Deze score is berekend op basis van 3465 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

marianne 12-09-2017 Via de website gekocht

helegoede service

Ik vond deze shop op internet. Had per ongeluk twee dezelfde artikelen besteld. Had direkt gebeld en ze annuleerden meteen het ene artikel wat teveel besteld was. De andere dag hadden ze het bedrag al terug gestort. Heel fijn.

Bassie 12-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service! Ook in het weekend en avonden!

Onze nieuwe wasmachine zou op zaterdag om 19.00 uur worden bezorgd, maar wij werden om 18.30 uur gebeld dat het logistiek niet goed was gegaan met de levering: Deze bleek niet te zijn ingeladen in de vrachtwagen. Vervolgens zijn de chauffeurs terug gereden naar het distributiecentrum en hebben ze dezelfde avond om 21.30 uur alsnog de wasmachine geleverd en aangesloten. De oude wasmachine werd ook netjes door hen meegenomen! Met één woord: geweldig!

Ricardo 12-09-2017 Via de website gekocht

Prima winkel en goede service

Ik koop regelmatig bij Coolblue mijn spullen. Zo ook een Synology NAS server met 4x 2Tb harde schijven er in. Na installatie bleek één schijf een foutmelding te geven. Eenvoudig teruggestuurd en binnen een paar dagen had ik een nieuwe in huis. Het systeem draait al jarenlang als een zonnetje. Verder goede en concurrerende prijzen.

marcel 12-09-2017 Via de website gekocht

degelijk goed

Goedkoper dan andere grote concurrenten, snelle goede levering, precies de koffer die ik zocht om te hoppen van plaats tot plaats

Alison Sutton 12-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige prijs-kwaliteit verhouding en service

Behulpzame productreviews en een overzichtelijke website met goede keuzemogelijkheden. Ik kon ook met Ideal betalen

Linda 12-09-2017 Via de website gekocht

Ik heb gekozen voor cool blue wegens de zeer goede service en de ongelooflijk snelle levering. Zelfs de zondag.

perindelvago 12-09-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd, goede service

De Maxicosi's die wij wilden hebben waren in de aanbieding bij Coolblue: we hebben ze meteen besteld en hadden ze twee dagen later in huis. Snel geleverd, goede communicatie, en de producten zoals verwacht.

MJP van de Ven 12-09-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

Fantastische service!

Er wordt in de winkel goede uitleg gegeven over de apparatuur die je aanschaft. Daar wordt alle tijd voor genomen. Verzendingen worden zeer snel verwerkt en geleverd!
Ze leveren zelfs op zondag!

Johanna 12-09-2017 Via de website gekocht

Topservice

zeer snelle service ( zaterdag besteld en zondag in huis ) prijs / kwaliteit zeer aanvaardbaar.Uitleg product klopt ook.

Huub 12-09-2017 Via de website gekocht

Snelle Service !

Camera om 22:50 uur besteld en smorgens om 9:30 uur al in huis. Super snel. een paar uurtjes slapen en dan staat de bezorger al op de stoep.

Frans 12-09-2017 Via de website gekocht

Wij hebben zaterdag een bestelling gedaan en zondagmiddag is dit afgeleverd. Wat een fantastische service is dat.

Lieke 12-09-2017 Via de website gekocht

Goede Service

De site is duidelijk en overzichtelijk. Je krijgt netjes eerst een mail met het tijdsvak wanneer de wasmachine komt, vervolgens krijg je 30 min. voor de tijd een sms en een kwartier van te voren bellen ze, Waardoor je zeker op tijd thuis kunt zijn en niet de hele dag thuis hoeft te blijven zitten wachten. Het oude apparaat netjes opgehaald, nieuwe neergezet en aangesloten. Ze waren vriendelijk en deden het zorgvuldig.

S . G.Boldendal 12-09-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden.

De shop is zeer overzichtelijk, geeft goede informatie, je kunt zelf uitzoeken waar je naar opzoek bent, geen gestrest dat er een verkoper achter je staat. Maar de aflevering was zo als in de reclamespot.

MissyMD79 11-09-2017 Via de website gekocht

Niks dan lof!

Onwijs snelle levering, super goede service, duidelijke communicatie en website. Ze denken met je mee om vooraf aan de levering al een uitleg over de aansluiting van het product te mailen.

Jolanda 11-09-2017 Via de website gekocht

Makkelijk andere dag in huis en oude apparaat word meegenomen . Service is prima staan je prima te woord aan de telefoon. Word netjes half uur van te voren gebeld als ze het apparaat komen brengen

Miranda 11-09-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf.

Al meerdere keren besteld en nooit problemen gehad. Het wordt op tijd geleverd en binnen een dag. Top dus.

Steff 11-09-2017 Via de website gekocht

Coolblue is gewoon top!

