Deze score is berekend op basis van 1732 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Theo 22-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service na aankoop van proces t/m levering.

Klant wordt zeer goed op de hoogte gehouden, na aankoop, van het proces t/m de levering. Perfect planningsproces.
Toppie!!!!

Martin 22-10-2017 Via de website gekocht

Wat kan je nou niet vinden bij Coolblue

Enorm aanbod met goede productinformatie en tegen concurrerende prijzen. Vriendelijke en behulpzame customer service en een snelle en goede aflevering.

.rony 22-10-2017 Via de website gekocht

snelle service

Zeer goede webshop
Grote keuze snelle levering
Makkelijk en veilig om te betalen.
Toen ik dringend iets moest doen aan de luchtvochtigheid in mijn huis ging ik op zoek naar een luchtontvochtiger maar in de meeste gewone winkels waren die moeilijk te vinden voor de oppervlakte die ik nodig had.
Op internet vond ik dan deze site en kon ik rustig meerdere toestellen vergelijken
Toen ik ook nog het toestel kon kopen
Als tweede kans met een mooie korting
Was mijn keuze snel gemaakt
Om 20.30u besteld en smorgens om 9 .30 geleverd .

Rob 21-10-2017 Via de website gekocht

Top service

Een scherp geprijsde winkel met goeden service en goeie veilige levering gewoon helemaal top en altijd op tijd

ria 21-10-2017 Via de website gekocht

uitstekende service!

prima website, snelle levering en uitstekende terugstuurservice.
Binnen 3 dagen je geld terug. Top.
Daarna een ander product aangeschaft, helemaal tevreden.

Robbin 21-10-2017 Via de website gekocht

Top service!

Ik ben al jaren vaste klant bij Coolblue juist door hun service. In al die jaren is er nooit wat fout gegaan en heb ik mijn bestelling op tijd binnen gekregen. Onlangs een zwaar pakket (bureaustoel) besteld waarvoor apart een bezorg afspraak voor moest worden gemaakt. Duimpje omhoog voor Postnl voor het netjes afleveren in mijn kamer. Pakket niet beschadigd, geassembleerd en er meteen goed gebruik van kunnen maken. Op naar de volgende bestelling met Coolblue!

Amber Lohman 21-10-2017 Via de website gekocht

LG FH4B8TDA7

Goede prijzen, daarom ook voor CoolBlue gekozen! Maar niet alleen dat. Super fijne ervaring, snelle levering met leuke jonge bezorgers/installateurs. Goede uitleg, aardige medewerkers met op al mijn vragen een antwoord!

Nico van der Klok 21-10-2017 Via de website gekocht

Prima online winkel

Het is een prima en zeer overzichtelijke webshop.
Alles waar ze reclame voor maken komen ze ook perfect na van A tot Z.
Mijn aankoop werd op Zondag geleverd en ik werd keurig geinformeerd hoe laat de levering zou wezen.

Michele stolk 21-10-2017 Via de website gekocht

Super snelle bezorging

Goede service snelle levering en een goede webwinkel voor de 2de keer wat besteld bij ze gaan we zeker vaker doen

Liesje59 21-10-2017 Via de website gekocht

snelle service

Printer besteld via internet. Was geadviseerd door mijn broer; professioneel fotograaf. Snel geleverd en prima in orde.

Betaalbare vervanging 21-10-2017 Via de website gekocht

Voordelig en goed koffiezetapparaat!

Ons koffiezetapparaat maakte geen lekkere koffie meer; het maalmechanisme was versleten. We hikten tegen het kopen van een nieuwe aan: veel geld. Maar Coolblue had een aanbod van een licht beschadigd apparaat voor ongeveer 100 Euro minder. Inmiddels ontvangen en het werkt goed. Weer prima latte machiato en espresso. Goede service: ontbrekende gebruiksaanwijzing werd onmiddellijk toegestuurd. Bedankt.

Ronald 21-10-2017 Via de website gekocht

Prima service

De site is op 1 of andere manier overzichtelijk en ziet er voor mij aantrekkelijk uit, perfect. Lekker toegankelijk en alles duidelijk terug te vinden.

ww 21-10-2017 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven

Snelle aflevering, ruim assortiment, prettig geprijsd, nazorg indien nodig, geen flauwekulletjes, helder en duidelijk kortom "cool".

