het feit dat ze niet moeilijk zijn met het terugnemen van producten. Dit zorgt ervoor dat de irritatie beperkt is met zelfs vervelende situaties.

Jaak 13-11-2017 Via de website gekocht

Geen gezeur bij retour

Ik ben al jaren tevreden klant bij Coolblue. Naast hun duidelijke website en "supersonische" leveringen, vind ik ook hun retourbeleid "top"!
Een paar keer was ik niet tevreden over een product. Niet omdat er met het product iets mis was, maar omdat ik gewoon verkeerde verwachtingen had, het verkeerde product besteld had, of (1 keer) omdat mijn vrouw tegelijk hetzelfde product elders had gekocht.
Dat is bij Coolblue geen probleem. Het product kan teruggestuurd worden, om gelijk welke reden. Altijd netjes, snel en correct afgehandeld.

Ron 13-11-2017 Via de website gekocht

uitvoerige informatie, direct en correcte afhandeling

productinformatie, referenties, vergelijkingen, toegankelijkhgeid, snelle afwikkeling, betalingsgemak, voorinformatie omtrent de aflevering, tijdige info over aflever tijdstip, keurige aflevering door de mannen van Coolbleu kortom alles super geregeld !!

Marcel 13-11-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden klant!

Duidelijke website met duidelijke omschrijving van het product, snelle levering die duidelijk door mail en sms en een belletje op afgesproken tijdstip geleverd, met zeer deskundig en vriendelijke bezorgers!! Super tevreden!

Florian 13-11-2017 Via de website gekocht

Super service en snel bezorgd!

Ik had snel alle producten gevonden die ik nodig had. Wel zouden filmpjes met reviews bij meer aller daagse producten leuk zijn. Dan heb je toch altijd sneller de zekerheid dat dit het juiste product is voor wat je zoekt.

JohnS 13-11-2017 Via de website gekocht

Fantastische service! Geen gedoe

Ik heb een tweedekans product bij Coolblue besteld. Het product zag er nog tip top uit. Werd bijzonder snel geleverd en het is geen gedoe als je niet tevreden bent en het product terug wilt sturen. Nadat je een aankoop hebt gedaan wordt je direct op de hoogte gesteld van de volgende stappen en je mag altijd vragen stellen. Ze doen echt alles voor de glimlach!