Deze score is berekend op basis van 12351 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Zaki 03-09-2020

Heel goed service
Snel bezorgd
Aardig medewerkers
Aardig bezorger
Ik geef 100 in plaats van 10
Ik zal all mijn kennis en familie adviseren om bij coolblue te winkelen

Matthijs 03-09-2020

Zonde dat een bedrijf dat zo goed was in klantenservice, zo slecht is geworden

De klantenservice bij CoolBlue was snel, klantgericht, behulpzaam en dacht vaak een stap verder. Toen ik mij tas bijvoorbeeld op een oud adres liet bezorgen, stelde de CoolBlue'er direct voor om het adres aan te passen. In trainingen over klantenservice hanteerde ik steeds dit voorbeeld. Er lijkt echter iets verandert te zijn bij CoolBlue en nu twee keer achter elkaar een fout gehad met een bestelling van PostNL. Als je belt met de klantenservice krijg je tegenstrijdige berichten, eerst ziet een persoon dat het pakket retour is gestuurd en na een week wachten nog steeds geen update te hebben gehad blijkt het retour helemaal niet ontvangen te zijn. Terwijl je meer dan een half uur in de wacht staat omdat een medewerker wat uitzoekt, wordt ook nog eens de verbinding aan de kant van CoolBlue verbroken - waarop je weer opnieuw in de wacht kan staan. De onzekerheid die je hebt als klant wordt daarbij ook niet weggenomen. Zonde dus, dat een bedrijf dat groot is geworden door de focus te leggen op klantenservice daar nu in meerdere situaties vanaf is gestapt.

sebastiaan 03-09-2020

snelle levering, aardige klantenservice en producten zijn altijd van hoge kwaliteit

Diana 03-09-2020

super scherpe aanbieding, makkelijk bestellen en snelle levering. Ik ben een frequente internet-koper (oeps), maar dit was echt weer een verademing qua service. Echt TOP!

Marc 03-09-2020

leuk shoppen, als je vind wat je zoekt is het perfect en dat is zo bij cool blue.

Dirk 03-09-2020

heb expresso toestel Philips 3000 HD8821/01 voor herstelling onder garantie (garantie tot 5/11/2020) toegezonden en ontvang een gerepareerd toestel van andere klant. Toestel is bovendien in onhygiënische staat. TOTAAL ONAANVAARDBAAR en zeker in deze coronatijden! ZEER SLECHTE SERVICE. Coolblue probeert op deze wijze te ontnappen aan garantie!!!

Nikki 03-09-2020

Alles voor een glimlach, want Coolblue blijft je verrassen!

Vanwege gezinsuitbreiding waren wij opzoek naar een nieuwe droger. De klantenservice van Coolblue heeft meegedacht en goede tips gegevens bij het uitkiezen van deze nieuwe droger.

De levering is ook gegaan zoals Coolblue beloofde. Ze zijn snel en vriendelijk. Er stond dat de droger tot aan de voordeur geleverd werd, maar de bezorger keer naar mijn dikke buik en bood aan om de droger gelijk even naar de bijkeuken te tillen. Had niet gehoeven, was wel heel erg gewenst!

We bestellen vaker bij Coolblue en door de goede service blijven we dit ook doen!
Coolblue blijft ons verrassen en maakt mensen blij!

hawidasi 03-09-2020

Prima service en levering, laptop is naar wens en voldoet aan onze verwachtingen

Marina van Weele 03-09-2020

Super service! Ik heb vrijdag 28 augustus 8 JBL speakers besteld. Ze werden maandag 31 augustus bezorgd met een bakfiets! De speakers waren verpakt in een papieren zak en niet in een grote doos. En de bezorger was super aardig! Kortom, Coolblue denkt aan het milieu en heeft leuke mensen in dienst.

Thijs Wesselink 03-09-2020

Leuk energiek bedrijf! Stofzuiger besteld en alles dikke prima geleverd. Tevreden met het product en de manier waarop Coolblue alles regelde. Dank!

TheMa 03-09-2020

Men deed wat we mochten verwachten.
Meer valt er niet te melden. Langere tekst is niet te geven.

Fabio VD 03-09-2020

Om te beginnen is De user experience op de website gewoonweg fantastisch. Je vindt de producten die je zoekt heel makkelijk terug. De betaalmogelijkheden zijn uitgebreid, vooral de handige bancontact implementatie zodat je de app kunt betalen is super.
Qua service wordt er snel gereageerd en de pakjes komen ook zo goed als altijd op tijd aan. Bij een probleem of defecte apparaten heb ik ook steeds een correct antwoord/ een correct afhandelingsproces gekregen. Veel meer woorden zijn hier niet aan vuil te maken. Coolblue doet er alles aan om de klant blij te maken. I love it.

Mike 03-09-2020

Makkelijk bestellen via website en keurige levering volgens afspraak. Super service

Thilly 03-09-2020

Duidelijk en overzichtelijk. Snelle levering en heel behulpzaam voor het maken van een keuze.

