Deze score is berekend op basis van 1789 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Iny Bouwhuis 29-11-2017 Via de website gekocht

Retour service werkt niet goed!

Iets besteld en werd later afgeleverd dan wat bevestigd was. Kreeg tevens bestelling van iemand anders erbij. Bij afspraak voor het ophalen, weer verkeerde dag bevestigd dan wat ik aangaaf. Meteen gemaild en nog steeds geen reactie!

Joop 29-11-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle levering

Goedkooper dan andere online winkels goede service .en als de post meewerkt ook nog de volgende dag geleverd voor de tijd die aangegeven was. DUS PRIMA online winkel

den Boer 29-11-2017 Via de website gekocht

In drukke periode black fryday etc. op tijd geleverd.

Duidelijke site, goede prijs, keurig afgeleverd en doen wat ze beloven. Een aanrader zou ik zeggen.

Jeroen 29-11-2017 Via de website gekocht

Prima voormekaar, goed op de hoogte gehouden!

Wasmachine uitgezocht en bekeken waar hij leverbaar was, Coolblue kwam als beste uit de bus.
Van het hele bestel en leverproces goed op de hoogte gehouden, zelfs een telefoontje vlak voor bezorging.
Machine netjes aangesloten en het oude apparaat kon mee retour genomen worden.

Jaap Verbeek 29-11-2017 Via de website gekocht

Supersnel, niet de goedkoopste, wel goed gesorteerd

Buitengewoon klantgerichte webshop met een ruim assortiment, doorspekt met nuttige tips. Ik "wandel" er met plezier doorheen.

Martin 29-11-2017 Via de website gekocht

deskundig , snel en groot assortiment

groot product aanbod , scherpe prijzen , je kan zien of een artikel voorradig is en ze doen wat ze beloven. ook telefonisch goed bereikbaar met deskundig vriendelijk personeel.

Maarten 29-11-2017 Via de website gekocht

Wasmachine kapot, maar binnen 24u weer een nieuwe

De wasmachine ging kapot, dan heb je niet veel tijd om weken lang na te denken om een nieuwe te kopen. Op Coolblue werd er een beste keuze uitgelicht, en na toch wat andere site's gelezen te hebben besloten inderdaad voor deze te gaan. Voordeel was dat ze op eerste verdieping leverden, em aansloten en de oude meenamen. Zonder dat dat iets extra kostte. Top!

Simon Adams 29-11-2017 Via de website gekocht

Funny, professional and just the best!

I really love shopping with Cool Blue. They are indeed cool, as well as funny and helpful. Great company!

Reijrink 29-11-2017 Via de website gekocht

goeie service

alles keurig op tijd, goeie service en bij vragen een goed contact ik beveel het iedereen aan super gedaan

Rob 29-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, uitstekende service

Mooie webshop, zeer betrouwbare organisatie, stevige verpakking. Bestellen en betalen gaat heel eenvoudig. Levering is gratis, alsmede eventueel retourneren.

Ab 29-11-2017 Via de website gekocht

snelle service

En alweer vriendelijkheid gecombineerd met snelle service en product kennis en bij aflevering een gezonde dosis humor

L. de Groot 29-11-2017 Via de website gekocht

Groot aanbod tegen redelijke prijzen, zeer snelle levering.

Het grote aanbod en de eenvoud van de webshop. Prima service en snelle levering. Tot nu toe altijd prima produkt ontvangen en geen sores.

Mark 29-11-2017 Via de website gekocht

Snel en goed!

Tas besteld en volgende dag in huis.
Goed prijs/kwaliteit verhouding.
Mooie aanbieding i.v.m black friday.
Geen neppe aanbieding.

Vlemmix 29-11-2017 Via de website gekocht

Snelle bezorging, op voorraad is ook echt op voorraad.

Snelle bezorging, op voorraad is ook echt op voorraad, vriendelijk en hulpvaardig personeel in de fysieke winkels.

G. Pijnenborg 29-11-2017 Via de website gekocht

Bij Coolblue wordt je echt als klant behandeld, prima!!!

Omdat het de laagste prijs heeft en daarnaast prima service geeft. De bestelling is gemakelijk op internet te regelen en er wordt heel geleverd.

Mieke 29-11-2017 Via de website gekocht

Top webshop

Duidelijke en makkelijke site met duidelijke video’s , goede prijzen , snelle en nette levering ,30 dagen bedenktijd ,retourneren gratis ,goede garantie en service . Dus wat kan je gebeuren ? En wat wil een mens nog meer ?