Producten makkelijk met elkaar vergelijken, eenvoudig bestellen, super service. In de avond voor de bezorging mail over tijdvak dat de bezorging plaats vind. In de ochtend bericht in welk uur. Kwartier voor tijd belletje dat ze onderweg zijn. Beide machines zijn netjes geplaatst. Oude machines weer mee. Lekker op je eigen gemak je product uitzoeken. Dankzij de vele reviews mijn keuze kunnen maken. Dankjewel coolblue!

Alhard 11-09-2017 Via de website gekocht

Leveringsafspraak niet nagekomen

Beticht ontvangen van de levering van een brievenbusbestelling de volgende dag (zaterdag). Nu maandag nog niet ontvangen. Was verjaardagscadeau.

Hallo Alhard,

Onze oprechte excuses dat wij de jarige hebben teleurgesteld met een vertraagde levering. Wanneer je bij ons een bestelling plaatst, mag je de volgende dag al een levering verwachten. Natuurlijk controleren wij graag de status van de zending. Kun je ons het ordernummer in een e-mail versturen? De e-mail kun je verzenden naar geenglimlach@coolblue.nl.

Graag zien wij jouw reactie tegemoet.

Perry 11-09-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

Vandaag besteld en dezelfde dag geleverd wel tegen een kleine meerprijs maar die keus is voor jezelf.

Walkwithstewie 11-09-2017 Via de website gekocht

Echt helemaal super

Om te beginnen is het product dat ik besteld heb helemaal geweldig. De prijs en kwaliteit verhouding is perfect. Ik was op zoek naar een weegschaal met vet meter en er komt de keuze van coolblue bij te staan. Overal is aan gedacht om het je veel makkelijker te maken met winkelen. Ik heb de keuze van coolblue besteld en wauw wat hebben die gelijk zeg! Inderdaad de beste keuze en snel in huis. Ik heb totaal geen minpunten. Vriendelijk Bedankt!

G.Bundel 11-09-2017 Via de website gekocht

Top service! Er wordt met je meegedacht ...

Het formaat van de bestelde koffer was te groot. Retour gezonden en medewerker van Coolblue zorgde ervoor dat er op dezelfde dag in de avonduren een ander formaat koffer werd geleverd. Top!

Marcel 11-09-2017 Via de website gekocht

Duidelijke website, ik werd telkens goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Chauffeurs zijn erg vriendelijk en behulpzaam en geven een duidelijk uitleg over de machine en geven nog wat tips voor een langere levensduur. Kortom, super tevreden over Coolblue. Ik kan iedereen aanraden om daar iets te bestellen.

Gerke 11-09-2017 Via de website gekocht

Perfecte bestelling!

Heldere keuzes, goede specificaties op de website en een fantastische klantreis. Zeggen wat ze gaan doen, en vervolgens dat ook 100% waarmaken. Wat ik vooral goed vond, is het op de hoogte houden van de status van je bestelling, en voorafgaand aan de ontvangst van het pakket al installatietips waardoor je na ontvangst direct los kunt. Een aanrader!

RAW 11-09-2017 Via de website gekocht

Coolblue’s eigen Bezorgdienst Faalt

Op 30-8-2017 een PROFORM PREMIER 900I loopband met twee Nordictrack onderleg matten bij Coolblue besteld, de volgende dag werd deze door Coolblue’s eigen bezorgdienst netjes met drie man bezorgd. Alles was goed geregeld, zelfs het telefoontje dat zij in de buurt van mijn woning waren. Toen ze aanbelden deed ik open en vertelde hen dat het pakket naar de 2e etage gebracht moest worden. Een van de bezorgers vertelde mij dat de levering echter niet verder bezorgd werd dan de voordeur, waarop ik reageerde dat bij het bestelde artikel het volgende op de website stond vermeld en liet hem dit zelfs nog lezen.

Gratis bezorgd en in doos op gewenste plek geplaatst.
Heb je geen lift? Dan bezorgen we tot en met de 4e verdieping.

De bezorger hield voet bij stuk en wilde het pakket beslist niet verder brengen, hierop mocht hij van mij de gehele bestelling weer mee retour nemen omdat de belofte die zwart op wit op de website pagina stond vermeldt niet nageleefd werd. Deze prima service was nou juist een van de redenen om het apparaat bij Coolblue te bestellen. Deze onverwacht slechte service ben ik tot nu toe van Coolblue niet gewend en viel dus vies tegen, jammer. Conclusie: bestel je grote apparaten, vraag dan van te voren een schriftelijke bevestiging over wat de bezorging precies inhoudt. Mijn geld inmiddels terug ontvangen.

