Deze score is berekend op basis van 1379 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ayla 26-09-2015 Via de website gekocht

Zeer goede keuzehulp op de website, met veel opties, en de mogelijkheid om producten te vergelijken. Ook heel handig dat je tot 12 uur kan bestellen en toch de bestelling de volgende dag in huis hebt.

Zeer goede klantenservice, problemen worden altijd snel, vakkundig, en door vriendelijk personeel opgelost.

Goed assortiment, maar meer keuzevrijheid is nog cooler.

Absoluut een aanrader om hier je product te bestellen.

wilwe 26-09-2015 In de winkel gekocht
Antwerpen

Je kan thuis al een keuze maken uit het gamma en ook naar de winkel gaan om nog meer uitleg te krijgen.

Niet in Stock in de winkel en de volgende morgen aan huis geleverd.

Meer dan keuze genoeg in alle prijsklassen.

Doen we nu al.

Als je een product gereserveerd hebt ben je snel gediend en anders is het zoooooo laaaang aanschuiven, maar daar kunnen julie niets aan doen. Met het nummersysteem kom je wel dadelijk bij een gespecialiseerd verkoper terecht.

HansuitKoekelare 26-09-2015 Via de website gekocht

Een gemakkelijke, snelle en duidelijke zoekmotor op de website die je snel naar het product dat je wil loodst.

Je wordt duidelijk geïnformeerd over het leverproces met mails en berichten op je telefoon, de snelle levering is ook een duidelijk pluspunt

Super veel artikels in alle maten en gewichten, voor elk wat wils.

Ben een fan van coolblue.

Door dat onze afwasmachine defect was wilde we zo snel mogelijk een nieuwe afwasmachine in huis hebben, door dat Coolblue de levering de volgende dag al kon leveren was de winkel al snel gemaakt, door de gemakkelijke zoekmotor van coolblue was de keuze snel gemaakt. De afwasmachine is snel geleverd, alles was erbij van aansluit- en afvoerdarm en een complete installatiehandleiding waar door de machine snel aangesloten en geïnstalleerd was. De machine werkt perfect en stil. Ik zou direct terug bij Coolblue dezelfde Bosch afwasautomaat bestellen.

Rafaelw 26-09-2015 Via de website gekocht

4,2

Donderdag hadden we een luchtbevochtiger besteld. Nog steeds niet ontvangen. Gefrustreerd blijven wachten.

De snelle levering en het gemak was onze reden om voor coolblue te kiezen. Als de levering het laat afweten, kunnen we beter zelf langs een Vandenborre gaan.

Hoe lang in bezit? Nog niet in bezit.

Frank 26-09-2015 Via de website gekocht

Snel en gemakkelijk besteld

S avonds besteld, niet veel meer dan 12 uur daarna geleverd op zaterdag. Goede betaalmogelijkheden

Dennis 26-09-2015 Via de website gekocht

Vanuit thuis kan je alles rustig bekijken

Problemen gehad met vorige aankoop maar mocht hem omruilen voor ander type, Helemaal top.

Wat ik zocht daar was keuze genoeg van.

Snelle levering en goede service.
Ook bij problemen staan ze je goed ter woord.

Daniel Sajet 26-09-2015 Via de website gekocht

* zeer toegankelijk
* goede zoekmachine
* bestel proces prima

* klantvriendelijk, behulpzaam en terugsturen was nvt

* Uitgebreid assortiment en divers
* Wat ik zocht, kon ik vinden
* prijs/kwaliteit in balans

Behulpzaam en zeer voorkomend.

Heel attend, kreeg nog een ansichtkaart van de winkel waar ik mijn bestelling deed.!! Jullie hebben het helemaal begrepen. "Coolblue" wordt als voorbeeld genoemd hoe je kwaliteit levert!

Fred van Nijmweegen 26-09-2015 Via de website gekocht

's avonds om 10 uur via internet besteld, 's morgens ophalen in de winkel (Eindhoven)

Vriendelijk ontvangen in de winkel en goed en snel geholpen.