Christa 29-11-2017 Via de website gekocht

Coole winkel

Ik heb erg goede ervaringen met Coolblue en vooral de aanschaf van duurdere apparaten doe ik graag bij deze winkel vanwege de betrouwbaarheid die ik van ze gewend ben.

Harry 29-11-2017 Via de website gekocht

Het wordt één tonig, weer geweldig!

Ja, het wordt ééntonig, ik koop niet alleen voor de prijs bij COOLBLUE, er zullen best goedkopere winkels zijn, maar wie verder denkt voor eventuele defecten en nazorg, dan heb je geen keus!
Als ervaringsdeskundige, 40 jaar aan RTV-winkels geleverd, is er nog maar één de beste!
Mijn gekochte HP printer, kreeg ik niet als netwerkprinter geinstaleerd. Na mijn telefoontje met weer een aardige dame kreeg ik 2 opties: Geld terug of zelf even bellen met een rechtstreeks gekregen nummer van HP. Dit laatste gedaan en werd daar direct op afstand geholpen, inloggen op mijn computer om het Window 10 probleem op te lossen en de printer werkt on-line!
Ja, wat had ik moeten doen als ik hem elders had gekocht? Heel veel ergenis en er een betaalde Window specialist bijhalen.
Ja, inderdaad ééntonig die service van COOLBLUE, altijd Toppie!

Erica 29-11-2017 Via de website gekocht

Altijd betrouwbaar!

Je bent altijd zeker van de tijdige levering, goede product informatie en mocht je nog vragen hebben is hun klantenservice altijd nog beter dan verwacht.

Jasper 29-11-2017 Via de website gekocht

Perfecte service

Zeer tevreden met Coolblue en het bestelde product. De website is heel overzichtelijk en geeft duidelijk aan waar je alles kan vinden. Het assortiment is groot maar dankzij goede
, duidelijke filters kan je snel jou ideale product vinden. Eenmaal gevonden verliep het bestel proces zonder problemen en werd het netjes de volgende ochtend bezorgd.

Carolina 29-11-2017 Via de website gekocht

Very good website, service, delivery, PACKAGING!

I was amazed by the fact that we can order until 23:59, call Customer Service if we need assistance, changes, etc. And the website is very customer friendly. Very good website, service, delivery, PACKAGING and Coolblue also gives tips!

Flosje 29-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

S,avonds besteld de volgende dag al in huis geweldig
En ruilen is geen probleem
We zijn erg tevreden

Christel 29-11-2017 Via de website gekocht

Vriendelijke en klantgerichte benadering

Transparant in hun service wat je wel en niet kunt verwachten. Goede communicatie in het bestelproces, helder en duidelijk. Klantgedreven in bestelproces: krijg je informatie over wat je als klant wilt weten. Vriendelijke en snelle service en bezorgers maken contact en luisteren naar jou als klant. Denken mee, lossen het op en/of geven tips!

Spellebel 29-11-2017 Via de website gekocht

Cool!

Alles liep als een trein en ik ben dolblij met m'n chromecast, die ook nog eens een paar euro goedkoper was dan elders.

Omar 28-11-2017 Via de website gekocht

Goede service, goede bereikbaarheid, goede prijzen!

Ik zag tijdens het black friday weekend een Fossil smartwatch wat afgeprijsd was van €189,- naar €129,-. Helaas was deze uitverkocht, maar ik kon mn emailadres invullen zodat ik op de hoogte gebracht zou worden wanneer deze weer voorradig zou zijn. De volgende avond kreeg ik al een mailtje dat deze smartwatch weer te bestellen was en nog steeds voor het mooie prijsje van €129,-. Dus had ik bestelling geplaatst. Daarna had ik een vraag en pleegde een telefoontje en kreeg ik duidelijke antwoord op mn vragen. Ondertussen heb ik nu mn horloge om mn pols en ben zeer tevreden! Bedankt Coolblue! ZEKER AAN TE RADEN!

Filiz.K 28-11-2017 Via de website gekocht

Hele goede en snelle levering ondanks de black friday top drukte. Zeer tevreden met het product precies als in de beschrijving. Was voor mijn zoon voor de middelbare school. Echt een eye catcher.

