Deze score is berekend op basis van 3406 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Lore 01-12-2016 Via de website gekocht

Super service

Het product is zoals beschreven en verwacht en levering de volgende dag. Perfecte service van Coolblue.

Klaas 01-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue is niet altijd de goedkoopste (web)winkel, maar ze hebben wel enorm goede service en snelle levering. Zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Snel
  • Goede service
  • Duidelijke website met goede productspecificaties

Piet van der Hoeff 01-12-2016 Via de website gekocht

Goed telefonisch bereikbaar ! Belangrijk

s'avonds besteld en twee dagen later, in de avonduren, gratis bezorgd op het afgesproken tijdstip. Perfect telefonisch bereikbaar zonder "er zijn nog .........wachtenden voor u". Een verademing dus.
Een foutje op de orderbevestiging van Ben ( de provider) werd door Coolblue opgepakt en in orde gemaakt.
Prima club !!

Pluspunten

• bereikbaarheid
  • nakomen afspraken

Saskia 01-12-2016 Via de website gekocht

fijne webwinkel

Snelle levering, fijne webwinkel. last minute sinterklaas of kerst cadeau's bestellen gaat heel goed.

W.Scholten 01-12-2016 Via de website gekocht

Ben je blij met Coolblue

Wat een vraag of ik blij ben met Coolblue. Ja, dat ben ik zeker bij telefonisch contact wordt je goed en vriendelijk behandeld en doen ze hun best om je goed van dienst te zijn. Daarna een snelle en goede levering dus wat wil je nog meer? O, de prijs nou die is ook in orde. Met vriendelijke groet, Willem Scholten

Jan Willem 01-12-2016 Via de website gekocht

Heel erg tevreden, snelle levering op zondag.
Helaas beviel mijn product niet en heb ik een retouraanvraag ingediend welke binnen een dag geregeld was. Nieuw product ter vervanging besteld en geleverd gekregen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • goede klantenservice
  • handige website

A.M. 01-12-2016 Via de website gekocht

aankoop

Ruim assortiment, overzichtelijke website. Snelle levering. Keurig verpakt. Al vaker wat gekocht en altijd zeer tevreden.

Nick v/d Adel 01-12-2016 Via de website gekocht

Waarom ik wederom bestellingen bij CB zal doen

Final Fantasy 15 heeft tien jaar geduurd voordat het uitkwam. Als echte Final Fantasy fan reserveerde ik hem dan ook zo snel mogelijk. Zoals iedereen eigenlijk verwachtte, had het spel continu last van vertragingen en als je dat nieuws niet volgt, tja.. Dan kan je lang wachten.

Maar niet bij Coolblue. Zo kreeg ik netjes voor elke vertraging een mailtje opgestuurd van wanneer ik het spel zou kunnen verwachten, aldus ook het mailtje dat het onderweg was. Dat het pakje om half 9 al op mijn bureau op me lag te wachten, was dan ook erg fijn (vooral met dit soort kleine pakjes die nog wel eens verstopt willen raken in de brievenbus).

Kortom, veel feedback, vroege en vooraf aangegeven aflevertijden en niet het 'prop maar tot het past' probleem.

Pluspunten

• Accurate feedback mbt bestelling
  • Snelle levering
  • Leveren fatsoenlijk af, proppen niet tot het past
  • Zorg van bestelling tot aflevering

de Jong 01-12-2016 Via de website gekocht

Laptop

Ik vind Coolblue altijd een fijne zaak om iets te bestellen! Ze hebben een andere uitstraling dan de meeste webshops met een leuke humoristische twist, ook op social media! Snelle levering & gratis verzending is een groot pluspunt. Ik ben erg blij met mijn laptop, prima ding voor een leuke prijs.

Pluspunten

• Gratis en snelle verzending
  • Leuke webshop met goede service

Minpunten

• Prijzig

Emma 01-12-2016 Via de website gekocht

Topservice!

Ik kon makkelijk vinden wat ik zocht op de shop, ook via de mobiele website. Een aantal mooie aanbiedingen kunnen vinden en uiteindelijk afgerekend. 's Avonds besteld, en de volgende middag had ik het product al in huis.

Pluspunten

• Verzending gratis
  • Snelle verzending
  • Overzichtelijke website
  • Goed geprijsd

San 01-12-2016 Via de website gekocht

te laat

Cool Blue zegt voor 23.59u bestellen en morgen in huis...Dat klopt echter niet, want mijn bestelling is 2 dagen later aangekomen.

Jan Papenfuss 01-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop Libratone Too

Ik heb geen verbeterpunten en ben 100% tevreden met de service: Alles is perfect en strak geregeld van betaling tot levering! Zo doorgaan.