Ruim aanbod

Molle96 26-09-2015 Via de website gekocht

Gewoon precies doen wat je belooft !

Assortiment, komen belofte na !
Vlot!
Betrouwbare betaling !

Ze doen wat ze beloven !

Digi Lee 26-09-2015 Via de website gekocht

Duidelijke en overzichtelijke website, waar de meeste vragen al beantwoord worden.
De producten zijn snel en makkelijk te vinden en te bestellen en betalen.

In de meeste gevallen worden de vragen al op de website beantwoord, heb je toch verdere vragen, kun je gewoon even bellen en wordt je heel vriendelijk te woord gestaan en krijg je verder een goed en duidelijk advies. Tevens beschikken ze over een zeer goede helpdesk.
Verder heb ik mijn leveringen altijd ruim binnen de aangegeven tijd gekregen.
Doen niet moeilijk als er iets een keer niet goed is en retour moet en of als er iets beschadigd afgeleverd id wordt er a la minuut naar een oplossing gezocht, die tot nu toe altijd naar mijn volle tevredenheid geweest is.

Ruim assortiment, bijna altijd kunnen vinden wat ik zocht en vele alternatieven binnen een productgroep.
Niet altijd de laagste prijs maar die neem ik vaker inkoop toe daar ik voor de geweldige service ga.

Heb al meerdere mensen aanbevolen, daar ze over een perfecte service beschikken en leveren waar ze voor staan.

Duidelijke en overzichtelijke website, ruim assortiment, snelle leveringen, komen hen afspraken na, goede prijs kwaliteit verhouding, vriendelijk personeel, geweldige helpdesk die goed bereikbaar is en ruime openingstijden heeft.

A Guller 25-09-2015 Via de website gekocht

4,2

Producten. Bellen en snel bestellen. Als je iets nieuw beateld is het gelijk geregeld. Maar wacht maar tot er een probleem is.

Ruim voldoende.

Voor mij nooit meer.

Ben benieuwd wat het gaat worden.

Voor mij nooit meer. Dit is mijn laatste bestelling geweest. Al zijn ze de goedkoopste. Ik ben 30 euro aan belkosten 2 verlof dagen en een vrije avond van mijn vader inbeslaggenomen voor een product die ik nog steeds niet heb. Nog nooit zo een slechte service gehad. Nog slechter dan bij een incassobureau (die geven ook geen service). Een klantenservice die zijn afspraken niet na komt. Medewerkers die niet op de hoogte zijn van hun producten. Bellen niet terug op afspraak. En kunnen geen oplossingen bieden bij escalaties. BIZAR SLECHT Ben benieuwd wat het gaat worden.

Digi Lee 26-09-2015

Deze reactie verbaasd mij wel heel erg, zelf heb ik nog nooit zoiets meegemaakt en heb toch al heel wat producten besteld bij Coolblue. Heb ook al een paar keer met hen helpdesk gesproken en alles is altijd tot mijn tevredenheid opgelost en moest er een keer een specialist aan te pas komen, werd ik altijd netjes terug gebeld.

Verder heb ik tot nu toe alleen nog maar erg positieve ervaringen met Coolblue, wat het gemak van het bestellen en betalen aangaat, de leveringen, het vriendelijke personeel en de uitgebreide helpdesk.

Verder kan ik mij niet voorstellen dat ze niet de moeite nemen om jou problemen naar tevredenheid op te lossen.

Chris 25-09-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke webshop, duidelijke informatiemails

Snel geleverd met duidelijke informatie.

Voor mij een ruim voldoende groot assortiment, veel variatie!

Zeer goede service, snel en makkelijk!