Anke 03-09-2020

Werkt snel gemakkelijk en is heel duidelijk.
De bezorging verliep vlekkeloos en ze waren enorm vriendelijk en behulpzaam!

Matthias Marien 03-09-2020

Ik vind Coolblue echt een fantastische online en offline winkel. De reden waarom ik steeds voor coolblue kies is heel simpel. De klantvriendelijkheid en service vind je echt nergens anders. Loopt het niet helemaal zoals gepland of vind je je aankoop toch niet zo goed? Geen probleem ze zoeken samen met jou naar een oplossing.

Bedankt coolblue!

Evy 03-09-2020

Bijna alles op voorraad, perfect stipte levering met mooi gerief. Bij hulp, heel vriendelijke klantendienst.

Michel Spaans 03-09-2020

Snelle leveringen en genoeg opties die rekening houden met mensen die overdag niet thuis zijn, zoals leveringen in de avond (als je optijd bent ook dezelfde dag nog) of weekend leveringen (incl. Zondag!). Geen gedoe met items retour sturen of langsbrengen. Het personeel is altijd vriendelijk. Om deze redenen bestel ik altijd alles (als ze het hebben) bij Coolblue.

Salemink 03-09-2020

zaterdagavond rond 22.00uur wasmachine besteld maar de bezorgdienst voor zondag was helaas al vol. Verder wordt er heel duidelijk gecommuniceerd over de levertijd, via mail en telefonisch. ( je word 10 min voor aankomt gebeld)
Netjes geleverd en aangesloten door vriendelijk personeel.

PIN 02-09-2020

Snelle levering , op de hoogte gesteld worden van de bezorgtijd is heel fijn

Berry 02-09-2020

Solide shop. Duidelijke weergave, doet niet mee met prijsstunters.
Maar doet ook niet altijd wat ze beloven.
Morgen in huis, was helaas niet het geval.
Beetje jammer, want het prijsverschil was er wel naar.

Peter 02-09-2020

Coolblue heeft een heldere website. Makkelijk en fijn om mee te zoeken naar een product. Je krijgt direct bericht na een aankoop. Fijne winkel.

Yvonne 02-09-2020

Ik heb de Vivoactive 4 gekocht. Duidelijke en gebruiksvriendelijke site, hierdoor makkelijk te bestellen. De bestelling en levering wordt zeer duidelijk gecommuniceerd per mail. En een vriendelijke meneer kwam de bestelling afleveren met de bakfiets. De bestelling werd als een echt kadootje overhandigd....., super leuk! De kinderen kregen een kleurplaat en de dag erna had ik een kaartje in de brievenbus om me veel plezier te wensen met de aankoop. Een persoonlijke en vriendelijke service! Een echte aanrader.

Nikki 02-09-2020

Supersnelle levering, vriendelijke bezorgers. Installatieservice voor wasmachine en droger was uitstekend. Ik vind het aanbieden van “Tweedekansjes” ook echt een topidee in deze wegwerpmaatschappij. Prijzen altijd prima.

Geri 02-09-2020

Mooie smartwacht bij coolblue gekocht. Prijs was zeer netjes. En levering was snel en netjes. Er werdt aan de verwachte levertijd gehouden.

benlin 02-09-2020

eerlijke service ; goede producten ; goede prijs ; prima verzending zeer goed verpakt.

Bo 02-09-2020

Nieuwe koelkast gekocht via coolblue. Netjes en snel geleverd en omdat ik geen oude koelkast retour had staan namen ze een oude tv mee waar ik vanaf moest. Na het verwijderen van het plastic bleek er alleen een klein deukje in de koelkast te zitten. Niet zo leuk natuurlijk, bij een nieuwe apparaat. Coolblue gebeld. Zonder problemen werd er de volgende dag al een nieuwe geleverd! Top service!

N 02-09-2020

Goede voorwaarden, snelle service, gebruikersvriendelijk, betrouwbare kwaiteit

rob 02-09-2020

Eerst kijk ik of de prijs kan concurreren met andere aanbieders , en maak dan een keuze.
Cool blue houdt altijd woorden anders laten ze wat weten, en de snelheid van de bestelling is ongekend , heel snel.

Jan Slagt 02-09-2020

Service met een glimlach!
Dat is het zeker, maar dan van 2 kanten. Van alle webwinkels bestel ik het meest bij Coolblue.
Prijs: één van de voordeligste
Service: top! Zowel bij bestellen, levering, installeren en nazorg.
Ga zo door Coolblue!

Opdecam Daniel 02-09-2020

Over al de jaren heen als trouwe klant ben ik best tevreden;nog geen moeilijkheden had,met Cool Bleu,goede realistiche service,thanks

Gadgetman 02-09-2020

coolblue ...een gebuiksvriendelijke site met een duidelijk overzicht.Een hele snelle verzending en super ingepakt!!Top dus!!