Minpunten

Geen koudwatervrees nodig voor de eerste aankoop! 28-11-2017 Via de website gekocht

Eerste aankoop, supergoef bevallen!

De eerste keer online een telefoon gekocht, bij een winkel waar ik nog niet eerder klant was. Supergoede levering (ik koos voor afhalen). Prima verlopen. Geen gedoe. Eigenlijk zoals je hoopt dat het gaat.

Lieselot 28-11-2017 In de winkel gekocht
Lochristi

Voor mij beste winkelketen van België!

Normaal ben ik geen review schrijver maar over Coolblue wil ik toch even mijn mening kwijt. Ik ben er al jaren klant en ik ben echt over alles, maar dan ook alles héél tevreden. Soms denken vrienden dat ik er aandelen heb omdat ik zo over die winkel kan boffen! Ik ga vooral fysiek langs in de winkel omdat ik er vlakbij woon. Okee de wachttijden zijn er soms lang maar je bent geen nummer (ook al moet je eentje trekken 😉). Ze werken heel persoonlijk, geven héél goed advies en service! Ik zit zelf in de verkoop dus ik vergelijk graag verschillende winkels maar deze springt er echt wel uit. Ze hebben ook heel goede productkennis. Ook als er een product stuk is word je zo goed geholpen. Ze zijn eerlijk en zitten qua prijs bij de goedkoopste IVM de concurrentie. En dan heb je nog die 30 dagen gratis retourneren want ook een pluspunt is omdat je je product kan uittesten. Dit moet je niet bij de concurrentie proberen! Echt waar, iedereen verdient daar een dikke pluim!!!

Dennis 28-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service op alle gebieden

snelle levering, betrouwbaar, rots in de branding, kwaliteit.
Mijn moeder had de koelkast defect. Ze zat met de handen in haar haar. Ik heb haar verrast en kreeg de dag erna deze mooie koelkast waar ze ontzettend blij mee is.
Bedankt coolblue❤

D. Van Voskuilen 28-11-2017 Via de website gekocht

Snel en netjes bezorgd. bezorgd tijd bekend

Makkelijk overzichtelijke site. Nette uitleg. Bestellen duidelijk en makkelijk. Letter type duidelijk. Je kunt je bestelling goed volgen wanneer het wordt bezorgd en tijd bezorgdag bekend.

Boze klant 28-11-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Iets meer dan 2 jaar geleden een wasmachine en droger gekocht (Samsung Eco Bubble). Nu allebei kapot. Wasmachine scheurt stukken kleding kapot en bij de droger vliegen de stukken plastic in het rond. Coolblue neemt hier geen verantwoordelijkheid voor. Slechte service!!!!

Erin 28-11-2017 Via de website gekocht

Vrolijke en snelle service

Coolblue informeerde me goed over de levering, was optijd en men was vrolijk en behulpzaam. Een hele fijne ervaring!

P. Vrijhoeven 28-11-2017 Via de website gekocht

Snel, goed en vriendelijk.

Na een aankoop op de overzichtelijke site is het product (condensdroger) keurig volgens afspraak bezorgt. Zeer kundige bezorgers hebben het apparaat zonder ook maar iets te raken naar onze 2e etage gebracht en ook goed aangesloten. Na een uitvoerige uitleg over het gekochte, heeft men het oude apparaat mee retour genomen. En dit alles met een vriendelijke lach.
Complimenten!!!!

maarten 28-11-2017 Via de website gekocht

Prima afhandeling na de bestelling van mijn Dect telefoon.

Zeer snelle afhandeling. Intussen kreeg ik ook een mail met de gebruiksaanwijzing. Handig, dan kun je tevoren al bekijken wat er in het pakket hoort te zitten en hoe alles werkt.

Johan G 28-11-2017 Via de website gekocht

Snel en accuraat

Niemand is perfect daarom niet de hoogste beoordeling, maar Coolblue komt aardig in de buurt. Aanbevolen artikelen zijn altijd een hele goede keus. De levering is snel, s'avonds besteld volgende dag in huis.
Op zich zijn de producten in het assortiment van Coolblue goed en is de beschrijving op de website accuraat. Maar het kan voorkomen dat het toch niet pas bij het doel waar ik het voor wil gebruiken. Dan is er geen gezeur, binnen 14 dagen terug sturen en het aankoop bedrag wordt terug gestort.
De prijzen zijn doorgaans de laagste die ik kan vinden.