Ik weet dat CoolBlue standaard verpakkingen heeft, maar voor een product in een doosje van 15cm bij 15cm bij 15cm heb ik geen verpakking nodig van 20cm bij 35cm bij 50cm.

ginette genetello 25-09-2015 Via de website gekocht

gemakkelijke website en veel keuze van verschillende artikelen

artikel besteld en de dag daarna in de vroege namiddag had ik reeds mijn pakje

heel gevarieerd assortiment

mijn echtgenoot en ik en de dochter zijn heel tevreden over jullie website en jullie service

we hebben reeds enkele malen iets aangekocht via jullie online shop en zijn steeds tevreden geweest van de service. Mijn man had eens 9 € betaald om zijn pakje vroeger te ontvangen. Het pakje werd te laat geleverd en coolblue heeft nog dezelfde week het verschuldigde bedrag betaald. Van een service gesproken

prins henri 25-09-2015 Via de website gekocht

je pc aanzetten en bestellen

bij probleemtjes zeer vrindelijk

alles wat men kan (gebruiken) of nodig heeft

tenzeerste aan prijzen

snel en vriendelijk

Frank 25-09-2015 Via de website gekocht

Uitstekende vergelijkingsfuncties op de website

levering perfect op tijd, en steeds goed op de hoogte gehouden

ze hadden precies het product dat ik wilde

beste e-shop voor electrisch & electronica van Nederland.

anoniempje 25-09-2015 Via de website gekocht

makkelijk bestellen met een groot assortiment

's avonds besteld, de volgende dag al thuis, d;as snel!

voldoende keus om te kiezen

prima winkel en waarom,zie hier boven!

Daan Broeze 25-09-2015 Via de website gekocht

Makkelijk thuis bestellen

De repeater dat ik ontving werkte in één keer goed goede gebruikshandleiding

Je kunt er veel en veel meer kopen dan dat ik nodig heb. Kortom voor elk wat wils

Ik heb telefonisch hulp gevraagd welke repeater ik nodig had. Super netjes geholpen en mij zelfs geadviseerd de goedkoopste te nemen. Waar zie je dat in winkels, daar in normaal gesproken alleen de duurste goed.

Docfalcon 25-09-2015 Via de website gekocht

Ik heb al heel veel dingen besteld bij Coolblue en het verloopt online steeds heel vlot, levering binnen de gestelde termijn en steeds goed verpakt.

Het aanbod van Dolly's voor statieven is vrij beperkt, maar wat ik gekocht heb is wat ik er van verwachtte.

Paulmar 25-09-2015 Via de website gekocht

6,5

Geen belletje of mailtje dat levering later komt. Bezorgers stonden om 6.45u maandagochtend opeens voor de deur!!

Vrijdag om 14u besteld voor zaterdag te bezorgen. Niets geleverd, terwijl toezegging via mail, Moest zelf er achteraan verplaatst naar de week erop zaterdag, hier niet naar geluisterd, maar opeens een telefoontje om maandagochtend !!! 6.30u dat de bezorgers voor de deur stonden met de koelkast, terwijl dit niet is afgesproken

tio 25-09-2015 Via de website gekocht

100 %

snelle gratis levering, concurerende prijzen.

Ted 25-09-2015 Via de website gekocht

Fraaie website, handige zoek, vergelijk en advies functies (hoewel je ook zelf moet blijven nadenken;-). Goede product informatie en uitleg over lastige technische termen is aanwezig. Top!

Monitor besteld en deze wordt keurig op tijd en volgens afspraak geleverd. Geen gezeur alles in een keer goed. Dat zie je wel eens anders.

Groot!

Patricia 25-09-2015 Via de website gekocht

Ik heb twee jaar geleden ook iets besteld via Coolblue. Helaas werd mijn emailadres niet herkend, dus moest ik opnieuw een account aanmaken. Toen ik mijn nieuwe accountgegevens kreeg, stond er in de email dat ik al bekend was en dus geen kortingscode kreeg. Daar heb ik geen probleem mee, maar wat ik dus raar vind is dat ik wel bekend ben (ik krijg ook de nieuwsbrief), maar wel een nieuw account moest aanmaken.

Lekker snel, duidelijk.

Herman 25-09-2015 Via de website gekocht

zo makkelijk zoeken en vergelijken op de site, echt super

bekijken, bestellen en bezorgen gaat fantastisch.

zeer compleet

goede service, uitgebreide beschrijving en (heel goed!) filmpjes met korte uitleg van het artikel,dat geeft toch nét even een beter beeld van het artikel.

