Jolein 04-11-2020

't zijn toppers, die van Coolblue: supernice ervaring door een creatieve, snelle, humoristische én menselijke aanpak!

GG 04-11-2020

Veel keuze en goede prijs/kwaliteit. Toevallig voor mijn item 100,- euro minder voor lichte beschadiging (niet zichtbare plaats). Op tijd geleverd. Alles dus prima.

Levering niet conform de wettelijke standaard 04-11-2020

De webshop is gebruiksvriendelijk, met ruime keuze.
Bestelling en levering van de producten verliep zeer vlot.
Echter, de geleverde producten waren foutief in dat ze niet compatibel waren met de Belgische elektriciteitsstandaarden. Dit ondanks dat de bestelling geplaatst was via de Belgische CoolBlue website, voor levering op een Belgisch adres. Dit is niet conform de wettelijke verordeningen waarbij de in Belgie geleverde componenten voor een electrische installatie conform de plaatselijke veiligheidsvoorschriften moeten zijn.

Yasmine 03-11-2020

Heel tevreden . Vond het goed dat ik het zaterdag kon bestellen en zondag laten leveren. Wel ben ik over de levering niet tevreden. Stond tussen 11u30 en 14u20 levering in het grijs. Kon dus nog wijzigen. Maar om 10u leek het alsof de koerier nog niet begonnen was aan zijn toer. Pakket pas aangekregen rond 16u30

Danny 03-11-2020

Zeer behulpzame zoekengine, makkelijk kiezen, vergelijken. Beste prijs hier gevonden.

Marleen 03-11-2020

Eenvoudige site , supersnelle levering. eerlijke prijs kwaliteit verhouding

Céline 03-11-2020

Alles wordt op een duidelijke manier uitgelegd. Ook al je kennis over bepaalde producten beperkt, de informatie maakt het mogelijk om een wel overwogen keuze te maken.

Alex 03-11-2020

Clear and easy to use website, quick delivery, was delayed by a day due to busy Sunday delivery service but i was notified and parcel arrived next day, very happy with service. Will use coolblue again in future

Frederic Dekeukelaere 03-11-2020

Dag na bestelling reeds geleverd, ook al was dit op een feestdag.
(Ik had perfect begrepen mocht dit miet mogelijk geweest zijn.)
Ik ben iemand die steeds reviews uitpluist van andere klanten op de website, website van Coolblue is hirvoor perfect en betrouwbaar.

Ivo Joris 02-11-2020

bij mijn laatste aankopen zijn jullie telkens de scherpste in prijs. Ik vergelijk meestal met Vanden Borre, mediamarkt, Bol.com , Krefel.
Ook de snelle gratis levering kan ik erg apprecieren.

Roberto 02-11-2020

Ik heb vorige week een nieuwe headset besteld, en deze is de volgende dag aangekomen en de verpakking was niet gescheurd of kapot.
Dit is heel erg goed.

Karel LAUWERYS 02-11-2020

Goede service, personeel kent zijn producten, geen probleem voor wat extra service zoals plaatsen van extra schermbeveiliging op nieuwe gsm

Tom Simaeys 02-11-2020

Zalig op zo'n manier winkelen in deze coronatijden !
Perfecte levering!
Alvast al aanbevolen bij vrienden!
Bedankt

Blondeel Jan 02-11-2020

Correct. Behandeld heel te vreden 2 de maal iets gekocht en zeer snelle levering. , prijs kwaliteit is ook in orde

droogkast 02-11-2020

Onze keuze was snel gevonden, de prijs was goedkoper dan de andere leveranciers voor hetzelfde toestel. Vlotte afspraken, stipte, snelle en correcte levering. Zeer vriendelijke mannen die leverden. Oude machine meegenomen.

De Pooter 02-11-2020

Jullie doen inderdaad alles voor een glimlach. Levering op korte termijn. Leveringsroute en tijdstipt goed te volgen. Twee vriendelijke en efficiente bezorgers.
Van ons kunt ge een grote glimlach toevoegen.

Ivan Stevens 02-11-2020

2de pakje is verloren gegaan, nu moet ik nog 5dzgen wachten , met de “leuke” mededeling : bel na 5 dagen zelf eens terug. !?!?!? KLANT IS KONING ??? Gewoon schandalig , geen klantenservice , dit was voor mij de laatste bestelling.
Ordernr : 47929924

Meert J 02-11-2020

De site van Coolblue is zeer gebruiksvriendelijk en eens de bestelling geplaatst staat het pakje de volgende dag reeds aan de deur.
Na wat problemen heb ik toch contact opgenomen met de klantendienst, een vriendelijke mevrouw heeft dan echt haar best gedaan om mij te helpen. Doe zo voort Coolblue.
Mvg, Jürgen.

Peveke 02-11-2020

Vlotte levering vlotte omgang leuke verpakkingen, niet de eerste keer dat ik hier bestel en ook niet de laatste.

Luna 02-11-2020

Coolblue is de beste winkel om elektronische spullen aan te schaffen. Alles wat je nodig hebt is er te vinden aan een goed prijsje en de verzending is ook supersnel. Customer service staat ook altijd klaar als je een vraag hebt. Het is fantastisch dat ze je een kwartier op voorhand laten weten wanneer je bestelling er is. Ook is het leuk dat je bestelling geleverd wordt met de fiets.

Wim Schepmans 02-11-2020

Supervlot bestelproces en een nog vlottere levering. Grootste pluspunt hier is de duidelijke communicatie over het tijdstip waarop er geleverd zal worden.

Madina 02-11-2020

Heel leuke website bij coolblue. Bij elk product een duidelijk uitleg. Betrouwbare producten met garantie. Heel vlugge levering van mijn pakketje. Alles super.

Cyriel 02-11-2020

Snelle, professionele en vriendelijke service. Het aangekocht sous-vide toestel was exact wat beloofd was op de website?

kathleen 01-11-2020

ik kon snel en gemakkelijk mijn bestelling doen. Het product werd snel geleverd, overzichtelijk op je zending op te voelen, veel communicatie waardoor je een gerust en veilig gevoel hebt dat alles in orde komt, snel geleverd en een correcte track&trace

Carlos 01-11-2020

Besteld product op het afgesproken tijdstip en met de nodige kwaliteit afgeleverd. Goede communicatie over levertijdstip. Vriendelijke besteller. Flexibele betalingsmodaliteiten.