Harry Beugelink 21-10-2017 Via de website gekocht

Coolblue doet wat zij belooft op haar website

Coolblue heeft een zeer ruim aanbod. Deze zijn gemakkelijk te bestellen en worden zeer snel
snel geleverd.

Gerbrand 21-10-2017 Via de website gekocht

Scherpe prijs en snelle levering

Duidelijke website met ruim assortiment met een snelle levering.
Tevens zijn de producten concurrerend geprijsd.

C. Stolker 21-10-2017 Via de website gekocht

Veelzijdig en snel

Ik vind het plezierig dat Coolblue zo’n uitgebreid assortiment heeft en dat ik de spullen vrijwel altijd razendsnel in huis heb.

V 21-10-2017 Via de website gekocht

SLECHT

Gisteren een apparaat besteld met same day delivery , extra voor betaald.
Hele avond tot 23:30 zitten wachten, komen ze niet.
Moet ik een afspraak voor volgende week maken.
Al 2 mails gestuurd, geen enkele reactie, ondanks dat ze schrijven reactie binnen 30 minuten.
Geen idee wanneer ik mijn apparaat nu ga krijgen.

Officiele reactie van Coolblue 21-10-2017

Beste V,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat naar om te lezen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. We snappen heel goed dat je hiervan baalt en graag meer duidelijkheid over wilt krijgen. Momenteel is het superdruk op alle kanalen, wat natuurlijk invloed heeft op onze reactietijd. Hierdoor kan het langer duren dan dat je van ons gewend bent. Sorry voor het ongemak. Zou je zo vriendelijk willen zijn om jouw ordernummer en adresgegevens, middels 1 van onze Social Media kanalen, aan ons door willen geven? Dan pakken we dit zo snel mogelijk voor je op en kijken we de situatie voor je na om duidelijkheid te creëren. We horen graag van je.

Aly 21-10-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

heel prettig geholpen en goede service

we werden welkom geheten en gelijk geholpen.beschaafde jongeman met liefde voor de klant .
het enig storende ,door gebruik van hoortoestellen, was de voor ons iets te harde muziek in de winkel.

cor duran 21-10-2017 Via de website gekocht

Super snel en prima geïnstalleerd.

Vandaag besteld, morgen in huis. Inclusief plaatsing. De jongens waren erg vriendelijk en zeer voorkomend. Sluiten de wasmachine aan en testen ook gelijk.

Bianca 21-10-2017 Via de website gekocht

Super service!

Ik hou van coolblue! Wat een service! De avond na bestelling meteen een mail met de verwachte bezorgtijd. Een smsje met de precieze bezorgtijd (van een uurtje speling maar) en ze bellen zodra ze er bijna zijn. Mijn wasdroger werd in de bus uitgepakt zodat ik geen rommel had, de bezorger waren enthousiast en erg vriendelijk en als ik een oude had hadden ze die meteen weer meegenomen! Helemaal top! Ik heb helemaal niets aan te merken!

Dyprrr 20-10-2017 Via de website gekocht

Netjes en duidelijk

Een overzichtelijke website en een perfecte levering, een aanrader voor iedereen.
Ook nog scherp geprijsd. Top!

Mieke 20-10-2017 Via de website gekocht

Heel blij met de service omtrent aflevering.

Snelle levering, keurig volgens afspraak en heel netjes afgeleverd. Ik word er heel blij van. Helemaal TOP!

Fatme Durmushali 20-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service ! Snel geleverd !

Ik vind het een mooie webshop , omdat het snel wordt geleverd en ook mooie producten.
Ga zo door !
Ik ga coolblue aanraden aan mijn familie en vrienden.

Stephan 20-10-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Snelle levering als je belt word je vriendelijk en goed geholpen dit id de 2e keer dat ik wat besteld had

Britt 20-10-2017 Via de website gekocht

Fijne service!