Evy 25-09-2015 Via de website gekocht

Duidelijk overzicht van het assortiment

Prima! Had hem de volgende dag in huis

Ruime keus

Ik wil wat meer gaan fietsen naar mijn werk,en dan is een rugzak fijner om al mijn spullen in mee te vervoeren. Ruime keus maar gekozen voor een mi-pac ! Mooie kleur , leuk dessin , en genoeg ruimte! Ik ben er blij mee!!

Wouter 24-09-2015 Via de website gekocht

Makkelijk besteld, en zeer gemakkelijk dat ik een avond bezorging kon selecteren!

Zeker de avond bezorging is erg handig

mimol 24-09-2015 Via de website gekocht

bestellen op de website, online betalen en de volgende dag al thuis, of op een adres naar keuze geleverd. simpeler kan het niet?

deze keer besteld bij te tweedekansjes van coolblue (aanbiedingen van niet-nieuwe toestellen op tweedehands.be).Telefoontje naar het kantoor, daar namen ze hun tijd om vragen te beantwoorden, 5 minuten later link in mailbox naar betaalpagina, en de volgende dag afgeleverd!

Ik hou van de humor van coolblue! Een bedrijf dat tijd en energie investeert in zoiets niet-commercieel als humor, dat charmeert mij. Maar natuurlijk ook maar omdat al de rest (service,kwaliteit, stiptheid) in orde is...!

Emma 24-09-2015 Via de website gekocht

zaterdagavond besteld en zondag!! geleverd....ideaal

perfect!

Alles wat ik nodig heb, kan ik probleemloos vinden!

swj van gils 24-09-2015 Via de website gekocht

heel goed en snel

alles goed

philip koutsos 24-09-2015 Via de website gekocht

niet omzien en naar winkels gaan

besteld om 17:00 h en geleverd , de volgende dag om 10:00 h: chapeau

super

gemakkelijk, snel goedkoop

Dylan 24-09-2015 Via de website gekocht

Alles is soepel verlopen en het geen problemen ondervonden top service

Kreeg een SMS toen de bezorger er bijna was

Alles op orde makkelijk te vinden

kaaskop1997 24-09-2015 Via de website gekocht

Geen problemen gehad.

Snel bezorgt. 11 uur s'avonds bestelt volgende dag in huis. Daarnaast werd ik goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling per mail.

robertluitjes 24-09-2015

liggen staan zitten elk scherm is goed genoeg

volgende dag voor 9 uur in huis

alles wat je wilt

Hoezo ergens anders? waarom?

Goed, snel duidelijk correct

Erik audenaert 24-09-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig via internet

Vlot geleverd

Voldoende groot assortiment

Alles is 10 op 10 dus kan ik het iedereen aanbevelen

Geen negatieve dingen

olIpI 24-09-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk winkelen van thuis uit. Super!

Snelle en correcte afhandeling en levering!

Heeeel ruim aanbod tegen interessante prijzen.

Zie vorige redenen.

Snel van thuis uit winkelen tegen interessante prijzen. Heel snelle levering. Alles SUPER!

Abe 24-09-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, bestellen eenvoudig.

Supersnelle levering, word uitstekend via de mail op de hoogte gehouden over de voortgang en status van de bestelling.

Mis nog wel een aantal modellen...Heb daarom een bestelling nog wel eens elders moeten plaatsen.

Snel, gemakkelijk en betrouwbaar.Spullen keurig en uitstekend verpakt voor verzending.

Prijzen zijn vaak net wat hoger dan bij de concurrende bedrijven. Zonde. Weet zeker dat dat klanten kost.

coolbleu 24-09-2015 Via de website gekocht

duidelijk

snelle afhandeling

Coolvlue 24-09-2015 Via de website gekocht

ik ben zeer tevreden eerst naar BCC daar was het product niet leverbaar dan maar een ander 500 duurder en was een levertijd van 2 weken en bij jullie 7oo goedkoper 2 dagen later kon ik weer wassen.