Naomi 01-12-2016 Via de website gekocht

Ongelooflijk snelle levering

Hele vlotte levering. 'S avonds om 22.30 besteld en de dag nadien 's middags al geleverd.
Al verschillende keren via Coolblue besteld en nog nooit geen problemen gehad.

Pluspunten

• vlotte service

Lammie 01-12-2016 Via de website gekocht

De beste webshop die ik ken!

Nu een aantal jaren spullen besteld bij Coolblue. Echt geweldig. Super klantvriendelijk. Of het nu telefonisch is of efficiëntie. Super!

An 01-12-2016 Via de website gekocht

doen wat ze beloven

ze doen wat ze beloven,
goede service,
heldere informatie, waar je echt wat aan hebt.
gewoon top!!!

Joep 01-12-2016 Via de website gekocht

Snelle levering en prima prijs.

Makkelijk te vinden site, overzichtelijk, snelle levering. Prijs is vaak ook zeer scherp.

Enige min punt is mijn ervaring omtrent een reparatie waarbij ik na 8 weken het product terug kreeg zonder reparatie werkzaamheden.

Pluspunten

• Overzichtelijke site
  • Snelle levering

Minpunten

• Service bij reparatie

Wida Khatab 01-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue is geweldig in de service voor klanten. Mijn telefoonhoesje had ik in juli dit jaar gekocht en onlangs liet een randje ervan los. Ik kreeg meteen een nieuwe toegestuurd en mocht zelfs een nieuwe kleur kiezen. Omdat de prijs van het hoesje inmiddels gezakt was kreeg ik tot mijn verbazing ook nog het verschil gestort op mijn rekening! En dat bijna 5 maanden na aankoop! Geweldig. Ook ben ik nog nooit een onvriendelijke medewerker tegengekomen.

Pluspunten

• Geweldige service
  • Vriendelijke medewerkers
  • Snelle levering
  • Makkelijk retourneren

Ouidad 01-12-2016 Via de website gekocht

AEG wasmachines

De wasdroger s'avonds bestelt en de volgende ochtend was hij al afgeleverd. Ik heb nog nooit mijn bestelling zo snel binnen gekregen.

Pluspunten

• Snel service

Bert 01-12-2016 Via de website gekocht

Makkelijk gekozen...snelle levering!

Onze printer ging op een wel erg ongelegen moment stuk. Vlug enkele webshops open gedaan, producten en service vergeleken en dan de bestelling gedaan. De volgende dag al stond de koerier met een Coolbleu-doos voor de deur :)

Jos 01-12-2016 Via de website gekocht

Golfhorloge

Uitstekende voorlichting over de produkten met een snelle levering en prima service. Ik had zelf een verkeerde maat besteld. Ben er mee op zaterdag 17.30 terug gegaan naar de winkel en op zondag had ik de juiste maat al in huis. Super !

Pluspunten

• Snelle levering
  • Uitstekende service
  • Ruilen geen enkel probleem
  • Ook in de winkels prima mensen

M van IJzendoorn 30-11-2016 Via de website gekocht

stofzuigertje dik tevreden

Deze shop gekozen omdat onze zoon er ook regelmatig iets koopt en nu zijn wij ook erg tevreden .Onze miele stofzuiger doet het prima en we zijn tevreden over de snelle levering

Pluspunten

• snel
  • duidelijk

Lisa 30-11-2016 Via de website gekocht

Fijn bedrijf!

Jong en hip bedrijf met een prima klantenservice! ze hebben zelfs speciale echte winkels voor extra service. tot nu toe altijd alles netjes ontvangen en afgehandeld. Super snel ook! Vreder is de site erg gebruiksvriendelijk en zijn de prijzen net zo goed als bij de concurrent!

Pluspunten

• Goede service
  • Snel
  • Duidelijk
  • Goede prijzen
  • Overzichtelijke site met leuke extraatjes

Minpunten

• Nog geen gevonden.

BlueTrain 30-11-2016 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Duidelijke website, ruime keus, veel opties voor (zeer snelle) aflevering vrolijke uitstraling, redelijke prijzen. eigenlijk niets te wensen over

Pluspunten

• Snelle Levering

Lilly 30-11-2016 In de winkel gekocht
Eindhoven

geweldige bedrijf!

Coolblue heeft een groot assortiment en goede aanbiedingen. Snelle bezorging. Super in garantie. Heel fijn en makkelijk contact. Super service. kortom ik vind het een geweldige shop!
Fijn ook dat er een winkel in de buurt zit. Voor bijvoorbeeld omruilen.