Beste meneer/mevrouw,

Allereerst willen wij onze oprechte excuses aanbieden voor de nare service die u van onze eigen bezorgdienst hebt ontvangen. Je hebt de bezorger duidelijk gemaakt dat de service op de website staat vermeld. Wij gaan ervan uit dat alle bezorgers op te hoogte zijn van de diensten die wij verlenen. Uiteraard willen wij dit meteen doorgeven aan de juiste afdeling. Dit kunnen wij doen aan de hand van een officieel onderzoek.

Graag ontvangen wij het ordernummer met een korte toelichting in een e-mail. Met jouw persoonlijke gegevens zetten wij de zaak door zodat dit in de toekomst niet zal voorkomen. De e-mail kun je versturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Mocht je nog andere vragen hebben, dan vernemen wij dit graag ook in de e-mail.

Andries 11-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering van een powerline adapter

Voor een plek in mijn huis die moeilijk te bereiken was met een netwerkaansluiting heb ik een powerline adapter besteld die was aanbevolen door CoolBlue. Hij was de volgende dag in huis en werkte meteen na aansluiten. De instructie had ik vooraf per mail al gekregen.

Rob 11-09-2017 Via de website gekocht

Cool Blue doet wat het belooft

Wat de titel al aangeeft Cool Blue maakt het waar. Internet shoppen zoals het hoort.
Zodra duidelijk werd, dat de levering niet in het aangegeven tijdvak kon plaatsvinden, werd er gebeld. Prima

martin 11-09-2017 Via de website gekocht

goede service

goede en snel geleverd product voldoet aan verwachting.
zou zeker weer coolblue gebruiken om een nieuwe iPhone aan te schaffen

Kalo 11-09-2017 Via de website gekocht

Vlotte service

Gemakkelijke site om het juiste toestel te vinden en snelle verzending. Meer heb ik niet nodig.
Coolblue's keuze vind ik ook een mooi initiatief.

Wil 11-09-2017 Via de website gekocht

Een snelle levering, aantrekkelijke prijs, betrouwbare webshop, producten zowel online als in een winkel te bestellen.

RB 11-09-2017 Via de website gekocht

snel afgeleverd, maar daar blijft het dan ook bij

TV vrijdag besteld, zaterdag in huis. via sms prima op de hoogte gehouden hoe laat de levering ongeveer zou zijn. Klopte wel redelijk, half uurtje later. Tv uit de bus en weg waren ze. Zou prettig zijn, eventueel tegen extra betaling, als het mogelijk is om de boel aan te laten sluiten en de rommel weer wordt meegenomen

Wilfred van Leeuwen 11-09-2017 Via de website gekocht

CoolBlue is een van de beste websites om ONLINE te kopen!

Makkelijke website om producten online te kopen, plus een uitstekende opvolging! Tot nu toe zijn alle producten die ik besteld heb supersnel geleverd en in goede staat. Als er iets mis is, dan volgt een uitstekende klantenservice dit meteen op en heb je zeer snel een oplossing!

Jan 11-09-2017 Via de website gekocht

TOP!

Coolblue heeft een ruime keuzemogelijkheid en je kunt het zo duur maken als je zelf wilt. De levering is snel en adequate Ik vind het helemaal top.

Petra 11-09-2017 Via de website gekocht

volgens afspraak

Coolblue biedt een goede keuze in koel(vries)kasten. De gekozen koelkast werd conform afspraak geleverd. De medewerkers stelden zich netjes voor, plaatsten en installeerden de koelkast, legden nog e.e.a. uit en namen alle verpakkingsmateriaal mee. Ook het oude apparaat namen ze mee retour. Keurige service!

Traysi 11-09-2017 Via de website gekocht

WOW!!! Good from start to end

Having struggled to find what I wanted on other sites, I was so happy to find exactly the suitcases I wanted on Cool Blue's site - and easily. I ordered and the next day - there they were - within the specified time that they said they would arrive. I already thought they were brilliant and then to top it all, I received an email with a little film telling me how to work the lock. Fantastic service. Great price and wonderful delivery time. Thank you Cool Blue!

DH 11-09-2017 Via de website gekocht

Cool

Leuke shop met ruime keuze en prima service. Leuke tekstjes op dozen en bij communicatie. Deze club maakt de winkel ervaring net wat persoonlijker en leuker dan de rest.
Ik zeg COOL....blue.

Toine 11-09-2017 Via de website gekocht

Altijd goed

Makkelijk, overzichtelijk, goede informatie, specificaties op de website. In de winkel altijd keurig te woord gestaan door een medewerker die weet waar hij/zij het over heeft.

Hilde 11-09-2017 Via de website gekocht

Snel in huis

Coolblue was de enige winkel die het product online verkoopt, maar ik had het binnen 24 uur in huis. Ik had via klantenservice besteld ivmeen kortingscode. Werd goed en snel geholpen aan de telefoon en de updates kwamen via mail.