Jacco 02-09-2020

goede heldere website; makkelijk om juiste product te vinden
handig dat "tweede kans" producten aangeboden worden
prijs/kwaliteit goed; vergelijkbaar met andere leveranciers
levering op tijd; vriendelijk personeel die goede kennis hebben van product

Janpa 02-09-2020

Op zondag besteld, en volgens afspraak op maandagavond geleverd. Prijzen zeker niet te hoog, dus alles bij elkaar een prima koopervaring

Rene F 02-09-2020

Ik ben tevreden over de levering van Cool Blue. Het assortiment laat soms wel wat te wensen over. Dan zoek je een artikel en staat er: wordt nooit meer geleverd. Jammer. verder goede service en geen gedoe als er iets niet juist of defect is. Heel netjes hoor.

Mariska 02-09-2020

Alles goed en tijdig geleverd. Ook prima communicatie mbt levering en even informeren vantevoren.

JeeVee 02-09-2020

Uitstekend website met fysieke winkels. Website geeft uitvoerige informatie voor oriëntatie, evaluatie en aanschaf van het gewenste product. Productcategorieën worden toegelicht met goede en informatieve video-filmpjes. Het bestel- en orderafhandelingsproces is helder en wordt heel goed gecommuniceerd. Aflevering zelfs op zondag mogelijk (zoals ik zelf heb meegemaakt) en binnen een dag na bestelling. Via 'track and trace' word je uitvoerig op de hoogte gehouden met zelfs de locatie van de besteller en het aantal afleveradressen en de verwachte tijd van aflevering, heel bijzonder! Ik heb in het verleden een aantal grote en kleine aankopen gedaan en de ervaringen zijn zonder uitzondering zeer goed!!

Laura 02-09-2020

Heel snelle levering en een uitstekende prijs-kwaliteit. Bovendien is elk product uitvoerig beschreven wat het makkelijk maakt om precies te kopen wat je nodig hebt. Ook een pluspunt is dat je met Paypal kunt betalen. De Coolblue website is bijzonder handig in gebruik en overzichtelijk. Verder is er een ruime keuze. Ik ben een meer dan tevreden klant!

Dino 02-09-2020

Zeer snel geleverd zoals beloofd. Vriendelijk personneel - zeer grote pluspunt.

Minpunten: Wel prijzig maar dit is te verwachten in België. XXL winkel bezocht in Gent maar die voelt niet 'XXL' want er zijn alleen TVs op 50% van de ruimte. Als je iets anders wilt zien dan moet je kiezen achter een computerscherm.

Pauline 02-09-2020

Product vlot & correct geleverd. Meteen bevestigingsmail ontvangen dat bestelling goed ontvangen werd + update wanneer het onderweg was. Super tevreden!

Rolanda 02-09-2020

Coolblue doet wat het beloofd dus zeer betrouwbaar.
Van anderen ook gehoord dat de service achteraf ook prima is.

Willem van Driel 02-09-2020

Goed assortiment en snelle leveringen.
Prijs-/kwaliteitsverhouding is goed.
Klantenservice is correct en pro-actief!

Robby 02-09-2020

Vaak bij Coolblue besteld en tot op heden alles naar tevredenheid geleverd. Geen ervaring met garantie perikelen daar de apparaten normaal zijn blijven functioneren.

Gerard 02-09-2020

Netjes en zeer snel geleverd... meer moet dat niet zijn !
Zal zeker niet twijfelen om nog meer te bestellen !

Jessica 02-09-2020

deze site was heel erg makkelijk duidelijke omschrijving en erg prettig de reviews erbij!

Wolter 02-09-2020

Inmiddels vast klant bij Coolblue wegens de service. Als er wat mis gaat wordt dat vrijwel direct en proactief opgelost!

gedupeerd 02-09-2020

Op 26/08/2020 twee smartphones besteld bij Coolblue. Meteen betaald en bevestiging gekregen voor levering op 27/08/2020. Pakje echter nooit aangekomen. Ondertussen zijn we een week verder en belde ik voor de 3de keer Coolblue op. Weeral "onverwachtse drukte op de klantendienst" (sic) dus heel lang wachten om te horen te krijgen dat ik kan kiezen tussen twee opties: 1) de bestelling annuleren en geld terugkrijgen of 2) wachten tot een onbekend moment van latere levering (misschien nog deze week?). Gisteren beloofde een andere medewerker nog om als het pakje er vandaag niet zou zijn, ze het opnieuw zouden opsturen. Niet dus. Glimlach is ondertussen ver te zoeken...

Ton Duran 02-09-2020

bedankt
Pakket goed ontvangen , door IT storing dag later maar postbode met confetti ontvangen.

Ga zeker meer boodschappen bij coolblue doen

Maaike 02-09-2020

Duidelijke website met hulp om te zoeken naar een geschikt product. Snelle levering. En de tweede kans producten zijn een fijn.

Seb De Roover 02-09-2020

Netjes kunnen bestellen, netjes op tijd, netjes verpakt, vriendelijke mensen.