Ik bestel vaker bij CoolBlue (review gebaseerd op meerdere ervaringen), niet alleen omdat ze bijna alles hebben, maar ook omdat ik de service vertrouw. Als ik het op dag 1 bestel, krijg ik de dag erna het pakketje vriendelijk in mijn handen geschoven. Ook met terug sturen gaat het vrij vlot allemaal, het enige wat ik mis is een retourformulier. Ik heb zelf geen printer (die zou ik wel kunnen bestellen, maar budget) en ik wil graag iets retourneren, doordat ik het formulier niet kan printen gaat dat iets lastiger. Hoewel ik het ook wel fijn vind dat het natuurlijk wat beter is voor het milieu op deze manier. Misschien een idee om tijdens het afrekenproces te vragen voor een papieren factuur en evt. retourformulier? Nu dat ik meer woorden heb vuil gemaakt aan het retourneren, toch nog even petje af voor de rest van het hele proces en de service!

Jeanet Jansma 20-10-2017 Via de website gekocht

top service

de service en klantvriendelijkheid van Cool bleu steekt met kop en schouders boven iedereen uit, grote klasse.

Martijn Grunwald 20-10-2017 Via de website gekocht

waanzinnig snelle bezorging

Nou, snelle bezorging. De prijs van het artikel was weliswaar substantieel duurder dan bij andere leveranciers, maar die vertrouw ik dan niet, omdat ik Coolblue zo vertrouw. Dan weet ik zeker dat het geen nep product is.

Anja 20-10-2017 Via de website gekocht

snelle en goede bezorging

Voor de 2de keer bij Cool blue besteld ,weer zeer tevreden Fijne website ,snelle bezorging ,houden contact met de klant voor levering ,zeer nette bezorgers

Ilse 20-10-2017 Via de website gekocht

Hele goede ervaringen!

Heel erg snel bezorgd en ook nog eens een mailtje gekregen met hoe ik het product het beste kan gebruiken. Erg handig en je kunt er altijd op rekenen dat het de volgende dag, mooi verpakt, in huis .

Wilma 20-10-2017 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk!

Goede winkel! Ik kom absoluut weer eens terug op de website om artikelen te bestellen.
Zeer tevreden.

Berend 20-10-2017 Via de website gekocht

Prima service weer!

In de avond besteld en de volgende dag al geleverd. Gemak en service weer uitstekend! Nemen de oude droger ook weer mee, prima informatievoorziening tijdens levering

van Beek 20-10-2017 Via de website gekocht

Duidelijk, en helder

Makkelijke procedure, doet wat wordt beloofd. ! puntje ban aandacht, in de safari browser gaat wat fout in het winkelmandje

Jan Doze 20-10-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

De vorige dag besteld en de volgende dag in huis, dit was sneller dan de vorige wasmachine die we 18 jaar geleden in de winkel hadden gekocht. Die hadden we toen gekocht in de winkel en kon pas 7 dagen later worden geleverd, (niet op voorraad) werd ons meegedeeld. Tijden veranderen.

Ontevreden klant 20-10-2017 Via de website gekocht

Slechte retour!

Levering is inderdaad snel. Maar retour is zeer slecht. Ze sturen een ander bedrijf op om het op te halen. Meneer neemt mijn oven niet mee omdat hij het niet alleen kan tillen. Vervolgens nieuwe afspraak gemaakt voor maandag, en opeens staat coolblue zelf 2 dagen eerder zonder afspraak voor de deur om het op te halen. Medewerkers weten niet van hun voorraad af. Ik had een ander oven gekozen om te ruilen. Dag erna krijg ik een mail dat die oven er niet meer is! Coolblue komt afspraken niet na. Weet niet van elkaar af. Werkt slecht met retour service. 2 weken later nog steeds geen geld terug!

Officiele reactie van Coolblue 20-10-2017

Beste klant,

Bedankt voor je feedback. Laten we vooropstellen dat het natuurlijk ontzettend vervelend is dat de retour op deze manier verloopt. Dit is zeker niet de normale gang van zaken, excuses voor het ongemak. Zou je in een e-mail naar geenglimlach@coolblue.nl het retour nummer van deze calamiteit kunnen toesturen. Wij gaan graag meekijken naar een passende oplossing en compensatie.

Emus 20-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service

Duidelijke en overzichtelijke website. Eenvoudige bestelproces op de webshop, superhandige bestel en bezorg momenten. Ook handig om langs de winkels zelf te gaan indien je het zelf wilt ophalen. Gewoon super top!

Rv 20-10-2017 Via de website gekocht

Prima communicati

Ik vind Coolblue uniek in de communicatie naar de klant! Elk bericht is er een waar een knipoog in zit. Daarnaast kan je van de doos verschillende leuke dingen vouwen. Coolblue neemt zichzelf niet zo serieus maar de klant des te meer!