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Aanbiedingen
  • Snelle bezorging zélfs op zondag
  • Makkelijk contact
  • Leuk contact (niet te serieus!)

Toon 30-11-2016 Via de website gekocht

Toon

Een breed assortiment, dus voor elk wat wils. Scherpe prijzen waardoor je niet naar een winkel behoeft te gaan. Dus wat mij betreft een aanrader.

suepie 30-11-2016 Via de website gekocht

Shure Koptelefoon

Ik vind een heel groot voordeel van Coolblue, de service die ze bieden om te zorgen dat ze de goedkoopste zijn maar ook de snelle levering en niet te vergeten dat ze zelf zorgen dat je pakket zelfs op zondag bezorgt wordt. Alleen jammer dat het tussen de 11:00 - 20:00 uur kon zijn waardoor je heel de dag thuis moet zijn en natuurlijk arriveerde mijn pakketje pas om 19:00 uur. Ik had het prettig gevonden als ik een beter idee had binnen een kortere tijdsbestek wanneer Post.nl zouden aankloppen. Dit was helaas niet te achterhalen. Verder een geweldige dienst van de kant van Coolblue.

hoekvd 30-11-2016 Via de website gekocht

doen wat ze zeggen met een vleugje humor

Coolblue zegt wat ze doen en doen wat ze zeggen. Dit alles met een vleugje humor. De dozen van Coolblue zorgen bij mij altijd voor een glimlach. De goederen worden keurig volgens afspraak geleverd. De website is overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik.

Pluspunten

• helder
  • makkelijk
  • snelle levering

Robert 30-11-2016 Via de website gekocht

Mooie koelkast

Super op de hoogte gesteld over de levering. Heel blij met de bestelling. Alleen helaas werd de bestelling in twee delen geleverd waardoor de sms'jes onduidelijk waren over de producten

Herman 30-11-2016 Via de website gekocht

goede service na "niet meer voorradig" melding

mijn bestelde printer bleek ondanks de getoonde voorraad van 4 stuks, toch niet meer leverbaar. Na een mail van Coolbleu en daarna telefonisch contact, is er samen naar een oplossing en alternatief gezocht. Deze samen gevonden en ook nog een leuke korting gekregen voor de overlast. Super!

Pluspunten

• aanbod
  • scherpe rijzen
  • service

Minpunten

• voorraad beheer

jolandak 30-11-2016 Via de website gekocht

tevreden met cool blue

Het is een duidelijke site met veel informatie makkelijk te bestellen en af te handelen.
Je krijgt duidelijk meldingen over je bestelling wanneer hoe laat het word bezorgd, heel fijn.

Pluspunten

• duidelijke site
  • goede prijs
  • goede service
  • veel keuze

Mirella 30-11-2016 Via de website gekocht

prima service

Ik heb een iphone gekocht en ben geholpen door een vriendelijke meneer. Hij heeft alles geduldig uitgelegd en alles was mogelijk. De levering was heel snel en alles was compleet. Ik bestel mijn abonnementen altijd via Coolblue vanwege de goede service en de redelijke prijzen.

Pluspunten

• heel veel keus
  • goede prijs/kwaliteitverhouding

Lambertus van Veldhoven 30-11-2016 Via de website gekocht

LG scherm voor playstation

Zaterdag besteld, zondag geleverd zonder extra kosten!!! Uitstekend verpakt. Ook communicatie met Coolblue is prima. Ik zou geen punt van kritiek kunnen en willen leveren!!

Jaap 30-11-2016 Via de website gekocht

voor de eerste keer product bij cool blue besteld, Dewalt accuboormachine snelle levering duidelijke product omschrijving
en goede prijs/kwaliteit verhouding

Pluspunten

• snelle levering

R Rintjema 30-11-2016 Via de website gekocht

Een Miele stofzuiger

Snelste en goedkoopste . Na een misverstand gelijk gebeld en direct hersteld en optijd geleverd
En heel vriendelijk geholpen. Grote klasse

Not happy 30-11-2016 Via de website gekocht

Screwup after screwup

Ordered Monday afternoon for guaranteed next day delivery. Receive an e-mail the next day, promising delayed delivery 1 more day. On Wednesday, I check track & trace and see it is delayed one more day. Call up CoolBlue and they tell me they are sorry, and will send me a replacement same day (this evening).

Never receive confirmation of this via e-mail, starting to get worried I call again. Get notified that they made another mistake and I will not get it tonight, but tomorrow. Still no track&trace.

Only compensation I get offered is a voucher for 10€ for my next order (the original order was several hundred euros). Code never arrives in my e-mail.

Compared to Amazon.nl, .fr, or .de, this is a joke. Would refrain from using Cool Blue again.