Faasse 28-11-2017 Via de website gekocht

prima prijs

de levering ,zelfs op zondag en gratis. en een prijs goed koper dan elders.
Keuze uit div artikelen.

patrick 28-11-2017 Via de website gekocht

Heerlijk bezorging op sundays

overzichtelijk en snel als je weet wat je wilt , is het gewoon toppie.
En wat dan het aller aller fijnste is dat ze gewoon op zondag je spullen komen brengen.
Ik zeg blauw , koud blauw

Monique 28-11-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering.... Om 22:00 besteld de volgende dag al in huis.
Netjes geleverd en verpakt... Geen beschadigen aan de verpakking laat staan het artikel zelf...
Ook niet geheel onbelangrijk mooie aanbiedingen

Bas 28-11-2017 Via de website gekocht

Leuk, betrouwbaar, enthousiast en SNEL!

De leukste webwinkel van Nederland en België. Wat een ontzettend leuke marketing hebben ze! Betrouwbaar, snel en vooral met een tikkie humor die ik wel kan waarderen. Uitstekend!

Peter 28-11-2017 Via de website gekocht

Goede levering, tevreden met product

goede levering, niet in de afgesproken tijd maar wel goed geregeld, voordelige koop, ik zou hier vaker willen kopen in de toekomst

Ad MT 28-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende prijs/artikel verhouding

Duidelijk omschrijving bij producten. Snelle verzending. Veel keuze mogelijkheden. Snel uit vooraf leverbaar.

Roel van de G 28-11-2017 Via de website gekocht

Coolblue doet wat men beloofd

Overzichtelijk, extra suggesties zodat je erop attent wordt gemaakt dat je juist kiest, snelle levering en gied track en trace.

Hans Verhaar 28-11-2017 Via de website gekocht

Kan het nog beter?

De website en de beschrijvingen zijn kristalhelder! De reviews geven een eerlijke kijk op het product en de ervaringen hiermee. Top! Voor elke (elektronica)aankoop vergelijk ik diverse aanbieders, maar ik kom toch telkens weer op Coolblue uit. Daarnaast vindt ik het hele concept "Service met een glimlach" helemaal briljant, zeker ook omdat er werk van gemaakt wordt om de klant optimaal te bedienen en zelfs een glimlach mee te geven. De social media invulling is eveneens briljant en maakt het voor het gehele zin een feestje om pakketten van Coolblue te ontvangen. Top zaak!

Sander Claessens 28-11-2017 Via de website gekocht

Vlotte service met vette knipoog.

De overzichtelijkheid van de producten en de vele opties helpen bij het maken van een gewogen keuze. Het hele proces na de gemaakte keuze gaat supervlot en de communicatie is vrolijk en enthousiast.

Renske 28-11-2017 Via de website gekocht

Altijd snel bezorgd, de site is helder opgebouwd, duidelijke productbeschrijvingen. Als je toch ergens niet uitkomt is er altijd hulp.

Monica 28-11-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Geen woorden maar daden, ga zo door, levering zoals beschreven en afgeleverd, zou iedereen bevelen voor een snelle en correcte aflevering

W. de Hoog 28-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Duidelijke website.Prima service,Probleem met printer opgelost door nieuwe printer te leveren.Duidelijke informatie over de status van behandeling van de klacht d.m.v. email.
Wasmachine 's avonds om 8 uur besteld,andere morgen om 9 uur bezorgd en geplaatst door heel vriendelijke bezorgers.Oude wasmachine meegenomen.Ben geen voorstander om via internet te bestellen maar vind dit een
prettig bedrijf om zaken mee te doen.

anoniem 28-11-2017 Via de website gekocht

Gebruiksvriendelijke website waarbij je met enkele clicks al je bestelling kunt voltooien. Verder is de levering op zondag voor mij van toegevoegde waarde!

Wim Trost 28-11-2017 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk, behulpzaam en oplossingsgericht.

Nadat ik het product had besteld stagneerde het betalingsverkeer via ideal. Heb de bestelling telefonisch met een coolbleu medewerker kunnen afhandelen. Super service.
Bedankt.

Ruud 28-11-2017 Via de website gekocht

Correcte afhandeling bestelling

Op vrijdag stofzuiger stuk.
Op zaterdag een nieuwe besteld.
Op zondag binnen de genoemde tijd een nieuwe afgeleverd.
Geweldig geregeld toch!