Doorn 20-10-2017 Via de website gekocht

Prima snelle service

Ik heb het product op dinsdag besteld en het is op woensdag geleverd. Ik kon aangeven wanneer ik het pakketje geleverd wilde krijgen en kon, zonder bijbetaling, ook voor bezorging ‘s avonds kiezen.

Michiel Dekker 20-10-2017 Via de website gekocht

Teleurstellend

Inbouwkoelkast uitgezocht, 1e keer verkeerd type (eigen schuld), 2e keer verkeerde maat, 3e keer zwaar beschadigd bij levering (transportschade). Toen zonder bericht of wat dan ook mijn geld teruggestort gekregen. Bleek ook nog eens het bedrag te zijn van de eerst bestelde koelkast, terwijl de 2e koelkast een stukje duurder was. Al met al een teleurstellende ervaring!

Officiele reactie van Coolblue 20-10-2017

Beste Michiel,

Bedankt voor je feedback. Wat ontzettend vervelend om hiervan te vernemen. Oprechte excuses voor het ongemak. Zou je in een e-mail naar geenglimlach@coolblue.nl het ordernummer kunnen doorsturen? Dan gaan wij er meteen voor je achteraan.

mluisje 20-10-2017 Via de website gekocht

Fijn dat ze zo snel zijn

Heel prettig dat ze adapters de volgende dag al thuis bezorgd hebben!
Hierdoor kon ik gelukkig weer verder werken!

Kun 19-10-2017 Via de website gekocht

Sociaal aantrekkelijk!

Ze hebben een hele speciale manier van communiceren, alsof het je vrienden zijn. Dat maakt Coolblue heel speciaal met een hele goede klantenservice.

Familie 19-10-2017 Via de website gekocht

Super service!

Levering binnen 24 uur, precies op afgesproken levertijd netjes en vakkundig grïnstalleerd. Advies en duidelijke uitleg mede over gebruik van twin dos en caps.

H.Vrolijk 19-10-2017 Via de website gekocht

SUPER service

Ik kan niets anders zeggen, dan dat ik het een TOP !!! winkel vind en ik ben niet de enige, ook mijn familie is zeer te spreken over jullie.

Mariette 19-10-2017 Via de website gekocht

Gewoon gezellig, je bent geen nummer maar hebt een naam

Veilige site, vriendelijk en geduldig personeel, goede info, service.
Vlugge levering kwaliteit....
Ik heb geen klachten en winkel graag bij cool blue.

GF 19-10-2017 Via de website gekocht

Altijd dik in orde en op tijd!

Altijd dik in orde en op tijd. Betaling gaat vlekkeloos en de belofte dat ze de volgende dag leveren is tot nu toe altijd gehaald.

Joop Joosten 19-10-2017 Via de website gekocht

Doen wat ze zeggen

Was mijn eerste kennismaking met Coolblue, maar gezien de afhandeling zal ik hier zeker vaker terugkomen.

Hildo Makkes 19-10-2017 Via de website gekocht

Super vriendelijk en levering met een glimlach

Een bedrijf met een super gerichte klantfocus. Aan de telefoon heel netjes en vriendelijk en bij belevering een hand, naam en glimlach. Daar wordt je blij van!

Bri 19-10-2017 Via de website gekocht

Wasmachine binnen 24 uur geleverd: top!

Makkelijk te vinden producten, goede keuze begeleiding. Jammer dat ze een uur later kwamen dan aangekondigd anders was het een 8 of 9 geworden.

Klaas 19-10-2017 Via de website gekocht

Ik vind de website prima, gemakkelijk zoeken en vergelijken. De service is geweldig. De volgende dag in huis en de afvoerdroger wordt aangesloten en de oude droger nemen ze mee. Wat wil je nog meer!
Klaas

Guytje 19-10-2017 Via de website gekocht

Zoals je mag verwachten.

Maakt het beloofde waar. De levering was op tijd en goed verpakt. voldeed hiermee aan de verwachting.

Patrick V. 19-10-2017 Via de website gekocht

Mooi assortiment en volgende dag keurig geleverd. Klasse!

Mooi assortiment en duidelijke beschrijving. Prijs kwaliteit gegarandeerd. Levering volgende dag keurig in verpakking binnen.