Minpunten

• Does not take responsibility
  • Promises compensation that does not arrive
  • Promises solution but fails to follow throug
  • Next-day delivery is a lie

Officiele reactie van Coolblue 30-11-2016

Hi there,

We're very sorry we've put you in this predicament. Of course this was not intentional. However, I'd like to review your case and would love to receive your order number. Please send an e-mail to: geenglimlach@coolblue.nl with your complaint and order number and we'll get back to you.
With kind regards,

Miranda 30-11-2016 Via de website gekocht

Betrouwbare winkel met lage prijzen en een enorm assortiment

Ik bestel regelmatig bij Coolblue. Ze hebben een groot en overzichtelijk assortiment verdeeld over diverse winkels zoals de stofzuigerstore.nl, waar ik laatst besteld heb. Als ik zoek naar de laagste prijs voor een product kom ik ook vaak bij ze uit. De keuze is op basis van eerdere positieve ervaringen dan niet zo moeilijk. Coolblue levert ontzettend snel. Je hebt het vaak een dag later al binnen. Ook doen ze totaal niet moeilijk als een product niet goed bevalt. Je hebt het geld zo weer op je rekening staan.

Pluspunten

• assortiment
  • lage prijs
  • betrouwbaarheid
  • restitutiebeleid
  • snelle levering

Sanne 30-11-2016 Via de website gekocht

Dik tevreden!

Onze stofzuiger begon na een aantal maanden mankementen te vertonen. Coolblue pakte de klacht heel goed op en omdat de stofzuiger inmiddels uit het assortiment was mochten we een nieuwe stofzuiger uitzoeken. Nadat wij een mail hadden gestuurd met onze keuze van de nieuwe stofzuiger hadden wij letterlijk 10 minuten later de bevestigingsmail terug en 19 uur later de stofzuiger in huis! Top service!

Pluspunten

• Top klantenservice
  • Mooie en duidelijke website

Hanne 30-11-2016 Via de website gekocht

Ik ben content!

Heel veel details over de producten die helpen met het maken van de juiste keuze. Goede suggesties van coolblue zelf. De prijzen zijn heel voordelig en vaak de goedkoopste die er te vinden zijn. De bezorgtijden zijn heel snel, wat heel gemakkelijk is als je iets snel nodig hebt.

Pluspunten

• ruim aanbod
  • snel geleverd

Pieter 30-11-2016 Via de website gekocht

Belabberde service, dankzij Paypal toch nog mijn geld terug

Op vrijdagmiddag een bestelling (van zo'n €300) bij hun geplaatst, en omdat ik het de dag erop nodig had, gebruik gemaakt van de optie "VandaagNog"-levering, die zo'n €10 kost. Die zelfde dag tot ongeveer middernacht zitten wachten op het pakket maar niets ontvangen. Bij de klantenservice van coolbue vinden ze het kennelijk geen punt dat ze niet aan de gemaakte afspraken voldoen. Een "oh ja, je krijgt je €10 terug". Verder geen boe of ba, alsof het de normaalste zaak is dat ze hun beloofde levertijd niet nakomen. Met veel pijn, moeite en een stapel leugens (en zeker niet binnen de beloofde termijn van 3 dagen, en ook niet binnen de wettelijke termijn van 14 dagen) uiteindelijk mijn geld terug ontvangen. Hiervoor heb ik wel PayPal moeten inschakelen, anders had ik het misschien nog steeds niet terug.

Pluspunten

• Vlotte bestelling
  • Vlotte betaling

Minpunten

• Slechte klantenservice
  • Er zijn goedkopere winkels
  • Moeilijk om geld terug te krijgen
  • Liegen
  • Houden zich niet aan de wet

Officiele reactie van Coolblue 30-11-2016

Hallo Pieter,

Wat supervervelend dat de dienst niet is geleverd. Daarvoor onze excuses. We willen zeker niet ongeïnteresseert overkomen, we nemen het immers heel erg serieus. Wel is het heel erg vervelend dat het zo lang heeft moeten duren om je geld terug te krijgen. Daar willen we graag nog even naar kijken wat hiervan de oorzaak is. Zou je ons een e-mail kunnen sturen gericht aan: "geenglimlach@coolblue.nl" met het ordernummer? Dan gaan wij intern hiermee aan de slag. Nogmaals onze onvoorwaardelijke excuses voor het ongemak.