Annelien 11-09-2017 Via de website gekocht

Prima op alle fronten!

Keurig op tijd, alles volgens afspraak, leuke gasten die mee willen helpen en vriendelijkheid voorop. Niets op aan te merken! Enkele dagen later gratis oude machine opgehaald. Super!!

Erik van der Hilst 11-09-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam

Beoordeling

Stipte en goede afspraak van levering en vriendelijke en behulpzame chauffeur met bijrijder en goede advies van de verkoper.

Brigitte 11-09-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Ik kom toch steeds weer bij coolblue terecht. Goede omschrijvingen van producten, consumentengids beoordelingen erbij, revieuws .
En snelle levering!

Peet_B 11-09-2017 Via de website gekocht

Perfect!

Een iPad Pro 10,5” 256Gb besteld om 23:00, de dag erna om 11:00 in huis. Zelf een fout gemaakt in de adresgegevens, contact opgenomen met CoolBlue en binnen 3 minuten waren de gegevens zonder moeite aangepast! Dé perfecte service én 2 jaar garantie op Apple producten.

Ski 10-09-2017 Via de website gekocht

Gaan écht voor die glimlach

Mijn koelkast werd met schade geleverd en CoolBlue nam hierin zijn verantwoordelijkheid en zorgde voor een oplossing waar ik alleen maar tevreden over kan zijn. Ik werd steeds netjes te woord gestaan en hoefde nergens achteraan te zitten. Ik ben inmiddels vol vertrouwen aan het neuzen voor een nieuwe vaatwasser van CoolBlue.

Karin 10-09-2017 Via de website gekocht

Goede,betrouwbare winkel. Zowel online als de echte winkels.

Goede shop,betrouwbaar,goede service,snelle levering.
De verpakking van de goederen is wel altijd wat overdreven groot.

Rob 10-09-2017 Via de website gekocht

Waardeloze service

Bestel een koffer op een donderdag en ze beloven het vrijdag te leveren. Maar nee track and trace geeft aan haal het zaterdag op. NP ik kijk zaterdag weer naar track and trace staat er ophalen maandag bestelling vertraagd. Uiteindelijk zaterdag naar een winkel gegaan om er een te kopen ik vertrok zondag. Mij pak je niet meer ADIOS

Hallo Rob,

Wat ontzettend jammer dat jouw bestelling niet meteen de volgende dag is geleverd. Wanneer je een bestelling bij ons plaatst, mag je zeker verwachten dat wij het pakket zo snel mogelijk jouw kant op sturen.

Gelukkig heb je de koffer in de winkel kunnen aanschaffen. Dat neemt niet weg dat jouw bestelling met 2 dagen is vertraagd. Uiteraard willen wij de vertraging bij de koerier aankaarten in de vorm van een pakketonderzoek. Op deze manier kunnen wij bij de koerier aankaarten dat dit niet de normale gang van zaken zijn. Dit kunnen wij doen met behulp van het ordernummer. Graag zien wij het ordernummer in een e-mail tegemoet. Je kunt de e-mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl.

Mb 10-09-2017 Via de website gekocht

Top service'

Heb coolblue gekozen door de aanbeveling van mijn zoon die goede ervaringen had met de firma en de online shop. De site vond ik ook heel gebruiksvriendelijk en de levering kwam netjes op tijd.
Kortom alles prima en zeker voor herhaling vatbaar.

Henk 10-09-2017 Via de website gekocht

Top!

Een 9 0f 10 misschien iets te overdreven. Dus een dikke 8. Elke keer zeer tevreden over alles. De prijs en de snelle levering.

Erica 10-09-2017 Via de website gekocht

Via Google kwam ik bij Coolblue uit en ik kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben over product en service. Een volgende keer zal ik zeker weer bij Coolblue bestellen!

Dennis 10-09-2017 Via de website gekocht

Goede stofzuiger voor een mooi prijs

Ik heb een goede stofzuiger gekocht voor een mooie prijs. Stofzuiger werkt heel goed. Had ook goede eerdere recensies. Snelle levering ook. Alleen de (spam)mail met extra toebehoren, die had ik graag niet willen ontvangen. Want daar had ik mij niet voor ingeschreven en nu dus uitdrukkelijk voor uitgeschreven.

arzu demir 10-09-2017 Via de website gekocht

Perfecte, vraag snel beantwoord en volgende dag in huis

Makkelijke webshop met het zoeken naar, info over het product en de afhandeling voor het plaatsen van de bestelling

E. Samanli 10-09-2017 Via de website gekocht

Wéér tevreden!

Dit is niet me eerste keer dat ik een grote aankoop doe bij coolblue en weer ben ik zeer te vreden over de service en klantvriendelijkheid. Het gemak van bestellen en de snelle leveringen maken het ook geweldig!