Michel Vander Straeten 24-09-2015 Via de website gekocht

Zeer eenvoudig te bestellen

Zeer laat besteld (na 23 uur) en toch, om 8 uur werd de bestelling afgeleverd.

Niemand kan 10 halen, dus een 9 voor een uitgebreid aanbod aan gsm's die men elders niet gemakkelijk vindt, bv.

Zeer onder de indruk van de sms bevestiging en de perfecte inpassing in de BPOst tracker.

Gerbert 24-09-2015 Via de website gekocht

W E 24-09-2015 Via de website gekocht

duidelijke website, gemakkelijk te bestellen

goede snelle afhandeling en bezorginformatie

goed en voordelig

al een paar producten gekocht via Cool Blue en telkens een snelle en goede levering

Dick 24-09-2015 Via de website gekocht

Thuis direct alles bekijken. Gebruiksvriendelijke site.

Bestellen bij Coolblue, op welke manier dan ook, was nog nooit een teleurstelling.

Ruime keuze en veel direct op voorraad.

Niet de goedkoopste maar gewoon goed en betrouwbaar.

Ga zo door Coolblue, een tevreden klant.

Nmaxe 23-09-2015 Via de website gekocht

Very easy and efficient system to place an order

Timely and very responsive service

Renier 23-09-2015 Via de website gekocht

Er zijn per product meestal veel revieuws te vinden.

Prettige winkel,er werd inderdaad op zondag geleverd op een prettige tijd zelfs.

De prijs vd stofzuiger is ok,maar de stofzuigerzakken zijn bij jullie rond de 2 x zo duur als bij een zaak hier bij mij in de stad.Het gaat om dezelfde originele Philips S bags.

Goede klantenservice met enthousiaste mensen,prettige bezorgtijden zelfs op zondag!!!!

CeesAmsterdam 23-09-2015 Via de website gekocht

Zaterdag besteld, zondag thuis bezorgd en binnen een range van 2 uur, dus je hoeft er niet de hele dag thuis voor te blijven.

Goed op de hoogte gehouden over tijdstip van levering.

prima

Een moderne, frisse, klantgerichte organisatie!

Ton Netten 23-09-2015 Via de website gekocht

Tevreden.

Snel

Genoeg

Cijfer geef aan wat je er van vindt.

De vragen die ik had zijn snel en goed beantwoord.

Marijke 23-09-2015 Via de website gekocht

Goede site, snelle levering of datum naar keuze, alles netjes aangesloten en oude apparaat meegenomen. Duidelijke specificaties en mogelijkheid tot vergelijken van de producten.

Vriendelijk personeel, bellen half uur voor levering, binnen 10 min alles netjes aangesloten zonder rotzooi achter te laten. Je hoef alleen de deur open te doen.

Genoeg keuze en diverse prijsklasse

Zeker niet de duurste, maar wel erg goede service.

Adri 23-09-2015 Via de website gekocht

Wat ik nodig had was aanwezig met voldoende keuze

Vlotte reactie en verzending

Karin 23-09-2015 Via de website gekocht

overzichtelijk

Bij een bestelling word je goed op de hoogte gehouden, dmv mail

Duidelijk goeie service, geen bregkosten, leveren op afgesproken dag.

Wif Pellegrims 23-09-2015 Via de website gekocht

De monitor was vrijdagnamiddag besteld, maar werd pas dinsdagochtend geleverd. Als zaterdag geen leveringsdag is, zou dit bij de bestelling toch duidelijker op de website moeten vermeld staan. Hoe dan ook werd de 24-uur-belofte niet gehouden.
Waar steken de beloofde speakers in de monitor??

Barry 23-09-2015 Via de website gekocht

Met een paar klikken besteld, en betaald.

Op zondag voor 23:00 uur besteld maandag in huis.
Er zijn er maar weinig die dit doen.

Groot assortiment en makkelijk producten vergelijken.

Super snel geleverd. Vooral, zondag besteld maandag in huis.