Marga 30-11-2016 Via de website gekocht

Vlot, transparant en maken beloftes waar

Zatetdag om 17.15 besteld, zondag om 17.45 in huis.
Ik ben al een paar jaar fan van coolblue
Productvergelijking, beschrijvingen, het zorgt ervoor dat ik in een keer goed kies.
Bij problemen ook meteen goed opgelost, zoals bij een mobieltje met vanaf het begin problemen.
Zowel email beantwoording als hulp in de winkel correct en oplossingsgericht.
Blij met Coolblue!

Pluspunten

• Doorzichtig bestelproces
  • Goede service

Marcel 30-11-2016 Via de website gekocht

Prima product, vlotte levering

Product uitzoeken en bestellen is makkelijk en overzichtelijk. Levering is, zoals altijd, snel. Ook nog een scherpe prijs en geen afleverkosten. Ga zo door!

Martijn Piekema 30-11-2016 Via de website gekocht

Snelle levering perfecte service bekwame medewerkers

Echt scherpe prijs snelle levering en bekwame medewerkers die heel vriendelijk zijn en de apparatuur prima afleveren.

Pluspunten

• Klantvriendelijkheid
  • Service
  • Levering

Sandra 30-11-2016 Via de website gekocht

Inderdaad met een glimlach!

Een wasmachine even naar de 2de dragen met een grap en een glimlach. Super service want 's avonds besteld en de volgende dag algeleverd, alles netjes aangesloten, uitgelegd en zonder moeite ook de oude wasmachine weer naar beneden gebracht en meegenomen.
Zeer vriendelijk en dus een prima klantbeleving.

Pluspunten

• snelle service
  • eigen bezorgddienst
  • netjes aangeslote
  • uitleg over de machine
  • vriendelijke bezorgers

Mike 30-11-2016 Via de website gekocht

topservice

Prima shop, makkelijk te vinden wat je zoekt
Het pakje was besteld, en volgende dag netjes bezorgd, in goede degelijke verpakking!

Koen1976 30-11-2016 Via de website gekocht

Super service, hele snelle levering

Wasmachine en droger besteld. Prijs stond verkeerd op de site, hieronder zeer vriendelijk en snel te woord gestaan.
Einde van de dag besteld, volgende ochtend om half 8 waren de apparaten geplaatst, aangesloten en waren de oude meegenomen.

Helemaal top!

Pluspunten

• Snelle levering
  • goede prijzen
  • Vriendelijke en snelle communicatie

Chris 30-11-2016 In de winkel gekocht
Rotterdam

Fijne shop met goed geplaatste humor

Coolblue, een fijne shop met deskundige medewerkers en goed advies. Ook een persoonlijke touch en geïntresseerde medewerkers die goed pijlen wat je nodig hebt, en daarop het juiste advies aanmeten! Al met al een fijne winkel waar ik zeker meer aankopen ga doen!

Pluspunten

• goed advies
  • snelle levertijd
  • altijd een passende oplossing

Donsveertje 29-11-2016 Via de website gekocht

Uitstekend met zelfspot en humor :-)

Ik heb nog nooit eerder zaken gedaan bij Coolblue. Wel heb ik ooit een bekende sinterklaas video bekeken. Wat me duidelijk tegenhield was de prijs van de winkel. Dit is vaak wat aan de hoge kant.
Tot afgelopen week. Nadat ik een mok thee over m'n toetsenbord heengooide, moest ik eigenlijk snel een toetsenbord hebben. Marktplaats afgezocht. Naja, toch maar eens bij Coolblue kijken.
Precies hetzelfde toetsenbord, zelfs een 2e keus. (waardoor deze 5 euro goedkoper was en dus even duur dan bij anderen) Betalen met een creditcard en morgen, op zondag, al in huis. En inclusief verzendkosten. Geweldig!

Pluspunten

• Goede heldere uitleg
  • 2e keus mogelijkheid bij producten
  • Vééél producten
  • Zelfs op zondag leveren ze!
  • Betalen met creditcard kost niets extra

Minpunten

• Prijs in sommige gevallen

Prettig gewinkeld 29-11-2016 Via de website gekocht

snel, goed en accuraat geleverd

Snel, goed en accuraat geleverd tegen een goede prijs. Website werkt prettig. Volgen van status bestelling is handig.

Servaas 29-11-2016 Via de website gekocht

Aankoop smartphone

Correcte en zeer snelle service. Ontzettend makkelijk en comfortabel.
Overzichtelijke website en duidelijke informatie.

Didi 29-11-2016 Via de website gekocht

geen boe hoe boe hoe neem dan coolbleu

Ik schrijf deze review omdat ik echt oprecht vind dat ik goed geholpen ben .
Alles was duidelijk ik heb mijn product gevonden bekeken besteld gekregen gedisciplineerd goed top ga zo door.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Snel
  • Beste deal